Black Eagle schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:03:
Persoonlijk vind ik de UI echt belabberd. Dit is echt iets waar ik me gigantisch aan erger in het hele spel. Niet mogelijk om vensters te verslepen, maximaal 2 vensters tegelijk open, bij een 3de venster sluit er 1. Ik krijg het bijvoorbeeld niet voor elkaar om tegelijk mijn AH venster open te hebben en mijn cybertech recipies. Altijd sluit er 1.
Of de companion skill bar :/ Skills zijn niet te slepen, dus het is of een klein 4-icon bar onder zijn health-bar, of het is meteen een 12-icon balk links/onder/rechts, waar je nog niet eens de helft effectief gebruikt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Quartant
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-03 12:37
SinergyX schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:13:
[...]

Of de companion skill bar :/ Skills zijn niet te slepen, dus het is of een klein 4-icon bar onder zijn health-bar, of het is meteen een 12-icon balk links/onder/rechts, waar je nog niet eens de helft effectief gebruikt.
Er komt vast en zeker wel een bartender/domino/bongo's mod zoals in WoW zat maar dan voor deze game! We zullen het allemaal wel zien. Tot nu toe vind ik de standaard UI gewoon goed bruikbaar ;) Er zullen altijd verbeteringen zijn, maar daar is het een MMO voor en dus even afwachten hoe het allemaal uitpakt!

Wil best wel weten wat ik nou aan die Legacy XP heb, maar dat komt wanneer het komt :)

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-11 23:34
Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:05:
Ik heb 'em ook niet gepreordered omdat ik ook bang was dat het tegen zou vallen, en omdat ik voor mezelf bedacht had geen MMO's meer te gaan spelen. Gelukkig viel het mee, en ben ik wat betreft het volhouden van "minder gamen" een slappe zak :P
Hm, ik zat in de guild <Casual Reserves> maar was al gauw 6 levels hoger dan de nummer twee. Sigh. Ik had de game ook laat gepreorderd, pas na mijn beta weekend. Een game waar je in 20 uur in stopt in 2 dagen dat mag het wel waard zijn. Ben erg benieuwd naar de end game content want tot nu toe zijn de flashpoint bosses niet bijster interessant.

En ik wil een Rancorn in zijn zak schoppen :p

Je companion kan je toch gewoon laten autocasten? Als je dat ook nog moet micro'en, wat een werk...

[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 27-12-2011 14:16 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Ik betrap me er elke keer weer op dat ik me laat leiden in mijn keuzes door de affection gain (of loss) van mijn companion. Als ik weer een -# zie popuppen bij een keuze dan gaan mijn vingers weer naar de Esc toets en begin ik het stukje overnieuw.

Dat heb ik ook bij de keuzes an sich. De 3 keuzes zijn altijd een 'beschrijving' of richting van wat je gaan zeggen. Vaak als ik de keuze heb genomen wordt er toch niet gezegd wat ik had verwacht en begin ik het stukje overnieuw.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Verwijderd

Weet er trouwens iemand wanneer het sharden uitgezet wordt?

En is het ook mogelijk om de tekstkleur aan te passen van /say? Ik zat gisteren in een restzone wat te gatheren en ik zag een heel gesprek voorbij komen maar pas na een paar regels had ik het door dat ze vlak naast me stonden en niet in general aan het praten waren.

• Quartant
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-03 12:37
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:16:
Weet er trouwens iemand wanneer het sharden uitgezet wordt?

En is het ook mogelijk om de tekstkleur aan te passen van /say? Ik zat gisteren in een restzone wat te gatheren en ik zag een heel gesprek voorbij komen maar pas na een paar regels had ik het door dat ze vlak naast me stonden en niet in general aan het praten waren.
Ja, op het schermpje van je chat rechtermuisklikken en dan opties! Daar kan je de kleuren in aanpassen

Verwijderd

nou kan wel zeggen dat ook WoW had grote bugs en mayor malfunctions toen het net begon ..........
heb mee gemaakt dat onze server crashde omdat we met 3 raids in orgrimar zaten alle hordes te killen XD

elk spel heb met launch bugs en troep is het niet daarom dat we nu spelen ?? willen we dat juist niet meemaken ??? ik wel in ieder geval
als ik kijk naar wat ze nu al gefixed hebben .. hun hebben in elk geval weinig thuis gezeten met de kerst XD

wat warzones betreft is nog dikke prut lvl 40+ bij lvl 10 in dat is wel beetje jammer maar dat zal wel veranderen.
world pvp begint bij ons nu ook te komen.. leuke tijden komen eraan :D Gank festen Etc ik ben er klaar voor :P

Verwijderd

Quartant schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:17:
[...]

Ja, op het schermpje van je chat rechtermuisklikken en dan opties! Daar kan je de kleuren in aanpassen
Top, thanks!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:03:
[...]

Mjah dat hoor ik van meer maar dat komt doordat alle classes een heel verhaallijn heeft, ingesproken en met animaties dat kost ontzettend veel tijd om te maken dus ze hadden simpelweg geen tijd/budget om meerdere classes te maken. Ik weet niet precies hoe de verschillende advanced classes verschillend zijn maar 8 classes keer 2 advanced classes keer 3 talent tree's is 48 verschillende mogelijkheden.
Min 8 want er zijn 8 shared trees :) .... dus 40 totaal

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-11 16:09
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:17:
wat warzones betreft is nog dikke prut lvl 40+ bij lvl 10 in dat is wel beetje jammer maar dat zal wel veranderen.
world pvp begint bij ons nu ook te komen.. leuke tijden komen eraan :D Gank festen Etc ik ben er klaar voor :P
Wordt gebalanced hoor. Enige voordeel dat hogere levels hebben zijn hun skills.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• MrVegeta
nou kan wel zeggen dat ook WoW had grote bugs en mayor malfunctions toen het net begon ..........
heb mee gemaakt dat onze server crashde omdat we met 3 raids in orgrimar zaten alle hordes te killen XD

elk spel heb met launch bugs en troep is het niet daarom dat we nu spelen ?? willen we dat juist niet meemaken ??? ik wel in ieder geval
als ik kijk naar wat ze nu al gefixed hebben .. hun hebben in elk geval weinig thuis gezeten met de kerst XD

LabsTipJr schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:19:
[...]

Min 8 want er zijn 8 shared trees :) .... dus 40 totaal
Wat houd dat in dan?

Gesproken als een echte Aliance WoW kiddie ( ;) ).

Tja in SWTOR kan je niet eens een goede raid opzetten om de andere fractie aan te vallen door het Shard systeem of wel?

[ Voor 79% gewijzigd door MrVegeta op 27-12-2011 14:20 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Tyoi schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:16:
Ik betrap me er elke keer weer op dat ik me laat leiden in mijn keuzes door de affection gain (of loss) van mijn companion. Als ik weer een -# zie popuppen bij een keuze dan gaan mijn vingers weer naar de Esc toets en begin ik het stukje overnieuw.
Ik overlaad mijn companion gewoon met gifts, om vervolgens compleet darkside te gaan in alle gesprekken :D

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:19:
[...]
Ik overlaad mijn companion gewoon met gifts, om vervolgens compleet darkside te gaan in alle gesprekken :D
Hmmm, heb ik ook overwogen,maar daarvoor moet ik geld uitgeven aan underword trading terwijl ik alle underworld metals nodig heb :P

En dat gifting systeem is ook nog best wel even uitzoekwerk. Niet alle companions pikken alle gifts, en dan zit je je storage gewoon vol te proppen aangezien die shit niet stackt.

6) You just checked it.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:15:
Je companion kan je toch gewoon laten autocasten? Als je dat ook nog moet micro'en, wat een werk...
Yup, die doet z'n ding gewoon.
Tyoi schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:16:
Hmm, dat heb ik helemaal niet. Maar 'toevallig' heb ik op m'n Sith Sorc die full Dark gaat een companion die bij die stijl past, en bij m'n BH weer een companion die juist pro "Light" keuzes is. Ik speel m'n characters gewoon zoals ik ze wil spelen en baseer daar m'n keuzes op. Maar een "vriendelijke" Sith Sorc had niet echt gewerkt kwa companion keuzes. Boeit me op zich ook niet zo veel. Ik ga toch niet trouwen met Khem Val en m'n female BH kan ook niet trouwen met Mako omdat same-sex niet werkt.
Nog geen servercrashes meegemaakt in SW:ToR, vlak na de EU launch was dat schering en inslag idd.

https://niels.nu

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
@ Terror henkie

hoe kan je nou weten hoe de openingsperiode was van WoW als je 12+ moest zijn terwijl je 11 was toen het uitkwam?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:25:
@ Terror henkie

hoe kan je nou weten hoe de openingsperiode was van WoW als je 12+ moest zijn terwijl je 11 was toen het uitkwam?
zeker ik wel

ben je beetje jalours dat je pas net 13 ben ofzo ???

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-11 21:28
Terror Henkie Kun je het aub netjes houden?

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:25:
[...]

zeker ik wel

ben je beetje jalours dat je pas net 13 ben ofzo ???
Ben al even 27 jaar :) Bedankt voor de intresse.
Die zijn ook wel cool, het valt me op dat deze types wezens nogal lak hebben aan normen en waarden ( aan de hand van story-line verkregen informatie :P )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:15:
De pest bij mijn lieftallige dame, elke spawn/teleport/death reset dus de skills die je uit hebt staan. Ik heb standaard dus die leap-attack uitstaan (ze moet achter me blijven), maar die gaat dus continue weer aan.

Hetzelfde geld voor die taunt, die moet ze niet gebruiken als ze Sniper mode aan heeft staan (guardmode zou het wel kunnen, maar veel verschil geeft dat nog niet). Grenade zet ik nonstop aan, maar gebruikt ze niet, melee heeft ze niets dus ze blijft maar als een zoutzak staan als er weer een melee gast komt of een AoE ability.

Ik had haar lore doorgelezen (Kilaya ofzo?), meedogeloze sniper, perfect in combat.. dat is ze helemaal niet. Het zou geweldig zijn als ze ook als sniper zou gedragen, Cover gaan, Ambush, Cripple. Nee, liever doodleuk blijven staan. Al zou je haar maar een 'go to' kunnen geven, zodat je soms tactisch bosses kon pullen waar ik niet makkelijk bij kon cover-zitten. En eindelijk de mogelijkheid om haar een snipergun te geven, ipv dan pistool-flut-ding :P

Begin nu wel haar 'style' te begrijpen in quests (keuzes die je +15 of zelfs +30 kunnen geven), maar wat krijg je precies als je die 10.000 hebt volgemaakt?

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 27-12-2011 14:32 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Hydra
Spreken die trouwens "engels"? Je ziet eigenlijk dat vrijwel alles wat geen speelbaar ras is ook z'n eigen 'taal' spreekt. Ik weet alleen niet of het voor die inktvissen ook geldt.

Verwijderd

Ik neem aan dat ze die warzones wel gaan aanpassen als er straks genoeg level 50's zijn. Dus net als in WoW verdelen in brackets 10-19 20-29 etc.

Nog niets over kunnen vinden trouwens. Iemand wel?

• sjepper
Vind altijd al leuk race maar ik zag ze ingame als jedi champion en ik dacht meteen :DIE WIL IK!

• MrVegeta
Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:28:
Ben al even 27 jaar :) Bedankt voor de intresse.
En dan nog gamen met 12 jarigen :')

;)

Straks maar even kamer opruimen, douchen, boodschappen doen en langs de sportschool. Kom ik daar ook nog eens. 17:00 weer represent om de bonus quest van die oorlog planeet te doen (gave planeet btw, niet zo statisch als de anderen).
SinergyX schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:28:
De pest bij mijn lieftallige dame, elke spawn/teleport/death reset dus de skills die je uit hebt staan. Ik heb standaard dus die leap-attack uitstaan (ze moet achter me blijven), maar die gaat dus continue weer aan.
Ugh ja, raar dat dat er inzit :/

[ Voor 28% gewijzigd door MrVegeta op 27-12-2011 14:30 ]

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:23:
[...]
Hmm, dat heb ik helemaal niet. Maar 'toevallig' heb ik op m'n Sith Sorc die full Dark gaat een companion die bij die stijl past, en bij m'n BH weer een companion die juist pro "Light" keuzes is. Ik speel m'n characters gewoon zoals ik ze wil spelen en baseer daar m'n keuzes op. Maar een "vriendelijke" Sith Sorc had niet echt gewerkt kwa companion keuzes. Boeit me op zich ook niet zo veel. Ik ga toch niet trouwen met Khem Val en m'n female BH kan ook niet trouwen met Mako omdat same-sex niet werkt.
[...]
Kben ook BH: Powertech, maar dan wel male. Kwist niet dat je kon trouwen? Maar als ik het goed heb is affection toch (ook) voor de 'moeite' die je companion in crafting e.d. stopt. Hoe meer affection, hoe meer kans je een betere gecraft item krijgt?

6) You just checked it.

• sjepper
Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:29:
Spreken die trouwens "engels"? Je ziet eigenlijk dat vrijwel alles wat geen speelbaar ras is ook z'n eigen 'taal' spreekt. Ik weet alleen niet of het voor die inktvissen ook geldt.
Ik weet wel dat ze in de films in de jedi council / order zaten ? dus ze spreken vast engels.

• Phydomir
  • Laatst online: 20:13

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:29:
Ik neem aan dat ze die warzones wel gaan aanpassen als er straks genoeg level 50's zijn. Dus net als in WoW verdelen in brackets 10-19 20-29 etc.

Nog niets over kunnen vinden trouwens. Iemand wel?
Waarom zouden ze? Die warzones zin zo gebouwd dat de dmg/heal gelijk wordt getrokken. Je mist alleen bepaalde abilitys omdat je nog niet lvl50 bent.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-11 16:10
SinergyX schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:28:
[...]

Dat is wel heel irritant ja. Op mijn eerste companion wilde ik ook wat skills uitzetten (o.a. een 2.5s charge, die dus pas afging als ik een mob al zo goed als dood had), maar die werden dus om de haverklap weer aangezet. Die bug mogen ze wel eens fixen.
Nu heb ik een healer companion, waarbij ik gelukkig geen skills uit wil/hoef te zetten.
Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:29:
De "inktvissen" spreken ook basic ja. Dus die zijn wel een mogelijkheid om als speelbaar ras toegevoegd te worden.
Tyoi schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:30:
[...]

Kben ook BH: Powertech, maar dan wel male. Kwist niet dat je kon trouwen? Maar als ik het goed heb is affection toch (ook) voor de 'moeite' die je companion in crafting e.d. stopt. Hoe meer affection, hoe meer kans je een betere gecraft item krijgt?
Met hogere affection craften ze sneller (dus er gaat wat tijd af van de tijd die je in je "kookboek" ziet staan) en "beter" (meer succeskans/hogere kans op een craft met mod slot). Dat staat wel ergens tijdens een laadscherm.

[ Voor 77% gewijzigd door Thormodo op 27-12-2011 14:41 ]

• Hydra
Tyoi schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:30:
Dat weet ik niet. Sowieso is de wiki op dit moment nog niet echt goed gevuld, mensen zijn te druk met spelen kennelijk :)
sjepper schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:30:
Ik weet wel dat ze in de films in de jedi council / order zaten ? dus ze spreken vast engels.
Da's geen voorwaarde toch? Je kun kennelijk in-game ook de niet "engels" sprekende rassen (zoals Wookies) gewoon verstaan. Ik ga er vanuit dat ze iets van een translator bij zich hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 14:32 ]

Verwijderd

Phydomir schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:30:
[...]

Waarom zouden ze? Die warzones zin zo gebouwd dat de dmg/heal gelijk wordt getrokken. Je mist alleen bepaalde abilitys omdat je nog niet lvl50 bent.
Dan ben je als lowlevel dus per definitie kansloos in warzones dalijk? Met als gevolg dat je op lowlevel zo goed als niet kan pvpen.

• Dakreal
MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:30:
[...]

En dan nog gamen met 12 jarigen :')

;)

Ugh ja, raar dat dat er inzit :/
Heb ze het liefst nog jonger! :P
j/k. ofc!

Maar euh, gamen is voor iedereen toch? O-)

• MrVegeta
Zou het leuk zijn geweest als je de spec van je companions kon aanpassen? Ik zou dat wel tof hebben gevonden eigenlijk. Kan je betere speelstijl ontwerpen en meer variatie in de game.

Gamen is voor iedereen ja :D

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 27-12-2011 14:33 ]

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:32:
Dan ben je als lowlevel dus per definitie kansloos in warzones dalijk? Met als gevolg dat je op lowlevel zo goed als niet kan pvpen.
Nee, je bent net zo sterk als de rest, alleen mis je wat skills. Taktiek in je groep is sowieso veel belangrijker dan individuele skills.
MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:32:
Zou het leuk zijn geweest als je de spec van je companions kon aanpassen? Ik zou dat wel tof hebben gevonden eigenlijk. Kan je betere speelstijl ontwerpen en meer variatie in de game.
Zou me niks verbazen als je dat nog in kon stellen. Je kunt ze nu wel op passive zetten maar misschien dat je later nog meer settings in kunt stellen. Op dit moment is hoe ze zich gedragen wel afhankelijk van of je ze een melee weapon of een ranges weapon geeft in ieder geval.

[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 14:34 ]

• MrVegeta
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:32:
Teamskill > eigen skill. Maar pvp laat ik sowieso gewoon achter me liggen, hutball lijkt me wel leuk maar dan wil ik het over TS doen met wat guildies.

[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 27-12-2011 14:35 ]

• defiler1974
  • Laatst online: 27-09 16:48

Vergeet niet dat dit wel 6 jaar geleden was natuurlijk. Wow heeft nu gewoon de standaard gezet en elke MMO heeft er mee te maken, of ze willen of niet. (voornamelijk omdat een deel van hun klanten nog bij wow aan het spelen is.)

Een verkeerde launch van een MMO kan een behoorlijk probleem zijn tegenwoordig vanwege de harde concurrentie op dit gebied. Ik denk dat SWTOR een goede start heeft gemaakt, in ieder geval geen berichten gehoord van grote uitval of problemen.

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Kan je het ook voor elkaar krijgen dat je healing companion (Mako, voor BH's) ook alleen gaat healen? Ik heb vaak dat ze een beetje om zich heen aan het schieten is terwijl ik wel een heal wil hebben. (Yes, handmatig kan natuurlijk ook)

6) You just checked it.

• Hydra
defiler1974 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 4:34:
Een verkeerde launch van een MMO kan een behoorlijk probleem zijn tegenwoordig vanwege de harde concurrentie op dit gebied. Ik denk dat SWTOR een goede start heeft gemaakt, in ieder geval geen berichten gehoord van grote uitval of problemen.
Idd. Enige minpunt was de queues, maar ik ben gewoon op een andere server gaan spelen.
Tyoi schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:34:
Kan je het ook voor elkaar krijgen dat je healing companion (Mako, voor BH's) ook alleen gaat healen? Ik heb vaak dat ze een beetje om zich heen aan het schieten is terwijl ik wel een heal wil hebben. (Yes, handmatig kan natuurlijk ook)
Die schiet skills uitzetten? Alleen zat er tot nu toe in ieder geval een bug in dat ze automatisch gereset werden kennelijk.

[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 14:36 ]

• MrVegeta
Tyoi schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:34:
Mjah je kan de DPS skills uitzetten maar die moet je telkens weer resetten. Je kan een healing skill van je companion koppelen aan een knop op je keyboard (F1 ofzo) en dan een knop om je zelf te targetten (F2 ofzo) en dan kan je vrij snel jezelf healen.

• Dakreal
defiler1974 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:34:
[...]

Vergeet niet dat dit wel 6 jaar geleden was natuurlijk. Wow heeft nu gewoon de standaard gezet en elke MMO heeft er mee te maken, of ze willen of niet. (voornamelijk omdat een deel van hun klanten nog bij wow aan het spelen is.)

Ik heb bewust het spel op 20 december laten liggen om hem te kaufen op de 21e. Het enigste waar ik op moest wachten was de installer en tot dat ik naar huis mocht. Voor de rest geen server problemen gehad. Ook een "standaard" population server genomen en ik heb nog geen enkel keer een issue ondervonden.

Dus wat mij betreft petje af!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Ik ben van plan op het spel te kopen, heb wel wat uren in de Beta gestoken en dat was erg leuk om te doen. Maar ik ben helaas niet toegekomen aan het vliegen (eigen schip). Hoe is dit? Is het het alleen vliegen van punt A naar punt B of zijn er meer leuke dingen te doen met vliegen?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
je hebt combat operations, heb je objectives die je dient te vervullen...

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-11 23:28
TheKillingBean schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:39:
Ik ben van plan op het spel te kopen, heb wel wat uren in de Beta gestoken en dat was erg leuk om te doen. Maar ik ben helaas niet toegekomen aan het vliegen (eigen schip). Hoe is dit? Is het het alleen vliegen van punt A naar punt B of zijn er meer leuke dingen te doen met vliegen?
Het is een los spel element. Je hebt verschillende missies. Bepaalde objecten vernietigen of juist beschermen. Erg leuk om te doen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• MrVegeta
Je hebt nog geen controle over je eigen schip, je vliegt naar verschillende planeten en je hebt space missies waar je over een vaste route vliegt en verschillende objectives moet voltooien. Zijn best leuk, vooral dat je steeds je schip kan/moet upgraden :)

Verwijderd

ik vind dat het wel beetje tegen valt maar ik heb dan ook eve gespeeld ..
de missies met je shipzijn meer een beetje star fox achtig

en ja je gebruikt je ship ook om van punt A naar punt B te vliegen
verder heb ik nog niet heel erg veel tijd met de missies door gebracht simpelweg om dat het me niet trekt op deze manier had het ook leuker gevonden als we zelf loos door de ruimte hadden kunnen vliegen

maarja daar heb je EVE voor XD

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:36:
[...]

Mjah je kan de DPS skills uitzetten maar die moet je telkens weer resetten. Je kan een healing skill van je companion koppelen aan een knop op je keyboard (F1 ofzo) en dan een knop om je zelf te targetten (F2 ofzo) en dan kan je vrij snel jezelf healen.
Mijn Mako doet gewoon auto heal, tenzij Mako zelf de nodige heal nodig heeft maar dan is het zaak om aggro over te nemen. Het kan zijn dat je icon volgen nog aan staat. Soms als je wilt dat Mako niet blijft plakken bij mobs dan kun je op het icoontje volgen drukken. Je moet daarna wel weer op hetzelfde icoontje drukken om haar weer aan het werk te zetten anders doet ze helemaal niets meer.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 14:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:44:
[...]

Mijn Mako doet gewoon auto heal, tenzij Mako zelf de nodige heal nodig heeft maar dan is het zaak om aggro over te nemen.
je heb ook verschillende stances waar jeje compainion in kan zetten bijv healing of attacking mode

• MrVegeta
Ik heb gewoon C2-N2 in wat toffe blauwe items gestopt en die neem ik mee als healer, werkt erg goed!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Quartant schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:37:
Iemand al trouwens van de Endgame op lvl 50 geproefd? Ben daar op het moment extreem benieuwd naar! Begint toch dichtbij tekomen
Yup, Black Thalon Hardmode gedaan. Best simpel, maar dit is blijkbaar de entry hardmode flashpoint.
Daarna nog eentje geprobeerd (degene rechts van Foundry)... grrr waarom kan ik nu ineens niet op de naam komen :P.
Die was ook goed te doen totdat we bij de laatste baas kwamen. Deze heeft een healer + een sergeant die een shield op de baas gooit. Helaas deed deze baas zoveel dmg dat onze healer het niet vol hield. Na een paar tries (grappige tactieken gebruikt waarbij we 1 van de adds kiten, zodat we die snel konden slopen) zijn we er maar mee opgehouden. Gear was daar het probleem zo te zien.
Anderen konden we niet testen, want de flashpoints hadden nog geen "play hardmode" optie ingebouwd op level 50.

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 27-12-2011 14:48 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Domize
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-04-2024
Die queues zijn soms best wazig als je zit te wachten. Zo begint het vaak met bijvoorbeeld 700 (90 minuten ongeveer) wachtende voor mij en dan plotsklaps (zeg 5 minuten) zit ik in het spel. Ikke nie snap nie.

Zie trouwens bijna elke dag behoorlijk wat republic tweakers voorbij rennen op de "The Red Eclipse" server. Doe de volgende keer ff terug zwaaien als je iemand van de Veni Vidi Wiped guild voorbij ziet hollen. Zit al dagen /wave /hello te doen maar niemand ziet me. Doen jullie het erom of ruikt m'n deo gewoon niet lekker? :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:46:
[...]

je heb ook verschillende stances waar jeje compainion in kan zetten bijv healing of attacking mode
Klopt ik heb nu 3 companions maar gebruik Mako alleen. Puur voor de heal en daarmee gaat het nog steeds prima. (lvl 39 mercenary).

• Hydra
Ik zit wel met een aardig dilemma trouwens: met m'n BH verder of met m'n Sorc. Sorc is level 20, maar BH is ook wel erg leuk. Keuzes...keuzes...

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Heb in het weekend tot level 12 gespeeld op mijn Jedi Guardian. Nu een paar vragen voor de mensen die al een paar levels hoger zijn als mij ;)

- Op welk level kan je je eigen starship vrijspelen en kost dat veel credits?

- Op lvl 25 kan je een mount ability kopen voor 40k Credits. Is dat veel? (lees: credits bijhouden tot dat level of heb je tegen dan al genoeg?)

- Flashpoints: Werken deze zoals instances in Vanilla WoW? (Zoek party, loop naar ingang en have fun?)

• Hydra
Evengeduld schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:58:
Heb in het weekend tot level 12 gespeeld op mijn Jedi Guardian. Nu een paar vragen voor de mensen die al een paar levels hoger zijn als mij ;)

- Op welk level kan je je eigen starship vrijspelen en kost dat veel credits?
Afhankelijk van wanneer je je class quest doet. Zo rond de level 15.
- Op lvl 25 kan je een mount ability kopen voor 40k Credits. Is dat veel? (lees: credits bijhouden tot dat level of heb je tegen dan al genoeg?)
Ik vind het meevallen. Ik heb op level 20 zo'n 36k.
- Flashpoints: Werken deze zoals instances in Vanilla WoW? (Zoek party, loop naar ingang en have fun?)
Pretty much, ja.

Die mount ability, gaan die los van je digital CE ding? Daar kreeg ik ook iets op lvl25, maar moet ik daar alsnog die 40k skill voor kopen? (als ik ooit 25 ga aantikken :P).

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:40
Is er al wat meer bekent of ze de maintenance tijden gaan aanpassen? Want midden op de dag de servers offline gooien slaat natuurlijk nergens op...

LinkedIn - Collega worden?

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Evengeduld schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:58:
Ik moest vanaf lvl 20~22 wel even stoppen met companion missions/crafting, maar ik had toen net voor lvl 25 de 40k. (heb DE dus hoefde geen speeder te kopen).

Vergeet je class skills niet! (dus waarschijnlijk 40K skill + 8k speeder + 10k ability's)

@Synergyx
Ja, de skill moet je nog steeds los kopen. De CE en DE krijgen de S.T.A.P speeder.

[ Voor 8% gewijzigd door Tyoi op 27-12-2011 15:04 ]

6) You just checked it.

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
Evilbee schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:02:
Is er al wat meer bekent of ze de maintenance tijden gaan aanpassen? Want midden op de dag de servers offline gooien slaat natuurlijk nergens op...
anders lees je ff de topic voordat je zon domme opmerking plaatst

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-10 08:02
Evilbee schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:02:
Ik had begrepen dat ze dit om en om gaan doen volgende keer zou maintenance dus 's nachts moeten plaats vinden voor ons.
playlogic schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:03:
Normaal reageren blijft ook een kunst.

• Evengeduld
Tyoi schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:03:
[...]

Ik moest vanaf lvl 20~22 wel even stoppen met companion missions/crafting, maar ik had toen net voor lvl 25 de 40k. (heb DE dus hoefde geen speeder te kopen).

Vergeet je class skills niet! (dus waarschijnlijk 40K skill + 8k speeder + 10k ability's)

@Synergyx
Ja, de skill moet je nog steeds los kopen.
De speeder heb ik ook via de Digital Deluxe.. misschien best stoppen met skills levelen at all sinds ik toch compleet spillziek ben als het op credits aankomt. En nieuwe ability's kunnen kopen lijkt mij wel leuk :)

• MrVegeta
playlogic schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:03:
[...]

Anders reageer je even normaal. Ik vind het knap hoeveel hier zitten die met een strak gezicht kunnen zeggen dat onderhoud van 11:00 tot 17:00 normaal is. Het was waarschijnlijk vervelender geweest als het van 17:00 tot 23:00 zou zijn maar toch :/ . Klap die boel er gewoon op 03:00 uit tot 09:00.

Gister wel leuke momenten in de chat /1 gehad. Iemand was behoorlijk overstuur omdat zijn STAP CE mount niet sneller was "then the mounts of poor people". Geweldig. En iemand "stop talking about quests in this chat!" 5 reacties er onder "HOW DARE YOU CHAT IN /1! KEEP THIS CLEAN" kerel weer helemaal terug zeiken enzo :D. Ja mooie tijden.

[ Voor 25% gewijzigd door MrVegeta op 27-12-2011 15:08 ]

• Dakreal
MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:06:
[...]

Anders reageer je even normaal. Ik vind het knap hoeveel hier zitten die met een strak gezicht kunnen zeggen dat onderhoud van 11:00 tot 17:00 normaal is. Het was waarschijnlijk vervelender geweest als het van 17:00 tot 23:00 zou zijn maar toch :/ . Klap die boel er gewoon op 03:00 uit tot 09:00.
I used to make a fuss about maintenance times.. but then i took an arrow in the knee.

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 17:59
Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:07:
[...]

I used to make a fuss about maintenance times.. but then i took an arrow in the knee.
I used to make a fuss about retarded knee jokes, but then I took a lightsaber to the balls.

http://tinyurl.com/5sdar8p

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
[...]

de enigste reden dat ik zo reageer is dat er nu al 4 paginas lang over wordt geraged dat ze alle servers tegelijk neerhalen en dat dat voor sommige landen minder leuk is. en dan vraag je zoiets ^^

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-11 20:06
goh.. leuk, ik krijg zojuist deze mail:

Bedankt voor uw bestelling bij Origin. Op uw verzoek, of op het verzoek van degene die de bestelling vervult en/of produceert, is het volgende van uw bestelling geannuleerd.

Productnaam Besteld aantal Reden voor annulering
Prepaid di 1 Anders
STAR WARS™ 1 Anders

Uw bestelgegevens:
Bestelnummer: *knip*
Besteldatum: 27 december 2011

Als u vragen over uw bestelling hebt, gaat u naar: www.findmyorder.com

Let op: Dit e-mailbericht is verstuurd vanaf een adres dat uitsluitend berichten verstuurt en waarop geen inkomende e-mailberichten worden ontvangen. U wordt vriendelijk verzocht niet op deze e-mail te reageren.

Hoogachtend,
De klantenservice van Origin
support.ea.com

AFAIK heb ik niet om annulering gevraagd en is de betaling ook gewoon binnen. iemand enig idee hoe dit kan.

• Evengeduld
Dames en Heren.

We hebben de discussie over de Maintenance nu al vaak genoeg gevoerd laten we anders voort spreken over wat echt belangrijk is namelijk de inhoud van het spel.

Verder kunnen we toch niets doen aan de maintenance tenzij je bij Bioware gaat werken en effectief helpt inplaats van dit topic te doen verzuipen in nutteloze rage.

• MrVegeta
playlogic schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:08:
[...]

de enigste reden dat ik zo reageer is dat er nu al 4 paginas lang over wordt geraged dat ze alle servers tegelijk neerhalen en dat dat voor sommige landen minder leuk is. en dan vraag je zoiets ^^
Hij vraagt of EA/Bioware zich bewust is van hun onderhoud keuze en of er plannen zijn om daar wat aan te doen. Waarom iemand reageert met dat ze het om en om gaan doen, iets wat ik niet wist. Dus die post hem is meer waardevol dan beide posts van jou voor dit topic.

Verwijderd

[...]

ze doen dat steeds verschillend het is niet dat hun vaste tijd hebben gezegd dat ze elke week maintenance doen .
ze doen ene x ter nadele van eu zone en andere x weer ten nadele van de usa zone zodat je dus niet krijg dat de ene altijd moet wachten zoals bij somige andere mmos wel het geval is

• Ienni1983
jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:09:
goh.. leuk, ik krijg zojuist deze mail:

Bedankt voor uw bestelling bij Origin. Op uw verzoek, of op het verzoek van degene die de bestelling vervult en/of produceert, is het volgende van uw bestelling geannuleerd.

Productnaam Besteld aantal Reden voor annulering
Prepaid di 1 Anders
STAR WARS™ 1 Anders

Uw bestelgegevens:
Bestelnummer: *knip*
Besteldatum: 27 december 2011

Als u vragen over uw bestelling hebt, gaat u naar: www.findmyorder.com

Let op: Dit e-mailbericht is verstuurd vanaf een adres dat uitsluitend berichten verstuurt en waarop geen inkomende e-mailberichten worden ontvangen. U wordt vriendelijk verzocht niet op deze e-mail te reageren.

Hoogachtend,
De klantenservice van Origin
support.ea.com

AFAIK heb ik niet om annulering gevraagd en is de betaling ook gewoon binnen. iemand enig idee hoe dit kan.
Origin of EA heeft een idee... en anders je bank wel tbh

• jessy100
Ienni1983 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:12:
[...]

Origin of EA heeft een idee... en anders je bank wel tbh
ja leuk is dat.. EA laat op zich wachten en de bank zegt dat het geld over is gemaakt. EA moet echt zijn zaakjes regelen met origin. met BF3 ook al zo een verschikkelijk gezeik gehad..

• Ienni1983
jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:13:
[...]

ja leuk is dat.. EA laat op zich wachten en de bank zegt dat het geld over is gemaakt. EA moet echt zijn zaakjes regelen met origin. met BF3 ook al zo een verschikkelijk gezeik gehad..
ja ik wil niet bot overkomen maar wij op tweakers zullen geen idee hebben wat er met je bestelling aan de hand is.

en EA wel.

dus of je belt hun nederlandse nummer of je mailt ze.

Het is zo simpel

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 09:46
Is er hier iemand met een werkend SLI + AA profiel voor nVidia inspector?

Ik had het in de beta aan de praat, maar nu krijg ik elke keer zwarte schermen.

• jessy100
Ienni1983 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:15:
[...]

ja ik wil niet bot overkomen maar wij op tweakers zullen geen idee hebben wat er met je bestelling aan de hand is.

en EA wel.

dus of je belt hun nederlandse nummer of je mailt ze.

Het is zo simpel
was meer de vraag of meerdere mensen hier last van hadden en wat zij hier aan hebben gedaan/laten doen. + SWTOR support word je naar hun site verwezen die heel toevallig offline is atm.

• Hydra
Normaal voor een MMO die al een jaar 'live' is niet, maar wel 'normaal' voor een MMO in de eerste weken. Maargoed, laten we niet die hele discussie opnieuw opstarten :)
Ienni1983 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:08:
I used to make a fuss about retarded knee jokes, but then I took a lightsaber to the balls.
En toch moest ik hier om lachen...

Zou wel een goeie grap zijn als een NPC in SW:ToR dat zou zeggen. Leuke referentie naar die Skyrim meme :)

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 15:18 ]

• Ienni1983
jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:16:
[...]

was meer de vraag of meerdere mensen hier last van hadden en wat zij hier aan hebben gedaan/laten doen. + SWTOR support word je naar hun site verwezen die heel toevallig offline is atm.
ja maar je koopt de game bij origin.... dus kan je beter op de origin support site kijken

• jessy100
Ienni1983 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:17:
[...]

ja maar je koopt de game bij origin.... dus kan je beter op de origin support site kijken
gaat niet. je moet een game selecteren en dan komt bij opties alleen te staan: "ga naar swtor.com/support"
Zo handig dat ze de website er ook uitgooien tijdens server-maintenance.

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Heb maar besloten om het spel de dag voor kerst te kopen, en heb nu een lvl 12 Trooper Vanguard en het spel bevalt me prima :)

De maintainance is inderdaad niet lekker gepland, maar goed. Waar ik me erger aan stoor is het overmatig gebruik van de sharding; zit je in een volle server met een queue van weet ik veel hoelang en dan zijn er maximaal 50 man ofzo op de planeet. Maakt het nogal moeilijk soms om een groep ergens voor te vinden, vooral zonder LFG tools oid.

Trouwens, ik heb gemerkt dat de meeste Tweakers hier op The Red Eclipse zitten, een PvE server. Ik zit liever echter op een PvP server. Zit nu op Scepter of Ragnos, toevallig nog meer neerlandisch sprekende daar? :)

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11 01:10
q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:16:
Is er hier iemand met een werkend SLI + AA profiel voor nVidia inspector?

Ik had het in de beta aan de praat, maar nu krijg ik elke keer zwarte schermen.
Daar heb je nVidia inspector niet eens voor nodig. Er is een SLI profiel beschikbaar in de driver en daar kan je ook AA aanzetten.

Gebruik ik zelf ook met twee GTX560Ti's.

[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 27-12-2011 15:21 ]

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

je kunt gewoon via de origin live chat vragen wat er aan de hand is. ik moest lang wachten op me key en heb toen ook gewoon via de EA live chat gevraagd hoe dat nou zat

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• jessy100
Metalkai schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:19:
Zo handig dat ze de website er ook uitgooien tijdens server-maintenance.
inderdaad verschrikkelijk geplanned. zoals mensen met billing en dus non-ingame issues zijn dan ook mooi de pineut, terwijl tijdens maintance's het mooiste moment is om dat soort dingen aan te pakken, althans, voor de consument.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik had ergens gelezen dat ze een paar grote maintenance perioden hadden (net na release), stuk of 4 meen ik gelezen te hebben. En dat ze daarna overgaan op een reguliere (eens in de week) maintenance op een tijd dat niet heel slecht was. Ik kan alleen het stuk waar ik dat gelezen heb niet meer terugvinden, want de site is down :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• jessy100
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:21:
je kunt gewoon via de origin live chat vragen wat er aan de hand is. ik moest lang wachten op me key en heb toen ook gewoon via de EA live chat gevraagd hoe dat nou zat
waar zit ie precies? kan ik echt niet vinden

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Iemand hier die de game op een dell xps 17 met een gt 555m speelt en mij kan vertellen of de settings redelijk hoog gezet kunnen worden met een stabiele fps?

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-10 09:19
Shammah schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:20:
Heb maar besloten om het spel de dag voor kerst te kopen, en heb nu een lvl 12 Trooper Vanguard en het spel bevalt me prima :)

De maintainance is inderdaad niet lekker gepland, maar goed. Waar ik me erger aan stoor is het overmatig gebruik van de sharding; zit je in een volle server met een queue van weet ik veel hoelang en dan zijn er maximaal 50 man ofzo op de planeet. Maakt het nogal moeilijk soms om een groep ergens voor te vinden, vooral zonder LFG tools oid.

Trouwens, ik heb gemerkt dat de meeste Tweakers hier op The Red Eclipse zitten, een PvE server. Ik zit liever echter op een PvP server. Zit nu op Scepter of Ragnos, toevallig nog meer neerlandisch sprekende daar? :)
Volgens mij zit er wel iets van een tool in. Alleen gebruikt bijna niemand het. Via het social menu in het tabje who geloof ik. Daar kan je ook de LFG status aanzetten en een comment geven welk flashpoint je wil doen.

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• Giorito
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 13:34
SWTOR site lijkt het weer te doen. Ik zit nu op mijn werk dus ik kan niet kijken of men al kan spelen

• jessy100
xavier! schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:22:
Iemand hier die de game op een dell xps 17 met een gt 555m speelt en mij kan vertellen of de settings redelijk hoog gezet kunnen worden met een stabiele fps?
Ik heb mijn vriend hem met een xps17 gt540M zien spelen op med en liep goed.

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Ik ga denk ik vanavond maar met de Trooper beginnen, omdat ik nu met lvl 39 al zo'n 8 levels voorloop op de meeste guildies en ik healing spec ben.
Dan ga ik met die trooper dps spec. Nu nog bedenken of ik het op mijn oorspronkelijke server ga doen of een andere.

Is er een crossfaction AH by the way? En kan ik van mijn main (empire) naar mijn alt (republic) geld sturen? Ik vermoed van niet, hoop van wel...

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

• Ienni1983
nope nog steeds offline.

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:22:
[...]

waar zit ie precies? kan ik echt niet vinden
Je moet de optie "Talk to a game advisor" aanklikken op deze site https://help.ea.com/

Verwijderd

Ea laat hier en daar toch wat steekjes vallen, koop ik SWTOR via origin, krijg ik via de email een code die ik op de SWTOR site moet invullen..... dit moet toch makkelijker kunnen? nu maar hopen dat de site het doet ( 17.00 toch?) zodat ik eindelijk kan spelen

• Rik_V
  • Laatst online: 15:04
Heb een MSI laptop met GT 555m erin. Kan het spel goed op high spelen op 1080.

• jessy100
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:27:
[...]

Je moet de optie "Talk to a game advisor" aanklikken op deze site https://help.ea.com/
Ja, en daar moet ik een game ingeven en word ik doodleuk naar SWTOR.com gestuurd.

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

gewoon random wat invullen, ze helpen je toch wel ;) en anders moet je even kijken of je origin kan aanklikken in de lijst

[ Voor 40% gewijzigd door Streepje op 27-12-2011 15:29 ]

• Ienni1983
jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:28:
[...]

Ja, en daar moet ik een game ingeven en word ik doodleuk naar SWTOR.com gestuurd.
ja maar je snapt toch wel dat je geen probleem met het spel hebt?

maar met het aankopen van het spel?

dus gewoon idd zoals gezegd wordt random game invoeren... tenzij origin erbij staat.

• jessy100
Ienni1983 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:30:
[...]

ja maar je snapt toch wel dat je geen probleem met het spel hebt?

maar met het aankopen van het spel?

dus gewoon idd zoals gezegd wordt random game invoeren... tenzij origin erbij staat.
Ja IK snap dat. maar EA.com niet. heb nu voor de sims support, hopen dat ie wil.

• Ienni1983
jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:31:
[...]

Ja IK snap dat. maar EA.com niet. heb nu voor de sims support, hopen dat ie wil.
sorry maar jij voert toch de optie in?

niet EA.com zelf

• alansalomon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-11 07:29
geloof dat CTRL+SHIFT+F je FPS laat zien

[ Voor 3% gewijzigd door alansalomon op 27-12-2011 15:32 ]

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:31:
[...]

Dat werkt wel :) ik had toen problemen met mijn Mass effect 3 pre-order en heb de live chat via de battlelog website gedaan waar ze eigenlijk alleen bf3 problemen verhelpen (zeggen ze )

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10 21:04

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:28:
[...]

Je kunt 'Origin' aangeven als spel voor problemen met Origin zelf.

Verwijderd

Gister wel leuke momenten in de chat /1 gehad. Iemand was behoorlijk overstuur omdat zijn STAP CE mount niet sneller was "then the mounts of poor people". Geweldig. En iemand "stop talking about quests in this chat!" 5 reacties er onder "HOW DARE YOU CHAT IN /1! KEEP THIS CLEAN" kerel weer helemaal terug zeiken enzo :D. Ja mooie tijden.
De TOR forums zorgen hier en daar ook wel voor vermaak. Naast die ene zeurpiet die Bioware voor achterlijk uitmaakt omdat ze level 50 characters geen gratis transfers aanbieden naar dezelfde servers zodat ze samen kunnen spelen, las ik laatst hoe iemand vond dat Bioware naar de hardcore gamers moest luisteren m.b.t. de richting van het spel.

Waarom er naar die 1% geluisterd moest worden? Simpel, omdat volgens dep oster iedereen naar hen opkijkt en als de HC spelers niks te doen hebben zullen ze weg gaan, waardoor de mensen die naar hen opkijken ook weg zullen gaan en volgens het domino effect uiteindelijk iedereen weg zal gaan.
Pagina: 1 ... 18 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.