/played typen in je chatbarVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 07:37:
[...]
Waar kan je zien hoeveel gametijd je erop hebt zitten?
Verwijderd
Ok, je hebt dus dit:Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 07:42:
/played typen in je chatbar
/w (whisper / aanspreken 1 persoon die geen vriend is)
/g (aanspreken guild)
/played (gametime opvragen)
Heeft iemand misschien een overzicht gevonden van commando's?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2011 07:50 ]
Zo, een hele lijst met oa. je commands:Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 07:49:
[...]
Ok, je hebt dus dit:
/w (whisper / aanspreken 1 persoon die geen vriend is)
/g (aanspreken guild)
/played (gametime opvragen)
Heeft iemand misschien een overzicht gevonden van commando's?
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=612
Zoiezo handig om dit door te lezen? (beginners sectie)
http://www.swtor.com/community/forumdisplay.php?f=8
Al blijft hier vragen natuurlijk vrij
Gister 29 gedinged en vind de IA toch wel erg leuk spelen.
VInd het ook wel lachen dat je er niet veel van ziet lopen, maakt het toch weer wat specialer.
Verwijderd
Omdat ik al enkele dagen netwerkproblemen heb en het spelen van mijn lvl 34 sage nogal moeilijk is geworden ben ik maar een jedi knight gestart. Op 25minuten tot lvl 8 geraakt, knight lijkt me veel gemakkelijker te gaan dan consular, misschien ook omdat ik geluk had met de drops, meteen een nieuw weapon en alle mogelijke slots op dat lvl al bezet met groene stukken....
Ook de class quests lijken me korter en eenvoudiger
Ook de class quests lijken me korter en eenvoudiger
Of... je hebt al wat ervaring 
Het viel me op dat m'n IA veel sneller ging dan m'n BETA Smuggler, maar toen ik er even voor ging zitten om na te gaan waardoor dit kwam, kwam ik erachter dat ik eigenlijk het spel ' kende ', hoe ik de mobs moest aanpakken of juist moest ontwijken.
P.s. World First 16 Man The Eternity Vault Cleared – Normal Mode
Het viel me op dat m'n IA veel sneller ging dan m'n BETA Smuggler, maar toen ik er even voor ging zitten om na te gaan waardoor dit kwam, kwam ik erachter dat ik eigenlijk het spel ' kende ', hoe ik de mobs moest aanpakken of juist moest ontwijken.
P.s. World First 16 Man The Eternity Vault Cleared – Normal Mode
Amoro Proficiency wordt gebaseerd op Class en Advanced Class. Oftewel: Als je nu geen Light Armor kan dragen, dan kan je die spullen net zo goed verkopen. Waarschijnlijk zijn de stats ook niet nuttig voor jou.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:00:
[...]
Nee, ik heb lvl 5 nu , mag je dan nog geen light armor hebben? Ik heb allemaal spullen in mijn inventaris die light armor vereisen en ik heb wat problemen met level 7 en 8 en 9 vijanden en dacht: een armor kan wel helpen.
Aim = Bounty Hunter/Trooper (Heavy Armor)
Cunning = Imperial Agent/Smuggler (Medium Armor)
Strength = Sith Warrior/Jedi Knight (Heavy Armor voor Tank Advanced Class, Medium Armor voor DPS class)
Willpower = Sith Inquisitor/Jedi Consular (Light Armor)
PS: Volgens mij kan iedereen Light Amor dragen.
[ Voor 3% gewijzigd door prutser387 op 29-12-2011 09:53 ]
Heb niet ergens gevonden op een site, maar weet iemand wanneer je witte lockbocks met credits krijgt bij Treasure hunting? Of is dat random? Want heb gemerkt dat het niet echt gelinkt is aan de hoogte van de yield... Dat is meestal enkel een indicatie van de mogelijke kwaliteit van het item dat je kan krijgen.
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Gisteren aangekomen op Tatooine, wat is dat een mooie planeet zeg, de sfeer druipt er echt vanaf!
Daarnaast is Sand People slopen echt leuk ;-) irritante schutters in de films happen nu echt ' Sand '.
Tevens viel het me op dat ik voor een donatie van ~ 11k credits dikke lightsabres kon kopen, dit heb ik dan ook maar gedaan! Tevens kreeg ik nog nieuwe space missions. Ik sta af en toe echt versteld hoeveel content erin zit voor een MMO, er zijn zoveel verschillende manieren van levelen dat ik op dit moment eigenlijk PvP oversla, anders ga ik veel ste snel qua lvl en dan mis ik bepaalde gebieden.
Op dit moment heb ik alle quests gedaan, en ik wil voor de story ook echt alles doen. Oftewel, ik ben nog wel lekker zoet en geniet van mijn aankoop (naast Skyrim is dit de beste aankoop van dit jaar)
Daarnaast is Sand People slopen echt leuk ;-) irritante schutters in de films happen nu echt ' Sand '.
Tevens viel het me op dat ik voor een donatie van ~ 11k credits dikke lightsabres kon kopen, dit heb ik dan ook maar gedaan! Tevens kreeg ik nog nieuwe space missions. Ik sta af en toe echt versteld hoeveel content erin zit voor een MMO, er zijn zoveel verschillende manieren van levelen dat ik op dit moment eigenlijk PvP oversla, anders ga ik veel ste snel qua lvl en dan mis ik bepaalde gebieden.
Op dit moment heb ik alle quests gedaan, en ik wil voor de story ook echt alles doen. Oftewel, ik ben nog wel lekker zoet en geniet van mijn aankoop (naast Skyrim is dit de beste aankoop van dit jaar)
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Als Operative ben ik juist verbaasd hoeveel mensen een IA hebben gererolled. Mijn server zit er nu wel steeds voller mee.Zephyer schreef op donderdag 29 december 2011 @ 07:54:
[...]
Gister 29 gedinged en vind de IA toch wel erg leuk spelen.
VInd het ook wel lachen dat je er niet veel van ziet lopen, maakt het toch weer wat specialer.
Volledig mee eens!Dakreal schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:04:
Oftewel, ik ben nog wel lekker zoet en geniet van mijn aankoop (naast Skyrim is dit de beste aankoop van dit jaar)
Helaas heb ik weinig tijd om dit spel veel te spelen.
maar ach, je kan niet alles hebben in het leven.
Ik had persoonlijk juist een hekel aan Tatooine, vond het begin super saai (quest oppikken - eind verderop quest doen - quest inleveren, en zo voortDakreal schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:04:
Gisteren aangekomen op Tatooine, wat is dat een mooie planeet zeg, de sfeer druipt er echt vanaf!
Alderaan vond ik zelf een stuk leuker. Gisteren met 2 vrienden een groot deel van Taris gedaan (ben inmiddels lvl 39 Marauder), op zich wel een leuke planeet, beetje chaotisch alleen
Moet zeggen dat het verhaal tot nu toe echt leuk is, kan niet wachten tot ik weer verder kan spelen vanmiddag
Verwijderd
Nou, met beide links kom ik een heel eind.
Zitten wat handige dingen bij, thanks
Hier ook, had van 09:00 tot 11:00 ingeraamd, maar uiteindelijk een uur kunnen spelen. Vanavond hopelijk nog een uurtje meepakken zodat ik level 6 of 7 kan behalen.Awaken1 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:11:
Helaas heb ik weinig tijd om dit spel veel te spelen.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2011 10:46 ]
Hmm, zal wel server afhankelijk zijn denk ikLabsTipJr schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:11:
[...]
Als Operative ben ik juist verbaasd hoeveel mensen een IA hebben gererolled. Mijn server zit er nu wel steeds voller mee.
Wordt veel gevraagd als IA Operative (Healer) en met m'n guildies rennen we er zo doorheen, erg leuk allemaal.
Moet zeggen dat ik Tatooine wel leuk vond, maar echt leuk toen ik m'n mount had.. dat lopen daar is TE erg.
Wat ik als advies wil meegeven daar, doe de bonus quests.. die zijn erg VET en leveren veel op.
Niet enkel XP en credits, maar ook het verhaallijn.
Verwijderd
Dikkiedikdik,
Ik weet niet welke class je bent, maar je kan altijd Light Armor dragen. Misschien ben je wat verward omdat er staat Require Light Armor.
Ik weet niet welke class je bent, maar je kan altijd Light Armor dragen. Misschien ben je wat verward omdat er staat Require Light Armor.
Verwijderd
Dit gaat helemaal goedkomen, zag hierhoven ook een lijstje staan met de classes en mogelijkheden, zo kom ik er wel uit. Dank je.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:53:
Dikkiedikdik,
Kan je een bonus quest die je per ongeluk verwijderd hebt nog terugkrijgen?Zephyer schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:49:
Wat ik als advies wil meegeven daar, doe de bonus quests.. die zijn erg VET en leveren veel op.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2011 11:03 ]
Niet dus. Ik dacht ook dat de vraag van DikkieDikDik was of hij spul kon dragen waarbij staat Requires Light Armor.prutser387 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 09:52:
[...]
Amoro Proficiency wordt gebaseerd op Class en Advanced Class. Oftewel: Als je nu geen Light Armor kan dragen, dan kan je die spullen net zo goed verkopen. Waarschijnlijk zijn de stats ook niet nuttig voor jou.
Aim = Bounty Hunter/Trooper (Heavy Armor)
Cunning = Imperial Agent/Smuggler (Medium Armor)
Strength = Sith Warrior/Jedi Knight (Heavy Armor voor Tank Advanced Class, Medium Armor voor DPS class)
Willpower = Sith Inquisitor/Jedi Consular (Light Armor)
PS: Volgens mij kan iedereen Light Amor dragen.
Ik heb het net nog even voor de zekerheid bekeken en met mijn Trooper kan ik alleen Heavy Armor of Medium Armor dragen. Op zich wel logisch want op Light Armor zitten toch allemaal stats waar ik 0,0 aan heb.
Wel dus, zie hieronder
Je hebt als klasse inderdaad alleen items nodig met die stat en dan zit er nog endurance bij op.
Verder heb je nog presence, wat de effectiviteit van je companion verbeterd. En side stats als bijv. Power wat de kracht(?) van je abilities verhoogd.
Nee. Maar in het begin zijn ze ook nog niet zo heel nuttig en uitgebreid. Over het algemeen bestaan ze dan uit "kill x mobs". Op iets hoger level kunnen ze ook uit verschillende "stages" bestaan. Waardoor je dus eerst bijvoorbeeld hebt "kill x mobs", dan "destroy x minecarts", dan "destroy starship" en dan "destroy hogo pipo x". En dan kunnen de rewards aardig oplopen.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:02:
Kan je een bonus quest die je per ongeluk verwijderd hebt nog terugkrijgen?
[ Voor 30% gewijzigd door Thormodo op 29-12-2011 11:22 ]
Je kan wel light dragen, proficiency staat bij General abilities.Thormodo schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:09:
[...]
Niet dus. Ik dacht ook dat de vraag van DikkieDikDik was of hij spul kon dragen waarbij staat Requires Light Armor.
Ik heb het net nog even voor de zekerheid bekeken en met mijn Trooper kan ik alleen Heavy Armor of Medium Armor dragen. Op zich wel logisch want op Light Armor zitten toch allemaal stats waar ik 0,0 aan heb.
Verder een prima lijstje. Je hebt als klasse inderdaad alleen items nodig met die stat en dan zit er nog endurance bij op.
Verder heb je nog presence, wat de effectiviteit van je companion verbeterd. En side stats als bijv. Power wat de kracht(?) van je abilities verhoogd.
Alleen zoals je zegt heb je er 0,0 aan als je zwaardere gear kan equipen
Als Imperial Agent kan ik Light en Medium armor aan.Thormodo schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:09:
[...]
Niet dus. Ik dacht ook dat de vraag van DikkieDikDik was of hij spul kon dragen waarbij staat Requires Light Armor.
Verder een prima lijstje. Je hebt als klasse inderdaad alleen items nodig met die stat en dan zit er nog endurance bij op.
Verwijderd
Beetje raar wel, maar zo voorkomen ze loot problemen denk ik.
Ik vind het loot systeem ook wel goed, zelden is er discussie over items want elke class heeft zn eigen stat.
Gisteren dropte er wel een medium armor met strength en defense rating, wat me dunkt voor niemand echt handig is
Ik vind het loot systeem ook wel goed, zelden is er discussie over items want elke class heeft zn eigen stat.
Gisteren dropte er wel een medium armor met strength en defense rating, wat me dunkt voor niemand echt handig is
Je hebt gelijk. Lekker handig, Light Armor Proficiency staat onder General. En Heavy en Medium Armor Proficiency staat onder Trooper. Ik snap dan niet wat Medium Armor dan onder Trooper te zoeken heeft, want voor zover ik weet bezit Medium Armor nooit Aim.Thasquealer schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:14:
[...]
Je kan wel light dragen, proficiency staat bij General abilities.
Alleen zoals je zegt heb je er 0,0 aan als je zwaardere gear kan equipen
Maar goed. Je zult over het algemeen alleen de armor met de hoogste armorvalue (in mijn geval dus Heavy) nodig hebben, want daar zitten de stats op die je nodig hebt.
Defense rating is zo'n "random" side-stat die op items zit. Dus dat had net zo goed Power kunnen zijn. Maar inderdaad Strenght + Defense rating op medium armor is niet erg nuttig.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:15:
[ Voor 48% gewijzigd door Thormodo op 29-12-2011 11:22 ]
Light staat bij general omdat iedereen het kan dragen, is niet class specifiek.Thormodo schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:17:
[...]
Je hebt gelijk. Lekker handig, Light Armor Proficiency staat onder General. En Heavy en Medium Armor Proficiency staat onder Trooper. Ik snap niet wat Medium Armor dan onder Trooper te zoeken heeft, want voor zover ik weet bezit Medium Armor nooit Aim.
Maar goed. Je zult over het algemeen alleen de armor met de hoogste armorvalue (in mijn geval dus Heavy) nodig hebben, want daar zitten de stats op die je nodig hebt.
[...]
Defense rating is zo'n "random" side-stat die op items zit. Dus dat had net zo goed Power kunnen zijn. Maar inderdaad Strenght + Defense rating op medium is niet erg nuttig.
Maargoed, khad graag die defense gehad op mn heavy gear
AFAIK is light armor met defense bedoeld voor Sith Assassins. Volgens mij hebben die een tank spec.Thasquealer schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:22:
Light staat bij general omdat iedereen het kan dragen, is niet class specifiek.
Maargoed, khad graag die defense gehad op mn heavy gear
Hoop trouwens dat er binnenkort iets van Dual spec aan gaat komen. Sinds WoW en Rift (dat was helemaal ideaal) kan ik eigenlijk niet meer zonder.
https://niels.nu
Maar die hebben én niks aan Strength en kunnen geen Medium Armor aanHydra schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:31:
[...]
AFAIK is light armor met defense bedoeld voor Sith Assassins. Volgens mij hebben die een tank spec.
Hoop trouwens dat er binnenkort iets van Dual spec aan gaat komen. Sinds WoW en Rift (dat was helemaal ideaal) kan ik eigenlijk niet meer zonder.
Die moeten ook gewoon Willpower/Endurance Light Armor gear hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 29-12-2011 15:45 ]
Hoop ik juist niet. Geen zin dat je guild zeurt of je tijdens een raid even je tank spec wil pakken en daarmee verder te spelen.Hydra schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:31:
Ach ja, misschien een oversight. Vroegah had je in WoW ook gewoon cloth met strength enzo. Daar deed niemand moeilijk over, dat was disenchant meuk.Thormodo schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:34:
[...]
Maar die hebben én niks aan Strenght en kunnen geen Medium Armor aan.
Die moeten ook gewoon Willpower/Endurance Light Armor gear hebben.
Als je geen tank gear hebt zullen ze daar niet om vragen lijkt me?Kaap schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:44:
Hoop ik juist niet. Geen zin dat je guild zeurt of je tijdens een raid even je tank spec wil pakken en daarmee verder te spelen.
[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 29-12-2011 11:45 ]
@hydra Nee dan niet hé
bij ons op WoW ging het zo dat je van te voren gevraagd werd of je zin had om die en die spec te gearen met als voordeel een vaste plaats in de raid groep. (We are not repaired, hc raiding)
Ik zit ook in dubio over die duel spec. Aan de ene kant vond ik de exclusiviteit als healer in WoW wel leuk maar nu ik DPS ben en vaak rondkijk voor een healer heb ik zoiets van, meh.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ja, maar daar kies je voor denk ik dan. Vroegah werd je als HC raider ook gevraagd 2 specs te gearen, en dan switchte je gewoon iedere keer voor 50 gold (of meer). Het dual-speccen heeft dat alleen makkelijker (en gratis) gemaakt.jessy100 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:07:
@hydra Nee dan niet hébij ons op WoW ging het zo dat je van te voren gevraagd werd of je zin had om die en die spec te gearen met als voordeel een vaste plaats in de raid groep. (We are not repaired, hc raiding)
Ik vind dat het iets is waar je voor kiest. Als je perse HC wil raiden dan doe je daar bepaalde consessies voor. Voor mij is het uberhaupt geen optie, een instance doen is voor mij al lastig op dit moment, om 10 uur gaat m'n vriendin tukken en ik weet nooit wanneer de kleine weer honger krijgt
Rift was wat dat betreft ideaal, daar kun je gewoon per spec uit de verschillende trees kiezen. Had alleen weer als nadeel dat het weinig zin had om geen cleric te spelen
In WoW had je ook met dual spec nog relatief veel DPS, gewoon omdat mensen vaak niet willen tanken of healen. In SW:ToR is er kennelijk een groter gebrek aan healers op dit moment.MrVegeta schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:16:
Ik zit ook in dubio over die duel spec. Aan de ene kant vond ik de exclusiviteit als healer in WoW wel leuk maar nu ik DPS ben en vaak rondkijk voor een healer heb ik zoiets van, meh.
[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 29-12-2011 12:17 ]
JA ach.. ik ben nog "maar" 16 dus geen last van vrouwen en kidsHydra schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:16:
[...]
Ja, maar daar kies je voor denk ik dan. Vroegah werd je als HC raider ook gevraagd 2 specs te gearen, en dan switchte je gewoon iedere keer voor 50 gold (of meer). Het dual-speccen heeft dat alleen makkelijker (en gratis) gemaakt.
Ik vind dat het iets is waar je voor kiest. Als je perse HC wil raiden dan doe je daar bepaalde consessies voor. Voor mij is het uberhaupt geen optie, een instance doen is voor mij al lastig op dit moment, om 10 uur gaat m'n vriendin tukken en ik weet nooit wanneer de kleine weer honger krijgtDual spec is ideaal omdat DPS specs levellen toch een stuk plezieriger maken (chain lightning wil je niet missen als Sorc) maar je snel ff naar healing kan switchen als je een group quest wil doen.
Rift was wat dat betreft ideaal, daar kun je gewoon per spec uit de verschillende trees kiezen. Had alleen weer als nadeel dat het weinig zin had om geen cleric te spelen
[...]
In WoW had je ook met dual spec nog relatief veel DPS, gewoon omdat mensen vaak niet willen tanken of healen. In SW:ToR is er kennelijk een groter gebrek aan healers op dit moment.
En inderdaad iedereen lijkt healing te ontwijken somehow in SW:TOR, including me. het spreekt me in TOR gewoon niet aan terwijl ik in Andere mmo's (wow) 3 85 chars had met alle 3 main spec Healing (pala,Druid,Priest)
[ Voor 7% gewijzigd door jessy100 op 29-12-2011 12:21 ]
Inderdaad, en dualspec klinkt makkelijk.. maar het haalt enige verbintenis met je class aardig weg. Respec kan altijd, maar dualspec vind ik persoonlijk overbodig. Er zijn in swtor genoeg mensen die een healer hebben gerolt ( tanks heb ik nog niet heel veel gezien though )Kaap schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:44:
[...]
Hoop ik juist niet. Geen zin dat je guild zeurt of je tijdens een raid even je tank spec wil pakken en daarmee verder te spelen.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik vind niet dat dualspec de verbintenis met de class verpest. Ik heb dualspec Heal/dps. ik heal 90% van de tijd en 10% (indien nodig dus) dps ik. en ik vind juist dat je het meest verbonden met de class bent als je alle 3 de specs van top tot teen kent.Dakreal schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:21:
[...]
Inderdaad, en dualspec klinkt makkelijk.. maar het haalt enige verbintenis met je class aardig weg. Respec kan altijd, maar dualspec vind ik persoonlijk overbodig. Er zijn in swtor genoeg mensen die een healer hebben gerolt ( tanks heb ik nog niet heel veel gezien though )
Maarja laten we die discussie maar even naar het WoW topic verplaatsen
[ Voor 5% gewijzigd door jessy100 op 29-12-2011 12:24 ]
Ik praat niet over WoW hoor, dus het lijkt mij dat deze discussie hier prima plaats kan vinden ;-)jessy100 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:23:
[...]
Ik vind niet dat dualspec de verbintenis met de class verpest. Ik heb dualspec Heal/dps. ik heal 90% van de tijd en 10% (indien nodig dus) dps ik. en ik vind juist dat je het meest verbonden met de class bent als je alle 3 de specs van top tot teen kent.
Maarja laten we die discussie maar even naar het WoW topic verplaatsen
Zit er in swtor ook Dual spec danDakreal schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:29:
[...]
Ik praat niet over WoW hoor, dus het lijkt mij dat deze discussie hier prima plaats kan vinden ;-)
Verwijderd
Ik ben aan het levellen als healer, en ik kan begrijpen dat er op dit moment weinig healers zijn. Het is gewoon moeilijker questen als healer. Ook is het hele healer gebeuren niet echt 'Star Wars', ik heb Obi-Wan nog nooit zijn healing spells zien gebruiken in de films
het is gewoon niet spectaculair.
Ik vermoed dat er op lvl 50 wel meer mensen zich omvormen tot healer om de end-game te doen. Ik zou wel graag dual-spec hebben, hoewel dat voor mij als healer de kansen op een groep wel kleiner maakt. Het is gewoon zoveel makkelijker questen met een dps spec.
Ik vermoed dat er op lvl 50 wel meer mensen zich omvormen tot healer om de end-game te doen. Ik zou wel graag dual-spec hebben, hoewel dat voor mij als healer de kansen op een groep wel kleiner maakt. Het is gewoon zoveel makkelijker questen met een dps spec.
Nee, dat is toch geen reden dat je er dan niet over mag discussieren?
Dualspec is niet alleen bij WoW, en is een algemene term die op de MMO markt redelijk bekend is.
Anyways, wat mij betreft is het niet nodig. Wel weer zin om vanavond ff lekker met mijn Jedi Knight te klappen zeg
Verwijderd
Nogal wiedes, hij was een guardianVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:35:
Ook is het hele healer gebeuren niet echt 'Star Wars', ik heb Obi-Wan nog nooit zijn healing spells zien gebruiken in de films
Alhoewel... hij deed in Episode IV toch wel iets toen Luke door de Sandpeople was neergemept?
Verwijderd
Nujaaa, Qui-Gon of Yoda dan, die hadden een groene buis bij zich. Ik wil maar zeggenVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:38:
[...]
Nogal wiedes, hij was een guardian
Alhoewel... hij deed in Episode IV toch wel iets toen Luke door de Sandpeople was neergemept?
Dat snap ik dus niet. Het is niet alsof je opeens een andere class bent ofzo. Die healing spells gebruik ik nu ook. Of je een goeie healer bent heeft meer te maken met je eigen instelling dan welke class je speelt m.i.Dakreal schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:21:
Inderdaad, en dualspec klinkt makkelijk.. maar het haalt enige verbintenis met je class aardig weg. Respec kan altijd, maar dualspec vind ik persoonlijk overbodig. Er zijn in swtor genoeg mensen die een healer hebben gerolt ( tanks heb ik nog niet heel veel gezien though )
Zou wat zijn, in een nieuwe filmVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:38:
Nogal wiedes, hij was een guardian
Luke: "Heal pl0x!"
Obi-Wan: "SFTU, I'm DPS!"
Luke: "OMG! You're teh heal0r"
Obi-Wan: "Kk, brb, switching specs"
Luke: "Hurry pl0x!"
Obi-Wan: "K, summon plx"
Luke: "...."
[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 29-12-2011 12:48 ]
Verwijderd
Luke wisselde van blauw naar groen. Dus die heeft gewoon een clas change mogen doen. En Vader wisselde van blauw naar rood, dus die had een faction change.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:43:
Nujaaa, Qui-Gon of Yoda dan, die hadden een groene buis bij zich. Ik wil maar zeggen
Hoho! Da's een Dark/Light beperking he, heeft niks met Empire vs. Republic te maken!Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:49:
Luke wisselde van blauw naar groen. Dus die heeft gewoon een clas change mogen doen. En Vader wisselde van blauw naar rood, dus die had een faction change.
Je schrijft het hier praktisch zelfHydra schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:45:
Zou wat zijn, in een nieuwe film
Luke: "Heal pl0x!"
Obi-Wan: "SFTU, I'm DPS!"
Luke: "OMG! You're teh heal0r"
Obi-Wan: "Kk, brb, switching specs"
Luke: "Hurry pl0x!"
Obi-Wan: "K, summon plx"
Luke: "...."
Verwijderd
Nog steeds een faction change. Hij begon als Padawan, weetjewel.Hydra schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:53:
Hoho! Da's een Dark/Light beperking he, heeft niks met Empire vs. Republic te maken!
Dat betekend nog steeds geen faction change, in de storylines kom je er ook een paar tegen die van Dark naar Light gaan. Dit is gewoon een keuze welke kant van de force je kiest. Geen sith = geen empire.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:55:
[...]
Nog steeds een faction change. Hij begon als Padawan, weetjewel.
Verwijderd
Nuja, Vader was wel duidelijk een Imperial vanaf het einde van EP III. Zeker in EP IV, ik zou niet weten wat die anders op de death star aan het doen was? Receptjes voor een lekkere Banta-burger aan het zoeken? Of een online datingsite voor dark-siders aan het opzetten?Dakreal schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:56:
[...]
Dat betekend nog steeds geen faction change, in de storylines kom je er ook een paar tegen die van Dark naar Light gaan. Dit is gewoon een keuze welke kant van de force je kiest. Geen sith = geen empire.
Verwijderd
Ik weet een goeie naam: www.thereisonlypassion.comVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:59:
Of een online datingsite voor dark-siders aan het opzetten?
EDIT: Geen flauw idee waar die link naar toe gaat, ik verzon maar wat.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2011 13:01 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:01:
[...]
Ik weet een goeie naam: www.thereisonlypassion.com
Daar zou ik me zelfs op inschrijven als Light V zijnde
Wow wat zijn er nog veel bosses bugged in dit spel op hardmode
.
We hebben tot nu toe Battle for Illum, Black Thalon, Directive 7, The False Emperor kunnen clearen op hardmode, maar het was wel heel erg krap op sommige bazen. Foundry hebben we ook tot de laatste baas kunnen doen, maar bij de laatste baas is er een probleem met Force Lightning gecombineerd met zijn ultimate ability (hij doet zijn ultimate ability, die je eigenlijk moet interrupten, zonder een castbar te laten zien). Daarna one-shot hij iedereen zonder dat je er wat aan kunt doen.
In Battle For Illum is de baas met de flash grenades af en toe ook erg buggy waarbij hij soms achter cover zit terwijl hij niet de buff ervoor heeft, waardoor de tank wordt ge-one-shot
.
De hardmodes zijn ook echt hard wat wel een groot pluspunt is. Waarschijnlijk worden deze binnenkort generfed
.
We hebben tot nu toe Battle for Illum, Black Thalon, Directive 7, The False Emperor kunnen clearen op hardmode, maar het was wel heel erg krap op sommige bazen. Foundry hebben we ook tot de laatste baas kunnen doen, maar bij de laatste baas is er een probleem met Force Lightning gecombineerd met zijn ultimate ability (hij doet zijn ultimate ability, die je eigenlijk moet interrupten, zonder een castbar te laten zien). Daarna one-shot hij iedereen zonder dat je er wat aan kunt doen.
In Battle For Illum is de baas met de flash grenades af en toe ook erg buggy waarbij hij soms achter cover zit terwijl hij niet de buff ervoor heeft, waardoor de tank wordt ge-one-shot
De hardmodes zijn ook echt hard wat wel een groot pluspunt is. Waarschijnlijk worden deze binnenkort generfed
[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 29-12-2011 13:09 ]
Volgens mij was Darth Vader (Anakin) geboren op Tatooine, dus dat zal idd geen Sith zijn.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:58:
Jij maakt mij niet wijs dat Darth Vader geen sith is.
Doordat hij verbroken werd van de liefde met zijn natalie portman (ben ff naam kwijt
Je begrijpt dat Sith een ras is he? Als je uit china komt blijf je ook altijd een chinees en veranderd je gezicht niet naar een europees gezicht.
Anakin was idd een slaaf op tatooineDakreal schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:05:
[...]
Volgens mij was Darth Vader (Anakin) geboren op Tatooine, dus dat zal idd geen Sith zijn.
Doordat hij verbroken werd van de liefde met zijn natalie portman (ben ff naam kwijtqueen amidala?) is hij doorgeslagen naar de Darkside waardoor hij zich aansloot bij de Empire.
Je begrijpt dat Sith een ras is he? Als je uit china komt blijf je ook altijd een chinees en veranderd je gezicht niet naar een europees gezicht.
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Verwijderd
Je bedoeld dus dat Jef Hoeyberghs geen chinees was voor zijn operatie? My God!!Dakreal schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:05:
[...]
Volgens mij was Darth Vader (Anakin) geboren op Tatooine, dus dat zal idd geen Sith zijn.
Doordat hij verbroken werd van de liefde met zijn natalie portman (ben ff naam kwijtqueen amidala?) is hij doorgeslagen naar de Darkside waardoor hij zich aansloot bij de Empire.
En je mag gerust Natalie Portman zeggen hoor, ik stel zelfs voor een petitie op te stellen om de naam Padme Amidala te veranderen door Natalie Portman in de canon! Dat witte pakje in EP II! Daar kan zelfs Carrie Fisher in haar slavenpakje niet tegenop! Alhoewel.....
Verwijderd
Ga je mond uitspoelenVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:08:
Dat witte pakje in EP II! Daar kan zelfs Carrie Fisher in haar slavenpakje niet tegenop! Alhoewel.....
En een sith kan zowel een ras zijn als een tegenhanger van een Jedi. Van wookiepedia:
The Sith Order was a sect of Force-sensitives who utilized the dark side of the Force. The term "Sith" originally referred to a species of alien native to the planets Korriban and Ziost, who were later enslaved and ruled by exiled Dark Jedi from the Galactic Republic.
Sith is niet alleen een ras he, het is ook een soort 'kaste' binnen de Empire. Force-gebruikers aan de empire kant zijn Sith.Dakreal schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:05:
Spuit 11, story of my lifeVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:09:
En een sith kan zowel een ras zijn als een tegenhanger van een Jedi. Van wookiepedia:
Anyway. Aan de empire kant wordt iedereen die ook enigzins force-sensitive is naar de Sith Academy gestuurd. Alleen wie sterk genoeg is overleeft en is Sith. De rest is dood
[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 29-12-2011 13:15 ]
Verwijderd
De huidige 'Pureblood Sith' ras zijn volgens mij ook gewoon de nakomelingen van de Dark Jedi die met hun 'There is only passion' ideologie in gedachte, de inboorlingen van Korriban massaal bevrucht hadden?Hydra schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:14:
[...]
Sith is niet alleen een ras he, het is ook een soort 'kaste' binnen de Empire. Force-gebruikers aan de empire kant zijn Sith.
[...]
Spuit 11, story of my life
Anyway. Aan de empire kant wordt iedereen die ook enigzins force-sensitive is naar de Sith Academy gestuurd. Alleen wie sterk genoeg is overleeft en is Sith. De rest is dood
Purebloods zijn volgens mij wel afstammelingen van het oorspronkelijke ras en dus zo min mogelijk vermengd met die Jedi.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:17:
De huidige 'Pureblood Sith' ras zijn volgens mij ook gewoon de nakomelingen van de Dark Jedi die met hun 'There is only passion' ideologie in gedachte, de inboorlingen van Korriban massaal bevrucht hadden?
http://starwars.wikia.com/wiki/Sith_%28species%29
Verwijderd
JA inderdaad, lees het kopje 'Hybridization' dan maar eensHydra schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:23:
[...]
Purebloods zijn volgens mij wel afstammelingen van het oorspronkelijke ras en dus zo min mogelijk vermengd met die Jedi.
http://starwars.wikia.com/wiki/Sith_%28species%29
Verwijderd
Ik meen me te herinneren van een tooltip van KoTOR 1 dat echte sith uitgestorven waren en dat de mensen die zich ten tijde van het spel zich sith noemden, aanhangers van een ideaal waren. Dus ik keek wel raar op van de purebloods.
Dat was dan ook wat ze Republic wilden laten denken!Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:27:
Ik meen me te herinneren van een tooltip van KoTOR 1 dat echte sith uitgestorven waren en dat de mensen die zich ten tijde van het spel zich sith noemden, aanhangers van een ideaal waren. Dus ik keek wel raar op van de purebloods.
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Verwijderd
Ik meen te herinneren dat in een van die filmpjes op swtor.com timeline verklaart wordt dat deze pureblood terugkwamen van de outer rim (daar waar Revan keet gaan schoppen is na KOTOR I)Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:27:
De storyline van een Sith Inquisitor is doordrenkt met het hele slave/sith/pureblood/haatennijd verhaal, maak zo'n toon aan en je bent volledig op de hoogte
Purebloods Sith kijken op andere rassen Sith neer, alle non-force-sensitive mensen in Empire doen het in hun broek voor any Sith en de instelling van welke Sith dan ook is heel simpel: Death or Glory.
Purebloods Sith kijken op andere rassen Sith neer, alle non-force-sensitive mensen in Empire doen het in hun broek voor any Sith en de instelling van welke Sith dan ook is heel simpel: Death or Glory.
Als IA zijnde heeft men letterlijk een schijthekel aan de Sith.Shezzie schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:32:
De storyline van een Sith Inquisitor is doordrenkt met het hele slave/sith/pureblood/haatennijd verhaal, maak zo'n toon aan en je bent volledig op de hoogte![]()
spoiler:
In mijn geval ga ik altijd vol in de aanval tijdens gesprekken wat uiterst vermakelijke uitkomsten biedt zoals een excuses krijgen of zelfs dat men mij boven een Sith kiest bij opdrachten 
Ik vind het eigenlijk wel spijtig dat je niet van imp naar rep side materiaal kan sturen over je eigen account. Zou graag een Agent maken maar heb er zo weinig aan behalve dat het leuk is.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hmmm, dat zou toch volledig tegen het verhaal in gaan m.b.t. de vijandigheid etc.MrVegeta schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:44:
Ik vind het eigenlijk wel spijtig dat je niet van imp naar rep side materiaal kan sturen over je eigen account. Zou graag een Agent maken maar heb er zo weinig aan behalve dat het leuk is.
Als het nu tussen je eigen chars binnen de factie was, ja .. dat zou vreemd zijn?
Verwijderd
Na veel gezeur heb ik eindelijk vandaag me cd key gekregen om me account te activeren wat een gezeur had hem gepreorderd in november heb kunnen spelen vanaf de 14e tot de 22e en nu kan ik weer woooooooot
Mjah, het is jou account dat staat wat mij betreft los van het verhaal. Ook hebben ze de gedeelde tradenetwork weggehaald hoorde ik?Zephyer schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:46:
[...]
Hmmm, dat zou toch volledig tegen het verhaal in gaan m.b.t. de vijandigheid etc.![]()
Als het nu tussen je eigen chars binnen de factie was, ja .. dat zou vreemd zijn?
Ik weet in iedergeval dat sith vreselijk lelijk zijn met hun rood hoofden!
Was darth maul niet een pure blood?
In de films kan ik me geen Pure Blood herinneren... Toch zien super evil Purebloods er niet zo extreem rood uitsjepper schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:55:
Nooit opgelet vwb. gedeelde tradenetwork?MrVegeta schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:54:
[...]
Mjah, het is jou account dat staat wat mij betreft los van het verhaal. Ook hebben ze de gedeelde tradenetwork weggehaald hoorde ik?
Volgens mij, dat is iig bij de Zabrak, kan je de intensiteit van de kleur kiezen?sjepper schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:55:
(bij de Chiss ook btw)
Klopt het dat de "auction houses" niet gelinkt zijn over planeten? zou ik wel heel raar vinden tbh ....
There is no art to find the minds construction in the face

"Darth Maul was een Dathomirian Zabrak en werd in 54 BBY geboren op Dathomir als een Nightbrother. Maul werd al vroeg door Darth Sidious ontdekt."
Volgens yodapedia
Ookal ziet hij er aardig pure blood ui.
[ Voor 44% gewijzigd door sjepper op 29-12-2011 14:01 ]
Da's dus een Zabrak en geen sith pureblodd?sjepper schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:58:
[afbeelding]
Ziet er aardig pure blood uit hij heeft ook de hoorns die je kan kiezen!
(Wikipedia: Darth Maul)
Ik gooi alles op de GTN en geen AHMuppet schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:57:
Klopt het dat de "auction houses" niet gelinkt zijn over planeten? zou ik wel heel raar vinden tbh ....
Geen idee of mensen op bijv. Narshadaa dat dan ook kunnen kopen?
[ Voor 35% gewijzigd door Zephyer op 29-12-2011 14:00 . Reden: Typo's ]
Hij is een Zabrak.sjepper schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:58:
[afbeelding]
Ziet er aardig pure blood uit hij heeft ook de hoorns die je kan kiezen!
Ja ik heb het al geedit les het net zelf ook
Verwijderd
pureblood sith heeft volgens mij helemaal niets te maken met de kleur van zijn hoofd 
Meestal zijn deze ook wel rood ja.
En ik heb gemerkt dat evil chars bleker worden naarmate ze evil worden.
Ze lijken een beetje ziekjes zo, en mijn zwarte juggernaut lijkt nu meer op een chinees
Ze lijken een beetje ziekjes zo, en mijn zwarte juggernaut lijkt nu meer op een chinees
Dat is de dark side corruption.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:26:
pureblood sith heeft volgens mij helemaal niets te maken met de kleur van zijn hoofd
Deze kan je uitzetten.
Weet alleen zo niet waar.
Het valt mij op dat er dark side corruption is... Maar ik ben nu Light III en ik zie niets met mijn character gebeuren...
* Namu wants an holy aura
Naja, misschien is een gaaf gezicht ook gewoon nice, of knal blauwe ogen wat mij betreft. ik hoef echt geen gaar holy aura omdat ik lief ben..Namu schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:42:
Het valt mij op dat er dark side corruption is... Maar ik ben nu Light III en ik zie niets met mijn character gebeuren...
Ik heb nu al 3 chars gespeeld (lvl 10,15 en 33) aan de Empire kant en het lukt me gewoon niet om evil te zijn. De keuzes die ik moet maken voelen niet goed. Na het maken van een Dark keuze blijft het nog even hangenVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:35:
Nooit!
Veel te leuk om evil te zijn, en iedereen mag dat zien
Dat was precies mijn gedachte dus ook... ik ben nu ook Light 4 als een Sith Sorc.... en er gebeurd gwn helemaal niets >.<Namu schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:42:
Nou ik ben light 3 en ik begin beetje tanned te worden want ik had meest bleke kleur genomen
Het voelt regelmatig vreemd inderdaad, mensen afslachten die je een questline hebben geholpen, in plaats van iets netjes iets vragen iemand direct elotrokuteren of de oplossingen kiezen die casualties maximalizeren...LabsTipJr schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:44:
[...]
Ik heb nu al 3 chars gespeeld (lvl 10,15 en 33) aan de Empire kant en het lukt me gewoon niet om evil te zijn. De keuzes die ik moet maken voelen niet goed. Na het maken van een Dark keuze blijft het nog even hangenI love this game!
Ach als m'n Sorcerer 50 is speel ik m'n BH wel naar Light V om te compenseren
Volgens mij geef je als ' Sith ' alleen maar om jezelfShezzie schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:03:
[...]
Het voelt regelmatig vreemd inderdaad, mensen afslachten die je een questline hebben geholpen, in plaats van iets netjes iets vragen iemand direct elotrokuteren of de oplossingen kiezen die casualties maximalizeren...
Ach als m'n Sorcerer 50 is speel ik m'n BH wel naar Light V om te compenseren
Met alleen een geforce 9300 red je het niet.. wat zijn de rest van je specs?Disrupt0r schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:08:
Is het spel zwaarder dan wow? Ik heb een pc met een nvidia geforce 9300? Ga het spel dan zo halenmaar wil weten of het redelijk draait
Weet niet of dit het goede topic is voor deze vraag?
Daarnaast:
Klik
What are the system requirements for the game?
Processor:
•AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better
•Intel Core 2 Duo 2.0GHz or better
Operating System:
•Windows XP or later
RAM:
•Windows XP: 1.5GB RAM
•Windows Vista and Windows 7: 2GB RAM
Note: PCs using a built-in graphical chipset are recommended to have 2GB of RAM.
Star Wars: The Old Republic requires a video card that has a minimum of 256MB of on-board RAM as well as support for Shader 3.0 or better. Examples include:
•ATI X1800 or better
•nVidia 7800 or better
•Intel 4100 Integrated Graphics or better
DVD-ROM drive – 8x speed or better (required for installation from physical editions only) Internet connection required to play.
[ Voor 54% gewijzigd door Dakreal op 29-12-2011 15:14 ]
Wil dit spel eigenlijk op mn mbpro spelen maar dat schijnt alleen te kunnen via bootcamp. Ik wil dit dus op mn pc spelen. Heeft iemand hier ervaring met dit spel met de videokaart nvidia geforce 9300?
[ Voor 72% gewijzigd door Disrupt0r op 29-12-2011 15:15 ]
Het spel is zwaarder dan WoW. Hoe goed een 9300 het zal trekken? Ik weet het niet, zal waarschijnlijk net speelbaar zijn ermee vermoed ik; ook een beetje afhankelijk van de rest van je specs, deze zullen met zo'n kaart waarschijnlijk ook niet al te best zijnDisrupt0r schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:08:
Is het spel zwaarder dan wow? Ik heb een pc met een nvidia geforce 9300? Ga het spel dan zo halenmaar wil weten of het redelijk draait
Weet niet of dit het goede topic is voor deze vraag?
Ben er dus ook bang voorpsychodude schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:14:
[...]
Het spel is zwaarder dan WoW. Hoe goed een 9300 het zal trekken? Ik weet het niet, zal waarschijnlijk net speelbaar zijn ermee vermoed ik; ook een beetje afhankelijk van de rest van je specs, deze zullen met zo'n kaart waarschijnlijk ook niet al te best zijn.
Met een 9300 word het geen leuke ervaring ben ik bang. Het is geen zware game maar meer GPU dan CPU gericht.Disrupt0r schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:08:
Wil dit spel eigenlijk op mn mbpro spelen maar dat schijnt alleen te kunnen via bootcamp. Ik wil dit dus op mn pc spelen. Heeft iemand hier ervaring met dit spel met de videokaart nvidia geforce 9300?
Als je niet teveel geld wilt uitgeven kun je eens kijken naar de 4800 serie van AMD of een GTX550 oid. Met deze kaarten is de game prima speelbaar
half jaar geleden de 4850 gekocht voor 70 euro ofzo, top kaart qua price/performance!belfrink schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:38:
[...]
Met een 9300 word het geen leuke ervaring ben ik bang. Het is geen zware game maar meer GPU dan CPU gericht.
Als je niet teveel geld wilt uitgeven kun je eens kijken naar de 4800 serie van AMD of een GTX550 oid. Met deze kaarten is de game prima speelbaar
Idd, bij Alternate heb je nu een nieuwe 4870 voor 60 euro. Prima kaart waar je de huidige generatie games ook nog prima mee kan spelenDakreal schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:44:
[...]
half jaar geleden de 4850 gekocht voor 70 euro ofzo, top kaart qua price/performance!
Kijk, dat is nieuws! Mijn grafische kaart is de bottleneck op dit moment (4 GB geheugen, nForce mobo, Q6600 en 8800GTS) en merk dat de nieuwste generatie games (BF3, Skyrim en dus TOR) gewoon slecht speelbaar worden.belfrink schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:53:
[...]
Idd, bij Alternate heb je nu een nieuwe 4870 voor 60 euro. Prima kaart waar je de huidige generatie games ook nog prima mee kan spelen
Surfin' paradise!
@ hierboven
Bedankt allemaal! Zo maar eens eventjes wat rondkijken
Hopelijk kan ik dan morgen spelen 
Edit:
Trouwens nog 1 vraagje. Als ik het spel heb gekocht, kan ik dan ook gewoon 1 maand bijkopen om het spel te activeren via Ideal in plaats van dat ik meteen voor 3 maanden moet kopen?
Bedankt allemaal! Zo maar eens eventjes wat rondkijken
Edit:
Trouwens nog 1 vraagje. Als ik het spel heb gekocht, kan ik dan ook gewoon 1 maand bijkopen om het spel te activeren via Ideal in plaats van dat ik meteen voor 3 maanden moet kopen?
[ Voor 48% gewijzigd door Disrupt0r op 29-12-2011 16:51 ]
Verwijderd
Je kan prepaid gamekaartjes van 1 of 2 maand kopen. Ik heb 2 maand kaartjes gekocht bij Bart Smit, die waren 26,99 euro per stuk. Maar er moeten dus ook kaartjes zijn van 1 maand, al heb ik die nergens gezien in de winkels (net als het spel zelf, ik kwam hem nergens meer tegen?)Disrupt0r schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:21:
2e hands via marktplaats werkt vaak ook goed, zo koop ik al jaren mijn grafische kaarten. Heb nu een 9800GTX+ die ik een jaar geleden voor 75 euro kocht.Snappie88 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:58:
[...]
Kijk, dat is nieuws! Mijn grafische kaart is de bottleneck op dit moment (4 GB geheugen, nForce mobo, Q6600 en 8800GTS) en merk dat de nieuwste generatie games (BF3, Skyrim en dus TOR) gewoon slecht speelbaar worden.
De 8800GTS heeft een benchmark van 859 punten
De 9800GTX+ heeft een benchmark van 1095 punten
De 4850 heeft een benchmark van 1173 punten
Die 4850 is wel goedkoop zeg, hadden ze wel een jaar geleden op de markt mogen zetten voor die prijs.
Je hebt trouwens een score van ongeveer 500 punten nodig om dit spel te kunnen spelen (met die 9300 waarover hier ook gesproken wordt zit je onder de 250 punten, dat gaat nooit werken). Dus met je huidige kaart moet het ook wel te doen zijn? Ik upgrade zelf bij ongeveer 250 punten verschil en besteed er dan maximaal 100 euro aan, dus ik zou je het adviseren het te doen.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2011 17:57 ]
Net even aan het kijken naar timecard prijzen.. Daar zit nogal verschil in zeg.
Standaard prijs in de meeste winkels hier in NL €26,99 terwijl bijvoorbeeld Zavvi.com ze voor 16 pond de deur uit doet. Met een pond verzendkosten erbij opgeteld zit ik dan omgerekend nog steeds pas op een euro of 21.
Standaard prijs in de meeste winkels hier in NL €26,99 terwijl bijvoorbeeld Zavvi.com ze voor 16 pond de deur uit doet. Met een pond verzendkosten erbij opgeteld zit ik dan omgerekend nog steeds pas op een euro of 21.
Timecards zijn altijd 2 maanden. Als je per maand wil betalen moet je een subscription plan opzetten (Creditcard/PayPal etc.).Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:44:
[...]
Je kan prepaid gamekaartjes van 1 of 2 maand kopen. Ik heb 2 maand kaartjes gekocht bij Bart Smit, die waren 26,99 euro per stuk. Maar er moeten dus ook kaartjes zijn van 1 maand, al heb ik die nergens gezien in de winkels (net als het spel zelf, ik kwam hem nergens meer tegen?)
Wie kan ik Wisperen als ik in de Got Empire guild te kunnen? ik heb me al aangemeld op de site.
Kan iemand mij uitleggen hoe je een beetje fatsoenlijk PvP kan spelen? Ik ga volgens mij veel sneller dood dan nodig is. Is er ergens een guide voor? Ook heb ik wel eens gehoord van "rotations". Voor mijn lvl 26 adv. prototype (powertech). Wat ik kan vinden is van de beta en daar heet het allemaal heel anders. Heb ik niet zo veel aan
Iemand tips?
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Verwijderd
Ditjessy100 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:49:
Wie kan ik Wisperen als ik in de Got Empire guild te kunnen? ik heb me al aangemeld op de site.
hoe betrouwbaar is origin?
Net geordered en betaald via ideal incl gametime. € 81 afgeschreven en geen mail gekregen.
Ook nergens een bestel hostory te zien...
Net geordered en betaald via ideal incl gametime. € 81 afgeschreven en geen mail gekregen.
Kan 1 tot 72 uur duren.janus_freggel schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:41:
hoe betrouwbaar is origin?
Origin is wel betrouwbaar hoor.
Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.