Precies!!! ook ik vind het een verademing!!.. wat dacht je van /WHISPER ACHIEVEMENT.. daar werd ik ook zo gek van.. nee. ik heb baas 4 van instance 23 nog niet gesloopt.. maar ik ben wel vast plan dat te gaan doen. heb me ingelezen in de tactics.. dus neem me mee.... -> Nee want je hebt het nog niet eerder gedaan..Seroth schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:22:
[...]
Ik hoop dat het daarom ook nog even uitblijft. Ik begrijp dat dit puur persoonlijke voorkeur is, maar ik vind het een ware verademing in vergelijking met 5 jaar lang raiden in WoW waar je verplicht met cookie cutter specs van Elitistjerks of een class-related website rondloopt, met best-in-slot gear en simcrafted/theorycrafted optimale rotations. Er zat totaal geen vrijheid meer in het spel.
Deze gear moet je hebben, deze spec moet je hebben, deze rotation moet je aanhouden...
En in SWTOR tot dusver niets van dit. De beste rotation hangt van je eigen inzicht af. Misschien is het niet altijd het meest optimaal; maar zolang het genoeg is om je quests/flashpoints/operations succesvol door te lopen, is het toch goed? Ik vind het heerlijk zo. Lekker focussen op het verhaal en op de gameplay, en niet alleen maar op de nummertjes en maar "moeten moeten moeten"
Zoooo irritant..
SWTOR voelt veel meer lekkere gecontroleerde chaos.... is de baas eerder dood dan jij.. dan heb je gewonnen.