• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:51
Ik heb het spel net op origin gekocht maar ik kan mijn productcode nergens vinden? Spel zelf staat ook iet tussen mijn aangeschafte items? Ik heb wel betaald? Volgens dat ding zou ik een factuur met code per mail krijgen maar ik zie niks binnekomen... ben ik nu de sjaak?

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-11 21:28
Blaim schreef op maandag 26 december 2011 @ 00:46:
Haha wat een kneuzenrecensie weer van Gamekings, niet serieus te nemen. Geen enkel woord over de hoge mate van polish die in de animaties of geluiden zit. Nee, graphics zijn niet goed blabla. Het is een game die op ALLE gebieden topnotch is die nog een paar lastige bugs heeft. Oppervlakkig gelul bij die spelkoningen :/
Ik volg gamekings.

Idd bij heel veel reviews iriteer ik me kapot aan opmerkingen net alsof ze het uberhaupt hebben gespeeld. En niet paar forumpjes langs zijn geweest.
Kaasje123 schreef op maandag 26 december 2011 @ 00:47:
Ik heb het spel net op origin gekocht maar ik kan mijn productcode nergens vinden? Spel zelf staat ook iet tussen mijn aangeschafte items? Ik heb wel betaald? Volgens dat ding zou ik een factuur met code per mail krijgen maar ik zie niks binnekomen... ben ik nu de sjaak?
Heb je met ideal betaald?

zoja dan kan het kloppen dan duurt het een paar uurtjes.
Was bij mij ook in die tijd controleren ze of iets dergelijks.
Komt als het goed is een voor een binnenrollen in je mailbox/origin!

[ Voor 33% gewijzigd door sjepper op 26-12-2011 00:55 ]

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-11 16:58

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Haha wat een kneuzenrecensie weer van Gamekings, niet serieus te nemen. Geen enkel woord over de hoge mate van polish die in de animaties of geluiden zit. Nee, graphics zijn niet goed blabla. Het is een game die op ALLE gebieden topnotch is die nog een paar lastige bugs heeft. Oppervlakkig gelul bij die spelkoningen :/
Ik heb GameKings nog nooit gezien, maar wat ze hier allemaal zeggen klopt toch gewoon :?
Ze zijn laaiend enthousiast, maar vinden de graphics subpar voor een MMORPG uit 2011. Toevallig vindt denk ik driekwart van de playerbase dat ook wel een beetje.

Dit dus.

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:40
Gamekings is gewoon een TV show dat afgeleid is van de Power Unlimited; kortom je leest/kijkt het niet voor accurate reviews van een spel, maar voor de opmerkingen die soms hilarisch zijn. Daarnaast ben ik wel van mening dat de dingen die ze zeggen in dit geval wel enigzins kloppen, maar een beetje research had geen kwaad gedaan. De graphics krijgen nog een update (texture probleem op high) bijvoorbeeld. Het blijft tenslotte een mening van twee mensen waarvan er één ontzettend veel WoW heeft gespeeld en dus een beetje bevooroordeeld kan zijn.

Ik zie daar trouwens een paar kneuzen reageren die pro-wow zijn of pro-guildwars2. Guild Wars 2 zit ik ook wel op te wachten, maar die had ik vorige zomer al verwacht. Ben nu een beetje klaar met wachten, die ga ik wel spelen wanneer die uit is en wanneer ik klaar ben met SWTOR.

[ Voor 20% gewijzigd door Soepstengel op 26-12-2011 01:54 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Soepstengel schreef op maandag 26 december 2011 @ 01:52:
Gamekings is gewoon een TV show dat afgeleid is van de Power Unlimited; kortom je leest/kijkt het niet voor accurate reviews van een spel, maar voor de opmerkingen die soms hilarisch zijn. Daarnaast ben ik wel van mening dat de dingen die ze zeggen in dit geval wel enigzins kloppen, maar een beetje research had geen kwaad gedaan. De graphics krijgen nog een update (texture probleem op high) bijvoorbeeld. Het blijft tenslotte een mening van twee mensen waarvan er één ontzettend veel WoW heeft gespeeld en dus een beetje bevooroordeeld kan zijn.

Ik zie daar trouwens een paar kneuzen reageren die pro-wow zijn of pro-guildwars2. Guild Wars 2 zit ik ook wel op te wachten, maar die had ik vorige zomer al verwacht. Ben nu een beetje klaar met wachten, die ga ik wel spelen wanneer die uit is en wanneer ik klaar ben met SWTOR.
maar de review klonk wel alsof ze 1 weekendje gespeeld hebben. terwijl je van reviewers met een eigen tv programma en blad toch wel mag verwachten dat ze wat meer speeltijd er in hebben zitten.

TheS4ndm4n#1919

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-11 13:56
Mijns inziens hadden ze het gewoon geen review moeten noemen maar een first impression. Zoals Steven ook herhaaldelijk aankaart is het hele verhaal gebaseerd op wat ze tot nu toe gezien hebben (waarschijnlijk niet meer dan de eerste 10-15 levels). Maar dan nog steeds mist hun verhaal diepgang.

Graphics interesseren me persoonlijk in een MMO geen moer, zolang het uiterlijk maar niet afdoet aan de sfeer. Dus liever dit cartoon stijltje dan een poging tot geniale graphics die dan nét niet goed uit de verf komt.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Nephalem schreef op maandag 26 december 2011 @ 02:17:
Mijns inziens hadden ze het gewoon geen review moeten noemen maar een first impression. Zoals Steven ook herhaaldelijk aankaart is het hele verhaal gebaseerd op wat ze tot nu toe gezien hebben (waarschijnlijk niet meer dan de eerste 10-15 levels). Maar dan nog steeds mist hun verhaal diepgang.

Graphics interesseren me persoonlijk in een MMO geen moer, zolang het uiterlijk maar niet afdoet aan de sfeer. Dus liever dit cartoon stijltje dan een poging tot geniale graphics die dan nét niet goed uit de verf komt.
idd, geniale graphics heb ik al gezien bij age of conan.
maar blijkbaar ging er zoveel tijd/geld in die graphics zitten dat het spel nog vol met bugs en imbalance zat toen het uit kwam...

TheS4ndm4n#1919

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 20:12
Arnlith schreef op zondag 25 december 2011 @ 18:43:
Iemand die Republic speelt op Hydian Way?
Hier. :w Ben meestal te vinden op Vidale op het moment. :)
Valt hard mee, zeker als je slicing hebt. Ben nu level 28 en zit rond de 230k geloof ik, slicing bijna gemaxed.

Begon gisterochtend op level 17 en ben nu bijna 29. Taris had ik al eens gespeeld en heb ik helemaal gedaan, Nar Shaddaa had ik ook al gespeeld en daar heb ik enkel de class quests op gedaan, was in no time klaar. :+ Op 23 naar Tatooine gegaan, erg leuke zone. Alleen op dat level wel een tikje lastig omdat je in het begin gelijk een aantal elites in je mik geschoven krijgt die een paar levels boven je zitten. Maar goed, alles doorgekomen en op 27 richting Alderaan waar ik me nu goed vermaak. Morgen weer verder. :)

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Nou, paar dagen gespeelt en ik moet zeggen dat ik het wel erg vet vind hoor! Wat ik wel erg cool vind is dat je op het login scherm een "Recap"krijgt van je main quest, zodat je weet waar je okal weer me bezig was :)

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Nephalem schreef op maandag 26 december 2011 @ 02:17:

Dit. Daarom ben ik ook blij dat ze er geen cijfer aan hebben gehangen.

Ik ga vandaag verder met m'n Chiss Bounty Hunter waarmee ik nu de Empire kant van Nar Shaddaa ga doen. Totaaaaal andere quests dan op m'n Jedi Shadow. Op m'n BH moet ik met een trio aan bazen samenwerken om de handel op Nar Shaddaa hun kant op te krijgen, concurrentie wil niet meewerken. Op m'n Jedi Shadow moest ik gevangenissen infiltreren en een bende stoppen het commerciele district te domineren. Ik ben dol op die verhaallijnen O+ Wist niet eens dat ze verschilden per factie.

• sjepper
Gamekings is compleet veranderd van wat het eerst is dar irriteer ik me het nog meest aan.

Weten jullie trouwens welke voor een merauder de beste crew skills zijn?

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:58
Exitium schreef op maandag 26 december 2011 @ 05:04:
[...]

Hier. :w Ben meestal te vinden op Vidale op het moment. :)
Mooi! Zorg er eens voor dat jullie Ilum vaker in handen hebben :) gisteren stonden er 5 Imperials te wachten om de open pvp punten in te pikken

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:53
Ik heb uit de startpost begrepen dat de twee factions niet dezelfde classes hebben, niet qua namen iig. Is dat alleen de naam of zijn ook de skills anders zoals bv. in Warhammer?
Als dat zo is ben ik benieuwd hoe dat de balans ten goede komt. Bij Warhammer was ik er niet bepaald enthousiast over.

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
Dune bantha iemand? :)

• Nephalem
  • Laatst online: 01-11 13:56
sjepper schreef op maandag 26 december 2011 @ 10:28:
Gamekings is compleet veranderd van wat het eerst is dar irriteer ik me het nog meest aan.

Weten jullie trouwens welke voor een merauder de beste crew skills zijn?
Er is niet echt 1 beste crafting skill voor een class. Synthweaving laat je je eigen armor maken, artifice kun je mods mee maken voor je lightsaber en armor. Cybertech doet de andere helft van die upgrades en kan daarnaast oa ook nog earpieces (SW versie van een amulet) maken. Enige waar je als Marauder geen barst aan hebt zijn armormech en armstech eigenlijk, voor de andere 4 is er wel een nut te vinden ;)
Ik heb uit de startpost begrepen dat de twee factions niet dezelfde classes hebben, niet qua namen iig. Is dat alleen de naam of zijn ook de skills anders zoals bv. in Warhammer?
Als dat zo is ben ik benieuwd hoe dat de balans ten goede komt. Bij Warhammer was ik er niet bepaald enthousiast over.
De skills verschillen van naam en soms werken ze op een iets andere manier, maar in de praktijk spelen de spiegelklasses bij Republic en Empire vrijwel hetzelfde.

[ Voor 25% gewijzigd door Nephalem op 26-12-2011 12:37 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Nou mijn speeltijd zit er voorlopig op. Wilde hem op mijn laptop installeren, maar na het inloggen kreeg ik een security question. Nouja geen probleem zou je denken, heb een screenshot en een document met de antwoorden erin, copy/paste en klaar. Nou niet dus, zelfs op de website geprobeerd, handmatig ingevuld, wel/geen hoofdletter, maakte allemaal niet uit. Kom nu niet meer voorbij de security question, niet op mijn laptop niet op mijn pc, wat een kut systeem zeg...

• ItMeAedri
Die hoef je niet meer in te vullen, nu zijn het security codes, die je niet hoeft in te vullen als je geen authenticator hebt.

• Black Eagle
  • Niet online
Arnlith schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:22:
Die hoef je niet meer in te vullen, nu zijn het security codes, die je niet hoeft in te vullen als je geen authenticator hebt.
Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img208/1710/38821632.th.jpg

• ItMeAedri
Dan moet je gaan bellen, heb zelf zo ver geen problemen gehad met dit systeem.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Je antwoorden zijn hoofdlettergevoelig, misschien dat daar de fout zit?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 17:59
Chester schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:44:
Je antwoorden zijn hoofdlettergevoelig, misschien dat daar de fout zit?
die zijn juist niet hoofdlettergevoelig....

http://tinyurl.com/5sdar8p

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-11 23:28
De review was juist erg positief. Ik vind zelf de graphics er ook goed uit zien, maar het is wel een van de grootste negatieven punten die ik vaak hoor.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Verwijderd

Bij GameKey.nl krijg je de Deluxe digitale editie voor de standaard editie prijs je kan vandaag nog de code SNOW gebruiken om 10% korting erboven op te krijgen =). Een vriend van mij heeft hem al gekocht, ik koop um niet omdat ik weet dat ik dan een super-addict word ;-)

• Kaasje123
Ja ik toevallig vandaag. Vond ik een leuke naam omdat het me aan dune deed denken. :) Maar speel dus sinds vandaag en ben pas level 7. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Kaasje123 op 26-12-2011 17:20 ]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-11 23:34
ik blijf gewoon bij World of warcraft.

daar heb ik 3 redenen voor :

1. Mijn toetsenbord G19 is voor world of warcraft ingesteld met dat lcd schermpje.
Loooooooooooooool.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 04-11 09:46
Haha ik had het ook al gelezen, en zijn andere "redenen" zijn al net zo overtuigend :+

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-11 22:52
ik zitt zelf in een loop ermee

iedere keer vraagt hij om die geheime vraag..ik heb alleen nooit een geheime vraag gezet en hoewel die GM mij steeds terug mailen van " probeert het nog eens met deze link naar password reset" blijf ik erna steeds die vraag krijgen

en dan zeggen ze je dat je moet bellen... ik ga eerst niet bellen dat kan ik niet ik ben namalijk zeer slechthorend dus kan niet bellen...en ten tweede moet ik naar duisland bellen....srew them dan speel ik maar niet.

Iseci

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:40
Juist ja, ik wou nog bijna gaan reageren, je kunt die instellingen namelijk zo aanpassen dat zo voor beide spellen werken...

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

tntkiller schreef op maandag 26 december 2011 @ 19:53:

en dan zeggen ze je dat je moet bellen... ik ga eerst niet bellen dat kan ik niet ik ben namalijk zeer slechthorend dus kan niet bellen...en ten tweede moet ik naar duisland bellen....srew them dan speel ik maar niet.
En dat is ook precies de reden waarom ik het een stom systeem vindt. Het is perfect mogelijk dit soort dingen via e-mail te doen, desnoods door een gescande ID kaart mee te sturen, maar blijkbaar vinden ze dat het niet kan. Ze sluiten met dit systeem veel mensen buiten.

• Ienni1983
tntkiller schreef op maandag 26 december 2011 @ 19:53:
[...]

ik zitt zelf in een loop ermee

iedere keer vraagt hij om die geheime vraag..ik heb alleen nooit een geheime vraag gezet en hoewel die GM mij steeds terug mailen van " probeert het nog eens met deze link naar password reset" blijf ik erna steeds die vraag krijgen

zeker niet up to date???

je kan gewoon nl nummer bellen

• Ienni1983
Afbeeldingslocatie: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/409726_335103509852666_193087167387635_1230218_686293809_n.jpg

De eerste peaceful bounty hunter is gevonden

• Eolis
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Pfffff, wat wordt ik hier nou ziek van . . . vandaag het spel gedownload, vanavond online gekocht en afgerekend, maar geen code ontvangen!

Volgens mij komt dit redelijk vaak voor, of niet? Wie heeft hier het zelfde meegemaakt?
Is er nog hoop dat de code vanavond nog (per mail?) binnenkomt?

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-11 22:52
Ienni1983 schreef op maandag 26 december 2011 @ 20:20:
[...]

zeker niet up to date???

je kan gewoon nl nummer bellen
welk gedeelte van slechthoren had je niet gelezen...

http://irishhabibi.edublo...s/2010/11/deaf-lp3897.png

Iseci

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-11 22:08

PBP

Mensen die deze game op wat oudere hardware draaien? En zo ja, draait alles dan nog een beetje of ziet het er niet uit en speelt het voor geen meter :P ?

zie sig :>
Eolis schreef op maandag 26 december 2011 @ 21:40:
Pfffff, wat wordt ik hier nou ziek van . . . vandaag het spel gedownload, vanavond online gekocht en afgerekend, maar geen code ontvangen!

Volgens mij komt dit redelijk vaak voor, of niet? Wie heeft hier het zelfde meegemaakt?
Als je van Origin gekocht hebt, het schijnt dat het van een paar uur tot een paar dagen kan duren voordat je de code ontvangt.

• Black Eagle
  • Niet online
Arnlith schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:33:
Dan moet je gaan bellen, heb zelf zo ver geen problemen gehad met dit systeem.
Was vanavond met familie dus ging toch niet meer spelen. Zojuist nog even gekeken, maar hij werkt weer. Wachtwoord gereset en kom er weer in. Hij blijft met dezelfde security question komen het maakt niet uit hoe ik het invul, het is fout. Kijk wel of ze reageren op mijn mail, maar als ik de vragen wil resetten moet ik bellen. Komt morgen wel, kan nu nog even spelen.

• Kaasje123
Metalkai schreef op maandag 26 december 2011 @ 22:19:
[...]

Als je van Origin gekocht hebt, het schijnt dat het van een paar uur tot een paar dagen kan duren voordat je de code ontvangt.
Ik kan dat bevestigen. Het duurde bij mij ook een paar uur voordat ik hem binnen had toen ik hem via origin gekocht had.. Misschien een idee omdat als raad toe te voegen aan de startpost?

Verwijderd

PBP schreef op maandag 26 december 2011 @ 21:55:
Mensen die deze game op wat oudere hardware draaien? En zo ja, draait alles dan nog een beetje of ziet het er niet uit en speelt het voor geen meter :P ?

zie sig :>
Speel voor de vakantie op een amd athlon 3500+ 2,2ghz, 2gb ddr & geforce 8400gs 512mb. Nou ja... speel? Ik kan questen, maar mooi is het niet :p .

• Eolis
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Kaasje123 schreef op maandag 26 december 2011 @ 22:33:
[...]

Ik kan dat bevestigen. Het duurde bij mij ook een paar uur voordat ik hem binnen had toen ik hem via origin gekocht had.. Misschien een idee omdat als raad toe te voegen aan de startpost?
Ik heb het inderdaad via Origin gekocht. Dank voor jullie reacties. Heb inmiddels ook gezien dat er heel veel mensen zijn die hier last van hebben/hebben gehad op de EA en Origin forums. Ik wacht het dan wel af. Ga er vanuit dat het morgenochtend wel binnen is.

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-11 16:09
Eolis schreef op maandag 26 december 2011 @ 22:52:
[...]

Ik heb het inderdaad via Origin gekocht. Dank voor jullie reacties. Heb inmiddels ook gezien dat er heel veel mensen zijn die hier last van hebben/hebben gehad op de EA en Origin forums. Ik wacht het dan wel af. Ga er vanuit dat het morgenochtend wel binnen is.
Tussen de 1 en 72 uur, als ik het goed heb. Ligt eraan hoe je hebt betaald.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Verwijderd

Ik heb op mijn BH eerder mijn schip gehaald, en ik vind het fantastisch. Ik heb meteen een missie uitgeprobeerd, en ik moet zeggen dat het rails-gedeelte me helemaal niet stoort. Nu dus mijn cybertech levelen om het schip te upgraden.

Slaafse robot die er bij zit is een leuke toevoeging :P
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 23:08:
Ik heb op mijn BH eerder mijn schip gehaald, en ik vind het fantastisch. Ik heb meteen een missie uitgeprobeerd, en ik moet zeggen dat het rails-gedeelte me helemaal niet stoort. Nu dus mijn cybertech levelen om het schip te upgraden.

Slaafse robot die er bij zit is een leuke toevoeging :P
je kan beter even wachten met schip upgrades zodat je @ lvl 25 je speeder kan betalen.
Planeten vanaf lvl 25 houden er namelijk rekening mee dat je een speeder hebt, anders loop je letterlijk eeuwen door de woestijn :+

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Daar heb je een goed punt. Maar goed, mats gebruiken die je onderweg gevonden hebt zal toch niet zoveel kosten. Wel relaxt trouwens dat bij het craften gewoon de spullen uit je cargo hold gebruikt worden.
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 23:26:
Daar heb je een goed punt. Maar goed, mats gebruiken die je onderweg gevonden hebt zal toch niet zoveel kosten. Wel relaxt trouwens dat bij het craften gewoon de spullen uit je cargo hold gebruikt worden.
dat is niet wat geld kost.
het trainen van nieuwe recepten/craftskills kost je bakken vol geld

TheS4ndm4n#1919

• Virgil
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Eolis schreef op maandag 26 december 2011 @ 21:40:

Ik heb zojuist het spel gekocht en had gelukkig snel in de gaten dat in het betaaloverzicht de code en de instructie stond. Wordt dit zo snel gemist door mensen of is het een last minute fix?

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

bah, morgen maintenance van 11 tot 5...
lekker midden in de nacht voor de amerikanen, maar kunnen ze geen rekening houden met europa?

TheS4ndm4n#1919

• Black Eagle
  • Niet online
RocketKoen schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 01:33:
bah, morgen maintenance van 11 tot 5...
lekker midden in de nacht voor de amerikanen, maar kunnen ze geen rekening houden met europa?
Hehhh meen je niet? Denk met al die feestdagen nog even lekker dagje spelen voor de ellende weer begint, gaan ze hele dag maintenance doen. Hoorde wel in de general chat dat er morgen grote patch aan kwam, maar om daar nou 6uur voor uit te trekken...

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-11 11:07

Hakulaku

Meh

Ondanks dat ik de Star Wars films nooit helemaal gezien heb heb in de donkere dagen van kerst ook maar besloten om het spel aan te schaffen. Nu vroeg ik mij af of het een te begrijpen spel is voor leken van de Star Wars Franchise of moet ik toch maar de DVD's gaan bestuderen?

Zijn er nog andere zaken die ik moet doen om een zo goed mogelijke start te hebben?

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 22:13
De films zijn geen noodzakelijke voorkennis, maar natuurlijk maakt het het wel allemaal veel leuker. Die afweging moet je zelf maken. Wat betreft zaken die je zou kunnen doen; als je niet meer van plan bent de eerste Knights of the Old Republic te spelen, lees daar dan het verhaal van, vervolgens het verhaal van deel 2 en tot slot een samenvatting van het boek Revan (leukste is natuurlijk om de spellen te spelen en het boek te kopen, maar dit is de snelle weg). Dan heb je de belangrijkste voorkennis voor dit spel wel doorgespit. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• MrVegeta
On 12/27, the servers and SWTOR.com will become unavailable for scheduled maintenance at 4AM CST. Maintenance is scheduled to end at 10AM CST. Patch 1.0.1 will be implemented during this downtime.
Tja wat dat precies inhoud/.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• sjepper
Dankje zat al rond te neuzen!

Dus als ik het goed begrijp morgen middag geen Swtor?

[ Voor 11% gewijzigd door sjepper op 27-12-2011 02:28 ]

• Black Eagle
  • Niet online
Nou niet bepaald hele boeiende wijzigingen als ik dat changelog zo doorlees :|.
Black Eagle schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 02:35:
Nou niet bepaald hele boeiende wijzigingen als ik dat changelog zo doorlees :|.
inderdaad niet veel boeiends, maar dat had ik ook niet verwacht.
Het is nog te vroeg voor nieuwe content. Alles wat nu aangepast wordt zijn bug fixes. En die horen er ook niet veel in te zitten 1 week na launch

TheS4ndm4n#1919

• Kaasje123
sjepper schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 02:20:
[...]

Dus als ik het goed begrijp morgen middag geen Swtor?
... lekker dan. Bij wow wist je tenminste waar je aan toe was hier doen ze het maar volgens volstrekte willekeur zo lijkt het. :(

• MrVegeta
Ach vroeger was het bij WoW ook "don't play on patch day".

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:55
Kaasje123 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 02:45:
[...]

... lekker dan. Bij wow wist je tenminste waar je aan toe was hier doen ze het maar volgens volstrekte willekeur zo lijkt het. :(
Ik weet het niet maar in de begindagen van WoW was het ook best willekeur qua maintenance en werd je alleen dmv een ingame server message op de hoogte gebracht. Het heeft zelfs ettelijke jaren mogen duren tot je alleen maar de server restarts op een woensdag kreeg!

• Zephyer
  • Laatst online: 24-10 10:49
RocketKoen schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 02:42:
[...]

inderdaad niet veel boeiends, maar dat had ik ook niet verwacht.
Het is nog te vroeg voor nieuwe content. Alles wat nu aangepast wordt zijn bug fixes. En die horen er ook niet veel in te zitten 1 week na launch
Je komt altijd wat tegen, dat ze er dus niet in horen te zitten is imho not true.

Wat ik wel prettig vind is deze fix:
Corrected an issue that could cause some gathering nodes to appear as unharvestable.
Ik heb oa. scavaging waarbij ik vaak spullen tegenkwam welke gescavaged moeten kunnen worden (hebben ook en iccon op de minimap) maar welke niet reageerde op een mouseover.

Wat ik wel mis, is een fix voor:
- Sorting within the guild window can cause members in the roster to disappear from the list.
(staat gemeld in de issues lijst van 19/12/2012 - link)

En.. een fix voor het probleem wat vele ondervinden, ik gelukkig niet; FPS problemen.
link

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Omdat ik nooit kerst vier heb ik een kleine voorsprong kunnen bijeen harken op men guild, maar vandaag is het weer werkendag.. Daarom vind ik het niet zooo erg dat er vandaag tot 5 niet kan gespeeld worden :p

Ik denk dat het zo laat aangekondigd is omdat de bugs er wel zijn waardoor je wel redelijk beïnvloed wordt. Daarom is het beter om kort op de bal te spelen.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-11 21:15
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 08:33:
Omdat ik nooit kerst vier heb ik een kleine voorsprong kunnen bijeen harken op men guild, maar vandaag is het weer werkendag.. Daarom vind ik het niet zooo erg dat er vandaag tot 5 niet kan gespeeld worden :p

Ik denk dat het zo laat aangekondigd is omdat de bugs er wel zijn waardoor je wel redelijk beïnvloed wordt. Daarom is het beter om kort op de bal te spelen.
Hehe, zo heb ik ook een paar levels bij weten te sprokkelen. Nog steeds echter een flinke achterstand op sommige guildies though. Nabij level 50 komen enkele al :p, dat red ik nog lang niet naast werken.

Verwijderd

psychodude schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 09:19:
[...]

Hehe, zo heb ik ook een paar levels bij weten te sprokkelen. Nog steeds echter een flinke achterstand op sommige guildies though. Nabij level 50 komen enkele al :p, dat red ik nog lang niet naast werken.
Op mijn server (Niman) loopt het al vol met 50'ers. Eerlijk gezegd had ik ook al lang 50 kunnen zijn door wat meer PVP te doen. De XP en Credit gains hiervoor zijn echt belachelijk, nog even de daily quests (PVP+Space Combat) erbij en je hebt toch al een hele hoop gedaan.

Ik heb nog steeds social rank I, om maar aan te geven dat ik vooral solo speel tot nu toe. Kwestie van mijn story niet te bevuilen met dark-siders :p

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Ik lag gister in een scheur, was een gast die in general chat opzoek was naar een guild:

"Looking for pvp guild with members with a WoW rating of atleast 2400" :+

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:59
*zucht. Waarom is er altijd onderhoud op het moment dat ik wél kan spelen? Ik kijk wel uit met het verlengen met mijn abo wat dat betreft.

Hmm ik kom nu wel de servers op. Maar eens zien hoe lang het duurt dan :P

[ Voor 22% gewijzigd door Tha_T op 27-12-2011 10:12 ]

Verwijderd

Tha_T schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 10:07:
*zucht. Waarom is er altijd onderhoud op het moment dat ik wél kan spelen? Ik kijk wel uit met het verlengen met mijn abo wat dat betreft.

Is van 11 tot 17 denk ik.

• sjepper
Ik snap gewoon niet wrm ze ons dan niet op een ander tijdstip kunnen patchen?

Verwijderd

sjepper schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 10:15:
Omdat de Amerikanen dan niet kunnen spelen..?

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Mijn BH is inmiddels level 39. Het levelen gaat nu wel wat trager, wat best leuk is.
Ook de flashpoints Boarding Party en The Foundry een paar keer gedaan, die zijn beiden echt erg leuk, vooral het verhaal.
Ik heb al 3 pieces van Mercenary Foundry armor, allemaal van Boarding Party (1e baas chest, 3e baas helm en ergens ook nog gloves vandaan). Ik vraag me alleen af waar die pants en boots van die set droppen. Zou wel leuk zijn een complete set te hebben en die te blijven upgraden met mods/enhancements etc...
Heeft iemand die toevallig al zien droppen? Zijn goudkleurige Heavy Armor pieces.

De BH class quest viel wat tegen voor het eind van chapter1. Ik had wel een soort cinematic gedacht als je
spoiler:
die cruiser vernietigd. Je krijgt alleen een korte ceremony op Dromund Kaas, dat was niet het hoogtepunt imo. Ik had gekozen Tarro Blood in zijn cel te laten zitten. Had leuk geweest al hadden ze een korte cinematic waarin hij tegen de deur van zijn cel aanschreeuwt terwijl het schip in miljoenen stukjes uit elkaar spat... maar helaas

Slicing is al een tijdje op 400. Goede money maker, zit nu op 600k+ credits. Ook belachelijk veel van die custom missions. Mijn 2 storage bays zitten helemaal vol van scavenging en die dingen.
Skills zijn nu wel echt duur, ook die ik nooit gebruik (rocket punch als healer ...) dus ik koop ze ook niet allemaal meer. Misschien als ik 50 ben en veel teveel geld heb ofzo.
Cybertech begint me nu toch wel een beetje te trekken, het hele mods verhaal is toch best goed qua upgrades, al zit er gewoon te weinig fun in de tradeskill. Daar moeten ze nog wel wat aan doen.

Overigens, als je gesprekken met je companion op je schip niet verder lijken te gaan ook al heb je enorm veel affection, dan moet je waarschijnlijk de story verder doen. Na chapter 1 afgesloten te hebben kon ik ineens 12 nieuwe gesprekken met mijn companion ofzo :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Hierkomik op 27-12-2011 10:49 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
sjepper schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 10:15:
Waarom is dit gezeur nodig? Er zijn gewoon maintenance tijden, en als die op 10.00 - 17.00 vallen dan is dat vervelend, maar so be it. Beetje klagen hier heeft geen enkel nut.

Mijn Jedi Knight is lvl 25 aangetikt gisteren en ik heb mijn eerste mountje gekocht. Ik ben erg enthousiast over de game, en ben stiekem blij als het weer 17.30 is zodat ik weer ff kan spelen :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Bioware developers hebben ook een leven... ;)

https://niels.nu

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 05-11 22:44

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Zo net level 19 geworden met mijn Sith Sorceress. Eigen schip, nieuwe companion.
Die nieuwe companion (Droid) is wel makkelijk. Alleen 1 ding....

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/inhF3qaMwNx9DxyEAr4ixzdD/full.jpg

Zo irritant... :(

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Black Eagle
  • Niet online
Heb al een paar keer met die droid gehad dat die zegt 'I'm quite pleased with the result.' (oid). Mission failed...

Verwijderd

Black Eagle schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 10:58:
Heb al een paar keer met die droid gehad dat die zegt 'I'm quite pleased with the result.' (oid). Mission failed...
Andersom ook, mijn T7 is nooit tevreden over het resultaat van succesvolle missies waar ik hem op stuur 8)7

Dan denk ik ook soms een beetje van: "Niet tevreden? Ga dan terug en haal mij eens wat leukers op stomme roestbak!"

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 11:01 ]

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:00:
[...]

Andersom ook, mijn T7 is nooit tevreden over het resultaat van succesvolle missies waar ik hem op stuur 8)7
Klinkt bekend, maar goed :P je krijgt een grappige response van je companions.
Ik ben namelijk ook niet tevreden met de troep die ze soms meebrengen hehe.

Hoe vinden jullie de space battles? Ik vond dit erg leuk, sowieso is dit spel erg uitgebreid voor een MMO. Je kunt op zoveel verschillende manieren XP verzamelen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:26

Dhrax

Prog Lord

Tha_T schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 10:07:

Als je je abbo niet verlengt kan je ook niet spelen ... wat een flut redenering ;)

Maintanance hoort nu eenmaal bij MMO's en het is onmogelijk voor een developer om iedereen tevreden te houden. Dit gebeurt sowieso overdag omdat het meerendeel van de spelers avonds en in het weekend actief is.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-11 16:10
Zephyer schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 08:04:
Wat ik wel mis, is een fix voor:
- Sorting within the guild window can cause members in the roster to disappear from the list.
(staat gemeld in de issues lijst van 19/12/2012 - link)
Control+U twee keer en het is gefixt. Dat werkt wel voor meer UI bugs.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

belfrink schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:03:
[...]

Als je je abbo niet verlengt kan je ook niet spelen ... wat een flut redenering ;)

Maintanance hoort nu eenmaal bij MMO's en het is onmogelijk voor een developer om iedereen tevreden te houden. Dit gebeurt sowieso overdag omdat het meerendeel van de spelers avonds en in het weekend actief is.
Hij wil ook in zijn auto blijven rijden als hij bij de garage voor onderhoud is :P

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:03:
[...]

Klinkt bekend, maar goed :P je krijgt een grappige response van je companions.
Ik ben namelijk ook niet tevreden met de troep die ze soms meebrengen hehe.

Hoe vinden jullie de space battles? Ik vond dit erg leuk, sowieso is dit spel erg uitgebreid voor een MMO. Je kunt op zoveel verschillende manieren XP verzamelen.
Ik heb er een paar gedaan, ze zijn zeker wel leuk om te doen, maar ik hoop op meer afwisseling (andere wapens e.d.) en veel meer controle over mijn voertuig. Misschien iets voor in de toekomst.

• Snappie88
  • Laatst online: 05-11 12:44

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Ik snap dat maintenance bij een MMO hoort, en daar heb ik absoluut vrede mee. Ik vind het alleen vreemd dat Bioware de service tijden voor Europa hetzelfde houdt als voor Amerika. In andere MMO's heeft ieder continent andere maintenance tijden om zodoende de spelers (je 'klanten') zo tevreden mogelijk te houden. Bioware doet dit op het ogenblik niet, waardoor de Europese spelers zich genaaid voelen.

Ja, ik zit thuis. Moet de rest van de week wel werken en had gehoopt vandaag lekker wat uurtjes te vertoeven. Vind ik jammer.

Edit:
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:09:
Ik vind het vooral jammer dat ze ook meteen de forums plat gooien. Imo een domme keuzen om en je spel en je forums uit te zetten.[/quote
Roerend mee eens. Gevalletje kop in het zand steken. Ja, als je maintenance midden op de dag hebt, zit de kans er dik in dat er flink wat mensen op 't forum hun mening delen over de maintenance uren.

[ Voor 20% gewijzigd door Snappie88 op 27-12-2011 11:11 ]

Surfin' paradise!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:05:
[...]

Ik heb er een paar gedaan, ze zijn zeker wel leuk om te doen, maar ik hoop op meer afwisseling (andere wapens e.d.) en veel meer controle over mijn voertuig. Misschien iets voor in de toekomst.
Hoe bedoel je dat 'meer controle'? Het was ff oefenen met de muis, maar toen ik het eenmaal doorhad ( de 1e missie die ik deed na 1 minuut :P ) werkte het prima. Andere wapens krijg je door je ship te upgraden met diverse parts. Zo doen je blasters meer damage, of schiet je meer blasts af per seconde.

Verwijderd

Ik vind het vooral jammer dat ze ook meteen de forums plat gooien. Imo een domme keuzen om en je spel en je forums uit te zetten.

Ben zelf nu 26 en in Tatooine, wow! Zou er bijna een droge mond van krijgen zo mooi is die woestijn :p . Ook ben ik erg blij met Bowdaar en moet altijd glimlachen als er weer eens een mob in de rondte vliegt met zijn wookiee toss :D .

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:59
[...]

Nu kan ik ook niet spelen dus dan spaar ik me het geld liever uit. Doneren doen we wel met Serious Request :P
Dan hoor ik helaas niet bij het merendeel van MMO-spelers. Daarom ook dat ik aan mijn abo denk :)

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-11 10:27
Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 10:52:
Bioware developers hebben ook een leven... ;)
Het lijkt mij dat de devs de patch maken, maar de implementatie wordt door technici gedaan.

Wat ik wel vreemd vind: er is budget voor een gloednieuw pand in Ierland met 400 medewerkers om als customer care te dienen, maar geld voor een tweede team dat maintenance op de europese servers kan uitvoeren op een beter tijdstip (ie: 's nachts) is er blijkbaar niet.

( bron: http://www.ea.com/news/ea-inaugurates-new-bioware-facility-in-ireland )

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:25
Hmm gister een major fuckup gemaakt. Ik speel met mijn Sith Marauder grey. Dat wil zeggen dat ik elke light/dark beslissing overweeg met hoe ik zelf ben i.p.v. strict op een side te focussen. Dat dat al beperkend genoeg is vanwege geen toegang tot bepaalde gear hebben ging ik gister mijn 4de companion ophalen.

Jaena is 1 van 2 female companions voor de Sith Warrior. Vette is een ranged dps en ik vind haar naast dat ze er niet uitziet een beetje vervelend. Jaena is gewoon human en dus de keuze om te romancen.

Gister die quest gedaan en vervolgens hoor ik van guildies dat zij niet meer romancable is voor mij omdat ik voor Jaena de lightside optie heb gekozen. Deze companion is enkel romancable als darkside.

Klein detail: zelf kun je altijd nog switchen tussen light en dark, maar deze companion niet. Ik vind dat Bioware hier wel erg onvergevend omgaat met spelers dat je zulke ingrijpende keuzes niet meer kunt aanpassen.

Zwaar zwaar fucked dus...

Ben ook gelijk klaar met dit char.

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:09:
Ik vind het vooral jammer dat ze ook meteen de forums plat gooien. Imo een domme keuzen om en je spel en je forums uit te zetten.

Ben zelf nu 26 en in Tatooine, wow! Zou er bijna een droge mond van krijgen zo mooi is die woestijn :p . Ook ben ik erg blij met Bowdaar en moet altijd glimlachen als er weer eens een mob in de rondte vliegt met zijn wookiee toss :D .
Tatooine is echt prachtig inderdaad. :)
Ik speel ook Smuggler maar Bowdaar vind ik 3 keer niks, sterft zo veel sneller dan Corso Riggs.

Verwijderd

[...]

Nou deze maintenance is gebaseerd op Amerikaanse tijden hoor, laat het daar nou net nacht/ochtend zijn.
Een nieuwe MMO tijdens vakantie overdag platgooien is redelijk stom, BioWare denkt momenteel duidelijk nog niet aan de Europese spelers.

• Walance
  • Laatst online: 26-10 19:22

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Zeggen ze ingame "please check the forums for more information", hebben ze de forums ook uitgezet...

Verwijderd

Dakreal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:09:
[...]

Hoe bedoel je dat 'meer controle'? Het was ff oefenen met de muis, maar toen ik het eenmaal doorhad ( de 1e missie die ik deed na 1 minuut :P ) werkte het prima. Andere wapens krijg je door je ship te upgraden met diverse parts. Zo doen je blasters meer damage, of schiet je meer blasts af per seconde.
Het is nu echt gaan waar het script je naartoe neemt. Zelf volledige controle hebben houd in dat je dan niet automagisch voortbeweegd volgens het script. Meer een echte space battle dus (of zit dat er wel in en heb ik het nog niet gezien?), waar je tactisch kan manouvreren en dergelijken.

Met wapens bedoelde ik meer op verschillende soorten raketten, torpedoes, blasters en shields. Nu is het gewoon 1 soort van alles met een paar upgrades maar allemaal het zelfde.

• Hydra
Snappie88 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:09:
Ik snap dat maintenance bij een MMO hoort, en daar heb ik absoluut vrede mee. Ik vind het alleen vreemd dat Bioware de service tijden voor Europa hetzelfde houdt als voor Amerika. In andere MMO's heeft ieder continent andere maintenance tijden om zodoende de spelers (je 'klanten') zo tevreden mogelijk te houden. Bioware doet dit op het ogenblik niet, waardoor de Europese spelers zich genaaid voelen.
Alleen de spelers die niet snappen dat ze, aangezien de omgevingen allemaal gekoppeld zijn, perse alleen in 1 keer willen doen. De rest van de spelers snapt gewoon hoe het zit en gaat iets anders doen. Maak anders je huis goed schoon vast, heb je de komende week niks meer te doen ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:12:
Een nieuwe MMO tijdens vakantie overdag platgooien is redelijk stom, BioWare denkt momenteel duidelijk nog niet aan de Europese spelers.
Welke vakantie?
Walance schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:12:
Zeggen ze ingame "please check the forums for more information", hebben ze de forums ook uitgezet...
Daat staat toch dat de hele zut down is voor maintenance? Dan heb je toch alle info die je nodig hebt?

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 11:20 ]

Verwijderd

[...]

Het klopt dat het onmogelijk is om iedereen tevreden te houden maar om een game waar je voor moet betalen overdag plat te gooien (en dan ook nog in vakantietijd) is allesbehalve klantvriendelijk. Blizzard kan toch wel op een normaal tijdstip onderhoud plegen waarbij de overlast voor spelers gering is?

• Zephyer
Thormodo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:04:
[...]

Control+U twee keer en het is gefixt. Dat werkt wel voor meer UI bugs.
Da's een workaround, een fix zou een (definitieve) oplossing bieden .. :>

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:18:
[...]

Alleen de spelers die niet snappen dat ze, aangezien de omgevingen allemaal gekoppeld zijn, perse alleen in 1 keer willen doen. De rest van de spelers snapt gewoon hoe het zit en gaat iets anders doen. Maak anders je huis goed schoon vast, heb je de komende week niks meer te doen ;)

[...]

Welke vakantie?

[...]

Daat staat toch dat de hele zut down is voor maintenance? Dan heb je toch alle info die je nodig hebt?
De werkende mens weet dat er deze week een heleboel bedrijven verplicht gesloten zijn om de vakantiedagen op te maken.
De mens met schoolgaande kinderen weet dat het kerstvakantie is.

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:19:
Het klopt dat het onmogelijk is om iedereen tevreden te houden maar om een game waar je voor moet betalen overdag plat te gooien (en dan ook nog in vakantietijd) is allesbehalve klantvriendelijk. Blizzard kan toch wel op een normaal tijdstip onderhoud plegen waarbij de overlast voor spelers gering is?
Ah, jij was er kennelijk niet bij vlak na release toen de servers er wel eens gewoon hele dagen uitlagen?

Er moet een grote patch uitgerold worden, daarvoor hebben ze een hoop mensen nodig. En ze doen het op een tijd dat het relatief goed uitkomt.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:21:
De werkende mens weet dat er deze week een heleboel bedrijven verplicht gesloten zijn om de vakantiedagen op te maken.
Als je bij de plantsoenendienst werkt misschien. Daarnaast is Bioware een amerikaans bedrijf. Die luxe van 26 vakantiedagen per jaar hebben ze daar uberhaupt niet. Daar is deze dinsdag gewoon een werkdag. En dat de kids thuis zitten; die horen toch niet de hele dag achter de PC te zitten.

Mensen moeten niet zo zeuren. Dat je het niet leuk vindt, prima, maar ga niet doen alsof het onlogisch is, dat is het gewoon niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 11:23 ]

• Zephyer
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:21:
[...]

_O-
Ik ben beide maar zit toch op m'n werk ... :7

MW | BF1 Stats

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Zephyer schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:22:
[...]

_O-
Ik ben beide maar zit toch op m'n werk ... :7
/same

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Verwijderd

[...]

[...]

Welke vakantie?

[...]

Niet snappen dat de omgevingen gekoppeld zijn? Je bedoelt: Het erg dom en niet klantvriendelijk vinden dat Europese servers qua maintenance gekoppeld zijn aan Amerikaanse.

Welke vakantie? Ik heb ook geen schoolvakantie maar als je even verder kijkt dat je neus lang is weet je toch wel over welke vakantie het gaat of niet?

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:16:
[...]

Het is nu echt gaan waar het script je naartoe neemt. Zelf volledige controle hebben houd in dat je dan niet automagisch voortbeweegd volgens het script. Meer een echte space battle dus (of zit dat er wel in en heb ik het nog niet gezien?), waar je tactisch kan manouvreren en dergelijken.

Met wapens bedoelde ik meer op verschillende soorten raketten, torpedoes, blasters en shields. Nu is het gewoon 1 soort van alles met een paar upgrades maar allemaal het zelfde.
Ik weet natuurlijk niet hoever je bent met Space Battles, maar ik weet dat je meerdere aanvallen krijgt, photon blast, rockets e.d.

Wat jij dus bedoelt is minder on rails? Ik vind het zelf niet echt storend, het houdt het lekker arcade, en dat past er wat mij betreft wel bij.

Over Maintenance hierover. Het is geen vakantie, groot gedeelte heeft gewoon vrij genomen, dat maakt het geen vakantie. Vind het zelf geneuzel om niets, en om te zeggen dat het zonde van je geld is.

je betaald 12,99 per maand, zeg dat je 30x 5 uur kunt gamen, das 150 uur.
Oftewel, 0,09 ct per uur om te spelen.

huilen om 45 cent ftw!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:21:
[...]

Er moet een grote patch uitgerold worden, daarvoor hebben ze een hoop mensen nodig. En ze doen het op een tijd dat het relatief goed uitkomt.
Dit noem jij een grote patch? 8)7

• Walance
  • Laatst online: 26-10 19:22

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

[...]
Ik zeg toch ook niet dat ik niet genoeg weet? Ik vond het alleen grappig/stom dat ze zeggen dat je op het forum moet kijken, terwijl dat niet kan. Of had ik er een smiley bij moeten doen zodat jij dat begrijpt?

Daarnaast had ik dus nog niet genoeg informatie, ik wilde weten hoe lang het zou duren, dat zeiden ze ingame niet. Maar ik heb het al gevonden dankzij Google cache:
http://webcache.googleuse...&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Hello everyone, we wanted to let you know that we will be performing scheduled maintenance for six hours on December 27th, 2011 from 4AM CST (2AM PST/5AM EST/10AM GMT/11AM CET) until 10AM CST(8AM PST/11AM EST/4PM GMT/5PM CET). All game servers and SWTOR.com will be offline during this period. This maintenance is expected to take no more than six hours, but could be extended.

Generally speaking we are aiming to limit our scheduled maintenance period to once a week, on Tuesdays. We are aiming for this weekly maintenance period to take place in an off-peak time for both North American and European players. We are also aiming to inform players of the precise duration of any weekly maintenance period at least 24 hours before the maintenance begins.

For our new players, this weekly maintenance is done in order to make general improvements and to check performance of the game so that we can continue to provide a consistent, quality experience. Quite often (but not always) after a maintenance period there will a patch to download. Please be sure to update your launcher after any maintenance period.

Scheduled Maintenance

Date: Tuesday, December 27th, 2011

Time: 4AM CST (2AM PST/5AM EST/10AM GMT/11AM CET) to 10AM CST (8AM PST/11AM EST/4PM GMT/5PM CET)

All game servers and SWTOR.com will be offline during this period. This maintenance is expected to take no more than six hours, but could be extended.

Thank you for your patience as we maintain service for Star Wars™: The Old Republic™.

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:22:
Niet snappen dat de omgevingen gekoppeld zijn? Je bedoelt: Het erg dom en niet klantvriendelijk vinden dat Europese servers qua maintenance gekoppeld zijn aan Amerikaanse.
Bij WoW zitten mensen te janken dat je niet kunt rollen op US servers als je de EU versie hebt. Bij SW:ToR hebben ze de omgevingen gekoppeld en kan dat dus wel, en dan gaan mensen janken dat de maintenance ook gekoppeld is.
Welke vakantie? Ik heb ook geen schoolvakantie maar als je even verder kijkt dat je neus lang is weet je toch wel over welke vakantie het gaat of niet?
Nogmaals; vandaag is gewoon een werkdag, helemaal in de VS. Dat jij toevallig vakantiedagen opgenomen hebt is leuk voor je, maar het is absoluut geen dag dat 'iedereen' vrij is.
Walance schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:24:
Ik zeg toch ook niet dat ik niet genoeg weet? Ik vond het alleen grappig/stom dat ze zeggen dat je op het forum moet kijken, terwijl dat niet kan. Of had ik er een smiley bij moeten doen zodat jij dat begrijpt?
Ik begrijp best wat je bedoelt. Ik vind alleen dat geemmer over maintenance gewoon enorm vervelend. Je kunt vanochtend en vanmiddag niet spelen, deal with it.

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 27-12-2011 11:26 ]

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 20:24

Shezzie

Lekker hoor!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:19:
[...]

Hou eens op met die Blizzard-verering! Iets wat 6 jaar draait vergelijken met iets nieuws is natuurlijk zo krom als een hoepel. Plus, WoW vanilla maintenance, bug fixes en service levels waren in den beginne gewoon zwaar waardeloos, forums vol zeikende mensen die overal kritiek op hadden. De game SWTOR an sich staat als een huis: alle quests zijn voiced, de verhaallijnen is goed over nagedacht en het vertoont (nog) geen zware bugs zoals andere wannabe-mmorpgs in een recent verleden.
Als de game enkele miljoenen klanten krijgt, heeft men een stevige financiele basis om te gaan verbeteren: in plaats van zeuren kun je deus beter al je vrienden recruiten om te spelen :)
Pagina: 1 ... 15 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.