Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
IlIlIlIlIl schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 08:29:
en op Balmorra heb ik nu me class quest helemaal klaar en krijg er nog steeds geen questen bij
Op lvl 34 zit je toch niet meer op Balmorra?
Dacht dat dat tot lvl 22 was oid....

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Verwijderd

Sneezzer schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:40:
[...]

Op lvl 34 zit je toch niet meer op Balmorra?
Dacht dat dat tot lvl 22 was oid....
Is een verschil tussen Republic en Empire, bij Republic kom je pas later op Balmorra omdat deze in handen is van the empire

• Sneezzer
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:43:
[...]

Is een verschil tussen Republic en Empire, bij Republic kom je pas later op Balmorra omdat deze in handen is van the empire
Lol, was even vergeten dat er ook nog mensen aan de republic kant spelen. >:)

Verwijderd

@ werk ;(

iets interresants voor pvp?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 09:51 ]

Sneezzer schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:50:
[...]

Lol, was even vergeten dat er ook nog mensen aan de republic kant spelen. >:)
lekker imps killen, wat wil je nog meer?

TheS4ndm4n#1919

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 14:28
Wat mij opvalt is dat je via PVP heel makkelijk en snel kan lvlen. Heb het nu al een paar keer gebruikt dat ik net 1 of 2 levels lager was dan nodig en dan ga je maar questen en pvp-en te gelijk.

Want wat duurt een pvp battle nu? 10-15 minuten? en je kan gemakkelijk 10.000xp+ halen. Wat meer is dan sommige quests waar je langer over doet.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:35:
Goed nieuws voor PvP-ers:

http://www.swtor.com/blog/new-year%E2%80%99s-pvp-update

(zag hem nergens gepost, of ik kijk er overheen)
Ik had hem nog niet gezien, en dit zijn iig goeie plannen :) ik pvp nu voornamelijk voor credits/xp en commendations zodat ik m'n lvl 40 setje kan kopen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-11 11:30
was die maintenance aangekondigd?

• Sneezzer
Die van gisteren? Ja.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11 12:22
Er is nu maintenance.... Erg irritant, werd zomaar in het spel aangegeven, "nog 15 minuten en doei"! Hoe lang het duurt, vertellen we niet!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:14
Lees je die waarschuwing ook nadat je op "Post reply" hebt gedrukt?
Kaap schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:34:
Lees je die waarschuwing ook nadat je op "Post reply" hebt gedrukt?
Dat ging heel ergens anders over.
melden dat de servers onverwacht down zijn mag prima.
een discussie over hoe je genaaid bent omdat de maintenance op je vrije dag is, van 20 pagina's, mag niet :P

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Waar kan je die aankondigingen vinden dat er onderhoud gepleegd gaat worden (en op welke tijden)?
Ik zit op de site te kijken, maar zie die aankondigingen nergens staan (wel server status etc.)?

• Sneezzer
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:44:
Waar kan je die aankondigingen vinden dat er onderhoud gepleegd gaat worden (en op welke tijden)?
Ik zit op de site te kijken, maar zie die aankondigingen nergens staan (wel server status etc.)?
Makkelijkste plek is @swtor op twitter.

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:20
andere plaatsen zijn de launcher en het general discussion forum
http://www.swtor.com/patchnotes
Het is om de dance-exploit te fixen.

Als je een emote gebruikte, was je onkwetsbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 05-01-2012 10:56 ]

TheS4ndm4n#1919

• Dakreal
RocketKoen schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:36:
[...]

Dat ging heel ergens anders over.
melden dat de servers onverwacht down zijn mag prima.
een discussie over hoe je genaaid bent omdat de maintenance op je vrije dag is, van 20 pagina's, mag niet :P
Servers gaan off voor maintenance. Niemand zit te wachten op weer een dergelijke discussie.

Ik heb gisteren Balmorra afgerond en moet nu naar Hoth, ben nu 38 dus dat zal geen probleem zijn.
die nieuwe spacebattles zijn wel pittig zeg :O maar je krijgt gelukkig een flinke stapel xp ervoor :)
RocketKoen schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:55:
http://www.swtor.com/patchnotes
Het is om de dance-exploit te fixen.

Als je een emote gebruikte, was je onkwetsbaar.
Lekker vies, vandaar dat die siths in warfronts constant aan het /lol waren.

Gelukkig gefixed, jammer dat mensen altijd massaal exploints misbruiken. Greintje eerlijkheid is ver te zoeken tegenwoordig. (is dan wel leuk om ze al lachend dood te maken, dan heb ik de laatste lach :P )

[ Voor 29% gewijzigd door Dakreal op 05-01-2012 11:04 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:14
Dakreal schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:57:
[...]

Servers gaan off voor maintenance. Niemand zit te wachten op weer een dergelijke discussie.

Ik heb gisteren Balmorra afgerond en moet nu naar Hoth, ben nu 38 dus dat zal geen probleem zijn.
die nieuwe spacebattles zijn wel pittig zeg :O maar je krijgt gelukkig een flinke stapel xp ervoor :)
38 en Balmorra afgerond :? Das een 18-24 zone ofzo...hoe kreeg je daar nog exp.

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 17:21

Dhrax

Prog Lord

Kaap schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:00:
[...]

Republic heeft een andere level range als Empire daar ;)

Verwijderd

ik ga voor de twitter optie omdat die wat makkelijker lijkt voor nu, dat forum ziet er wel interessant uit, maar het is wat overweldigend aangezien ik nog niet zo ver ben in het spel (nu level 7, maar heb alweer 3 dagen niet kunnen spelen). Ik lees dan liever hier wat mee (al begrjip ik daar ook niet alles van, maar dat komt wel).

Bedankt voor de links.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-11 09:42
Kaap schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:00:
[...]

Net als Taris en Nar Shaddaa, Empire en Republic hebben daar verschillende level ranges

Verwijderd

Even iets heel anders:

BLIZZ IS AWESOME!!!!!!

• Quartant
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-03 12:37
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:04:
Even iets heel anders:

BLIZZ IS AWESOME!!!!!!
Ah das dus het geluid wat ik elke keer hoor als ik Lightning gebruik

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Waarom? Doe mij Mako maar...

Verwijderd

Ja Mako is veel leuker
spoiler:
(iets minder nu ze zei een oogje te hebben op Torian...),
maar de hele questline met Blizz op Hoth is zo grappig, ik lag echt dubbel.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 11:12 ]

Verwijderd

Jammer dat het scherm op zwart gaat als je dubbeldekker gaat met Mako

• Ashrah
Spoiler ..... :S

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:04:
Even iets heel anders:

BLIZZ IS AWESOME!!!!!!
Blizz is de rede dat ik ooit een BH ga levelen. (speel atm republic). Jawa's ftw! :D Kheb ook op Tatooine voor een quest een: jawa cloak gekregen (wit item, zonder stats). Die heb ik nog steeds :D

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Ooh sry jij dacht dat je echt sex zou zien een een Amerikaanse game.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:15:
[...]

Ooh sry jij dacht dat je echt sex zou zien een een Amerikaanse game.
Wou al zeggen, das niets nieuws... Mass Effect heeft ook alleen wat dubieuze "Oooh's" en "Aaaah's" met een mooi zwart scherm... meer niet...
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:16:
[...]

Wou al zeggen, das niets nieuws... Mass Effect heeft ook alleen wat dubieuze "Oooh's" en "Aaaah's" met een mooi zwart scherm... meer niet...
het wachten is op de hotcoffee plugin ;)

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Over zwarte schermen gesproken, haal die servers maar weer van zwart af.

Duurde toch maar 50 minuutjes?

• Ashrah
Gaat het niet om, dit is onderdeel van je class beleving en het is zonde als je dat soort dingen van te voren weet imo.

• wezzal
  • Laatst online: 20-12-2019
Meeeeeh....

Als je seks wil zien heb ik nog wel wat sites voor je....

Kunnen mensen stoppen met roepen dat alles een spoiler is...

Verwijderd

Ashrah schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:19:
Gaat het niet om, dit is onderdeel van je class beleving en het is zonde als je dat soort dingen van te voren weet imo.
Namen zal ik niet noemen, ook praat ik niet over bossen of class questen.

Maar dat Mako je Companion is of wordt weet iedereen, en dat je geen sex in de game ziet is ook niets nieuws.
Als ik hier nu ga roepen "gister 32 geworden en heb nu xxxxxx als companoin" dat is pas spoilen.

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11 15:08
Foutje van de server-status pagina ?

Alle servers down, behalve de server met mijn chars ?

Net nu ik op mijn werk zit...

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Ashrah schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:19:
Dat iets mogelijk is in het spel van een ander betekend niet direct dat het bij jou ook mogelijk is, misschien heb je wel een heel andere stijl waardoor een companion jou wel of niet leuk genoeg vind. Of omdat je gewoon een andere geslacht speelt.
Of dat je ineens met een keuze wat mensen unhappy maakt waarvan je dat nog niet verwacht had, of juist wel.

• DeathslayerNLL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 11:13
Zijn er ook mensen in dit topic toevallig die op bloodworthy spelen?

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 21:13
Sommige mensen gaan blanco een spel in, en willen niks weten totdat zelf tegen komen.
Ik zei een keer in game dat je meer dan 1 companion kreeg (Dromund kaas) in party chat, toen ging 1 van mensen ook over op omg spoiler.

spoiler:
Zelf vindt erg jammer dat alleen je eerst companion quests heeft waar je bij kan/mag helpen en de rest niet

En als female kun je zelf het bed in met Torian :), en dat nadat ik mako belooft heb dat zei mocht daten :D

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• DeathslayerNLL
Als dat al spoilers zijn.. xD (t feit dat je meer als 1 companion kan krijgen)..

Verwijderd

ActualFantasy schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:29:
Foutje van de server-status pagina ?

Alle servers down, behalve de server met mijn chars ?

Net nu ik op mijn werk zit...
nope, alles is echt down....
Weinig spoiler, het is vrij bekend dat een groot deel van companions 'romance-able' zijn, mits het maar mannetje/vrouwtje is (zelfs Zavros van Inquis) en je ook de moeite neemt tijd te steken in affection. (Vette aan de collar laten zitten en steeds shocken zal weinig doen aan je affection :P). Sith warrior heeft zelfs 4 van de 5 romance-able, net als Jedi Counceler.

Youtube filmpje van Willsaam met een Dark Sith is echt geweldig, die dialogen van haar zijn leuk :D

Vind trouwens Bounty Hunter wel de leukste set aan companions hebben, je begint geweldig met Mako (healer), epic Blizz en FF-alike Torian.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2012 11:53 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 13:04
Servers zijn weer up! :D

Battlelog

Verwijderd

Net mijn mijn Sith Assasin de quest "Repel the Invasion" gedaan, ging allemaal prima op lvl 21. nog even dat atrifact ophalen ( Dat? Die?). lvl 19 BroodMother, en ik krijg dr dus echt niet dood. mag dus toch een paar levels gaan grinden, of deze quest met iemand anders samen doen :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 12:10 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11 17:59

Oxigeon

En zo is dat!

Ik weet niet echt wat ik van deze game moet vinden als ik hier alles zo lees.
In mijn ogen komt het meer neer op een single-player game wat ook met meer man gespeeld kan worden. Want volgens de geleerden in dit topic is de game helemaal alleen uit te spelen...

Nu weet ik niet hoe dit bij WoW is... maar dit genre lijkt me wel leuker dan WoW. WoW heb ik gespeeld. maar niet echt zo gek lang. De setting van deze game doet me veel meer aan. Maar als het niet echt een MMO is hoeft het van mij niet meer.

Kom je wel andere gasten tegen als je aan het gamen bent of is dat ook niet het geval?

EDIT: Volgens bovenstaande post is het wel duidelijk dat het niet echt een singleplayer game is :P. Je kan er dus ook voor kiezen om het met 2 personen te spelen

[ Voor 12% gewijzigd door Oxigeon op 05-01-2012 12:09 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• DeathslayerNLL
Je komt vaak andere mensen tegen, en tot nu toe, zijn lang niet alle quests (imo) alleen te doen. Het heeft zeker wel MMO elementen.

Echter, is het wel zo dat je meer dingen solo kan doen door de companions. Companions kunnen de rol invullen van de class die je t meest nodig hebt (healer, dps, tank), dit maakt solo (+companion) dus een stuk makkelijker als helemaal alleen..

Maar in mijn ogen blijft het wel een MMO, maar wel met meer singleplayer aspecten als in bijv. WoW, dat wel.. maar je hebt bijvoorbeeld ook de flashpoints, die kan je dan weer erg moeilijk solo doen (soort van instances als in WoW), dus die dingen zijn er ook gewoon, samen met PvP etc.
Oxigeon schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:08:
Ik weet niet echt wat ik van deze game moet vinden als ik hier alles zo lees.
In mijn ogen komt het meer neer op een single-player game wat ook met meer man gespeeld kan worden. Want volgens de geleerden in dit topic is de game helemaal alleen uit te spelen...

Nu weet ik niet hoe dit bij WoW is... maar dit genre lijkt me wel leuker dan WoW. WoW heb ik gespeeld. maar niet echt zo gek lang. De setting van deze game doet me veel meer aan. Maar als het niet echt een MMO is hoeft het van mij niet meer.
An sich is dit principe weinig anders dan WoW, het zijn enkel de flashpoints/group-quests waar je 'geforceerd' wordt met anderen te gaan spelen, juist door de companions is solo vrij goed te doen en voor velen ook de voorkeur. In theorie kan je inderdaad tot level 50 gaan zonder 1x in party te gaan, mits je de gear/tijd/level/spec/companion ervoor hebt (Sith warrior vs Jedi/pawadan is echt klote, daar wordt je companion buiten spel gezet). Het is ook maar per saldo wat je wil doen in de game, end-raiding principe gaat meestal naar het 'grind naar cap lvl en ga dan met parties dungeons farmen'.

WoW is weinig anders, ook daar kan je in theorie 1-85 volledig solo doen, zal iets langzamer gaan omdat dungeons daar een aanzienlijk deel van je exp geven (wat is bij flashpoints absoluut het geval niet vind).

Qua genre/settings, het is maar wat je leuk vind. Scifi an sich vind ik leuk, maar Starwars-lore boeit me vrij weinig. Binnen de game zijn de quests vrij 'transparant' opgezet, per saldo blijft het een 'kill dit, loot dat, zoek dit, praat met dat'.

PvP op dit moment wordt hoofdzakelijk gebruikt voor exp (goed potje pak ik rustig 8-11k exp, waar een missie me maar rond de 5-6k geeft), maar door de grote hoeveelheid 50's vs 10-49's is het inhoudelijk totaal nog niet interessant.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2012 12:15 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SinergyX schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:14:
[...]

An sich is dit principe weinig anders dan WoW, het zijn enkel de flashpoints/group-quests waar je 'geforceerd' wordt met anderen te gaan spelen, juist door de companions is solo vrij goed te doen en voor velen ook de voorkeur. In theorie kan je inderdaad tot level 50 gaan zonder 1x in party te gaan, mits je de gear/tijd/level/spec/companion ervoor hebt (Sith warrior vs Jedi/pawadan is echt klote, daar wordt je companion buiten spel gezet). Het is ook maar per saldo wat je wil doen in de game, end-raiding principe gaat meestal naar het 'grind naar cap lvl en ga dan met parties dungeons farmen'.

WoW is weinig anders, ook daar kan je in theorie 1-85 volledig solo doen, zal iets langzamer gaan omdat dungeons daar een aanzienlijk deel van je exp geven (wat is bij flashpoints absoluut het geval niet vind).

Qua genre/settings, het is maar wat je leuk vind. Scifi an sich vind ik leuk, maar Starwars-lore boeit me vrij weinig. Binnen de game zijn de quests vrij 'transparant' opgezet, per saldo blijft het een 'kill dit, loot dat, zoek dit, praat met dat'.

PvP op dit moment wordt hoofdzakelijk gebruikt voor exp (goed potje pak ik rustig 8-11k exp, waar een missie me maar rond de 5-6k geeft), maar door de grote hoeveelheid 50's vs 10-49's is het inhoudelijk totaal nog niet interessant.
Bedankt voor de info. Dus eigenlijk is het ongeveer hetzelfde als alle andere MMO's. De speeltijd van de game ligt nu op ongeveer 100uur tot je door de questst heen bent. Het lijkt mij dat bij een update er vanzelf nog enkele honderden uren bij gaan komen. Anders ben je inderdaad vrij snel klaar met de game (je kan uiteraard een nieuw character aanmaken dan)

EDIT: Nog een vraagje, er zit 30 dagen speeltijd bij de game. Ik heb geen creditcard. Maar heb op verschillende sites gelezen dat de 30 dagen pas geactiveerd kunnen worden als je een creditcard hebt. Klopt dit? Of is het spel altijd te activeren en te spelen zonder alweer een extra gamecard te hoeven kopen?

[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 05-01-2012 12:20 ]

Oxigeon schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:18:
[...]

Bedankt voor de info. Dus eigenlijk is het ongeveer hetzelfde als alle andere MMO's. De speeltijd van de game ligt nu op ongeveer 100uur tot je door de questst heen bent. Het lijkt mij dat bij een update er vanzelf nog enkele honderden uren bij gaan komen. Anders ben je inderdaad vrij snel klaar met de game (je kan uiteraard een nieuw character aanmaken dan)

EDIT: Nog een vraagje, er zit 30 dagen speeltijd bij de game. Ik heb geen creditcard. Maar heb op verschillende sites gelezen dat de 30 dagen pas geactiveerd kunnen worden als je een creditcard hebt. Klopt dit? Of is het spel altijd te activeren en te spelen zonder alweer een extra gamecard te hoeven kopen?
Of timecard toevoegen, maar het is inderdaad een sneaky-kleine-lettertjes verhaal. Je moet eerst een subscriptionplan opzetten voordat je die 30 dagen krijgt.

Maar concept is inderdaad wat de bekendere MMO's ook hebben, de weg naar cap-level doe je veelal solo, eenmaal cap-level ga je raids en heroic-dungeons met een groep mensen voor betere gear, tot er weer een expension komt. Niet echt mijn ding, maar heb genoeg alts om waarschijnlijk nooit de 50 aan te tikken :P

Verwijderd

Oxigeon schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:18:
[...]

niet helemaal, inderdaad, ongeveer 100 uur ( iets meer dacht ik) voor de storyline van 1 character. maar elke class heeft weer eigen missies, met een eigen verhaal.

• Ashrah
Heb nu 1 character op 50 zelf en probeer toch wel de storylines te volgen welke naar mijn mening erg goed zijn uitgewerkt met voice overs en cinematics.

Als je het alleen al speelt als "Kotor III" is het het al waard geweest denk ik.

• itsleon
Heb zelf wow tot lvl50 gespeeld maar vond er niet zoveel aan omdat je altijd toch wel een beetje afhankelijk was van andere mensen.

Bij swtor heb ik dit niet doordat je bijna alles wel alleen kan en daarbij heeft swtor een echt verhaal en dat is iets wat ik bij wow niet vond.

• Dakreal
itsleon schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:29:
Heb zelf wow tot lvl50 gespeeld maar vond er niet zoveel aan omdat je altijd toch wel een beetje afhankelijk was van andere mensen.

Bij swtor heb ik dit niet doordat je bijna alles wel alleen kan en daarbij heeft swtor een echt verhaal en dat is iets wat ik bij wow niet vond.
wow ging in classic tot en met 60 btw, tbc 70 wotlk 80 en cata 85.

Als je bij Swtor echt gear wil hebben ben je nog steeds afhankelijk van andere spelers. Net zo erg als bij wow :)

• Sneezzer
Ik gok dat het voor de meesten circa 200 uur is eigenlijk aan quests.
Ik ben nu lvl 41 en zit op dik 4 dagen.

Verwijderd

Ik denk niet dat je op 100 uur rond bent, toch niet als je filmpjes allemaal bekijkt.
Volgens Bioware 200 uur voor 1 char, als ik het goed heb gelezen.

De eerste lvl50s op mijn server hadden ook meer dan 100 uur played, en ik denk dat zij toch veel skippen.
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:54:
Ik denk niet dat je op 100 uur rond bent, toch niet als je filmpjes allemaal bekijkt.
Volgens Bioware 200 uur voor 1 char, als ik het goed heb gelezen.

De eerste lvl50s op mijn server hadden ook meer dan 100 uur played, en ik denk dat zij toch veel skippen.
Skippen omdat je ze niet hoeft te doen, ze gaven aan dat er totaal 200 uur aan 'content' in de game zit, betekent niet dat je het allemaal doet/hoeft te doen. Bonus missies van planeten gaan doen terwijl je al 2-3 lvls hoger bent geeft nog weinig toegevoegde waarde, die kan je gewoon overslaan, het zijn gewone quests die je op elke character nog wel eens tegenkom.

• Sneezzer
SinergyX schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:56:
[...]

Skippen omdat je ze niet hoeft te doen, ze gaven aan dat er totaal 200 uur aan 'content' in de game zit, betekent niet dat je het allemaal doet/hoeft te doen. Bonus missies van planeten gaan doen terwijl je al 2-3 lvls hoger bent geeft nog weinig toegevoegde waarde, die kan je gewoon overslaan, het zijn gewone quests die je op elke character nog wel eens tegenkom.
Klopt (niet helemaal, totaal 200 uur daarbij reken je dan slechts 1 class storyline), al denk ik wel dat, als je alleen quests doet, je redelijk in de buurt van 200 uur zult zitten.
Ik doe ook de warzones (lvl 21 valor nu), mobs farmen voor de mats, vliegmissies en hoef daardoor lang niet alle quests te doen voor exp.

[ Voor 5% gewijzigd door Sneezzer op 05-01-2012 13:03 ]

• Hierkomik
  • Laatst online: 21-11 13:16

Hierkomik

Zo dan...

Ik zit op level 46 en zit op pak hem beet 5 en een halve dag nu. Denk dat ik bij de 6 dagen playtime aan de 50 zal zitten. Dat is zonder PVP en met veel Flashpoint, soms afk/market handelen en rested XP.
Take that as you will.

De BH companions zijn inderdaad erg cool.
spoiler:
Ik vind zelf Torian wat minder, maar Gault heeft wel leuke humor.
Komt 'ie terug van een missie 'You win some, you lose some. You just lost some!'
De goede companions maken het crappy looking spaceship dan weer wat minder erg.
Wel grappig dat je in een dialoog een keer een opmerking kan maken dat je schip veel mooier is dan het in het begin was toen je het kreeg, terwijl je schip dus helemaal niet veranderd is :P.

De Trooper heeft ook leuke companions volgens mij,
spoiler:
ik zag al veel aliens die er leuk uit zagen en een droid die er (in tegenstelling tot de ship-droid) uitziet als een echte combat droid.

Edit; toch maar spoiler tags, just in case.

[ Voor 6% gewijzigd door Hierkomik op 05-01-2012 13:05 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SinergyX schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:23:
[...]

Of timecard toevoegen, maar het is inderdaad een sneaky-kleine-lettertjes verhaal. Je moet eerst een subscriptionplan opzetten voordat je die 30 dagen krijgt.

Maar concept is inderdaad wat de bekendere MMO's ook hebben, de weg naar cap-level doe je veelal solo, eenmaal cap-level ga je raids en heroic-dungeons met een groep mensen voor betere gear, tot er weer een expension komt. Niet echt mijn ding, maar heb genoeg alts om waarschijnlijk nooit de 50 aan te tikken :P
DUS... Als ik wil spelen moet ik de game zelf kopen €40,- en een gamecard (€25) zodat ik kan spelen. Als ik het goed begrijp zit het toch zo in elkaar he?

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Oxigeon schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:07:
[...]

DUS... Als ik wil spelen moet ik de game zelf kopen €40,- en een gamecard (€25) zodat ik kan spelen. Als ik het goed begrijp zit het toch zo in elkaar he?
Of je gebruikt een subscriptionmethode waar je niet meteen voor hoeft te betalen. Zoals een creditcard.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Sneezzer
Hierkomik schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:03:
Ik zit op level 46 en zit op pak hem beet 5 en een halve dag nu. Denk dat ik bij de 6 dagen playtime aan de 50 zal zitten. Dat is zonder PVP en met veel Flashpoint, soms afk/market handelen en rested XP.
Take that as you will.

De BH companions zijn inderdaad erg cool.
spoiler:
Ik vind zelf Torian wat minder, maar Gault heeft wel leuke humor.
Komt 'ie terug van een missie 'You win some, you lose some. You just lost some!'
De goede companions maken het crappy looking spaceship dan weer wat minder erg.
Wel grappig dat je in een dialoog een keer een opmerking kan maken dat je schip veel mooier is dan het in het begin was toen je het kreeg, terwijl je schip dus helemaal niet veranderd is :P.

spoiler:
ik zag al veel aliens die er leuk uit zagen en een droid die er (in tegenstelling tot de ship-droid) uitziet als een echte combat droid.

Edit; toch maar spoiler tags, just in case.
Ben blij dat (BH spoiler:)
spoiler:
Torian net is ontvoerd, dat suffe "Toast", "death" geneuzel van hem maakt hem een psycho, Mako wordt ook wat saai trouwens... zou graag Gault meer meenemen, jammer dat hij qwa combat niet zoveel toevoegd aan mijn tank

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Chester schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:08:
[...]

Of je gebruikt een subscriptionmethode waar je niet meteen voor hoeft te betalen. Zoals een creditcard.
Ok bedankt... Ik heb geen CC dus dan ben ik automatisch gekoppeld aan de optie die ik in bovenstaande vermelde

• Ashrah
Chester schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:08:
[...]

Yup als je een subscription aanmaakt, activeren de 30 gratis dagen maar je word pas gebilled als de 30 dagen op zijn. Mocht je dus voor die tijd besluiten niet te willen blijven spelen dat kan je voordat de 30 dagen op zijn cancellen zonder dat je een charge op je CC krijgt.

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Oxigeon schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:07:
[...]

Gamecard voor een 30 dagen is toch €15,-?

Je kan ook betalen met een verified paypal account.

[ Voor 28% gewijzigd door Tyoi op 05-01-2012 13:15 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Tyoi schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:14:
[...]

Gamecard voor een 30 dagen is toch €15,-?

Je kan ook betalen met een verified paypal account.
Ja het is ongeveer 28 euro voor 60 dagen. Dus idd 15 euro ofzo

Hierkomik schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:03:
spoiler:
spoiler:
M1-4X, behoorlijk groot ding.

Sniper krijgt als laatste ook nog een female-droid, ranged DPS dacht ik, die ziet er ook leuk uit

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2012 13:17 ]

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-11 15:13
Voor de mensen die geïntereseerd zijn in alle companions kijk hier: http://www.torhead.com/companions

Zelf weet ik nog niet echt wat ik wil spelen heb een level 23 trooper commando, level 19 Bounty hunter powertech, 13 Sith marauder, 11 Sith inquisitor en een level 8 smuggler dat een scoundrel wordt.

Zelf neig ik waarschijnlijk naar scoundrel omdat het stealthy is, je kan je eigen gevechten kiezen en dingen vermijden.

Iemand hier ervaring met Scoundrel, of wat leuke ervaringen met de class?

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 17:33
SinergyX schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:16:
[...]

spoiler:
M1-4X, behoorlijk groot ding.

Sniper krijgt als laatste ook nog een female-droid, ranged DPS dacht ik, die ziet er ook leuk uit
spoiler:
Laatste is een melee DPS/Tank, Scorpio heet deze

[ Voor 9% gewijzigd door ItMeAedri op 05-01-2012 13:22 . Reden: Faalde even met spoiler tags :) ]

• Sneezzer
1 van mijn companions gebruikt een Techstaff... volgens mij zit er geen oranje versie in het spel helaas.
En ze droppen ook niet aangezien geen enkele speler ze gebruikt. Lijkt een beetje vreemd..... blijft hij dus altijd met een groene zitten.

• Ashrah
Qyzen Fess gebruikt dat ook, volgens mij zit er bij de commendation vendor van de 2e/3e planeet een oranje Eletrostaff.

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 17:33
Sneezzer schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:25:
1 van mijn companions gebruikt een Techstaff... volgens mij zit er geen oranje versie in het spel helaas.
En ze droppen ook niet aangezien geen enkele speler ze gebruikt. Lijkt een beetje vreemd..... blijft hij dus altijd met een groene zitten.
Je kan met armstech in ieder geval een blauwe maken, of er ook nog een epic versie van gemaakt kan worden, weet ik niet.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Ashrah schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:28:
Qyzen Fess gebruikt dat ook, volgens mij zit er bij de commendation vendor van de 2e/3e planeet een oranje Eletrostaff.
yep, maar hij gebruikt een techblade. En geen electrostaff/electroblade. Dat is een bijzonder ding. En niemand maakt ze/gebruiktze en het maakt qyzen useless in the end :) Al blijven zijn quests wel de shit.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Ashrah
Hmm ok, meende me te herinneren in de Beta zijn wapen vervangen te hebben via commendation vendor (speelde shadow in de beta). Daarna niet meer gekeken though.

• Sneezzer
Ashrah schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:28:
Helaas Electrostaff <> Techstaff....
Techstaff gebruikt aim als stat, een electrostaff kan hij niet equipen.

Verwijderd

Ik heb echt te weinig tijd om te spelen, deze week pas een uurtje in het spel kunnen stoppen, wat natuurlijk zonde is! Is het mogelijk om je account te bevriezen? Zodat ik hem weer aanzet als ik wil spelen?

Is het mogelijk om hem anders te verkopen? Ik heb nog gametijd tot eind februari, dus als er interesse is?

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:06:
Ik heb echt te weinig tijd om te spelen, deze week pas een uurtje in het spel kunnen stoppen, wat natuurlijk zonde is! Is het mogelijk om je account te bevriezen? Zodat ik hem weer aanzet als ik wil spelen?

Is het mogelijk om hem anders te verkopen? Ik heb nog gametijd tot eind februari, dus als er interesse is?
Nee en nee... (volgens mij). Bevriezen zou meer iets zijn zoals 'geen gametime/card meer kopen en de huidige gametijd af laten lopen'.

[ Voor 10% gewijzigd door Tyoi op 05-01-2012 14:13 ]

6) You just checked it.

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:06:

Let bij verkoop (al mag het niet :P) wel op dat je user/wachtwoord gekoppeld is aan Origen, dus de 'koper' ook meteen toegang daar toe heeft.

Maar inderdaad, je kan je gametijd niet bevriezen. In azie hebben ze veelal 'timecards', waar je gewoon x-aantal uur koopt ipv een vaste periode, voor de casual/weinig spelers een stuk interessanter (zo kon ik 2-3 maanden doen met Tera en Aion).

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-11 07:53
Gisteren ook maar eens even geprobeerd, een Sith warrior gerolled.

Speelt wel lekker weg en met die cutscenes is het echt totaal anders als WOW.

Nu level 7, vanavond hopelijk de 10 voorbij zodat ik voor de marauder kan speccen. Dualwield FTW.

Deze game gaat me wel weer even bezig houden, hopelijk ook nog een tijd na lvl50.

Maar dit maal ga ik rustig aan doen, niet rushen zoals ik elke wow expansion zodat ik weer kan endgame raiden.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Tsja, ik heb gewoon tijdens de early acces mensen gezien die aan het grinden waren...
Ergens in een H4 zone, achterin was een grote ruimte vol met sterretjes. hun maakten gewoon constant rondjes door die ruimte voor exp....

Dan speel je het spel toch niet meer voor je plezier :+

TheS4ndm4n#1919

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

RocketKoen schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:14:
...achterin was een grote ruimte vol met sterretjes...
Lol, sorry, wat?
Sterretje gezocht?

[ Voor 5% gewijzigd door Tyoi op 05-01-2012 16:18 ]

6) You just checked it.

• Demogorg0N
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-11 10:19
elite's & champions...

• Stifl0r
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-03-2024
Tony Star?

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

... 'duh' komt in me op.

Zilver is elite, gold is champion. Hebben we ook nog een benaming voor de bosses met beide kleuren? (Boss misschien? :F )

6) You just checked it.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 19:45
Net Esseles hard mode gecleared. Leuk! Ironfist is best wel lastig met zijn grote dps en vrij snelle enrage timer en de laatste is gewoon erg moeilijk voor een smuggler (gunslinger iig). Hij heeft een skill waarmee die op de grond een paars rondje gooit (mark) en daar moet je uit alleen heb je te weinig tijd als je niet al beweegt. Een gunslinger moet cover gebruiken om zijn skills te gebruiken maar dat kan niet want dan ben je te laat. Het enige wat je kan/moet doen is goed kijken waar er zo'n paarse rondje komt voor zijn skill. Als het niet bij jou in de buurt is cover droppen skills gebruiken en meteen weer bewegen en ondertussen flurry of bolts gebruiken. Boss enragde weer maar met maar 10k hp wat er gelukkig snel af ging.

Nu op naar de anderen :D
Tyoi schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:25:
[...]

... 'duh' komt in me op.

Zilver is elite, gold is champoin. Hebben we ook nog een benaming voor de bosses met beide kleuren? (Boss misschien? :F )
Zilver is strong, gold is elite en champion is een soort witte ster toch?

[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 05-01-2012 16:26 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Demogorg0N
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-11 10:19
[...]

... 'duh' komt in me op.

Zilver is elite, gold is champion. Hebben we ook nog een benaming voor de bosses met beide kleuren? (Boss misschien? :F )
zilver is strong
gold is elite
en 2 kleuren is champion (boss)

[ Voor 0% gewijzigd door Demogorg0N op 05-01-2012 16:29 . Reden: typo ]

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
[...]

... 'duh' komt in me op.

Zilver is elite, gold is champoin. Hebben we ook nog een benaming voor de bosses met beide kleuren? (Boss misschien? :F )
Je hebt alleen normal/weak, 'strong' (zilver), Elite (goud) en champion (raar ster ding, erg flashy) en daar houd het bij op

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Ah, thnx. Uiteindelijk maakt het niet zo uit, i'll just bounty bash them :P

Get it? Bounty hunter, bashes... the... a never mind.

6) You just checked it.

Brutal1ty schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:28:
Je hebt alleen normal/weak, 'strong' (zilver), Elite (goud) en champion (raar ster ding, erg flashy) en daar houd het bij op
Waar torhead champion weer vervangt door standard boss, strong, elite en raid boss :P

Verwijderd

Hoeveel fps is genoeg voor Star Wars? Als ik alles op high zet en bloom aan heb ik tussen de 35 en 45 fps in de bossen en als ik dan een bevolkt gebiedje inloop krijg ik tussen de 30 en 35 fps.

Ik kan naar 60 fps als ik bloom en shadows uitzet, maar is dat nodig (ben nu level 7, dus doel op latere zaken in het spel)?

• itsleon
Ja is meer dan genoeg.
Fps in een MMO is minder belangrijk dan in bijv een FPS. Dit komt vooral om dat je latency bij een MMO normaal gesproken hoger ligt dan bij een FPS.

Verwijderd

Het is maar net wat je zelf prettig vindt spelen, ik zou zeggen, probeer een pvp match (die zijn op dit moment toch wel het meest fps heavy) en als je het dan vloeiend genoeg vindt zou ik het zo laten. Maar een minimum van 30 zou ik toch wel aanhouden. (voor mijzelf heb ik toch gewoon het liefst 60)

Het is in ieder geval geen CoD (dat je zonder .. frames het niet goed kan spelen)
FPS heavy blijft toch imperal schip, zeker als het druk is kakt mijn FPS daar compleet in :(

Verwijderd

Ik stel even wat bij inderdaad, als ik 20 vijanden heb gaat hij naar 25 en wordt het wat minder.

Wat zouden jullie doen?

Alles op high en bloom uit ... of

Shadows op low, rest op high en bloom aan?

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

bij mij heb ik juist fps drops als ik van binnen naar buiten loop en op plekken waar je die grote groene muur ziet van die lantaarn, meestal gaat hij bij mij dan van de 70 naar de 30

[ Voor 16% gewijzigd door Streepje op 05-01-2012 17:14 ]

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:13:
Ik stel even wat bij inderdaad, als ik 20 vijanden heb gaat hij naar 25 en wordt het wat minder.

Wat zouden jullie doen?

Alles op high en bloom uit ... of

Shadows op low, rest op high en bloom aan?
Als je een warzone kan spelen zonder problemen dan zit je goed.
vooral shadows uit zetten schijnt enorm te helpen.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

ik houd het wel even op shadows op low en bloom aan en rest op high, vind het toch wat irritant dat ik van die lelijke shadows krijg van de bomen, ik denk dat dat een direct x 10 of 11 optie is die ik onder windows xp niet heb en dan zijn ze wel erg gekarteld.

Toch mooi dat ik de processor heb geupgrade, fps is opeens een flink stuk hoger , kennelijk was mijn vorige processor toch een bottleneck :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 17:30 ]

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

sommige mensen weten ook totaal niet hoe pvp werkt :( speel net die warzone waar je de bom moet planten op die deuren, mijn hele team gaat rechts terwijl het vijandelijke team+mij naar links gaan. Op de rechterkant staan vervolgens 7 man te wachten op niks en ik sta in mijn ééntje een deur te defenden :(

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Worra
  • Laatst online: 17-07 09:37
ik heb zojuist via de origin website deze game besteld. Mijn bestelstatus op de origin website staat op: bestelling ingediend. Het geld is inmiddels van mijn rekening afgeschreven.

Heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat ik de game kan downloaden en spelen. Of zie ik iets over het hoofd en kan ik al downloaden.

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-11 09:21
Worra schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:36:
ik heb zojuist via de origin website deze game besteld. Mijn bestelstatus op de origin website staat op: bestelling ingediend. Het geld is inmiddels van mijn rekening afgeschreven.

Heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat ik de game kan downloaden en spelen. Of zie ik iets over het hoofd en kan ik al downloaden.
bij mij duurde het ongeveer 12 uur voor ik de key had ontvangen. Het downloaden duurde ook nog is een uur of 4 (al lijkt dat tegenwoordig sneller te gaan).

• Worra
  • Laatst online: 17-07 09:37
haha bedankt, en ik dacht nogwel vanavond nog te kunnen gaan spelen, dat zit er dus niet in.
Pagina: 1 ... 32 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.