Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Volgens die medewerker was het een hele nieuwe. Moet zeggen dat ik er ook niets aan ziet of merk dat het eventueel een refurbish zou zijn. Maar ik zou het je niet met 100% zekerheid durven zeggen.freddyathlon schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:42:
[...]
En je nieuwe toestel is helemaal nieuw? Geen refurbish o.i.d.?
Toch wel mooi dat je meteen daarheen kan i.p.v. naar de winkel waar je hem gekocht hebt. In mijn geval is dat T-Mobile.
Dus voor garantie en in geval van directe omruiling, wil ik wel ff naar Amsterdam rijden...
Ik heb bewust gewacht op de opening van die store. Ik had er al een maandje last van, maar had geen zin om m'n toestel lang kwijt te zijn. En daarbij woon ik ook nog eens in de omgeving. Dus zeer geslaagde optie voor mij persoonlijk. En ook nog een leuk uitje natuurlijk
PSN: xpock Live: xspock
Blijkbaar kan jij of je vader niet goed omgaan met top apparatuur. Als je een telefoon koopt doe je meteen de SIM in, toch? En dan volg je de instructies op de scherm toch?advena schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:18:
Haha, Pap een nieuwe iPhone 4S gekocht!
Wat een gedoe met instellingen zeg, echt belachelijk, na 10 min nog niet eens kunnen bellen
Simkaart erin en gaan met die banaan is het bij mij!
En dan staat er in de gebruiksaanwijzing nog niet eens hoe je de simkaart in moet voeren!
Wat een waardeloos apparaat is het toch ook
En ik maar denken dat bij iPhones het allemaal zo makkelijk zou zijn dat een baby of bejaarde er mee om kan gaan! Misschien is dat wel zo, maar dan pas als ie werkelijk gebruiksklaar is, en dat lukt een baby/bejaarde dus nooit!
De gebruikshandleiding is gewoon waardeloos!
En waarom moet je in godsnaam op Internet of op iTunes om hem in te stellen??? Wat is daar het nut van...
Mijn vader heeft nog nooit van iTunes gehoord, en ik ben de enige die het WiFi wachtwoord weet, dat kon die dus pas een paar uur later vragen toen ik thuis was.
Voor mensen die vragen waarom die een iPhone 4S heeft gekocht, terwijl die niks van iTunes ed weet, de rest van het bedrijf heeft ook een iPhone, en dit leek hem makkelijk!
Ik heb het al meteen afgeraden en verteld een Galaxy S2 te kopen, die WEL binnen 5 min bruikbaar is en die ik tenminste ook snap... Maarja, eigenwijs...
Toch leuk dat ie em gekocht heeft, heb ik eindelijk een goeie reden om lekker te zeiken op iPhone!!!
Volgens mij zoek je gewoon wat om af te kraken
Snap niet helemaal wat je met zon toestel moet als je het totaal niet snapt....

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Lijkt me toch niet echt normaal? Teruggaan naar de winkel want hij is nog geen maand oud.
Lijkt me de autofocus, zie [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 35Black-Hole schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:48:
Weet niet of dit hoort maar als ik op de achterkant van mijn 4s tik rondom de camera dan lijkt het net alsof er intern iets los zit want het maakt een rommelend geluid. Als ik de 4s schudt of meer richting onderkant aantik is het geluid weg.
Lijkt me toch niet echt normaal? Teruggaan naar de winkel want hij is nog geen maand oud.
iOS 5.1 voor iPhone is via OTA (over the air) te updaten, via iTunes nog steeds een no-go (of hij zegt dat er geen update is of iTunes ziet de update server niet, blijkbaar zit de halve wereld te checken of ie er al is).jelle. schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:52:
[...]
Lijkt me de autofocus, zie [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 35
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- Japanse taalondersteuning voor Siri
- Fotos zijn te verwijderen vanuit de fotostream
- De cameraknop is nu altijd zichtbaar op het toegangsscherm van de iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3GS en iPod Touch (4e generatie)
- Gezichtsherkenning van de camera markeert nu alle herkende gezichten
- Nieuw ontworpen Camera-app voor de iPad
- Genius-mixen en Genius-afspeellijsten voor iTunes Match-abonnees
- Geoptimaliseerde Audio voor tv-programma’s en films op de iPad zorgt voor luider en helderder geluid.
- Podcast-regelaars voor de afspeelsnelheid en terugspoelinterval van 30 seconden voor de iPad
- Oplossing voor problemen die van invloed waren op de batterijduur
- Oplossing voor een probleem waardoor het geluid van uitgaande gesprekken af en toe kon wegvallen.
Dus ik denk dat de servers terug zijn. Downloaden ging trouwens supersnel, installeren duurde wel 20 minuten (iPhone 4)
Wat een onzin... wat moeten we met jou bericht??advena schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:18:
Haha, Pap een nieuwe iPhone 4S gekocht!
Wat een gedoe met instellingen zeg, echt belachelijk, na 10 min nog niet eens kunnen bellen
Simkaart erin en gaan met die banaan is het bij mij!
En dan staat er in de gebruiksaanwijzing nog niet eens hoe je de simkaart in moet voeren!
Wat een waardeloos apparaat is het toch ook
En ik maar denken dat bij iPhones het allemaal zo makkelijk zou zijn dat een baby of bejaarde er mee om kan gaan! Misschien is dat wel zo, maar dan pas als ie werkelijk gebruiksklaar is, en dat lukt een baby/bejaarde dus nooit!
De gebruikshandleiding is gewoon waardeloos!
En waarom moet je in godsnaam op Internet of op iTunes om hem in te stellen??? Wat is daar het nut van...
Mijn vader heeft nog nooit van iTunes gehoord, en ik ben de enige die het WiFi wachtwoord weet, dat kon die dus pas een paar uur later vragen toen ik thuis was.
Voor mensen die vragen waarom die een iPhone 4S heeft gekocht, terwijl die niks van iTunes ed weet, de rest van het bedrijf heeft ook een iPhone, en dit leek hem makkelijk!
Ik heb het al meteen afgeraden en verteld een Galaxy S2 te kopen, die WEL binnen 5 min bruikbaar is en die ik tenminste ook snap... Maarja, eigenwijs...
Toch leuk dat ie em gekocht heeft, heb ik eindelijk een goeie reden om lekker te zeiken op iPhone!!!
I know.. hetzelfde meegemaakt vorig jaar oktober. toen ook binnen 10 min een gloednieuwe meegekregen uit (wk39 2011).. kan weer een tijdje vooruit (tot de Iphone 5 uitkomt hahahah)pateen75 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:30:
Toch even lof voor de Apple store in A'dam.
Vandaag met een defecte home-button er naar toe. Afspraak gemaakt van te voren via de speciale Apple store app.
Netjes op tijd geholpen aan de "Genius Bar" nadat je je via de app hebt aangemeld ;-)
Binnen een mum van tijd een nieuwe iphone 4 16 GB gekregen en via iCloud al wandelend in de Apple Store worden netjes al m'n instellingen teruggezet en apps geladen.
Geniaal!
Nu thuis via itunes nog ff syncen voor de muziek en films en klaar is Kees.
Geweldig mooie Apple store ook. Leuk om te zien hoe ze daar allemaal rondlopen met een ipad en/of iphone om je te helpen. Bij elk product ligt standaard een ipad wat als infobrochure voor dat specifieke product dient. Erg strak allemaal.
Hebben jullie tips om dit een beetje te managen?
Met iOS 5.1 kun je foto's uit je fotostream verwijderen.apNia schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:00:
Ik word een beetje schijtziek van dat iCloud gebeuren. Het loopt maar vol met foto's, maar ik kan met geen mogelijkheid het een beetje opruimen oid. Maar wel telkens de melding dat het vol zit. Zo stuurde ik vandeweek voor de lol een foto van een lul met een opplaksnor naar een vriend via Whatsapp. En nu zit ie vast in z'n photostream (hahahaha!)
Hebben jullie tips om dit een beetje te managen?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik ben reeds lang een HTC en android gebruiker en was wegens een mac aan het denken om bij de volgende smartphone update over te schakelen naar iOS ook daar en vroeg me af of niemand het scalen van tekst op het internet mist op de iPhone.
Dit vind ik super handig op android, internet pagina open, double tap en je tekst is aangenaam leesbaar. Ook voor mails e.d.
Of is er een optie om dit ook te hebben in iOS?
Volgens mij is dat gewoon standaard voor een touchscreen device (een degelijke that is).
Mails converteert ie trouwens automatisch al naar de juiste grootte (is in te stellen).
[ Voor 30% gewijzigd door RnB op 09-03-2012 16:54 ]
Dus je kan op een iphone ook gewoon op het internet double tap doen op het scherm en dan gaat die inzoomen en het scherm zo aanpassen dat je enkel naar boven en beneden moet scrollen en niet links en rechts?RnB schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:53:
Dat zit er gewoon in.
Volgens mij is dat gewoon standaard voor een touchscreen device (een degelijke that is).
Mails converteert ie trouwens automatisch al naar de juiste grootte (is in te stellen).
Want maat zen iphone deed dit niet, noch op internet, noch in zijn mails.
Dan moet je even wat duidelijker beschrijven wat je wilt, want double tappen zodat het goed leesbaar wordt, kan gewoon op iOS.
Wat jij misschien bedoelt is Reader, zoek zelf even op wat dat doet. Is een onderdeel van Safari die een webpagina als een soort chique pdf toont.
Double tap op het scherm en hij zoomt in (dit hebben ze allemaal) maar wat men HTC dan doet is alles zo bijsnijden van de internetpagina dat heel de pagina (in de breedte) er op staat.
Als je ze wilt lezen moet je gewoon naar beneden scrollen. Je moet niet links en rechts scrollen voor de tekst te lezen.
Ik maak wel ff een screenshot, want je bent nog onduidelijk. ik begrijp je niet helemaal.

Origineel

Na double tap
[ Voor 57% gewijzigd door RnB op 09-03-2012 18:17 ]
Fotostream telt niet mee in de iCloud opslag.AntraXxX schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:09:
[...]
Met iOS 5.1 kun je foto's uit je fotostream verwijderen.
( Heb ook een iPad(1) 32gb ) Draait OS 4.2.1 Nu de vraagjes ;
Met welke ( gratis ) App kan ik de iPhone laten "Tetheren" ??
Hoe kan ik evt. de standaard icoons zoals "Notities" weggooien ?
Hoe kan ik zo een mapje maken waarin ik meerdere apps kan doen ?
Heb al wat zitten stoeien en Google gebruikt. Wie o wie helpt aub deze iPhone newbie op weg
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:04:
Niet, dit is volgens mij niet mogelijk.
Hoe kan ik evt. de standaard icoons zoals "Notities" weggooien ?
Niet, dit is zonder Jailbreak niet mogelijk
Hoe kan ik zo een mapje maken waarin ik meerdere apps kan doen ?
Door een app icoontje lang aan te tikken, zodra hij begint te wiebelen, moet je hem over een ander icoontje slepen. Op die manier maakt hij automatisch een map.
Heb al wat zitten stoeien en Google gebruikt. Wie o wie helpt aub deze iPhone newbie op weg
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Niet, tenzij je wil jailbreaken.WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:04:
Ik heb nu net een iPhone3G 8gb overgenomen van een collega. Hiervoor had ik een ZTE Blade ( Android GSM ).
( Heb ook een iPad(1) 32gb ) Draait OS 4.2.1 Nu de vraagjes ;
Kan niet.Hoe kan ik evt. de standaard icoons zoals "Notities" weggooien ?
Druk op een icoontje, even vasthouden. De icoontjes beginnen te bewegen en dan kun je ze op elkaar slepen, waarna er een map wordt gevormd. Ik weet niet goed meer met welke softwareversie deze functionaliteit geïntroduceerd werd, maar als het niet werkt is je software en/of telefoon te oud.Hoe kan ik zo een mapje maken waarin ik meerdere apps kan doen ?
Ik kom zelf ook van Android (heb er nog steeds een als werktelefoon) en mis die functionaliteit ook, het is een soort automatische word-wrap. Je kun met een dubbeltab wel inzoomen met iOs, maar het werkt anders dan bij htc/android. Helaas kan dit dus niet.DaemonAngel schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:30:
Het is een functie die standaard op alle HTCs zat die ik had, zelfs men touch diamond had dit.
Double tap op het scherm en hij zoomt in (dit hebben ze allemaal) maar wat men HTC dan doet is alles zo bijsnijden van de internetpagina dat heel de pagina (in de breedte) er op staat.
Als je ze wilt lezen moet je gewoon naar beneden scrollen. Je moet niet links en rechts scrollen voor de tekst te lezen.
Al raak je er wel aan gewend.
Dit samen met flash fail zorgt er voor dat ik dan toch bij android ga blijven.
Gebruik het ding voor mail en op internet surfen en dan zijn dat wel 2 major zaken die ik zou missen
Android gaat je ook niet helpen met Flash, aangezien Adobe er ook mee ophoudtDaemonAngel schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:32:
Ok bedankt!
Dit samen met flash fail zorgt er voor dat ik dan toch bij android ga blijven.
Gebruik het ding voor mail en op internet surfen en dan zijn dat wel 2 major zaken die ik zou missen
Wel jammer want dat betekent dat de reclame bouwers waarschijnlijk ook zullen overstappen op HTML5
Flash binnen Google Chrome komt ook niet van Adobe af maar van Google zelf, dus voorlopig heeft Google geen reden om Flash uit de browser te kicken.GekkePrutser schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:36:
[...]
Android gaat je ook niet helpen met Flash, aangezien Adobe er ook mee ophoudt
Wel jammer want dat betekent dat de reclame bouwers waarschijnlijk ook zullen overstappen op HTML5
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Dit kan wel, met SBSettings (gejailbreakde iOS device) kun je gewoon icoontjes showen/hiden op Springboard
Ik mis het eigenlijk helemaal niet. Ik dacht het eens te proberen met mn Galaxy Tab: even een kast samenstellen op Ikea (eigenlijk het enige nuttige wat ik me van flash kan bedenken, de rest is alleen maar reclame). Dikke fail.
@Dylan, dat zegt hij ook, kan niet zonder jailbreak.
Wat rinkel zegt dus.
[ Voor 5% gewijzigd door RnB op 12-03-2012 13:51 ]
Persoonlijk baal ik er best wel van dat redelijk wat sites gewoon niet goed werken. De meeste problemen treden op met inlogschermpjes die oppoppen. Net als sommige digitale folders die niet te bekijken zijn. Mijn ervaring leert toch dat dat bij android net wat lekkerder werkt. Neemt niet weg dat ik nog erg blij ben met de iPhone.RnB schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:50:
Ik snap heel die heisa over het ontbreken van Flash ook niet, Apple heeft dat juist achterwege gelaten omdat Flash mobile een dikke FAIL is. Je gaat mij niet wijsmaken dat je op je Androidje veel plezier heb van Flash..
Wat rinkel zegt dus.
Jammer ook dat de browsercrashes nog steeds niet opgelost lijken. Pagina's die half laden. Ik haal vaak wallpapers van 4walled en deze site laadt dan bijvoorbeeld niet door. Hij geeft zeg maar de eerste 40 afbeeldingen weer en daarna is het over. Erg jammer.
Alternatieve browsers hebben ook weer hun nadelen met zaken die net niet lekker werken. Ik had stiekem gehoopt dat iOS 5.1 hier verbetering in zou brengen.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Apple zijn business model is zowat het sterkste op de markt, dus imo zal er wel een betere reden voor zijn.
Ik weet niet hoeveel plezier ik er van heb van die adjust tekst en van flash. Dit zou ik pas merken wanneer ik naar iOS switch en het dus niet meer heb. Al zijn dat twee zaken waar maten die Iphone hebben van het werk wel over klagen.
Ik kan me dat ook best voorstellen, aangezien het een enorme performance hog is. Op mijn laptop gebruik ik het ook liever niet (standaard ook geen Flash op OSX Lion btw).
Wat werkt lekkerder? Het is een beetje appels met peren vergelijken, aangezien de één Flash ondersteunt en de ander niet.BillSpaarbank schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:27:
[...]
Persoonlijk baal ik er best wel van dat redelijk wat sites gewoon niet goed werken. De meeste problemen treden op met inlogschermpjes die oppoppen. Net als sommige digitale folders die niet te bekijken zijn. Mijn ervaring leert toch dat dat bij android net wat lekkerder werkt. Neemt niet weg dat ik nog erg blij ben met de iPhone.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Inderdaad kijk dat je er in het begin last van had oke..maar om nu nog te gaan zeuren over die verouderde techniek..koop dan lekker een Android smartphone.RnB schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:50:
Ik snap heel die heisa over het ontbreken van Flash ook niet, Apple heeft dat juist achterwege gelaten omdat Flash mobile een dikke FAIL is. Je gaat mij niet wijsmaken dat je op je Androidje veel plezier heb van Flash..
Wat rinkel zegt dus.
Lekker non-argument. Zo lang bepaalde sites flash blijven gebruiken is het gewoon vervelend.NotSoSteady schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:29:
[...]
Inderdaad kijk dat je er in het begin last van had oke..maar om nu nog te gaan zeuren over die verouderde techniek..koop dan lekker een Android smartphone.
This space is occupied
Resultaat is dat bij de app Foto het Album nagenoeg leeg is.
Kijk ik echter op 'Plaatsen' dan zie ik wel alle foto's die ik gemaakt heb. Wanneer ik die foto's echter open hebben ze of een heel lage kwaliteit, of het geeft zwart beeld, of het geeft een wit scherm met kader waarin JPG staat.
Oude reservekopie terugzetten lost probleem op. Probleem is dan echter dat m'n reservekopie nogal oud is.
Foto's moeten echter nog ergens rondzweven is mij idee. iTunes geeft ook aan dat ik 5.3GB aan foto's heb op m'n iPhone. Maar waar? Via het programme iExplorer vind ik die 'oude' foto's ook niet.
Vervolgens meldt iCloud ook nog eens dat m'n online opslag vol is, terwijl ik Fotostream uit heb staan op iCloud.
Kortom ik ben beetje de weg kwijt wat nou waar opgeslagen staat.
Heb me er wel bij neergelegd dat ik die oude foto's niet meer heb, maar dan heb ik liever een ook schone app Foto, en die 5.3GB ruimte in iTunes zou dan opgeschoond moeten worden.
Iemand die dit probleem herkent?
edit: als volgt rigoreus opgelost.
In map Media/PhotoData alle bestanden Photos.sqlite verwijderd (4 stuks)
Vervolgens App Foto opnieuw gestart. Geeft nu de oude bestanden niet meer weer, ook niet op de landkaart.
Ook geeft iTunes goede aantal GB weer...
Vind 't wel best zo.
[ Voor 11% gewijzigd door Cheesy op 12-03-2012 23:27 ]
Ik verkoop mijn iphone4 en krijg dan een 4s.
Als ik die dus weer aanmeld bij iTunes dan heb ik mijn huidige programma's weer terug?
En hoe maak ik het makkelijkst een back-up van mijn iPhone4 die ik dan 1op1 kan terugzetten naar de 4s?
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Je kan ook de websites vragen om de website aan te passen, Flash is niet alleen misselijk makend voor de batterij duur, websites zelf hebben er ook alleen maar nadeel mee omdat de Google bot amper flash content kan lezen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het afgelopen jaar geen site meer heb bezocht die nog gebruikt maakt van Flash.BillSpaarbank schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:12:
[...]
Lekker non-argument. Zo lang bepaalde sites flash blijven gebruiken is het gewoon vervelend.
Als je dezelfde Apple ID gebruikt op je nieuwe iPhone dan worden alle gekochte applicaties daarop gesynchroniseerd; back-up met iTunes of iCloud, net wat je zelf wil.joskuiper schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:21:
Waarschijnlijk al genoemd in een van de topics, maar ik kan het niet vinden.
Ik verkoop mijn iphone4 en krijg dan een 4s.
Als ik die dus weer aanmeld bij iTunes dan heb ik mijn huidige programma's weer terug?
En hoe maak ik het makkelijkst een back-up van mijn iPhone4 die ik dan 1op1 kan terugzetten naar de 4s?
Je koopt een applicatie mbv je Apple-ID en die app mag je daarna op 5 andere iDevices zetten, maar alleen als je inlogt met het Apple-ID waarmee het gekocht is.jpbosk schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:48:
Is er eigenlijk een (officiele) mogelijkheid om een gekochte applicatie op meerdere telefoons te gebruiken? Bijvoorbeeld TomTom. Ik wil die eigenlijk maar 1 keer kopen, maar wellicht wel op mijn telefoon en die van mijn vrouw installeren. Kan dat? Ook zonder op beide telefoons standaard hetzelfde AppleID te gebruiken?
Dus jij mag TT ook op de iPhone van je vrouw zetten, maar dan niet met haar Apple-ID, maar met die van jouw.
Zelf heb ik TT op mijn iPhone, op die van mijn vrouw, op die van een vriendin en op mijn iPad staan.
Als er dan een nieuwe versie komt moet ik even inloggen met mijn Appple-ID en kan ik hem updaten.
[ Voor 12% gewijzigd door funske op 13-03-2012 11:53 ]
Have Fun Funske
manzonderdas schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:30:
vraagje; is er een gps voor iphone die geen internetverbinding nodig heeft? Zover ik weet heeft de nokia gps internet nodig om de locatie te bepalen, maar ik weet niet of dat ook zo is voor tomtom of dergelijke op iphone.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Verwijderd
Er zit nu wel een SIM-kaart in? 3G uitschakelen kan alleen in 5.1 (dus eerst updaten), je kunt wel bij Instellingen > Netwerk > Mobiele data uitschakelen. Dan verbruik je sowieso geen data.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:01:
Net een iPhone 4S 64GB gehaald in de Media Markt. Echter wacht ik nog op een telenet MicroSIM kaartje. De verkoopster waarschuwde me dat ik de dataverbinding moest uitzetten (3G dus) of anders zou ik een ferme rekening krijgen. Hoe zet ik 3G uit, ik vind het niet meteen op't net.
Verwijderd
Alle apps met een "+" teken in de App Store kunnen zowel op iPhone/iPod Touch als iPad worden geïnstalleerd en iedere aankoop kan op 5 iOS-devices worden gezet.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:16:
ik wil in de toekomst een iPad(new...) kopen, als ik nu imovie/iphoto download op m'n iPhone, kan ik die dan later ook op m'n iPad installeren?, of betaal ik dan opnieuw.
Denk dat ze bedoelde je mobiele data.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:01:
Net een iPhone 4S 64GB gehaald in de Media Markt. Echter wacht ik nog op een telenet MicroSIM kaartje. De verkoopster waarschuwde me dat ik de dataverbinding moest uitzetten (3G dus) of anders zou ik een ferme rekening krijgen. Hoe zet ik 3G uit, ik vind het niet meteen op't net.
Instellingen --> algemeen --> netwerk --> mobiele data uitzetten
Dan kan je wel gewoon bellen maar geen internet? En als je 3G uit wilt zetten maar toch EGDE snelheden wil behouden? niet mogelijk zeker?Brm-G schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:04:
[...]
Denk dat ze bedoelde je mobiele data.
Instellingen --> algemeen --> netwerk --> mobiele data uitzetten
Is het niet zo dat de App store kijkt naar jouw toestel/iPad versie om jouw een juiste versie voor te schotelen? Je download namelijk nooit een iPad versie op je iPhone bij apps die universeel zijn.Neefdave schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:46:
We krijgen inmiddels updates binnen van nieuwe apps die aangepast zijn voor de ipad 3 retina display. Er is al commotie over de grote van de bestanden dat die schrikbarend hoger zijn. Nu zit ik met een iphone 4s en heb ik niks aan die ipad 3 ondersteuning maar word wel opgezadeld met die extra mb's. Zit ik eigenlijk niet op te wachten...
Hier op de iphone 4s wordt ook net een update aangeboden door twitter. 'High resolution graphics for the Retina display on the new ipad' weet toch zeker dat ik de iphone versie heb want nog geen ipad in bezitNeefdave schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:46:
We krijgen inmiddels updates binnen van nieuwe apps die aangepast zijn voor de ipad 3 retina display. Er is al commotie over de grote van de bestanden dat die schrikbarend hoger zijn. Nu zit ik met een iphone 4s en heb ik niks aan die ipad 3 ondersteuning maar word wel opgezadeld met die extra mb's. Zit ik eigenlijk niet op te wachten...
Correct me if iam worng?,
Ik heb voor mijn vrouw gisteren een 4s gekocht, account aangemaakt voor de appstore en wat apps erop gezet/aangeschaft. Nu kan ik de app van nu.nl echt nergens in de appstore vinden.
Als ik via safari naar nu.nl/nu-iphone-app.html ga en ik op de link klik opent appstore/itunes met de melding aanvraag kan niet worden voltooid.
Iemand een idee
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ik zie 'm ook niet. Denk dat ie tijdelijk uit de App Store is, misschien vanwege een grote bug of update. Dan duurt het altijd even voordat de app weer wordt geaccepteerd door AppleRoeligan schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:05:
Hopelijk het juiste topic;
Ik heb voor mijn vrouw gisteren een 4s gekocht, account aangemaakt voor de appstore en wat apps erop gezet/aangeschaft. Nu kan ik de app van nu.nl echt nergens in de appstore vinden.
Als ik via safari naar nu.nl/nu-iphone-app.html ga en ik op de link klik opent appstore/itunes met de melding aanvraag kan niet worden voltooid.
Iemand een ideeOf is de app er uberhaupt niet meer (lijkt me sterk).
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Gisterenmiddag werkte alles naar behoren, bij de eerste bootup, mijn iCloud account ingesteld, en al mijn:
Contacten / Mails / Agenda's etc werden netjes geïmporteerd. Foto's die ik nam verschenen in de Camera roll én fotostream "sectie" Siri werkte eveneens.
In de avond heb ik moeten constateren dat Siri en fotostream ineens niet meer werkte. Ik kreeg onderstaande melding, en foto's die werden genomen werden enkel op de Camera Roll opgeslagen, en niet doorgevoerd naar de fotostream "sectie"
Na onderzoek op google las ik dat het waarschijnlijk te maken heeft met overbelaste servers, her en der een tip gevonden om de instellingen te resetten en de iPhone opnieuw te configureren.
Na de reset boot de iPhone weer alsof het de eerste keer is, zonder dat het overige data heeft betast.
Simelweg pincode invullen, landvoorkeuren, netwerk en dan iCloud configuratie. Hier gaat het dan ook al gelijk mis.
Iemand ervaring met dit probleem ? Ik maak hier op uit dat het om een probleem bij Apple gaat.
Echter het vreemde is, dat op mijn Mac, wel alle iCloud functies werken.
Uiteindelijk gekozen om de iCloud configuratie te skippen om toegang te krijgen tot iOS.
Ik dacht, dan maar een handmatig instellen.
Normaliter en ook gisterenmiddag is onderstaande afbeelding het menu onder iCloud.

Na het invoeren van mijn gegevens, ben ik echter beperkt tot het volgende.
Het spoor is me even bijster, ik heb de iPhone en iMac al meerdere keren reboot. iCloud instellingen aan en uitgezet op de iMac, iCloud online nagekeken voor de content van adresboek / mail / contacten en agenda.
En volgens Is it down right now ?, is iCloud up & running.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
YouTube: Plaza Arnhem 17-03-2012 WKND
Ik vind het heel erg netjes!
Ik krijg hem ingesteld als ik bij account -> anders kies. Maar dan moet ik hem handmatig openen om de e-mail binnen te krijgen. Ik wil de e-mail graag gepusht krijgen. Als ik kies voor een exchange account dan moet ik de server invoeren, ik heb echt geen idee wat ik hier in moet vullen. Bij gmail is dit m.google.nl, maar wat is dit bij @planet.nl ?? Iemand??
Heb webmail.kpnxchange.com en .nl al geprobeert, maar deze werken niet.
there's no tweak without the tweaker
Mijn vraag is, hoe krasgevoelig is het stukje hardware nu eigenlijk. Ik ga altijd zorgvuldig met mijn spullen om, en zet hem thuis ook graag in een dock, waardoor een hoesje vaak geen optie is.
Kan het kwaad om de telefoon in je broekzak te hebben, met daarnaast ook een paar pasjes en / of brief geld.
Wat zijn julile ervaringen ?
[ Voor 4% gewijzigd door Greatsword op 21-03-2012 11:44 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ik heb mijn 4S sinds de introductie en altijd zonder bescherming in mijn broekzak gedaan. Voorkant is nog in perfecte staat, achterkant heeft ongeveer 5 langere (1 cm) krassen en tientallen mini krasjes. Maar nogmaals: het valt niet eens op, tenzij je er echt naar zoekt...
zo een rubber lelijk ding erond ! ! xD
Dan kan je bij de mensen horen die apple producten kopen voor de enorm knappe style en die er dan de meest lelijke bescherming rond doen
Je kan wel gemakkelijk screenprotector op het scherm doen, wat niet opvalt.
Kan ook op de achterkant desnoods.
Ik denk niet dat planet aan exchange doet.. push e-mail zal dan ook niet werken met dat account..virtualJac schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:07:
Wie o Wie kan me helpen. Ik wil e-mail account instellen op een iPhone 4S. Het gaat echter om een @planet.nl adres.
Ik krijg hem ingesteld als ik bij account -> anders kies. Maar dan moet ik hem handmatig openen om de e-mail binnen te krijgen. Ik wil de e-mail graag gepusht krijgen. Als ik kies voor een exchange account dan moet ik de server invoeren, ik heb echt geen idee wat ik hier in moet vullen. Bij gmail is dit m.google.nl, maar wat is dit bij @planet.nl ?? Iemand??
Heb webmail.kpnxchange.com en .nl al geprobeert, maar deze werken niet.
Planet is tegenwoordig KPN, doet KPN hier ook niet aan? Moet voor SMTP en POP al kpnmail gebruiken, dus misschien een logische stap om hun exchange te gebruiken.Eswip schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:03:
[...]
Ik denk niet dat planet aan exchange doet.. push e-mail zal dan ook niet werken met dat account..
there's no tweak without the tweaker
Op de voorkant zou nog kunnen, maar achterop?
Imo nog steeds veel beter dan zo een lelijk rubber ding errond wat je iphone op een fisher price speeltje doet lijken xD
De helderheid van mijn scherm staat op 40%, bluetooth uit en alle lopende processen netjes afgesloten. 90% van de dag trekt de telefoon data via wifi (thuis en op de uni), tevens is er geen gebrek aan dekking (zoeken netwerk kost blijkbaar veel accu). Qua gebruik is het niet extreem te noemen, ik gebruik ik o.a. Drawsome, Spotify en Facebook. Bij elkaar zo'n uur tot anderhalf uur per dag.
Zou dit kunnen duiden op een serieus probleem met de accu? Ik verwacht niet dat de telefoon een week mee gaat (Zoals de oldschool 3310
Verwijderd
Standbyverbruik is niet echt schokkend. 8 uur tegenover 10%. Een dag zou dan 30% kosten. Een dag standby is mij nog niet gelukt trouwens, aangezien ik er altijd wel aanzit met mijn klauwen.
3G dataverkeer heb ik heel af en toe aan, WiFi altijd. Bluetooth staat uit en heb iCloud aanstaan, met daarnaast nog 2 emailaccounts die op push zijn ingesteld. Een dag verbruik ziet er bij mij ongeveer zo uit:
16 uur standby, 20% verlies. Uurtje gamen, nog eens 20% - om en nabij toch wel een uur of 3 internetten (ook twitter, en uitzending gemist of youtube), is nog eens 30% verlies. Plus een uur of 2 muziek luisteren terwijl ik aan het surfen ben, neemt niet echt veel verbruik in - maximaal 10% schat ik. Dat is 80% bij elkaar.
Dus bij redelijk veel gebruik, 's ochtends om 8 uur van de lader, en om 12 uur 's avonds gewoon nog 20% over. Soms game ik niet, of heel kort - dan schiet er zo nog 20% extra over op een dag. Al wordt dat soms dan weer deels ingehaald door een extra uurtje surfen.
Af en toe een foto nemen slurpt ook niet al te veel energie. Echter heb ik een tijdje terug op 1 dag ruim 200 foto's genomen (en een stuk of 4 video's van een minuutje), maar dan is het ook wel afgelopen na een uur of 6. Anyway, ik ben hier erg blij mee. Zoals gezegd hebben we hier 2 iPhones, bij beide is dit verbruik van toepassing. Echter, bij mijn toestel na de 5.1 update OTA haalde ik die 10% verbruik voor een uurtje internetten bij lange na niet. Na een paar resets was ik wel weer terug op het oude niveau.
En nogmaals, dit heb ik niet echt getest allemaal, maar dit zijn zo mijn bevindingen in mijn dagelijkse gebruik (en dat van mijn vriendin).
Edit: Hiervoor had ik een SGS 1. Met alle opties uit (GPS, WiFi, 3G, Bluetooth etc.) en met een dagelijks gebruik waarvan de tijden hierboven gehalveerd kunnen worden zat ik ook op 15-20% aan het einde van de dag. Toen moest ik echt elke keer checken of ik niet iets aan had laten staan, anders haalde ik de dag ook niet. Bij de iPhone doe ik dit eigenlijk nooit.
Edit 2: Applicaties sluit ik op mijn iPhone niet, alleen games.
Edit 3: Brightness staat op 50% met Auto-Brightness aan.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2012 19:30 . Reden: Info toegevoegd. ]
Er zijn gewoon zoveel instellingen en gebruikerspatronen dat het haast onmogelijk is om te zeggen of de accu wel of niet goed z'n werk doet. Misschien is een paar keer resetten geen gek idee.
In stand-by 10% per 8 uur verliezen is toch best wel schokkend. Met mijn iPhone 4 gaat er normaal gesproken (als ik 's avonds naar bed ga met 100% en ik sta 's ochtends op) hooguit een paar procent af, als het al niet 99% of 100%.Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:22:
Ik heb dit niet echt getest - heb wel inzicht in mijn gebruik. Ik heb hier 2 iPhones (beide 4S met 5.1) en op beide toestellen op WiFi kan ik ongeveer een uurtje internetten tegenover 10% batterijverbruik. Dan zit daar gewoon random webpages/nieuwssites lezen, en ook een aantal streams kijken (zoals uitzending gemist). Echter, bij een spelletje ligt dit gebruik hoger, afhankelijk van de kracht die nodig is voor een specifiek spel, ga ik er altijd vanuit 30 minuten gamen tegenover 10% batterijverbruik. Muziek is een ander verhaal - geen idee wat bij mij het verbruik is, ik schat op zo'n 2,5 uur tegenover 10%, al is dat misschien erg ruim genomen.
Standbyverbruik is niet echt schokkend. 8 uur tegenover 10%. Een dag zou dan 30% kosten. Een dag standby is mij nog niet gelukt trouwens, aangezien ik er altijd wel aanzit met mijn klauwen.
3G dataverkeer heb ik heel af en toe aan, WiFi altijd. Bluetooth staat uit en heb iCloud aanstaan, met daarnaast nog 2 emailaccounts die op push zijn ingesteld. Een dag verbruik ziet er bij mij ongeveer zo uit:
16 uur standby, 20% verlies. Uurtje gamen, nog eens 20% - om en nabij toch wel een uur of 3 internetten (ook twitter, en uitzending gemist of youtube), is nog eens 30% verlies. Plus een uur of 2 muziek luisteren terwijl ik aan het surfen ben, neemt niet echt veel verbruik in - maximaal 10% schat ik. Dat is 80% bij elkaar.
Dus bij redelijk veel gebruik, 's ochtends om 8 uur van de lader, en om 12 uur 's avonds gewoon nog 20% over. Soms game ik niet, of heel kort - dan schiet er zo nog 20% extra over op een dag. Al wordt dat soms dan weer deels ingehaald door een extra uurtje surfen.
Af en toe een foto nemen slurpt ook niet al te veel energie. Echter heb ik een tijdje terug op 1 dag ruim 200 foto's genomen (en een stuk of 4 video's van een minuutje), maar dan is het ook wel afgelopen na een uur of 6. Anyway, ik ben hier erg blij mee. Zoals gezegd hebben we hier 2 iPhones, bij beide is dit verbruik van toepassing. Echter, bij mijn toestel na de 5.1 update OTA haalde ik die 10% verbruik voor een uurtje internetten bij lange na niet. Na een paar resets was ik wel weer terug op het oude niveau.
En nogmaals, dit heb ik niet echt getest allemaal, maar dit zijn zo mijn bevindingen in mijn dagelijkse gebruik (en dat van mijn vriendin).
Edit: Hiervoor had ik een SGS 1. Met alle opties uit (GPS, WiFi, 3G, Bluetooth etc.) en met een dagelijks gebruik waarvan de tijden hierboven gehalveerd kunnen worden zat ik ook op 15-20% aan het einde van de dag. Toen moest ik echt elke keer checken of ik niet iets aan had laten staan, anders haalde ik de dag ook niet. Bij de iPhone doe ik dit eigenlijk nooit.
Edit 2: Applicaties sluit ik op mijn iPhone niet, alleen games.
Edit 3: Brightness staat op 50% met Auto-Brightness aan.
En dan heb ik push e-mail, een hoop apps die gegevens willen pushen, etc.
Ik haal ongeveer in totaal 5 á 6 uur puur gebruik met m'n iPhone.
Verwijderd
En 10% per uur bij normaal gebruik is vrij standaard: aflevering Man Bijt Hond kijken, tweakers.net lezen, app downloaden - met misschien een klein spelletje ertussen door waardoor die 10% misschien naar 11 of 12% stijgt. Dit is iets dat ik kan bevestigen omdat ik bij dit gebruik de % balk kan zien afnemen en de tijd kan zien.
Wat misschien ook bijdraagt aan de standbytijd, ik woon in Thailand, buiten is het 35 graden. Binnen veelal airco rond de 25 graden. Echter even buiten in het zonnetje lopen, en de telefoon wordt gloeiend heet, waarna hij eenmaal binnen, weer heel rap afkoeld. Niet een erg stabiele omgeving om topprestaties te halen. Echter in Nederland is het in de winter natuurlijk ook klooien met de kou.
Ik haal bij 16 uur standby ongeveer 7 tot 8 uur gebruik volgens het Usage schermpje in de Settings. Echter met een paar spellen neemt dit snel af, met alleen muziek juist het tegenovergestelde. En ja, zoals je hieruit kunt opmaken, ik gebruik de iPhone erg veel - de laptop staat stof te happen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2012 00:47 . Reden: Info toegevoegd. ]
- Ik vermoed dat ze weer de A5 chip gaan gebruiken (want de extra grafische performance van de A5X chip verbruikt te veel stroom en is daarnaast niet nodig qua grafische kracht)
- Apple het is gelukt om batterij met een hoge dichtheid te krijgen (de batterij in de nieuwe iPad is ampper dikker dan de iPad 2, maar wel een 70% krachtigere batterij)
Als ze al een A6 chip gaan gebruiken, kan ik me niet inbeelden dat dit wederom op een 45 nm lijn wordt geproduceerd. Het verbruik zal dan dus zoiezo omlaag gaan. Als ze dan ook nog eens van de Cortex A15 architectuur gebruik maken en dezelfde kloksnelheden hanteren, gaat het verbruik nog lager.
Iemand dit probleem ook al eens gehad?
Edit: Net even de App Gyroscope gedownload, dit onderdeel lijkt redelijk van slag.
Er zit denk ik niets anders op dan Apple te bellen. Ik heb de iPhone 4 S 16GB pas sinds woensdag, ik hoop niet dat ik een refurbished krijg nu. Iemand hier ervaring mee? Binnen 5 dagen defect lijkt me een DOA toch?
[ Voor 34% gewijzigd door Jumpman op 26-03-2012 10:45 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Voor zover ik op internet kan vinden kun je de gyroscoop of accelerometer niet (softwarematig) kalibreren. Softwareherstel zal dus waarschijnlijk ook niet veel uithalen.Jumpman schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:12:
Er zit denk ik niets anders op dan Apple te bellen. Ik heb de iPhone 4 S 16GB pas sinds woensdag, ik hoop niet dat ik een refurbished krijg nu. Iemand hier ervaring mee? Binnen 5 dagen defect lijkt me een DOA toch?
Met terugsturen naar Apple heb ik zelf hele goede ervaringen (zowel iPhone 4S als MacBook Pro). Inderdaad een soort DOA procedure en je krijgt direct een nieuwe toegestuurd, normale levertijd dus. Geen refurbished unit. Je wordt vervolgens gebeld voor een afspraak met een vervoersbedrijf (DHL meen ik) om het oude apparaat bij je thuis op te halen
[ Voor 11% gewijzigd door jelle. op 26-03-2012 10:58 ]
Drawsome is nogal een flinke accuvreter. Als ik die een half uurtje gebruik kost dat soms wel 25% van m'n accu... Zou dat het kunnen zijn?jens17 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 17:41:
De accu van mijn nog geen maand oude Iphone 4s houdt het nieteens één dag vol. Nu (half 6) is de batterij al dood.![]()
De helderheid van mijn scherm staat op 40%, bluetooth uit en alle lopende processen netjes afgesloten. 90% van de dag trekt de telefoon data via wifi (thuis en op de uni), tevens is er geen gebrek aan dekking (zoeken netwerk kost blijkbaar veel accu). Qua gebruik is het niet extreem te noemen, ik gebruik ik o.a. Drawsome, Spotify en Facebook. Bij elkaar zo'n uur tot anderhalf uur per dag.
Zou dit kunnen duiden op een serieus probleem met de accu? Ik verwacht niet dat de telefoon een week mee gaat (Zoals de oldschool 3310), maar amper 9uurtjes is wel triest te noemen. Iemand ideeën hierover?
Het rare is, ik heb drie keer een reboot gedaan, nog steeds het probleem.Jumpman schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:12:
Hmmm, ik heb mij iPhone 4 S 16GB nog geen week en nu al een apart probleem. Sinds vanmorgen springen alle Apps als E-mail, Safari en Facebook meteen na opstarten in landcape mode. Dit is alleen tegen te gaan door twee keer op de Home button te drukken en de portrait mode te locken, zet ik de lock uit schiet alles meteen weer op landscape, ook al houd je de iPhone 4 S in portrait vast. Ik heb al een reboot gedaan, dit lost niets op. Software kan ik nu niet op nieuw installeren.
Iemand dit probleem ook al eens gehad?
Edit: Net even de App Gyroscope gedownload, dit onderdeel lijkt redelijk van slag.
Edit: geupdate naar iOS 5.1 en nog steeds het probleem. De iPhone is dus DOA.
Nu hang ik net op met Apple, en lijkt het weer te werken.
De App Gyroscope lijkt nog wel raar te doen, vanavond even naast mijn iPhone 4 32GB houden.
[ Voor 70% gewijzigd door Jumpman op 26-03-2012 16:55 ]
werkt dit wel?funske schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:51:
[...]
Je koopt een applicatie mbv je Apple-ID en die app mag je daarna op 5 andere iDevices zetten, maar alleen als je inlogt met het Apple-ID waarmee het gekocht is.
Dus jij mag TT ook op de iPhone van je vrouw zetten, maar dan niet met haar Apple-ID, maar met die van jouw.
Zelf heb ik TT op mijn iPhone, op die van mijn vrouw, op die van een vriendin en op mijn iPad staan.
Als er dan een nieuwe versie komt moet ik even inloggen met mijn Appple-ID en kan ik hem updaten.
Mijn zwager heeft een iPod Touch en mijn schoonvader een iPad.
Mijn zwager heeft Pages gekocht op zijn iPod en vervolgens met zijn persoonlijke ID ingelogd op de iPad van mijn schoonvader, Pages geinstalleerd, en daarna uitgelogd en weer ingelogd met het ID van mijn schoonvader.
Als hij Pages wil openen wordt hij direct weer afgesloten.
Dit zal dus in theorie wel moeten lukken?
...less is more
Ik weet alleen dat app's die ik gekocht heb op de iPhone van mijn vrouw en die van haar vriendin prima werken.
Alleen als er een nieuwe versie komt, gebruiken ze even mijn Apple-ID om die app te updaten.
En ja dus, in theorie moet het werken.
Have Fun Funske
Heeft Apple iets gedaan dan? En hoezo doet die app raar? Het is sowieso best bijzonder, Het ding door hoort gewoon te draaien (net als een echte gyroscope). Dus niet teveel naar het plaatje kijken, maar alleen naar de graden die bovenin staan. Die horen te veranderen naar aanleiding van hoe je de telefoon beweegt.Jumpman schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:59:
[...]
Het rare is, ik heb drie keer een reboot gedaan, nog steeds het probleem.
Edit: geupdate naar iOS 5.1 en nog steeds het probleem. De iPhone is dus DOA.
Nu hang ik net op met Apple, en lijkt het weer te werken.![]()
De App Gyroscope lijkt nog wel raar te doen, vanavond even naast mijn iPhone 4 32GB houden.
De Gyroscope slaat af en toe echt op hol. Ook in de Compass applicatie kan je dit mooi zien. Als hij op hol sloeg gaf hij zo'n 180 graden 'uit het lood' weer zeg maar.jpbosk schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:52:
[...]
Heeft Apple iets gedaan dan? En hoezo doet die app raar? Het is sowieso best bijzonder, Het ding door hoort gewoon te draaien (net als een echte gyroscope). Dus niet teveel naar het plaatje kijken, maar alleen naar de graden die bovenin staan. Die horen te veranderen naar aanleiding van hoe je de telefoon beweegt.
Vandaag wordt de oude iPhone 4 S 16GB opgehaald en wordt er een nieuwe geleverd.
Verwijderd
Misschien moet je even rondkijken wat men vraagt/betaald voor een 4. Ik krijg het idee dat men liever bespaard door een 4 te nemen i.p.v. een 4s.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:03:
Wat is een realistische prijs voor een tweedehands iPhone 4S 16GB? Ik probeer die van mij al een week te verkopen maar het lukt nietdus ik zit te hoog met mijn prijs (480) of er is gewoon geen interesse in de iPhone 4S? Iemand ervaring?
Verwijderd
Heb ik inderdaad gedaan en zag dat een 4 voor gemiddeld 375-400 wegging. Ik zal mijn prijs wel iets verlagen en mijn advertentie op marktplaats dagtopper maken, dan zie ik het wel.jens17 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:15:
[...]
Misschien moet je even rondkijken wat men vraagt/betaald voor een 4. Ik krijg het idee dat men liever bespaard door een 4 te nemen i.p.v. een 4s.
De app is inderdaad tijdelijk uit de appstore gehaald.Roeligan schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:05:
Hopelijk het juiste topic;
Iemand een ideeOf is de app er uberhaupt niet meer (lijkt me sterk).
Het was me al opgevallen dat de NU.nl app altijd crashte als ik m opstartte, in dit artikel staat dat dit komt als je de locatievoorzieningen uit hebt staan. Ik heb net de locatievoorzieningen aangezet en de app start inderdaad op. Zet ik 'm uit, crasht de app
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Check het vraag en aanbiedingen forum.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:17:
[...]
Heb ik inderdaad gedaan en zag dat een 4 voor gemiddeld 375-400 wegging. Ik zal mijn prijs wel iets verlagen en mijn advertentie op marktplaats dagtopper maken, dan zie ik het wel.
Momenteel zoekt er iemand een iphone 4s in goede staat voor 450 euro.
Dus ik vermoed dat je wel 480 euro voor je iphone zult krijgen.
Persoonlijk vind ik dit geen slechte prijs voor een toestel dat 580 euro kost minimum, in Belgie zelfs minimum 628 euro.
Dus je doet er 100 euro af, wat veel is voor een apple product (cfr ipad 2 die verkocht wordt voor 300 euro minimum)
Ik zou dit bedrag er wel voor geven . . . dus vind het raar dat niemand hem koopt.
Jammer genoeg ben ik een android fan (vader heeft net een iphone 4s en vind hem toch niet mijn ding) dus ik ga mijn geld aan de htc one S uitgeven :-)
Nog veel geluk!
Verwijderd
Bedankt voor je reactie! Heb de prijs verlaagd naar 475 wat ik persoonlijk zeer redelijk vind! We gaan het zien.DaemonAngel schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:40:
[...]
Check het vraag en aanbiedingen forum.
Momenteel zoekt er iemand een iphone 4s in goede staat voor 450 euro.
Dus ik vermoed dat je wel 480 euro voor je iphone zult krijgen.
Persoonlijk vind ik dit geen slechte prijs voor een toestel dat 580 euro kost minimum, in Belgie zelfs minimum 628 euro.
Dus je doet er 100 euro af, wat veel is voor een apple product (cfr ipad 2 die verkocht wordt voor 300 euro minimum)
Ik zou dit bedrag er wel voor geven . . . dus vind het raar dat niemand hem koopt.
Jammer genoeg ben ik een android fan (vader heeft net een iphone 4s en vind hem toch niet mijn ding) dus ik ga mijn geld aan de htc one S uitgeven :-)
Nog veel geluk!
Dit topic is gesloten.