Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Helemaal mee akkoord! Ik hoop ook dat er geen addons bijkomen voor swtor mss sommige UI elementen verplaatsbaar/schaalbaar maken mag van mij wel, dit kan voor sommige mensen idd wel een nood zijn of om het gewoon iets vlotter speelbaar voor hen te maken. Combat logs enzo hoeven voor mij totaal niet, ze zullen weer zorgen voor het hele theorycraft gedoe waarbij je verplicht wordt om een bepaade spec te spelen omdat die meer dps doet die specifieke talent te kiezen terwijl je eigenlijk het liever anders speelt. Je wordt gewoon in een keurslijf gedwongen met dat hele gedoe. Ik speel een game om te amuseren niet om te zitten rekenen en naar nummertjes te kijken (kan je net zo goed textbased gaan spelen).Walance schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:13:
Wat een gediscussieer over add-ons allemaal hier... Ik heb nog nooit eerder gehoord van add-ons voor een MMO (ik heb dan ook nooit echt WoW gespeeld). Ik hoop dat ze het bij swtor nooit toe gaan staan als ik dit allemaal lees, add-ons die aangeven welke skill je wanneer moeten gebruiken enzo? Dan wordt het toch heel snel saai, als alles voorgekauwd wordt?
Ik vind het overigens wel grappig, WoW spelers klagen vaak dat andere MMO's teveel op WoW lijken, maar vervolgens gaan ze ook weer klagen als er iets niet in swtor zit, wat wel in WoW zat (zoals add-ons dus)
Verwijderd
Vind het wel jammer dat veel mensen swtor op release met wow die al 7? jaar door ontwikkeld is gaan vergelijken, mensen hebben gewoon geen enkel idee hoe gigantisch veel tijd gaat zitten in het ontwikkelen van een mmo. En dan zit er natuurlijk ook zon geldhoer als EA er achter om de release date flink te pushen.
On topic: nog 10k xp voor lvl 50, sta voor de quest om het te halen maar eerst maar weer even dagje werken (had het met opzet nog maar niet gehaald omdat het anders veel te laat slapen werd
Verwijderd
Goeie keuze, anders is het zo een paar uur later (nog even dit, nog even dat)....Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:41:
Alhoewel ik addons zoals healbot altijd handig heb gevonden, heb ik er eigenlijk niet eens problemen mee om zonder te spelen. Uiteindelijk voegen ze toch wel addon support toe en soms was het ook wel handig om van je party te kunnen zien wie nou hoeveel dps doet. Maar je ontkomt er toch niet aan dat mensen gear gaan checken van anderen om te kijken of ze het "wel goed genoeg vinden".
Vind het wel jammer dat veel mensen swtor op release met wow die al 7? jaar door ontwikkeld is gaan vergelijken, mensen hebben gewoon geen enkel idee hoe gigantisch veel tijd gaat zitten in het ontwikkelen van een mmo. En dan zit er natuurlijk ook zon geldhoer als EA er achter om de release date flink te pushen.
On topic: nog 10k xp voor lvl 50, sta voor de quest om het te halen maar eerst maar weer even dagje werken (had het met opzet nog maar niet gehaald omdat het anders veel te laat slapen werd)
Ik ben zowaar een nieuwe Jedi Knight begonnen op The Red Eclipse. Mijn vorige server, daar was de populatie zo laag dat er echt niks high level te doen was (loop je dan met je 50 BH en er is niemand om een FP mee te doen)...
Merk wel dat The Red Eclipse een heel stuk drukker is zeg, voor het eerst gewoon lag op space stations...
verhaal is tot nu toe wel een stuk luchtiger als consular
bedoeling is dat ie healer wordt. heb het idee dat iedereen tank is.
over mods. bij wow heb ik er altijd een hekel aan gehad om telkens weer alles te updaten, daarbij was het gewoon met deadly boss mods dat mensen alleen nog maar op warnings zaten te wachten en verder geen tactics kenden. van mij hoeft het niet, ik heb liever dat ze het spel zoals het nu is verder verbeteren bugjes eruit halen,
en inderdaad de ui mag wel iets meer aan te passen zijn, maar ook dat stoort me tot nu toe niet.
(en daarmee bedoel ik bijv. alleen het aanpassen van de grootte van bijv. enemy castbar en buffs of het verplaatsen van vensters.)
Maar eerst! ff snel door class quest heen blazen en dan op tatooine mijn nieuwe companion ophalen. (Ben Sith Assassin). Dan kan ik tenminste altijd 2 companions wegsturen en er toch 1tje bij me hebben. Krengen zijn af en toe toch best handig
En over addon support.
Sommige addons vind ik wel handig in wow, maar vooral dat je je UI kan indelen en eruit kan laten zien zoals voor jou handig is, vind ik een handige feature. Ook eventueel een dps/healing/damage taken meter zou ik wel handig vinden. Maar addons die je letterlijk vertellen welke knop wanneer in te drukken hoeft van mij niet.
[ Voor 26% gewijzigd door dynosu op 11-01-2012 09:12 ]
Voordeel, je kan wat makkelijker tattooine door, daar kan je op 25-26 nog wt problemen hebben als je iets te snel door je class quest gaat, zit je al snel tegen lvl29 mobs aan te kijken. Vanaf daar Aldaraan, welke je tot 30-31 doet, ik loop nu dus 2 lvls voor op mijn class-quest, wat moeite geeft met de mobsdynosu schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:02:
Gisteren voor het eerst naar nar'shadda geweest. Heb op de vorige planeten wel teveel xp gehaald lijkt het. Kom daar binnen op level 25 ... nu op 27 en alles is een beetje low en simpel, maar jou ik hou ervan om een planeet goed af te maken.
Wel lvl30 aangetikt, followthrough is toch wel een erg leuke skill
Wel nadeel, nu ik mijn laatste characterslot heb gevult, de verhaallijnen zijn enorm statisch, ook alle quests zijn altijd hetzelfde. Je doorloopt altijd dezelfde zones, dezelfde quests, wat enerzijds dus 'heel diep' is gemaakt (voice-over etc) is niet bepaald breed gemaakt. Ik wil nog steeds een healer erbij hebben, maar op wéér hele verhaal van Agent of Inquish door te gaan lopen..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het enigste wat ik in swtor zou willen is dat de icontjes van mijn buff wat groter zijn. Voor de stacking bonussen kan ik in pvp af en toe niet zien. En nee dat is niet omdat ik slecht zie maar omdat er meestal al iets van 10 icontjes staan en dan is het lastig om te zien wanneer er een 11e erbij komt.
Dat moet je toch in elke MMORPG doen? In Wow doorloop je ook continue dezelfde quests. Enige nadeel van SWTOR is, is dat je niet rightclick questgiver-accept kan doen, maar rightclick questgiver-spatie-spatie-spatie-kies optie-spatie-kies optie-spatie-spatie moet doen. Zal in de toekomst ongetwijfeld wel iets gebouwd worden dat dit sneller maakt. Dat je standaard kan instellen 'choose dark side options whenever possible' in combi met autoaccept.SinergyX schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:33:
Wel nadeel, nu ik mijn laatste characterslot heb gevult, de verhaallijnen zijn enorm statisch, ook alle quests zijn altijd hetzelfde. Je doorloopt altijd dezelfde zones, dezelfde quests, wat enerzijds dus 'heel diep' is gemaakt (voice-over etc) is niet bepaald breed gemaakt. Ik wil nog steeds een healer erbij hebben, maar op wéér hele verhaal van Agent of Inquish door te gaan lopen..
Dit dus.
Nee hoor, niet indirect. Sommige MMO's hebben random-quests (veelal gewoon dungeon doorlopen, maar is wel variatie van tegenstanders), anderen hebben 2-3 zones waarin je zou kunnen rondhuppelen, dat je niet zo bijzonder snel gevoel krijgt dat je iets continue opnieuw doet. Voor mij is 'elke MMO' absoluut niet gelijk aan WoW, deels ook de reden dat ik dit spel niet bijzonder lang zal spelen.FunkyTrip schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:57:
Dat moet je toch in elke MMORPG doen? In Wow doorloop je ook continue dezelfde quests. Enige nadeel van SWTOR is, is dat je niet rightclick questgiver-accept kan doen, maar rightclick questgiver-spatie-spatie-spatie-kies optie-spatie-kies optie-spatie-spatie moet doen. Zal in de toekomst ongetwijfeld wel iets gebouwd worden dat dit sneller maakt. Dat je standaard kan instellen 'choose dark side options whenever possible' in combi met autoaccept.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Verwijderd
Ik bedoel dus niet de opties waar je ook daadwerkelijk punten voor krijgt, die kan je makkelijk zien (met icoontje). Maar wel de opties die dus meer slaan op je companion affection.
Verwijderd
*edit* Kijk net en ik had het verkeerd, was een vinkje voor "show conversation allignment gain".Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:04:
Even een klein vraagje aan de medemens hier, zijn er meerderen (met mij) die soms wel verdomd veel moeite hebben met het verschil te kunnen zien tussen een "dark side" of "light side" optie in conversaties?
Ik bedoel dus niet de opties waar je ook daadwerkelijk punten voor krijgt, die kan je makkelijk zien (met icoontje). Maar wel de opties die dus meer slaan op je companion affection.
Merk nu al dat dark/lightside punten mijn keuzes teveel beinvloeden. Het systeem is leuk, maar werkt wel erg beperkend. Soms zie je verraad al van verre aankomen, maar is de light side keuze dat je de slechte kerel laat helpen oid...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 10:10 ]
Ik heb het idee dat onderaan meestal de darkside optie is en bovenaan de lightside. Maar goed, zo ver ben ik nog niet in het spel. Alleen in de beta leek het wel zo te gaan.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:04:
Even een klein vraagje aan de medemens hier, zijn er meerderen (met mij) die soms wel verdomd veel moeite hebben met het verschil te kunnen zien tussen een "dark side" of "light side" optie in conversaties?
Verwijderd
Verwijderd
Zoals ik al zei: niet degene met het icoontje, daarvan kan je makkelijk zien welke het zijn.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:07:
[...]
Volgens mij kan je deze in de preferences aanzetten. Zag er een vinkje voor staan, maar heb het zelf niet gedaan. Merk nu al dat dark/lightside punten mijn keuzes teveel beinvloeden. Het systeem is leuk, maar werkt wel erg beperkend. Soms zie je verraad al van verre aankomen, maar is de light side keuze dat je de slechte kerel laat helpen oid...
Ik bedoel meer... Mijn companion houd er van dat ik aardig doe, zie ik 1 optie staan das niet aardig, en 2 opties die allebei wel aardig zijn, en dan nog weet je niet precies of het de goede optie is, omdat de korte tekst die er staat vaak helemaal anders is dan de daadwerkelijke tekst die je dan gaat zeggen.
Voor affection zal je gewoon de gesprekken moeten volgen en kijken wat het beste bij je companion past.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:04:
De ene wil dat je de honerable optie kiest. De ander geeft je punten als je je ergens uit probeert te lullen. Terwijl een 3e het waardeert als je een evil mofo bent.
Verwijderd
Ik doe altijd zo lullig mogeiljk, heerlijkVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:11:
Ik bedoel meer... Mijn companion houd er van dat ik aardig doe
Ik sla alleen geen quests af en daarom moet je soms helaas wel aardig doen, dat vind ik wel een nadeel. Het meest lullige is vaak refuse quest, maarja, dan kan ik ook geen geld ofzo krijgen. Als ik dat geld ga innen doe ik wel weer lekker onaardig met mijn huidige character.
Verwijderd
Op zich maakt het ook niet zo heel veel uit. Vaak is het maar iets van een +22/+66 gain of -1/-2 verlies. Valt goed te compenseren met giftsVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:11:
[...]
Zoals ik al zei: niet degene met het icoontje, daarvan kan je makkelijk zien welke het zijn.
Ik bedoel meer... Mijn companion houd er van dat ik aardig doe, zie ik 1 optie staan das niet aardig, en 2 opties die allebei wel aardig zijn, en dan nog weet je niet precies of het de goede optie is, omdat de korte tekst die er staat vaak helemaal anders is dan de daadwerkelijke tekst die je dan gaat zeggen.
Later word het aantal punten wel een stuk hoger. Ik krijg vaak +155 als ik iets zeg dat mijn companion heel goed vind, maar heb ook wel eens -30 gehad omdat ik een echt gemene optie nam.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:18:
[...]
Op zich maakt het ook niet zo heel veel uit. Vaak is het maar iets van een +22/+66 gain of -1/-2 verlies. Valt goed te compenseren met gifts.
Affection gain met companions gaat praktisch vanzelf en als het niet lukt kun je nog altijd gifts geven die ze leuk vinden
Verwijderd
Later toch weer 3 matches gewonnen m'n weekly staat nu op 4/9. En de daily champions bag gaf uiteraard weer geen token.
Toen nog even gespeeld op m'n level 12 sniper maar die class begint echt steeds meer tegen te vallen, zodra iemand ergens achterlangs loopt stop je helemaal met casten ookal komt je target 0.1sec later weer in zicht, daar ga ik dus niet veel van kunnen genieten in PvP. Neig nu toch steeds meer naar een Sorcerer healer naast m'n 50 Marauder.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 10:31 ]
Verwijderd
Tja, wil je dan dat je na 1 week al klaar bent met je champion gear? Soms heb je geluk, soms heb je pech. Maar dat die warzones de helft van de tijd niet mee tellen is inderdaad wel vervelend.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:27:
Gister echt een uurtje geragequit met swtor. Toen ik om 5 uur thuis was ben ik gelijk beginnen spelen. Heb toen de ilum daily en weekly gedaan (lol objective trading met republic) Dat leverde 4 champions bags op. Daar zat dus weer totaal niks aan geartokens in. Toen wilde ik gaan werken aan de warzone daily/weekly. Na 7 warzones eindelijk m'n eerste win binnen, en dan telt hij niet mee. Ok, was al gefrustreerd, maar dan 10 potjes later nog maar 1 win binnengesleept. toen was ik het echt even beu.
Later toch weer 3 matches gewonnen m'n weekly staat nu op 4/9. En de daily champions bag gaf uiteraard weer geen token.
https://niels.nu
Klopt, er zit wel een soort logica in de volgorde waarin de keuzes staan.sander_dr schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:07:
[...]
Ik heb het idee dat onderaan meestal de darkside optie is en bovenaan de lightside. Maar goed, zo ver ben ik nog niet in het spel. Alleen in de beta leek het wel zo te gaan.
Ik speel een Light Side Trooper en maak altijd keuzes met de gedachte dat ik in het leger zit en bevelen opvolg, maar ik negeer wel bevelen als er onschuldige mensen door benadeeld worden.
95% van mijn keuzes zijn nummer 1.
Verwijderd
Nu ben ik valor rank 49 en nog niet half champion geared, terwijl op level 60 alweer battlemaster gear ligt te wachten. Zou toch mooi zijn als je al zo vroeg mogelijk kan beginnen met battlemaster bags te sparen.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:30:
[...]
Tja, wil je dan dat je na 1 week al klaar bent met je champion gear? Soms heb je geluk, soms heb je pech. Maar dat die warzones de helft van de tijd niet mee tellen is inderdaad wel vervelend.
Verwijderd
Uhm, in het begin ja, maar wat dacht je van -2000 verlies bij een bepaald gesprek...... Hoe later je een companion hebt gekregen hoe meer verlies of winst je hebt per gespreks-optie.Grompie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:19:
Soms kan je al er vroeg je light/dark side optie kiezen. Maar als je dan nog even in het ongewisse blijft en de 3de optie kiest kan je een nog ergere of betere optie kiezen doordat je doorvraagt, kwam dit al 1/2 keer tegen.
Blijkbaar heb ik meer geluk.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:33:
[...]
Nu ben ik valor rank 49 en nog niet half champion geared, terwijl op level 60 alweer battlemaster gear ligt te wachten. Zou toch mooi zijn als je al zo vroeg mogelijk kan beginnen met battlemaster bags te sparen.
Gisteren de 2 weekly's en 2 daily's gedaan, en zelf 2 bags gekocht. Ik ben weer 3 items champion gear rijker.
Alleen mn mainhand en chest zijn nu nog custom gear. Belt en gloves zijn drops van operations (136 rating artifacts) en de rest is champion.
En ik ben pas valor rank 28.
Had al geprobeert om battlemaster chests te gaan sparen (je krijgt toch 2 champion bags + 1 keuze bij weekly), maar je mag die blijkbaar maar 1 hebben.
Smuggler geprobeerd en ben nu een level 17 Scoundrel. Niet gedacht dat het zo'n toffe class zou zijn.
Mijn favoriete manier om een tegenstander te vernederen:
Shotgun blast van achteren vanuit stealth. Dirty Kick (stun via een trap in de kroonjuwelen
Class quests qua verhaal zijn ook vele malen beter dan die van mijn Jedi
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Bereid je maar voor op een nerf. Da's zo'n overpowerde class waarvan het forum overspoelt is met filmpjes en qq van scoundrels die 5-10k per attacks tijdens de opening stun doen.SandsOfArrakis schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:42:
Na verschillende karakters geprobeerd te hebben dacht ik met de Jedi Sage mijn plekje gevonden te hebben. Niet dus.
Smuggler geprobeerd en ben nu een level 17 Scoundrel. Niet gedacht dat het zo'n toffe class zou zijn.
Mijn favoriete manier om een tegenstander te vernederen:
Shotgun blast van achteren vanuit stealth. Dirty Kick (stun via een trap in de kroonjuwelen) en dan een Quick Shot (head shot) erachteraan. Beetje geval van een executie zeg maar.
Class quests qua verhaal zijn ook vele malen beter dan die van mijn Jedi
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
ik vond het op zich niet erg via origin, maar ik heb al 2 jaar geen game meer in de winkel gekocht. Ik sloop die dvd/cd altijd ... Mijn kast daarvoor is niet zo netjesDj Neo Ziggy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:09:
In de omgeving van den haag geen kopie meer te krijgen! Ik vertik het om het volle pond te betalen via Origin.
Had redelijk hetzelfde geluk, ook de dailies/weekly gedaan en 1 bag gekocht.RocketKoen schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:41:
[...]
Blijkbaar heb ik meer geluk.
Gisteren de 2 weekly's en 2 daily's gedaan, en zelf 2 bags gekocht. Ik ben weer 3 items champion gear rijker.
Alleen mn mainhand en chest zijn nu nog custom gear. Belt en gloves zijn drops van operations (136 rating artifacts) en de rest is champion.
En ik ben pas valor rank 28.
Had al geprobeert om battlemaster chests te gaan sparen (je krijgt toch 2 champion bags + 1 keuze bij weekly), maar je mag die blijkbaar maar 1 hebben.
Uiteindelijk beide lightsabers (beetje jammer dat ik eerst mijn offhand had gekocht met champion marks en later uit de bag ook de offhand lightsaber kreeg
Ben sinds zondag 50 en zit inmiddels op 5 epic pvp parts).
Verder gisteren eerste Hard mode gedaan (The Foundry), maar we hadden geen geluk bij de laatste baas, bleef mensen 1 shotten aan het einde (bekende bug), vanavond maar verder kijken
Mij gaat het ook niet om het hoesje, maar om de prijs. Met een Frs bon, en wat nationale entertainment bonnen kan ik hem halen voor €10,-dynosu schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:15:
[...]
ik vond het op zich niet erg via origin, maar ik heb al 2 jaar geen game meer in de winkel gekocht. Ik sloop die dvd/cd altijd ... Mijn kast daarvoor is niet zo netjes
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Volgens mij is die bug alleen in normal mode.DarthNeo schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:16:
[...]
Had redelijk hetzelfde geluk, ook de dailies/weekly gedaan en 1 bag gekocht.
Uiteindelijk beide lightsabers (beetje jammer dat ik eerst mijn offhand had gekocht met champion marks en later uit de bag ook de offhand lightsaber kreeg), trinklet en pants gekregen, dus redelijk lucky. Had ook nog een 2e ear piece, maar die had ik dus al vorige reset.
Ben sinds zondag 50 en zit inmiddels op 5 epic pvp parts).
Verder gisteren eerste Hard mode gedaan (The Foundry), maar we hadden geen geluk bij de laatste baas, bleef mensen 1 shotten aan het einde (bekende bug), vanavond maar verder kijken
In hard mode hoort de boss dat te doen.
Alle bosses in hard mode hebben een enrage timer. Als je dan te lang over het gevecht doet, krijgen ze een buff waardoor ze 400% damage doen.
Vergeet dan niet ook een timecard te kopen (als je geen creditcard hebt)Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:20:
[...]
Mij gaat het ook niet om het hoesje, maar om de prijs. Met een Frs bon, en wat nationale entertainment bonnen kan ik hem halen voor €10,-
anders ben je straks de 100e die hier komt klagen dat ze terug moeten naar de winkel.
[ Voor 18% gewijzigd door RocketKoen op 11-01-2012 11:21 ]
Het is geen enrage timer, heb ook op verschillende fora gekeken en het is een bekende bug. Telkens rond 10% gaan mensen "ineens" dood door een 1 shot, zonder dat de boss een enrage buff heeft, lijkt me niet echt dat dit zo hoortRocketKoen schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:20:
[...]
Volgens mij is die bug alleen in normal mode.
In hard mode hoort de boss dat te doen.
Alle bosses in hard mode hebben een enrage timer. Als je dan te lang over het gevecht doet, krijgen ze een buff waardoor ze 400% damage doen.
[ Voor 13% gewijzigd door DarthNeo op 11-01-2012 11:22 ]
das een ander verhaal inderdaad. Dan zou ik ook goed zoeken in den haag. Ook bij de media markt geprobeerd?Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:20:
[...]
Mij gaat het ook niet om het hoesje, maar om de prijs. Met een Frs bon, en wat nationale entertainment bonnen kan ik hem halen voor €10,-
Ik heb wel zoiets gehad in EV. Op de weg terug naar de 2e boss (na een whipe) vielen er mensen dood neer zonder dat er iets in de buurt was....DarthNeo schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:21:
[...]
Het is geen enrage timer, heb ook op verschillende fora gekeken en het is een bekende bug.
Wij noemden het de secret ghost ninja's.
Nadat die boss eidelijk dood ging waren de ninja's ook weg.
Hehe, beetje jammer helemaal. Ook omdat we de daily nu niet konden completenRocketKoen schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:24:
[...]
Ik heb wel zoiets gehad in EV. Op de weg terug naar de 2e boss (na een whipe) vielen er mensen dood neer zonder dat er iets in de buurt was....
Wij noemden het de secret ghost ninja's.
Nadat die boss eidelijk dood ging waren de ninja's ook weg.
Verwijderd
Ach ja, ik weet nog vorige week dat ik moest stoppen met een raid omdat ik de repair niet meer kon betalen...DarthNeo schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:30:
[...]
Hehe, beetje jammer helemaal. Ook omdat we de daily nu niet konden completen(was al half 2 dus tijd om naar bed te gaan
)
nu zit ik op 1.8 miljoen credits
Daar kwam mijn geld dus ook vandaanVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:36:
Gisteren mijn lvl 400 Cybertech/Scavenging/Underworld trading gedelete en overgestapt naar Biochem/Bioanalysis/Diplomacy lol. Ik had alle mounts van cybertech al en de reusable Firestorm grenade (die kan je dus gewoon blijven gebruiken zonder cybertech ookal is de grenade zelf BoP, epic en heb je een BoP material er voor nodig). Geen reden dus om Cybertech te behouden en Biochem is veruit de beste profession. Gaat lekker snel met 5 companions. Nog 600+ hoogste grade mats over van scavenging en een heleboel andere, en 45 mandalorian iron die 10k each verkopen. Zal allemaal bij elkaar opgeteld nog wel een miljoen creds opleveren. Dat zal ik dan wel weer missen aan cybertech, het geld.
Ik merk nu op het GTN dat er nog maar 3 mensen zijn die ship upgrades verkopen. En de mats (mandalorian iron en de paarse lvl 5) zijn constant uitverkocht.
Ik blijf wel ff lekker geld binnenharken. Dit is al mijn 2e set professions die ik naar 400 heb geleveled. Met 5 pets is dat een fluitje van een cent.
[ Voor 58% gewijzigd door RocketKoen op 11-01-2012 11:39 ]
Verwijderd
Nu gaat het goed met de studie en weet niet of ik het 2-3 uurtjes per dag kan spelen of dat de drang er weer is om veel meer te spelen.
Een beetje zelfcontrole kan geen kwaad. Als je denkt dat je echter teveel zal gaan spelen, zou ik het spel toch maar links laten liggen.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:52:
Twijfel echt of ik het moet aanschaffen of niet.. BIj wow ben ik echt verslaafd geweest tot wel 10 uur per dag.. Sociaal en school ging er onder lijden.
Nu gaat het goed met de studie en weet niet of ik het 2-3 uurtjes per dag kan spelen of dat de drang er weer is om veel meer te spelen.
Als je zo "verslavingsgevoelig" bent dan zou ik zekker geen MMO gaan spelen.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:52:
Twijfel echt of ik het moet aanschaffen of niet.. BIj wow ben ik echt verslaafd geweest tot wel 10 uur per dag.. Sociaal en school ging er onder lijden.
Is een beetje de kat op het spek binden denk ik
FUMES et CARNES
Als je weet dat je ergens verslaafd aan raakt, dan doe je dat toch niet? Is vragen om problemen.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:52:
Ben van mening dat je moet doen wat je wilt, maar daarbij in rekening nemende dat je moet evalueren of het gezond voor je is.
Ik bemerk ook dat ik soms online ga om te kijken wat ik verkocht heb in de galactic trade market om vervolgens mijzelf te betrappen dat het weer 2:30 's nachts is en ik weer een level verder ben met mijn karakter... Dus, ik zou het niet doen als ik jou was.
Als je serieus wilt raiden (hard/nightmare) dan zijn nummertjes wel belangrijk. Maar combatlog is gewoon handig om te kijken wat er allemaal gebeurd.Grompie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:40:
[...]
Helemaal mee akkoord! Ik hoop ook dat er geen addons bijkomen voor swtor mss sommige UI elementen verplaatsbaar/schaalbaar maken mag van mij wel, dit kan voor sommige mensen idd wel een nood zijn of om het gewoon iets vlotter speelbaar voor hen te maken. Combat logs enzo hoeven voor mij totaal niet, ze zullen weer zorgen voor het hele theorycraft gedoe waarbij je verplicht wordt om een bepaade spec te spelen omdat die meer dps doet die specifieke talent te kiezen terwijl je eigenlijk het liever anders speelt. Je wordt gewoon in een keurslijf gedwongen met dat hele gedoe. Ik speel een game om te amuseren niet om te zitten rekenen en naar nummertjes te kijken (kan je net zo goed textbased gaan spelen).
Ik vind een mod zoals Deadly Boss Mods niet echt op zijn plaats, deze verteld je exact wat je moet doen bij een boss en dan voel je je meer een robot dan een speler.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat valt ook gewoon te blokkeren door de makers van het spel.MrVegeta schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:03:
[...]
Als je serieus wilt raiden (hard/nightmare) dan zijn nummertjes wel belangrijk. Maar combatlog is gewoon handig om te kijken wat er allemaal gebeurd.
Ik vind een mod zoals Deadly Boss Mods niet echt op zijn plaats, deze verteld je exact wat je moet doen bij een boss en dan voel je je meer een robot dan een speler.
Bioware bepaald de Api. Als ze simpelweg niks in de api stoppen waarmee je uit kan lezen welke skill een tegenstander/raidboss gebruikt, dan is zo'n mod niet mogelijk (zonder te packetsniffen)
In de operation en flashpoints die ik tot nu toe heb gedaan waren de skills van de bosses duidelijk te zien. Dus nodig is het niet.
Verwijderd
Volgens mij is the Champion PvP gear beter dan de epic drops in flashpoints, maar slechter dan de token-drops (PvE-Tier 2, heet Columni dacht ik) die ook in flashpoints voorkomen. Zou dus goed te doen moeten zijn.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:12:
Ik moet ook eens beginnen aan operations. Is champion pvp gear hiervoor geschikt? Denk dat het wel beter is dan flashpoint gear?
Verwijderd
Verwijderd
BeideJapser schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:17:
Kan iemand mij es haarfijn uitleggen wat ik moet doen om een lvl 50 Juggernaut Tank Relic te fixen? Heb nu 1 Red Matrix Shard in mn bag en wil op pad om er meer te vinden, maar moet ik nu voor 1 kleur gaan of een mix?
Alles van 1 kleur is 1 stat heel veel, je kan ook kleuren mixen in bepaalde combinaties en dan heb je van 2 of 3 stats iets lagere waarden.
Zoek eens op de google
Als Juggernaut tank heb je drie Yellow Matrix Shards nodig. Als je deze drie combineert krijgt je een relic met 52 Strength, 60 Endurance en 18 Defense.Japser schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:17:
Kan iemand mij es haarfijn uitleggen wat ik moet doen om een lvl 50 Juggernaut Tank Relic te fixen? Heb nu 1 Red Matrix Shard in mn bag en wil op pad om er meer te vinden, maar moet ik nu voor 1 kleur gaan of een mix?
locatie van UI-elementen aanpassen, ja zeker had er i.m.o. al in moeten zitten.
Bossmod, als je oplet is echt niet nodig.
Damage mod, liever niet.
Om je zelf te vebeteren prima, maar heb gewoon te vaak tegen iemand zien worden gebruikt, ook al gingen de bazen gewoon neer.
1 van de reden waaarom steeds minder wow speel,
ach iemand anders interrupt wel, moet meer dps doenen nog veel meer van dit stomme elite gedrag.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Heh, ik ben zolang de interupt-monkey van mijn guild in WoW geweest, dat het helemaal een automatisme geworden is. Nu gebruik ik mijn interupt hetzelfde moment als ik een cast-bar zie verschijnen. Heel handig!Teunis schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:21:
ach iemand anders interrupt wel, moet meer dps doenen nog veel meer van dit stomme elite gedrag.
Nee dit is niet waar, JIJ vind ze nodig.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:22:
Combatlog/Dps meter zijn nodig.
Imo is alleen een combat log afdoende, DPS meters krijg je stat whores van die alles doen om meer dps te verkrijgen en daardoor *niet meer moven uit AoE, *niet meer itnerrupten, *geen med kits e.d. meer gebruiken want dat cost een gcd etc.
Verwijderd
Waarom in hemelsnaam? Om een beetje mensen op de vingers te kunnen gaan tikken dat ze net niet genoeg doen? Als je zo elitist wil zijn, prima, maar verwacht niet van anderen dat ze zich er ook allemaal aan gaan houden...Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:22:
Dat is voor mij ook een van de redenen dat ik gestopt ben met WoW. Omdat er meer naar nummertjes gekeken werd dan naar het spel. De fun-factor gaat dan heel snel dood.
Verwijderd
Bij mij zit het er ook nog aardig in na mid-line in GW, maar vind het wel jammer dat die castbar zo verdomd klein is. Wou dat ze de interface opties van GW hadden, alles zelf plaatsen zelf zo groot maken als je wilt etc.Metalkai schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:23:
[...]
Heh, ik ben zolang de interupt-monkey van mijn guild in WoW geweest, dat het helemaal een automatisme geworden is. Nu gebruik ik mijn interupt hetzelfde moment als ik een cast-bar zie verschijnen. Heel handig!
Inderdaad, kan je achteraf voor jezelf zien waar je verbeterpunten zitten etc. Raidleader kan het ook inzien en ingame tijdens de gevechten zitten mensen niet constant "hij zot boven me op de dps lijst ik moet eroverheen"Metalkai schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:28:
Een combatlog is inderdaad wel handig, vooral als het op de manier gaat WoW's WorldofLogs. Handig om buiten het spel om je gevechten te analyseren, maar zonder dat je ingame kan zien wie hoeveel dps doet.
Nou heb ik geruime tijd WoW gespeeld en bij de guild Flying Dutchmen op de server Ragnaros.
Aangezien de guildnaam hetzelfde is, en de servernamen bepaalde gelijkenissen vertonen, weet iemand toenvallig of dit niet dezelfde mensen zijn?
Het zou grappig zijn als ik met een ander spel weer met dezelfde mensen speel :-)
Verwijderd
Medkits/interrupts zitten uit m'n hoofd niet eens op GCD. Daarbij, mensen die bovenstaande doen zijn noobs dus des te meer reden om een dps meter te hebben om deze mensen uit te filteren als je in een guild met goede spelers wilt zitten. Zo'n onzinreden.Ashrah schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:26:
[...]
Nee dit is niet waar, JIJ vind ze nodig.
Imo is alleen een combat log afdoende, DPS meters krijg je stat whores van die alles doen om meer dps te verkrijgen en daardoor *niet meer moven uit AoE, *niet meer itnerrupten, *geen med kits e.d. meer gebruiken want dat cost een gcd etc.
Voer eens een goede reden aan om wel een dps meter te hebben:Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:42:
[...]
Medkits/interrupts zitten uit m'n hoofd niet eens op GCD. Daarbij, mensen die bovenstaande doen zijn noobs dus des te meer reden om een dps meter te hebben om deze mensen uit te filteren als je in een guild met goede spelers wilt zitten. Zo'n onzinreden.
Dit dus:
Metalkai schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:47:
[...]
Nu snap ik je niet helemaal meer. Dus door een damage meter erin te zetten, kun je spelers die er teveel op letter uit filteren, terwijl die spelers gewoon goed spelen als er -geen- damage meter is?
Dan kan je toch beter geen damage meter hebben, scheelt je een hoop gezoek naar vervangende leden en een hoop drama.
[ Voor 32% gewijzigd door Ashrah op 11-01-2012 13:48 ]
Ik zat er in, zijn bijna allemaal belgjes.-DUS- schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:37:
Ik las hier dat er een guild op Scepter of Ragnos is die de Flying Dutchmen heet.
Nou heb ik geruime tijd WoW gespeeld en bij de guild Flying Dutchmen op de server Ragnaros.
Aangezien de guildnaam hetzelfde is, en de servernamen bepaalde gelijkenissen vertonen, weet iemand toenvallig of dit niet dezelfde mensen zijn?
Het zou grappig zijn als ik met een ander spel weer met dezelfde mensen speel :-)
Maar ben daar weg. Ze gingen nu al clanmembers uitsluiten van een flashpoint omdat hun gearscore niet hoog genoeg was... En toen een mede-gotter daar wat over zei kreeg hij de volle lading...
Testen (op een dummy ofzo) welke skillrotatie en spec je de beste DPS geeft.Ashrah schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:45:
[...]
Voer eens een goede reden aan om wel een dps meter te hebben, is totaal onnodig.
[ Voor 15% gewijzigd door RocketKoen op 11-01-2012 13:46 ]
Nu snap ik je niet helemaal meer. Dus door een damage meter erin te zetten, kun je spelers die er teveel op letter uit filteren, terwijl diezelfde spelers gewoon goed spelen als er -geen- damage meter is?Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:42:
[...]
Medkits/interrupts zitten uit m'n hoofd niet eens op GCD. Daarbij, mensen die bovenstaande doen zijn noobs dus des te meer reden om een dps meter te hebben om deze mensen uit te filteren als je in een guild met goede spelers wilt zitten. Zo'n onzinreden.
Dan kan je toch beter geen damage meter hebben, scheelt je een hoop gezoek naar vervangende leden en een hoop drama.
Verwijderd
Real time dps meter is epeen en verder niks.
Ik ben voorstander van een tool als Recount. Je kunt daardoor goed zien of iemand zijn werk wel doet ipv. half-afk meelift. Of zien welke lapzwans de CC weer eens gebroken heeft.
Voor CC dingen en om te kijken of er gedispelled wordt is het handig ja. Maar voor DPS niet. Je hebt _altijd_ van die idioten die dan DPS gaan pushen ipv opletten... Zolang ze maar op nr. 1 staanEnigmaNL schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:11:
Ach die DPS meter discussie blijft toch altijd.
Ik ben voorstander van een tool als Recount. Je kunt daardoor goed zien of iemand zijn werk wel doet ipv. half-afk meelift. Of zien welke lapzwans de CC weer eens gebroken heeft.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dat klopt, die heb je ook. Je hebt ook mensen die naar hun dps kijken om te zien of ze wel goed genoeg hun best doen, of weten wat ze doen. Als je ziet dat jij veel minder dps doet dan een andere persoon van dezelfde class doe je waarschijnlijk iets foutChester schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:21:
[...]
Voor CC dingen en om te kijken of er gedispelled wordt is het handig ja. Maar voor DPS niet. Je hebt _altijd_ van die idioten die dan DPS gaan pushen ipv opletten... Zolang ze maar op nr. 1 staan
Healing en DPS logs kunnen echt verdomd handig zijn... Zo kan je zien welke healer/dps nog improvement heeft in of interrupts/damage of healing of wat dan ook. Toch zullen er altijd van die kleine kut kindjes zijn die niets anders doen dan IK MOET EN ZAL NUMMER 1 STAAN. Dus het heeft gewoon zijn voor en nadelenEnigmaNL schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:25:
[...]
Dat klopt, die heb je ook. Je hebt ook mensen die naar hun dps kijken om te zien of ze wel goed genoeg hun best doen, of weten wat ze doen. Als je ziet dat jij veel minder dps doet dan een andere persoon van dezelfde class doe je waarschijnlijk iets fout
Alles heeft voor- en nadelen!Quartant schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:27:
[...]
Healing en DPS logs kunnen echt verdomd handig zijn... Zo kan je zien welke healer/dps nog improvement heeft in of interrupts/damage of healing of wat dan ook. Toch zullen er altijd van die kleine kut kindjes zijn die niets anders doen dan IK MOET EN ZAL NUMMER 1 STAAN. Dus het heeft gewoon zijn voor en nadelen
Ik heb toch liever WEL een dps meter dan GEEN
Verwijderd
De tl;dr versie:
Finally, I'd like to acknowledge, again, that we do understand that there is a desire for players to get more detailed information what happens to their character in combat. We agree with those requests and are working on various ways to, optionally, get more detailed data on your combat performance.
Aan de andere kant is het wel makkelijk. Ik join nu gewoon als tank als ze dps zoeken. Verschil merken ze 9/10 toch niet, behalve als ik constant zo irri ben om m'n taunt te gebruiken als ik me verveel.
Denk dat dat toch het verschil in lvl's nu is. <40 range is gewoon makkelijk voor groepen
Zolang het alleen je eigen prestatie laat zien en niet die van andere, zullen een hoop nadelen gelukkig al weggevallen zijn.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:31:
BW over DPS meters: Klik
De tl;dr versie:
[...]
interesting, maar ik wil zoch echt m'n dps vergelijken met andere in de groep. Maar blij dat ik in ieder geval wel verschillende dingen zal kunnen uitproberen/vergelijkenVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:31:
BW over DPS meters: Klik
De tl;dr versie:
[...]
Een UI Mod zou ik wel mee kunnen leven, Want de hoeveelheid abbileties die ik nu al heb past niet meer in mijn onderste Quickslots bar.
We will be right back with Manny_Moare !
Rift had weinig mods, ik had er zelf maar 1 geinstalleerd: een dps meter. Kon ik zien of dat nieuwe wapen echt zoveel beter was, of andere rotaties een beter effect hadden. Zomaar wat in het blind doen is leuk, maar niet echt on the edge.
Blub
Je zegt dat het onzin is, maar het gebeurd vaker dan je denkt. Het nadeel is dus niet alleen voor de spelers die jij noemt, maar ook voor degene die samenspelen met degene die in het vuur blijven staan.bstard schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:38:
Nadelen van een DPS meter zijn er alleen voor slackers en spelers die zich niet willen verbeteren. Onzin dat men in vuur blijft staan om maar nr1 te worden: een goeie guild begint met mensen die niet in vuur staan, en daarna goed hun werk doen. Als je een casual guild wilt, dan laad je geen dps/hps meter zien.
Guilds zijn nou éénmaal niet zo makkelijk. Je zal altijd iemand hebben die slecht speelt, maar die om verschillende reden nooit gekicked zal worden (Bijv. vriendin van de guildleader).
Dan komt er gewoon een mod die keihard LEEROY JENKINS roept tegen mensen die in het vuur blijven staanMetalkai schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:42:
[...]
Je zegt dat het onzin is, maar het gebeurd vaker dan je denkt. Het nadeel is dus niet alleen voor de spelers die jij noemt, maar ook voor degene die samenspelen met degene die in het vuur blijven staan.
Guilds zijn nou éénmaal niet zo makkelijk. Je zal altijd iemand hebben die slecht speelt, maar die om verschillende reden nooit gekicked zal worden (Bijv. vriendin van de guildleader).
Niet als bossfights afhankelijk zijn van tactiek en reactievermogen in plaats van puur een DPS race te zijn.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:22:
Een dps meter laat je alleen zien hoeveel damage je doet/gedaan hebt, een combat log laat all events zien die leiden tot die damage (rotatie buffs etc) een DPS meter haalt zijn info uit het combat log om dat aan jou te laten zien.
lijkt mij een log parser toch nog steeds handiger, kan je na de raid rustig alles analyseren.
Ook heb je naast de mensen die gewoon in het vuur blijven staan ook altijd de mensen die een DPS meter gebruiken als de absolute waarheid, heb jij tig keer moeten interrupten of wat dan ook en sta je niet bovenin de meters ben je meteen slecht in je class of aan het slacken.
Vooral in pug groepen gebeurde dat toch vaak in WoW.
Verwijderd
Pretty sure dat je met dps meter addons in WoW ook alles kunt analyseren zoals hoe vaak je welke spell je gebruikt hebt en hoeveel hits/crits/damage die heeft gedaan.Ashrah schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:55:
Jullie snappen nog steeds het verschil niet tussen een DPS/DMG meter en het combat log.
Een dps meter laat je alleen zien hoeveel damage je doet/gedaan hebt, een combat log laat all events zien die leiden tot die damage (rotatie buffs etc) een DPS meter haalt zijn info uit het combat log om dat aan jou te laten zien.
lijkt mij een log parser toch nog steeds handiger, kan je na de raid rustig alles analyseren.
Ook heb je naast de mensen die gewoon in het vuur blijven staan ook altijd de mensen die een DPS meter gebruiken als de absolute waarheid, heb jij tig keer moeten interrupten of wat dan ook en sta je niet bovenin de meters ben je meteen slecht in je class of aan het slacken.
Vooral in pug groepen gebeurde dat toch vaak in WoW.
En Hydra volgens mij zijn d'r genoeg bosses met een enrage timer.
Waar denk je dat je dps meter die info vandaan haalt, juist ja uit het combat log. Besides blijf jij na elke boss staan om dat compleet uit te pluizen?Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:57:
[...]
Pretty sure dat je met dps meter addons in WoW ook alles kunt analyseren zoals hoe vaak je welke spell je gebruikt hebt en hoeveel hits/crits/damage die heeft gedaan.
En Hydra volgens mij zijn d'r genoeg bosses met een enrage timer.
drogredenen noemen ze dat, je wil gewoon je eigen naam bovenaan zien staan zodat je tegen iedereen kan roepen "kijk mij eens" en het kan spammen in raid/guild/general chat.
[ Voor 5% gewijzigd door Ashrah op 11-01-2012 15:00 ]
Verwijderd
Zie dat je nu al aan het flamen geslagen bent. Zal je posts dan ook niet meer serieus nemen en je verder negeren. Daarbij zei ik vrij duidelijk dat ik een log EN dps meter wilde. Maarja mensen willen graag dingen lezen die er niet staan en dan mensen woorden in de mond leggen, en in jouw geval allerlei vooroordelen maken om een zogenaamd argument te winnen. De groeten.Ashrah schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:59:
[...]
Waar denk je dat je dps meter die info vandaan haalt, besides blijf jij na elke boss staan om dat compleet uit te pluizen? drogredenen noemen ze dat, je wil gewoon je eigen naam bovenaan zien staan zodat je tegen iedereen kan roepen "kijk mij eens" en het kan spammen in raid/guild/general chat.
De persoon die ik quote ook niet, gezien het feit dat hij die op een hoop gooit?Ashrah schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:55:
Jullie snappen nog steeds het verschil niet tussen een DPS/DMG meter en het combat log.
Hoe dan ook; logparsers om mouthbreathers eruit te halen heb ik geen issue mee. Maar in-game DPS meters zorgen alleen maar voor elitair geneuzel.
[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 11-01-2012 15:13 ]
Agree to disagree in dat geval dan maar.EnigmaNL schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:13:
Laten we het erop houden dat ze allebei nodig zijn. Dat is in ieder geval wel mijn mening.
Ik hoop dat het daarom ook nog even uitblijft. Ik begrijp dat dit puur persoonlijke voorkeur is, maar ik vind het een ware verademing in vergelijking met 5 jaar lang raiden in WoW waar je verplicht met cookie cutter specs van Elitistjerks of een class-related website rondloopt, met best-in-slot gear en simcrafted/theorycrafted optimale rotations. Er zat totaal geen vrijheid meer in het spel.Hoe dan ook; logparsers om mouthbreathers eruit te halen heb ik geen issue mee. Maar in-game DPS meters zorgen alleen maar voor elitair geneuzel.
Deze gear moet je hebben, deze spec moet je hebben, deze rotation moet je aanhouden...
En in SWTOR tot dusver niets van dit. De beste rotation hangt van je eigen inzicht af. Misschien is het niet altijd het meest optimaal; maar zolang het genoeg is om je quests/flashpoints/operations succesvol door te lopen, is het toch goed? Ik vind het heerlijk zo. Lekker focussen op het verhaal en op de gameplay, en niet alleen maar op de nummertjes en maar "moeten moeten moeten"
ga ik nu een SSD kopen en wat extra geheugen zodat het spel wat soepeler gaat lopen in warzones of toch maar gewoon een maandje of 2 wachten totdat bw de legio aan bugs gefixed heeft waardoor het spel hopelijk wat beter draaid en die hoogste irritante ability delay eruit haalt. Wat je me afvraag is of ze dat nu uberhaupt nog kunnen? De animaties die moeten afgespeeld zijn voordat uberhaupt de dmg gedaan wordt. Dat is een redelijk basic engine iets. eenvoudige aanpassing ala switch van de animate() -> dmg() functie volgorde of niet en is het een inherent engine probleem dat ze niet kunnen fixen
Nog 1,5 week voordat m'n gratis speeltijd voorbij is. En ik ben er nog niet uit of ik nu wel/niet blijf spelen. Blijf toch echt problemen met die responsiveness houden.
Tja als je niet leest wat gezegt word vraag je daarom. en je verschuilen achter "je creert vooroordelen" geeft al aan dat je een normale discussie niet aankan. Dus we zijn idd wel klaar.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:01:
[...]
Zie dat je nu al aan het flamen geslagen bent. Zal je posts dan ook niet meer serieus nemen en je verder negeren. Daarbij zei ik vrij duidelijk dat ik een log EN dps meter wilde. Maarja mensen willen graag dingen lezen die er niet staan en dan mensen woorden in de mond leggen, en in jouw geval allerlei vooroordelen maken om een zogenaamd argument te winnen. De groeten.
Lotro heeft ook geen ingame meter en wel een log parser als je daarvoor kiest werkt perfect, WOL in wow werkte ook goed waarom nu een ingame dps meter die niets toevoegd aan gameplay maar alleen maar vooroordelen creeert. Hopelijk houd BW hun poot stijf en maken ze dat ding niet publiek hoe ze het uiteindelijk ook implementeren.
Dan ga ik daar es op jagen! Bedankt!Metalkai schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:21:
[...]
Als Juggernaut tank heb je drie Yellow Matrix Shards nodig. Als je deze drie combineert krijgt je een relic met 52 Strength, 60 Endurance en 18 Defense.
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.