En daar, kan ik me ik 110% bij vindenNefiorim schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:11:
[...]
Hier stond laatst een artikel over op Massively. Afgezien van de eindconclusie van de schrijver, waar ik het absoluut niet mee eens ben, had hij wel een punt wanneer het gaat over het ontwerp van SWTOR en de doelgroep waar het op is gericht. Dat is gewoon niet de student of werkloze of weet ik veel wie met praktisch onbeperkt vrije tijd om in 1 keer door het spel heen te jassen. Voor iemand die elke avond een uur of 2 kan spelen (en geloof me, dat is al veel voor de doelgroep jong volwassen (~30) met gezinnetje/carrière) ben je met de huidige content al gerust een half jaar tot een jaar verder voor je er doorheen bent. En dan heb je nog niet alles gezien.
Haal eens even het zand uit je vagina en kijk nog eens een keertje.ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:02:
[...]
Want ? Een week is 7 dagen, hij is dus ver binnen een week in speeltijd "klaar". Sorry, maar ik vind dit veel te kort.
[...]
Ja, dat begreep ik gelijk al. Dan nog vind ik het veels te kort eigenlijk. Of misschien vind ik dat het over een veels te korte periode verdeeld is. Het is toch belachelijk dat je een spel binnen een week na de officiele release al max lvl bent. Ik weet wel dat het een MMO is, en dat het nu pas begint en zo, maar toch.
130 uur is moeilijk om te halen voor alleen het levelen, hier was je bij WoW net zo lang mee bezig.
En dan zul jij waarschijnlijk heel erg teleurgesteld zijn geweest met CoD of BF3.
Daar ben je binnen 6 uur door de belangrijkste verhaallijn heen.
Maar gelukkig is er PVP, Crafting, AH, Flashpoints, Operations en wie weet wat BioWare allemaal uit de hoed gaat toveren.
Beetje kortzichtig.
Daarnaast is dit maar voor 1 class.Awaken1 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:15:
[...]
Haal eens even het zand uit je vagina en kijk nog eens een keertje.
130 uur is moeilijk om te halen voor alleen het levelen, hier was je bij WoW net zo lang mee bezig.
En dan zul jij waarschijnlijk heel erg teleurgesteld zijn geweest met CoD of BF3.
Daar ben je binnen 6 uur door de belangrijkste verhaallijn heen.
Maar gelukkig is er PVP, Crafting, AH, Flashpoints, Operations en wie weet wat BioWare allemaal uit de hoed gaat toveren.
Beetje kortzichtig.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Dat vooral. Met 130 uur level 50 zijn en dan nog gaan klagen, tering...Awaken1 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:15:
Haal eens even het zand uit je vagina en kijk nog eens een keertje.
Dat. Je hebt 8 klasses met een heel eigen gameplay, en de 4 base classes hebben ook nog eens een heel eigen verhaal.MrBlueEyes schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:16:
Daarnaast is dit maar voor 1 class.
[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 28-12-2011 16:17 ]
https://niels.nu
Inderdaad. Is het zelfde als een tvserie van 8-9 seizoenen gaan kijken in 1 week en dat kort noemen. 130 uur is gewoon enorm veel.Hydra schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:17:
[...]
Dat vooral. Met 130 uur level 50 zijn en dan nog gaan klagen, tering...
[...]
Dat. Je hebt 8 klasses met een heel eigen gameplay, en de 4 base classes hebben ook nog eens een heel eigen verhaal.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
ruim 10 x achter elkaar episode 4 t/m 3 kijkenMrBlueEyes schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:20:
[...]
Inderdaad. Is het zelfde als een tvserie van 8-9 seizoenen gaan kijken in 1 week en dat kort noemen. 130 uur is gewoon enorm veel.
Verwijderd
5 uur per dag als je een baan hebt? Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben 18:00 thuis, ga dan eten en kids op bed doen etc. en kan om 20:00 gamen, dat wordt dan weinig slapen als ik elke keer na 02:00 stop met gamenLonestander schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:05:
Inderdaad, als je ervan uitgaat dat iemand het spel naast zijn huidige leven speelt en dus maar 5 uur per dag speelt na het werk ofzo, dan is hij een kleine maand bezig voordat hij end level heeft bereikt.
Nouja, wat Nefiorim schreef zeg maar.
Ik heb zelf nu eindelijk mijn headset aan het werk, al een andere geluidskaart gekocht, bleek ik de microfoon niet juist gemonteerd te hebben, best knap aangezien het maar op 1 manier kan, maar dat terzijde.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2011 16:23 ]
dan game je ook 6 uur heVerwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:21:
[...]
5 uur per dag als je een baan hebt? Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben 18:00 thuis, ga dan eten en kids op bed doen etc. en kan om 20:00 gamen, dat wordt dan weinig slapen als ik elke keer na 02:00 stop met gamen
[ Voor 4% gewijzigd door MrBlueEyes op 28-12-2011 16:24 ]
Verdorie! Mijn cv is stuk! Nu moet ik morgen tussen 13-18 thuis zijn omdat de monteur langs komt. Wat vervelend nou
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Inderdaad, ik mag blij zijn als ik 5 uur per week SWTOR kan doen.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:21:
[...]
5 uur per dag als je een baan hebt? Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben 18:00 thuis, ga dan eten en kids op bed doen etc. en kan om 20:00 gamen, dat wordt dan weinig slapen als ik elke keer na 02:00 stop met gamen
Als kanttekening dat ik 's avonds ook nog bij klus en vaak een filmpje kijk.
Ja had het over mezelf eigenlijk
, heb geen kinderen en mijn eten staat klaar als ik thuis kom (voordeel van nog thuis wonen )
Ik begin met spelen rond half 7 en eindig vaak rond 12 uur.
Ik begin met spelen rond half 7 en eindig vaak rond 12 uur.
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Kun je die droid (2V-R8) op je ship ook cadeautjes geven eigenlijk? En welke vind ie leuk?
Le Meow
Nee, je krijgt geen affection met schip droid.Poekie McPurrr schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:24:
Kun je die droid (2V-R8) op je ship ook cadeautjes geven eigenlijk? En welke vind ie leuk?
volgens mij nietPoekie McPurrr schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:24:
Ho, ho, ik klaag nietHydra schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:17:
[...]
[...]
Dat. Je hebt 8 klasses met een heel eigen gameplay, en de 4 base classes hebben ook nog eens een heel eigen verhaal.
[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 28-12-2011 16:26 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Zeker nooit Ultima Online gespeeld. 130 uur is weinig, hoe je het ook bekijkt.Hydra schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:17:
[...]
[...]
Wat ben jij snel op je teentjes getrapt zeg....
Verwijderd
Staat er op die dvd's ook een tutorial ofzo?
Ik kom er wel redelijk uit,maar ik kom nog uit het tijdperk dat er papieren boekjes bij het spel zitten en ik heb nu wel een blaadje, maar van die domme dingen als hoe je moet verdedigen ofzo kan ik niet vinden (misschien doet hij dat zelf al, soms zie ik mijn dikkiedik pop wel een defensive move maken).
Ik kom er wel redelijk uit,maar ik kom nog uit het tijdperk dat er papieren boekjes bij het spel zitten en ik heb nu wel een blaadje, maar van die domme dingen als hoe je moet verdedigen ofzo kan ik niet vinden (misschien doet hij dat zelf al, soms zie ik mijn dikkiedik pop wel een defensive move maken).
Nu val je Hydra aan, terwijl er vele andere reageren die dezelfde mening hebben.ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:26:
[...]
Zeker nooit Ultima Online gespeeld. 130 uur is weinig, hoe je het ook bekijkt.
I know, ging om het gezeur van ActualFantasy.
Lekker makkelijk. Zo kun je ook wel claimen dat Runescape een betere MMO is omdat het "max level" daar langer duurtActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:26:
Ik beschouw het als een complimentMrBlueEyes schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:27:
Nu val je Hydra aan, terwijl er vele andere reageren die dezelfde mening hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 28-12-2011 16:28 ]
ja... zo kan ik het ook. moet je lineage2 eens proberen (voor het f2p werd tenminste) daar deed je op het eind >130 uur over 1 level.ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:26:
[...]
Het is een RPG he geen fighting game als Dead or Alive of Tekken. Je gebruikt verschillende abilities sommige zijn aanvallend sommige verdedigend.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:26:
Staat er op die dvd's ook een tutorial ofzo?
Verwijderd
hmm 130 uur voor level 50.
Ik speel ongeveer 6 uur per week als alles mee zit, in een gewone werkweek.
Ik ben wel zoet volgens mij in 2012 als ik het zo hoor
Ik speel ongeveer 6 uur per week als alles mee zit, in een gewone werkweek.
Ik ben wel zoet volgens mij in 2012 als ik het zo hoor
Ultima Online had geen levels, dus dat was er sowieso niet. Maar goed, deze discussie komen we niet uit denk ik. Laten we het maar weer over de game gaan hebben dan.RocketKoen schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:28:
[...]
ja... zo kan ik het ook. moet je lineage2 eens proberen (voor het f2p werd tenminste) daar deed je op het eind >130 uur over 1 level.
Verwijderd
Even voor de mensen op www.gotswtor.nl , ik kan na aanmelden nog geen character toevoegen? Heb na een donatie wel onderstaande mail gekregen (geen idee of het samenhangt met mijn donatie)?
Kan ik al wel teamspeak instellen of moet je daarop wachten tot je officieel lid bent?
De link is er niet, dus ik kan niet zien hoe het met de application staat.Hi Dikkiedikdik, Your application on http://www.gotswtor.nl to "" has been received and is now pending approval by an administrator. To view your application, follow the link below: --To turn off this notification please visit the Notification Settings section in your Dashboard.
Kan ik al wel teamspeak instellen of moet je daarop wachten tot je officieel lid bent?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2011 16:38 ]
Dat was het hele punt. Dat je uren je skills aan het grinden was, maakt het nog geen gameplay. Dan kun je net zo goed Runescape gaan spelen. In UO zaten gewoon nauwelijks quests, in ieder geval in de tijd dat ik speelde. Je killde gewoon net zo lang monsters tot je betere monsters aankon. Wederom, net zoals in UO.ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:36:
Ultima Online had geen levels, dus dat was er sowieso niet..
Verder mag jij me vertellen welke games er zo'n 130x4 uur aan gameplay hebben tegenwoordig alleen wat betreft het 'singleplayer' deel.
Quests waren niet nodig in UO, er was meer dan genoeg te doen. En het verschil met de games van tegenwoordig is, dat het "grinden" in UO gewoon niet zo voelde. Ik weet niet wanneer jij het speelde, was dat voor of na de ramp die Trammel was ?Hydra schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:39:
[...]
Dat was het hele punt. Dat je uren je skills aan het grinden was, maakt het nog geen gameplay. Dan kun je net zo goed Runescape gaan spelen. In UO zaten gewoon nauwelijks quests, in ieder geval in de tijd dat ik speelde. Je killde gewoon net zo lang monsters tot je betere monsters aankon. Wederom, net zoals in UO.
Verder mag jij me vertellen welke games er zo'n 130x4 uur aan gameplay hebben tegenwoordig alleen wat betreft het 'singleplayer' deel.
UO lijkt me toch voer voor een ander topic.ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:44:
[...]
Quests waren niet nodig in UO, er was meer dan genoeg te doen. En het verschil met de games van tegenwoordig is, dat het "grinden" in UO gewoon niet zo voelde. Ik weet niet wanneer jij het speelde, was dat voor of na de ramp die Trammel was ?
Soms is het gewoon zo dat als (een deel van) een spel je niet aanspreekt, dat je misschien gewoon niet de target audience bent van de developer. Dat kan je jammer vinden, daar kan je van balen, maar daar verandert de situatie niet van
Vreemd trouwens dat vooral gamers tegenwoordig denken dat ze "entitled" zijn, dat ze bepaalde dingen behoren te krijgen. Natuurlijk kan je met goede ideeën en opbouwende kritieken gamedevs zover krijgen dat ze bepaalde dingen overnemen, maar dat blijft dan nog altijd hun keuze om iets wel of niet aan te bieden. Don't like it, don't buy it. Dit is trouwens niet op jou persoonlijk gericht ActualFantasy
[ Voor 22% gewijzigd door Nefiorim op 28-12-2011 16:51 ]
XBO: Michaël#3318
SWTOR wins Best MMO of the Year from Ten Ton Hammer!
http://www.tentonhammer.com/node/211513/page/7
[ Voor 11% gewijzigd door Who Am I? op 28-12-2011 16:52 ]
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Zet die roze bril eens af. Je herinnert je nu de leuke dingen, maar UO was gewoon een grote grind. Als je wil kun je prima op dezelfde manier in SW:TOR levellen; gewoon mobs killen, dan doe je er een stuk langer over dan 130 uur...ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:44:
Quests waren niet nodig in UO, er was meer dan genoeg te doen. En het verschil met de games van tegenwoordig is, dat het "grinden" in UO gewoon niet zo voelde. Ik weet niet wanneer jij het speelde, was dat voor of na de ramp die Trammel was ?
Heck, DAoC was vele malen beter dan UO, maar nog steeds een grote grind. WoW was de eerste MMO waar je het grootste deel van de levels niet hoefde te grinden en dan nog was je vooral rond level 40 en 50 toch aan het grinden voor XP.
Laat me raden, Rift staat op 2?Who Am I? schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:51:
SWTOR wins Best MMO of the Year from Ten Ton Hammer!
[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 28-12-2011 16:53 ]
Ach, ik voel me niet aangesproken. Ik wil juist minderNefiorim schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:49:
[...]
UO lijkt me toch voer voor een ander topic.
Soms is het gewoon zo dat als (een deel van) een spel je niet aanspreekt, dat je misschien gewoon niet de target audience bent van de developer. Dat kan je jammer vinden, daar kan je van balen, maar daar verandert de situatie niet van. Dan kan je beter weer teruggaan naar UO.
Vreemd trouwens dat vooral gamers tegenwoordig denken dat ze "entitled" zijn, dat ze bepaalde dingen behoren te krijgen. Natuurlijk kan je met goede ideeën en opbouwende kritieken gamedevs zover krijgen dat ze bepaalde dingen overnemen, maar dat blijft dan nog altijd hun keuze om iets wel of niet aan te bieden. Don't like it, don't buy it. Dit is trouwens niet op jou persoonlijk gericht ActualFantasy
Ik kan me herinneren dat mijn eerste lvl60 in WoW me 7 dagen ingame hadden gekost, en ik was een van de eerste 50 die dat was op mijn server toen.
Ik zit nu op lvl 39 dus op 3d12h ofzo. Dit heeft er veel mee te maken dat toen ik WoW begin, ik een complete noob was in MMO's. Ik verwacht ook wel binnen de 5 dagen, hooguit 6 dagen speeltijd tot lvl50 te komen.
bedenk wel dat 5x24 = 120u speeltijd. Dat is al meer dan menige SP game met volle voice acting etc.
Ik zit nu op lvl 39 dus op 3d12h ofzo. Dit heeft er veel mee te maken dat toen ik WoW begin, ik een complete noob was in MMO's. Ik verwacht ook wel binnen de 5 dagen, hooguit 6 dagen speeltijd tot lvl50 te komen.
bedenk wel dat 5x24 = 120u speeltijd. Dat is al meer dan menige SP game met volle voice acting etc.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Ik herinner me iig dat UO een echt MMO was, waar je in je uppie niks tot zeer weinig voor elkaar kreeg. Daar had je tenminste echt groepen nodig om iets gedaan te krijgen. Maar dat kan je tegenwordig niet meer verwachten in een MMO, want ja dan spelen maar 10 mensen het.Hydra schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:52:
[...]
Zet die roze bril eens af. Je herinnert je nu de leuke dingen, maar UO was gewoon een grote grind. Als je wil kun je prima op dezelfde manier in SW:TOR levellen; gewoon mobs killen, dan doe je er een stuk langer over dan 130 uur...
Heck, DAoC was vele malen beter dan UO, maar nog steeds een grote grind. WoW was de eerste MMO waar je het grootste deel van de levels niet hoefde te grinden en dan nog was je vooral rond level 40 en 50 toch aan het grinden voor XP.
[...]
Laat me raden, Rift staat op 2?
Dan kan ik je aanraden om eens naar Eve Online te kijkenActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:56:
[...]
Ik herinner me iig dat UO een echt MMO was, waar je in je uppie niks tot zeer weinig voor elkaar kreeg. Daar had je tenminste echt groepen nodig om iets gedaan te krijgen. Maar dat kan je tegenwordig niet meer verwachten in een MMO, want ja dan spelen maar 10 mensen het.
Dat speel ik alNefiorim schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:57:
[...]
Dan kan ik je aanraden om eens naar Eve Online te kijken
Jep, daar ben ik ook naar op zoek.. had nog m'n twijfels maar nu weet ik het zeker : geen starwars voor mij .ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:56:
[...]
Ik herinner me iig dat UO een echt MMO was, waar je in je uppie niks tot zeer weinig voor elkaar kreeg. Daar had je tenminste echt groepen nodig om iets gedaan te krijgen. Maar dat kan je tegenwordig niet meer verwachten in een MMO, want ja dan spelen maar 10 mensen het.
traktor scratch!
Wat bedoel je met dat maar 10 mensen het spelen?ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:56:
Dus alle positieve reacties hier ten spijt ga je af op de mening van 1 azijnpisser? TjaErikie schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:59:
Jep, daar ben ik ook naar op zoek.. had nog m'n twijfels maar nu weet ik het zeker : geen starwars voor mij .. Iemand enig idee of er een spel ala UO / EVE ooit nog uitkomt of is dit genre sowieso te ingewikkeld voor het klootjesvolk? ( nofi
)
[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 28-12-2011 17:00 ]
Hmm wat ik erover gehoord heb zo in deze berichten klinkt het mij doodsaai in de horen. Ik wil entertaint worden, daar speel je games voor. En dan zit je bij SWTOR meer dan goed, met al die voice acting, prachtige gebieden. Speelt heerlijk.Erikie schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:59:
[...]
Jep, daar ben ik ook naar op zoek.. had nog m'n twijfels maar nu weet ik het zeker : geen starwars voor mij .. Iemand enig idee of er een spel ala UO / EVE ooit nog uitkomt of is dit genre sowieso te ingewikkeld voor het klootjesvolk? ( nofi
)
Ik bedoel daarmee, dat momenteel in de MMO business de meeste MMO's niet meer echt gericht zijn op groepen mensen. Als je ook kijkt naar de geschiedenis van WoW, dan zie je dat ze zich steeds meer zijn gaan richten op de indviduen / kleine groepen.Hydra schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:59:
[...]
Wat bedoel je met dat maar 10 mensen het spelen?
[...]
Dus alle positieve reacties hier ten spijt ga je af op de mening van 1 azijnpisser? Tja
Raids in WoW waren eerst 40 man, toen 25, en nu kun je zelfs met 10 man af. In SWTOR hoef je helemaal geen groep te hebben, je krijgt je eigen groep, met je companions.
In UO, als je een dungeon alleen in ging dan werd je simpelweg afgemaakt door de locale PK's. Die dan weer afgemaakt werden door de PK jagers. Wilde je gaan gatheren, dan kon je maar beter zorgen dat je mensen bij je had, anders was je alles kwijt. Dat gevoel bestaat gewoon niet meer in de hudige MMO's, op een paar na. (EVE, Darkfall, en misschien nog een paar.
De meeste huidige MMO's zijn perfect te doen in je uppie.
FFxi begon ooit ook als "zonder groep geen glory" en is de laatste jaren helaas ook dusdanig versimpelt dat je solo snel hogerop komt
(k, beastmaster-class uitgezonderd.. die was vanaf introductie van de class al solo te doen (mede omdat men beastmaster niet in party wilde))
Le Meow
Verwijderd
2 heHydra schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:59:
Dus alle positieve reacties hier ten spijt ga je af op de mening van 1 azijnpisser? Tja
Ok, maar ik wil gewoon vrijheid in MMO's. zelf kiezen welke pad ik bewandel. Daar is toch ook niets op tegen?! Maar nee, alles moet tegenwoordig worden voorgekauwd.MrBlueEyes schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:00:
[...]
Hmm wat ik erover gehoord heb zo in deze berichten klinkt het mij doodsaai in de horen. Ik wil entertaint worden, daar speel je games voor. En dan zit je bij SWTOR meer dan goed, met al die voice acting, prachtige gebieden. Speelt heerlijk.
traktor scratch!
Hoe bedoel je voorgekauwd? Wat is er voorgekauwd dan? Je krijgt steeds verschillende opties in elk gesprek dat je aangaat.Erikie schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:12:
[...]
Ok, maar ik wil gewoon vrijheid in MMO's. zelf kiezen welke pad ik bewandel. Daar is toch ook niets op tegen?! Maar nee, alles moet tegenwoordig worden voorgekauwd.
De meeste die ik ken vinden dit verre van fun, swtor is grotendeels gemaakt met pve in gedachten dus dat de hardcore pvpers er weinig aan vinden was al in de vele reviews te lezen.ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:05:
[...]
In UO, als je een dungeon alleen in ging dan werd je simpelweg afgemaakt door de locale PK's. Die dan weer afgemaakt werden door de PK jagers. Wilde je gaan gatheren, dan kon je maar beter zorgen dat je mensen bij je had, anders was je alles kwijt. Dat gevoel bestaat gewoon niet meer in de hudige MMO's, op een paar na. (EVE, Darkfall, en misschien nog een paar.
Denk dat je meer richting de game Darkfall ofzo moet kijken wil je je gank high krijgen.
maar reviewers die gaan voor pvp geven swtor een -5 PVE georienteerde reviews geven swtor een 7/8+
je zou ook eens de dc universe(freetoplay) mmo kunnen proberen vrij veel pvp en de verhaal lijn is ook geining gedaan maar speelt wel weer meer als streetfighter
[ Voor 13% gewijzigd door stamp op 28-12-2011 17:19 ]
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Een paar posts lees ik dat je bijvoorbeeld maar een max aantal quests mee kan 'dragen'. daarnaast moet je ze in een scripted volgorde doen. In eve bijvoorbeeld kun je dan weleenswaar niet direct je lvl 4 agents doen, maar je kan wel al vroeg een vriend ondersteunen die bijvoorbeeld wel die wel die levels aankan. Sowieso tegen een PVE lullen is vrij 'scripted' toch?! Hoe vet zou t zijn als je van een persoonlijke character een quest krijgt? Maargoed, zie dat maar eens te balanceren. (alhoewel questen in eve 1% van het totale spel inhoudt). De rest is 1 grote zandbak. Grafisch boeit t me niet zo heel erg hoe het eruit ziet, ik vind starwars na.v. youtube materiaal wel mooi eigenlijk. Maargoed, ik hou dit draadje nog een lange tijd in de gaten want 'casual' gamen is natuurlijk niks mis mee. Ik wil alleen weer eens een nieuwe sandbox MMO verslavingMrBlueEyes schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:13:
[...]
Hoe bedoel je voorgekauwd? Wat is er voorgekauwd dan? Je krijgt steeds verschillende opties in elk gesprek dat je aangaat.
[ Voor 8% gewijzigd door Erikie op 28-12-2011 17:21 ]
traktor scratch!
Voel me toch wel flink genaaid als ik zo'n security key wil kopen. Had eerst de US site, waar de token $4 kost. Denk naja goed, dat is wel te doen. Log ik in met mijn Origin account, kost die ineens €12,99
.
Wat zijn de iOS/Android market prijzen?Black Eagle schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:19:
Voel me toch wel flink genaaid als ik zo'n security key wil kopen. Had eerst de US site, waar de token $4 kost. Denk naja goed, dat is wel te doen. Log ik in met mijn Origin account, kost die ineens €12,99.
Je kan aan quests mee doen die je zelf nog niet hebt. Daarnaast zit er een questcap op van maar liefst 25. Dat heb je in Rift bijvoorbeeld ook. Wil je quests gaan sparen dan? Zonder ze werkelijk te doen ofzo? Je kan ook een quest niet aan nemen als je hem niet wilt doen. Wat moet je met meer dan 25 quests in je log?Erikie schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:18:
[...]
Een paar posts lees ik dat je bijvoorbeeld maar een max aantal quests mee kan 'dragen'. daarnaast moet je ze in een scripted volgorde doen. In eve bijvoorbeeld kun je dan weleenswaar niet direct je lvl 4 agents doen, maar je kan wel al vroeg een vriend ondersteunen die bijvoorbeeld wel die wel die levels aankan. (alhoewel questen in eve 1% van het totale spel inhoudt). De rest is 1 grote zandbak. Grafisch boeit t me niet zo heel erg hoe het eruit ziet, ik vind starwars na.v. youtube materiaal wel mooi eigenlijk. Maargoed, ik hou dit draadje nog een lange tijd in de gaten want 'casual' gamen is natuurlijk niks mis mee. Ik wil alleen weer eens een nieuwe sandbox MMO verslaving
Sowieso 't idee dat je alleen door 'questen' verder kunt komen. Ik wil zelf bepalen hoe ik het spel speel. Maar ik hou op met zeurenMrBlueEyes schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:21:
[...]
Je kan aan quests mee doen die je zelf nog niet hebt. Daarnaast zit er een questcap op van maar liefst 25. Dat heb je in Rift bijvoorbeeld ook. Wil je quests gaan sparen dan? Zonder ze werkelijk te doen ofzo? Je kan ook een quest niet aan nemen als je hem niet wilt doen. Wat moet je met meer dan 25 quests in je log?
traktor scratch!
Gratis.Nefiorim schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:19:
[...]
Wat zijn de iOS/Android market prijzen?
Alleen mijn HD2 is kapot, dus geen Android. Anders nog paar weken wachten op een nieuwe telefoon.
Hoe bedoel je dan alleen verder kunnen komen? Je volgt toch een verhaal. Je moet maar een paar quests "verplicht" doen om verder te komen. Maarja nog al logisch lijkt me. Maarja als jij een game wil spelen zonder het verhaal te volgen wat heb je er dan aan? Het verhalende gedeelte is juist zo goed uitgewerkt in deze game.Erikie schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:22:
[...]
Sowieso 't idee dat je alleen door 'questen' verder kunt komen. Ik wil zelf bepalen hoe ik het spel speel. Maar ik hou op met zeuren
Ik ken werkelijk geen enkele MMO waarbij je alle end-game content kan doen in je uppie. SW:ToR is geen uitzondering, de ene follower is al niet genoeg voor de meeste group quests, daarnaast stimuleren ze het groupen juist heel erg met het social points systeem.ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:05:
je kan prima lvlen met pvp of met space missies en gelukkig is het geen EVE online wat is dat een oersaai spel als ik zoiets wil doen ga ik wel werken dan krijg ik er tenminste nog geld voor =)Erikie schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:22:
[...]
Sowieso 't idee dat je alleen door 'questen' verder kunt komen. Ik wil zelf bepalen hoe ik het spel speel. Maar ik hou op met zeuren
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Oh lol! Echt he, het questing syteem in SW:ToR afkraken en dan claimen dat het in EvE beter is...Erikie schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:18:
Een paar posts lees ik dat je bijvoorbeeld maar een max aantal quests mee kan 'dragen'. daarnaast moet je ze in een scripted volgorde doen. In eve bijvoorbeeld kun je dan weleenswaar niet direct je lvl 4 agents doen, maar je kan wel al vroeg een vriend ondersteunen die bijvoorbeeld wel die wel die levels aankan. Sowieso tegen een PVE lullen is vrij 'scripted' toch?! Hoe vet zou t zijn als je van een persoonlijke character een quest krijgt? Maargoed, zie dat maar eens te balanceren. (alhoewel questen in eve 1% van het totale spel inhoudt). De rest is 1 grote zandbak. Grafisch boeit t me niet zo heel erg hoe het eruit ziet, ik vind starwars na.v. youtube materiaal wel mooi eigenlijk. Maargoed, ik hou dit draadje nog een lange tijd in de gaten want 'casual' gamen is natuurlijk niks mis mee. Ik wil alleen weer eens een nieuwe sandbox MMO verslaving
Sandbox en MMO gaan sowieso niet samen. Eve komt in de buurt, maar heeft weer hele andere problemen. SW:ToR geeft je veel ruimte om je eigen plan te trekken, maar het is voor een deel een hele sterke Bioware RPG met alle bijbehoorden conversaties en verhaallijnen en die zijn net zo 'scripted' als een boek dat is ja. Vind je dat deel niks dan kun je beter op een ander spel wachten.
Verwijderd
Wat heb je nu aan die security key eigenlijk? Ik snap het nut er niet zo van.Black Eagle schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:19:
Voel me toch wel flink genaaid als ik zo'n security key wil kopen. Had eerst de US site, waar de token $4 kost. Denk naja goed, dat is wel te doen. Log ik in met mijn Origin account, kost die ineens €12,99.
Zelfde als de app extra beveiliging bij inloggen.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:31:
[...]
Wat heb je nu aan die security key eigenlijk? Ik snap het nut er niet zo van.
Stel je hebt een trojan virus of een keylogger op pc dan kunnen de hackers achter jou gebruikersnaam/wachtwoord komen en je account kapen/verkopen. De security key staat daar lost van waardoor zij dan niet kunnen inloggen omdat jij alleen die code op je telefoon (oid) hebt.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:31:
[...]
Wat heb je nu aan die security key eigenlijk? Ik snap het nut er niet zo van.
Hoop dat er snel een (goede) android app voor komt.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Niet zozeer dat ik het afkraak, ik probeer aan te geven dat er ook andere manieren zijn om verder te komen in het spel ( dus geen 'level' gedoe ) dan louter te questen. Ik wacht inderdaad op een vernieuwende MMO waar 'questen' en 'levelen' niet noodzakelijk zijn om een 'doel' te bereiken. En oh, ik ben eve online ook meer dan zatHydra schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:28:
[...]
Oh lol! Echt he, het questing syteem in SW:ToR afkraken en dan claimen dat het in EvE beter is...![]()
Sandbox en MMO gaan sowieso niet samen. Eve komt in de buurt, maar heeft weer hele andere problemen. SW:ToR geeft je veel ruimte om je eigen plan te trekken, maar het is voor een deel een hele sterke Bioware RPG met alle bijbehoorden conversaties en verhaallijnen en die zijn net zo 'scripted' als een boek dat is ja. Vind je dat deel niks dan kun je beter op een ander spel wachten.
traktor scratch!
Hmm wat wil je dan bereiken? Niet questen en niet levelen, klinkt niet meer als een mmorpg maar als een heel ander spel.Erikie schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:34:
[...]
Niet zozeer dat ik het afkraak, ik probeer aan te geven dat er ook andere manieren zijn om verder te komen in het spel ( dus geen 'level' gedoe ) dan louter te questen. Ik wacht inderdaad op een vernieuwende MMO waar 'questen' en 'levelen' niet noodzakelijk zijn om een 'doel' te bereiken. En oh, ik ben eve online ook meer dan zat. Dat Sandbox en MMO niet samen gaat vind ik onzin en is waarschijnlijk een beperking van creativiteit / geld en techniek, maar ik zie liever vooruitgang in plaats van dat developers stoppen met dit soort genre mmo's!
Call of Duty bijvoorbeeld, heb je geen quests en ook niet lvlen tijden het SP gedeelte, die voldoet dus aan je eisen
Die krijgt de Best Readers Choice Award.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Je kan gewoon verbinding maken met TS, overigens is het wel handig om te weten of je Empire of Republic speeltVerwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:37:
Even voor de mensen op www.gotswtor.nl , ik kan na aanmelden nog geen character toevoegen? Heb na een donatie wel onderstaande mail gekregen (geen idee of het samenhangt met mijn donatie)?
[...]
De link is er niet, dus ik kan niet zien hoe het met de application staat.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Bedenk er maar eens, leef je uit. Zal je nog verbazen hoe moelijk het is om een MMO te bedenken zonder enige vorm van progressie. Veel verder dan Minecraft ga je niet komen vrees ikErikie schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:34:
Niet zozeer dat ik het afkraak, ik probeer aan te geven dat er ook andere manieren zijn om verder te komen in het spel ( dus geen 'level' gedoe ) dan louter te questen. Ik wacht inderdaad op een vernieuwende MMO waar 'questen' en 'levelen' niet noodzakelijk zijn om een 'doel' te bereiken. En oh, ik ben eve online ook meer dan zat. Dat Sandbox en MMO niet samen gaat vind ik onzin en is waarschijnlijk een beperking van creativiteit / geld en techniek, maar ik zie liever vooruitgang in plaats van dat developers stoppen met dit soort genre mmo's!
Verwijderd
Republic is het geworden, ben een Jedi ConsularMrVegeta schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:37:
Je kan gewoon verbinding maken met TS, overigens is het wel handig om te weten of je Empire of Republic speelt
Ik zal er even een DM berichtje aan wagen zo, eerst nog even wat vermiste studenten zoeken ergens, die opdracht had ik gemist en ben al wat verder, kwam er toen ik level 3 was pas achter dat ik allerlei opdrachten moest gaan uitvoeren...
Op de site staan een aantal namen van officers die je kan /whisperen voor een invite en info
Deze werkt prima...MrVegeta schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:33:
[...]
Hoop dat er snel een (goede) android app voor komt.
https://market.android.co...vbS5lYS5TV1RPUlNLX3JvdyJd
[ Voor 13% gewijzigd door M-Opensource op 28-12-2011 17:47 ]
"Find what you love and let it kill you"
Verwijderd
Om the whisperen moet ik ze eerst als vriend toevoegen toch?MrVegeta schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:44:
Op de site staan een aantal namen van officers die je kan /whisperen voor een invite en info
Nee, dat is niet nodig.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:51:
[...]
Om the whisperen moet ik ze eerst als vriend toevoegen toch?
Nope, gewoon: /whisper <naam> <bericht>Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:51:
[...]
Om the whisperen moet ik ze eerst als vriend toevoegen toch?
"Find what you love and let it kill you"
/w <naam> <bericht> is genoegM-Opensource schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:52:
[...]
Nope, gewoon: /whisper <naam> <bericht>
Verwijderd
Ah, dat is handig. Ik ga eens zien of het lukt, maar moet eerst mijn dochter even wat eten geven, die hangt gillend aan mijn been.
Voor vanavond gaan ze uit logeren, heb ik even tijd voor mijn game en hopen dat mijn vrouw geen romantische avond wil
Voor vanavond gaan ze uit logeren, heb ik even tijd voor mijn game en hopen dat mijn vrouw geen romantische avond wil
arme vrouw...Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:12:
Ah, dat is handig. Ik ga eens zien of het lukt, maar moet eerst mijn dochter even wat eten geven, die hangt gillend aan mijn been.
Dwerg bij opa en oma - check!
Vrouw gisteren al verwend - check!
Bier staat koud - check!
Let the games begin!!
Bier staat koud - check!
Let the games begin!!
Hm vervelend, zit in een group en met alt F4 uit de game gegaan om daarna direct terug te loggen. Queue van 16
. Die chatbug is heel vervelend zeg.
Verwijderd
Kijk, jij begrijpt hetShezzie schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:18:
Dwerg bij opa en oma - check!
Bier staat koud - check!
Let the games begin!!
Ik ga de chinees maar eens bellen, volgens mij had ik vanmiddag moeten koken
Ik werd net uitgedaagd voor een duel, maar ik kan niemand ook zo'n aanbod doen. Hoe doe je dat?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2011 18:29 ]
vroeg me al af waar je was gebleven na de 'ragequit' ;PMrVegeta schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:19:
Hm vervelend, zit in een group en met alt F4 uit de game gegaan om daarna direct terug te loggen. Queue van 16. Die chatbug is heel vervelend zeg.
Precies, het is ook ontzettend moeilijk, minecraft is precies zo'n begin van wat er mogelijk zou kunnen zijn. Hopelijk dat er meer innovatie is getoond binnen 5 jaar dan de afgelopen 5 jaar. Back to sw:tor, het kriebelt toch wel erg maar ik kijk het nog een maand of 2 aan. Na wow en eve ooit aan aoc, warhammer en perpetuum begonnen, maar dat waren allen behoorlijke dompers.. Zonde om zo weer 50 euro weg te gooien.Hydra schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:40:
[...]
Bedenk er maar eens, leef je uit. Zal je nog verbazen hoe moelijk het is om een MMO te bedenken zonder enige vorm van progressie. Veel verder dan Minecraft ga je niet komen vrees ik
traktor scratch!
Als je een creditcard of een PayPal account (in mijn geval met gewoon geld erop, zonder er verder bijv. een rekening aan gekoppeld te hebben) eraan koppelt hoef je pas na de gratis maand te betalen als je verder wilt.Disrupt0r schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:26:
Nu mijn vraag, is het mogelijk dat als ik het spel koop ik meteen kan gaan spelen met de time die je erbij krijgt? Of moet ik net zoals met wow meteen een kaart erbij kopen voordat de time bij het spel zelf ook geactiveerd wordt? Heb in de OP gekeken maar daar kon ik niets vinden.
Met een time card zit je wel gelijk aan 3 maanden spelen vast.
[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 28-12-2011 20:00 ]
Hmpf, eerst was mijn quest bugged, toen party chat bugged!Viggen schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:28:
[...]
vroeg me al af waar je was gebleven na de 'ragequit' ;P
Wat zijn voor bountyhunter/merc nuttige crafts eigenlijk?
Le Meow
Zoals ik vanmiddag dramatisch snel hier een post maakte dat de game niet opstartte, heb ik hem toch aan de praat gekregen.
Het waren mijn drivers voor mijn videokaart, wat ik raar vind.. omdat ik toch elke maand up-to-date hiermee blijf.
O well, het is goed gekomen. Ben een Sith Inquisitor begonnen, klaar om bijna Assassin te worden. Momenteel level 9 en heb zojuist mijn companion binnen gehaald.
Tot nu toe een erg toffe game en kijk uit naar de PvP.
Het waren mijn drivers voor mijn videokaart, wat ik raar vind.. omdat ik toch elke maand up-to-date hiermee blijf.
O well, het is goed gekomen. Ben een Sith Inquisitor begonnen, klaar om bijna Assassin te worden. Momenteel level 9 en heb zojuist mijn companion binnen gehaald.
Tot nu toe een erg toffe game en kijk uit naar de PvP.
Verwijderd
Hoi iedereen,
Vandaag heb ik hem ook gekocht alleen krijg ik het spel niet aan het draaien.
Nadat de launcher opstart krijg ik de hele tijd meldingen over een DirectX installatie.(heb toch echt de nieuwste naar mijn weten)
Als ik dan toch op start klik krijg ik de melding: Application Error (0cx0000005)
Heeft iemand hetzelfde gehad misschien ?
Alvast bedankt
Vandaag heb ik hem ook gekocht alleen krijg ik het spel niet aan het draaien.
Nadat de launcher opstart krijg ik de hele tijd meldingen over een DirectX installatie.(heb toch echt de nieuwste naar mijn weten)
Als ik dan toch op start klik krijg ik de melding: Application Error (0cx0000005)
Heeft iemand hetzelfde gehad misschien ?
Alvast bedankt
Ik heb armormech/underworld trading/scavenging want de armor die je ermee kan maken is veelal beter dan quest rewards en je kan medium armor voor Mako maken. Je zult je mods dan moeten halen van de commendations die je op iedere planeet krijgt.Poekie McPurrr schreef op woensdag 28 december 2011 @ 20:21:
Wat zijn voor bountyhunter/merc nuttige crafts eigenlijk?
Je bent toch pas lvl 5? of speel je ook op een ander account?Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:57:
Ik heb een light armor nodig, maar kan dat nergens kopen? Zie ik wat over het hoofd?
Verwijderd
Nee, ik heb lvl 5 nu , mag je dan nog geen light armor hebben? Ik heb allemaal spullen in mijn inventaris die light armor vereisen en ik heb wat problemen met level 7 en 8 en 9 vijanden en dacht: een armor kan wel helpen.MrBlueEyes schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:58:
[...]
Je bent toch pas lvl 5? of speel je ook op een ander account?
Dan komt het van zelf wel door quests/mobs. Je bent pas net begonnen. Kopen heeft dan sowieso nog geen zin.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:00:
[...]
Nee, ik heb lvl 5 nu , mag je dan nog geen light armor hebben? Ik heb allemaal spullen in mijn inventaris die light armor vereisen en ik heb wat problemen met level 7 en 8 en 9 vijanden en dacht: een armor kan wel helpen.
Verwijderd
Mijn Pc is redelijk nieuw en draai best veel spellen maar heb dit nog niet eerder gezien, kan het zo zijn dat het alleen maar bij een spel , swtor in dit geval problemen geeft?
Ik zal Memtest effe uitproberen, had er nog nooit van gehoord maar bedankt.
Ik zal Memtest effe uitproberen, had er nog nooit van gehoord maar bedankt.
Verwijderd
Ok, dacht even dat ik misschien een winkel over het hoofd had gezien. Dan komt dat vanzelf.MrBlueEyes schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:01:
Dan komt het van zelf wel door quests/mobs. Je bent pas net begonnen. Kopen heeft dan sowieso nog geen zin.
Verwijderd
Kijk ook eens hiernaar:Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:03:
Mijn Pc is redelijk nieuw en draai best veel spellen maar heb dit nog niet eerder gezien, kan het zo zijn dat het alleen maar bij een spel , swtor in dit geval problemen geeft?
http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=219021
Heel apart zeg, maar als je hem download werkt het wel en vanaf de dvd niet. Misschien zitten er wat fouten op bepaalde dvd's?
Verwijderd
Net allebei de geheugenbankjes apart getest en mn oude 4g geprobeert maar het resultaat blijft hetzelfde.
Ik ben nu weer via dvd aan het proberen alleen op een andere hd, maar of het nu via internet of dvd gaat het blijft allebei moeilijk doen over directx en de zelfde application error blijft komen.
Bedankt voor je advies in ieder geval
Ik ben nu weer via dvd aan het proberen alleen op een andere hd, maar of het nu via internet of dvd gaat het blijft allebei moeilijk doen over directx en de zelfde application error blijft komen.
deinstalleer directx dan een keer, misschien helpt het.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:46:
Net allebei de geheugenbankjes apart getest en mn oude 4g geprobeert maar het resultaat blijft hetzelfde.
Heb je tijdens de install de install direcx deel geskipped? Veel spellen gebruiken oudere versies. Kijk eens op dvd of er een directx install op zit en run die eens.
Le Meow
Waar en wanneer unlock je je legacy eigenlijk? Kan over dat hele onderwerp maar bar weinig vinden en TOR forums zag ik compleet geen search optie..
Ben nu lvl 30 BH, Tatooine is klaar, Alderaan bijna.
Dan komt het bijna. Ik zit nu ook er dicht tegen aan. In ieder geval gaat het om het volgen van je class quests.Nephalem schreef op donderdag 29 december 2011 @ 00:06:
Waar en wanneer unlock je je legacy eigenlijk? Kan over dat hele onderwerp maar bar weinig vinden en TOR forums zag ik compleet geen search optie..
Bij mij kwam het volgens mij tegen het einde van Alderaan. Ik ben nu level 31 en heb het zeker al 1 level.
Is niet gekoppeld aan je je level maar aan je class quest, nadag je act één hebt afgerond mag je de Legacy kiezen. Dat doe je onder je "advanced class" (k shortcut), je kan nu alleen nog maar een achternaam kiezen zonder spaties maar wel met ' dus, no'life'king oid.Nephalem schreef op donderdag 29 december 2011 @ 00:06:
Na een week iets meer dan 24 uur erop zitten. Houdt dus in ongeveer 3,5 uur per dag! Vindt ik op zich nog wel meevallen gezien het feit dat ik vervroegd klaar was met stage lopen en dus de hele week bijna niets te doen heb
Verbaasd me toch nog hoe ik wordt meegesleept in dit spel! Moet wel zeggen dat ik na 2 uurtjes spelen achter elkaar ik het wel weer zat ben meestal, wat dat er gaat wordt dat nooit meer zoals vroeger waar ik een hele avond door kon spelen en er om 02:00 achter kwam dat het al zo laat was. Leuk spel iig
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Mijn "hardcore" dagen mbt mmo zijn ook wel voorbij hehe. Wekker zetten om op een bepaald tijdstip online te zijn een boss... niet meer.
Wel grappig, de spanjaarden worden nog steeds gemeden lijkt het ^^;;
Wel grappig, de spanjaarden worden nog steeds gemeden lijkt het ^^;;
Le Meow
Verwijderd
Stomme vraag, kun je bijvoorbeeld ook pvp gear kopen en deze op je companion equipen? ik ben namelijk aan het pvp levelen. en wil af en toe nog pve levelen, maar mijn companion gear is hopeloos out dated +- 15 levels. Ik heb nog bergen met recommendations liggen.
Verwijderd
Waar kan je zien hoeveel gametijd je erop hebt zitten?Soepstengel schreef op donderdag 29 december 2011 @ 02:16:
Na een week iets meer dan 24 uur erop zitten. Houdt dus in ongeveer 3,5 uur per dag!
Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.