Het grote Audiomeubel topic!

Pagina: 1 ... 15 ... 27 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick-ski
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-11-2024
klopt underlayment krijg je alleen in 122*244 maar als je er een tong groef verbinding aan maakt kan je het best wel mooi lijmen.

Het leven is geen ponnykamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:58
Bij de bouwmarkt, groothandels (waar je als particulier vaak ook kan bestellen) leveren ook andere maten.

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick-ski
_Brake_ schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:59:
Bij de bouwmarkt, groothandels (waar je als particulier vaak ook kan bestellen) leveren ook andere maten.
Zou kunnen ik heb het zelf na lang zoeken niet kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick-ski
Jammer dat er al een tijdje niets meer gepost is.

Ik heb zelf een nieuw audio meubel gebouwd voor in mijn slaap/woonkamer, maar ik zou er graag een minibar/cocktailbar neer willen zetten. Het is misschien een beetje offtopic maar ik wilde vragen of mensen hier al ervaring mee hebben of dat hier al een topic over gaande is (ik heb er zelf geen kunnen vinden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:10
Tijdje geleden heb ik mijn setup gepost en ik ben aan het brainstormen over hoe het "beter" kan.

Huidige situatie (foto's van enkele pagina's terug):
(Let niet op het omgevingslicht, maar anders zie je verder vrij weinig ;)
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2vbss4i.jpg

Ik wil, voordat we begin/eind 2017 met stucwerk gaan beginnen, alles naar wens aangepast hebben.
Inmiddels hebben we plinten e.d. en nu kom ik er dus achter dat de luidsprekerterminals dusdanig laag zitten net als verschillende aansluitingen bij de kast.. Deze wil ik iets gaan verzetten zodat alles netjes uit het zicht zal vallen en de (nieuwe) plinten niet vernield hoeven te worden.

Wensen:
- Vlakke wand met grijstint verf (zo strak mogelijk) om te kunnen projecteren op de wand.
- TV "op" de kast i.p.v. aan de wand i.v.m. bovenstaande.
Uitdaging: Mijn vrouw wilt niet lopen sjouwen met de TV dus ik ben aan het kijken hoe ik de TV op b.v. een soort van rails naar links/rechts aan de kant kan schuiven. Dit mag evt. betekenen dat het meubel aangepast/er een nieuwe gemaakt moet worden (iemand suggesties?

Verdere opties:
Valse wand (zo goed als/de gehele achterwand) maken met ruimte voor bekabeling e.d. en "TV" meubel rechts tegen de wand met apparatuur. Of evt. een deels verzonken inkeping met "hangend" meubel.

Mocht iemand ideeën hebben of denken... hey! Ik heb iets dergelijks thuis! of elders gezien! Hoor ik dit graag als inspiratiebron of simpelweg om er mijn versie van te maken (lees kopiëren >:) )

Grootste uitdaging zal zijn mijn vrouw overtuigen van de "noodzaak" van deze aanpassingen :+
Immers heeft het geld gekost en gaat het geld kosten om het aan te passen. Maar goed! Men zegt niet voor niets dat de 2e verbouwing pas is zoals je het de 1e keer zou willen!! 8)

PS: De "lege wand" in de woonkamer zou b.v. met een groot schilderij op poten/verrijdbare plantenbak(ken) opgevuld kunnen worden. Zolang het maar niet AAN de muur moet hangen zeg maar :)

[ Voor 4% gewijzigd door Thalaron op 17-06-2016 05:18 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:39

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Misschien kun je het overtuigen van je vrouwen oefenen in dit topic. ;)
Ik ben absoluut geen beamer expert, maar wat je beschrijft klinkt een beetje tegenstrijdig. Van de ene kant ben je bereid om allerlei moeite te doen en sub-esthetische keuzes te maken enkel om op de muur te kunnen projecteren. Dus de beamer lijk je belangrijk te vinden.

Van de andere kant is, zover ik weet, projecteren direct op een muur altijd slechter dan op een (goed) scherm. (Nogmaals, geen expert dus correct me if I'm wrong.) Een muur krijg je simpelweg nooit zo strak, en dan heb ik het nog niet over speciale verf die dan nodig is om de gewenste gain te krijgen.

Dus heel veel moeite voor slechter beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Naast een contrast voordeel aan een grijze wand t.o.v. een wit scherm (zwart is b.v. op mijn grijze behang superieur t.o.v. op mijn witte scherm) is dat bij 21:9 films het beeld flink groter ingesteld kan worden (ong. 3.20m i.p.v. 2.40m breed wat mij ook wel wat waard is.

Projector staat nu erg donker afgesteld (60% in zuinige modus dacht ik) en kan met gemak dus de lagere gain oplossen. In hoeverre het beeld er dus op achteruit gaat vraag ik mij af. Daarnaast is een rolscherm ook niet 100% strak al is dat verwaarloosbaar. Zal uiteraard strakker zijn dan welke muur dan ook maar of je dat ziet weet ik pas als het zover zou zijn.

Rolscherm hangt aan het plafond wat ik persoonlijk niet mooi kan noemen. Iets eromheen bouwen ziet mijn vrouw niet zo zitten. Dus vandaar aan het kijken naar alternatieven. Ik ben een liefhebber van films en series dus het mag inderdaad wel wat afwijken van de standaard.

En wellicht is er geen goede oplossing zoals ik hem zou willen echter behoud me dat niet om het te proberen te vinden :) En uiteraard zal het vallen of staan bij een zeer goede en strakke laag verf! Mijn huidige weegt 50KG+ waarbij het een probleem zou zijn.. Maar indien er, wat op de planning staat, een nieuwe TV komt.. Die wegen tegenwoordig nog 15-20KG? Voor mij persoonlijk is dat een mooiere oplossing dan een rolscherm aan het plafond.

[ Voor 5% gewijzigd door Thalaron op 17-06-2016 21:34 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Zou niet mijn keuze zijn, maar ik herken de obsessie met een oplossing proberen te bedenken voor iets specifieks wat je wilt maar niet zomaar voorhanden is. :)

Er bestaan TV-lift systemen, zodat deze kan verzinken in een meubel. Maar niet goedkoop en moet het meubel waarschijnlijk veel te hoog zijn.
Een andere, wat vergezochte, optie is de TV naast het projectievlak aan de muur bevestigen met een (buig)arm die ver zijwaarts te draaien/strekken is. Maar ik betwijfel of die bestaan voor dergelijk afmetingen, dus zou zelfbouw moeten worden.
In dezelfde logica zou de een TV vanaf het plafond naar beneden kunnen laten klappen. Maar als je een rolscherm aan het plafond al niet mooi vindt....
En als laatste brain-fart, muurbeugels zijn gericht om naar voren en links/rechts te zwenken. Als je dat een kwart-slag draait heb je een mechanisme aan de muur die ook naar boven/beneden beweegt. Hoeft niemand te tillen, maar er geen ruimte voor een meubel en passen de VESA gaten niet. Ik roep gewoon wat ter inspiratie. ;)

EDIT
En als ik dan toch bezig ben: misschien in plaats van een TV, een ultra short throw projector. Neemt nauwelijks ruimte in en kun je toch op een kleiner formaat kijken. (Er van uitgaande dat dat de reden is dat je überhaupt een TV wilt naast de beamer.)

[ Voor 11% gewijzigd door Ray-zor op 18-06-2016 00:45 . Reden: ultra short throw toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:36
Deze week ben ik begonnen aan het ontwerpen van ons TV-meubel. Nu is het ontwerp af, echter zit ik mijzelf af te vragen hoe ik het ga ophangen. Wij hebben gekozen voor een meubel dat hangt (Kan je er onder stofzuigen).

Heeft iemand ervaring hoe ik een tvmeubel kan ophangen? Ik denk dat er aardig wat gewicht aankomt te hangen. (Receiver 20kg, boeken / tijdschriften, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herofruit
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-07-2023
Een frame op de wand plaatsen van 2x4's. Deze met de correcte bouten in de muur verankeren. Daar kan je dan het meubel er aan 'ophangen'.

Als je door het topic bladert, kom je voldoende voorbeelden tegen :)

[ Voor 20% gewijzigd door herofruit op 26-06-2016 18:41 ]

4800wp zuid - pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finesse
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Google eens op "french cleats"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
herofruit schreef op zondag 26 juni 2016 @ 18:39:
Een frame op de wand plaatsen van 2x4's. Deze met de correcte bouten in de muur verankeren. Daar kan je dan het meubel er aan 'ophangen'.

Als je door het topic bladert, kom je voldoende voorbeelden tegen :)
Ik zat zelf ook te denken aan de techniek die je weleens in keukenkastje ziet?

Afbeeldingslocatie: https://www.probeslag.nl/images/productimages/big/29002701k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Wat Finesse zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Maeslant schreef op zondag 26 juni 2016 @ 19:14:
[...]

Ik zat zelf ook te denken aan de techniek die je weleens in keukenkastje ziet?

[afbeelding]
In mijn vorige huis hing er een loodzware kast met een redelijk hefboomeffect (was amper met 2 man te tillen) aan 4 van die dingen. Voordeel is dat je ze wat kan tunen in hoogte om zaken waterpas te krijgen. Je moet wel opletten dat je niet de goedkoopste pak, omdat je daar het schroefmechanisme wel bij kan kapot draaien. Zeker bij zware meubels iets om op te letten.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
wagenveld schreef op zondag 03 januari 2016 @ 15:19:
Dat is ook mijn doel, ik vind het een zeer handig ontwerp. Zie vorige pagina. Balken inmiddels in de lijnolie, je ziet al mooi de gelamineerde delen naar voren komen, ben er zeer tevreden mee.

[afbeelding]
Heeft ff geduurd maar staal is inmiddels terug van de watersnijder en de lasser. TV beugel past perfect! Dit weekend even op het meubel klussen met wat stukken M12 draadeind en dan is hij klaar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oaXjx2Jl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Jj5XRIil.jpg

Edit: en in elkaar :) Jullie hebben nog een betere foto tegoed wanneer ik verhuisd ben volgende maand. Voor de kabelgoten heb ik 19" server spul gebruikt. Op het meubel zelf komen nog versterker, htpc etc te staan. Staal laat ik denk ik onbehandeld, vind dit wel mooi zo. Erg tevreden!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1wMqrjNl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cgftmMbl.jpg

Edit2: Betere foto zoals beloofd :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6bvivpMl.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door wagenveld op 09-08-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:49
Even naar heel veel van deze mooie audiomeubels zitten kijken.

Binnenkort ga ik verhuizen en is het tijd voor een nieuw tv-meubel, wat audio betreft zal het in eerste instantie nog relatief beperkt zijn maar ik wil een meubel gaan gebruiken dat hier ook regelmatig voorbij komt: ikea besta.

Helaas is de Ikea Besta kast niet te krijgen met een klep (of meerdere) maar enkel deuren en lades. Bij Ikea heb ik gevraagd of er andere scharnieren zijn die ik zou kunnen gebruiken, maar volgens hen was dit niet mogelijk. Zelf heb ik twee linker handen maar ik kan me niet voorstellen dat het niet mogelijk is het meubel of de een of andere manier aan te passen zodat ik toch een klep kan realiseren (heb het hier in het topic ook al voorbij zien komen).

Dit zijn de standaard scharnieren; http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80261258/
Graag zou ik willen dat als ik op het frontje druk dat die naar voren open klapt. Iemand advies welke scharnieren ik zou kunnen gebruiken en waar ik rekening mee moet houden als er geen gaatjes op de juiste plek zitten? Moet ik dat voorboren of loop ik dan het risico dat ik door de deur heen boor? Of gewoon erin schroeven met een accuboormachine?

• Rudyy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:37
Ik heb heel veel moeite om een geschikt meubel te vinden waar ik mijn center in kwijt kan. Het is een JBL EC35 met de afmetingen 55,8x18,5x26,4 cm.

Ben niet opzoek naar een high end meubel, meer dan 150 euro vind ik eigenlijk teveel. Naast de center is het leuk als er ook plek is voor de receiver in het kastje. Iemand ideeen>?

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:58

timovd

Voorsprong door techniek

SquareOne schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:01:

Helaas is de Ikea Besta kast niet te krijgen met een klep (of meerdere) maar enkel deuren en lades. Bij Ikea heb ik gevraagd of er andere scharnieren zijn die ik zou kunnen gebruiken, maar volgens hen was dit niet mogelijk. Zelf heb ik twee linker handen maar ik kan me niet voorstellen dat het niet mogelijk is het meubel of de een of andere manier aan te passen zodat ik toch een klep kan realiseren (heb het hier in het topic ook al voorbij zien komen).

Dit zijn de standaard scharnieren; http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80261258/
Graag zou ik willen dat als ik op het frontje druk dat die naar voren open klapt. Iemand advies welke scharnieren ik zou kunnen gebruiken en waar ik rekening mee moet houden als er geen gaatjes op de juiste plek zitten? Moet ik dat voorboren of loop ik dan het risico dat ik door de deur heen boor? Of gewoon erin schroeven met een accuboormachine?
Je hebt dan ook een mechanisme nodig dat de val van de klep verzacht. Je kunt gewoon pianoscharnieren gebruiken en een magneet bovenin. Evt een demper zoals in een dashboardkastje.

Edit: voor de IKEAscharnieren moet je de gaten in het deurtje "verplaatsen" je krijgt dan dus lelijke gaten aan de binnenkant van het deurtje.

[ Voor 5% gewijzigd door timovd op 25-08-2016 17:38 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 28-08 09:27
Ik ben deze zomer eindelijk het project begonnen wat ik wilde doen toen wij hier 2 jaar geleden kwamen wonen. Een tv wand. In eerste instantie zat ik te denken aan een wand met laminaat planken, maar op een gegeven moment zijn wij verliefd geworden op steigerhout. Aangezien onze huidige tv meubel (grey wash) absoluut niet past bij ongekleurd steigerhout kwam de vrouw op het idee om de meubel ook van steigerhout te maken. Ontwerp gemaakt in sketchup en hout besteld. Na een week wat avonduurtjes geklusd te hebben is hij eindelijk af. Er zitten Philips Hue Ledstrips aan de zijkanten en bovenkant die gekoppeld kunnen worden aan de ambilight tv via script op de nas (de telefoon heeft aan- en uitsneltoets zodat de strips ook gewoon als lamp gebruikt kan worden).

Tv wandmeubel overdag
Ledstrips aan

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-09 18:57
Erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalike
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:06
Heel mooi. Zoiets zou ik ook willen.
Als je toevallig plannetjes hebt om dit in elkaar te steken, aarzel niet om ze te delen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 28-08 09:27
Ik zal deze week even het sketchup ontwerp bijwerken naar hoe het uiteindelijk is gedaan en die uploaden. Ik moet toch nog ontwerpen maken voor de eettafel, salontafels en bank nu ik de smaak te pakken heb

Maar in principe zitten de wandplanken aan 4 palen vast die tot de grond lopen. Deze palen hebben elk 1 oog die over een L-haak vallen in de muur om ervoor te zorgen dat deze blijft staan. De wandplanken beginnen pas boven het meubel. Bij de tv zijn het aan beide kanten 2 rijen met planken van 60cm breed, in tegenstelling tot de rest van 190cm. Hierdoor is er een gat van 70x40cm waar een muurbeugel tegen de stenen muur zit die beweegbaar is en een muurafstand tussen de 3,5 en 45cm heeft. Hierdoor kun je makkelijk bij de kabels van de tv.
Het meubel is aan de achterkant open en is onder tegen de palen geschoven waardoor de planken op het meubel beginnen.

EDIT: Hierbij het ontwerp
TV meubel ontwerp front 3D
TV meubel ontwerp back 3D

[ Voor 85% gewijzigd door CyPh op 29-08-2016 20:38 . Reden: toevoeging van ontwerp foto's ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Mag ik nog een schaamteloze crosspost doen vanuit het DIY topic?!

Het hele verhaal staat hier te lezen: loewie1984 in "[DIY] Het klussende Tweaker QA & showcase topic Deel 2"

bottom line, was niet zo tevreden, oude verkocht, nieuwe gemaakt met iets meer geduld en beter gereedschap dan v1.0

Oud:
Meubel Oud

Nieuw:
Meubel Nieuw

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17-09 21:27
loewie1984 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:41:

Het hele verhaal staat hier te lezen: loewie1984 in "[DIY] Het klussende Tweaker QA & showcase topic Deel 2"

bottom line, was niet zo tevreden, oude verkocht, nieuwe gemaakt met iets meer geduld en beter gereedschap dan v1.0

Oud:
[afbeelding]

Nieuw:
[afbeelding]
Wat een prachtig meubel! Toekomstig nog eens op aanvraag te bestellen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:15
loewie1984 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:41:
Dat moet zelfs! Mooie tv meubels horen hier thuis wat mij betreft :) Ik ben zelf ook nog niet tevreden dus ik doe hier graag ideeën op!

Waarom heb je lichter hout gekozen als ik vragen mag? De eerste versie leek afgestemd op je speakers? Ik vind ze overigens allebei mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
James25 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:00:
[...]

Wat een prachtig meubel! Toekomstig nog eens op aanvraag te bestellen? >:)
Ja daar heb ik over nagedacht en het over gehad met vrouwlief. Daar sta ik best voor open. Stuur me maar een DM als je interesse hebt. Kunnen we het daar hebben over de details.
D-e-n schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:02:
[...]

Dat moet zelfs! Mooie tv meubels horen hier thuis wat mij betreft :) Ik ben zelf ook nog niet tevreden dus ik doe hier graag ideeën op!
Mooi! :)
Waarom heb je lichter hout gekozen als ik vragen mag? De eerste versie leek afgestemd op je speakers? Ik vind ze overigens allebei mooi.
Ja, was niet bewust afgestemd, eerste meubel bestond uit multiplex (niet populier maar dat andere) en door het gebruik van de bewuste cetabever beits kleurde dat overeenkomstig met de kersenkleur van de luidsprekers. Echter wilde ik geen multiplex meer omdat ik dat eigenlijk geen materiaal vindt om de buitenkant mee af te werken. Dus is het eikenhout geworden (timmerpanelen van Cando bij de Karwei). Dat kleurt sowieso al lichter en heb ik Glitsa parketlak gebruikt om het af te lakken, nadat dezelfde binnenbeits die ik eerder gebruik had het meubel een donkerbruine kleur gaf. Dat vonden we allebei niet mooi en ik vind dat deze natuurlijke kleur beter contrasteert met de witte binnenkant. Vandaar.

Bedankt voor de reacties :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek naar een tv meubel 1.10/1.40 mtr breed, hoogglans zwart met gesloten klepjes voor App. Ik kan er alleen vinden v ongeveer 30 cm hoog, dat vind ik te laag. Wie kan vertellen waar ik die kan vinden.
Zoek iets in de stijl van aldenkamp meubels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:39:
Ben op zoek naar een tv meubel 1.10/1.40 mtr breed, hoogglans zwart met gesloten klepjes voor App. Ik kan er alleen vinden v ongeveer 30 cm hoog, dat vind ik te laag. Wie kan vertellen waar ik die kan vinden.
Spectral?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te laag, 38 cm, waarom zijn ze allemaal zo laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 15:24:
Anders heet het een Dressoir :P Die van is 54cm hoog. Komt bij bergsma uit Gorredijk weg.
Anders zelf bouw/ laten bouwen

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je kunt je meubelvraag beter in Het grote Audiomeubel topic! stellen. Is sowieso leesvoer voor je post ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 15:24:
Just Racks is 45cm hoog, heb er hier 1 staan in hoogglans zwart.
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/20zzodz.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door BenEco op 26-09-2016 09:37 ]

2x L/L MHI 35ZS-W, L/W Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & OEG 150L 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos 2016, MG Cyberster GT, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max + 2x B230, SigenStor 17kW+32kWh+11kW AC lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:12

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:39:
Het grote Audiomeubel topic!

Tal van tips. :)

Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
ik heb een uitdaging. mijn centerspeaker kan momenteel niet onder de TV geplaatst worden, aangezien deze te hoog is, en het beeld van de TV blokkeerd.

de simpelste oplossing zou zijn om de TV aan de muur te bevestigen, echter is dat ivm de afwerking van de muur niet een optie, de kans is te groot dat er grote barsten in ontstaan, aldus de verhuurder. op langere termijn wil ik kijken wat ik voor alternatief kan verzinnen, echter voor nu lijkt het meest voor de hand liggende een groter uitgevallen monitor stand, dus om gewoon de TV te verhogen zoals je met een monitor ook zou doen. echter, kan ik deze niet vinden. dus voor ik naar de bouwmarkt ga en zelf iets ga fabriceren, is mijn vraag of iemand weet of deze uberhaupt geproduceerd worden. ;)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
BenEco schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:31:
[...]

Just Racks is 45cm hoog, heb er hier 1 staan in hoogglans zwart.
[afbeelding]
Kijk je op de website staat er een kopje "goedkope tv-meubels", klik je daarop, eerste paar tv-meubels die ik zie: €999,-. Goedkoop is dus een relatief begrip :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:04
Zoek in een andere richting.
Niet perse een "monitor-verhoger", maar ook bv een bestaand meubel.
Een klein langwerpig meubel/kastje wat je eronder kunt zetten en tevens kunt gebruiken om iets in op te bergen bv.
Anders zelf iets maken van de exacte maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:38
Iemand nog een idee voor een mooi meubel waar een versterker, mediaspeler en playstation in past? Deze staat niet onder de tv dus geen plek voor een center nodig maar wil wel graag het uiterlijk van een audiomeubel (denk ik).

Vereisten:
- Zelfde verhoudingen als een audiomeubel qua hoogte breedte.
- Liefste hoogglans wit of zwart.
- Apparatuur bedienbaar bedienbaar terwijl de kast dicht is (speakerdoek voorkant?)
- Bij voorkeur <500 euro.
- Open achterkant (al kan ik natuurlijk ook zelf zagen).
- Op pootjes, kan hem niet ophangen.

Ik heb zelf ook gezocht maar zie dat het al snel heel duur wordt. Dus hoop dat jullie nog leuke opties kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:04
Hier zou je eens kunnen kijken?
https://www.trendymeubels...e-tv-meubel.htm#179=74634
D-e-n schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:26:
[...]

Kun je niet iets met het meubel wat er onder staat? Wellicht lagere pootjes of een mooie opbouw?
Lagere pootjes heeft dus geen effect.

[ Voor 55% gewijzigd door NeutraleTeun op 26-09-2016 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Korras schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:21:
ik heb een uitdaging. mijn centerspeaker kan momenteel niet onder de TV geplaatst worden, aangezien deze te hoog is, en het beeld van de TV blokkeerd.
Kun je niet iets met het meubel wat er onder staat? Wellicht lagere pootjes of een mooie opbouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

de simpelste oplossing zou zijn om de TV aan de muur te bevestigen, echter is dat ivm de afwerking van de muur niet een optie, de kans is te groot dat er grote barsten in ontstaan, aldus de verhuurder. op langere termijn wil ik kijken wat ik voor alternatief kan verzinnen, echter voor nu lijkt het meest voor de hand liggende een groter uitgevallen monitor stand, dus om gewoon de TV te verhogen zoals je met een monitor ook zou doen. echter, kan ik deze niet vinden. dus voor ik naar de bouwmarkt ga en zelf iets ga fabriceren, is mijn vraag of iemand weet of deze uberhaupt geproduceerd worden. ;)
Ikea. Lack of andere plank en 4 pootjes er onder. Kost niks, problem solved. Afhankelijk van hoe hoog je moet voor je center pak je de pootjes van de Besta of hoe die set ook heet, of pootje svan bijv een keuken (verstelbaar).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Kun je geen beugel aan het meubel schroeven? Heb ik ook ooit gedaan: Ikea meubel met een beugel aan staande stang van een ander merk...

Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
The Eagle schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:58:
[...]

Ikea. Lack of andere plank en 4 pootjes er onder. Kost niks, problem solved. Afhankelijk van hoe hoog je moet voor je center pak je de pootjes van de Besta of hoe die set ook heet, of pootje svan bijv een keuken (verstelbaar).
ik denk inderdaad dat dit de beste optie is. het meubel is niet geschikt om een beugel aan te maken, helaas. bedankt voor het idee. :)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:31
Gents ik heb even wat advies nodig.

Wij gaan verhuizen naar een nieuwbouw huis en wij willen de inrichting op de schop gooien. Zo moet er dus ook een nieuw audio meubel komen die zoveel mogelijk ruimte in de kast moet bevatten. Wat er in gaat is als volgt:

Apparatuur Maten Breedte Hoogte Diepte Gewicht

Links
Classe CA-2200 445mm 222mm 470mm 42kg
Classe CP-700 445mm 121mm 419mm 27kg
Voeding CP-700 127mm 140mm 305mm

Midden
B&W HTM2 486mm 279mm 287mm

Kast rechts
Anthem MRX700 439mm 164mm 372mm
Marantz BD7004 440mm 105mm 324mm
Jasmine Phono 185mm 65mm 205mm
Cambridge DAC
Ziggo Decoder
Apple tv

Het zal een maatwerk oplossing moeten worden. Zijn hiervoor partijen aan te raden?

Qua afwerking willen we de kast zo strak mogelijk houden en wit (geen glans). Wel is het noodzakelijk dat de center zijn werking goed kan doen. Deze dient helaas ook in de kast te komen (orders van de vrouw des huizes).

[ Voor 18% gewijzigd door Wicked-Game op 28-09-2016 11:20 ]

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:46
Houd rekening mee dat je voldoende ruimte over houdt voor air flow, kabels etc.
Center in een kast moet kunnen; geen ervaring of het qua geluid veel verschil doet, zal denk ook afhankelijk van de center zijn. Als je die uit het zicht wilt hebben, kun je het compartiment voorzien van een (nep)deur met speakerdoek. Als je het topic doorbladert, zie je best wat mooie oplossingen daarmee.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
Heb je ook totale maten qua afmetingen? Hoe groot, hoog en diep mag het meubel maximaal zijn.
Wil je een laag, 2 lagen of nog meer lagen?
Hoe groot is de oppervlakte waar tegen je het meubel gaat plaatsen?

hangend zal hem wel niet gaan worden met die 150 kilo aan gewicht, vd. andere kant ik heb ook 120 kilo aan de muur hangen d.m.v. keeplat dikke pluggen en schroeven.

[ Voor 18% gewijzigd door loewie1984 op 28-09-2016 15:36 ]

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

Die center moet geen probleem zijn. Frame met speakerdoek (kleur naar keuze) laten bekleden als deurtje. Kan je center achter en ook een IR ontvanger / decoder :)
Ter illustratie, dit is een door mij persoonlijk aangepakte Ikea Besta:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yySYzHhPs1AdcF1KdhXGYDP4/medium.jpg

• Wicked-Game
loewie1984 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:31:
[...]

Heb je ook totale maten qua afmetingen? Hoe groot, hoog en diep mag het meubel maximaal zijn.
Wil je een laag, 2 lagen of nog meer lagen?
Hoe groot is de oppervlakte waar tegen je het meubel gaat plaatsen?

hangend zal hem wel niet gaan worden met die 150 kilo aan gewicht, vd. andere kant ik heb ook 120 kilo aan de muur hangen d.m.v. keeplat dikke pluggen en schroeven.
Ben nog aan het uitzoeken wat wijsheid is. De tv komt er boven te hangen, en de bouwer zal alle goten infrezen. Er zal sowieso een 2 laags principe moeten komen waarbij de Classe CA2200 en de CP700 bij elkaar moeten komen. Dan zit je al aan een hoogte van 34cm, nog niet rekening gehouden met warmte afvoer voor de beide apparaten. Ik zat zelf te denken aan 60 breed, en minimaal 50cm diep i.v.m. kabels etc.

Dus een kleine 180cm verwacht ik wel dat het meubel moet gaan worden.

Hangend wil ik ook niet gaan doen gezien al het gewicht. Dus dat word geen probleem.

Oppervlakte van de muur is 280cm waarbij aan 1 kant rekening gehouden moet worden dat er een luidspreker gaat komen. Maar dat moet met de 180cm meubel wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swloo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06-2023

swloo

Jamo R907, ASR Emitter 1

nieuw hifi meubel :D :D :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NQBryN0fxnPMtOlRXRBUVDfI/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UKRywQH8zVOqWE0X0DJonueZ/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Qa51VoaF20A8ox3GPWo5K4FU/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VYsw43z6qU7id2VNiVwh5cgj/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/T74scrtd1a8lZTXNCuW4msSU/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ajPn9W8TFyw4vpfjaCTGEdo7/medium.jpg

So what

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:58

timovd

Voorsprong door techniek

Zorgt die verwarming die er naast zit niet voor te veel warmte? Leuk setje trouwens!

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Mensen nog suggesties voor bedrijven die audio-meubels op maat maken. Heb al een offerte van Hybrid Media Solutions, maar daar schrokken we nogal van qua prijs. Dus zoeken nog wat andere bedrijven die een meubel kunnen maken, en ik kan contacteren.

Mogelijk hebben jullie zelf ervaringen met meubelmakers.

Alles is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Ik weet niet welke prijs je van schrok, maar wij hebben ons TV / media meubel laten maken bij De Bommel meubelen. Prijs was niet al te mals, maar na een paar maanden zoeken naar iets waar het spul netjes in paste, en dat wij er mooi uit vonden zien, hebben we het maar gewoon laten maken. Net als de salontafel, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Wicked-Game schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:06:
Mensen nog suggesties voor bedrijven die audio-meubels op maat maken.
Ik heb zelf ooit een meubel laten maken door iemand die zich de kastgast noemt. Het meubel staat ook in de startpost. Maar ik weet natuurlijk niet van welke prijs je schrok.

Verder heb ik hier ook al wat aardige IKEA-hacks langs zien komen. Met wat Besta kastjes en wat op maat gezaagde planken kan zelfs de niet handige tweaker dan al een eind komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
henkie196 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:20:
Ik weet niet welke prijs je van schrok, maar wij hebben ons TV / media meubel laten maken bij De Bommel meubelen. Prijs was niet al te mals, maar na een paar maanden zoeken naar iets waar het spul netjes in paste, en dat wij er mooi uit vonden zien, hebben we het maar gewoon laten maken. Net als de salontafel, trouwens.
De offerte kwam uit op 2800,- euro voor een meubel van 210x55x56
D-e-n schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:56:
[...]

Ik heb zelf ooit een meubel laten maken door iemand die zich de kastgast noemt. Het meubel staat ook in de startpost. Maar ik weet natuurlijk niet van welke prijs je schrok.

Verder heb ik hier ook al wat aardige IKEA-hacks langs zien komen. Met wat Besta kastjes en wat op maat gezaagde planken kan zelfs de niet handige tweaker dan al een eind komen.
Ikea meubels gaat het niet worden, die zijn helaas niet diep genoeg. Tevens komt er een flink gewicht in de kast te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Probeer het ook eens bij eikentafels.nl in Schijndel. Wij hebben daar ons meubel op maat laten maken (en hebben zelf de speakers + frame voor speakerdoek frame erin geplaatst) en prijstechnisch was dat goed te doen (in combinatie met onze eettafel en salontafels). Ze hebben daar ook een showroom waar je de verschillende lakkleuren kunt zien en het voordeel is dat je ook echt eikenhout krijgt.

Enig puntje van kritiek: ondanks onze erg duidelijke tekeningen duurde het 2x voordat ze de juiste maat goed hadden voor het meubel dat we bestelden, omdat de tekeningen in Nederland werden omgezet naar bouwtekeningen voor de fabriek in Polen en daartussen blijkbaar ergens wat fout ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:27

CeesKees

I rest my Kees

Ziet er leuk uit.
Maar zonde dat je TV en audio apparatuur zo weggestopt staat in de hoek.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Mensen nog suggesties voor bedrijven die audio-meubels op maat maken. Heb al een offerte van Hybrid Media Solutions, maar daar schrokken we nogal van qua prijs. Dus zoeken nog wat andere bedrijven die een meubel kunnen maken, en ik kan contacteren.

Ik heb precies dezelfde ervaring en vond dus de prijs ook best hoog. De meubels zien er dan wel weer erg mooi uit
Nu kwam ik het volgende tegen en deze doen ook maatwerk. Heb hier nog geen ervaring mee.
http://www.castorinterieur.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:55

Toen ik opzoek ging naar een grote eettafel plus bijpassende salontafel kwam ik uit bij een lokale timmerman die werkelijk vakwerk leverde. De beste man vond het leuk om mee te denken (specifieke wens qua salontafel én qua houtsoort) en ik zag hem bijna glunderen toen hij het af kwam leveren en het eenmaal stond, de prijs vond ik redelijk (is persoonlijk natuurlijk).

Maatwerk ideeën voor van alles van hout is bij hem ook mogelijk en ik vond het vooral fijn dat ik gewoon een kijkje bij hem in de werkplaats kon nemen met hoe hij werkte. Geen poespas, gewoon vakwerk.

Ik weet niet in welke regio je specifiek iets zoekt? Ik/hij zit in elk geval in Drenthe. :)

EDIT: kwam erachter dat hij ook een website heeft, http://itwschomaker.nl/

[ Voor 3% gewijzigd door B-Real op 12-10-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swloo

swloo

Jamo R907, ASR Emitter 1

timovd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:17:
Zorgt die verwarming die er naast zit niet voor te veel warmte? Leuk setje trouwens!
Ik heb vloerverwarming, de radiator doet alleen een beetje lucht voorverwarmen en wordt alleen maar zo warm als de vloerverwarming.

So what

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swloo

swloo

Jamo R907, ASR Emitter 1

CeesKees schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:39:
[...]

Ziet er leuk uit.
Maar zonde dat je TV en audio apparatuur zo weggestopt staat in de hoek.
Tja, anders moest ik het voor mn ramen zetten en dat vond ik ook zonde :p

Best leuk uitzicht zo met raam
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IMuMBwIaCgWkl4lKLfGXPadr/medium.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door swloo op 12-10-2016 17:33 ]

So what

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenevd
  • Laatst online: 17-09 20:28
Zelf ben ik nu ook aan het rondkijken naar een nieuw audio meubel.
Eerst heb ik bijna dit gehele topic doorgenomen.

Momenteel heb ik contact met dekastgast.nl, zwevendtvmeubel-online.nl en op basis van een paar berichten terug, heb ik nu ook contact opgenomen met eikentafels.nl.

Wat mij vooral opvalt, is dat eikentafels.nl eigenlijk goedkoper uitkomt met massief eiken, dan de andere met MDF met eiken fineer.
M.F.H. schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:05:
Probeer het ook eens bij eikentafels.nl in Schijndel. Wij hebben daar ons meubel op maat laten maken (en hebben zelf de speakers + frame voor speakerdoek frame erin geplaatst) en prijstechnisch was dat goed te doen (in combinatie met onze eettafel en salontafels). Ze hebben daar ook een showroom waar je de verschillende lakkleuren kunt zien en het voordeel is dat je ook echt eikenhout krijgt.

Enig puntje van kritiek: ondanks onze erg duidelijke tekeningen duurde het 2x voordat ze de juiste maat goed hadden voor het meubel dat we bestelden, omdat de tekeningen in Nederland werden omgezet naar bouwtekeningen voor de fabriek in Polen en daartussen blijkbaar ergens wat fout ging.
Kan je toevallig laten zien hoe jouw meubel eruit ziet?
Is het van goede kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Hoi ik heb een vraagje waar jullie mij vast mee kunnen helpen (hoop ik) :)

Voorheen stond mijn receiver gewoon vrij in een open meubel.
Nu heb ik een meubel met 2 deurtjes en 2 open vakken in het midden. Mijn receiver staat in het onderste vak.
Ik merk nu op dat de plank wat erboven hangt echt loeiheet wordt. Zo heet dat ik denk dat het niet gezond meer is :X

Kan ik op een simpele manier iets van koeling regelen? Misschien dat een simpel (en stil) pc ventilatortje aan de achterkant eroverheen laten blazen al genoeg is.

Zijn daar kant en klaar oplossingen voor toevallig? Of moet je dan echt zelf een en ander in elkaar gaan solderen of iets? Ik ben niet handig. :P

Of gaat dat totaal niets brengen en moet ik aan andere oplossingen denken en zo ja welke dan?

PS: mijn receiver is een Onkyo SR-TX508 en hij heeft rondom max 2cm ruimte in het nieuwe meubel.

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen wellicht?
Dank alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Wicked-Game schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:59:
De offerte kwam uit op 2800,- euro voor een meubel van 210x55x56
Ik geloof dat ons meubel net wat groter is (weet de precieze maten niet meer, maar het is cm werk, geloof iets van 210x55x60), maar wij hadden voor die prijs nog een salontafel en een eettafel er bij. Geen fancy dingen verder, gewoon eikenhout. € 2800 lijkt me inderdaad wat aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenevd
vosss schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 00:55:

Nu heb ik een meubel met 2 deurtjes en 2 open vakken in het midden. Mijn receiver staat in het onderste vak.
Ik merk nu op dat de plank wat erboven hangt echt loeiheet wordt. Zo heet dat ik denk dat het niet gezond meer is :X

Kan ik op een simpele manier iets van koeling regelen? Misschien dat een simpel (en stil) pc ventilatortje aan de achterkant eroverheen laten blazen al genoeg is.

Zijn daar kant en klaar oplossingen voor toevallig? Of moet je dan echt zelf een en ander in elkaar gaan solderen of iets? Ik ben niet handig. :P

Of gaat dat totaal niets brengen en moet ik aan andere oplossingen denken en zo ja welke dan?

PS: mijn receiver is een Onkyo SR-TX508 en hij heeft rondom max 2cm ruimte in het nieuwe meubel.

Hier zie je hoe je zoiets zelf kan maken: YouTube: How To Power a Computer Fan Via USB

Maar volgens mij zijn die ventilatoren ook kant en klaar te koop: http://www.ebay.com/sch/U.../131487/bn_2787907/i.html

Dat de warmte blijft hangen bij je versterker is niet goed in ieder geval. Zelf heb ik minder dan 2 cm ruimte boven de versterker, maar ik heb wel genoeg ruimte naast de versterker. Ik merk dan ook eigenlijk nooit dat mijn versterker echt warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Dankje, ik zal van het weekend eens die links bekijken. Geen tijd nu helaas.

De versterker zelf wordt echt loeiheet. Misschien loopt het ding op zijn einde? Of wellicht is die versterker altijd zo heet, geen idee. Ook in dat open kastje werd de versterker zo heet dat je je hand er nog maar net op kon laten liggen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:20
joenevd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:16:
[...]

Hier zie je hoe je zoiets zelf kan maken: YouTube: How To Power a Computer Fan Via USB

Maar volgens mij zijn die ventilatoren ook kant en klaar te koop: http://www.ebay.com/sch/U.../131487/bn_2787907/i.html

Dat de warmte blijft hangen bij je versterker is niet goed in ieder geval. Zelf heb ik minder dan 2 cm ruimte boven de versterker, maar ik heb wel genoeg ruimte naast de versterker. Ik merk dan ook eigenlijk nooit dat mijn versterker echt warm wordt.
Ik ben zelf ook van plan om iets dergelijks te maken/regelen voor mijn Harman Kardon receiver in mijn speciaal gemaakte autdiomeubel. Helaas heeft de HK geen USB aansluiting, dus ik moet de ventilator met iets anders aan laten gaan.
Wellicht is een aansluiting via een zgn. master stekkerblok (zo'n blok dat aanspringt als de receiver aangaat) een idee. Zou dat kunnen werken?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

edit: laat maar

[ Voor 133% gewijzigd door SannrHerr op 14-10-2016 12:45 . Reden: mag weg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik wil een zwevend wandmeubel maken over de gehele lengte van de "TV" wand.
Deze zou ongeveer 5.80 meter breed zijn en vanwege diepte van apparatuur 55-60 centimeter diep.

Zowel links als rechts zit er een muur waar ik hem tegenaan kan zetten. Nu is mijn vraag of iemand weet hoe ik het beste het hele gebeuren stabiel en waterpas kan monteren waarbij er ook nog enig gezicht in/op kan staan?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ik heb hier een meubel van 2 meter breed aan een keeplat (gemaakt van vurenbalk 44mm * 94mm welke verstek doorgezaagd is) deze hangt met pluggen (12mm) aan de muur met een capaciteit van 150kg per plug en dikke schroeven (10mm) aan de muur.

Het meubel zelf is van MDF, de ophanging aan de achterkant bestaat uit 3 lagen:
1 x 25mm MDF als bovenkant
1 x 25mm MDF van bovenuit geschroefd en van de onderkant verlijmd tegen de MDF bovenkant aan
1 x vuren keeplat, van onderuit geschroefd en verlijmd tegen de bovenkant aan

Hangt als een blok aan de muur, meubel zelf weegt +/- 60 kg en er zit nu 80 kg aan vinyl in.

Je zult dus wellicht wel een gedeelte van je diepte van 55 a 60 cm op moeten offeren voor het ophangsysteem aan de achterkant. Maar wellicht dat je met een valse achterwand kan werken.

Je hebt dan nog steeds genoeg plek voor je stereo apparatuur.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
loewie1984 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:34:
Het meubel zelf is van MDF, de ophanging aan de achterkant bestaat uit 3 lagen:
1 x 25mm MDF als bovenkant
1 x 25mm MDF van bovenuit geschroefd en van de onderkant verlijmd tegen de MDF bovenkant aan
1 x vuren keeplat, van onderuit geschroefd en verlijmd tegen de bovenkant aan
Thnx. Gaat MDF niet "hangen" op den duur? Kan natuurlijk een ander soort hout gebruiken daar niet van.

Die vuren keeplat (had ook al aan deze constructie zitten denken).. Wat zijn de afmetingen die je daarvan gebruikt hebt? Gewoon een "steigerplank"? of anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
Thalaron schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:16:
[...]

Thnx. Gaat MDF niet "hangen" op den duur? Kan natuurlijk een ander soort hout gebruiken daar niet van.

Die vuren keeplat (had ook al aan deze constructie zitten denken).. Wat zijn de afmetingen die je daarvan gebruikt hebt? Gewoon een "steigerplank"? of anders?
Nou ik denk dat dat met 22 of 25mm dik MDF wel snor zit, mits je om de 50 a 60 cm een ondersteuning maakt in de vorm van een schot ertussenin.

Zoals ik al zei (heb je misschien overheen gelezen) de keeplat is gemaakt van dit materiaal:
http://www.hornbach.nl/sh...0-mm/5185893/artikel.html

En dan op de helft schuin doorgezaagd, zodat ze in elkaar haken.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenevd
joenevd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:30:
Zelf ben ik nu ook aan het rondkijken naar een nieuw audio meubel.
Eerst heb ik bijna dit gehele topic doorgenomen.

Momenteel heb ik contact met dekastgast.nl, zwevendtvmeubel-online.nl en op basis van een paar berichten terug, heb ik nu ook contact opgenomen met eikentafels.nl.

Wat mij vooral opvalt, is dat eikentafels.nl eigenlijk goedkoper uitkomt met massief eiken, dan de andere met MDF met eiken fineer.
Vandaag bij Eikentafels.nl geweest. De kwaliteit zag er goed uit, dus gelijk de order geplaatst voor onze nieuwe tv-meubel! Ze kunnen goedkoper zijn, omdat ze het meubel in Polen laten maken.
Vervolgens doen ze de afwerking (beits, verf, etc) zelf in Nederland.
nocalimero schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:11:
[...]

...Wellicht is een aansluiting via een zgn. master stekkerblok (zo'n blok dat aanspringt als de receiver aangaat) een idee. Zou dat kunnen werken?
Dat zal zeker werken. Als je nog een oude oplader hebt van een telefoon, kan je die gewoon gebruiken voor je usb kabel aan te sluiten. Dat hoeft niet op je versterker.

Ik heb zelf ook een master/slave blok met mijn versterker als master. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
joenevd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 00:02:
[...]

Vandaag bij Eikentafels.nl geweest. De kwaliteit zag er goed uit, dus gelijk de order geplaatst voor onze nieuwe tv-meubel! Ze kunnen goedkoper zijn, omdat ze het meubel in Polen laten maken.
Vervolgens doen ze de afwerking (beits, verf, etc) zelf in Nederland.

[...]

Dat zal zeker werken. Als je nog een oude oplader hebt van een telefoon, kan je die gewoon gebruiken voor je usb kabel aan te sluiten. Dat hoeft niet op je versterker.

Ik heb zelf ook een master/slave blok met mijn versterker als master. Werkt prima.
Super! Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik ga er binnenkort mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18

Vrijdag

De Zwarte

Ik kwam hier wel een paar mooie dingen tegen:
https://nl.pinterest.com/pin/460563499367353375/

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

nocalimero schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:11:
[...]

Wellicht is een aansluiting via een zgn. master stekkerblok (zo'n blok dat aanspringt als de receiver aangaat) een idee. Zou dat kunnen werken?
Via de usb van de tv?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18

Vrijdag

De Zwarte

Sommige receivers hebben een stekkeraansluiting voor bijvoorbeeld een br speler. Daar kan je ook zo'n multi usb stekkerblokje op aansluiten voor de usb casefans.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
B-Real schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:35:
[...]
Toen ik opzoek ging naar een grote eettafel plus bijpassende salontafel kwam ik uit bij een lokale timmerman die werkelijk vakwerk leverde. De beste man vond het leuk om mee te denken
Goede tip. Wat dat betreft kun je natuurlijk op zoek gaan via Google of Bing naar een meubelmaker / schrijnwerker / timmerman. Velen hebben een website alwaar je voorbeelden van hun oeuvre kunt zien,
Het zal ons verbazen hoeveel vaklieden er te vinden zijn.

Veel bestaand meubilair is al gauw te laag en nog vaker te ondiep. Dat leidt dus tot zelf doen of laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Laatst online: 07-06-2024
deze had ik gekocht bij trendy meubels
https://www.trendymeubels.nl/elmob-large-tv-meubel.htm

iets dieper en hoger dan ikea besta oplossing

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dF5V4DkLnJbKPcIJT1AjYHwx/full.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door superchanbe op 17-10-2016 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allie74
  • Laatst online: 07-06 13:48
Is echt gaaf, ik ben ook ideeën aan het verzamelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
Vrijdag schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 10:55:
[...]

Sommige receivers hebben een stekkeraansluiting voor bijvoorbeeld een br speler. Daar kan je ook zo'n multi usb stekkerblokje op aansluiten voor de usb casefans.
Dat klopt,onze HK receiver heeft dat ook. Alleen zit in de stekkeraansluiting de stekker van de CD/DVD speler. Dat is juist handig voor de kinder cd's. Die kunnen dan niet de CD speler aan laten staan.

Maar ik ga aan de slag om een goede master stekkerdoos te scoren. En ik ga op zoek naar een paar goede, niet te luidruchtige fan's (het liefst met een vaste stroomaansluiting).
Vanavond maar eens googlen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

nocalimero schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:20:
[...]

Dat klopt,onze HK receiver heeft dat ook. Alleen zit in de stekkeraansluiting de stekker van de CD/DVD speler. Dat is juist handig voor de kinder cd's. Die kunnen dan niet de CD speler aan laten staan.

Maar ik ga aan de slag om een goede master stekkerdoos te scoren. En ik ga op zoek naar een paar goede, niet te luidruchtige fan's (het liefst met een vaste stroomaansluiting).
Vanavond maar eens googlen ...
Keep us posted,blijft interresant voer :9

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
stresstak schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:48:
[...]

Goede tip. Wat dat betreft kun je natuurlijk op zoek gaan via Google of Bing naar een meubelmaker / schrijnwerker / timmerman. Velen hebben een website alwaar je voorbeelden van hun oeuvre kunt zien,
Het zal ons verbazen hoeveel vaklieden er te vinden zijn.

Veel bestaand meubilair is al gauw te laag en nog vaker te ondiep. Dat leidt dus tot zelf doen of laten maken.
Nouja, vraag ook gewoon eens rond in je familie en kennissenkring. Google weet/kent veel, maar is ook niet heilig natuurlijk :). Zo ben ik ook aan "mijn" meubelmaker gekomen. Er zijn idd meer vaklui om ons heen dan dat wij denken en daar heb ik vaak meer vertrouwen in dan de zoveelste commerciële website/winkel.
Overigens zijn er ook genoeg hobbyisten die een prachtig audiomeubel kunnen maken, ook die vind je door rond te vragen natuurlijk.

Voordeel is vaak dat je voor een redelijk bedrag helemaal een op maat gemaakt en uniek meubel kunt laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
B-Real schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:37:
[...]
Nouja, vraag ook gewoon eens rond in je familie en kennissenkring.Zo ben ik ook aan "mijn" meubelmaker gekomen. Er zijn idd meer vaklui om ons heen dan dat wij denken en daar heb ik vaak meer vertrouwen in dan de zoveelste commerciële website/winkel.
Ik bedoelde het andersom. Goede vaklieden hebben vaak ook een website en zijn toch vakman of -vrouw

Bijvoorbeeld deze man. Lijkt me een vakmens en is toch via Bing gevonden ;)

http://www.renebruns.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

vosss schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 00:55:

Ik had zelf de TX-SR606 van Onkyo en die werd ook erg heet. Er zat zelfs een waarschuwingssticker bovenop het chassis...
Twee cm is écht veel te weinig. Niet gek dat die plank heet wordt. Zorg voor een cm of 10 ruimte in ieder geval aan de bovenkant. Met 2cm ruimte gaat een fannetje ook niet helpen...
Ik heb zelf nu een Denon die aanmerkelijk minder heet wordt en beter presteert (zelfde prijsklasse als die 606 toen).
Tip: Als jet gaat upgraden, koop geen goedkope Onkyo meer...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maeslant
Zo, na wat knutselen heb ik mijn nieuwe meubel af.

Audiomeubel 1

Push-to-open deurtjes.

Audiomeubel 2

Custom-made, koeling van onder. Sleuven in de onderkant, tussen plank en bovenplank voor ventilatie. 2 x 80mm koeling aangesloten op de USB uitgang.

Audiomeubel 3

To / Do, enkele verf plekjes. Wangen van het meubel moeten nog gemonteerd worden. De plank die er op ligt moet even op maat, en nog een greywash krijgen. Maar het is echt super gaaf om je eigen meubel te maken.

Maten:
b 3000 / h 440 / d 470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

Wat is dat voor plank en waar heb je die vandaan?
* The Eagle ongeveer het zelfde wil namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Het lijkt me gewoon een plaat meubelpaneel en die kun je volgens mij gewoon bij de plaatselijke bouwmarkt halen.
Zoiets https://www.gamma.nl/asso..._63ocJitThNysIaArPt8P8HAQ

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Maeslant schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:19:
Zo, na wat knutselen heb ik mijn nieuwe meubel af.

[afbeelding]

Push-to-open deurtjes.

[afbeelding]

Custom-made, koeling van onder. Sleuven in de onderkant, tussen plank en bovenplank voor ventilatie. 2 x 80mm koeling aangesloten op de USB uitgang.

[afbeelding]

To / Do, enkele verf plekjes. Wangen van het meubel moeten nog gemonteerd worden. De plank die er op ligt moet even op maat, en nog een greywash krijgen. Maar het is echt super gaaf om je eigen meubel te maken.

Maten:
b 3000 / h 440 / d 470
Netjes! Heb je ook een foto van het ophangsysteem? (hij lijkt in elk geval te zweven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Thalaron schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:06:
[...]

Netjes! Heb je ook een foto van het ophangsysteem? (hij lijkt in elk geval te zweven).
Geen echte foto, maar ik heb een balk gehaald (94 x 69), deze verstek gezaagd. 1 deel op het meubel geplaatst en 1 deel met 7 bouten op de muur bevestigd. (7 pluggen, 10 mm en 8mm bouten)
Wat is dat voor plank en waar heb je die vandaan?
* The Eagle ongeveer het zelfde wil namelijk :)
https://www.pontmeyer.nl/...n/b8002018600380/g+c+a+nr

Kon nergens lengtes van 250cm+ vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Maeslant op 22-10-2016 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:13
Na een dikke maand klussen in de nieuwe woning ook aan toegekomen om de tv hoek in te richten.
en het Audio / tv / muurmeubel staat en hangt!

Er moet nog een mooie kabelgoot (kan dat?) komen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gC0Sp4i.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Oggy op 24-10-2016 12:58 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Kabelgoot voor de kabels van de tv naar het meubel? Of voor de spaghetti links naast het meubel?

Voor de tv naar het meubel zou ik bij de bouwmarkt misschien een klein wit buisje halen (gootje wordt vaak al proppen) en die in het midden van de tv naar het meubel laten gaan.

Verder wel een prima opzet lijkt me, wel enigszins onderhevig aan de invloeden van vrouw/vriendinlief als ik het goed zie :D
Mijn vriendin had vorig weekend in het tuincentrum ook een leuk bakje met plantjes op het oog voor op het TV meubel/speakers...., helaas is een corrigerende tik in het openbaar niet geoorloofd }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

B-Real schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:34:

Mijn vriendin had vorig weekend in het tuincentrum ook een leuk bakje met plantjes op het oog voor op het TV meubel/speakers...., helaas is een corrigerende tik in het openbaar niet geoorloofd }:|
Mijn vrouw heeft mij een tijdje terug een gat laten boren in de achterwand van het meubel om daar de stekker doorheen te doen naar het docking station van de playstation controllers, zodat er nu helemaal niets meer op het meubel staat _/-\o_ O+ <3

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:13
AllSeeyinEye schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

Mijn vrouw heeft mij een tijdje terug een gat laten boren in de achterwand van het meubel om daar de stekker doorheen te doen naar het docking station van de playstation controllers, zodat er nu helemaal niets meer op het meubel staat _/-\o_ O+ <3
:'( I wish...

er staat nu nog van alles om het huis wat sfeer te geven, er moet nog wat worden gedaan met de achterwand. Er komt nog verlichting in de melkglazen kastjes en twee spotjes die van onder de twee bovenste rechter kasten op de twee middelhoge kasten rechtsonder gaan schijnen. Daar mag dan alle prullaria komen te staan xD De rest zo clean mogelijk.

De 55" hangt in ieder geval, verademing t.o.v. de 40" voorheen.

[ Voor 4% gewijzigd door Oggy op 24-10-2016 15:41 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Maeslant schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:14:
[...]

Geen echte foto, maar ik heb een balk gehaald (94 x 69), deze verstek gezaagd. 1 deel op het meubel geplaatst en 1 deel met 7 bouten op de muur bevestigd. (7 pluggen, 10 mm en 8mm bouten)

[...]

https://www.pontmeyer.nl/...n/b8002018600380/g+c+a+nr

Kon nergens lengtes van 250cm+ vinden.
Thalaron schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:06:
[...]

French cleat is de term:
Afbeeldingslocatie: http://www.home-dzine.co.za/2013/jan/603.jpg

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allie74
  • Laatst online: 07-06 13:48
AllSeeyinEye schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

Hier staat alleen de Sonos soundbar op het meubel, acceptabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

't Zal wel aan mij liggen, maar ik kan nergens zulke poten vinden:

Afbeeldingslocatie: https://s15.postimg.org/h1osd89az/Rosso_CP30_fuss_high_600x600.jpg

Afbeeldingslocatie: https://prooffice.nl/resize/Akoestische%20scheidingswand%20steunpoot_701259477913.jpg/0/1100/True/proline-akoestische-scheidingswand-140cm-x-120cm-3.jpg

Afbeeldingslocatie: https://image1.ajcontent.com/Archive/ASE/ProductArchive/VAR128751/VAR128751_1_0.jpg

HELP!

Een L-profiel is niet goed genoeg. Het moeten echt nette, metalen poten zijn, liefst zwart. Het gaat er om dat ik een zware houten plaat kan laten staan. Liefst zoals het bovenste plaatje, dat ik de plaat er in kan schuiven.

[ Voor 23% gewijzigd door SannrHerr op 25-10-2016 13:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finesse
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
SannrHerr schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:50:
HELP!
Een L-profiel is niet goed genoeg. Het moeten echt nette, metalen poten zijn, liefst zwart. Het gaat er om dat ik een zware houten plaat kan laten staan. Liefst zoals het bovenste plaatje, dat ik de plaat er in kan schuiven.
Elke metaalbewerker die pas van school komt kan dit voor je maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• centr1no
  • Laatst online: 08-04 20:38
SannrHerr schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:50:
Ook niet bij http://rosso-acoustic.com waar de plaatjes die je post vandaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

centr1no schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:45:
[...]

Ook niet bij http://rosso-acoustic.com waar de plaatjes die je post vandaan komen?
Heb de vraag uit staan. Ben benieuwd of ze die los leveren. En al helemaal of het te betalen is.

Het liefst zou ik ze ergens gewoon online, los bestellen...

Had verwacht dat zoiets wel te vinden zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centr1no
  • Laatst online: 08-04 20:38
SannrHerr schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:30:
[...]

Heb de vraag uit staan. Ben benieuwd of ze die los leveren. En al helemaal of het te betalen is.

Het liefst zou ik ze ergens gewoon online, los bestellen...

Had verwacht dat zoiets wel te vinden zou zijn.
Heb dit soort steunen van metaal nog nooit ergens gezien.
Van hout wel. Maar dat lijkt me dan redelijk makkelijk zelf te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Mja, wil echt metaal hebben. Liefst met korte poot voor en langer achter. Heb al twee dagen zitten googlen.

Pagina: 1 ... 15 ... 27 Laatste