• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:04
Tjidory schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:25:
[...]

Mm heb mijn PayPall gegevens gekoppeld met mijn ING rekening. Paypall account staat altijd op 0 Euro. Betalingen worden gewoon netjes doorgestuurd naar ING en kost geen cent meer dan normaal. Mocht je PayPall account gehacked zijn "nog nooit gebeurd en wil dit graag zo houden O-) " dan heb je toch geld terug garantie?
Veel leveranciers accepteren deze betaalmethode niet (uitgestelde betaling), daarom heb ik altijd een tegoed op mijn PayPal staan. Het maakt allemaal niet zoveel uit, het is puur uit gemak dat ik graag iDeal ondersteuning zou hebben. Natuurlijk kan ik even een gametime card kopen met iDeal etc. Toch kost dit extra handelingen en ik ben liever lui dan moe :P

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-01 07:16
Heeft er hier ook iemand problemen met de lfashpoint,
als ik hier in loop (probleem met meerdere chars) dan verdwijnt m'n muis en kan ik niks meer aanklikken,
moet zelf uitloggen uit de game om dan gewoon weer verder tu kunnen
BruntFCA schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:39:
Heeft er hier ook iemand problemen met de lfashpoint,
als ik hier in loop (probleem met meerdere chars) dan verdwijnt m'n muis en kan ik niks meer aanklikken,
moet zelf uitloggen uit de game om dan gewoon weer verder tu kunnen
Heb ik ook wel eens last van ja, alleen kan ik gewoon de rechtermuisknop indrukken en dan komt de muis weer terug.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-01 23:31
Metalkai schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:43:
[...]

Heb ik ook wel eens last van ja, alleen kan ik gewoon de rechtermuisknop indrukken en dan komt de muis weer terug.
Idem, gewoon op je knoppen drukken, pointer komt dan wel weer terug.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:53

ResuCigam

BOFH

En als je muis echt nergens meer op reageert wil het nog wel eens helpen om 2 keer op cntrl-U te drukken, dan reset de UI zich.

We do what we must because we can.

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
Quartant schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:11:
[...]
Btw jongens, ik zit nu redelijk tegen de gear limit aan die ik zelf kan fixen (Implants, Ears etc) en BT HM is nu heel makkelijk, maar de andere HM's zijn of bugged of echt retarded moeilijk... In welke volgorde doen jullie de HM's?
Gisteren volgende hardmodes gedaan BT, Directive 7, Boarding Party en Battle for Ilum. Allemaal goed te doen maar we outgearen het wel redelijke. En jammer als natuurlijk in BP de loot chest bugged :P Ik speel trouwens op Red Eclipse - Raenor immortal juggy.

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-10-2025
Nee dat ben ik niet Japsertje :) Dit ben ik maar dat wist je al :)
Ach ja die EV bugs lachen he :) Ach we hadden het maar 3x in EV general chat hadden sommigen het al 6 keer :)
Ik vond Boarding Party toch echt heel moeilijk. Zit zelf nu half epic-PvP gear, half-flashpoint mods, maar we krijgen voor geen mogelijkheid de laatste boss in Boarding Party verslagen.
De grenaten die afgevuurd worden doden zowat iedereen met drie hits.

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-10-2025
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:02:

Weet iemand trouwens of de andere companions ook een soort van questline geven? Of is het alleen je 1e?
Ja al je companions hebben quests. Het heeft ermee te maken hoever je bent met je main story line quests en hoeveel affection ze hebben.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 13:31
Metalkai schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:30:
Ik vond Boarding Party toch echt heel moeilijk. Zit zelf nu half epic-PvP gear, half-flashpoint mods, maar we krijgen voor geen mogelijkheid de laatste boss in Boarding Party verslagen.
Boarding party is toch Esseles? Die laatste baas heeft toch geen granaten?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Metalkai schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:30:
Als je de fase met de turrets voorbij bent is dat gevecht een eitje, dan zou ik me healer toch maar eens boos aankijken als ik jou was.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

MrVegeta schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:41:
[...]

Nee hoor, Boarding party is Boarding party.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

MrVegeta schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:41:
[...]

Boarding Party is niet Esseles, nee. Boarding Party is op normal-mode een level 33ish flashpoint.
DenniZ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:41:
[...]
Als je de fase met de turrets voorbij bent is dat gevecht een eitje, dan zou ik me healer toch maar eens boos aankijken als ik jou was.
Welke turrets? Ik heb in dat hele gevecht nog geen turrets gezien.
Je hebt drie vijanden, de echte baas, zijn healer, en zijn guard die een shield op de echte baas cast.
De echte baas schiet af en toe op een random persoon drie grenaten af, die dus flink vaak dodelijk zijn.

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Metalkai schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:45:
[...]

Boarding Party is niet Esseles, nee. Boarding Party is op normal-mode een level 33ish flashpoint.

[...]

Welke turrets? Ik heb in dat hele gevecht nog geen turrets gezien.
Je hebt drie vijanden, de echte baas, zijn healer, en zijn guard die een shield op de echte baas cast.
De echte baas schiet af en toe op een random persoon drie grenaten af, die dus flink vaak dodelijk zijn.
Ow jah, sorry ben in de war met een andere eindbaas. Die is inderdaad vrij heftig ja. Iedereen gaat er altijd voor eerst de healer te killen en dan de security officer maar imho kan je beter eerst de officer killen.

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 16:01

Japser

Jeej!

qwaurck schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:28:
[...]

Nee dat ben ik niet Japsertje :) Dit ben ik maar dat wist je al :)
Ach ja die EV bugs lachen he :) Ach we hadden het maar 3x in EV general chat hadden sommigen het al 6 keer :)
Jaja was ff niet zo snel! :) Maarre heb een oplossingkje gevonden op i-net voor de bug dat je niet meer kan enteren, zie topic @ guildforum!

• TomSmit82
  • Laatst online: 31-12-2025
DenniZ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:49:
[...]
Ow jah, sorry ben in de war met een andere eindbaas. Die is inderdaad vrij heftig ja. Iedereen gaat er altijd voor eerst de healer te killen en dan de security officer maar imho kan je beter eerst de officer killen.
Wij killde inderdaad eerst de officer, commander en als laaste medic. Als de enrage timer afgaat heb je daar met de medic weinig last van :)

• MrVegeta
DenniZ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:43:
[...]

Nee hoor, Boarding party is Boarding party.
Voor Empire dan zeker?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Quartant
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-03-2025
Nee. Black Talon is de Empire versie van die instance die jij bedoelde.

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-01 12:14
TomSmit82 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:17:
[...]

Wij killde inderdaad eerst de officer, commander en als laaste medic. Als de enrage timer afgaat heb je daar met de medic weinig last van :)
Wij hadden 1 healer, 2 tanks en 1 dps. Hebben 1 tank de officer laten kyten en DPS en tank op de healer en steeds ze heals om de beurten te interrupten. Daarna is de rest een eitje :-)

Kwam vooral door de goeie healer die we hadden en een goeie tank.

Hij is lastig, maar is te doen als je eenmaal een goeie strategie hebt

Verwijderd

Tjidory schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:25:
[...]

Mm heb mijn PayPall gegevens gekoppeld met mijn ING rekening. Paypall account staat altijd op 0 Euro. Betalingen worden gewoon netjes doorgestuurd naar ING en kost geen cent meer dan normaal. Mocht je PayPall account gehacked zijn "nog nooit gebeurd en wil dit graag zo houden O-) " dan heb je toch geld terug garantie?
Die van mij was juist op 4 januari gehackt. Had hem al een hele tijd en in principe nooit last van gehad. Was 4x minecraft van €20 mee gekocht waarna paypal hem automatisch blokte. Geld wordt terug gestort dus mag niet klagen. Sluit wel mijn rekening daar af.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Kunnen we de CC/Paypal discussie niet om de 10 pagina's laten terugkeren? De game zelf is interessanter om te bespreken. ;)

Wie heeft er ervaring met tanken in PvP en zoja wat is de beste tactiek voor Hutball? Te allen tijden teamen met een healer en bal vervoeren? Meer offensive?
Blaim schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:31:
Kunnen we de CC/Paypal discussie niet om de 10 pagina's laten terugkeren? De game zelf is interessanter om te bespreken. ;)

Wie heeft er ervaring met tanken in PvP en zoja wat is de beste tactiek voor Hutball? Te allen tijden teamen met een healer en bal vervoeren? Meer offensive?
hutball winnen is simpel. overspelen.
en vooral de bal gooien naar iemand die op een hoger platform staat.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Het beste is om een stealther te laten campen bij de goal line en vanuit de pit de bal overgooien.. van die bruggen wordt je helemaal gek met de gestoorde hoeveelheid knockbacks en stuns terwijl je over een fire pit loopt.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-01 23:31
RocketKoen schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:33:
[...]

Klopt, een duo dat samenwerkt (via vent) kan het verschil al maken.
Queue vaak saman met een jugg tank uit mijn guild, gaat heel rap dan.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

RocketKoen schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:33:
[...]

Ik pull ze meestal gewoon naar mij toe (Sith Inquisitor Sorcerer ftw) met behulp van Extrication :P.
Vaak met 2 andere guildies (assassin tank en sorcerer). Dan laten we de tank de ball pakken en wij staan dan al klaar op de platforms om hem te pullen. Easy scoring :).

[ Voor 18% gewijzigd door Jerry op 09-01-2012 16:40 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Jerry schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:38:
[...]

Ik pull ze meestal gewoon naar mij toe (Sith Inquisitor ftw) met behulp van Extrication :P.
ja, of die jedi's/sith met een leap ability....

TheS4ndm4n#1919

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 13:36
Jerry schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:38:
[...]

Ik pull ze meestal gewoon naar mij toe (Sith Inquisitor Sorcerer ftw) met behulp van Extrication :P.
Vaak met 2 andere guildies (assassin tank en sorcerer). Dan laten we de tank de ball pakken en wij staan dan al klaar op de platforms om hem te pullen. Easy scoring :).
Paar keer gehad dat iemand dat bij mij deed, erg vervelend vond ik zelf :)

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

EnigmaNL schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:58:
[...]

Paar keer gehad dat iemand dat bij mij deed, erg vervelend vond ik zelf :)
Doe het alleen bij mensen die ik ken (guildies) of mensen die niet eens weten dat ze de bal hebben (weten dat ze kunnen passen) en die de verkeerde kant op rennen ;).
Wel grappig als het vijandige team allemaal beneden op de persoon met de bal loopt te slaan en ik hem op het platform trek waarna ze makkelijk naar de lijn lopen :P. Of dat ik alvast bij de lijn sta en ze allemaal op die persoon springen, stun/stun/stun/stun/etc en ik ze over de lijn trek met bal en al :D.

[ Voor 29% gewijzigd door Jerry op 09-01-2012 17:07 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Jerry schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:00:
[...]

Doe het alleen bij mensen die ik ken (guildies) of mensen die niet eens weten dat ze de bal hebben (weten dat ze kunnen passen) en die de verkeerde kant op rennen ;).
hahaha, zoiets had ik laatst ook meegemaakt. Gaat de ball carrier als een gek rennen, de verkeerde kant op.. zit ie maar rondjes te draaien bij de eindstreep en snapte maar niet waarom hij niet scoorde .. lol :)

Hij wordt gekilled door een republic dude die daarna de ball heeft, maar net voordat hij scoort pull ik hem naar mij toe (ik sta bij de entrance, net bij de spawn point). Dat is een plek achter de lijn, maar enemy mag daar niet komen dus == insta death en geen punt omdat hij niet over de lijn loopt >:)

Doe ik normaliter nooit, maar ik ga niet verliezen door zo'n stomme fout :) (30sec voor einde, bij gelijk spel)

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-11-2025

Hierkomik

Zo dan...

DenniZ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:49:
[...]

Jij bedoelde Mandolorian Raiders, daar maakt de eindbaas inderdaad turrets (2 per platform en dat doet hij 3x)

Boarding Party is Empire only,
spoiler:
want met het schip ga je erna The Foundry aanvallen
.
Republic heeft 2 andere instances die op dit level afspelen.

Ik ben dit weekend 50 gedinged op mijn Bounty Hunter, maar nog geen hard mode gedaan of zelfs maar instances. Eigenlijk sinds ik gedinged was alleen maar verder gespeeld met mijn Republic Trooper. Erg leuke storyline en het speelt natuurlijk exact hetzelfde als BH :).
Toch best jammer dat mijn guild (van WoW meegegaan, erg toffe gasten, voornamelijk UK en allemaal met kids etc) helemaal Empire is. Ik vind stiekem Trooper denk ik net wat leuker. Ik ben toch meer van de good guys en heroism enzo. Ipv kill iedereen maar (mijn BH is dan ook lightside 4, tot ergernis van mijn guildies als ik weer eens een roll won en ik gastjes niet dood maakte).

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

• MrVegeta
Hierkomik schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:35:
[...]

Jij bedoelde Mandolorian Raiders, daar maakt de eindbaas inderdaad turrets (2 per platform en dat doet hij 3x)

Boarding Party is Empire only,
spoiler:
want met het schip ga je erna The Foundry aanvallen
.
Republic heeft 2 andere instances die op dit level afspelen.

Ik ben dit weekend 50 gedinged op mijn Bounty Hunter, maar nog geen hard mode gedaan of zelfs maar instances. Eigenlijk sinds ik gedinged was alleen maar verder gespeeld met mijn Republic Trooper. Erg leuke storyline en het speelt natuurlijk exact hetzelfde als BH :).
Toch best jammer dat mijn guild (van WoW meegegaan, erg toffe gasten, voornamelijk UK en allemaal met kids etc) helemaal Empire is. Ik vind stiekem Trooper denk ik net wat leuker. Ik ben toch meer van de good guys en heroism enzo. Ipv kill iedereen maar (mijn BH is dan ook lightside 4, tot ergernis van mijn guildies als ik weer eens een roll won en ik gastjes niet dood maakte).
Zouden ze juist blij om moeten zijn anders zien ze die content niet ;)

Verwijderd

Ik heb gisteren level 10 gehaald en krijg nu een mail van het spel met een duidelijke en mooie handleiding, geen idee of dit nieuw is of dat jullie die ook ontvangen hebben.

Hier is de link naar de handleiding in iedergeval:
http://www.swtor.com/progressionGuides/JediConsular10/
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:24:
Ik heb gisteren level 10 gehaald en krijg nu een mail van het spel met een duidelijke en mooie handleiding, geen idee of dit nieuw is of dat jullie die ook ontvangen hebben.

Hier is de link naar de handleiding in iedergeval:
http://www.swtor.com/progressionGuides/JediConsular10/
die is nieuw ja.
wel nice :)

TheS4ndm4n#1919

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11-2025
Thysiej schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:10:
Ik hoop dat ze ook iDeal gaan ondersteunen, persoonlijk vind ik iDeal een stuk fijner dan PayPal omdat je daar geen 'geld' op hoeft te zetten (wat met PayPal toch minimaal 1 dag kost)
Hoeft helemaal niet bij paypal... Heb standaard account, alles, alleen bankrekening aangewezen, als ik betaal met '0' saldo, vraagt ie bevestiging en gaat het netjes van m'n bank af ;) 'dit kan extra kosten opleveren' jups, maar das pas vanaf een veel hoger bedrag =p

[ Voor 8% gewijzigd door Brutal1ty op 09-01-2012 18:55 ]

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-01 16:14
Ik ben net lvl 23 gedinged op me Jedi Sage en de questen in SW:TOR zijn echt gaaf. Ik start het spel rond 12 uur en om 5 uur wordt er geroepen dat het eten klaar staat. (woon nog thuis) Het voelt echt niet alsof er al 5 uur voorbij zijn gegaan :o

Kan niet wachten tot ik me speedbike kan kopen, heb al 50k bij elkaar gespaard, dus ik kan het meteen kopen ^^

Er is maar 1 ding wat ik jammer vind aan de Jedi Consular, dat is me companion. Begrijp me niet verkeerd Qyzen Fess is uitstekend in combat, hij houdt de enemies van me af en ik protect hem met een shield en heal hem wanneer nodig. Maar ik vind z'n sprite er zooo lelijk uitzien :p

Gelukkig heb ik net een nieuwe companion unlocked dus ga ik is kijken hoe de combat bevalt met hem.

• MrVegeta
En de 2.000.000 grens is doorbroken :P

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-01 17:00
Heeft iemand het spel al op gekocht bij Origin en betaald via iDeal? Ik heb zondag ochtend het spel gekocht en gelijk via iDeal betaald, maar er staat nu nog steeds bij de aankoop history dat ze no steeds op betaling zitten te wachten... lijkt me een beetje vreemd via iDeal.. Mijn bank geeft wel aan dat de betaling is gedaan.

Ook heb ik nog geen een bevestigings mailtje of zo gehad vanuit EA.

Weet iemand of de helpdesk ook 's avonds te bereiken is?

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 24-01 14:24
Ik join warzone en dan word ik terug gekickt naar character select screen, 2 keer achter elkaar al.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-01 11:39

Noq

-DUS- schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:20:
Heeft iemand het spel al op gekocht bij Origin en betaald via iDeal? Ik heb zondag ochtend het spel gekocht en gelijk via iDeal betaald, maar er staat nu nog steeds bij de aankoop history dat ze no steeds op betaling zitten te wachten... lijkt me een beetje vreemd via iDeal.. Mijn bank geeft wel aan dat de betaling is gedaan.

Origin doet iDeal betaling allemaal handmatig als ik het goed heb. Dit kan inderdaad 0-72 uur duren.

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 24-01 14:24
Hoe zie je tijdens het pvp spelen het aantal medals?

[ Voor 4% gewijzigd door MrBlueEyes op 09-01-2012 19:58 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
MrBlueEyes schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:58:
Hoe zie je tijdens het pvp spelen het aantal medals?
Staan onderin bij je debuff's. Staat alleen niet bij waarvoor je ze hebt behaald.

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:57:
Waar kan je die info vinden?

WOW had 8 miljoen niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 20:13 ]

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:49
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:13:
[...]

WOW had 8 miljoen niet?
Het doet er niet echt toe maar ze hadden op een moment 12miljoen+
MrVegeta schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:57:
Van aantal geregisteerde clients, het is pas maand na de free month hoeveel daar ook van blijven :P Al hebben ze met hun 'free 30 day' trucje natuurlijk wat voordeel :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Poekie McPurrr
  • Laatst online: 30-01 07:31

Poekie McPurrr

Mreoww~

Amerikaans bedrijf, amerikaanse gedachten..iedereen heeft een creditcard (of meerdere om de andere cc's mee te betalen :X ) Op doosje staat verder dat een valid methode van betalen nodig is om te spelen, en ja, ze hadden er ook duidelijk bij moeten zetten dat dat ook voor die 30 dagen free nodig is.

Afgezien daarvan.. Lezen mensen niet meer op fora (zoals deze, waar dit topic om de haverklap voorbij komt) voor ze iets aanschaffen? Kopen via Origin via iDeal duurt lang, ja je moet een valid betaalmethode invoeren om te kunnen spelen etc. (misschien iets om in de TS te zetten? )

Speel nu Juggernaut, was ff wennen na Bountyhunter maar speelt nu lekker. Tis iets meer opletten zonder die AoE van BH maar het tankt lekker weg.

Le Meow

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-01 10:25

SECURITEH

Man of legend.

Voor iedereen geïnteresseerd is hier een guide om alle Empire Datacrons te vinden. :)

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-01 00:38
Ik hoef nog maar 2 datacrons volgens de codex, waarvan eentje bugged is. Nummer 83 is deze, aim op Ilum. De andere die ik nog niet heb en waarvan de mechanic blijkbaar bugged is, is nummer 71, op Belsavis.... hopelijk fixen ze de boel snel.

• MrVegeta
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:13:
[...]

WOW had 8 miljoen niet?
Ik had het over Credits die ik heb :p

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Poekie McPurrr schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:00:
Amerikaans bedrijf, amerikaanse gedachten..iedereen heeft een creditcard (of meerdere om de andere cc's mee te betalen :X ) Op doosje staat verder dat een valid methode van betalen nodig is om te spelen, en ja, ze hadden er ook duidelijk bij moeten zetten dat dat ook voor die 30 dagen free nodig is.

Afgezien daarvan.. Lezen mensen niet meer op fora (zoals deze, waar dit topic om de haverklap voorbij komt) voor ze iets aanschaffen? Kopen via Origin via iDeal duurt lang, ja je moet een valid betaalmethode invoeren om te kunnen spelen etc. (misschien iets om in de TS te zetten? )

Speel nu Juggernaut, was ff wennen na Bountyhunter maar speelt nu lekker. Tis iets meer opletten zonder die AoE van BH maar het tankt lekker weg.
Ik heb precies hetzelfde gedaan: alt is Juggernaut en main is Mercenary. Ik mis Mako en ik vind mezelf erg squishy voor een tanky melee. Maar het is zooo bruut om met force sprint op een groepje te springen en in het wild rond te saberen. :9~ Ik hoop dat de nieuwe form op lvl 20 het een hoop beter gaat maken qua rage management want dat kom ik nogal vaak te kort. Ben ook benieuwd hoe de Juggernaut speelt met een healing companion.

Verwijderd

knip

[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 05:02 ]

• MrVegeta
Maakt het ook uit of je wint/verliest voor je xp in een pvp match?

MrVegeta schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 02:40:
Maakt het ook uit of je wint/verliest voor je xp in een pvp match?
ja, minder commendations en valor. en het telt niet mee voor je daily quest

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

--------------------------------------------------------------------------------

Ik speel uitsluitend pvp met mijn assasin maar ik vind het nog steeds lastig om fatsoenlijk damage te doen.

Ik probeer te openemen met stealth, electrocute, maul. Daarna Reckleness en dan shock, dan force en dan vervolgd met discharge en dan random buttons bashen ivm de voor mij vage light sabre abilities en dan probeer ik rond de 30% health assasinate.

Het probleem voor mij is de verschillende saber aanvallen die je kunt doen, ze lijken kwa damage erg in de buurt van elkaar te liggen en ik zie niet veel verschill in damage die ik doe. Iemand een tip voor deze abilities? Welke light sabre ability zou ik het meest moeten gebruiken voor face to face combat?
low slash, Saber strike, Trash, voltaic slash voelen vrijwel het zelfde buiten de animaties. Meestal spam ik alleen voltaic omdat ik lui ben en ik shock weer kan gebruiken.

En hoe weet ik waneer ik maul kan critten? ik vind het nog ontiegelijk irritant dat als ik de maul ability start, hij zeker 1 a 2 seconden neemt voordat ie aan zijn backstab begint zoo irritant vooral als ik snel wil aanvallen neig ik nog wel eens 2 keer te drukken en dan begint ie weer overnieuw met de animatie om de backstab te gaan uitvoeren, en dan is het meestal zo dat ie maar 1500 damage doet waar ik ook keren hebt dat ie blijkbaar wel crit en dan 3000+- damage doet.

Ook snap ik crushing niet helemaal, het casten duurt 6 seconden voordat je damage kan gaan doen wat vrij lastig is als iemand op je in staat te hakken, heb je al aardig wat damage ontvangen voordat je aan je volgende abilities kan gaan beginnen om meer damage te doen. Gebruik ik het op iemand die door een team lid word aangevallen. dan is die persoon alweer bijna dood voordat ik klaar ben met casten en ik dus maar bar weinig dps contribuut aan het neerhalen van die vijand en eindig ik vaker in het gebruik van force in plaats van crushing

Maargoed ik word ook nog dikwijls gepwnd door lvl 25ers en ge4a5 shot door lvl 50, en ik ben dan al lvl 47
Dat zegt natuurlijk ook wel iets
Excuses voor alle typo`s, ik woon al enkele jaren niet meer in nederland en spreek/ schrijf nog maar zelden in het nederlands

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:40
SECURITEH schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:27:
Voor iedereen geïnteresseerd is hier een guide om alle Empire Datacrons te vinden. :)
Datacron's hebben voor een Imperial Agent/Sniper toch geen voordelen :?
(Extra XP etc etc... )

Of zit ik nou fout ? :$

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-01 08:48
-DUS- schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:20:

Had ik ook. Je kunt de client gewoon downloaden en het de code die in je bevestiging staat gebruiken bij het aanmaken van je SW-TOR-account.

Is een bneetje vaag als je Steam gewend bent. Ik heb de client namelijk ook niet via Origin gedownload, maar vanaf de SW-TOR site zelf.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:21
_Peter2_ schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:16:
[...]

Had ik ook. Je kunt de client gewoon downloaden en het de code die in je bevestiging staat gebruiken bij het aanmaken van je SW-TOR-account.

Is een bneetje vaag als je Steam gewend bent. Ik heb de client namelijk ook niet via Origin gedownload, maar vanaf de SW-TOR site zelf.
Vaag is ook dat origen zelf nog steeds in een beta fase is :s, maar ik heb em uiteindelijk wel via origen gekocht maar met creditcard en de client los via de site gedownload.

De game komt overigens ondanks dat je hem via origen hebt gekocht niet in de lijst van games te staan in origen.

• EnigmaNL
dierkx36 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:01:
[...]

Datacron's hebben voor een Imperial Agent/Sniper toch geen voordelen :?
(Extra XP etc etc... )

Of zit ik nou fout ? :$
Datacrons hebben nut voor iedereen, je krijgt er extra stats door.

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:40
EnigmaNL schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:57:
[...]

Datacrons hebben nut voor iedereen, je krijgt er extra stats door.
Okay ,didn't know ,thanx :*)

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-01 15:21

Maduth

Probeersel

Even een update van mijn [alsof iemand er op zit te wachten;)]

Waarom vind ik deze game beter dan AOC/RIFT/Warhammer etc... you know the drill, ik heb een maand extra spelen erbij genomen :P. In mijn geval zegt dat alweer genoeg :)

Naast mijn Inquisitor [lvl 25], nu ook een BH gemaakt... naais spelen trouwens maar oppassen voor teveel altjes, zoveel tijd heb ik nou ook weer niet.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08-2025
Interessante vraag, welke class wordt nu eigenlijk het minste gespeeld? (en waarom?)

[ Voor 8% gewijzigd door BinaryRun op 10-01-2012 09:19 ]

Verwijderd

Gisteren de 50 aangetikt op mijn BH, meteen ook chapter 3 afgemaakt.

spoiler:
Waar je eigenlijk de high chancellor af moet maken, maar niet gedaan.

Nu is Mako nog steeds lvl 1 affection... staat ze al tijden op. Weet iemand wat nu echt de trigger er voor is om haar een hoger lvl te geven? Kan het zijn dat je je social level ook omhoog moet gooien ofzo?
RevenNL schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:19:
Interessante vraag, welke class wordt nu eigenlijk het minste gespeeld? (en waarom?)
Van wat ik rond zie lopen, zeg ik Imperial Agent - Sniper. Republic side weet ik niet, maar vanuit Empire zie je wel enorm veel Marauders en Assasins (die laatste kan natuurlijk 2 roles aanmeten), ook genoeg sorcs (ook 2 roles). De overige die ik dan nog met een sniperige-gun zie lopen zijn Operatives.

Zelf vind ik het de leukste class, gister nog Aldaraan afgemaakt en Victor als companion gekregen. Helaas is hij een melee DPS waar je dus weinig aan hebt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:54
Heb na mijn Assassin Tank nu een Sniper gemaak (Sin doet alleen nog Dailes/Hard Modes) en om eerlijk te zijn het speelt wel wat lastiger maar bevalt me echt 10x beter dan de Sin.

Verwijderd

Gisteren level 18 aangetikt met mijn sorcerer. Leuke class en vooral erg makkelijk. Ik heb echter het gevoel dat er veel te veel sorcerers rondlopen dus was ik eens een altje gestart. Dus gisteren een Trooper gestart en dat bevalt eigenlijk veel beter dan de statische sorcerer.. Echter ben ik al weer zo ver op mijn sorcerer (heb niet zo veel speeltijd) en denk ik dus dat het handiger is als ik eerst mijn sorcerer tot 50 speel, om daarna de republic side eens te ontdekken, wat zouden jullie doen?
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:43:
Gisteren level 18 aangetikt met mijn sorcerer. Leuke class en vooral erg makkelijk. Ik heb echter het gevoel dat er veel te veel sorcerers rondlopen dus was ik eens een altje gestart. Dus gisteren een Trooper gestart en dat bevalt eigenlijk veel beter dan de statische sorcerer.. Echter ben ik al weer zo ver op mijn sorcerer (heb niet zo veel speeltijd) en denk ik dus dat het handiger is als ik eerst mijn sorcerer tot 50 speel, om daarna de republic side eens te ontdekken, wat zouden jullie doen?
Rested Exp, werkt erg goed :) Bouw op de 1 rested op, speel op de ander. Wissel weer om, per saldo haal je stuk meer exp per character indezelfde tijd. (zo speelde ik standaard in WoW, waar ik 5 characters speelde).

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-01 15:21

Maduth

Probeersel

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:43:
Pcies dat... je sor lekker naar 50 rammen en af en toe je altje spelen [doe pcies het zelfde]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 05:03:
--------------------------------------------------------------------------------

Ik speel uitsluitend pvp met mijn assasin maar ik vind het nog steeds lastig om fatsoenlijk damage te doen.

Ik probeer te openemen met stealth, electrocute, maul. Daarna Reckleness en dan shock, dan force en dan vervolgd met discharge en dan random buttons bashen ivm de voor mij vage light sabre abilities en dan probeer ik rond de 30% health assasinate.

Het probleem voor mij is de verschillende saber aanvallen die je kunt doen, ze lijken kwa damage erg in de buurt van elkaar te liggen en ik zie niet veel verschill in damage die ik doe. Iemand een tip voor deze abilities? Welke light sabre ability zou ik het meest moeten gebruiken voor face to face combat?
low slash, Saber strike, Trash, voltaic slash voelen vrijwel het zelfde buiten de animaties. Meestal spam ik alleen voltaic omdat ik lui ben en ik shock weer kan gebruiken.

En hoe weet ik waneer ik maul kan critten? ik vind het nog ontiegelijk irritant dat als ik de maul ability start, hij zeker 1 a 2 seconden neemt voordat ie aan zijn backstab begint zoo irritant vooral als ik snel wil aanvallen neig ik nog wel eens 2 keer te drukken en dan begint ie weer overnieuw met de animatie om de backstab te gaan uitvoeren, en dan is het meestal zo dat ie maar 1500 damage doet waar ik ook keren hebt dat ie blijkbaar wel crit en dan 3000+- damage doet.

Ook snap ik crushing niet helemaal, het casten duurt 6 seconden voordat je damage kan gaan doen wat vrij lastig is als iemand op je in staat te hakken, heb je al aardig wat damage ontvangen voordat je aan je volgende abilities kan gaan beginnen om meer damage te doen. Gebruik ik het op iemand die door een team lid word aangevallen. dan is die persoon alweer bijna dood voordat ik klaar ben met casten en ik dus maar bar weinig dps contribuut aan het neerhalen van die vijand en eindig ik vaker in het gebruik van force in plaats van crushing

Maargoed ik word ook nog dikwijls gepwnd door lvl 25ers en ge4a5 shot door lvl 50, en ik ben dan al lvl 47
Excuses voor alle typo`s, ik woon al enkele jaren niet meer in nederland en spreek/ schrijf nog maar zelden in het nederlands
Welke ability je moet gebruiken hangt totaal af van procs en talents. Je hebt niet echt een rotation van skills maar op basis van cooldowns en buffs moet je de goede spell gebruiken om effectief damage te kunnen doen. Momenteel is dat wat lastig met de veel te kleine buff icons in je UI in PvP, maar verder is het te doen. Madness = Balance build en Balance voor shadow is voor PvP echt geweldig. Probeer deze build eens: http://www.torhead.com/skill-calc#200ZhGbZf0fRrMkrfz.1 Build draait wel meer om casten dan melee.

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 16:17
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 05:03:

Ik speel zelf ook een Assassin alleen dan met een deception build. Mijn Sith is nu zo rond lvl37 en in pvp kan ik bijna wel iedereen aan op de lvl50 met dikke pvp gear na.

Mijn rotatie is meestal (vanuit cloack) Reckleness, Relic (buff voor crit), discharge, trash, electro, trash, maul, shock, assinate en meestal zijn ze dan wel dood.

• Helza
itsleon schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:57:
[...]

Ik speel zelf ook een Assassin alleen dan met een deception build. Mijn Sith is nu zo rond lvl37 en in pvp kan ik bijna wel iedereen aan op de lvl50 met dikke pvp gear na.

Mijn rotatie is meestal (vanuit cloack) Reckleness, Relic (buff voor crit), discharge, trash, electro, trash, maul, shock, assinate en meestal zijn ze dan wel dood.
zitten beiden relic slots trouwens op dezelfde CD? Ik had per ongeluk 2x dezelfde relic aangeschaft en die gebruiken dezelfde CD zoals ik ook had verwacht. Maar heeft het nut om een 2de (andere) relic aan te schaffen?

Verwijderd

Thanks! ik speel zelf ook deception. Ik moet zeggen dat het ook wel lastig is dat ze debuffs en spells van tegenstanders naast elkaar staan en dus soms verwarrend zijn :D

Ik ben nu net bezig met het totaal remappen van mijn keys, dus het word even wennen. Ik speel nu uitsluitend met de muis voor rond rennen en all toetsen rond de spatie balk voor de spells.

Ik weet dat er geen vaste rotatie is, maar vind de spells waarbij je light saber gebruikt buiten maul en die ability dat je jouw omgeving damage toedoet, niet echt doeltreffend.

Force is mijn enige echte damage channeling spell omdat ik de casting tijd van crushing te lang vind duren.
Maargoed ik moet nog een heleboel meer oefenen voordat ik het dermate goed onder de knie hebt.

• Ashrah
Als je 2 dezelfde relics aanschaft gaan ze tegelijk op CD ook al gebruik je er maar 1 (2 minutes). Als je 2 verschillende Relics gebruikt gaat alleen de geactiveerde op CD .

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ye-roon

knaak

RevenNL schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:19:
Volgens mijn zijn de smuggler en de agent de minst gespeelde classes. En dan de gunslinger en de sniper AC. Die anderen hebben Stealth en dat spreekt de meeste pvp'ers meer aan.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

En omdat cover systeem (nog) niet helemaal lekker werkt, denk ik. En ik denk dat de Star Wars feeling er niet echt in zit bij deze classes. Ze missen een beetje de coolheid van een light saber en echt heel vette moves hebben ze nog niet voor ~lvl 25.

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 16:17
Ashrah schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:34:
Als je 2 dezelfde relics aanschaft gaan ze tegelijk op CD ook al gebruik je er maar 1 (2 minutes). Als je 2 verschillende Relics gebruikt gaat alleen de geactiveerde op CD .
ja soort van. Heb bijna 2x dezelfde relic eentje met een 85 critical buff en de andere met 60.
Wanneer ik de ene activeer kan ik niet de andere activeren. Maar wanneer de eerste klaar is (duurt 20 sec) kan ik wel de andere activeren.

Dus ze hebben niet geheel de zelfde CD. Maar misschien werkt het bij 2 dezelfde met dezelfde stats/naam anders.

• Ashrah
2 x exact dezelfde geeft een 2 min cd op allebij maar je krijgt niet de bonus van beiden. Jou relics zijn niet gelijk maar "op elkaar lijkend"
Moet zeggen dat Cover bijzonder fijn werkt, vanuit je talent krijg je ook een 20% dmg reduction (stack van 3), buiten je 20% ranged, daar kan je best leuk mee spelen. Wel belangrijk is F en shift-F goed gebruiken, de game geeft continue 'spots' aan, druk je F vlieg je naar die locatie, terwijl je met shift-F dus op de locatie zelf in cover gaat.

Grootste punt is inderdaad, geen SW feeling. Agent is een agent, maar draagt totaal geen SW-gevoel. Lightsabers, dark en light, force en lightning, oversize armor of huge guns, allemaal niets wat Sniper heeft.

Maar vind het wel goed, in PVP kunnen Snipers freaking irritant zijn (hun spike damage ranged is enorm en range is standaard 30 meter met veel instant cast) en speel ik liever zelf met eentje, dan tegen eentje :P

• ItMeAedri
Blaim schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:43:
En omdat cover systeem (nog) niet helemaal lekker werkt, denk ik. En ik denk dat de Star Wars feeling er niet echt in zit bij deze classes. Ze missen een beetje de coolheid van een light saber en echt heel vette moves hebben ze nog niet voor ~lvl 25.
Ik zie mijn sniper juist als de sniper op Coruscant, deze wist bijna 2 Jedi's uit te schakelen en af te schudden :D (tuurlijk vanwege het verhaal lukte dat niet)
Arnlith schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:51:
[...]

Ik zie mijn sniper juist als de sniper op Coruscant, deze wist bijna 2 Jedi's uit te schakelen en af te schudden :D (tuurlijk vanwege het verhaal lukte dat niet)
Bedoel je die in Episode 2? Dat was toch een Bounty Hunter?

• ItMeAedri
Dat is overduidelijk een Sniper, Jango en Boba zijn Bounty Hunters :+

Houd wel in gedachte dat de sniper in de film géén onderdeel is van de Empire, maar wel voor de Sith werkt.

[ Voor 44% gewijzigd door ItMeAedri op 10-01-2012 11:04 ]

• EnigmaNL
Arnlith schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:04:
Dat is overduidelijk een Sniper, Jango en Boba zijn Bounty Hunters :+

Houd wel in gedachte dat de sniper in de film géén onderdeel is van de Empire, maar wel voor de Sith werkt.
Zam Wesell was een Bounty Hunter :)

Ik zou het overigens enorm cool vinden als Bounty Hunters neutraal zouden zijn, zoals het eigenlijk hoort. Dat je gewoon missies voor beide factions kan doen! Loyaliteit is gewoon te koop en geld is geld dus het zou niet uit moeten maken voor welke faction je speelt.

[ Voor 28% gewijzigd door EnigmaNL op 10-01-2012 11:13 ]

• ItMeAedri
Had het net ook al opgezocht, damn is mijn voorbeeld van een goede imperial sniper weg :( mag ik mijzelf wel in de waan laten? :+

Verwijderd

EnigmaNL schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:06:
[...]

Ik zou het overigens enorm cool vinden als Bounty Hunters neutraal zouden zijn, zoals het eigenlijk hoort. Dat je gewoon missies voor beide factions kan doen!
Het leukste zou zijn (IMHO) dat elke class op level 10 aan de hand van je beslissingen Empire of Republic zou worden.

Ik snap dat dat wel erg lastig wordt qua balans immers, Bioware heeft dan nog minder grip op de factie verdeling. Net als bij WOW is dat toch altijd weer lastig balanceren.

Ach, zo werkt het wat mij betreft ook.

• Quartant
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-03-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:12:
[...]

Het leukste zou zijn (IMHO) dat elke class op level 10 aan de hand van je beslissingen Empire of Republic zou worden.

Ik snap dat dat wel erg lastig wordt qua balans immers, Bioware heeft dan nog minder grip op de factie verdeling. Net als bij WOW is dat toch altijd weer lastig balanceren.

Ik vond het juist wel tof om als Light Side een Empire speler te spelen :P Nu maar is super evil even kijken of dat een groot verschil geeft!

• EnigmaNL
[...]

Ik stem voor een derde faction, Bounty Hunters :D

Of een neutrale faction, dan kun je daar ook ander volk bij gooien zoals piraten ofzo :)

[ Voor 13% gewijzigd door EnigmaNL op 10-01-2012 11:20 ]

[...]

Zou inderdaad wel leuk zijn. Ik zou graag ook een Miraluka spelen, maar ja, die kunnen geen Empire zijn. Dus dan maar gewoon human.

Verwijderd

EnigmaNL schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:06:
[...]

Ik zou het overigens enorm cool vinden als Bounty Hunters neutraal zouden zijn, zoals het eigenlijk hoort. Dat je gewoon missies voor beide factions kan doen! Loyaliteit is gewoon te koop en geld is geld dus het zou niet uit moeten maken voor welke faction je speelt.
Dat ene vrouwtje in de trailer van ToR, die waar de sith de jedi temple aanvallen. Zit er opeens iemand met een sniperrifle in de jedi temple, volgens mij is dat toch wel een sniper?

In SW:The Clone Wars (de animatieserie) komen er ook wel eens bounty hunter/snipers voorbij.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Afbeeldingslocatie: http://img515.imageshack.us/img515/449/maintenance.jpg

Wat kan hier nu weer de reden van zijn?! :? Zit ik dus voor niks te wachten om weer te kunnen spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Blaim op 10-01-2012 11:26 ]

• Helza
Blaim schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:25:
[afbeelding]

Wat kan hier nu weer de reden van zijn?! :? Zit ik dus voor niks te wachten om weer te kunnen spelen.
vaag..... zat kennelijk toch een klein foutje in die patch :P

Verwijderd

Ben al een tijdje aan het lurken en wil het graag aanschaffen. Ben helaas niet bekend met het starwars universum. Heb zelf 6 jaar wow gespeeld (wie niet tegenwoordig).
Het lastige voor mij zijn de classes in SWTOR, kan iemand voor mij misschien een lijstje maken met de classes in SWTOR en waarmee ik ze kan vergelijk in andere mmo's ?

En is er ook een class atm die een beetje overpowered is (die binnenkort een nerf kan verwachten?)
Tenslot is er nog een verschil tussen Republic en Empire qua mensen? (Waar speelt het merendeel of is het 50%/50% verdeelt)

Hoe is het met de economy? Met wow was ik vaak in de AH te vinden en zat ik binnen een jaar spelen al op een half miljoen gold over mijn chars verspreid. Hoe kan je in SWTOR geld verdienen?

Alvast bedankt! en misschien tot ingame!

p.s. zitten jullie NL allemaal op de zelfde server of verspreid?

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:37:
Ben al een tijdje aan het lurken en wil het graag aanschaffen. Ben helaas niet bekend met het starwars universum. Heb zelf 6 jaar wow gespeeld (wie niet tegenwoordig).
Het lastige voor mij zijn de classes in SWTOR, kan iemand voor mij misschien een lijstje maken met de classes in SWTOR en waarmee ik ze kan vergelijk in andere mmo's ?
Zie http://www.swtor.com/info/holonet/classes
Als je zelf zoveel WoW hebt gespeeld, kun je zelf zien met welke classes je ze kunt vergelijken.
En is er ook een class atm die een beetje overpowered is (die binnenkort een nerf kan verwachten?)
Ik heb nog niet alle classes gespeeld, maar naar aanleiding van wat ik in PVP zie: bounty hunters doen het best goed.
Tenslot is er nog een verschil tussen Republic en Empire qua mensen? (Waar speelt het merendeel of is het 50%/50% verdeelt)
Het is zeker niet 50/50, er zijn meer Empire spelers. Op de server waar ik speel (Scepter of Ragnos) zijn er ongeveer 2x meer Empire spelers dan Republic spelers.
Hoe is het met de economy? Met wow was ik vaak in de AH te vinden en zat ik binnen een jaar spelen al op een half miljoen gold over mijn chars verspreid. Hoe kan je in SWTOR geld verdienen?
Aan credits komen is geen probleem. Quests leveren aardig wat op, de dailies op lvl 50 leveren ook aardig wat op en anders kun je nog altijd dingen die je gecraft hebt verkopen. Verder is de AH nog heel erg slecht. Maar ze zijn er mee bezig =)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Verwijderd

Gister weer niks in m'n 3 champion bags. Toen maar verder gegaan op m'n Sniper alt, lvl 10 gemaakt en gelijk een paar warzones ingedoken. Jezus, ik pakte een expertise buff + potion en critte 5.5k Ambush.

Ik denk dat op dit moment (in Solo-PvE) de Bounty Hunter toch wel het sterkst is. Zou niet zo makkelijk kunnen zeggen waarmee deze te vergelijken is, maar de class gebruikt heavy armor, kan ranged dps doen, of healen/tanken (ligt eraan welke Advanced class je neemt).

Verder is er nog de Imperial Agent, die Sniper en Operative als advanced classes heeft. De Sniper lijkt een beetje op WoW's Hunter, terwijl de Operative meer een stealth-character is die ook de mogelijkheid heeft om te healen.
Sith Warrior is makkelijker te vergelijken, dit is gewoon een Warrior. De Marauder advanced class is eigenlijk een Fury Warrior, terwijl de Juggernaut een Protection Warrior is die ook DPS kan doen.
Sith Inquisitor is als de Sorcerer advanced class een sort combinatie tussen een Shaman en Shadow Priest, en als de Assassin een soort Rogue die ook kan tanken.

Aangezien de game nog aardig nieuw is, is de economie nog niet erg stabiel. Er zijn echter wel dailies op level 50 waarmee je aardig wat credits kan verdienen.

Verwijderd

Chester bedankt voor de reactie.. Jullie zullen het waarschijnlijk al een poosje spelen nu.

Ben benieuwd is het net als Rift een opvlieger (leuk voor een maand ofzo) en uiteindelijk niets meer te doen endgame (lvl 50 atm) of blijft het een succes op langertermijn.

Wil niet geld investeren in een spel dat is geflopt als Rift of LOTRO.

en Metalkai ook bedankt:

Ik moet nu zeggen dat de bounty hunter en Sith inquisitor erg leuk klinken. Kan je ook swappen van advanced class na een tijdje?
Bv je hebt die healer /tank gespeeld maar wilt nu eens dpsen, kan je switchen? (dual spec of respec?)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 11:49 ]

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-01 10:41

Shezzie

Lekker hoor!

Om je star Wars kennis bij te spijkeren kun je natuurlijk vrijdagavond beginnen met epidose 1 kijken, dan ben je zaterdagochtend helemaal bij :)

Voor een class vergelijking kun je het volgende doornemen:
http://www.mmo-champion.c...1&viewfull=1#post14379971

Het economy model is nog vrij jong maar er valt goed geld te verdienen: alle gear gewoon op GTN zetten en je verkoopt genoeg, er zijn hordes mensen die kopen. Qua professions weet ik het niet precies: m'n biochemy/bioanalysis kost alleen maar knaken, weinig mensen kopen die stims nog. Synthweaving levert me wel geld op, maar nog niet zoveel als ik zou willen :P

Qua OP classes kan ik je alleen zeggen dat m'n Juggernaut/Vette combo (lvl 20) sneller packs afmaakt dan m'n Sorcerer/Khem Val combo(lvl 45). Qua survivability is het net andersom: als er bij de Jugg een patrol opduikt is 'ie dood, terwijl m'n healer dan lachend die extra mob oppakt en afmaakt.

Verwijderd

De termen zijn nog nieuw voor me is de GTN een soort van auction house?

En wat houd juggernaut / vette combo in ? is die vette een minion waar ik het een en ander over gelezen heb?
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:50:

En wat houd juggernaut / vette combo in ? is die vette een minion waar ik het een en ander over gelezen heb?
GTN staat voor Galactic Trade Network, dat is inderdaad een auction house.
Vette is een companion voor de Sith Warriors, dit is dus een NPC die je volgt in combat en helpt je vijanden te verslaan.

Verwijderd

Nog steeds niemand hier die weet hoe je je affection level omhoog kan halen met je companion?

Kan er helemaal niks van vinden online, erg frustrerend...

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:47:
Chester bedankt voor de reactie.. Jullie zullen het waarschijnlijk al een poosje spelen nu.

Ben benieuwd is het net als Rift een opvlieger (leuk voor een maand ofzo) en uiteindelijk niets meer te doen endgame (lvl 50 atm) of blijft het een succes op langertermijn.

Wil niet geld investeren in een spel dat is geflopt als Rift of LOTRO.
Bioware brengt binnenkort al een patch uit met wat nieuwe level 50 content. Als dit zo door blijft gaan zal het met de end-game content wel goed komen... Hopelijk heeft EA het lesje geleerd van de andere MMO's die de afgelopen jaren uitgekomen zijn.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Verwijderd

vette is uw eerste companion die je krijgt als warrior. Een companion is zaols een pet in wow maar je kan er veel meer met doen (ze craften en gatheren voor u) en als je stijgd in hun achting krijg je ook missies.

GTN = galactic trade network. en is idd net als het auction house. en persoonlijk dit is een game die volgens mij ook wel zijn jaren zal meegaan als men blijft investeren in extra content en patches.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:50:

Er is in principe geen auction house in swtor, omdat er geen auctions kunnen worden geplaats in de GTN (galactic trade network).

Maar je kunt het eigenlijk zo goed als vergelijken met een auction house, verder valt de interface best nog wel mee, het mag inderdaad wel beter maar de dingen die je zoekt kun je vaak wel vinden.
Pagina: 1 ... 37 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.