• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-11 21:28
Ben nu Sith merauder maar ik ga toch hierna voor een sith sorcerer of assassin.

Of is bounty hunter echt zo super mega gigiantisch leuk :D?

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
sjepper schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 11:10:
Ben nu Sith merauder maar ik ga toch hierna voor een sith sorcerer of assassin.

Of is bounty hunter echt zo super mega gigiantisch leuk :D?
piew piew piew.

• sjepper
HAHAHAHAA! das wel een hele goeie reden ja nu je het zegt.

Verwijderd

piew piew piew, ffft pssst paf paf paf
Ja ik vind het een heerlijke class :)

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:02
Hmm beetje jammer.. SW:TOR via Origin gekocht in de veronderstelling dat ik dan 30 dagen kan spelen. Maar dat lukt dus niet zonder PayPal of Credit Card voor een abbo. Ik had dit topic gevolgd en had al zoiets langs zien komen, maar het was mij niet bijgebleven. Misschien iets om even heel duidelijk in de TS te melden?

Edit: hmm kan em wel via het menu downloaden... vaag.

Edit@Into2: Ja ben em nu aan het installeren. Het is alleen een beetje onduidelijk dat ze je eerst langs dat abbonnement forceren terwijl ja al gewoon de installer kunt downloaden...

[ Voor 42% gewijzigd door Morrar op 24-12-2011 12:34 ]

• Into2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-01-2021
Morrar schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:28:
Hmm beetje jammer.. SW:TOR via Origin gekocht in de veronderstelling dat ik dan 30 dagen kan spelen. Maar dat lukt dus niet zonder PayPal of Credit Card voor een abbo. Ik had dit topic gevolgd en had al zoiets langs zien komen, maar het was mij niet bijgebleven. Misschien iets om even heel duidelijk in de TS te melden?

Edit: hmm kan em wel via het menu downloaden... vaag.
als je het topic doorleest kun je zien dat het wel degelijk mogelijk is om al te spelen.

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Even een vraagje, wanneer of hoe krijg ik mijn talent tree?
Ik ben nu LvL 10.

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Roshnak schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 13:50:
Even een vraagje, wanneer of hoe krijg ik mijn talent tree?
Ik ben nu LvL 10.
Zodra je je advanced class kiest en dat is rond, maar niet per se op, lvl10.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Ik wil een altje voor wat andere verhaallijn en stijl dan m'n sith assassin, die nog voor geen drol als een assassin voelt (lvl 28). Twijfel tussen BH en IA... Enige tips? =p

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:34
Ondertussen ook alweer ee tijdje bezig met de game en ik moet zeggen dat ik enorm verrast! Ik heb niet aan de beta periode mee gedaan omdat ik nogal unlucky was. Wel ben ik bestookt met verhalen en efvaringen van vrienden/guildies in wow dat ik het op de gok gekocht heb.

Een enorm pluspunt vind ik dat het een mmo is waar echt aandacht aan het verhaal is besteed en daar kun je dan ook nog eens een keuze voor light/dark maken. Het verhaal van mijn BH tot nu toe is iig erg leuk geschreven en je maakt echt een boel mee. Ik ben benieuwd hoe het verhaal van mijn inquisitor zich verder uitpakt.

Maar geheel iets anders. Ik ben nu mijn talenttrees voornamelijk aan het vullen met talents waarvan ik denk dat die handig zijn/handig klinken. Zijn er echter al sites waarop talent builds te vinden zijn voor de verschillende classes?

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Los van het feit of ze er al zijn of niet. Ik vind het wel weer erg tof dat iedereen nog volledig op eigen inzicht talents en equipment aan het uitzoeken is. In plaats van alles vooraf van internet te plukken.

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:37
Heli0s schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:43:
Ja, ik kijk later wel wat ik met die ander code doe...
De ebay reseller heeft mij vandaag een nieuwe key gegeven. Deze werkt perfect. :) Mijn oude key geeft nog steeds de "message not found" foutmelding. Call loopt nog steeds bij Bioware /EA. Ik vermoed dat ze een groot probleem hebben met aantal keys en geen idee hebben hoe ze het kunnen oplossen. Het blijft angstvallig stil van hun kant zodra het deze foutmelding betreft. :(

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:34
Probeer ook niet zozeer iets direct van het inernet af te plukken maar juist ideeen op te doen en verbeteringen aan te brengen waar dit nodig is :)

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-11 21:15
Jochem Boom schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:24:
Los van het feit of ze er al zijn of niet. Ik vind het wel weer erg tof dat iedereen nog volledig op eigen inzicht talents en equipment aan het uitzoeken is. In plaats van alles vooraf van internet te plukken.
In WoW deed ik niet anders :p. Sowiezo is het slechts een kwestie van tijd totdat de meesten weer voor de cookiecutter build gaan :p.

• frosty1878
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 09:29
falconxp schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:40:
[...]

De ebay reseller heeft mij vandaag een nieuwe key gegeven _/-\o_ . Deze werkt perfect. :) Mijn oude key geeft nog steeds de "message not found" foutmelding. Call loopt nog steeds bij Bioware /EA. Ik vermoed dat ze een groot probleem hebben met aantal keys en geen idee hebben hoe ze het kunnen oplossen. Het blijft angstvallig stil van hun kant zodra het deze foutmelding betreft. :(
Heb hetzelfde probleem gehad bij een ebay reseller. De eerste key die mij gegeven werd was gedisabled bij ea (=message not found op swtor website). Volgens de ea website (http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/4450579.page) betekent dit dat de key mogelijk niet eerlijk verkregen is. Dat verklaart ook het mailtje dat ik vannacht van support kreeg om een bewijs van aankoop op te sturen (wat een no-go betekent wanneer je een key op ebay koopt).

-- keep it clean

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:37
Het probleem "message not found" treed ook op bij Retail boxed versies. Niet alleen digitale versies.

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:02
Zooo die download duurt lang... Maar aan de andere kant geeft het me mooi de tijd om een beetje in te lezen :)

Vind het echt lastig om te kiezen tussen de classes! Ik wil in ieder geval een hybride omdat ik niet alleen wil DPSen. Twijfel tussen healer of tank; tijden WoW gespeeld en daar altijd tank geweest, maar wel met healer en DPS alts. Nadeel van tanken was dat je altijd erg in de spotlight stond en harder moest werken, maar voordeel was wel dat je veel controle had. Healer vond ik in WoW minder spannend dan tanken maar nog wel leuker dan DPSen.

Iemand op dit vlak nuttige inzichten? Is tanken aan te raden als starter met alleen WoW ervaring of toch liever eerst beginnen met DPS?

Verwijderd

Waar kan ik me advanced class krijgen?

Verwijderd

Bedankt, ik zal zo even kijken.
Welk companion nemen jullie eigenlijk mee? Ik als smuggler heb mijn C2-N2 mee aangezien de wookie nogal slecht is als een tank en een healer toch wel makkelijk is met kiten enzo.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Ik kreeg aan het begin eentje bij een quest. Vette heet ze.

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img855/9241/38swtor1.jpg

Ohai! Who the hell is breathing in my neck?!
MrVegeta schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:58:
Welk companion nemen jullie eigenlijk mee? Ik als smuggler heb mijn C2-N2 mee aangezien de wookie nogal slecht is als een tank en een healer toch wel makkelijk is met kiten enzo.
Gebruik nog steeds Kaliyo als Imperial Agent. Heb nu wel Vector, maar een tank (Kaliyo) is toch handiger als DPS. Vector is ook DPS in Light-armor, dus gaat hij nogal snel dood.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Moet zeggen dat dit wel echt een van de beste MMO launches is tot nu toe. Ik speel op Red Eclipse en ik log net in. Er is geen queue meer! :) En dat in het eerste weekend na de officiele launch.

Ik snap best dat een hoop mensen problemen hebben met hun codes en pre-orders, maar vanuit EA/Bioware gezien vind ik alles echt soepel lopen.

Zonnepanelen

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 09:46
Ik wist niet dat het kon, maar ik had net naast mijn companion ook nog een Jawa pet. Volgens mij is hij nu verdwenen, maar is het mogelijk hem opnieuw te summonen?
q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:33:
Ik wist niet dat het kon, maar ik had net naast mijn companion ook nog een Jawa pet. Volgens mij is hij nu verdwenen, maar is het mogelijk hem opnieuw te summonen?
Is dat niet van een quest? Zodra je die quest gecomplete hebt, zal die Jawa verdwijnen.

• q-enf0rcer.1
Metalkai schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:36:
[...]

Is dat niet van een quest? Zodra je die quest gecomplete hebt, zal die Jawa verdwijnen.
Het was inderdaad bij een Quest, maar als ik de Jawa selecteerde stond er toch echt "Pet". Vandaar de verwarring.

Het was ook te mooi om waar te zijn ;p die Jawa's zijn zo cool haha.

[ Voor 9% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 24-12-2011 21:38 ]

Bounty Hunter kan een Jawa als companion krijgen heb ik gehoord. Ika Ika!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

MrVegeta schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:55:
Bounty Hunter kan een Jawa als companion krijgen heb ik gehoord. Ika Ika!
Yep, hij heet Blizz:

http://www.swtorface.com/p/bounty-hunter-companion-list.html

Die pagina is sowieso handig als je wilt weten welke gifts het beste bij je companion passen. Het verschil kan soms oplopen tot 80 affection points en als je serieus wilt craften kan het je veel tijd (en dus geld) besparen.
Blaim schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 22:02:
[...]

Yep, hij heet Blizz:

http://www.swtorface.com/p/bounty-hunter-companion-list.html

Die pagina is sowieso handig als je wilt weten welke gifts het beste bij je companion passen. Het verschil kan soms oplopen tot 80 affection points en als je serieus wilt craften kan het je veel tijd (en dus geld) besparen.
heeft affection dan invloed op craften?

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Ja, van wat ik begrepen heb zal een hoge affectie leiden een verkote tijd als je je crewlid voor een skill er op uit stuurt.

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:45:
Ja, van wat ik begrepen heb zal een hoge affectie leiden een verkote tijd als je je crewlid voor een skill er op uit stuurt.
Ja, dit zag ik toevallig net in een tip op het loading scherm voorbij komen. Toch wel nuttig blijkbaar die affection, snel maar eens wat aan doen :).

• sjepper
voxxel schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:25:
Moet zeggen dat dit wel echt een van de beste MMO launches is tot nu toe. Ik speel op Red Eclipse en ik log net in. Er is geen queue meer! :) En dat in het eerste weekend na de officiele launch.

Ik snap best dat een hoop mensen problemen hebben met hun codes en pre-orders, maar vanuit EA/Bioware gezien vind ik alles echt soepel lopen.
Mensen vieren op het moment kerst :P

• Black Eagle
  • Niet online
Vanochtend een BH alt aangemaakt. Wilde er al eerder één aanmaken, maar had besloten nog even te wachten tot ik mijn legacy had unlocked. Mijn main is nu lvl 35 met precies 3 dagen playtime. Waarvan toch redelijk wat afk op mijn schip (a toets blokkeren). Dit vooral omdat ik dan een film/serie aan het kijken was en af en toe mijn crew wat missies gaf. Deze heeft archeology op 281, synthweaving op 301 en slicing op 400. Desondanks moet je toch binnen een aantal dagen playtime de 50 redelijk snel kunnen halen.

Wilde toch wat anders erbij en heb op mijn BH underworld trading, cybertech en scavening. Zit nu te twijfelen, of eerst mijn main gaan levelen of mijn alt naar ~17 brengen voor de extra companion en ship storage.

Hier nog een aantal screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img641/5623/55screenshot20111219002.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img832/8895/84screenshot20111223201.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img69/9683/29screenshot20111223201.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img23/5642/20screenshot20111220155.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img140/3716/85screenshot20111223154.th.jpg

• sjepper
Volgens mij ben ik de enige light side sith?

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/186sith.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door sjepper op 25-12-2011 00:40 ]

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:40
sjepper schreef op zondag 25 december 2011 @ 00:38:

[afbeelding]
Haha, ik ga volgende week dus ook een sith aanmaken en moest meteen hieraan denken. Zit zelf op een RP server, en dit is echt vloeken in de kerk gewoon :P Wel grappig natuurlijk, maar best vervelend als je serieus bezig bent met RP. Aan de Jedi kant heb je ook van die gasten die met rode lightsabers rond lopen... Vindt ik persoonlijk wel erg jammer! Kies dan voor oranje als je iets anders wilt dan blauw of groen :/ Maar goed, dat is op een RP server hé!

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• Black Eagle
  • Niet online
sjepper schreef op zondag 25 december 2011 @ 00:38:
Met als voordeel natuurlijk dat je alle > light 1 equipment voor echt een habbekrats kan kopen.

• sjepper
Ik zit op een pve sever :P

Maar ik vind het niet zo leuk als ik alleen maar aan het moorden ben dus daarvan light side! :P

Verwijderd

Zijn jullie al wat andere kleuren tegengekomen mbt lightsabers? Het is tot aan 50 eigenlijk alleen maar blauw, groen, rood of geel, heb ik het idee. Heeft iemand al andere klueren gehad met crafting of als drop?

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Helaas benbik mijn zwart-gele color crystals kwijt -_-
Brutal1ty schreef op zondag 25 december 2011 @ 01:14:
je kan gewoon een nieuwe kopen @ de pre-order vendor van de fleet.
als je je pre-order crystal bedoelde tenminste.

TheS4ndm4n#1919

• sjepper
er is volgens mij ook paars? en ik heb zelf nu ook oranje! maar verder zijn er in de films ook geen andere kleuren?

Heb wel eens wit en zwart gezien maar dat was in een andere game :P

En nu ga ik rap men bed in want morgen winter efteling HAHAHA :P

[ Voor 23% gewijzigd door sjepper op 25-12-2011 01:39 ]

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Black Thalon Hardmode, wat een eitje voor epic gear :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• D4jackal
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-11 18:42
Hier mijn sith Juggernaut met Dark V allignment
Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img41/64/26sitje.th.jpg

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:28
D4jackal schreef op zondag 25 december 2011 @ 02:07:
Hier mijn sith Juggernaut met Dark V allignment
[afbeelding]
Lijkt net of hij moet poepen :D

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Black Eagle
  • Niet online
Brutal1ty schreef op zondag 25 december 2011 @ 01:14:
Helaas? Dingen zien er niet uit :+.

Verwijderd

Doler schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:51:
Het is ontzettend handig om te hebben wanneer je in groepsverbanden aan het spelen bent :) maar we kunnen je daar rustig mee laten kennismaken. Kun je bijv. eerst alleen luisteren en later altijd nog een microfoon erbij aanschaffen om ook te kunnen praten.
Heb voor mijzelf en voor mijn broer waar ik nu ben een headset aangeschaft van logitech.

En inmiddels op 1 pc het spel geinstalleerd, morgen op de pc van mijn broer en dan hopelijk een uurtje om alvast even te zien hoe het eruit ziet.

Na kerst hebben we pas tijd om er wat meer mee bezig te gaan, elke dag nu visite enzo. Had achteraf beter de account pas kunnen acitveren na kerst, nu zijn we straks beiden een week gametijd kwijt zonder gespeeld te hebben...

Verder nog een vraag: ik heb mijn pre order keys weggegooid, maar lees nu dat er een pre order vendor is? Kan je daar je key invoeren en toch die colour stone krijgen? Dan vis ik hem nog even onder uit de vuilniscontainer :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2011 10:45 ]

• MrBlueEyes
Black Eagle schreef op zondag 25 december 2011 @ 10:07:
[...]

Helaas? Dingen zien er niet uit :+.
Inderdaad. Een gele ziet er wel goed uit, maar met dat zwart erbij niet.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
sjepper schreef op zondag 25 december 2011 @ 01:38:
er is volgens mij ook paars? en ik heb zelf nu ook oranje! maar verder zijn er in de films ook geen andere kleuren?
In princiepe is volgens de lore elke kleur mogelijk, ligt gewoon aan het kristal dat je gebruikt. Goeie kans dat ze het nog uit gaan breiden.

https://niels.nu

• MrBlueEyes
Is het mogelijk de security key van de CE te gebruiken en de app op de iPhone? Ik zie namelijk geen optie om die nog in te stellen de app vraagt namelijk om een serial number.

MrBlueEyes schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:30:
Is het mogelijk de security key van de CE te gebruiken en de app op de iPhone? Ik zie namelijk geen optie om die nog in te stellen de app vraagt namelijk om een serial number.
je kan er als het goed is maar 1 tegelijk.
Je kan meestal wel verschillende accounts op 1 security key gebruiken.

TheS4ndm4n#1919

• MrBlueEyes
RocketKoen schreef op zondag 25 december 2011 @ 12:09:
[...]

je kan er als het goed is maar 1 tegelijk.
Je kan meestal wel verschillende accounts op 1 security key gebruiken.
Oke jammer. Erg handig hoor dat losse apparaatje, maar als de batterij opgaat kan je niet inloggen voordat je een nieuwe hebt. Maarja zal wel lang mee gaan.

Is er ergens een optie om de Headarmor van je companion niet te zien?

MrBlueEyes schreef op zondag 25 december 2011 @ 12:34:
[...]

Oke jammer. Erg handig hoor dat losse apparaatje, maar als de batterij opgaat kan je niet inloggen voordat je een nieuwe hebt. Maarja zal wel lang mee gaan.

Is er ergens een optie om de Headarmor van je companion niet te zien?
goede kans dat het met een nieuwe batterij ook niet meer werkt.
tenminste, de meeste security keys gebruiken een interne klok. om te voorkomen dat een key die bvb via een keylogger is onderschept, later door iemand gebruikt kan worden om op jouw account in te loggen.

lege batterij = klok staat stil of reset = security key werkt niet meer.
Heb het al eens gehad met die dingen van de rabobank. als de batterij leeg is moet je een heel nieuw apparaat halen.

TheS4ndm4n#1919

• MrBlueEyes
RocketKoen schreef op zondag 25 december 2011 @ 12:42:
[...]

goede kans dat het met een nieuwe batterij ook niet meer werkt.
tenminste, de meeste security keys gebruiken een interne klok. om te voorkomen dat een key die bvb via een keylogger is onderschept, later door iemand gebruikt kan worden om op jouw account in te loggen.

lege batterij = klok staat stil of reset = security key werkt niet meer.
Heb het al eens gehad met die dingen van de rabobank. als de batterij leeg is moet je een heel nieuw apparaat halen.
Hmm balen.

Verwijderd

Heb op het forum gezien dat ze in principe 7 jaar mee zouden gaan (geen officieel bericht, dus zal wel niet 100% kloppen). Het is iig niet zo dat ze met 2 jaar op zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2011 13:08 ]

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2011 @ 13:07:
Heb op het forum gezien dat ze in principe 7 jaar mee zouden gaan (geen officieel bericht, dus zal wel niet 100% kloppen). Het is iig niet zo dat ze met 2 jaar op zijn.
Ow ok, kan ik me wel voorstellen hij laat 20sec ofzo die code zien en dat is alles wat hij moet doen.

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Oh oh oh wat is het toch een heerlijke game zeg! Ben inmiddels lvl 21 sith marauder en damn wat speelt deze class lekker! Wat ik ook echt een briljante uitvinding vind is dat je je companions gewoon op pad kan sturen om je proffs op te krikken! Was nooit echt een fan van proffesions omdat het echt damn veel tijd kost wil je een beetje leuke dingen kunnen maken! Had er iig nooit geduld voor maar dit is echt een uitkomst! Verder speelt het gewoon heerlijk weg en de hele verhaallijn is echt leuk om te volgen! Pvp vind ik ook erg leuk al moet ik zeggen dat dat Huttball wel minder is....maar goed dat is mijn mening :) Verder echt een gigantische leuke game om te spelen! Maar nu eerst ff kerstvieren en dan de hele week los :D

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Woei, gisteren een nieuwe chest + head item gekregen *O* Zo ziet m'n lvl 42 Immortal Juggernaut er nu uit: http://i.imgur.com/mWBcc.jpg

Levelen in de immortal talent tree duurt best lang, maar wel leuk om te spelen imo :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Chester schreef op zondag 25 december 2011 @ 14:23:
Woei, gisteren een nieuwe chest + head item gekregen *O* Zo ziet m'n lvl 42 Immortal Juggernaut er nu uit: http://i.imgur.com/mWBcc.jpg

Levelen in de immortal talent tree duurt best lang, maar wel leuk om te spelen imo :)
Ik vraag me af hoe klein zijn hoofd dan wel niet is als het in die helm past. :+

Ziet er wel nice uit hoor.

• Chester
  • Niet online
ErikRedbeard schreef op zondag 25 december 2011 @ 14:26:
[...]

Ik vraag me af hoe klein zijn hoofd dan wel niet is als het in die helm past. :+

Ziet er wel nice uit hoor.
Ghehe, daar had ik helemaal niet aan gedacht :P Ik was al blij dat een volledige helm er wel fatsoenlijk uit ziet. Die halve dingen, die alleen je mond/neus bedekken zien er niet uit bij mij. Ik speel een SIth en er hangen dingen aan mn kin die door die halve head items heen komen ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Chester schreef op zondag 25 december 2011 @ 14:23:

Lol, "Nijntje" :D

https://niels.nu

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:07
Dit lijkt me echt een fantastische game, zeker aangezien ik wel fan ben van de SW films en ik wel van een space setting hou, ook in games. Daarnaast lees ik hier toch wel een heleboel lovende verhalen tot nu toe. Als ik hier een flink game systeem had staan had ik 'm ook allang gekocht denk ik. Maarrrrr.... dat heb ik dus niet, in plaats daarvan game ik op een laptop. En hoewel dat niet ideaal is voor gamen ziet het er niet naar uit dat ik voor de zomer een nieuw gamesysteem heb, ik zal het er dus mee moeten doen. Wow draait hier opzich prima op (ok, met de huidige versie niet alles op z'n hoogst maar kan toch behoorlijk wat op high zetten) maar mijn vraag is: hoe zwaar is SW:TOR?

Ik lees wel verhalen dat het ook voor oudere systemen geschikt is, maar ik ben toch wat huiverig voor een uitgave van 55,- nu en dat het voor geen meter gaat draaien... Het hoeft (en kan) allemaal niet op maximum settings te draaien, maar als het spel er uit gaat zien als Minecraft haak ik af :+

Mijn systeem is als volgt: (17'' scherm draaiend op 1440 x 900)

CPU
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T6500 @ 2.10GHz

RAM
4.5 GB RAM

OS
Microsoft Windows 7 Service Pack 1 (build 7601), 64-bit

Video Card
ATI Mobility Radeon HD 4650

Het lijkt me duidelijk dat ik geen wonderen hoef te verwachten, maar zijn er ook settings in het spel waarmee het er nog enigzins goed uit ziet en het niet meteen een diashow wordt? :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Chester
  • Niet online
^_^

En Adriaan is voor wanneer ik met mijn broertje ga spelen. We zijn beide Bounty Hunter en zijn karakter heet Bassie :P

[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 25-12-2011 15:14 ]

Denman schreef op zondag 25 december 2011 @ 15:00:
Dit lijkt me echt een fantastische game, zeker aangezien ik wel fan ben van de SW films en ik wel van een space setting hou, ook in games. Daarnaast lees ik hier toch wel een heleboel lovende verhalen tot nu toe. Als ik hier een flink game systeem had staan had ik 'm ook allang gekocht denk ik. Maarrrrr.... dat heb ik dus niet, in plaats daarvan game ik op een laptop. En hoewel dat niet ideaal is voor gamen ziet het er niet naar uit dat ik voor de zomer een nieuw gamesysteem heb, ik zal het er dus mee moeten doen. Wow draait hier opzich prima op (ok, met de huidige versie niet alles op z'n hoogst maar kan toch behoorlijk wat op high zetten) maar mijn vraag is: hoe zwaar is SW:TOR?

Ik lees wel verhalen dat het ook voor oudere systemen geschikt is, maar ik ben toch wat huiverig voor een uitgave van 55,- nu en dat het voor geen meter gaat draaien... Het hoeft (en kan) allemaal niet op maximum settings te draaien, maar als het spel er uit gaat zien als Minecraft haak ik af :+

Mijn systeem is als volgt: (17'' scherm draaiend op 1440 x 900)

CPU
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T6500 @ 2.10GHz

RAM
4.5 GB RAM

OS
Microsoft Windows 7 Service Pack 1 (build 7601), 64-bit

Video Card
ATI Mobility Radeon HD 4650

Het lijkt me duidelijk dat ik geen wonderen hoef te verwachten, maar zijn er ook settings in het spel waarmee het er nog enigzins goed uit ziet en het niet meteen een diashow wordt? :)
het zal wel draaien hoor..Ik heb het op mn laptop gespeeld met minder fps.
verwacht alleen geen flitsende graphics en hoge framerates tot je een betere pc hebt.

TheS4ndm4n#1919

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 21:49
Uhm, hebben mensen hier het spel digitaal gedownload? Ik heb aangegeven dat ik dit met iDeal wil doen ABN, alleen ik heb een antwoord gekregen van het het verwerkt blablalba u krijgt een mail.. ben al een tijdje aan het wachten... is dit normaal?
Omniferious schreef op zondag 25 december 2011 @ 15:17:
Uhm, hebben mensen hier het spel digitaal gedownload? Ik heb aangegeven dat ik dit met iDeal wil doen ABN, alleen ik heb een antwoord gekregen van het het verwerkt blablalba u krijgt een mail.. ben al een tijdje aan het wachten... is dit normaal?
duurt een paar uur, tot 3 dagen

TheS4ndm4n#1919

• Omniferious
RocketKoen schreef op zondag 25 december 2011 @ 15:20:
[...]

duurt een paar uur, tot 3 dagen
doh, enig idee waar ik direct een key kan kopen? gamecardwinkel geeft aan direct per mail een key te versturen, maar dat het een preorder is?

Verwijderd

Omniferious schreef op zondag 25 december 2011 @ 15:26:
[...]

doh, enig idee waar ik direct een key kan kopen? gamecardwinkel geeft aan direct per mail een key te versturen, maar dat het een preorder is?
Google levert op :

Standard : http://www.gamecard.nu/pr...ars_the_old_republic.html
Collectors : http://www.gamecard.nu/pr...c_collectors_edition.html

Beide direct per mail. Overigens al lang geen ervaring meer met deze winkel voor het laatst in 2007 gekocht.. Toen direct per mail maar hoe het nu is? Geen idee.
Omniferious schreef op zondag 25 december 2011 @ 15:26:
[...]

een winkel die nu nog pre-orders verkoopt zou ik niet vertrouwen...
die lopen al een week te slapen.

TheS4ndm4n#1919

• Omniferious
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2011 @ 15:58:
[...]

Google levert op :

Standard : http://www.gamecard.nu/pr...ars_the_old_republic.html
Collectors : http://www.gamecard.nu/pr...c_collectors_edition.html

Beide direct per mail. Overigens al lang geen ervaring meer met deze winkel voor het laatst in 2007 gekocht.. Toen direct per mail maar hoe het nu is? Geen idee.
_/-\o_

Tnx, gelukt =D heel snel ook nog

• ItMeAedri
  • Laatst online: 09:47
Iemand die Republic speelt op Hydian Way?

Verwijderd

Die security app in the Android market, is dit een fake of een echte? Want ik heb er zo mijn twijfels over...

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 17:59
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2011 @ 18:43:
Die security app in the Android market, is dit een fake of een echte? Want ik heb er zo mijn twijfels over...
hoezo twijfels...

als ze je user en password niet vragen dan is er niks fake aan...

http://tinyurl.com/5sdar8p

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-11 12:39
Dat is de echte, gebruik hem zelf ook op mijn android toestel.

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Zolang de ontwikkelaar Electronic Arts is, is het de echte. Staat dan ook topontwikkelaar bij.

Over de fysieke devices, deze gaan gemakkelijk 5 jaar mee, en vanaf ze op het einde van hun leven lopen geven ze normaal ook een battery warning. En dan heb je nog tijd genoeg om een nieuw toestel aan te vragen.

I'll do what I can, but expect very little.

• sjepper
Wat kun je eigenlijk allemaal kopen bij die extra shop ?

sjepper schreef op zondag 25 december 2011 @ 21:21:
Wat kun je eigenlijk allemaal kopen bij die extra shop ?
from the top of my head: een speeder, een pet, en een set oranje gear (zonder mods)

TheS4ndm4n#1919

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
Weet iemand op welk level je eigen ingame vervoer kan kopen? ik kan het nergens vinden

• q-enf0rcer.1
playlogic schreef op zondag 25 december 2011 @ 22:10:
Weet iemand op welk level je eigen ingame vervoer kan kopen? ik kan het nergens vinden
Op level 25.

En je hebt 40.000 credits nodig voor de skill, en daarnaast zon 8.000 voor de hoverbike

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
thx. 48000 :|

• q-enf0rcer.1
Valt reuze mee, zelfs zonder het verhandelen van materialen in de galactic market kom je daar vrij gemakkelijk aan als je niet elke keer gear koopt.

Ik zat zelf rond de 60.000 credits op level 25, dus ik kon meteen een hoverbike + de skill kopen.

[ Voor 25% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 25-12-2011 22:14 ]

q-enf0rcer.1 schreef op zondag 25 december 2011 @ 22:14:
Valt reuze mee, zelfs zonder het verhandelen van materialen in de galactic market kom je daar vrij gemakkelijk aan als je niet elke keer gear koopt.

Ik zat zelf rond de 60.000 credits op level 25, dus ik kon meteen een hoverbike + de skill kopen.
in de beta zat ik op 22k credits toen ik lvl 25 was.
In de retail ben ik wat slimmer met geld omgegaan (lees: niet alles uitgegeven aan levelen van een crafting skill en spaceship upgrades) en toen had ik 150k.

TheS4ndm4n#1919

• q-enf0rcer.1
RocketKoen schreef op zondag 25 december 2011 @ 22:18:
[...]

in de beta zat ik op 22k credits toen ik lvl 25 was.
In de retail ben ik wat slimmer met geld omgegaan (lees: niet alles uitgegeven aan levelen van een crafting skill en spaceship upgrades) en toen had ik 150k.
Doe je goed.

Het valt me trouwens op dat de gear die ik te koop zet in de Galactic Market zo goed als nooit wordt gekocht, sinds wanneer is de standaard prijs te hoog? In de beta was ik altijd alles binnen no time kwijt..

Echt balen dit want ik heb super veel items in de galactic market aangeboden, maar niks is verkocht waardoor het mij uit eindelijk alleen maar geld heeft gekost. Ik snap er niks van...

Edit: net even naar de rarity kleuren gekeken, en wat blijkt; ik heb een dual saber geloot met de hoogste rarity(oranje). Jammer genoeg kan ik hem zelf niet dragen :S

[ Voor 10% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 25-12-2011 22:28 ]

• Black Eagle
  • Niet online
Met een klein beetje funding van mijn main (20k, ong 5k van gebruikt voor mats) heb ik de crafting skills van mijn alt op gang gekregen. Als ik de funding van mijn main eraf haal zit ik nu op de 60k op lvl 12. Dit met Cybertech/underworld/scavenging. Goed te doen :).

• Black Eagle
  • Niet online
q-enf0rcer.1 schreef op zondag 25 december 2011 @ 22:22:
[...]

Doe je goed.

Het valt me trouwens op dat de gear die ik te koop zet in de Galactic Market zo goed als nooit wordt gekocht, sinds wanneer is de standaard prijs te hoog? In de beta was ik altijd alles binnen no time kwijt..

Echt balen dit want ik heb super veel items in de galactic market aangeboden, maar niks is verkocht waardoor het mij uit eindelijk alleen maar geld heeft gekost. Ik snap er niks van...

Edit: net even naar de rarity kleuren gekeken, en wat blijkt; ik heb een dual saber geloot met de hoogste rarity(oranje). Jammer genoeg kan ik hem zelf niet dragen :S
Dat is het hem een beetje eigenlijk. In mijn ogen krijg je deze oranje items echt veel te snel. Op het moment dat ik een oranje item heb vervang ik alleen de mods. Als ik het er leuk uit vind zien zie ik echt geen reden om hem te vervangen door een ander item.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Jochem Boom schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:24:
tjah, is 0.5% reduction op je cooldowns meer of minder dan 5% increase in healing done.

ik heb geen zin om dat helemaal te gaan uitpluizen, dus gebruik ik vrolijk cookiecutter builds waar dat al voor mij gedaan is.

That is, bij end-game, want die 3 talents die ik nu heb boeien niet zo ontzettend veel.

blup

• sjepper
Ik sla altijd het craften ect over tot het einde met mijn eerste char of is het hier bij swtor echt een noodzaak wil je fatsoenlijk inkomen hebben?

Verwijderd

Tot zover heb ik het idee dat gear craften zoiets is als gear craften in WoW. Ik laat craften voor wat het is en doe gatheren voor het geld.

• Black Eagle
  • Niet online
sjepper schreef op zondag 25 december 2011 @ 22:57:
Ik sla altijd het craften ect over tot het einde met mijn eerste char of is het hier bij swtor echt een noodzaak wil je fatsoenlijk inkomen hebben?
Dat niet, maar het craften doe je niet zelf, hier heb je je companions voor. Je kan er maar 1 meenemen, en het is zonde om de rest maar een beetje rondjes te laten lopen op je schip. In dat geval kan je ze mooi een paar missies geven (crafting/gathering) doen ze nog iets.

• sjepper
Oh oke :D nja zal het eventjes proberen dan!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Van alles wat ik te koop zet, merk ik dat de crafting recipees het snelste kwijt ben. En dat voor 4-5k per stuk tikt het wel lekker aan.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:07
Nou... ik kon de verleiding niet weerstaan en heb 'm aangeschaft. Hij is nu aan het downloaden dus hopelijk kan ik er snel in. Ben benieuwd! :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:51
Denman schreef op zondag 25 december 2011 @ 23:31:
Nou... ik kon de verleiding niet weerstaan en heb 'm aangeschaft. Hij is nu aan het downloaden dus hopelijk kan ik er snel in. Ben benieuwd! :)
Ik denk dat ik hetzelfde ga doen maar weet nu al dat ik er eigenlijk de tijd niet voor heb |:( Moet nog zoveel games doen waar ik ook voor betaald heb. :/

Verwijderd

Kom op joh... ze hebben een hele stad naar jou vernoemd!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-11 20:01
Viel me inderdaad op, ik neem aan dat dit vanzelf komt zodra er genoeg mensen op een hoger level zitten, ik vendor gewoon alles (zelfs epic meuk)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-11 21:30

nFo

Star Wars The Old Republic Review

http://www.gamekings.tv/v...-the-old-republic-review/

• ItMeAedri
  • Laatst online: 09:47
Weet iemand waar ik de open pvp area kan vinden op Tatooine? Zoeken op google geeft bij mij alleen vage resultaten weer waarmee ik niet veel kan.

• sjepper
Ik kan de galatic market niet vinden in mos isla zeker no galactic market policy van de sand people!

[ Voor 8% gewijzigd door sjepper op 26-12-2011 00:42 ]

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Haha wat een kneuzenrecensie weer van Gamekings, niet serieus te nemen. Geen enkel woord over de hoge mate van polish die in de animaties of geluiden zit. Nee, graphics zijn niet goed blabla. Het is een game die op ALLE gebieden topnotch is die nog een paar lastige bugs heeft. Oppervlakkig gelul bij die spelkoningen :/
Pagina: 1 ... 14 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.