Dat is een beetje een ziekte die vanuit wow komt ( no pun intended ). Vroeger speelde je omdat je het leuk vond, en nu speel je omdat je de gear wilt hebben

Ik vind pvp ook wel leuk, maar tijdens levelen ben ik liever bezig met de lore

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:18:
[...]
Damn, ik baal er toch wel van dat ik een cheapass moederboardje in mijn game pc heb zitten, die kan maximaal 4 GB aan en meer wordt er niet ondersteund
Ik zou ook wel die laadtijden wat sneller willen hebben als ik van wereld naar wereld ga, als ik eenmaal in een wereld ben heb ik er geen last meer van.
Ik moet trouwens nodig weer eens met dit spel aan de slag, toch zonde om het dagenlang niet aan te raken. Probleem is ook nog eens dat ik tegelijk Skyrim speel, niet de meest handige combinatie aangezien beide games echt tof zijn en 100+ uren aan gemeplay hebben en ik weinig vrije tijd heb.
Ik heb Skyrim gelukkig al ' uitgespeelt ', wel een aantal verschillende classes aangemaakt, en zoveel mogelijk alle storylines doorgelopen (Thieves guild/Stormcloaks e.d en main story) toen had ik het wel een beetje gezien na 90 uur gameplay. Leuk spel, maar na 1 x doorlopen heb je het wel gezien

even ter relativering, alle spellen die ik meer dan 70 uur speel vind ik een goed spel, en heeft zijn geld terug verdiend

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:28:
[...]
Ik speel het spel op de manier die ik zelf leuk vind. En misschien dat je kunt snappen dat het niet leuk is om zover met gear achter te blijven dat zelf een keyturnende noob maar die wel full champion heeft, je met een paar hits op 50% heeft. uiteindelijk heb je de gear nodig om plezier te hebben, tenzij jij een masochist bent dan begrijp ik je. Daarbij speel ik de blijkbaar meest gear-dependant spec, Marauder.
Maakt het zoveel uit tegen lvl 10 tot -40 dan? lijkt me niet. Speel zelf Jedi Knight Sentinal (mirror van Marauder), werkt uitstekend. Zelfs met crapgear wat ik heb heb ik echt geen problemen om zelfs lvl 50's zwaar te laten zweten. En gear heb je niet nodig om plezier te hebben, goeie teamplay wel (in warfronts of ops of groupdingen)
[
Voor 20% gewijzigd door
Dakreal op 18-01-2012 11:34
]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.