Haha, Pap een nieuwe iPhone 4S gekocht!
Wat een gedoe met instellingen zeg, echt belachelijk, na 10 min nog niet eens kunnen bellen

Simkaart erin en gaan met die banaan is het bij mij!
En dan staat er in de gebruiksaanwijzing nog niet eens hoe je de simkaart in moet voeren!
Wat een waardeloos apparaat is het toch ook
En ik maar denken dat bij iPhones het allemaal zo makkelijk zou zijn dat een baby of bejaarde er mee om kan gaan! Misschien is dat wel zo, maar dan pas als ie werkelijk gebruiksklaar is, en dat lukt een baby/bejaarde dus nooit!
De gebruikshandleiding is gewoon waardeloos!
En waarom moet je in godsnaam op Internet of op iTunes om hem in te stellen??? Wat is daar het nut van...
Mijn vader heeft nog nooit van iTunes gehoord, en ik ben de enige die het WiFi wachtwoord weet, dat kon die dus pas een paar uur later vragen toen ik thuis was.
Voor mensen die vragen waarom die een iPhone 4S heeft gekocht, terwijl die niks van iTunes ed weet, de rest van het bedrijf heeft ook een iPhone, en dit leek hem makkelijk!
Ik heb het al meteen afgeraden en verteld een Galaxy S2 te kopen, die WEL binnen 5 min bruikbaar is en die ik tenminste ook snap... Maarja, eigenwijs...
Toch leuk dat ie em gekocht heeft, heb ik eindelijk een goeie reden om lekker te zeiken op iPhone!!!
[
Voor 59% gewijzigd door
advena op 01-03-2012 22:22
]