Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:03:
[...]

Of juist sneller van begrip... :)

En jij hebt zeker zoveel begrip van de HeroEngine dat jij dat zeker weet...
Er zijn al meerdere topic over op het forum van swtor waar mensen al diverse bewijzen hebben aangevoerd dat er gewoon server side lag zit in de abilitys ik denk echt dat als je het niet merkt traag bent met klikken
een instantcast hoort instant te zijn en niet pas 0,5 tot 1 sec later te reageren.

ik zou zeggen lees het forum van swtor er eens op na, ipv het te verdedigen dat er niks aan de hand is.

met pvp merk je het nog erger waar een snelle interuppt niet doorkomt door de 0,5 sec vertraging of als je mount en naar voren drukt en daardoor meteen dismount.

en ja ik weet het zeker want ik ondervind het zelf en vele met mij

heb zelf een lage lag <50ms en 120fps stabiel dus het zit echt server side

vind het verder een geweldige game dus ik hoop dat ze er snel iets aan doen

[ Voor 3% gewijzigd door stamp op 06-01-2012 12:18 ]

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Verwijderd

Bartjeuhz schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:17:
[...]nog niet helemaal wakker denk ik.

Het probleem ligt em denk ik in het feit dat kinky activiteiten voor weirdos zijn, en moorden...tja...gewoon moorden zoals in ieder spel
I just died a little inside.. Als deze zin niet zo enorm in en in triest zou zijn zou het humor zijn, maar helaas.

Slaap maar lekker door hoor ventje, denk niet dat je ooit wakker zult worden met die denkwijze. :z

Verwijderd

stamp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:16:
[...]

Er zijn al meerdere topic over op het forum van swtor waar mensen al diverse bewijzen hebben aangevoerd dat er gewoon server side lag zit in de abilitys ik denk echt dat als je het niet merkt traag bent met klikken
een instantcast hoort instant te zijn en niet pas 0,5 tot 1 sec later te reageren.

ik zou zeggen lees het forum van swtor er eens op na, ipv het te verdedigen dat er niks aan de hand is.

met pvp merk je het nog erger waar een snelle interuppt niet doorkomt door de 0,5 sec vertraging of als je mount en naar voren drukt en daardoor meteen dismount.

Ik denk dat het ook per persoon verschilt hoor, het zal heel goed kunnen zijn dat het serverside is, maar dat niet iedereen er last van heeft.

Ik merk het alleen bij het mounten of het spawnen van mijn companion, verder heb ik absoluut geen abillity-lag en ik speel bijzonder dicht op GCD tijden van de abillities die ik heb. Nog nooit 0,5 tot 1 sec lag gehad.

Ik zeg niet dat ik je niet geloof, ik denk alleen dat het niet serverside GENERAL is. Ik zit meer te denken aan problemen tussen ISP's of iets in die richting, grote groepen hebben er last van, anderen weer niet.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Servers zijn up. :)

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
Denk dat het zich vooral voordoet in warzones.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:18:
[...]

I just died a little inside.. Als deze zin niet zo enorm in en in triest zou zijn zou het humor zijn, maar helaas.

Slaap maar lekker door hoor ventje, denk niet dat je ooit wakker zult worden met die denkwijze. :z
wat ik bedoel is dat kinky shit (als slaven met leren halsbanden etc) toch net ff wat minder aan bod komt in games dan het uitmoorden van je vijanden. Er zal een soort van taboe op liggen waardoor mensen het sneller afkeuren in games.Moorden op je computer is immers relatief normaal.

Steam: CatBearCow

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-11 14:30
SinergyX schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:10:
[...]

Daarnaast heb je ook nog de compleet foute visuele feedback van AoE's, targeted AoE's zie je een mooie rode cirkel, maar de damage zelf is velen malen groter dan je cirkel. Zet ik een droid buiten spel (slice), richt mijn AoE zeker 3 meter buiten hem, gewoon nog raak :?

Zeker die BH en Trooper ability klopt de cirkel totaal niet met de range die AoE echt heeft.
Dit vind ik zelf ook heel jammer. De cirkel mag dan wel een indicator zijn maar zorg dan dat hij daadwerkelijk goed aangeeft waar de AOE damage is, zo moeilijk kan dat toch niet zijn? :)

Zeker voor CC is het heel irritant als je AOE indicator niet klopt.

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11 15:08
stamp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:16:
[...]

vind het verder een geweldige game dus ik hoop dat ze er snel iets aan doen
Ik heb het forum al gelezen, en alle 3 of inmiddels 4 posts die er over gemaakt zijn. Nogmaals, ik ben van mening dat het een gevoel is, en niks meer dan dat.

Je zegt het zelf, ik mount, en dan loop ik naar voren, en dismount ik weer. Kortom, je was nog met je mounten bezig, en ging alweer proberen je volgende actie te doen. Dus wordt je eerste actie afgebroken. Voor mij is dit ene volkomen logisch gevolg van hoe jij dit benadert.

WAT als Bioware dit nou zo wil ? Ze willen de spelers beter controle geven over het spel, door het allemaal net dat ene tikje meer afhankelijk te maken van de juiste timing ? En ze willen niet dat swtor een buttonbasher wordt.

Ik blijf erbij, het is puur een probleem van de spelers, het is een gevoel.

• ActualFantasy
EnigmaNL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:22:
[...]

Dit vind ik zelf ook heel jammer. De cirkel mag dan wel een indicator zijn maar zorg dan dat hij daadwerkelijk goed aangeeft waar de AOE damage is, zo moeilijk kan dat toch niet zijn? :)

Zeker voor CC is het heel irritant als je AOE indicator niet klopt.
Ik wil je niet gelijk aanvallen hoor, maar kan het nog makkelijker ? Nu vereist het nog een beetje denkwerk ipv gewoon een grote overlay op je scherm waar je wel of niet bij kan of mag.

een beetje gevoel en zo voor het spel.

• EnigmaNL
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:23:
Je zegt het zelf, ik mount, en dan loop ik naar voren, en dismount ik weer. Kortom, je was nog met je mounten bezig, en ging alweer proberen je volgende actie te doen. Dus wordt je eerste actie afgebroken. Voor mij is dit ene volkomen logisch gevolg van hoe jij dit benadert.
De actie zou klaar moeten zijn wanneer de channel balk verdwijnt en dat is dus niet zo. Dus is het fout.
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:25:
Ik wil je niet gelijk aanvallen hoor, maar kan het nog makkelijker ? Nu vereist het nog een beetje denkwerk ipv gewoon een grote overlay op je scherm waar je wel of niet bij kan of mag.

een beetje gevoel en zo voor het spel.
Vind ik echt onzin, andere MMO's kunnen het wel goed doen, waarom SWTOR dan niet? Het voegt niks toe aan denkwerk maar maakt het eerder gokwerk. Een indicator moet duidelijk aangeven wat de situatie is, niet ongeveer.

Een AOE indicator MOET gewoon kloppen anders zou je in flashpoints waarbij CC belangrijk is nooit AOE abilities kunnen gebruiken.

[ Voor 41% gewijzigd door EnigmaNL op 06-01-2012 12:28 ]

• ActualFantasy
EnigmaNL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:26:
[...]

De actie zou klaar moeten zijn wanneer de channel balk verdwijnt en dat is dus niet zo. Dus is het fout.
Ok, dus is het geen server ding, maar een client ding. De interface van de client is dus niet goed afgesteld ?

En dan kom ik weer met hetzelfde. Ik kijk bijna nooit naar mijn interface bar... je gaat toch op je gevoel af wanneer je skils weer kan gebruiken na een tijdje.

Als ik dan Bioware was dan zou ik in alle skills omschrijvingen gewoon alles met 1 seconde ophogen. Dan is er ineens een voordeel van een halve seconde ?
[...]
Een AOE indicator MOET gewoon kloppen anders zou je in flashpoints waarbij CC belangrijk is nooit AOE abilities kunnen gebruiken.
Maar het is geen AoE indicator, het is een "waar is ongeveer het centrum van mijn AoE" indicator. Ik kan echt nergens terugvinden dat er staat dat die cirkel op de grond, het totale bereik van je AoE is. Als jij mij dat kan aangeven, dan neem ik mijn woorden terug.

Je crosshair in BF3 geeft ook maar aan waar de kogels ongeveer uitkomen....

[ Voor 31% gewijzigd door ActualFantasy op 06-01-2012 12:31 ]

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 21:32

Rem

ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:23:
[...]

Ik heb het forum al gelezen, en alle 3 of inmiddels 4 posts die er over gemaakt zijn. Nogmaals, ik ben van mening dat het een gevoel is, en niks meer dan dat.

WAT als Bioware dit nou zo wil ? Ze willen de spelers beter controle geven over het spel, door het allemaal net dat ene tikje meer afhankelijk te maken van de juiste timing ? En ze willen niet dat swtor een buttonbasher wordt.

Ik blijf erbij, het is puur een probleem van de spelers, het is een gevoel.
Over het mounten: De animatie is vaak al klaar, de castbar ook. Maar als je dan gaat lopen is hij vaak tóch nog niet klaar.

• EnigmaNL
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:28:
Ok, dus is het geen server ding, maar een client ding. De interface van de client is dus niet goed afgesteld ?
Nee, de tijd tussen het verdwijnen van de channel balk en het "klaar zijn" van mounten varieert.
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:28:
Maar het is geen AoE indicator, het is een "waar is ongeveer het centrum van mijn AoE" indicator.
Precies! "Ongeveer" hoort niet bij een indicator! Een indicator geeft precies aan wat hij bedoelt. Een AOE indicator hoort dus een omlijning te zijn van het veld waarover AOE damage gedaan wordt. En dat is dus niet zo.

[ Voor 45% gewijzigd door EnigmaNL op 06-01-2012 12:32 ]

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

[...]

Vind ik echt onzin, andere MMO's kunnen het wel goed doen, waarom SWTOR dan niet? Het voegt niks toe aan denkwerk maar maakt het eerder gokwerk. Een indicator moet duidelijk aangeven wat de situatie is, niet ongeveer.
Ik ben juist blij dat dit zo is, met WoW was het allemaal veelste makkelijk opgezet, ben blij dat de doelgroep qua nadenken hier wat hoger is.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• ActualFantasy
EnigmaNL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:30:
[...]

Nee, de tijd tussen het verdwijnen van de channel balk en het "klaar zijn" van mounten varieert.
Ja, das logisch toch ? Dat er een kleine variatie in zit ?

Je ping varieert ook elke seconde...

• EnigmaNL
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:33:
[...]

Ja, das logisch toch ? Dat er een kleine variatie in zit ?

Je ping varieert ook elke seconde...
Ping is geen indicator, ping is iets wat gemeten wordt door een indicator. De pingtool die de ping meet is wel een indicator en die meet precies wat de ping is op dat moment.

• ActualFantasy
EnigmaNL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:30:
[...]

[...]

Precies! "Ongeveer" hoort niet bij een indicator! Een indicator geeft precies aan wat hij bedoelt. Een AOE indicator hoort dus een omlijning te zijn van het veld waarover AOE damage gedaan wordt. En dat is dus niet zo.
Nogmaals, het is geen indicator van je AoE.. het is een indicator waar je mortar land...Of wat je dan ook afvuurt.

• stamp
  • Niet online
Dat je er geen last van hebt wil niet zeggen dat andere er ook geen last van hebben verschil kan al simpel zitten in het feit dat we waarschijnlijk op een andere server zitten misschien verschilt het wel per server.

Maar het afdoen als onwaar omdat je het zelf niet merkt is vrij irritant voor de mensen die er echt een probleem mee hebben.

dus prima jij merkt het niet, maar ik en vele met mij wel.

• EnigmaNL
Dakreal schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:33:
[...]

Ik ben juist blij dat dit zo is, met WoW was het allemaal veelste makkelijk opgezet, ben blij dat de doelgroep qua nadenken hier wat hoger is.
Wat voegt het nou voor denkwerk toe dat een indicator niet klopt? Grootste onzin...

De indicator klopt niet en na een tijdje wen je eraan en kun je inschatten hoe ver de AOE damage buiten de indicator valt maar dat voegt NIETS toe aan denkwerk, alleen aan gewenning.

Als een indicator niet klopt is dat gewoon een grote faal en moet dat aangepast worden. Zou leuk zijn als je HP en energy/heat indicators ook gaan afwijken. Dat voegt dan ook enorm veel denkwerk toe! Dan geeft hij 12% HP aan terwijl het 0% HP is, leuk! Of 0% energy terwijl je nog 5% hebt en daadwerkelijk wel een aanval kan doen.

Als de AOE indicator bewust niet kloppend gemaakt is moeten ze alle andere indicatoren ook fout maken lijkt me, dan moet je meer nadenken.

• ActualFantasy
EnigmaNL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:34:
[...]

Ping is geen indicator, ping is iets wat gemeten wordt door een indicator. De pingtool die de ping meet is wel een indicator en die meet precies wat de ping is op dat moment.
Goed, ik ga het wat anders uitleggen.

Jij drukt op knop van mounten. Jouw pc stuurt bericht naar server, ik mount, server stuurt terug is goed, en stuurt daarna terug, is klaar.

Wat nou als er ineens door het downloaden van een film, of joost mag weten wat anders, er een vertraging zit tussen het berichtje van het mag, en is klaar.

Jou client was al wel begonnen, want het mag......dus die client begint vrolijk met zijn castbar indicatie...

Ik heb geen flauw idee of het zo gaat, maar het zou zomaar kunnen.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hier zijn de videos van onze eerste 2 hardmode kills:

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• ActualFantasy
EnigmaNL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:36:
[...]

Wat voegt het nou voor denkwerk toe dat een indicator niet klopt? Grootste onzin...

De indicator klopt niet en na een tijdje wen je eraan en kun je inschatten hoe ver de AOE damage buiten de indicator valt maar dat voegt NIETS toe aan denkwerk, alleen aan gewenning.

Als een indicator niet klopt is dat gewoon een grote faal en moet dat aangepast worden. Zou leuk zijn als je HP en energy/heat indicators ook gaan afwijken. Dat voegt dan ook enorm veel denkwerk toe! Dan geeft hij 12% HP aan terwijl het 0% HP is, leuk! Of 0% energy terwijl je nog 5% hebt en daadwerkelijk wel een aanval kan doen.

Als de AOE indicator bewust niet kloppend gemaakt is moeten ze alle andere indicatoren ook fout maken lijkt me, dan moet je meer nadenken.
nogmaals, laat mij een post zien van een dev of zo, die zegt dat de indicator is voor het volledige AoE effect....

Het is een TARGET indicator. Het laat zien WAAR je AoE gaat landen, niet waar het EFFECT werkt...

• EnigmaNL
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:39:
[...]

nogmaals, laat mij een post zien van een dev of zo, die zegt dat de indicator is voor het volledige AoE effect....

Het is een TARGET indicator. Het laat zien WAAR je AoE gaat landen, niet waar het EFFECT werkt...
Dan is het een zeer gefaalde indicator imo. Als het doel van de indicator alleen is om aan te duiden waar de aanval gericht wordt zou een crosshair voldoende (en veel duidelijker) zijn. Een cirkel is in zo'n beetje alle (MMO)RPG's een AOE indicator en geeft aan in welk gebied damage gedaan wordt. RPG basics zeg maar...

• ActualFantasy
EnigmaNL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:41:
[...]

Dan is het een zeer gefaalde indicator imo. Als het doel van de indicator alleen is om aan te duiden waar de aanval gericht wordt zou een crosshair voldoende (en veel duidelijker) zijn. Een cirkel is in zo'n beetje alle (MMO)RPG's een AOE indicator en geeft aan in welk gebied damage gedaan wordt. RPG basics zeg maar...
En Bioware heeft besloten dat ze dit anders willen doen. Ik heb hem nooit gebruikt of gezien zoals jij doet, ik heb het idd meer als een hele grote crosshair gezien.

• stamp
  • Niet online
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:42:
[...]

En Bioware heeft besloten dat ze dit anders willen doen. Ik heb hem nooit gebruikt of gezien zoals jij doet, ik heb het idd meer als een hele grote crosshair gezien.
Wat is dat toch in dit topic met de fanbois iemand geeft aan ergens problemen mee te hebben en alle antwoorden zijn "er is geen probleem there are no droids here"

• EnigmaNL
[...]

Ik ging er gelijk al vanuit dat het zo werkte als ik aangaf omdat het in alle andere games die ik gespeeld heb ook zo is. Ik vind het dan ook raar en onverwacht dat ze hiervan afwijken aangezien ze zoveel andere "standaarden" wel lenen.

Verwijderd

[...]

Het is wel logisch en het word dan ook nergens omschreven.

In alle MMO's die ik heb gespeeld was de AOE indicator ook daadwerkelijk de complete radius van de AOE. Als Bioware het anders wil doen, prima, maar geef het heel duidelijk aan.

Wat ik namelijk ook mis zijn de randomheden die je dan zou "moeten" krijgen. Zoals de ene keer meer AOE links, rechts, voor of achter. Dat is dus ook niet het geval. Als je het dan een beetje random wilt houden, prima, maar doe het dan ook in zijn geheel.

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:45:
Wat ik namelijk ook mis zijn de randomheden die je dan zou "moeten" krijgen. Zoals de ene keer meer AOE links, rechts, voor of achter. Dat is dus ook niet het geval. Als je het dan een beetje random wilt houden, prima, maar doe het dan ook in zijn geheel.
Ik merk wel met Death from Above van de Bounty Hunter dat de rakketten die je afvuurt niet altijd op dezelfde plekken terecht komen, het patroon varieert wel. De damage wordt wel gelijkmatig verdeelt over alle mobs die in het AOE gebied staan. Is dus meer iets visueels lijkt wel.

• ActualFantasy
stamp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:45:
[...]

Wat is dat toch in dit topic met de fanbois iemand geeft aan ergens problemen mee te hebben en alle antwoorden zijn "er is geen probleem there are no droids here"
Tja, wat is dat toch met die zeikerds. Its werkt niet zoals ze willen / gewend zijn, en het is gelijk een probleem van het spel/ontwikkelaar...

• stamp
  • Niet online
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:47:
[...]

Tja, wat is dat toch met die zeikerds. Its werkt niet zoals ze willen / gewend zijn, en het is gelijk een probleem van het spel/ontwikkelaar...
zeikerds ??? wtf ik meld dit soort problemen omdat misschien iemand anders er ook wel mee zit, kraak het spel niet af en hoop aleen dat ze er wat aan doen en dan ben ik een zeikerd =) realy wtf is er met jullie mis

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
[...]

de SW quote die je wilt gebruiken is "these are not the droids you are looking for" ;)

• EnigmaNL
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:47:
[...]

Zeikerds? In een MMORPG is het gewoon een absolute must dat de UI goed gemaakt is en accuraat is. Niemand heeft wat aan halfbakken indicatoren. Je wilt toch ook dat het duidelijk is hoeveel HP/Energy je hebt? Waarom is een damage indicator dan niet duidelijk?

De UI is bijna de helft van het spel dat je speelt en een van de belangrijkste onderdelen.

• ActualFantasy
stamp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:49:
[...]

zeikerds ??? wtf ik meld dit soort problemen omdat misschien iemand anders er ook wel mee zit, kraak het spel niet af en hoop aleen dat ze er wat aan doen en dan ben ik een zeikerd =) realy wtf is er met jullie mis
Nou, rustig maar.

Ik kan precies hetzelde reageren. Waarom ben ik een fanboi als ik iets anders ervaar dan jij ? Ik snap echt niet waarom je je nou zo druk maakt.

Verwijderd

stamp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:49:
[...]

/me aait Stamp over zijn bolletje....

poepie dan? :>

• EnigmaNL
Ja er zijn mensen die beledigt zijn wanneer je een spel kritisch beoordeelt. Als je zegt spel X doet Y fout dan zijn er mensen die pissed raken omdat zij fan zijn van spel X en ze vinden dat spel X alles goed doet en dat alle kritiek (gegrond of niet) onterecht is.

• Dakreal
[...]

Sinds wanneer ben je een fanboy als je het niet eens bent met kritiek? Wat is dat toch met die official forum kwaliteit opmerkingen?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-10 21:36
Als in het meerendeel van alle spellen binnen een bepaald genre - en in deze dan (MMO)RPG's - een standaard wordt gezet (én wordt aangehouden) door het grootste gedeelte van de industrie, is het niet zo vreemd dat de gamers hierop hun verwachtingen baseren en hun aannames maken.

Als die achteraf fout blijken te zijn HOEFT dat niet te betekenen dat de developer fout zit...dat kan inderdaad ook gewoon betekenen dat het "works as designed". Maar dan hadden ze dat inderdaad wel beter ergens kunnen verduidelijken. Zelfs als de developer het effect exact zo bedoeld heeft zoals het nu functioneert, kunnen ze zelf ook wel inzien dat gamers het anders gewend zijn. Zo kunnen ze zelf enig beklag vóór zijn.

Maar elkaar lopen flamen/afkraken hierover heeft geen zin. Pak het op in een ingame ticket/SWTOR Forums en kijk wat de devs erover te zeggen hebben, maar ga niet onderling lopen zaniken of de devs "white knighten". Heeft toch geen zin? Geniet gewoon van het spel, en petition voor een change/patch of laat het gaan :)

• stamp
  • Niet online
Fanboi Deliberate mispelling of the word 'fanboy' typically referring to an annoying, immature fan of a specific video game console.

fanbois typically spend most of their free time telling anyone who will listen how perfect thier console of choice is, and how inferior all other products are. fanbois will not stop annoying other people until everyone they know is converted to their way of thinking.

daarom :P

Maar laten we ophouden ga aleen svp niet meteen iets voor onzin uitmaken, omdat je er zelf niet mee zit.

[ Voor 11% gewijzigd door stamp op 06-01-2012 12:56 ]

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Neem aan dat iedereen een gezond inschatting vermogen heeft.?
Als je 5 levels nadat je de Aoe spell gekregen hebt nog steeds niet kan zien hoe groot de range is (hij is altijd hetzelfde namelijk) zou ik toch eens naar de oogarts gaan :)

Ik gebruik een van mijn Aoe spells in mijn rotatie en weet altijd precies te vertellen waar deze begint en gaat eindigen.
Ik zie het probleem dus ook niet!

• Dakreal
stamp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:54:
Fanboi Deliberate mispelling of the word 'fanboy' typically referring to an annoying, immature fan of a specific video game console.

fanbois typically spend most of their free time telling anyone who will listen how perfect thier console of choice is, and how inferior all other products are. fanbois will not stop annoying other people until everyone they know is converted to their way of thinking.

daarom :P
Dus je verwijst eigenlijk naar jezelf?

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-11 10:34
heel herkenbaar, in gereral en op het officiele forum struikel je er ook over: zo mogelijk nog vervelender dan de default trolls in wow..

Wat me opvalt is dat het aantal fanboys zoveel groter is dan bij aion/aoc en rift, misschien een jonger publiek?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

blouweKip schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:57:
[...]

heel herkenbaar, in gereral en op het officiele forum struikel je er ook over: zo mogelijk nog vervelender dan de default trolls in wow..

Wat me opvalt is dat het aantal fanboys zoveel groter is dan bij aion/aoc en rift, misschien een jonger publiek?
juist ouder :P
de SW fanboys zijn waarschijnlijk een stuk ouder.
tenminste, ik kan me niet voorstellen dat iemand fanboy wordt als episode 1 hun 1e SW ervaring was :+

TheS4ndm4n#1919

• stamp
  • Niet online
Dakreal schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:56:
[...]

Dus je verwijst eigenlijk naa jezelf?
triest geprobeerd maar nee want ik geef al aan dat het probleem misschien niet bij jou speelt maar andere er wel last van hebben. maar de fanbois hier ontkennen alles want hun spelletje zou misscien een bug kunnen hebben.

en dit vind ik wel een erg trieste post Dakfake :P

• Dakreal
stamp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:59:
[...]

triest geprobeerd maar nee want ik geef al aan dat het probleem misschien niet bij jou speelt maar andere er wel last van hebben. maar de fanbois hier ontkennen alles want hun spelletje zou misscien een bug kunnen hebben.

en dit vind ik wel een erg trieste post Dakfake :P
Je geeft aan dat het normaal kinderen zijn die trollen, en dan geef je zelf zo een kinderachtige reactie met naampjes noemen... mijn god. Ik ga een ander Swtor forum zoeken om te discussieren over het spel ipv dit soort zielige conversaties.

Om even die 'indicatie' toe te lichten:

Suppressive Fire zegt
Sprays a wave of bolts over the target area, dealing 3379 - 3631 weapon damage over the duration to up to 3 targets within 5 meters.

Ik neem aan dus 'within 5 meter' van mijn AoE center-punt.

Dit heb ik getest met een gele mob (non agro), door een guildy steeds dichterbij te laten gaan tot hij Shiv (4 meter) kan casten. Als ik dan daar 1/4de afstand bij neem, heb ik 5 meter. Daarna hem iets meer van de mob af laten staan, zodat ik zeker over de 5 meter heen ga.

Nu cast ik Suppressive Fire buiten die 5 meter (de AoE indicatie is trouwens stuk kleiner, gok 3 meter), dus in theorie zou hij die gele mob niet moeten raken. Toch krijgt die mob de volle lading van mijn Suppressive Fire, dit klopt dus gewoon niet. Of de AoE tooltip is bugged, of de skill zelf, of er is iets raar met range en AoE in de game.

Dat natuurlijk naast het feit dat het compleet onlogisch is dat enkel mobs in die AoE geraakt worden, terwijl je dus 'richting' die AoE schiet. Kogels gaan magisch langs elke mob die tussen jou en je AoE staan.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 06-01-2012 13:01 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• EnigmaNL
blouweKip schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:57:
[...]

Er zijn heel veel spelers die geen kritiek tolereren. Volgens mij is dat niet leeftijdgebonden hoor.

Volgens mij zijn het vaak mensen die van een anderer grotere MMO komen en hun keuze voor SWTOR moeten rechtvaardigen tegenover zichzelf en hun MMO vriendjes. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat de nieuwe MMO die ze spelen fouten bevat die de andere niet heeft!

• Sneezzer
Voor iedereen die aan het flauw doen is:
Check de dev tracker op 29-12-2011

Het bestaat echt, en wordt onderzocht.

GeorgZoeller Delay - Character Responsiviteit General Discussion -> Ability Delay -- Character Responsiveness (This will make or break SW:TOR)

This issue is under active investigation.

The complication is that there are actually a number of different issues with very different causes and potential resolutions lumped together in this thread.

All we can say for now is 'we are actively working on the topic of character responsiveness'.

• stamp
  • Niet online
Sneezzer schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:04:

GeorgZoeller Delay - Character Responsiviteit General Discussion -> Ability Delay -- Character Responsiveness (This will make or break SW:TOR)

The complication is that there are actually a number of different issues with very different causes and potential resolutions lumped together in this thread.

All we can say for now is 'we are actively working on the topic of character responsiveness'.
oww zelfs de dev erkennen het lol 8)

• ActualFantasy
Sneezzer schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:04:

stamp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:06:
[...]

oww zelfs de dev erkennen het lol 8)
Ze zijn dus actief aan het bedenken hoe ze het het beste op papier kunnen uitleggen dat dit nou juist het gedrag is wat ze willen.

Dat is het hele nadeel met dit soort posts. Ze zeggen een hoop, maar nooit duidelijk. Different issues, different causes. Daar valt dus ook het gevoel van spelers onder.

[ Voor 7% gewijzigd door ActualFantasy op 06-01-2012 13:07 ]

Verwijderd

Over die Imperial Agent. Ik heb nu een Operative rondlopen op Dromund Kaas en ik vraag me ook af waarh et nu precies heen zal gaan. Ik heb al wel gelezen dat als je voor Concealment gaat het echt om prikken met dat mes gaat, met Shiv, Backstab en Debilitate, en later ook Lacerate. Cover en kneel gebruik je volgens mij amper meer.

Van wat ik van Lethality heb gezien gaat dat vooral over DoTs.

Sniper heb ik geen ervaring mee maar ik denk dat de Agent gewoon het minst SW is van alle klassen. Zoals eerder vermeld, er is in tegenstelling tot de andere klassen niet een IA in de zes films te vinden.

• EnigmaNL
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:06:
Ze zijn dus actief aan het bedenken hoe ze het het beste op papier kunnen uitleggen dat dit nou juist het gedrag is wat ze willen.
Lees het berichtje nogmaals :) Er staat niet dat het zo is als ze willen want anders werd het geen issue genoemd... Iets is een issue wanneer het gaat zoals het niet hoort :)

• ActualFantasy
EnigmaNL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:08:
[...]

Lees het berichtje nogmaals :) Er staat niet dat het zo is als ze willen want anders werd het geen issue genoemd... Iets is een issue wanneer het gaat zoals het niet hoort :)
Ja, het gevoel van de spelers over dit onderwerp is niet wat ze gedacht hadden, en gaat dus niet zoals het hoort..

Nogmaals, het is maar helemaal hoe je het interpreteerd.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:07:
Over die Imperial Agent. Ik heb nu een Operative rondlopen op Dromund Kaas en ik vraag me ook af waarh et nu precies heen zal gaan. Ik heb al wel gelezen dat als je voor Concealment gaat het echt om prikken met dat mes gaat, met Shiv, Backstab en Debilitate, en later ook Lacerate. Cover en kneel gebruik je volgens mij amper meer.

Van wat ik van Lethality heb gezien gaat dat vooral over DoTs.

Sniper heb ik geen ervaring mee maar ik denk dat de Agent gewoon het minst SW is van alle klassen. Zoals eerder vermeld, er is in tegenstelling tot de andere klassen niet een IA in de zes films te vinden.
Ben dus niet de enige die dat vind :P Het is een leuke class, maar niet echt star-warrig :)

Maar ik heb juist voor Sniper gekozen om het Cover systeem, een redelijk uniek systeem wat je nog niet veel hebt gezien in games. Nadeel is alleen dat je zo bizar random gaat staan/zitten, dat het niet echt 'mooi' speelt.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 06-01-2012 13:12 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sneezzer
Lol, vooral blijven doorgaan met je fantasy...

Er staat: The complication is that there are actually a number of different issues with very different causes and potential resolutions lumped together in this thread.
In het nederlands betekend dat niet, we gaan er een verhaaltje over schrijven... er staat: dat er verschillende oorzaken zijn (als het zo zou horen was het simpel, works as designed) en verschillende potentionele oplossingen (als het zo zou horen zou er geen oplossing nodig zijn).

Zo, kunnen we nu weer verder?

Verwijderd

Actualfantasy, ga eerst eens pvp doen voor je hier onnozel komt doen.

Als je speelt op 'gevoel' en niet naar je spells kijkt, kan je natuurlijk ook niet zien dat het foutloopt.
Ik heb al meermaals gehad dat abilities echt een seconde later gebeuren in pvp.
vb Backhand die een stun geeft, loop ik soms te spammen in pvp, hoewel hij active staat op bar, ik vlak naast de enemy sta...

Dit is wel degelijk een echt probleem, en in PVP komt het heel duidelijk naar voor.

• ActualFantasy
Sneezzer schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:10:
Lol, vooral blijven doorgaan met je fantasy...

Er staat: The complication is that there are actually a number of different issues with very different causes and potential resolutions lumped together in this thread.
In het nederlands betekend dat niet, we gaan er een verhaaltje over schrijven... er staat: dat er verschillende oorzaken zijn (als het zo zou horen was het simpel, works as designed) en verschillende potentionele oplossingen (als het zo zou horen zou er geen oplossing nodig zijn).

Zo, kunnen we nu weer verder?
Er zijn verschillende issues - eentje daarvan is de beleving bij de gebruiker
Different Causes - We hebben het niet van te voren verteld
Resolution - We leggen het later uit in een post.

Duidelijker kan ik het niet maken...

• stamp
  • Niet online
Dakreal schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:00:
[...]

Je geeft aan dat het normaal kinderen zijn die trollen, en dan geef je zelf zo een kinderachtige reactie met naampjes noemen... mijn god. Ik ga een ander Swtor forum zoeken om te discussieren over het spel ipv dit soort zielige conversaties.
Hee jij post iets om mij te irriteren ik kaats de bal terug en blijkbaar heb ik geraakt.

Maar laten we er mee kappen topic wordt er niet leuker op.

vanavond maar eens lvl 50 worden ben er bijna :))) dan maar eens een tank maken want damn wat is daar een tekort aan zeg kost eeuwen om tank te vinden, in iedergeval op mijn server.

ps tip voor de mensen rond de lvl 40 erg mooie lvl 40 pvp gear een paar rondjes pvp en je bent meteen top gegeared. geef het nu vaak aan mn companions mn tankje(pet) heeft al 12000 hp (ben zelf healer)

• ActualFantasy
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:12:
Actualfantasy, ga eerst eens pvp doen voor je hier onnozel komt doen.

Als je speelt op 'gevoel' en niet naar je spells kijkt, kan je natuurlijk ook niet zien dat het foutloopt.
Ik heb al meermaals gehad dat abilities echt een seconde later gebeuren in pvp.
vb Backhand die een stun geeft, loop ik soms te spammen in pvp, hoewel hij active staat op bar, ik vlak naast de enemy sta...

Dit is wel degelijk een echt probleem, en in PVP komt het heel duidelijk naar voor.
Lvl 35 commando - Valor rank 35
Lvl 20 Jedi Knight - Valor rank 19
LvL 20 Jedi consular - Valor rank 20

Geloof me, ik heb er geen last van, of niet hinderlijk dat het mij beperkt.

Sowieso is melee combat veel "lastiger" in pvp, omdat je meer afhankelijk bent van Lag. Veel skills maken gebruik van een range, en een bepaalde hoek onder welke ze werken. Voor, achter, naast. Jou beeld kan best heel anders zijn dan wat de server denkt door de vertraging / lag.

[ Voor 15% gewijzigd door ActualFantasy op 06-01-2012 13:16 ]

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:10:
[...]

Ben dus niet de enige die dat vind :P Het is een leuke class, maar niet echt star-warrig :)
Hmm, misschien dat Leia er eentje zou kunnen zijn.
  • Goede diplomaat
  • Kan zich vermommen
  • Wurgt iemand zonder blikken of blozen
  • Naast Jango Fett een van de beste schutters in de films
stamp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:13:
vanavond maar eens lvl 50 worden ben er bijna :))) dan maar eens een tank maken want damn wat is daar een tekort aan zeg kost eeuwen om tank te vinden, in iedergeval op mijn server.
Ik hoop wel dat op latere lvls een tank ook echt als tank aanvoelt, wat t/m 25 zie ik nog helemaal 0,0 extra's in een tank, buiten dat je 40% reduction hebt tov 20-30% normaal en je iets meer agro hebt. Heb nu 1x hammer gedaan en (naam kwijt, die laatste baas teleport steeds naar andere locatie en summoned 2 turrets), maar ik voel me daar zo squishy als het maar kan.

Of zijn ze echt het WoW principe achterna gegaan, klappen van 30-40% HP zijn normaal en moet je maar bijhealen?

Verwijderd

Bijvoorbeeld bij huttball is het goed merkbaar hoor, zeker als je vijanden van ramps af probeerd te blazen en je ze ineens de goede richting helpt omdat de skill te laat is.

• EnigmaNL
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:13:
[...]

Toch grappig hoe jij dingen erbij verzint die niet in de tekst genoemd worden :) Knap is dat, waar heb je dat geleerd?

• ActualFantasy
EnigmaNL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:16:
[...]

Toch grappig hoe jij dingen erbij verzint die niet in de tekst genoemd worden :) Knap is dat, waar heb je dat geleerd?
Wat verzin ik er dan bij ? Er wordt toch ook nergens over gerept in hun post dat het door de server komt, maar daar ga jij wel vanuit ?

Daarom zei ik al eerder. Dit soort posts in standaard voor dit soort bedrijven. Er wordt veel gezegd, maar het is nooit duidelijk.

• Sneezzer
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:13:
[...]

Oww.... wacht, voor jou gevoel speelt het soepel en smooth. Dat verklaard het allemaal. |:(

Echt, deze week nog niet iemand tegen gekomen die alles wat krom is zo recht probeert te praten dan jij, zelfs als op de devtracker er een post over is, kun je deze nog omdraaien.

Maar goed, zal het eens op jou manier proberen:
Er zijn verschillende issues - cast-delay, castbar-ending before casting, mounting cancelled after mounting (castbar gone).
Different Causes - Lag, server delay, cast-delay
Resolution - We gaan het proberen te fixen per probleem.

Ps. nu snap ik het, je wilt graag eens trollen. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Sneezzer op 06-01-2012 13:20 ]

• EnigmaNL
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:18:
[...]

Wat verzin ik er dan bij ? Er wordt toch ook nergens over gerept in hun post dat het door de server komt ?

Daarom zei ik al eerder. Dit soort posts in standaard voor dit soort bedrijven. Er wordt veel gezegd, maar het is nooit duidelijk.
eentje daarvan is de beleving bij de gebruiker / We hebben het niet van te voren verteld / We leggen het later uit in een post.

Dat verzin jij er allemaal bij...

Nog maar ff een linkje naar de post in het topic zelf: http://www.swtor.com/comm...d.php?p=897912#edit897912

Aub. lezen wat er staat en niet zelf dingen erbij verzinnen, dat verandert de betekenis van het bericht.

• ActualFantasy
Sneezzer schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:19:
[...]

Oww.... wacht, voor jou gevoel speelt het soepel en smooth. Dat verklaard het allemaal. |:(

Echt, deze week nog niet iemand tegen gekomen die alles wat krom is zo recht probeert te praten dan jij, zelfs als op de devtracker er een post over is, kun je deze nog omdraaien.

Maar goed, zal het eens op jou manier proberen:
Er zijn verschillende issues - cast-delay, castbar-ending before casting, mounting cancelled after mounting (castbar gone).
Different Causes - Lag, server delay, cast-delay
Resolution - We gaan het proberen te fixen per probleem.
Daar KAN je helemaal gelijk in hebben...maar jij weet dat net zo zeker als ik het weet, omdat ze dus niks zeggen over wat het nou daadwerkelijk is.

Ik geef je geen ongelijk hoor, het KAN allemaal wat jij zegt. Maar dat van mij KAN ook.

Als ze nou zo zeker er van zijn dat het de server of de engine of de animatie is, waarom zeggen ze dan niet gewoon : There are several issues with our engine and the animations that are not behaving correctly. We are actively working on fixing this.

[ Voor 11% gewijzigd door ActualFantasy op 06-01-2012 13:22 ]

Verwijderd

Kunnen we nu eens even normaal gaan doen tegen mekaar, ik heb geen zin in een flame-war.

Houd het ontopic, en anders ga je maar vast lekker weekend vieren en weg van het forum.

Verwijderd

Nee dat kan helemaal niet.

• ActualFantasy
Ok, discussie voorbij dan.

• Sneezzer
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:20:
[...]

Daar KAN je helemaal gelijk in hebben...maar jij weet dat net zo zeker als ik het weet, omdat ze dus niks zeggen over wat het nou daadwerkelijk is.

Ik geef je geen ongelijk hoor, het KAN allemaal wat jij zegt. Maar dat van mij KAN ook.

Als ze nou zo zeker er van zijn dat het de server of de engine of de animatie is, waarom zeggen ze dan niet gewoon : There are several issues with our engine and the animations that are not behaving correctly. We are actively working on fixing this.
Eens, maar blijf dan niet volhouden dat alles door het gevoel komt en iedereen die anders beweert uit de tent proberen te lokken, blijft het een stuk leuker van.

• ActualFantasy
Sneezzer schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:24:
[...]

Eens, maar blijf dan niet volhouden dat alles door het gevoel komt en iedereen die anders beweert uit de tent proberen te lokken, blijft het een stuk leuker van.
Tja, dat werkt natuurlijk net zo hard de andere kant op. Maar goed, je hebt gelijk wat dat betreft.

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-11 21:41
Iemand had een stukje voor de popcorn fight een vraagje over operative met concealment als skilltree.

Antwoord:

Ja, je werkt eigenlijk nonstop in melee.
Je gaat stealthed naar groep toe, gooit 1 van de non-robots met sleep dart in slaap, loop snel naar andere, gooit er zware backstab overheen, gevolgd door een shiv en soms sever tendor.
Als je wat tactical advantage opgebouwd heb, gooi je er een debilitate op gevolgd door een eviscerate.
Daarna wissel je continue af tussen shiv, backstab en ladingen eviscerate.
Flash bang's en frag grenades zijn ook altijd wel nuttig, deze wissel ik vaak af met distraction om de zware skills van de grotere npc's te interrupten.

Cover, sniper, overload shot gebruik je nauwelijks, meeste damage komt toch via eviscerates eigenlijk.
TIP: collateral strike,tactical opportunity wil je wel snel hebben in je skill tree, omdat eviscerate tactical advantage nodig heeft om te werken en als je die dan soms terugkrijgt is dat mooi meegenomen.

Trouwens, alacrity heb je als operative niet nodig, je energybar is namelijk de bottleneck, dus dat je skills sneller zou kunnen herhalen heb je weinig aan, als je energybar dat niet bij kan houden en door die maffe regenerating (bijna volle bar geeft betere regen, dan zeer lage) wil je eigenlijk in een ritme komen, waarbij je de energybar bijna altijd boven de 65 a 70 percent hebt.

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Moet je de 2 heroic quests in de startzone eigenlijk halen voordat je een advanced class kan kiezen?

Steam: CatBearCow

Verwijderd

Nope, alle heroics kan je links laten liggen.

• Sneezzer
Bartjeuhz schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:53:
Moet je de 2 heroic quests in de startzone eigenlijk halen voordat je een advanced class kan kiezen?
Nee, alleen class-quests zijn "verplicht" voor je voortgang.

Verwijderd

Bartjeuhz schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:53:
Nope, heroic quests zijn nooit nodig om te advancen in wat dan ook.

ook (alle) flashpoints zijn optioneel

Verwijderd

Gisteren level 50 geworden op m'n Marauder. Ik heb die zelfde dag nog 10 TIEN Champion bags geopend (die epic pvp bags) en had gewoon geen enkele piece of gear, wat een slecht systeem zeg als sommige mensen na 15 bags all full epic zijn en ik me net 1 zwakke piece centurion gear kan veroorloven door de marks die dan wel weer in de bags zitten. En alsof het nog niet erg genoeg was gaf ik die per ongeluk uit aan een heavy armor strength belt ipv medium armor.. hopen dat ik een refund krijg na m'n ticket. Hier baal ik echt zwaar van, Valor rank 40 en ik heb er dus helemaal geen bal aan gehad. Zo kan ik wel 200 bags farmen voordat ik een epic pvp setje heb, en dan op rank 60 weer opnieuw beginnen farmen met Battlemaster bags. Echt....

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

tja zo werkt het systeem.
en daarbij horen extremen, in negatief en positief opzicht..
het zou helemaal van de zotte zijn als iedereen uit elke bag dikke epic gear zou krijgen, het is rot voor je dat jij die pech hebt. maar beter dat mensen die pech hebben dan dat iedereen full epic rondrent

• whykillme
  • Laatst online: 19-11 22:00
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:02:
Gisteren level 50 geworden op m'n Marauder. Ik heb die zelfde dag nog 10 TIEN Champion bags geopend (die epic pvp bags) en had gewoon geen enkele piece of gear, wat een slecht systeem zeg als sommige mensen na 15 bags all full epic zijn en ik me net 1 zwakke piece centurion gear kan veroorloven door de marks die dan wel weer in de bags zitten. En alsof het nog niet erg genoeg was gaf ik die per ongeluk uit aan een heavy armor strength belt ipv medium armor.. hopen dat ik een refund krijg na m'n ticket. Hier baal ik echt zwaar van, Valor rank 40 en ik heb er dus helemaal geen bal aan gehad. Zo kan ik wel 200 bags farmen voordat ik een epic pvp setje heb, en dan op rank 60 weer opnieuw beginnen farmen met Battlemaster bags. Echt....
hoe tien?

Je kan er 1 hebben, 5 stacken met tokens, heb jij gister 4 bags gefarmed ben je hele dag bezig geweest zeker?

Verwijderd

WasMachinator schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:05:
tja zo werkt het systeem.
en daarbij horen extremen, in negatief en positief opzicht..
het zou helemaal van de zotte zijn als iedereen uit elke bag dikke epic gear zou krijgen, het is rot voor je dat jij die pech hebt. maar beter dat mensen die pech hebben dan dat iedereen full epic rondrent
Onzin. Eerst introduceren ze Bolster om gear in PvP onafhankelijk proberen te maken en dan komen ze met zo een onzinnig systeem waarbij mensen die 10keer zoveel tijd in PvP stoppen nog achter kunnen lopen tov van iemand met een valor rank van 10 die al full epic is. Terwijl het doel van PvP gear alleen is om PvPers een 20% advantage te geven over PvE players die in PvE gear in warzones komen aankakken.

En de poster boven me:

Ik had 1 bag gekocht op lvl 20 ofzo, en heb voordat ik 50 werd 1000 warzone en 1000 mercenary commendations opgespaard waarmee ik weer 5 bags kon kopen. Toen de weekly en daily van Ilum gedaan wat weer 3 of 4 bags was, en de Warzone daily die op lvl 50 ook een bag geeft. Vandaag ga ik de Warzone weekly completen die ook 2 of 3 bags geeft.

Verwijderd

Waarover klaag je dan?
Dat de dropchance voor jou te laag was, of die van anderen te hoog?

• WasMachinator

WasMachinator

I'll be back! =)

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:16:
Waarover klaag je dan?
Dat de dropchance voor jou te laag was, of die van anderen te hoog?
hij klaagt dat hij niet net als die andere gasten gewoon bij al zijn bags full epic kreeg dat hij ook nog eens kan gebruiken.. tenminsten zo komt het over

Verwijderd

Forumwarriors je kunt zeggen wat je wilt, maar een systeem dat compleet random RNG gear uitdeelt klopt gewoon van geen kanten. Denk dat jullie wel anders piepen als je 50+ uur in warzones hebt gestopt en er met niks uitkomt, om vervolgens te zien dat mensen die amper in warzones zitten en af en toe een weekly of daily doen op ilum na 10 bags bijna compleet gedecked zijn in champion's gear (wat beter is dan centurions gear wat je kunt kopen voor 23-39 commendations per piece, waarvan er in een bag 3 zitten, 4 als je geluk hebt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:24:
Forumwarriors je kunt zeggen wat je wilt, maar een systeem dat compleet random RNG gear uitdeelt klopt gewoon van geen kanten. Denk dat jullie wel anders piepen als je 50+ uur in warzones hebt gestopt en er met niks uitkomt, om vervolgens te zien dat mensen die amper in warzones zitten en af en toe een weekly of daily doen op ilum na 10 bags bijna compleet gedecked zijn in champion's gear (wat beter is dan centurions gear wat je kunt kopen voor 23-39 commendations per piece, waarvan er in een bag 3 zitten, 4 als je geluk hebt.
tsjah, random is nu eenmaal random, de een zal er enorme mazzel mee hebben, jij zit aan de andere kant van het verhaal.

ik zie het grote probleem niet zo, ja het is frustrerend, maar dat is nu eenmaal het doel van randomizers. Als dat je niet aan staat, dan moet je maar ergens anders voor gaan sparen.

Verwijderd

Je komt gewoon heel elitair over nu, alsof jij het gewoon verdient in full champions gear te lopen, en al die andere niet.

Verwijderd

Aan de andere kant, het houdt je wel mooi bezig :+

• WasMachinator

WasMachinator

I'll be back! =)

dat is juist de hele essentie! Die bags moeten juist compleet random zijn! anders klopt er niks van!

voor mensen die zoveel tijd in warzones enzo steken zouden ze dan misschien bags kunnen maken waarvoor je aan een bepaald aantal potjes moet hebben deelgenomen, waarbij er een grotere KANS is op epic gear.

Verwijderd

WasMachinator schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:27:
dat is juist de hele essentie! Die bags moeten juist compleet random zijn! anders klopt er niks van!

voor mensen die zoveel tijd in warzones enzo steken zouden ze dan misschien bags kunnen maken waarvoor je aan een bepaald aantal potjes moet hebben deelgenomen, waarbij er een grotere KANS is op epic gear.
Dat is nou juist het frustrerende, dat er niet eens zo'n systeem is. Beter baseren ze de dropchance op je Valor rank ofzo.

En ja Pumba, ik vind dat ik meer recht heb op champion gear dan iemand die minder dan een kwart van de tijd die ik in PvP stop, PvPed. Als je dat als elitist ervaart, dan is dat jouw mening. En ik heb nooit gezegd dat ik al verwacht een volledige epic set hebben, dan is de lol er ook al snel vanaf.

Verwijderd

Ik heb zelf nog geen ervaring met het systeem, heb 4 chars lvl 20+ en ik vermaak me kostelijk met pvp.
Zijn die bags de enige manier om aan pvp gear te geraken?

Ik dacht dat er valor requirements waren voor beste pvp gear?

Verwijderd

Where is da love?! :o

Anyhowwwwwwwww..

Ik ben ondertussen lvl34 met m'n Sith Sorcerer. Het spel en vooral de questlijn blijft me immens hard boeien! Jammer genoeg met al die feestdagen en andere verplichtingen / hobbies nog niet al te veel kunnen spelen. Maar dit weekend, Oh ja, DIT weekend, ga ik er eens een stevige lap op geven!! Ik benieuwd naar hoe chapter 1 gaat eindigen en wat mijn volgende doel in mijn Pixelleven wordt! Ik ben nu op Nar'Shadaa de bonus quests aan het afronden (alhoewel ik reeds hoge level ben is mijn principe (en genot): ALLES DOEN! :) ) , om daarna naar Taris te trekken, vermoed ik. Tot nu toe vond ik Tatooine en Nar'Shadaa de vetste gebieden, maar ik kijk zo hard uit naar Hoth, OH BWOY!! :9~

Tot nu toe ben ik maar enkele bugs tegengekomen.
Het storendste vind ik de fps-drops wanneer ik bijvboorbeeld mijn Character Panel opendoe.. Dan 'hangt' de game voor 1sec, en ik begrijp maar niet hoe dit komt.. Ik heb al vanalles geprobeerd om dit te verhelpen maar no dice so far.
Verder is het dismounten wanneer de mountbar completed is ook wel een bummer. Maar niets onoverkomelijks, en ik ben er zeker van dat dit zeer snel gepatched zal worden.

Overall: Ik amuseer me rot en dat is het enige wat telt tijdens gamen wat ONTSPANNING is! (sommigen prent dit even in! ;) )

Verwijderd

ben een beeeeetje lui, dus ik vraag het maar even:

Is er ergens een complete lijst te vinden met alle craftables en materials? Dus ook alle items die je met underworld trading en slicing kan krijgen?

Verwijderd

Nog lang niet alles is bekend, maar er is al best veel te vinden op torhead

Dit is ook wel een interessante sheet om te bekijken:
https://docs.google.com/s...SXpyMVh6ZzRoalkyYmc#gid=0

Verwijderd

LOL, vanochtend deze pagina geopend, vervolgens tot 14:50 lesgegeven en kom ik terug en zijn er 99 nieuwe berichten :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:43:
Ik heb zelf nog geen ervaring met het systeem, heb 4 chars lvl 20+ en ik vermaak me kostelijk met pvp.
Zijn die bags de enige manier om aan pvp gear te geraken?

Ik dacht dat er valor requirements waren voor beste pvp gear?
/walloftext

De enige manier is om bags te kopen van je commendations, en je krijgt ze van de 2 dailies/2 weeklies. Champion bags hebben dus een random kans om een token te droppen waarmee je direct een champion gearpiece kunt kopen (niet zomaar alles, voor elke piece is een verschillend token).

Dan zou je denken, leuk, met wat geluk heb ik zo een volle set. Maar dan komt er nog eens bij dat je zelfs 10x dezelfde token kunt krijgen voordat je een token krijgt om je 2e andere piece te halen. En zo blijft dat dus doorgaan tot je de volle set hebt. Nou veel succes ermee, als je nog 1 piece moet, stel je voor de mainhand wapen, het meest belangrijke, en dan is er ten eerste de kans dat je geen token uit een bag hebt, en dan nog eens een grote kans dat je een token dubbel krijgt van iets wat je al lang hebt.

Er zitten wel 3-4 centurion commendations in een bag waarmee je sub-par PvP gear kunt aanschaffen voor 23-39 commendations per stuk (nog veel meer voor wapens dacht ik), ook leuk als je dan net een centurion peice aanschaft en in de volgende bag zit er precies dezelfde tokenpiece maar dan van de championset, ben je nog verder van huis.

En ja, vanaf valor rank 60 kun je betere PvP gear halen uit Battlemaster bags, precies hetzelfde systeem alleen droppen die champion commendations en hebben ze een kans om Battlemaster tokens te droppen.

En Valor rank 60 is echt niet simpel. Vanaf rank 40 komt er namelijk na iedere rank 4k bovenop de valor points die je nodig hebt voor het volgende level, weet niet of dit op 50 nog meer wordt. Maar het loopt dus aardig op.

Dan moet je wel kunnen begrijpen dat dit een brak systeem is en dat ik gefrustreerd ben als er na 10 bags nog niks nuttigs is gedropt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 14:59 ]

Verwijderd

Ik snap dat dit niet het beste systeem is en ik begrijp de frustratie.
Het systeem kan dan duidelijk wel beter, ik dacht dat er ook andere manieren waren om aan gear te komen.

Er zijn ook 2 soorten badges, maar ik krijg tot nu toe altijd dezelfde.
Moet ik deze inwisselen voor de mercenary commendations, of krijg je deze op hogere lvl ofzo?

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Zelf heb ik tot nu toe redelijk mazzel gehad. 1 week lvl 50, elke dag de dailies etc doen en wat extra bags kopen en ik zit op 5 pieces of gear (en nog 3 dubbele maar ok).

Wat ik frustrerend vind aan het systeem, is dat PVP gear zo verschrikkelijk veel uitmaakt! Nu, met mijn 5 PVP stukjes aan) kom ik opeens veel beter mee in PVP. Als healer ben ik target nr1 zodra ze het doorhebben, in het begin heb je geen schijn van kans. nu kan ik mezelf echt een minuut of twee levend hourden met 2-3 man op me.

Een guildie van mij, zelfde class/spec heeft in dezelde tijd pas 1 item gekregen en begint PVP steeds minder leuke te vinden, want hij is zo dood. Ik daarintegen vind het steeds leuker en scoor ook beter waardoor ik steeds meer uit ga lopen.

De mensen die dus al geen success hebben bij de bags, komen daarna nog verder achter te lopen omdat ze minder scoren en waarschijnlijk ook minder warzones zullen gaan doen.

I-racing Profile

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:07:
Ik snap dat dit niet het beste systeem is en ik begrijp de frustratie.
Het systeem kan dan duidelijk wel beter, ik dacht dat er ook andere manieren waren om aan gear te komen.

Er zijn ook 2 soorten badges, maar ik krijg tot nu toe altijd dezelfde.
Moet ik deze inwisselen voor de mercenary commendations, of krijg je deze op hogere lvl ofzo?
met 30 van die badges (ben de naam even kwijt) kun je 10 mercenary badges kopen.

200 van elk is 1 tas waard.
In 1 tas zitten centurion badges (3 soms 4) OF 1 stuk champions gear + 1 badge.
Centurion is zeg maar tier 1
Champion tier 2
Battlemaster tier3

I-racing Profile

• Yvilthi
helemaal met themac1983 eens!

Ik had gelukkig het voordeel dat ik de weg al een beetje kon en met 1e kerstdag als lvl 50 was hierna heb ik alleen nog daily HM gelopen en warzones gespeeld. Zelf ook niet echt het geluk gehad om snel veel gear te krijgen maar ja boeiend.
Ik had wel het geluk dat niemand nog veel pvp gear had.
Nu met een alt merk ik het erg goed (juggernaut) dat je geen enkele dmg doet op lvl 50-ers met pvp gear.
Ik ben dan ook best tevreden met de aankomende patch 1-49 & 50 only warzones.

Verwijderd

dus met 1000 badges kan ik 200 mercenary + 200 andere badges kopen = 1 tas

dat gaat idd wel even duren dan :p

• Yvilthi
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:13:
dus met 1000 badges kan ik 200 mercenary + 200 andere badges kopen = 1 tas

dat gaat idd wel even duren dan :p
800 :)

overigens de weekly pvp brengt 3 tasjes op.
De daily 1 ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Yvilthi op 06-01-2012 15:14 . Reden: weekly daily ]

Pagina: 1 ... 34 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.