Lol, net ontdekt dat je bij crew skills zoals armortech en artifice meerdere opdrachten in een wachtrij kunt zetten
Thanks voor je snelle antwoord. Dan ga ik hem morgen maar aanschaffn. Nog goedkope prijzen aanwezig? Ik keek op G2play, maar daar is die ook gewoon 54eu. Hoef niet per se hoesje, key en digital download vind ik goed genoeg.
Ik heb hem zelf op origin gekocht toen ivm early acces. Maar zover ik rond kijk zit je rond de 55 euro.
Keys sites kom ik overal op 55 euro uit
Bart smit 50 euro
pricewatch: Star Wars: The Old Republic, PC
Bart smit 50 euro
[ Voor 149% gewijzigd door sjepper op 28-12-2011 01:53 ]
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Grmbl ninja looting is ook hier weer een feest. Gasten die iets needen wat ze niet gebruiken kunnen. Zucht. Dar gaat je mooie light saber.
Jammer genoeg niet bij missies en gathering skills voor zover ik weet. Met slicing op 400 gaat het wel, zijn ze al snel een klein half uur weg, maar in het begin met missies van een paar minuten werd ik aardig gestoord van ze.EnigmaNL schreef op woensdag 28 december 2011 @ 01:35:
Lol, net ontdekt dat je bij crew skills zoals armortech en artifice meerdere opdrachten in een wachtrij kunt zetten
Companion: Again?! we really need to work out a signal or something.....
nadat ik het zoveelste vrouwtje in bed had gepraat
nadat ik het zoveelste vrouwtje in bed had gepraat
Heh, net het spel via de origin website gekocht met 2 maanden gametime. Maar ik heb geen email gehad met een aankoopbevestiging of keycode.
Is al uren geleden ook. Beetje vervelend
kan 3 dagen duren als je ideal hebt gebruiktTheProf82 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 03:19:
Heh, net het spel via de origin website gekocht met 2 maanden gametime. Maar ik heb geen email gehad met een aankoopbevestiging of keycode.
Origin sucks?TheProf82 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 03:20:
3 dagen? Hilarisch! Waarom?
ze controleren die dingen met de hand, terwijl creditcards automatisch gaan.
Nou goeie dan. Denk ik het even snel via internet te doen...
Edit: Toch binnen
Nice!
Edit: Toch binnen
[ Voor 20% gewijzigd door TheProf82 op 28-12-2011 03:38 ]
zal wel niet meer zo druk zijn nu als met de launchTheProf82 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 03:22:
Nou goeie dan. Denk ik het even snel via internet te doen...
Edit: Toch binnenNice!
saturn: 44euro voor de hardcopy:Psjepper schreef op woensdag 28 december 2011 @ 01:38:
Ik heb hem zelf op origin gekocht toen ivm early acces. Maar zover ik rond kijk zit je rond de 55 euro.
Bart smit 50 euro
jah ok.... maar saturn hier in groningen had nog vooraad (als 1 van de weinige) dus meteen spelen
Wat is de naam van de Guild waarin veel tweakers zitten? En is dit op de scepter of ragnaros server? Daar zitten ook wat IRL vrienden namelijk dus dan lijkt me dat een plezierige keuze.
Ik had gisteren iemand in mijn party, die eerst een roll won voor een Custom item (oranje). Hij kon het ook echt gebruiken, zelfde class als ik. Vervolgens dropte de volgende boss weer iets wat wij allebei konden gebruiken.Kaasje123 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 02:11:
Grmbl ninja looting is ook hier weer een feest. Gasten die iets needen wat ze niet gebruiken kunnen. Zucht. Dar gaat je mooie light saber.
Toen deed hij Greed, omdat hij dat andere item al had gewonnen.
Dat soort mensen zie je niet vaak
[ Voor 5% gewijzigd door prutser387 op 28-12-2011 07:10 ]
Verwijderd
Op de officiële fora is hier ook veel over te doen. Maar moet zeggen dat ik altijd, net als jij, wel aardige lui tref die bijvoorbeeld nooit even te beroerd zijn om iets langer rond te hangen om een boss te killen voor de loot. En dan natuurlijk de buit wel eerlijk verdelen :-).prutser387 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 07:10:
[...]
Ik had gisteren iemand in mijn party, die eerst een roll won voor een Custom item (oranje). Hij kon het ook echt gebruiken, zelfde class als ik. Vervolgens dropte de volgende boss weer iets wat wij allebei konden gebruiken.
Toen deed hij Greed, omdat hij dat andere item al had gewonnen.![]()
Verwijderd
Hehe PUGS, ik begin er niet eens meer aan, dan maar geen fancy gear, zoeizo PVPprutser387 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 07:10:
[...]
Ik had gisteren iemand in mijn party, die eerst een roll won voor een Custom item (oranje). Hij kon het ook echt gebruiken, zelfde class als ik. Vervolgens dropte de volgende boss weer iets wat wij allebei konden gebruiken.
Toen deed hij Greed, omdat hij dat andere item al had gewonnen.![]()
Zeg dat niet te vroeg, de Engine die ze gebruiken voor TOR heeft wel degelijk streaming mogelijkheden, of ze die functionaliteit bij BioWare ook gebruiken is een tweede.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:17:
Wat, streamen terwijl je speelt? Nee, dat heeft TOR niet.
Lees dit interview maar eens, ik ben hier zelf achter gekomen omdat ik na enkele dagen spelen de indruk kreeg dat de engine erg beperkt was en dit de mogelijkheden voor de toekomst van deze game erg zou beperken, maar dit blijkt niet waar te zijn.
De engine is blijkbaar erg modern en innovatief. Ze kunnen (volgens de makers van de engine) zelfs veranderingen doorvoeren op de servers terwijl mensen aan het spelen zijn, of zelf NPC's overnemen en deze besturen zodat je events kunt creeeren waarbij een BioWare medewerker bijvoorbeeld een sterke Sith bestuurd waar de players dan tegen moeten vechten ofzo.
Klinkt allemaal erg leuk (al is het jammer dat ze blijkbaar tot nu toe maar weinig innovatieve functies van deze Engine gebruiken).
AA, extra eyecandy en performance tweaks voor swtor (ATI):
1. Ga naar "%localappdata%\SWTOR\swtor\settings" via "start, run..."
2. Maak een copy (lees: backup) van het bestand "client_settings.ini"
3. dubbelklik op "client_settings.ini"
4. Voeg onder [Renderer] de volgende regels toe:
enableadvenvirolighting = true
DebugAdvEnviroLighting = true
5. bestand afsluiten/opslaan.
6. In Windows in je catalyst control center (CCC) onder "Gaming, 3D application settings", bij Anti-Aliasing "Override Application Settings" inschakelen, Morphological filtering uitvinken en level op 4X. Filter staat op Standard.
7. In Windows in je catalyst control center (CCC) onder "Gaming, 3D application settings", bij Catalyst A.I. "Enable Surface Format Optimization" uit zetten en daarboven de "Texture Filtering Quality" op "Performance" zetten.
8. In Windows in je catalyst control center (CCC) onder "Gaming, 3D application settings", bij "Anti-Aliasing Mode" op Performance zetten.
1. Ga naar "%localappdata%\SWTOR\swtor\settings" via "start, run..."
2. Maak een copy (lees: backup) van het bestand "client_settings.ini"
3. dubbelklik op "client_settings.ini"
4. Voeg onder [Renderer] de volgende regels toe:
enableadvenvirolighting = true
DebugAdvEnviroLighting = true
5. bestand afsluiten/opslaan.
6. In Windows in je catalyst control center (CCC) onder "Gaming, 3D application settings", bij Anti-Aliasing "Override Application Settings" inschakelen, Morphological filtering uitvinken en level op 4X. Filter staat op Standard.
7. In Windows in je catalyst control center (CCC) onder "Gaming, 3D application settings", bij Catalyst A.I. "Enable Surface Format Optimization" uit zetten en daarboven de "Texture Filtering Quality" op "Performance" zetten.
8. In Windows in je catalyst control center (CCC) onder "Gaming, 3D application settings", bij "Anti-Aliasing Mode" op Performance zetten.
[ Voor 84% gewijzigd door bitpixl op 28-12-2011 10:15 ]
Ik denk dat dat komt omdat ze eerst de game goed en stabiel willen hebben draaien en dan met alle vette dingen gaan spelenDJMurtz schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:10:
Klinkt allemaal erg leuk (al is het jammer dat ze blijkbaar tot nu toe maar weinig innovatieve functies van deze Engine gebruiken).
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Nope, re-roll time. Je kan wel je talent points opnieuw indelen.
[ Voor 11% gewijzigd door bitpixl op 28-12-2011 09:14 ]
Ik had begrepen dat je je advandced class wel kan veranderen, maar dat het op hoger lvl erg duur word.bitshady schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:12:
[...]
Nope, re-roll time. Je kan wel je talent points opnieuw indelen.
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Verwijderd
Dat zijn je talents die je kan resetten.Heli0s schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:15:
[...]
Ik had begrepen dat je je advandced class wel kan veranderen, maar dat het op hoger lvl erg duur word.
Je wordt er zelfs ingame voor gewaarschuwd dat je dat niet meer kan wijzigen, op het moment dat je je keuze maakt.Heli0s schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:15:
[...]
Ik had begrepen dat je je advandced class wel kan veranderen, maar dat het op hoger lvl erg duur word.
Verwijderd
Twee vragen:
1) Ik was begonnen met het spel en dacht na een half uurtje spelen: ik ga van server wisselen. Maar nu is mijn character weg en moet ik opnieuw een character aanmaken. Klopt het dat je niet van server kan wisselen zonder je character te verliezen? Zo niet, moet je dan eerst opslaan ofzo?
2) Als ik samen met iemand wil spelen, moet je dan op dezelfde server zitten?
1) Ik was begonnen met het spel en dacht na een half uurtje spelen: ik ga van server wisselen. Maar nu is mijn character weg en moet ik opnieuw een character aanmaken. Klopt het dat je niet van server kan wisselen zonder je character te verliezen? Zo niet, moet je dan eerst opslaan ofzo?
1) Je kan helaas niet van server wisselen zonder je character opnieuw te moeten beginnen.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:27:
Twee vragen:
2) Ja, je moet op de zelfde server zitten.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Verwijderd
Ah, daar zal mijn broer blij mee zijn, die is level 9 ofzo en moet dan opnieuw beginnen
Ik zou graag mijzelf nu alvast aanmelden op de server waar ook http://www.gotswtor.nl/ op zit, weet iemand welke dat is?
En als je eenmaal op een server zit, hoe kan je dan zien welke dat is? Ik kan dat nergens vinden.
Excuus voor de beginnersvragen, maar ben nieuw in dit soort spellen (speelde eigenlijk alleen strategie). Zo, nu even aankleden en dan een geluidskaartje kopen. Heb een headset gekocht, maar de microfoon krijg ik niet aan de praat met mijn onboard geluidskaartje , zelfs niet na een half uur prullen
Ik zou graag mijzelf nu alvast aanmelden op de server waar ook http://www.gotswtor.nl/ op zit, weet iemand welke dat is?
En als je eenmaal op een server zit, hoe kan je dan zien welke dat is? Ik kan dat nergens vinden.
Excuus voor de beginnersvragen, maar ben nieuw in dit soort spellen (speelde eigenlijk alleen strategie). Zo, nu even aankleden en dan een geluidskaartje kopen. Heb een headset gekocht, maar de microfoon krijg ik niet aan de praat met mijn onboard geluidskaartje , zelfs niet na een half uur prullen
Ik had precies het zelfde. Enige MMO die ik had gespeeld was RunescapeVerwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:33:
Ah, daar zal mijn broer blij mee zijn, die is level 9 ofzo en moet dan opnieuw beginnen![]()
Server waar de tweakers guild op zit is 'The Red Eclipse'. Zo ongeveer de drukste server in Europa...
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Ach, die eerste 9 levels gaan vrij snel, zeker een tweede keer, dus dat valt nog wel meeVerwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:33:
Ah, daar zal mijn broer blij mee zijn, die is level 9 ofzo en moet dan opnieuw beginnen
Verwijderd
Zo, even mijn broer gebeld dat hij ook op the red eclipse moet komen, dat was een leuk gesprek toen hij doorkreeg dat hij opnieuw moest beginnenWho Am I? schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:34:
Ik had precies het zelfde. Enige MMO die ik had gespeeld was Runescape![]()
Server waar de tweakers guild op zit is 'The Red Eclipse'. Zo ongeveer de drukste server in Europa...
Nou, nu geluidskaart halen en dan gaan we weer verder.
Dat zei hij ook toen hij weer wat rustiger geworden wasKoekjevanLU schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:39:
Ach, die eerste 9 levels gaan vrij snel, zeker een tweede keer, dus dat valt nog wel mee
Kon hij gelijk wat dingen rechtzetten omdat hij iets verkeerd gekocht had ofzo.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2011 09:41 ]
Level 9 is inderdaad (praktisch) niets, het was erger geweest als hij al boven de level 30 was gekomen 
Gisteravond mij nog even kunnen vermaken met SWTOR, en bijna Taris af kunnen ronden. Moet zeggen dat ik wel zin heb in een nieuwe planeet, Taris was echter wel fijner questen dan Coruscant!
Gisteravond mij nog even kunnen vermaken met SWTOR, en bijna Taris af kunnen ronden. Moet zeggen dat ik wel zin heb in een nieuwe planeet, Taris was echter wel fijner questen dan Coruscant!
Surfin' paradise!
Bah bah, soms kom je toch van die rare beslissingen tegen in de game, dat je je afvraagt of BioWare wel het juiste bedrijf is om MMO's te maken. Ben op Tatooine bezig (als Republic, maar zal zeker ook aan Empire zijde zijn). Blijkt er gewoon een "Exhaustion Zone" om heel Anchorhead te zitten "om de empire spelers weg te houden", zo vertelt een speler me in-game.
Wie maakt nu zulke rare beslissingen? En al helemaal op een PvP server? En al helemaal op een "contested planet" waar het juist het hele verhaal draait om het feit dat zowel Republic als Empire controle willen over de planeet?
Is BioWare zo bang dat een stad van tijd tot tijd eens geraid word door een groep vijanden? En waarom dan niet wat extra lvl50 champion droids plaatsen om het wat moeilijker te maken?
Zeer vreemd, en zeer vervelende beslissing, en nu ik lvl35 ben begin ik toch een hoop minpunten te ontdekken aan de game. Als deze game niet Star Wars als theme had, was ik waarschijnlijk allang gestopt. Laten we maar hopen dat er de komende maanden een hoop opgelost/toegevoegd gaat worden
Wie maakt nu zulke rare beslissingen? En al helemaal op een PvP server? En al helemaal op een "contested planet" waar het juist het hele verhaal draait om het feit dat zowel Republic als Empire controle willen over de planeet?
Is BioWare zo bang dat een stad van tijd tot tijd eens geraid word door een groep vijanden? En waarom dan niet wat extra lvl50 champion droids plaatsen om het wat moeilijker te maken?
Zeer vreemd, en zeer vervelende beslissing, en nu ik lvl35 ben begin ik toch een hoop minpunten te ontdekken aan de game. Als deze game niet Star Wars als theme had, was ik waarschijnlijk allang gestopt. Laten we maar hopen dat er de komende maanden een hoop opgelost/toegevoegd gaat worden
Ik kan me voorstellen dat een belanrijke quest-hub word beschemt. Ik vind niks irritanter dan moeten wachten omdat al de quest givers dood zijn als je terug komt met een berg quests
Hmm ik vroeg me al af waarom je met een speeder naar de 2e questhub van Tatooine moest, die exhaustion zone zal dus wel de reden zijn.
Op zich niet heel erg, ik kan me in wow nog herinneren dat sommige steden of enkele quest mannetjes die apart stonden gemakkelijk gekilled konden worden en je dan dus lang kan wachten op respawns van je quest turnin (en in de tussentijd geganked worden).
Ik ben gisteren met een Trooper begonnen. Best een leuk verhaal weer, alleen vond ik de laatste quest op Ord Mantell voor je class (of een na laatste eigenlijk) wel moeilijk. Erg apart, ik speel als main een Bounty Hunter die dus exact dezelfde skills heeft. Ik weet zeker dat ik een goede rotation gebruik en nog ben ik daar 3x doodgegaan op een paar pulls met 1 strong + 2 normals. Misschien had ik al level 10 moeten zijn voor Mortar Volley, maar toch raar.
Cybertech op mijn main is nu op 378. Zal dit weekend wel maxen. Ben benieuwd of het echt de moeite is op max level. Heb al wel een nieuwe bike gemaakt voor lvl 40, nog even een leveltje erbij en dan kan ik hem ook gebruiken, ben benieuwd hoe hij eruit ziet.
Op zich niet heel erg, ik kan me in wow nog herinneren dat sommige steden of enkele quest mannetjes die apart stonden gemakkelijk gekilled konden worden en je dan dus lang kan wachten op respawns van je quest turnin (en in de tussentijd geganked worden).
Ik ben gisteren met een Trooper begonnen. Best een leuk verhaal weer, alleen vond ik de laatste quest op Ord Mantell voor je class (of een na laatste eigenlijk) wel moeilijk. Erg apart, ik speel als main een Bounty Hunter die dus exact dezelfde skills heeft. Ik weet zeker dat ik een goede rotation gebruik en nog ben ik daar 3x doodgegaan op een paar pulls met 1 strong + 2 normals. Misschien had ik al level 10 moeten zijn voor Mortar Volley, maar toch raar.
Cybertech op mijn main is nu op 378. Zal dit weekend wel maxen. Ben benieuwd of het echt de moeite is op max level. Heb al wel een nieuwe bike gemaakt voor lvl 40, nog even een leveltje erbij en dan kan ik hem ook gebruiken, ben benieuwd hoe hij eruit ziet.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Zo belangrijk is de stad niet, ik heb er misschien 3 of 4 quests gekregen. Maar daarnaast kan je natuurlijk de quest-givers onsterfelijk maken, desnoods met een force-field ofzo om de immersion niet te breken.Heli0s schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:54:
Ik kan me voorstellen dat een belanrijke quest-hub word beschemt. Ik vind niks irritanter dan moeten wachten omdat al de quest givers dood zijn als je terug komt met een berg quests
Deze oplossing is gewoon overkill, en belemert je ook nog eens in je vrijheid (ik was vlak bij Anchorhead door een quest, wilde snel terug naar mijn schip, maar moest de tegenovergestelde richting kiezen om naar een Taxi station te rennen, omdat ik niet even die 100m kon lopen door de Exhaustion Zone en mijn Quick Travel nog in CD was)
Verwijderd
Ik vind het nog steeds een enorm gemis dat er maar 3 pvp velden zijn bij de launch van het spel.
Ze worden een beetje saai na 100x een run te hebben gedaan.
que`en voor pvp in pvp doodgaan en alt-f4 dan lig je ineens dood waar je stuck zat en kan je rezzenKees schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:48:
F5U12.. mijn character zit ergens vast, en kan nergens heen. /stuck werkt niet, geen quicktravel mogelijkheden (quest op een ship) en de 'emergency fleet pass' werkt niet want 'cannot cast while moving'. En als ik beweeg dan wordt ik meteen weer teruggezet naar de plek waar ik was, dus ergens afspringen om dood te gaan werkt ook niet
Iemand nog tips?
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Dus het is eigenlijk een slecht spel omdat je spelers in bepaalde questhubs niet kunt vermoorden. Hooookay.DJMurtz schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:49:
https://niels.nu
Ik draai hem op praktisch het zelfde systeem alleen is mijn processor (Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz) nog wat trager en ik heb Windows 7.Noq schreef op woensdag 28 december 2011 @ 00:51:
Toch zit ik een beetje te worstelen met mijn systeem specificaties.
Ik kom met gemak in aanraking met de minimum aanbevolen specificaties, zie hier mijn systeem;
Intel Core2 Duo CPU E8400 @ 3.0GHz
ATI Radeon HD 5700 series - 1GB Video RAM
4.00 GB RAM
Windows Vista
http://i.imgur.com/tRGRo.png
De processor is mijn enigste minpunt. Zal ik dit heel erg merken? Zal bijvoorbeeld tijdens de pvp, een battleground, haperen op verschillende momenten?
Mijn excuses als hier een Technische topic voor was.
En daar draait hij prima op. Ik heb hem op pre-set medium staan, maar vreemd genoeg zet hij dan (bijna) alles op high. Hoewel er ook een bug zou zijn, waardoor het verschil tussen medium textures en high textures momenteel erg klein of niet bestaand zou zijn.
Als je veel PvPed vergeet dan niet je warzone commendations ook te gebruiken. Ik zie net dat er een cap van slechts 1000 op zit. Dus waarschijnlijk heb ik inmiddels wel een epic PvP item weggegooid...Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:00:
Ik vind het nog steeds een enorm gemis dat er maar 3 pvp velden zijn bij de launch van het spel.
[ Voor 22% gewijzigd door Thormodo op 28-12-2011 13:24 ]
Zoals ik al aangaf, ben ik in mijn speeltijd (betaweekend, pre-launch, post-launch) een hoop punten tegengekomen waardoor ik dit gevoel nu heb, deze exhaustion zone is daar eentje van, maar niet de belangrijkste.Hydra schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:13:
[...]
Dus het is eigenlijk een slecht spel omdat je spelers in bepaalde questhubs niet kunt vermoorden. Hooookay.
Ik speel het spel nog met veel plezier, vooral door de class quest die heel goed is tot nu toe (Smuggler, net klaar met Act I), maar ik begin mij serieus af te vragen of het spel me gaat bezig houden na een of twee class storylines gedaan te hebben, en level 50 te zijn.
Het is nog te vroeg om een eindoordeel te geven, maar op dit moment zijn er meer negatieve punten op mijn lijst je dan positieve, laten we hopen dat dit veranderd voordat ik level 50 ben!
[Welvaartsproblemen] Ik zit in de trein naar Groningen voor een overnachtinkje en daar gaan we een museum bezoeken maar ik wil spelennn :d [/Welvaartsproblemen]
Ik heb gisteren nog de digital premium editie er bij gekocht en morgen weer verder met m'n bounty hunter. Heb al flink wat gave quests op Tatooine gekregen waar ik vette zin in heb om af te maken! Ook maar eens pvp proberen want daar heb ik in WoW ook veel plezier in gehad. Ik las ook iets over de eerste set(jes) gear die goede pve stats hadden, klopt dat?
Ik heb gisteren nog de digital premium editie er bij gekocht en morgen weer verder met m'n bounty hunter. Heb al flink wat gave quests op Tatooine gekregen waar ik vette zin in heb om af te maken! Ook maar eens pvp proberen want daar heb ik in WoW ook veel plezier in gehad. Ik las ook iets over de eerste set(jes) gear die goede pve stats hadden, klopt dat?
Verwijderd
De low level (20 denk ik) pvp sets hebben enkel pve stats, die in de republic fleet toch..Blaim schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:35:
[Welvaartsproblemen] Ik zit in de trein naar Groningen voor een overnachtinkje en daar gaan we een museum bezoeken maar ik wil spelennn :d [/Welvaartsproblemen]
Ik heb gisteren nog de digital premium editie er bij gekocht en morgen weer verder met m'n bounty hunter. Heb al flink wat gave quests daar gekregen waar ik vette zin in heb om af te maken! Ook maar eens pvp proberen want daar heb ik in WoW ook veel plezier in gehad. Ik las ook iets over de eerste set(jes) gear die goede pve stats hadden, klopt dat?
Welk museum ga je bekijken hier?Blaim schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:35:
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Lachwekkend.DJMurtz schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:49:
Verwijderd
Dat klinkt goed, maar van die streaming mogelijkheden wordt op dit moment geen gebruik gemaakt. Als je wil spelen moet je eerst de client downloaden/van schijfjes installeren en patchen voor je kunt gaan spelen.DJMurtz schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:10:
Zeg dat niet te vroeg, de Engine die ze gebruiken voor TOR heeft wel degelijk streaming mogelijkheden, of ze die functionaliteit bij BioWare ook gebruiken is een tweede.
Ik ben een sith Inquisitor betekent dit dat als ik bij conruscant kom ik afgemaakt wordt door npc's? Zoiets als allience door orgrimmar lopen zeg maar? En dat Dormund Kaas de equivalent van orgrimmar/undercity bij wow is?
Probeer het? Ontdek het zelf?Kaasje123 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:22:
Ik ben een sith Inquisitor betekent dit dat als ik bij conruscant kom ik afgemaakt wordt door npc's? Zoiets als allience door orgrimmar lopen zeg maar? En dat Dormund Kaas de equivalent van orgrimmar/undercity bij wow is?
Dat is toch veel leuker?
Ik kan nu kiezen of ik naar Nar Shaddaa of Taris ga na Corusant. Maakt dit uit voor de questlijn?
Als je de missies van je class story volgt dan kom je meestal wel goed uit (voor mij).
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Verwijderd
Maakt niet uit, zijn practisch het zelfde level, en als je er 1 hebt gehad moet je de ander ook nog doen voor je storyline
Taris = lvl 16 - 20, Nar Shaddaa = lvl 20-24.Evilbee schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:34:
Ik kan nu kiezen of ik naar Nar Shaddaa of Taris ga na Corusant. Maakt dit uit voor de questlijn?
Ik zou Taris doen als je nog geen lvl 20 bent. Erg leuk, en ik vond het een leuke verhaal lijn.
Ben je hoger dan lvl 20 raad ik Nar Shaddaa aan, daar gaat je classquest verder.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Wie heeft er ervaring (vandaag) met het bellen naar de klantenservice van Origin? Het 020-nummer. Ik heb al tweemaal drie kwartier in de wacht gestaan zonder een medewerker te spreken. Ook krijg ik geen informatie hoe lang de wachttijd nog zou zijn. Erg vervelend want ik zou graag een representative willen spreken ivm aanschaf van een gametimecard die betaald is, je raad het al, via iDeal.
[ Voor 0% gewijzigd door Virgil op 28-12-2011 14:10 . Reden: d's en dt's ]
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Groninger Museum, die hebben een expositie van Studio Job, twee weken geleden nog te gast bij DWDD, misschien ken je ze. Lekker offtopic, maargoed.
Dit linkje kwam ik tegen over pvp gear en de tokens die je nodig hebt :
http://guard-this.com/2011/12/24/pvp-gear-guide/
is iemand hier tussen de level 40 en 50? en wat is je /played? wil graag een idee hebben van mijn progress
och praat me er niet van! ik had gisterochten SW:TOR+Gametime besteld op origin (met iDeal). toen ik 's middags nog niets gehoord had ging ik maar ff mijn mail checken. daar vond ik een mail die zei dat mijn oreder gecancelled is. dus ik eerst Help chat doen. dat helpt niets. een uur of 2 bezig geweest met verschillende mensen maar mocht niets baten. toen maar gebeld (idd 40 minuten in de wacht gestaan) en er werd mij vrolijk verteld dat ik niet betaald had en daarom alles gecacelled was..Virgil schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:04:
Wie heeft er ervaring (vandaag) met het bellen naar de klantenservice van Origin? Het 020-nummer. Ik heb al tweemaal drie kwartier in de wacht gestaan zonder een medewerker te spreken. Ook krijg ik geen informatie hoe lang de wachttijd nog zou zijn. Erg vervelend want ik zou graag een representative willen spreken ivm aanschaf van een gametimecard die betaald is, je raadt het al, via iDeal.
na een hoop gezeur en gezeik geven ze toe dat ik mijn geld terug krijg, OVER 5 F*CKING WERKDAGEN. dus nou heb ik ff geld geleend bij ons mam en ben de game lekker in de winkel gaan halen. origin, nooit meer.
2 vragen :
Uno) zijn er hier toevallig die ook een ATI HD6950 2GB videokaart gebruiken en last hebben van veel blokvorming in het beeld
(Lees alsof anti-analysing niet aanstaat
)
Weet iemand toevallig een oplossing hiervoor
('k gebruik de laatste ATI driver ,11.12 en heb al vanalles geprobeerd ,AA laten beheren door Catalyst ,verschillende settings ,AMD mode ,krijg het niet weg
)
Duo) weet iemand of een Imperial Agent gebruik kan maken van een Electrostaff
En waar vind ik zo'n basic Elektrostaff ?
,overal al gezocht ,bij verkopers ,intergalatic autions ... kan geen basic Elektrostaff vinden 
[edit]
3o ) hoe unbind je een wapen
'k probeer via autions overtollige wapens te verkopen maar ze zijn gebonden aan m'n character
Uno) zijn er hier toevallig die ook een ATI HD6950 2GB videokaart gebruiken en last hebben van veel blokvorming in het beeld
(Lees alsof anti-analysing niet aanstaat
('k gebruik de laatste ATI driver ,11.12 en heb al vanalles geprobeerd ,AA laten beheren door Catalyst ,verschillende settings ,AMD mode ,krijg het niet weg
En waar vind ik zo'n basic Elektrostaff ?
[edit]
'k probeer via autions overtollige wapens te verkopen maar ze zijn gebonden aan m'n character
[ Voor 10% gewijzigd door dierkx36 op 28-12-2011 14:12 ]
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

ik heb een 6950, maar ik heb AA uitgezet omdat de FPS in warzones rampzalig was.dierkx36 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:11:
2 vragen :
(Lees alsof anti-analysing niet aanstaat)
('k gebruik de laatste ATI driver ,11.12 en heb al vanalles geprobeerd ,AA laten beheren door Catalyst ,verschillende settings ,AMD mode ,krijg het niet weg)
En waar vind ik zo'n basic Elektrostaff ?,overal al gezocht ,bij verkopers ,intergalatic autions ... kan geen basic Elektrostaff vinden
[edit]
En welke wapens en armor je kan gebruiken kun je zien bij je skills (P). Ook voor je companion.
en unbinden van wapen kan niet....
het hele punt van binden van wapens is, is dat je gear die je hebt gebruikt niet 2e hands kan doorverkopen.
[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 28-12-2011 14:16 ]
Ik vraag me echt af waarom je zo een klote medium als Origin gaat gebruiken om je digitale troep te kopen. Je kunt bij diverse sites gewoon hetzelfde kopen, en dan zit je ook niet vast aan een brakke EA servicedesk.jessy100 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:10:
[...]
och praat me er niet van! ik had gisterochten SW:TOR+Gametime besteld op origin (met iDeal). toen ik 's middags nog niets gehoord had ging ik maar ff mijn mail checken. daar vond ik een mail die zei dat mijn oreder gecancelled is. dus ik eerst Help chat doen. dat helpt niets. een uur of 2 bezig geweest met verschillende mensen maar mocht niets baten. toen maar gebeld (idd 40 minuten in de wacht gestaan) en er werd mij vrolijk verteld dat ik niet betaald had en daarom alles gecacelled was..
na een hoop gezeur en gezeik geven ze toe dat ik mijn geld terug krijg, OVER 5 F*CKING WERKDAGEN. dus nou heb ik ff geld geleend bij ons mam en ben de game lekker in de winkel gaan halen. origin, nooit meer.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Niet!dierkx36 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:11:
2 vragen :
Zodra je een wapen of armor aan je karakter bind, kun je het niet nog door iemand anders laten gebruiken.
Verkopen aan de vendor of re-engineren zijn dan nog de enige opties voor je.
[ Voor 0% gewijzigd door Shol op 28-12-2011 14:18 . Reden: typo ]
Verwijderd
ik heb de 6970, en heb AA via control center aangezet.
Ziet er goed uit, heb hier toch geen last van.
Weet niet of het veel verschil maakt of AA via ini file, of via ATI CC wordt gebruikt.
Wel al eens gehad dat men char helemaal groen was, de gloed van healing spells bleef zichtbaar.
Na relog was het wel terug weg.
Weet niet of het veel verschil maakt of AA via ini file, of via ATI CC wordt gebruikt.
Wel al eens gehad dat men char helemaal groen was, de gloed van healing spells bleef zichtbaar.
Ik zit op 39 en had 3 days 12 hours gisteravond, ik denk dat ik wel pak hem beet 12 uur afk heb gestaan, maar die 3 days heb ik wel. Veel quests gedaan, behalve de bonus series op Nar Shadda, Aldaraan en Taris, ben nu op Quesh net begonnen (empire side btw).playlogic schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:09:
is iemand hier tussen de level 40 en 50? en wat is je /played? wil graag een idee hebben van mijn progress
Een guildie van me zat op 2 dagen 12 uur en was 32ish, dus dat klope wel redelijk, die laatste 7 levels waren wel 12-14 uur schat ik.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Check ,thanksRocketKoen schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:15:
[afbeelding]
[...]
ik heb een 6950, maar ik heb AA uitgezet omdat de FPS in warzones rampzalig was.
En welke wapens en armor je kan gebruiken kun je zien bij je skills (P). Ook voor je companion.
en unbinden van wapen kan niet....
het hele punt van binden van wapens is, is dat je gear die je hebt gebruikt niet 2e hands kan doorverkopen.
hmm ,dat je niet kan unbinden en verkopen (tenminste via autions) is dus Kwalitatief Uitermate Teleurstellend als je om de paar levels een ander wapen koopt
Als je je armor of wapens via een vendor verkoopt krijg je er echt niks voor terugShol schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:17:
[...]
Niet!
Zodra je een wapen of armor aan je karakter bind, kun je het niet nog door iemand anders laten gebruiken.
Verkopen aan de vendor of re-engineren zijn dan nog de enige opties voor je.
Wapen waar je bv 800 credits voor hebt betaald krijg met wat geluk net nog 150 credits voor
Via de *.ini file heb ik het nog niet geprobeerd ,zometeen eens doenVerwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:18:
ik heb de 6970, en heb AA via control center aangezet.
Ik heb hem toenet alsnog besteld, zat heel erg te twijfelen maar toch gedaan. Komt als het goed is morgen binnen! Ben van plan een smuggler scoundrel te worden. Lopen er daar veel van rond? Zal mij ook aanmelden op de tweakers guild!
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
klopt, daarom koop ik tijdens het levelen ook nooit gear, maar gebruik wat ik vind en zelf maak.dierkx36 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:22:
Als je je armor of wapens via een vendor verkoopt krijg je er echt niks voor terug![]()
Wapen waar je bv 800 credits voor hebt betaald krijg met wat geluk net nog 150 credits voor
alle groenen gaan bij mij ook naar de vendor (alhoewel ik er nog niet uit ben of dat ook het beste is) en de ongebruikte blauwe en paarse gaan naar de GTN.
Als een baas elke zin eindigen met een smilie.dierkx36 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:11:
2 vragen :
(Lees alsof anti-analysing niet aanstaat)
('k gebruik de laatste ATI driver ,11.12 en heb al vanalles geprobeerd ,AA laten beheren door Catalyst ,verschillende settings ,AMD mode ,krijg het niet weg)
En waar vind ik zo'n basic Elektrostaff ?,overal al gezocht ,bij verkopers ,intergalatic autions ... kan geen basic Elektrostaff vinden
[edit]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik twijfel of ik SWTOR moet gaan kopen. Ik ben een ontzettende Sci-fi fan en heb ook Star trek online kort gespeeld maar toch zijn hier te veel beperkingen en bugs die uiteindelijk ervoor hebben gezorgd dat ik dat spel heb laten lopen. Wow speel ik nog steeds zo nu en dan maar de laatste tijd is er geen moer meer aan
Nu mijn vraag, is het mogelijk dat als ik het spel koop ik meteen kan gaan spelen met de time die je erbij krijgt? Of moet ik net zoals met wow meteen een kaart erbij kopen voordat de time bij het spel zelf ook geactiveerd wordt? Heb in de OP gekeken maar daar kon ik niets vinden.
Nu mijn vraag, is het mogelijk dat als ik het spel koop ik meteen kan gaan spelen met de time die je erbij krijgt? Of moet ik net zoals met wow meteen een kaart erbij kopen voordat de time bij het spel zelf ook geactiveerd wordt? Heb in de OP gekeken maar daar kon ik niets vinden.
Tsja, dat noemen ze de moneysink. Essentieel onderdeel van elke MMO.dierkx36 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:22:
[...]
Check ,thanks![]()
hmm ,dat je niet kan unbinden en verkopen (tenminste via autions) is dus Kwalitatief Uitermate Teleurstellend als je om de paar levels een ander wapen koopt
Als je onbeperkt nieuw geld maakt dan gaat normaal je hele economie kapot (zie USA).
Daarom zijn er manieren waarop ze geld weer laten verdwijnen. binden van gear is daar 1 van.
Andere zijn: consumables, transportkosten, missions, repears, mods.
optie 2, tenzij je een creditcard hebtDisrupt0r schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:26:
[ Voor 25% gewijzigd door RocketKoen op 28-12-2011 14:28 ]
Oh, heeft iemand toevallig de post van reddit met welke WoW class je de SWTOR class kan vergelijken?
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Beeld troubles gevonden ... verkeerde instellingen via Catalyst
Moest application override zijn ,en vervolgens AA op 4*EQ gezet
ziet er nou goed uit
Moest application override zijn ,en vervolgens AA op 4*EQ gezet
http://www.reddit.com/r/s...lasses_for_the_currentex/ ?Forn schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:34:
Oh, heeft iemand toevallig de post van reddit met welke WoW class je de SWTOR class kan vergelijken?
Ik krijg echt een ziekte van elke keer : You need to do missions before you can do that(als ik een quest wil doen)
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
als je dat krijg heb je een paar missions te veel op ge pot
, als je dr een paar dropt (de heroric daily quests bijvoorbeeld) dan kan je die wel doen bijv. ;-)
je questlog zit volsjepper schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:00:
Ik krijg echt een ziekte van elke keer : You need to do missions before you can do that(als ik een quest wil doen)
Beetje meer uitleg? Ik heb dit echt nog nooit voorbij zien komen.. is dit als je een gebied inloopt, of als je met een npc praat?sjepper schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:00:
Wellicht heb je teveel quests pending (rechtsboven). Je questlog vol krijgen zou ik wel knap vinden eigenlijk.
je questlog = je pending quests.MrVegeta schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:11:
Wellicht heb je teveel quests pending (rechtsboven). Je questlog vol krijgen zou ik wel knap vinden eigenlijk.
je mag en 25 tegelijk hebben.
Je questlog is je questlog.RocketKoen schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:15:
[...]
je questlog = je pending quests.
je mag en 25 tegelijk hebben.
Je pending quests zijn quests die je hebt afgerond maar nog niet heb geaccepteerd door bijvoorbeeld een volle bag of omdat je het accept scherm weg hebt geklikt daar kan je er ~3 van hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 28-12-2011 15:25 ]
Zojuist alles geinstalleerd en gepatched. Me account is actief, maar ik heb een groot probleem:
Wanneer ik het spel opstart kom ik bij de launcher, log in en klik Play. Nu verwacht je dat de game begint, maar hij wilt starten, ik krijg een zwart scherm en krijg de melding:
"Not optimum mode. 1920 x 1080, 60hz recommended."
Maar ik draai deze instellingen al. Ik heb me 2e beeldscherm al eruit gehaald en draai alles op 1 scherm nu.
Wat kan ik hieraan doen? Na een Google heb ik 1 antwoord gevonden en dat was me .ini instellingen veranderen. Dit heeft ook niet geholpen.
Wanneer ik het spel opstart kom ik bij de launcher, log in en klik Play. Nu verwacht je dat de game begint, maar hij wilt starten, ik krijg een zwart scherm en krijg de melding:
"Not optimum mode. 1920 x 1080, 60hz recommended."
Maar ik draai deze instellingen al. Ik heb me 2e beeldscherm al eruit gehaald en draai alles op 1 scherm nu.
Wat kan ik hieraan doen? Na een Google heb ik 1 antwoord gevonden en dat was me .ini instellingen veranderen. Dit heeft ook niet geholpen.
Verwijderd
Heb je geprobeerd om in windowed mode te spelen?
Ik heb geen idee of je dit in de ini kan aanpassen, of of je hiervoor het spel moet kunnen opstarten.
Ik heb geen idee of je dit in de ini kan aanpassen, of of je hiervoor het spel moet kunnen opstarten.
vaak kan je met ctrl+enter wisselen tussen fullscreen en windowed mode dit kan je wellicht proberen..
ik denk dat je spel nu op 1920x1090@30hz draait dit al eens eerder bij een spel gehad, moest ik ook de ini aanpassen om het op te lossen...
ik denk dat je spel nu op 1920x1090@30hz draait dit al eens eerder bij een spel gehad, moest ik ook de ini aanpassen om het op te lossen...
evt kijken welke monitor je hebt en op google je monitor driver zoeken en die installeren... is iets wat vaak vergeten wordt.. en dan pakt windows de standard plug en play monitor driver welke wellicht wel de andere reso ondersteund... (de jouwe duidelijk dus niet.....)http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=208828
I fixed the issue by editing the client preferences file (client_defaults.ini) in
C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\BioWare\Star Wars - The Old Republic\swtor\retailclient
I changed fullscreen to 'false'
When the game actually loaded, in the graphics options I set the refresh rate to 60 instead of 100.
It's not a graphics drivers issue as such - it's just that the game tries to set a refresh rate that some people's monitors cannot use by default
[ Voor 66% gewijzigd door Dutch2007 op 28-12-2011 15:47 ]
Woei, net lvl50 geworden
Heb er best een tijdje over gedaan. Levelen als een Sith Warrior Juggernaut in een tank spec gaat niet echt snel
(5d 8h)
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
En nu? Heb je alle quests al gedaan?Chester schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:50:
Woei, net lvl50 gewordenHeb er best een tijdje over gedaan. Levelen als een Sith Warrior Juggernaut in een tank spec gaat niet echt snel
(5d 8h)
Niets ten nadele van jou hoor, maar ik vind dit veels te snel.Chester schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:50:
Woei, net lvl50 gewordenHeb er best een tijdje over gedaan. Levelen als een Sith Warrior Juggernaut in een tank spec gaat niet echt snel
(5d 8h)
In minder dan een week ben je dus klaar met levelen. Ik vind dit echt belachelijk. Hier kan de speler niks aan doen, maar Bioware doet dit toch wel fout vind ik.
jij speelt meer dan 130 uur per week?ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:55:
[...]
Niets ten nadele van jou hoor, maar ik vind dit veels te snel.
In minder dan een week ben je dus klaar met levelen. Ik vind dit echt belachelijk. Hier kan de speler niks aan doen, maar Bioware doet dit toch wel fout vind ik.
Hij heeft er 5d en8 uur overgedaan. Dat zijn de tijden dat je werkelijk in game bent he. Dat is hartstikke veel dus.ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:55:
[...]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Want ? Een week is 7 dagen, hij is dus ver binnen een week in speeltijd "klaar". Sorry, maar ik vind dit veel te kort.RocketKoen schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:58:
[...]
jij speelt meer dan 130 uur per week?
Ja, dat begreep ik gelijk al. Dan nog vind ik het veels te kort eigenlijk. Of misschien vind ik dat het over een veels te korte periode verdeeld is. Het is toch belachelijk dat je een spel binnen een week na de officiele release al max lvl bent. Ik weet wel dat het een MMO is, en dat het nu pas begint en zo, maar toch.MrBlueEyes schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:59:
[...]
Hij heeft er 5d en8 uur overgedaan. Dat zijn de tijden dat je werkelijk in game bent he. Dat is hartstikke veel dus.
Er bestaan amper games waar je er langer over doet welk genre dan ook.ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:02:
[...]
Want ? Een week is 7 dagen, hij is dus ver binnen een week in speeltijd "klaar". Sorry, maar ik vind dit veel te kort.
[...]
Ja, dat begreep ik gelijk al. Dan nog vind ik het veels te kort eigenlijk. Of misschien vind ik dat het over een veels te korte periode verdeeld is. Het is toch belachelijk dat je een spel binnen een week na de officiele release al max lvl bent. Ik weet wel dat het een MMO is, en dat het nu pas begint en zo, maar toch.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Zo ... eindelijk een (raid)planning tool afgemaakt en geupload op de site van m'n PvE guild.
De tool is niet van mij, maar heb ik met toestemming omgebouwd van een WoW planner naar SWTOR
Enig commentaar is altijd welkom (mits onderbouwd
) ~~> zie sig voor link.
Let op : je kan als niet-lid enkel de planning bekijken,
De tool is niet van mij, maar heb ik met toestemming omgebouwd van een WoW planner naar SWTOR
Enig commentaar is altijd welkom (mits onderbouwd
Let op : je kan als niet-lid enkel de planning bekijken,
Inderdaad, als je ervan uitgaat dat iemand het spel naast zijn huidige leven speelt en dus maar 5 uur per dag speelt na het werk ofzo, dan is hij een kleine maand bezig voordat hij end level heeft bereikt.
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Wanneer kan je iets doen met je legacy? Ik ben net een legacy level omhoog gegaan, maar ik kan nog niks bij de legacy tab.
Verwijderd
Een Legacy Badge kopen en ermee rondzwaaien?
Geen flauw id, denk niet dat je er al iets mee kan.
Geen flauw id, denk niet dat je er al iets mee kan.
Hoezo is 130 uur "te snel"? Hij heeft nog andere classes te levellen, en alle end-game dingen nog te doen. Gezeur ook altijd...ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:55:
https://niels.nu
Max lvl betekent niet dat je er niet meer mee gaat spelen? Er zijn nog genoeg quests/flashpoints/operations te doen. Ik ben nog niet eens klaar met mijn eigen class quests. Daarna zijn er nog 7 andere klassen die ik nog kan spelen.ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:02:
[...]
Want ? Een week is 7 dagen, hij is dus ver binnen een week in speeltijd "klaar". Sorry, maar ik vind dit veel te kort.
[...]
Ja, dat begreep ik gelijk al. Dan nog vind ik het veels te kort eigenlijk. Of misschien vind ik dat het over een veels te korte periode verdeeld is. Het is toch belachelijk dat je een spel binnen een week na de officiele release al max lvl bent. Ik weet wel dat het een MMO is, en dat het nu pas begint en zo, maar toch.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Hier stond laatst een artikel over op Massively. Afgezien van de eindconclusie van de schrijver, waar ik het absoluut niet mee eens ben, had hij wel een punt wanneer het gaat over het ontwerp van SWTOR en de doelgroep waar het op is gericht. Dat is gewoon niet de student of werkloze of weet ik veel wie met praktisch onbeperkt vrije tijd om in 1 keer door het spel heen te jassen. Voor iemand die elke avond een uur of 2 kan spelen (en geloof me, dat is al veel voor de doelgroep jong volwassen (~30) met gezinnetje/carrière) ben je met de huidige content al gerust een half jaar tot een jaar verder voor je er doorheen bent. En dan heb je nog niet alles gezien.ActualFantasy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:02:
[...]
[...]
http://massively.joystiq....ox-adding-story-to-swtor/
Nogmaals: Ben het niet eens met zijn conclusie, maar op een paar punten heeft 'ie wel gelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Nefiorim op 28-12-2011 16:14 ]
XBO: Michaël#3318
Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.