Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Verwijderd
Is een verschil tussen Republic en Empire, bij Republic kom je pas later op Balmorra omdat deze in handen is van the empireSneezzer schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:40:
[...]
Op lvl 34 zit je toch niet meer op Balmorra?
Dacht dat dat tot lvl 22 was oid....
Lol, was even vergeten dat er ook nog mensen aan de republic kant spelen.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:43:
[...]
Is een verschil tussen Republic en Empire, bij Republic kom je pas later op Balmorra omdat deze in handen is van the empire
Verwijderd
@ werk
iets interresants voor pvp?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 09:51 ]
lekker imps killen, wat wil je nog meer?Sneezzer schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:50:
[...]
Lol, was even vergeten dat er ook nog mensen aan de republic kant spelen.
Want wat duurt een pvp battle nu? 10-15 minuten? en je kan gemakkelijk 10.000xp+ halen. Wat meer is dan sommige quests waar je langer over doet.
Ik had hem nog niet gezien, en dit zijn iig goeie plannenVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:35:
Goed nieuws voor PvP-ers:
http://www.swtor.com/blog/new-year%E2%80%99s-pvp-update
(zag hem nergens gepost, of ik kijk er overheen)
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Dat ging heel ergens anders over.Kaap schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:34:
Lees je die waarschuwing ook nadat je op "Post reply" hebt gedrukt?
melden dat de servers onverwacht down zijn mag prima.
een discussie over hoe je genaaid bent omdat de maintenance op je vrije dag is, van 20 pagina's, mag niet
Verwijderd
Ik zit op de site te kijken, maar zie die aankondigingen nergens staan (wel server status etc.)?
Makkelijkste plek is @swtor op twitter.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:44:
Waar kan je die aankondigingen vinden dat er onderhoud gepleegd gaat worden (en op welke tijden)?
Ik zit op de site te kijken, maar zie die aankondigingen nergens staan (wel server status etc.)?
Het is om de dance-exploit te fixen.
Als je een emote gebruikte, was je onkwetsbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 05-01-2012 10:56 ]
Servers gaan off voor maintenance. Niemand zit te wachten op weer een dergelijke discussie.RocketKoen schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:36:
[...]
Dat ging heel ergens anders over.
melden dat de servers onverwacht down zijn mag prima.
een discussie over hoe je genaaid bent omdat de maintenance op je vrije dag is, van 20 pagina's, mag niet
Ik heb gisteren Balmorra afgerond en moet nu naar Hoth, ben nu 38 dus dat zal geen probleem zijn.
die nieuwe spacebattles zijn wel pittig zeg
Lekker vies, vandaar dat die siths in warfronts constant aan het /lol waren.RocketKoen schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:55:
http://www.swtor.com/patchnotes
Het is om de dance-exploit te fixen.
Als je een emote gebruikte, was je onkwetsbaar.
Gelukkig gefixed, jammer dat mensen altijd massaal exploints misbruiken. Greintje eerlijkheid is ver te zoeken tegenwoordig. (is dan wel leuk om ze al lachend dood te maken, dan heb ik de laatste lach
[ Voor 29% gewijzigd door Dakreal op 05-01-2012 11:04 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
38 en Balmorra afgerondDakreal schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:57:
[...]
Servers gaan off voor maintenance. Niemand zit te wachten op weer een dergelijke discussie.
Ik heb gisteren Balmorra afgerond en moet nu naar Hoth, ben nu 38 dus dat zal geen probleem zijn.
die nieuwe spacebattles zijn wel pittig zegmaar je krijgt gelukkig een flinke stapel xp ervoor
Republic heeft een andere level range als Empire daarKaap schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:00:
[...]
38 en Balmorra afgerondDas een 18-24 zone ofzo...hoe kreeg je daar nog exp.
Verwijderd
ik ga voor de twitter optie omdat die wat makkelijker lijkt voor nu, dat forum ziet er wel interessant uit, maar het is wat overweldigend aangezien ik nog niet zo ver ben in het spel (nu level 7, maar heb alweer 3 dagen niet kunnen spelen). Ik lees dan liever hier wat mee (al begrjip ik daar ook niet alles van, maar dat komt wel).kladblokje schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:51:
andere plaatsen zijn de launcher en het general discussion forum
Bedankt voor de links.
Net als Taris en Nar Shaddaa, Empire en Republic hebben daar verschillende level rangesKaap schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:00:
[...]
38 en Balmorra afgerondDas een 18-24 zone ofzo...hoe kreeg je daar nog exp.
Ah das dus het geluid wat ik elke keer hoor als ik Lightning gebruikVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:04:
Even iets heel anders:
BLIZZ IS AWESOME!!!!!!
Verwijderd
Ja Mako is veel leukerwezzal schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:06:
Waarom? Doe mij Mako maar...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 11:12 ]
Blizz is de rede dat ik ooit een BH ga levelen. (speel atm republic). Jawa's ftw!Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:04:
Even iets heel anders:
BLIZZ IS AWESOME!!!!!!
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Wou al zeggen, das niets nieuws... Mass Effect heeft ook alleen wat dubieuze "Oooh's" en "Aaaah's" met een mooi zwart scherm... meer niet...Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:15:
[...]
Ooh sry jij dacht dat je echt sex zou zien een een Amerikaanse game.
het wachten is op de hotcoffee pluginVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:16:
[...]
Wou al zeggen, das niets nieuws... Mass Effect heeft ook alleen wat dubieuze "Oooh's" en "Aaaah's" met een mooi zwart scherm... meer niet...
Verwijderd
Duurde toch maar 50 minuutjes?
Als je seks wil zien heb ik nog wel wat sites voor je....
Kunnen mensen stoppen met roepen dat alles een spoiler is...
Verwijderd
Namen zal ik niet noemen, ook praat ik niet over bossen of class questen.Ashrah schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:19:
Gaat het niet om, dit is onderdeel van je class beleving en het is zonde als je dat soort dingen van te voren weet imo.
Maar dat Mako je Companion is of wordt weet iedereen, en dat je geen sex in de game ziet is ook niets nieuws.
Als ik hier nu ga roepen "gister 32 geworden en heb nu xxxxxx als companoin" dat is pas spoilen.
Alle servers down, behalve de server met mijn chars ?
Net nu ik op mijn werk zit...
Dat iets mogelijk is in het spel van een ander betekend niet direct dat het bij jou ook mogelijk is, misschien heb je wel een heel andere stijl waardoor een companion jou wel of niet leuk genoeg vind. Of omdat je gewoon een andere geslacht speelt.Ashrah schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:19:
Gaat het niet om, dit is onderdeel van je class beleving en het is zonde als je dat soort dingen van te voren weet imo.
Of dat je ineens met een keuze wat mensen unhappy maakt waarvan je dat nog niet verwacht had, of juist wel.
Ik zei een keer in game dat je meer dan 1 companion kreeg (Dromund kaas) in party chat, toen ging 1 van mensen ook over op omg spoiler.
En als female kun je zelf het bed in met Torian
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Verwijderd
nope, alles is echt down....ActualFantasy schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:29:
Foutje van de server-status pagina ?
Alle servers down, behalve de server met mijn chars ?
Net nu ik op mijn werk zit...
Weinig spoiler, het is vrij bekend dat een groot deel van companions 'romance-able' zijn, mits het maar mannetje/vrouwtje is (zelfs Zavros van Inquis) en je ook de moeite neemt tijd te steken in affection. (Vette aan de collar laten zitten en steeds shocken zal weinig doen aan je affection
Youtube filmpje van Willsaam met een Dark Sith is echt geweldig, die dialogen van haar zijn leuk
Vind trouwens Bounty Hunter wel de leukste set aan companions hebben, je begint geweldig met Mako (healer), epic Blizz en FF-alike Torian.
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2012 11:53 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 12:10 ]
In mijn ogen komt het meer neer op een single-player game wat ook met meer man gespeeld kan worden. Want volgens de geleerden in dit topic is de game helemaal alleen uit te spelen...
Nu weet ik niet hoe dit bij WoW is... maar dit genre lijkt me wel leuker dan WoW. WoW heb ik gespeeld. maar niet echt zo gek lang. De setting van deze game doet me veel meer aan. Maar als het niet echt een MMO is hoeft het van mij niet meer.
Kom je wel andere gasten tegen als je aan het gamen bent of is dat ook niet het geval?
EDIT: Volgens bovenstaande post is het wel duidelijk dat het niet echt een singleplayer game is
[ Voor 12% gewijzigd door Oxigeon op 05-01-2012 12:09 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Echter, is het wel zo dat je meer dingen solo kan doen door de companions. Companions kunnen de rol invullen van de class die je t meest nodig hebt (healer, dps, tank), dit maakt solo (+companion) dus een stuk makkelijker als helemaal alleen..
Maar in mijn ogen blijft het wel een MMO, maar wel met meer singleplayer aspecten als in bijv. WoW, dat wel.. maar je hebt bijvoorbeeld ook de flashpoints, die kan je dan weer erg moeilijk solo doen (soort van instances als in WoW), dus die dingen zijn er ook gewoon, samen met PvP etc.
An sich is dit principe weinig anders dan WoW, het zijn enkel de flashpoints/group-quests waar je 'geforceerd' wordt met anderen te gaan spelen, juist door de companions is solo vrij goed te doen en voor velen ook de voorkeur. In theorie kan je inderdaad tot level 50 gaan zonder 1x in party te gaan, mits je de gear/tijd/level/spec/companion ervoor hebt (Sith warrior vs Jedi/pawadan is echt klote, daar wordt je companion buiten spel gezet). Het is ook maar per saldo wat je wil doen in de game, end-raiding principe gaat meestal naar het 'grind naar cap lvl en ga dan met parties dungeons farmen'.Oxigeon schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:08:
Ik weet niet echt wat ik van deze game moet vinden als ik hier alles zo lees.
In mijn ogen komt het meer neer op een single-player game wat ook met meer man gespeeld kan worden. Want volgens de geleerden in dit topic is de game helemaal alleen uit te spelen...
Nu weet ik niet hoe dit bij WoW is... maar dit genre lijkt me wel leuker dan WoW. WoW heb ik gespeeld. maar niet echt zo gek lang. De setting van deze game doet me veel meer aan. Maar als het niet echt een MMO is hoeft het van mij niet meer.
WoW is weinig anders, ook daar kan je in theorie 1-85 volledig solo doen, zal iets langzamer gaan omdat dungeons daar een aanzienlijk deel van je exp geven (wat is bij flashpoints absoluut het geval niet vind).
Qua genre/settings, het is maar wat je leuk vind. Scifi an sich vind ik leuk, maar Starwars-lore boeit me vrij weinig. Binnen de game zijn de quests vrij 'transparant' opgezet, per saldo blijft het een 'kill dit, loot dat, zoek dit, praat met dat'.
PvP op dit moment wordt hoofdzakelijk gebruikt voor exp (goed potje pak ik rustig 8-11k exp, waar een missie me maar rond de 5-6k geeft), maar door de grote hoeveelheid 50's vs 10-49's is het inhoudelijk totaal nog niet interessant.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2012 12:15 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bedankt voor de info. Dus eigenlijk is het ongeveer hetzelfde als alle andere MMO's. De speeltijd van de game ligt nu op ongeveer 100uur tot je door de questst heen bent. Het lijkt mij dat bij een update er vanzelf nog enkele honderden uren bij gaan komen. Anders ben je inderdaad vrij snel klaar met de game (je kan uiteraard een nieuw character aanmaken dan)SinergyX schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:14:
[...]
An sich is dit principe weinig anders dan WoW, het zijn enkel de flashpoints/group-quests waar je 'geforceerd' wordt met anderen te gaan spelen, juist door de companions is solo vrij goed te doen en voor velen ook de voorkeur. In theorie kan je inderdaad tot level 50 gaan zonder 1x in party te gaan, mits je de gear/tijd/level/spec/companion ervoor hebt (Sith warrior vs Jedi/pawadan is echt klote, daar wordt je companion buiten spel gezet). Het is ook maar per saldo wat je wil doen in de game, end-raiding principe gaat meestal naar het 'grind naar cap lvl en ga dan met parties dungeons farmen'.
WoW is weinig anders, ook daar kan je in theorie 1-85 volledig solo doen, zal iets langzamer gaan omdat dungeons daar een aanzienlijk deel van je exp geven (wat is bij flashpoints absoluut het geval niet vind).
Qua genre/settings, het is maar wat je leuk vind. Scifi an sich vind ik leuk, maar Starwars-lore boeit me vrij weinig. Binnen de game zijn de quests vrij 'transparant' opgezet, per saldo blijft het een 'kill dit, loot dat, zoek dit, praat met dat'.
PvP op dit moment wordt hoofdzakelijk gebruikt voor exp (goed potje pak ik rustig 8-11k exp, waar een missie me maar rond de 5-6k geeft), maar door de grote hoeveelheid 50's vs 10-49's is het inhoudelijk totaal nog niet interessant.
EDIT: Nog een vraagje, er zit 30 dagen speeltijd bij de game. Ik heb geen creditcard. Maar heb op verschillende sites gelezen dat de 30 dagen pas geactiveerd kunnen worden als je een creditcard hebt. Klopt dit? Of is het spel altijd te activeren en te spelen zonder alweer een extra gamecard te hoeven kopen?
[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 05-01-2012 12:20 ]
Of timecard toevoegen, maar het is inderdaad een sneaky-kleine-lettertjes verhaal. Je moet eerst een subscriptionplan opzetten voordat je die 30 dagen krijgt.Oxigeon schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:18:
[...]
Bedankt voor de info. Dus eigenlijk is het ongeveer hetzelfde als alle andere MMO's. De speeltijd van de game ligt nu op ongeveer 100uur tot je door de questst heen bent. Het lijkt mij dat bij een update er vanzelf nog enkele honderden uren bij gaan komen. Anders ben je inderdaad vrij snel klaar met de game (je kan uiteraard een nieuw character aanmaken dan)
EDIT: Nog een vraagje, er zit 30 dagen speeltijd bij de game. Ik heb geen creditcard. Maar heb op verschillende sites gelezen dat de 30 dagen pas geactiveerd kunnen worden als je een creditcard hebt. Klopt dit? Of is het spel altijd te activeren en te spelen zonder alweer een extra gamecard te hoeven kopen?
Maar concept is inderdaad wat de bekendere MMO's ook hebben, de weg naar cap-level doe je veelal solo, eenmaal cap-level ga je raids en heroic-dungeons met een groep mensen voor betere gear, tot er weer een expension komt. Niet echt mijn ding, maar heb genoeg alts om waarschijnlijk nooit de 50 aan te tikken
Verwijderd
niet helemaal, inderdaad, ongeveer 100 uur ( iets meer dacht ik) voor de storyline van 1 character. maar elke class heeft weer eigen missies, met een eigen verhaal.Oxigeon schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:18:
[...]
Bedankt voor de info. Dus eigenlijk is het ongeveer hetzelfde als alle andere MMO's. De speeltijd van de game ligt nu op ongeveer 100uur tot je door de questst heen bent. Het lijkt mij dat bij een update er vanzelf nog enkele honderden uren bij gaan komen. Anders ben je inderdaad vrij snel klaar met de game (je kan uiteraard een nieuw character aanmaken dan)
Als je het alleen al speelt als "Kotor III" is het het al waard geweest denk ik.
Bij swtor heb ik dit niet doordat je bijna alles wel alleen kan en daarbij heeft swtor een echt verhaal en dat is iets wat ik bij wow niet vond.
wow ging in classic tot en met 60 btw, tbc 70 wotlk 80 en cata 85.itsleon schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:29:
Heb zelf wow tot lvl50 gespeeld maar vond er niet zoveel aan omdat je altijd toch wel een beetje afhankelijk was van andere mensen.
Bij swtor heb ik dit niet doordat je bijna alles wel alleen kan en daarbij heeft swtor een echt verhaal en dat is iets wat ik bij wow niet vond.
Als je bij Swtor echt gear wil hebben ben je nog steeds afhankelijk van andere spelers. Net zo erg als bij wow
Ik ben nu lvl 41 en zit op dik 4 dagen.
Verwijderd
Volgens Bioware 200 uur voor 1 char, als ik het goed heb gelezen.
De eerste lvl50s op mijn server hadden ook meer dan 100 uur played, en ik denk dat zij toch veel skippen.
Skippen omdat je ze niet hoeft te doen, ze gaven aan dat er totaal 200 uur aan 'content' in de game zit, betekent niet dat je het allemaal doet/hoeft te doen. Bonus missies van planeten gaan doen terwijl je al 2-3 lvls hoger bent geeft nog weinig toegevoegde waarde, die kan je gewoon overslaan, het zijn gewone quests die je op elke character nog wel eens tegenkom.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:54:
Ik denk niet dat je op 100 uur rond bent, toch niet als je filmpjes allemaal bekijkt.
Volgens Bioware 200 uur voor 1 char, als ik het goed heb gelezen.
De eerste lvl50s op mijn server hadden ook meer dan 100 uur played, en ik denk dat zij toch veel skippen.
Klopt (niet helemaal, totaal 200 uur daarbij reken je dan slechts 1 class storyline), al denk ik wel dat, als je alleen quests doet, je redelijk in de buurt van 200 uur zult zitten.SinergyX schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:56:
[...]
Skippen omdat je ze niet hoeft te doen, ze gaven aan dat er totaal 200 uur aan 'content' in de game zit, betekent niet dat je het allemaal doet/hoeft te doen. Bonus missies van planeten gaan doen terwijl je al 2-3 lvls hoger bent geeft nog weinig toegevoegde waarde, die kan je gewoon overslaan, het zijn gewone quests die je op elke character nog wel eens tegenkom.
Ik doe ook de warzones (lvl 21 valor nu), mobs farmen voor de mats, vliegmissies en hoef daardoor lang niet alle quests te doen voor exp.
[ Voor 5% gewijzigd door Sneezzer op 05-01-2012 13:03 ]
Take that as you will.
De BH companions zijn inderdaad erg cool.
De goede companions maken het crappy looking spaceship dan weer wat minder erg.
Wel grappig dat je in een dialoog een keer een opmerking kan maken dat je schip veel mooier is dan het in het begin was toen je het kreeg, terwijl je schip dus helemaal niet veranderd is
De Trooper heeft ook leuke companions volgens mij,
Edit; toch maar spoiler tags, just in case.
[ Voor 6% gewijzigd door Hierkomik op 05-01-2012 13:05 ]
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
DUS... Als ik wil spelen moet ik de game zelf kopen €40,- en een gamecard (€25) zodat ik kan spelen. Als ik het goed begrijp zit het toch zo in elkaar he?SinergyX schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:23:
[...]
Of timecard toevoegen, maar het is inderdaad een sneaky-kleine-lettertjes verhaal. Je moet eerst een subscriptionplan opzetten voordat je die 30 dagen krijgt.
Maar concept is inderdaad wat de bekendere MMO's ook hebben, de weg naar cap-level doe je veelal solo, eenmaal cap-level ga je raids en heroic-dungeons met een groep mensen voor betere gear, tot er weer een expension komt. Niet echt mijn ding, maar heb genoeg alts om waarschijnlijk nooit de 50 aan te tikken
Of je gebruikt een subscriptionmethode waar je niet meteen voor hoeft te betalen. Zoals een creditcard.Oxigeon schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:07:
[...]
DUS... Als ik wil spelen moet ik de game zelf kopen €40,- en een gamecard (€25) zodat ik kan spelen. Als ik het goed begrijp zit het toch zo in elkaar he?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ben blij dat (BH spoiler:)Hierkomik schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:03:
Ik zit op level 46 en zit op pak hem beet 5 en een halve dag nu. Denk dat ik bij de 6 dagen playtime aan de 50 zal zitten. Dat is zonder PVP en met veel Flashpoint, soms afk/market handelen en rested XP.
Take that as you will.
De BH companions zijn inderdaad erg cool.spoiler:Komt 'ie terug van een missie 'You win some, you lose some. You just lost some!'Ik vind zelf Torian wat minder, maar Gault heeft wel leuke humor.
De goede companions maken het crappy looking spaceship dan weer wat minder erg.
Wel grappig dat je in een dialoog een keer een opmerking kan maken dat je schip veel mooier is dan het in het begin was toen je het kreeg, terwijl je schip dus helemaal niet veranderd is.
De Trooper heeft ook leuke companions volgens mij,spoiler:ik zag al veel aliens die er leuk uit zagen en een droid die er (in tegenstelling tot de ship-droid) uitziet als een echte combat droid.
Edit; toch maar spoiler tags, just in case.
Ok bedankt... Ik heb geen CC dus dan ben ik automatisch gekoppeld aan de optie die ik in bovenstaande vermeldeChester schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:08:
[...]
Of je gebruikt een subscriptionmethode waar je niet meteen voor hoeft te betalen. Zoals een creditcard.
Yup als je een subscription aanmaakt, activeren de 30 gratis dagen maar je word pas gebilled als de 30 dagen op zijn. Mocht je dus voor die tijd besluiten niet te willen blijven spelen dat kan je voordat de 30 dagen op zijn cancellen zonder dat je een charge op je CC krijgt.Chester schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:08:
[...]
Of je gebruikt een subscriptionmethode waar je niet meteen voor hoeft te betalen. Zoals een creditcard.
Gamecard voor een 30 dagen is toch €15,-?Oxigeon schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:07:
[...]
DUS... Als ik wil spelen moet ik de game zelf kopen €40,- en een gamecard (€25) zodat ik kan spelen. Als ik het goed begrijp zit het toch zo in elkaar he?
Je kan ook betalen met een verified paypal account.
[ Voor 28% gewijzigd door Tyoi op 05-01-2012 13:15 ]
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Ja het is ongeveer 28 euro voor 60 dagen. Dus idd 15 euro ofzoTyoi schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:14:
[...]
Gamecard voor een 30 dagen is toch €15,-?
Je kan ook betalen met een verified paypal account.
Hierkomik schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:03:
De Trooper heeft ook leuke companions volgens mij,spoiler:ik zag al veel aliens die er leuk uit zagen en een droid die er (in tegenstelling tot de ship-droid) uitziet als een echte combat droid.
Sniper krijgt als laatste ook nog een female-droid, ranged DPS dacht ik, die ziet er ook leuk uit
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2012 13:17 ]
Zelf weet ik nog niet echt wat ik wil spelen heb een level 23 trooper commando, level 19 Bounty hunter powertech, 13 Sith marauder, 11 Sith inquisitor en een level 8 smuggler dat een scoundrel wordt.
Zelf neig ik waarschijnlijk naar scoundrel omdat het stealthy is, je kan je eigen gevechten kiezen en dingen vermijden.
Iemand hier ervaring met Scoundrel, of wat leuke ervaringen met de class?
SinergyX schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:16:
[...]
spoiler:M1-4X, behoorlijk groot ding.
Sniper krijgt als laatste ook nog een female-droid, ranged DPS dacht ik, die ziet er ook leuk uit
[ Voor 9% gewijzigd door ItMeAedri op 05-01-2012 13:22 . Reden: Faalde even met spoiler tags :) ]
En ze droppen ook niet aangezien geen enkele speler ze gebruikt. Lijkt een beetje vreemd..... blijft hij dus altijd met een groene zitten.
Je kan met armstech in ieder geval een blauwe maken, of er ook nog een epic versie van gemaakt kan worden, weet ik niet.Sneezzer schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:25:
1 van mijn companions gebruikt een Techstaff... volgens mij zit er geen oranje versie in het spel helaas.
En ze droppen ook niet aangezien geen enkele speler ze gebruikt. Lijkt een beetje vreemd..... blijft hij dus altijd met een groene zitten.
yep, maar hij gebruikt een techblade. En geen electrostaff/electroblade. Dat is een bijzonder ding. En niemand maakt ze/gebruiktze en het maakt qyzen useless in the endAshrah schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:28:
Qyzen Fess gebruikt dat ook, volgens mij zit er bij de commendation vendor van de 2e/3e planeet een oranje Eletrostaff.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Helaas Electrostaff <> Techstaff....Ashrah schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:28:
Qyzen Fess gebruikt dat ook, volgens mij zit er bij de commendation vendor van de 2e/3e planeet een oranje Eletrostaff.
Techstaff gebruikt aim als stat, een electrostaff kan hij niet equipen.
Verwijderd
Is het mogelijk om hem anders te verkopen? Ik heb nog gametijd tot eind februari, dus als er interesse is?
Nee en nee... (volgens mij). Bevriezen zou meer iets zijn zoals 'geen gametime/card meer kopen en de huidige gametijd af laten lopen'.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:06:
Ik heb echt te weinig tijd om te spelen, deze week pas een uurtje in het spel kunnen stoppen, wat natuurlijk zonde is! Is het mogelijk om je account te bevriezen? Zodat ik hem weer aanzet als ik wil spelen?
Is het mogelijk om hem anders te verkopen? Ik heb nog gametijd tot eind februari, dus als er interesse is?
[ Voor 10% gewijzigd door Tyoi op 05-01-2012 14:13 ]
6) You just checked it.
Let bij verkoop (al mag het nietVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:06:
Ik heb echt te weinig tijd om te spelen, deze week pas een uurtje in het spel kunnen stoppen, wat natuurlijk zonde is! Is het mogelijk om je account te bevriezen? Zodat ik hem weer aanzet als ik wil spelen?
Maar inderdaad, je kan je gametijd niet bevriezen. In azie hebben ze veelal 'timecards', waar je gewoon x-aantal uur koopt ipv een vaste periode, voor de casual/weinig spelers een stuk interessanter (zo kon ik 2-3 maanden doen met Tera en Aion).
Speelt wel lekker weg en met die cutscenes is het echt totaal anders als WOW.
Nu level 7, vanavond hopelijk de 10 voorbij zodat ik voor de marauder kan speccen. Dualwield FTW.
Deze game gaat me wel weer even bezig houden, hopelijk ook nog een tijd na lvl50.
Maar dit maal ga ik rustig aan doen, niet rushen zoals ik elke wow expansion zodat ik weer kan endgame raiden.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Ergens in een H4 zone, achterin was een grote ruimte vol met sterretjes. hun maakten gewoon constant rondjes door die ruimte voor exp....
Dan speel je het spel toch niet meer voor je plezier
Lol, sorry, wat?RocketKoen schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:14:
...achterin was een grote ruimte vol met sterretjes...
Sterretje gezocht?
[ Voor 5% gewijzigd door Tyoi op 05-01-2012 16:18 ]
6) You just checked it.
... 'duh' komt in me op.Demogorg0N schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:21:
elite's & champions...
Zilver is elite, gold is champion. Hebben we ook nog een benaming voor de bosses met beide kleuren? (Boss misschien?
6) You just checked it.
Nu op naar de anderen
Zilver is strong, gold is elite en champion is een soort witte ster toch?Tyoi schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:25:
[...]
... 'duh' komt in me op.
Zilver is elite, gold is champoin. Hebben we ook nog een benaming voor de bosses met beide kleuren? (Boss misschien?)
[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 05-01-2012 16:26 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
zilver is strongTyoi schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:25:
[...]
... 'duh' komt in me op.
Zilver is elite, gold is champion. Hebben we ook nog een benaming voor de bosses met beide kleuren? (Boss misschien?)
gold is elite
en 2 kleuren is champion (boss)
[ Voor 0% gewijzigd door Demogorg0N op 05-01-2012 16:29 . Reden: typo ]
Je hebt alleen normal/weak, 'strong' (zilver), Elite (goud) en champion (raar ster ding, erg flashy) en daar houd het bij opTyoi schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:25:
[...]
... 'duh' komt in me op.
Zilver is elite, gold is champoin. Hebben we ook nog een benaming voor de bosses met beide kleuren? (Boss misschien?)
Get it? Bounty hunter, bashes... the... a never mind.
6) You just checked it.
Waar torhead champion weer vervangt door standard boss, strong, elite en raid bossBrutal1ty schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:28:
Je hebt alleen normal/weak, 'strong' (zilver), Elite (goud) en champion (raar ster ding, erg flashy) en daar houd het bij op
Verwijderd
Ik kan naar 60 fps als ik bloom en shadows uitzet, maar is dat nodig (ben nu level 7, dus doel op latere zaken in het spel)?
Fps in een MMO is minder belangrijk dan in bijv een FPS. Dit komt vooral om dat je latency bij een MMO normaal gesproken hoger ligt dan bij een FPS.
Verwijderd
Het is in ieder geval geen CoD (dat je zonder .. frames het niet goed kan spelen)
Verwijderd
Wat zouden jullie doen?
Alles op high en bloom uit ... of
Shadows op low, rest op high en bloom aan?
[ Voor 16% gewijzigd door Streepje op 05-01-2012 17:14 ]
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Als je een warzone kan spelen zonder problemen dan zit je goed.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:13:
Ik stel even wat bij inderdaad, als ik 20 vijanden heb gaat hij naar 25 en wordt het wat minder.
Wat zouden jullie doen?
Alles op high en bloom uit ... of
Shadows op low, rest op high en bloom aan?
vooral shadows uit zetten schijnt enorm te helpen.
Verwijderd
Toch mooi dat ik de processor heb geupgrade, fps is opeens een flink stuk hoger , kennelijk was mijn vorige processor toch een bottleneck
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 17:30 ]
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat ik de game kan downloaden en spelen. Of zie ik iets over het hoofd en kan ik al downloaden.
bij mij duurde het ongeveer 12 uur voor ik de key had ontvangen. Het downloaden duurde ook nog is een uur of 4 (al lijkt dat tegenwoordig sneller te gaan).Worra schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:36:
ik heb zojuist via de origin website deze game besteld. Mijn bestelstatus op de origin website staat op: bestelling ingediend. Het geld is inmiddels van mijn rekening afgeschreven.
Heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat ik de game kan downloaden en spelen. Of zie ik iets over het hoofd en kan ik al downloaden.
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.