Ik zou KaKu ook bij het "budgetspul" indelen, ze verkopen het niet voor niets bij elke bouwmarkt.posttoast schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 17:36:
(knip)
* En waarmee vervang ik dit dan? KlikAan/KlikUit? Nu hoop ik dat ik geen mensen boos maak hier () maar ik heb altijd begrepen dat KA/KU een beetje een budget-ding is. Sterker: toen ik de aannemer van mijn huis bij oplevering vroeg of mijn lichtsysteem ook een soort KA/KU is moest hij een beetje lachen en zei hij dat dit spul van Hager wel wat serieuzer/professioneler is.
(knip)
Ik heb 7 stekker-ontvangers en twee inbouw ontvangers. Verder nog een AB met timer erin en een opplak schakelaar. Van elk type ontvanger is er al een kapot. Ook heb ik er een paar die soms niet reageren.
Je kunt ze inderdaad niet naast elkaar hangen, dan werkt er één niet of allebei niet.
Het is op zich grappig spul, maar ik zou wat je nu hebt zeker niet gaan vervangen.
Meer ontopic:
Ik zou wel iets met b.v. Homewizard willen doen om een windsensor aan m'n zonnescherm (Somfy) te "koppelen".
Dan wil ik natuurlijk ook de verlichting automatiseren, maar eigenlijk wil ik van dat KaKu af en iets betrouwbaarders installeren. Maar daar zal wel weer een flink kostenplaatje aan zitten.
[ Voor 13% gewijzigd door BounceMeister op 08-08-2013 11:37 ]