Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
ik heb soms het idee dat wanneer ik op mijn speeder zit mijn geluid ineens uit staat. dat ding is zo stil OO

probleem opgelost. speedereffects zitten onder "Ambient volume" en niet "Sound FX. :)

[ Voor 29% gewijzigd door playlogic op 30-12-2011 18:49 ]

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 14:30

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 18:06:
[...]

Dank je voor de snelle response ;)
Dan ga ik denk ik Lord of the rings eerst even proberen van het weekend.

Maar naar deze mmorpg ben ik al een tijdje aan het kijken omdat
A:Ik van star wars hou (eigenlijk bijna alles wat met Star begint)
B:ik al een tijdje zoiets zoek omdat ik met mensen lekker on-line zo'n avontuur wil beleven.
C:Ik van rpg's hou haha :P

Maar mocht ik hem kopen , zijn en veel tweakers hier die ook meteen Medetweakers hier samenspelen?
Twee van mijn vrienden huizen in Empire of Tweakers op Red Eclipse. Wat ik ervan gezien heb is het een erg actieve guild. Het is een Imperial Guild. Maar ik geloof dat ze ook een Republic versie hebben.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zijn er op The Scepter of Ragnos nog tweakers guilds aan de Empire kant die mensen zoeken? We (ik + broertje) zijn niet echt tevreden over de guild waar we nu in zitten. Het zijn aardige mensen, maar voor ons gevoel gaat het nergens heen met de guild ;(

We zijn een lvl 50 Juggernaut (Tank) en een lvl 45 Inquisitor (Healer).

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Hmm, denk dat ik dan toch maar een character aan ga maken op Red Eclipse, ben nu 15 Scoundrel, maar een MMO is pas leuk met een leuke guild. Ga ik even proberen of ik Sith Inquisitor wil zijn of toch weer operative.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:34

junglebeast

hier staat iets

Jullie gaan hard met de pagina's. Zeker een leuk spel of zo?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 14:30

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

junglebeast schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:06:
Jullie gaan hard met de pagina's. Zeker een leuk spel of zo?
Erg lang geleden dat ik verslaafd ben geraakt aan een spel. SW TOR heeft het voor elkaar gekregen. :D
En ik denk met mij nog veel anderen :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11 16:10
Hey,

Ik kan mijn key niet activaten voor het spel.
Stap 1: Vul key in -> gedaan -> continue
Stap 2:You are redeeming the following code:
xxxx-xxxxx-xxx-xx-xxx-xx-x-x
By redeeming this code, you are now registered for the following:
STAR WARS(TM): The Old Republic(TM) Digital Standard Edition -> contrinue

BAM: Stap 1: ben ik weet terug bij stap 1........... met rood balkje: Message not found.

Help!

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

even een ticket sturen denk ik en wachten op antwoord

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik dacht, er zal toch wel een demo of testperiode bij dit mooie spel zitten, maar volgens mij valt het tegen. Ik wil het graag proberen want ik ben normaal niet zo van de online games en zeker niet van de abonnementen. Kan ik het spel ook (single player) spelen zonder abonnement? Is er een demo of goedkope manier om te starten (want 50 + 30 = 80 euro om te kunnen testen en dat gaat me ver...)
sebastius schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:21:
Ik dacht, er zal toch wel een demo of testperiode bij dit mooie spel zitten, maar volgens mij valt het tegen. Ik wil het graag proberen want ik ben normaal niet zo van de online games en zeker niet van de abonnementen. Kan ik het spel ook (single player) spelen zonder abonnement? Is er een demo of goedkope manier om te starten (want 50 + 30 = 80 euro om te kunnen testen en dat gaat me ver...)
een jaar wachten.
trails komen er altijd pas als het spel al een tijd uit is, of stervende is.

Je had mee kunnen doen met de beta's, maar dat is nu te laat.

[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 30-12-2011 20:24 ]

TheS4ndm4n#1919

• Ayreonic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-11 16:22
Nee helaas een trial zal nog wel even op zich laten wachten.
Het spel is alleen speelbaar via een maandelijks abonnement (bij aanschaf is de eerste maand gratis).

• sebastius

sebastius

Ja maar die eerste maand, daar moest je toch meteen zo'n losse kaart bijkopen om die te kunnen gebruiken? Anders vind ik het niet eens zo'n probleem, 40 a 50 euro om een spel te spelen van dit kaliber...

• Ayreonic
Indien je een creditcard of paypal hebt zou je voor het verstrijken van de 30 dagen je subscription kunnen stopzetten.
Heb je deze niet dan zit je inderdaad vast aan een kaart.

• sebastius

sebastius

Oh, dat kan ook. Slim systeem zeg, stelletje zakkenrollers ;)

• Ayreonic
Voor ieder wat wils alleen als je geen creditcard of paypal hebt dan ben je wat benadeelt :)

• sebastius

sebastius

Ja weet je, ik vind het gewoon lastig om even 50 euro neer te leggen voor een spel waarvan ik nauwelijks zeker ben dat ik het wat ga vinden. Hou erg van verhalen, ben een fervent SW liefhebber maar had een goede single-player versie ook gewaardeerd. Hoef niet zo nodig met 10000 andere mensen samen te werken of te vechten of whatever.
sebastius schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:43:
Ja weet je, ik vind het gewoon lastig om even 50 euro neer te leggen voor een spel waarvan ik nauwelijks zeker ben dat ik het wat ga vinden. Hou erg van verhalen, ben een fervent SW liefhebber maar had een goede single-player versie ook gewaardeerd. Hoef niet zo nodig met 10000 andere mensen samen te werken of te vechten of whatever.
ach, wat is 50 euro nog? je kan er niet eens een avondje van stappen.

TheS4ndm4n#1919

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 30-11 01:11
RocketKoen schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:46:
[...]

ach, wat is 50 euro nog? je kan er niet eens een avondje van stappen.
Inderdaad ik snap ook niet waar mensen zo moeilijk over doen.

Sowieso is het spel erg goed als single player te spelen. Dan is de tijd die je er in steek ook ver over de 100 uur, meeste single player spelen halen dat niet eens.

Edit: Kleine update kreeg ik nu. Vanmiddag heb ik nog gespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door MrBlueEyes op 30-12-2011 20:49 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 20:48
Grrr... ligt het aan mij, of is er niet gewoon op elke planeet een modification station? Ik kan ze echt nooit vinden! Op de beginplaneten waren ze overal, maar op Tatooine kan ik er geen vinden. Ook op het Imperial Fleet Vaiken Spacedock zit er geen... Of kijk ik niet goed?

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 19:20
Wat is jullie ervaring in PvP?
Ik speel nu Republic, echter verlies ik telkens warzones aan deze (Republic) kant, ik vind dit nogal frustrerend...
Met mijn Gunslinger top ik de dps chart erg vaak (Gunslinger is hier gewoon sterk in), maar telkens verliezen is echt om van te huilen.
Hoe zit het met jullie?

Verwijderd

Sjeik schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:59:
Grrr... ligt het aan mij, of is er niet gewoon op elke planeet een modification station? Ik kan ze echt nooit vinden! Op de beginplaneten waren ze overal, maar op Tatooine kan ik er geen vinden. Ook op het Imperial Fleet Vaiken Spacedock zit er geen... Of kijk ik niet goed?
Die heb je niet eens nodig.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-11 09:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb er nog nooit een nodig gehad, waar zijn ze eigenlijk voor?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Kees schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:24:
[...]

Ik heb er nog nooit een nodig gehad, waar zijn ze eigenlijk voor?
om mods in je items te stoppen.
maar nu kan dat ook met CTRL-RMB

TheS4ndm4n#1919

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 30-11 01:11
Die zijn al lang niet meer nodig. In de laatste 2 beta weekenden was dat al niet meer nodig.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Sjeik
  • Laatst online: 26-11 20:48
Haha, tnx allemaal... dat wist ik helemaal niet. Ik zocht altijd braaf zo'n ding op!

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Ondanks dat ik een pre-order heb heb ik nog niet echt veel gespeeld.
Ben een Jedi Guardian gestart @ The Red Eclipse.

Valt me op dat er zeer weinig Mirialan spelers (ben er nog geen tegengekomen) zijn (low level dan). Achja is ook leuker zo. :P

Maar ik heb nu allemaal vage dingen die ik in de beta niet had. Onder andere gekrompen NPC's (Die Grand Master Satele Shan en Master Orgus Din).
Weet iemand hier iets voor of is dit gewoon een bekende bug?
Kan er zelf niet echt iets over vinden op de forums van swtor.

[ Voor 6% gewijzigd door ErikRedbeard op 30-12-2011 21:44 ]

Verwijderd

ErikRedbeard schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:39:
Ondanks dat ik een pre-order heb heb ik nog niet echt veel gespeeld.
Ben een Jedi Guardian gestart @ The Red Eclipse.

Valt me op dat er zeer weinig Mirialan spelers (ben er nog geen tegengekomen) zijn (low level dan). Achja is ook leuker zo. :P

Maar ik heb nu allemaal vage dingen die ik in de beta niet had. Onder andere gekrompen NPC's (Die Grand Master Satele Shan en Master Orgus Din).
Weet iemand hier iets voor of is dit gewoon een bekende bug?
Kan er zelf niet echt iets over vinden op de forums van swtor.
Heb die bug zelf in beta wel eens gehad :)

Inmiddels level 36 sith juggernauth. alleen weinig tijd om te spelen de laatste paar dagen (feestdagen)

Verwijderd

Bekijk gameplaybeelden op youtube, heb ik ook gedaan en het bevalt me goed tot nu toe terwijl ik niet zo'n grote SW liefhebber ben.

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
weet iemand hoe ik die assets download binnen kan krijgen de client houd er steeds mee op een torrentje ofzo zou handig zijn thx.

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 21:48

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ehm volgens mij kan dat alleen maar via de client. Maar leer eerst eens leestekens gebruiken, zodat je bericht in ieder geval nog leesbaar is....

• JT888
Goh een school meester :P of is het een school juf ?

On topic: Het is echt een lastig probleem veel mensen hebben er last van zie ik...

Het is gewoon een folder dus dat moet toch ook apart te downloaden en te plaatsen zijn op de harde schijf lijkt mij.

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-11 20:59

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ik denk dat je gewoon moet blijven proberen de client paar keer opstarten bidden dat het werkt anders is het beetje lastig kan zo geen torrents vinden ook geen andere bestanden.

Le Meow

• Nephalem
  • Laatst online: 24-11 00:14
Weet iemand trouwens of de Sith Assassin/Jedi Shadow nog steeds willpower als primary stat gebruiken? Aangezien deze classes toch veel meer focussen op melee dmg in plaats van de force spells.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-11 20:59

Poekie McPurrr

Mreoww~

Die bonusmissies beginnen nu echt leuk te worden (Nar shaddaaaaaaa) moet ik zeggen, stage 1 , 2 etc. En je krijgt er best veel exp voor ook nog! :)

En tis best lastig om evil te zijn met Mako als compagnion.. mormel is nogal van de nice and fluffy :'(

Le Meow

Verwijderd

Nephalem schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 00:53:
Weet iemand trouwens of de Sith Assassin/Jedi Shadow nog steeds willpower als primary stat gebruiken? Aangezien deze classes toch veel meer focussen op melee dmg in plaats van de force spells.
Ja, nog steeds Willpower. Voor melee is er de Power stat.

En dat jullie het alvast weten:
Hello everyone, we wanted to let you know that we will be performing scheduled maintenance for eight hours on January 4th, 2012 from 2AM CST (12AM PST/3AM EST/8AM GMT/9AM CET) until 10AM CST (8AM PST/11AM EST/4PM GMT/5PM CET. All game servers will be offline during this period. This maintenance is expected to take no more than eight hours, but could be extended.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2011 01:38 . Reden: Maintenance tijd ]

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11 09:21
ok, dus we gaan gewoon weer uit van 10 uur minimaal.

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Je zou denken dat ze het netjes afwisselen en dit keer 's nachts doen... Helaas...
Nephalem schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 00:53:
Willpower is nog steeds de main attribute, deze boost naast melee damage voor assassin ook de force powers.

[ Voor 72% gewijzigd door Black Eagle op 31-12-2011 01:56 ]

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 23:26

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ben er alweer mee gestopt. Ik vind het spel ronduit saai. Elke quest gaat als volgt: dialoogje doen, richting questgebied lopen, bonusmobs killen, tunneltje/cave in, quest beeindigen. Weliswaar vind ik de dialogen een leuke toevoeging, het heeft geen enkele invloed welke optie je kiest(tenzij dark/light natuurlijk). Ik ben begonnen met een marauder, volgehouden tot level 25. Vervolgens een bounty hunter gemaakt, tot level 37 gekomen.

Vandaag na de zoveelste same task different quest tot de conclusie gekomen dat ik het spel met tegenzin zat te spelen.

Waarom niet meer verschillende types quests?
Waarom zo weinig planeten waar je spelers van de andere factie tegenkomt?
Waarom companions?
Waarom al die buffers voor je eens ergens bent (spaceport, lift, dock, spaceship, tussenfilmpje, exit spaceship, tussenfilmpje, dock, lift, orbital station, shuttle naar planeet, tussenfilmpje, spaceport...)?
Waarom kan ik niet op naam zoeken in de Galactic Market?
Waarom niet wat meer variatie in speelbare rassen, er zijn zat species aanwezig.. Waarom alleen maar humanoids die er eigenlijk met uitzondering van gezichten hetzelfde uitzien.
Waarom huttball?

Wat was er wel leuk?

De instances, of hier flashpoints genoemd, zijn gewoon gaaf.
Classquest verhaallijnen zijn leuk genoeg.
Als ze er toch zijn; companions je zooi laten verkopen en professions laten regelen is wel handig.
Het is niet zo simpel als levellen in die andere grote MMO. Hier ga je af en toe nog dood.
Commendation systeem.

Over het algemeen is het een redelijk goede game, ik durf ook wel te stellen dat dit de eerste MMO is die WoW voorbij is gegaan... Maar er zit zo weinig variatie in de daadwerkelijke gameplay... Dat is niet goed te maken met de zogenaamd verschillende verhaallijnen van non-classquests. Een andere planeet noem ik ook geen variatie overigens. Verder zit het prima in elkaar; geluid goed, graphics redelijk, weinig bugs tegengekomen.

Ik ben niet eens zo heel negatief over de game, maar na een paar honderd keer dezelfde quest gedaan te hebben ben ik er wel klaar mee eigenlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Voxalizer op 31-12-2011 02:42 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Guiding
  • Laatst online: 18-11 15:13
Gaat dat niet een beetje op voor elke MMO?

Ik moet zeggen juist door er een persoonlijk tintje aan te geven met de dialogen, houdt ik het questen langer vol dan in andere games. Maar uiteindelijk heb je inderdaad maar een paar varianten, maar dat gaat ook voor elke andere mmo op.

Aan de andere kant, de game is pas net uit, er zweven nog een hoop ideeen rond voor de game, en er zal nog wel een hoop aan toegevoegd worden in de toekomst. Dat hoop ik in ieder geval.

Tot nog toe, levert het me veel plezier op.

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 01:28:
[...]

Ja, nog steeds Willpower. Voor melee is er de Power stat.

En dat jullie het alvast weten:
[...]
Urgh, waarom steeds op mijn vrije dag? Afgelopen dinsdag, nu weer op woensdag, when does the hurting stop? ;)

• Hydra
  • Laatst online: 06-10 13:59
Voxalizer schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 02:33:
Ik ben niet eens zo heel negatief over de game, maar na een paar honderd keer dezelfde quest gedaan te hebben ben ik er wel klaar mee eigenlijk.
Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik een beetje hetzelfde begin te krijgen. Maargoed, eerst maar ff op vakantie, misschien dat ik daarna weer volle bak zin heb verder te gaan. Wat mij betreft is het geen 'flaw' van het spel, meer van het genre. Vroegah kon ik nog een halve dag mobs grinden voor een paar levels maar tegenwoordig heb ik daar het geduld niet meer voor.

https://niels.nu

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Wat ik me nu eens afvraag is of de meeste spelers van deze game nu ook die hard Star Wars fans zijn. Gewoon puur uit interesse. Ik ben absoluut geen ervaren MMO speler maar deze wereld zal me blijven aantrekken en vandaar dat ik maar aan deze MMO ben begonnen.

Overigens , wel off topic, als je Star Wars net zoals als ik geweldig vind is de animatie serie Clone Wars echt de moeite waard om naar te kijken. Mijn zoontje van 6 is er helemaal verslaafd aan.

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
Iedereen die kláár is met Huttball empire vs empire: Reroll republic @ Scepter of Ragnos.

Er is dan wel 2-3x zoveel Empire als Republic op deze server (elke lijkt het wel...) maar ik ben om =D

Ik had verwacht dat de verhaallijnen van bv troopers echt dodelijk saai zou zijn, maar dat is dus een héle grote verrassing: is zelfs een zeer leuke tot nu toe.

Aangezien ik ook van pvp houd (tussen leveln door staat de queue gewoon aan) werd ik aan de empire kant met m'n 33 Assassin gek van 20x achter elkaar huttball. Bij republic heb je grotere kans 1 van de andere te spelen omdat er een te kort aan republic spelers is op bijna elke server(heb amper huttball gespeeld) en omdat Republic vs Empire een vereiste is voor de andere Warzones. Aangezien er zoveel empire spelers zijn, zullen zij bijna altijd alleen maar huttball tegen elkaar spelen omdat dit de enige warzone is waar faction vs same faction mogelijk is.

We gaan in ieder geval een Nederlands-Engelse guild starten vandaag of morgen (hangt een beetje van de oud& nieuw gekte af) dus wie wilt, mag komen =D Naam word nog bedacht!

Scepter of Ragnos - Republic, stuur in-game bericht naar ''Tayio'' of ''Kesa'' of DM mij via Tweakers met je in-game name. Misschien leuk voor nieuwe spelers/altjes/rerollers ;)

EDIT: Aangezien er ook een paar tweakers (en lurkers van) op de Empire kant van deze server zitten :
Nieuwe guild word de Republic variant van ''Singularity'' ;p

[ Voor 6% gewijzigd door Brutal1ty op 31-12-2011 11:19 ]

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 11:45
Black Eagle schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 01:55:
Je zou denken dat ze het netjes afwisselen en dit keer 's nachts doen... Helaas...

[...]

Willpower is nog steeds de main attribute, deze boost naast melee damage voor assassin ook de force powers.
Wat voor jou nacht is, is voor andere landen dag. Zo kan je door blijven gaan.

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11 09:21
Relief2009 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:04:
[...]

je weet dat Bioware had aangegeven om het om en om te doen, ene keer in de nacht voor de US, en andere keer in de nacht voor de EU.
Brutal1ty schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:16:
Iedereen die kláár is met Huttball empire vs empire: Reroll republic @ Scepter of Ragnos.

Er is dan wel 2-3x zoveel Empire als Republic op deze server (elke lijkt het wel...) maar ik ben om =D

Ik had verwacht dat de verhaallijnen van bv troopers echt dodelijk saai zou zijn, maar dat is dus een héle grote verrassing: is zelfs een zeer leuke tot nu toe.

Aangezien ik ook van pvp houd (tussen leveln door staat de queue gewoon aan) werd ik aan de empire kant met m'n 33 Assassin gek van 20x achter elkaar huttball. Bij republic heb je grotere kans 1 van de andere te spelen omdat er een te kort aan republic spelers is op bijna elke server(heb amper huttball gespeeld) en omdat Republic vs Empire een vereiste is voor de andere Warzones. Aangezien er zoveel empire spelers zijn, zullen zij bijna altijd alleen maar huttball tegen elkaar spelen omdat dit de enige warzone is waar faction vs same faction mogelijk is.

We gaan in ieder geval een Nederlands-Engelse guild starten vandaag of morgen (hangt een beetje van de oud& nieuw gekte af) dus wie wilt, mag komen =D Naam word nog bedacht!

Scepter of Ragnos - Republic, stuur in-game bericht naar ''Tayio'' of ''Kesa'' of DM mij via Tweakers met je in-game name. Misschien leuk voor nieuwe spelers/altjes/rerollers ;)

EDIT: Aangezien er ook een paar tweakers (en lurkers van) op de Empire kant van deze server zitten :
Nieuwe guild word de Republic variant van ''Singularity'' ;p
Er zitten al wat tweakers op ragnos republic hoor :P
Degene die ik weet zitten allemaal in deze NL/BE clan: http://www.flyingdutchmen.be/

TheS4ndm4n#1919

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Als er nog mensen hulp nodig hebben met specifieke hardmode bosses in flashpoints. Ik heb wat guides gemaakt voor mijn guild (en anderen).
Hier is de playlist: http://www.youtube.com/playlist?list=PL86338E10B8F0601D
Alle bazen van Directive 7 hardmode zitten erin. Wat bazen van False Emperor, Foundry en Battle for Illum ook allemaal op hardmode. Ik zal ze niet specifiek noemen voor spoiler redenen ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-11 16:23
Jerry schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:23:
Als er nog mensen hulp nodig hebben met specifieke hardmode bosses in flashpoints. Ik heb wat guides gemaakt voor mijn guild (en anderen).
Hier is de playlist: http://www.youtube.com/playlist?list=PL86338E10B8F0601D
Alle bazen van Directive 7 hardmode zitten erin. Wat bazen van False Emperor, Foundry en Battle for Illum ook allemaal op hardmode. Ik zal ze niet specifiek noemen voor spoiler redenen ;).
Helemaal geweldig dit, krijg echt een World of Warcraft gevoel bij het kijken van deze videos. Dit spel is al zo ongelofelijk uitgebreid in vergelijk met andere startende MMO's, en het spel zit verder wel snor. Hier en daar een bug, maar verder geen problemen.

Ik voorzie een goede toekomst. Dankje voor je videos

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:50
het PVP systeem raakt ook kant nog wal, het is leuk daar niet van. maar je word met een level50 in het zelfde potje gepropt en jij zelf word gebuffed, nou ben ik level 13 (en een marauder) ik ben nog verre van meester in mijn klas, ik speel immers net. maar dan komt er een level 50 die zijn klas wel kent en je bent dood. dus de learning curve voor PvP is ronduit kut te noemen.
jessy100 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:01:
het PVP systeem raakt ook kant nog wal, het is leuk daar niet van. maar je word met een level50 in het zelfde potje gepropt en jij zelf word gebuffed, nou ben ik level 13 (en een marauder) ik ben nog verre van meester in mijn klas, ik speel immers net. maar dan komt er een level 50 die zijn klas wel kent en je bent dood. dus de learning curve voor PvP is ronduit kut te noemen.
ach, probeer het eens in een MMO die level brackets gebruikt en je komt tegen een team van 8 level 19 spelers in epic gear met lvl 85 enchants. Allemaal dezelfde class omdat die de meeste dmg doet op dat level.

TheS4ndm4n#1919

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 09:44
Je krijgt neem ik aan toch gewoon de kracht van een level 50? En na 2 potjes PVP weet je vast wel hoe het werkt hoor. Zo lastig is het nou ook weer niet.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:24
q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:07:
Je krijgt neem ik aan toch gewoon de kracht van een level 50? En na 2 potjes PVP weet je vast wel hoe het werkt hoor. Zo lastig is het nou ook weer niet.
Je base stats worden gebuffed, maar je lacked dus wel alle skills, eventuele boosts via holocrons, etc welk lvl 50's hebben. Hierdoor heb je als een lvl 15 bijv toch echt een duidelijke achterstand tegenover een lvl 50 in PvP. Het is leuk dat je HP soortgelijk is, maar als de ander jouw skills kan interrupten, je kan cc'en en bij je poging tot hopeloos vluchten middels sprint toch altijd nog sneller is dan verlies je gewoon by default.

Als low lvl is dat dus gewoon totaal niet interessant. Daarnaast als high lvl is het niet interessant dat soort mensen met een achterstand binnen je eigen team te hebben; waarbij de kans ook alleen nog maar groter is dat ze geen idee hebben wat te doen. Het gebeurd bijv. nog maar al te vaak dat in hutball een lower lvl de ball krijgt, vervolgens stil gaat staan om te typen 'and what do I do now with it?' of iets in die trend...
psychodude schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:35:
[...]

Je base stats worden gebuffed, maar je lacked dus wel alle skills, eventuele boosts via holocrons, etc welk lvl 50's hebben. Hierdoor heb je als een lvl 15 bijv toch echt een duidelijke achterstand tegenover een lvl 50 in PvP. Het is leuk dat je HP soortgelijk is, maar als de ander jouw skills kan interrupten, je kan cc'en en bij je poging tot hopeloos vluchten middels sprint toch altijd nog sneller is dan verlies je gewoon by default.

Als low lvl is dat dus gewoon totaal niet interessant. Daarnaast als high lvl is het niet interessant dat soort mensen met een achterstand binnen je eigen team te hebben; waarbij de kans ook alleen nog maar groter is dat ze geen idee hebben wat te doen. Het gebeurd bijv. nog maar al te vaak dat in hutball een lower lvl de ball krijgt, vervolgens stil gaat staan om te typen 'and what do I do now with it?' of iets in die trend...
Er staat ook nog amper iets op het spel in pvp. Als je team verliest omdat je meer noobs had dan de andere kant krijg je wat minder commendations. En statistisch gezien zul je net zo vaak winnen als de rollen zijn omgedraaid.
Later als ranked matches beginnen heb je er helemaal geen last meer van.

TheS4ndm4n#1919

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 29-11 19:28
Gister even een uurtje op het account van een maat gespeeld. Meteen mijn WoW account op frozen vandaag en knallen maar :)

Steam: CatBearCow

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Bartjeuhz schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:16:
Gister even een uurtje op het account van een maat gespeeld. Meteen mijn WoW account op frozen vandaag en knallen maar :)
Dankje voor deze melding, hier hebben wij veel aan!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Iets vriendelijker mag ook wel :/ Hij geeft gewoon aan dat de game hem dusdanig bevalt dat hij ook meteen WoW opzegt. Ik zeg alleen maar beter voor de SWTOR stats!

• Liteiten
Jaguar645 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:23:
Iets vriendelijker mag ook wel :/ Hij geeft gewoon aan dat de game hem dusdanig bevalt dat hij ook meteen WoW opzegt. Ik zeg alleen maar beter voor de SWTOR stats!
Iets vriendelijker? Ik bedank hem en ik zeg ook nog dat ik er veel aan heb. Ik zie je probleem niet.

• ItMeAedri
  • Laatst online: 17:33
Liteiten schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:26:
[...]

Iets vriendelijker? Ik bedank hem en ik zeg ook nog dat ik er veel aan heb. Ik zie je probleem niet.
Het komt echt gigantisch sarcastisch over

• Liteiten
Arnlith schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:29:
[...]

Het komt echt gigantisch sarcastisch over
Dat is helemaal niet de bedoeling, de ToR community zal alleen maar groter worden op het moment dat mensen voor ToR kiezen in plaats van WoW. Derhalve hebben wij (de community) er veel aan.

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 29-11 19:28
Wellicht had ik wat completer kunnen zijn.
Na 7 jaar WoW gespeeld te hebben ben ik denk ik toe aan vernieuwing. Op het eerste gezicht denk ik dat het spel veel potentie heeft. Hier en daar wat schoonheidsfoutjes en het is even wennen aan de besturing. Ookal voelt deze redelijk hetzelfde aan als die in WoW.
Wellicht een wat snellere pc kopen tzt omdat ik wel merk dat het een en ander hapert.
Ben een char begonnen op Chuundar overigens. Ben benieuwd hoe het zit met de Queues. Hoorde dat het 's avonds aardig kan oplopen.

overigens erg vet dat bijna alle dialoog ook echt ingesproken is :D

Steam: CatBearCow

Verwijderd

Weet iemand wanneer de security key app voor iPods beschikbaar zal zijn buiten Amerika?

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 20:37

Rannasha

Does not compute.

Relief2009 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:04:
[...]

Het serverpark voor de EU servers staat fysiek in Europa (wat logisch is, anders zou het weinig nut hebben om speciefieke EU-servers aan te wijzen). Ze kunnen dus best de serverparks van US-West, US-East en EU op verschillende momenten neerhalen voor maintenance. Zo kunnen ze voor iedereen de drukkere periodes vermijden (behalve wellicht voor mensen die op een andere server zitten dan bij hun fysieke locatie hoort).

Om maar even de obvious vergelijking te maken: Blizzard doet ook aan gescheiden maintenance voor WoW en het werkt prima: de servers zijn vrijwel altijd aan het eind van de ochtend lokale tijd weer online, meestal eerder.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Liteiten
Species5618 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:48:
[...]

Het serverpark voor de EU servers staat fysiek in Europa (wat logisch is, anders zou het weinig nut hebben om speciefieke EU-servers aan te wijzen). Ze kunnen dus best de serverparks van US-West, US-East en EU op verschillende momenten neerhalen voor maintenance. Zo kunnen ze voor iedereen de drukkere periodes vermijden (behalve wellicht voor mensen die op een andere server zitten dan bij hun fysieke locatie hoort).

Om maar even de obvious vergelijking te maken: Blizzard doet ook aan gescheiden maintenance voor WoW en het werkt prima: de servers zijn vrijwel altijd aan het eind van de ochtend lokale tijd weer online, meestal eerder.
Volgens mij heeft Bioware aangegeven dat overdag de drukte het minst is en derhalve de meeste spelers er geen overlast aan beleven.

Dat werd ergens in dit topic nog gequote.

• StackMySwitchUp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-10 11:09

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Heeft iemand ook problemen met "downloading English assets" die steeds opnieuw begint? (of is dit al oude koek.. Search leverde niets op)

Ik kan het spel niet spelen omdat deze download elke keer weer opnieuw start.

Ik bouw rare dingen.

• Sporedd
  • Laatst online: 28-11 13:11
Hoe groot is het?? (staat volgens mij achter downloading english assets)

Don't trust an atom, they make up everything.

• razzor
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 12:54
StackMySwitchUp schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:57:
Heeft iemand ook problemen met "downloading English assets" die steeds opnieuw begint? (of is dit al oude koek.. Search leverde niets op)

Wellicht heeft dit iets met schrijfrechten te maken, start de launcher.exe eens op als Administrator (ik ga er maar vanuit dat je Windows draait).

• Dawn
  • Laatst online: 25-11 21:07

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:57:
Weet iemand wanneer de security key app voor iPods beschikbaar zal zijn buiten Amerika?
In de Android Market staat de app iig.
heb die app vandaag aan m'n account gekoppeld.

gezien ik geen itunes heb kan ik niet controleren of deze er al in staat, op de website van mac wordt ik niet veel wijzer...
(alleen de US site hier: http://itunes.apple.com/u...republic/id488420452?mt=8)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• StackMySwitchUp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-10 11:09

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Probleem inmiddels opgelost middels een workaround die daar op het forum staat, dit moet je in je Hosts file zetten:
198.78.206.126 cdn-patch.swtor.com
Is een alternatieve locatie voor de game files, er is er een corrupt op de EA servers (wtf?)
Dit probleem schijnt alleen bij bepaalde ISP's voor te komen.

Ik draai overigens windows ja, en het bestand was 4.80 GB

<edit> ook niet geheel onbelangrijk, mijn ISP is UPC, en er staan files in de game directory die read-only staan, heb dit ook uitgezet, maar leek niet de oplossing te zijn</edit>

[ Voor 18% gewijzigd door StackMySwitchUp op 31-12-2011 20:45 ]

Ik bouw rare dingen.

Verwijderd

Dawn schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 20:41:
[...]

In de Android Market staat de app iig.
heb die app vandaag aan m'n account gekoppeld.

gezien ik geen itunes heb kan ik niet controleren of deze er al in staat, op de website van mac wordt ik niet veel wijzer...
(alleen de US site hier: http://itunes.apple.com/u...republic/id488420452?mt=8)
Ik heb geen android telefoon. Ik zie dat de app alleen in de Amerikaans iTunes winkel staat en dat ik het niet mag downloaden.

EDIT: Opgelost. Ik moest het zelf zoeken de de app store ipv de link op mijn BW accountpage te volgen...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2011 20:49 ]

• Brutal1ty
  • Laatst online: 30-11 07:52
Pffff.. Ik word een beetje gek van alle doomsayers op de officiele forums. Echt pagina's vol over waarom dit spel zó veel belovend is maar ZO hard zal gaan falen in de komende maanden. Word genoeg geluld daar om de kerstman zelf van ''ho ho ho'' naar ''no no no :('' te laten gaan.

Iedereen weet zo goed hoe ze het spel ''perfect'' kunnen maken en zijn zo woedend dat ''Lazy money hungry BioWare who got their cash then forgets about their customers'' er niks aan doet.

C'mon... Geat real or gtfo en kom over paar maandjes nog eens kijken! ;p

• JT888
StackMySwitchUp schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:57:

Ik heb de download via origin gedaan en dat ging in 1x goed duurt wel een paar uur voordat de hele zooi ge patched is hoor althans dat was bij mij het geval ...

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-11 09:21
StackMySwitchUp schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 20:42:
Probleem inmiddels opgelost middels een workaround die daar op het forum staat, dit moet je in je Hosts file zetten:
198.78.206.126 cdn-patch.swtor.com
Is een alternatieve locatie voor de game files, er is er een corrupt op de EA servers (wtf?)
Dit probleem schijnt alleen bij bepaalde ISP's voor te komen.

Ik draai overigens windows ja, en het bestand was 4.80 GB

<edit> ook niet geheel onbelangrijk, mijn ISP is UPC, en er staan files in de game directory die read-only staan, heb dit ook uitgezet, maar leek niet de oplossing te zijn</edit>
Bedankt voor die hosts file gegevens. Men download snelheid ging van 600kb/s naar ruim 2mb/s (al kan ik makkelijk 12mb/s halen bij het patchen van wow, maargoed).

PS: ook upc als provider ;)

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Fijn oudjaar gewenst, guys! Hopelijk wordt het onder meer een tof jaar voor onze nieuwe verslaving ;)

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Brutal1ty schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 22:16:
Pffff.. Ik word een beetje gek van alle doomsayers op de officiele forums. Echt pagina's vol over waarom dit spel zó veel belovend is maar ZO hard zal gaan falen in de komende maanden. Word genoeg geluld daar om de kerstman zelf van ''ho ho ho'' naar ''no no no :('' te laten gaan.

Iedereen weet zo goed hoe ze het spel ''perfect'' kunnen maken en zijn zo woedend dat ''Lazy money hungry BioWare who got their cash then forgets about their customers'' er niks aan doet.

Alhoewel er valide punten zijn vind ik de meesten maar een stel whinende kneuzen. Dat uit zich ook op metacritic, dat tegenwoordig een thuisbasis is voor user troll scores uitdelen :r.

specs

• razzor
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 12:54
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 00:56
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat 2012 de doorbraak van SW:TOR mag zijn!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Iedereen een gelukkig nieuwjaar en may the force be with you!

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• psychodude
  • Laatst online: 00:24
Brutal1ty schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 22:16:

Ach ja, de community op de official forums was over het algemeen toch al bagger, en zeker de laatste maanden pre-launch en nu kort post-launch. Gewoon negeren, het is slechts de zeer vocal minority welk zich daar bevindt. De rest geniet gewoon van hun game ;).

ps: gelukkig nieuwjaar allen!

Verwijderd

Gelukkig nieuwjaar en veel SWTOR plezier in 2012 !

• q-enf0rcer.1
Iemand tips om snel 2 levels omhoog te gaan? Om één of andere reden ben ik op level 38 en 70% al klaar op Hoth, er lijkt ook geen bonus serie te zijn :(

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
q-enf0rcer.1 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 02:40:
Iemand tips om snel 2 levels omhoog te gaan? Om één of andere reden ben ik op level 38 en 70% al klaar op Hoth, er lijkt ook geen bonus serie te zijn :(
PVP

XBO: Michaël#3318

Verwijderd

Flashpoints

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Een gelukkig nieuwjaar iedereen :)

Vandaag voor het eerst Colicoic War Games en Red Reaper gedaan. Erg vette flashpoints imo, vooral Colicoid was erg leuk. Ik zat toevallig in een erg leuke groep. Iedereen was er voor het eerst; niemand ragen na een wipe, geen tactics online zoeken maar zelf gewoon verzinnen en proberen, leuke chat, etc. Nu weet ik dat PUG's dus ook leuk kunnen zijn :)

Verder een nieuwe chest+head item gekregen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L9UIQ.png

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:00
Ligt het aan mijn PC of is het normaal dat "profile info" (of "c") een frame drop veroorzaakt?

-------------------------------------------------

Ook nog gelukkig Nieuwjaar!

[ Voor 30% gewijzigd door Negaiido op 01-01-2012 03:31 ]

• JT888
Jammer dat ik niet wist dat je vast zit aan de server waar je je character aanmaakt ... dacht dat je wel kon skippen naar andere servers maar dat kan helaas niet. Heb ook geen zin om weer van 0 naar 11 te levelen.

• Guiding
  • Laatst online: 18-11 15:13
Dat geldt voor de meeste bekende MMO's.

Lvl 11 is ongeveer 2 uur speeltijd. Niet echt onoverkombaar.

Plus als je het met een andere class doet, is de verhaallijn ook weer nieuw voor je.

Verwijderd

Guiding schreef op zondag 01 januari 2012 @ 06:25:
Dat geldt voor de meeste bekende MMO's.

Lvl 11 is ongeveer 2 uur speeltijd. Niet echt onoverkombaar.
Ik begrijp niet hoe je dat in 2 uur kan doen? Ik ben ook nieuw in MMO's, maar hoe krijg je dat zo snel voor elkaar? Ik zit nu level 7 en wil wel een level 11 halen in 2 uur of minder

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je kan in ieder geval op spatie drukken tijdens de conversaties, dat scheelt een hoop tijd.

• Nephalem
  • Laatst online: 24-11 00:14
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 09:10:
[...]

Ik begrijp niet hoe je dat in 2 uur kan doen? Ik ben ook nieuw in MMO's, maar hoe krijg je dat zo snel voor elkaar? Ik zit nu level 7 en wil wel een level 11 halen in 2 uur of minder
Op zich wel te doen, mits je de content op de startplaneet al kent en alle convo's skipt. Persoonlijk geen fan van om overal doorheen te rushen, maar voor mensen die de quests al kennen of snel levelen belangrijker vinden levert het aardig wat tijdwinst op.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-11 16:27
Heeft iemand tips hoe je
spoiler:
Valis
kan verslaan met de "The Defector" quest als Jedi Knight? Ik heb het nu 6 keer geprobeerd, maar ik krijg hem nog niet eens voor de helft dood...

LinkedIn - Collega worden?

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-11 10:24
Evilbee schreef op zondag 01 januari 2012 @ 11:59:
Heeft iemand tips hoe je
spoiler:
Valis
kan verslaan met de "The Defector" quest als Jedi Knight? Ik heb het nu 6 keer geprobeerd, maar ik krijg hem nog niet eens voor de helft dood...
Je kunt altijd even iemand meenemen (via je eigen spaceship) om je te helpen.

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-11 16:27
Thormodo schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:02:
[...]

Je kunt altijd even iemand meenemen (via je eigen spaceship) om je te helpen.
Ik heb Kira en T7 al geprobeerd, maar beide zijn met de eerste blast al 50% dood. Dus dan gaat het nogal snel...

LinkedIn - Collega worden?

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-11 10:24
Evilbee schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:06:
[...]

Ik heb Kira en T7 al geprobeerd, maar beide zijn met de eerste blast al 50% dood. Dus dan gaat het nogal snel...
Ik bedoel een andere menselijke speler ;). Ik heb destijds (als Trooper) ook een guildy daarmee geholpen.

[ Voor 12% gewijzigd door Thormodo op 01-01-2012 12:35 ]

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-11 17:09
....

[ Voor 97% gewijzigd door barrel op 01-01-2012 14:33 ]

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Ik ben ook een boel dood gegaan op die dude, en ben toen wat pvp gear gaan farmen zodat me gear wat beter werd. en tijdens het gevecht deed ik het volgende

1. kira het gevecht in sturen
2.zelf het gevecht in gaan maar geen force leap gebruiken
3.force leap pas gebruiken als je naar achter word gebeukt
4.interupten zodra je kan
5.goed je rotatie leren kennen

op die manier had ik hem na 2x kapot

• Visgek82
  • Laatst online: 19:34
Even een vraagje aan de Tor spelers , een van de belangrijkste dingen voor mij persoonlijk is de community in mmo's. zijn ze bereid te helpen , en doen ze een beetje normaal (over het algemeen , uitzonderingen heb je altijd). dit is ook de reden dat ik gestopt ben met WoW, de community daar is compleet verziekt door 12 jarige pubertjes die de hele tijd niets anders roepen als "stfu noob, i did your mother yesterday' en als je een vraag stelt in Orgrimmar (een van de hoofdsteden) dan krijg je "omgwtfnoob lol" om je oren , natuurlijk zal dit van server tot server wel wat verschillen maar ik verwacht daar geen grote veranderingen in . toen ik begon met WoW was dat allemaal toch wel een stuk beter.

Hoe is dat in Tor? gaan mensen daar een beetje normaal en respectvol met elkaar om of gaat het dezelfde kant op als WOW?

Zit eraan te denken om het spel te kopen namelijk, maar die kant van het MMO verhaal is voor mij een strukelblok, maar ik vind star wars wel heel gaaf, dus ik zit enorm te twijfelen. Ik snap heel goed dat niet iedereen even aardig is in een game, maar zelf ben ik wel altijd heel behulpzaam ook naar noobies toe, en dan is het altijd erg vervelend om tegen dat soort dingen aan te lopen.

Ik hoor graag hoe jullie de community van tor ervaren op dit moment.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• q-enf0rcer.1
Ik heb even een filmpje gekeken van die boss, en wat mij opvalt is dat hij je telkens weg duwt, daarom zou je dus eigenlijk heel dicht tegen een muur moeten vechten zodat hij je niet te ver kan wegduwen. Wat als Jedi knight toch behoorlijk wat dps kan kosten als je 10meter terug moet lopen.

Wat ook altijd goed werkt is het force pushen van bosses in een afgrond, maar ik weet niet of je zon skill hebt?
spoiler:
Zo heb ik de apprentice van Darth Thanaton gekilled 8)7

Daar zijn wel twee dingen voor nodig, een force push/pull skill en een afgrond.

[ Voor 31% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 01-01-2012 14:49 ]

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Visgek24 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 14:45:
Even een vraagje aan de Tor spelers , een van de belangrijkste dingen voor mij persoonlijk is de community in mmo's. zijn ze bereid te helpen , en doen ze een beetje normaal (over het algemeen , uitzonderingen heb je altijd). dit is ook de reden dat ik gestopt ben met WoW, de community daar is compleet verziekt door 12 jarige pubertjes die de hele tijd niets anders roepen als "stfu noob, i did your mother yesterday' en als je een vraag stelt in Orgrimmar (een van de hoofdsteden) dan krijg je "omgwtfnoob lol" om je oren , natuurlijk zal dit van server tot server wel wat verschillen maar ik verwacht daar geen grote veranderingen in . toen ik begon met WoW was dat allemaal toch wel een stuk beter.

Hoe is dat in Tor? gaan mensen daar een beetje normaal en respectvol met elkaar om of gaat het dezelfde kant op als WOW?

Zit eraan te denken om het spel te kopen namelijk, maar die kant van het MMO verhaal is voor mij een strukelblok, maar ik vind star wars wel heel gaaf, dus ik zit enorm te twijfelen. Ik snap heel goed dat niet iedereen even aardig is in een game, maar zelf ben ik wel altijd heel behulpzaam ook naar noobies toe, en dan is het altijd erg vervelend om tegen dat soort dingen aan te lopen.

Ik hoor graag hoe jullie de community van tor ervaren op dit moment.
Tot nu toe heb ik nog geen slechte ervaringen gehad en willen de meeste mensen wel helpen. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen;).

Maar denk dat als er eenmaal echt veel spelers komen in TOR, je van zelf meer mensen krijgt die niet normaal kunnen doen in chat enzo

• Visgek82
  • Laatst online: 19:34
IlIlIlIlIl schreef op zondag 01 januari 2012 @ 14:53:
[...]

Tot nu toe heb ik nog geen slechte ervaringen gehad en willen de meeste mensen wel helpen. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen;).

Maar denk dat als er eenmaal echt veel spelers komen in TOR, je van zelf meer mensen krijgt die niet normaal kunnen doen in chat enzo
Ja, dat is mischien ook wel zo.. zou ik erg treurig vinden, maar ik denk inderdaad dat dat het lot is van alle mmo's die populair zijn / worden :(

Nog even een andere vraag. als ik die game bestel, dan zit er een maand gratis playtime bij.. kan ik daar gelijk gebruik van maken of moet ik eerst een subscription opzetten? en kan ik via Ideal betalen of moet het nog met de creditcard of nog erger paypal?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Pagina: 1 ... 26 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.