Even naar aanleiding van wat vragen naar goede meubelmakers. Ik heb goede ervaring met te Bovelt in Harderwijk. Zij hebben (al even geleden) voor ons een TV/Audio meubel gemaakt waarbij de audio hoog staat in een vak zonder achterwand. De zijwand van het hoge deel loopt door zodat de kabels uit zicht blijven, en daarnaast een laag deel voor de TV. 1,80 breed, tv deel laag is 1 meter, 60 diep audio deel is 1,50 hoog, all in voor 1500 euro als ik het me goed herinner.
Ze hebben afgelopen jaar een eethoek voor ons gemaakt met een "Duitse" hoekzit en 4 stoelen, en een tafel van 160 vierkant, dus we kunnen nu met 9 man eten. Audiomeubel doet nu 6 jaar naar alle tevredenheid dienst (oppaskids blijven netjes overal af) Juist met het oog op audio de kastdiepte van 60 centimeter gekozen (waarvan de plank 55 diep) zodat je ruimte houdt.
Ze hebben afgelopen jaar een eethoek voor ons gemaakt met een "Duitse" hoekzit en 4 stoelen, en een tafel van 160 vierkant, dus we kunnen nu met 9 man eten. Audiomeubel doet nu 6 jaar naar alle tevredenheid dienst (oppaskids blijven netjes overal af) Juist met het oog op audio de kastdiepte van 60 centimeter gekozen (waarvan de plank 55 diep) zodat je ruimte houdt.