• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:59
alansalomon schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:32:
[...]

geloof dat CTRL+SHIFT+F je FPS laat zien
Dit klopt. Wel dwars over het venster van je companion heen maar oke het is iets

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-11 20:06
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:32:
[...]

Dat werkt wel :) ik had toen problemen met mijn Mass effect 3 pre-order en heb de live chat via de battlelog website gedaan waar ze eigenlijk alleen bf3 problemen verhelpen (zeggen ze )
ok hij helpt me :+ ze zijn alleen niet heel erg vlot :P

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 17:59
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:33:
[...]

De TOR forums zorgen hier en daar ook wel voor vermaak. Naast die ene zeurpiet die Bioware voor achterlijk uitmaakt omdat ze level 50 characters geen gratis transfers aanbieden naar dezelfde servers zodat ze samen kunnen spelen, las ik laatst hoe iemand vond dat Bioware naar de hardcore gamers moest luisteren m.b.t. de richting van het spel.

Waarom er naar die 1% geluisterd moest worden? Simpel, omdat volgens dep oster iedereen naar hen opkijkt en als de HC spelers niks te doen hebben zullen ze weg gaan, waardoor de mensen die naar hen opkijken ook weg zullen gaan en volgens het domino effect uiteindelijk iedereen weg zal gaan.
Dat soort shit lach ik me altijd kapot om

http://tinyurl.com/5sdar8p

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:53
Waarom er naar die 1% geluisterd moest worden? Simpel, omdat volgens dep oster iedereen naar hen opkijkt en als de HC spelers niks te doen hebben zullen ze weg gaan, waardoor de mensen die naar hen opkijken ook weg zullen gaan en volgens het domino effect uiteindelijk iedereen weg zal gaan.
Whahaha, dit soort redeneringen zijn inderdaad top. We lopen inderdaad met zijn allen als een kudde makke schapen achter dergelijke 'über-gamers' aan, onze grote voorbeelden! }:O
:)

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-11 23:34
Tja, dit is wel een lastig punt. Ik begrijp dat ze content aan iedereen willen laten zien maar (voor mij) voelt het dan wat nutteloos, als iedereen het kan.

"Vroeger" had je Nax (raid instance in WoW) een klein % van de spelersbase had die instance gezien, laat staan een paar bazen afgemaakt. Als je dat doet dan voel je je echt wel tof, als je dan gear scoort daar weg en spelers herkennen dat. Dat is wel de ultieme nerdhappy die er is imo. Maar ja, er zijn (begrijpelijk) ook een boel spelers die die content willen zien maar het niet kunnen doordat ze in een "slechte" guild zitten, slechte RL etc en WoW heeft daar aan toegegeven. Niet dat dat perse erg is (vooral niet voor de ontwikkelaars) maar het neemt wel wat weg van charme voor de spelers die meer tijd hebben of willen vrij maken.

Blizzard had het in Ulduar wel leuk gedaan, paar encounters kon je anders aanpakken waardoor de boss moeilijker werd en betere gear dropte en je een andere encounter had. Maar dit hebben ze niet echt lekker doorgevoerd en toen maar alles in een heroic raid instance gegooid en /care gedaan (geloof ik).

Nou ja, het blijft een lastig discussie punt want de spelers die minder bedeeld zijn qua tijd en "motivatie" zullen zeggen "pff, kijk de elitists" en de spelers die alles uit de game willen halen zeggen "pfff, kijk de noobs". Die 2 kampen zal je altijd wel houden.

[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 27-12-2011 15:39 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Oeh, volgens mij is de maintainance over. De fora zijn iig terug online!

Verwijderd

Forum is terug online maar het spel nog niet :)

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:37:
[...]

Tja, dit is wel een lastig punt. Ik begrijp dat ze content aan iedereen willen laten zien maar (voor mij) voelt het dan wat nutteloos, als iedereen het kan.

"Vroeger" had je Nax (raid instance in WoW) een klein % van de spelersbase had die instance gezien, laat staan een paar bazen afgemaakt. Als je dat doet dan voel je je echt wel tof, als je dan gear scoort daar weg en spelers herkennen dat. Dat is wel de ultieme nerdhappy die er is imo. Maar ja, er zijn (begrijpelijk) ook een boel spelers die die content willen zien maar het niet kunnen doordat ze in een "slechte" guild zitten, slechte RL etc en WoW heeft daar aan toegegeven. Niet dat dat perse erg is (vooral niet voor de ontwikkelaars) maar het neemt wel wat weg van charme voor de spelers die meer tijd hebben of willen vrij maken.
Helemaal mee eens. Ik ben daar in de Vanilla tijd een enkele keer binnen geweest en toen zat ik helemaal op het puntje van mijn stoel. Epic!

• MrVegeta
Pff, elitist!

;)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

Voor deze mensen zijn nu achievements voor Server first --> Next :P

Je game geschikt maken voor 10.000 mensen op een playerbase van 1 miljoen is gewoon niet meer van deze tijd. Wij zijn nog van de generatie dat gamen moeilijk was ( lees gamen in mijn ervaring tussen 1990 - 1995 ) en games van het Commodore Agima 2000 genre.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Je kan ook makkelijk content voor hardcore en casual in een game stoppen.

Iedere follw up instance die je maakt daar maak je ook een wat meer cassual versie van voor 8 mans.
één van de weinige goede dingen in WotlK was 25 en 10 mans raids.

zo heeft snelle henkie maar ook sloome sjaakie wat te doen.

• Ienni1983
maar even de opkomst van de zelfmoordkonijntjes lezen :P

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Corrected an issue that could cause some gathering nodes to appear as unharvestable.
Yay! Irritante bug!

http://www.swtor.com/patchnotes/1.0.1/12272011

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

• MrVegeta
Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:41:
Er zijn achievements in SWTOR en dan nog is dat natuurlijk niet genoeg hé. Voor sommige spelers is status gewoon belangrijk in een MMO (logisch lijkt me). Je wil je onderscheiden van iedereen die speelt, er bovenuit steken door andere loot, encounters of zelfs spec-ops te spelen. Ik zou het wel interessant vinden als ze spec-ops naar verloop van tijd makkelijker maken zodat de kudde er dan doorheen kan terwijl de elitist dan weer een nieuwe spec-ops hebben waar zij zich op kunnen richten

/elitist.

• RJOttenheim
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09-2021
Neuh .. voor mij was WotLK het begin van het verval van WoW. (Content for the masses)
Juist dingen moeilijk of onbereikbaar houden, houden mij vast in een spel.
Als ik alleen nog maar achies kan halen vind ik der weinig meer aan

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
De elite binnen die spellen, behoord tot die elite omdat ze een absurde hoeveelheid tijd in het spel steken. Dat is hun "skill". Spelers die zo vaak spelen zijn economisch gezien minder interessant voor de developers dan casual spelers. Waarom? Omdat alle spelers toch al een subscription hebben. Spelers die minder spelen kosten minder resources en zijn dus grappig genoeg interessanter voor hen. Het doel van de ontwikkelaars is je zo lang mogelijk in het spel houden. Daarbij proberen ze een zo groot mogelijke userbase aan te speken. De "Elite" is daarbij de minst interresante groep om aan te spreken.

Ik vindt het ook moreel verwerpelijk om spelers die 6 tot 8 uur per dag in één spel steken en dat het gehele jaar lang te ondersteunen in hun verslaving.

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11 01:10
RJOttenheim schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:45:
Neuh .. voor mij was WotLK het begin van het verval van WoW. (Content for the masses)
Juist dingen moeilijk of onbereikbaar houden, houden mij vast in een spel.
Als ik alleen nog maar achies kan halen vind ik der weinig meer aan
Ok dus jij hebt alle hardmodes van alle raids gehaald? Die konden vrij lastig zijn.

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:44:
[...]

Er zijn achievements in SWTOR en dan nog is dat natuurlijk niet genoeg hé. Voor sommige spelers is status gewoon belangrijk in een MMO (logisch lijkt me). Je wil je onderscheiden van iedereen die speelt, er bovenuit steken door andere loot, encounters of zelfs spec-ops te spelen. Ik zou het wel interessant vinden als ze spec-ops naar verloop van tijd makkelijker maken zodat de kudde er dan doorheen kan terwijl de elitist dan weer een nieuwe spec-ops hebben waar zij zich op kunnen richten

/elitist.
Als je "spec-ops" nu vervangt door raid heb je volgens mij ongeveer te pakken wat Blizzard deed met WoW alleen sloegen ze toen door en zijn ze current content raids gaan nerfen terwijl er nog geen nieuwe content beschikbaar was. Ja en dan is er niks meer aan.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Verwijderd

Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:41:
[...]

Je game geschikt maken voor 10.000 mensen op een playerbase van 1 miljoen is gewoon niet meer van deze tijd. Wij zijn nog van de generatie dat gamen moeilijk was ( lees gamen in mijn ervaring tussen 1990 - 1995 ) en games van het Commodore Agima 2000 genre.
Gamen was toen niet moeilijk, wij hadden toen gewoon nog geen mad skilzzz...

• MrVegeta
Mjah... hardmodes. Ze zijn moeilijk omdat ze moeilijk zijn gemaakt. Niet zozeer interessanter ofzo, meeste gevechten verschilden niet zoveel met de normale versie behalve meer damage en meer hp.

Nou ja, laten we het er op houden dat het een vrij delicate balans is voor Bioware. Want de elitsts zijn vaak ook een drijvende veer (... wat?) achter een MMO.

Nou ja, laten we eerst maar eens afwachten hoe de spec-ops zijn maar een naar gevoel besluipt mij wel als ik de flashpoints bekijk ben ik bang dat we gewoon facerollend door de spec-ops komen en dan krijg je "natuurlijk" spelers die roepen, doe de hard modes dan! Ja maar die zijn niet interessant! Het is hetzelfde gevecht maar dan met één extra mechanic, meer damage en hp :p.

[ Voor 35% gewijzigd door MrVegeta op 27-12-2011 15:51 ]

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 09:46
EnigmaNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:20:
[...]

Daar heb je nVidia inspector niet eens voor nodig. Er is een SLI profiel beschikbaar in de driver en daar kan je ook AA aanzetten.

Gebruik ik zelf ook met twee GTX560Ti's.
Zou je een screenshot kunnen maken van de instellingen die jij gebruikt in het profiel?

Klopt het trouwens dat het profiel "WRC2 Fia World Rally" heet? Dat is nogal vreemd!

• jessy100
God god god die support van origin toch ook:

Meneer u de order is niet doorgekomen dus u heeft niet betaald.

ik: jawel er is 81 euro afgescreven

support: NIET

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:47:
[...]

Gamen was toen niet moeilijk, wij hadden toen gewoon nog geen mad skilzzz...
Eensch, maar sommige spellen op de NES waren echt onmogelijk, of gewoon onduidelijk wat je nou precies moest doen :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Ienni1983
jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:50:
God god god die support van origin toch ook:

ik: jawel er is 81 euro afgescreven

support: NIET
dan maak je een screenie van de afgeschreven kosten

• jessy100
Ienni1983 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:51:
[...]

dan maak je een screenie van de afgeschreven kosten
ja dat bied ik dadelijk aan. volgens mij mag deze man maar 1x per 5 minuten aantwoorden want het is toch triest hoe traag die is.

Verwijderd

Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:51:
[...]

Eensch, maar sommige spellen op de NES waren echt onmogelijk, of gewoon onduidelijk wat je nou precies moest doen :P
Oh jah, maar ik was toen ook nog een broekventje en er waren geen walkthroughs te vinden op het internet of youtube filmpjes die het helemaal uitlegde :p

Verwijderd

jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:50:

De klantenservice medewerker in mij zucht pijnlijk.

• EnigmaNL
q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:49:
[...]

Zou je een screenshot kunnen maken van de instellingen die jij gebruikt in het profiel?

Klopt het trouwens dat het profiel "WRC2 Fia World Rally" heet? Dat is nogal vreemd!
?

Gewoon in het nVidia configuratiescherm SWTOR kiezen en dan staat SLI standaard al aan. Dan kun je AA er nog extra bij aan zetten. Je hoeft helemaal niets met inspector te doen.

• MrVegeta
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:53:
[...]

Oh jah, maar ik was toen ook nog een broekventje en er waren geen walkthroughs te vinden op het internet of youtube filmpjes die het helemaal uitlegde :p
Afbeeldingslocatie: http://i113.photobucket.com/albums/n228/meppi/ou-of-print%20archive/magazine%20covers/NMS6b.jpg

Verwijderd

jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:52:
[...]

ja dat bied ik dadelijk aan. volgens mij mag deze man maar 1x per 5 minuten aantwoorden want het is toch triest hoe traag die is.
Die zit gewoon 10 man tegelijk te helpen met al hun automatische macro's. (denk ik)

• RJOttenheim
EnigmaNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:46:
[...]

Ok dus jij hebt alle hardmodes van alle raids gehaald? Die konden vrij lastig zijn.
Nee maar ik heb de content al gezien. Het nivo maakt me weinig uit. Noch de gear.
Het meeste lol heb ik altijd gehad ik met het voor de eerste keer winnen van een encounter.

Waar het mij om gaat is dat ik graag iets nieuws wil zien / meemaken. Een nivootje hoger is het net niet voor me (dus hard ipv normal). En als ik iets nog niet kan dan blijft er wat te dromen over he...

En over die hardcore spelers. Hardcore raid guilds en pvp spelers zijn voor een game als SWTOR heel belangrijk. Zij proberen je content het eerste uit en kunnen je uitstekend van feedback voorzien inzake class balancing en encounter balancing. Bliz had in het begin ook enkele die hard EQ1 spelers in hun team opgenomen juist voor dit soort input. En Bliz luisterde ook naar de topguilds.

Dus die hardcore gamer heeft wel een punt alhoewel ik betwijfel of hij tot de populatie behoort waar je als bedrijf naar op zoek bent.

• q-enf0rcer.1
EnigmaNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:54:
[...]

?

Gewoon in het nVidia configuratiescherm SWTOR kiezen en dan staat SLI standaard al aan. Dan kun je AA er nog extra bij aan zetten. Je hoeft helemaal niets met inspector te doen.
Dat is het probleem juist, SWTOR staat er niet bij, en als ik hem handmatig toevoeg staat er "WRC Fia World Rally"

Verwijderd

Nuja, de drempel om een engelstalig moeilijk lokaal te krijgen magazine te gaan kopen als 8-jarige is groter dan als bijna 30-jarige even de google te raadplegen ;)

Net thuis, maar eens de patch gedownload zodat ik straks niet voor onaangename verassingen kom te staan :p

• Dakreal
Hoppa! de youtube/walkthrough van vroeger haha. deze is trouwens nog redelijk ' nieuw '
je had ze al van de NES geloof ik destijds toen de SNES er nog niet eens was!

maar goed, ik dwaal ontzettend af.. we waren begonnen met SWTOR toch?

• EnigmaNL
q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:57:
[...]

Dat is het probleem juist, SWTOR staat er niet bij, en als ik hem handmatig toevoeg staat er "WRC Fia World Rally"
Snelkoppeling naar swtor.exe op je bureaublad zetten.

• jessy100
En als je moeilijke vragen stelt word de chat ineens beeïnding door een "technische fout" schiet toch op.

nu een nieuwe chat, beginnen we weer gezellig opnieuw.

[ Voor 21% gewijzigd door jessy100 op 27-12-2011 16:04 ]

• Dakreal
jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:02:
En als je moeilijke vragen stelt word de chat ineens beeïnding door een "technische fout" schiet toch op.

nu een nieuwe chat, beginnen we weer gezellig opnieuw.
Aka, Origin is kut, niet gebruiken.
Je kunt het ook gewoon buiten Origin om spelen, ik vind het al een rap met BF3, gelukkig werkt dat wel. Ik hoef iig geen andere games via Origin wmb.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:05:
[...]

Aka, Origin is kut, niet gebruiken.
Je kunt het ook gewoon buiten Origin om spelen, ik vind het al een rap met BF3, gelukkig werkt dat wel. Ik hoef iig geen andere games via Origin wmb.
Probleem is dat als je geen code hebt, je ook niet buiten Origin om kunt spelen... en dat je dus als je de digitale versie koopt dat je die pas ontvangt zodra je order verwerkt is. Heb je wel betaald maar is je order om wat voor reden dan ook niet verwerkt, helaas pindakaas -> Origin support.

[ Voor 20% gewijzigd door mindcrash op 27-12-2011 16:07 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Straks als de servers online gaan, ga ik nog even vlug van 24 naar 25 voordat ik naar Tatooine vlieg want daar zitten me toch een stel lange stukken lopen in.

Maaarr dan moet ik een mount kopen voor m'n (female Chiss) Bounty Hunter en ik zit erg te twijfelen over welke aangezien ik er toch 15 levels mee moet doen totdat ik degene kan kopen die ik ECHT graag wil. Je kan kiezen tussen zo'n aerodynamische witte met rooie lempkes of een motorblok met een stuur eraan. Die laatste past meer bij de ruige bounty hunter alleen je ziet er uit als een boerenplork. Die mooie witte vind ik meer bij Sith passen. Ohhhh ik ben er al de hele middag over aan het twijfelen.

En heel veel gezanik in dit topic lezen. Ik denk dat de stemming hier direct omhoog gaat zodra de servers online komen. It better..

• Ienni1983
"Rewards from Slicing have been reduced to bring them into balance with other skills."

he jammer

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Meh, na lvl 25 ga je al snel +1k creds per uur verdienen, dus dan kan je ze allemaal kopen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tyoi op 27-12-2011 16:10 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Blaim schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:08:
Straks als de servers online gaan, ga ik nog even vlug van 24 naar 25 voordat ik naar Tatooine vlieg want daar zitten me toch een stel lange stukken lopen in.
Lopen?

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:53
RJOttenheim schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:56:
[...]

Nee maar ik heb de content al gezien. Het nivo maakt me weinig uit. Noch de gear.
Het meeste lol heb ik altijd gehad ik met het voor de eerste keer winnen van een encounter.

Waar het mij om gaat is dat ik graag iets nieuws wil zien / meemaken. Een nivootje hoger is het net niet voor me (dus hard ipv normal). En als ik iets nog niet kan dan blijft er wat te dromen over he...

En over die hardcore spelers. Hardcore raid guilds en pvp spelers zijn voor een game als SWTOR heel belangrijk. Zij proberen je content het eerste uit en kunnen je uitstekend van feedback voorzien inzake class balancing en encounter balancing. Bliz had in het begin ook enkele die hard EQ1 spelers in hun team opgenomen juist voor dit soort input. En Bliz luisterde ook naar de topguilds.

Dus die hardcore gamer heeft wel een punt alhoewel ik betwijfel of hij tot de populatie behoort waar je als bedrijf naar op zoek bent.
Is het belangrijkst voor Bioware/EA dan niet juist het luisteren naar de community, waarbij dan inderdaad de hardcore spelers het belangrijkst zijn bij het beoordelen van de hardcore content (maar niet noodzakelijk de belangrijkste spelers van de game als geheel, zoals bovengenoemde hardcore 'whiner').

• Dakreal
Tyoi schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:10:
Meh, na lvl 25 ga je al snel +1k creds per uur verdienen, dus dan kan je ze allemaal kopen :)
1k credits per uur? lol zo weinig? ik denk dat als ik solo speel en ik quest lekker, dat je zo een 30.000-40.000 credits op lvl 25 per uur binnen trek.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ja, ik was lvl 24 toen ik daar met m'n Jedi Shadow aankwam en heb nog nooit zulke lange stukken moeten lopen. De gebieden zijn al ingericht op speeders en die had ik toen nog niet.
Blaim schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:12:
[...]

Ja, ik was lvl 24 toen ik daar met m'n Jedi Shadow aankwam en heb nog nooit zulke lange stukken moeten lopen. De gebieden zijn al ingericht op speeders en die had ik toen nog niet.
Heb je bepaalde planeten overgeslagen dan? Ik was al level 27 toen ik voor het eerst op Tatooine kwam.

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:12:
[...]

1k credits per uur? lol zo weinig? ik denk dat als ik solo speel en ik quest lekker, dat je zo een 30.000-40.000 credits op lvl 25 per uur binnen trek.
Zoveel? Met solo questen? Dan komt het nog wel goed met mijn smuggler, hoop ik. Lvl 20, 1600 credits.. :F
Maar wel al flink geleveled in mijn crewskills, denk dat ik dat maar even op een laag pitje zet om voor de mount te sparen (of eigenlijk de skill).

• Dakreal
Fly-guy schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:15:
[...]

Zoveel? Met solo questen? Dan komt het nog wel goed met mijn smuggler, hoop ik. Lvl 20, 1600 credits.. :F
Maar wel al flink geleveled in mijn crewskills, denk dat ik dat maar even op een laag pitje zet om voor de mount te sparen (of eigenlijk de skill).
Gisteren kwam ik 10.000 credits tekort voor mijn mount, even snel een rondje gequest en wat mobs gegrind ~ 15-20 min ofzo, en toen had ik 12700 credits.

Ik denk ook niet dat 100.000 credits veel zijn, ik denk dat veel munten begint bij de 10 miljoen credits :)

• q-enf0rcer.1
Metalkai schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:13:
[...]

Heb je bepaalde planeten overgeslagen dan? Ik was al level 27 toen ik voor het eerst op Tatooine kwam.
De monsters op Tatooine beginnen bij level 24, er is dus weinig reden om daar pas op level 27 naartoe te gaan!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:12:
[...]

+1k creds per uur. Ik heb tot nu toe alleen maar BH gespeeld tot/over lvl 25 dus ik kan niet spreken voor de andere classes. 30k per uur gaat me trouwens niet lukken. Zeker niet op lvl 25.

6) You just checked it.

• jessy100
lame wat blijkt: gewoon een foutje, kan ik 5 dagen wachten op mijn geld. Dank u wel EA.

"internal server error"

right -.-

[ Voor 19% gewijzigd door jessy100 op 27-12-2011 16:20 ]

q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:17:
[...]

De monsters op Tatooine beginnen bij level 24, er is dus weinig reden om daar pas op level 27 naartoe te gaan!
Het is niet dat ik speciaal gewacht heb tot 27 om daarheen te gaan, het is gewoon dat ik al 27 was toen ik met de vorige planeten klaar was.

Verwijderd

Je krijgt ook 2k+ credits bij een pvp match

Verwijderd

jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:19:
lame wat blijkt: gewoon een foutje, kan ik 5 dagen wachten op mijn geld. Dank u wel EA.
Dus je krijgt het spel niet? En je bent je geld 5 dagen kwijt?

Volgens mij is dit niet wettelijk hoor

• jessy100
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:20:
[...]

Dus je krijgt het spel niet? En je bent je geld 5 dagen kwijt?

Volgens mij is dit niet wettelijk hoor
tja geen idee.. eerst was er geen geld van mij, toen wel. volgens mij zegt die support persoon dat gewoon om me af te schepen

• Ienni1983
jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:21:
[...]

tja geen idee.. eerst was er geen geld van mij, toen wel. volgens mij zegt die support persoon dat gewoon om me af te schepen
lekker dan.

zulke praktijken verwacht je van een goedkope keystore..

[ Voor 10% gewijzigd door Ienni1983 op 27-12-2011 16:22 ]

• Dakreal
q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:17:
[...]

Ik loop gemiddeld wel meer levels voor op de zone, ik wil gewoon alles questen ivm questline en het verhaal :) zit nu op lvl 25, en zit in Nar Shaddaa. mobs zijn geloof ik lvl 21 ofzo? Xp gaat prima, en de rewards zijn ook goed. Daarnaast speel ik voor het verhaal. Dat ze een lager level zijn maakt het slopen alleen maar makkelijker :)

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Weet iemand een mooi overzicht van de available mounts? Ik ben bijna 40 dus ben wel benieuwd hoe die eruit zien. Ik zag al 1 persoon met een lange met 2 grote motoren aan de zijkant rondlopen (erm hoveren)... ben benieuwd wat de andere keuzes zijn.
Sowieso jammer dat Torhead nog niet helemaal gevuld is met plaatjes/drop locaties. Zit eraan te denken zelf ook maar te helpen met vullen dan, scheelt weer.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Verwijderd

Ik heb op level 47 al 450k.
Ik heb slicing, underworld, treasure hunting.

Heb alle skils gekocht, inventory uitgebreid.

Vervelend om weer over Wow te beginnen maar ik kan me herinneren dat de 1000g voor Epic flying skill in TBC en de 600G voor normale riding skill op 60 er toch wel zwaarder inhakte.

die 40k en 210k zijn echt absoluut niet veel.
Ik had al 15k toen ik het start gebied uitkwam.
Gewoon een beetje zuinig zijn met de centjes, geen gear van een vendor gaan kopen bijvoorbeeld als je aan het levelen ben bijvoorbeeld.

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:44
Toch sebiet maar even testen hoe hard Slicing generfed is. Als het meevalt hou ik het, als het tegenvalt ga ik voor Armormech!

Verwijderd

Nog een pareltje van de TOR forums:
no lfg tool- no server forums- they not encouraging people to communicate and join with each other.
Je vraagt je af of mensen wel eens nalezen wat ze typen :P

Hoe zith et trouwens met flight commendations? Ik heb gisteren een paar space battles gedaan en wat verzamelt. Wat is de mening van de spelers die al verder zijn: opsparen of uitgeven?

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:24:

Vervelend om weer over Wow te beginnen maar ik kan me herinneren dat de 1000g voor Epic flying skill in TBC en de 600G voor normale riding skill op 60 er toch wel zwaarder inhakte.

Gewoon een beetje zuinig zijn met de centjes, geen gear van een vendor gaan kopen bijvoorbeeld als je aan het levelen ben bijvoorbeeld.
Ik koop mijn gear van commendations en de rest is van questdrop, zo blijft je gear op en top en kost het 0 aan munten.

Verwijderd

In mijn herinnering was epic flying een meervoud van 1K goud maar inderdaad, dat had je niet zo makkelijk op level 60/70 bij elkaar gespaard van questen alleen.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Nog een pareltje van de TOR forums:

[...]

Je vraagt je af of mensen wel eens nalezen wat ze typen :P

Hoe zith et trouwens met flight commendations? Ik heb gisteren een paar space battles gedaan en wat verzamelt. Wat is de mening van de spelers die al verder zijn: opsparen of uitgeven?
Spaar ze op tot je 90 hebt en koop dan de "10 seconden zonder getarget te kunnen worden" item. Deze heb je zeker nodig voor sommige missies die je later krijgt ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Dakreal
Jerry schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:27:
[...]

Spaar ze op tot je 90 hebt en koop dan de "10 seconden zonder getarget te kunnen worden" item. Deze heb je zeker nodig voor sommige missies die je later krijgt ;).
Volgens mij kun je beter upgrades voor je schip kopen, zeker aan het begin. In de latere missies lijkt me dit dan wel handig. maar 90 zijn er best veel gezien je er maar 1 per battle krijgt.

Verwijderd

Ik spaar die commendations totdat ik er 24 heb en dan haal ik er zo een epic purp rugzakje van (:

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:27:
[...]

In mijn herinnering was epic flying een meervoud van 1K goud maar inderdaad, dat had je niet zo makkelijk op level 60/70 bij elkaar gespaard van questen alleen.
Ooh ja was het geen 5k gold? Het was in iedergevaal een hoop.

• ItMeAedri
  • Laatst online: 11:58
Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:28:
[...]

Volgens mij kun je beter upgrades voor je schip kopen, zeker aan het begin. In de latere missies lijkt me dit dan wel handig. maar 90 zijn er best veel gezien je er maar 1 per battle krijgt.
Ik heb er zo vaak 5 gekregen, maar dan ben ik ook wel level 50 :p

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Wat voor upgrades? Je kan weinig tot niks boeiends kopen met die fleet commendations hoor?

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

[...]

De upgrades koop je gewoon van de vendor voor credits :) (grade 3 en dan grade 5).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Black Eagle schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:29:
[...]

Wat voor upgrades? Je kan weinig tot niks boeiends kopen met die fleet commendations hoor?
Zeker wel, maar volgens mij alleen upgrade items voor je schip, een pilootoutfit (wel grappig) en anders bags met een item.

6) You just checked it.

• Ienni1983
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:28:
Ik spaar die commendations totdat ik er 24 heb en dan haal ik er zo een epic purp rugzakje van (:
nou doe dat maar niet geloof me... 1e keer datk 1tje kocht was het crappy.

was het een motor voor een droid...

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Slicing generfed :p naja ik hoop dat iedereen er goed gebruik van heeft gemaakt zolang het kon.

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-11 21:28
Ja maar dat is gewoon gokken:P

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

• Black Eagle
  • Niet online
Tyoi schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:30:
[...]

Zeker wel, maar volgens mij alleen upgrade items voor je schip, een pilootoutfit (wel grappig) en anders bags met een item.
Zoals ik al zei, geen boeiende items... Het enige nuttige is de rare/epic case die lvl 50 items geeft, welke 100/300 kost uit mijn hoofd.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-11 16:10
[...]

Van die dailies krijg je er op laag level ook al een stuk of 4.

De reden dat je rijk bent is, omdat je én slicing hebt én geen crafting profession hebt. Dat heeft niks te maken met dat anderen "gear van een vendor" zouden kopen of niet zuinig zouden zijn.
Mijn professions kosten me alleen maar handen vol met geld (rond de 800 per missie op level 28 en dan voor alle drie de crew skills). Als ik die een tijdje niet level heb ik ook zo 50k binnen.

[ Voor 18% gewijzigd door Thormodo op 27-12-2011 16:38 ]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:53:
[...]

Dus de alwetende Hydra weet precies waar alle mensen die dit topic lezen op zitten te wachten? Knap. Ik vind namelijk niet dat hij mij lastig valt door aan te geven dat hij teleurgesteld is in dit spel.

[...]

Een topic voor fans? Oh zit het zo.. Hier mogen alleen positieve reacties worden gegeven anders krijg je met Hydra te maken... Sinds wanneer is dit jouw topic? Het enige wat jij doet is mensen met een negatieve mening over dit spel of wat er dan ook mee te maken heeft proberen weg te jagen of persoonlijk aan te vallen op taalfouten. Hoe kinderachtig kun je zijn.

Ik zou graag zien dat een mod zich hier over uitspreekt.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:55:
Maak je niet druk, hij is al weg gejaagd door de zelfbenoemde keepers van dit topic.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:01:
[...]
Ik zag je sindsdien twee keer posten: "Ok het is niks voor jou Daaag." Ook als ik daar objectief naar kijk vind ik dat ongewenst forum gedrag en ik denk de mods ook eerlijk gezegd. En ik post hier ook al lang genoeg om te weten hoe het hier werkt.
Ik zou graag zien dat een mod zich over jou uitspreekt aangezien jij direct op de man gaat en Hydra het nog algemeen hield.

Anyway Gab3 veel plezier in EQ2 wat al een slap aftreksel van EQ was wat ik jarenlang met plezier heb gespeeld. Ik denk niet dan "een beetje beta bij een vriend spelen" je een goede indruk van een spel geeft en de meeste filmpjes op internet waren echt van belachelijke kwaliteit dus ook niet echt een graadmeter.

Dat jij het niks vind ok, geen probleem dat is jouw keuze maar de manier waarop jij dat vind te moeten mededelen is toch ook niet netjes het is een uitroep en geen vraag/oproep tot discussie.

Daarnaast wat voor vernieuwingen hadden mensen graag gezien dan? geen "holy trinity" (tank/healer/dps) dat hadden ze in de eerste closed beta's en dat was echt gewoon zwaar klote, viel bijna niet te spelen.

Het idee van companions zoals het in ToR is uitgewerkt is behoorlijk uniek, andere games hebben wel met companions gewerkt maar niet op de manier zoals dat nu hier is gedaan.

Grafix hadden veel beter kunnen zijn, alhoewel ik de keuze voor een cartoony stijl aanmoedig tegenover b.v. AoC wat na 1 jaar gewoon verouderd is en deze manier kan veel langer meegaan MAAR, geen AA/AF ingame wat alles zelfs op max gewoon echt pixels laat zien en de lage qualiteit van veel textures vooral als je inzoomt dat kan toch echt niet meer.

Al in al vind ik de verhaallijnen erg goed uitgewerkt en kan ik uren zitten kijken naar alle filmpjes ingame, erg goed gedaan.

ToR is zeker niet de beste game die er is maar het heeft potentie en het speelt gewoon lekker weg.

-------------------------------------

Verwijderd

Ienni1983 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:30:
[...]

nou doe dat maar niet geloof me... 1e keer datk 1tje kocht was het crappy.

was het een motor voor een droid...
Dan heb je idd net pech gehad, ik heb tot nu toe 1 oorbel, een helm, en nog iets..
Maar die purps zijn wel bruut, mn gear etc haal ik toch wel uit flashpoints dus vind het wel grappig als
een keer een leuke epic tussen zit.

• RJOttenheim
KoekjevanLU schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:12:
[...]

Is het belangrijkst voor Bioware/EA dan niet juist het luisteren naar de community, waarbij dan inderdaad de hardcore spelers het belangrijkst zijn bij het beoordelen van de hardcore content (maar niet noodzakelijk de belangrijkste spelers van de game als geheel, zoals bovengenoemde hardcore 'whiner').
De community wil meestal altijd alles kunnen. Ik denk zelf dat het alles kunnen een algemene misvatting is. Je mag best alles willen maar hoeft niet alles meteen te kunnen. Niks mis met wat dingen die (nog) niet bereikbaar zijn.

De echte topguilds hebben mensen lopen die vele uren per dag verspijkeren in een game en dus de content doorlopen in weinig dagen maar veel speeltijd. De community wil veelal vlak nadat endboss X neer is ook die content spelen. Maar er dan niet dezelfde tijd in steken. Ik noem een voorbeeld als Icecrown in WoW na 85 kon je er zowat meteen in. Dat men voor het gemak vergeet dat topguilds bestaan uit spelers die veel met elkaar communiceren om de content met mindere gear te clearen doet er niet toe. I am 85 ... must kill LK .. now.... Dan was de release met Kara een stuk beter. Alhoewel dat hele progress systeem met sleuteltjes daar ook niet top of the bill was qua uitvoering. Als je Kara niet kon kon je geen enkele opvolgende instance meer doen. Anyway. Balancing is preciair. Als je iedereen het gevoel kunt geven dat er nog iets te halen is dan doe je het mi goed.

Maar in WoW was een guild wel echt een guild. Een groep waarmee je samen iets (of niets) bereikte. Ik hoop dat guilds in SWTOR die status ook weer krijgen. Want in dat andere spel was de toegevoegde waarde van een guild een gezellige chat. Met pugs kon je de content wel doen.

Voor nu vermaak ik me prima in ToR. Het voelt bij vlagen iets te makkelijk aan maar de quests die elkaar opvolgen in een verhaal vind ik erg tof. Beter dan zone z binnenwandelen en overal maar kill y mobs quests tegenkomen. Hier moet/kun je het ook maar past het beter binnen een storyline.

• Ienni1983
wachten duurt laaaaaang :P

• MrVegeta
Oh yea, attunement. Dat was gaaf! Rep grinden voor je een instance in kon enzo. Ja dat vond ik wel tof, dingen waren toen tenminste nog wat exclusief en je werd beloond voor je werk.

[ Voor 69% gewijzigd door MrVegeta op 27-12-2011 16:37 ]

Verwijderd

Ashrah dan moet je natuurlijk niet alleen mijn posts quoten maar alles wat ermee te maken heeft. Of probeer je het misschien opzettelijk uit context te halen?

Anyway de discussie was een paar uur geleden al afgelopen en ik ga er niet nog een keer aan beginnen. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken. :w :z

• Ashrah
Vanochtend 43 aangetikt op mijn Darkness Assassin en mijn Artificing naar 400 geholpen (voor downtime), ben wel telkens blut maar de lightsabers die ik kan maken vinden al gretig aftrek dus dat zou zichzelf ook snel moeten oplossen.

Belsavis is een goed opgezetten planeet al heb ik telkens het idee dat ik missies mis ... kom door complete gebieden waar ik geen enkele quest te doen heb en die dus alleen maar dienen te lijken als "opvulling" of zijn dat toevallig gedeelten waar de republic zijn quests heeft .......

Hopelijk eind van de week 50 dan kan ik daarna door gaan met mijn Operative of Juggernaut (I'm tha Jugganaut bitch!) voorlopig vermaak ik me in ieder geval nog wel even.

-----------------------------------------
MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:36:
Oh yea, attunement. Dat was gaaf! Rep grinden voor je een instance in kon enzo. Ja dat vond ik wel tof, dingen waren toen tenminste nog wat exclusief en je werd beloond voor je werk.
Imo was TBC de beste wow uitbreiding alhoewel attunement inderdaad pijnlijk kon zijn, Wotlk/Cata hebben het echt te simpel gemaakt naar mijn mening en ik heb het dan ook met tussenpozen uiteindelijk voor gezien gehouden.

[ Voor 13% gewijzigd door Ashrah op 27-12-2011 16:42 ]

• Dakreal
RJOttenheim schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:33:
[...]
Maar in WoW was een guild wel echt een guild. Een groep waarmee je samen iets (of niets) bereikte. Ik hoop dat guilds in SWTOR die status ook weer krijgen. Want in dat andere spel was de toegevoegde waarde van een guild een gezellige chat. Met pugs kon je de content wel doen.
Ik hoop het ook, ik was er 1 gejoined maar ook onzettend snel weer uit gegaan.
Als ik ergens niet tegen kan dan is het 1 grote vragenstroom van mensen die zelf niets meer willen uitzoeken.

• RJOttenheim
Ashrah schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:32:
Anyway Gab3 veel plezier in EQ2 wat al een slap aftreksel van EQ was wat ik jarenlang met plezier heb gespeeld. Ik denk niet dan "een beetje beta bij een vriend spelen" je een goede indruk van een spel geeft en de meeste filmpjes op internet waren echt van belachelijke kwaliteit dus ook niet echt een graadmeter.
Grappig. Precies wat ik ook dacht toen ik EQ2 als referentie voorbij zag komen. Overigens EQ1 vind ik qua strategie bij boss encounters nog een van de sterkere MMO's. Positioneren was daar wat meer dan alleen maar dan "Spank mob from behind". Heal rotations ... mob pulling (monk anyone ?) enz.

Daar mag Bioware van mij ook wel even gaan kijken :)

• Ashrah
RJOttenheim schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:39:
[...]

Grappig. Precies wat ik ook dacht toen ik EQ2 als referentie voorbij zag komen. Overigens EQ1 vind ik qua strategie bij boss encounters nog een van de sterkere MMO's. Positioneren was daar wat meer dan alleen maar dan "Spank mob from behind". Heal rotations ... mob pulling (monk anyone ?) enz.

Ja inderdaad, mag daar graag aan terugdenken, 100 man raids voor worldbosses, complete slagtingen en maar hopen dat je spullen er nog waren na een corpserun van een half uur ....... lol

• Black Eagle
  • Niet online
Moet zeggen dat ik dit toch wel een welkome fix vind.
NPCs no longer attempt to engage vanity pets in combat.
Zelf meerdere keren ellende mee gehad. Ben je een boss aan het afmaken en de laatste 1% wordt die friendly zodat je met hem kan praten om de quest af te ronden. Loopt die continue achter m'n pet aan en ik kan niet met hem praten. Uiteindelijk m'n pet uit gezet en toen resette de boss, waardoor ik mijn quest kon afronden. Maar zulke problemen heb ik ook vaker gehad, ben je moet een groep bezig, komt er een 2de groep op je pet af. Doe je vervolgens een Force Cloack blijf je in combat omdat ze achter je pet aan blijven gaan.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
KoekjevanLU schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:37:
Whahaha, dit soort redeneringen zijn inderdaad top. We lopen inderdaad met zijn allen als een kudde makke schapen achter dergelijke 'über-gamers' aan, onze grote voorbeelden! }:O
:)
Doet me een beetje denken aan PC gamers die maar blijven zagen over "brakke console ports" en ondertussen in bijna een adem vertellen dat ze al 10 uur hebben zitten in een spel waarvan ze nog steeds de 'demo' (alsin, gedownload hebben) spelen.

Aan de ene kant herken ik het gevoel wel, maar aan de andere kant wil ik nu niet meer zoveel tijd steken in het kunnen runnen van een instance (al het grinden van mats e.d., of een set nature resist gear voor die kloterige bugdungeon). Ik speel dat deel van het spel gewoon niet meer. En het is voor developers ook gewoon niet rendabel voor een groep van 1% zoveel tijd te investeren. En zelf heb ik ook basoluut niet de behoefte meer om van een spelletje bijna een 2e baan te maken. Heck, zelfs ICC-ready worden in WoW destijds vroeg al een flinke tijdsinvestering.
MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:44:
Er zijn achievements in SWTOR en dan nog is dat natuurlijk niet genoeg hé. Voor sommige spelers is status gewoon belangrijk in een MMO (logisch lijkt me).
Ik weet neit of dat zo logisch is. We zijn allemaal puisterige nerds zonder sociaal leven, laten we nu niet doen alsof de ene nerd beter is dan de andere ;)
EnigmaNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:46:
Het gaat die mensen niet om de hardmodes. Het gaat hen om het kunnen zeggen dat zij een boss lekker wel gekilled hebben en jij lekker niet. Beetje "in het land der blinden is een-oog koning", de oppernerd die een 'mindere' nerd vertelt dat 'ie nerd is :)
MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:49:
Mjah... hardmodes. Ze zijn moeilijk omdat ze moeilijk zijn gemaakt. Niet zozeer interessanter ofzo, meeste gevechten verschilden niet zoveel met de normale versie behalve meer damage en meer hp.

Nou ja, laten we het er op houden dat het een vrij delicate balans is voor Bioware. Want de elitsts zijn vaak ook een drijvende veer (... wat?) achter een MMO.
Hoezo zijn ze dat?

Die "elitists" hebben met hun geneuzel over theoretische DPS meer kapot gemaakt dan dat ze bijgedragen hebben.
MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:36:
Ik heb nog een zweepje en een leren pakje voor je in de aanbieding ;)
RJOttenheim schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:39:

Ik heb DAoC gespeeld en daar was "Caer Sidi" 'overwinnen' gewoon een kwestie van zoveel mogelijk mensen meenemen. Hoppa, met dik 100 man in een dungeon :D

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 16:53 ]

https://niels.nu

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:12
Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:52:Ik heb DAoC gespeeld en daar was "Caer Sidi" 'overwinnen' gewoon een kwestie van zoveel mogelijk mensen meenemen. Hoppa, met dik 100 man in een dungeon :D
Caer Sidi fuuuuuuuu! En zelfs met 100 man moest je bepaalde mobs buggen omdat je sommige mobs amper alleen afkon.
Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:52:Die "elitists" hebben met hun geneuzel over theoretische DPS meer kapot gemaakt dan dat ze bijgedragen hebben.
Das dan nog altijd een grotere bijdrage dan de grote hoeveelheden casuals die zo lang liepen te klagen dat ze ook epics wouden zonder zoveel tijd te hoeven te investeren en dat uiteindelijk voor elkaar kregen ook.

[ Voor 36% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-12-2011 16:59 ]

• MrVegeta
Even wat selectief quote werk,
Hoezo zijn ze dat?

Die "elitists" hebben met hun geneuzel over theoretische DPS meer kapot gemaakt dan dat ze bijgedragen hebben.
Er wordt opgekeken (of neergekeken als je /jelly bent) tegen high level guilds die instances doen. Volgens mij waren er zelfs livestream die door duizenden werden bekeken als zij nieuwe content gingen doen. Ook zijn zij vaak spelers die dingen uitzoeken waardoor het makkelijker wordt voor de gewone speler. Deze spelers maken youtube accounts met tips/tricks en andere dingen die worden opgepikt enzo. Tenminste zo kijk ik er tegen aan :)
Ik weet neit of dat zo logisch is. We zijn allemaal puisterige nerds zonder sociaal leven, laten we nu niet doen alsof de ene nerd beter is dan de andere
Ja maar ik ben liever een puisterige nerd waar 1000 anderen tegenop kijken dan ééntje die genegeerd wordt in de chat. (True story btw).

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:08
in den beginnen kon je in wow (usa versie dan) ook met meer dan 5 straholme etc lopen, en dan nog wipen met 15 man :P

Toch gaaf als niemand een idee heeft hoe je een spel moet spelen zelfs niet op lvl60. eigenlijk veel meer fun dan de georiganiseerde elitists raids die de laatste jaren norm waren (vandaar dat ik ook met wow ben gekapt, het moet wel leuk blijven, geen werk/verplichting)

• jessy100
even nog 1 vraagje tussendoor: hoe kan het dat EA mijn betaling direct binnen heeft, en dat ik 3-5 dagen moet wachten vanaf het moment dat ze teruggestort hebben?

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:28
jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:03:
even nog 1 vraagje tussendoor: hoe kan het dat EA mijn betaling direct binnen heeft, en dat ik 3-5 dagen moet wachten vanaf het moment dat ze teruggestort hebben?
Omdat dat meestal een handmatige actie is.

LinkedIn - Collega worden?

• jessy100
Evilbee schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:04:
[...]

Omdat dat meestal een handmatige actie is.
hmm oke. iemand nog een goede site waar je online keys kan kopem (NIET ORIGIN)
jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:05:
[...]

hmm oke. iemand nog een goede site waar je online keys kan kopem (NIET ORIGIN)
Keys voor de game zelf of voor de timecards?

• jessy100
Metalkai schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:05:
[...]

Keys voor de game zelf of voor de timecards?
beide eigenlijk.

Verwijderd

Hup, vijf uur. Gief servers :P

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32

Phydomir

Dennis

Grindtegel schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:03:

Toch gaaf als niemand een idee heeft hoe je een spel moet spelen zelfs niet op lvl60. eigenlijk veel meer fun dan de georiganiseerde elitists raids die de laatste jaren norm waren (vandaar dat ik ook met wow ben gekapt, het moet wel leuk blijven, geen werk/verplichting)
Helemaal mee eens. Deed van de week Cademimu met een groep waarvan nog niemand hem had gedaan. Met zijn vieren door gewoon te proberen de boss encounter geleerd en dat was heel erg tof.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• MrVegeta
Ja ik zat bij iemand in groep voor Taral V die na één wipe op een boss "FUCK THIS, let me google it!" riep :')
Grindtegel schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:03:
in den beginnen kon je in wow (usa versie dan) ook met meer dan 5 straholme etc lopen, en dan nog wipen met 15 man :P

Ja mijn eerste raid :>

[ Voor 71% gewijzigd door MrVegeta op 27-12-2011 17:07 ]

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Ik dacht het zelfde ;)
Pagina: 1 ... 19 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.