Kan iemand even uit het raam kijken of er geen rode gloed aan de westelijke horizon valt te zien?ResuCigam schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:19:
[...]
Dit klinkt toch echt alsof er ergens iets behoorlijk mis gegaan is, ze beloven nu een status update 2 uur ná het geplande einde van het onderhoud.
Yup. Ze hebben ongetwijfeld de uitrol getest van te voren en zijn zo tot die tijd tot 5 uur gekomen. Aangezien daar over 't algemeen wel slack in zit, is er waarschijnlijk iets flink misgegaan. Vandaar dat ik hoop dat ze goeie backups hebbenResuCigam schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:19:
Dit klinkt toch echt alsof er ergens iets behoorlijk mis gegaan is, ze beloven nu een status update 2 uur ná het geplande einde van het onderhoud.
https://niels.nu
Verwijderd
nou mss kan ik toch inderdaad de reacties zien van de amerikanen die hun dag ook niet kunnen spelen:p tenzij het een typo is maar op twitter zeggen ze 'by 12pm CST' terwijl aangekondigd was tot 12 am CST
12:00 PM in CST is 7:00 PM in CET
Over iets meer dan een half uur geven ze weer een update.
Over iets meer dan een half uur geven ze weer een update.
Ik snap die "ons versus hen" mentaliteit niet. Van zowel Europeanen als Amerikanen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:23:
nou mss kan ik toch inderdaad de reacties zien van de amerikanen die hun dag ook niet kunnen spelen:p tenzij het een typo is maar op twitter zeggen ze 'by 12pm CST' terwijl aangekondigd was tot 12 am CST
Verwijderd
Tja, het gaat er op het forum(ging in ieder geval, nu liggen forums ook grondig plat) vooral om dat een aantal amerikanen aan het trollen waren dat europa minder belangrijk was omdat amerika groter, beter en rijker is en dat er dus alleen met hun rekening gehouden dient te worden...Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:25:
[...]
Ik snap die "ons versus hen" mentaliteit niet. Van zowel Europeanen als Amerikanen.
Dat viel wat slecht bij mensen die vandaag nog vrij hadden in EU en eigenlijk toch wel even wilden spelen.
overigens heb k net klein foutje met am/pm systeem gemaakt, my bad... 12pm komt voor 1 pm dus idd over half uurtje wordt hopelijk meer bekend gemaakt
+1Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:25:
[...]
Ik snap die "ons versus hen" mentaliteit niet. Van zowel Europeanen als Amerikanen.
Verder verbaas ik me iedere keer weer over de reacties van sommige mensen op een paar uurtjes downtime.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Tja, wat verwacht je dan.Voxalizer schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:31:
[...]
+1
Verder verbaas ik me iedere keer weer over de reacties van sommige mensen op een paar uurtjes downtime.
Ik begrijp het eigenlijk ook niet. Er is toch niets eenvoudiger dan mainteance uitvoeren op tijden dat "beter" uitkomt ?
Half Europa, zo niet meer, heeft vakantie. Dat weten ze ook bij Bioware. Dan komt er nog bij dat er gezegd waordt dat het niet in peak hours is, maar inmiddels zitten we daar al wel in. Kortom, slechte planning vam Bioware, dat met een beetje nadenken, voorkomen had kunnen worden.
Nogmaals, ik snap de must van Server Maintenance, en Patches in de eerste paar weken-maanden van een nieuwe MMO, ook al ben ik zelf nog geen bugs of onoverkomendheden tegen gekomen, maar je kan het natuurlijk wel een beetje gunstig plannen en rekening houden met problemen.
Probeer jij maar eens een Smuggler te spelen en Aimed Shot te gebruiken direct nadat je in cover bent gegaan, werkt niet (altijd), en heeft me al meerdere malen de dood in gejaagd tijdens het questen. Maar goed, laat die bug nu niet in de patchnotes genoemd staanActualFantasy schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:35:
[...]
Nogmaals, ik snap de must van Server Maintenance, en Patches in de eerste paar weken-maanden van een nieuwe MMO, ook al ben ik zelf nog geen bugs of onoverkomendheden tegen gekomen, maar je kan het natuurlijk wel een beetje gunstig plannen en rekening houden met problemen.
met cover screen wel.DJMurtz schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:39:
[...]
Probeer jij maar eens een Smuggler te spelen en Aimed Shot te gebruiken direct nadat je in cover bent gegaan, werkt niet (altijd), en heeft me al meerdere malen de dood in gejaagd tijdens het questen. Maar goed, laat die bug nu niet in de patchnotes genoemd staan.
met solid cover interupt ie vaak omdat je cover te hoog is...
Met cover screen wel ja, "cover te hoog" is een fabeltje, charged shot en alle andere abilities werken wel, is duidelijk een bug, die overigens op te lossen is door even te wachten voordat je Aimed Shot gebruikt nadat je achter een solid object cover gebruikt.RocketKoen schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:40:
[...]
met cover screen wel.
met solid cover interupt ie vaak omdat je cover te hoog is...
cover ... wacht ... aimed shot werkt
cover .. aimed shot meestal niet.
p.s. baal wel van de extended downtime. Heb om 20:00 nog een vergadering, had gehoopt nog even voor die tijd een belangrijke class quest af te kunnen maken, maar zoals het er nu uit ziet gaat dat niet meer gebeuren
[ Voor 16% gewijzigd door DJMurtz op 27-12-2011 18:45 ]
bij mij werkt het nooit...DJMurtz schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:43:
[...]
Met cover screen wel ja, "cover te hoog" is een fabeltje, charged shot en alle andere abilities werken wel, is duidelijk een bug, die overigens op te lossen is door even te wachten voordat je Aimed Shot gebruikt nadat je achter een solid object cover gebruikt.
cover ... wacht ... aimed shot werkt
cover .. aimed shot meestal niet.
p.s. baal wel van de extended downtime. Heb om 20:00 nog een vergadering, had gehoopt nog even voor die tijd een belangrijke class quest af te kunnen maken, maar zoals het er nu uit ziet gaat dat niet meer gebeuren
ook al doe ik eerst charged burst ofzo, daarna werkt aimed nog niet.
Klopt, het werkt soms, als je 1 of 2 seconden wacht met je eerste attack nadat je in cover bent gegaan, dan werkt aimed shot de gehele tijd dat je in cover bent, als eerste skill of als laatste, dat maakt verder niet uit. Maar vaak zoek je cover tijdens een aanval en heb je geen tijd om te wachten, als je dan al begint met attacken en ergens middenin het gevecht een "interrupt" krijgt te zien voor je Aimed Shot, dan baal je wel.RocketKoen schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:47:
[...]
bij mij werkt het nooit...
ook al doe ik eerst charged burst ofzo, daarna werkt aimed nog niet.
Wat dit probleem verergert is dat ik F gebruik om dekking te zoeken, zowel achter objecten (als er een groen poppetje te zien is als placeholder) of achter mijn eigen scherm (wanneer er geen coverpunten dichtbij zijn). Vaak zijn er genoeg coverpunten in de omgeving, waardoor het lastig is om juist GEEN solid object als cover te gebruiken wanneer je F drukt, omdat je dan automatisch naar een object rolt waardoor je Aimed Shot (meestal) niet meer werkt.
Je kunt wel verschillende shortcuts instellen voor de verschillende type covers (solid vs shield), maar dit heb ik dus nog niet, en samen met deze bug maakt het dat ik vaak sterf tijdens solo-missies die op 't randje van succes balanceren.
Dus ja, vrij vervelend dat we EN extended downtime hebben EN deze (vrij cruciale) bug voor de smuggler class niet is opgelost EN ik maar tot 19:30 heb om te gamen vandaag
[ Voor 39% gewijzigd door DJMurtz op 27-12-2011 18:53 ]
Als ik deze threads zo lees en de user reviews op metacritic, dan lijkt dit nogal een tegenvaller.
Een goede game krijgt over het algemeen ook wel goede user reviews.
Een tegenvaller? Nou ja ik zou niet echt weten waarom?
Ik vind het tot nu toe een hele leuke afwisselende game
Kan niet w88 tot we weer mogen!
Ik vind het tot nu toe een hele leuke afwisselende game
Kan niet w88 tot we weer mogen!
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Nee hoor, alle gamers die deze game bevallen, besteden hun tijd liever aan het spelen van de game dan erover te schrijven.unfor schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:50:
Als ik deze threads zo lees en de user reviews op metacritic, dan lijkt dit nogal een tegenvaller.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Wat doe je dan op 't forum?MrBlueEyes schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:53:
[...]
Nee hoor, alle gamers die deze game bevallen, besteden hun tijd liever aan het spelen van de game dan erover te schrijven.
Je hebt kennelijk niet erg goed gelezen unfor.
Pfff is het al zeven uur, ik wil weer inloggen
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Ja maintenance nu he
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Misschien dat de echte diehards nu nog ingame naar de serverlijst aan het staren zijn, maar ik denk dat @MrBlueEyes niet zover gaat :-)
WoW spelers die bang zijn voor concurrentie, mensen die denken dat een mmo launch van Bioware perfect bhad moeten zijn en vergeten dat alle andere mmo's out there een VEEL ergere launch hadden en andere dergelijke zuurpruimen =punfor schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:50:
No offense, maar die is gewoon een iets oudere versie van wow qua features en minder content , met betere graphics en 8 unieke verhaallijn met voice acting en keuzes a la mass effect...
Klinkt leuk? Is het ook =p
Verwijderd
Metacritic is waardeloos. 4chan heeft de TOR metacritic pagina geraid om de score omlaag te brengen omdat die een hekel aan bioware hebben, waarna hondsdolle tor-fans de boel weer omhoog proberen te voten. Kijk maar hoeveel tienen en nullen er vallen. User reviews slaan dus vrijwel nergens op bij grote (controversiële) games bij metacritic.unfor schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:50:
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 18:59 ]
Tja ik blader wat door de threads en user reviews heen, op zoek naar een nieuwe MMO.q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:55:
Je hebt kennelijk niet erg goed gelezen unfor.
Wat ik lees is niet erg overtuigend voor deze game.
De valse reviews pik je er zo tussen uit.Ik zou mijn mening nooit baseren op metacritic.
Alle nullen en tienen lees ik sowiezo niet.
[ Voor 20% gewijzigd door unfor op 27-12-2011 18:58 ]
Het enige waar ik me wel een beetje aan begin te storen zijn toch de cutscenes....ok het is leuk om een verhaallijn te volgen maar soms is het zo`n onzinnig gebrabbel...en je kan het gewoon niet escapen want dan mis je light/dark points.....ben benieuwd als ik 3 chars op 50 wil hebben of het dan nog leuk blijft om echt alles opnieuw aan te horen
Je kan skippen met spacebar ..Donnas-A schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:57:
Het enige waar ik me wel een beetje aan begin te storen zijn toch de cutscenes....ok het is leuk om een verhaallijn te volgen maar soms is het zo`n onzinnig gebrabbel...en je kan het gewoon niet escapen want dan mis je light/dark points.....ben benieuwd als ik 3 chars op 50 wil hebben of het dan nog leuk blijft om echt alles opnieuw aan te horen
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Dan ram je toch lekker een paar keer op spatiebalk?Donnas-A schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:57:
spatiebalk indrukken en je krijgt alleen de tekst steeds te zienDonnas-A schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:57:
^ what they saidDonnas-A schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:57:
Je kunt iig spatie gebruiken om het "leed" wat te verlichten, denk dat ik dat ook wel bij mijn 2e of 3e alt dat ga doen (als ik al zo ver kom met de game)
Ja maar dat is toch niet handig als je juist je light/darkside omhoog wil krijgen?
@ De reacties....Ok dat wist ik niet!
Dan vind ik het een brute game
[ Voor 14% gewijzigd door MetalPool op 27-12-2011 19:00 ]
Er zit een optie in de Preferences "Auto skip movies"
Zet je de optie aan dat je direct kan zien wat light / dark side poitns waard zijn
Geloof me, deze game is populair met een redenunfor schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:57:
[...]
Tja ik blader wat door de threads en user reviews heen, op zoek naar een nieuwe MMO.
Wat ik lees is niet erg overtuigend voor deze game.
Met spatiebalk kun je alles skippen totdat je weer een keuze moet maken.Donnas-A schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:58:
[...]
Ja maar dat is toch niet handig als je juist je light/darkside omhoog wil krijgen?
Damn, good to know =p im probeerde steeds op escape te drukken =)Thormodo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:00:
[...]
Met spatiebalk kun je alles skippen totdat je weer een keuze moet maken.
UPDATE 12:00PM CST: Thank you for your continued patience. We do not have an estimate as to when the maintenance period will end at this time. We will continue to provide updates as they become available, and will update again no later than 1:00PM CST. We apologize for any inconvenience.
Dit begint ernstig te klinken...
Dit begint ernstig te klinken...
Heb ik dus voor niks soms starend naar het plafond netjes al die filmpjes zitten afwachten haha!Thormodo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:00:
[...]
Met spatiebalk kun je alles skippen totdat je weer een keuze moet maken.
Nou ja thanks all....dat maakt het spelen voor mij nog leuker!
en daar gaan we weer...SWTOR The Old Republic
#SWTOR servers are still in maintenance with no ETA. We will give you another update by 1pm CST. Thank you for your patience.
De maintenance vergelijken met wachten op de treinSinergyX schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:46:
[...]
Ik wil jou hetzelfde horen zeggen als je op de trein wacht met een 'no ETA'
Net alsof je als speler aan een deadline zit die je niet haalt omdat je niet kan spelen... bij de trein is dat wel anders omdat je uiteindelijke doel (bestemming/persoon) daarbij juist ook vaak van jou verwacht dat je er op een afgesproken tijd bent. Dat is hier niet echt het geval (of wilde je nu gaan beweren dat je ingame chars nu te lang op je moeten wachten??)
Lekker die maintenance, word nu toch wel tijd voor apparte Europa en America down times...
Nou trek jij je anti-flame pak maar aanBrutal1ty schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:02:
Lekker die maintenance, word nu toch wel tijd voor apparte Europa en America down times...
Als je echt niet meer zonder star wars kan: Steam heeft nu 75% korting op alle star wars tietels.
Wel leuk dat de hele post die gemaakt is door Bioware ter verklaring van de tijd nu een beetje onderuit gehaald wordt. Die gast van Bioware wist netjes met melden dat ze ver van de Peak Hours blijven in europa....
Helaas zitten we daar inmiddels middenin....
Gelukkig ga ik vanavond toch naar de bios. Dan ga ik daarna wel weer SWTOR doen.
Verwijderd
Even die guard aanspreken? Die ene die ooit avonturier was?Admiral_R2D2 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:04:
*blaast het stof van Skyrim af*
dat is it!
"we tried to do some maintenance, but we took an arrow in the disk"
"we tried to do some maintenance, but we took an arrow in the disk"
Nog niet eens een ETA ook he, zo slecht.
we tried to give an ETA, but we got an arrow in the estimation
We tried to shoot an arrow, but our ETA was off
http://tinyurl.com/5sdar8p
Verwijderd
Too soon, Executus!
You are not prepared!
Iemand nog meer voordat de modsh et op hun heupen krijgen van de slowchat?
You are not prepared!
Nog niet up? Hmm, ga m'n kleine maar weer een fles geven. Die vraagt zich al af waar ze al die aandacht aan verdiend heeft 
SW:Kotor staat nu van steam te laden. Bedankt voor de tip!
SW:Kotor staat nu van steam te laden. Bedankt voor de tip!
[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 19:19 ]
Ik denk dat ze de patch aangepakt hebben zoals Leroy Jenkins.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:13:
Too soon, Executus!
You are not prepared!
9 Server admins waren aan het overleggen, en de 10de rende de serverruimte in, en trok gewoon van alle servers tegelijk de netwerkkabel eruit.
Stick to the plan!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ja, dan kun je een patch makkelijk uitrollenActualFantasy schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:18:
[...]
Ik denk dat ze de patch aangepakt hebben zoals Leroy Jenkins.
9 Server admins waren aan het overleggen, en de 10de rende de serverruimte in, en trok gewoon van alle servers tegelijk de netwerkkabel eruit.
Anyway, servers zijn er weer.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Mopper maar verder, dan ga ik lekker spelen, Servers gaan nu up
IdieAloth
Hehe, eindelijk weer gamen
PSN : Marnixio
"All right chums, time's up, let's do this..."
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Duurt het bij iedereen zo lang voordat je het spel op kunt starten? als ik de launcher dubbelclick zit ik wel 2 minuten naar een zwart scherm te kijken voordat ik mijn inloggegevens in kan geven. Dit heb ik al sinds ik het spel voor het eerst het geïnstalleerd dus heeft niks met de update van vandaag te maken.
Uhm nee sorry nog niet eerder van gehoord
Mijn launcher start opeens niet meer... start nog wel launcher.exe maar verder gebeurt er niks...
Verwijderd
Heeft iemand hier ervaring met het ontvangen van Game Time Cards die besteld zijn via origin zelf?
Heb vanmiddag het spel gekocht, daarna apart een timecode besteld via origin, deze is ook betaald. Erna kreeg ik de melding dat de bestelling verwerkt zou worden maar nu, een uur of 5 later heb ik nog steeds niets gezien of ontvangen.
Op de pagina met bestelgegevens staat dat ik nog nooit iets besteld zou hebben.
Heb nu alweer spijt als haren op mijn hoofd dat ik, tegen beter weten in, weer met fuckin EA in zee ben gegaan..
Enfin..
Weet iemand wat je er aan kunt doen? Klantenservice reageert iig niet op mail die ik via contactform heb verstuurd (wat een verassing..)
Heb vanmiddag het spel gekocht, daarna apart een timecode besteld via origin, deze is ook betaald. Erna kreeg ik de melding dat de bestelling verwerkt zou worden maar nu, een uur of 5 later heb ik nog steeds niets gezien of ontvangen.
Heb nu alweer spijt als haren op mijn hoofd dat ik, tegen beter weten in, weer met fuckin EA in zee ben gegaan..
Enfin..
Weet iemand wat je er aan kunt doen? Klantenservice reageert iig niet op mail die ik via contactform heb verstuurd (wat een verassing..)
servers zijn up!
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad, ik heb EA gebeld en die zeiden dat mijn bestelling in review stond. Het geld was wel al bij ze aangekomen. Het kon maximaal drie dagen duren.. Een paar uur later (plus een boos telefoontje) had ik de key in mijn mail.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:33:
Heeft iemand hier ervaring met het ontvangen van Game Time Cards die besteld zijn via origin zelf?
Enfin..
Leuk word er opeens weer afgegooid!
Mooie timing, doe net m'n ogen weer open
.
Zo, gaat lekker #366 in de queue
.
Zo, gaat lekker #366 in de queue
[ Voor 31% gewijzigd door Black Eagle op 27-12-2011 19:51 ]
Oh en 1 minuut later is mn spel uit het niet afgesloten. Leuke patch tot nu toe
Verwijderd
En 13 minuten later een 500 man sterke queue ?WasMachinator schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:37:
servers zijn up!
Kan dat nou weer?
Nou, duh?Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:51:
[...]
En 13 minuten later een 500 man sterke queue ?
Kan dat nou weer?
Die van mij was ineens weg, maar goed ook, kwam niet vooruit...Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:51:
[...]
En 13 minuten later een 500 man sterke queue ?
Kan dat nou weer?
Zo, Eindelijk aan het download, moet je heel de game downloaden of heeft SWTOR eenzelfde systeem als WoW?
Terug van fysio 40 minuten wachttijd JA DIES GEK!
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
While today is still classed as a holiday in many parts of Europe and many of you may still be off work or school, this downtime slot was chosen for a number of reasons.
Firstly, in the past, we've talked on a number of occasions about how we will run a global service. Many players raised concerns that patches/updates would land later in the EU than in the US. We stated that as we're running a global service, we'll do everything we can to make sure the updates go live in both regions as close together as possible. For this to be achievable, we need to run maintenance at the same time.
Secondly, although many of you are able to play at this time, this is actually one of the times in the day (and the week) when we have the lowest number of players in game. It's certainly far from peak. Given that many of you are still on holiday, today's maintenance may feel a bit more out of place than usual, but in the future, the number of users impacted will be even smaller.
Finally it's also worth noting that today's downtime was a little longer than usual and in the future, shouldn't be the case.
So hopefully that's gone some way in shedding a light on the reasons as to why we've chosen this slot.
Iemand van Empire of Tweakers online die me kan inviten?
Ingame name : Roshnak
Verwijderd
Even een waarschuwing, als je in de queue staat en je internet gaat eruit, wordt je uit de queue gegooid. Maar dit lijkt zo niet, ik heb dus 40min op plaats 554 gestaan voor ik het doorhad!
Over de queue, Is er voor elke server 1? of alleen voor servers zoals red eclispseVerwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:33:
Even een waarschuwing, als je in de queue staat en je internet gaat eruit, wordt je uit de queue gegooid. Maar dit lijkt zo niet, ik heb dus 40min op plaats 554 gestaan voor ik het doorhad!
Verwijderd
Enkel voor die vroeg in de EA open waren. Er zijn er nog een 15-tal die zonder queue staan.
Ga naar onze site, meld je aan, en wisper vervolgens mij of Nine ingame.Roshnak schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:24:
Iemand van Empire of Tweakers online die me kan inviten?
Ben aangemeldt, wat is je ingame naam?Doler schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:43:
[...]
Ga naar onze site, meld je aan, en wisper vervolgens mij of Nine ingame.
Hetzelfde als z'n Tweakers naam: Doler. (en aangemeld is natuurlijk zonder 't' aan het eind!
[ Voor 12% gewijzigd door WickedWizard op 27-12-2011 21:21 ]
Verwijderd
Mijn broer en ik hebben nu allebei star wars op de pc en we hebben allebei een koptelefoon met microfoon.
Kan iemand mij kort vertellen hoe we nu met elkaar kunnen praten (en als ik straks meedoe met de tweakersgroep)?
Moet ik op mijn pc teamspeak ofzo installeren? Ik weet niet of het geld kost, maar waar kan ik als dat zo is een legale versie kopen?
Kan iemand mij kort vertellen hoe we nu met elkaar kunnen praten (en als ik straks meedoe met de tweakersgroep)?
Moet ik op mijn pc teamspeak ofzo installeren? Ik weet niet of het geld kost, maar waar kan ik als dat zo is een legale versie kopen?
de meeste clans gebruiken programma's als teamspeak, mumble of ventrilo.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:34:
Mijn broer en ik hebben nu allebei star wars op de pc en we hebben allebei een koptelefoon met microfoon.
de client is gratis, voor de server moet een paar tientjes betaald worden.
de meeste clans hebben 1 zo'n server voor de clan. Hoe dat betaald wordt verschilt nogal.
Verwijderd
En nu een uur op plek 3Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:33:
Verwijderd
Hoe is dat geregeld bij de groep(en) van Tweakers? Daar wil ik graag bij aansluiten (moet ik eerst even een character aanmaken, heb alleen wat bij mijn broer gespeeld).RocketKoen schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:36:
de meeste clans gebruiken programma's als teamspeak, mumble of ventrilo.
de client is gratis, voor de server moet een paar tientjes betaald worden.
de meeste clans hebben 1 zo'n server voor de clan. Hoe dat betaald wordt verschilt nogal.
En ik zou graag ergens die serversoftware kopen, maar ik word er niet echt wijs van op de website van teamspeak zelf. Las wel iet van 25 euro voor een server huren, maar toen ik mij wilde aanmelden kwam ik op een site die alleen voor commerciele bedrijven leek die games ontwikkelen?
Iemand hier ervaring mee? Ziet er heel goedkoop uit:
http://gameservershuren.nl/bestellen.php
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 21:45 ]
Wij hebben al een Teamspeak server en een site draaien. Er kan worden gedoneerd via paypal als je mee wil draaien met de kosten
. Je hoeft enkel de laatste versie van teamspeak te installeren en configureren en op gotswtor.nl aanmelden en je bent al een heel eind.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
F5U12.. mijn character zit ergens vast, en kan nergens heen. /stuck werkt niet, geen quicktravel mogelijkheden (quest op een ship) en de 'emergency fleet pass' werkt niet want 'cannot cast while moving'. En als ik beweeg dan wordt ik meteen weer teruggezet naar de plek waar ik was, dus ergens afspringen om dood te gaan werkt ook niet 
Iemand nog tips?
Iemand nog tips?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
/unstuck?Kees schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:48:
F5U12.. mijn character zit ergens vast, en kan nergens heen. /stuck werkt niet, geen quicktravel mogelijkheden (quest op een ship) en de 'emergency fleet pass' werkt niet want 'cannot cast while moving'. En als ik beweeg dan wordt ik meteen weer teruggezet naar de plek waar ik was, dus ergens afspringen om dood te gaan werkt ook niet
Iemand nog tips?
Verwijderd
Ik ga me er morgen even in verdiepen. Meebetalen / doneren lijkt me meer dan normaal. Maar ik neem aan dat dat op de site staat.MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:47:
Wij hebben al een Teamspeak server en een site draaien. Er kan worden gedoneerd via paypal als je mee wil draaien met de kosten. Je hoeft enkel de laatste versie van teamspeak te installeren en configureren en op gotswtor.nl aanmelden en je bent al een heel eind.
Ik zal ook gelijk mijn broer even aanmelden, die is niet lid van Tweakers, maar aangezien hij wel al jaren testspeler van al die hyves en facebook spelletjes is mag hij hier ook weleens gaan rondkijken. Maar het zal vast geen vereiste zijn om hier al jaren lid te zijn.
Ik ga me morgen eerst maar eens inlezen.
Hm ergens mobs in de buurt? Misschien kan je wat agro'en en dan respawnen @medic. Anders ticket aanmaken. Had paar dagen geleden hetzelfde probleem maar ik kon toen een groepje mobs aanvallen om te respawnen. Ik weet niet op welke server je zit maar wellicht kan iemand van de andere factie je aanvallen en killen.Kees schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:48:
Iemand nog tips?
Mjah, weet zo niet wat de kosten zijn. Meestal heeft iemand wel ergens een server draaien waar dan Teamspeak op kan (en de site) zodat het een vriendendienst isVerwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:52:
[...]
Ik ga me er morgen even in verdiepen. Meebetalen / doneren lijkt me meer dan normaal. Maar ik neem aan dat dat op de site staat.
Ik zal ook gelijk mijn broer even aanmelden, die is niet lid van Tweakers, maar aangezien hij wel al jaren testspeler van al die hyves en facebook spelletjes is mag hij hier ook weleens gaan rondkijken. Maar het zal vast geen vereiste zijn om hier al jaren lid te zijn.
Ik ga me morgen eerst maar eens inlezen.
[ Voor 41% gewijzigd door MrVegeta op 27-12-2011 22:04 ]
Verwijderd
Ik laat hem zich hier morgen wel even registreren, dan is dat probleem ook opgelost en mijn broer is wel iemand die erg erg goed in games is (vandaar dat hij ook al jaren dat testwerk doet). Een betere aanwinst voor de groep dan mijzelf om eerlijk te zijnMrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:02:
Ik weet niet in hoeverre we non-tweakers toe laten, dat zal je even met één van de officers moeten overleggen.
Ik kom er morgen wel even op terug, zal me eerst gaan aanmelden als ik een character aangemaakt heb en mocht is specifieke vragen hebben, dan stel ik die wel hier (of op de nederlandse site van jullie, dat is misschien wat handiger dan hier).
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 22:08 ]
Ok spel dus gekocht, gedownload en geinstalleerd/gepatched. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben! Verhaal is goed en meeslepend, de combat is goed net als de keuzemogelijkheden van classes, ik merk voor het eerst sinds ik met WoW begon (ben een speler vanaf het eerste uur) weer tekenen van verslaving in een MMORPG 
Enige waar ik van baal, maar waar het spel niks aan kan doen, is dat mijn laptop het toch erg slecht trekt. Met alle opties op het laagst hapert het nog behoorlijk tijdens gevechten en in steden maar ook tijdens loopacties richting quests. Terwijl ik toch stiekem had gehoopt dat het op die settings enigzins soepel zou lopen. Aangezien ik iemand ben die hoge framerates en/of mooie graphics hoog in het vaandel heb staan heb ik toch het vermoeden dat dit nog een gedeelte van mijn spelvreugde bederft. Wellicht dat ik nog wat kan tweaken met drivers en instellingen op mijn systeem, maar anders toch maar eens op zoek gaan naar een nieuw gamesysteem
Verder niks dan lof over deze game, aldus een (pas) lvl 8 jedi knight
Enige waar ik van baal, maar waar het spel niks aan kan doen, is dat mijn laptop het toch erg slecht trekt. Met alle opties op het laagst hapert het nog behoorlijk tijdens gevechten en in steden maar ook tijdens loopacties richting quests. Terwijl ik toch stiekem had gehoopt dat het op die settings enigzins soepel zou lopen. Aangezien ik iemand ben die hoge framerates en/of mooie graphics hoog in het vaandel heb staan heb ik toch het vermoeden dat dit nog een gedeelte van mijn spelvreugde bederft. Wellicht dat ik nog wat kan tweaken met drivers en instellingen op mijn systeem, maar anders toch maar eens op zoek gaan naar een nieuw gamesysteem
Verder niks dan lof over deze game, aldus een (pas) lvl 8 jedi knight
Zojuist deze avond langs wat vrienden geweest die het ook spelen. Ziet er toch erg vermakend uit... ik zie het als een game die mij met gemak bezig kan houden tot Guild Wars 2. Misschien dat ik deze game wel doorspeel, want het speelde toch echt lekker weg toen ik het net even zag 
Toch zit ik een beetje te worstelen met mijn systeem specificaties.
Ik kom met gemak in aanraking met de minimum aanbevolen specificaties, zie hier mijn systeem;
Intel Core2 Duo CPU E8400 @ 3.0GHz
ATI Radeon HD 5700 series - 1GB Video RAM
4.00 GB RAM
Windows Vista
http://i.imgur.com/tRGRo.png
De processor is mijn enigste minpunt. Zal ik dit heel erg merken? Zal bijvoorbeeld tijdens de pvp, een battleground, haperen op verschillende momenten?
Mijn excuses als hier een Technische topic voor was.
Ik kom met gemak in aanraking met de minimum aanbevolen specificaties, zie hier mijn systeem;
4.00 GB RAM
Windows Vista
De processor is mijn enigste minpunt. Zal ik dit heel erg merken? Zal bijvoorbeeld tijdens de pvp, een battleground, haperen op verschillende momenten?
Zover ik zie zul jij nooit ergens lagg hebben en zou het ram je hem toch gewoon op medium of low.Veel verschil zit er dan niet in de game.Noq schreef op woensdag 28 december 2011 @ 00:51:
Zojuist deze avond langs wat vrienden geweest die het ook spelen. Ziet er toch erg vermakend uit... ik zie het als een game die mij met gemak bezig kan houden tot Guild Wars 2. Misschien dat ik deze game wel doorspeel, want het speelde toch echt lekker weg toen ik het net even zag
4.00 GB RAM
Windows Vista
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.