• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-01 10:41

Shezzie

Lekker hoor!

M'n juggernaut is/wordt een tank, defense specced & geared manneke. Vette is een dps companion. Je rent door de wereld samen, en zij vecht dus met je mee. Je krijgt naar mate je level hoger wordt meer companions, met verschillende specs. Sommige heb je meer aan dan anderen, afhankelijk van je eigen spec en je speelstijl: een healer toon met een healer companion kan, maar is bijvoorbeel errug traag.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:52:
Nog steeds niemand hier die weet hoe je je affection level omhoog kan halen met je companion?

Kan er helemaal niks van vinden online, erg frustrerend...
Er zijn twee manieren ervoor. Één manier is om de juiste keuzes te nemen in gesprekken, de andere manier is om gifts te geven aan companions.
Alle companions vinden verschillende dingen leuk, dus zal je de juiste dingen aan de juiste companions moeten geven.
Bijvoorbeeld voor Imperial Agent, de eerste companion vind Underworld Goods en Weapons erg leuk, dus zul je meer affection krijgen als je die gifts geeft. Als je bijvoorbeeld Trophies aan haar geeft, zal je minder, of zelfs helemaal geen affection krijgen.

Verwijderd

Nog maals bedankt voor de snelle reacties,

Smurf je zegt dat er geen auctions geplaats kunnen worden in de GTN. Hoe moet ik dit dan zien?
Hoe kan ik mijn items verkopen? is het meer als een Trade channel of iets dergelijks?

Op dit moment lijken me dus de BH en de sith inquisitor erg leuk, Zijn er mensen met ervaring bij beiden? Wat zijn hun sterke en zwakke punten ? (bijv in pve / pvp / questen)

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Nog steeds niemand hier die weet hoe je je affection level omhoog kan halen met je companion?

Companion gifts. Of meenemen tijdens het questen en in dialogen de antwoorden kiezen die ze goed vinden.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:55:

Smurf je zegt dat er geen auctions geplaats kunnen worden in de GTN. Hoe moet ik dit dan zien?
Hoe kan ik mijn items verkopen? is het meer als een Trade channel of iets dergelijks?
Je hebt alleen buyout. Je kunt mensen dus niet laten bieden.

[ Voor 35% gewijzigd door Chester op 10-01-2012 11:56 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Je kan geen auctions plaatsen in de zin van dat mensen erop kunnen bieden. Eigenlijk werkt het precies zoals in WoW, alleen dan alleen met een Buyout optie.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:50:
De termen zijn nog nieuw voor me is de GTN een soort van auction house?

En wat houd juggernaut / vette combo in ? is die vette een minion waar ik het een en ander over gelezen heb?
Elke class heeft een companion, die verschillende rollen kan hebben. Vette is de ranged DPS van Sith warrior, Juggernaut is de tank/dps spec.

Per saldo is een companion 30-40% van jouw effectiviteit, qua healing, qua damage, iets mindere mate tank (die lijken op de lagere lvls solo stuk beter te zijn dan zelf tank te zijn).

Sommige combo's zijn enorm sterk initieel, Bounty hunter met Mako (healer/dps) companion, jij levert enorm veel damage en je hebt redelijke backup van Mako. Andere combinaties beginnen wat moeilijker, Marauder (sith warrior dps AC) met vette, je kan enorm veel damage doen, maar je kan bijzonder weinig vangen.

Met het verhaal krijg je andere companions, die ook weer andere jobs hebben. Zo krijgt Trooper initieel een ranged DPS maar krijgt daarna een tank. Een Sith warrior begint met Vette (ranged DPS) maar krijgt later een healer/dps (Quinn).

Elke class heeft dus zijn eigen companions, die je kan voorzien van gear, wapens en upgrades.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ah je stelt dus gewoon 1 prijs vast en dat is dan de buyout optie.. Zijn er al verschillende addons uit voor SWTOR ?
En is er al een server met veel NLers erop?

Verwijderd

Metalkai schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:55:
[...]

Er zijn twee manieren ervoor. Één manier is om de juiste keuzes te nemen in gesprekken, de andere manier is om gifts te geven aan companions.
Alle companions vinden verschillende dingen leuk, dus zal je de juiste dingen aan de juiste companions moeten geven.
Bijvoorbeeld voor Imperial Agent, de eerste companion vind Underworld Goods en Weapons erg leuk, dus zul je meer affection krijgen als je die gifts geeft. Als je bijvoorbeeld Trophies aan haar geeft, zal je minder, of zelfs helemaal geen affection krijgen.
Dat... is niet mijn vraag, Mako is bij mij al sinds lvl 22 op max affection voor lvl 1

Je hebt in totaal 6 affection levels, en ik wil haar naar lvl 2 tillen, alleen staat er nergens beschreven hoe dat moet/wat de criteria zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:59:
Ah je stelt dus gewoon 1 prijs vast en dat is dan de buyout optie.. Zijn er al verschillende addons uit voor SWTOR ?
En is er al een server met veel NLers erop?
Er is nog geen support voor addons en ja je zet een item er voor een vaste prijs op.
Dat... is niet mijn vraag, Mako is bij mij al sinds lvl 22 op max affection voor lvl 1

Je hebt in totaal 6 affection levels, en ik wil haar naar lvl 2 tillen, alleen staat er nergens beschreven hoe dat moet/wat de criteria zijn.
Max affection op 10.000 punten bedoel je dan?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

[...]

Je vroeg toch echt hoe je je affection level omhoog krijgt. Op die manier dus, zodra je op 10000/10000 affection zit kan je niet nog verder.

Verwijderd

De affection niveau's slaan op:
0-2000
2000-4000
4000-6000
6000-8000
8000-10000

Waarbij de verschillende niveau's bepalen hoeveel + affection ze voor gifts krijgen, dus bij 8000+ hebben rank 1 gifts uiteraard geen zin meer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:03:
0-2000
2000-4000
4000-6000
6000-8000
8000-10000

Waarbij de verschillende niveau's bepalen hoeveel + affection ze voor gifts krijgen, dus bij 8000+ hebben rank 1 gifts uiteraard geen zin meer.
Hmmm dat zou dus betekenen dat als het 10000/10000 is, ik er helemaal niks meer bij kan doen, raar want ik hoor meerere mensen zeggen dat ze mako op een nieuw level hadden gekregen...

Maarja, eerst maar even Skag omhoog halen, die zit nu op -1000 das niet zo handig...

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:39
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:03:
0-2000
2000-4000
4000-6000
6000-8000
8000-10000

bij 2000 hebben rank 1 gifts al geen effect meer. en aangezien rank 1 gifts het goedkoopste zijn, kan je het beste meteen bij een nieuwe companion zjin affection level naar 2 of 3 tillen.

[ Voor 14% gewijzigd door prutser387 op 10-01-2012 12:13 ]

prutser387 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:12:
bij 2000 hebben rank 1 gifts al geen effect meer.
Gehalveerd, maar geven nog wel effect. Het gaat tot 2 ranks eronder, bij rank3 geeft rank1 gifts niet meer.
(love gift geeft op juiste rank 96, bij de rank erboven nog 48).

Ik zit met vette iets over de 5000, grootste deel was enkel rank1/2 gifts, vanaf 4000 enkel nog gifts rank 2 (600 stuk).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 10-01-2012 12:15 ]

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Op dit moment lijken me dus de BH en de sith inquisitor erg leuk, Zijn er mensen met ervaring bij beiden? Wat zijn hun sterke en zwakke punten ? (bijv in pve / pvp / questen)
Ik heb een Sith Sorcerer tot 25 gelevelled in de bèta en een Sith Assassin tot 25 in de laatste dagen. Ik ben nu ook bezig met een BH (Mercenary).

Sith Sorcerer is érg sterk. Hij heeft goede CC, een companion die kan tanken en heals en shields (een beetje een mix tussen een Warlock en een Priest uit WoW). Ik kon ermee alle Champion mobs (één stapje boven elite, en net onder Boss) die ik tegenkwam in mijn eentje verslaan.

De Assassin is aanvankelijk wat minder OP, en omdat je geen heals hebt is het soloën van Champion mobs eigenlijk niet te doen. Daar staat tegenover dat de Assassin erg cool is en toffe skills en animatie heeft. Je voelt je echt wel badass als Assassin. Stealth is natuurlijk ook enorm handig. Toch moest ik als Assassin meer medpacks (health potions) gebruiken, terwijl ik die als Sorcerer enkel héél zelden in een Champion fight nodig had.

Mijn Bounty Hunter (Mercenary) is nu level 15 ongeveer, en bevalt me goed. Hij is leuk om te spelen omdat dingen opblazen tof is. Ook krijg je een companion die healt en shields can casten (volgens mij), dus dat is erg nuttig. De AoE damage van een mercenary is indrukwekkend, groepjes van 5 normals gaan neer voordat ze überhaupt naar je toe beginnen te lopen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:07:
[...]

Hmmm dat zou dus betekenen dat als het 10000/10000 is, ik er helemaal niks meer bij kan doen, raar want ik hoor meerere mensen zeggen dat ze mako op een nieuw level hadden gekregen...

Maarja, eerst maar even Skag omhoog halen, die zit nu op -1000 das niet zo handig...
Volgens mij is mako bugged bij sommige mensen dat ze niet meer levelled. As in een latere patch opgelost maar mensen die er al tegenaan gelopen waren zijn de pineut, geen idee of dat al gefixed is.

Tijdens de early access was ik ook een BH die ik graag dark side wou levelen in keuzes, echter vloekte dat constat met wat mako wou, dat speelt dan toch niet fijn.

Sinds het spel uit is level ik een Sith assassin. Eerst als dps met Khem als tank, maar sinds level 30 ofzo als tank met de dps companion omdat Khem een waardeloze tank is op hoger niveau, dit bleef zo vaak doodgaan en m'n cc's breken (en de aoe abilities uitzetten bugte constant en werd weer geresset).
Was toch al van plan om tank te gaan spelen, echter wou ik voor het levelen het als dps doen omdat me dat sneller leek. Dus geforceerd eerder als tank moeten beginnen :)

Verwijderd

Ah die BH en sith inquisitor klinken echt gaaf.. zijn er nog tekort aan healers / tanks zoals in WoW in het algemeen?

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:18:
Ah die BH en sith inquisitor klinken echt gaaf.. zijn er nog tekort aan healers / tanks zoals in WoW in het algemeen?
Er zijn nogsteeds meer dps'ers dan tanks/healers, hoewel door de gecombineerde skill trees van healer/dps & tank/dps zijn de switches een stuk makkelijker en lijkt het probleem iets minder erg.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:18:
Endgame van wat ik zie veelal tanks, low/mid hoofdzakelijk healers (dit denk ik omdat healen van een half-gimped tank- wat een tank is tot ergens 30 - best moeilijk is, zeker tegen aantal bosses).

Healing werkt voor sommige classes wat irritant, zeker op lagere levels kan je absoluut niet continue healen en zijn ze lang nog niet zo sterk. Daarnaast kiezen veel mensen die sorc of operative toch voor de DPS spec, solo kan je met de base skills makkelijk uit te voeten, maar bij flashpoints (dungeons) is een spec in healing toch wat wenselijker.

Helza schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:20:
[...]

Er zijn nogsteeds meer dps'ers dan tanks/healers, hoewel door de gecombineerde skill trees van healer/dps & tank/dps zijn de switches een stuk makkelijker en lijkt het probleem iets minder erg.
Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn inderdaad meer dps'ers dan tanks en healers, maar ik zie niemand ooit switchen tussen twee rollen.
Een class heeft dan wel meerdere specs, je hebt geen dual-spec dus wisselen is niet erg makkelijk.

Verwijderd

Tot level 18 heal ik gewoon nog als DPS-specced sorcerer zijnde, zo moeilijk is alles nog niet!
Wel helpt het natuurlijk dat mensen niet als rets in een AOE of iets dergelijk gaan staan.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-01 15:54
Een Sith Assassin is absoluut niet te vergelijken met een Rogue .... geen idee waar dat nu weer vandaan komt ...

Als je een class wil vergelijken met een rogue dan is dat de DPS versie van de Imperial Agent Operative. De Assassin kan je het beste vergelijken met een Death Knight die light armor heeft, en ja hij kan toevallig ook in Stealth maar heeft maar 1 skill waarvoor je stealth nodig hebt en indien tank gespecced al helemaal niet.

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01 16:03
prutser387 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:12:
[...]
bij 2000 hebben rank 1 gifts al geen effect meer. en aangezien rank 1 gifts het goedkoopste zijn, kan je het beste meteen bij een nieuwe companion zjin affection level naar 2 of 3 tillen.
Nee das foute aanname, sterker nog het is GOEDKOPER om tot en met Rank 3, Rank 1 Items te gebruiken

Zie deze eerdere post: Teunis in "[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 3 (Launch)"

Zal vanavond als ik er aan denk even de tabel (Rank Item - Rank Compenion vs Affection Gain) eens posten, hij is nog niet compleet voornamelijk omdat lage blauw en paarse items schaars zijn.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Verwijderd

Teunis schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:32:
[...]

Nee das foute aanname, sterker nog het is GOEDKOPER om tot en met Rank 3, Rank 1 Items te gebruiken

Zie deze eerdere post: Teunis in "[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 3 (Launch)"

Zal vanavond als ik er aan denk even de tabel (Rank Item - Rank Compenion vs Affection Gain) eens posten, hij is nog niet compleet voornamelijk omdat lage blauw en paarse items schaars zijn.
https://docs.google.com/s...=true&noheader=true&gid=2

Is een sheet met alle affection die je krijgt, maar met dat kleine beetje te besparen duurt het wel veel langer over om ze te maxen (1 gift per 30 sec).

• toxicunderGroov
  • Laatst online: 30-09-2025
Zag het niet in de FAQ's en excuses als dit al gevraagt is, maar;

Moet ik persee het game platform van EA installeren om TOR te spelen?

Alvast bedankt.

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-01 14:41
toxicunderGroov schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:03:
Zag het niet in de FAQ's en excuses als dit al gevraagt is, maar;

Moet ik persee het game platform van EA installeren om TOR te spelen?

Alvast bedankt.
Nee, dit is niet nodig.

• toxicunderGroov
  • Laatst online: 30-09-2025
Bedankt voor je snelle antwoord! En geweldig, dan ga ik mezelf op dit spelletje trakteren :)

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

Ashrah schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:28:
Een Sith Assassin is absoluut niet te vergelijken met een Rogue .... geen idee waar dat nu weer vandaan komt ...

Als je een class wil vergelijken met een rogue dan is dat de DPS versie van de Imperial Agent Operative. De Assassin kan je het beste vergelijken met een Death Knight die light armor heeft, en ja hij kan toevallig ook in Stealth maar heeft maar 1 skill waarvoor je stealth nodig hebt en indien tank gespecced al helemaal niet.
Ik vind de wijze waarop je je force beheert toch wel erg op die van een rogue lijken. Energy, Energy, filler, Energy, Energy...

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Virgil schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:24:
Ik vind de wijze waarop je je force beheert toch wel erg op die van een rogue lijken. Energy, Energy, filler, Energy, Energy...
Operative gebruikt zelfs Energy, dat zit nog iets dichterbij :P

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-01 09:57

Jacman

Kida!

tsja, en dan lijkt hij ook op de Enhancement Shaman. Hij cast spells op zn lightsaber (charges). Is vooral melee, maar heeft (korte) ranged spells. Het is gewoon moeilijker om deze class 1 op 1 te matchen met een WoW class :)

psn-id: Jacman

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

SinergyX schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:25:
[...]

Operative gebruikt zelfs Energy, dat zit nog iets dichterbij :P
Het gaat tbh niet om wat er dichtbij zit. We spelen allen dit spel vanuit ons eigen referentiekader. Binnen mijn referentiekader vind ik de Assassin erg spelen als een mix van mechanics tussen de WoW rogue, deathknight en paladin (cooldowns).

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 16:01

Japser

Jeej!

http://www.swtorface.com/p/swtor-companion-list.html

Alstu.

• Quartant
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-03-2025
Virgil schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:28:
[...]

Het gaat tbh niet om wat er dichtbij zit. We spelen allen dit spel vanuit ons eigen referentiekader. Binnen mijn referentiekader vind ik de Assassin erg spelen als een mix van mechanics tussen de WoW rogue, deathknight en paladin (cooldowns).
Ik speel zelf nu Sorcerer. De DPS in lightning spec lijkt heel veel op Shadow Priest en Fire Mage gecombineerd, maar healing wise lijkt het heel veel op Disc Priest en Druid pre Swiftmend (heeeel lang geleden :P). Wel heel tof. Ik merk trouwens hoe belangrijk gear is in deze game, het verschil in BT alleen al is echt bizar.

• Ashrah
Virgil schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:24:
[...]
[...]
Is net zo bij de Operative btw :p, ja qua resource lijkt het er wel op maar kwa skills/speelwijze niet.

Ja dat kan wel maar het werd hierboven "aangeprezen" als "als je een rogue equivalent wil ga dan assassin" en dat is onjuist dan kan je beter een dps operative spelen.

[ Voor 43% gewijzigd door Ashrah op 10-01-2012 13:33 ]

Ik kan er dan ook weinig aan doen dat voor velen de referentiekader niet verder komt dan WoW :P Asassin zou je buiten dat kader namelijk veel meer richting Rogue van Rift (ook voor velen bekend) sturen, die zijn meer in de lijn ervan. Tank, elemental, stealth, low-armor met hoge buff, beetje ranged, beetje melee.

Enige AC die ik direct kan kopelen aan WoW is Juggernaut, dat is gewoon een protection warrior.

• Quartant
SinergyX schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:48:
[...]

Ik kan er dan ook weinig aan doen dat voor velen de referentiekader niet verder komt dan WoW :P Asassin zou je buiten dat kader namelijk veel meer richting Rogue van Rift (ook voor velen bekend) sturen, die zijn meer in de lijn ervan. Tank, elemental, stealth, low-armor met hoge buff, beetje ranged, beetje melee.

Enige AC die ik direct kan kopelen aan WoW is Juggernaut, dat is gewoon een protection warrior.
Alleen gebruik je een stuk meer knoppeeeeen

Verwijderd

Ik heb op mn juggernaut lvl 35 nu 18 keybinds(met shift), en nog kom ik knoppen tekort. Had gehoopt ergens de beste spells of een rotatie te vinden, maar veel hangt af van de situatie. Vanaf lvl 25-30 wordt tanken wel een stuk makkelijker met de juggernaut, agro via target switchen lukte me toch niet zo goed :D. sweeping strike + smash is toch beter.

Een geluk dat dit op lvl 20 toch niets uitmaakte.

Verwijderd

wat wel belangrijk is om te weten, is dat je in het spel (nog) niet kan switchen tussen je advanced classes.

Dus als je eenmaal een keuze maakt, dan zit je in die verhaal lijn, van die class.

Dezelfde class heeft dus in principe 2 compleet verschillende verhaallijnen.
Wat het aantal speelbare classes niet op 8 zet, maar in feite op 16 :)

• Quartant
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:56:
Ik heb op mn juggernaut lvl 35 nu 18 keybinds(met shift), en nog kom ik knoppen tekort. Had gehoopt ergens de beste spells of een rotatie te vinden, maar veel hangt af van de situatie. Vanaf lvl 25-30 wordt tanken wel een stuk makkelijker met de juggernaut, agro via target switchen lukte me toch niet zo goed :D. sweeping strike + smash is toch beter.

Een geluk dat dit op lvl 20 toch niets uitmaakte.
Gebruik ctrl :P
wat wel belangrijk is om te weten, is dat je in het spel (nog) niet kan switchen tussen je advanced classes.

Dus als je eenmaal een keuze maakt, dan zit je in die verhaal lijn, van die class.

Dit klopt niet helemaal. Advanced class heeft totaal geen invloed op je class-story.

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-12-2025

een class heeft 1 verhaallijn ongeacht je advanced class keuze.

Verwijderd

Zou ik kunnen, maar hier heb ik dan meestal problemen mee dat ik ctrl en shift door elkaar haal.

Ook heb je onderaan maar 2 bars (1 voor normal, 1 voor shift bij mij).
Misschien moet ik nr 10 11 en 12 maar leren gebruiken op mijn naga muis.

Dat hoorde in recent ook ingame, dat de AC ook ander verhaal krijgt. Maar zover ik nu met mijn inquish's bezig ben, blijft het verhaal identiek, ongeacht de keuze die je daarna maakt (asassin of sorc).
Probleem had ik ook al, toen besloten alle clickies eruit te gooien en gewoon aanklikken wanneer het nodig is. Leuk dat je een 20 min cooldown op een knop heb zitten, maar beetje overkill. Zelfde voor de 5 rage generation.

Verwijderd

Ik heb zelf 1-6, shift + 1-6 en dan nog qef en dan macro 1-5 (blackwidow macro keys) die ik naar numpad had gebind en daar kom ik redelijk mee uit de voeten (sage heal spec). Maar moet zeggen dat het wel lastig was om alles op de juiste plek te zetten.

Verwijderd

6 rage gen mag echt wel op een knop hoor.
1 minuut cooldown, en deze is echt altijd op cd.

Er zijn er zeker die niet op bars moeten, maar ik heb het probleem dat ik in het heetst van de strijd veel mn muis niet vind :p

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 13:36
Ik gebruik 1-6, QERF en alles nog een keer icm. ALT, SHIFT en CTRL. Genoeg keybinds dus :D

Alle abilities die niet direct nodig zijn staan in de linker/rechter balken voor klikken.

• Ashrah
SinergyX schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:05:
[...]

Dat hoorde in recent ook ingame, dat de AC ook ander verhaal krijgt. Maar zover ik nu met mijn inquish's bezig ben, blijft het verhaal identiek, ongeacht de keuze die je daarna maakt (asassin of sorc).
Ik heb mijn Sin samen met een Sorc geleveld (guildie) en de verhaallijnen zijn idd exact gelijk.

Verwijderd

Ingame name: Gionidas
Type: Sith Warrior
Server: The Red Eclipse
Alliance: Empire

Zoek nog een guild, mogelijk om in Empire of Tweakers te kunnen iemand? :?

Verwijderd

Hallo ik had een vraag,
weet je wat me is opgevallen de laatste met de collector edtion van star wars ik had midden december bestelt via mycom. Hij is nog steeds niet op voorraad en ik andere webshop/winkels ook naar gevraagd de levertijd is onbekend. ik had net weer even gebeld en gevraag hoe het zit. ze zeggen dat het niet levertijd niet weten. ik had zo nog gevraagd komt de game nog wel binnen ze zei zoals er nu zo uit ziet van wel. via sites als amazon zijn ze wel op voorraad.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:43:
Hallo ik had een vraag,
weet je wat me is opgevallen de laatste met de collector edtion van star wars ik had midden december bestelt via mycom. Hij is nog steeds niet op voorraad en ik andere webshop/winkels ook naar gevraagd de levertijd is onbekend. ik had net weer even gebeld en gevraag hoe het zit. ze zeggen dat het niet levertijd niet weten. ik had zo nog gevraagd komt de game nog wel binnen ze zei zoals er nu zo uit ziet van wel. via sites als amazon zijn ze wel op voorraad.
Das meer een statement dan een vraag ;)

• Ashrah
CE ga je bij Mycom niet krijgen denk ik zo, je kan beter bij de paltenzaak, online bestellen.

Verwijderd

Beetje rustiger reageren is wel op zijn plek, zo erg is het nu ook weer niet

[ Voor 80% gewijzigd door PWM op 10-01-2012 18:33 ]

• qwaurck
  • Laatst online: 30-10-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:43:
Hallo ik had een vraag,
Plus het feit dat mycom helemaal geen reseller was van de CE. Iemand hier dan via mycom de CE besteld en hem ontvangen toevallig?

• MicScott

MicScott

.Grey.

Nou, nou. Maar wat wil je weten, dan?

[ Voor 48% gewijzigd door PWM op 10-01-2012 18:34 ]

Verwijderd

Ashrah schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:45:
CE ga je bij Mycom niet krijgen denk ik zo, je kan beter bij de paltenzaak, online bestellen.
bedankt voor de informatie ik zal even verder kijken
Even kalm aan. Hij bedoelde het helemaal niet gemeen. Je moet je niet meteen aangevallen voelen.

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 10-01-2012 18:34 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:25:
6 rage gen mag echt wel op een knop hoor.
1 minuut cooldown, en deze is echt altijd op cd.

Er zijn er zeker die niet op bars moeten, maar ik heb het probleem dat ik in het heetst van de strijd veel mn muis niet vind :p
Dit vind ik dan ook by design geen skill, maar had gewoon een auto moeten zijn. Zulke dingen, abilities die nonstop op cooldown staan, vind ik zo overbodig. Gooi dan gewoon rage generation op een aantal abilities of damage 1 omhoog, kom je op hetzelfde principe terecht.

Het is leuk dat voor elke scheet een skill voor bedacht is, maar sommige zijn toch redelijk overkill.

Maarja, dat is ook het principe wat je bij WoW ziet, je hebt een berg CD clickies die allemaal onder macro's zijn weggewerkt, maar wat meer 'actieve' combat wordt het absoluut niet. Geef dan gewoon 10sec duration/30sec cooldown buffs, dat je actief die dingen tussendoor gebruikt dan gewoon op cooldown houd.
Ashrah schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:45:
Waarom zou een online computer nu geen CE's krijgen, waar een andere online shop dat wel krijgt?

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 10-01-2012 14:57 ]

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 10:46

Alcmaria

Syntax Error in 10

Knip

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 10-01-2012 18:34 ]

• qwaurck
  • Laatst online: 30-10-2025
SinergyX schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:55:
Waarom zou een online computer nu geen CE's krijgen, waar een andere online shop dat wel krijgt?
Omdat je hier in Nederland alleen de fysieke CE kan bestellen bij Bol.com, Mediamarkt of Bart Smit. Volgends de swtor website dan.

[ Voor 45% gewijzigd door qwaurck op 10-01-2012 15:09 ]

Verwijderd

Metalkai schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:53:
[...]

Even kalm aan. Hij bedoelde het helemaal niet gemeen. Je moet je niet meteen aangevallen voelen.
hij is niet verplicht te reageren hij weet best ik bedoel.
als hij geen antwoord op kan geven hoeft die niet te reageren.
dat is gewoon (off topic)

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:55:
[...]

Dit vind ik dan ook by design geen skill, maar had gewoon een auto moeten zijn. Zulke dingen, abilities die nonstop op cooldown staan, vind ik zo overbodig. Gooi dan gewoon rage generation op een aantal abilities of damage 1 omhoog, kom je op hetzelfde principe terecht.

Het is leuk dat voor elke scheet een skill voor bedacht is, maar sommige zijn toch redelijk overkill.
Volledig mee eens. Het rage systeem is niet helemaal super voor juggernaut. Zonder deze skill en force choke zou ik echt continue problemen hebben met Rage.

Op de meeste bosses werkt force choke al niet, dus als er geen adds zijn is dit al problematisch.

Verwijderd

Een TR werkt ook

[ Voor 111% gewijzigd door PWM op 10-01-2012 18:35 ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:36:
Ingame name: Gionidas
Type: Sith Warrior
Server: The Red Eclipse
Alliance: Empire

Zoek nog een guild, mogelijk om in Empire of Tweakers te kunnen iemand? :?
De link staat in de OP. Maak een apply zou ik zeggen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• mortare
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-01 00:56
Bestaan er eigenlijk al site´s voor SWTOR zoals WOW elitist jerks / mmo-champion heeft?
mortare schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:24:
Bestaan er eigenlijk al site´s voor SWTOR zoals WOW elitist jerks / mmo-champion heeft?
nee, niemand maakt websites over swtor.
google maar, 0 hits

TheS4ndm4n#1919

• MicScott

MicScott

.Grey.

Er bestaat Darthhater.com die ook bij Curse hoort tegenwoordig, maar ik ben er niet zo heel wild van. Iets te weinig content voor mijn smaak.

• mortare
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-01 00:56
RocketKoen schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:26:
[...]

nee, niemand maakt websites over swtor.
google maar, 0 hits
Wat is dat ¨google¨ eigenlijk, hoor er redelijk veel van de laatste tijd?

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 22:19
sithwarrior.com is kwa forums zeker wel een aanrader. De url betekent overigens niet dat het enkel voor de Sith Warrior is ;)

• Ashrah
Mee eens Sithwarrior.com beste plaats op dit moment voor info, helaas is er nog te weinig bekent omdat er geen enkele logging is, maar dat zal er wel komen nog.

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-01 10:25

SECURITEH

Man of legend.

dierkx36 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:01:
[...]

Datacron's hebben voor een Imperial Agent/Sniper toch geen voordelen :?
(Extra XP etc etc... )

Of zit ik nou fout ? :$
Er zijn ook Datacrons voor aim, companions en secondaire skills die wel handig zijn voor Agent/Sniper.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 13:31
Knip

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 10-01-2012 18:35 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Mee eens Sithwarrior.com beste plaats op dit moment voor info, helaas is er nog te weinig bekent omdat er geen enkele logging is, maar dat zal er wel komen nog.
Echt een gemis imho, ik heb echt het gevoel nu maar gewoon wat te doen zonder te weten of het optimaal is, ik speel opzettelijk lekker casual vanwege het gemis van allerlei basisfunctionaliteit maar ik ben toch wel benieuwd op welke termijn ze logging en addon functionaliteit (met name UI aanpassingen en click/hover casting) willen gaan toevoegen.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Ik verwacht eigenlijk niet dat ze add-on support zullen toevoegen, alleen maar het kunnen customizen van de bestaande UI door de elementen te kunnen verplaatsen/resizen.
Metalkai schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:38:
Ik verwacht eigenlijk niet dat ze add-on support zullen toevoegen, alleen maar het kunnen customizen van de bestaande UI door de elementen te kunnen verplaatsen/resizen.
Denk inderdaad zo, of continue zeggen dat het ooit komt, maar pas ergens in de toekomst (zie Rift).

Andere kant kwamen die vrij snel met native macro support, enkele zelfs al vrij complex.

• MrVegeta
Er zijn toch wel wat dingen die de game moet hebben, combat log om te zien wat waar mis ging in een gevecht sowieso.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• blouweKip
Het zou een gemis zijn, het maakt me niet uit als ze het niet toevoegen zolang ze de beperking van de UI maar aanpakken op korte termijn, fatsoenlijk raidframes en click/hover casting zijn gewoon niet meer weg te denken uit een moderne mmo (voor healers), niet iedereen is een masochist die zichzelf voorliegt dat omslachtig iets met skill te maken heeft :S.
En een output/number crunching addon is ook van belang: het maakt me niet uit of ze dat soort zaken zelf inbouwen zolang ze de mogelijkheid maar aanbieden (hetzij via hun eigen UI, hetzij via addon support).

• Quartant
MrVegeta schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:05:
Er zijn toch wel wat dingen die de game moet hebben, combat log om te zien wat waar mis ging in een gevecht sowieso.
Het stomme is, ze hebben wel een scrolling combat text. Oftewel er is dus een vorm van combat log wel degelijk aanwezig, anders kan je dus geen SCT hebben >.<... Toch is het wel een gemis om heel eerlijk te zijn.
blouweKip schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:06:
[...]

Het zou een gemis zijn, het maakt me niet uit als ze het niet toevoegen zolang ze de beperking van de UI maar aanpakken op korte termijn, fatsoenlijk raidframes en click/hover casting zijn gewoon niet meer weg te denken uit een moderne mmo (voor healers), niet iedereen is een masochist die zichzelf voorliegt dat omslachtig iets met skill te maken heeft :S.
En een output/number crunching addon is ook van belang: het maakt me niet uit of ze dat soort zaken zelf inbouwen zolang ze de mogelijkheid maar aanbieden (hetzij via hun eigen UI, hetzij via addon support).
Ik zelf speel nu als healer, nog geen operations gedaan tho :(. Toch merk ik in de gameplay dat het zo prima werkt, aangezien je altijd even rustig moet wachten met de casts anders werken ze niet (Al paar keer gehad dat de tank zo bijna dood ging >.>). Verder vond ik dat in WoW echt super ideaal, als Disc Priest kon je niet zonder, omdat je zoveel shields up moest houden. Kortom in WoW zwaar onmisbaar, hier vind ik het wel meevallen. Dus even wennen, wennen en nog is wennen >:)

[ Voor 58% gewijzigd door Quartant op 10-01-2012 17:14 ]

blouweKip schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:06:
Het is maar per saldo waar je vandaan komt en waarmee je werkte. Niemand in WoW kan meer zonder add-ons zoals DPS meters en grid/click/healer-addon, terwijl andere games nog steeds goed speelbaar zijn volledig zonder zulke 'extra easy mode' features. Of beter, WoW is zo'n beetje de enige die zo bizar leunt op add-ons en 'aangepaste' interfaces dat er bizar weinig van de core-functionaliteit overblijft.

Je ziet dan ook grote 2-deling binnen de verzoeken (of beter, 'eisen' van de UI), ene kant de WoW spelers (face it, dat is gewoon zo), andere kant eigelijk alle andere MMO spelers, van SWG tot AoC, van CoH tot Lotro.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 10-01-2012 17:15 ]

• blouweKip
Het is maar per saldo waar je vandaan komt en waarmee je werkte. Niemand in WoW kan meer zonder add-ons zoals DPS meters en grid/click/healer-addon, terwijl andere games nog steeds goed speelbaar zijn volledig zonder zulke 'extra easy mode' features. Of beter, WoW is zo'n beetje de enige die zo bizar leunt op add-ons en 'aangepaste' interfaces dat er bizar weinig van de core-functionaliteit overblijft.
Wat ik al zei: het is een voordeel om om de beperkingen van een generieke interface heen te kunnen werken, andere games zijn helemaal niet goed speelbaar als je het gaat vergelijken en het betreft helemaal niets wat met "easy mode" te maken heeft.
Addons geven de gebruiker de keuze om technische beperkingen te omzeilen, dat men in sommige games genoegen neemt met een archaische gebruikersinterface lijkt me geen goed argument om die situatie maar te laten bestaan, ook in wow wordt de core functionaliteit nauwelijks beinvloed door de addons, als er al addons waren die dat wel deden dan werden deze door blizzard rap onmogelijk gemaakt.

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 22:19
blouweKip schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:19:
[...]

Wat ik al zei: het is een voordeel om om de beperkingen van een generieke interface heen te kunnen werken, andere games zijn helemaal niet goed speelbaar als je het gaat vergelijken en het betreft helemaal niets wat met "easy mode" te maken heeft.
Addons geven de gebruiker de keuze om technische beperkingen te omzeilen, dat men in sommige games genoegen neemt met een archaische gebruikersinterface lijkt me geen goed argument om die situatie maar te laten bestaan, ook in wow wordt de core functionaliteit nauwelijks beinvloed door de addons, als er al addons waren die dat wel deden dan werden deze door blizzard rap onmogelijk gemaakt.
Ja want tenslotte heeft Gearscore zo verschrikkelijk veel goeds toegevoegd aan WoW :') Alleen daarom al moeten ze addons niet mogelijk maken.

Addons maken mensen het makkelijker om elitair gedrag te gaan uitdragen, dat wil je niet in een MMO. Dus daarom geen addons.

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-01 20:48
blouweKip schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:19:
[...]

Ach, wow staat toch ook gewoon bekend als het "hou het kindje(speler) zn handje vast" stijl :D

En ja add ons is net zoals racen in een racewagen met alle meters vergeleken met racen in een oude race auto, zonder alle toeters en bellen.

Add ons kunnen soms grappig zijn, maar het wordt er soms wel heel erg simpel van.

PS: Ik zie het in het spel en op de swtor forums: degenen die het meeste schreeuwen om allerlei addons zijn over het algemeen 95 percent (ex)wow spelers en eerlijk gezegd komt grootste gedeelte van die posts bij andere spelers over als : "hmm kun je niet zonder zoiets meer spelen?????"

[ Voor 22% gewijzigd door bangkirai op 10-01-2012 18:24 ]

• Poekie McPurrr
  • Laatst online: 30-01 07:31

Poekie McPurrr

Mreoww~

Voor diegenen die hun mmo zo simpel als mogelijk willen hebben: http://progressquest.com/

_O-

Le Meow

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-01 10:34
Kaap schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:01:
[...]

Ja want tenslotte heeft Gearscore zo verschrikkelijk veel goeds toegevoegd aan WoW :') Alleen daarom al moeten ze addons niet mogelijk maken.

Addons maken mensen het makkelijker om elitair gedrag te gaan uitdragen, dat wil je niet in een MMO. Dus daarom geen addons.
Sorry, maar dit slaat echt nergens op.

WoW had standaard een zwaar belabberde interface waar niets aan in te stellen was, en dààrom werden er addons gemaakt. om bepaalde zaken makkelijker te maken, overzichtelijker, vrij beweegbare actionbars e.d. heb zelf altijd Xperl en Bartender gebruikt, simpelweg omdat het mijn gameplay ervaring ten goede komt, niet omdat ik elitair zou zijn , in tegendeel.

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-01 10:41

Shezzie

Lekker hoor!

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:24:
Voor diegenen die hun mmo zo simpel als mogelijk willen hebben: http://progressquest.com/

_O-
Briljant! _/-\o_

Doet me denken aan zo'n oer-rpg, Sword of Aragon. Behold the impressive visuals and addons! :P

http://www.myabandonware.com/game/sword-of-aragon-s5

• blouweKip
Ja want tenslotte heeft Gearscore zo verschrikkelijk veel goeds toegevoegd aan WoW Alleen daarom al moeten ze addons niet mogelijk maken.

Elitair gedrag zit in mensen zelf, ik heb genoeg van dat gedrag gezien op de swtor forums en in general dus addons hebben daar weinig invloed op, eikels heb je overal en dat is echt niet minder in swtor (al mag je dat natuurlijk niet zeggen van de fanboys,alles is immers perfect: opbouwende kritiek wordt vaak gewoon neergesabeld).
Ach, wow staat toch ook gewoon bekend als het "hou het kindje(speler) zn handje vast" stijl

En ja add ons is net zoals racen in een racewagen met alle meters vergeleken met racen in een oude race auto, zonder alle toeters en bellen.

Add ons kunnen soms grappig zijn, maar het wordt er soms wel heel erg simpel van.
Addons hebben niets te maken met "houd het handje vast", ze maken de core van het spel ook niet makkelijker, kom nu eens met echte argumenten, onderbuikgevoelens zijn geen goede raadgever ;)

Feit blijft dat addons imho gewoon faciliteren, je kunt als developer niet overal rekening mee houden (en gezien de beperkingen van swtor is bioware dat ook niet gelukt), UI addons/verbeteringen en data gathering addons hebben geen significant effect op de core gameplay, pve wordt er niet ineens makkelijk door, en in pvp heeft class balancing vele malen meer effect dan addons die voor iedereen te gebruiken zijn.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Als ik zo op diverse fora kijk zijn het vooral de "fanboys" afkomstig uit WoW die moord en brand schreeuwen.

En elitair gedrag binnen online games hou je altijd en is niet aan te ontkomen. Geef het wat tijd en de addons zullen komen..hetzij via "legale" manier (BioWare staat het toe) of via 3rd party (gebruik eigen risico). Vergeet niet dat dit spel pas onlangs live is gegaan, valt nog veel aan te ontwikkelen in de loop der tijd.

En zoals ik al eerder zei, ieder z'n eigen mening.

Ingame: Blij dat ik biochem gekozen heb voor m'n Juggernaut... gaat de delay op gebruik medpacs nog omlaag hogerop in lvl? Ben nu lvl 24.

Le Meow

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:12:
Ingame: Blij dat ik biochem gekozen heb voor m'n Juggernaut... gaat de delay op gebruik medpacs nog omlaag hogerop in lvl? Ben nu lvl 24.
Voor zover ik weet blijft de cooldown 90seconden. Ik weet niet of er nog een speciale Biochem medpac is met een lagere cooldown, maar ik denk het niet.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Blijft goed timen dus voor ik er een gebruik.

Wat ik wel jammer vind is dat het levellen nogal lineair gaat, had gehoopt op meerdere planeten/areas zodat je niet steeds dezelfde quests moet doorlopen. Tis leuk dat ze voice enz hebben maar merk dat ik nu al de helft skip.

[ Voor 71% gewijzigd door Poekie McPurrr op 10-01-2012 20:18 ]

Le Meow

• blouweKip
Als ik zo op diverse fora kijk zijn het vooral de "fanboys" afkomstig uit WoW die moord en brand schreeuwen.
Ik refereerde naar de swtor fanboys die om de hoek komen kijken zodra iemand opbouwende kritiek spuit (argumentatie alla "kinderhandje vasthouden" of "ga terug naar wow", uiteindelijk hebben ze allemaal gemeen met elkaar dat er geeneens een poging wordt gedaan om serieus op dat soort zaken in te gaan)

Maar ja, ik bemerk dezelfde stance hier, niet dat het me veel uitmaakt, ik vind het zelf een leuk spel maar niet bijzonder en zonder aanpassing (hetzij via aanpassingen vanuit bioware, hetzij via addons) zullen ze veel serieuze spelers verliezen.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-01 13:59
blouweKip schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:17:
Ik refereerde naar de swtor fanboys die om de hoek komen kijken zodra iemand opbouwende kritiek spuit (argumentatie alla "kinderhandje vasthouden" of "ga terug naar wow", uiteindelijk hebben ze allemaal gemeen met elkaar dat er geeneens een poging wordt gedaan om serieus op dat soort zaken in te gaan)

Maar ja, ik bemerk dezelfde stance hier, niet dat het me veel uitmaakt, ik vind het zelf een leuk spel maar niet bijzonder en zonder aanpassing (hetzij via aanpassingen vanuit bioware, hetzij via addons) zullen ze veel serieuze spelers verliezen.
Addons die alles voor je uitrekenen (threatmeters e.d.) zijn gewoon niet nodig. Games zijn eigenlijk gewoon dobbelspelletjes. Op het moment dat je dat allemaal zichtbaar gaat maken is voor een groot deel je intuitie en gevoel weg en laat je je gewoon leiden door wat een addon je vertelt dat de beste 'rotation' is. Wat is er nu leuk aan weten wat de 'beste' class, spec en rotation is?

https://niels.nu

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Je moet ergens wel toegeven dat met WoW het MMO genre de te casual kant op is gegaan. Te simpel allemaal.. geen echte death-penalty, je krijgt exp door een gebied in te rennen waar je toch al heen moest..

En dan nog eens een berg aan addons om precies te laten weten wanneer wat gebeurd. Het hele zelf denken en zelf in de gaten houden wanneer een timer afloopt is beetje weg.

Le Meow

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:27:
[...]

Addons die alles voor je uitrekenen (threatmeters e.d.) zijn gewoon niet nodig. Games zijn eigenlijk gewoon dobbelspelletjes. Op het moment dat je dat allemaal zichtbaar gaat maken is voor een groot deel je intuitie en gevoel weg en laat je je gewoon leiden door wat een addon je vertelt dat de beste 'rotation' is. Wat is er nu leuk aan weten wat de 'beste' class, spec en rotation is?
Persoonlijk zijn voor mij zulke addons ook niet interessant. Wat ik wel heel graag wil zien zijn addons voor de UI zelf. Erger me er elke keer dood aan. Vensters die niet verplaatst kunnen worden, vensters die sluiten wanneer een 3de venster geopend wordt, zeer irritant allemaal. Vooral een compleet opnieuw opgezet GTN zoekscherm zou ideaal zijn, huidige wizard systeem is echt waardeloos.

Zat zelf een een eyefinity setup te denken, maar na hier een aantal filmpjes van gezien te hebben al snel afgehaakt. Het is niet mogelijk om al je IU elementen op het middelste scherm te houden, deze worden verdeeld over alle 3 de schermen. Waardoor je linker en rechter actionbalk echt belachelijk ver uit elkaar staan.

Dit zijn dingen waar addons gewoon de oplossing voor zijn. Mijn inziens gaat Bioware dit komende tijd niet aanpassen, anders hadden ze het wel gelijk goed gedaan. Laat zulke dingen de communitie zelf maken die weet tenminste wat ze willen.

• MrVegeta
Há, net op mijn altje level 13, één potje PVP gedaan (+ daily) 14k xp en daarna Hammerstation in (met daily) 17k xp :p Lekker makkelijk :)

• blouweKip
Je moet ergens wel toegeven dat met WoW het MMO genre de te casual kant op is gegaan. Te simpel allemaal.. geen echte death-penalty, je krijgt exp door een gebied in te rennen waar je toch al heen moest..
net als in swtor...
En dan nog eens een berg aan addons om precies te laten weten wanneer wat gebeurd. Het hele zelf denken en zelf in de gaten houden wanneer een timer afloopt is beetje weg.
Zelf denken is nog steeds nodig met addons, bovendien heb ik het vooral over UI aanpassingen (UI is nogal spartaans) en data recording addons (optimalisatie van je speelstijl, iets wat veel mensen juist wel leuk vinden en wat het tegenovergestelde van casual is).

blouweKip schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 07:57:
[...]

net als in swtor...

[...]

Zelf denken is nog steeds nodig met addons, bovendien heb ik het vooral over UI aanpassingen (UI is nogal spartaans) en data recording addons (optimalisatie van je speelstijl, iets wat veel mensen juist wel leuk vinden en wat het tegenovergestelde van casual is).
Ik denk dat ie vooral dingen als de skill suggester bedoelt.
add-on die de skill highlight die je dan moet gebruiken voor de hoogste DPS.

TheS4ndm4n#1919

• Ashrah
Laat ze de interface maar maken zoals bij Lotro, alles verplaatsbaar en schaalbaar, zonder addons nodig te hebben.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ye-roon

knaak

MrVegeta schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 02:11:
Há, net op mijn altje level 13, één potje PVP gedaan (+ daily) 14k xp en daarna Hammerstation in (met daily) 17k xp :p Lekker makkelijk :)
Ga jij is slapen!

oh en, commando of vanguard? :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-01 17:34

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Wat een gediscussieer over add-ons allemaal hier... Ik heb nog nooit eerder gehoord van add-ons voor een MMO (ik heb dan ook nooit echt WoW gespeeld). Ik hoop dat ze het bij swtor nooit toe gaan staan als ik dit allemaal lees, add-ons die aangeven welke skill je wanneer moeten gebruiken enzo? Dan wordt het toch heel snel saai, als alles voorgekauwd wordt?

Ik vind het overigens wel grappig, WoW spelers klagen vaak dat andere MMO's teveel op WoW lijken, maar vervolgens gaan ze ook weer klagen als er iets niet in swtor zit, wat wel in WoW zat (zoals add-ons dus) :')
Walance schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:13:
Wat een gediscussieer over add-ons allemaal hier... Ik heb nog nooit eerder gehoord van add-ons voor een MMO (ik heb dan ook nooit echt WoW gespeeld). Ik hoop dat ze het bij swtor nooit toe gaan staan als ik dit allemaal lees, add-ons die aangeven welke skill je wanneer moeten gebruiken enzo? Dan wordt het toch heel snel saai, als alles voorgekauwd wordt?

Ik vind het overigens wel grappig, WoW spelers klagen vaak dat andere MMO's teveel op WoW lijken, maar vervolgens gaan ze ook weer klagen als er iets niet in swtor zit, wat wel in WoW zat (zoals add-ons dus) :')
tsja, er zijn wel belangrijkere dingen ja.
customizen van de UI (valt ook onder add-ons eigenlijk, maar ik heb er niks tegen)
macro's (bvb mn defensive cooldowns onder 1 knop)
iets van een damage-log. Een tank doet zn werk als ie agro houd. Een healer als niemand dood gaat. Maar nu kun je niet zien of je raid faalt omdat 1 of meer DPS niet weten wat ze doen.

[ Voor 9% gewijzigd door RocketKoen op 11-01-2012 08:21 ]

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 38 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.