Beetje overdreven reactie lijkt mij.
Een fout in IOS6 is niet te voorspellen en geloof me dat IOS6 meer bugs heeft dan zijn voorganger.
Natuurlijk is dit een vervelend verschijnsel, maar ik vind dat HW hier geen blaam treft.
Zo hebben we allemaal een mening die we hier met elkaar kunnen delen.
Ik probeer, positief kritisch bedoeld, met op mijn manier verbeteringen aan te dragen, te stellen dat door betere communicatie op een eerder moment dit probleem niet zo zijn tegengevallen als ik dat nu ervaar.
Volgens mij dacht men dat er een relatie was met een bug in iOS maar lijkt dat niet zo te zijn.
HW geeft zelf aan bugfixes te hebben gedaan.
En als ik op dit forum kijk, wat ik overigens graag en vaak doe, dan zie ik veel meer voorbeelden van discussies, meningen, wensen etc. etc. die (groten)deels te maken hebben met ontbrekende of summiere informatie vanuit HW. Dat vind ik gewoon jammer, vooral dus zoals ik probeerde aan te geven je met tijdige en goede informatie deze vragen, ongenoegens etc. voor een groot deel redelijk eenvoudig kan voorkomen of begrip kan krijgen voor issues zoals dit specifieke punt.
Want als dit dus al een aantal dagen een probleem(pje) is... Waar hebben we vanuit HW hierover iets meegekregen? Op hun site? Ik heb het daar niet gevonden. Eerder op dit forum? Eerder op het ProBoards Forum? Volgens mij dus ook niet.
Wat het beter geweest als er wel over gecommuniceerd was? Ja, voor mij wel. Zou dat veel werk/moeite gekost hebben? Ik denk van niet, sowieso niet meer dan de tijd die er nu ingezeten heeft.
Heb ik nou echt iets raars geschreven en 'n beetje overdreven gereageerd?
Ik ben zeer blij met mijn HW en klein kapitaaltje ;-) aan sensoren, switches, dimmers, ip-camera, thermometers en uv-sensor maar zou er nog meer blij mee zijn als de communicatie vanuit HW beter zou gaan worden. Dat is mijn mening. Als je wel tevreden bent laat het dan vooral ook rechtstreeks weten en wacht daarvoor niet op 'n reactie van een ander. Punt. Case closed for me!