Eens een update van onze Home Cinema
In vergelijking met voorheen een nieuwe bank en nieuwe salontafel en nieuwe boxen.

Hierboven nog de Onkyo fronts en center.

U ziet:
- Onkyo HTR-380 versterker
- LG BD-550 Bluray-speler
- Motorola 1960 KPN iTV
- Xbox 360 (Good old Elite)
- Wii (die nooit gebruikt wordt door vriendinlief)
- Enkele limited editions van spellen
- WD TV Live (Staat op de lijst om te vervangen met de nieuwe WD. Continu zelf moviesheets maken is niets)
- WD Elements
- Logitech Harmony One (met gebroken beeldscherm, wordt gebruikt als er vrienden komen en de afstandsbediening op de bank gegooid wordt)
- Logitech Harmony One+ (Onder garantie gekregen van Logitech, terwijl ik zelf het beeldscherm van de One gesloopt had)
- Wharfedale Diamond 10.cc (Center)
- Wharfedale Diamond 10.0 (Fronts, mocht helaas geen zuilen van vriendinlief
)
- Onkyo subwoofer (Ooit nog vervangen voor andere sub, voldoet nu echter nog)
- Onkyo surrounds
- Heilige Biermann Kater
De surroundspeakers staan als eerst op de lijst om te vervangen. Ze staan nu echt op plekken waar je er niets aan hebt, maar moet een beetje rekening houden met mijn vriendin
Die vindt boxen op palen niets, dus ik ga de Wharfedale Diamond 10.DFS aanschaffen en die komen achterin de kamer (achter de eettafel) aan de muur te hangen. Hangen ze op de goede plek en mijn vriendin vindt dat ook mooier dan boxjes achter de bank. 
NB. De subwoofer staat raar omdat ik er even naast moest zijn. Niet meer teruggezet

Hierboven nog de Onkyo fronts en center.

U ziet:
- Onkyo HTR-380 versterker
- LG BD-550 Bluray-speler
- Motorola 1960 KPN iTV
- Xbox 360 (Good old Elite)
- Wii (die nooit gebruikt wordt door vriendinlief)
- Enkele limited editions van spellen
- WD TV Live (Staat op de lijst om te vervangen met de nieuwe WD. Continu zelf moviesheets maken is niets)
- WD Elements
- Logitech Harmony One (met gebroken beeldscherm, wordt gebruikt als er vrienden komen en de afstandsbediening op de bank gegooid wordt)
- Logitech Harmony One+ (Onder garantie gekregen van Logitech, terwijl ik zelf het beeldscherm van de One gesloopt had)
- Wharfedale Diamond 10.cc (Center)
- Wharfedale Diamond 10.0 (Fronts, mocht helaas geen zuilen van vriendinlief
- Onkyo subwoofer (Ooit nog vervangen voor andere sub, voldoet nu echter nog)
- Onkyo surrounds
- Heilige Biermann Kater
De surroundspeakers staan als eerst op de lijst om te vervangen. Ze staan nu echt op plekken waar je er niets aan hebt, maar moet een beetje rekening houden met mijn vriendin
NB. De subwoofer staat raar omdat ik er even naast moest zijn. Niet meer teruggezet

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR