• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-01 17:34

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 07:51:
haha, ok. Hopelijk implementeren ze snel een LFG tool net als in wow voor instance pugs. Ben namelijk lui en wil niet smeken in /2 Kost mij teveel tijd }:O
Sorry als ik bot overkwam ofzo trouwens, ik vond het gewoon een rare vraag, want de term "social points" alleen al leek me wel duidelijk :P

Maar heb je geen guild ofzo dan? Ik doe regelmatig flashpoints enzo met mijn guild. Wat ook goed werkt is mensen uit jouw guild die lager level zijn dan jouzelf helpen met quests/heroics, die quests zijn dan voor jou makkelijk en snel te doen en je krijgt er wat social points voor.

Verwijderd

Haha no worries, ik zit in een guild die gelukkig redelijk fors is a 400 leden. Ik zal eens rond vragen zodra ik mijn mijn valor op 60 hebt, zit nu op 53 en een half dus nog redelijk wat voor de boeg :*)
Hydra schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:35:
Toch maar m'n account gecancelled. Op zich ligt het niet aan de game, ik vind het een erg goeie MMO en ik hoop ook dat het een succes blijft. Ik ben kennelijk alleen een beetje klaar met het genre, het quests grinden verveelt me gewoon. Probleem had ik ook met Rift en WoW.
De nadruk in de game is ook weer erg quest-gebaseerd, af en toe een zone induiken voor wat mob-bashing en gathering levert je qua exp bar weinig op, enkel met rested exp heeft het nog een beetje nut (al zijn de mobs in veel gebieden te ver uit elkaar gezet).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Niet echt verrassend dat mensen het standaard quest-grinding een beetje moe zijn. Er zijn zoveel MMOs die het op die manier doen, dus het is normaal om eventueel iets nieuws te willen.
Het is wel jammer dat veel developers vast zitten op dit systeem, maar hopelijk komt hier nog een keer verandering in.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:09
Hydra schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:35:
Toch maar m'n account gecancelled. Op zich ligt het niet aan de game, ik vind het een erg goeie MMO en ik hoop ook dat het een succes blijft. Ik ben kennelijk alleen een beetje klaar met het genre, het quests grinden verveelt me gewoon. Probleem had ik ook met Rift en WoW.
Zojuist ook mijn account gecancelled.

Ik vind het zeker geen slecht spel, erg goed zelfs. Tis eigenlijk meer dat ik niet meer de MMO feeling heb uit mijn DAOC tijd. In het begin in WoW ging het nog wel maar met de komst van TBC was dat ook wel weg. In SWTOR heb ik het ook niet hervonden. En dat vind ik niet het geld per maand waard.

Verwijderd

Wil naast mijn marauder graag een sorc healer hebben, maar zie er wel tegenop om weer te levelen. Sowieso even wachten tot er een 10-49 pvp bracket is.

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-01 21:53
Tja het is verdacht vaak ga pakketje A ophalen achter in cave gevult met 1000 monsters, met als bonus quest om die 1000 te killen.

en die bonus quests skippen zal uiteindelijk behoorlijk achter de curve zetten (meeste stealth users weten dit onderhand)

Maar dit is vele malen beter dan Per XP patch Aion tot 50 levelen. en preveer dit systeem boven dat van wow.
al mis soms de fashing techniek, heb je de leider om gepraat, kom je buiten is iedereen nog steeds rood voor je.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:16:
Wil naast mijn marauder graag een sorc healer hebben, maar zie er wel tegenop om weer te levelen. Sowieso even wachten tot er een 10-49 pvp bracket is.
Gaat an sich best snel, ik heb nu 6 characters over de 20 gekregen, je krijgt er vanzelf handigheid in :P Het goed combineren van de quests, al ligt het wel aan je class hoe snel het kan. Sorc gaat bijzonder snel, tank pet is erg makkelijk en je hebt aardig arsenaal aan goeie skills om er in no-time doorheen te vliegen.

Maarja, ook hier amper mass-combat te vinden, dat mis ik wel. Gewoon tegen 15-20 mobs gelijktijdig vechten en grote cijfers AoE alles neermaaien, dat trekt me toch iets meer :P Je gaat al enorm snel 1 op 1 vechten (mez 1, stun 2, vecht 3), dat terwijl juist hele SW-gebeuren gaat om grote gevechten en bergen laserbeams en force-chokes :P

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 16-01-2012 11:27 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-01 13:59
Kaap schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:14:
Zojuist ook mijn account gecancelled.

Ik vind het zeker geen slecht spel, erg goed zelfs. Tis eigenlijk meer dat ik niet meer de MMO feeling heb uit mijn DAOC tijd. In het begin in WoW ging het nog wel maar met de komst van TBC was dat ook wel weg. In SWTOR heb ik het ook niet hervonden. En dat vind ik niet het geld per maand waard.
En het 2e skaap is over de dam :P

Ik heb exact hetzelfde. Ik heb gewoon weer hetzelfde gevoel als met WoW; dat ik inlog omdat ik vind dat ik iets te doen heb, en niet omdat ik het graag wil. Terwijl de gameplay eigenlijk echt goed is kwa story-telling loop ik toch weer vast in dat ik daar die XP balk staar die maar niet vooruit wil totdat ik weer X van Y opgehaald/whatever heb.
Teunis schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:17:
al mis soms de fashing techniek, heb je de leider om gepraat, kom je buiten is iedereen nog steeds rood voor je.
Lol. Phasing.

Als je niet weet hoe je iets spelt zoek het dan gewoon ff op joh :)

https://niels.nu

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-01 15:54
Die champions bags zijn echt hit and miss, had er vrijdag 6 en zondag nog eens 4 en het enige dat ik krijg is "Centurion Token * 3" nog geen een champion gear token gehad .... :/

[ Voor 0% gewijzigd door Ashrah op 16-01-2012 11:54 . Reden: spelling ]

Verwijderd

Ashrah schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:50:
Die champions bags zijn echt hit and miss, had er vrijdag 6 en zondag no eens 4 en het enige dat ik krijg is "Centurion Token * 3" nog geen een champion gear token gehad .... :/
Tja, ik heb er ook al zon 15 geopend, 2 keer zelfde token, dan maar naar mijn companion met dat ding :9

Verwijderd

3x offhand token gehad dit weekend.

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:30:
[...]

En het 2e skaap is over de dam :P

Ik heb exact hetzelfde. Ik heb gewoon weer hetzelfde gevoel als met WoW; dat ik inlog omdat ik vind dat ik iets te doen heb, en niet omdat ik het graag wil. Terwijl de gameplay eigenlijk echt goed is kwa story-telling loop ik toch weer vast in dat ik daar die XP balk staar die maar niet vooruit wil totdat ik weer X van Y opgehaald/whatever heb.
Van de 44 guild members die we op 1 januari hadden, hebben er 32 hun account al gecancelled. Ik ga de aanwezige story content uitspelen en er dan ook mee kappen, totdat er eventueel nieuwe content uitkomt. Eerlijk gezegd speel ik het spel enkel omdat het Star Wars story content bevat, en zelfs dan enkel deze van de Jedi (light-side wordt het vaakst als canon beschouwd). Mijn consular is lvl 48 en ik vermoed dat ik nog 2-3 story quests heb, mijn guardian is lvl 24 en heeft de beste craftable gear omdat mijn consular syntweaving heeft en hij heeft zelf artifice, daarom sta ik toch ver voor qua class story.

Ik heb meteen mijn account subscription gecancelled toen ik de 30 dagen gratis ontvangen heb, maar ik denk dat ik 1 maand ga bijkopen, dat moet voldoende zijn om alle content van consular en guardian te doorlopen. Als het erg meevalt nog doe ik er misschien nog een empire char bij, maar dan stopt het ook. Dan is het inmiddels beter weer en kunnen we weer andere dingen gaan doen.

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-01 12:14
spoiler:
Mij lukt het niet om als lvl 46 Sorcerer bij de Class Quest Visions and Vissionaries, het gedeelte Defeat Darth Thanaton's Illusion te completen.

Heb te weinig interrupt spells en hij killt zo Khem Val. Als ik eenmaal alleen ben omdat Khem Val dood is, dan ben ik echt zo dood.

Heeft iemand tips of gewoon levelen tot level 47 en nog keer proberen?

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:21
Negative schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:47:
spoiler:
Mij lukt het niet om als lvl 46 Sorcerer bij de Class Quest Visions and Vissionaries, het gedeelte Defeat Darth Thanaton's Illusion te completen.

Heb te weinig interrupt spells en hij killt zo Khem Val. Als ik eenmaal alleen ben omdat Khem Val dood is, dan ben ik echt zo dood.

Heeft iemand tips of gewoon levelen tot level 47 en nog keer proberen?
Let eens een beetje op de tekst. Mij maakt het niet gek veel uit maar ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen dit niet willen lezen

• Negative
Tha_T schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:50:
[...]

Let eens een beetje op de tekst. Mij maakt het niet gek veel uit maar ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen dit niet willen lezen
Sorry heb hem al aangepast

• Ashrah
@ Negative

spoiler:
Als je Telos Drellik hebt gegeared kan je hem gebruiken om jou te healen en zelf tank/kiten

Andere optie is "attack" en "passive" aan keybinds binden en Khem elke keer terughalen als hij zijn Force Storm AoE gaat doen en als deze voorbij is weer terug insturen. Maar dan moet je zelf gaan healen.

Of Andronikus/Ashara gebruiker en proberen neer te dps'sen voordat je doodgaat.

• Negative
Ashrah schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:59:
@ Negative

spoiler:
Als je Telos Drellik hebt gegeared kan je hem gebruiken om jou te healen en zelf tank/kiten

Andere optie is "attack" en "passive" aan keybinds binden en Khem elke keer terughalen als hij zijn Force Storm AoE gaat doen en als deze voorbij is weer terug insturen. Maar dan moet je zelf gaan healen.

Of Andronikus/Ashara gebruiker en proberen neer te dps'sen voordat je doodgaat.
Bedankt voor je tips, heb helaas Telos Drellik niet gegeared en hij healt me niet snel genoeg zelf bij strong mobs moet ik zelf healen.

Denk ff flashpoints ga doen om te levelen en betere gear te krijgen.

Of kijk ff een Sith Warrior uit de guild aan om me ff te helpen:P

• Ashrah
Boots/Wapen voor Telos van Voss comendations, rest kan je idd best uit instances halen (of op het GTN)
Nu heb ik nieuwe companion:

spoiler:
Doctor Lokin

Initieel begint hij dus als Mako-principe, healer en DPS, met als verschil dat hij kan transformen in DPS-mode, hij kan dan niet meer healen en vecht enkel melee. Maar nu zie ik diverse bronnen dat hij toch ook een tank kan worden, ook torhead heeft er iets van:
http://www.torhead.com/npc/eOj6VWt
of
http://www.torhead.com/cl...in-transf#class-abilities

Hij kan helemaal geen vibrosword equipten, laat staan een shield, enige wat ik verder nog lees op
http://www.hotrodacc.com/swtor/comp.html
Doctor Loken starts as a healer. He gains the transformation ability after gaining affection with him.

Per saldo: is dit een beta-feature geweest of kan hij dit nog steeds?

SinergyX schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:19:
Nu heb ik nieuwe companion:

spoiler:
Doctor Lokin

Initieel begint hij dus als Mako-principe, healer en DPS, met als verschil dat hij kan transformen in DPS-mode, hij kan dan niet meer healen en vecht enkel melee. Maar nu zie ik diverse bronnen dat hij toch ook een tank kan worden, ook torhead heeft er iets van:
http://www.torhead.com/npc/eOj6VWt
of
http://www.torhead.com/cl...in-transf#class-abilities

Hij kan helemaal geen vibrosword equipten, laat staan een shield, enige wat ik verder nog lees op
http://www.hotrodacc.com/swtor/comp.html
Doctor Loken starts as a healer. He gains the transformation ability after gaining affection with him.

Per saldo: is dit een beta-feature geweest of kan hij dit nog steeds?
Oude data, die companion is alleen Healer/DPS. Zou een beetje veel tank-companions krijgen als deze ook een tank zou kunnen zijn.

Verwijderd

@ Negative

Ik heb em met gemak met andronikus gedaan.
Barrier op andro & gelijk een gek zijn thunderblast & whirlwind interrupten.
Force storm niet interrupten, gewoon companion passive zodat ie wegloopt
Met khem geraakte ik er ook niet voorbij

Hij doet in weze niet veel meer dan Zash's illusion die je ervoor bevochten hebt

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 13:25 ]

Metalkai schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:21:
Oude data, die companion is alleen Healer/DPS. Zou een beetje veel tank-companions krijgen als deze ook een tank zou kunnen zijn.
Agent heeft maar 1 tank, Warrior krijgt er al 2 (broonmark en Pierce). Je zou verwachten dat de meeste classes een ranged en melee tank zouden krijgen (ik wordt beetje moe soms van Kaliyo), ach helaas.. dan maar weer verder aan de med-packs :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 16-01-2012 13:28 ]

SinergyX schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:28:
[...]

Agent heeft maar 1 tank, Warrior krijgt er al 2 (broonmark en Pierce). Je zou verwachten dat de meeste classes een ranged en melee tank zouden krijgen (ik wordt beetje moe soms van Kaliyo), ach helaas.. dan maar weer verder aan de med-packs :P
Wacht maar af, ik heb er toch echt twee.
Vindt trouwens Kaliyo nog steeds aardig leuk. Niet puur evil of puur goed, maar een goede balans.

[ Voor 10% gewijzigd door Metalkai op 16-01-2012 13:32 ]

Verwijderd

Je krijgt inderdaad 2 tank companions als een agent :)
Aah die companion, waar precies dezelfde twijfel over is :P Ranged DPS of melee tank, toch raar dat zulke wijzigingen dan nog zijn doorgevoerd, buiten het feit dat je die pas erg laat gaat krijgen. Dat moment tik ik 50 aan en doe verder niets meer met m'n Sniper, heeft companion ook nog weinig nut :P

SinergyX schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:39:
Aah die companion, waar precies dezelfde twijfel over is :P Ranged DPS of melee tank, toch raar dat zulke wijzigingen dan nog zijn doorgevoerd, buiten het feit dat je die pas erg laat gaat krijgen. Dat moment tik ik 50 aan en doe verder niets meer met m'n Sniper, heeft companion ook nog weinig nut :P
Dan nu even ter verduidelijking, die companion is Melee-tank/Melee-DPS.
Best vervelend inderdaad dat zulke dingen veranderd zijn, een heleboel informatie op verschillende locaties is nu gewoon fout, en dat zorgt voor veel verwarring.
Metalkai schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:41:
Dan nu even ter verduidelijking, die companion is Melee-tank/Melee-DPS.
Best vervelend inderdaad dat zulke dingen veranderd zijn, een heleboel informatie op verschillende locaties is nu gewoon fout, en dat zorgt voor veel verwarring.
Maar dan vraag ik me af, wat is het nut nog om zo laat in de game een companion te krijgen? Op 50 doe je weinig meer met companion (party -> exit companion), en zou je er eentje meenemen wordt het een ranged DPS of healer, absoluut geen tank (alsof die op 50 nog FP/heroic-content kunnen tanken).

Bijvoorbeeld een reden waarom ik R2-V8 meeneem op mn Juggernaught, omdat hij melee blijft. Quinn continue melee krijgen is al een ramp an sich, raar ook dat er geen melee-heal-companions zijn, of uberhaubt Force-based healers.

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-01 21:39
SinergyX schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:39:
Er is voor lvl 50 nog steeds (dagelijkse) content, zoals dailies etc. dan heb je nog steeds een companion nodig toch ? :) Of ben je van plan helemaal niet meer te spelen :*)

Maar uit eigen ervaring (Marauder lvl 50), moet ik zeggen dat ik ook vooral met 1 companion heb gespeeld zeker vanaf lvl 20 en nu eigenlijk nog steeds wel. Gezien ik mijzelf niet kan healen speel ik meestal met een healer companion om niet constant tussen de verschillende mobs door te hoeven healen.

Van het weekend eerste run met de guild in The Eternity Vault (normal), zijn t/m laatste baas gekomen, daar 3/4 tries op gehad maar toen was het inmiddels half 2 's nachts dus misschien van de week verder. Op zich leuke instance, niet teveel trash gelukkig en tactics spreken aardig voor zich, meeste bosses neer na de 2e poging. Wel irritant de bug na de eerste baas waarbij er spontaan mensen dood blijven gaan. Verder nog genoeg bugs in deze instance om op te lossen, maar wel veel plezier gehad en uiteindelijk nog nieuwe bracer/head en daarnaast een Relic hoewel dat geen verbetering is t.o.v. PVP Relic.

Gisteren nog aan de slag geweest met een Imperial Agent, besloten om als Sniper te gaan spelen, net lvl 11 dus ben benieuwd verder. Verhaallijn is tot nu toe wel goed in ieder geval :)
Op 50 speel ik eigenlijk constant met een tank companion. Niet voor flashpoints, maar gewoon voor dailies.
Tegen normal/silver mobs gebruik ik de tank in DPS-mode, en tegen meerdere silvers of een gold mob in tank-mode, heb mijn healer eigenlijk nog nooit gebruikt.
DarthNeo schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:49:
Er is voor lvl 50 nog steeds (dagelijkse) content, zoals dailies etc. dan heb je nog steeds een companion nodig toch ? :) Of ben je van plan helemaal niet meer te spelen :*)

Maar uit eigen ervaring (Marauder lvl 50), moet ik zeggen dat ik ook vooral met 1 companion heb gespeeld zeker vanaf lvl 20 en nu eigenlijk nog steeds wel. Gezien ik mijzelf niet kan healen speel ik meestal met een healer companion om niet constant tussen de verschillende mobs door te hoeven healen.
Helemaal te stoppen met m'n Sniper, het verschil met de andere classes is imho veel te groot om normaal door te kunnen spelen. Jugger, Powertech of Assasin kan met Quinn/Mako nonstop doorvechten, Sorc/Operative/Merc kan het met tank/dps pet makkelijk af. Het verschil van wel/niet kunnen healen en daarbij het wel/niet kunnen tanken is te groot om er normaal mee te spelen, zeker nu ik meerdere classes mid-20 heb, zie je het verschil alsmaar groter worden.

Concept is leuk, mogelijk ook voor 50-content, maar voor daily/pvp/grind-gathering absoluut niet.

En kans is inderdaad groot dat ik helemaal stop, 2 andere games komen eraan en interesse in de game neemt hard af (buiten class-verhaal, al wordt die hier en daar al erg langdradig).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 16-01-2012 13:55 ]

Mm, misschien doe je toch echt wat fout dan. Ik heb als 50 Sniper echt geen probleem met dailies of generic monster killing.
Ik dood enemies vaak sneller dan andere spelers in de buurt, en vaak hebben ik en mijn companion nauwelijks health verloren.
Vaak zijn de enige momenten waar health echt snel naar beneden gaat is tegen drie silvers, of tegen een gold, maar dat is te verwachten. De mobs zijn echter wel altijd dood net voordat, of net nadat, mijn companion dood gaat. Zelf heb ik dan geen health verloren.

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-01 21:53
SinergyX schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:46:
[...]
Bijvoorbeeld een reden waarom ik R2-V8 meeneem op mn Juggernaught, omdat hij melee blijft. Quinn continue melee krijgen is al een ramp an sich, raar ook dat er geen melee-heal-companions zijn, of uberhaubt Force-based healers.
|:( dus stfu robot blijft/komt wel in melee range dat is goed om te weten.
Maar gebruik hem nu al zo min mogelijk hij is zo annoying.

Ga denk maar leren spelen met jeanna, nar-shadaa set ftw.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Teunis schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:00:
|:( dus stfu robot blijft/komt wel in melee range dat is goed om te weten.
Maar gebruik hem nu al zo min mogelijk hij is zo annoying.
Ja, dat is nog een behoorlijk nadeel, maar hij gaat gewoon melee meppen (30 dmg ftw) plus dat hij heavy armor-gelijke gear/shield heeft en best wel een klapje kan vangen. Enkel zijn healing is wat lager omdat hij geen wapen kan dragen dus je mist tech-healing.
Metalkai schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:59:
Mm, misschien doe je toch echt wat fout dan. Ik heb als 50 Sniper echt geen probleem met dailies of generic monster killing.
Ik dood enemies vaak sneller dan andere spelers in de buurt, en vaak hebben ik en mijn companion nauwelijks health verloren.
Vaak zijn de enige momenten waar health echt snel naar beneden gaat is tegen drie silvers, of tegen een gold, maar dat is te verwachten. De mobs zijn echter wel altijd dood net voordat, of net nadat, mijn companion dood gaat. Zelf heb ik dan geen health verloren.
Ik doe niets fout, je verteld precies wat de reden is waarom ik stop met Sniper ;) Ik schiet inderdaad alles enorm snel neer, maar normaal vechten zonder voorbereiding en je trekt aan het korte eind als 1 van de 2 zonder health komt te zitten (med-pack heeft 1,5 cooldown). Dan lever ik maar wat intitiele damage in maar krijg erg enorme survival voor terug.

Je hebt meer dan alleen een med-pac. Evasion voor een 100% dodge chance, Shield Probe/Ballistic Dampeners voor damage-absorption, Ballistic Shield voor 20% damage reduction, Cover Pulse/Ambush voor knockbacks.
Ik zou zeggen genoeg tools om bijna alles te overleven.
Het is inderdaad wel zo dat je wat meer voorbereiding nodig hebt voor gevechten, in de zin van een goede positie zoeken, maar na verloop van tijd word die een automatisme waar je niet meer over nadenkt.

Het is dan ook niet voor iedereen, ik vind deze speelstijl wel erg leuk, maar kan begrijpen dat dit niet voor iedereen het geval zal zijn.

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-01 21:39
SinergyX schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:06:
[...]

Ja, dat is nog een behoorlijk nadeel, maar hij gaat gewoon melee meppen (30 dmg ftw) plus dat hij heavy armor-gelijke gear/shield heeft en best wel een klapje kan vangen. Enkel zijn healing is wat lager omdat hij geen wapen kan dragen dus je mist tech-healing.

[...]

Ik doe niets fout, je verteld precies wat de reden is waarom ik stop met Sniper ;) Ik schiet inderdaad alles enorm snel neer, maar normaal vechten zonder voorbereiding en je trekt aan het korte eind als 1 van de 2 zonder health komt te zitten (med-pack heeft 1,5 cooldown). Dan lever ik maar wat intitiele damage in maar krijg erg enorme survival voor terug.
Metalkai schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:12:
Je hebt meer dan alleen een med-pac. Evasion voor een 100% dodge chance, Shield Probe/Ballistic Dampeners voor damage-absorption, Ballistic Shield voor 20% damage reduction, Cover Pulse/Ambush voor knockbacks.
Ik zou zeggen genoeg tools om bijna alles te overleven.
Het is inderdaad wel zo dat je wat meer voorbereiding nodig hebt voor gevechten, in de zin van een goede positie zoeken, maar na verloop van tijd word die een automatisme waar je niet meer over nadenkt.

Het is dan ook niet voor iedereen, ik vind deze speelstijl wel erg leuk, maar kan begrijpen dat dit niet voor iedereen het geval zal zijn.
Nou ik ben benieuwd, zelf gisteren met Sniper gestart en ik vond het in vergelijking met een Marauder nu echt een stuk sneller gaan, maar ik ben dan ook nog maar lvl 11, kan er dus ook nog weinig over zeggen. Ik had vooral het gevoel dat in gevechten met meerdere tegenstanders een sniper het makkelijker afkon, komt natuurlijk ook wel omdat je de eerste vrijwel gelijk neer hebt. Maar goed, we gaan het zien :)
DarthNeo schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:17:
Nou ik ben benieuwd, zelf gisteren met Sniper gestart en ik vond het in vergelijking met een Marauder nu echt een stuk sneller gaan, maar ik ben dan ook nog maar lvl 11, kan er dus ook nog weinig over zeggen. Ik had vooral het gevoel dat in gevechten met meerdere tegenstanders een sniper het makkelijker afkon, komt natuurlijk ook wel omdat je de eerste vrijwel gelijk neer hebt. Maar goed, we gaan het zien :)
Daar hoef je je ook absoluut niet druk over te maken, gros van mobs blijft snel en makkelijk neer gaan (ambush, snipe, followthrough dan die 30% finisher). Nu 35 had ik weinig moeite met mobs, maar je komt steeds vaker groups tegen waar het al erg krap wordt. En dan speel ik liever iets met wat minder damage uitput (relatief), maar veel meer survival.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-01 20:32
Ben net met mijn Sith sorc lvl 31 geworden , spel lijkt alleen maar vetter te worden. dit is echt , met stipt , de beste MMO sinds jàren . uiteraard zitten er nog wat fouten in , maar morgen komt de 1.1 patch en eind van de maand waarschijnlijk 1.2, en ik denk dat we dan al een hele volwassen game hebben wat de bugs betreft.

Het weerhoud mij er in ieder geval niet van om te genieten , want er zit zo veel in deze game :) heerlijk gewoon.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-01 23:31
Och, als PT-tankspec gebruik ik Mako eigenlijk helemaal niet meer sinds ik Torian heb.

Hij knalt overal behoorlijk hard doorheen.
Daarna regenereer ik weer mijn health en kunnen we de volgende mob-groep aanvallen. Dit gaat zoveel sneller dan dat ikzelf de dps moet doen en Mako mij op de been moet houden.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:30:
[...]

Van de 44 guild members die we op 1 januari hadden, hebben er 32 hun account al gecancelled. Ik ga de aanwezige story content uitspelen en er dan ook mee kappen, totdat er eventueel nieuwe content uitkomt. Eerlijk gezegd speel ik het spel enkel omdat het Star Wars story content bevat, en zelfs dan enkel deze van de Jedi (light-side wordt het vaakst als canon beschouwd). Mijn consular is lvl 48 en ik vermoed dat ik nog 2-3 story quests heb, mijn guardian is lvl 24 en heeft de beste craftable gear omdat mijn consular syntweaving heeft en hij heeft zelf artifice, daarom sta ik toch ver voor qua class story.

Ik heb meteen mijn account subscription gecancelled toen ik de 30 dagen gratis ontvangen heb, maar ik denk dat ik 1 maand ga bijkopen, dat moet voldoende zijn om alle content van consular en guardian te doorlopen. Als het erg meevalt nog doe ik er misschien nog een empire char bij, maar dan stopt het ook. Dan is het inmiddels beter weer en kunnen we weer andere dingen gaan doen.
Ik zit zelf ook al te twijfelen, game is redelijk vergelijkbaar aan WoW behalve dat het cooler eruit ziet en het verhaal aantrekkelijker is door de story telling. Dat zou voor mij een reden zijn om te blijven.
Echter is pvp gewoon ruk door de ability delay, en als ik straks level 50 gehaald heb, dan wat? komt het weer op daily's & raid's uit die nu helemaal bugged zijn, en dan nog is het weer hetzelfde stories over en over, dus dan kan ik toch beter wow spelen, dat speelt tenminste in stuk minder frustrerend en is al verder in de ontwikkeling/test :)

Dus ik denk na deze week toch m'n subscription opzeggen, ik hoopte nog dat er snel een patch zou komen die de ability delay fixte, maar tot nu toe niks aangekondigd daarover (en dan heb ik het niet over de bevesting van ze dat er idd een probleem is), en ik verwacht ook eerlijk gezegt niet dat ze dit snel fixen (als ze het al kunnen/willen).

Verwijderd

Moet zeggen dat pvp in dit speel veel gebalanceerder is dan WoW na al die jaren. Maarja Blizzard verdomd het ook al sinds wotlk om PvP te balancen.

• Visgek82
Helza schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:59:
[...]

Ik zit zelf ook al te twijfelen, game is redelijk vergelijkbaar aan WoW behalve dat het cooler eruit ziet en het verhaal aantrekkelijker is door de story telling. Dat zou voor mij een reden zijn om te blijven.
Echter is pvp gewoon ruk door de ability delay, en als ik straks level 50 gehaald heb, dan wat? komt het weer op daily's & raid's uit die nu helemaal bugged zijn, en dan nog is het weer hetzelfde stories over en over, dus dan kan ik toch beter wow spelen, dat speelt tenminste in stuk minder frustrerend en is al verder in de ontwikkeling/test :)

Dus ik denk na deze week toch m'n subscription opzeggen, ik hoopte nog dat er snel een patch zou komen die de ability delay fixte, maar tot nu toe niks aangekondigd daarover (en dan heb ik het niet over de bevesting van ze dat er idd een probleem is), en ik verwacht ook eerlijk gezegt niet dat ze dit snel fixen (als ze het al kunnen/willen).
Ability delay is volgens velen in 1.1 grootendeels opgelost hoor?

En anders wel in 1.2 , die komt ook over niet al te lange tijd.

Het is een high priority issue , ze zullen dat heus wel snel fixen.
Ze hebben inderdaad niet alleen gezegd dat het een probleem is, maar ook dat ze hard aan het werk zijn dit op te lossen. Zal dus zeer binnenkort wel wat aan gedaan zijn.

• Helza
Metalkai schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:16:
Ze hebben inderdaad niet alleen gezegd dat het een probleem is, maar ook dat ze hard aan het werk zijn dit op te lossen. Zal dus zeer binnenkort wel wat aan gedaan zijn.
ja bij de opmerking van we weten dat responsiveness heeeeeeel belangrijk is en hiet hebben we vanaf het begin rekening mee gehouden..

Dit probeem was al vanaf het begin bekenend (de eerste beta's op z'n minst). Dan kun je niet me helaas niet wijsmaken dat zit dit echt zo belangrijk vinden/vonden.

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:11:
Moet zeggen dat pvp in dit speel veel gebalanceerder is dan WoW na al die jaren. Maarja Blizzard verdomd het ook al sinds wotlk om PvP te balancen.
Blizzard is juist compleet doorgeslagen in het balanceren. Als 2 classes een 5% DPS verschil hebben is het al te veel. Vind je het dan gek dat ze het maar opgeven en alle classes exact hetzelfde maken? WoW is voor mij met de healing overhaul 'overleden', ze hebben toen alle healing classes min of meer hetzelfde gemaakt. Ik hoop van harte dat Bioware nooit die fout gaat maken. PvP draait om gameplay. Hoeveel DPS je individueel doet, doet niet ter zake.

• Helza
Visgek24 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:13:
[...]

Ability delay is volgens velen in 1.1 grootendeels opgelost hoor?

En anders wel in 1.2 , die komt ook over niet al te lange tijd.

Het is een high priority issue , ze zullen dat heus wel snel fixen.
Hoe kom je daar bij? Ik moet zeggen dat ik niet op de PTR speel, maar het enige wat "iets" zegt over de engine/interface is:

Miscellaneous Bug Fixes
- Corrected an issue with older ATI cards that could cause the game to render as a black screen.
- Corrected an issue that could cause the game to crash during area transitions.

linkie

niet helemaal de issues waarom het gaat. Maar ik hoop dat ik het verkeerd heb :)

[ Voor 4% gewijzigd door Helza op 16-01-2012 15:22 ]

• Helza
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:11:
Sommige classes, die je van 100% tot 30% van je health kunnen brengen in 1 a 2 seconden zonder dat je iets kunt doen? Terwijl andere classes dit niet kunnen, tja, balanced? :)

Daar doet blizzard toch echt een stuk beter in hoor. Maar ik moet toevegen dat swtor nog net uit is, dus ze hier ook nog wel te tijd voor moeten krijgen.

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:18:
[...]

Blizzard is juist compleet doorgeslagen in het balanceren. Als 2 classes een 5% DPS verschil hebben is het al te veel. Vind je het dan gek dat ze het maar opgeven en alle classes exact hetzelfde maken? WoW is voor mij met de healing overhaul 'overleden', ze hebben toen alle healing classes min of meer hetzelfde gemaakt. Ik hoop van harte dat Bioware nooit die fout gaat maken. PvP draait om gameplay. Hoeveel DPS je individueel doet, doet niet ter zake.
5% is ook wel extreem veel, maar 0% is ook een onmogelijk streven.

Het is ook maar net op welk niveau je gaat balancen, ik denk ook dat swtor minder problemen gaat hebben mbt balancing aangezien je aan beide kanten de zelfde classes hebt en in principe dus 8 classes hebt om te balancen.

Ik hoop dat ze niet dezelfde boot in gaan en buffs van 5% en hoger gaan geven aan classes omdat 5% het verschil tussen underpowered en overpowered kunnen maken (en dan met de nadruk op beide).

Langzaam kleine buffs / nerfs geven en eerst kijken wat het effect is. Perfect combinaties voorkom je niet, maar maak het wel mogelijk om met een andere combinatie door beter te spelen toch te kunnen winnen.

Maar het eerste wat ze er maar eens uit moeten halen is dat belabberde medaille systeem in pvp, niemand die healt omdat dps meer medailles krijgt ...

Verwijderd

Waar ik me nog het meest aan dooderger als Rage spec marauder in PvP is dat het overgrote deel van mijn damage/burst van Smash komt, en vanwege de animatie dat hij eerst omhoog springt voordat smash land word ik echt 60% van de keren gewoon gekcnockbacked voordat smash damage doet maar ik zit wel met de 9sec cooldown. En het lijkt zelfs wel 90% keren te gebeuren wanneer ik al m'n buff stack + expertise/stims etc voor een enorme smash :(.

@ Hydra

Das onzin, in PvP moet je naast damage ook altijd kijken naar de verhouding tussen damage/cc/survivability.
Daarnaast was ik het eindelijk beu na jaren boomkin te hebben gespeeld (4.5k resi, 160k kills) en toen kwam ik een gladiator unholy dk tegen. Dan mag ie nog zoveel skills hebben, maar ik was dood binnen een 7sec AMS tijdens welke ik dus niets kan doen om hem te stoppen, toen ik hem bashte in bearform trinkette ie gewoon en was ik dood net voordat ams voorbij was. Daarbij is arena ook zwaar unbalanced atm.

@ Helza:

In swtor is eigenlijk alleen de operative stealth spec echt OP, gelukkig zijn er op mijn server 0 goede :P.
Daarbij, ben je dan nog geen rogues/frostmages/dks/ferals/rets tegengekomen in WoW?

• Helza
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:26:
Waar ik me nog het meest aan dooderger als Rage spec marauder in PvP is dat het overgrote deel van mijn damage/burst van Smash komt, en vanwege de animatie dat hij eerst omhoog springt voordat smash land word ik echt 60% van de keren gewoon gekcnockbacked voordat smash damage doet maar ik zit wel met de 9sec cooldown. En het lijkt zelfs wel 90% keren te gebeuren wanneer ik al m'n buff stack + expertise/stims etc voor een enorme smash :(.

@ Hydra

Das onzin, in PvP moet je naast damage ook altijd kijken naar de verhouding tussen damage/cc/survivability.
Daarnaast was ik het eindelijk beu na jaren boomkin te hebben gespeeld (4.5k resi, 160k kills) en toen kwam ik een gladiator unholy dk tegen. Dan mag ie nog zoveel skills hebben, maar ik was dood binnen een 7sec AMS tijdens welke ik dus niets kan doen om hem te stoppen, toen ik hem bashte in bearform trinkette ie gewoon en was ik dood net voordat ams voorbij was. Daarbij is arena ook zwaar unbalanced atm.

@ Helza:

In swtor is eigenlijk alleen de operative stealth spec echt OP, gelukkig zijn er op mijn server 0 goede :P.
Daarbij, ben je dan nog geen rogues/frostmages/dks/ferals/rets tegengekomen in WoW?
ik speel niet echt op hoog niveau pvp :) dat helpt. Had altijd moeite met rogue's, maar ik werd er al beter in en af en toe kreeg ik ze nog wel dood in 1 op 1.. maar tegenwoordig ben ik daar ook kansloos door de buff/legendary daggers :)

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:26:
1v1 is geen PvP. Het is ook een grote fout geweest van Blizzard uberhaupt Arena's toe te voegen, en dan vooral 2v2. PvP draait om teamwork, alleen snappen de meeste mensen dat niet. Het is onmogelijk om ook maar in de buurt te komen van 1v1 balance. Juist 'coole' abilities van classes die in PvE gewoon enorm leuk en handig zijn, zijn in PvP dan weer overpowered. Wat gebeurt en dan? De ene nerf naar de andere.
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:24:
5% is ook wel extreem veel, maar 0% is ook een onmogelijk streven.
5% theoretische DPS is helemaal niks.

[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 16-01-2012 15:33 ]

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:32:
[...]

1v1 is geen PvP. Het is ook een grote fout geweest van Blizzard uberhaupt Arena's toe te voegen, en dan vooral 2v2. PvP draait om teamwork, alleen snappen de meeste mensen dat niet. Het is onmogelijk om ook maar in de buurt te komen van 1v1 balance. Juist 'coole' abilities van classes die in PvE gewoon enorm leuk en handig zijn, zijn in PvP dan weer overpowered. Wat gebeurt en dan? De ene nerf naar de andere.

[...]

Daarom vind ik swtor in dat opzicht ook gebalanceerder. Nu valor rank 52 merk ik dat iedereen van elke class (behalve operative) wel een redelijk gelijke kans heeft van elkaar te winnen en ligt de uitkomst grotendeels aan individuele skill (wat ik leuker vind). En het feit dat er geen ranked play is maakt juist dat mensen meer voor de fun-factor spelen, lijkt mij.

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:32:
[...]

[...]

En dat is dus waar veel mensen zich op verkijken, mensen beginnen altijd te schreeuwen als een buff slechts 1-2% is, omdat het niet direct een merkbare impact heeft. Maar indirect kan het al een wereld van verschil zijn.

Ik hoop dan ook maar dat ze niet lager dan 5v5 gaan met pvp het beste is als ze alleen 8v8 toelaten aangezien je onmogelijk 2 formaten tegelijk balanced kan krijgen.

Verwijderd

Een free for all deathmatch bg lijkt me ook wel vet in swtor, maar dan krijg je weer mensen die toch samen gaan spelen.

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11-2025
Was ik op mijn BH alt Valkyria gisteren, kwam ik een andere BH genaamd Vallkiria tegen. Vandaag zit ik op m'n main Meredith wat warzones te spelen (Hoi Alucardu!), kom ik een Merredith tegen.. die nota bene in Republic of Tweakers zit?! Merredith McKay. How rude. :(

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 13:31
CaptainCharisma schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:21:
Was ik op mijn BH alt Valkyria gisteren, kwam ik een andere BH genaamd Vallkiria tegen. Vandaag zit ik op m'n main Meredith wat warzones te spelen (Hoi Alucardu!), kom ik een Merredith tegen.. die nota bene in Republic of Tweakers zit?! Merredith McKay. How rude. :(
Wat een triest potje pvp was dat trouwens.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Haha, ik heb een alt BH die Vegeta heet (lol), en kwam al een Goku tegen en een Végeta.

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11-2025
MrVegeta schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:25:
[...]

Wat een triest potje pvp was dat trouwens.
Haha, ik weet niet precies wat er bij jullie allemaal mis ging, maar pakte voor ons prima uit.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• MrVegeta
Begonnen wel goed maar nadat jullie midden hadden ging iedereen maar wat rond rennen. Trouwens ik zou net een een oranje gun maken en dan reverse engineren voor een paarse schematic daarvan maar blijkbaar kan dat niet dus heb ik de crafting geannuleerd. Nu heb ik wel mijn metal/alloy terug maar niet mijn Biometric Crystal Alloy :')

[ Voor 59% gewijzigd door MrVegeta op 16-01-2012 16:34 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-01 01:52
Visgek24 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:55:
Ben net met mijn Sith sorc lvl 31 geworden , spel lijkt alleen maar vetter te worden. dit is echt , met stipt , de beste MMO sinds jàren . uiteraard zitten er nog wat fouten in , maar morgen komt de 1.1 patch en eind van de maand waarschijnlijk 1.2, en ik denk dat we dan al een hele volwassen game hebben wat de bugs betreft.

Het weerhoud mij er in ieder geval niet van om te genieten , want er zit zo veel in deze game :) heerlijk gewoon.
Wacht maar tot je level 50 bent.
Ik dacht eerst ook toen ik net begon dat dit spel een van de betere mmo's is en dat het een redelijke concurrent zou kunnen worden voor WoW.

Maar ja, toen werd ik level 50 en zat er niks anders op dan LFG spammen of warzones te doen als melee.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Daisai schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:32:
[...]

Ik dacht eerst ook toen ik net begon dat dit spel een van de betere mmo's is en dat het een redelijke concurrent zou kunnen worden voor WoW.

Maar ja, toen werd ik level 50 en zat er niks anders op dan LFG spammen of warzones te doen als melee.
Klinkt net als wow, dus het kan best een goede concurrent worden, wat dat betreft.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Daisai
  • Laatst online: 22-01 01:52
MicScott schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:33:
[...]

Klinkt net als wow, dus het kan best een goede concurrent worden, wat dat betreft.
WoW heeft ook 3 mil. subscribers verloren sinds cataclysm om een reden.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Daisai schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:35:
[...]

WoW heeft ook 3 mil. subscribers verloren sinds cataclysm om een reden.
Klopt, ik zei ook niet dat het iets positiefs is. Content op 50 (en niet alleen dungeons/raids) is wat mij betreft iets essentieels om een MMO leuk te houden.

• Visgek82
[...]

Ja? en dan ben ik level 50.. koop ik wat leuke gear van de galactic market, en dan begin ik met mijn volgende karakter die een unieke storyline heeft :) dan ga ik lekker holocron hunten of flashpoints doen, en dan zien we wel weer verder. Dat is precies waar ik het spel voor gekocht heb , alle storylines / classes spelen. en daarna zien we wel of er leuke raids of zo te doen zijn. tegen die tijd zijn er heus wel content upgrades geweest , en dan kan ik daar mee aan de slag. en ondertussen kan mijn lvl 50 mooi mijn vrienden helpen met dungeons / flashpoints / heroic area's whatever :)

Het is al een concurrent van wow trouwens, veel spelers lopen over.

[ Voor 5% gewijzigd door Visgek82 op 16-01-2012 18:15 ]

MicScott schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:38:
[...]

Klopt, ik zei ook niet dat het iets positiefs is. Content op 50 (en niet alleen dungeons/raids) is wat mij betreft iets essentieels om een MMO leuk te houden.
Is er dan een tekort aan lvl 50 content?
ja wow heeft meer, maar daar zitten spelers die al 5 jaar aan de levelcap zitten (met af en toe een weekje levelen als er een expansion uitkomt).
Aangezien zelfs de meeste verslaafde spelers in swtor pas een week of 3 max level zijn lijkt het me heel sterk dat ze zich vervelen en terugverlangen naar wow....

TheS4ndm4n#1919

• MrVegeta
[...]

Dat ligt meer aan jouw social skills dan aan de game. Ik heb onderhand al een grote vriendenlijst opgebouwd waar ik Hard Modes en ook Operations mee draai voor gear en dat soort dingen :). En nu doen we een poging om onze guild naar de Operations toe te krijgen, dat er nog niet heel veel end game content is is opzich prima. Je hebt de normal operation voor standaard gear, hard mode voor hogere gear dus ach :). En zelfs pvp is leuk als je met dezelfde mensen speelt. Verder kan/moet je een altje maken dus daar kan je ook nog genoeg mee doen.

• Visgek82
MrVegeta schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:40:
[...]

Dat ligt meer aan jouw social skills dan aan de game. Ik heb onderhand al een grote vriendenlijst opgebouwd waar ik Hard Modes en ook Operations mee draai voor gear en dat soort dingen :). En nu doen we een poging om onze guild naar de Operations toe te krijgen, dat er nog niet heel veel end game content is is opzich prima. Je hebt de normal operation voor standaard gear, hard mode voor hogere gear dus ach :). En zelfs pvp is leuk als je met dezelfde mensen speelt. Verder kan/moet je een altje maken dus daar kan je ook nog genoeg mee doen.
Hier kan ik me wel in vinden. en ik vind het ook niet zo erg dat er nu relatief weinig endgame content is . zo is het veel makkelijker , en overzichtelijker, voor mensen om mee te beginnen :)

• Dreadramon
  • Laatst online: 16-01 08:43
Dacht ik vanavond eindelijk te kunnen spelen, werkt paypal niet mee. Omdat ik weinig tijd had om naar de winkel te gaan, dacht ik dat ik via Ebay snel een key kon krijgen. Ik dacht dit zaterdagavond al, maar toen bleek een bank.rek. aan paypal koppelen al 2 dagen te duren. Nu was dat eindelijk gebeurd, blijkt een betaling ook nog eens 4-6 dagen te duren! Gelukkig mijn bestelling kunnen cancellen. Toch maar via de winkel dan, best wel een tegenvaller... En paypal kan ook weer de deur uit :)

• Hydra
Dat ligt meer aan jouw social skills dan aan de game.
Dat. Ik krijg het idee dat de mensen die zeuren over een LFG tool de types zijn waar je de hele instance niks anders van hoort dan "go fast plx" en "pull already" ;)

Verwijderd

de eerste nep brieven via mail

Whahaha ik heb niet eens de game

Greetings!

It has come to our attention that you are trying to sell your personal Star Wars account(s).

As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.

If this proves to be true, your account can and will be disabled.

It will be ongoing for further investigation by LucasArts's employees.

If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.

You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with: :

https://account.swtor.com/user/login?destination=ho

Login to your account, In accordance following template to verify your account.

* Secret Question and Answer
Show * Please enter the correct information

If you ignore this mail your account can and will be closed permanently.

Once we verify your account, we will reply to your e-mail informing you that we have dropped the investigation.

Regards,

LucasArts, the LucasArts logo, STAR WARS and related properties are trademarks in the United States and/or in other countries of Lucasfilm Ltd. and/or its affiliates. 2011 Lucasfilm Entertainment Company Ltd. or Lucasfilm Ltd. All rights

• MrVegeta
Hydra schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:34:
[...]

Dat. Ik krijg het idee dat de mensen die zeuren over een LFG tool de types zijn waar je de hele instance niks anders van hoort dan "go fast plx" en "pull already" ;)
Die LFG tool is juist vervelend. De mensen die ik daar mee ben tegengekomen. Mijn God.

Via dit systeem leer je elkaar server wide wat kennen maar tot nu toe ben ik eigenlijk heel erg weinig mensen tegen gekomen die bizar slecht waren.

PVP daar in tegen...

Verwijderd

Is wel zo fijn als je dan niet meteen de link meepost ;) .

Heeft iemand al een relatie/huwelijk met zijn companion? Ik zie akaavi spar wel zitten, maar wil niet meteen levenslang eraan vastzitten. Een smuggler moet ook wel eens wat anders smugglen ;) . Enig idee of er scheidingen in het star wars universum zijn? :p
MrVegeta schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:53:
[...]

Die LFG tool is juist vervelend. De mensen die ik daar mee ben tegengekomen. Mijn God.

Via dit systeem leer je elkaar server wide wat kennen maar tot nu toe ben ik eigenlijk heel erg weinig mensen tegen gekomen die bizar slecht waren.

PVP daar in tegen...
Een goede teamspeler komt inderdaad op de friendlist. en die vraag ik de volgende keer het 1e.

TheS4ndm4n#1919

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 07:31

Poekie McPurrr

Mreoww~

Die bonus-missies.. scalen die mee met je level als je die later activeert?

Ben nu lvl 31 en die bonus missies op Nar Shaddaa bij toeval geactiveert.. zijn die poppetjes lvl 30 etc. Terwijl Nar meer een lvl 20-24 planeet is (empire).

Le Meow

Poekie McPurrr schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:18:
Die bonus-missies.. scalen die mee met je level als je die later activeert?

Ben nu lvl 31 en die bonus missies op Nar Shaddaa bij toeval geactiveert.. zijn die poppetjes lvl 30 etc. Terwijl Nar meer een lvl 20-24 planeet is (empire).
nee, ze schalen niet mee.
je komt waarschijnlijk nog wel een keertje terug op nar shadaa met je class quest.

TheS4ndm4n#1919

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 07:31

Poekie McPurrr

Mreoww~

ah ok, was er inderdaad weer eens nav een quest voor compagnion :) Als Juggernaut maai ik er nog steeds doorheen als boter gelukkig ^^;;

Le Meow

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Me, (lvl 22 Juggernaut dps spec) tank (lvl 26 Juggernaut tank spec) in een heroic 4 quest met nog twee anderen. Tank houdt alleen aggro op één target en word pissig als ik de mob taunt die de healer aanvalt. <.< En ik mocht niet tanken want ik was DPS spec, suf. Gelukkig duren die quests nooit langer dan 20 minuten.
Blaim schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:27:
Me, (lvl 22 Juggernaut dps spec) tank (lvl 26 Juggernaut tank spec) in een heroic 4 quest met nog twee anderen. Tank houdt alleen aggro op één target en word pissig als ik de mob taunt die de healer aanvalt. <.< En ik mocht niet tanken want ik was DPS spec, suf. Gelukkig duren die quests nooit langer dan 20 minuten.
juggernaut DPS spec kan tot level 30 bijna net zo goed tanken als een tank spec

TheS4ndm4n#1919

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

RocketKoen schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:32:
[...]

Gelukkig wel want toen er een patrol kwam ging DPS en tank dood, gooide ik snel de tank stance aan en heb ik het nog net gered met de healer. Dat voelde wel epic. >:)
Blaim schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:44:
[...]

Gelukkig wel want toen er een patrol kwam ging DPS en tank dood, gooide ik snel de tank stance aan en heb ik het nog net gered met de healer. Dat voelde wel epic. >:)
in PvP zijn die krengen ook al niet neer te halen

TheS4ndm4n#1919

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11-2025
Heren, ik heb deze game te koop staan. Hij is al gebruikt, dus het betreft het overhevelen van mijn accountinformatie naar jouw informatie. Klinkt lastig, is het zeker niet. Ik ben betrouwbaar en heb op forum.gamer.nl een betrouwbare reputatie en zal uiteraard helpen mochten er problemen optreden, ookal kost het zo'n 5 minuten om een account te veranderen zodat ik er niet bij kan en een ander wel. Het betreft een account met (vanaf heden) nog 70 dagen playtime, vandaar de iets hogere prijs.

Hij wordt aangeboden op tweakers en forum.gamer.nl, wellicht zet ik hem nog op andere fora of websites. Hier de link

• Ashrah
MrVegeta schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:31:
Begonnen wel goed maar nadat jullie midden hadden ging iedereen maar wat rond rennen. Trouwens ik zou net een een oranje gun maken en dan reverse engineren voor een paarse schematic daarvan maar blijkbaar kan dat niet dus heb ik de crafting geannuleerd. Nu heb ik wel mijn metal/alloy terug maar niet mijn Biometric Crystal Alloy :')
Annoying is dat he, ik had 3 alloys en wou de Tank Dual Blade Lightsaber maken, klik ik per ongeluk op de DPS versie.

Snel annuleren, krijg alle mats terug maar niet de alloys ..... genaaid, maak al 2 weken lang elke dag een ticket maar krijg elke keer dezelfde reply "we have forwarded your ticked to the relevant department blablabla".

En 1x kreeg ik het bericht dat ik ze wel gerestored kon krijgen maar dat dat me mijn "3 item restores per 6 maanden" ging kosten ...... uhuh no way dus he.

p.s. iemand nog Corusca Gems (tier 6 gems van Treasure Hunting) geloot sinds de laatste patch heb er al in een week geen 1 meer gezien.

[ Voor 8% gewijzigd door Ashrah op 17-01-2012 09:22 ]

RocketKoen schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:32:
Ook daarna nog steeds vrij goed, het duurt best wel even voordat je 'echte' tank gear hebt en de talents rond 25-30 voegen maar marginaal iets toe. Zelfs die absorb-shield van shout kan je maar 1x per 12 sec gebruiken, de rest is wat extra defense (6% dacht ik) en absorb (4%) en iets makkelijkere rage building.

Eigelijk zie ik maar weinig echt grote verschillen tussen de 2 specs, je kiest meer voor het soort gear als 'role' dan spec.

Gister wel Wilsaam bij mijn arsenaal mogen voegen, wat een erg moeie questlijn is dat, leuk verhaal en leuke cutscenes. Zou zo nog een warrior maken, puur om het verhaal ook vanuit Dark te bekijken :P

• Hierkomik
  • Laatst online: 21-11-2025

Hierkomik

Zo dan...

Volgens mij zit er een geniepig systeem achter Reverse-engineering.
Het reverse engineren van Mods gaat bij mij een heel stuk beter dan earpieces. Ik heb al zeker 150 earpieces (als het niet meer is) RE'd, en nog maar 1 epic recipe (en die is crap, want die is met presence).
De mods, ik had 9 keer RE gedaan en had al 2 epic recipes. Gisteren voor de grap nog een mod gemaakt en RE en bam, epic recipe.

Zou dit opzettelijk zijn? Net als dat de mods maar 8 daily tokens kosten, dat het RE'en van Mods etc veel minder RE's nodig heeft dan Earpieces? (die 120 dailies kosten en theoretisch dus misschien 15x zoveel moeten worden RE'd?)

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

• Sneezzer
[...]

Vergeet Ilum ook niet, is een erg leuke open zone als je met een groepje van 4 kunt optrekken.
Lekker open PvP met/tegen voorbereide tegenstanders >:)

Verwijderd

Hierkomik schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:34:
Volgens mij zit er een geniepig systeem achter Reverse-engineering.
Het reverse engineren van Mods gaat bij mij een heel stuk beter dan earpieces. Ik heb al zeker 150 earpieces (als het niet meer is) RE'd, en nog maar 1 epic recipe (en die is crap, want die is met presence).
De mods, ik had 9 keer RE gedaan en had al 2 epic recipes. Gisteren voor de grap nog een mod gemaakt en RE en bam, epic recipe.

Zou dit opzettelijk zijn? Net als dat de mods maar 8 daily tokens kosten, dat het RE'en van Mods etc veel minder RE's nodig heeft dan Earpieces? (die 120 dailies kosten en theoretisch dus misschien 15x zoveel moeten worden RE'd?)
Had na een paar keer al de epic strength earpiece.

• Sneezzer
SinergyX schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:22:
[...]

Ook daarna nog steeds vrij goed, het duurt best wel even voordat je 'echte' tank gear hebt en de talents rond 25-30 voegen maar marginaal iets toe. Zelfs die absorb-shield van shout kan je maar 1x per 12 sec gebruiken, de rest is wat extra defense (6% dacht ik) en absorb (4%) en iets makkelijkere rage building.

Eigelijk zie ik maar weinig echt grote verschillen tussen de 2 specs, je kiest meer voor het soort gear als 'role' dan spec.

Gister wel Wilsaam bij mijn arsenaal mogen voegen, wat een erg moeie questlijn is dat, leuk verhaal en leuke cutscenes. Zou zo nog een warrior maken, puur om het verhaal ook vanuit Dark te bekijken :P
Mwah, niet helemaal hoor.
Gear is inderdaad meer endurance natuurlijk. Maar het verschil gaat hem vooral zitten in je taunts en overlevings vergrotende mogenlijkheden.

Sneezzer schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:39:
Mwah, niet helemaal hoor.
Gear is inderdaad meer endurance natuurlijk. Maar het verschil gaat hem vooral zitten in je taunts en overlevings vergrotende mogenlijkheden.
Welke taunt krijg je er dan bij? Beide taunts (AoE en single) krijg je vanuit je skills, niet vanuit je tree. Echte tank gear zie je niet voor de 35 (al blijft dit marginaal met 9 defense rating en 6 aborb, nee daar win je een oorlog mee :P). Dan heb je enkel vanuit de tree die 30% HP boost, die dan nu wel met de patch een kortere cooldown krijgt.

Dat opzicht, een DPS Jugger die zijn gear uptodate heeft zal het langer volhouden dan iemand die wat achterloopt in mods en nog wat green gear heeft (of voor de str/end mods is gegaan ipv end/str versies).

Dan helemaal niet te praten over de totaal geen resistance hebben van internal/elemental, iets wat behoorlijk wat mobs nog steeds hebben (onze vriendjes de flametrowers en incinerate bombs).

• Sneezzer
Patch is tot nader order uitgesteld.

Alweer? Vorige week was er ook al een patch uitgesteld.

• Sneezzer
SinergyX schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:52:
[...]

Welke taunt krijg je er dan bij? Beide taunts (AoE en single) krijg je vanuit je skills, niet vanuit je tree. Echte tank gear zie je niet voor de 35 (al blijft dit marginaal met 9 defense rating en 6 aborb, nee daar win je een oorlog mee :P). Dan heb je enkel vanuit de tree die 30% HP boost, die dan nu wel met de patch een kortere cooldown krijgt.

Dat opzicht, een DPS Jugger die zijn gear uptodate heeft zal het langer volhouden dan iemand die wat achterloopt in mods en nog wat green gear heeft (of voor de str/end mods is gegaan ipv end/str versies).

Dan helemaal niet te praten over de totaal geen resistance hebben van internal/elemental, iets wat behoorlijk wat mobs nog steeds hebben (onze vriendjes de flametrowers en incinerate bombs).
Ik deacht dat de taunts inderdaad vanuit je skills kwamen, maar dan wel de skills van je spec. Kan het mis hebben natuurlijk.

• MicScott

MicScott

.Grey.

RocketKoen schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:02:
[...]

Is er dan een tekort aan lvl 50 content?
Geen idee. Ik ben nog geen level 50. Ik reageerde enkel op de poster boven mij.

Edit: oh, we zijn al weer een paar pagina's verder.

[ Voor 9% gewijzigd door MicScott op 17-01-2012 10:04 ]

• Helza
Sneezzer schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:00:
Patch is tot nader order uitgesteld.
yep en geen fixen voor ability delay las ik al op ptr forum, dus mijn subscription is nu cancelled..

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Dit weekend level 50 geworden met men powertech tank bountyhunter na zo een goeie 120u spelen. Lang niet alle quests gedaan, meestal zelfs alle group quests overgeslagen en slechts enkele flashpoints gedaan. Meteen toen ik 50 was men skills gaan kopen, had zo een 350k credits zitten en misclick en ik kocht die 110 speeder skill. Had niet eens genoeg creds om al men skills te kopen :(. Gelukkig wat dingen kunnen verkopen om toch genoeg te hebben maar zit dus nu wel constant met een credits te kort.

Dan maar meteen in pvp gevlogen en als tank is dit best wel aangenaam om te spelen. Lekker dmg voor je medespelers opslurpen en met heel wat andere skills kun je jezelf echt nuttig maken. Je doet mss niet de grootste dmg maar onaardig is het ook niet. Al 3 champion zakjes mogen open maken en al 1 epic gear binnen gehaald! Moet aardig lukken om 2 zakjes per dag binnen te halen al lijkt me.

Verder zit ik wel een beetje vast op level 50. Ik weet niet meteen hoe ik aan ilum moet beginnen. Is dit gewoon terug alle quests doen tot je de daily's/weekly's kan krijgen, wil vooral de pvp versies doen maar geen idee waar die zitten.

Verder zit ik verveeld met het feit dat ik weinig ervaring heb in flashpoints, wil heel graag tanken maar weet totaal niet of ik al hardmodes binnen kan met mijn gear. Is pvp gear eigenlijk ook bruikbaar in flashpoints?
Ik vermoed dat ik een beetje verloren loop op dit moment als level 50, weet dat er vanalles te doen is maar weet niet waar te beginnen :(.

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-01 09:28
Ja, er is niet veel lvl50 content. Maar het doel is ook het verhaal en niet lvl50 content. BW heeft het legacy system ook bedacht om veel mensen alts te laten hebben, wat opzich goed is. Het is alleen jammer dat je redelijk snel lvl50 bent met een character en er eigenlijk niet verschillende platnes zijn per level-zone. Waardoor je telkens dezelfde planets aan het doen bent per alt..

• MicScott

MicScott

.Grey.

Grompie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:05:

Verder zit ik verveeld met het feit dat ik weinig ervaring heb in flashpoints, wil heel graag tanken maar weet totaal niet of ik al hardmodes binnen kan met mijn gear. Is pvp gear eigenlijk ook bruikbaar in flashpoints?
Ik vermoed dat ik een beetje verloren loop op dit moment als level 50, weet dat er vanalles te doen is maar weet niet waar te beginnen :(.
Gewoon gaan met die banaan en niet te bang zijn om dingen fout te doen. (Zo lang je tenminste openstaat voor suggesties van je teamgenoten.) Al doende leren we immers.

MicScott schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:11:
[...]

Gewoon gaan met die banaan en niet te bang zijn om dingen fout te doen. (Zo lang je tenminste openstaat voor suggesties van je teamgenoten.) Al doende leren we immers.
En het mooie van tank zijn, de kans dat ze (de irritante spelers) je kicken is erg klein, aangezien ze dan weer uren moeten wachten op een andere tank.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 16:31
Helza schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:05:
[...]

yep en geen fixen voor ability delay las ik al op ptr forum, dus mijn subscription is nu cancelled..
Die snap ik echt ff niet. Het spel is koud een maand op de markt, geeft het even tijd.
Wow was ook niet perfect in het begin.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Ashrah
Helza schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:05:
[...]

Doeiiiii, spel is een maand uit stelletje verwende ***********

Die fixes komen er wel (alhoewel ik compleet geen enkele last van ability delay heb gehad tot zover), maar je kan niet verwachten dat alles binnen de 1e paar weken perfect is,

WoW elke paar weken bugfixes,
Eve elke paar weken bugfixes en na elke patch een paar dagen lang elke dag,
Lotro, elke 3/4 weken bugfixes

etc etc.

Geniet ergens van en als je denkt dat je het zelf beter kan lekker gaan solliciteren en laat het maar zien.
Pagina: 1 ... 43 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.