Die Dark Side point gaan weg nadat je 10000 light hebt, daarna kan je niet mer light krijgen en worden in de plaats daarvan de Dark Side points afgekalftJveer schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:54:
[...]
Dat viel mij ook ineens op! Na 2 uur spelen ofzo kwam C2-D2 (geloof ik) terug met een failed Diplomacy mission en sindsdien heb ik iets van 10 cijfers achter de komma bij m'n Light en Dark side... En kwam erachter dat ik 9 Dark points hebWilde graag een uncorrupted Jedi Sage hebben
Ah thx, dat wist ik niet!Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:11:
[...]
Die Dark Side point gaan weg nadat je 10000 light hebt, daarna kan je niet mer light krijgen en worden in de plaats daarvan de Dark Side points afgekalft
Wat me trouwens opvalt is, is dat het lvl'en ontzettend snel gaat
Verwijderd
Dagboekje,
Boven verwachtingen lvl 48 aangetikt, begonnen aan mijn class quests en mijn 2e companion ontvangen. Nu op Alderaan opzoek naar een shuttle van een of andere knakworst maar die heb ik nog niet kunnen vinden
Bijna op het eind van Valor lvl 48 en 150k credits gespaard voor riding skill 3. Nog een lange weg voor de boeg!
Boven verwachtingen lvl 48 aangetikt, begonnen aan mijn class quests en mijn 2e companion ontvangen. Nu op Alderaan opzoek naar een shuttle van een of andere knakworst maar die heb ik nog niet kunnen vinden
Bijna op het eind van Valor lvl 48 en 150k credits gespaard voor riding skill 3. Nog een lange weg voor de boeg!
je bent lvl 48 en je hebt nog maar 2 companions?Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 01:29:
Dagboekje,
Bijna Valor lvl 48 en 150k credits gespaard voor riding skill 3. Nog een lange weg voor de boeg!
toen had ik er 6
lvl 1-10 telt niet echt, dat is meer de tutorial.Jveer schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:37:
[...]
Ah thx, dat wist ik niet!
Wat me trouwens opvalt is, is dat het lvl'en ontzettend snel gaatIk ben nu al 21 en nu misschien 4 of 5 dagen gespeeld. Ik heb dan wel alleen maar zitten questen, maar ik ben toch al bijna op de helft.
je hebt nu 11 van de 40 echte levels gehad
[ Voor 30% gewijzigd door RocketKoen op 09-01-2012 01:47 ]
Ik ben zelf meer een muis gebruik speler in MMO's dit omdat ik met mijn linker hand alleen de duim,wijsvinger en middel vinger fatsoenlijk kan gebruiken vanwege een werkongeval van 6 jaar terug. Dit is was erg wennen toen ik voor het eerst een MMO speelde maar na wow ben ben ik er redelijk aan gewend. Het enigste nadeel is dat ik geen hardcore pvp kan spelen omdat ik gewoon de snelheid mis van sneltoetsen in een game, de arena's in WoW gingen altijd nog wel redelijkSoepstengel schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:30:
[...]
Leuke vraag waar ik zelf met heel veel MMO's ook moeilijkheden mee had. Heb geen filmpje of een screenshot maar ik zal het proberen uit te leggen.
+lange lap text
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Wie weet trouwens op welke level je kan beginnen met de daily flashpoint?
Zelfde geld als die 3 daagse pvp quest en de 9pvp quest voor het winnen
[ Voor 33% gewijzigd door MrVegeta op 09-01-2012 04:07 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
die krijg je zodra je hoog genoeg bent om flashpoint te doen. ook de lvl 20-30 FP's hebben er eenMrVegeta schreef op maandag 09 januari 2012 @ 03:49:
Wie weet trouwens op welke level je kan beginnen met de daily flashpoint?
Nou ja ik kan Esseles doen maar nog niet de Daily Flashpoint pakken. Ook kan ik wel de enkele Daily PVP quest pakken (1 win) maar weet iemand wanneer ik die 3 per dag of 9 per week wins kan krijgen?RocketKoen schreef op maandag 09 januari 2012 @ 03:55:
[...]
die krijg je zodra je hoog genoeg bent om flashpoint te doen. ook de lvl 20-30 FP's hebben er een
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
zelfde plek. maar dan als je lvl 50 bent.MrVegeta schreef op maandag 09 januari 2012 @ 04:08:
[...]
Nou ja ik kan Esseles doen maar nog niet de Daily Flashpoint pakken. Ook kan ik wel de enkele Daily PVP quest pakken (1 win) maar weet iemand wanneer ik die 3 per dag of 9 per week wins kan krijgen?
De PVP 3 daily krijg je pas als je level 50 bent? Hmkay, zelfde geld dan zeker voor die Flashpoint daily?
De flashpoint daily krijg je ook gewoon op dezelfde plek als je de quest toen kreeg.MrVegeta schreef op maandag 09 januari 2012 @ 04:25:
De PVP 3 daily krijg je pas als je level 50 bent? Hmkay, zelfde geld dan zeker voor die Flashpoint daily?
Zolang je die quest gehad hebt zou je gewoon de daily moeten kunnen doen (de volgende dag) ongeacht level.
flashpoint daily's krijg je als je hoog genoeg level bent voor de flashpoints die je moet completen.MrVegeta schreef op maandag 09 januari 2012 @ 04:25:
@ lvl 50 krijg je de hardmode flashpoint daily.
En de ilum en 3 warzone daily + de weekly pvp quests krijg je pas op lvl 50.
voor de warzones omdat de reward lvl 50 gear is (vervangt de 1 warzone daily).
en ilum omdat je daar lvl 50 voor zou moeten zijn.
Verwijderd
Die punten achter de komma gaan trouwens op dezelfde manier weg. Ik had ook cijfers achter de komma, en toen ik 10000 light behaald had gingen ze daar al weg. Enkel bij de DS points stond er nog wat achter de komma, maar toen die eenmaal op 0 stonden was dat ook gefixed. Nu sta ik bekend als Aeriana the Pure..... en maar flirten met alles wat beweegt.... hmmmmJveer schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:37:
[...]
Ah thx, dat wist ik niet!
Wat me trouwens opvalt is, is dat het lvl'en ontzettend snel gaatIk ben nu al 21 en nu misschien 4 of 5 dagen gespeeld. Ik heb dan wel alleen maar zitten questen, maar ik ben toch al bijna op de helft.
Van het weekend (vrijdag) de knoop doorgehakt en SW-Tor gekocht en geïnstalleerd.
JNiet heel veel tijd gehad na het downloaden
.
Heb nu 2 characters...eerst een jedi knight, tot level 10 gespeeld, maar ik was nog niet tevreden met het verloop en had wat dingen (voor mijn gevoel) verprutst.
Daarna een jedi consular. Dit character speelde al iets lekkerder weg. Toen deze level 10 was en alles aan het begin had gedaan heb ik alle credits van mijn knight naar haar gemailed en de knight gedelete om opnieuw een knight te maken. Deze is nu level 3.
Ik vind de interface nog wel erg groot, maar het spel speelt lekker weg.
JNiet heel veel tijd gehad na het downloaden
Heb nu 2 characters...eerst een jedi knight, tot level 10 gespeeld, maar ik was nog niet tevreden met het verloop en had wat dingen (voor mijn gevoel) verprutst.
Daarna een jedi consular. Dit character speelde al iets lekkerder weg. Toen deze level 10 was en alles aan het begin had gedaan heb ik alle credits van mijn knight naar haar gemailed en de knight gedelete om opnieuw een knight te maken. Deze is nu level 3.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Verwijderd
klopt, de interface is ook juist datgene wat mij irriteert op momenten, het speelt er gewoon niet al te lekker mee... Hopelijk snel custom interfaces mogelijk._Peter2_ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:09:
Van het weekend (vrijdag) de knoop doorgehakt en SW-Tor gekocht en geïnstalleerd.
JNiet heel veel tijd gehad na het downloaden.
En ook ik heb in het verleden de verkeerde keuzes gemaakt, mijn BH is nu bijna 50 (zal vanavond wel lukken) en met dik 9K aan light side points baal ik er van dat ik ooit in het begin zo een 870 dark side points heb gepakt... ach op zijn tijd is dat wel weer weg, maarja...
Gisteren lvl 50 geworden. En ik had geen geld voor me riding skill, wel voor de rest. Daarna wat gaan pvp-en voor de daily, hellaas niet gelukt om 3 wins te halen
Republic snapt gewoon niet dat 1 voor 1 een groep van 5 imps in rennen niet werkt
. Maja wel gemiddeld 6-9 medels per match dus met de commendations gaat het goed.
Ook mijn eerste HM FP getankt, met maar 14k hp en crap gear ging de esseless me toch wel goed af(ondanks een healer die meer oog had voor de omgeving dan voor de healthbars van onze groep). Enige moeilijke is Ironfist, je moet die headshot interupten als een malle
Wel een bug aan het einde waar ik maar +3 social points kreeg ipv de gazzillion die je normaal krijgt.
Daarna een guildie geholpen met de laatste class quest van de jedi knight. Waar hij zelf HEEEL lang mee bezig was geweest. Komen we met ze 3-en een healer companion aan. En dat was best anticlimax
Daarna een blaat bug, waar ik terug ging naar zijn schip (we waren met zijn schip naar de planeet gereisd), maar ik kwam in een leeg schip terecht, waar die guildie de owner van was, maar het was mijn eigen defender (de consular versie) inclusief wat consular exclusive npc's on board. Die bug ook maar gereport. Uiteindelijk hebben we dit opgelost door naar zijn schip te gaan, uit te loggen, in loggen en ik was op mijn eigen schip, op een plek waar ik niet kan komen normaal 
Al met al een goed weekend, nu focussen op wat gearen en dailies en me space cowboy levelen
Ook mijn eerste HM FP getankt, met maar 14k hp en crap gear ging de esseless me toch wel goed af(ondanks een healer die meer oog had voor de omgeving dan voor de healthbars van onze groep). Enige moeilijke is Ironfist, je moet die headshot interupten als een malle
Daarna een guildie geholpen met de laatste class quest van de jedi knight. Waar hij zelf HEEEL lang mee bezig was geweest. Komen we met ze 3-en een healer companion aan. En dat was best anticlimax
Al met al een goed weekend, nu focussen op wat gearen en dailies en me space cowboy levelen
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Gisteravond voor t eerst Eternity Vault ingetrokken met de guild...was leuk maar god wat is dat handeltje bugged zeg....
Eerste boss is echt appeltje eitje, dus die was in no time down. Daarna de 2de boss Gharj, dat was echt een bug drama:
- Gharj zou moeten shiften van platform, zit soms 50% van het gehele gevecht op 1 platform. Dan spawned er correct een nieuw platform waar iedereen naartoe rent en dan zinkt die ineens weg...wipe
- Na een wipe en het opnieuw enteren van instance gaat plots de gehele raid dood...
- Instance is niet meer te enteren na een wipe, reset door disband group en dan kan je weer door thrashpacks heen opnieuw...
Beeeetje jammer
Kostte ons 3 uur uiteindelijk incl 3 thrashpack clears, maar hij ging neer.
Eerste boss is echt appeltje eitje, dus die was in no time down. Daarna de 2de boss Gharj, dat was echt een bug drama:
- Gharj zou moeten shiften van platform, zit soms 50% van het gehele gevecht op 1 platform. Dan spawned er correct een nieuw platform waar iedereen naartoe rent en dan zinkt die ineens weg...wipe
- Na een wipe en het opnieuw enteren van instance gaat plots de gehele raid dood...
- Instance is niet meer te enteren na een wipe, reset door disband group en dan kan je weer door thrashpacks heen opnieuw...
Beeeetje jammer
Ze mogen van mij morgen die fix al doorvoeren dat 50's hun eigen PVP krijgen. Ik vond paar rondjes Hutball of Voidship altijd wel grappig, maar nu er complete guilds joinen met 50s is er geen klote meer aan. Hutball 5-0 na nog geen 3 minuten, Voidship binnen 2 minuten alles open.
Ben maar overgestapt op spacebattle/PVP farmen, verhaal wordt best saai als je 3 characters gelijktijdig levelt. Enkel je class-quest is uniek, maar dat loopt niet bijzonder snel. (Nar Shadaa -> Tattoine is opeens 23 -> 26, Aldaraan begint bij 28).
Wel leuk is het verschil te zien in classes en hun 'effectiviteit' icm met companions. Bountyhunter is veruit de makkelijkste starter (dubbele healer of tank/healer met flinke damage), Sith warrior krijgt dan ook een healer, maar Jugger kan nog geen deuk in pakje boter slaan. Sniper is wat uitdagend, maar met biochemics kom je al heel eind, zeker omdat ze behoorlijke openingsdamage kunnen doen en Kaliyo best wat klappen kan vangen. Twijfel blijft nog wel inquish, sorcs gaan redelijk makkelijk vanwege Kham, healing en cc, maar asassins kom je richting Aldaraan in de problemen, daar je volgende companion ook weer DPS is. Zelfs tank spec kan nog niet bijzonder veel klappen vangen (pas op 30 krijg je je laatste 20% armor increase en de 'echte' tank stats op gear).
Ben maar overgestapt op spacebattle/PVP farmen, verhaal wordt best saai als je 3 characters gelijktijdig levelt. Enkel je class-quest is uniek, maar dat loopt niet bijzonder snel. (Nar Shadaa -> Tattoine is opeens 23 -> 26, Aldaraan begint bij 28).
Wel leuk is het verschil te zien in classes en hun 'effectiviteit' icm met companions. Bountyhunter is veruit de makkelijkste starter (dubbele healer of tank/healer met flinke damage), Sith warrior krijgt dan ook een healer, maar Jugger kan nog geen deuk in pakje boter slaan. Sniper is wat uitdagend, maar met biochemics kom je al heel eind, zeker omdat ze behoorlijke openingsdamage kunnen doen en Kaliyo best wat klappen kan vangen. Twijfel blijft nog wel inquish, sorcs gaan redelijk makkelijk vanwege Kham, healing en cc, maar asassins kom je richting Aldaraan in de problemen, daar je volgende companion ook weer DPS is. Zelfs tank spec kan nog niet bijzonder veel klappen vangen (pas op 30 krijg je je laatste 20% armor increase en de 'echte' tank stats op gear).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor mensen met een relatief trage pc zoals ik (core2duo 2.4ghz, 2gb intern, sapphire 5670) is het een aanrader een SSD aan te schaffen. Heb er zelf afgelopen vrijdag een gekocht en het scheelt enorm in laadtijden en ingame performance. Voorheen draaide ik op 1280x720 en alles op low waarbij ik regelmatig haperingen had, voornamelijk in grote steden liep het spel uitermate slecht.
Met de nieuwe schijf draai ik op 1920x1080 en de medium instelling. Nergens last meer van, alles laadt snel en ingame performance is goed te noemen.
Ook het afsluiten van het spel, wat voorheen zo'n 20/30 seconden kon duren, kost nu een kleine 5 seconden!
ben helemaal happy dus
Met de nieuwe schijf draai ik op 1920x1080 en de medium instelling. Nergens last meer van, alles laadt snel en ingame performance is goed te noemen.
Ook het afsluiten van het spel, wat voorheen zo'n 20/30 seconden kon duren, kost nu een kleine 5 seconden!
ben helemaal happy dus
Steam: CatBearCow
Ik heb de game op een HDD installed, is dr een simpele manier om het geheel over te zetten naar mn SSD zonder een complete reinstall?
Yup, je kan het gewoon copieren, snelkoppelingetje aanmaken en het werkt weer.
heb de mijne al een keer of 4 verplaatst zonder problemenJapser schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:55:
Ik heb de game op een HDD installed, is dr een simpele manier om het geheel over te zetten naar mn SSD zonder een complete reinstall?
Nja ik heb wel es de ervaring dat er dan een zooi registry instellingen/verwijzingen niet meer correct zijn, vandaar mn vraag
Ik ga het proberen iig vanavond want laadtijden voor planets zijn soms irritant lang.
Na nu 4 classes tot lvl 20 gebracht te hebben ( BH, Marauder, Sorcerror en Juggernaut) heb ik besloten om de Jugg ( lvl 23) tot mijn main te maken 
De BH en Sorcerror levelen VEEL makkelijker maar ik vind gek genoeg de uitdaging van de Jugg erg leuk.
Godzijdank heb ik Biochem genomen want ik vlieg door heal packs heen
Ben Immortal specced en heb nu mijn healer comp. en dat scheelt enorm veel zeg.
Mijn damage zal dan wel lager zijn dan de DPS Jugg's maar ik blijf nu wel beter in leven , hehe.
Wel apart dat het verschil in levelen tussen de klasses zo groot is.
De BH en Sorcerror levelen VEEL makkelijker maar ik vind gek genoeg de uitdaging van de Jugg erg leuk.
Godzijdank heb ik Biochem genomen want ik vlieg door heal packs heen
Ben Immortal specced en heb nu mijn healer comp. en dat scheelt enorm veel zeg.
Mijn damage zal dan wel lager zijn dan de DPS Jugg's maar ik blijf nu wel beter in leven , hehe.
Wel apart dat het verschil in levelen tussen de klasses zo groot is.
FUMES et CARNES
Zit nou op level 26 en zit sinds eergisteren op Tatioone ...IK WORD HELEMAAL GEK
Word aan alle kanten afgemaakt ,Plugging the Leak quest is niet te doen.
Gelijkwaardig level vijanden ,ze zijn gewoon niet om te krijgen ,zelfs niet 2 tegen 1
Volgens de kaart liggen er op bepaalde punten lockboxen om te slicen ... kom je daar ... no lockbox
Vijanden die ineens re-spawnen recht voor je gezicht nadat je ze hebt omgelegd
Heb lijkt wel of na de patch van vorige week er alleen meer bugs zijn bijgekomen
Gelijkwaardig level vijanden ,ze zijn gewoon niet om te krijgen ,zelfs niet 2 tegen 1
Volgens de kaart liggen er op bepaalde punten lockboxen om te slicen ... kom je daar ... no lockbox
Heb lijkt wel of na de patch van vorige week er alleen meer bugs zijn bijgekomen
[ Voor 16% gewijzigd door dierkx36 op 09-01-2012 10:26 ]
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
Verwijderd
Probleem van de lockboxen geld voor alle crew skills. Op je kaart word aangegeven dat er wat ligt, meestal is dat ook wel zo. Maar of het dan nog te gebruiken is, das wat anders....dierkx36 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:26:
Zit nou op level 26 en zit sinds eergisteren op Tatioone ...IK WORD HELEMAAL GEK![]()
Ik had trouwens hetzelfde probleem op Tatooine, ben maar terug gegaan om alle bonus quests te doen, dat hielp een boel.
tnx, goed om te horen, ik heb een redelijk overeenkomstige specs (ietsjes hoger) en zat er al aan te twijfelen om dat te gaan doen. Ik had een paar maanden al de andere onderdelen van m'n pc geupgrade, alleen de hd bleeft nog achter en vroeg me af of de performance problemen daar vandaan kwamen of van het geheugen (heb 4gb, maarja alle beetjes wordt opgevreten door swtor).Bartjeuhz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:51:
Voor mensen met een relatief trage pc zoals ik (core2duo 2.4ghz, 2gb intern, sapphire 5670) is het een aanrader een SSD aan te schaffen. Heb er zelf afgelopen vrijdag een gekocht en het scheelt enorm in laadtijden en ingame performance. Voorheen draaide ik op 1280x720 en alles op low waarbij ik regelmatig haperingen had, voornamelijk in grote steden liep het spel uitermate slecht.
ben helemaal happy dus
Toch maar even een ssd kopen dan
Heb hetzelfde planVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:28:
[...]
Probleem van de lockboxen geld voor alle crew skills. Op je kaart word aangegeven dat er wat ligt, meestal is dat ook wel zo. Maar of het dan nog te gebruiken is, das wat anders....
Ik had trouwens hetzelfde probleem op Tatooine, ben maar terug gegaan om alle bonus quests te doen, dat hielp een boel.
Heb op Nar Shaddaa de spaceport guest nog staan ,werd daar constant afgemaakt maar hopelijk lukt het nou met level 26 wel.
Heb ook nog een level 17 group quest staan op Imperial Spacestation ,die gaat nu weinig XP punten opleveren ben ik met level 26
Het was een nieuwe ervaring maar toch een leuke avondJapser schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:46:
Gisteravond voor t eerst Eternity Vault ingetrokken met de guild...was leuk maar god wat is dat handeltje bugged zeg....
Beeeetje jammerKostte ons 3 uur uiteindelijk incl 3 thrashpack clears, maar hij ging neer.
Het toppunt vond ik dat we een voor een spontaan dood gingen terwijl we op de Imperial Fleet rondliepen en niet eens in een groep zaten...
Gebruik zelf sinds een paar maanden een Intel SSD (Intel 320 160GB ,dus niet de meest snelle) als primaire HDD met 1 partitie voor Windows 7 en de andere partitie voor games.Helza schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:35:
[...]
tnx, goed om te horen, ik heb een redelijk overeenkomstige specs (ietsjes hoger) en zat er al aan te twijfelen om dat te gaan doen. Ik had een paar maanden al de andere onderdelen van m'n pc geupgrade, alleen de hd bleeft nog achter en vroeg me af of de performance problemen daar vandaan kwamen of van het geheugen (heb 4gb, maarja alle beetjes wordt opgevreten door swtor).
Moet zeggen ,je merkt toch wel dat een SSD scheelt met gamen
8 GB RAM is trouwens met de huidige spellen toch wel aan te bevelen
En met de huidige prijzen van RAM maakt het verschil ook niet meer
tja, ik heb 4gig erin zitten en draai 32bit windows, dus meer heb ik niet zo veel aan.dierkx36 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:42:
[...]
Gebruik zelf sinds een paar maanden een Intel SSD (Intel 320 160GB ,dus niet de meest snelle) als primaire HDD met 1 partitie voor Windows 7 en de andere partitie voor games.
Moet zeggen ,je merkt toch wel dat een SSD scheelt met gamen
8 GB RAM is trouwens met de huidige spellen toch wel aan te bevelen
En met de huidige prijzen van RAM maakt het verschil ook niet meer
Nou dit weekend maar geswitched van Jedi Shadow naar Sith Assassin. Wat guildies van WoW wilden geen republic spelen, dus zijn we allemaal maar imperial gegaan.
Levellen viel reuze mee, 1 weekendje en ben al level 25(met speeder!). Speelstijl van assassin vind ik wel wat en uiteraard zoals het hoort bij een Sith, alleen maar dark side points!, Sometimes its good to be bad
Levellen viel reuze mee, 1 weekendje en ben al level 25(met speeder!). Speelstijl van assassin vind ik wel wat en uiteraard zoals het hoort bij een Sith, alleen maar dark side points!, Sometimes its good to be bad
Zelfde probleem hier, uiteindelijk met een guildie gewoon alle classquests doorgegaan en nooit meer voet op Tattooine gezet. 2 levels PVP en spacemissions, hier en daar nog een oude Kaas heroic (krijg je nog steeds 5-6k exp voor) en daarna direct door in Aldaraan.dierkx36 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:26:
Zit nou op level 26 en zit sinds eergisteren op Tatioone ...IK WORD HELEMAAL GEK![]()
Mijn Sniper ging nog vrij makkelijk in Tattooine, de openingsdamage is behoorlijk hoog dat je normal zelfs in 2 schoten neerhaalt, je laat strong tanken door Kaliyo en je gaat weer rustig verder.
Al lijkt het wel dat flame-abilities bugged zijn, die doen tov de rest van mob-abilities bizar veel meer damage.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb overigens een Adata 60gb schijf. Windows erop en SWtor, de rest van mn programma's gooi ik op een andere schijf. Het is een sata600 schijf op een sata300 aansluiting. Mocht jouw pc sata 600 ondersteunen, dan maak je wellicht nog meer snelheidswinst.Helza schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:35:
[...]
tnx, goed om te horen, ik heb een redelijk overeenkomstige specs (ietsjes hoger) en zat er al aan te twijfelen om dat te gaan doen. Ik had een paar maanden al de andere onderdelen van m'n pc geupgrade, alleen de hd bleeft nog achter en vroeg me af of de performance problemen daar vandaan kwamen of van het geheugen (heb 4gb, maarja alle beetjes wordt opgevreten door swtor).
Qwar?Snake_eYes schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:38:
[...]
Het was een nieuwe ervaring maar toch een leuke avond![]()
Het toppunt vond ik dat we een voor een spontaan dood gingen terwijl we op de Imperial Fleet rondliepen en niet eens in een groep zaten...
Verwijderd
Veel van die flame attacks zetten ook een DoT op je, sommige kan je dispellen of cleansen. Ik heb ook channeled flame attacks gezien, die kan je dan weer interrupten.SinergyX schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:47:
[...]
Zelfde probleem hier, uiteindelijk met een guildie gewoon alle classquests doorgegaan en nooit meer voet op Tattooine gezet. 2 levels PVP en spacemissions, hier en daar nog een oude Kaas heroic (krijg je nog steeds 5-6k exp voor) en daarna direct door in Aldaraan.
Mijn Sniper ging nog vrij makkelijk in Tattooine, de openingsdamage is behoorlijk hoog dat je normal zelfs in 2 schoten neerhaalt, je laat strong tanken door Kaliyo en je gaat weer rustig verder.
Al lijkt het wel dat flame-abilities bugged zijn, die doen tov de rest van mob-abilities bizar veel meer damage.
Als je ook 'iets' hebt dan kan dispellen. Asassins en Snipers (Operative en sorcs wel) hebben helemaal niets wat je er tegen kan doen en 1,5 minuut cooldown op healpack (zéker tov prijs/craft tijd en hoeveelheid HP) vind ik pure overkill. Net als die standaard 'drone' die 99% van de mobs kan casten, 50% speed en DoT op je, leuk als je die 4x op je krijgVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:54:
Veel van die flame attacks zetten ook een DoT op je, sommige kan je dispellen of cleansen. Ik heb ook channeled flame attacks gezien, die kan je dan weer interrupten.
Die normale medpacks maak je 1-2 minuten, maar die advanced (met extra HoT) kost je 8 minuten per craft, plus 6 minuten aan diplomacy voor materials. Dat is 14 minuten per craft, als je in de tussentijd ook nog wil levelen
Enige voordeel, die medpacks die jou en je companion healen, kunnen dus ook je companion reviven als hij dood is gegaan, in combat
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 09-01-2012 11:01 ]
Ik sluit me hierbij aan met mijn Bounty Hunter. Ik ben nu teruggegaan naar Nar Shaddaa om daar nog wat Q's af te maken want Tatooine werd ik helemaal weggespeeld. Droplevels onder de maat, respawns vlak voor je neus. Gewoon niet leuk. Kan ook aan mijn gear liggen uiteraard maar dan had ik dat de eerste 2 planeten ook last van moeten hebben en dat is niet zo. Of mijn speelstijl klopt niet, dat kan ookdierkx36 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:26:
Hmmm met mijn BH geen enkel probleem gehad om mobs die 3 levels hoger zijn te killen.
Zorg wel dat jezelf én je companion goede gear hebben.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Gaan jullie te vroeg naar Tatooine ofzo? Op mijn Powertech en Marauder ging het heel erg makkelijk, als ik dood ging kwam het meestal door een Republic player die mij gankte.
Ging op mijn BH ook erg makkelijk overal, wel is het aan te raden zoveel mogelijk quests te doen omdat je anders later echt in de problemen komt en overal een level achterloopt.
had gisteravond overigens iets grappigs, ging met zon shuttle van ene punt naar andere op voss, ik kom aan, land *SHMACK* /rip Hatsune
had gisteravond overigens iets grappigs, ging met zon shuttle van ene punt naar andere op voss, ik kom aan, land *SHMACK* /rip Hatsune
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Heb je Windows ook kunnen kopiëren ?Bartjeuhz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:48:
[...]
Ik heb overigens een Adata 60gb schijf. Windows erop en SWtor, de rest van mn programma's gooi ik op een andere schijf. Het is een sata600 schijf op een sata300 aansluiting. Mocht jouw pc sata 600 ondersteunen, dan maak je wellicht nog meer snelheidswinst.
nee, even een reinstall gedaan.
Bedankt.
Ik zit zelf ook nog met een ouder systeem en de tip voor een SSD is een goede, hier heb ik zelf uiteraard ook al aan zitten te denken.
Ik wacht echter patch 1.1 even af waar veel aanpassingen inzitten. Het probleem doet zich toch voornamelijk met SWTOR voor en lijkt me meer een software euvel.
Een SSD gaat niet veel doen voor de laadtijden in SWTOR. Die lange laadtijden komt door de servers van SWTOR. Ik heb zelf ook een SSD (OCZ Vertex 3) en als een nieuw level geladen wordt kun je zien dat de PC de meer dan de helft van de tijd gewoon staat te wachten op de server.belfrink schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:42:
[...]
Bedankt.
Ik zit zelf ook nog met een ouder systeem en de tip voor een SSD is een goede, hier heb ik zelf uiteraard ook al aan zitten te denken.
Ik wacht echter patch 1.1 even af waar veel aanpassingen inzitten. Het probleem doet zich toch voornamelijk met SWTOR voor en lijkt me meer een software euvel.
[ Voor 24% gewijzigd door EnigmaNL op 09-01-2012 11:46 ]
Mja mijn classquest ligt nu inderdaad een lvl hoger dan dat ik ben. Maar andere quests zit ik gewoon heel erg te kutten. En crafting loopt nu ook niet echt super. Alle items die ik heb zijn groen en zijn allemaal questrewards. Dan zou je er toch doorheen moeten kunnen rennen?EnigmaNL schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:30:
Gaan jullie te vroeg naar Tatooine ofzo? Op mijn Powertech en Marauder ging het heel erg makkelijk, als ik dood ging kwam het meestal door een Republic player die mij gankte.
De questrewards qua items zijn normaal toch goed zat? Die selecteer ik in ieder geval op aim en dat is toch de primary voor BH's?Sneezzer schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:30:
Hmmm met mijn BH geen enkel probleem gehad om mobs die 3 levels hoger zijn te killen.
Kwa gear zat ik in quest rewards en wat zelf gecraft. Ik had Mako erbij in healing stance en doe altijd alle quests die ik kan zonder 1 te missen.Tha_T schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:45:
[...]
Mja mijn classquest ligt nu inderdaad een lvl hoger dan dat ik ben. Maar andere quests zit ik gewoon heel erg te kutten. En crafting loopt nu ook niet echt super. Alle items die ik heb zijn groen en zijn allemaal questrewards. Dan zou je er toch doorheen moeten kunnen rennen?
Tatooine was kwa mobs makkelijk te doen vond ik, sommige missies hadden een slechte droprate maar de mobs waren niet echt te sterk.
[ Voor 11% gewijzigd door EnigmaNL op 09-01-2012 11:52 ]
Heeft je companion ook fatsoenlijke gear?Tha_T schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:45:
[...]
Mja mijn classquest ligt nu inderdaad een lvl hoger dan dat ik ben. Maar andere quests zit ik gewoon heel erg te kutten. En crafting loopt nu ook niet echt super. Alle items die ik heb zijn groen en zijn allemaal questrewards. Dan zou je er toch doorheen moeten kunnen rennen?
[...]
De questrewards qua items zijn normaal toch goed zat? Die selecteer ik in ieder geval op aim en dat is toch de primary voor BH's?
Met alles groen zou je toch zeker 1 a 2 levels hogere mobs moeten kunnen pakken (tip als het een groepje is, maak dan eerst de normal mobs dood en dan pas de strong). Heb je ook wel je implants en earpiece?
Verwijderd
BH's hebben vrij snel al een long term stun he, die altijd op het sterkste mobje gooien en de zwakkere afmaken, dan eventjes healen en weapon cooldown geven, dan kan je volle bak tegen de zwaardere gaan.
Trouwens, misschien iemand er ervaring mee, maar ik heb met Mako nu haar companion quest gedaan,
Trouwens, misschien iemand er ervaring mee, maar ik heb met Mako nu haar companion quest gedaan,
spoiler:
komt er nu nog wat achteraan? want ze is nog steeds affection lvl 1...
op Nar'Shaddaa dat je Coral af moet maken...
Ja, even op je schip met haar babbelen.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:57:
BH's hebben vrij snel al een long term stun he, die altijd op het sterkste mobje gooien en de zwakkere afmaken, dan eventjes healen en weapon cooldown geven, dan kan je volle bak tegen de zwaardere gaan.
Trouwens, misschien iemand er ervaring mee, maar ik heb met Mako nu haar companion quest gedaan,spoiler:komt er nu nog wat achteraan? want ze is nog steeds affection lvl 1...op Nar'Shaddaa dat je Coral af moet maken...
Die lange stun heb je op Tatooine nog niet (alleen stun dart maar volgens mij bedoel je statis van Mako).Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:57:
Trouwens, misschien iemand er ervaring mee, maar ik heb met Mako nu haar companion quest gedaan,spoiler:komt er nu nog wat achteraan? want ze is nog steeds affection lvl 1...op Nar'Shaddaa dat je Coral af moet maken...
spoiler:
Ja er komen nog meer quests, er zitten helaas altijd veel levels tussendus je zult nog een tijd verder moeten spelen. Wat is affection lvl? Mijn mako staat gewoon op 10000/10000 affection
Het ligt beetje aan de class, mijn Sniper kon relatief makkelijk door Tatooine, zolang ik geen 2de group pulde kon Kaliyo lang genoeg in leven blijven om alles neer te knallen. Mijn Juggernaut was een ramp, solo deed ik gewoon te weinig damage om mobs neer te halen voordat ze mij neerhalen (defensive valt bizar tegen op lagere lvls), plus het gebrek aan goede AoE (itt BH) vaak moest Quinn ook zichzelf gaan healen. Asassin (tank spec) ging aanzienlijk makkelijker, 2 stuns, goede damage en goede backup tank (Khan) en natuurlijk de 60sec stun.
Gear is op dat level zo marginaal, daar merk je erg weinig van; een implant meer of minder scheelt nog geen 1,4 damage output of 2.1 healing. Ik heb veel gear uit PVP gehaald (oranje), zelfs 25 gear heeft maar 4-5 puntjes verschil op die gear, dus is erg aan te raden deze vanaf 18/19 te gaan verzamelen.
Gear is op dat level zo marginaal, daar merk je erg weinig van; een implant meer of minder scheelt nog geen 1,4 damage output of 2.1 healing. Ik heb veel gear uit PVP gehaald (oranje), zelfs 25 gear heeft maar 4-5 puntjes verschil op die gear, dus is erg aan te raden deze vanaf 18/19 te gaan verzamelen.
Zelf heb tot aan hoth (rond level 42) boven de curve gezeten.
ongeveer 2 levels boven de start van planeet, achter af niet echt spijt gehad van deze manier.
enige planeet waar niet/nauwelijks gequest heb is Corellia, heb nu op 2 na alle datacrons (1 bug, andere moet 4 items hebben welke bijna onvindbaar zijn)
Het is totaal +30 in elke primaire stat dus nog best de moeite waard.
'Beste' site die gevonden heb: http://www.swtorstrategie...tacron-location-list.html
Verder ben nu mijn toons alleen rested aan levelen, mijn Sorc ga puur pvp levelen.
al is zoals vaak aangeven nu de win-verlies afhankelijk van aantal 50's in pvp gear.
maar dat drukt de pret voormij niet.
Maur: 25
Op: 26
Sorc: 17
Assi: 18
ongeveer 2 levels boven de start van planeet, achter af niet echt spijt gehad van deze manier.
enige planeet waar niet/nauwelijks gequest heb is Corellia, heb nu op 2 na alle datacrons (1 bug, andere moet 4 items hebben welke bijna onvindbaar zijn)
Het is totaal +30 in elke primaire stat dus nog best de moeite waard.
'Beste' site die gevonden heb: http://www.swtorstrategie...tacron-location-list.html
Verder ben nu mijn toons alleen rested aan levelen, mijn Sorc ga puur pvp levelen.
al is zoals vaak aangeven nu de win-verlies afhankelijk van aantal 50's in pvp gear.
maar dat drukt de pret voormij niet.
Maur: 25
Op: 26
Sorc: 17
Assi: 18
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Verwijderd
EnigmaNL schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:59:
[...]
Die lange stun heb je op Tatooine nog niet (alleen stun dart maar volgens mij bedoel je statis van Mako).
spoiler:Ja er komen nog meer quests, er zitten helaas altijd veel levels tussendus je zult nog een tijd verder moeten spelen. Wat is affection lvl? Mijn mako staat gewoon op 10000/10000 affection
spoiler:
Affection staat al sinds lvl 20 op 10000/10000, ik kon 1 keer met haar praten op me schip maar dat was niet super inhoudelijk. Misschien als ik vanavond 50 aantik en op Cerrelia klaar ben dat ik wel iets "unlock"
Weet iemand trouwens of de andere companions ook een soort van questline geven? Of is het alleen je 1e?
Verwijderd
Hallo jongens!
Ik overweeg zelf ook om dit spelletje te kopen omdat ik een groot fan ben het star wars universum. Echter heb ik op veel fora gelezen dat dit een regelrechte World of Warcraft kloon is. Kunnen jullie dit bevestigen?
Ik overweeg zelf ook om dit spelletje te kopen omdat ik een groot fan ben het star wars universum. Echter heb ik op veel fora gelezen dat dit een regelrechte World of Warcraft kloon is. Kunnen jullie dit bevestigen?
Ja het is een MMORPG die lijkt op alle voorgaande MMORPG's.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:04:
Hallo jongens!
Ja, het is een leuk spel.
Ik zou het geen directe WoW-kloon noemen nee, tenzij je WoW ook een Everquest-kloon vindt.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:04:
Hallo jongens!
Het spel neemt gewoon de standaard MMO-features en maakt daar wat andere aanpassingen aan, hierdoor blijft de gameplay heel vertrouwd.
Het verhaal is echter waar het echt om gaat, questen is (naar mijn mening) veel leuker en interessanter door de voice-overs. Je leeft nu veel meer mee met de questgivers waardoor het toch minder opvalt dat alle quests eigenlijk gewoon "collect 10 rat tails" zijn.
Ze hebben allemaal questsVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:02:
[...]
Weet iemand trouwens of de andere companions ook een soort van questline geven? Of is het alleen je 1e?
spoiler:
Alleen vond ik het wel tegen vallen dat het puur schip verhalen zijn, en dat je niet meer mee mag om iets voor ze op te lossen zoals bij de eerste
Er zijn diverse elementen die erg 'lijken' op het systeem van WoW, met name combat systeem lijkt veel op dit principe. Juggernaught/guardian zijn imho gewoon kopieen van de prot warrior uit WoWVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:04:
Hallo jongens!
Maar vind je het combat systeem goed werken in WoW,zal je dit ook wel goed vinden. Zitten hier en daar nog wat kleine issues, maar werkt an sich best goed.
Maar ik blijf er bij, ze had beter meer tijd in algehele afwerking kunnen stoppen dan alles voice-over te maken, zou veel irritatie schelen
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 09-01-2012 12:12 ]
Was idd een leuke raid, eerste stapje richting endgame is gezet. Leuke groep mensen hebben we in TBH moet ik zeggen
Ik heb het spel net aangeschaft via Origin, alleen 2x 
De eerste betaling liep vast via Ideal, waarna ik een tweede heb uitgevoerd. Nu heb ik dus 2 cdkeys.
Nergens kon ik een telefoonnummer vinden van de klantenservice hier in Nederland, heeft iemand van jullie die msischien voor mij?
Nog een ander vraagje, in de openingspost staat vermeld dat je het abonnement met Ideal kunt betalen, alleen ik zie deze optie nergens. Alleen creditcard of Paypal.
De eerste betaling liep vast via Ideal, waarna ik een tweede heb uitgevoerd. Nu heb ik dus 2 cdkeys.
Nergens kon ik een telefoonnummer vinden van de klantenservice hier in Nederland, heeft iemand van jullie die msischien voor mij?
Nog een ander vraagje, in de openingspost staat vermeld dat je het abonnement met Ideal kunt betalen, alleen ik zie deze optie nergens. Alleen creditcard of Paypal.
ondanks dat het veel op WoW lijkt, begeef je je in een totaal andere wereld. Wanneer je questen leuk vind is het echt een aanrader. Quests zijn zeer uitgebreid en er is (geloof ik) op het moment 300 uur aan stemmen. Alles is dus ingesproken, wat ik een belangrijk verschil vind met WoW. Het maakt het meer een ervaring. Daarbij komt dat het allemaal nieuw is...wat ik ook interessant vind, op wow ben ik inmiddels uitgekeken.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:04:
Hallo jongens!
Ja dat is zo.. laat je niet wijs maken dat het dan ook een EQ clone is.. EQ net zoals Vanguard, zijn spellen waar je door veel grinden dingen kan bereiken zoals een iegen huis maken, veel grindable world bosses.. enzo..Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:04:
Hallo jongens!
Veel mensen die SWTOR nu spelen zijn de "WoW achtige" speelstijl en speelwereld zat en dus ook SWTOR ook zat.. SWTOR opzich is een prima en vermakelijk spel.. Het is alleen, tja, totaal niet vernieuwend.. op niet 1 vlak..
Persoonlijk heb ik een Sith Inquisitor tot lvl41 gespeeld en heb mij prima vermaakt. Maar vanaf lvl36 kon ik het gevoel niet van me afzetten dat ik een slechte kopie van WoW speelde in een Starwars jas.. Daarbij komt dat Bioware zich voor 90% gericht heeft op de content tijdens het levelen, en is er zo goed als geen waardige lvl50 content of enige echte MMO content..
Exact ook mijn ervaring met dit spel. Door de gesproken quest verhalen voel ik me veel meer betrokken bij het verhaal. En ook zijn er een stuk minder "Grind-Quests" en is de wereld zo anders dat het een nieuwe ontdekking is voor me.Bartjeuhz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:15:
[...]
ondanks dat het veel op WoW lijkt, begeef je je in een totaal andere wereld. Wanneer je questen leuk vind is het echt een aanrader. Quests zijn zeer uitgebreid en er is (geloof ik) op het moment 300 uur aan stemmen. Alles is dus ingesproken, wat ik een belangrijk verschil vind met WoW. Het maakt het meer een ervaring. Daarbij komt dat het allemaal nieuw is...wat ik ook interessant vind, op wow ben ik inmiddels uitgekeken.
Was al een jaar uitgekeken op WoW maar dit heeft me weer aan het MMORPG spelen gekregen!
Heb ik ook zo ervaren inderdaad, ik had het spel zelf eerst op een SSD geïnstalleerd (Crucial m4 256GB) en nu op een normale HDD (Windows natuurlijk wel op SSD), maar er zit voor mij echt geen verschil tussen de laad tijden tussen eerder en nu.EnigmaNL schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:44:
[...]
Een SSD gaat niet veel doen voor de laadtijden in SWTOR. Die lange laadtijden komt door de servers van SWTOR. Ik heb zelf ook een SSD (OCZ Vertex 3) en als een nieuw level geladen wordt kun je zien dat de PC de meer dan de helft van de tijd gewoon staat te wachten op de server.
waarschijnlijk komt een SSD bij een tragere pc wat meer tot zn recht?DarthNeo schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:23:
[...]
Heb ik ook zo ervaren inderdaad, ik had het spel zelf eerst op een SSD geïnstalleerd (Crucial m4 256GB) en nu op een normale HDD (Windows natuurlijk wel op SSD), maar er zit voor mij echt geen verschil tussen de laad tijden tussen eerder en nu.
Gisteren nog snel (ahum, werd weer veel te laat omdat ik dus nog eerst even een madness kill deed + glory of cataclysm raider achievement deed) even level 38 aangetikt met m'n Assassin Tank 
Ik pvp pas van level 23-25 ofzo en moet zeggen dat het nu steeds makkelijker en makkelijker gaat. Ik ben als DPS begonnen maar omdat het levelen moeilijker werd met Khem als tank en ik toch al van plan was te gaan tanken (maar nog geen gear had) ben ik toch maar geswitched. En vooral de switch van dps naar tank maakte m'n survivability echt vele malen groter in pvp.
Qua medals lever ik er ook weinig op in, sterker nog. Ik krijg nu langzamerhand ook meer en meer medals.
Waar ik voorheen met 4-6 medals erg blij was, krijg ik er nu regelmatig zelfs al 7. Ik kan me stukken beter staande houden, en hoewel m'n dmg maar de helft is van de dps'ers zorgen m'n protection / shields er toch voor dat ik die dps die ik niet doe makkelijk goedmaak met prevented dmg. Afhankelijk van het gevecht krijg ik regelmatig de 50k protection medal
Hoewel ik als tank toch echt geen schijn van kans maak om in huttball de ball te over de lijn heen te krijgen als ik door 2-3 of meer mensen aangevallen wordt. Het gebrek aan CC breakers doet me hier toch telkens weer de das om. Een cc breaker heb ik maar daarna is het afgelopen met het fun en kan ik geen stap meer verzetten en vaak ook niks meer uitvoeren door de CC (dus ook niet m'n shields / relics activeren) wat toch echt bagger is.
Ik zou als tank toch echt hadden verwacht hier meer tegen te kunnen doen / minder gevoelig te zijn. Maarja dat kan aan de inquisitor class liggen. Of mogelijk dat ik pas als hoger level hier nog andere abliities voor krijg.
Kom maar snel op met die seperated pvp brackets, leuk idee dat "schalen" van spelers naar hoogste levels, maar het gebrek aan skill tree points en pvp gear maakt het toch echt oneerlijk voor de lower levels.
Ik pvp pas van level 23-25 ofzo en moet zeggen dat het nu steeds makkelijker en makkelijker gaat. Ik ben als DPS begonnen maar omdat het levelen moeilijker werd met Khem als tank en ik toch al van plan was te gaan tanken (maar nog geen gear had) ben ik toch maar geswitched. En vooral de switch van dps naar tank maakte m'n survivability echt vele malen groter in pvp.
Qua medals lever ik er ook weinig op in, sterker nog. Ik krijg nu langzamerhand ook meer en meer medals.
Waar ik voorheen met 4-6 medals erg blij was, krijg ik er nu regelmatig zelfs al 7. Ik kan me stukken beter staande houden, en hoewel m'n dmg maar de helft is van de dps'ers zorgen m'n protection / shields er toch voor dat ik die dps die ik niet doe makkelijk goedmaak met prevented dmg. Afhankelijk van het gevecht krijg ik regelmatig de 50k protection medal
Hoewel ik als tank toch echt geen schijn van kans maak om in huttball de ball te over de lijn heen te krijgen als ik door 2-3 of meer mensen aangevallen wordt. Het gebrek aan CC breakers doet me hier toch telkens weer de das om. Een cc breaker heb ik maar daarna is het afgelopen met het fun en kan ik geen stap meer verzetten en vaak ook niks meer uitvoeren door de CC (dus ook niet m'n shields / relics activeren) wat toch echt bagger is.
Ik zou als tank toch echt hadden verwacht hier meer tegen te kunnen doen / minder gevoelig te zijn. Maarja dat kan aan de inquisitor class liggen. Of mogelijk dat ik pas als hoger level hier nog andere abliities voor krijg.
Kom maar snel op met die seperated pvp brackets, leuk idee dat "schalen" van spelers naar hoogste levels, maar het gebrek aan skill tree points en pvp gear maakt het toch echt oneerlijk voor de lower levels.
Zou goed kunnen, maar denk dat het spel ook wel meehelpt, bij Battlefield 3 merkte ik namelijk wel een verschil. Al moet ik zeggen dat ik nu mijn oude pc en nieuwe vergelijk en dat is natuurlijk ook niet helemaal juist gezien dat nogal een wereld van verschil isBartjeuhz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:25:
[...]
waarschijnlijk komt een SSD bij een tragere pc wat meer tot zn recht?want ik merk wel degelijk verschil
wat ik even vergeet...soms krijg je quests van een persoon...waarna je direct een quest krijgt van een ander persoon, om de vorige persoon te dwarsbomen. Die keuze maak je uiteindelijk zelf.Quezzon schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:21:
[...]
Exact ook mijn ervaring met dit spel. Door de gesproken quest verhalen voel ik me veel meer betrokken bij het verhaal. En ook zijn er een stuk minder "Grind-Quests" en is de wereld zo anders dat het een nieuwe ontdekking is voor me.
Was al een jaar uitgekeken op WoW maar dit heeft me weer aan het MMORPG spelen gekregen!
Dit vind ik een leuke toevoeging aan het quest systeem. Het maakt het wat dynamischer.
Je bedoelt die tranquilizing dart? Die is toch maar 8 seconden?Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:57:
Maak je borst maar nat voor de laatste boss. Dat is een en al bugsJapser schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:46:
Beeeetje jammerKostte ons 3 uur uiteindelijk incl 3 thrashpack clears, maar hij ging neer.
Gisteren Ancient Pylons + The Infernal Council op hardmode gedaan. Deze kan je niet eens hardmode noemen. Alleen de Ancient Pylons is irritant, want je moet exact op de juiste combinatie komen met het minst aantal clicks. Dus trial&error waarna je de instance moet resetten als je een foutje maakt
[ Voor 12% gewijzigd door Jerry op 09-01-2012 12:51 ]
Verwijderd
Nee je krijgt er ook 1 die meer dan een minuut CC heeft.Tha_T schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:48:
[...]
Je bedoelt die tranquilizing dart? Die is toch maar 8 seconden?
Voor mensen die problemen hebben met key-binding enzo, kan ik de logitech G13 http://tweakers.net/price...3-advanced-gameboard.html aanraden. Ik kreeg het spelen met een toetsenbord niet onder de knie, eerst een n52 en toen deze g13 gekocht, werkt erg lekker.
De joystick die je met je duim bedient gebruik ik voor voor/achter-uit en straffel links/rechts. Dat hou je een hele berg knoppen over voor je skills, waarvan ik er 1 voor de alt-key gebruikt voor meer mogelijkheden
Het is alleen erg jammer dat de user-interface je niet toestaat om de bars anders in te delen. Bij WAR had ik de eerste bar en de Alt bar opgedeeld in 3 rijen van 4 kolommen. Dat heb je een betere mapping tussen de g13 en je bars, wat vooral handing is als je nog veel moet veranderen.
De joystick die je met je duim bedient gebruik ik voor voor/achter-uit en straffel links/rechts. Dat hou je een hele berg knoppen over voor je skills, waarvan ik er 1 voor de alt-key gebruikt voor meer mogelijkheden
Het is alleen erg jammer dat de user-interface je niet toestaat om de bars anders in te delen. Bij WAR had ik de eerste bar en de Alt bar opgedeeld in 3 rijen van 4 kolommen. Dat heb je een betere mapping tussen de g13 en je bars, wat vooral handing is als je nog veel moet veranderen.
Shuttle st20g5
Kan me iemand vertellen hoe de aanschaf van deze game nou zit?
Ik hoor al mijn collega's dat ze verplicht zijn om een creditcard of paypal in te voeren na de aanschaf van de game.
Dat wil ik helemaal niet. Ik wil de game, 30 dagen gamen en dan zie ik wel weer.
Ik hoor al mijn collega's dat ze verplicht zijn om een creditcard of paypal in te voeren na de aanschaf van de game.
Dat wil ik helemaal niet. Ik wil de game, 30 dagen gamen en dan zie ik wel weer.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Die krijgt de PT overigens niet (iig de Shield tech niet).Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:51:
[...]
Nee je krijgt er ook 1 die meer dan een minuut CC heeft.
Het klopt wat je collega's zeggen. Je moet Paypall/CC gegevens invoeren tijdens het aanmaken van een account. Waarom? heb geen idee. Als ik me goed herinner was dit hetzelfde verhaal met WOW tijdens de release. Had toen tijdelijk een fake CC gebruikt. Weet niet of dat tegenwoordig nog kan.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:56:
Kan me iemand vertellen hoe de aanschaf van deze game nou zit?
Verwijderd
Niet nodig, je kan het ook skippen door gametime te kopen, dat kan dan via iDeal o.i.d.Tjidory schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:58:
[...]
Het klopt wat je collega's zeggen. Je moet Paypall/CC gegevens invoeren tijdens het aanmaken van een account. Waarom? heef geen idee. Als ik me goed herinner was dit hetzelfde verhaal met WOW tijdens de release. Had toen tijdelijk een fake CC gebruikt. Weet niet of dat tegenwoordig nog kan.
Je kan NIET gebruik maken van de gratis 30 dagen ZONDER gametime te kopen of een abbo te nemen.
1 minuut CC? Die heeft een BH niet (iig powertech niet).Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:51:
[...]
Nee je krijgt er ook 1 die meer dan een minuut CC heeft.
[ Voor 4% gewijzigd door EnigmaNL op 09-01-2012 13:02 ]
http://www.torhead.com/ability/7J2uswp/concussion-missileEnigmaNL schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:01:
[...]
1 minuut CC? Die heeft een BH niet (iig powertech niet).
-edit-
nvm, is inderdaad alleen merc
[ Voor 7% gewijzigd door Teunis op 09-01-2012 13:03 ]
Ik heb een verified paypal account en daar geen last van. Als je alleen 30 dagen 'gratis' gebruik wilt maken van SW:TOR, zul je een paypal account of creditcard toe moeten voegen om vervolgens na aanmelding de betaalmethode weer te annuleren.
Dat is toch belachelijk? Je koopt een game voor €40~€50 en dan moet je ook nog een gamecard kopen...Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:00:
[...]
Niet nodig, je kan het ook skippen door gametime te kopen, dat kan dan via iDeal o.i.d.
Je kan NIET gebruik maken van de gratis 30 dagen ZONDER gametime te kopen of een abbo te nemen.
Wilde het spelen maar dit gaat bij mij niet gebeuren.
Kan wel,Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:00:
[...]
Niet nodig, je kan het ook skippen door gametime te kopen, dat kan dan via iDeal o.i.d.
Als je een account aanmaakt en je CC/Direct Debit gegevens ingeeft worden de 30 dagen automatisch geactiveerd maa er word nog niets afgeschreven.
Afschrijving gebeurd pas als de 30 dagen op zijn.
Oftewel, als je voordat de 30 dagen om zijn je account weer "cancelled" betaal je niets.
je bent inderdaar een dikke 70 euro kwijt...Dj Neo Ziggy schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:03:
[...]
Dat is toch belachelijk? Je koopt een game voor €40~€50 en dan moet je ook nog een gamecard kopen...
Ik vraag me ook af of dit zo maar mag? een game waar je bijna verplicht bent tot het afnemen van een abbo.
En dat je zelf verantwoordelijk bent voor je gametime.
En dat je zelf verantwoordelijk bent voor je gametime.
Als je een paypal of creditcard toevoegt, kan je echter wel dit cancellen voordat de gratis maand voorbij is.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:03:
[...]
Dat is toch belachelijk? Je koopt een game voor €40~€50 en dan moet je ook nog een gamecard kopen...
Zo betaal je dus niks extra.
Zei ik net ook al maar mensen zaniken liever dan te lezen.
-- edit
Ze mogen dit doen, de 30 dagen zijn namelijk een bonus bij het kopen van de game en het afsluiten van een abbo, je geluk is dat je een 30 dagen opzegtermijn hebt vanaf het moment van activatie.
-- edit
Ze mogen dit doen, de 30 dagen zijn namelijk een bonus bij het kopen van de game en het afsluiten van een abbo, je geluk is dat je een 30 dagen opzegtermijn hebt vanaf het moment van activatie.
[ Voor 64% gewijzigd door Ashrah op 09-01-2012 13:10 ]
Ik hoop dat ze ook iDeal gaan ondersteunen, persoonlijk vind ik iDeal een stuk fijner dan PayPal omdat je daar geen 'geld' op hoeft te zetten (wat met PayPal toch minimaal 1 dag kost)
nvm
*iets met refresh*
[ Voor 122% gewijzigd door Verderf op 09-01-2012 13:11 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Na een unlucky streak van 15 champion bags geen gear te hebben gekregen, is dat ongeluk plots omgelsagen in geluk en kreeg ik achtereenvolgens mijn offhand en mainhand lightsabers, en de belt/bracer/head + relic/implant van centurion comms. Kijken of ik vandaag weer in de prijzen val met de champion bags.
Moet ook zeggen nu ik van annihilation naar Rage ben geswitched op mijn Marauder, is de damage echt niet normaal meer. Elke 9seconde een AoE smash die 3-4k per persoon crit (100% crit chance na een charge), een dot die over 5 sec zo'n 4-5k damage single target kan doen en een 2e short-range charge die ook 1-2k damage doet. Af en toe een Force shout van 2.5k crits ertussen, en mensen vallen al om als ze bij me in de buurt komen. Ook heb ik een Wynztek firestorm grenade kunnen craften, die 2k AoE damage doet en daarna een dot van 2.2k achterlaat op iedereen.
Moet ook zeggen nu ik van annihilation naar Rage ben geswitched op mijn Marauder, is de damage echt niet normaal meer. Elke 9seconde een AoE smash die 3-4k per persoon crit (100% crit chance na een charge), een dot die over 5 sec zo'n 4-5k damage single target kan doen en een 2e short-range charge die ook 1-2k damage doet. Af en toe een Force shout van 2.5k crits ertussen, en mensen vallen al om als ze bij me in de buurt komen. Ook heb ik een Wynztek firestorm grenade kunnen craften, die 2k AoE damage doet en daarna een dot van 2.2k achterlaat op iedereen.
Via origin zijn die kaartjes te bestellen met IdealThysiej schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:10:
Ik hoop dat ze ook iDeal gaan ondersteunen, persoonlijk vind ik iDeal een stuk fijner dan PayPal omdat je daar geen 'geld' op hoeft te zetten (wat met PayPal toch minimaal 1 dag kost)
Btw jongens, ik zit nu redelijk tegen de gear limit aan die ik zelf kan fixen (Implants, Ears etc) en BT HM is nu heel makkelijk, maar de andere HM's zijn of bugged of echt retarded moeilijk... In welke volgorde doen jullie de HM's?
Verwijderd
Zekersteweten wel, ik gebruik hem de gose tijd... kan hem alleen ff snel niet vinden...EnigmaNL schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:01:
[...]
1 minuut CC? Die heeft een BH niet (iig powertech niet).
Had ik toch voor merc moeten gaanSneezzer schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:57:
[...]
Die krijgt de PT overigens niet (iig de Shield tech niet).
Ik lees ook en ik zanik niet! mijn vraag is alleen waarom hier voor gekozen zou zijn?Ashrah schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:08:
Zei ik net ook al maar mensen zaniken liever dan te lezen.
-- edit
Game zou ik graag aanschaffen maar nu is de vraag.... Waar is ie in de winkel te koop!?
Verwijderd
Ik heb BT en Battle for Ilum HM gedaan. Moet zeggen dat BfI toch wel een leuke uitdaging was, zeker de laatste boss.Quartant schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:11:
[...]
Via origin zijn die kaartjes te bestellen met Ideal. Of gewoon in een winkeltje halen ofzoo.
Btw jongens, ik zit nu redelijk tegen de gear limit aan die ik zelf kan fixen (Implants, Ears etc) en BT HM is nu heel makkelijk, maar de andere HM's zijn of bugged of echt retarded moeilijk... In welke volgorde doen jullie de HM's?
Makkelijk, het is geen "trial" ofzo maar een lokkertje.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:13:
[...]
Ik lees ook en ik zanik niet! mijn vraag is alleen waarom hier voor gekozen zou zijn?
Game zou ik graag aanschaffen maar nu is de vraag.... Waar is ie in de winkel te koop!?
Free record shop, Mycom (Dynabyte/Dixons), V&D .... enigen die ik me zo even bedenken kan
Ow en ik bedoelde niet alleen jou.
[ Voor 53% gewijzigd door Ashrah op 09-01-2012 13:16 ]
http://www.torhead.com/ability/7J2uswp/concussion-missileVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:13:
[...]
Zekersteweten wel, ik gebruik hem de gose tijd... kan hem alleen ff snel niet vinden...
Voor Mercenary, niet voor Powertech dus.
Verwijderd
Aaaah daar issie, ja klopt, wist alleen ff niet of het spec afhankelijk was.EnigmaNL schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:21:
[...]
http://www.torhead.com/ability/7J2uswp/concussion-missile
Voor Mercenary, niet voor Powertech dus.
Mm heb mijn PayPall gegevens gekoppeld met mijn ING rekening. Paypall account staat altijd op 0 Euro. Betalingen worden gewoon netjes doorgestuurd naar ING en kost geen cent meer dan normaal. Mocht je PayPall account gehacked zijn "nog nooit gebeurd en wil dit graag zo houdenThysiej schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:10:
Verwijderd
Mijn email waar ik ook paypal aan gelinked had was overlaatst gehacked. Gelukkig was de hacker een idioot die blijkbaar alleen uit was op mijn xboxlive account. Maar na een telefoontje met microsoft vertelde ik erbij dat ik dus ook paypal op die email had staan. Deze hebben ze toen direct voor mij geblocked. Ondertussen nieuwe veilige email gelinked met paypal.Tjidory schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:25:
[...]
Mm heb mijn PayPall gegevens gekoppeld met mijn ING rekening. Paypall account staat altijd op 0 Euro. Betalingen worden gewoon netjes doorgestuurd naar ING en kost geen cent meer dan normaal. Mocht je PayPall account gehacked zijn "nog nooit gebeurd en wil dit graag zo houden" dan heb je toch geld terug garantie?
Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.