Begin er gewoon eens aan. Je kunt eerst alle hardmodes proberen inderdaad.Grompie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:05:
Dit weekend level 50 geworden met men powertech tank bountyhunter na zo een goeie 120u spelen. Lang niet alle quests gedaan, meestal zelfs alle group quests overgeslagen en slechts enkele flashpoints gedaan. Meteen toen ik 50 was men skills gaan kopen, had zo een 350k credits zitten en misclick en ik kocht die 110 speeder skill. Had niet eens genoeg creds om al men skills te kopen. Gelukkig wat dingen kunnen verkopen om toch genoeg te hebben maar zit dus nu wel constant met een credits te kort.
Dan maar meteen in pvp gevlogen en als tank is dit best wel aangenaam om te spelen. Lekker dmg voor je medespelers opslurpen en met heel wat andere skills kun je jezelf echt nuttig maken. Je doet mss niet de grootste dmg maar onaardig is het ook niet. Al 3 champion zakjes mogen open maken en al 1 epic gear binnen gehaald! Moet aardig lukken om 2 zakjes per dag binnen te halen al lijkt me.
Verder zit ik wel een beetje vast op level 50. Ik weet niet meteen hoe ik aan ilum moet beginnen. Is dit gewoon terug alle quests doen tot je de daily's/weekly's kan krijgen, wil vooral de pvp versies doen maar geen idee waar die zitten.
Verder zit ik verveeld met het feit dat ik weinig ervaring heb in flashpoints, wil heel graag tanken maar weet totaal niet of ik al hardmodes binnen kan met mijn gear. Is pvp gear eigenlijk ook bruikbaar in flashpoints?
Ik vermoed dat ik een beetje verloren loop op dit moment als level 50, weet dat er vanalles te doen is maar weet niet waar te beginnen.
De champion PvP gear is ook goed bruikbaar om te starten in de hardmodes trouwens.
Ik speel ook een PT als Tank, en dat is inderdaad erg prettig.
Voor de mensen die klagen dat er te weinig content is, hebben die uberhaupt al eens op Ilum geprobeerd met een groepje tegen de andere kant te vechten? Dat is een factor 10 leuker dan de warzones (en die vind ik eigenlijk al erg leuk).
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC