Hoi Tweakers,
Na al lange tijd dit topic (en enkele andere) te volgen toch maar besloten om mijn podiumvrees te overwinnen en te posten
Ik speel momenteel op Ahto City een Full Dark Empire Sorcerer Madmen (Madness tree), of kortweg FDESM. Als dat nog kort te noemen valt uiteraard..

Hij is gisterennacht net lvl30 gePewed (de nieuwe DING? Catchy of Floppy?

)
Ik moet zeggen dat de game mee tot nu toe toe voor de volle 100% bevalt! Ik heb al ongelofelijk veel pret gehad en zeker nu in Tatooine vindt ik de wereld ongeloofelijk sfeervol! Vroeger in WoW toen ik in Tanaris aan het levelen was had ik steeds zo'n gevoel van dit is precies Tatooine van Star Wars.. En nu kan ik dus effectief Tatooine onveilig maken, HEERLIJK!!
Heel het verhaal van de sorcerer zit ook fenomenaal in elkaar en is puur genieten!! Het verkrijgen van je first companoin, het kerstgeschenkje dat een spaceship is, ... Het wordt allemaal zo naadloos in het verhaal verwerkt. Echt knap gedaan van Bioware, maar we wisten reeds dat zij hier de Heersers in zijn hé.
Ook heel het systeem van professions kan ik alleen maar toejuichen! Niet meer uren naar bloempjes en mineral veins zoeken om dat ene skillpointje omhoog te krijgen.. Big Ups Biowizzle!!
Ik heb nog maar 2 PvP matchen gespeeld aangezien ik geen gebieden wil outlevelen en ik moet er nu al wat voor opletten, maar ik vind deze heel leuk, enkel soms wat laggy, maar daar zal een nieuwe GPU verandering in moeten
Dik tevreden tot nu toe!!