Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

een automatische subscription kan helaas alleen met CC of paypal.
Wanneer die gratis maand in gaat weet ik niet toen ik het spel kocht via origin moest ik er gewoon gametime bij halen

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 21:36
De beste wensen voor 2012. Vanavond weer even een paar uurtjes spelen na 2 dagen offline geweest te zijn.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-11 10:34
Hoe is dat in Tor? gaan mensen daar een beetje normaal en respectvol met elkaar om of gaat het dezelfde kant op als WOW?
Hangt denk ik een beetje af van de server, ik denk dat nu eenmaal eigen is aan online games dat er bepaald gedrag voorkomt, zelf niet veel verschil gemerkt tussen het gemiddelde wow publiek en in swtor: iets meer fanatieke fanboys (vergelijkbaar kwa overlast met die 12 jarige pubertjes).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

IlIlIlIlIl schreef op zondag 01 januari 2012 @ 14:10:
Ik ben ook een boel dood gegaan op die dude, en ben toen wat pvp gear gaan farmen zodat me gear wat beter werd. en tijdens het gevecht deed ik het volgende

1. kira het gevecht in sturen
2.zelf het gevecht in gaan maar geen force leap gebruiken
3.force leap pas gebruiken als je naar achter word gebeukt
4.interupten zodra je kan
5.goed je rotatie leren kennen

op die manier had ik hem na 2x kapot
Dat soort battles zijn inderdaad een goede test of je je character beheerst.
Je moet natuurlijk wel zorgen dat je niet 3 levels lager bent of in waardeloze gear rond loopt.

TheS4ndm4n#1919

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:50
God.. Om even terug te komen op mijn origin klacht:

ik had swtor op origin besteld, bestelling werd door origin geannuleerd ik zou me geld terug krijgen, nou prima. dus ik alvast me game bij een andere winkel gekocht. wat blijkt nu? Hebben ze die order helemaal NIET gecancelled en nou zit ik lekker met 2 game copies. 160 euro totaal dus..... ik word hier zo verschrikkelijk ziek van.

En er staat wel bij mijn order history "order canceled".

[ Voor 7% gewijzigd door jessy100 op 01-01-2012 17:32 ]

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-11 21:42

Hakulaku

Meh

Visgek24 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 14:55:
[...]

Ja, dat is mischien ook wel zo.. zou ik erg treurig vinden, maar ik denk inderdaad dat dat het lot is van alle mmo's die populair zijn / worden :(

Nog even een andere vraag. als ik die game bestel, dan zit er een maand gratis playtime bij.. kan ik daar gelijk gebruik van maken of moet ik eerst een subscription opzetten? en kan ik via Ideal betalen of moet het nog met de creditcard of nog erger paypal?
Je moet of een subscription opzetten of een gamecard gebruiken voordat je van die gratis maand gebruik kan maken.

En tot nogtoe is de community zeer bereid om je te helpen. Elke keer als ik in General chat een vraag stel omdat mij iets niet duidelijk is, wordt er niet geflamed maar juist netjes antwoord gegeven. Een hele andere ervaring dat met WoW ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Hakulaku op 01-01-2012 18:14 ]

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:34
Verdorie. heb de game + 2 maanden speeltijd gekocht en wil 'm activeren op de site, maar hij vraagt een security question (naam eerste school) die ik niet meer kan herinderen. fijn :(

Mailtje gestuurd naar support, gezien die 24/7 aanwezig zijn hoop ik dat het snel opgelost is.. mag zelfs de game niet downloaden alvast (ook die vraag)..

gelijk een goede test voor support :(

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 19:45
Visgek24 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 18:45:
Verdorie. heb de game + 2 maanden speeltijd gekocht en wil 'm activeren op de site, maar hij vraagt een security question (naam eerste school) die ik niet meer kan herinderen. fijn :(

Mailtje gestuurd naar support, gezien die 24/7 aanwezig zijn hoop ik dat het snel opgelost is.. mag zelfs de game niet downloaden alvast (ook die vraag)..

gelijk een goede test voor support :(
Je moet even bellen ben ik bang.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:50
MrVegeta schreef op zondag 01 januari 2012 @ 18:47:
[...]

Je moet even bellen ben ik bang.
prepare. dan hang je minimaal 45 minuten in de wacht.

• Visgek82
Nee ik heb een webform ingevuld. krijg als het goed is via email antwoord... hoop ik..

• Visgek82
Verdomd. herinder ik me het toch nog :) downloading!

Mag toch hopen dat ie sneller gaat dan nu , 350 kb/s ongeveer..

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

RocketKoen schreef op zondag 01 januari 2012 @ 17:22:
[...]
Dat soort battles zijn inderdaad een goede test of je je character beheerst.
Je moet natuurlijk wel zorgen dat je niet 3 levels lager bent of in waardeloze gear rond loopt.
Het was inderdaad best pittig om als level 47 de laatste elite (level 50) van mijn class quest te verslaan :P.
Inderdaad een goede test voor je character.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Visgek24 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 14:45:

Hoe is dat in Tor? gaan mensen daar een beetje normaal en respectvol met elkaar om of gaat het dezelfde kant op als WOW?
Naar mijn ervaring gaan de mensen goed met elkaar on in het spel. De TOR forums daarintegen....

• Visgek82
Bedankt allemaal voor het beantwoorden en helpen van mijn vragen .

Heb de downloader eens opnieuw gestart en de game komt nu binnen met bijna 6 Mb per seconde , dus dat gaat best rap.

Is er al iets bekend over het aantal tweakers op welke server , als in , op welke server zitten jullie allemaal? :)

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 13:22
Jerry schreef op zondag 01 januari 2012 @ 18:55:
[...]

Het was inderdaad best pittig om als level 47 de laatste elite (level 50) van mijn class quest te verslaan :P.
Inderdaad een goede test voor je character.
eerder vandaag nog m'n hetzelfde geprobeerd als lvl 29 een 32 elite van m'n class quest (sith inquisitor) te verslaan, maar dat is me helaas niet gelukt. Kwam niet eens op 50 procent, maarja ze healt zichtzelf ook en je mag dus geen enkele interrupt missen :|

• Helza
grrr, fijn 25min queue, eindelijk door de queue heen, crasht swtor weer eens tijdens het laden :(
Kan ik weer opnieuw in de queue gaan staan.

Gelukkig crasht swtor niet al te vaak, maar toch gebeurd het nog regelmatig, is me nu al een stuk of 6 keer overkomen. Vooral met lange queue times is dat erg irritant.

En als ik een lange tijd swtor gespeeld heb kan ik na het afsluiten van swtor m'n computer opnieuw opstarten omdat hij kennelijk al m'n system resources ofzo opgegeten heeft, alles is daarna zo traag..

Zijn er meer mensen die tegen die problemen aanlopen?

[ Voor 29% gewijzigd door Helza op 01-01-2012 19:37 ]

Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:02:
[...]

Naar mijn ervaring gaan de mensen goed met elkaar on in het spel. De TOR forums daarintegen....
op een forum waar 1 miljoen mensen over hetzelfde onderwerp praten moet je ook niks verwachten. Alleen degene die het hardste schreeuwt wordt gehoord, en dat zijn meestal niet de meest beschaafde exemplaren.
Cover fix, nice :D
Commendations in je inventory en de graphics settings bug ook weg

[ Voor 25% gewijzigd door RocketKoen op 01-01-2012 19:52 ]

TheS4ndm4n#1919

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 19:45
Prepare yourself, the nerfing has begun.
Taral V
General Edikar now has the correct loot in Hard Mode and no longer enrages in Normal Mode.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Visgek24 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 18:48:
Nee ik heb een webform ingevuld. krijg als het goed is via email antwoord... hoop ik..
Maakt niet uit. In de mail zullen ze zeggen dat je moet bellen als je problemen hebt met je security questions.

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-11 16:27
q-enf0rcer.1 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 14:45:
Ik heb even een filmpje gekeken van die boss, en wat mij opvalt is dat hij je telkens weg duwt, daarom zou je dus eigenlijk heel dicht tegen een muur moeten vechten zodat hij je niet te ver kan wegduwen. Wat als Jedi knight toch behoorlijk wat dps kan kosten als je 10meter terug moet lopen.
Ik vind dat wel een goed idee. Volgende keer even proberen om met mijn rug tegen een muur te gaan staan.

LinkedIn - Collega worden?

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Evilbee schreef op zondag 01 januari 2012 @ 20:45:
[...]

Ik vind dat wel een goed idee. Volgende keer even proberen om met mijn rug tegen een muur te gaan staan.
Die was ik dus vergeten, met je rug tegen die kist aan gaan staan scheelt ook een boel ja

• Jerry

Jerry

Who?

MrVegeta schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:48:
Prepare yourself, the nerfing has begun.

[...]
Uhm, enrage is ook alleen voor hardmode encounters. Ze zeggen dat hij niet meer enraged op normal mode dus alleen een bugfix, want blijkbaar enraged hij ook op normal mode.
Wel lekker dat de loot gefixed is, maar waar zijn de fixes voor de laatste baas van Foundry hardmode welke unkillable is zonder een assassin tank te gebruiken :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Visgek82
Hij is klaar met downloaden en patchen , maar er staat "The environment is currently unavailable for play. please try again later" , is er maintenance of zo, of is alles gewoon plat?

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

hij zou gewoon moeten werken. Heb je de launcher al een keer gerestart?

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:20
Een erg late reactie ivm de drukte, maar beter laat dan nooit :)

Ik had shadow op low staan, en na jouw opmerking helemaal uit gezet (wist niet eens dat dat kon, zag het pas na verder naar beneden scrollen)

Dit scheelde echt een slok op een borrel! Liep toch wel een stuk soepeler ineens, alleen nu naarmate het spel vordert en ik van het startersgebied naar het volgende gebied gegaan ben, ben ik min of meer terug bij af. Het loopt nog steeds een stuk soepeler dan voorheen (met shadows aan) maar de haperingen tijdens combat of zelfs alleen maar lopen bederven voor mij toch wel een aanzienlijk gedeelte van het spelplezier. Vooral omdat ik alles op de allerlaagste instellingen heb staan. Is er eigenlijk nog een manier om AA aan te passen in dit spel? Ik meen namelijk dat ik er laatst iemand over hoorde maar ik zie die optie nergens tevoorschijn komen...

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat mijn laptop beter zou moeten kunnen dan dit, aan de andere kant besef ik me dat de laptop uit 2009 stamt en de hardware nou niet bepaald "top of the bill'' is, ik ga nog wat stoeien met drivers en instellingen in de hoop dat het beter wordt.

Verder ben ik nog steeds enthousiast over het spel, ik heb na level 10 gekozen om een jedi sentinel te worden. Hoewel ik in de meeste RPG's voor een caster kies (vind ranged magic altijd erg tof) vind ik de sentinel met zijn 2 lightsabers toch wel erg cool en het speelt lekker weg. Maar de volgende class wordt toch echt wel een Consular voor erbij :)

En tja dan het verhaal, lekker dat alle quests gesproken zijn, dan ben je toch eerder geneigd om het verhaal mee te krijgen dan zoals bijvoorbeeld WoW domweg op ''accept'' te klikken en door te gaan. Verhaal is ook goed en tot nu toe meeslepend. Enige nadeel wat ik tot nu toe aan de game kan ontdekken is dus de hardware vereisten, maar dat is vrij normaal voor een nieuwe game :P

Join het GoT Pulse-Team!

• Visgek82
Wat een gezeur . ik krijg het spel niet aan de praat.

1'ste probleem, hij blijft me bombarderen met security questions als ik inlog op de site / launcher , terwijl ik elke keer de juiste gegevens invoer. op de site kan ik wel inloggen , maar in de game niet . het is me èèn keer gelukt om het spel te starten (introfilmpje gezien) , gevolgd door een gouden cursor en toen niets meer. spel afgesloten dmv taakbeheer, en nu krijg ik elke keer "This environment is currently not available for play. please try again later" , en de play knop is grijs en niet klikbaar.

Iemand enig idee wat hier gaande is?

Edit : op mijn account staat dat ik 89 dagen play time heb , maar geen subscriptie.. que? wat bedoelen ze hier mee? moet ik nou perse een subscriptie hebben dan om te spelen? heb de game gekocht + 2 maanden speeltijd , dus dan moet ik toch gewoon kunnen spelen?

[ Voor 17% gewijzigd door Visgek82 op 02-01-2012 00:40 ]

Visgek24 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 00:34:
Wat een gezeur . ik krijg het spel niet aan de praat.

1'ste probleem, hij blijft me bombarderen met security questions als ik inlog op de site / launcher , terwijl ik elke keer de juiste gegevens invoer. op de site kan ik wel inloggen , maar in de game niet . het is me èèn keer gelukt om het spel te starten (introfilmpje gezien) , gevolgd door een gouden cursor en toen niets meer. spel afgesloten dmv taakbeheer, en nu krijg ik elke keer "This environment is currently not available for play. please try again later" , en de play knop is grijs en niet klikbaar.

Iemand enig idee wat hier gaande is?

Edit : op mijn account staat dat ik 89 dagen play time heb , maar geen subscriptie.. que? wat bedoelen ze hier mee? moet ik nou perse een subscriptie hebben dan om te spelen? heb de game gekocht + 2 maanden speeltijd , dus dan moet ik toch gewoon kunnen spelen?
je hebt geen subscription, je gebruikt namelijk gametimecards.
als je op de site kan inloggen, screenshot dan even de antwoorden van je security questions, dan raak je die ook niet meer kwijt ofzo.
check je installatie (zit een repair functie in de launcher) misschien is er met downloaden of installaren wat mis gegaan.
check of je de nieuwste directx en videokaart drivers hebt, en dat je pc aan de systeemeisen voldoet.

Je "this enviorment is not available for play" is omdat de launcher 2 processen start. het spel en de anti-cheat. Als je het spel afsluit gaat de anti-cheat ook uit. Als je het spel sluit in taakbeheer niet, en voorkomt de anti-cheat dus dat je het spel een 2e keer opstart.
Proces vinden en sluiten dus, of rebooten.

TheS4ndm4n#1919

• Visgek82
RocketKoen schreef op maandag 02 januari 2012 @ 00:47:
[...]

je hebt geen subscription, je gebruikt namelijk gametimecards.
als je op de site kan inloggen, screenshot dan even de antwoorden van je security questions, dan raak je die ook niet meer kwijt ofzo.
check je installatie (zit een repair functie in de launcher) misschien is er met downloaden of installaren wat mis gegaan.
check of je de nieuwste directx en videokaart drivers hebt, en dat je pc aan de systeemeisen voldoet.

Je "this enviorment is not available for play" is omdat de launcher 2 processen start. het spel en de anti-cheat. Als je het spel afsluit gaat de anti-cheat ook uit. Als je het spel sluit in taakbeheer niet, en voorkomt de anti-cheat dus dat je het spel een 2e keer opstart.
Proces vinden en sluiten dus, of rebooten.
De antwoorden heb ik al veranderd. maar hij blijft ze èlke keer vragen. installatie repair heb ik al gedaan, hij gaf aan geen fouten gevonden te hebben (groen vinkje). Ik zal zo eens een reboot proberen.

Visgek24 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 00:52:
[...]

De antwoorden heb ik al veranderd. maar hij blijft ze èlke keer vragen. installatie repair heb ik al gedaan, hij gaf aan geen fouten gevonden te hebben (groen vinkje). Ik zal zo eens een reboot proberen.
vragen blijft hij vragen tot je een succesvolle login (tot aan ingame) hebt gehad.
daarna krijg je een koekje waar in staat op welke server je zit enzo en hoef je op die pc geen security questions meer te beantwoorden.

TheS4ndm4n#1919

• Visgek82
RocketKoen schreef op maandag 02 januari 2012 @ 00:53:
[...]

vragen blijft hij vragen tot je een succesvolle login (tot aan ingame) hebt gehad.
daarna krijg je een koekje waar in staat op welke server je zit enzo en hoef je op die pc geen security questions meer te beantwoorden.
Oke, het probleem is opgelost. wat bleek, ik had mijn registratie niet volledig. ik kwam op een soort van pagina waar een checklist staat met dingen die je moet doen voordat je account echt actief is , en er waren nog 2 dingen die ik moest invullen. nu werkt het wel :)

Bedankt voor de hulp :)

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11 09:21
Denman schreef op zondag 01 januari 2012 @ 23:10:
[...]

Een erg late reactie ivm de drukte, maar beter laat dan nooit :)

Ik had shadow op low staan, en na jouw opmerking helemaal uit gezet (wist niet eens dat dat kon, zag het pas na verder naar beneden scrollen)

Dit scheelde echt een slok op een borrel! Liep toch wel een stuk soepeler ineens, alleen nu naarmate het spel vordert en ik van het startersgebied naar het volgende gebied gegaan ben, ben ik min of meer terug bij af. Het loopt nog steeds een stuk soepeler dan voorheen (met shadows aan) maar de haperingen tijdens combat of zelfs alleen maar lopen bederven voor mij toch wel een aanzienlijk gedeelte van het spelplezier. Vooral omdat ik alles op de allerlaagste instellingen heb staan. Is er eigenlijk nog een manier om AA aan te passen in dit spel? Ik meen namelijk dat ik er laatst iemand over hoorde maar ik zie die optie nergens tevoorschijn komen...

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat mijn laptop beter zou moeten kunnen dan dit, aan de andere kant besef ik me dat de laptop uit 2009 stamt en de hardware nou niet bepaald "top of the bill'' is, ik ga nog wat stoeien met drivers en instellingen in de hoop dat het beter wordt.

Verder ben ik nog steeds enthousiast over het spel, ik heb na level 10 gekozen om een jedi sentinel te worden. Hoewel ik in de meeste RPG's voor een caster kies (vind ranged magic altijd erg tof) vind ik de sentinel met zijn 2 lightsabers toch wel erg cool en het speelt lekker weg. Maar de volgende class wordt toch echt wel een Consular voor erbij :)

En tja dan het verhaal, lekker dat alle quests gesproken zijn, dan ben je toch eerder geneigd om het verhaal mee te krijgen dan zoals bijvoorbeeld WoW domweg op ''accept'' te klikken en door te gaan. Verhaal is ook goed en tot nu toe meeslepend. Enige nadeel wat ik tot nu toe aan de game kan ontdekken is dus de hardware vereisten, maar dat is vrij normaal voor een nieuwe game :P
zelf verwacht ik dat deze game iets van een memory leak heeft ofzo. Ik merk zelf dat hoe langer ik de game speel, hoe slechter mijn FPS wordt. Het blijft speelbaar, maar ga het wel merken.

Tevens vraag ik me af waarneer ze dit gaan fixen, ik bedoel ik speel de game op mijn laptop die ook gewoon een game als Skyrim en BF3 op high kan draaien. Dan moet dit toch geen probleem zijn imo.

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-11 21:42

Hakulaku

Meh

@Denman, De resolutie verlagen helpt vaak ook tegen stotteringen. Het is natuurlijk niet de mooiste oplossing, maar het kan wel het spel plezier verhogen.

@Raxius, ik heb het spel meerdere malen ruim 10 uur aangehad, maar geen last gehad van memory leak. Weet niet wat je spec's zijn maar misschien doet een driver update wonderen voor jou probleem.

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:41
Hakulaku schreef op maandag 02 januari 2012 @ 01:32:
@Denman, De resolutie verlagen helpt vaak ook tegen stotteringen. Het is natuurlijk niet de mooiste oplossing, maar het kan wel het spel plezier verhogen.

@Raxius, ik heb het spel meerdere malen ruim 10 uur aangehad, maar geen last gehad van memory leak. Weet niet wat je spec's zijn maar misschien doet een driver update wonderen voor jou probleem.
Er is absoluut een memoryleak hoor, kun je wel zien aan hoeveel 2e process swtor.exe aan geheugen in beslag neemt.
Die begint ergens boven de 1gb en afhankelijk van hoe lang je blijft doorspelen, klimt ie rustig tot zelfs 2.7gb op.
Niet dat ik er last van heb hoor, maar iemand met een 32bit os zal er wel is last van krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door bangkirai op 02-01-2012 01:49 ]

bangkirai schreef op maandag 02 januari 2012 @ 01:44:
[...]

Er is absoluut een memoryleak hoor, kun je wel zien aan hoeveel 2e process swtor.exe aan geheugen in beslag neemt.
Die begint ergens boven de 1gb en afhankelijk van hoe lang je blijft doorspelen, klimt ie rustig tot zelfs 2.7gb op.
Niet dat ik er last van heb hoor, maar iemand met een 32bit os zal er wel is last van krijgen.
Er is op het moment niet echt een goede reden om 32bit te draaien. Daarnaast kost RAM al een paar jaar geen fluit.

TheS4ndm4n#1919

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:00
Omdat niemand reageerde op mijn vraag stel ik hem weer :(
Ligt het aan mijn PC l dat ik een fps drop krijg wanneer ik "profiel info" op mijn scherm tover(m.b.v. de "c" knop) of heeft iedereen dit? Zo ja, hopelijk fixen ze dit ook.

Verwijderd

Negaiido schreef op maandag 02 januari 2012 @ 03:52:
Ligt het aan mijn PC l dat ik een fps drop krijg wanneer ik "profiel info" op mijn scherm tover(m.b.v. de "c" knop) of heeft iedereen dit? Zo ja, hopelijk fixen ze dit ook.
Geen last van.

Ik speel zelf op een laptop, Ati 5650, 4k ram, w7 64 bits.
Over het algemeen heb ik tussen de 30 en 50 fps op medium high settings, schaduwen low.

Alleen inderdaad hoe langer je speelt hoe minder spoepel het loopt.
En op de Imp fleet is het gewoon drama.
Duurt een volle minuut (incl laadscherm) voordat ik daar een beetje normaal kan bewegen.
Terwijl op de Republic fleet ik dit probleem veel minder heb.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-11 09:42
bangkirai schreef op maandag 02 januari 2012 @ 01:44:
[...]

Heb hem al boven de 12Gb gehad ......

X4-965 / 16gb / 6870, laatste drivers.
Negaiido schreef op maandag 02 januari 2012 @ 03:52:
Geen idee, dit heb ik niet iig.

[ Voor 26% gewijzigd door Ashrah op 02-01-2012 08:35 ]

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 02 januari 2012 @ 02:05:
Er is op het moment niet echt een goede reden om 32bit te draaien. Daarnaast kost RAM al een paar jaar geen fluit.
2 jaar geleden was ram geheugen vrij prijzig, nu is het inderdaad lekker goedkoop. Maar dan zijn de harde schrijven weer duur. Kortom, een hobby kost gewoon geld :+

Vandaag klusdag thuis, maar als ik flink doorwerk heb ik morgen een hele dag vrij en de kids zijn dan in de opvang, dus dat betekend van 08:00 tot 16:00 gamen _/-\o_ en vanaf woensdag weer werken. Ga maar even goed genieten morgen en van level 7 naar 15 als dat lukt qua tijd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 08:53 ]

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 21:13
Ik speel een Bounty Hunter, deze is level 50 en staat even in de ijskast tot de rest van de guild ook 50 is.
Niet echt gevoel gehad van lang grinden of zo, (zoals andere mmo's)
af en toe even balen als ergens achter in cave moet zijn om 1 quest te doen, of dat alles al gerespawned was op moment dat je terug moet.

Daarna heb ik andere speel stijlen bekeken uiteindelijk bij de Operative blijven hangen. die is nu al 24 (2 dagen).
Als eenmaal door hebt hoe de questlines opgebouwt is level echt makkelijk.
(Kijken of quest krijgt die je niet meer kan weggooien, die blijven volgen je komt dan langs alles,
anders je class chain volgen).
Oke als alles al keer gedaan hebt maakt al stuk makkelijker.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Mutsx
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-11 13:29
Is nog iemand tegen gekomen dat bij het icoontje van zn/haar companion staat dat de companion met jouw op het schip wilt praten... maar het icoontje een halve minuut later weer weg is? Dit is al de tweede keer dat het mij gebeurd (Rond lvl 15 flikkerde het icoontje constant aan en uit) en toen BioWare heeft geen goede feedback gegeven.. (Alleen dat ze het opgenomen hebben....)

Ik speel met een Sith Warrior en Vette als Companion (Vettes affection : 1960)

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-11 14:30
Mutsx schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:19:
Is nog iemand tegen gekomen dat bij het icoontje van zn/haar companion staat dat de companion met jouw op het schip wilt praten... maar het icoontje een halve minuut later weer weg is? Dit is al de tweede keer dat het mij gebeurd (Rond lvl 15 flikkerde het icoontje constant aan en uit) en toen BioWare heeft geen goede feedback gegeven.. (Alleen dat ze het opgenomen hebben....)

Dit gebeurde bij mij wanneer mijn affection hoog genoeg was om een nieuwe companion gebeurtenis te krijgen maar mijn quest line nog niet ver genoeg was.

• Mutsx
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-11 13:29
EnigmaNL schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:24:
[...]

Dit gebeurde bij mij wanneer mijn affection hoog genoeg was om een nieuwe companion gebeurtenis te krijgen maar mijn quest line nog niet ver genoeg was.
Okee! Ik ben nu bijna lvl 23 en speel de questline op Nar Shaddaa.. Ben ik dan nog niet ver genoeg?

Verwijderd

De mijne had maar liefst 5 conversaties voor me klaar staan achter mekaar toen ik eindelijk Huntmaster geworden was...

Krijg je daarna een quest van level 40 terwijl ik zelf level 33 ben..... kan ik weer lang wachten....

Maarja wat wil je met 9000/10000 affection :P

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:49:
Jij vind je companion wel heel lief, eenzame feestdagen gehad? :p

[ Voor 33% gewijzigd door M-Opensource op 02-01-2012 09:54 ]

"Find what you love and let it kill you"

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:49:
De mijne had maar liefst 5 conversaties voor me klaar staan achter mekaar toen ik eindelijk Huntmaster geworden was...

Krijg je daarna een quest van level 40 terwijl ik zelf level 33 ben..... kan ik weer lang wachten....

Haha dat had ik ook! Ik had affection maxed voor Mako omdat ik m'n andere companions constant Underworld Trading liet doen voor companion gifts :D

Verwijderd

M-Opensource schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:54:
[...]

Jij vind je companion wel heel lief, eenzame feestdagen gehad? :p
Companion gifts en meestal de goede keuze maken in conversaties (met mazzel)....

Daarbij is er ook een bug/exploit die je kan gebruiken waar ik achter kwam... Ik heb hem zelf niet actief gebruikt maar viel me wel op:

Neem je een quest aan waar je bij de 1e conversatie al affection puntjes kan krijgen, daarna abandon, en weer doen, dan tellen ze alleen maar op, ze gaan er niet af bij het abandonen van de quest...

Maarja, ben nu bezig op een K**-planeet... Taris... wat een grabbelton is dat zeg, om elke hoek wel iets wat me wil opeten ofzo...
EnigmaNL schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:54:
[...]

Haha dat had ik ook! Ik had affection maxed voor Mako omdat ik m'n andere companions constant Underworld Trading liet doen voor companion gifts :D
Yup bij mij ook, en ik vind die andere 2 zo nutteloos als wat dus dat is dan ook het enige wat ze goed voor zijn ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 09:59 ]

Mutsx schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:19:
Vette blijft mijn favo companion, zeker de latere quests die je van haar krijgt zijn best interessant, athans beter dan Kaliya's variant. Eerste quest van haar kreeg ik op verkeerde moment, was 21 maar boss die je neer moet meppen is 28 :(

Jammer alleen dat Sith Juggernaut bijna een identieke kopie is van de WoW Warrior, mechanics en skills, qua dmg en AoE niet eens in de buurt komt van Inquish/sin of BH/Powertech. Maarja, imho heeft Sith Warrior toch de leukste companions (zeker de 3rde praat echt geweldig), dus blijf ik er maar steeds mee spelen :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 02-01-2012 10:08 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Hierkomik
  • Laatst online: 21-11 13:16

Hierkomik

Zo dan...

Ik ben met Mako ook al 10000/10000, en vond het inderdaad jammer dat je soms geblocked wordt om verder te gaan doordat je eerst een chapter moet afronden.
Nu heb ik een lvl 48 quest van haar gehad, was 42 toen ik hem kreeg :P.

Voor de overige companions (toch maar even spoiler tags)
spoiler:
Blizz heb ik ook al op 7500 affection zitten. Daar krijg je echt veel affection mee. Heeft er denk ik ook mee te maken dat je hem pas laat krijgt.
Ik zie vaak dat Mako 15 points met een normaal antwoord krijgt, Gault 27, Torian 40 en Blizz 55. En dan x3 als ze het echt met je eens zijn.

Overigens, de flashpoint Colocoid War Games is echt leuk! Heel origineel, al zijn er wel een paar dingetjes die wel heel irritant zijn; droids met aoe knockback die mensen in de ravijnen gooien bijvoorbeeld.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-10 16:43
Vandaag is eindelijk de game binnen gekomen. Nu wil ik via Origin een Game Time-code aanschaffen maar krijg ik dan direct de key opgestuurd of kan ik dan een aantal dagen wachten? Wil natuurlijk zo snel mogelijk gaan spelen ;-)

• Ashrah
Als het goed is krijg je direct een email met de code.
Ashrah schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:49:
Als het goed is krijg je direct een email met de code.
Met iDeal loop je het risico op wat vertraging @ origin.
die controleren ze handmatig nml.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Kon je nu wel of niet voor geld (dus euro's of dollars zeg maar, ik bedoel niet ingame geld) spullen kopen voor dit spel?

Ik meen van wel, maar waar koop je die dan? In het spel zie ik geen opties?

• Ashrah
Nope kan niet gelukkig.

[ Voor 24% gewijzigd door Ashrah op 02-01-2012 11:04 ]

Verwijderd

Ik kan toch wel van mijn basisgame upgraden naar een special edition (geen idee of dat nut heeft hoor)?

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Je krijgt er dan wat novelty items voor terug :)

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
zoals de VIP key... van 1 M credits... lijkt veel maar vaak als je maar beetje missions doen heb je rond lvl 40-50 makkelijk dat level behaald

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-11 12:51

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:14:
Ik kan toch wel van mijn basisgame upgraden naar een special edition (geen idee of dat nut heeft hoor)?
Is niet echt het geld waard.

Is leuk voor de echte fans en mensen die er een kick van krijgen andere dingen te hebben dan iemand anders.
Maar om nou te zeggen dat iedereen dat moet doen... Nee.

De mount is maar 90% dus is useless later.
De rest zijn spullen die geen 20 euro waard zijn.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Achteraf bekeken was de Digital Delux editie het me ook niet waard. De items zijn leuk voor 10 minuten maar dan heb je het wel gezien. De color crystal is dat ook maar je bent er verre van uniek mee... de special editions hebben precies wel goed verkocht :-)

• Teunis
Om Affection met companion te krijgen is het Vendor spul a 200 in begin het goedkoopst
Voorbeeld van 0 Affection

Rank 1 * 21 * 96 = 2016
Rank 1 * 42 * 48 = 2016
Rank 1 * 104 * 19 = 1976
= 6008 á 33.4k
de volgende 2000 kost 62.4k (600 * 104 Rank 2, Rank 1 geeft geen affection meer)

tijdtechnisch is better om (max 1 item elke 30 seconde)
Rank 1 * 21 * 96 = 2016
Rank 1 * 42 * 48 = 2016
Rank 2 * 41 * 48 = 1968
= 6000 á 37.2k

• Helza
Dutch2007 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:45:
zoals de VIP key... van 1 M credits... lijkt veel maar vaak als je maar beetje missions doen heb je rond lvl 40-50 makkelijk dat level behaald
ik heb die vip lounce ingame wel eens gezien, maar wat is daar nu eigenlijk te doen? kan je daar nog iets bijzonders? of krijg je nog iets bijzonders?

• Jerry

Jerry

Who?

Helza schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:55:
[...]

ik heb die vip lounce ingame wel eens gezien, maar wat is daar nu eigenlijk te doen? kan je daar nog iets bijzonders? of krijg je nog iets bijzonders?
Je kan de jukebox op een ander nummer zetten :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Awaken1 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:46:
Is niet echt het geld waard.

Is leuk voor de echte fans en mensen die er een kick van krijgen andere dingen te hebben dan iemand anders.
Maar om nou te zeggen dat iedereen dat moet doen... Nee.
Ok, dan zet ik het geld wat ik daarvoor apart had door naar mijn hardware upgrade van vanmiddag, ga straks o.a. een snellere processor halen zodat het nog wat beter loopt.

Is toch weer een klein reepje geheugen erbij.
Helza schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:55:
Zijn 2 NPC's te vinden, de VIP NPC verkoopt een speeder, de CE NPC kan ik niet zien :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo....!!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Die bewaren ze vast voor 1 april denk ik :P.

Over Cybertech, weet er iemand waar je Armoring (en andere) schematics 23+ krijgt? Volgens torhead enzo is er zelfs al Armoring 25 in game, maar de trainer gaat maar tot en met Armoring 22.

Ik heb ook al gezocht naar wat visuele sites voor plaatjes van prototype (oranje) sets, om te zien welke er mooi uit zien en welke ik dus wil sparen... iemand al eentje gevonden?

Verwijderd

Hierkomik schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:58:
Die bewaren ze vast voor 1 april denk ik :P.

Over Cybertech, weet er iemand waar je Armoring (en andere) schematics 23+ krijgt? Volgens torhead enzo is er zelfs al Armoring 25 in game, maar de trainer gaat maar tot en met Armoring 22.

Ik heb ook al gezocht naar wat visuele sites voor plaatjes van prototype (oranje) sets, om te zien welke er mooi uit zien en welke ik dus wil sparen... iemand al eentje gevonden?
Wat ik heb gehoord en gelezen is dat je de lvl 23+ mods uit hardmode flashpoints zult moeten Reverse Engineeren om zo achter deze schematics te komen.

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Vond het wel mooi, iemand vroeg hoe je blauwe recipes kon krijgen, varianten van de greenies... Ik dus uitleggen dat je greens moet maken en deze moet reverse engineeren en dat het daar een proc van is. Staan ze me aan te kijken alsof ze water zien branden ...

Verwijderd

dynosu schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:04:
Vond het wel mooi, iemand vroeg hoe je blauwe recipes kon krijgen, varianten van de greenies... Ik dus uitleggen dat je greens moet maken en deze moet reverse engineeren en dat het daar een proc van is. Staan ze me aan te kijken alsof ze water zien branden ...
Heb afgelopen weekend de schematic ontdekt van lvl 49 Earpiece, de epic versie. Maar ik begrijp dat er na deze eerste epic versie nog een betere epic versie van te ontdekken is?

• dynosu

dynosu

Orly ?

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:05:
[...]

Heb afgelopen weekend de schematic ontdekt van lvl 49 Earpiece, de epic versie. Maar ik begrijp dat er na deze eerste epic versie nog een betere epic versie van te ontdekken is?
dat weet ik niet geheel zeker. Heb zelf nog geen epic recipes gemaakt, kan nooit de juist reagents terugkrijgen van gatheren...
dynosu schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:04:
Maar die blauwe reverse engineered versies zijn toch gelijk aan de groene maar dan met 1 extra stat? (critical, defense etc). Gewone blauwe recipes zijn hoger dan de groene variant qua stats, die reversed die ik heb gehad kregen gewoon een andere prefix op de naam.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 02-01-2012 13:09 ]

Verwijderd

dynosu schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:07:
[...]

dat weet ik niet geheel zeker. Heb zelf nog geen epic recipes gemaakt, kan nooit de juist reagents terugkrijgen van gatheren...
Ik had 5 lvl340 underworld trading missies opgespaard met slicing, nu dat is generfed heb ik dus UWT genomen en al die missies gedaan, had gelijk 30 van dat mandalorian iron en een hele meuk aan materiaal :P, maar nu merk ik inderdaad dat je van de normale UWT missies amper aan Mandalorian iron komt.

• dynosu

dynosu

Orly ?

SinergyX schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:08:
[...]

Maar die blauwe reverse engineered versies zijn toch gelijk aan de groene maar dan met 1 extra stat? (critical, defense etc). Gewone blauwe recipes zijn hoger dan de groene variant qua stats, die reversed die ik heb gehad kregen gewoon een andere prefix op de naam.
klopt idd, maar blue means shiney, dus willen mensen het.

Verwijderd

Kan overigens niet wachten tot ik die Epic granaat kan maken, denk datk voor die Wynztek firestorm ga met 1600 direct damage en een fire dot van 1800-2300 over 12sec, dat telt lekker op bij mijn bleed dots als Annihilation spec op mijn marauder. Samen met een 6sec CD interrupt, een 6sec disorient, force choke, en Force leap wens ik alle casters veel geluk met het proberen te casten :P

• Sneezzer
  • Laatst online: 21-11 17:10
Ik heb mooie epic implants gemaakt, deze nog maar eens reversed en nu de expert variant gemaakt (lvl 39) voor 45k verkocht ;-)

Die blijf ik dus maar even maken.

ps:
groen is gewoon
Blauw = groen met betere stats
Paars = blauw met een extra stat en betere stats
Paars Expert = paars met extra stat en betere stats

[ Voor 5% gewijzigd door Sneezzer op 02-01-2012 13:22 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Verwijderd

Sneezzer schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:20:
Ik heb mooie epic implants gemaakt, deze nog maar eens reversed en nu de expert variant gemaakt (lvl 39) voor 45k verkocht ;-)

Die blijf ik dus maar even maken.

ps:
groen is gewoon
Blauw = groen met betere stats
Paars = blauw met een extra stat
Paars Expert = paars met extra stat
Ik verkoop epic space ship upgrades, verkoop kan oplopen tot 100k per stuk :)

• Teunis
Alles over Reverse Engineering (zeer uitgebreid)
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=45866

• dynosu

dynosu

Orly ?

dat vind ik een hele goede voor de topic start bij professions.

• Disrupt0r
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 12:53
Wat een epic game. Heb em vrijdag aangeschaft en er zitten al wat uurtjes in. De quests zijn perfect, de dialogen zijn perfect. De manier van spelen/vechten is perfect :P Alles is perfect xD! Verbetering ook ten opzichte van Wow.

Ben nu level 11 Sith marauder maar moet zeggen dat bounty hunter me ook erg leuk lijkt :P iets wat ik niet had verwacht toen ik begon met spelen. Had ook gedacht dat vrijwel iedereen Jedi of Sith zou gaan spelen :P

Verwijderd

Topicstarter
iemand suggesties voor een leuke AC voor pvp healing? Ik twijfel tussen de 3 ACs. En sage staat me tegen omdat ik met m'n shadow de hele story al bijna gezien heb. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:07:
iemand suggesties voor een leuke AC voor pvp healing? Ik twijfel tussen de 3 ACs. En sage staat me tegen omdat ik met m'n shadow de hele story al bijna gezien heb. :)
Sage is wel de sterkste healer vanwege de shield en sprint, maar ik denk dat de mercenary meer damage heeft in combinatie met healing. Andere weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil niet echt de FotM pakken, dus dat weegt ook weer tegen de Sage op dit moment. Alle healers lijken momenteel wel erg straight forward. Niet echt veel dynamiek. Of misschien lijkt dat zo. Speelt er hier iemand healing commando/mercenary? Hoe redden jullie jezelf uit chain cc/stun/silence? Ik zag dat commando wel wat reactive en instant heals had maar geen echte HoT?

• Ashrah
Van wat ik tot zover heb meegemaakt in instances is de Sorc/Sage de "sterkste" en meest consistente healer, bountyhunters overheaten te snel en operatives lijken burst healers (ben zelf Assassin tank btw).

[ Voor 7% gewijzigd door Ashrah op 02-01-2012 14:31 ]

Verwijderd

Iemand genaamd RoughRaptor heeft een filmpje gezet in de PvP forums op swtor.com. Topic genaamd Sage healing part 2 ofzo. Kerel doet 600k healing in een potje Alderaan dus misschien leuk om een idee te krijgen van Sorc healing. Het staat waarschijnlijk nog ergens op de eerste of 2e pagina.
Ashrah schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:31:
Van wat ik tot zover heb meegemaakt in instances is de Sorc/Sage de "sterkste" en meest consistente healer, bountyhunters overheaten te snel en operatives lijken burst healers (ben zelf Assassin tank btw).
Bounty zou toch zijn 'default attack' kunnen blijven spammen als HoT?

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-11 14:45
SinergyX schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:54:
[...]

Dat of Vent Heat maar daar zit een cooldown van 30 mins op. maar default attack kan altijd. Teveel heat of niet

• Teunis
Dat heeft puur met recourse systeem van merc/operative vs sorc te maken.
(energy is omgekeerde heat systeem)
Hoe meer heat je hebt des de langer het duurt om weer van af te komen.
van 5 heat per sec op 0% tot 1 heat per sec op 100%.,
dus als je burst en vol heat zit kun je daarna vrij weinig,

en volgens mij blijft de focus regain het zelfde continue.
alle healers hebben wel een voordeel, maar wel overduidelijk dat sorc beetje ontwikkeld is als main healer.

• Ashrah
Werkt niet, op de "GXR-7 Command Droid" (hard mode) werd ik gewoon genuked na de knockback zelfs met sucessvolle interrupt.

dat is met 15k hp en genoeg tankstats voor HM flashpoints

• EnigmaNL
SinergyX schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:54:
[...]

Maar de default attack is toch gewoon schieten met je blaster?
EnigmaNL schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:05:
Maar de default attack is toch gewoon schieten met je blaster?
Ja, maar met medic ammo (of hoe die bij bounty/trooper heet) kan je dus een ally targeten en doe je ipv dmg dus healing obv je tech-healing (wat op lagere lvls gelijk is aan de HoT die operative krijgt). Die kan je kosteloos blijven spammen, in de tussentijd weer ammo regen en een normale heal doen.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 02-01-2012 15:08 ]

Verwijderd

Weet iemand overigens of dat materiaal, Biometric Crystal Alloy (Bind on pickup), wat volgens mij in hardmode flashpoints hoort te droppen, een 100% droprate heeft, en of het van iedere boss of alleen de eindbosses dropt?

• Ashrah
YouTube: Black Talon - Hard Mode - 4 Man - GXR-7 Command Droid.mp4

^ Tank hier gaat op hetzelfde percentage dood als dat ik elke keer ging :p, na wat nalezen enraged deze boss op HM op 25% en is ie "bugged"

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

ik hoorde alleen van eindbaas in heroic FP's, en 1 per run (dus net als chaos orbs etc in WoW).
Ze schijnen ook in operations (raids) te droppen van bosses.

Ik wist niet dat die epic ship parts zo goed verkochten. Ik had eerlijk gezegd de AH de laatste tijd al opgegeven en dacht daar over een paar weken wel goed naar te kijken, maar ik heb op mijn main Cybertech naar 400 (en Scavenging en slicing) en op mijn alt zit Underworld trading al op zo'n 360. Dus ik kan redelijk wat ship pieces maken. Zal er eens een paar op de AH gooien en kijken wat het doet...

• Ashrah
Droppen er 2 in directive 7 van de eindboss, deze dingen droppen dus idd alleen van de laatste boss in HardMode instances en van elke boss in operations.

Foundry en Ilum instances nog niet kunnen proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door Ashrah op 02-01-2012 15:22 ]

Verwijderd

Moet er eentje zien te bemachtigen voor die reusable grenade, wordt dus even farmen maar dan ben ik er gelijk van af ook.

Verwijderd

Ashrah schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:16:
YouTube: Black Talon - Hard Mode - 4 Man - GXR-7 Command Droid.mp4

^ Tank hier gaat op hetzelfde percentage dood als dat ik elke keer ging :p, na wat nalezen enraged deze boss op HM op 25% en is ie "bugged"
Dat wordt in de maintenance al gepatched heb ik gelezen.

• Sneezzer
  • Laatst online: 21-11 17:10
Moet zeggen dat ik het niet hebben van 3 a 4 hotbars (gestacked onderin) toch echt een enorme misser vind..
Zowiezo is de interface niet echt prettig. Meerdere window tegijk open is max 2...

Maar goed, beter een leuk spel dan een perfecte interface, interface kunnen ze nog oppoetsen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Verwijderd

De interface is inderdaad "lacking" to say the least, Als ze dan van WoW kopieren hadden ze interface mee mogen nemen wat mij betreft, inclusief de reponsiveness van je keybinds en abilities.
Pagina: 1 ... 27 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.