Verwijderd

De patch zal volgens mij alleen maar van toepassing zijn op je lokaal geinstalleerde files.
Wat ze nu doen is waarschijnlijk servers booten (Memory legen?) en wat eigen updates aan hun databases toevoegen

Want volgens mij word er alleen maar traffic naar hun databases heen en weer geslingerd.
Als ze daarmee klaar zijn mogen wij lekker een patch binnen trekken en installen.

Kan niet wachten om weer te spelen, echt onwijs veel plezier met mijn assas in pvp :D

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:06
Hydra heeft helemaal gelijk. Het heeft alles te maken met de gekoppelde omgeving. Met bepaalde vrijheden komen bepaalde nadelen.

Het vermelden dat je een TR aanmaakt is niet nodig.

[ Voor 40% gewijzigd door psychoclown op 28-12-2011 12:46 ]

Verwijderd

Shezzie schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:27:
[...]

Hou eens op met die Blizzard-verering! Iets wat 6 jaar draait vergelijken met iets nieuws is natuurlijk zo krom als een hoepel. Plus, WoW vanilla maintenance, bug fixes en service levels waren in den beginne gewoon zwaar waardeloos, forums vol zeikende mensen die overal kritiek op hadden. De game SWTOR an sich staat als een huis: alle quests zijn voiced, de verhaallijnen is goed over nagedacht en het vertoont (nog) geen zware bugs zoals andere wannabe-mmorpgs in een recent verleden.
Als de game enkele miljoenen klanten krijgt, heeft men een stevige financiele basis om te gaan verbeteren: in plaats van zeuren kun je deus beter al je vrienden recruiten om te spelen :)
Ik vereer Blizzard absoluut niet want ik ben met WoW gestopt omdat ze het verkloot hebben. Daar kun je nauwelijks meer samenspelen doordat ze dat fase systeem ingevoerd hebben. Daar hebben ze al genoeg kritiek op gehad. Ik wil alleen maar aangeven dat het gewoon mogelijk is om het op een gunstiger tijdstip te doen maar helaas geldt dat alleen voor de Yanken.

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-10 19:22

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Gaan er nu bij elke onderhoud hele discussies zoals dit komen...? Misschien moeten we een topic "klaag hier over swtor onderhoud" maken....

Ontopic:
Een paar dagen geleden een trooper (commando) gemaakt, die levelt veel sneller dan mijn Jedi Consular (Shadow) en is eigenlijk ook wel leuker om te spelen :P Ik ben nu voor de DD route gegaan, maar misschien dat ik nog ooit ga veranderen naar healer, als mijn guild meer healers nodig heeft.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-11 16:10
Zephyer schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:20:
[...]

Da's een workaround, een fix zou een (definitieve) oplossing bieden .. :>
Maar als je nog niet wist dat het werkte om het tijdelijk op te lossen wist je het nu :>.
Verder helpt het ook tegen bijvoorbeeld een vastzittende tooltip midden in je scherm en meer van dat soort kleine bugs.

[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 27-12-2011 11:34 ]

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:25:
[...]

Bij WoW zitten mensen te janken dat je niet kunt rollen op US servers als je de EU versie hebt. Bij SW:ToR hebben ze de omgevingen gekoppeld en kan dat dus wel, en dan gaan mensen janken dat de maintenance ook gekoppeld is.
De meeste Europeanen hoeven toch echt niet perse met Amerikanen te spelen, de enkeling met afwijkende werktijden misschien. Degene die dat wil die koopt de US versie maar online ergens.
Nogmaals; vandaag is gewoon een werkdag, helemaal in de VS. Dat jij toevallig vakantiedagen opgenomen hebt is leuk voor je, maar het is absoluut geen dag dat 'iedereen' vrij is.
Het is Kerstvakantie, dat betekent dat alle scholieren vrij zijn plus daarnaast nog eens veel mensen met kinderen/teveel vrije dagen etc. Het is inderdaad geen internationale vrije dag maar er zijn wel heel veel mensen vrij (dat weet iedereen) dus is mijn argument terecht.

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-11 12:44

Snappie88

Mr. Hollywood

Bij WoW zitten mensen te janken dat je niet kunt rollen op US servers als je de EU versie hebt. Bij SW:ToR hebben ze de omgevingen gekoppeld en kan dat dus wel, en dan gaan mensen janken dat de maintenance ook gekoppeld is.
Da's fijn, dat ze bij WoW zitten te janken. Heb ik weinig mee te maken. Ik vind een gekoppelde omgeving overbodig en op dit moment dus vervelend. Ik zeg, koppeling eruit (of gewoon één van beide links grijs maken zodat mensen daar niet bij kunnen, ik mag aannemen dat men anno 2011 wel iets moois ervoor kan verzinnen bij Bioware).
Nogmaals; vandaag is gewoon een werkdag, helemaal in de VS. Dat jij toevallig vakantiedagen opgenomen hebt is leuk voor je, maar het is absoluut geen dag dat 'iedereen' vrij is.
Niet iedereen, maar wel een groot gedeelte van de spelers, denk alle schoolgaande mensen. En ja, dat is een redelijk groot gedeelte van de spelers.

Bekijk 't anders zo: als Bioware besloten had vandaag de forums open te laten, zou er vandaag meer whine op binnenkomen, of op dinsdag 17 januari 2012?

Surfin' paradise!

Verwijderd

Baal eigenlijk dat ik mijn tijd verspild hebt aan het levelen van een jug naar lvl 24. Had al rond de level 45 kunnen zijn nu met me assas (lvl 30 nu) :'(

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Shezzie schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:27:
[...]

Hou eens op met die Blizzard-verering! Iets wat 6 jaar draait vergelijken met iets nieuws is natuurlijk zo krom als een hoepel. Plus, WoW vanilla maintenance, bug fixes en service levels waren in den beginne gewoon zwaar waardeloos, forums vol zeikende mensen die overal kritiek op hadden.
Dat is juist niet krom, Blizzard heeft t zelf "uit mogen vinden" en er dus al 6 jaar ervaring mee, waarom zou Bioware 't dan zelf nog een keer uit moeten (willen) vinden?
Mij maakt 't overigens weinig uit op welke tijd ze 't doen, maar kan me best voorstellen dat er veel mensen niet happy mee zijn.

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-11 23:54

Rem

Ben wel benieuwd wat er nu gebeurt met mijn auctions vanwege de patch. Had net 40K betaald ( aan opslagkosten of hoe dat ook alweer het. commision?) om de halve auctionhouse vol te zetten. Zou best wel balen zijn als daar nu 6 uur vanaf word getrokken omdat hij toen in patch was. Iemand die wat weet?

• Thyzzz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-11-2021
Ik vind ook dat mensen niet zo moeten zeuren, maar hier steek jij toch echt je kop in het zand. Je weet donders goed dat er heel veel mensen nu vakantie hebben. Het is nu eenmaal een vakantieperiode, klaar uit. Dat jij geen vakantie hebt, betekent niet dat de rest van Nederland ook aan het werk is. Scholieren zijn vrij, studenten zijn vrij en veel mensen met kinderen nemen ook de periode tussen kerst en oud-en-nieuw vrij van hun werk.

Verwijderd

Jullie ook die bug gezien, op civil war kun je achter de map rond lopen en zelfs op die toren lopen die in het midden in de lucht hangt. Heb er zelf 2 keer rond gelopen, en een keer door de map gevallen _/-\o_

Natuurlijk gereport, maar ik kreeg alleen een auto generated berichtje terug en ze hadden de call gelijk maar geclosed.. zeker pay per call out sourcing naar india ofzo bij bioware 8)7

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Flamen is nergens voor nodig.
Thyzzz schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:36:
Ik vind ook dat mensen niet zo moeten zeuren, maar hier steek jij toch echt je kop in het zand. Je weet donders goed dat er heel veel mensen nu vakantie hebben. Het is nu eenmaal een vakantieperiode, klaar uit. Dat jij geen vakantie hebt, betekent niet dat de rest van Nederland ook aan het werk is. Scholieren zijn vrij, studenten zijn vrij en veel mensen met kinderen nemen ook de periode tussen kerst en oud-en-nieuw vrij van hun werk.
Dat doet er gewoon helemaal niet toe. Ze gaan een wekelijkse maintenance doen, die gaat ELKE dinsdag op ongeveer hetzelfde moment plaatsvinden. En daar beginnen ze nu ook mee. Er komt een grote patch aan waarvoor ze veel tijd nodig hebben kennelijk, en dat doet Bioware op een moment waarvan zij inschatten dat er relatief weinig mensen spelen. En op dit moment spelen er relatief weinig mensen. Wanneer hadden ze het dan moeten doen, vanavond om 8 uur? Vanochtend om 4 uur, dan is het 10 uur in de avond in de VS, dan is het daar primetime. Ja ik weet wel dat er nu meer mensen thuis zijn dan komende dinsdag, maar er is NU een patch klaar die NU uitgerold moet worden.

Ik begrijp werkelijk waar niet dat mensen niet snappen dat het voor veel mensen gewoon een werkdag is, en ze vandaag een patch uit te rollen hebben, dat 1+1 gewoon 2 is voor de meeste grootten van 1, en je dus niks te miepen hebt.

[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 28-12-2011 12:46 ]

https://niels.nu

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-10 19:22

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

toolkist schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:34:
[...]

Dat is juist niet krom, Blizzard heeft t zelf "uit mogen vinden" en er dus al 6 jaar ervaring mee, waarom zou Bioware 't dan zelf nog een keer uit moeten (willen) vinden?
Mij maakt 't overigens weinig uit op welke tijd ze 't doen, maar kan me best voorstellen dat er veel mensen niet happy mee zijn.
Ehm, dus jij denkt dat WoW de eerste MMO was? Dan heb je het toch mooi mis.... Als je zo gaat beginnen kan ik ook zeggen dat Blizzard het niet zelf uit had moeten willen vinden, ze hadden bijvoorbeeld ook naar Lineage1 kunnen kijken of de vele andere MMO's die er al waren voor WoW.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik vraag me af of mensen wel de ULA lezen? daarin staat wanneer de maintenance tijden zijn.
Wel accepteren maar achteraf zeuren.

Kunnen we weer ontopic gaan? Dit geneuzel kom je al op official forums tegen, en die zijn (terecht) ook gesloten.

Spelen er hier meer mensen op de server ' The Shadow Runner ' ?
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:36:
Jullie ook die bug gezien, op civil war kun je achter de map rond lopen en zelfs op die toren lopen die in het midden in de lucht hangt. Heb er zelf 2 keer rond gelopen, en een keer door de map gevallen _/-\o_

Natuurlijk gereport, maar ik kreeg alleen een auto generated berichtje terug en ze hadden de call gelijk maar geclosed.. zeker pay per call out sourcing naar india ofzo bij bioware 8)7
Ben je bekend met ITIL? Waarschijnlijk staat er gewoon een MI open, en sluiten ze alle relevante meldingen. Dergelijke dingen worden 5000x gemeld of meer, om dan 5000 meldingen open te laten staan schiet echt niet op en kan zelfs voor vertraging zorgen.

[ Voor 54% gewijzigd door Dakreal op 27-12-2011 11:39 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:03
Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:38:
...

Yes, empire side wel te verstaan.

Ben lekker op dreef met mn powertech. In pvp is dat lekker vernieuwend :+

Steam

Verwijderd

Waar slaat dit nou weer op? Je diskwalificeert jezelf voor iedere serieuze discussie. ;w

[ Voor 38% gewijzigd door psychoclown op 28-12-2011 12:48 ]

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Ik moet even zeuren over het vergelijken van modifidable gear. Als je (bijvoorbeeld) 2x een chestpiece hebt die aan te passen zijn met mods dan vind ik het erg onduidelijk om te kunnen zien welke nu de betere base stats heeft. Je krijgt in de tooltip namelijk altijd de totale stats, en die zijn dus te wijzigen met de mods. Het zou me beter lijken om daar ook de base stats van het item in te zetten, zo is het beter te bekijken welke nu beter is en kan je de mods uitwisselen die beter zijn in het ene item over de andere.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10 13:09
Zephyer schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:22:
[...]

_O-
Ik ben beide maar zit toch op m'n werk ... :7
Ook ik zit op mijn werk. Zou graag nu bezig zijn met SWtor maar dat is helaas niet mogelijk.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• Thyzzz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-11-2021
En weer doe je alsof je spreekt voor de massa, terwijl juist het tegendeel waar is. Snappie heeft wel degelijk een punt. Omdat er van die miljoen(en) Europese spelers enkele tientallen graag op de Amerikaanse servers willen spelen, moet er per sé een koppeling komen? Ik vind het ook onlogisch en onhandig, zeker als er dit soort maintenaince tijden komen.

Let wel: ik vind het heus niet erg om een middagje te wachten met spelen en mensen moeten niet zo zeuren. Maar ga niet doen alsof wij de uitzondering zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 28-12-2011 12:48 ]

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:41:
Waar slaat dit nou weer op? Je diskwalificeert jezelf voor iedere serieuze discussie. ;w
Waar dit op slaat? Die gekoppelde omgeving is een designkeuze, die gaan ze echt niet ongedaan maken omdat er een keer iemand klaagt dat de maintenance op een tijd is die hem niet aanstaat. Ga dan niet miepen dat ik sarcastisch reageer, ik kan weinig respect opbrengen voor het gehuil hier. Ga anders lekker WoW spelen ofzo :w
Thyzzz schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:43:
En weer doe je alsof je spreekt voor de massa, terwijl juist het tegendeel waar is. Snappie heeft wel degelijk een punt. Omdat er van die miljoen(en) Europese spelers enkele tientallen graag op de Amerikaanse servers willen spelen, moet er per sé een koppeling komen? Ik vind het ook onlogisch en onhandig, zeker als er dit soort maintenaince tijden komen.
WoW had woensdagochtend maintenance die tot 11 uur kon duren, deze tijden zijn een uitzondering omdat er nu veel werk te doen is. De meeste mensen snappen dat en gaan gewoon wat anders doen. Een paar uitzonderingen gaan janken dat ze niet kunnen spelen. Nou, doe je best, maar ik denk niet dat ze dat hele systeem op de schop gaan gooien voor een paar jankerds.
Let wel: ik vind het heus niet erg om een middagje te wachten met spelen en mensen moeten niet zo zeuren. Maar ga niet doen alsof wij de uitzondering zijn.
Ik hoop toch van harte dat mensen die zo dom zijn dat ze niet snappen waarom die systemen gekoppeld zijn (het is veel efficienter om 1 billing systeem en 1 forum systeem te hebben waar iedereen gebruik van maakt) een uitzondering zijn. Als ej een beetje verstand hebt kun je volgens mij wel nagaan waarom die applicaties gekoppeld zijn, dat dat grote voordelen heeft (voor gebruikers en Bioware) en dat bovendien deze lange downtime een uitzondering is en in de toekomst ze wel klaar zijn in een uurtje. Dit is per slot van rekening GoT, niet een gameforum vol jankballen.

[ Voor 60% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 11:47 ]

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:43:
[...]

Waar dit op slaat? Die gekoppelde omgeving is een designkeuze, die gaan ze echt niet ongedaan maken omdat er een keer iemand klaagt dat de maintenance op een tijd is die hem niet aanstaat. Ga dan niet miepen dat ik sarcastisch reageer, ik kan weinig respect opbrengen voor het gehuil hier. Ga anders lekker WoW spelen ofzo :w
lol check jij je sig even ofzo. Het is niet 1 iemand die klaagt hoor. Einde discussie. slaap lekker.

Verwijderd

remsporus schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:35:
Ben wel benieuwd wat er nu gebeurt met mijn auctions vanwege de patch. Had net 40K betaald ( aan opslagkosten of hoe dat ook alweer het. commision?) om de halve auctionhouse vol te zetten. Zou best wel balen zijn als daar nu 6 uur vanaf word getrokken omdat hij toen in patch was. Iemand die wat weet?
Krijg je de postkosten ook niet terug als de auction niet verkoopt? Dacht dat ik van alle onverkochte producten de postkosten in mijn mailbox kreeg? Jammer als het niet zo is, vond het wel een toffe feature!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:36:

Hoe report je iets? Ik had gisteren wat sand people die steeds "evade evade' aan het doen waren, maar ik kon niet vinden waar dat report this nou was :p . Bij het vraagtekentje iig niet?

• Dakreal
Thasquealer schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:40:
[...]

Yes, empire side wel te verstaan.

Ben lekker op dreef met mn powertech. In pvp is dat lekker vernieuwend :+
Beetje druk aan de Empire kant? Ik ben zelf een Jedi Knight Sentinal, altijd handig om een zaklampje bij je te hebben in de donkere tijden ;-)

Wat is powertech? bepaalde class?
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:46:
[...]

lol check jij je sig even ofzo. Het is niet 1 iemand die klaagt hoor. Einde discussie. slaap lekker.
Het is ook niet 1 iemand die hier klaagt over dat gezeur van jullie. Ik hoop idd einde discussie, want dat gehuil over maintenance zie ik al 6 jaar op wow voorbij komen, en nu weer hier.. trieste toestand weer.

[ Voor 34% gewijzigd door Dakreal op 27-12-2011 11:49 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:46:
Oftewel, je bent uitgeluld maar wil nog ff het laatste woord hebben. Je moet niet zeuren, maintenance hoort bij MMO's en dat het vlak na release relatief lange maintenance periodes zijn is gewoon logisch. Dit wordt vanzelf een stuk korter.
Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:48:
Tank versie van BH.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 11:49 ]

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-10 14:03

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Hebben jullie ook last van een fps-drop in de wat drukker bevolkte NPC gebieden?? corusant senate building bijvoorbeeld? ik heb me graphics al naar beneden geschroefd, maar merk dat het ook in de chatbox wat lag zit. word ik niet heel gelukkig van. Zou port-forwarding kunnen helpen? (ben zo niet thuis in netwerk-shizzle)

We will be right back with Manny_Moare !

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:08
Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:38:

[...]
Ook present op The Shadow Runner :), wel Republic side. Ben nu bezig met een Jedi Consular (Shadow), momenteel level 14. Twijfel of ik opnieuw ga beginnen met een Trooper, omdat er wel erg veel Jedi's zijn. Iemand leuke ervaringen met een Trooper, of zal ik maar gewoon bij mijn Jedi Shadow blijven?

• Hydra
chieldtm schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:49:
Hebben jullie ook last van een fps-drop in de wat drukker bevolkte NPC gebieden?? corusant senate building bijvoorbeeld? ik heb me graphics al naar beneden geschroefd, maar merk dat het ook in de chatbox wat lag zit. word ik niet heel gelukkig van. Zou port-forwarding kunnen helpen? (ben zo niet thuis in netwerk-shizzle)
Port forwarden gaat niks uitmaken. Dat het in die drukke gebieden wat choppy wordt heeft over 't algemeen te maken met dat je grafische kaart het niet aankan.

• Thasquealer
Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:48:
[...]

Beetje druk aan de Empire kant? Ik ben zelf een Jedi Knight Sentinal, altijd handig om een zaklampje bij je te hebben in de donkere tijden ;-)

Powertech is de tank-variant van Bounty Hunter, of een mid-close range dps.
Empire kant is opzich redelijk, nie overpopulated ofzo.

Kmoet alleen nog een keer aan die flashpoints beginnen, komt gewoon nie van.

Misschien kom ik je nog wel eens tegen in pvp :>

Overigens, 3 dagen geleden een immortal streak gehaald in de Alderaan Warzone.
Weet iemand tot hoe hoog die gaat? (Dit was de 3de)

Steam

• Dakreal
VeeGee schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:50:
[...]

Ook present op The Shadow Runner :), wel Republic side. Ben nu bezig met een Jedi Consular (Shadow), momenteel level 14. Twijfel of ik opnieuw ga beginnen met een Trooper, omdat er wel erg veel Jedi's zijn. Iemand leuke ervaringen met een Trooper, of zal ik maar gewoon bij mijn Jedi Shadow blijven?
Ah gezellig, vriend van mij speelt ook een consular shadow. Hij vind het wel cool, ik las een paar pagina's terug dat iemand ook een trooper gererolled was en dat dat goed beviel.

lvl 14 is an sich nog niet zo hoog, dus je kunt altijd even een trooper maken. Ik heb het een keer getroffen dat ik mijn eerste keuze leuk vind :+

Ik heet trouwens Dakreal ingame.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Ik speel Trooper commando :).. ben nu lvl 24 en moet zeggen hij bevalt erg goed.

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:08
Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:59:
[...]

Ah gezellig, vriend van mij speelt ook een consular shadow. Hij vind het wel cool, ik las een paar pagina's terug dat iemand ook een trooper gererolled was en dat dat goed beviel.

lvl 14 is an sich nog niet zo hoog, dus je kunt altijd even een trooper maken. Ik heb het een keer getroffen dat ik mijn eerste keuze leuk vind :+

Ik heet trouwens Dakreal ingame.
Nee klopt, level 14 is niet erg hoog, maar zit midden in mn tentamens, dus vrij weinig tijd om te spelen atm. Het nadeel is alleen dat ik dan al die quests op coruscant nog een keer moet doen, want volgens mij zijn alleen de class quests anders.

Verwijderd

Thyzzz schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:36:
[...]

Ik ben ook 'student' en ik heb helemaal geen vrij. Stond vanmorgen trouwens in een file die nauwelijks korter was dan op andere dagen. Ik zit nu op het werk en hier is maar 1 persoon van de 40 afwezig omdat hij geen oppas vond voor zijn kinderen.

Vakantie, phuh, waar haal je het toch?

Ik hoop maar dat de patch op zich niet al te groot is en we uren nodig hebben om hem binnen te trekken. Ik vermoed van niet, maar het is toch afwachten..

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-11 16:24
Speelt er iemand toevallig ook de Imperial Agent klasse :?

Kan aan mij liggen ,maar de onderlinge verhouding tussen de klassen is niet echt in verhouding :/
Word v****e om de haverklap afgeslacht :X ,zelfs door IA troepen met een lager level als mij.
Terwijl een Sith met hetzelfde level als mij (Level 14) zo ongeveer overal rustig doorheen wandeld.

Dat er verschil tussen klassen moet zijn ,ala ,ben ik het helemaal mee eens :Y ,maar dit is wel een beetje te erg :+

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

• Hydra
knip
dierkx36 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:01:

Kan aan mij liggen ,maar de onderlinge verhouding tussen de klassen is niet echt in verhouding :/
Word v****e om de haverklap afgeslacht :X ,zelfs door IA troepen met een lager level als mij.
Terwijl een Sith met hetzelfde level als mij (Level 14) zo ongeveer overal rustig doorheen wandeld.

Dat er verschil tussen klassen moet zijn ,ala ,ben ik het helemaal mee eens :Y ,maar dit is wel een beetje te erg :+
Speel je wel met je companion dan? Ik heb geen echte ervaring met m'n IA (die is level 4) maar vanaf level 10 heb je eigenlijk je companion wel aardig nodig.

[ Voor 67% gewijzigd door psychoclown op 28-12-2011 12:52 ]

Verwijderd

Ik hoop iig dat ze de warzone bug eruit halen.. En Flashpionts zijn echt aan te raden @Thasquealer

Verwijderd

En dit is dus waarom ze de forums ook offline gooien. Op de forums, zelfs als het spel speelbaar is, wordt er oeverloos gezeurd en getrolld over van alles, inclusief het zeuren en trollen op de forums :P
Tyoi schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:42:
Ik moet even zeuren over het vergelijken van modifidable gear. Als je (bijvoorbeeld) 2x een chestpiece hebt die aan te passen zijn met mods dan vind ik het erg onduidelijk om te kunnen zien welke nu de betere base stats heeft. Je krijgt in de tooltip namelijk altijd de totale stats, en die zijn dus te wijzigen met de mods. Het zou me beter lijken om daar ook de base stats van het item in te zetten, zo is het beter te bekijken welke nu beter is en kan je de mods uitwisselen die beter zijn in het ene item over de andere.
Moddable gear (oranje letters) heeft geen base stats.Alle stats die je ziet komen van de mods die er in zitten.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 12:03 . Reden: Typo ]

• Moby Dick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07 16:46

Moby Dick

Ik wil alleen maar zwemmen

Dankzij de improved stealth van de Jedi Shadow's Shadow tree kan je 90% van alle trash mobs overslaan. Overal gewoon langsheen stealthen en alleen de objective completen. Je voltooit zo weliswaar geen bonus missies, maar het levelen gaat ontzettend snel dankzij de hoge frequentie hand-ins.
De moraal van dit verhaal: mijn Shadow is een ontzettende moralfag (Light 3 @ lvl 32), en op deze manier is dat erg goed te RP'en ("All life is sacred, even my enemies'").

Ergens eerder in deze thread postte iemand dat zijn Commando sneller levelde dan zijn Shadow. Gezien de hierboven beschreven speelstijl snap ik niet hoe dat kan.

edit: zijn jullie nu klaar met kissebissen over wie er het meeste zeurt over onderhoud of hoe zit dat? Tsjonge jonge..

[ Voor 8% gewijzigd door Moby Dick op 27-12-2011 12:05 ]

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:02:
En dit is dus waarom ze de forums ook offline gooien. Op de forums, zelfs als het spel speelbaar is, wordt er oeverloos gezeurd en getrolld over van alles, inclusief het zeuren en trollen op de forums :P

[...]

Moddable gear (oranje letters) heeft geen base stats.Alle stats die je ziet komen bvan de mods die er in zitten.
aha. dus die gear kan je tot lvl 50 dragen mits je deze update met mods? ik heb namelijk een zeer kewle set die ik graag wil houden of zijn sommige base stats beter @ higher lvl

Verwijderd

z0rk0l schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:03:

aha. dus die gear kan je tot lvl 50 dragen mits je deze update met mods? ik heb namelijk een zeer kewle set die ik graag wil houden of zijn sommige base stats beter @ higher lvl
Jij snapt het ;)

Volgens mij wel tot en met endgame, met de juiste upgrades.

Verwijderd

Voor diegene die class quests hebben overgeslagen, het is aan te raden om die te volgen.. Kwam er gister achter dat ik ongeveer 10 lvls terug een derde companion erbij kreeg door de class q te volgen /;

• dierkx36
Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:01:
[...]

Het vanavond doen is nog minder klantvriendelijk. Snap dat dan. Ze doen het op een tijd dat de VS slaat en er in de EU relatief weinig mensen spelen. Er MOET deze week een maintenance gedaan worden, wanneer hadden ze het volgens jou moeten doen dan?

[...]

Speel je wel met je companion dan? Ik heb geen echte ervaring met m'n IA (die is level 4) maar vanaf level 10 heb je eigenlijk je companion wel aardig nodig.
'k heb een companuion ,die maffe kale chick :+
Maar nog steeds gaat het alles behalve makkelijk |:(

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:07:
Voor diegene die class quests hebben overgeslagen, het is aan te raden om die te volgen.. Kwam er gister achter dat ik ongeveer 10 lvls terug een derde companion erbij kreeg door de class q te volgen /;
Class quests overslaan? Haha. Ben je level 50; "Schip? Companions? Wut?" :P
dierkx36 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:08:
'k heb een companuion ,die maffe kale chick :+
Maar nog steeds gaat het alles behalve makkelijk |:(
Hmm. Verder geen ervaring mee. Je companion goeie gear geven helpt ook, ze doen bijna net zoveel damage als je zelf doet.

• Moby Dick

Moby Dick

[...]

Jij snapt het ;)

Het is ook makkelijk om aan de juiste upgrades te komen.
- Artifice (van jezelf of een vriend) voor Hilts, Color Crystals & Enhancements.
- Quest rewards voor Mods / Armoring.
- Commendation Mods vendors voor de rest.

Op deze manier is mijn Oranje gear van Taris op lvl 32 nog steeds erg krachtig.

Verwijderd

Hehe Ik was er zo klaar mee om in een bepaald gebied te zitten.. Maar goed inhaal slag is gemaakt. Zijn nog wel meer wazige dingen waar ik later pas achter kwam hoor, bijvoorbeeld; dat je je companion meerdere opdrachten kan geven mbt het maken van iets. Werd er zo moe van om elke 3 minuten (in het begin) je companion aan het werk te zetten. Later ging er een wereld voor me op.

• Thasquealer
Moby Dick schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:11:
[...]

- Artifice (van jezelf of een vriend) voor Hilts, Color Crystals & Enhancements.

Om nog even aan te vullen
-Cybertech, om zelf je mods/armoring/etc te maken.
-Slicing, je kan augments vinden en ondertussen aardig wat credits verdienen

Steam

• Thormodo
[...]

Jij snapt het ;)

En ik gok dat zelfs de armorwaarde wordt geüpdatet aan het level dan bedenk ik me net? Want ik vond het al vreemd dat moddable gear zulke lage base armor hadden.
Joh zou het :P. Als je iets niet moet overslaan dan zijn het wel de class quests. Zeker omdat je dan niet verder komt in het verhaal. Ik heb heel Taris overgeslagen (met behulp van wat PvP en Flight missions outlevel je vrij makkelijk een complete planeet), maar uiteraard wel de class quest gedaan.

[ Voor 45% gewijzigd door Thormodo op 27-12-2011 12:17 ]

• z0rk0l
Moby Dick schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:11:
[...]

nice, ik heb zelf idd artifice, echter begon het pas op lvl 20 te levellen :) dus loop wat achter, verder had ik niet verwacht dat ik het zo'n leuke mmo zou vinden, heb sinds vanilla gewarcraft, aoc en rift ook geprobeerd, maar de laatste 2 waren imo niet snappie genoeg, een beetje slugish. Denk wel dat ik hier lang blijf hangen.

Ik mis alleen echt de targets target bar. Als ik de tank focus en op assist targets target druk werkt dit vaak niet :'(

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:14:
[...]

En ik gok dat zelfs de armorwaarde wordt geüpdatet aan het level dan bedenk ik me net? Want ik vond het al vreemd dat moddable gear zulke lage base armor hadden.
Klopt ja, volgens mij was dat voor armoring (staat iig in de mouse over van de mod, dat het lvl van de mod ook het lvl van het item bepaald en dus de armorwaarde).

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:02:
[...]Moddable gear (oranje letters) heeft geen base stats.Alle stats die je ziet komen van de mods die er in zitten.
Oh crap, echt waar? Geldt dat alleen voor orange gear? Want volgens mij heb je ook blauwe en paarse moddable gear.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• dierkx36
Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:10:
[...]

Class quests overslaan? Haha. Ben je level 50; "Schip? Companions? Wut?" :P

[...]

Hmm. Verder geen ervaring mee. Je companion goeie gear geven helpt ook, ze doen bijna net zoveel damage als je zelf doet.
Done ,zwaarste gear die haar level toe liet :Y
Companion hield het iets langer vol maar daar is alles ook mee gezegd :X

Kan alleen nou dus niks nieuws meer kopen ... gisteren 5000 credits uitgegeven voor extra inventory ruimte ... was een minder briljant idee ,ben nou beetje blut 8)7

Verwijderd

Thasquealer schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:13:
[...]

Om nog even aan te vullen
-Cybertech, om zelf je mods/armoring/etc te maken.
-Slicing, je kan augments vinden en ondertussen aardig wat credits verdienen
Zelf heb ik ook cybertech gekozen, is echt een toffe proff. Ik zit nu op 350 en naast mods/earpieces etc. kun je ook hele toffe grenades maken. 8 sec 40 % slow up to 8 targets, 3 sec stun up to 6 targets etc. etc. Erg nice voor pvp.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

z0rk0l schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:03:
[...]

Alleen epic gear heeft een iets andere methode. Daarop zit namelijk al een base stat (willpower/str/etc + endurance) die niet te modden is. Daarom is een epic item altijd beter dan een blue item op level 50.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Hydra
dierkx36 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:16:
Done ,zwaarste gear die haar level toe liet :Y
Companion hield het iets langer vol maar daar is alles ook mee gezegd :X
Hmm. Maak je wel gebruik van cover?
Kan alleen nou dus niks nieuws meer kopen ... gisteren 5000 credits uitgegeven voor extra inventory ruimte ... was een minder briljant idee ,ben nou beetje blut 8)7
Je weet dat je met level 25 40k moet neerleggen voor speeder training he? :P

• Thormodo
Tyoi schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:16:
[...]

Oh crap, echt waar? Geldt dat alleen voor orange gear? Want volgens mij heb je ook blauwe en paarse moddable gear.
Moddable gear is per definitie oranje. Het maakt niet uit welke mods er in zitten. Het uiteindelijke nut van die gear wordt bepaald door de mods (groen/blauw/paars) die je er in stopt.
Hoewel op hoog level moddable (epic) gear vaak wel iets van een base stat bezit.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:15:
[...]

Klopt ja, volgens mij was dat voor armoring (staat iig in de mouse over van de mod, dat het lvl van de mod ook het lvl van het item bepaald en dus de armorwaarde).
De mods die je er in stopt bepalen inderdaad het benodigde level voor de gear, maar op de bijbehorende armorwaarde had ik nog niet echt gelet. (Anders zou je je level 1 character ook met level 50 epic mods kunnen laten rondlopen :P.)

Edit: Uit dat artikel over mods:
Note that the Armoring mod also dictates the overall Item Rating of the armor, from which it gets its Armor value.
Dus de armorwaarde komt puur door de armormod.
Verder staat er:
The Barrel dictates the overall Item Rating of the weapon, from which it gets its damage range/DPS value.
Hilts [..] and also dictate the weapon’s Item Rating and thus damage range/DPS value
Dus je kunt ook de damage van je wapen upgraden door er een andere mod in de stoppen.

[ Voor 62% gewijzigd door Thormodo op 27-12-2011 12:37 ]

• z0rk0l
oh ja, weet niet of het al voorbij is gekomen maar koop je speeder niet in de fleet maar op tatooine, meer keuze!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:44

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:18:
[...]

[...]

Die 40k moet kunnen. Nog 14k te verzamelen in 6 levels. Gratis mount ftw _/-\o_

Enige wat ik tot nu toe aangeschaft heb zijn mijn class skills en een paar low level Biochem recepten van de trainer.

He who controls the Spice, controls the Universe.

dierkx36 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:01:

Agent en smuggler zijn de moeilijkste classes om te spelen.
Ze zijn niet zwak, jij bent gewoon slecht :P

TheS4ndm4n#1919

• Moby Dick

Moby Dick

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:15:
[...]

Yup.
Daarnaast is het volgens mij ook zo dat de highest-level mod (bv. requires lvl 35) de lvl-requirement van de gear bepaalt (of bedoelde je dat ook?) :X

Ik vond het lastig om te achterhalen welke mods in welke gear aan vervanging toe waren (heb nu zo'n 6 stuks oranje).
Toen viel het mij op dat bij mouseover de tooltip zegt "Modification (26)" oid.
Het lijkt er op dat dat de required level van de mod is +1. Als je dat weet kan je met alleen mouseover een snelle voorselectie maken van kandidaten voor een upgrade, zonder overal in detail naar te moeten kijken.

Verwijderd

Tyoi schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:16:

Nog niet gezien, ik weet wel dat jem et craften een proc hebt waarbij je een exceptional item maakt, die heeft dan één modslot.
Tijdje gespeeld nu, maar na lvl10 leunt de hele gameplay wel bizar veel op je companion. Jammer dat je vreemd genoeg een Sniper companion krijg als Sniper, maar die dan totaal geen Cover kent, een melee-dash ability heeft (die continue weer aanspringt als je zoned/resummon) en niet bepaald de slimste is qua AI.

Al blijft het een erg leuke class, al heb ik nog niet echt het gevoel dat je 'sniper' bent met 'devastating' damage, daar beetje saber-user rustig meer damage doet (en 10x langer in leven blijft).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Het mod systeem tot in detail uitgelegd: http://r2-db.com/article-rss/19868/swtor-mods-101

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-11 16:01
ik blijf als Sniper-agent vrij goed overeind in head-to-head gevechten;
rustig blijven, goede volgorde van abilities en goed uitgerust sniperrifle doen wonderen

wat wel uitermate irritant is, is wanneer je als solo wordt afgeslacht door een goed georganiseerde groep van allemaal >5 lvl hoger gan jou; dan kun je zelfs niet eentje (waarop je je concentreert) mee de dood in nemen

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:04:
[...]

En we komen weer terug bij het begin van de discussie, het wel of niet koppelen van EU en US servers.. Het is een beetje vermoeiend aan het worden nu.
Het enige vermoeiende is, is dat al jouw berichten hier totaal off-topic zijn. Dus doe ons een lol en praat of over het spel of ga iets anders doen. Dit voegt niets toe behalve irritatie van de mensen die hier graag over Star Wars the Old republic lezen.

• Voxalizer
  • Laatst online: 11:16

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Admiral_R2D2 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:22:

wat wel uitermate irritant is, is wanneer je als solo wordt afgeslacht door een goed georganiseerde groep van allemaal >5 lvl hoger gan jou; dan kun je zelfs niet eentje (waarop je je concentreert) mee de dood in nemen
dat lijkt me dan ook meer dan rechtvaardig.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-11 16:01
maar na lvl10 leunt de hele gameplay wel bizar veel op je companion
ik heb als sniper-agent alleen mijn companion nodig bij ware eindbazen;
voor de rest alles solo en (alle) companions op slicer missies;
Jammer dat je vreemd genoeg een Sniper companion krijg als Sniper
dat is idd wel vreemd is, is dat je als solo-klasse geen healer-companion krijgt (of krijg je die later? ik heb nu twee companions en zit op lvl 29)

Verwijderd

Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:24:
[...]

Het enige vermoeiende is, is dat al jouw berichten hier totaal off-topic zijn. Dus doe ons een lol en praat of over het spel of ga iets anders doen. Dit voegt niets toe behalve irritatie van de mensen die hier graag over Star Wars the Old republic lezen.
Als je even verder leest zie je dat ik de discussie al uit ben en praten over servers van Star Wars The Old Republic is redelijkerwijs niet offtopic in het Star Wars The Old Republic topic.

Als jij dat wel vind kan jij beter iets anders gaan doen. :>
Admiral_R2D2 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:26:
[...]

ik heb als sniper-agent alleen mijn companion nodig bij ware eindbazen;
voor de rest alles solo en (alle) companions op slicer missies;

[...]

dat is idd wel vreemd is, is dat je als solo-klasse geen healer-companion krijgt (of krijg je die later? ik heb nu twee companions en zit op lvl 29)
de droid die je krijgt met je schip is een healer.
ook al zeurt hij dat hij niet geschikt is voor combat :+

TheS4ndm4n#1919

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Wat ik vervelend vind is dat je als je items voor je companion hebt, je met de mouse over niet ziet wat de stat change is, omdat je alleen de stat change voor jou ziet.

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• z0rk0l
Heli0s schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:29:
Wat ik vervelend vind is dat je als je items voor je companion hebt, je met de mouse over niet ziet wat de stat change is, omdat je alleen de stat change voor jou ziet.
dit kan je aanzetten in de interface options
kan wel... staat alleen default uit.
aanzetten in je preferences.

TheS4ndm4n#1919

• Thormodo
Daar moet je even een vinkje voor aanzetten in de opties :).
Admiral_R2D2 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:26:
Elke klasse krijgt, naast dps companions, een healer en tank companion. De volgorde waarin je die krijgt ligt aan je klasse.
En als je echt een healer nodig hebt kun je inderdaad je ship droid gear geven en die dan meenemen (zonder gear heb je er i.i.g. geen drol aan :P). Wat wel vervelend is dat hij geen affection punten kan krijgen (en ik heb eerlijk gezegd geen idee of hij ook wat dps abilities krijgt). Dus als je hem meeneemt tijdens conversaties verspil je affection punten.

[ Voor 71% gewijzigd door Thormodo op 27-12-2011 12:39 ]

Verwijderd

Het is wel duidelijk waar de WoW communitu zich bevind momenteel.
Jeetje wat een stel kinders hier.

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:29:
[...]

kan wel... staat alleen default uit.
aanzetten in je preferences.
Tof, bedankt voor de tip! Stoorde mijzelf er ook al aan lol.

• Heli0s

Heli0s

Ow, daar had ik nog niet gekeken eerlijk gezecht. Gevalletje eerst kijken, dan blaten :+

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 13:44

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:31:
Het is wel duidelijk waar de WoW communitu zich bevind momenteel.
Jeetje wat een stel kinders hier.
Eensch.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Thormodo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:18:
[...]

Moddable gear is per definitie oranje.

[...]
Lies, er is namelijk ook moddable Groene/Paarse gear...

• Thormodo
Phoenix_the_II schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:38:
[...]

Lies, er is namelijk ook moddable Groene/Paarse gear...
Groene gear is nooit volledig moddable, maar heeft hoogstens een mod slot.
Je hebt wel volledig moddable epic gear ja (op level 50).

[ Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 27-12-2011 12:42 ]

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Thormodo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:41:
[...]

Groene gear is nooit volledig moddable, maar heeft hoogstens een mod slot.
Dus is het nog steeds moddable

• Thormodo
Niet het soort "volledig moddable" waar we het over hadden...
Zo ook te lezen in de zin na de zin die je quote:
Het uiteindelijke nut van die gear wordt bepaald door de mods (groen/blauw/paars) die je er in stopt.

[ Voor 56% gewijzigd door Thormodo op 27-12-2011 12:49 ]

Verwijderd

Blijf me erover verbazen dat niemand kritisch is, iedereen slikt dit 13 in een dozijn CORPG'tje.
Heb hier jaaarenlang naar uitgekeken en ben nu erg blij dat ik het NIET gekocht heb.
Dit is geen stap voorwaards, dit is letterlijk een aantal stappen terug voor MMO.
Moet ik overal aan m'n handje worden vast gehouden worden in dit spel... Waar is de uitdaging ?!
Character creation is ook een grote flop, generic all over.
Ik zal verder niet meer erover lullen en de mensen die er wel plezier in hebben in hun waarde laten !

Ik voorspel dat dit spel dood is na 3 maanden.
http://www.metacritic.com...old-republic/user-reviews

Sorry als ik iemand op z'n teentjes getrapt maar wou het even kwijt als dat mag O-)

• Dakreal
Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:18:
[...]
[...]
Zo daar kwam ik gisteren achter, gelukkig had ik al een hoop ;-) maar een maat vertelde dat ie maar 25k was, dus ik had daar rekening mee gehouden.. bleek ie 40k te zijn :| pijnlijke tegenvaller.

Gelukkig heb je met een beetje questen zo voldoende, dus nu ben ik trotse bezitter van een dikke rolator.

[ Voor 20% gewijzigd door Dakreal op 27-12-2011 12:44 ]

• Hydra
z0rk0l schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:29:
Dit kan je aanzetten in de interface options
Bedankt voor de tip! Hier stoorde ik me ook al aan.

Ik vind dat AoE looten trouwens erg fijn. Heb gewoon auto loot aanstaan en loot gewoon echt alles. Ook ideaal dat je je companion je grijze meuk kan laten verkopen.

• Thormodo
Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:43:
[...]

Zo daar kwam ik gisteren achter, gelukkig had ik al een hoop ;-) maar een maat vertelde dat ie maar 25k was, dus ik had daar rekening mee gehouden.. bleek ie 40k te zijn :| pijnlijke tegenvaller.

Gelukkig heb je met een beetje questen zo voldoende, dus nu ben ik trotse bezitter van een dikke rolator.
48k om pietje precies te zijn. Je moet ook nog een mount van 8k kopen namelijk :P.
Overigens nog een tip, op Tatooine heb je meer keuze qua mounts dan op de Republic Fleet. Dus je kunt hem beter daar kopen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:42:
Blijf me erover verbazen dat niemand kritisch is, iedereen slikt dit 13 in een dozijn CORPG'tje.
Heb hier jaaarenlang naar uitgekeken en ben nu erg blij dat ik het NIET gekocht heb.
Dit is geen stap voorwaards, dit is letterlijk een aantal stappen terug voor MMO.
Moet ik overal aan m'n handje worden vast gehouden worden in dit spel... Waar is de uitdaging ?!
Ik zal verder niet meer erover lullen en de mensen die er wel plezier in hebben in hun waarde laten !

Sorry als ik iemand op z'n teentjes getrapt maar wou het even kwijt als dat mag O-)
User reviews van metacritic, ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit iets positief heb gezien.
Als je daar op afgaat dan kan je nooit meer een spel kopen.

• Quartant
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-03 12:37
Ik had gister iets vreemds, zat heerlijk te questen met mn lvl 39 Sith Sorcerer... ben ik ineens klaar op Hoth... Geen bonus series enzo dus ben mijn class quests maar gaan doen en nogsteeds ben ik dus lvl 39.. Belsavis (next planet) is lvl 41 en heb het idee dat Hoth een bonus series heeft (er is namelijk nog een heel deel in het westen niet verkent...). Weet iemand of deze bonus series een lvl requirement heeft??

Vanaaf weer spelen... Kan niet wachten :)

btw wacht maar tot je de lvl 40 mount hebt :') die is 210k + 25k ofzo :') heel fijn als ik nu kijk naar mijn centjes kom ik net uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Quartant op 27-12-2011 12:48 ]

• Hydra
Dat mag. Daag :)

• Heli0s

Heli0s

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:46:
[...]
User reviews van metacritic, ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit iets positief heb gezien.
Als je daar op afgaat dan kan je nooit meer een spel kopen.
Plus het is de mening van een persoon. En ik vind dat de meeste van die lui op metacritic onwijze azijn pissers zijn. Ik denk ook dat je pas kan oordelen als je het zelf hebt gespeelt.

• z0rk0l

ik hen al zo veel jank posts gelezen over hoe slecht mensen het wel niet vinden dat ik er moe van ben geworden. Tuurlijk is niet alles perfect maar het is hoe je zelf de game beleeft. Ik snap niet dat een spel als bijvoorbeeld skyrim de hemel in wordt geprezen met de bugs en houterigheid die het heeft.

Gezeur over de graphics? totaal niet mee eens, het zijn namelijk niet de harde graphics die een game maken, maar de sfeer die wordt neergezet. Kijk naar wow, of zelda of mario galaxy. Als je het niets vind, prima, maar speel wat anders en stop de qq

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Quartant schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:47:
Ik had gister iets vreemds, zat heerlijk te questen met mn lvl 39 Sith Sorcerer... ben ik ineens klaar op Hoth... Geen bonus series enzo dus ben mijn class quests maar gaan doen en nogsteeds ben ik dus lvl 39.. Belsavis (next planet) is lvl 41 en heb het idee dat Hoth een bonus series heeft (er is namelijk nog een heel deel in het westen niet verkent...). Weet iemand of deze bonus series een lvl requirement heeft??

btw wacht maar tot je de lvl 40 mount hebt :') die is 210k + 25k ofzo :') heel fijn als ik nu kijk naar mijn centjes kom ik net uit.
Ik dacht juist dat je de bonus serie kreeg nadat je de class quest voltooid had op die planeet. Ben zelf nog niet op Hoth geweest, dus geen idee hoe het daar zit.

Verwijderd

whaat lvl 40 mount is 250k? omg dat is wel enorm veel :P volgens mij staat dat min of meer gelijk aan 250 gold als ik in wow termen denk?

• Quartant
Black Eagle schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:49:
[...]

Ik dacht juist dat je de bonus serie kreeg nadat je de class quest voltooid had op die planeet. Ben zelf nog niet op Hoth geweest, dus geen idee hoe het daar zit.
Dat dacht ik dus ook... Ik had wel mijn class q klaar voordat ik klaar was met de planeet... dus toen kwammie niet dus had ik zoiets van ah zal wel na de rest komen dan. Alleen toen was ik ineens klaar en kreeg geen door verwijzing naar de volgende plek... Ach zal vast wel een rede hebben denk dat ik vanaaf even de rest verken en gewoon de quests zelf oppak dan.

• z0rk0l
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:51:
whaat lvl 40 mount is 250k? omg dat is wel enorm veel :P volgens mij staat dat min of meer gelijk aan 250 gold als ik in wow termen denk?
maak er maar 5k gold van in wow terms :D

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik snap niet zo goed hoe je een mening hebt zonder het spel te hebben gekocht? Of heb je de bèta soms gespeeld?

Voor mij is het duidelijk waarom dit spel goed is: het heeft genoeg variatie ten opzichte van WoW, en tegelijkertijd biedt het een ervaring die wél ´af´ aanvoelt, in tegenstelling tot AoC of Warhammer ofzo..

Het is een goed, gelikt product op de MMO markt die er dringend een nodig had, maar eigenlijk verzadigd was van de Aziatische grind-em-ups en halfbakken pogingen van bedrijven die geen budget meer hadden om hun spel fatsoenlijk te polishen voordat het op de markt kwam. Denk aan Age of Conan dat volledige voic-overs had tot lvl ~20, waarna je weer alleen maar geschreven tekst voorgeschoteld kreeg. Dat was echt een afknapper.

Ik denk en hóóp echt van harte dat deze game het goed gaat doen en uitgroeit tot een volwaardige concurrent van WoW, niet alleen omdat ik EA een warm hart toedraag, maar vooral omdat ik hoop dat de MMO-markt een beetje volwassen wordt en er meer bedrijven komen die een gelikt product op de markt durven zetten (met bijbehorend monsterbudget).

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Jerry

Jerry

Who?

Quartant schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:47:

Hoth heeft een bonus series :). Maar ik geloof dat deze series hoger level is (rond 46-47). Even opgezocht via torhead (http://www.torhead.com/search/bonus%20serie), het is dus level 44 :). Voss heeft level 41 bonus series.
En ik zat meestal 2 levels onder de volgende planeet als Sorcerer en kon makkelijk de quests doen (allemaal oranje). Wel ervoor gezorgd dat Khem Val flink gepimped is met gear natuurlijk :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 27-12-2011 12:58 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Quartant
Jerry schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:52:
[...]

Hoth heeft een bonus series :).
En ik zat meestal 2 levels onder de volgende planeet als Sorcerer en kon makkelijk de quests doen (allemaal oranje). Wel ervoor gezorgd dat Khem Val flink gepimped is met gear natuurlijk :P.
Dat deed ik ook een tijdje, omdat ik Nar Shadaa half geskipped had :P. Ik vind Khem Val overigens wel de enige relaxte companion als een Sorcerer de rest vind ik allemaal een beetje vervelend, omdat ze vrij snel de pijp uitgaan... Tevens echt benieuwd hoe Xalek is

• stime
  • Laatst online: 17-09 18:55
getdemme komen die servers pas om 17:00 weer omhoog? Hoe moet ik aan mijn star wars fix komen? Ik krijg de koude afkick bibbers hier.

• Jerry

Jerry

Who?

Quartant schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:54:
[...]

Dat deed ik ook een tijdje, omdat ik Nar Shadaa half geskipped had :P. Ik vind Khem Val overigens wel de enige relaxte companion als een Sorcerer de rest vind ik allemaal een beetje vervelend, omdat ze vrij snel de pijp uitgaan... Tevens echt benieuwd hoe Xalek is
Xalek is ook wel aardig, goede dps ieder geval. Maar voor solo'en blijf ik toch maar bij Khem Val :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Hydra
stime schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:55:
getdemme komen die servers pas om 17:00 weer omhoog? Hoe moet ik aan mijn star wars fix komen? Ik krijg de koude afkick bibbers hier.
Veel koffie. ;)

• Quartant
stime schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:55:
Ga slapen zodat je langer kan gamen wanneer die weer up is? :P Dat zou ik doen als ik nu niet had moeten werken... (of hier zwerven en ontopic posten :P)
Pagina: 1 ... 16 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.