Ach flauwekul. Een GM kon je niet met alles helpen. Echt nonsens. Soms was het gewoon "jammer maar helaas" En dat is geen enkel probleem. ja, bound loot overkoppen omdat iemand disco was, maar een gebugte baas was gewoon "reset dungeon".
En ja, kijk eens naar de andere posters... het is blijkbaar niet alleen ik die een andere ervaring heeft met de (doorgaans) prima WOW GM's dan jij?
Ingame issues moeten door GM's opgelost kunnen worden, dat is waarom GM's bestaan. Een gebugde boss of missende loot is iets wat elke GM in andere MMO's kunnen oplossen (persoonlijke ervaring uit WoW, Rift en WAR).
Blablabla en ik heb meegemaakt dat ze me prima konden helpen en dat ze me soms helaas niet konden helpen *shrug*. Ga naar de WOW forums, dan zie je wel hoe blij iedereen is met de GM's ^^.
En ja, de GM's deden daar prima werk, je kan alleen niet iedereen tevreden maken.
Echt grote issues moeten inderdaad doorgestuurd worden naar andere afdelingen maar dat moet wel gepaart gaan met fatsoenlijk klant contact en dat ontbreekt.
Jouw anecdote tegen mijn anecdote, De waarheid ligt zoals altijd in het midden. En nogmaals, ga eens kijken bij andere games of mensen blij zijn met de support

Bij IT support is het belangrijk om je klant op de hoogte te houden van zijn incident wanneer dit doorgezet wordt naar een andere afdeling. Standaard berichten zeggen de klant helemaal niets en zorgen alleen voor frustratie.
Nee, iedere melding moet een persoonlijke knuffel krijgen
Grapjas

Correctie, de game is al een aantal maanden oud. ALLE bugs die ik gemeld heb in de beta zitten er nog in. De beta, gemaakt voor het opsporen, melden en oplossen van bugs, heeft kennelijk geen zak geholpen.
Waarom speel je nog als het zulke slechte mensen zijn? Ik bedoel, Wow, Everquest, Bugfree na elke patch! Nooit bugs!
Het gras is altijd groener aan de overkant. Nogmaals, kijk op de WOW forums en luister naar het getier en geraas

Jij hebt oogkleppen op. Lees de forums op swtor.com en dan met name het customer service subforum.
*Spert ogen wijd open* bedoel je dat op het Customer service forum klachten staan???? Je meent het????

P.s. werk zelf op een support afdeling. Weet echt wel waar ik over praat. Als mijn collega's en ik "support" op deze manier gaan bieden zijn we onze baan kwijt.
Flauwekul. Jouw anecdote uit je werkervaring tegen de mijne (en die van anderen hier), ok? Deze service doet aan niets denken aan een rampenplan. Het valt allemaal wel mee... game brekende bugs komen de meeste mensen niet tegen (ik ben er geen tegengekomen, maar ik weet dat ze er gerust zijn). En ik zal je maar voorbereiden... over een jaar zijn er nog steeds bugs. Over twee jaar ook, etc. etc. etc.