Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:07:
Ik snap dat dit niet het beste systeem is en ik begrijp de frustratie.
Het systeem kan dan duidelijk wel beter, ik dacht dat er ook andere manieren waren om aan gear te komen.

Er zijn ook 2 soorten badges, maar ik krijg tot nu toe altijd dezelfde.
Moet ik deze inwisselen voor de mercenary commendations, of krijg je deze op hogere lvl ofzo?
Je moet 800 warzone comms verzamelen voor 1 bag... 600 moet je er omwisselen voor mercenary commendations zodat je er daar 200 van hebt en dan hou je nog 200 warzone comms over precies genoeg voor 1 bag.

Je kunt je mercenary comms kopen bij die vendor die aan het begin van de warzones staat, of bij de pvp vendor naast de console die de pvp daily geeft in imperial fleet.

Bij het completen van de daily kun je trouwens kiezen tussen battlemaster of champion bag, en bij de weeklies 2 champion bags + 1 battlemaster of 3 champion. Gezond verstand zegt dat je beter gelijk die battlemaster kunt gaan opsparen maar het duurt gewoon tergend lang om Valor rank 60 te halen voordat je die mag openmaken. En het is al helemaal niet leuk als je die rank in green gear moet gaan farmen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 15:17 ]

Verwijderd

ik bedoelde dat ik met 1000 dus geen 2 kan kopen :)

Verwijderd

Het valt wel op dat in de namiddag als de mensen naar huis kunnen van hun werk dat het akelig stil wordt in dit forum >:)

Verwijderd

Ik verveel me altijd harder op vrijdagmiddag op het werk :D

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Veel ambtenaren misschien :P

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 13:22
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:14:
[...]

Je moet 800 warzone comms verzamelen voor 1 bag... 600 moet je er omwisselen voor mercenary commendations zodat je er daar 200 van hebt en dan hou je nog 200 warzone comms over precies genoeg voor 1 bag.

Je kunt je mercenary comms kopen bij die vendor die aan het begin van de warzones staat, of bij de pvp vendor naast de console die de pvp daily geeft in imperial fleet.

Bij het completen van de daily kun je trouwens kiezen tussen battlemaster of champion bag, en bij de weeklies 2 champion bags + 1 battlemaster of 3 champion. Gezond verstand zegt dat je beter gelijk die battlemaster kunt gaan opsparen maar het duurt gewoon tergend lang om Valor rank 60 te halen voordat je die mag openmaken. En het is al helemaal niet leuk als je die rank in green gear moet gaan farmen.
Ik weet niet hoe het zit met de battlemaster bags, maar ga er van uit dat dit hetzelfde is als de champion bag, je kan maar 1 champion bag tegelijkertijd in je inventory hebben (inclusief je bank). Je kunt deze niet "sparen". Ik ga er van uit dat je dus ook maar 1 battlemaster bag kunt hebben.

Ik dacht ook alvast een zooi champion bags te sparen voor als ik over een paar weken level 50 ben. Maar helaas, na de eerste bag kon ik er geen meer kopen omdat ik er al een had.

Die warzone punten gaan trouwens best hard hoor, je krijgt makkelijk iets van 150+ commendations van 1 warzone..

Verwijderd

Helza schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:09:
[...]

Ik weet niet hoe het zit met de battlemaster bags, maar ga er van uit dat dit hetzelfde is als de champion bag, je kan maar 1 champion bag tegelijkertijd in je inventory hebben (inclusief je bank). Je kunt deze niet "sparen". Ik ga er van uit dat je dus ook maar 1 battlemaster bag kunt hebben.

Ik dacht ook alvast een zooi champion bags te sparen voor als ik over een paar weken level 50 ben. Maar helaas, na de eerste bag kon ik er geen meer kopen omdat ik er al een had.

Die warzone punten gaan trouwens best hard hoor, je krijgt makkelijk iets van 150+ commendations van 1 warzone..
Tegenwoordig krijg je echt geen 100+ warzone comms meer van een warzone. Ligt eraan of mensen je als MVP voten en of je de Ilum buff aan het stacken bent.

En de bags die je van dailies/weeklies op lvl 50 krijgt kun je wel degelijk stacken.

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

het hoogste wat ik ooit heb gekregen aan warzone comendations was 77

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Helza
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:11:
[...]

Tegenwoordig krijg je echt geen 100+ warzone comms meer van een warzone. Ligt eraan of mensen je als MVP voten en of je de Ilum buff aan het stacken bent.

En de bags die je van dailies/weeklies op lvl 50 krijgt kun je wel degelijk stacken.
mm, misschien toch verkeerd onthouden :) mogelijk pas gekeken na een aantal potjes :) ik vond het in ieder geval erg snel gaan. Was redelijk snel al capped op de 1000 commendations en wisselde ze constant voor merc commendations in.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
bangkirai schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:29:
Trouwens, alacrity heb je als operative niet nodig, je energybar is namelijk de bottleneck, dus dat je skills sneller zou kunnen herhalen heb je weinig aan, als je energybar dat niet bij kan houden en door die maffe regenerating (bijna volle bar geeft betere regen, dan zeer lage) wil je eigenlijk in een ritme komen, waarbij je de energybar bijna altijd boven de 65 a 70 percent hebt.
Dat is juist niet raar. Nu heb je de keuze tussen flinke burst doen en daarna relatief weinig kunnen doen, of steady dmg/healing waarbij je minder resource issues hebt.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-11 10:24
IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:34:
het hoogste wat ik ooit heb gekregen aan warzone comendations was 77
Volgens mij is het maximaal haalbare rond de 100. Met 9 medals en een win kreeg ik er 101. Dus meer dan dat lijkt me haast niet mogelijk. Het gemiddelde zal (voor mij) echter eerder rond de 75 liggen.
(Zoals te zien op deze screenshot die ik al eens eerder had gepost:
http://tweakimg.net/g/for...472/alderaanvanguard1.png )

[ Voor 26% gewijzigd door Thormodo op 06-01-2012 17:29 ]

• Helza
Thormodo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:16:
[...]

Volgens mij is het maximaal haalbare rond de 100. Met 9 medals en een win kreeg ik er 101. Dus meer dan dat lijkt me haast niet mogelijk. Het gemiddelde zal (voor mij) echter eerder rond de 75 liggen.
(Zoals te zien op deze screenshot die ik al eens eerder had gepost:
http://tweakimg.net/g/for...472/alderaanvanguard1.png )
dan heb ik me idd vergist, krijg er zelf meestal 4-6 medals :)

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11 17:35
Ik ben er eindelijk uit gekomen! Ik wil SW: TOR gaan spelen!!
Dus ik heb net de digital edition via Origin gekocht en de client is inmiddels aan het updaten (duurt lang... 10GB remaining)

Maar goed ik ga denk ik een Jedi Consular rollen zodat ik later een Jedi Sage kan spelen. Healen/Support vind ik altijd wel leuk om te spelen en in Star Wars moet je natuurlijk met een Light saber rondlopen :)

Ik heb in de start post (die overigens er heel goed uitziet!) al gezien dat er een Tweakers guild is, dus ik straks maar is een account op de website aanmaken en kijken of ik de guild mag joinen.

Maar goed ik ga maar is een filmpje opzetten, nou ja tot client aangeeft dat die klaar is met downloaden :P

Ik hoop vele van jullie terug te zien in de game!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-11 20:59

Poekie McPurrr

Mreoww~

Jveer schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:52:
Ik ben er eindelijk uit gekomen! Ik wil SW: TOR gaan spelen!!
Dus ik heb net de digital edition via Origin gekocht en de client is inmiddels aan het updaten (duurt lang... 10GB remaining)

Maar goed ik ga denk ik een Jedi Consular rollen zodat ik later een Jedi Sage kan spelen. Healen/Support vind ik altijd wel leuk om te spelen en in Star Wars moet je natuurlijk met een Light saber rondlopen :)

Ik heb in de start post (die overigens er heel goed uitziet!) al gezien dat er een Tweakers guild is, dus ik straks maar is een account op de website aanmaken en kijken of ik de guild mag joinen.

Maar goed ik ga maar is een filmpje opzetten, nou ja tot client aangeeft dat die klaar is met downloaden :P

Ik hoop vele van jullie terug te zien in de game!
Welkom! :) (tip: keer client afsluiten en opnieuw opstarten lijkt het d/l te bevorderen :))

Le Meow

• Jveer
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:53:
[...]

Welkom! :) (tip: keer client afsluiten en opnieuw opstarten lijkt het d/l te bevorderen :))
Ah deze tip is zeer welkom, bedankt!

Is kijken of ik me max downloadsnelheid kan halen, want de download gaat nu 1.48MB/s maar me max is 1.9MB/s. Alle beetjes helpen natuurlijk O-)

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ben bang dat het dan niet gaat helpen.. :/

Oh ja, je weet dat je voor je kunt spelen een betaalmethode moet activeren? Die 30dagen gratis gaan namelijk pas in als je iets van een betaalmethode hebt geactiveerd (creditcard, timecard etc.. ).

Le Meow

• Jveer
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:05:
Ben bang dat het dan niet gaat helpen.. :/

Oh ja, je weet dat je voor je kunt spelen een betaalmethode moet activeren? Die 30dagen gratis gaan namelijk pas in als je iets van een betaalmethode hebt geactiveerd (creditcard, timecard etc.. ).
Helaas het heeft niet echt geholpen nee, maar inmiddels heb ik nog maar 6.6GB te gaan, dus ik mag niet klagen.

En me swtor account is al helemaal in orde. Het kan aan mij liggen, maar ik vond het wel vreemd dat dit gedaan moest worden, omdat je al 30 dagen "gratis" hebt gekregen bij de game zelf. Maar dat zal waarschijnlijk aan mij liggen :)

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Jveer schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:14:
[...]

Helaas het heeft niet echt geholpen nee, maar inmiddels heb ik nog maar 6.6GB te gaan, dus ik mag niet klagen.

En me swtor account is al helemaal in orde. Het kan aan mij liggen, maar ik vond het wel vreemd dat dit gedaan moest worden, omdat je al 30 dagen "gratis" hebt gekregen bij de game zelf. Maar dat zal waarschijnlijk aan mij liggen :)
Toen ik tig jaar terug met een andere mmo (FFxi) begon moest je ook meteen een cc invoeren, alleen kon je toen nog een fake cc gebruiken.. nu controleren ze of die cc ook geldig is. En denk dat het ook oa gedaan is om bedrijfjes (rmt) die farmen om hun credits vervolgens tegen echt geld te verkopen te hinderen. Als je x-aantal farm-bots/betrapte verkopers met eenzelfde cc tegenkomt is naast een IP-ban een cc-ban makkelijk. Plus natuurlijk het kostenplaatje.. ben je iets te laat met cancellen (cc) dan heeft de uitgever toch weer wat extra geld.

edit: nav rmt (real money traders) eens gekeken hoe actief ze al zijn.. en dat is heeel actief jammer genoeg.

[ Voor 5% gewijzigd door Poekie McPurrr op 06-01-2012 20:30 ]

Le Meow

• Jveer
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:26:
[...]

Toen ik tig jaar terug met een andere mmo (FFxi) begon moest je ook meteen een cc invoeren, alleen kon je toen nog een fake cc gebruiken.. nu controleren ze of die cc ook geldig is. En denk dat het ook oa gedaan is om bedrijfjes (rmt) die farmen om hun credits vervolgens tegen echt geld te verkopen te hinderen. Als je x-aantal farm-bots/betrapte verkopers met eenzelfde cc tegenkomt is naast een IP-ban een cc-ban makkelijk. Plus natuurlijk het kostenplaatje.. ben je iets te laat met cancellen (cc) dan heeft de uitgever toch weer wat extra geld.

edit: nav rmt (real money traders) eens gekeken hoe actief ze al zijn.. en dat is heeel actief jammer genoeg.
Ik heb geen creditcard dus ik moest nog een gamecard kopen en bovendien ben ik ook iemand die te laat z'n subscription zou cancellen, omdat ik ben vergeten omdat ik vaak met veel verschillende dingen gelijk bezig ben :P

Hopelijk wordt het een stuk lastiger voor de rmt's en dat het niet zo makkelijk gaat als bij WoW (vrienden van me hebben wel is gold gekocht en als je dan een van de enige bent die het niet doet, is het niet meer zo leuk om dungeons te doen...)

Trouwens is crafting een beetje profitable? (in z'n geheel natuurlijk) Ik vind het wel leuk om te craften (en in SW:TOR gaat het op een hele andere manier dan ik ben gewend) maar vaak is het met MMO's dat de crafted items niet beter is dan de drops van een dungeon/raid, maar wel een stuk duurder om te maken. Vraag me af hoe dat in SW:TOR is, want hier heb ik niet zoveel over gelezen/gehoord.

En wat voor class speel je eigenlijk Poekie?

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-11 10:34
Hopelijk wordt het een stuk lastiger voor de rmt's en dat het niet zo makkelijk gaat als bij WoW (vrienden van me hebben wel is gold gekocht en als je dan een van de enige bent die het niet doet, is het niet meer zo leuk om dungeons te doen...)
Je moet wel heel veel gold kopen in wow om een klein beetje voordeel te krijgen in dungeons met crafted of boe high end gear, bovendien is dat "voordeel" alleen aanwezig bij low level dungeons of entry level raids: maw: het klopt niet echt.

Overigens denk ik dat het cc gebeuren niet met gold farmers te maken heeft, voor farming heb je vaak immers een high level char nodig en het is niet rendabel iedere keer een game te kopen + speedlevellen en dan nog maar een paar weken om het terug te verdienen met farmen, het cc trucje is gewoon omdat ze hopen dat een gedeelte van de nieuwe gebruikers daardoor misschien blijft hangen (of vergeet dat ze al een cc hadden ingevuld).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ik speel bountyhunter en juggernaut @ Red Eclipse. Voor zover ik nu gemerkt is het craften nog een beetje het ondergeschoven kindje..

Bij het rmt gebeuren vergeet je denk ik even de massale werkwijze, tig accountjes gespeeld door 1 persoon die enkel rondjes rent en beestjes mept op low-level is al profit. Voeg dan een bot toe en profit+1. Laat een paar van die personen in een team werken en profit+2.
Prijzen zijn nu nog best hoog, 300k $100, 3kk 1000$. En de werkwijze van die bedrijfjes is opmerkelijk, of ze zetten een berg werkvolk aan de pc's of ze gaan over op glitches (item dupes) of nog erger.. account hacken.

Le Meow

• Jveer
blouweKip schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:59:
[...]

Je moet wel heel veel gold kopen in wow om een klein beetje voordeel te krijgen in dungeons met crafted of boe high end gear, bovendien is dat "voordeel" alleen aanwezig bij low level dungeons of entry level raids: maw: het klopt niet echt.

Overigens denk ik dat het cc gebeuren niet met gold farmers te maken heeft, voor farming heb je vaak immers een high level char nodig en het is niet rendabel iedere keer een game te kopen + speedlevellen en dan nog maar een paar weken om het terug te verdienen met farmen, het cc trucje is gewoon omdat ze hopen dat een gedeelte van de nieuwe gebruikers daardoor misschien blijft hangen (of vergeet dat ze al een cc hadden ingevuld).
Nou ja ze hadden iig altijd meer geld en konden dus beter geld verdienen met het bewerken van de auction house. Kwa dungeons heb je gelijk dat heb ik verkeerd, het had niet met dungeons te maken ja 8)7

Maar me het updaten is klaar dus ik ga maar is snel een Jedi Consular maken!!

Edit *ugh... kan niet nog niet me Jedi Consular aanmaken want er moet nog 4GB worden gedownload voor English Assets...*

Edit2, nu kan ik eindelijk echt spelen!
Tot in game!

[ Voor 7% gewijzigd door Jveer op 06-01-2012 22:22 ]

• blouweKip
Kwa dungeons heb je gelijk dat heb ik verkeerd, het had niet met dungeons te maken ja
Als je toch geen dungeons doet (of pvp, maar er is nauwelijks nuttige pvp crafted of boe pvp gear in wow) maakt het toch niets uit (heb je ook geen gold nodig omdat je dan toch weinig hoeft uit te geven :P).

Ik hoop zelf dat ze het relatief makkelijk houden inkomen te genereren, haal je de goldfarmers de wind uit te zeilen (mits het niet tot teveel inflatie leid) en hoef je niet eindeloos te farmen als je end-game doet (ik weet nog wel dat ik voor progress raids in aq40/naxxramas in wow vanilla meedere dagen moest grinden voor pots etc, grinden vind ik zelf helemaal niets als het compleet uit verhouding wordt getrokken, en het is zeker niet hardcore: daarom negeer ik aziatische mmo's)

Leuke sales cijfers btw van vgchartz
1e week (inclusief 950k pre-orders): 1,68 miljoen
2e week: 360k.
Dat is dus al 2 miljoen. En die chartz zijn retail exclusief digitale sales (origin)

TheS4ndm4n#1919

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Mis het wel dat "hardcore". Mijn eerste mmo was FFxi, in party (gebalanceerd: tank, melee's , healer, buffer) beestjes meppen en chainen om zoveel mogelijk exp te pakken. Weaponskills op elkaar afstemmen om zo rap mogelijk beestje om te leggen en door te gaan. Grinden daar was ook niet echt pijnlijk.. gewoon mob pullen afmaken en repeat. In de tegenwoordige mmo's is de nadruk teveel gelegd op exp via quests imo. Je doet nog steeds hetzelfde.. maar ipv op 1 spot te grinden huppel je van npc naar npc voor hetzelfde resultaat en doe je nog steeds hetzelfde.. kill x mobs for y stuff. Tevens is het jammer dat er geen deathpenalty is, ga je dood? weg 10% exp (met een max) .. zal je leren op te letten!
Tis jammer dat FFxi nu ook versimpeld is tot een westerse mmo :/

Le Meow

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 17:33
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:11:
[...]

Afhankelijk van je medals krijg je de commendations, 8 medals geven rond de 90, 9 geeft 100. MVP zelf geeft 'maar' 1 commendation per vote.

De Ilum buff geeft overigens geen commendations, alleen valor points.

• blouweKip
Grinden daar was ook niet echt pijnlijk.. gewoon mob pullen afmaken en repeat.
Dat lijkt me juist behoorlijk saai, overigens lijkt me grinden juist niet hardcore: gewoon rinse en repeat zonder uitdaging behalve veel tijdsinvestering, dan geef ik de voorkeur aan swtor (ook wel enigzins linear maar een stuk beter dan kill mob x 10000).

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Het klink inderdaad simpel, maar voor succesvol grinden was aandacht nodig, tank moest hate houden, healers niet teveel healen anders pt dood. Melee hun abilities timen, nukers hun hate in de gaten houden. En dan had je nog de puller (diegene die de mob naar camp moest halen).. te langzaam en chain (dus extra exp) was kapot, te rap: party had ineens extra mob (en in tegenstelling tot Tor.. meerdere mobs in grind party was meestal death). En in de oude dagen van FFxi linkte ook nog eens heel de toko, niks geen wegrennen tot mob afhaakte.. mob bleef je achtervolgen en linken met vriendjes tot je of een zone bereikte of dood was (en grappige toen, als je dood was liepen die mobs terug.. en vielen elke party aan die ze tegenkwamen hehe) .

Le Meow

Je vergeet alleen dat als je geen bepaalde class was in FFXI, je letterlijk weken kon wachten totdat je een groep had.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ook dat had z'n charme, actief zelf een party maken. En mijn main was eerst een Bst. Als er 1 class geen pt kreeg.. wel weer humor, pt op jouw bst spot? train 'm till death :P

edit: voor een PvE game werd er in beginjaren FFxi best veel ge PvP'd hehe

[ Voor 18% gewijzigd door Poekie McPurrr op 07-01-2012 00:30 ]

Le Meow

Begrijp me niet verkeerd, het was voor die tijd inderdaad een heel erg leuk spel, maar nu is die gameplay toch een beetje achterhaald geworden.
Ik weet niet of ik nog zoiets zou kunnen spelen nu.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Een dergelijke game zou het gros nu niet pikken nee. Dood is exp loss en mogelijk level down? Dus al die tijd die je bezig was met levellen door een paar deaths teniet? Tis jammer, vond het wel wat hebben, nadenken voordat je iets aanvalt.. ipv aanvallen en als het niet lukt.. ff respawnen

Le Meow

Mooi dat ze AA er nu wel in stoppen, alleen jammer dat we nog niks horen over high resolution textures.
Zelfs in de texture settings zijn Medium en High precies hetzelfde.

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

EnigmaNL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:26:
[...]

De actie zou klaar moeten zijn wanneer de channel balk verdwijnt en dat is dus niet zo. Dus is het fout.

[...]

Vind ik echt onzin, andere MMO's kunnen het wel goed doen, waarom SWTOR dan niet? Het voegt niks toe aan denkwerk maar maakt het eerder gokwerk. Een indicator moet duidelijk aangeven wat de situatie is, niet ongeveer.

Een AOE indicator MOET gewoon kloppen anders zou je in flashpoints waarbij CC belangrijk is nooit AOE abilities kunnen gebruiken.
Hoezo moet ? na een paar keer gebruiken zou iedereen prima moeten weten wat de range op hun aoe is, ik heb ieg geen enkel probleem er mee op mijn BH.

[ Voor 4% gewijzigd door dontcare op 07-01-2012 02:58 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Verwijderd

Zeker een aardige patch, nieuwe level 50 flashpoint en 4 nieuwe bosses in Karagga's Palace

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Nieuwe patch notes zien er inderdaad goed uit! Ben benieuwd, lossen toch wel een hoop irritante bugs op.
Metalkai schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 02:41:
Mooi dat ze AA er nu wel in stoppen, alleen jammer dat we nog niks horen over high resolution textures.
Zelfs in de texture settings zijn Medium en High precies hetzelfde.
Is een reactie gegeven in de high resolution thread op het SWTOR forum. Ze hebben de medium optie verwijderd in de 1.1 patch. Dus high is de nieuwe medium, lijkt erop dat we aan deze textures vast zitten :'( .

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:18

Dhrax

Prog Lord

Poekie McPurrr schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:38:
Mis het wel dat "hardcore". Mijn eerste mmo was FFxi, in party (gebalanceerd: tank, melee's , healer, buffer) beestjes meppen en chainen om zoveel mogelijk exp te pakken. Weaponskills op elkaar afstemmen om zo rap mogelijk beestje om te leggen en door te gaan. Grinden daar was ook niet echt pijnlijk.. gewoon mob pullen afmaken en repeat. In de tegenwoordige mmo's is de nadruk teveel gelegd op exp via quests imo. Je doet nog steeds hetzelfde.. maar ipv op 1 spot te grinden huppel je van npc naar npc voor hetzelfde resultaat en doe je nog steeds hetzelfde.. kill x mobs for y stuff. Tevens is het jammer dat er geen deathpenalty is, ga je dood? weg 10% exp (met een max) .. zal je leren op te letten!
Tis jammer dat FFxi nu ook versimpeld is tot een westerse mmo :/
Grinden en versimpelen zijn 2 totaal verschillende dingen, grinden heeft namelijk zeer weinig met moeilijkheid te maken. De meeste mensen hier zitten namelijk niet te wachten om 8 uur het zelfde te moeten doen, en gelijk hebben ze ;)

Het death-systeem vind ook overigens meer dan prima. Lekker vlot de actie weer in zonder al die flauwekul van penalties eromheen. Mensen willen spelen en niet zich ergeren (grinden, penalties, wachten etc etc).

Als ze deze MMO vitaal willen houden is het zaak zeker geen dingen te implementeren zoals bovenstaande.

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met het crashen van het spel nadat je op 'play' klikt?

Heb deze link al helemaal gevolgd maar het mocht niets baten. Nu zit ik hier met mijn copy die ik (eindelijk) wil spelen, kan het weer niet...

Vervolgens kijk ik op het forum, blijkt het ook nog (eventueel) een probleem te kunnen zijn met w7 64bit en character creation. Laat mij nu net als nieuwe speler een character moeten aanmaken..

Goed begin!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11 22:07
Had een vriend van mij ook. Heb je toevallig een andere character? Zo ja, even die selecteren en op Play klikken.
Zo niet, moet je even een nieuwe character aanmaken, daarna weer uitloggen en je main character selecteren. Dit zou kunnen helpen =)

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 13:56
blouweKip schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:50:
[...]

Dat lijkt me juist behoorlijk saai, overigens lijkt me grinden juist niet hardcore: gewoon rinse en repeat zonder uitdaging behalve veel tijdsinvestering, dan geef ik de voorkeur aan swtor (ook wel enigzins linear maar een stuk beter dan kill mob x 10000).
Alsof de quests in swtor niet bestaat uit het killen van mobs? Alle quests hebben de volgende opbouw "npc X doet Y en ik kan er niets aan doen, wil jij X doden?".

Ik moet zeggen dat ik de gameplay ook niet meer leuk vind, het kan me gewoon niet meer boeien zoals het in het begin van WoW in 2004. Persoonlijk denk ik dat de nieuwe grote MMO bestaat uit player content, zoals in Minecraft.

• blouweKip
Alsof de quests in swtor niet bestaat uit het killen van mobs? Alle quests hebben de volgende opbouw "npc X doet Y en ik kan er niets aan doen, wil jij X doden?".
In alle mmo's wordt gegrind, het is de kunst om het met een verhaal iets minder eentonig te maken, uiteindelijk is dat natuurlijk een wijsheid die ook voor het gewone leven geld.

Je kunt dat alleen omzeilen door een tijd gebonden skill systeem als eve of door levellen helemaal te verwijderen en alleen end-game over te houden, mn punt was dat grinden gewoon niet hardcore genoemd kan worden omdat er geen enkele uitdaging in zit.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

En zo heeft ieder z'n eigen meningen mbt aspecten binnen een spel :)

Le Meow

Verwijderd

ToasterxD schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:52:
Had een vriend van mij ook. Heb je toevallig een andere character? Zo ja, even die selecteren en op Play klikken.
Zo niet, moet je even een nieuwe character aanmaken, daarna weer uitloggen en je main character selecteren. Dit zou kunnen helpen =)
Helaas kon dit niet ivm nieuw account, ik kwam dus gelijk op character creation uit. Support heeft mijn account gereset, geen idee wat of hoe (vertelde ze ook niet nadat ik er naar vroeg), en dit lostte het probleem op.

Toch bedankt!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-10 16:43
Ik ben Jedi Knight met als advanced class Guardian. Kan ik nu het beste gaan voor Artifice of Synthweaving?

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 20:45
Zojuist SWTOR + 60 dagen game card gekocht in de origin store en betaald via iDeal. Na de betaling verscheen echter de melding "U ontvangt spoedig bericht", en de Origin Client meldt dat er geen games gedetecteerd zijn.
Herkent iemand dit probleem? Hoe lang duurt het voordat de game beschikbaar komt voor download en ik hem ook kan spelen?
CyberTijn schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:51:
Zojuist SWTOR + 60 dagen game card gekocht in de origin store en betaald via iDeal. Na de betaling verscheen echter de melding "U ontvangt spoedig bericht", en de Origin Client meldt dat er geen games gedetecteerd zijn.
Herkent iemand dit probleem? Hoe lang duurt het voordat de game beschikbaar komt voor download en ik hem ook kan spelen?
0 tot 72 uur.
origin en ideal = slechte combo

TheS4ndm4n#1919

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 20:45
RocketKoen schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:54:
[...]

0 tot 72 uur.
origin en ideal = slechte combo
Slechte zaak! :( Dat staat dus nergens vermeldt op de website...

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik heb vandaag de Digital Deluce edition gewonnen! Nu dus aan het downloaden. Heeft iemand hier trouwens een authenticator gekocht? Ik heb eraan zitten denken, vanwege die vendor maar ik doe het waarschijnlijk niet. (Heb zelf geen smartphone.)
CyberTijn schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:57:
[...]

Slechte zaak! :( Dat staat dus nergens vermeldt op de website...
Origin is nu eenmaal kut...
de reden is dat EA alle ideal betalingen zien als een bankoverschrijving, en die dus met de hand gaan controleren.
RevenNL schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:01:
Ik heb vandaag de Digital Deluce edition gewonnen! Nu dus aan het downloaden. Heeft iemand hier trouwens een authenticator gekocht? Ik heb eraan zitten denken, vanwege die vendor maar ik doe het waarschijnlijk niet. (Heb zelf geen smartphone.)
ik had er een bij mn CE, maar ik ben wel een fan van die dingen.
maar dan wel voor de bescherming tegen hackers enz. voor de vendor hoef je het niet te doen.

[ Voor 43% gewijzigd door RocketKoen op 07-01-2012 17:05 ]

TheS4ndm4n#1919

• BinaryRun
RocketKoen schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:02:

ik had er een bij mn CE, maar ik ben wel een fan van die dingen.
maar dan wel voor de bescherming tegen hackers enz. voor de vendor hoef je het niet te doen.
Dan doe ik het niet, tenzij ik echt actief blijf spelen, dan is het natuurlijk een andere verhaal. ;) Waarschijnlijk is het al eerder gevraagd, maar hebben jullie tips voor het kiezen van een server? Of zijn er bevoorbeeld sites om te kijken hoe balanced een server is zoals bij wow?
RevenNL schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:08:
[...]

Dan doe ik het niet, tenzij ik echt actief blijf spelen, dan is het natuurlijk een andere verhaal. ;) Waarschijnlijk is het al eerder gevraagd, maar hebben jullie tips voor het kiezen van een server? Of zijn er bevoorbeeld sites om te kijken hoe balanced een server is zoals bij wow?
die sites steunen op een plugin/addon die kijkt hoeveel spelers er zijn. voor swtor komen plugins pas over een tijdje, dus tot dan geen stats.
De meeste tweakers vind je op the rec eclipse (pve) en scepter of ragnos (pvp)

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Over paarse/magenta kleurkristallen:
It's actually not difficult at all. There is no RNG element involved, nor do you need to be running around in endgame gear to obtain it, nor do you need an Operation to do so.

You may need a bit of time, but not a crazy amount either. All classes are capable of obtaining it. Think of it as something like a datacron.

Of course you also need to find an Artifice capable crafter with the recipe to turn the raw crystal it into a Lightsaber crystal, but for the right price, I'm sure they'll help you out.

Honestly, I was a bit amazed to find out that it is possible to have a mystery like this in an MMO. It's been in the game for a few months now (since beta).

Why the mystery? Why not serve it on a platter to those who want the color?

Well, for the same reason there aren't vendors at the start of the game with all the outfits, colors, colors, weapon appearances, etc. Because this is an RPG - some things are earned, not just handed to you on a silver platter. If you want them, you have to play the game.

Yes, we know character appearance is important for people. Hence many of the choices we made in the game, hence us adjusting many features based on feedback from the community during beta. However, the acquisition of appearance options is still a part of the game. You earn appearance past character creation, in various ways.

As said, the magenta adegan crystal is available for everyone and eventually someone will figure out how to get it. It's rare because it's undiscovered, not rare because it's terribly hard to get.

And, because I'm such a nice person today, I'll throw in one hint to get you started:

273.15
*is nieuwsgierig*

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Het kristal krijgen is geen RNG, maar de recipe krijgen dus wel ;) En het staat ondertussen echt overal gepost, dus binnenkort is het ook niet eens meer zo speciaal ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• BinaryRun
Dan ga ik voor "rec eclipse". Om nou meteen pvp te spelen lijkt mij iets te snel gaan. Heeft iemand een idee hoe balanced die server is?

P.S. Zijn jullie het eens met het advies dat ik kreeg om alleen de primary attribute/stat te upgraden/raisen?

Verwijderd

Nee, het is niet het recipe maar blijkbaar iets anders.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik denk dat chester ook het crystal (nodig om te craften) bedoelde: linkje

Raku

RevenNL schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:42:
Dan ga ik voor "rec eclipse". Om nou meteen pvp te spelen lijkt mij iets te snel gaan. Heeft iemand een idee hoe balanced die server is?

P.S. Zijn jullie het eens met het advies dat ik kreeg om alleen de primary attribute/stat te upgraden/raisen?
het is geen diablo he :P je stats upgrade je door gear.
Dus zoek gear die jouw primairy stat er op heeft.

TheS4ndm4n#1919

• RDhits
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Count_B schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:33:
Ik ben Jedi Knight met als advanced class Guardian. Kan ik nu het beste gaan voor Artifice of Synthweaving?
Ik heb voor synthweaving gekozen, maar het kan allebei. Wellicht Artifice als je DPS-tree specced en Synthweaving als je voor Defense-tree gaat.

Maar volgens mij kan je niet echt gear craften waar je op hogere levels nog wat aan hebt, maar hopelijk gaan ze daar nog verandering in brengen met een patch ofzo...

• BinaryRun
RocketKoen schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 18:08:
[...]

het is geen diablo he :P je stats upgrade je door gear.
Dus zoek gear die jouw primairy stat er op heeft.
Okay xD. Ik ga waarschijnlijk toch voor pvp. Met andere spelers rommelen is ook mooi. xD

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 13:56
273.15
Denk eens goed na, iets met temperatuur ;)

Verwijderd

Ja, het mysterie is al ontrafeld voor mij :P

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 21:32

Rem

oja, waar vind je het dan? ;)

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

RDhits schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 18:18:
[...]

Ik heb voor synthweaving gekozen, maar het kan allebei. Wellicht Artifice als je DPS-tree specced en Synthweaving als je voor Defense-tree gaat.

Maar volgens mij kan je niet echt gear craften waar je op hogere levels nog wat aan hebt, maar hopelijk gaan ze daar nog verandering in brengen met een patch ofzo...
Je krijgt rakata type belts en bracers die je kan maken met 400 synthweaving. Dat is het enige. En er droppen leuke patterns in de operations :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
6 Posts boven jou staat een link naar de uitleg.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik heb een raar texture probleem: ALLE body items en sommige landschapstukkken zijn lowres terwijl al het andere highres is, zoals m'n instellingen ook staan ingesteld. Heb het pas sinds vanmorgen. Iemand een oplossing?
Black Eagle schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 11:12:
Nieuwe patch notes zien er inderdaad goed uit! Ben benieuwd, lossen toch wel een hoop irritante bugs op.

[...]

Is een reactie gegeven in de high resolution thread op het SWTOR forum. Ze hebben de medium optie verwijderd in de 1.1 patch. Dus high is de nieuwe medium, lijkt erop dat we aan deze textures vast zitten :'( .
Ik vind dit wel een beetje raar. High resolution textures zitten al wel in het spel, dit zijn de textures die je te zien krijgt in conversation cutscenes.
Snap niet helemaal waarom deze textures niet altijd gebruikt kunnen worden.

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:55

Noq

Na een week intensief spelen, heerlijk die vakantie, ben ik nu momenteel een level 31 Sith Assassin. Het spel speelt goed weg en de rest van zowel (real life :P) vrienden als mijn guild zijn goed op weg naar de 50.

Ik zit wel met 2 vragen;

1) Naast mijn main wil ik graag een healer levelen als alt. Wat zijn de degelijke healers in TOR? Zijn dit de operatives of mercenaries? (Graag speel ik 1 van deze 2, in plaats van Sith Sorcerer)

2) PvP is momenteel Crowd Control, Crowd Control en nog eens Crowd Control. Ik heb het gevoel dat dit nog niet helemaal lekker loopt. Wat verwachten jullie dat hiermee wordt gedaan? Dat ze over een maand een grote patch erin gooien die alles balanced en bijvoorbeeld ook de spelers verdeeld onder alleen level 50 Battlegrounds?
Noq schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 22:51:
Na een week intensief spelen, heerlijk die vakantie, ben ik nu momenteel een level 31 Sith Assassin. Het spel speelt goed weg en de rest van zowel (real life :P) vrienden als mijn guild zijn goed op weg naar de 50.

Ik zit wel met 2 vragen;

1) Naast mijn main wil ik graag een healer levelen als alt. Wat zijn de degelijke healers in TOR? Zijn dit de operatives of mercenaries? (Graag speel ik 1 van deze 2, in plaats van Sith Sorcerer)

2) PvP is momenteel Crowd Control, Crowd Control en nog eens Crowd Control. Ik heb het gevoel dat dit nog niet helemaal lekker loopt. Wat verwachten jullie dat hiermee wordt gedaan? Dat ze over een maand een grote patch erin gooien die alles balanced en bijvoorbeeld ook de spelers verdeeld onder alleen level 50 Battlegrounds?
de jedi healers zijn het sterkst op het moment (sage of sorc)

TheS4ndm4n#1919

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:55

Noq

RocketKoen schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 22:59:
[...]

de jedi healers zijn het sterkst op het moment (sage of sorc)
Ai.. vergeten te melden, we zijn een Empire guild :)

Verwijderd

Gisteravond op youtube wat filmpjes over het instellen van de interface bekeken en ik kan het zo snel niet zien, maar veel spelers hebben het vrij goed ingericht met snelkoppelingen zodat je met je linkerhand op het toetsenbord toch alles kan bedienen (ook die side panels en snelkoppelingen voor de onderste balk, die onderaan het scherm zit.

Heeft iemand een handige pagina met een goed indelingsschema dat ik kan overnemen in mijn settings zonder het zelf allemaal te moeten uitzoeken?

Edit: ik bedoel dit filmpje (vanaf 08:40):
YouTube: Star Wars the Old Republic Interface Walkthrough / Tutorial

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 23:23 ]

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-11 11:30
finally lvl50!
(imperial agent, Red Eclipse, Snipe)
heeft me toch denk ik wel zo'n 150 uur gekost...

Verwijderd

Hallo Mensen,

Ik speel nu sinds enkele dagen ook swtor en het bevalt met goed. Ik vraag me alleen af op welke server jullie allemaal spelen. Ik speel op Oxun Battle Circle, jedi knight. Is er geen overzichtje van ingame namen en de server waarop jullie spelen?

• BinaryRun
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 11:16:
Hallo Mensen,

Ik speel nu sinds enkele dagen ook swtor en het bevalt met goed. Ik vraag me alleen af op welke server jullie allemaal spelen. Ik speel op Oxun Battle Circle, jedi knight. Is er geen overzichtje van ingame namen en de server waarop jullie spelen?
RocketKoen schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:20:
[...]

die sites steunen op een plugin/addon die kijkt hoeveel spelers er zijn. voor swtor komen plugins pas over een tijdje, dus tot dan geen stats.
De meeste tweakers vind je op the red eclipse (pve) en scepter of ragnos (pvp)

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:24
Red Eclipse heeft tevens de Empire/Republic of Tweakers.

Verwijderd

Raxious schreef op zondag 08 januari 2012 @ 11:29:
Red Eclipse heeft tevens de Empire/Republic of Tweakers.
Dankjewel, dan maak ik een char aan op red eclipse. Ign wordt Casahtje voor de mensen die me willen toevoegen.

• BinaryRun
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 11:31:
[...]

Dankjewel, dan maak ik een char aan op red eclipse. Ign wordt Casahtje voor de mensen die me willen toevoegen.
De server naam is trouwens officieel "The Red Eclipse". Ik kwam er pas net achter na 10+ min. zoeken. ;)

Verwijderd

RevenNL schreef op zondag 08 januari 2012 @ 11:33:
[...]

De server naam is trouwens officieel "The Red Eclipse". Ik kwam er pas net achter na 10+ min. zoeken. ;)
Haha, was ook al aan het zoeken maar heb hem gevonden. Ik ga nu aan de slag :).

• BinaryRun
Ik kan niet kiezen tussen Empire & Republic. Any tips?

Edit: Ik ga uiteindelijk voor de Sith Inquisitor en dan naar Assasin. Het lijkt mij namelijk erg mooi om eerst een snelle ranged attack te doen en vervolgens melee. Ik heb ook nog aan smuggler zitten denken, maar daar mis ik de melee toch te veel.

[ Voor 69% gewijzigd door BinaryRun op 08-01-2012 12:31 ]

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
RevenNL schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:05:

Edit: Ik ga uiteindelijk voor de Sith Inquisitor en dan naar Assasin. Het lijkt mij namelijk erg mooi om eerst een snelle ranged attack te doen en vervolgens melee. Ik heb ook nog aan smuggler zitten denken, maar daar mis ik de melee toch te veel.
Is met een assassin dus niet handig aangezien je sterkste aanvallen en bonuseffecten alleen triggeren als je vanuit stealth begint :P

Los van af en toe een shock spell zul je in de praktijk bijna geen ranged abilities casten tenzij je gedwongen bent om te gaan kiten. Bovendien hebben de meeste spells maar een range van 10 meter op de Assassin in tegenstelling tot 30 meter op de sorcerer. Dus echt ranged kun je het niet noemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Nephalem op 08-01-2012 13:43 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-11 10:24
RevenNL schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:05:

De Smuggler Scroundel (of Imperial Agent Operative) en de Sith Inquisitor Assassin (of Jedi Shadow) spelen allen als een melee stealth rogue wanneer de DPS talent tree wordt gebruikt. De Smuggler/Imperial Agent heeft daarnaast ook een healing tree en de Assassin/Shadow heeft een tanking tree.

• BinaryRun
Nephalem schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:41:
[...]

Is met een assassin dus niet handig aangezien je sterkste aanvallen en bonuseffecten alleen triggeren als je vanuit stealth begint :P

Los van af en toe een shock spell zul je in de praktijk bijna geen ranged abilities casten tenzij je gedwongen bent om te gaan kiten. Bovendien hebben de meeste spells maar een range van 10 meter op de Assassin in tegenstelling tot 30 meter op de sorcerer. Dus echt ranged kun je het niet noemen.
Ik bedoelde ook meer dat je snel een aanvalletje loos terwijl je erop af rent en vervolgens een 'death blow' oftewel melee verdergaat.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 19:45
Kan iemand mij uitleggen hoe dat pvp gebeuren op ilum in elkaar zit? Snap er weinig van :/ Je hebt een quest waar je mee moet helpen met de "war effort" deze kan je completen door met die raketten te schieten maar is dat het enige wat je daar kan doen? Behalve dan ook wat pvp'en?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

MrVegeta schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:29:
Kan iemand mij uitleggen hoe dat pvp gebeuren op ilum in elkaar zit? Snap er weinig van :/ Je hebt een quest waar je mee moet helpen met de "war effort" deze kan je completen door met die raketten te schieten maar is dat het enige wat je daar kan doen? Behalve dan ook wat pvp'en?
Het is de bedoeling om alle vijf de objectives onder controle te houden. Dit doe je door te zorgen dat de andere factie die raketten niet op jouw Walkers/Turrets afvuurt. Om een objective over te nemen, moet je er juist voor zorgen dat je die raketten wel afvuurt zodat de Walkers/Turrets van de vijand kapot gaan.

Als je WoW hebt gespeelt is het dus eigenlijk iets zoals de oude Alterac Valley. Het werkt alleen nog niet helemaal lekker, want vaak staan Republic en Empire gewoon tegenover elkaar en wisselen de objectives met elkaar. Hierdoor kan iedereen de PvP quest doen zonder ook maar iemand te doden.
Metalkai schreef op zondag 08 januari 2012 @ 15:13:
[...]

Het is de bedoeling om alle vijf de objectives onder controle te houden. Dit doe je door te zorgen dat de andere factie die raketten niet op jouw Walkers/Turrets afvuurt. Om een objective over te nemen, moet je er juist voor zorgen dat je die raketten wel afvuurt zodat de Walkers/Turrets van de vijand kapot gaan.

Als je WoW hebt gespeelt is het dus eigenlijk iets zoals de oude Alterac Valley. Het werkt alleen nog niet helemaal lekker, want vaak staan Republic en Empire gewoon tegenover elkaar en wisselen de objectives met elkaar. Hierdoor kan iedereen de PvP quest doen zonder ook maar iemand te doden.
inderdaad. het enige "nuttige" wat je nu kan doen is zo snel mogelijk objectives overnemen voor je quest en buff.
en de tegenstander uitschakelen werkt dan juist contra-productief.
Hier moet dus nog wat over nagedacht worden.

TheS4ndm4n#1919

Ze zullen in de volgende patch wel de quest veranderen waardoor je PvP kills moet maken om de quest te kunnen completen, dus dat zal wel wat helpen.

• BinaryRun
Ik heb de vraag al half eerder gepost. Maar ik post hem nogeens en meer opener zodat het duidelijker is.

Welke class raden jullie aan voor mij? In KOTOR vond ik het altijd erg leuk om eerst een range attack te doen (zoals lightning, granade etc.) om vervolgens erop 'in te hakken' aka melee. Is dit in SWTOR ook mogelijk en zo ja, met welke class? (Advanced specialization)

• ErikRedbeard
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

RevenNL schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:28:
Ik heb de vraag al half eerder gepost. Maar ik post hem nogeens en meer opener zodat het duidelijker is.

Welke class raden jullie aan voor mij? In KOTOR vond ik het altijd erg leuk om eerst een range attack te doen (zoals lightning, granade etc.) om vervolgens erop 'in te hakken' aka melee. Is dit in SWTOR ook mogelijk en zo ja, met welke class? (Advanced specialization)
Het lijkt er op dat jij Jedi Shadow of de Sith counterpart wel leuk gaat vinden.
Je zou wat class filmpjes kunnen bekijken of iets lezen over de classes.

@RevenNL hieronder
Dat is idd de Assasin ja.

[ Voor 3% gewijzigd door ErikRedbeard op 08-01-2012 17:36 ]

• BinaryRun
ErikRedbeard schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:39:
[...]

Het lijkt er op dat jij Jedi Shadow of de Sith counterpart wel leuk gaat vinden.
Je zou wat class filmpjes kunnen bekijken of iets lezen over de classes.
De Sith counterpart van de Jedi Shadow is toch de Assasin? Daar ben ik nu namelijk mee bezig.

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:46
Eigenlijk is het best wel belachelijk dat je nadat je het spel zelf hebt gekocht ook nog een redeemcode moet kopen/invoeren of een subscription moet hebben voordat je kan spelen :s

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Balmorra ( @ Red Eclipse) nog steeds beetje bugged? In dat deel voor de Arms Factory waar je die shuttles moet slopen zijn (voor mij dan) de guards die bij de shuttles staan niet te doden.. je mept er wat vanaf en instant weer 100% healthy >.< Gelukkig is dat niet zo'n ramp want ze aggro'n ook niet echt.. en als ze dat wel doen dan is even van platform rennen genoeg om ze weer te laten rondkuieren...
Op zo'n moment wel jammer dat ze geen weaponskillen erin hebben zitten.. gewoon lekker ff daar op zooi inmeppen en skillen hehe.

Le Meow

• ErikRedbeard
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Poekie McPurrr schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:35:
Balmorra ( @ Red Eclipse) nog steeds beetje bugged? In dat deel voor de Arms Factory waar je die shuttles moet slopen zijn (voor mij dan) de guards die bij de shuttles staan niet te doden.. je mept er wat vanaf en instant weer 100% healthy >.< Gelukkig is dat niet zo'n ramp want ze aggro'n ook niet echt.. en als ze dat wel doen dan is even van platform rennen genoeg om ze weer te laten rondkuieren...
Op zo'n moment wel jammer dat ze geen weaponskillen erin hebben zitten.. gewoon lekker ff daar op zooi inmeppen en skillen hehe.
Is het niet zo dat juist diegene waar jij nu voor wegrent wel werken?
Want juist diegene die niet aggro'n lijken mij bugged.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Nee, want normaal blijven ze achter je aanzitten. Dit is gewoon van platform op trapje staan (1 meter verder dus) en de mob draait om alsof er niks aan de hand is. Dan weer platform op en mob aggro'd niet meer ook als sta je recht ervoor..

edit: wtf.. nu is m'n compagnion immortal.. Vette rent nu al 10 minuten lang met 3/4 health.. en er komt niks bij of af ondanks het gemep.. vage zooi hahaha.

Ah, ff andere zone in heeft dat opgelost.. was wel makkelijk.. Vette.. aanvallen jij! >:)

[ Voor 35% gewijzigd door Poekie McPurrr op 08-01-2012 18:21 ]

Le Meow

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:39:
edit: wtf.. nu is m'n compagnion immortal.. Vette rent nu al 10 minuten lang met 3/4 health.. en er komt niks bij of af ondanks het gemep.. vage zooi hahaha.

Ah, ff andere zone in heeft dat opgelost.. was wel makkelijk.. Vette.. aanvallen jij! >:)
Ik heb het idee dat na de laatste update wat dingen vreemd gaan. Gisteren had ik van die npc's die opeens verdwenen terwijl dat icoontje (dat je tegen ze moet praten) nog wel bleef zweven. Spel afsluiten en opnieuw opstarten en het was weer goed.

En vandaag had ik een vijand die niet dood wilde en na een herstart ging er wel health af.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Blaim schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:54:
Ik heb een raar texture probleem: ALLE body items en sommige landschapstukkken zijn lowres terwijl al het andere highres is, zoals m'n instellingen ook staan ingesteld. Heb het pas sinds vanmorgen. Iemand een oplossing?
Dit was een driver issue, heb ik opgelost door van 11.12 terug te gaan naar Catalyst 11.11. Voor diegene die er (nog) last van heeft.

• Idifix
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik wil op zich dit spel gaan spelen maar ik weet niet of mijn pc dat trekt.

AMB Athlon II X4 620 quad core
ATI Radeon HD5670 videokaart
4GB RAM

Dus is dit spel speelbaar op mijn pc?

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:17
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 23:20:
Gisteravond op youtube wat filmpjes over het instellen van de interface bekeken en ik kan het zo snel niet zien, maar veel spelers hebben het vrij goed ingericht met snelkoppelingen zodat je met je linkerhand op het toetsenbord toch alles kan bedienen (ook die side panels en snelkoppelingen voor de onderste balk, die onderaan het scherm zit.

Heeft iemand een handige pagina met een goed indelingsschema dat ik kan overnemen in mijn settings zonder het zelf allemaal te moeten uitzoeken?

Edit: ik bedoel dit filmpje (vanaf 08:40):
YouTube: Star Wars the Old Republic Interface Walkthrough / Tutorial
Leuke vraag waar ik zelf met heel veel MMO's ook moeilijkheden mee had. Heb geen filmpje of een screenshot maar ik zal het proberen uit te leggen.

Ik gebruik alle toetsen die om de WSAD toetsen zitten, in ieder geval zo veel mogelijk, zonder dat die andere functies verwijderen die belangrijk zijn. Ik gebruik de Q en de E voor mijn belangrijkste moves van mijn character die ik ook veel ga gebruiken (lees moves met een korte cooldown of die in je cycle zitten met aanvallen/healen). De Z en X toets gebruik ik persoonlijk altijd voor interrupt spells, dit doe ik bij al mijn characters zodat ik die altijd weet te vinden!

De X, Z, Q en E toets zitten bij mij op te plaats waar normaal gesproken de 9, 0, - en = toets zit omdat deze knoppen toch altijd veel te ver van mijn linkerhand zitten om überhaupt te kunnen gebruiken zonder mijn hand op te tillen.

En voor de rest heb ik alle andere quickslot bars op dezelfde manier ingedeeld maar dan met een modifier key zoals Shift, Alt en Ctrl (ook met je linkerhand te gebruiken). Op dit moment heb ik wel de 7 en 8 vervangen met Shift + Q en Shift + E voor mijn aanvals cycle zodat die mooi bij elkaar staan en omdat je de 7 en 8 toch ook niet kan bedienen zonder je hand op te tillen (ik niet in ieder geval), dus zo heb ik dat een beetje in elkaar zitten. Ik vindt het zelf erg goed werken, maar iedereen heeft natuurlijk wat anders!

edit: Overigens gebruik ik een modifer key trouwens bijna altijd met dezelfde soort spell/ability. Zo is een healingspell bijvoorbeeld altijd met Shift (als je als healer in groepsverband gaat healen is dat trouwens waarschijnlijk niet de beste oplossing maar wel als je solo aan het spelen bent)

Ik had zelf overigens liever 2 of 3 extra balken onderaan gehad (boven de mail balk) omdat je dan zo alle spells netjes bij elkaar hebt zitten i.p.v. over je scherm verdeeld. Ik gebruik de linkerbalk ook meestal voor spells/abilities die je toch niet zo vaak gebruikt en daarom ook met je muis aan klikt (quick travel, mount etc. etc.) Maar dat gaat bij Star Wars denk ik niet lukken omdat ik waarschijnlijk quickslots te kort heb dan :P

[ Voor 5% gewijzigd door Soepstengel op 08-01-2012 20:32 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Idifix schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:28:
Ik wil op zich dit spel gaan spelen maar ik weet niet of mijn pc dat trekt.

AMB Athlon II X4 620 quad core
ATI Radeon HD5670 videokaart
4GB RAM

Dus is dit spel speelbaar op mijn pc?
niet met geweldig hoge graphics, maar zeker wel speelbaar.

TheS4ndm4n#1919

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Gaan ze dat Light/Dark gedoe achter de komma ook nog eens aanpakken trouwens? :P

Le Meow

• Jveer
Poekie McPurrr schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:45:
Gaan ze dat Light/Dark gedoe achter de komma ook nog eens aanpakken trouwens? :P
Dat viel mij ook ineens op! Na 2 uur spelen ofzo kwam C2-N2 terug met een failed Diplomacy mission en sindsdien heb ik iets van 10 cijfers achter de komma bij m'n Light en Dark side... En kwam erachter dat ik 9 Dark points heb :( Wilde graag een uncorrupted Jedi Sage hebben :9

[ Voor 1% gewijzigd door Jveer op 08-01-2012 22:25 . Reden: C2-D2 klopt niet ]

Pagina: 1 ... 35 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.