Verwijderd

250k is echt niet veel.

Ik ben nu zelf 47, begin nu langzaam mijn 3 crew kills op max level te krijgen. Slicing, Underworld en treasure hunting.
En ik heb nu 450k.

Stuur je Companion na een uurtje questen weg om trash te verkopen en ze komt terug met 10k, om maar een voorbeeld te geven.

Ik had op 25 en 40 ruim voldoende om steeds de skills en speeder te kunnen kopen.

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Speel deze game nou ook sinds eerste kerstdag en tot nu toe vind ik het erg lekker weg spelen. Ben een Bounty Hunter begonnen en zit nu bijna op level 20. Alleen zijn sommige dingen me niet helemaal duidelijk omdat ik soms te snel dingen weg heb geklikt :p , zo krijg ik het bijvoorbeeld niet voor elkaar om mijn companion in andere kleding te steken :+ .

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Ik vond mijn bounty hunter echt heel tof om te spelen maar nu op level 38 ben ik een beetje zat van hem. Ik weet niet wat er verandert is maar van een op andere moment geen zin meer om verder met hem te gaan.
Ben nu een concealment operative gestart die ik nu natuurlijk mooi kan uitpimpen met de half miljoen credits die ik op die bounty hunter al had :p
Operative is tot nu toe erg vet en gaat naar wat ik hoor alleen maar beter worden (helemaal na 40) :D

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:56:
250k is echt niet veel.

Ik ben nu zelf 47, begin nu langzaam mijn 3 crew kills op max level te krijgen. Slicing, Underworld en treasure hunting.
En ik heb nu 450k.

Stuur je Companion na een uurtje questen weg om trash te verkopen en ze komt terug met 10k, om maar een voorbeeld te geven.

Ik had op 25 en 40 ruim voldoende om steeds de skills en speeder te kunnen kopen.
Straks komt alleen de 110% skill nog... dat is een extra 330k :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:42:
Blijf me erover verbazen dat niemand kritisch is, iedereen slikt dit 13 in een dozijn CORPG'tje.
Heb hier jaaarenlang naar uitgekeken en ben nu erg blij dat ik het NIET gekocht heb.
Dit is geen stap voorwaards, dit is letterlijk een aantal stappen terug voor MMO.
Moet ik overal aan m'n handje worden vast gehouden worden in dit spel... Waar is de uitdaging ?!
Character creation is ook een grote flop, generic all over.
Ik zal verder niet meer erover lullen en de mensen die er wel plezier in hebben in hun waarde laten !

Ik voorspel dat dit spel dood is na 3 maanden.
http://www.metacritic.com...old-republic/user-reviews

Sorry als ik iemand op z'n teentjes getrapt maar wou het even kwijt als dat mag O-)
Lekkere zinvolle link ook, vol met minderjarige pubers die hun tijd het liefste steken in die uitgemolken CoD rommel ;)

Constant vergelijkingen met WoW welke nergens op slaan, WoW was in de begin dagen ook een groot drama. Tuurlijk is WoW de standaard geworden in MMO land maar je moet geen appels met peren gaan vergelijken.

Verwijderd

IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:59:
Speel deze game nou ook sinds eerste kerstdag en tot nu toe vind ik het erg lekker weg spelen. Ben een Bounty Hunter begonnen en zit nu bijna op level 20. Alleen zijn sommige dingen me niet helemaal duidelijk omdat ik soms te snel dingen weg heb geklikt :p , zo krijg ik het bijvoorbeeld niet voor elkaar om mijn companion in andere kleding te steken :+ .
Druk op C voor je character sheet. Onderaan zie je een tabje voor je companion. Dan krijg je die te zien en kun je er kleding op doen :)

Verwijderd

IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:59:
Op jouw character screen kijken, dan onderaan het tabje klikken van Mako (jouw companion), daar kan je dan een en ander aanpassen aan gear net als bij jou.

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
belfrink schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:01:
[...]

Lekkere zinvolle link ook, vol met minderjarige pubers die hun tijd het liefste steken in die uitgemolken CoD rommel ;)

Constant vergelijkingen met WoW welke nergens op slaan, WoW was in de begin dagen ook een groot drama. Tuurlijk is WoW de standaard geworden in MMO land maar je moet geen appels met peren gaan vergelijken.
Nee hoor, over Modern Warfare 3 zijn ze al helemaal niet tevreden :+
http://www.metacritic.com...rn-warfare-3/user-reviews

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:58
Heeft iemand de 1.0.1 patchnotes?

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
@Gab3
het feit dat je de game niet gespeeld hebt, en hier nu al 3 of 4 posts gemaakt hebt over hoe slecht de game is, lijk je imo meer op een troll dan iemand die ik echt serieus neem.

Zelf daarstraks nog snel lvl 48 geworden, en zit nu op 1,100,000 credits :D heb alle skills gekocht, heb niet de 100% mount gekocht, maar al wel de 110% Dark Side Vendor mount ( 99,000 credits ). Ook heb ik nog een andere character die 500,000 credits heeft :D

heb overigens Synthweaving, Underworld Trading en Archeology.
Arnlith schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:04:
Heeft iemand de 1.0.1 patchnotes?
forum waar ze op staan is down, maar er stond weinig spannends in.
wat (kleine) bugfixes.
0 nieuwe content en 0 balance aanpassingen.

TheS4ndm4n#1919

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ahhh kijk klinkt best logisch zo als jullie het nu vertellen zal vanavond dan meteen maar eens mijn companion in betere gear drukken zodat ik wat meer aan haar heb :p bedankt Desty Nova en SythAdmin

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-11 16:10
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:56:
250k is echt niet veel.

En ik heb nu 450k.
Ik had op level 26 nog 800 credits over na het kopen van mijn skills en speeder. Zonder dingen als extra inventory slots te kopen. Puur door het bijhouden van armormech en underworld trading. Dat jij nu geen craft skill hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door Thormodo op 27-12-2011 13:08 ]

Raxious schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:04:
@Gab3
het feit dat je de game niet gespeeld hebt, en hier nu al 3 of 4 posts gemaakt hebt over hoe slecht de game is, lijk je imo meer op een troll dan iemand die ik echt serieus neem.

Zelf daarstraks nog snel lvl 48 geworden, en zit nu op 1,100,000 credits :D heb alle skills gekocht, heb niet de 100% mount gekocht, maar al wel de 110% Dark Side Vendor mount ( 99,000 credits ). Ook heb ik nog een andere character die 500,000 credits heeft :D

heb overigens Synthweaving, Underworld Trading en Archeology.
ook al je storage en inventory maxed?
laatste stappen inventory zijn 100k-200k, en 3e cargo bay = 400k.
samen met de speeder allemaal @ lvl 40, en nu blut :P

TheS4ndm4n#1919

belfrink schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:01:

Ik vergelijk hem direct met Tabula Rasa, qua mechanics, gameplay en graphics komt dat bizar dicht in de buurt, grote verschil is dat tabula al jaren geleden is uitgekomen en ik de graphics/animaties van SWTOR absoluut niet 'anno 2011' zou noemen.

1 van de mooiste voorbeelden
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AeADkNT2FOKFdLyjvxQKwLJs/medium.png

Grappige game, dat zeker, maar hele 'unique storydriven game experience', absoluut niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Gister trouwens voor het eerst pvp meegemaakt buiten de warzones was wel te gek.
2 x lvl 36 tegen 3 x lvl 30-32. Na de overwinning gelijk rondsturen voor meer maar was helaas voor korte duur hehe.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Metacritic is gewoon doorgeslagen. Dat merkte je ook aan de WoW fora; op een gegeven moment zijn er zoveel mensen die alleen maar lopen te zeiken dat de mensen die een spel leuk vinden en er positieve dingen over willen lezen er gewoon niet meer gaan komen.

Metacritic is de 'meta' versie van de WoW fora wat dat betreft (overigens hebben alle fora daar last van, de hoeveelheid negativiteit is overal storend); mensen die iets positiefs over een spel willen bespreken komen niet op metacritic. De enige mensen die daar postten zijn mensen die om wat voor'n reden dan ook ontevreden zijn, of gewoon lekker willen zeiken op zaken. Metacritic is een goed voorbeeld wat er gebeurt als je mensen ongemodereerd laat zeiken.

Metacritic userscores zijn al heel lang niet relevant meer IMHO.

https://niels.nu

Verwijderd

Ik had eerlijk gezecht iets meer verwacht van Bioware dan een WoW clone in Star Wars jasje.
Er zit werkelijk 0,0 vernieuweing in en ik snap ook wel dat een hoop mensen dat niet perse nodig vinden.
Als de voiceovers de grootste vernieuwing is, nou dan pass ik. Een MMO speel ik niet voor verhaal maar om gameplay. Als ik een goed verhaal wil start ik wel een singleplayer game of kijk een filmpje.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb echt geprobeerd het leuk te vinden en houd het daarom ook nog steeds in de gaten.

Als er niemand kritisch was reden we nog steeds met paard en wagen, dat brengt je toch waar je zijn moet ?!

En ook op Metacritic vind je genoeg positieve reviews, Skyrim bijvoorbeeld:
(natuurlijk ga ik niet alleen af op metacritic, het is maar een site waar mensen nog kritisch durven zijn)
http://www.metacritic.com...lls-v-skyrim/user-reviews

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:01:
[...]

Op jouw character screen kijken, dan onderaan het tabje klikken van Mako (jouw companion), daar kan je dan een en ander aanpassen aan gear net als bij jou.
Als toevoeging hier nog op, linksonderin bij je companion kun je op het '+'je drukken. Dan komt de ability bar boven jouw bar te staan. Op deze manier kun je diverse ability's aanzetten van je companion. Dus ook eventuele aura's die misschien standaard uit staan.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:09:
Ik had eerlijk gezecht iets meer verwacht van Bioware dan een WoW clone in Star Wars jasje.
Er zit werkelijk 0,0 vernieuweing in en ik snap ook wel dat een hoop mensen dat niet perse nodig vinden.
Als de voiceovers de grootste vernieuwing is, nou dan pass ik. Een MMO speel ik niet voor verhaal maar om gameplay. Als ik een goed verhaal wil start ik wel een singleplayer game of kijk een filmpje.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb echt geprobeerd het leuk te vinden en houd het daarom ook nog steeds in de gaten.

Als er niemand kritisch was reden we nog steeds met paard en wagen, dat brengt je toch waar je zijn moet ?!
Ik snap niet wat je hier doet als je het niet leuk vind, bewijzen dat jij het niet leuk vind ofzo?

Dit spel heeft totaal niets met WoW te maken, en als je dat niet snapt dan is dit spel duidelijk niet voor jou bedoelt.

[ Voor 46% gewijzigd door Dakreal op 27-12-2011 13:09 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Trouwens, ik zag dat social gear ook oranje is. Betekent dit dat een class die alleen maar light armor kan dragen in principe het hele spel door kan spelen in bijvoorbeeld een net pak als je de mods updated houdt? :P

En hebben mod stations eigenlijk nog wel een echte functie, of een voordeel?

• Raxious
  • Nu online
RocketKoen schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:06:
[...]

ook al je storage en inventory maxed?
laatste stappen inventory zijn 100k-200k, en 3e cargo bay = 400k.
samen met de speeder allemaal @ lvl 40, en nu blut :P
cargo holds heb ik allemaal gekocht. Bags nog niet allemaal, voornamelijk omdat ik alles wat ik nodig heb zo snel mogelijk in mijn Cargo Hold plaats.
Trouwens, ik zag dat social gear ook oranje is. Betekent dit dat een class die alleen maar light armor kan dragen in principe het hele spel door kan spelen in bijvoorbeeld een net pak als je de mods updated houdt? :P

mod stations doen niks meer.
en volgens mij werkt social gear met zo goed als ander oranje gear.
tenminste, ik heb wel eens een oranje drop gestript van al zn mods, en toen bleef er ook een ding over met maar 10 armor en 0 stats.

TheS4ndm4n#1919

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-11 00:59

ResuCigam

BOFH

Jij lijkt me iemand die ook loopt te zeuren dat je in BF3 alweer gewoon met een geweertje moet rondrennen en mensen overhoop moet schieten. Roepen dat er niks nieuws is is zo makkelijk, wat voor vernieuwingen had je precies in gedachten?

We do what we must because we can.

Verwijderd

Maar heb je het gespeeld? In de beta?

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-11 20:06
Weet iemand trouwens hoe lang het duurt tot dat de download beschikbaar komt op origin nadat je betaald hebt (met iDeal)?

ik wacht nu toch al een uur of 6.

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ik moest een klein uurtje wachten op mijn key via origin. downloaden kun je hem gewoon via de swotr site die nu down is

jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:13:
Weet iemand trouwens hoe lang het duurt tot dat de download beschikbaar komt op origin nadat je betaald hebt (met iDeal)?

ik wacht nu toch al een uur of 6.
op origin? niet?
download gaat van swtor.com met de launcher.

TheS4ndm4n#1919

• jessy100
RocketKoen schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:14:
[...]

op origin? niet?
download gaat van swtor.com met de launcher.
Ow wat stom! }:O Tot hoelaat duurt de maintance of is dit niet bekend?

Verwijderd

ResuCigam schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:12:
[...]

Jij lijkt me iemand die ook loopt te zeuren dat je in BF3 alweer gewoon met een geweertje moet rondrennen en mensen overhoop moet schieten. Roepen dat er niks nieuws is is zo makkelijk, wat voor vernieuwingen had je precies in gedachten?
Connectoren die je elektrische schokken geven als je character geraakt wordt?
Sproeisysteem, ventilator, UV straler, vlammenwerper en diepvriezer om de weerseffecten levensecht over te brengen...?
7 acteurs die in je living komen staan om de stemmetjes levensecht te brengen?

De mogelijkheden om te vernieuwen zijn eindeloos hoor!
jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:15:
[...]

1700
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:15:
[...]

Sproeisysteem, ventilator, UV straler, vlammenwerper en diepvriezer om de weerseffecten levensecht over te brengen...?
7 acteurs die in je living komen staan om de stemmetjes levensecht te brengen?

De mogelijkheden om te vernieuwen zijn eindeloos hoor!
ik durf te wedden dat dat allemaal al bestaat.
moet je alleen naar japan verhuizen.

[ Voor 57% gewijzigd door RocketKoen op 27-12-2011 13:17 ]

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:15:
[...]

17u (kan verlengd worden als het echt nodig is)

• Hydra

Als jij vindt dat er niet genoeg vernieuwing t.o.v. WoW in zit, prima, speel het dan niet. Een hoop anderen vinden dat kennelijk wel. Ik vind het gewoon erg leuk. Daarnaast kan het prima op tegen WoW, die wel ff een voorsprong van 6 jaar heeft.
Doe dat lekker, maar afzeiken van games die je niet speelt in een topic waar niemand op dat gezeik zit te wachten is niet de manier.
Er zit nogal een verschil tussen een kritische review en gewoon afzeiken. Als het echt zo is dat je er leuks aan zit voor jou snap ik niet waarom het je kennelijk nog genoeg bezighoudt om hier te komen klagen. Dit spel gaat kwa core gameplay niet nog enorm veranderen.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:15:
Och, een pneumatisch systeem dat echt een zwaard door je lijf jast al je geraakt wordt moet niet zo moeilijk te fixen zijn. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 13:18 ]

• jessy100
awh :( dat word wachten. thanks voor de info tho.
of is de launcher ook bij een alternative source te bemachtigen?

• Hydra
jessy100 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:17:
Wat gaat je dat helpen als de servers down zijn?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:44

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

[...]

Ik heb hier wel de setup file liggen van 38 mb. Alleen die maakt gelijk contact met de site om de client te gaan downloaden, dus daar heb je ook niets aan.

Ik vrees dat het een kwestie van geduld is.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• jessy100
Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:18:
[...]

ah heel de game is down :) ik dacht dat alleen de site down was voor maint. is dinsdag net zoals woensdag bij wow "Patchdag". if so, jammer dat is nou net mijn vrije dag :+

• Thormodo

Yup. Als je een female char hebt kun je bijvoorbeeld op laag level (Social 1) al een hoofddeksel kopen, waar je dan 3 mods in kunt stoppen.
Dit heb ik maar gedaan op mijn female twilek (alt), want hoods (van de chestpiece) zijn momenteel bugged op twileks. Het enige wat ze doen is de hoofdband uit character customization er af halen, waardoor je dus een kaal hoofd en puntige oren (in de vorm van de hoofdband) overhoudt...

Deze hat dus: http://www.torhead.com/item/dyrVlJh
En in principe als je alle mods hebt kun je dus de hele set dragen: http://www.torhead.com/search/Elegant Maar dan heb je wel steeds verrekte veel mods nodig :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Thormodo op 27-12-2011 13:24 ]

Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:18:
[...]

hij moet nog 20GB aan client downloaden.
heb het net getest, de launcher update al wel met de nieuwe patch, dus als je de launcher kan regelen kun je de game alvast downloaden.

Then again... om de launcher te starten moet je eerst inloggen. en als swtor down is kun je ook je serienummer niet toevoegen aan je account.

TheS4ndm4n#1919

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-11 17:09
[...]

Nou, misschien is het gewoon te downloaden via een andere weg, dat is niet perse illegaal, want je kan pas spelen als je een geldige key aan je account koppelt. Dit uiteraard op eigen risico. Als het goed is worden de updates geïnstalleerd zodra je de client opstart.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• jessy100
RocketKoen schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:20:
[...]

hij moet nog 20GB aan client downloaden.
heb het net getest, de launcher update al wel met de nieuwe patch, dus als je de launcher kan regelen kun je de game alvast downloaden.

Then again... om de launcher te starten moet je eerst inloggen. en als swtor down is kun je ook je serienummer niet toevoegen aan je account.
achja. dan nog maar even snel Valor points cappen op WoW :+

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:20:
[...]

Yup. Als je een female char hebt kun je bijvoorbeeld op laag level (Social 1) al een hoofddeksel kopen, waar je dan 3 mods in kunt stoppen.
Dit heb ik maar gedaan op mijn female twilek (alt), want hoods zijn momenteel bugged op twileks. Het enige wat ze doen is de hoofdband uit character customization er af halen. Waardoor je dus een kaal hoofd + puntige oren (in de vorm van de hoofdband) overhoudt...

Deze hat dus: http://www.torhead.com/item/dyrVlJh
Eh, tja... ik had gezien dat de Leia slave bikini ook als social gear te koop is, dusseh... :P

Verwijderd

En ook op Metacritic vind je genoeg positieve reviews, Skyrim bijvoorbeeld:
(natuurlijk ga ik niet alleen af op metacritic, het is maar een site waar mensen nog kritisch durven zijn)
http://www.metacritic.com...lls-v-skyrim/user-reviews
Ik ben het niet helemaal met je eens, ik vind de ervaring toch echt behoorlijk anders als bijvoorbeeld mijn eerste character in WoW. Ik ben echt benieuwd naar de ontwikkeling in de verhaallijn, zeker van mijn class quest terwijl ik in WoW alleen uitkeek naar mijn volgende talentpoint of skills. De spelers die totaal niks hebben met een verhaallijn in een spel zullen dat inderdaad anders ervaren.

• Raxious
  • Nu online
ohh awesome, zie nu wel dat er in iedergeval een Public Test Server is die voor iedereen met een active subscription toegankelijk gaat worden. ( Weet niet of dit al gepost is though ).

Overigens, om alleen de lvl 50 standaard PvP gear te krijgen ( zonder relics etc. ), ben je 3350 Warzone Commendations kwijt. De Warzone cap zit atm op 1000, dus aan te raden om 1 of 2 items te kopen voordat je weer verder Warzones gaat doen :D

Verwijderd

Ik heb bij een vriend het laatste beta weekend gespeeld. Verder veel lifestreams gekeken, youtube etc.
Hoop dat het nog wat word voor mij want ik houd wel erg veel van Star Wars en natuurlijk MMO's ;)

Ben voornamelijk teleurgesteld in het lineaire questen, cliche verhaal, achterlijke dark/licht side keuzes, weer global cooldown, character models vind ik lelijk, te weinig classen en te weinig "echt" alien rassen om te spelen.
Dat zijn voor mij de boosdoeners.
Graphics boeien me eerlijk gezecht niet echt in een MMO, begrijp dat BioWare daar ook nog mee bezig is.

Ik ben teleurgesteld en net zoals de mensen die enthousiast zijn praten we daar over toch :)
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:25:
Ik heb bij een vriend het laatste beta weekend gespeeld. Verder veel lifestreams gekeken, youtube etc.
Hoop dat het nog wat word voor mij want ik houd wel erg veel van Star Wars en natuurlijk MMO's ;)

Ben voornamelijk teleurgesteld in het lineaire questen, cliche verhaal, achterlijke dark/licht side keuzes, weer global cooldown, character models vind ik lelijk, te weinig classen en te weinig "echt" alien rassen om te spelen.
Graphics boeien me eerlijk gezecht niet echt in een MMO, begrijp dat BioWare daar ook nog mee bezig is.

Ik ben teleurgesteld en net zoals de mensen die enthousiast zijn praten we daar over toch :)
nu komt de aap uit de mouw.
jij wilde gewoon graag jarjar spelen, en nu ben je teleurgesteld dat die er niet in zit.

TheS4ndm4n#1919

• Hydra

Het is kennelijk niks voor jou. Prima. Daag!
Nu al de 2e keer en dit doet echt fysiek pijn bijna. "Zeggen" > "ik zeg" > "ik heb gezegd". De stam eindigt toch echt op G en die komt niet voor in "Kofschip" noch "Fokschaap". Ik heb gezegd dus. Leer er van; die fout maken in een sollicitatiebrief betekent automatische diskwalificatie.

• Thormodo
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:22:
[...]

Eh, tja... ik had gezien dat de Leia slave bikini ook als social gear te koop is, dusseh... :P
Alleen je chestpiece updaten zou op zich wel moeten lukken, aangezien je af en toe van quests ook een chestpiece krijgt met een volle set mods erin (of je sloopt de mods uit een flashpoint drop) :P.
Ik moet nog eens kijken of ik mijn companion ook die social gear kan laten dragen. Want ze ziet er niet uit nu met zo'n lompe (Trooper) helm.

Want volgens mij is er geen "Show headslot" optie voor je companions?

[ Voor 32% gewijzigd door Thormodo op 27-12-2011 13:35 ]

Verwijderd

Sorry, nederlands is niet mijn sterkste punt. Zal het nooit meer doen ok.

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-11 21:28
Volgens mij vervelen we ons een beetje?

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:32

Dit soort opmerkingen zijn vaker voorbij gekomen. Hierop heb ik al eens Guild Wars 2 als vernieuwende MMO genoemd. Opmerking die daar op komt is dan standaard: "Ja, maar ik wel wel dedicated tank/healer spelen".

Hier krijg ik altijd een beetje het gevoel 'het moet compleet anders, maar wel hetzelfde als (bv) WoW zijn'.

Overigens is mijn opmerking niet direct aan jou gericht, maar generiek bedoeld. Het is zo makkelijk roepen dat je iets anders wilt, maar zodra een partij het vervolgens anders (probeert) te doen, komt de autist in ons los die niet met de verandering om kan gaan :+

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Wat bedoel je precies met lineair questen? Ik vind dat echt wel meevallen hoor, ben nu level 30 met mijn sith sorc en ik zit er volledig in qua verhaal. Cliche verhaal? Alle classes hebben hun eigen main story en die verschillen best veel van elkaar dus hoe bedoel je cliche verhaal? Het is nu eenmaal SW dus Empire vs Republic. Wat had je dan verwacht? Light/Dark side keuzes maken vind ik juist een gave toevoeging aan het spel daardoor kan je echt een evil char spelen als je dat wilt. GCD, tja dat is een beproefd systeem persoonlijk kan ik me er niet aan storen. Char models vind ik absoluut niet lelijk (speel alles op high). Met de advanced classes en dan ook nog de verschillende trees erbij zijn classes genoeg.
Dus nee, ik ben het totaal niet met je eens.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• RJOttenheim
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09-2021
Percies ! De vernieuwing van SW:TOR kan ik nog net aan.

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:17:
[...]

Als jij vindt dat er niet genoeg vernieuwing t.o.v. WoW in zit, prima, speel het dan niet. Een hoop anderen vinden dat kennelijk wel. Ik vind het gewoon erg leuk. Daarnaast kan het prima op tegen WoW, die wel ff een voorsprong van 6 jaar heeft.

[...]

Doe dat lekker, maar afzeiken van games die je niet speelt in een topic waar niemand op dat gezeik zit te wachten is niet de manier.

[...]

Er zit nogal een verschil tussen een kritische review en gewoon afzeiken. Als het echt zo is dat je er leuks aan zit voor jou snap ik niet waarom het je kennelijk nog genoeg bezighoudt om hier te komen klagen. Dit spel gaat kwa core gameplay niet nog enorm veranderen.

[...]

Och, een pneumatisch systeem dat echt een zwaard door je lijf jast al je geraakt wordt moet niet zo moeilijk te fixen zijn. :P
Deze post van jou zit anders ook leuk vol met fouten, die we trouwens allemaal wel eens maken...

Ik kan niet wachten om mijn eigen padawan te krijgen maar blijkbaar duurt dat voor de consular wel even. Ook gek dat je al tot Master verheven bent voordat je een padawan opgeleid hebt, wat niet de normale procedure is.

Weet iemand trouwens of same-sex romance al in het spel zit? :p

Verwijderd

Niets nieuws in SWTOR?

Hmm, het hele companion systeem met hun crew skills heb ik nog niet in een MMO gezien.
Voordeel, je hoeft geen crafting skill te grinden.
je kan een uur per dag spelen en toch een master crafter zijn.

Hou je tijd over voor de dingen die je wel leuk vind.

Fully voice cinematics.
Bonus objectives in quest.

Hey maar wat doet het er toe.
Ik vind de game heerlijk weg spelen.

Maar wat doet iemand als Gab3 hier eigenlijk? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit 2 seconden van mijn tijd heb besteed in het Rift topic? spel boeit me niet dus zoek ik het ook niet op.

Verwijderd

Gab3 is teleurgesteld in een spel en probeert daar op een forum met andere mensen die dit spel spelen van gedachten over te wisselen... Dan hoeft hij toch niet meteen op te rotten of aangevallen te worden?

Wat een triest niveau hier zeg.

Verwijderd

sjepper schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:31:
Volgens mij vervelen we ons een beetje?
Dit <

• Thormodo
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:35:
Gab3 is teleurgesteld in een spel en probeert daar op een forum met andere mensen die dit spel spelen van gedachten over te wisselen...
Als hij het spel nu daadwerkelijk meer dan een dag had gespeeld en niet aankwam met dingen als "er zijn weinig klassen" (hoezo is 8 nu weer weinig?) en dan er "Global Cooldown" is. Want dat laatste was ook niet bekend vanaf het punt dat het spel werd aangekondigd of zo.
Tevens oordelen over het verhaal als je het amper gespeeld hebt, et cetera...
Met als dieptepunt de link naar metacritics.

[ Voor 48% gewijzigd door Thormodo op 27-12-2011 13:41 ]

• Quartant
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-03 12:37
Iemand al trouwens van de Endgame op lvl 50 geproefd? Ben daar op het moment extreem benieuwd naar! Begint toch dichtbij tekomen

Verwijderd

Quartant schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:37:
Iemand al trouwens van de Endgame op lvl 50 geproefd? Ben daar op het moment extreem benieuwd naar! Begint toch dichtbij tekomen
Als je al 4 mensen van 50 vind waarvan er 1 kan healen en 1 kan tanken misschien.

Niet echt dus denk ik :P

Verwijderd

Quartant schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:37:
Ik ook! Er zijn twee raids op het moment heb ik begrepen, kan niet wachten totdat ik daar aan kan beginnen :9
Is er al iemand hier die geraid heeft?
Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:28:
Het is kennelijk niks voor jou. Prima. Daag!
Grappig blijft dat, moment dat je een discussie aangaat over de kwaliteit van de game, moeten de mensen met een negatieve blink dan maar weer het topic verlaten.
Aziatische games hebben dit companion systeem al in diverse vormen gedaan, veelal als 'lief kleine beestje dan met je meehuppelt', maar nieuw is het absoluut niet. Mischien niet direct in deze combinatie (skills en combat), maar afzonderlijk zijn ze beide al gedaan.

Waar ze nu wel redelijk uniek even in zijn, eindelijk geen elfjes en orc thema (of ancient, fantasy), maar weer scifi-based. De enkele bekende MMO's met een scifi-theme zijn niet bijzonder interessant (STO, mindere mate EVE), maar dat element hebben ze wel netjes verwerkt.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 27-12-2011 13:41 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Een MMO speel ik niet voor verhaal maar om gameplay. Als ik een goed verhaal wil start ik wel een singleplayer game of kijk een filmpje.
Waarom speel je dan een MMORPG? Oftewel een Role Playing Game

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:38:
[...]

Als je al 4 mensen van 50 vind waarvan er 1 kan healen en 1 kan tanken misschien.

Niet echt dus denk ik :P
Op Niman zijn er dus wel 2 guilds al aan het Ops'en, aan de republic zijde, die maar 1/3 van het aantal spelers heeft.

• RJOttenheim
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:35:
Gab3 is teleurgesteld in een spel en probeert daar op een forum met andere mensen die dit spel spelen van gedachten over te wisselen... Dan hoeft hij toch niet meteen op te rotten of aangevallen te worden?

Wat een triest niveau hier zeg.
Mwoah. Het begon niet als echt als een discussie maar als het poneren van een eigen mening gevolgd door een obscure link en een voorspelling dat het spel binnen 3 maanden dood zou zijn.

Gezien het enthousiasme van menig speler in dit topic zijn de reacties nog mild.

Verwijderd

Dank BaconNL.
Ik hou nu echt op want in ruzie of wel/niet verhaal heb ik ook geen zin in :+

Had gehoopt op een vervanger voor EQ2 maar dat is ToR voor mij duidelijk niet.

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:33:
Deze post van jou zit anders ook leuk vol met fouten, die we trouwens allemaal wel eens maken...
Ik meld het hem alleen even omdat hij het twee keer fout deed (en het dus geen gewone schrijffouten zijn die inderdaad iedereen regelmatig maakt op een forum) en het dus iets is wat hij stelselmatig doet. Ik heb liever dat hij er wat van leert dan dat niemand hem wijst op een domme fout. Als ik keer op keer een bepaald woord verkeerd spel word ik daar ook graag op gewezen.
SinergyX schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:38:
Grappig blijft dat, moment dat je een discussie aangaat over de kwaliteit van de game, moeten de mensen met een negatieve blink dan maar weer het topic verlaten.
Er is niks mis met mening hebben over een spel dat je speelt in een topic over dat spel. Ik vind SW:ToR een erg leuke game, maar er zitten zeker bugs in (veel resource nodes die niet werken bijvoorbeeld, irritant als je net 3 packs gecleared hebt om er te komen), en er zijn ook zaken die 'beter' kunnen. Maar er is m.i. geen enkele reden om, als je al besloten hebt een spel niet te gaan spelen omdat het volgens jou geen leuk spel is, daar mensen in een topic over dat spel mee lastig te vallen. Mij zie je bijvoorbeeld niet meer in het EvE of WoW forum. Ik schrijf met alle plezier een hele verhandeling over wat er allemaal met EvE mis is bijvoorbeeld, maar ik doe dat niet omdat ik weet dat niemand daar op dergelijk gezeur zit te wachten.
RJOttenheim schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:40:
Mwoah. Het begon niet als echt als een discussie maar als het poneren van een eigen mening gevolgd door een obscure link en een voorspelling dat het spel binnen 3 maanden dood zou zijn.
Precies. Geen enkele vorm van nuance of argumentatie. En dat doe je gewoon niet in een topic voor 'fans'.

[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 13:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:40:
Dank BaconNL.

yw, een andere mening hebben wordt niet meer getolereerd hier door het gros van de deelnemers.
Terwijl mensen met een afwijkende mening juist de beste discussiepartners zijn... Jammer.

offtopic:
het is BaCoNL btw, van het drankje.. ;)
Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:46:
Er is niks mis met mening hebben over een spel dat je speelt in een topic over dat spel. Ik vind SW:ToR een erg leuke game, maar er zitten zeker bugs in (veel resource nodes die niet werken bijvoorbeeld, irritant als je net 3 packs gecleared hebt om er te komen), en er zijn ook zaken die 'beter' kunnen. Maar er is m.i. geen enkele reden om, als je al besloten hebt een spel niet te gaan spelen omdat het volgens jou geen leuk spel is, daar mensen in een topic over dat spel mee lastig te vallen. Mij zie je bijvoorbeeld niet meer in het EvE of WoW forum. Ik schrijf met alle plezier een hele verhandeling over wat er allemaal met EvE mis is bijvoorbeeld, maar ik doe dat niet omdat ik weet dat niemand daar op dergelijk gezeur zit te wachten.
Zeker mee eens, verschil enkel dat er wel enkele mensen gewoon de game spelen (beetje zonde om die 30 dagen ook maar weg te gooien) en maar een paar de game helemaal niet spelen en gewoon even gal komen spugen. Andere kant vind ik wel dat er ook een 'negatieve' blik op de game mag zijn, potentiele spelers die eerst het topic doorbladeren zien dan ook de andere kant van de 'vol lof en glorie'.

Verwijderd

gaat weer lekker hier is er weer maintenance LAL mwuhaha

geef je zelf wat bier of wat sterkers dan ben je de dag zo door tot 1700 uur

• Thormodo
[...]
veel resource nodes die niet werken bijvoorbeeld, irritant als je net 3 packs gecleared hebt om er te komen
[...]
In de patchnotes van vandaag staat dat ze dat gefixt hebben. Hopelijk blijkt dat ook zo in de praktijk te zijn.

• defiler1974
  • Laatst online: 27-09 16:48
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:47:
[...]

yw, een andere mening hebben wordt niet meer getolereerd hier door het gros van de deelnemers.
Terwijl mensen met een afwijkende mening juist de beste discussiepartners zijn... Jammer.

offtopic:
Denk dat de reacties van de mensen hier meer gericht zijn op de toon en inhoud van het originele bericht, dan dat iemand serieuze kritiek heeft.
Het originele bericht ziet eruit alsof iemand een flame war wil starten over zijn beta ervaringen van het spel.

zeg nou zelf:
Blijf me erover verbazen dat niemand kritisch is, iedereen slikt dit 13 in een dozijn CORPG'tje.
Heb hier jaaarenlang naar uitgekeken en ben nu erg blij dat ik het NIET gekocht heb.
Dit is geen stap voorwaards, dit is letterlijk een aantal stappen terug voor MMO.
Moet ik overal aan m'n handje worden vast gehouden worden in dit spel... Waar is de uitdaging ?!
Character creation is ook een grote flop, generic all over.
Ik zal verder niet meer erover lullen en de mensen die er wel plezier in hebben in hun waarde laten !

Ik voorspel dat dit spel dood is na 3 maanden.
http://www.metacritic.com...old-republic/user-reviews

Verwijderd

Dus de alwetende Hydra weet precies waar alle mensen die dit topic lezen op zitten te wachten? Knap. Ik vind namelijk niet dat hij mij lastig valt door aan te geven dat hij teleurgesteld is in dit spel.
Precies. Geen enkele vorm van nuance of argumentatie. En dat doe je gewoon niet in een topic voor 'fans'.
Een topic voor fans? Oh zit het zo.. Hier mogen alleen positieve reacties worden gegeven anders krijg je met Hydra te maken... Sinds wanneer is dit jouw topic? Het enige wat jij doet is mensen met een negatieve mening over dit spel of wat er dan ook mee te maken heeft proberen weg te jagen of persoonlijk aan te vallen op taalfouten. Hoe kinderachtig kun je zijn.

Ik zou graag zien dat een mod zich hier over uitspreekt.

• Raxious
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:47:
[...]

offtopic:
tjah,als je een duidelijke mening hebt is het niet erg om daarmee te discussiëren, alleen als je het topic binnen komt en meteen voorspellingen gaat doen dat deze game na 3 maanden dood is, tjah dan moet je het toch verdomd goed kunnen onderbouwen en niet steeds met "Ik vind..." aankomen zetten. En de link naar Metacritic is tegenwoordig ook niks meer waard, hoe vaak die site wel niet in opspraak is gekomen door dingen die daar gebeuren.

Als hij wilde uitspraken gaat doen en dan met verdomd sterke argumenten kan komen, natuurlijk dat er dan normaal kan worden gesproken, maar zolang hij dit niet doet, komt hij meer over als troll.

net als deze post weer:
Gab3 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:40:
Dank BaconNL.

We weten nu wel dat hij ToR niks vind, dan hoeft die laatste zin er toch ook niet bij? Hij blijft maar roepen dat hij het niks vind, en dat moet hij allemaal zelf weten, maar om nu in iedere post van hem niks anders te zien dan "Ik vind ToR niks" is ook onzinnig, blijf dan niet in dit topic hangen en ga wat anders doen.

• Dakreal
defiler1974 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:53:
[...]

Denk dat de reacties van de mensen hier meer gericht zijn op de toon en inhoud van het originele bericht, dan dat iemand serieuze kritiek heeft.
Het originele bericht ziet eruit alsof iemand een flame war wil starten over zijn beta ervaringen van het spel.

zeg nou zelf:

[...]
Yeah, want een mening over de eerste 10 levels in een beta is bepalend voor een spel! :P
Voor level 10 zit je in de tutorial van het spel, dat mag niet moeilijk zijn, en ook niet te los.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Maak je niet druk, hij is al weg gejaagd door de zelfbenoemde keepers van dit topic.

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 20:24

Shezzie

Lekker hoor!

Thormodo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:52:
[...]

In de patchnotes van vandaag staat dat ze dat gefixt hebben. Hopelijk blijkt dat ook zo in de praktijk te zijn.
Heb je een link naar die notes toevallig?

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:53:
Dus de alwetende Hydra weet precies waar alle mensen die dit topic lezen op zitten te wachten? Knap. Ik vind namelijk niet dat hij mij lastig valt door aan te geven dat hij teleurgesteld is in dit spel.
Joh, als jij het leuk vindt, prima. Maar het is gewoon niet de bedoeling op GAM om louter negatief gal te spuwen over games die je niet leuk genoeg vindt om te spelen. Nooit geweest ook. Dat jouw mening daaromtrent anders is, prima, maar dat is gewoon niet waar mensen hier voor komen. Ik post hier lang genoeg om ongeveer te weten hoe het hier werkt.

Verder ben ik met jou wel een beetje klaar. Kennelijk heb ik je met het ageren van mij tegen het geneuzel over downtime zodanig tegen de haren ingestreken dat je naar geen enkele post van mij meer objectief kunt kijken.

• Raxious
  • Nu online
Een topic voor fans? Oh zit het zo.. Hier mogen alleen positieve reacties worden gegeven anders krijg je met Hydra te maken... Sinds wanneer is dit jouw topic? Het enige wat jij doet is mensen met een negatieve mening over dit spel of wat er dan ook mee te maken heeft proberen weg te jagen of persoonlijk aan te vallen op taalfouten. Hoe kinderachtig kun je zijn.
Volgens mij snap jij ook niet helemaal wat er staat of wel?

Hydra geeft alleen aan, dat je niet een topic moet binnenkomen, moet gaan schreeuwen dat de game slecht is en met 3 maanden dood is, en dan totaal geen argumentatie hebben. Dan ben je imo gewoon een troll.

• defiler1974
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:55:
Maak je niet druk, hij is al weg gejaagd door de zelfbenoemde keepers van dit topic.
Typisch hoe elk MMO forum uiteindelijk weer ontaard in een fanboy versus haters topic. (en niet alleen MMO's, maar daar schijnen meer mensen te zitten die posten op fora).

Ik had toch wel het idee dat het vroeger in de fora er rustiger en beschaafder aan toe ging. Is het publiek zo veranderd? Komt dit door een grotere toegankelijkheid van MMO's voor jongeren? Zijn het grotendeels alleen de jongeren die zo fel reageren?

Lijkt me een leuke studie voor een psychologie student, wie durft?

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 21:36
had stiekem gehoopt dat ze de party chat bug ook gefixt hadden, af en toe join je een party maar kun je niet communiceren met je mede party spelers.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:57:
[...]

Joh, als jij het leuk vindt, prima. Maar het is gewoon niet de bedoeling op GAM om louter negatief gal te spuwen over games die je niet leuk genoeg vindt om te spelen. Nooit geweest ook. Dat jouw mening daaromtrent anders is, prima, maar dat is gewoon niet waar mensen hier voor komen. Ik post hier lang genoeg om ongeveer te weten hoe het hier werkt.

Verder ben ik met jou wel een beetje klaar. Kennelijk heb ik je met het ageren van mij tegen het geneuzel over downtime zodanig tegen de haren ingestreken dat je naar geen enkele post van mij meer objectief kunt kijken.
Ik zag je sindsdien twee keer posten: "Ok het is niks voor jou Daaag." Ook als ik daar objectief naar kijk vind ik dat ongewenst forum gedrag en ik denk de mods ook eerlijk gezegd. En ik post hier ook al lang genoeg om te weten hoe het hier werkt.

Verwijderd

Follow werkt ook niet dus als je met vrienden speelt en ene moe ff weg kan je gaan wachten tot hij er weer is :(

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-11 00:59

ResuCigam

BOFH

Bajo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:00:
[...]
had stiekem gehoopt dat ze de party chat bug ook gefixt hadden, af en toe join je een party maar kun je niet communiceren met je mede party spelers.
Ik vind de lijst bugfixes sowieso extreem kort, er zitten er nog wel een paar meer in de game :)

We do what we must because we can.

• Hydra
defiler1974 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:00:
In ieder forum is de kans aanwezig dat de negativiteit gaat overheersen. Bij de WoW fora zie je dat ook duidelijk, mensen die een spel wel leuk vinden komen daar op den duur niet meer vanwege het enorme gezeik. Op zich zonde want je kunt er een hoop nuttige info vandaan halen. Gelukkig wordt hier toch een stuk beter gemodereerd.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:01:
Ik zag je sindsdien twee keer posten: "Ok het is niks voor jou Daaag." Ook als ik daar objectief naar kijk vind ik dat ongewenst forum gedrag en ik denk de mods ook eerlijk gezegd. En ik post hier ook al lang genoeg om te weten hoe het hier werkt.
Vraag het ze zou ik zeggen. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 14:02 ]

• defiler1974
Bajo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:00:
[...]

Denk dat de primaire focus nu op stabiliteit en performance ligt de komende weken om de toestroom mensen aan te kunnen. Ik denk dat er nog aardig wat gebruikers gaan bijkomen die nu de kat uit de boom hebben gekeken.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-11 23:34
Ben voornamelijk teleurgesteld in het lineaire questen
[...]
en te weinig "echt" alien rassen om te spelen.
Ja het zijn allemaal humanoids maar is dat in de films ook niet zo? Wat voor ras had je graag gezien, behalve Sand People als playable race. Sand People are awesome.

ARRRROOOOO OOOO OOOO
UNG UNG UNG

[/quote]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 21:36
ResuCigam schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:01:
[...]

Ik vind de lijst bugfixes sowieso extreem kort, er zitten er nog wel een paar meer in de game :)
helemaal waar, meeste zijn niet erg of valt mee te leven, echter communiceren lijkt me toch wel wat ze een prioriteit mogen geven.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:01:
Follow werkt ook niet dus als je met vrienden speelt en ene moe ff weg kan je gaan wachten tot hij er weer is :(
Het bugje is hier idd bekend, als degene die je followed springt blijf je ook staan.
Spijtig, maar niet gamebreakend :) Ik ga ervanuit dat deze kleine dingen snel opgelost worden.

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 20:24

Shezzie

Lekker hoor!

ResuCigam schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:01:
[...]

Inderdaad, had gehoopt dat mijn alignment-bug (-4270.354700154875) ook gefixed zou worden, halve charactersheet valt er door weg :P

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Persoonlijk vind ik de UI echt belabberd. Dit is echt iets waar ik me gigantisch aan erger in het hele spel. Niet mogelijk om vensters te verslepen, maximaal 2 vensters tegelijk open, bij een 3de venster sluit er 1. Ik krijg het bijvoorbeeld niet voor elkaar om tegelijk mijn AH venster open te hebben en mijn cybertech recipies. Altijd sluit er 1.

Vooral de interface van de AH is echt hinderlijk. Eerst moet een hele wizard worden doorlopen voordat je kan zoeken. Heb je eindelijk gevonden wat je wilt hebben is je crewmember klaar met een missie, hoppa AH venster weg, begin maar weer overnieuw...

Nee, mods kunnen mij niet snel genoeg komen _/-\o_.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-11 23:34
Ben voornamelijk teleurgesteld in het lineaire questen
Dat is gewoon één van de fundamentele elementen in een MMO. Je wil de reis van 1-max level zo lang mogelijk laten duren maar er moet genoeg te doen zijn waardoor je generieke quests krijgt maar door middel van de bonus missies (die na level 20 soms best interessant zijn) je class quest, flashpoints en de heroic quests (die later ook beter worden) vind ik dat er genoeg variatie in zit. Natuurlijk is het leuker (voor mij) om een spel als Knights of the old Republic te spelen waar over elke quest goed is nagedacht en een goede reden heeft maar op elke planeet speel je wel voor een doel.
cliche verhaal
Tja dit is heel persoonlijk. Ik zie het als Star Wars en dan is de Smuggler zeker interessant, je krijgt net genoeg mee van de oorlog tussen Empire en Republic maar je class story gaat daar niet perse over. Weet niet hoe het met andere classes zit maar ik vraag het vaak en ben erg weinig spelers tegengekomen die hun verhaal tegen vonden vallen.
achterlijke dark/licht side keuzes
Mjah er zijn bepaalde dingen die een beetje raar zijn maar light/dark keuzes hebben (voor zo ver ik weet) geen invloed op het verhaal. Dus wil je perse light blijven dan kan je light kiezen terwijl de dark logischer is voor je class. Het is ook een lastig systeem om helemaal goed te laten werken. Ik verwacht dat we later in een uitbreiding hier ook meer van gaan zien en meer consequenties van je keuze.
weer global cooldown
Weet niet wat je bedoeld, bedoel je de GCD van je skills?
character models vind ik lelijk
Mjah, ze zijn niet speciaal maar lelijk? Nah er is ook vrij veel variatie, ik ben nog niemand tegengekomen die op mij leek maar ik hoop wel dat we een feature krijgen om je uiterlijk te veranderen...
te weinig classen
Mjah dat hoor ik van meer maar dat komt doordat alle classes een heel verhaallijn heeft, ingesproken en met animaties dat kost ontzettend veel tijd om te maken dus ze hadden simpelweg geen tijd/budget om meerdere classes te maken. Ik weet niet precies hoe de verschillende advanced classes verschillend zijn maar 8 classes keer 2 advanced classes keer 3 talent tree's is 48 verschillende mogelijkheden.
en te weinig "echt" alien rassen om te spelen.
Ja het zijn allemaal humanoids maar is dat in de films ook niet zo? Wat voor ras had je graag gezien, behalve Sand People als playable race. Sand People are awesome.

ARRRROOOOO OOOO OOOO
UNG UNG UNG
Tja, ik ben niet teleurgesteld. Ik was er een beetje bang voor dat de game zou tegenvallen maar de meeste aspecten werken gewoon goed genoeg om de wat mindere elementen door de vingers te zien :)

[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 27-12-2011 14:05 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

defiler1974 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:00:
Maar ook die student is fanboy of hater, 'there is your problem' :+

Jaar of wat terug was hier een student die onderzoek deed naar MMO's, deed netjes mee.. wat voor vragen krijg je? 9/10 WoW-gerelateerd, nee daar kan je een mooi onderzoek mee doen binnen MMO's...
MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:03:
Weet niet wat je bedoeld, bedoel je de GCD van je skills?
Bij Trooper was ik daar best teleurgesteld, ik dacht echt een lichtshow te kunnen geven met mijn phasergun (lol, ding schijnt ingame ook te bestaan, de ST variant), maar uiteindelijk maar erg matig. Je overpowered gun wordt compleet generd door cooldown op zo'n beetje elke skil (behalve je spam skill) of door de bagger irritante castbar (zowel channeled als cast-time). Plus dat je character erbij gaat staan alsof die al 4 weken geen 'grote' heeft kunnen leggen :P

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 27-12-2011 14:07 ]

Verwijderd

ik had graag met een Wookie gespeeld XD
UUUUUUUUUHHH UUUUHHHH zijn de enige woorden lekker makelijk zoon wookie XD

• Hydra
defiler1974 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:02:
Denk dat de primaire focus nu op stabiliteit en performance ligt de komende weken om de toestroom mensen aan te kunnen. Ik denk dat er nog aardig wat gebruikers gaan bijkomen die nu de kat uit de boom hebben gekeken.
Ik ben blij dat ze die resource nodes gefixt hebben, dat was voor mij de grootste issue. Oh, en volgens mij zit er een memory leak in het spel ergens want hij gaat steeds meer gebruiken na verloop van tijd, met een beetje geluk hebben ze die ook gevonden.

Dat de lijst vrij kort was, is denk ik vooral omdat ze een hoop stabiliteitsfixes doorgevoerd hebben waar wij zelf helemaal niks van gemerkt hebben. Ze hebben de tijd gehad te kijken waar binnen de servers bottlenecks op gaan treden en ik weet vrij zeker dat er ook aan de backend een hoop geoptimaliseerd is.
MrVegeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:03:
Tja, ik ben niet teleurgesteld. Ik was er een beetje bang voor dat de game zou tegenvallen maar de meeste aspecten werken gewoon goed genoeg om de wat mindere elementen door de vingers te zien :)
Ik heb 'em ook niet gepreordered omdat ik ook bang was dat het tegen zou vallen, en omdat ik voor mezelf bedacht had geen MMO's meer te gaan spelen. Gelukkig viel het mee, en ben ik wat betreft het volhouden van "minder gamen" een slappe zak :P

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 14:08 ]

• Hydra
...

[ Voor 99% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 14:08 ]

• defiler1974
SinergyX schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:04:
[...]

Maar ook die student is fanboy of hater, 'there is your problem' :+

Jaar of wat terug was hier een student die onderzoek deed naar MMO's, deed netjes mee.. wat voor vragen krijg je? 9/10 WoW-gerelateerd, nee daar kan je een mooi onderzoek mee doen binnen MMO's...
Goede observeerder is natuurlijk objectief (voor zover mogelijk). Ach, je kent het gezegde: there's lies, damned lies, and statistics.

WOW is natuurlijk wel de grootste (subscription betaalde) MMO op het moment in de hele markt. Alle andere MMO's zijn kleine varianten daarvan. Dus een steekproef op wow is wel goed voor een onderzoek. Zou alleen de resultaten niet presenteren als leidend voor de hele industrie.

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-11 21:28
ik zou graag met een Nautolan spelen Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/175Nautolan_TSS_1_.jpg

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

• Phydomir
  • Laatst online: 12:25

Phydomir

Dennis

Niet vergeten dat ze ook nooit gelijk alles wat ze willen direct in de game zetten. Er zullen ongetwijfeld op dit moment als mensen bij Bioware aan het werk zijn aan de eerste betaalde expansion pack. Als je dat allemaal bij de 1e release in wilt proppen dan snij je jezelf in de vingers als MMO ontwikkelaar.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1 ... 17 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.