Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-11 20:59

Poekie McPurrr

Mreoww~

janus_freggel schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:41:
hoe betrouwbaar is origin?

Net geordered en betaald via ideal incl gametime. € 81 afgeschreven en geen mail gekregen.
Ook nergens een bestel hostory te zien...
Duurt tijdje voordat je order verwerkt is aan hun kant.

Le Meow

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-11 18:29
Thanks, ik ga eerst wel oud en nieuw vieren ;-)

Goed uiteinde allen en tot volgend jaar in star wars

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-11 21:42

Hakulaku

Meh

Heb het spel al een dag en tot nogtoe vermaak ik me meer dan verwacht. :). Het is weer eventjes wennen die nieuwe opties maar voor de gebruiker die het star wars verhaal niet kent is het nog behoorlijk goed te spelen.

Ik vroeg me nu alleen af of ik naar deluxe versie zal upgraden, zijn die 4 ingame items die 20 euro waard?

Verwijderd

Nephalem schreef op donderdag 29 december 2011 @ 18:32:
Net even aan het kijken naar timecard prijzen.. Daar zit nogal verschil in zeg.
Standaard prijs in de meeste winkels hier in NL €26,99 terwijl bijvoorbeeld Zavvi.com ze voor 16 pond de deur uit doet. Met een pond verzendkosten erbij opgeteld zit ik dan omgerekend nog steeds pas op een euro of 21.
zijn er ook online winkels die gewoon de code per mail ofzo sturen ipv per post? Dat zawi.com klinkt wel goed, scheelt toch weer 6 euro.

Ik vermaak me verder prima met dit spel, ben vandaag van level 5 naar bijna level 7 gegaan, maar het bier stijgt wat naar mijn hoofd en orrienteren ging niet lekker meer, dus maar gestopt :+

Morgenochtend nog even een uurtje of wat meepakken om level 7 te halen en dan zal het wel weer 1 januari zijn dat ik online ben. Maar ondanks dat ik bijna level 7 ben kan ik wel zeggen dat ik dit spel nog wel een tijdje blijf spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2011 22:13 ]

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Is er een command om de boel te resetten? Elke binnenlocatie laat nu een panoramisch vergezicht zien van de omgeving ipv dingetjes in gebouw :/

Le Meow

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-11 01:11
Damn, ik blijf maar stuck zitten. /stuck helpt niet uitloggen en inloggen ook niet. Dus ja dan maar wachten op quick travel.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 19:45
Vandaag de heroic quest van Hoth gedaan met 2 tanks en 2 dps :p Was erg lastig maar wel leuk :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 15:30
Vind mijn Armor behoorlijk dark side en dan blue sabers ziet er heel raar uit .....

Sowieso vind ik de jurk beetje fout

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/689Naamloos_tn.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door sjepper op 30-12-2011 01:40 ]

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

• Wylana
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:11:
[...]

zijn er ook online winkels die gewoon de code per mail ofzo sturen ipv per post? Dat zawi.com klinkt wel goed, scheelt toch weer 6 euro.

Ik vermaak me verder prima met dit spel, ben vandaag van level 5 naar bijna level 7 gegaan, maar het bier stijgt wat naar mijn hoofd en orrienteren ging niet lekker meer, dus maar gestopt :+

Morgenochtend nog even een uurtje of wat meepakken om level 7 te halen en dan zal het wel weer 1 januari zijn dat ik online ben. Maar ondanks dat ik bijna level 7 ben kan ik wel zeggen dat ik dit spel nog wel een tijdje blijf spelen.
Op wehkamp staan de gamecards voor 2 maanden voor 24,99. Scheelt weer 2 euries.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:02:
Damn, ik blijf maar stuck zitten. /stuck helpt niet uitloggen en inloggen ook niet. Dus ja dan maar wachten op quick travel.
als je op help drukt (vraagteken bovenin) zit er ook een knop unstuck, misschien dat die beter werkt?

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

sjepper schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 01:26:
Vind mijn Armor behoorlijk dark side en dan blue sabers ziet er heel raar uit .....

Sowieso vind ik de jurk beetje fout

[afbeelding]
Awesome curved lightsaber trouwens.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gisteren weer verder gegaan met het bouwen van een zandkasteel in Tatooine.
Helaas kwamen er Sand People die alle moesten vertrappen.. dus ik heb ze allemaal maar doodgemaakt inclusief hun leider ;-) ben nu ook bezig met de bonusquests daar en heb inmiddels lvl 30 aangetikt. Was al even naar Alderaan gevlogen, maar daar kijk ik echt naar uit. Het verhaal van Alderaan ( hoe de wereld is e.d. ) ziet er goed uit.

Maar, eerst nog even tatooine afmaken. Oeh, en ik heb gister mijn eerste Worldkill gemaakt, kwam een Sith tegen bij mijn questgebied.. dus na even knokken was hij/zij ook overleden.. volgens mij kreeg je alleen geen "honor" of iets in die richting, dus killen is best wel 'nutteloos'.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
MrBlueEyes schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:02:
Een extra mogelijkheid

que voor pvp ga de battleground in ga hier dood ga uit het spel (logout of Alt+f4) log opnieuw in en je ligt dood waar je stuck zat dan kan je rezzen of naar de medical bay

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
Wauw, ik speel op de Empire kant op Scepter of Ragnos (veel NL), maar ik dacht laat ik ook eens een paar republic altjes aanmaken (rested xp verzamelen en namen reserveren kan geen kwaad) maar damn wat zijn er weinig republic spelers (ook op andere servers) =o Zou bijna daarom alleen als switchen: Republic nééds people!

Dit verklaard ook waarom ik meestal Huttball speel als ik pvp doe: das de enige PVP arena die Empire vs Empire toe laat.

[ Voor 16% gewijzigd door Brutal1ty op 30-12-2011 10:32 ]

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 13:31
Brutal1ty schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:32:
Wauw, ik speel op de Empire kant op Scepter of Ragnos (veel NL), maar ik dacht laat ik ook eens een paar republic altjes aanmaken (rested xp verzamelen en namen reserveren kan geen kwaad) maar damn wat zijn er weinig republic spelers (ook op andere servers) =o Zou bijna daarom alleen als switchen: Republic nééds people!

Dit verklaard ook waarom ik meestal Huttball speel als ik pvp doe: das de enige PVP arena die Empire vs Empire toe laat.
hmm ik speel op Sluis shipyard als gunslinger maar is toch best goed bezet volgens mij, maar ik heb nog geen pvp gedaan.

Ik heb ook een Alt op red eclipse maar die die server lagt mij te veel als het wat drukker word. En heeft nog steeds regelmatig queues. Jammer want ik zou graag de een tweakers gerelateerde Guild willen joinen.
Speelt er btw nog iemand anders op Sluis Shipyard in een guild bijv?

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Verwijderd

Brutal1ty schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:32:

Als je Empire speelt, hoeveel instances van je home base (bij republic is dat de republic fleet) zijn er dan? Op Niman aan Republic zijde is er maar eentje en daar zit steevast minder dan 50 man in...

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:40:
[...]

Als je Empire speelt, hoeveel instances van je home base (bij republic is dat de republic fleet) zijn er dan? Op Niman aan Republic zijde is er maar eentje en daar zit steevast minder dan 50 man in...
1 en daar zit savonds (rond etenstijd zeg maar) altijd 150-170 man in... Republic kant waarschijnlijk net de helft.

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 09:03
Ga het spel morgen kopen.

Twee vragen, wat is een leuke server PvE ?

Waar kan je het beste een 60 dagen kaart kopen ?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 16:06

Bezulba

Formerly known as Eendje

Dakreal schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:21:
[...]

Inderdaad, en dualspec klinkt makkelijk.. maar het haalt enige verbintenis met je class aardig weg. Respec kan altijd, maar dualspec vind ik persoonlijk overbodig. Er zijn in swtor genoeg mensen die een healer hebben gerolt ( tanks heb ik nog niet heel veel gezien though )
ik ben healer gerollt, maar ik zou het fijn vinden als ik dual spec kan zijn. Zodat ik ook gewoon als DPS in een groep kan zijn en tijdens levelen ook nog een beetje fatsoenlijke dmg doe ipv alleen maar mijzelf aan het healen ben.

blup

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-11 09:42
Companion laten tanken en dan zelf dps'sen? werkt bij de healers in onze guild best aardig (gezien de hoogste 3 2 healers (Merc + Sorc) en een assassin zijn)

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-11 14:45
Het heeft even geduurd (22 levels) maar ik heb eindelijk mijn profs in orde :')

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Ashrah schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:53:
Companion laten tanken en dan zelf dps'sen? werkt bij de healers in onze guild best aardig (gezien de hoogste 3 2 healers (Merc + Sorc) en een assassin zijn)
ja kan wel, maar ik heb nog maar 2 companions en beide zijn geen pure dpsers. En dan nog zal ik met dps spec gewoon meer dmg doen en makkelijker enemies killen.

blup

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:03
Server <naam> is het leukst. Die kun je alvast verwachten van iedereen, iedereen vind zijn eigen server het leukst. Wil je liever geen engels spreken, Red Eclipse o.i.d. is zon server met een dominerende community zoals je in WoW wel es zag met Hongaren en Russen, alleen in dit geval Nederlands.

Verwijderd

MaceNL schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:30:
Ik zou het spel kopen in een winkel waar je gelijk je 60 dagen kaart kan kopen, zeker met de drukte in de stad is dat het handigste.

Verwijderd

Bezulba schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:08:
[...]

ja kan wel, maar ik heb nog maar 2 companions en beide zijn geen pure dpsers. En dan nog zal ik met dps spec gewoon meer dmg doen en makkelijker enemies killen.
Ben je misschien ook Consular? Ik heb namelijk hetzelfde probleem, ik heb een soort tank-companion (Qyzen) en een heal-companion (Tharan). Nu is die tank-companion wel handig en doet hij nog degelijk wat DPS, maar je moet als healer wel wat levellen voor naar de volgende planeet te gaan. Zo vind ik Balmorra pas goed te doen vanaf lvl 35. Begonnen op 33 en toen was het toch wat aan de zware kant.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

nee, ik ben Bounty Hunter, dus ik heb Mako(Miko, Meko, hoe die trut ook mag heten) en die zwaar irritante rot robot.

blup

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019

Ik heb het spel online gekocht bij http://www.gamecardsdirect.nl/.

Altijd goede ervaringen, ook bij Microsoft Points voor de 360. Tevens hebben ze ook een goede en snelle klantenservice.

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:08

Gewoon via je account op swtor.com. Is je game gelijk geactiveerd en weet je zeker dat je per direct toegang hebt.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 14:30

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Bezulba schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:23:
nee, ik ben Bounty Hunter, dus ik heb Mako(Miko, Meko, hoe die trut ook mag heten) en die zwaar irritante rot robot.
Ben nu level 20 met mijn Bodyguard Bounty Hunter. Ik sloop dingen snel genoeg als healer spec. Mako ruled wel voor solo. Hoef bijna zelf nooit te healen.

Death from Above, AOE schieten met je pistolen, AOE raket. Wat wil je nog meer? :?

Edit:
Ik vind dual spec totaal onnodig in dit spel. Een healer kan prima soloen hier.

[ Voor 8% gewijzigd door SandsOfArrakis op 30-12-2011 12:34 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

• MrBlueEyes
stamp schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:32:
[...]

Een extra mogelijkheid

que voor pvp ga de battleground in ga hier dood ga uit het spel (logout of Alt+f4) log opnieuw in en je ligt dood waar je stuck zat dan kan je rezzen of naar de medical bay
Ik was nog geen lvl 10 op dat moment. Later zat ik trouwens weer vast bij een zelfde soort ton.

Dit was mijn alt een Smuggler nu Gunslinger, gister aangemaakt en gelvled naar lvl 11, erg leuk om te spelen. Binnenkort ook nog een Jedi Consular(Sage) aanmaken.

[ Voor 16% gewijzigd door MrBlueEyes op 30-12-2011 13:00 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Verwijderd

Ben nu een level 43 Sith marauder. Zieke verhaallijn. Zit als volgende class te twijfelen tussen Imperial agent (sniper) of Bounty hunter (Powertech).

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
SandsOfArrakis schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:33:
[...]

Ben nu level 20 met mijn Bodyguard Bounty Hunter. Ik sloop dingen snel genoeg als healer spec. Mako ruled wel voor solo. Hoef bijna zelf nooit te healen.

Death from Above, AOE schieten met je pistolen, AOE raket. Wat wil je nog meer? :?

Edit:
Lvl 32 merc hier. Ben volledig healer specced en het is inderdaad een andere tactiek tov. bijv. full arsenal. De gevechten duren wat langer maar zolang ik de ruimte heb is alles goed te doen met kiten en heals. Zelf healen doe ik overigens wel genoeg, bij veel gevechten moet ik bijhealen. Ik trek erg snel aggro van mijn companion. Gelukkig krijg je daar rond lvl30 de ability flares voor om aggro te dumpen.

Ik heb overigens Gault geprobeerd maar ben weer terug gegaan naar Mako. Vond Gault wel erg squishy. Iemand hier die juist Gault prefereert?

• Dakreal
Stealth2000 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:17:
[...]

Lvl 32 merc hier. Ben volledig healer specced en het is inderdaad een andere tactiek tov. bijv. full arsenal. De gevechten duren wat langer maar zolang ik de ruimte heb is alles goed te doen met kiten en heals. Zelf healen doe ik overigens wel genoeg, bij veel gevechten moet ik bijhealen. Ik trek erg snel aggro van mijn companion. Gelukkig krijg je daar rond lvl30 de ability flares voor om aggro te dumpen.

Ik heb overigens Gault geprobeerd maar ben weer terug gegaan naar Mako. Vond Gault wel erg squishy. Iemand hier die juist Gault prefereert?
Er zijn toch healing stances die je threat verlagen?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-11 08:38
Stealth2000 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:17:
[...]

Ik ben op 36 van dps naar heal spec merc gegaan, en gault is enorm goed, beste dps companion die wij hebben. maar je moet hem goede gear geven zeer belangrijk en tactiek is eigenlijk dat jij tankt niet gault. Zet gewoon die koto shell op u die u healed per hit en ik moet niks meer bij healen.
ik vind het eigenlijk nog simpler dan dps spec met mako alleen mss iets trager maar elites en groepen even level gaan snel neer en niks downtime. Voor mij is gault echt goed maar zet al zijn abilities aan en zet em in de juist stance + goeie gear.

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
@Dakreal Je doelt op stances van de companions?

@Vortexmerc Zal de abilities van Gault nog eens nakijken. Gear is altijd een issue bij mij qua companions. Vergeet ze domweg te gearen. Qua tanken zal ik es proberen alles zelf te tanken en Gault enkel te laten dps-en. (ik gooi vaak één van de mobs op mijn companion vanwege gemak...)

• Baldrak
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-11 13:54
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:16:
[...]

Ben je misschien ook Consular? Ik heb namelijk hetzelfde probleem, ik heb een soort tank-companion (Qyzen) en een heal-companion (Tharan). Nu is die tank-companion wel handig en doet hij nog degelijk wat DPS, maar je moet als healer wel wat levellen voor naar de volgende planeet te gaan. Zo vind ik Balmorra pas goed te doen vanaf lvl 35. Begonnen op 33 en toen was het toch wat aan de zware kant.
Ik ben als Sage met lvl 34 naar Balmorra gegaan en vind dit goed te doen. Schild aan op Lizardman, zeker bij 'zilveren' of 'gouden' tegenstanders, eerst DoTs erop en dan die channeled throw spammen. Als Qyzen onder de 50% komt wat bij-healen en verder zelf dps-en.
Ik ben ook al een paar keer als dps met een heroic of flashpoint meegegaan als er al een healer was en volgens mij (bij gebrek aan een damage-meter) doe ik voldoende dps om alles snel genoeg neer te krijgen...

[ Voor 0% gewijzigd door Baldrak op 30-12-2011 13:43 . Reden: spelling... ]

• Dakreal
Stealth2000 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:33:
@Dakreal Je doelt op stances van de companions?

@Vortexmerc Zal de abilities van Gault nog eens nakijken. Gear is altijd een issue bij mij qua companions. Vergeet ze domweg te gearen. Qua tanken zal ik es proberen alles zelf te tanken en Gault enkel te laten dps-en. (ik gooi vaak één van de mobs op mijn companion vanwege gemak...)
Mijn companion heeft die in ieder geval, ik dacht dat je dezelfde shit had voor healers.. maar dat zal wel niet dan?

• MrBlueEyes
Ben nu ook maar meteen een Jedi Consular begonnen. Best leuk, maar lijkt zo aan het begin nog best op Jedi Knight.

• Dakreal
MrBlueEyes schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:41:
Ben nu ook maar meteen een Jedi Consular begonnen. Best leuk, maar lijkt zo aan het begin nog best op Jedi Knight.
Misschien komt dat omdat je dezelfde quests's doet op hetzelfde startgebied als Jedi Knight.

• MrBlueEyes
Dakreal schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:46:
[...]

Misschien komt dat omdat je dezelfde quests's doet op hetzelfde startgebied als Jedi Knight.
Nee ik bedoelde kwa gameplay, verhaal is al een stuk anders. Is in het begin nog aardig melee bedoelde ik en niet ranged. Bevalt goed hoor en de eerste keer dat ik een female speel.

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:49:
[...]

Nee ik bedoelde kwa gameplay, verhaal is al een stuk anders. Is in het begin nog aardig melee bedoelde ik en niet ranged. Bevalt goed hoor en de eerste keer dat ik een female speel.
De grote verschillen komen pas als je een AC kiest. De shadow lijkt nog een beetje op de knight, maar de sage is meer een priest/warlock (als we dan toch de wow vergelijking maken)

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:55:
[...]

De grote verschillen komen pas als je een AC kiest. De shadow lijkt nog een beetje op de knight, maar de sage is meer een priest/warlock (als we dan toch de wow vergelijking maken)
Ja, ik kies bij deze voor sage ja. Daarnaast wat meer dark keuzes dan de 100% Jedi Sentinel die ik heb.

Verwijderd

Heb gisteren met Cybertech een Armek Ship armor gecraft (die Epic ship upgrade van 3250 armor), hij staat op de Trade Network voor 50k, ben benieuwd als ik vanmiddag thuis kom.

Spelen er overigens anderen op de Chuundar (PVP) server?

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:41:
Ik ben ook een jedi consular, daarmee kan je toch een healer worden later? Althans dat is mijn plan.

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:23:
[...]

Ik ben ook een jedi consular, daarmee kan je toch een healer worden later? Althans dat is mijn plan.
Ja, sage is dat.

Edit: Ben net lvl 5 geworden.

[ Voor 6% gewijzigd door MrBlueEyes op 30-12-2011 14:31 ]

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:50

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zo, ook ff geinstalleerd.
Zit nog ff met de moeilijke keuzes: Empire of Republic en welke class :P
Consular/Inquisitor lijkt me tof, maar lopen er al zo veel van rond, aan de andere kant, je moet spelen wat je leuk lijkt :P

[ Voor 4% gewijzigd door Thrace Grumble op 30-12-2011 14:29 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

SandsOfArrakis schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:33:
[...]

Edit:
tuurlijk gaat het prima, maar met een full dps spec gaat het gewoon veel sneller.

DfA zit ook nog met een lange cooldown dus die kan ik niet elke keer gebruiken :)

blup

Verwijderd

Hoi Tweakers,

Na al lange tijd dit topic (en enkele andere) te volgen toch maar besloten om mijn podiumvrees te overwinnen en te posten :p

Ik speel momenteel op Ahto City een Full Dark Empire Sorcerer Madmen (Madness tree), of kortweg FDESM. Als dat nog kort te noemen valt uiteraard.. ;) Hij is gisterennacht net lvl30 gePewed (de nieuwe DING? Catchy of Floppy? :P )

Ik moet zeggen dat de game mee tot nu toe toe voor de volle 100% bevalt! Ik heb al ongelofelijk veel pret gehad en zeker nu in Tatooine vindt ik de wereld ongeloofelijk sfeervol! Vroeger in WoW toen ik in Tanaris aan het levelen was had ik steeds zo'n gevoel van dit is precies Tatooine van Star Wars.. En nu kan ik dus effectief Tatooine onveilig maken, HEERLIJK!!
Heel het verhaal van de sorcerer zit ook fenomenaal in elkaar en is puur genieten!! Het verkrijgen van je first companoin, het kerstgeschenkje dat een spaceship is, ... Het wordt allemaal zo naadloos in het verhaal verwerkt. Echt knap gedaan van Bioware, maar we wisten reeds dat zij hier de Heersers in zijn hé.
Ook heel het systeem van professions kan ik alleen maar toejuichen! Niet meer uren naar bloempjes en mineral veins zoeken om dat ene skillpointje omhoog te krijgen.. Big Ups Biowizzle!!
Ik heb nog maar 2 PvP matchen gespeeld aangezien ik geen gebieden wil outlevelen en ik moet er nu al wat voor opletten, maar ik vind deze heel leuk, enkel soms wat laggy, maar daar zal een nieuwe GPU verandering in moeten

Dik tevreden tot nu toe!! :*)

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ben eergisteren een jedi knight begonnen en moet zeggen dat ik die leuker vind spelen dan mijn bounty hunter. denk dat me jedi maar me main gaat worden

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Verwijderd

IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:01:
ben eergisteren een jedi knight begonnen en moet zeggen dat ik die leuker vind spelen dan mijn bounty hunter. denk dat me jedi maar me main gaat worden
Grappig, ik had precies het zelfde gedaan. Nu weer even met m'n BH aan de slag omdat die flink rested was, en ik de Mako questline enorm gaaf vind (vooral als je eenmaal 5K social hebt met haar).

Vanaaf maar weer eventje verder met haar en de domme droid wat crew skill puntjes laten halen...

• Vecodo
  • Laatst online: 21-11 18:39
Heb nu een lvl 28 Trooper commando. Moet zeggen hij speelt wel erg makkelijk en zeker nu met healing comp. Zit toch te twijfelen om misschien niet voor een full DPS (Jedi knight?) te gaan.

Vind het erg jammer da RE zo ontzetten druk is. Kan het erg waarderen om in een NL guild te zitten. Heb dat nu ook maar is maar 25 man :(..

hoe zijn de queue tijden tegenwoordig op RE?

• Fush
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 08:59
Ik heb een lvl 24 Jedi Sage (Twi'lek <3)
Momenteel ben ik damage-based (balanced) maar ik ben van plan om te respeccen zodat ik puur healer (Seer) word
Meestal heal ik nu toch als ik een flashpoint/Heroic doe omdat er een tekort is aan Healers op mijn server :p

Hoeveel kost de 2de respec eigenlijk?
Ik heb het al een keer gedaan en dat was toen gratis maar ik heb al gehoord dat het heel duur wordt :x

Ik heb ook de ongeloofelijk domme fout gedaan om mijn inventory 2 keer uit te breiden (5k + 20k credits heeft me dat gekost)
Volgend lvl kan ik een speeder kopen en ik heb belange nog niet genoeg :(
Achja, van die foutjes horen er wel bij :)

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Vecodo schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:06:
Heb nu een lvl 28 Trooper commando. Moet zeggen hij speelt wel erg makkelijk en zeker nu met healing comp. Zit toch te twijfelen om misschien niet voor een full DPS (Jedi knight?) te gaan.

Vind het erg jammer da RE zo ontzetten druk is. Kan het erg waarderen om in een NL guild te zitten. Heb dat nu ook maar is maar 25 man :(..

hoe zijn de queue tijden tegenwoordig op RE?
Als je met RE red eclipse bedoeld: dan heb ik tegenwoordig vrijwel geen queue meer. Hoogstens rond 8 á 9 uur 10min. De 1,5 uur of langer zie ik niet meer staan (bij geen enkele EU server trouwens) Sinds een weekje nu volgens mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Tyoi op 30-12-2011 15:21 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• MrBlueEyes
Fush schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:17:
Ik heb een lvl 24 Jedi Sage (Twi'lek <3)
Momenteel ben ik damage-based (balanced) maar ik ben van plan om te respeccen zodat ik puur healer (Seer) word
Meestal heal ik nu toch als ik een flashpoint/Heroic doe omdat er een tekort is aan Healers op mijn server :p

Hoeveel kost de 2de respec eigenlijk?
Ik heb het al een keer gedaan en dat was toen gratis maar ik heb al gehoord dat het heel duur wordt :x

Ik heb ook de ongeloofelijk domme fout gedaan om mijn inventory 2 keer uit te breiden (5k + 20k credits heeft me dat gekost)
Volgend lvl kan ik een speeder kopen en ik heb belange nog niet genoeg :(
Achja, van die foutjes horen er wel bij :)
2e respec is nog niet bijzonder duur hoor. Tijdje je companions niet op missies sturen en je hebt zo weer genoeg credits.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Respecs cappen op 100k en wordt elke week gereset naar 0.
Eerste is 0, 2de is 1000, 3de is 5000, 4de is 25000, 5de rond de 49000... daarna heb ik niet geprobeerd :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Vecodo
  • Laatst online: 21-11 18:39
Tyoi schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:19:
[...]

Als je met RE red eclipse bedoeld: dan heb ik tegenwoordig vrijwel geen queue meer. Hoogstens rond 8 á 9 uur 10min. De 1,5 uur of langer zie ik niet meer staan (bij geen enekel EU server trouwens) Sinds een weekje nu volgens mij.
RE bedoel ik inderdaad Red Eclipse.
Zal sowieso even char aanmaken. wel erg jammer want wil graag me trooper commando mee nemen..

keuzes, keuzes!

• Awaken1
  • Laatst online: 27-11 12:51

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:00:
Hoi Tweakers,

Na al lange tijd dit topic (en enkele andere) te volgen toch maar besloten om mijn podiumvrees te overwinnen en te posten :p

Ik speel momenteel op Ahto City een Full Dark Empire Sorcerer Madmen (Madness tree), of kortweg FDESM. Als dat nog kort te noemen valt uiteraard.. ;) Hij is gisterennacht net lvl30 gePewed (de nieuwe DING? Catchy of Floppy? :P )

Ik moet zeggen dat de game mee tot nu toe toe voor de volle 100% bevalt! Ik heb al ongelofelijk veel pret gehad en zeker nu in Tatooine vindt ik de wereld ongeloofelijk sfeervol! Vroeger in WoW toen ik in Tanaris aan het levelen was had ik steeds zo'n gevoel van dit is precies Tatooine van Star Wars.. En nu kan ik dus effectief Tatooine onveilig maken, HEERLIJK!!
Heel het verhaal van de sorcerer zit ook fenomenaal in elkaar en is puur genieten!! Het verkrijgen van je first companoin, het kerstgeschenkje dat een spaceship is, ... Het wordt allemaal zo naadloos in het verhaal verwerkt. Echt knap gedaan van Bioware, maar we wisten reeds dat zij hier de Heersers in zijn hé.
Ook heel het systeem van professions kan ik alleen maar toejuichen! Niet meer uren naar bloempjes en mineral veins zoeken om dat ene skillpointje omhoog te krijgen.. Big Ups Biowizzle!!
Ik heb nog maar 2 PvP matchen gespeeld aangezien ik geen gebieden wil outlevelen en ik moet er nu al wat voor opletten, maar ik vind deze heel leuk, enkel soms wat laggy, maar daar zal een nieuwe GPU verandering in moeten

Dik tevreden tot nu toe!! :*)
He ik zit ook op Atho City.

Voeg me eens toe: Shiver.
Ik ben pas een level 13 FDESM :P maar ik geniet ook van het heerlijke verhaal.

PVP is zeker de moeite waard en daardoor kun je die vervelende sidequests skippen en puur voor de classquests gaan.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Nog even een vraag tussendoor: is TOR in de praktijk nog een beetje speelbaar op een enkele 9800GTX?

(In SLI met mijn 2e GTX heb ik last van artefacts, dus ben bang dat die om wat voor reden dan ook een beetje aan het overlijden is. En ben nog even niet van plan om iets nieuws te gaan halen voorlopig...)

[ Voor 3% gewijzigd door mindcrash op 30-12-2011 15:31 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
mindcrash schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:30:
Nog even een vraag tussendoor: is TOR in de praktijk nog een beetje speelbaar op een enkele 9800GTX?

(In SLI met mijn 2e GTX heb ik last van artefacts, dus ben bang dat die om wat voor reden dan ook een beetje aan het overlijden is. En ben nog even niet van plan om iets nieuws te gaan halen voorlopig...)
Ik denk dat dat wel stabiel zal draaien, zei het op wat lagere settings :) maar zal zeker lukken

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:06:
[...]

Grappig, ik had precies het zelfde gedaan. Nu weer even met m'n BH aan de slag omdat die flink rested was, en ik de Mako questline enorm gaaf vind (vooral als je eenmaal 5K social hebt met haar).

Vanaaf maar weer eventje verder met haar en de domme droid wat crew skill puntjes laten halen...
Ja ik heb me BH ook in een cantina geparkeerd om hem mooi rested te laten worde, ik was op de helft naar lvl 25 en me jedi is nu 21 en zodra ik me jedi op 25 heb pak ik de BH er weer even bij

Verwijderd

Tot hoeveel levels vooruit kun je dat Rested laten opbouwen?

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-11 10:24
Stealth2000 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:33:
Heb je het vinkje wel aan staan dat je de items ook vergelijkt met de items van je huidige companion? Anders zou ik het ook steeds vergeten.
En Gault is qua abilities een kloon van mijn eerste companion (als Trooper). En die deed toch echt een heleboel schade. Dus ik zou hem inderdaad wat leuke gear geven en het dan nog eens proberen.
Bezulba schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:37:
[...]

tuurlijk gaat het prima, maar met een full dps spec gaat het gewoon veel sneller.

DfA zit ook nog met een lange cooldown dus die kan ik niet elke keer gebruiken :)
Als Vanguard (Tank spec) gaat het slopen van silver mobs ook niet supervlot. Zeker omdat ik een full healer companion mee moet nemen. Het voordeel is dan wel weer dat ik bijna niet dood kan.
Groepjes met zwakke mobs gaat wel makkelijk, omdat ik redelijk wat AoE abilities heb.

Verder vroeg ik me af hoe de Smuggler Scroundel en Gunslinger spelen. Ik heb nu een laag level Jedi Shadow alt, maar die vind ik toch nu toe nog niet echt boeiend spelen. En het is weer melee net zoals mijn Vanguard.
Op zich zou ik wel een Scroundel willen, om de mogelijkheid open te houden om hem later als healer te gaan spelen. Maar zijn DPS tree lijkt me toch weer veel Stealth based en ook melee based?
De Gunslinger lijkt me daarom als DPS class leuker, maar die heeft weer geen healer tree.

[ Voor 24% gewijzigd door Thormodo op 30-12-2011 15:56 ]

• Baatje
  • Laatst online: 17-02-2024
Misschien ga ik nu heel dom doen maar ik vraag het toch.

Wat is nu precies tanken en healer en waar kan je zien wat je nu gekozen hebt.

Edit: Ik ben overigens een Jedi Guardian. En ja heb weinig ervaring met MMO's.

[ Voor 23% gewijzigd door Baatje op 30-12-2011 15:59 ]

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

mindcrash schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:30:

Heb op mijn PC een 5850 met 1 gb. Loopt als een tierelier. Zelfs op de laptop waar ik dit op tik (met een onchip Intel HD Graphics 3000) is het spel nog te spelen. PC alles max, laptop uiteraard grafisch een stuk minder.

Ik weet niet hoe jouw 9800GTX zich verhoudt met mijn 5850. Maar het spel is behoorlijk vergevingsgezind als het op hardware aan kopt. Tenminste die indruk heb ik.

• Thormodo
Baatje schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:54:

Tanken is de aandacht van de mobs op je houden om zo de meeste schade te absorberen. Tanks doen minder schade dan DPS, maar kunnen wel veel meer schade incasseren voordat ze de pijp uit gaan.
En healers houden je healthbar zo vol mogelijk.
In een groep is het dus de bedoeling dan je Tank de mobs bezig houdt (en wat schade doet), terwijl hij gehealed wordt door de healer, zodat de DPS mensen de mobs veilig kunnen slopen. Uiteraard zal de healer ook de DPS mensen wel eens moeten healen.

Als je je advanced class (na de eerste planeet) kiest kun je zien wat de mogelijkheden zijn van de twee verschillende advanced classes (Tank/Healer/DPS). De meeste kunnen twee rollen vervullen.
Overigens kun je dit ook al bij de character creation bekijken.

[ Voor 19% gewijzigd door Thormodo op 30-12-2011 16:02 ]

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Seriously? :p

Tanken = (grote hoeveelheden) damage uitdelen en absorberen (maar minder dan een pure DPS class). Healen = dokter spelen.

In TOR is het met name een specialisatie van je class:
Jedi Knight - Melee DPS of Tank
Jedi Consular - Burst Melee DPS, Ranged DPS,Tank of Healer
Smuggler - Ranged DPS, Burst Ranged DPS of Healer
Trooper - Ranged DPS, Ranged Tank of Healer

Sith Warrior - Melee DPS of Tank
Sith Inquisitor - Burst Melee DPS, Ranged DPS,Tank of Healer
Imperial Agent - Ranged DPS, Burst Ranged DPS of Healer
Bounty Hunter - Ranged DPS, Ranged Tank of Healer

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Baatje
Thormodo schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:58:
[...]

Tanken is de aandacht van de mobs op je houden om zo de meeste schade te absorberen. Tanks doen minder schade dan DPS, maar kunnen wel veel meer schade incasseren voordat ze de pijp uit gaan.
En healers houden je healthbar zo vol mogelijk.
In een groep is het dus de bedoeling dan je Tank de mobs bezig houdt (en wat schade doet), terwijl hij gehealed wordt door de healer. Zodat de DPS mensen de mobs veilig kunnen slopen.
Ok dat beschrijf je mooi duidelijk. Maar DPS?

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Baatje schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:00:
[...]

Damage Per Second. De hoeveelheid schade die je per seconde speeltijd aanricht.

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Een tank is degene in een party die de klappen voor de rest opvangt. De healer is de genezer in een party.

Ik weet zo niet welke class en advanced class hebt gekozen.

Maar voorbeelden van healers:

Sith Inquisitor -> Sith Sorcerer die in de Corruption tree levelt.
Bounty Hunter -> Mercenary met Bodyguard tree
etc.

Tanks speel ik zelf niet, dus daar kan ik eigenlijk geen voorbeelden van geven :)

• Thormodo
[...]

Damage Per Second staat dat voor. Een beetje een rare afkorting (in dit verband), maar dat zijn dus degene die alleen maar gericht zijn om de mobs zo snel mogelijk te slopen en dus zo veel mogelijk schade te doen.

• Shol
  • Laatst online: 29-11 18:41
[...]

dps staat voor damage per second.
Het wordt vaak gebruikt voor de karakters die zich specialiseren in het zo veel mogelijk doen van damage

• Baatje
Zo hallo he, bedankt voor jullie geweldige en snelle antwoorden....nu weet ik waar mijn guild genoten over praten

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

[...]

Samenvatting voor je :)

Tank = Vangt de klappen op
Healer = Houdt iedereen overeind
DPS = De "slopers"

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Baatje schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:02:
Zo hallo he, bedankt voor jullie geweldige en snelle antwoorden....nu weet ik waar mijn guild genoten over praten
Somewhere we all had to start. Now you understand, we hope

(Sorry, kon het niet laten... ;) )

• Thormodo
Edit: Ik ben overigens een Jedi Guardian. En ja heb weinig ervaring met MMO's.
Als Guardian heb je dus de volgend trees:
Eentje om te tanken (links), eentje om te DPSen (middelste) en een derde ook gericht op DPS (rechts), maar dan meer gericht op PvP. Als newbie zou ik persoonlijk de middelste tree pakken tijdens het levelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 30-12-2011 16:15 ]

• Baatje
Hahaha nee hoor prima. Ik ben een echte console gamer. Heb al diverse MMO's geprobeerd maar die werelden trokken me niet. Ik ben 35 jaar dus met Star Wars opgegroeid...dus ja...

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Baatje schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:05:
Hahaha nee hoor prima. Ik ben een echte console gamer. Heb al diverse MMO's geprobeerd maar die werelden trokken me niet. Ik ben 35 jaar dus met Star Wars opgegroeid...dus ja...
Precies het soort publiek voor wie TOR is bedoeld dus :)

(Star Wars fans bedoel ik dan)

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:50

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Nog mensen een aanrader voor een gezellige server die niet al te druk is? Red Eclipse is tot nu toe wel fun, maar volgens mij echt TE druk. Zou tof zijn als ik een server kan joinen waar meerder Tweakers zitten en die niet al te druk is.. Empire/Republic is me om t even..

[ Voor 6% gewijzigd door Thrace Grumble op 30-12-2011 16:06 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Baatje
Als ik mijn tree bekijk zie ik het volgende, en heb ik zeker bewust voor gekozen, want ik wil graag zo Jedi mogelijk spelen...komt natuurlijk ook door de films:

Defence, vigilance en focus...

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Baatje schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:09:
Als ik mijn tree bekijk zie ik het volgende, en heb ik zeker bewust voor gekozen, want ik wil graag zo Jedi mogelijk spelen...komt natuurlijk ook door de films:

Defence, vigilance en focus...
Dan speel je dus Jedi Knight Guardian, da's ofwel een Tank (focus meer gelegd op Defence) of DPS (focus meer gelegd op Vigilance)

Focus heb je voor beide nodig om je unieke talents te kunnen gebruiken. (Je 'mana' dus zeg maar).

Mijn advies: wellicht is het handig om (als newbie zijnde) te gaan speccen in Vigilance zodat je meer DPS'er wordt dan Tanker.

Tenzij iemand het daar absoluut niet mee eens is uiteraard :p

• Thormodo
mindcrash schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:16:
[...]

Dan speel je dus Jedi Knight Guardian, da's ofwel een Tank (focus meer gelegd op Defence) of DPS (focus meer gelegd op Vigilance)

Focus heb je voor beide nodig om je unieke talents te kunnen gebruiken. (Je 'mana' dus zeg maar).

Mijn advies: wellicht is het handig om (als newbie zijnde) te gaan speccen in Vigilance zodat je meer DPS'er wordt dan Tanker.

Tenzij iemand het daar absoluut niet mee eens is uiteraard :p
Mjah dat zei ik net dus ook al :P. Maar een talent tree van de Guardian heet ook Focus, om het maar even wat ingewikkelder te maken. Dat is dus de PvP (Player versus Player, Warzones etc.) tree.

• Baatje
Mijn gevoel zei ook al Vigilance omdat ik dan sterker ben in de aanval en tijdens gevechten. Zeg ik dat goed?

• Thormodo
Baatje schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:22:
Mijn gevoel zei ook al Vigilance omdat ik dan sterker ben in de aanval en tijdens gevechten. Zeg ik dat goed?
Vigilance is de "beste" tree voor het soloën ja. Ik zat net al even te zoeken, maar er is nog geen mooie Guardian guide gemaakt op swtor, zoals die er voor de Shadow bijvoorbeeld wel is.

• Baatje
Ik heb de Explorers guide binnen dus misschien dat daar wat in te vinden is :-)

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
Hier een linkje van R2DB met wat common used afkortingen.
Want je zal wel meer afkortingen tegenkomen waarbij je zoiets hebt van he?

Had ik in het begin bijvoorbeeld met OOM.

http://r2-db.com/answer/1975/

• Baatje
Super, heb er gelijk een favoriete pagina van gemaakt.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hydrosine schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:30:
Hier een linkje van R2DB met wat common used afkortingen.
Want je zal wel meer afkortingen tegenkomen waarbij je zoiets hebt van he?

Had ik in het begin bijvoorbeeld met OOM.

http://r2-db.com/answer/1975/
OOM is nu OOF geworden voor ons :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Betaal je de online fee voor een maand ongeacht hoeveel je speelt of betaal je echt voor de tijd die je erin stopt?

Bijv: 30 dagen x 24 uur ?

Ik twijfel om eraan te beginnen.

[ Voor 11% gewijzigd door JT888 op 30-12-2011 16:53 ]

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

JT888 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:52:
Betaal je de online fee voor een maand ongeacht hoeveel je speelt of betaal je echt voor de tijd die je erin stopt?

Bijv: 30 dagen x 24 uur ?

Ik twijfel om eraan te beginnen.
Ongeacht hoeveel je speelt (net als bij gros van mmo's).

Le Meow

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

je koopt tijd. voorbeeld, je koopt een kaart van 30 dagen waarmee je 30 dagen de tijd hebt om te spelen. Speel je in die 30 dagen geen 1 keer moet je weer opnieuw kopen

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Ok duidenlijk bedankt voor het antwoord! En als het spel je niet bevalt is het dan te verkopen of zit het direct gelinkt aan een account zoals met starcraft?

Ach ik probeer het gewoon even 30 dagen even kijken hoeveel tijd ik erin kan steken :)

[ Voor 22% gewijzigd door JT888 op 30-12-2011 16:56 ]

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

account verkopen is verboten

blup

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

JT888 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:55:
Ok duidenlijk bedankt voor het antwoord! En als het spel je niet bevalt is het dan te verkopen of zit het direct gelinkt aan een account zoals met starcraft?
Gelinkt aan account.. (maar je kan altijd proberen je account te verkopen (via ebay bv). Moet er wel meteen bij zeggen dat het strikt genomen niet toegestaan is)

Een (betaalde)mmo langere tijd spelen is ansich wel voordeliger als steeds een nieuwe game kopen, 30 dagen voor iets meer als een tientje vs 1 singleplay rpg voor 30-40 euro natuurlijk. Nadeel alleen met mmo is.. tis hit of mis. Je vind het leuk.. of niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Poekie McPurrr op 30-12-2011 17:02 ]

Le Meow

Verwijderd

ik speel nu een gunslinger. is een leuke class alleen jammer dat die alleen in cover goede combat heeft. lijkt ook niet een grote rol van betekenis te kunnen spelen bij groepen of zie ik dit verkeerd? doet wel damage, maar alleen op afstand zonder echte grote uitschieters. kan zijn dat ik mis zit ben pas level 22

Verwijderd

Mensen ,

Ik heb een vraagje.
Ik ben een zeer groot fan van RPG's (dragon age , fallout , T.E.D , Final fantasy , noem het maar op)
Maar ik heb nog nooit een MMORPG gespeeld , wat moet ik me erbij voorstellen?
En zou het iets voor mij kunnen zijn?
Ik hou wel van spellen waarbij je honderen uren in 1 personage kan steken en een uniek persoon te maken ,
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:37:
ik speel nu een gunslinger. is een leuke class alleen jammer dat die alleen in cover goede combat heeft. lijkt ook niet een grote rol van betekenis te kunnen spelen bij groepen of zie ik dit verkeerd? doet wel damage, maar alleen op afstand zonder echte grote uitschieters. kan zijn dat ik mis zit ben pas level 22
Ik speel een sharpshooter (gunslinger ranged dps spec) en ik ben zeker wel nuttig.
Je bent gewoon een ranged DPS. Aangezien een goede groep bestaat uit 2 DPS, 1 tank en 1 healer zijn die DPS'en toch nodig.
Ik heb in de beta's ook een shadow tot lvl 34 gespeeld, ook DPS specced. Gunslinger vind ik een betere DPS omdat hij range heeft. Mn shadow had in PvE constant heals nodig door AoE's van bosses. De gunslinger zit lekker op een afstandje zn skill rotations te doen en daar hoeft niemand naar om te kijken. Zolang de tank agro houd dan...

Ook in PvP heb je een leuke burst. Het is niet zoals in WoW dat je iemand dood kan hebben voordat ze terug kunnen vechten, maar je hebt genoeg defensive cooldowns om nog 2 burst te doen nadat ze je aanvallen.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:40:
Mensen ,

Ik heb een vraagje.
Ik ben een zeer groot fan van RPG's (dragon age , fallout , T.E.D , Final fantasy , noem het maar op)
Ik hou wel van spellen waarbij je honderen uren in 1 personage kan steken en een uniek persoon te maken ,
Dit is precies hoe mijn huisgenoot er over dacht. Grote RPG fan, maar dat spelen met anderen leek hem niks.
Hij speelt nu al 2 weken elke avond TOR :D en door het groupen voor heroic quests heeft hij zelfs zn mening over samen spelen met anderen aangepast ;)

Maar je zou het gewoon kunnen spelen als mass-effect met lightsabers. Dan heb je nog >100 uur per character plezier.

[ Voor 26% gewijzigd door RocketKoen op 30-12-2011 17:47 ]

TheS4ndm4n#1919

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:40:
Mensen ,

Ik heb een vraagje.
Tja, om te weten of het wat is zul je het toch moeten ervaren. Betekend niet automatisch dat je TOR moet gaan kopen; je zou ook eens kunnen beginnen met een goede free2play MMO zoals Lord of the Rings Online (of de uitprobeerversie van World of Warcraft) en als dat je bevalt zou je vervolgens kunnen overwegen om een game als TOR aan te schaffen.

Verwijderd

mindcrash schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:45:
[...]

Tja, om te weten of het wat is zul je het toch moeten ervaren. Betekend niet automatisch dat je TOR moet gaan kopen; je zou ook eens kunnen beginnen met een goede free2play MMO zoals Lord of the Rings Online (of de uitprobeerversie van World of Warcraft) en als dat je bevalt zou je vervolgens kunnen overwegen om een game als TOR aan te schaffen.
Dank je voor de snelle response ;)
Dan ga ik denk ik Lord of the rings eerst even proberen van het weekend.

Maar naar deze mmorpg ben ik al een tijdje aan het kijken omdat
A:Ik van star wars hou (eigenlijk bijna alles wat met Star begint)
B:ik al een tijdje zoiets zoek omdat ik met mensen lekker on-line zo'n avontuur wil beleven.
C:Ik van rpg's hou haha :P

Maar mocht ik hem kopen , zijn en veel tweakers hier die ook meteen Medetweakers hier samenspelen?
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 18:06:
[...]

Dank je voor de snelle response ;)
Dan ga ik denk ik Lord of the rings eerst even proberen van het weekend.

Maar naar deze mmorpg ben ik al een tijdje aan het kijken omdat
A:Ik van star wars hou (eigenlijk bijna alles wat met Star begint)
B:ik al een tijdje zoiets zoek omdat ik met mensen lekker on-line zo'n avontuur wil beleven.
C:Ik van rpg's hou haha :P

Maar mocht ik hem kopen , zijn en veel tweakers hier die ook meteen Medetweakers hier samenspelen?
vooral op de server The Red Eclipse zitten er een hoop samen in een clan.

TheS4ndm4n#1919

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

er is volgens mij een tweakers guild? ikzelf speel volgens mij op een server waar niemand van hier opzit dus speel zelf veel alleen

Pagina: 1 ... 25 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.