Elke artifact med-pack die een Biochecm maakt is reusable je moet ze alleen eerst critten.SinergyX schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:54:
[...]
Reusable's bestaan wel, daar moet je 360 of 380 bio voor hebben om ze te gebruiken. Maar weet niet of die nu uit crafting kwamen of lootbox.
Verwijderd
Gewoon de blue version blijven RE-en toch?Ashrah schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:07:
[...]
Elke artifact med-pack die een Biochecm maakt is reusable je moet ze alleen eerst critten.
8min per stuk? cool, die slicing missies zijn 30m-1h en de armortech items craften zijn ook allemal 25m+SinergyX schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:46:
[...]
Biochem heeft 1 groot nadeel, die blue-medpacks hebben 8 minuten crafttijd per stukPlus dat diplomacy ook 6-10 minuten duurt voor 1-2 mats waar je dan weer 1 medpack van kan maken
Ik heb altijd gathering skills, alles op de GTN en maak ik weer een paar duizend winst. Gear haal ik uit orange en PVP, armor mods zijn gelukkig nog best goedkoop, zo kom ik wel rustig tot lvl50
maarja met 6 companions maakt het ook niet zoveel uit. Je hebt er maar 1 nodig voor het levelen
Yup, zijn er vanaf het begin mijn sniper loopt al vanaf level 8 met re-usable med kits, je kan tevens med kits voor jezelf en companion tegelijk maken (ook re-usable)Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:34:
[...]
Gewoon de blue version blijven RE-en toch?
Verwijderd
Ja ik merkte dat ik wat stacks van 20 low lvl medpacks in mn bags had, zo'n hele stack tegelijk ge RE'd en altijd gelijk de blue version binnen.
Verwijderd
Op 400 biochem kan je ze (de schematics) gewoon kopen (rakata medpac, adrenal & stims) voor 40k ongeveer
Je hebt dan wel biometric crystal alloys nodig die droppen van HM FP bosses
Je hebt dan wel biometric crystal alloys nodig die droppen van HM FP bosses
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 13:03 ]
Dit is nog grade2-3, ik wil niet weten wat het is op grade 5Helza schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:47:
8min per stuk? cool, die slicing missies zijn 30m-1h en de armortech items craften zijn ook allemal 25m+
maarja met 6 companions maakt het ook niet zoveel uit. Je hebt er maar 1 nodig voor het levelen
Wat is daar succesrate van? Ik heb er nu al 15 blue RE'ed (jij+comp met HoT), maar nog steeds niets.Ashrah schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:48:
Yup, zijn er vanaf het begin mijn sniper loopt al vanaf level 8 met re-usable med kits, je kan tevens med kits voor jezelf en companion tegelijk maken (ook re-usable)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hmm ik heb de eerste 3 levels van med kits binnen 10 blues gecrit naar artifact recipes en de 1e 2 jij+comp.
Ik zag al dat er veel tweakers spelen op de PvP server Scepter of Ragnos. Nu ben ik daar een simpele Jedi Guardian aan het levellen en ben op zoek naar een Guild om wat casual te levellen en wat casual endgame te spelen. Is hier nu ook een tweakers guild of ben ik op mezelf aangewezen? 
Heb zelf als professions Artifice, Archeology en Slicing gekozen. Weet nu niet of dit echt een goede combinatie is geweest. Zo veel geld levert Slicing niet echt op moet ik zeggen, vooralsnog. Wel kost het levellen in elk geval geen geld.
Heb zelf als professions Artifice, Archeology en Slicing gekozen. Weet nu niet of dit echt een goede combinatie is geweest. Zo veel geld levert Slicing niet echt op moet ik zeggen, vooralsnog. Wel kost het levellen in elk geval geen geld.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
stuur me een /w en ik invite je (naam zie signature)Mojo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:59:
Ik zag al dat er veel tweakers spelen op de PvP server Scepter of Ragnos. Nu ben ik daar een simpele Jedi Guardian aan het levellen en ben op zoek naar een Guild om wat casual te levellen en wat casual endgame te spelen. Is hier nu ook een tweakers guild of ben ik op mezelf aangewezen?
Ik heb een epic 300 scaveging mission. Ik kan hem zelf niet gebruiken, maar zijn die dingen wat waard?
-------
edit: \/ hier onder, wat zou ik ervoor kunnen vragen?
-------
[ Voor 24% gewijzigd door Oggy op 13-01-2012 14:33 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
best te verkopen op het GTNOggy schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:26:
Ik heb een epic 300 scaveging mission. Ik kan hem zelf niet gebruiken, maar zijn die dingen wat waard?
Epic 300 missions vind ik vooral op de GTN voor 10-15k, maar het ligt er ook aan van welke crewskills het is.Oggy schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:26:
-------
Scavenging lijkt op mijn server in ieder geval aan de lagere kant te liggen, terwijl Underworld Trading juist heel duur is.
Verwijderd
is er btw al ergens een soort van guideline waar je de prijzen kan terug vinden van de goederen die je kan verkopen of kopen?
Scavenging epic skill, wat kan je daar voor terug krijgen dan?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Te vroeg, en bovendien verschilt dat enorm per server. Het slimste lijkt me om dat zelf al doende te leren.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:38:
is er btw al ergens een soort van guideline waar je de prijzen kan terug vinden van de goederen die je kan verkopen of kopen?
het is een vrije markt...Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:38:
Wat een gek er voor betaald, zo simpel is dat. Naast dat GTN regelmatig bugged en er niets te vinden is, mijn scaveging mats gaan altijd voor auto-prijs, 100% zeker verkocht. Zal mij verder m'n achterwerk oxideren als een ander ze opkoopt er duurder wegzet, ik heb geld.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:38:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Welke grade mats verkoop je dan? Op mijn vrij drukke early acces server verkoop ik grade5/6 mats voor 5-8k per 10.SinergyX schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:44:
[...]
Wat een gek er voor betaald, zo simpel is dat. Naast dat GTN regelmatig bugged en er niets te vinden is, mijn scaveging mats gaan altijd voor auto-prijs, 100% zeker verkocht. Zal mij verder m'n achterwerk oxideren als een ander ze opkoopt er duurder wegzet, ik heb geld.
Ik heb me aangemeld voor de Tweakers of the Republic alleen heb ik nog geen invite gekregen. Mckay heb ik ingame al een mail gestuuurd maar ook nog niks van gehoord. Zou iemand me kunnen toevoegen aan de Guild? Thanks!
lvl30 zut, dus zal max grade 3 zijn met kleine uitzondering naar grade 4.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:46:
Welke grade mats verkoop je dan? Op mijn vrij drukke early acces server verkoop ik grade5/6 mats voor 5-8k per 10.
Heren, een vraag.
Ik heb dit spel gekocht met 2 maanden gametime erbij en het bevalt me helaas niet. Niets ten nadele van de game maar ik had me er meer in moeten verdiepen alvorens het te kopen. Maar nu de vraag: Is het mogelijk om mijn game te verkopen? Hij is natuurlik gelinked aan een account van mij met wat security questions enzo maar kan je het emailadres en wellicht deze questions aanpassen zodat ik er bijvoorbeeld verkoopswtor@gmail. Com van maak? Ik vind het zonde van mijn geld zo.
Ik heb dit spel gekocht met 2 maanden gametime erbij en het bevalt me helaas niet. Niets ten nadele van de game maar ik had me er meer in moeten verdiepen alvorens het te kopen. Maar nu de vraag: Is het mogelijk om mijn game te verkopen? Hij is natuurlik gelinked aan een account van mij met wat security questions enzo maar kan je het emailadres en wellicht deze questions aanpassen zodat ik er bijvoorbeeld verkoopswtor@gmail. Com van maak? Ik vind het zonde van mijn geld zo.
Je zou het kunnen proberen maar het mag niet volgens de regels van het spel. Ook zal niemand je veel geld bieden voor een random account met wat poppetjes...TheProf82 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:14:
Heren, een vraag.
//Ontwijkt de "niet over guilds praten politie"Count_B schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:07:
Ik heb me aangemeld voor de Tweakers of the Republic alleen heb ik nog geen invite gekregen. Mckay heb ik ingame al een mail gestuuurd maar ook nog niks van gehoord. Zou iemand me kunnen toevoegen aan de Guild? Thanks!
McKay is dagelijks online, wispher hem vanavond nog maar eens. Daarnaast, stel jezelf voor in het forum op onze website, dan lezen de Republic officers dit ook sneller. Dank.
Verwijderd
Vanochtend weer 2 uur gespeeld, ben nu level 11 en voor een Jedi Sage gekozen.
Ben net op het spacestation aangekomen en daar valt weer heel wat te ontdekken. Wat een heerlijk spel is het toch. Ik heb maar 5 a 6 uur gametijd met wat geluk per week en hele snel schiet het niet op, maar het was wel weer erg leuk.
Ik ga toch elke week 1 a 2 levels omhoog, dus over een jaartje zal ik wel level 50 hebben net als de rest van jullie nu al heeft
Ben net op het spacestation aangekomen en daar valt weer heel wat te ontdekken. Wat een heerlijk spel is het toch. Ik heb maar 5 a 6 uur gametijd met wat geluk per week en hele snel schiet het niet op, maar het was wel weer erg leuk.
Ik ga toch elke week 1 a 2 levels omhoog, dus over een jaartje zal ik wel level 50 hebben net als de rest van jullie nu al heeft
Waar of hoe kom ik aan deze gear?!
http://www.torhead.com/it.../2/name/rakata%20enforcer
Komt van een vendor, volgens mij met tokens die van the Operations bosses dropped.Vads schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:34:
Waar of hoe kom ik aan deze gear?!
Rakata gear krijg je dmv tokens welke in hard mode operations droppen.
Nee ik wil niet mijn poppetjes verkopen, ik haal mijn enige character dan weg en verkoop dus de game inclusief 2.5 maand gametime voor een vriendenprijsje
Kun je doen, maar het is nog steeds tegen de regels.TheProf82 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:47:
Nee ik wil niet mijn poppetjes verkopen, ik haal mijn enige character dan weg en verkoop dus de game inclusief 2.5 maand gametime voor een vriendenprijsje
Dit is wel lol ik krijg al spam mailtjes van obscure sites mbt swtor. Gold sellers willen blijkbaar niet achterblijven....
En FYI krijg de mailtjes binnen op een ander email adres dan waar ik swtor op geregistreerd heb
'Greetings!
It has come to our attention that you are trying to sell your personal Star Wars account(s).
As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
If this proves to be true, your account can and will be disabled.
It will be ongoing for further investigation by LucasArts's employees.
etc etc etc...'
Wel lol ik wist niet dat LucasArt's deze game maakt...
En FYI krijg de mailtjes binnen op een ander email adres dan waar ik swtor op geregistreerd heb
'Greetings!
It has come to our attention that you are trying to sell your personal Star Wars account(s).
As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
etc etc etc...'
niet eens een stukje waar je moet bewijzen dat het jouw account is door een mailtje te sturen met je wachtwoord?qwaurck schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:54:
Dit is wel lol ik krijg al spam mailtjes van obscure sites mbt swtor. Gold sellers willen blijkbaar niet achterblijven....
'Greetings!
etc etc etc...'
Tip voor degene, die een NL of belgisch guild op The Red Eclipse zoekt:Doler schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:22:
[...]
//Ontwijkt de "niet over guilds praten politie"
McKay is dagelijks online, wispher hem vanavond nog maar eens. Daarnaast, stel jezelf voor in het forum op onze website, dan lezen de Republic officers dit ook sneller. Dank.
Je hebt ladingen keuzes, volgens mij zijn er op dit moment iets van 4 tot 8 verschillende NL/belgische guilds alleen op deze server al.
En nee: ik ga hier geen reclame maken
[ Voor 3% gewijzigd door bangkirai op 13-01-2012 17:49 ]
Niemand mag een Star Wars spel maken zonder LucasArtsqwaurck schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:54:
Genoeg reden dus om weg te blijven van deze server als je het prettig vind om op een internationale server te zittenbangkirai schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:48:
volgens mij zijn er op dit moment iets van 4 tot 8 verschillende NL/belgische guilds alleen op deze server al.
Zo bang voor queue's dat je mensen weg wilt jagen?Kaap schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 18:18:
[...]
Genoeg reden dus om weg te blijven van deze server als je het prettig vind om op een internationale server te zitten
Nog steeds een queue op jullie server ja? Bloodworthy is voortaan goed te doen.
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Ook geen queues meer op Frostclaw, dat toch ook een aardig volle server is. Staat nog wel vaak op Heavy of Very Heavy, maar zolang er geen queues zijn is dat alleen maar goed.
Hey allemaal,
Ik heb zojuist The Old Republic Deluxe Edition (Digitale download) gekocht bij Origin.
Na betaling krijg ik de melding: "Je krijgt binnenkort bericht" (of iets dergelijks)
Ik heb wel enige ervaring met Digitale downloads, maar ik heb van Origin nog geen mailtje gehad, nog niets te zien in "Games" en wel geld afgeschreven.
Is dit normaal?
Greetz,,
TECHcrime
Ik heb zojuist The Old Republic Deluxe Edition (Digitale download) gekocht bij Origin.
Na betaling krijg ik de melding: "Je krijgt binnenkort bericht" (of iets dergelijks)
Ik heb wel enige ervaring met Digitale downloads, maar ik heb van Origin nog geen mailtje gehad, nog niets te zien in "Games" en wel geld afgeschreven.
Is dit normaal?
Greetz,,
TECHcrime
Is helaas normaal bij Origin lijkt het. Als je met iDeal betaald hebt kan het lang duren (dag of meer?) . Via creditcard zou het niet zo lang mogen duren..
Le Meow
pff.. wat een ****
Ik dacht: gelijk spelen.. maar nee hoor..
Verdomme..
Ik dacht: gelijk spelen.. maar nee hoor..
Verdomme..
Klopt, bij Origin kan het tot drie dagen duren voordat je het binnenkrijgt.
Alleen als je met iDealbetaald toch? Ivm handmatig checken of iets dergelijks?Metalkai schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:23:
Le Meow
Ohhh zo gaat dat. Heb zoiets al paar keer gehad na reloggen. Had allemaal grade 4 ship parts van cybertech aangezet, welke ~20min p/stuk kosten. Weet zeker dat er 1 klaar was, ik log naar me alt, ga weer terug en hij was ineens met de laatste bezig. Heb het nog een aantal keer geprobeerd, maar was me helaas niet meer gelukt.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:50:
[...]
Biochem maakt gewoon reusable epic stims/medpacks/adrenals geloof ik. En als je die crafttijd wilt omzeilen, moet je gewoon een warzone joinen en leaven, 50% kans dat het bugged en je eerstevolgende 2 crafts na de loading screens instant klaar zijn.
Waarom zou men dan een digitale versie nemen.. verzenden duurt minder lang!Metalkai schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:23:
Zijn ze zo bang voor fraude dat ze ALLES handmatig checken?
Ik heb hier nog nooit op deze manier van gehoord bij webshops
Ligt het aan mij of zijn er op Tatioone amper "single" quests te vinden 
Kom voornamelijk Heroic 2/2+/4 ,Flashpoint en andere Group opdrachten tegen maar geen single guests...
....als iemand natuurlijk nog een wat single quest NPO's weet hoor ik het graag
Kom voornamelijk Heroic 2/2+/4 ,Flashpoint en andere Group opdrachten tegen maar geen single guests...
....als iemand natuurlijk nog een wat single quest NPO's weet hoor ik het graag
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
Kon ze na een tijdje ook niet meer vinden.. toen maar op speeder beetje rondgecrosst en die outposts bezocht 
Edit: balen.. Torhead heeft nog niet alle quests in de database
Edit: balen.. Torhead heeft nog niet alle quests in de database
[ Voor 23% gewijzigd door Poekie McPurrr op 13-01-2012 19:44 ]
Le Meow
Al mee bezigPoekie McPurrr schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:42:
Kon ze na een tijdje ook niet meer vinden.. toen maar op speeder beetje rondgecrosst en die outposts bezocht
Kan er nog steeds amper vinden
Je kan ook eens op http://www.torhead.com kijken wat er zoal te doen is.
Le Meow
THANXPoekie McPurrr schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:46:
Je kan ook eens op http://www.torhead.com kijken wat er zoal te doen is.
Meteen even die link opslaan
En voordat EA de schuld krijgt van delays bij bestellingen via Origin: de shop wordt door Digital River gerunned in opdracht van EA. Ook de betalingen worden via Digital River afgehandeld. Customer agents kunnen echter wel reimbursements doen (bijvoorbeeld bij preorders die voor de leveringsdatum gecancelled worden)
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Iemand die een oplossing weet voor de "Message not found" error , ik heb al gebeld naar customer support maar daar word al meteen gezegd dat ze er niks aan kunnen doen (nog voor je iemand krijgt). De winkel waar ik het gekocht heb (G2Play) weet niet wat ze hier mee moeten en gaan zelf ook op onderzoek uit en ik kan zelf ook niet posten op de forums.
wanneer krijg je die?K03N schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 22:12:
Iemand die een oplossing weet voor de "Message not found" error , ik heb al gebeld naar customer support maar daar word al meteen gezegd dat ze er niks aan kunnen doen (nog voor je iemand krijgt). De winkel waar ik het gekocht heb (G2Play) weet niet wat ze hier mee moeten en gaan zelf ook op onderzoek uit en ik kan zelf ook niet posten op de forums.
Verwijderd
Ik snap het ook niet , bij steam kan je toch ook met ideal betalen en bij supernews ook, beiden amerikaanse (of in iedergeval buitenlandse) bedrijven die met ideal werken en in realtime het afhandelen zonder tussenkomst van een persoon.TECHcrime schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:26:
[...]
Waarom zou men dan een digitale versie nemen.. verzenden duurt minder lang!
Zijn ze zo bang voor fraude dat ze ALLES handmatig checken?
Ik heb hier nog nooit op deze manier van gehoord bij webshops
ik krijg de error bij het invoeren van de code op de website
Ik voer code in ->confirm->error->Voer code in enz.
hmm, bug ken ik niet.K03N schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 22:31:
[...]
ik krijg de error bij het invoeren van de code op de website
Ik voer code in ->confirm->error->Voer code in enz.
dat je niet op het forum kan posten klopt dan, want dat kan alleen als je een key op je account hebt.
Moet je voor de gein eens gaan zoeken op "SWTOR Message not found" blijkbaar is hun customer support om te janken en kan ik dus nog enkele dagen gaan wachtenRocketKoen schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 22:33:
[...]
hmm, bug ken ik niet.
dat je niet op het forum kan posten klopt dan, want dat kan alleen als je een key op je account hebt.
hopelijk hebben ze het nu niet zo druk als met de launch.K03N schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 22:35:
[...]
Moet je voor de gein eens gaan zoeken op "SWTOR Message not found" blijkbaar is hun customer support om te janken en kan ik dus nog enkele dagen gaan wachten
Overigs blijkt het probleem in de code te zitten. Een aantal mensen kregen een nieuwe key van de website die ze verkocht en toen werkte het ineens wel.
G2Play heeft me een nieuwe code gestuurd die wel werkt , en dat is dus de reden dat ik daar spellen haalRocketKoen schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 22:40:
[...]
hopelijk hebben ze het nu niet zo druk als met de launch.
Overigs blijkt het probleem in de code te zitten. Een aantal mensen kregen een nieuwe key van de website die ze verkocht en toen werkte het ineens wel.
Wil dan toch eventjes alsnog melden ik betaal via ideal op origin altijd onder 2 uur heb ik het mailtje! met bij geleverde code ect!
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Verwijderd
Als we toch linkjes delen...
http://tor-loot.com/Loot/Class/Sage heeft een loot by class of zone optie en linkt dan naar de items op torhead, maar mooi overzicht.
http://www.swtor-spy.com/companions/ gebruik ik ook veel, ik link de companions omdat die best compleet is met welke gifts ze het liefste willen hebben maar gebruik vooral het menu, ze hebben guides en de database is best gevuld.
Dear *******,
We wished to make contact with you because we know you have concerns about the bugs you have been encountering in-game and with our customer service.
We do plan to address many of your concerns in our upcoming major patch, and that we appreciate your feedback on Star Wars: The Old Republic thusfar.
You are a valued player to us, and we appreciate your suggestions and feedback. To show our appreciation I have added three days of complimentary game time to your account, which will extend your current complimentary thirty-day subscription for this amount of time.
We do hope that you reconsider subscribing to Star Wars: The Old Republic and continue to experience all that the game has to offer now and in the future!
Thank you again for your patience as we continue to improve Star Wars: The Old Republic.
Galactic support is our speciality...
Kind regards,
Sarah
Star Wars: The Old Republic Customer Support
Iemand mijn account overnemen, ik speel zelf niet meer, zit nog een halve maand gametime aan ofso ;D
Wat is daar
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
gratis gametime omdat hij bugs report?
Ach het is gewoon een standaard mailtje dat de deur uit gaat. Ik ben helaas nog steeds van mening dat de service niet goed is. Poosje geleden moest ik 7 potjes pvp winnen voordat ik mijn 3daily win klaar had. Report van gemaakt en nooit weer wat van gehoord.
Verwijderd
haha long time no See mister vegetaMrVegeta schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:54:
Ach het is gewoon een standaard mailtje dat de deur uit gaat. Ik ben helaas nog steeds van mening dat de service niet goed is. Poosje geleden moest ik 7 potjes pvp winnen voordat ik mijn 3daily win klaar had. Report van gemaakt en nooit weer wat van gehoord.
ik heb een BH geleveld tot lvl 29 en ben nu met mn Sith warrior op 20..
zie regelmatig mensen van Emire of Tweakers voorbij waggelen iig!
ff offtopic : hoe ist ermee vegeta? das alweer lang geleden,grote wow topic geloof ik haha
mn chars zijn trouwens Vivaladen (bh) en Apophis (SW)
Ik bevind mij met mijn main Alucardu en alt Draculia op Red Eclipse geloof ikVerwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:56:
[...]
haha long time no See mister vegetawaar bevinden jullie zich allemaal eigelijk?
ik heb een BH geleveld tot lvl 29 en ben nu met mn Sith warrior op 20..
zie regelmatig mensen van Emire of Tweakers voorbij waggelen iig!
ff offtopic : hoe ist ermee vegeta? das alweer lang geleden,grote wow topic geloof ik haha
mn chars zijn trouwens Vivaladen (bh) en Apophis (SW)
Eigenlijk had ik in de haast de verkeerde smilie gepakt, moest deze hebbenRocketKoen schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:48:
[...]
gratis gametime omdat hij bugs report?
Weet iemand dit toevallig, heb het nou al 3x gedaan maar ik wordt er knettergek van. Op de AH zie je veel Custom items met een maker tag eraan. (custom is oranje) Ik heb nu bijna 400 armor tech en heb al 3x van een Paarse prototype item gevonden, deze zijn erg goed maar je zou deze moeten kunnen reverse engineeren...
Maar elke keer krijg ik geen recipe van het reverse engineeren en is de prachtige Artifict item gewoon kapot
Items als deze zijn het:
[Prototype] TT-15B Vanguard Boots
Ik kan het nou nergens vinden, maar hoe krijg je nou die recipes te pakken?
Maar elke keer krijg ik geen recipe van het reverse engineeren en is de prachtige Artifict item gewoon kapot
Items als deze zijn het:
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ik krijg regelmatig 400 armortech scematics als extra van underworld trading missiesWiebbe schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:05:
Weet iemand dit toevallig, heb het nou al 3x gedaan maar ik wordt er knettergek van. Op de AH zie je veel Custom items met een maker tag eraan. (custom is oranje) Ik heb nu bijna 400 armor tech en heb al 3x van een Paarse prototype item gevonden, deze zijn erg goed maar je zou deze moeten kunnen reverse engineeren...
Items als deze zijn het:
Ik heb trouwens nog nooit een fatsoenlijke Armstech schematic gezien, begin te twijfelen of ik die maar moet droppen
Ik denk niet dat je Orange schematics kan krijgen van reverse-engineering. Een tijd geleden werd dit inderdaad gedacht, maar nu lijkt het erop dat de enige manier om de schematics te krijgen is of random drops, of van Underworld Trading.Wiebbe schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:05:
Items als deze zijn het:
Die space "missions" zijn wel leuke afwisseling
Jammer genoeg on-rails maar goed.. mss iets voor de toekomst... (hoe vet zou het zijn als ze bv de oude Tie en X-wing games zouden namaken in een SW:ToR jasje
)
Le Meow
Ze zeggen dat ze in een toekomstige patch de "ruimte meer tot leven te gaan brengen". Ik ben benieuwd....Poekie McPurrr schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:03:
Die space "missions" zijn wel leuke afwisselingJammer genoeg on-rails maar goed.. mss iets voor de toekomst... (hoe vet zou het zijn als ze bv de oude Tie en X-wing games zouden namaken in een SW:ToR jasje
)
nieuws: BioWare licht plannen voor toekomstige updates Swtor toe
Dat zou idd top zijn! Heb die x-wing en Tie Fighter games helemaal grijs gespeeld!
Voordat je nog meer tijd en geld weggooit, prototype items kan je niet verder reverse engineren. Custom items zijn een recipe van zich zelf. Ik raad je aan gewoon op de GTN door de armortech recipes heen te bladeren, staan genoeg custom's tussen.Wiebbe schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:05:
Items als deze zijn het:
Grappig hoe 1 level verschil kan maken.. in een quest totaal afgemaakt.. 1 level hoger.. mobs totaal afgemaakt..
Le Meow
armstech is keihard butt. Ik heb er nooit wat aan gehad. Al mijn pieces zijn beter dat wat ik ooit met craftgear kan krijgen.MrVegeta schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:33:
Ik heb trouwens nog nooit een fatsoenlijke Armstech schematic gezien, begin te twijfelen of ik die maar moet droppen
Biochem ftw, zelfs post nerf.(het wordt licht en terecht generfed).
+136cunning en 56 power for een uur en dat op een reusable stimm? thanks!
Je moet de blauwe versie van die boots (http://www.torhead.com/item/fFQ05fe/tt-15b-vanguard-boots) reverse engineeren. Dan heb je een kans dat je de paarse versie krijgtWiebbe schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:05:
Items als deze zijn het:
Wanneer je dan de paarse versie maakt, heb je de kans dat je recipe "crit" waardoor de paarse versie nog iets beter wordt (meestal een extra augment slot). "Crit" kan ook gebeuren op een blauw item trouwens.
Ja dat wist ik natuurlijk al langJerry schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:18:
[...]
Je moet de blauwe versie van die boots (http://www.torhead.com/item/fFQ05fe/tt-15b-vanguard-boots) reverse engineeren. Dan heb je een kans dat je de paarse versie krijgt.
Wanneer je dan de paarse versie maakt, heb je de kans dat je recipe "crit" waardoor de paarse versie nog iets beter wordt (meestal een extra augment slot). "Crit" kan ook gebeuren op een blauw item trouwens.
De crit kan trouwens ook gebeuren op de groene items!
Maar blijkbaar is mijn idee over het reverse engineeren van de oranje items niet waar. [Prototype] op oranje items betekent blijkbaar dan een item oranje is (custom dus met mod slots) maar ook zelf al stats heeft. Dit hebben normale oranje items eigenlijk niet.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Dan heb je mazzel. Ik kreeg een arrogant mailtje waarin stond dat ik alle 8'en maar in B's moest veranderen en andersom! Een nieuwe key kreeg ik niet, het was namelijk onmogelijk dat het een verkeerde was.K03N schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 22:53:
[...]
G2Play heeft me een nieuwe code gestuurd die wel werkt , en dat is dus de reden dat ik daar spellen haal
Paypal de boel terug laten 'storneren' en vervolgens op de g2play blacklist beland.
Ik haal daar niks meer!
Verwijderd
Ja dat heb ik dus altijd.. je moet minstends alle WZ`s enkele keren hebben gewonnen voordat je daadwerkelijk je daily complete.MrVegeta schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:54:
Op het moment niet zo erg, want ik focus mijzelf toch alleen op het grinden naar valor 60.
Om de laaste purple mount te krijgen (Gear boeit me minder omdat het bij iedere patch toch wel weer outdated is)
ojaah het krijgen van die champion gear is ook redelijk simpel, had deze week de 50 aangetikt en dit weekend begonnen aan de dailies en weeklies en heb nu 4 pvp paarsjes. Helaas zit nu iedereen te zeiken over mijn 2e relic die ik niet heb, ik heb geen dark 3 (pvp leveling) en ik heb zoiets van dat komt vanzelf wel met meer pvp gear. Maar blijkbaar kan niemand dat waarderen en word ik voor noob uitgemaakt
Hopelijk brengt de patch heeel veel bug fixes, want ik heb iedere speel dag wel een paar onwijs irritante bugs die mijn spelplezier teniet doen.
Anyway, iemand nog wat tips voor social grinding? volgens mij zijn voor social ook een paar gratis mounts te krijgen en dat laat ik natuurlijk niet liggen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 01:31 ]
voor social moet je gewoon quests doen met iemand in je party.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 01:28:
[...]
Ja dat heb ik dus altijd.. je moet minstends alle WZ`s enkele keren hebben gewonnen voordat je daadwerkelijk je daily complete.
Op het moment niet zo erg, want ik focus mijzelf toch alleen op het grinden naar valor 60.
Om de laaste purple mount te krijgen (Gear boeit me minder omdat het bij iedere patch toch wel weer outdated is)
ojaah het krijgen van die champion gear is ook redelijk simpel, had deze week de 50 aangetikt en dit weekend begonnen aan de dailies en weeklies en heb nu 4 pvp paarsjes. Helaas zit nu iedereen te zeiken over mijn 2e relic die ik niet heb, ik heb geen dark 3 (pvp leveling) en ik heb zoiets van dat komt vanzelf wel met meer pvp gear. Maar blijkbaar kan niemand dat waarderen en word ik voor noob uitgemaakt
Hopelijk brengt de patch heeel veel bug fixes, want ik heb iedere speel dag wel een paar onwijs irritante bugs die mijn spelplezier teniet doen.
Anyway, iemand nog wat tips voor social grinding? volgens mij zijn voor social ook een paar gratis mounts te krijgen en dat laat ik natuurlijk niet liggentips zijn welkom!
en dan vooral de conversations die bij een quest horen.
Low level flashpoints runnen?
Vanavond Eternity Vault gedaan op normal, best leuk
Niet heel moeilijk maar de gear die daar dropt staat gelijk aan de gear van Hard Mode flashpoints (136). Laatste baas niet neergekregen maar leuke mechanics
. Hopelijk morgen kapot maken!
Vanavond Eternity Vault gedaan op normal, best leuk
[ Voor 81% gewijzigd door MrVegeta op 16-01-2012 02:48 ]
Verwijderd
Kun je die low level instances solowen op lvl 50 en dan nog steeds aanspraak maken op social points? Mischien moet ik dat anders maar eens proberen
Nee natuurlijk niet.... Social points krijg je juist door met andere mensen samen quests te doen, dit heeft niets met flashpoints / instances te maken. Je kunt van elke willekeurige quest (waarbij je keuzes moet maken in conversaties met npc's) social points krijgen, zolang je dat maar samen met iemand anders doet..
Dus als je alleen speelt, zul je nooit social points krijgen, als je nou een flashpoint solo doet of iets anders.
Dus als je alleen speelt, zul je nooit social points krijgen, als je nou een flashpoint solo doet of iets anders.
[ Voor 15% gewijzigd door Walance op 16-01-2012 07:46 ]
Verwijderd
haha, ok. Hopelijk implementeren ze snel een LFG tool net als in wow voor instance pugs. Ben namelijk lui en wil niet smeken in /2 Kost mij teveel tijd
ik vind het juist wel gezellig om een beetje ad-hoc via de chat groepen te maken
Black Talon (Empire) is de beste plek om social points te farmen, ongeveer zo'n 100 per run.
Gewoon op zoek naar low lvl wie alle conversatie wil skippen. of met een andere die graag hoog social wil.
Weet niet of meer dan 2, ook meer social point gaat op leveren.
(is uit te rekenen, wat de punten zijn gebaseerd op aantal spelers en of je de roll wint)
Gisteren eindelijk de eerste 2 hardmode runs.
Black Talon was gewoon simpel, hierna hebben we Boarding Part geprobeerd, maar wegens tijd gestrand op de laatste baas.
ps. is Boarding Party de beste keus na BT ? en is er specifiek volgorde in moeilijkheid graad ?
Naast dat mijn Marraurder door geleveld naar 33, 3lvls boven de curve. vind het persoonlijk stuk fijner spelen boven de curve.
Ook al zit ik zover boven de curve, heb nog best veel issues om een packs (als er veel ruimte tussen zit) neer te hakken.
Mis een beetje Death From Above, maar daar in tegen is deze single target echt zeer sterk.
Gewoon op zoek naar low lvl wie alle conversatie wil skippen. of met een andere die graag hoog social wil.
Weet niet of meer dan 2, ook meer social point gaat op leveren.
(is uit te rekenen, wat de punten zijn gebaseerd op aantal spelers en of je de roll wint)
Black Talon was gewoon simpel, hierna hebben we Boarding Part geprobeerd, maar wegens tijd gestrand op de laatste baas.
ps. is Boarding Party de beste keus na BT ? en is er specifiek volgorde in moeilijkheid graad ?
Naast dat mijn Marraurder door geleveld naar 33, 3lvls boven de curve. vind het persoonlijk stuk fijner spelen boven de curve.
Ook al zit ik zover boven de curve, heb nog best veel issues om een packs (als er veel ruimte tussen zit) neer te hakken.
Mis een beetje Death From Above, maar daar in tegen is deze single target echt zeer sterk.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Moet zeggen dat The Foundry HM ook prima te doen is. Meer heb ik dr nog niet gedaan trouwens dus nja...Gisteravond Eternity Vault half gecleared op hardmode. Heerlijk random deaths bij de 2de boss die weer buggede.
[ Voor 13% gewijzigd door Japser op 16-01-2012 09:26 ]
Je ziet nu wel al een flinke afname van FP's op lagere levels, Talon en Hammer kan je rustig uurtje voor zoeken. Meeste kiezen nu gewoon daily PVP en hopelijk op een berg 50's in je team, in minder tijd berg meer exp.sebastius schreef op maandag 16 januari 2012 @ 07:56:
ik vind het juist wel gezellig om een beetje ad-hoc via de chat groepen te maken
Hopelijk gooien ze morgen die splitsing in PVP er doorheen, verschil 50 en niet-50 is wordt nu bizar groot.
Boarding Party zou een goede keus zijn, als de laatste boss niet zo verschrikkelijk overtuned was.Teunis schreef op maandag 16 januari 2012 @ 08:57:
The Foundry is inderdaad ook wel redelijk makkelijk, maar daar heb je weer het probleem dat het vol bugs zit. Als je een beetje decent gear hebt (Bijv. PvP Champion gear die je kan krijgen van de Ilum daily) zijn de rest van de flashpoints ook goed te doen.
Heb dit weekend Battle of Ilum, False Emperor en Directive 7 een paar keer gedaan op Hardmode, en zijn niet echt ergens vast komen te zitten. Wel af en toe de enrage timer geraakt, maar dit was meer een kwestie van niet precies weten hoe de boss werkt (sommige hadden het niet in normal gedaan).
Ja dat gevoel had ik ook in Boarding Party alles ging vrij soepel neer todat we bij de laatste waren.
(maar zelf op normal was dit echt een moelijk gevecht, voor dat level niveau)
Foundry hebben even over na gedacht maar met vele bug verhalen maar voor boarding party gekozen.
Meeste guildies zijn oude wow-raiders dus die optimize gear, etc waar mogelijk.
pvp chammpion gear blijft onwijs veel geluk hebben, en niet iedereen vind pvp leuk.
en zodra we 8 level 50s hebben gaan we ops runnen.
(maar zelf op normal was dit echt een moelijk gevecht, voor dat level niveau)
Foundry hebben even over na gedacht maar met vele bug verhalen maar voor boarding party gekozen.
pvp chammpion gear blijft onwijs veel geluk hebben, en niet iedereen vind pvp leuk.
Toch maar m'n account gecancelled. Op zich ligt het niet aan de game, ik vind het een erg goeie MMO en ik hoop ook dat het een succes blijft. Ik ben kennelijk alleen een beetje klaar met het genre, het quests grinden verveelt me gewoon. Probleem had ik ook met Rift en WoW.
https://niels.nu
Dat is dus het mooie van de Ilum daily (tenminste, tot morgen), je hoeft geen PvP te doen ervoor. Gewoon Empire en Republic tegenover elkaar laten staan en om en om raketten op de objectives schieten.Teunis schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:26:
Vijf minuten werk voor een redelijke kans op een goede gearpiece.
qua levelen vind ik persoonlijk het grinden wel meevallen, (maar tja heb op 10 lvl 85s in wow ...)
wat minder fijn vind is de respawn rate op praktisch lege planeet, heb zelf keer meegemaakt dat naar de volgede pack jump, en pack wie net gekilled had zie respawnnen
Maar qua proffesion, daily quest is nog hoop te verbeteren, ik hoop alleen dat nu nog kan.
wat minder fijn vind is de respawn rate op praktisch lege planeet, heb zelf keer meegemaakt dat naar de volgede pack jump, en pack wie net gekilled had zie respawnnen
Maar qua proffesion, daily quest is nog hoop te verbeteren, ik hoop alleen dat nu nog kan.
Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.