Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:47

Reley

Zoom Zoom

Jo-re-mi schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:40:
[...]

offtopic:
Nee. Kruizen op de gevel?
offtopic:
Iets met 'Quality in everything we do' dan? :p

Sinds vorige week ook een Iphone 4s van de baas.
Heb een witte 16gb gekozen. Een BB was ook keuzemogelijkheid maar wilde eens wat anders.
Moet zeggen, bevalt best.
Qua snelheid en dergelijke is die 4s echt snel en reageert goed. Voelt degelijk aan en er zijn genoeg apps voor te vinden. Echter zal ik hem puur zakelijk gebruiken dus zal er geen rare apps opzetten. Jailbreak mag ook niet.
Tot op heden best tevreden. Een hele verbetering tegenover mijn oude BB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:19

vooghel

Cunning linguist

Werkt Good een beetje als mail-app?

offtopic:
Omdat ik al een iPhone 4 heb, heb ik voor zakelijk een BB gekozen.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:47

Reley

Zoom Zoom

Tja tis niet ideaal. Roept als je mail hebt, maar laat niets zien behalve een counter op het icoontje. Als je Good dan opent, dan moet hij eerst weer connecten met de servers voor je de mail ziet....
je kan ook niet eens een ander beltoontje laten klinken. Good heeft 1 toontje, that's it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Sinds gisteren weer een iPhone 4s, maar wat een ramp zeg. Al 4 keer is hij helemaal vast gelopen sinds vanmorgen. 1x zelfs dat ie alleen maar in DFU ging, 2x bij Twitter en Facebook en 1x bij het binnen komen van een SMS. Dat had ik niet met mijn oude 4. Verder leuk apparaatje hoor, maar dit vind ik echt mega waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

chrisr5gt schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:25:
Sinds gisteren weer een iPhone 4s, maar wat een ramp zeg. Al 4 keer is hij helemaal vast gelopen sinds vanmorgen. 1x zelfs dat ie alleen maar in DFU ging, 2x bij Twitter en Facebook en 1x bij het binnen komen van een SMS. Dat had ik niet met mijn oude 4. Verder leuk apparaatje hoor, maar dit vind ik echt mega waardeloos.
Probeer iOS 5 er weer eens opnieuw op te zetten.
Van deze problemen heb ik totaal geen last!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Net gedaan en tevens een Jailbreak gedaan. Even zien wat er nu gebeurt.

\\Edit: dat rotding blijft maar vastlopen. Ik begin er echt sch**tziek van te worden. Nu weer een restore doen en morgen voor de zekerheid de sim maar even swappen.

[ Voor 54% gewijzigd door chrisr5gt op 08-02-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Vandaag een iPhone dock besteld,
Hopelijk geen geld verspilling. Ben benieuwd :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:17
HardCoreGamer schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:23:
Vandaag een iPhone dock besteld,
Hopelijk geen geld verspilling. Ben benieuwd :)
Waar en wat heeft het mogen kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:27
Aloys schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:48:
Hallo mede-iPhone gebruikers :) .

Ik heb een probleempje met m'n iPhone 4. Als ik op de powerknop druk gaat dit erg zwaar en er is geen klikje. Ik heb geen idee waardoor dit is gekomen, gisteren merkte ik het opeens op. Ik ben altijd heel netjes met m'n iphone om gegaan, altijd in een hoedje etc. Iemand enige idee wat dit kan zijn? Ik heb al geprobeerd om met een penceel rommel onder de knop weg te vegen, maar dat helpt niets. (Je lijkt ook niet onder de knop te kunnen komen.
Probeer dit eens: http://www.iphoneclub.nl/...beer-deze-procedure-eens/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hij heeft het over de powerknop en niet over de homebutton }:O

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
ahum :+ ..u heeft gelijk..nou ja..misschien hebben anderen er wat aan.
Just trying to help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjowij
  • Laatst online: 29-08 14:19
Heb sinds 2 weken m'n 1e iPhone (4s). Ben er uiterst gelukkig en tevreden mee. Wat een fijn apparaat!

Heb een video geschoten met de iPhone (2 GB), maar ik heb geen idee hoe ik deze naar m'n pc (Windows XP) over kan zetten.
Iemand enig idee? Tips zijn zeer welkom!
Dank!

[ Voor 3% gewijzigd door sjowij op 09-02-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Heeft iemand hier nog een aanrader waar ik mijn telefoon zal laten verzekeren? Ik ben hard op zoek maar ik doe het liever niet via vodafone zelf :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Nipje schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:10:
Heeft iemand hier nog een aanrader waar ik mijn telefoon zal laten verzekeren? Ik ben hard op zoek maar ik doe het liever niet via vodafone zelf :O
Ik heb mijn i4 verzekerd (abbo bij Vodafone - telefonisch besteld bij Vodafone) in de winkel van t-mobile, dat is mogelijk aangezien zij werken met ProAssist, heb het verzekerd in november 2010. Tot nu toe tevreden, alleen vond mijn eerste reparatie te lang duren, 5 weken |:(, sindsdien niet meer opgestuurd maar nog wel verzekerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:26
Ik heb de iPhone opnieuw geinstalleerd zonder backup, en whatsapp weer ingesteld. Nu ben ik wel benieuwd naar die werking daarvan, want nu moest ik alleen me telefoonnummer weer invullen en zonder activatie code was het ingesteld. Kijkt whatsapp naar het telefoonnummer wat in de telefoon zit en checkt of dat telefoonnummer al bestaat in de database van whatsapp?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Nipje schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:10:
Die kun je verzekeren bij de ANWB en Unigarant. Ik heb bij Unigarant €25,74 betaald.
En dat is de premie inclusief alles voor 1 heel jaar!!
Opgegeven waarde €599! Dat is ook wat ik betaald heb bij Apple.

[ Voor 7% gewijzigd door funske op 10-02-2012 10:09 ]

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

sjowij schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:59:
Heb sinds 2 weken m'n 1e iPhone (4s). Ben er uiterst gelukkig en tevreden mee. Wat een fijn apparaat!

Heb een video geschoten met de iPhone (2 GB), maar ik heb geen idee hoe ik deze naar m'n pc (Windows XP) over kan zetten.
Iemand enig idee? Tips zijn zeer welkom!
Dank!
iTunes? Dropbox?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Sinds kort bel ik weer met m'n iPhone.
De Blackberry gaat in het onderste laatje nu ik mijn zakelijke simkaart in mijn iPhone kan gebruiken.
Eindelijk weer eens 1 telefoon waarmee ik dan ook normaal gebruik kan maken van internet en handige apps.

Wat ik echter nu wel weer merk is dat ik (ondanks een hoesje dat om de zij- en achterkant zit) wanneer ik de telefoon oppak zie dat het bereik ineens minder wordt.

Ik heb hier meer last met mijn KPN simkaart dan met de TMobile sim.
het vervelende is dat ik er vooral thuis erg veel last van heb (dan gaat het bereik van 2 a3 streepjes naar 1 streepje). Leg ik de telefoon op tafel dan zijn het 3 streepjes, zodra ik hem vastpak wordt dat er 1.

Zit er nog verschil in hoesjes die de iPhone better beschermen tegen dit soort ontvangstverslechtering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:18:
Ik maak nu wat bizars mee, dit moet ik echt even delen!

Stuur ik na telefonisch contact met Van Leliveld Services in Utrecht mijn iPhone 4 op voor reparatie (homeknop reageert niet), na dagen wachten maar eens gebeld hoe het ervoor staat...

Krijg je doodleuk te horen: We gaan er niet eens aan beginnen, we zijn maar met z'n tweeen en het is teveel werk, een hele stapel gaat onbehandeld terug.

Met stomheid geslagen was ik! Op de vraag of ik mijn geld terug kreeg voor het verzekerd verzenden antwoordde ze: nee want wij moeten het nu weer verzekerd aan je terugsturen dus dan staan we quitte... Na protest en haar uitleggen dat het geen kwestie van quitte staan is maar dat ik onnodig kosten heb gemaakt terwijl ze mij zelf hadden geadviseerd om hem op te sturen viel het kwartje nog niet en wenste ze me een fijn weekend.

Oftewel een kleine 20 euro armer, mn iPhone nu al een week kwijt en hopen dat ik hem (met nog steeds een gare home knop) snel terug krijg...

Dus iedereen die z'n iPhone daar nu heeft liggen, ben benieuwd of die van jou wel gemaakt gaat worden ;) Voor degene die van plan zijn hem op te sturen: ik denk dat het de moeite niet is...
Die gasten zijn hun Apple Service Center licentie kwijt. Reageren op e-mail zijn ze ook maar mee opgehouden. Kutbedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:03

NSG

Je weet niks!

Ik heb sinds gisteren een iPhone 4S 16GB in het wit.

Nou wilde ik gisterenavond even de camera testen in mijn slaapkamer met gordijnen dicht (dus zo donker mogelijk).

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4f34fcd431375/4f34fcd430faa-foto_1.thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4f34fcf8cc112/4f34fcf8cbd2c-foto_2.thumb.jpg

De foto's zeggen genoeg neem ik aan :( Ook als ik film met flits aan, heb ik constant die waas. Iemand die dit herkent?

En dan nog iets, automatische helderheid lijkt niet te werken. Als ik de helderheid op het laagst zet en dan op automatisch word hij misschien 1/100 lichter maar zelfs als de zon er vol op schijnt blijft het scherm donker.

[ Voor 3% gewijzigd door NSG op 10-02-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Enes_81 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:24:
En dan nog iets, automatische helderheid lijkt niet te werken. Als ik de helderheid op het laagst zet en dan op automatisch word hij misschien 1/100 lichter maar zelfs als de zon er vol op schijnt blijft het scherm donker.
Dat is toch logisch? Zet hem eens halverwege en kijk dan nog eens.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

BillSpaarbank schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:29:
[...]

Dat is toch logisch? Zet hem eens halverwege en kijk dan nog eens.
Nee, ik vind dat niet logisch. Automatische helderheid zou de manuele helderheidsbalk volledig moeten negeren lijkt mij? Zo is het bij mijn HTC Incredible S wel.

Maar ook als ik deze balk in het midden zet en dan op automatisch lijkt er ook niet veel automatisch te gebeuren. Ik verwacht niet dat hij elke seconde de helderheid aan gaat lopen passen, maar wel dat het scherm buiten in de zon feller word en in een donker magazijn donkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Hmm ik denk dat meer mensen dit hebben maar ik ga het toch vragen:

ik heb sinds een paar dagen een iPhone 4s maar de trilfunctie lijkt heel anders dan de iPhone 4. Hij trilt harder en het klinkt net alsof er iets los zit ofzo (als ik google op dit probleem kom ik ONTZETTEND veel topics tegen met mensen die dit probleem hebben). Zijn er hier meer die dit hebben opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Nipje schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:01:
Hmm ik denk dat meer mensen dit hebben maar ik ga het toch vragen:

ik heb sinds een paar dagen een iPhone 4s maar de trilfunctie lijkt heel anders dan de iPhone 4. Hij trilt harder en het klinkt net alsof er iets los zit ofzo (als ik google op dit probleem kom ik ONTZETTEND veel topics tegen met mensen die dit probleem hebben). Zijn er hier meer die dit hebben opgemerkt?
Al heel vaak teruggekomen in dit topic.
Dat is de autofocus van de camera die dan los zit. Heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Jo-re-mi schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:00:
[...]

Al heel vaak teruggekomen in dit topic.
Dat is de autofocus van de camera die dan los zit. Heb ik ook.
Hmm oké :). Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:48

RnB

Nou wilde ik gisterenavond even de camera testen in mijn slaapkamer met gordijnen dicht (dus zo donker mogelijk).

Resultaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

De foto's zeggen genoeg neem ik aan :( Ook als ik film met flits aan, heb ik constant die waas. Iemand die dit herkent?

Het lijkt wel alsof je lens vies is. Dat heb je neem ik aan al gecheckt?
Ik heb met flits wel een soort waas, maar dat komt door de weerspiegeling van de flits in de behuizing. Maar de waas die ik heb, is zeer geleidelijk en over heel de foto, bij jou is het net een vlek.
Heb je overdag ook een vlek in je foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

RnB schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:35:
[...]

Het lijkt wel alsof je lens vies is. Dat heb je neem ik aan al gecheckt?
Ik heb met flits wel een soort waas, maar dat komt door de weerspiegeling van de flits in de behuizing. Maar de waas die ik heb, is zeer geleidelijk en over heel de foto, bij jou is het net een vlek.
Heb je overdag ook een vlek in je foto's?
Nee, overdag heb ik nergens last van. Ga het vanavond maar nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Laatst online: 05-01-2022
Gebruik je iets van een hoesje met een glimmende rand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Laatst online: 09-09 12:44
Enes_81 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:39:
[...]

Nee, ik vind dat niet logisch. Automatische helderheid zou de manuele helderheidsbalk volledig moeten negeren lijkt mij? Zo is het bij mijn HTC Incredible S wel.

Maar ook als ik deze balk in het midden zet en dan op automatisch lijkt er ook niet veel automatisch te gebeuren. Ik verwacht niet dat hij elke seconde de helderheid aan gaat lopen passen, maar wel dat het scherm buiten in de zon feller word en in een donker magazijn donkerder.
Die "Pas automatisch aan" werkt binnen een bepaalde marge van de helderheid waar je hem op zet. Dus als je de helderheid extreem laag wilt hebben dan moet je dat handmatig doen. Ik heb 'm rond driekwart en laat automatisch aanpassen en daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Nou vanavond weer foto's gemaakt met flits aan en ik heb nu geen last van een waas in de foto's. Dus ik denk dat het stof is geweest :p Ook begrijp ik nu hoe de automatische helderheid van de iPhone werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, iPhone gejat vannacht. Staat natuurlijk al gelijk uit, want ik kan hem niet meer traceren via Findmyphone.

Inmiddels aangifte gedaan bij de politie, waaronder registratie van het IMEI nummer. Zijn er ook nog goede sites in omloop waar dat nummer gemeld kan worden aan consumenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Via Vodafone kan je nog redelijk betaalbaar (119 euro / 22,50 p/m) een Iphone 3gs nemen.
Nu ben ik aan het kijken voor m'n ouders, die willen ook met de tijd mee maar geen goud geld uitgeven.
De een is 55+ met veel elektronica affiniteit en de ander 65+ met bar weinig affiniteit, daarom lijkt Android me lastig, als ze beiden dezelfde hebben helpen ze elkaar ook nog een beetje.

Anders kom je op Android toestellen uit als de HTC Explorer etc qua budget, of op andere toestellen via winkels, maar de ratings van dit soort winkels zijn gewoon beroerd.

Zitten er serieuze nadelen aan de 3GS?
Geschikt of Ongeschikt? ;)

Zelf heb ik een Nokia E71 van de zaak, dus erg veel hulp ben ik niet :P

[ Voor 30% gewijzigd door Vandread op 11-02-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Aloys schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:48:
Hallo mede-iPhone gebruikers :) .

Ik heb een probleempje met m'n iPhone 4. Als ik op de powerknop druk gaat dit erg zwaar en er is geen klikje. Ik heb geen idee waardoor dit is gekomen, gisteren merkte ik het opeens op. Ik ben altijd heel netjes met m'n iphone om gegaan, altijd in een hoedje etc. Iemand enige idee wat dit kan zijn? Ik heb al geprobeerd om met een penceel rommel onder de knop weg te vegen, maar dat helpt niets. (Je lijkt ook niet onder de knop te kunnen komen.
Inmiddels ben ik bij twee winkels langs geweest.

Eerst bij de iCentre in Groningen, die melden mij dat ze het een raar probleem vonden wat gewoon maar verholpen moest worden met een nieuwe (ruil/refurbished) iPhone 4. Helaas heb ik mijn iPhone daar niet aangeschaft, dus konden ze mij niet verder helpen.

Vervolgens naar de T-Mobile shop, die vonden het maar een doodnormaal probleem (het was duidelijk dat de betreffende medewerker overtuigd was dat het mijn schuld was). "We kunnen de iPhone voor u opsturen meneer, dan kijkt de technische service ernaar." Dit loopt natuurlijk uit op de bekende 3 weken geen iPhone en vervolgens mag je nog geld bijbetalen om het ze natuurlijk waterschade hebben gevonden. (Wat best zou kunnen omdat ze die dingen waarschijnlijk ook waardeloos verpakken tijdens het transport met die koude weer) :P .

Al met al zit ik nog steeds met mijn iPhone met een kapotte powerknop. Ik wil mijn iPhone geen 3 weken inleveren, dit is duidelijk een hardware falen en voor de rest is de iPhone in perfecte staat. (Waarom gebeurd dit soort euvel altijd precies na het eerste jaar garantie, het tweede jaar garantie wil T-Mobile natuurlijk weer niets van weten :X ).

Misschien eens een boze twitter-rel beginnen?! Kan ik direct zien hoe lang het duurt voordat ik dan met een nieuwe iPhone 4s zit :+ .

En eigenlijk baal ik gewoon, help deze trouwe(!) klant nou eens T-Mobile ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-09 12:54
Bij mijn 3gs doen alle knoppen behalve de homeknop het niet meer sinds gisterenavond? Telefoon gaat dus niet op stil en op lock. Iemand een idee wat er kan zijn? Ook pakt-ie de koptelefoon niet meer. Heb hem niet laten vallen of zo. Was van het een op het andere moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Aloys schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 13:15:
[...]

Eerst bij de iCentre in Groningen, die melden mij dat ze het een raar probleem vonden wat gewoon maar verholpen moest worden met een nieuwe (ruil/refurbished) iPhone 4. Helaas heb ik mijn iPhone daar niet aangeschaft, dus konden ze mij niet verder helpen.

Vervolgens naar de T-Mobile shop, die vonden het maar een doodnormaal probleem (het was duidelijk dat de betreffende medewerker overtuigd was dat het mijn schuld was). "We kunnen de iPhone voor u opsturen meneer, dan kijkt de technische service ernaar." Dit loopt natuurlijk uit op de bekende 3 weken geen iPhone en vervolgens mag je nog geld bijbetalen om het ze natuurlijk waterschade hebben gevonden. (Wat best zou kunnen omdat ze die dingen waarschijnlijk ook waardeloos verpakken tijdens het transport met die koude weer) :P .

Al met al zit ik nog steeds met mijn iPhone met een kapotte powerknop. Ik wil mijn iPhone geen 3 weken inleveren, dit is duidelijk een hardware falen en voor de rest is de iPhone in perfecte staat. (Waarom gebeurd dit soort euvel altijd precies na het eerste jaar garantie, het tweede jaar garantie wil T-Mobile natuurlijk weer niets van weten :X ).

Misschien eens een boze twitter-rel beginnen?! Kan ik direct zien hoe lang het duurt voordat ik dan met een nieuwe iPhone 4s zit :+ .

Hoihoi!

Ik kan je misschien wel helpen aangezien ik PRECIES hetzelfde probleem had. Op een gegeven moment is de knop helemaal niet meer in te drukken en kan je telefoon dus niet meer aan en uit. Kwestie van tijd.

Ik heb het internet afgezocht en ik kwam terecht bij: www.gsmrepareren.nl

Dat bedrijf repareert iphones waar garantie op zit (dit hebben ze bij die van mij dus ook gedaan). Ofja niet eens repareren: ze vervangen ze altijd meteen voor een nieuwe telefoon.

Als ik jou was zou ik eens contact opnemen met gsmrepareren.nl

Ze hebben mij netjes aan een nieuwe iphone geholpen omdat ik nog garantie had.

Hoop dat het lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Klink heel leuk, maar ook hier moet ik mijn iPhone opsturen (hoe lang ben ik hem kwijt?) en onderzoekskosten betalen ongeacht af ze iets repareren (hoewel het wel iets goedkoper dan T-Mobile lijkt). Je mag je ervaring van mij wel iets uitbreiden. Wel bedankt voor tip in elk geval :) .

[ Voor 7% gewijzigd door Aloys op 11-02-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Aloys schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 17:58:
Klink heel leuk, maar ook hier moet ik mijn iPhone opsturen (hoe lang ben ik hem kwijt?) en onderzoekskosten betalen ongeacht af ze iets repareren (hoewel het wel iets goedkoper dan T-Mobile lijkt). Je mag je ervaring van mij wel iets uitbreiden. Wel bedankt voor tip in elk geval :) .
Ik was hem ongeveer een week kwijt en omdat ik garantie had heb ik geen onderzoekskosten hoeven te betalen. Weet niet waarom dat nu dan wel zo is :O.

Binnen een week netjes ene nieuwe thuisgestuurd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Een familielid maakt gebruik van iTunes met een credit card op een eigen accountnaam.

Is het mogelijk dat ik deze apple ID gebruik en de app die ik wil (die dus al gedownload/betaald is) op mijn eigen iP4s zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Ja, als hij voor jou inlogt op iTunes. En dat zal hij bij elke update moeten doen.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjowij
  • Laatst online: 29-08 14:19
Het bestand is voor Dropbox net te groot. Daarbij, de enige optie die ik krijg is versturen via email. :?
In iTunes is de video niet te vinden/ niet te zien.
Er moet toch een manier zijn om een eigen gemaakte video op je pc te kunnen zetten?

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:44
Mijn home button doet de laatste tijd een beetje raar. Af en toe werkt die gewoon en af en toe moet ik echt vaak drukken voordat ik reactie krijg. En vooral met double klikken is dat een probleem. Nu heb ik gelezen dat Apple dit wel eens kostenloos repareert of dat je een nieuw toestel krijgt. Mijn toestel is in december 2010 gekocht bij mobistar in belgië.

Nu vraag ik me af of dit nog onder de garantie valt. Mocht het onder de garantie vallen wil ik wel even naar oberhausen rijden en daar een afspraak maken met de genius bar (of wachten op de Apple store in Amsterdam). Of moet ik hiervoor perse bij mobistar in belgië aankloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een iPhone 4S 16GB en het is me de afgelopen dagen al een aantal keren voorgekomen dat als ik buiten liep, en het ongeveer -1 of -2 graden was, het toestel zichzelf uitschakelt met de mededeling dat de accu leeg is.

Na ongeveer 10 minuten wachten kan ik het toestel weer probleemloos opstarten. Is dit een issue met de accu, of is dit een beveiliging in het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 18:19
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:29:
Ik heb een iPhone 4S 16GB en het is me de afgelopen dagen al een aantal keren voorgekomen dat als ik buiten liep, en het ongeveer -1 of -2 graden was, het toestel zichzelf uitschakelt met de mededeling dat de accu leeg is.

Na ongeveer 10 minuten wachten kan ik het toestel weer probleemloos opstarten. Is dit een issue met de accu, of is dit een beveiliging in het toestel?
Klik

Kan volgens mij geen kwaad, maar irritant is het wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

In het boekje dat bij je iPhone word geleverd staat het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4f37a656c9d13/4f37a656c9929-foto_%281%29.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloys schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 13:15:
[...]

Ik zou hier eens kijken:

http://www.ipod-service.nl/iphone4.htm

Duurt echt maar 1 á 2 dagen nadat hun hem ontvangen hebben!
Je krijgt een factuur en als je die meteen voldoent is je telefoon echt supersnel weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mijn 4S (iOS5.0.1, geen JB) had gisteren opeens het volgende probleem. Terwijl het toestel gelockt was waren de volume knoppen toch actief. Ik kon dus onbedoeld het volume aanpassen. Ik heb het toestel uit en aan gezet en toen was het probleem weg.
Vanmorgen echter trad hetzelfde probleem opnieuw op. Weer uit en aan gezet, probleem (voorlopig?) weer weg.

Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 11:19

vooghel

Cunning linguist

Als ik naar muziek luister, met het scherm gelockt, werken de volumetoetsen gewoon. Als er geen muziek (of andere geluidsbron, zoals navigatiestem) actief is, horen ze niet te werken. Had je toevallig een app met muziek/geluid aan staan?

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Goeie, had ik nog niet aan gedacht. Maar ik ben niet zo'n muziekluisteraar. Af en toe TuneIn Radio (en TomTom), maar deze week nog niet. Ik heb wel gisteravond even een Papa Appelsapje afgespeeld maar ik kan mijn probleempje er niet mee reproduceren.

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:06
Ik heb een iPhone 4 sinds ca november 2010, via T-mobile abo. De home button reageert de laatste tijd niet meer lekker. Af en toe moet ik een paar keer drukken voordat ie de actie pas herkent, wat nogal eens vervelend kan zijn. Paar tips gevonden, maar die waren software matig en hielpen niet. Lijkt me hardware matig. Echter, valt dit onder de garantie en zo ja, kan ik T-mobile benaderen met het recht op 2 jaar, of proberen ze je af te wijzen met 1 jaar garantie gezeik?

* nog geen tijd gehad om zelf naar een shop te gaan, wordt volgende week pas, maar wellicht dat er mensen met soortgelijke ervaringen zijn

Oh oh Mr. B, oh oh!

• jelle.
Voor zover ik weet geven telecomproviders gewoon 2 jaar garantie op toestellen (ook iPhones), in tegenstelling tot Apple die zich houdt aan 1 jaar. Dat is in ieder geval altijd wat ik hoor, maar pin me er niet op vast ;)

• EN-IS
jelle. schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:27:
Voor zover ik weet geven telecomproviders gewoon 2 jaar garantie op toestellen (ook iPhones), in tegenstelling tot Apple die zich houdt aan 1 jaar. Dat is in ieder geval altijd wat ik hoor, maar pin me er niet op vast ;)
Dat klopt, in Nederland heb je 2 jaar garantie en vooral bij (alle) Providers (en zelfs verzekeraars zoals Proassist) kun je gerust binnen 2 jaar voor garantie langs om garantie te claimen, doen ze niet moeilijk over, mogen ze ook niet :)

Na Italie zou Nederland ook Apple moeten aanspreken met betrekking tot hun vreemde garantie voorwaarden, maar goed, is al langer bekend alleen wordt er niets aan gedaan... :z

Moet je eens voor de gein naar Xando om na een jaar garantie te claimen op je Macbook of wat dan ook, je wordt zo de deur uit gestuurd.

• jelle.
EN-IS schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:40:
Dat klopt, in Nederland heb je 2 jaar garantie en vooral bij (alle) Providers (en zelfs verzekeraars zoals Proassist) kun je gerust binnen 2 jaar voor garantie langs om garantie te claimen, doen ze niet moeilijk over, mogen ze ook niet :)
Exact of minimaal 2 jaar is in Nederland geen wet (in tegenstelling tot wat de EU voorschrijft). Link (maar redelijkerwijs zou je het wel mogen verwachten).
Moet je eens voor de gein naar Xando om na een jaar garantie te claimen op je Macbook of wat dan ook, je wordt zo de deur uit gestuurd.
Ze (net als alle andere APR's) zijn van Apple afhankelijk voor de vergoeding van reparatiekosten dus dat is niet zo heel gek natuurlijk. Zo een bedrijf kan financieel nooit overleven als ze zelf moeten gaan vergoeden.

• tahomas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-02 10:32
jelle. schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:50:
[...]

Exact of minimaal 2 jaar is in Nederland geen wet (in tegenstelling tot wat de EU voorschrijft). Link (maar redelijkerwijs zou je het wel mogen verwachten).
Een verdrag gaat boven een Nederlandse wet, dus in dit geval is die twee jaar garantie gewoon rechtsgeldig voor de consument.

• jelle.
tahomas schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:09:
Een verdrag gaat boven een Nederlandse wet, dus in dit geval is die twee jaar garantie gewoon rechtsgeldig voor de consument.
Heb jij überhaupt wel op die link geklikt en iets gelezen? Het is een richtlijn, geen wet. Wat er in Nederland uiteindelijk van is gemaakt zal in de meeste gevallen gunstiger uitpakken voor de consument (dan die 2 jaar), maar van "exact of minimaal 2 jaar" is dus geen sprake (wat ik al zei).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tahomas
jelle. schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:22:
[...]

Heb jij überhaupt wel op die link geklikt en iets gelezen? Het is een richtlijn, geen wet. Wat er in Nederland uiteindelijk van is gemaakt zal in de meeste gevallen gunstiger uitpakken voor de consument (dan die 2 jaar), maar van "exact of minimaal 2 jaar" is dus geen sprake (wat ik al zei).
Ik heb het gelezen. Er staat toch duidelijk in dat het in alle lidstaten om een wettelijke termijn van 2 jaar gaat? Dat de lidstaten mogelijkheid hebben om strengere bepalingen verenigbaar met het verdrag in te voegen houdt inderdaad in dat er sprake kan zijn van een langere garantie dan 2 jaar, maar aangezien er duidelijk vermeld staat in 99/44/EG van het Europees parlement dat deze bepalingen positief voor de consument dienen te zijn, is er in die gevallen sprake van de termijn van 2 jaar die binnen de gehele Europese Unie van toepassing is.

Zo heb ik het op school geleerd in ieder geval.

[ Voor 4% gewijzigd door tahomas op 17-02-2012 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Je hebt gelijk, excuses. Ik zit verkeerd met dat het een richtlijn zou zijn en geen wet.
tahomas schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 01:33:
[...] dat deze bepalingen positief voor de consument dienen te zijn, is er in die gevallen sprake van de termijn van 2 jaar die binnen de gehele Europese Unie van toepassing is.
Maar deze redenering snap ik niet. Als de bepaling in Nederland positief is (en "voordeliger voor de consument"), dan is er in dat geval toch juist geen sprake van de termijn van 2 jaar, maar van de Nederlandse bepaling? Dat die bepaling in feite neerkomt op minimaal 2 jaar lijkt mij weer iets anders dan strikt genomen 2 jaar (waar ik dus al op doelde). Bovendien zijn er misschien ook gevallen waarin je redelijkerwijs geen 2 jaar kunt verwachten?

excuses voor off-topic, maar keertje goed uitpluizen kan volgens mij ook geen kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Normaal als je je oordopjes uit je iPhone haalt, houd de muziek automatisch op, maar sinds gister doet mijn iPhone dat niet meer. :S Wat ten gevolg had dat ik vanochtend op stond, mijn telefoon pakte en deze leeg was.. Heeft hele nacht muziek afgespeeld zonder dat er geluid uit de speaker kwam (wat op zich ook apart is. :p). Ik heb de connector net al schoongemaakt e.d., maar blijft gebeuren, heb nog wel garantie maar goed.. :p

edit:
Oké, als ik bel dan hoor ik ook de persoon niet meer praten (alleen als ik luidspreker aanzet), mij horen ze wel, fijn dit, is een iPhone 4 btw. (ook het geluid van sliden e.d. werken niet).

[ Voor 19% gewijzigd door Vraaag op 17-02-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tahomas
:9
jelle. schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:56:
Je hebt gelijk, excuses. Ik zit verkeerd met dat het een richtlijn zou zijn en geen wet.

[...]

Maar deze redenering snap ik niet. Als de bepaling in Nederland positief is (en "voordeliger voor de consument"), dan is er in dat geval toch juist geen sprake van de termijn van 2 jaar, maar van de Nederlandse bepaling? Dat die bepaling in feite neerkomt op minimaal 2 jaar lijkt mij weer iets anders dan strikt genomen 2 jaar (waar ik dus al op doelde). Bovendien zijn er misschien ook gevallen waarin je redelijkerwijs geen 2 jaar kunt verwachten?

excuses voor off-topic, maar keertje goed uitpluizen kan volgens mij ook geen kwaad
Ik heb het een beetje verkeerd verwoord lees ik. Te lange zinnen gemaakt, haha. Ik wou zeggen dat die 2 jaar alleen van toepassing is als het nadelig is voor de consument, als het voordelig is voor de consument (zoals dat wasmachine voorbeeld uit jouw link) dan mag er wel beroep worden gedaan op de Nederlandse wet. Met dat wat jij citeerde bedoelde ik ook een nadelig geval voor de consument (zonder dat ik het noemde, stomme ik :F )

Recht op 2 jaar garantie heb je dus sowieso, dat was meer wat ik wou zeggen.

[ Voor 7% gewijzigd door tahomas op 17-02-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 21:45
Vraaag schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:09:

edit:
Oké, als ik bel dan hoor ik ook de persoon niet meer praten (alleen als ik luidspreker aanzet), mij horen ze wel, fijn dit, is een iPhone 4 btw. (ook het geluid van sliden e.d. werken niet).
Weet je zeker dat er echt niets meer in de connector zit? Klinkt bijna of er een stukje van de plug van je hoofdtelefoon is afgebroken en er nog in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
dcl! schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 23:12:
[...]

Weet je zeker dat er echt niets meer in de connector zit? Klinkt bijna of er een stukje van de plug van je hoofdtelefoon is afgebroken en er nog in zit...
Thanx! Ik heb het sowieso nog niet kunnen bestellen, stel het steeds uit :)

Ehmmm verkeerde topic :? :X

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 21-02-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien aardig voor mensen die een goedkope iPhone willen scoren. Bij KPN hebben ze een actie van abonnementen de eerste paar maanden 25 euro. Daar kun je de iPhone 4 voor onder de aanschafprijs (bij Apple) en inclusief abonnementskosten aanschaffen. Dat kan door de personal sim abonnement na 3 maanden naar beneden bij te stellen. Ff een rekenvoorbeeldje:

iPhone 4 8GB kost bij Apple 499 euro exclusief abonnement.

KPN Actie 1 Jaar abonnement iPhone 4 8GB:
  • 3 maanden Bel-SMS-Web 1500... 3 x 25 = 75 euro
  • 9 maanden Bel-SMS-Web 100..... 9 x 30 = 270 euro
  • Toestelprijs................................ 119.95 euro
  • Totaal........................................ 434.95 euro
  • Eventuele aansluitkosten van 29.95 dan kom je op een bedrag van 464.90 euro
Lijkt mij een vrij goede deal. Zelfs met abonnement (in de 1e 3 maanden een zeer riante bundel) is het nog 65 euro goedkoper dan bij Apple. Enige nadeel is dat je het abonnement na 3 maanden handmatig moet bijstellen. Maar dit is eigenlijk zo gepiept. Alleen jammer dat dit niet voor de 4S geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Op mijn 3 dagen oude 4s merk ik dat er op de volume-, mute- en standbyknop een beetje speling zit. Ze kunnen dus ietsje bewegen.

Is dit normaal??

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Laatst online: 20-07 18:19
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:14:
Misschien aardig voor mensen die een goedkope iPhone willen scoren. Bij KPN hebben ze een actie van abonnementen de eerste paar maanden 25 euro. Daar kun je de iPhone 4 voor onder de aanschafprijs (bij Apple) en inclusief abonnementskosten aanschaffen. Dat kan door de personal sim abonnement na 3 maanden naar beneden bij te stellen. Ff een rekenvoorbeeldje:

iPhone 4 8GB kost bij Apple 499 euro exclusief abonnement.

KPN Actie 1 Jaar abonnement iPhone 4 8GB:
  • 3 maanden Bel-SMS-Web 1500... 3 x 25 = 75 euro
  • 9 maanden Bel-SMS-Web 100..... 9 x 30 = 270 euro
  • Toestelprijs................................ 119.95 euro
  • Totaal........................................ 434.95 euro
  • Eventuele aansluitkosten van 29.95 dan kom je op een bedrag van 464.90 euro
Lijkt mij een vrij goede deal. Zelfs met abonnement (in de 1e 3 maanden een zeer riante bundel) is het nog 65 euro goedkoper dan bij Apple. Enige nadeel is dat je het abonnement na 3 maanden handmatig moet bijstellen. Maar dit is eigenlijk zo gepiept. Alleen jammer dat dit niet voor de 4S geldt.
Een vriend van me heeft de Iphone 4S aangeschaft via dezelfde constructie, is inderdaad een goede deal. Misschien dat de 4S wel in de winkel verkrijgbaar is, maar niet in de webshop?

Je post kun je misschien beter in dit topic plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan je een abo na 3 maanden alleen 1 stap omlaag zetten,bijvoorbeeld van een abo van €45,-m p/mnd naar de eerste die eronder zit dus €39,75 p/mnd en niet van €45,- naar b.v. €20,- p/mnd. Bij Vodafone is het in iedergeval wel dat je maar een stap omlaag kan per 3 maanden en dat kost ook nog eens €20,- administratiekosten per keer dat je dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:11
freddyathlon schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:16:
Op mijn 3 dagen oude 4s merk ik dat er op de volume-, mute- en standbyknop een beetje speling zit. Ze kunnen dus ietsje bewegen.

Is dit normaal??
Lijkt mij wel, als er geen speling is kan je ze niet gebruiken :+ .

Knoppen op mij 5 dagen oude iphone 4s kan je ook een heel klein beetje mee bewegen, lijkt me normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:31:
Volgens mij kan je een abo na 3 maanden alleen 1 stap omlaag zetten,bijvoorbeeld van een abo van €45,-m p/mnd naar de eerste die eronder zit dus €39,75 p/mnd en niet van €45,- naar b.v. €20,- p/mnd. Bij Vodafone is het in iedergeval wel dat je maar een stap omlaag kan per 3 maanden en dat kost ook nog eens €20,- administratiekosten per keer dat je dat doet.
Nee hoor, je kunt je KPN abo op het abonnement zetten naar jouw keuze. Dat is het hele voordeel van de Personal Sim abo's. Je past het maandelijks aan, naar wat jij nodig hebt.

Vodafone doet dit dus niet. Gemiste kans als je het mij vraagt... Maar je hebt het mis; bij Vodafone kun je maximaal 1 stap onder je oorspronkelijk aangesloten abonnement gaan zitten. Dat kan na 3 maanden tegen betaling van € 20,- inderdaad. Maar je kunt dus niet elke 3 maanden een stap lager gaan zitten.

Maar daar is dit topic niet voor bedoeld, toch? ;)

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:18:
Ik maak nu wat bizars mee, dit moet ik echt even delen!

Stuur ik na telefonisch contact met Van Leliveld Services in Utrecht mijn iPhone 4 op voor reparatie (homeknop reageert niet), na dagen wachten maar eens gebeld hoe het ervoor staat...

Krijg je doodleuk te horen: We gaan er niet eens aan beginnen, we zijn maar met z'n tweeen en het is teveel werk, een hele stapel gaat onbehandeld terug.

Met stomheid geslagen was ik! Op de vraag of ik mijn geld terug kreeg voor het verzekerd verzenden antwoordde ze: nee want wij moeten het nu weer verzekerd aan je terugsturen dus dan staan we quitte... Na protest en haar uitleggen dat het geen kwestie van quitte staan is maar dat ik onnodig kosten heb gemaakt terwijl ze mij zelf hadden geadviseerd om hem op te sturen viel het kwartje nog niet en wenste ze me een fijn weekend.

Oftewel een kleine 20 euro armer, mn iPhone nu al een week kwijt en hopen dat ik hem (met nog steeds een gare home knop) snel terug krijg...

Dus iedereen die z'n iPhone daar nu heeft liggen, ben benieuwd of die van jou wel gemaakt gaat worden ;) Voor degene die van plan zijn hem op te sturen: ik denk dat het de moeite niet is...
Op iphoneclub gevonden...dat verklaart een hoop!

iPhone-reparatiedienst Van Leliveld failliet

woensdag, 22 februari 2012 (11:39) | Bastiaan Vroegop

Het Nederlandse bedrijf Van Leliveld Services is op 14 februari failliet verklaard. iPhone-gebruikers konden tot voor kort via het bedrijf hun in het buitenland gekochte iPhone laten repareren, als deze nog onder de garantie van Apple viel. Van Leliveld was een Apple Authorised Service Provider.

Ging een in het buitenland gekochte iPhone kapot, dan moest je vroeger vaak terug naar het land van aankoop om gebruik te maken van de garantieregeling. Hier kwam in 2010 verandering in, toen iPhone-gebruikers werden verwezen naar Van Leliveld Services en Electronic Repair-Logistics. Beide bedrijven waren Apple Authorised Service Providers, waardoor ze toegang hadden tot officiële onderdelen via Apple. Je kunt Apple Authorised Service Providers vinden via de website van Apple.

De precieze gevolgen van het faillissement van Van Leliveld Services zijn nog niet duidelijk. Electronic Repair-Logistics verklaart tegenover iPhoneclub zich nog steeds bezig te houden met het repareren van buitenlandse iPhones, waardoor er in ieder geval één partij de reparaties nog op zich neemt. Of zij nu met een gigantisch aantal reparaties komen te zitten is niet duidelijk.

Valt je iPhone buiten de garantie, dan kun je terecht bij de iCulture-reparatieservice, bij tipgever CARD Services of bij andere reparatiediensten. Een directe concurrent van deze reparatiediensten was Van Leliveld in feite niet, omdat zij vooral iPhones afhandelden die nog binnen de garantie vielen en waarbij de klant dus niets betaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resultaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

Misschien een stomme opmerking maar heb je de beschermfolie van de achterkant gehaald? Ik heb als een debiel er een maand mee rondgelopen en had in de avond echt baggerfoto's net als jou voorbeeld...terwijl ik er overdag geen last van had.

Bleek dus dat ik de beschermfolie er nog op zat haha 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Ik heb een probleempje om op mijn 4S foto's naar Dropbox te uploaden.

Om foto's te kunnen uploaden moeten de Locatievoorzieningen voor Dropbox blijkbaar aan staan. Echter, in Instellingen -> Locatievoorzieningen staat een hele lijst met apps, maar Dropbox staat er niet tussen. Dus ik kan locatievoorzieningen ook niet aanzetten!?!

Snap er niks van. Zie ik iets over het hoofd ofzo?
Ik heb Dropbox al een keer opnieuw geinstalleerd maar dat maakte niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:46:
[...]

Misschien een stomme opmerking maar heb je de beschermfolie van de achterkant gehaald? Ik heb als een debiel er een maand mee rondgelopen en had in de avond echt baggerfoto's net als jou voorbeeld...terwijl ik er overdag geen last van had.

Bleek dus dat ik de beschermfolie er nog op zat haha 8)7 8)7 8)7
Nee volgens mij zit er geen beschermfolie meer op, de volgende avond heb ik nogmaals foto's met flits geschoten en toen ook geen vlekken meer, dus ik vermoed dat het stof is geweest op de lens 8)7

Op mijn 4S zat ook beschermfolie aan de voor en achterkant maar hier zit een lipje aan, dus dat is niet iets wat je over het hoofd ziet, zit daaronder ook nog folie dan? Of is dat alleen het geval bij de normale iPhone 4, want ik zie en voel echt geen folie?

Verwijderd

Enes_81 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:25:
[...]

Nee volgens mij zit er geen beschermfolie meer op, de volgende avond heb ik nogmaals foto's met flits geschoten en toen ook geen vlekken meer, dus ik vermoed dat het stof is geweest op de lens 8)7

Op mijn 4S zat ook beschermfolie aan de voor en achterkant maar hier zit een lipje aan, dus dat is niet iets wat je over het hoofd ziet, zit daaronder ook nog folie dan? Of is dat alleen het geval bij de normale iPhone 4, want ik zie en voel echt geen folie?
Dat is indd de folie met dat lipje, ik had die bewust als extra bescherming op de achterkant laten zitten. Na enige tijd was ik het gewoon glad vergeten( ik weet et stupid!!).

Met als gevolg dat ik savonds vooral zelfde kwaliteit fotos kreeg zoals jij.
Ik vermoed dan dat je lens gewoon vies is waardoor je fotos zo slecht worden

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

He verdamme...

De dockconnector zit na een paar dagen gebruik al redelijk vol met stof.
Ik stop mijn 4S in een tasje als ik niet thuis ben, maar blijkbaar geeft dat tasje wat stofjes af.

In de dockconnector, als je erin kijkt, zit een heel dun randje. Net achter de metalen omlijsting van de iPhone Precies daar tussenin zitten nu stofjes.
Heb al geprobeerd met de Sim removal-dinges wat weg te pulleken, zachtjes, maar geen resultaat.

Ook met een plakbandje wil het niet lukken.

Hoe krijg ik het kleine stofje uit dat randje?

[ Voor 4% gewijzigd door freddyathlon op 23-02-2012 17:06 ]

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
freddyathlon schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:06:
In de dockconnector, als je erin kijkt, zit een heel dun randje. Net achter de metalen omlijsting van de iPhone Precies daar tussenin zitten nu stofjes.
Heb al geprobeerd met de Sim removal-dinges wat weg te pulleken, zachtjes, maar geen resultaat.
Ook met een plakbandje wil het niet lukken.
Hoe krijg ik het kleine stofje uit dat randje?
Die van mijn iPhone 4 zit ook vol stof, die van mijn iPhone 1 (die ik 4 jaar gebruikt heb) ook maar nooit problemen gehad met syncen of opladen. Dus wat dat betreft zijn ze gelukkig behoorlijk stofbestendig. Maar het ziet er niet fris uit inderdaad :) Ik zie bij de mijne ook stof achter dat randje.

Ik heb de mijne ook in een neopreen tasje maar inderdaad dat helpt niet echt (het tasje zuigt volgens mij ook stof aan als je de telefoon er uit trekt).

Je zou hem eventueel uit elkaar halen, dat is wat ik zou doen als het me zou storen. Maar dat doet het niet :) Is ook niet zo verstandig als je nog garantie hebt.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

GekkePrutser schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:23:
[...]

Ik zie bij de mijne ook stof achter dat randje.
Ja, zo'n klein zwart opstaand randje zit er net aan het begin van de dockconnector... Daar hoopt het zich op inderdaad.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Wat zit er eigenlijk in die dockpoort?

Alleen die platte connector zelf toch?
Dus verder kun je niks beschadigen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:05
Goed, het volgende probleem. Wifi werkt opeens niet meer. Internet werkt perfect, maar mijn iPhone 4s weigert ineens verbinding te leggen met het netwerk. Aan - en uitgezet: geen succes. Netwerkherstel: geen succes. Netwerk vergeten en handmatig configureren: geen succes. Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
vast al aan gedacht, maar: Al eens naar de wifi router zelf gekeken?

[ Voor 3% gewijzigd door CrimsoN72 op 27-02-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:44
derKaiser29 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:25:
Goed, het volgende probleem. Wifi werkt opeens niet meer. Internet werkt perfect, maar mijn iPhone 4s weigert ineens verbinding te leggen met het netwerk. Aan - en uitgezet: geen succes. Netwerkherstel: geen succes. Netwerk vergeten en handmatig configureren: geen succes. Help?
Wifi-netwerk van iemand anders al eens geprobeerd? (om te checken of het aan jou wifi ligt of aan de telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
jurk738 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:13:
Ik heb een probleempje om op mijn 4S foto's naar Dropbox te uploaden.

Om foto's te kunnen uploaden moeten de Locatievoorzieningen voor Dropbox blijkbaar aan staan. Echter, in Instellingen -> Locatievoorzieningen staat een hele lijst met apps, maar Dropbox staat er niet tussen. Dus ik kan locatievoorzieningen ook niet aanzetten!?!

Snap er niks van. Zie ik iets over het hoofd ofzo?
Ik heb Dropbox al een keer opnieuw geinstalleerd maar dat maakte niets uit.
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Je moet het aangeven in de dropbox app zelf. Als je een foto wilt uploaden en je krijgt de foutmelding komt er een knop authorize onderin, waarna je de vraag krijgt dat Dropbox locatievoorzieningen wil gebruiken, wil je deze aanzetten?

Pas dan verschijnt dropbox in het menu met locatievoorzieningen onder de iphone instellingen.

[ Voor 17% gewijzigd door loeberce op 28-02-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, heeft iemand hier een idee waar ik een goedkope iphone > hdmi adapter kan kopen? De officiële kost 39 euro en dat vind ik vrij prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:56:
Vraagje, heeft iemand hier een idee waar ik een goedkope iphone > hdmi adapter kan kopen? De officiële kost 39 euro en dat vind ik vrij prijzig.
Ik heb daar ook eens naar zitten zoeken maar eigenlijk niks kunnen vinden, geloof dat ie zelfs bij Dealextreme ook behoorlijk aan de prijs was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venomize
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-04 07:29
loeberce schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:54:
Je moet het aangeven in de dropbox app zelf. Als je een foto wilt uploaden en je krijgt de foutmelding komt er een knop authorize onderin, waarna je de vraag krijgt dat Dropbox locatievoorzieningen wil gebruiken, wil je deze aanzetten?

Pas dan verschijnt dropbox in het menu met locatievoorzieningen onder de iphone instellingen.
Wel zorgen dat je Restrictions niet aanstaan, bij mij stonden deze aan, zodat de Locatievoorzieningen niet veranderd konden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelle. schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:33:
[...]

Ik heb daar ook eens naar zitten zoeken maar eigenlijk niks kunnen vinden, geloof dat ie zelfs bij Dealextreme ook behoorlijk aan de prijs was...
Klopt! Bij de Chinese webshops zijn ze vaak nog duurder zelfs. Ik snap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Venomize schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:47:
[...]

Wel zorgen dat je Restrictions niet aanstaan, bij mij stonden deze aan, zodat de Locatievoorzieningen niet veranderd konden worden.
Ah, dat was het. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 15:24
Haha, Pap een nieuwe iPhone 4S gekocht!
Wat een gedoe met instellingen zeg, echt belachelijk, na 10 min nog niet eens kunnen bellen ;)
Simkaart erin en gaan met die banaan is het bij mij!
En dan staat er in de gebruiksaanwijzing nog niet eens hoe je de simkaart in moet voeren!
Wat een waardeloos apparaat is het toch ook ;)

En ik maar denken dat bij iPhones het allemaal zo makkelijk zou zijn dat een baby of bejaarde er mee om kan gaan! Misschien is dat wel zo, maar dan pas als ie werkelijk gebruiksklaar is, en dat lukt een baby/bejaarde dus nooit!

De gebruikshandleiding is gewoon waardeloos!
En waarom moet je in godsnaam op Internet of op iTunes om hem in te stellen??? Wat is daar het nut van...
Mijn vader heeft nog nooit van iTunes gehoord, en ik ben de enige die het WiFi wachtwoord weet, dat kon die dus pas een paar uur later vragen toen ik thuis was.

Voor mensen die vragen waarom die een iPhone 4S heeft gekocht, terwijl die niks van iTunes ed weet, de rest van het bedrijf heeft ook een iPhone, en dit leek hem makkelijk!
Ik heb het al meteen afgeraden en verteld een Galaxy S2 te kopen, die WEL binnen 5 min bruikbaar is en die ik tenminste ook snap... Maarja, eigenwijs...
Toch leuk dat ie em gekocht heeft, heb ik eindelijk een goeie reden om lekker te zeiken op iPhone!!!

[ Voor 59% gewijzigd door advena op 01-03-2012 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:11
advena schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:18:
Wat een gedoe met instellingen zeg, echt belachelijk, na 10 min nog niet eens kunnen bellen ;)
En dan staat er in de gebruiksaanwijzing nog niet eens hoe je de simkaart in moet voeren!

En ik maar denken dat bij iPhones het allemaal zo makkelijk zou zijn dat een baby of bejaarde er mee om kan gaan! Misschien is dat wel zo, maar dan pas als ie werkelijk gebruiksklaar is, en dat lukt een baby/bejaarde dus nooit!

En waarom moet je in godsnaam op Internet of op iTunes om hem in te stellen??? Wat is daar het nut van...
Mijn vader heeft nog nooit van iTunes gehoord, en ik ben de enige die het WiFi wachtwoord weet, dat kon die dus pas een paar uur later vragen toen ik thuis was.

Voor mensen die vragen waarom die een iPhone 4S heeft gekocht, terwijl die niks van iTunes ed weet, de rest van het bedrijf heeft ook een iPhone, en dit leek hem makkelijk!
Ik heb het al meteen afgeraden en verteld een Galaxy S2 te kopen, die WEL binnen 5 min bruikbaar is en die ik tenminste ook snap... Maarja, eigenwijs...
Toch leuk dat ie em gekocht heeft, heb ik eindelijk een goeie reden om lekker te zeiken op iPhone!!!
Ja als je niets van zoiets weet, is het inderdaad lastig. Met mijn eerste iPod heb ik ook een uur zitten klungelen. Vond het na een maand nog niet echt handig dat iTunes. Nu echter kan ik er niet meer zonder.
Je mag zeiken op de iPhone, maar als je vader het na 1 maand gebruiken nog wilt wisselen voor een S2....zijn er genoeg mensen die met hem gaan ruilen! Over een jaar zit jij er ook aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:16
Sinds ios5 hoef je niet meer aan iTunes toch? Ik heb het iig niet meer geïnstalleerd.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Nee, maar je moet 'm wel activeren en als je geen iTunes hebt dan moet dat via WiFi. Nu is digibetisme een serieuze aandoening waar zelfs de iPhone niet (geheel) tegen opgewassen is. Een digibeet weet het wachtwoord van het WiFi niet dus daar ga je al....

Afijn, een beetje digibetismepatiënt laat de simkaart gewoon in de winkel installeren, ze kunnen 'm daar ook activeren voor je.

Het nut van activeren is overigens dat je een account aanmaakt voor de App Store en koppelt met je iPhone. Zou je dit niet doen kun je geen apps installeren. Zoals je wellicht weet kun je bij iPhones alleen apps installeren uit de App Store, dat zorgt ervoor dat de App Store overzichtelijk blijft en vrij van porno en illegale meuk i.t.t. de Android Market waar het één grote rommel is. Ideaal voor digibeten ook nog eens.

Iets anders... ik heb mijn iPhone 4S nu een maand en ik ben behoorlijk tevreden. De batterijcapaciteit valt me behoorlijk mee, bij normaal gebruik haal ik meestal 2 dagen. Hiervoor heb ik mijn mail wel van push naar fetch (15 minuten) gezet, dit scheelde echt enorm. 3G en WiFi heb ik altijd aan, BT alleen aan als in de auto zit en dat is niet vaak.

[ Voor 120% gewijzigd door havana op 02-03-2012 07:44 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Laatst online: 11-09 11:59
havana schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 07:37:
i.t.t. de Android Market waar het één grote rommel is. Ideaal voor digibeten ook nog eens.
Das ook wel een beetje overdreven. Het enige verschil is dat je schaars geklede dames-wallpapers kunt vinden in de Android market, maar als je geen volslagen debiel bent, kun je die er wel uitfilteren hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 15:24
Nouja, ik was sowieso al niet zo'n fan van Apple producten!
Ik geef toe dat het allemaal vlekkeloos werkt als je eenmaal door de configuratie heen bent, maar ik had verwacht dat dat toch wel iets makkelijker zou zijn.

Trouwens, het Activeren en een Account koppelen zijn aparte stappen!
Activeren is verplicht, een account maken niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, je kunt het probleem bij de iPhone leggen, je kunt het ook bij jezelf of de telco leggen. Ik had gewoon een handleiding van zowel Apple als de telco waarin keurig netjes stond aangegeven hoe je de sim kaart in de iPhone stopt. Voor de rest is een iOS apparaat voornamelijk ingericht om gebruikers zelf alle mogelijkheden te laten ontdekken maar dat wil niet zeggen dat er geen uitgebreide handleiding is. Als ik het me goed herinner wordt er in de korte handleiding bij de iPhone wel verwezen naar de uitgebreide die je op apple.nl kunt vinden. Google maar eens op "iPhone handleiding". Als verder het hele bedrijf een iPhone heeft dan is zo'n Galaxy ook niet zo'n goed idee. Jij mag het dan wel weten maar de tijd dat je vader bij z'n collega's doorbrengt is meer dan dat ie bij jou doorbrengt. Kan hij dus beter z'n collega's vragen.

Btw, tot dusver was iedere telefoon bij mij nog geen halve minuut werk om te kunnen bellen. Zo gek veel moeite is het niet om een sim erin te stoppen en een telefoonnummer in te toetsen om daarna op bellen te drukken. Het lastigste is de sim tray eruit krijgen. De instructies verschillen eigenlijk ook nooit zo veel. Als je echt geen snars verstand hebt van een apparaat dan maakt het ook echt niet meer uit welk merk/model je koopt, snappen doe je het toch nooit goed en tegen problemen zul je altijd aan lopen. Daar helpt een handleiding ook niet bij en dus zul je iemand anders moeten vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:40

Grappig. Ik heb vandaag mijn 4s binnen gekregen. Omdat ik zelf geen microsimkaart direct had heb ik die van mn vriendin er in gestoken; binnen een paar minuten was ik up and running. Je kunt ook gewoon de on screen directions volgen. Dat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Misha schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 02:44:
[...]

Grappig. Ik heb vandaag mijn 4s binnen gekregen. Omdat ik zelf geen microsimkaart direct had heb ik die van mn vriendin er in gestoken; binnen een paar minuten was ik up and running. Je kunt ook gewoon de on screen directions volgen. Dat helpt
Ik snap ook niet wat zijn probleem is, als je een aversie tegen het spul hebt is alles negatief natuurlijk. iOS is gebruiksvriendelijk snap niet wat daar niet aan te snappen valt :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
Ik weet niet of dit al eerder aan de order is geweest, maar het valt me op dat in de Camera app de verwijderde foto's links onderin blijven staan. Ook al heb je de bewuste foto verwijderd, hij blijft daar staan...

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/670Untitled_2_tn.jpg

Edit: links natuurlijk :p

[ Voor 18% gewijzigd door Mikad0 op 03-03-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Klopt, als je Camera-app afsluit (via die multi-taskfunctie) en weer opnieuw opstart dan wordt dat weer gecorrigeerd. Snap ook niet helemaal wat erachter zit maar een bug lijkt het me niet gezien het perfectionisme van Apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Laatst online: 25-07 11:12
Toch even lof voor de Apple store in A'dam.
Vandaag met een defecte home-button er naar toe. Afspraak gemaakt van te voren via de speciale Apple store app.
Netjes op tijd geholpen aan de "Genius Bar" nadat je je via de app hebt aangemeld ;-)
Binnen een mum van tijd een nieuwe iphone 4 16 GB gekregen en via iCloud al wandelend in de Apple Store worden netjes al m'n instellingen teruggezet en apps geladen.
Geniaal!
Nu thuis via itunes nog ff syncen voor de muziek en films en klaar is Kees.

Geweldig mooie Apple store ook. Leuk om te zien hoe ze daar allemaal rondlopen met een ipad en/of iphone om je te helpen. Bij elk product ligt standaard een ipad wat als infobrochure voor dat specifieke product dient. Erg strak allemaal.

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je ook je aankoopbewijs tonen? Onze iPad (1G) is aangeschaft bij Dixons, maar wij hebben ook last van de home knopje die niet goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Laatst online: 25-07 11:12
Nee, ik heb 'm na aanschaf netjes geregistreerd via itunes. Aankoop was online via kpn.
Had geen papieren nodig. Ik zat nog binnen de garantie van 1 jaar, dus allemaal geen probleem.

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji

Ik heb nu een Galaxy S2 nadat ik de iPhone 3G had en de iPhone 4. Je vader mag wel met mij ruilen hoor..
Wat een drama dat Android en Galaxy S2 zeg. Wat een verschil in kwaliteit van apps maar ook qua gebruiksgemak. Ontzettend veel apps die ik fijn vond werken op iOS kun je niet vinden in de Market.
Je kunt wel op internet en Itunes afgeven..maar waarom moet ik perse het internet op om een google account aan te maken om mijn toestel te kunnen gebruiken? Moet je volgens mij ook perse het internet op.
Kies..ook zo'n lekkere programma.
Kan wel ff doorgaan..maar goed..mocht hij zeer ontevreden zijn..ik zou zo ruilen met hem.
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.