Dat is gewoon één van de fundamentele elementen in een MMO. Je wil de reis van 1-max level zo lang mogelijk laten duren maar er moet genoeg te doen zijn waardoor je generieke quests krijgt maar door middel van de bonus missies (die na level 20 soms best interessant zijn) je class quest, flashpoints en de heroic quests (die later ook beter worden) vind ik dat er genoeg variatie in zit. Natuurlijk is het leuker (voor mij) om een spel als Knights of the old Republic te spelen waar over elke quest goed is nagedacht en een goede reden heeft maar op elke planeet speel je wel voor een doel.
cliche verhaal
Tja dit is heel persoonlijk. Ik zie het als Star Wars en dan is de Smuggler zeker interessant, je krijgt net genoeg mee van de oorlog tussen Empire en Republic maar je class story gaat daar niet perse over. Weet niet hoe het met andere classes zit maar ik vraag het vaak en ben erg weinig spelers tegengekomen die hun verhaal tegen vonden vallen.
achterlijke dark/licht side keuzes
Mjah er zijn bepaalde dingen die een beetje raar zijn maar light/dark keuzes hebben (voor zo ver ik weet) geen invloed op het verhaal. Dus wil je perse light blijven dan kan je light kiezen terwijl de dark logischer is voor je class. Het is ook een lastig systeem om helemaal goed te laten werken. Ik verwacht dat we later in een uitbreiding hier ook meer van gaan zien en meer consequenties van je keuze.
weer global cooldown
Weet niet wat je bedoeld, bedoel je de GCD van je skills?
character models vind ik lelijk
Mjah, ze zijn niet speciaal maar lelijk? Nah er is ook vrij veel variatie, ik ben nog niemand tegengekomen die op mij leek maar ik hoop wel dat we een feature krijgen om je uiterlijk te veranderen...
te weinig classen
Mjah dat hoor ik van meer maar dat komt doordat alle classes een heel verhaallijn heeft, ingesproken en met animaties dat kost ontzettend veel tijd om te maken dus ze hadden simpelweg geen tijd/budget om meerdere classes te maken. Ik weet niet precies hoe de verschillende advanced classes verschillend zijn maar 8 classes keer 2 advanced classes keer 3 talent tree's is 48 verschillende mogelijkheden.
en te weinig "echt" alien rassen om te spelen.
Ja het zijn allemaal humanoids maar is dat in de films ook niet zo? Wat voor ras had je graag gezien, behalve Sand People als playable race. Sand People are awesome.
ARRRROOOOO OOOO OOOO
UNG UNG UNG
Ik ben teleurgesteld en net zoals de mensen die enthousiast zijn praten we daar over toch

Tja, ik ben niet teleurgesteld. Ik was er een beetje bang voor dat de game zou tegenvallen maar de meeste aspecten werken gewoon goed genoeg om de wat mindere elementen door de vingers te zien
[
Voor 5% gewijzigd door
MrVegeta op 27-12-2011 14:05
]