Ik ben er alweer mee gestopt. Ik vind het spel ronduit saai. Elke quest gaat als volgt: dialoogje doen, richting questgebied lopen, bonusmobs killen, tunneltje/cave in, quest beeindigen. Weliswaar vind ik de dialogen een leuke toevoeging, het heeft geen enkele invloed welke optie je kiest(tenzij dark/light natuurlijk). Ik ben begonnen met een marauder, volgehouden tot level 25. Vervolgens een bounty hunter gemaakt, tot level 37 gekomen.
Vandaag na de zoveelste same task different quest tot de conclusie gekomen dat ik het spel met tegenzin zat te spelen.
Waarom niet meer verschillende types quests?
Waarom zo weinig planeten waar je spelers van de andere factie tegenkomt?
Waarom companions?
Waarom al die buffers voor je eens ergens bent (spaceport, lift, dock, spaceship, tussenfilmpje, exit spaceship, tussenfilmpje, dock, lift, orbital station, shuttle naar planeet, tussenfilmpje, spaceport...)?
Waarom kan ik niet op naam zoeken in de Galactic Market?
Waarom niet wat meer variatie in speelbare rassen, er zijn zat species aanwezig.. Waarom alleen maar humanoids die er eigenlijk met uitzondering van gezichten hetzelfde uitzien.
Waarom huttball?
Wat was er wel leuk?
De instances, of hier flashpoints genoemd, zijn gewoon gaaf.
Classquest verhaallijnen zijn leuk genoeg.
Als ze er toch zijn; companions je zooi laten verkopen en professions laten regelen is wel handig.
Het is niet zo simpel als levellen in die andere grote MMO. Hier ga je af en toe nog dood.
Commendation systeem.
Over het algemeen is het een redelijk goede game, ik durf ook wel te stellen dat dit de eerste MMO is die WoW voorbij is gegaan... Maar er zit zo weinig variatie in de daadwerkelijke gameplay... Dat is niet goed te maken met de zogenaamd verschillende verhaallijnen van non-classquests. Een andere planeet noem ik ook geen variatie overigens. Verder zit het prima in elkaar; geluid goed, graphics redelijk, weinig bugs tegengekomen.
Ik ben niet eens zo heel negatief over de game, maar na een paar honderd keer dezelfde quest gedaan te hebben ben ik er wel klaar mee eigenlijk.
[
Voor 4% gewijzigd door
Voxalizer op 31-12-2011 02:42
]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.