gamecardwinkel.nl
Werkt prima kreeg binnen 1 minuut mn timecard via mail.
http://gamecardwinkel.nl/ verkoopt ze allebei, maar de gamecards zijn op dit moment uitverkocht.
Als je problemen hebt met de online store. Waarom loop je dan niet gewoon even de dichtstbijzijnde game MM/FRS/Bart Smit binnen. Weet je zeker dat het goed gaat.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
one plaatselijke shops hebben m niet meer. en zou graag vanavond nog willen beginnen met downloadenPhydomir schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:07:
[...]
Als je problemen hebt met de online store. Waarom loop je dan niet gewoon even de dichtstbijzijnde game MM/FRS/Bart Smit binnen. Weet je zeker dat het goed gaat.
http://www.swtor.com/community/devtracker.phpHello everyone! We are still working on the various items in today’s maintenance and wanted to give you a quick update. We are going to extend today’s maintenance window to ensure we have everything just right before we open the servers. We know you are all eager to return to the game and apologize to you for the interruption. At this time, we do not have an estimate as to when the servers will come back up, but we’ll keep you updated in this thread and will get them up and running as soon as we can. Thank you all for your patience today.
[ Voor 30% gewijzigd door EnigmaNL op 27-12-2011 17:13 ]
Niet weer die discussie, hebben dat de hele ochtend al gehad...Ashrah schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:13:
Ja maintenance midden op de dag is gewoon belachelijk .... laat ze de EU/US maintenance splitsen en lekker allebij 's nachts doen (lokale tijd).
Haha inderdaad. Doen ze de hele dag die servers uit en dan rond 17:00 weer opstarten. Nou mooi niet dus.Kaasje123 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:12:
Kunnen die lui geen klok kijken ofzo?
[ Voor 19% gewijzigd door prutser387 op 27-12-2011 17:15 ]
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Hehe. En dat je tussendoor kon gaan eten, je dan dood was, maar je je gewoon kon laten ressen door een guildy en weer mee kon doen. Dat hele gebeuren duurde urenKaap schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:55:
Caer Sidi fuuuuuuuu! En zelfs met 100 man moest je bepaalde mobs buggen omdat je sommige mobs amper alleen afkon.
Teveel mensen zien iets als een einddoel, gear bijvoorbeeld, en spelen alleen om dat doel te bereiken. Het gaat niet om dat doel, op het moment dat je dat bereikt hebt is het spel 'uit'. Het gaat om de weg daarnaartoe, die moet leuk zijn. Ik was ook heel trots op m'n eerste epic (tier 2 head voor m'n priest, gekregen van Ony) maar ik vond het ook geen ramp dat je via heroics epics kon krijgen. Prima dat legendary alleen voor de echte hardcore grinders is hoor, maar je zag ook daar dat veel mensen dat als doel hadden en daarna op het moment dat ze die hadden hun account opzegden omdat ze al hun doelen bereikt hadden. Ik heb liever dat ze tijd investeren in leuke gameplay dan groepen die janken om gear (beide partijen, de mensen die alles willen hebben en de mensend die alles voor zichzelf willen houden) tevreden gaan stellen.Das dan nog altijd een grotere bijdrage dan de grote hoeveelheden casuals die zo lang liepen te klagen dat ze ook epics wouden zonder zoveel tijd te hoeven te investeren en dat uiteindelijk voor elkaar kregen ook.
Ik ontdek het liever zelf, dat is de 'reis'. Een boss killen is slechts het uiteindelijke doel. Alles wat je daarna doet is een suffe grind.MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:00:
Er wordt opgekeken (of neergekeken als je /jelly bent) tegen high level guilds die instances doen. Volgens mij waren er zelfs livestream die door duizenden werden bekeken als zij nieuwe content gingen doen. Ook zijn zij vaak spelers die dingen uitzoeken waardoor het makkelijker wordt voor de gewone speler. Deze spelers maken youtube accounts met tips/tricks en andere dingen die worden opgepikt enzo. Tenminste zo kijk ik er tegen aan
Gewoon kutopmerkingen maken, dan negeren ze je ook nietJa maar ik ben liever een puisterige nerd waar 1000 anderen tegenop kijken dan ééntje die genegeerd wordt in de chat. (True story btw).
Dat kan waarschijnlijk niet, vanwege de gekoppelde systemen.Ashrah schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:13:
Ja maintenance midden op de dag is gewoon belachelijk .... laat ze de EU/US maintenance splitsen en lekker allebij 's nachts doen (lokale tijd).
https://niels.nu
Verwijderd
Vrij vertaald: Wij zijn een stel prutsers en snoepen lekker geld bij je af terwijl je ons momenteel niks kost.stime schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:12:
[...]
http://www.swtor.com/community/devtracker.php
Geen idee hoe veel langer het gaat worden maar mensen in Europa worden aardig pissig op de officiele boards terwijl de amerikanen allemaal zeggen dat ze niet zo moeten zeurenLekker dan, als de rollen waren omgekeerd zaten zij te klagen.
Ik mag toch hopen van wel. Dit duurt gewoon veel te lang. Als Blizzard dit zou flikken zou het internet in brand staan.Cappuccino schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:15:
Ja indeed, tellen ze de 'lost' gametime er terug bij op het einde van de maand ofzo?
Verwijderd
Blizzard heeft dit ook vaak genoeg geflikt, heck, soms waren servers aanvankelijk zo'n 24 uur niet bereikbaar voor WoW. Zeker bij aanvankelijke patches duurt het vaak allemaal net wat langer, dan valt dit nu nog wel mee.EnigmaNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:16:
[...]
Ik mag toch hopen van wel. Dit duurt gewoon veel te lang. Als Blizzard dit zou flikken zou het internet in brand staan.
Blizzard heeft vaak genoeg issues met servers gehad waarbij ze wel moesten bijbetalen.EnigmaNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:16:
Ik mag toch hopen van wel. Dit duurt gewoon veel te lang. Als Blizzard dit zou flikken zou het internet in brand staan.
While today is still classed as a holiday in many parts of Europe and many of you may still be off work or school, this downtime slot was chosen for a number of reasons.
Firstly, in the past, we've talked on a number of occasions about how we will run a global service. Many players raised concerns that patches/updates would land later in the EU than in the US. We stated that as we're running a global service, we'll do everything we can to make sure the updates go live in both regions as close together as possible. For this to be achievable, we need to run maintenance at the same time.
Secondly, although many of you are able to play at this time, this is actually one of the times in the day (and the week) when we have the lowest number of players in game. It's certainly far from peak. Given that many of you are still on holiday, today's maintenance may feel a bit more out of place than usual, but in the future, the number of users impacted will be even smaller.
Finally it's also worth noting that today's downtime was a little longer than usual and in the future, shouldn't be the case.
So hopefully that's gone some way in shedding a light on the reasons as to why we've chosen this slot.
Precies. Dat hoort helaas gewoon bij een MMO launch. Ik denk dat mensen de complexiteit van dergelijke systemen onderschatten. Het is niet een desktopje per server ofzo hoor die je ff helemaal standalone kunt behandelen.stime schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:17:
Blizzard heeft het nog wel bonter gemaakt vroeger. Sommige maintenance dagen was je server gewoon meerdere dagen offline.
Zo zijn ze "tot 5 uur" gekomen. Kennelijk is er iets misgegaan.Sjeik schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:14:
Of laat ze een testrun draaien op een testserver zodat ze weten hoe lang het duurt. Krijg je ook niet zulk soort berichten
[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 17:20 ]
Hello everyone! We are still working on the various items in today’s maintenance and wanted to give you a quick update. We are going to extend today’s maintenance window to ensure we have everything just right before we open the servers. We know you are all eager to return to the game and apologize to you for the interruption. At this time, we do not have an estimate as to when the servers will come back up, but we’ll keep you updated in this thread and will get them up and running as soon as we can. Thank you all for your patience today.
Verwijderd
Is ook niet zo, maar een goede smoes voor ze om ons te misleiden.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:22:
Ik snap niet waarom spelers er een probleem van maken dat de Amerikanen de patch eerder krijgen dan de rest van de wereld.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Realm first troepVerwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:22:
Ik snap niet waarom spelers er een probleem van maken dat de Amerikanen de patch eerder krijgen dan de rest van de wereld.
Ze maken er juist een probleem van dat de Amerikanen de patch op hetzelfde moment krijgen als de rest. En met name dan omdat het voor de Amerikanen 'lekker' 's nachts is terwijl Europeanen een hele middag wordt afgesnoept.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:22:
Ja op het einde krijg je 3 uur extra.Cappuccino schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:15:
Ja indeed, tellen ze de 'lost' gametime er terug bij op het einde van de maand ofzo?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Heeft er niets mee te maken. US en EU servers staan los van elkaar.
Jij zegt dit nu allemaal maar volgens mij is dit nog steeds maar 1 weekje uit??EnigmaNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:22:
Leuke redenatie maar het praat het nog niet goed. Ze moeten geen globale service leveren maar een regionale. EU en US apart, problem solved.
EA/Bioware, leer van Blizzard. Zij weten hoe het moet. Maintenance per regio indelen en niet wereldwijd.
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Zelfs voor raids in WoW schijnt het niet uit te maken. EU krijgt patches een dag later en weten toch het merendeel van de world firsts binnen te krijgen.
Oftewel de load is gigantisch straks als alles online komt loopt de hele zooi vast omdat iedereen tegelijk inglogd... en bedankt he Bioware!Due to extremely high volumes of website traffic, you have been placed in a queue to access the page you requested. This is not an error page and you do not need to refresh your browser. This page will refresh automatically and take you into the site when there is room available.
If you have received an error message in the game launcher saying your account requires 'additional activation steps' you must ensure the following steps are complete via your 'My Account' page:
Create three to five security questions.
Enter correct and accurate contact information.
Redeem a valid Product Registration Code.
Enter a valid subscription method or redeem a pre-paid Game Time Code.
For additional information while the website is under heavy load, please visit our Facebook Page or official Twitter account.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Blizzard regelt ook servers per regio; bij SW:TOR kun je - in tegenstelling tot bij WoW - ervoor kiezen om als Europeaan op Amerikaanse servers te spelen (ip en proxy work-arounds niet meegeteld)EnigmaNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:22:
Leuke redenatie maar het praat het nog niet goed. Ze moeten geen globale service leveren maar een regionale. EU en US apart, problem solved.
EA/Bioware, leer van Blizzard. Zij weten hoe het moet. Maintenance per regio indelen en niet wereldwijd.
[ Voor 3% gewijzigd door WickedWizard op 27-12-2011 17:25 ]
Verwijderd
Nee, ik doel op het eerder gequote stukje, waarbij iemand van Bioware uitlegt dat ze nu patchen omdat spelers blijkbaar hun zorgen hebben geuit over het later krijgen van een patch dan Amerika.CaptainCharisma schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:23:
[...]
Ze maken er juist een probleem van dat de Amerikanen de patch op hetzelfde moment krijgen als de rest. En met name dan omdat het voor de Amerikanen 'lekker' 's nachts is terwijl Europeanen een hele middag wordt afgesnoept.
Leuk en aardig allemaal, maar dit is wel 2011 (bijna 2012). Dit soort onzin was vroeger misschien te verwachten maar er zou vooruitgang moeten zijn, ook in de game industrie.sjepper schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:24:
[...]
Jij zegt dit nu allemaal maar volgens mij is dit nog steeds maar 1 weekje uit??
geef ze een de tijd of ga pas na jaartje spelen ofzo
Servers per regio is ook zoals het hoort. Wij leven in Europa, wat kan mij de VS nou schelen?CaptainCharisma schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:25:
[...]
Blizzard regelt ook servers per regio; bij SW:TOR kun je - in tegenstelling tot bij WoW - ervoor kiezen om als Europeaan op Amerikaanse servers te spelen (ip en proxy work-arounds niet meegeteld)
[ Voor 28% gewijzigd door EnigmaNL op 27-12-2011 17:27 ]
Bij WoW waren er juist problemen door die gescheiden regio's, niet in de laatste plaats door het gekut van de hostingpartij in europa. Daarnaast waren de fora e.d. ook gescheiden, vond ik een minpunt. Harcore spelers waren ontevreden over het niet kunnen krijgen van world-firsts. Etc.EnigmaNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:22:
Nu zit je een beetje te emotioneel te wezen. Ik snap dat je had willen spelen nu, maar komop zeg, de wereld vergaat niet. MMO's zijn complexe systemen en er moet kennelijk een hoop gebeuren. En er is wat misgegaan. Ik maak me op dit moment meer zorgen over of m'n character nog bestaatEnigmaNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:26:
Leuk en aardig allemaal, maar dit is wel 2011 (bijna 2012). Dit soort onzin was vroeger misschien te verwachten maar er zou vooruitgang moeten zijn, ook in de game industrie.
Sorry hoor maar di's gewoon onzin. Die 'wachtkamer' is gewoon een best-practise bij dergelijke sites. Er is nu gewoon een enorm hoge load op de site. Beter dat mensen een 'wachtkamer' krijgen dan dat je een wit scherm krijgt.Ik vind de service best wel slecht van SWTOR. Maintenance die veel te lang duurt en een website met een freaking wachtkamer (wtf?!) die ook nog eens regelmatig down is waardoor je account zaken niet kan regelen wanneer je het zelf wilt.
Joh, over een paar weken zijn de ergste kinderziektes eruit en is de maintenance van 10 tot 11 uur in de ochtend ofzo. Big deal.EnigmaNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:26:
Spelen op Amerikaanse servers is leuk maar ik heb liever maintenance op normale Europese tijdstippen.
[ Voor 47% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 17:30 ]
Een probleem welk Blizzard op enkele malen voor world first heeft opgelost door de patch danwel op verschillende tijden te releasen, maar de content pas op moment X te unlocken als ik me niet vergis. Phasing technology is daar gemakkelijk voor in te zetten.
Ik probeer het ook niet goed te praten.EnigmaNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:26:
[...]
Leuk en aardig allemaal, maar dit is wel 2011 (bijna 2012). Dit soort onzin was vroeger misschien te verwachten maar er zou vooruitgang moeten zijn, ook in de game industrie.
Ik vind de service best wel slecht van SWTOR. Maintenance die veel te lang duurt en een website met een freaking wachtkamer (wtf?!) die ook nog eens regelmatig down is waardoor je account zaken niet kan regelen wanneer je het zelf wilt.
Idem. En zo niet, tja, dan niet. Verlies er geen slaap over.Giorito schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:31:
Ik snap ook niet waarom mensen zich zo druk maken om de downtime van de servers. Volgens mij waren de patch dagen ruim van te voren aangekondigd. Ik dacht al bij de release dag. Oke ik heb wel makkelijk praten want ik zit nu nog op mijn werk en ben pas tegen 7en thuis. (Hoop dat dan wel de servers in de lucht zijn
De andere oplossing is een site met een 404EnigmaNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:26:
een website met een freaking wachtkamer (wtf?!)
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Mja, ik werd in de queue gezet en vervolgens krijg ik een error... da's helemaal niks xDMrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:31:
[...]
De andere oplossing is een site met een 404Dat is natuurlijk ook niets.
Meer error 500, de server kan het even niet meer aan; probeer het later nog eens (a la Steam de laatste week)MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:31:
De andere oplossing is een site met een 404Dat is natuurlijk ook niets.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Verwijderd
Tja, da's hetzelfde als zeggen "ik snap niet waarom mensen klagen over een staking in het OV, dat was al een week van te voren aangekondigd. Maar ja, ik heb makkelijk praten, ik heb een auto."Giorito schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:31:
Ik snap ook niet waarom mensen zich zo druk maken om de downtime van de servers. Volgens mij waren de patch dagen ruim van te voren aangekondigd. Ik dacht al bij de release dag. Oke ik heb wel makkelijk praten want ik zit nu nog op mijn werk en ben pas tegen 7en thuis. (Hoop dat dan wel de servers in de lucht zijn
Je kan niet wachten om verder te gaan in een spel wat je teleurstelt? Naja ik denk dat we op z'n vroegs pas morgen weer aan de slag kunnen gezien de belachelijke downtime die het al in beslag neemt.EnigmaNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:34:
Ik denk dat het maar aan mij ligt ofzo. Mijn verwachtingen van deze game lagen wellicht te hoog? Ik had meer kwaliteit verwacht. Zeker van Bioware.
Maargoed, ik ga eten, hopelijk is de game daarna online.
Ik snap wel wat je bedoeld maar gameplay wise vind ik het perfect alleen het met de severs is wat minder...EnigmaNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:34:
Ik denk dat het maar aan mij ligt ofzo. Mijn verwachtingen van deze game lagen wellicht te hoog? Ik had meer kwaliteit verwacht. Zeker van Bioware.
Maargoed, ik ga eten, hopelijk is de game daarna online.
Verwijderd
Makkelijk praten dan dat mensen niet moeten zeuren als het jezelf toch niets uitmaakt omdat je moest werken. In de quote van jou een stuk hierboven geeft Bioware zelf aan dat ze weten dat het in Europa vakantietijd is en dan toch alles tegelijk doen. Doe Europa dan gewoon 10 uur later.Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:31:
[...]
Idem. En zo niet, tja, dan niet. Verlies er geen slaap over.
En nu naar huis
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
De loot lagmindcrash schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:37:
Ik zal het nogmaals maar eens in de groep gooien: weinig mensen hier die de eerste dagen van World of Warcraft fysiek hebben meegemaakt blijkbaar
Ik zit ook een hele zooi films te kijkenMrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:40:
http://blip.tv/redletterm...eview-part-1-of-2-5843147
http://blip.tv/redletterm...eview-part-2-of-2-5842569
Gewoon die even kijken, ben je weer een hilarisch uur verder
Verwijderd
Ik wel en dat was nog erger. Echter. We zijn wel 6 jaar aan ervaring verder. Ik ben van mening dat dit soort "onderhoud" helemaal niet nodig is. Als je patch af is en het werkt in je test omgeving moet je gewoon je server offline kunnen halen. Die patch naar alle servers knallen en een uurtje later doe boel weer online gooien. Natuurlijk kan er met een aantal servers iets mis gaan maar dat zijn uitzonderingen en de rest van de servers zou dan gewoon online kunnen. De standaard wekelijkse onderhoud is ook zoiets overbodigs. De servers zullen hardware matig geen onderhoud nodig hebben. Wat valt er dan te onderhouden?mindcrash schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:37:
Ik zal het nogmaals maar eens in de groep gooien: weinig mensen hier die de eerste dagen van World of Warcraft fysiek hebben meegemaakt blijkbaar
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Oh, dan gaan ze dreigen met lawsuits.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:42:
Wat zou er gebeuren als maintenance door gaat tot US peak time... ik zou het er eigenlijk wel een klein beetje voor over hebben voor mij zelf om de reacties te zien van de mensen die nu allemaal zeggen: get a life, get a job
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 17:43 ]
Ik heb het ook niet mee gemaakt nota bene amper wow gespeeld op een private sever met wat vrienden.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:43:
Nee, weinig mensen zullen de eerste dagen van WoW meegemaakt hebben. Ze zijn de gladde, gepolijste werkwijze van ervaren Blizzard gewend en elke anere game wordt daar op afgerekend
Met alle respect, als je na jaren dan eindelijk een game uitgeeft die rond de feestdagen "speelbaar" is moet je dit soort downtime gewoon niet hebben.Phydomir schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:42:
[...]
Dit staat even los van het feit dat het me weinig uit maakt. Het komt nu even klote uit omdat de meeste vrij zijn. Normaal hadden we er niets van gemerkt. het gata mij meer om de technologische kant van het verhaal.
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Zeker wel meegemaakt, maar ook had ik gehoopt dat met de jaren men wel een betere manier had om dit soort dingen te regelen...Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:43:
Nee, weinig mensen zullen de eerste dagen van WoW meegemaakt hebben. Ze zijn de gladde, gepolijste werkwijze van ervaren Blizzard gewend en elke anere game wordt daar op afgerekend
[...]
Oh, dan gaan ze dreigen met lawsuits.
[ Voor 5% gewijzigd door prutser387 op 27-12-2011 17:46 ]
Ik wil jou hetzelfde horen zeggen als je op de trein wacht met een 'no ETA'morm schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:40:
Het ongeduld van velen hier is echt schrijnend en een directe afspiegeling van de huidige maatschappij waar men het woord 'GEDULD' niet meer kent.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 46% gewijzigd door prutser387 op 27-12-2011 17:48 ]
Dus jij verwacht een bugloze release? Dat is gewoon onmogelijk. Wat als ze de downtime en updates uitstellen. Dan laat ze je klanten zitten met storende bugs waar al een oplossing voor is? Dat is ook verre van ideaal.Baatje schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:45:
[...]
Met alle respect, als je na jaren dan eindelijk een game uitgeeft die rond de feestdagen "speelbaar" is moet je dit soort downtime gewoon niet hebben.
Dat is altijd wel een goede. Zeg gewoon dat het tot 8 uur had geduurd. Als het dan om 8 uur klaar is dan zijn je klanten tevreden want dat was de verwachting. Ben je eerder klaar zijn ze zelfs nog blijer.sjepper schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:47:
Ze hadden geen 5 uur moeten zeggen..... en gewoon wat uurtjes extra moeten inschatten voor problemen nou denk ik dat ze dat al hadden gedaan.....
Geen vergelijking, dat was zeven jaar geleden.mindcrash schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:37:
Hoe weet je of ze dat al niet hebben gedaan? Misschien dachten dat 17:00 al ruim genoeg tijd zou zijn, zelf als er iets mis zou gaan. Misschien is er iets gebeurd waardoor het veel meer dan een paar uur uitgelopen is en ze dus zelfs 17:00 niet hebben gehaald.Phydomir schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:49:
[...]
Dat is altijd wel een goede. Zeg gewoon dat het tot 8 uur had geduurd. Als het dan om 8 uur klaar is dan zijn je klanten tevreden want dat was de verwachting. Ben je eerder klaar zijn ze zelfs nog blijer.
Misschien hebben ze ook wel ingeschat dat het uit kan lopen, en daarom niet 3 uur maar 5 uur gezegd.sjepper schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:47:
Ze hadden geen 5 uur moeten zeggen..... en gewoon wat uurtjes extra moeten inschatten voor problemen nou denk ik dat ze dat al hadden gedaan.....
Nou ja... tevreden...Phydomir schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:49:
[...]
Dat is altijd wel een goede. Zeg gewoon dat het tot 8 uur had geduurd. Als het dan om 8 uur klaar is dan zijn je klanten tevreden want dat was de verwachting. Ben je eerder klaar zijn ze zelfs nog blijer.
Dan hebben ze gewoon iemand de echt totaal niet kan plannen.Walance schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:55:
[...]
Hoe weet je of ze dat al niet hebben gedaan? Misschien dachten dat 17:00 al ruim genoeg tijd zou zijn, zelf als er iets mis zou gaan. Misschien is er iets gebeurd waardoor het veel meer dan een paar uur uitgelopen is en ze dus zelfs 17:00 niet hebben gehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door jessy100 op 27-12-2011 17:57 ]
hmm.. In dat geval zijn het gewoon prutsersWalance schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:55:
[...]
Hoe weet je of ze dat al niet hebben gedaan? Misschien dachten dat 17:00 al ruim genoeg tijd zou zijn, zelf als er iets mis zou gaan. Misschien is er iets gebeurd waardoor het veel meer dan een paar uur uitgelopen is en ze dus zelfs 17:00 niet hebben gehaald.
Phydomir schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:56:
[...]
hmm.. In dat geval zijn het gewoon prutsers
Ook zonder die situatie zijn het prutsers. Overdag de boel patchen. Rare gang van zaken. Als dit gebruikelijk blijft krijgen wij dus 1 dag minder dan de 30 waar je voor betaald.Phydomir schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:56:
[...]
hmm.. In dat geval zijn het gewoon prutsers
Niet als je gewoon een baan zou hebben. Werkschuw MMO spelent tuig hierKaasje123 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:58:
[...]
Ook zonder die situatie zijn het prutsers. Overdag de boel patchen. Rare gang van zaken. Als dit gebruikelijk blijft krijgen wij dus 1 dag minder dan de 30 waar je voor betaald.
laat dinsdag nou net me vrije dag zijnPhydomir schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:00:
[...]
Niet als je gewoon een baan zou hebben. Werkschuw MMO spelent tuig hier
Note; dit is dus een grapje voor het hele topic over me heen valt
Ik verwacht wanneer ik 50 euro voor een game betaal, 26,99 voor een pre paid card dat ik gewoon kan spelen. En kom niet met het verhaal van oudere MMo's aan want ik loop al even mee. Als je als uitgever wilt scoren voor de wereldwijde feestdagen moet je ook zorgen dat iedereen kan spelen overdag.Phydomir schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:48:
[...]
Dus jij verwacht een bugloze release? Dat is gewoon onmogelijk. Wat als ze de downtime en updates uitstellen. Dan laat ze je klanten zitten met storende bugs waar al een oplossing voor is? Dat is ook verre van ideaal.
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Ditto.
Bij mij liggen de overgebleven lamsracks al in de oven.. Tsja, spelen of eten, wat kun je anders doen?Kaasje123 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:05:
[...]
Ditto.
Mja dan maar kalkoen eten van wat er over is na 2 kerstfagen. Dan maar hopen op vanavond/morgen.
pfft alsjeblieft zeg zit nog steeds volKaasje123 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:05:
[...]
Ditto.
Mja dan maar kalkoen eten van wat er over is na 2 kerstfagen. Dan maar hopen op vanavond/morgen.
Verwijderd
Ik snap best dat mensen willen spelen. Ik ben nu thuis en wil ook graag spelen. Maar ik ga niet lopen miepen. Kan ook wat anders gaan doen, no big deal.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:37:
Makkelijk praten dan dat mensen niet moeten zeuren als het jezelf toch niets uitmaakt omdat je moest werken. In de quote van jou een stuk hierboven geeft Bioware zelf aan dat ze weten dat het in Europa vakantietijd is en dan toch alles tegelijk doen. Doe Europa dan gewoon 10 uur later.
Dat zei ik letterlijk; dat dit een uitzondering is. Dat heb je altijd vlak na release de eerste paar patchdagen.Ze geven zelf aan dat de maintenance tijden korter zouden moeten gaan worden, hopelijk is dit eenmalig en wordt de game een dusdanig succes dat ze servers weg gaan zetten die los van de Yanken staan zodat ze gewoon op een ochtend het onderhoud kunnen gaan doen.
Idd. Daar waren de servers ook vaak down. En instance servers crashten om de haverklap.mindcrash schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:37:
Start dan je eigen consulting firm. Gezien je kennis en ervaring kan je daar goudgeld mee verdienenPhydomir schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:42:
Ik wel en dat was nog erger. Echter. We zijn wel 6 jaar aan ervaring verder. Ik ben van mening dat dit soort "onderhoud" helemaal niet nodig is.
Dit klinkt toch echt alsof er ergens iets behoorlijk mis gegaan is, ze beloven nu een status update 2 uur ná het geplande einde van het onderhoud.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:14:
#SWTOR servers are still in maintenance with no ETA. We will give you another update by 12pm CST. Thank you for your patience.
We do what we must because we can.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq