Waar kan ik garantie claimen na 1 jaar?
Mijn iphone 4, die ik kocht bij applestore uk (online) tijdens de introductie, heeft wifi en gps ontvangst problemen. Ik denk dat de wifi attenne los of kapot is.
Ben al langs de applestore (Madrid) geweest en daar konden ze me niet helpen omdat ik volgens hun geen garantie meer heb (1 jaar garantie). Ik probeerde ze te vertellen dat er wettelijk 2 jaar garantie op de produkten zitten maar ze konden niks voor me doen. Kreeg een applecare nummer van hun daar moest ik het maar proberen.
Bellen na Applecare vertelde ze dat ik 1e jaar garantie via hun krijg en 2e jaar van waar ik het gekocht hebt. Nadat ik vertelde dat ik het bij hun Applestore gekocht heb moest ze het ff vragen aan haar manager. Daarna zei ze dat produkten dat online gekocht is alleen maar 1 jaar garantie heeft van Apple..... Kreeg wel een nummer van Applecare UK om het daar verder te proberen.
Service van AppleASP is volgens mij alleen in je garantieperiode van 1 jaar toch?
ok net gebeld dus alleen binnen de garantie periode van 1 jaar kunnen ze je helpen......
Moet ik maar mijn zoektocht naar garantie opgeven en zelf proberen het te repareren? wifi attenne is $15 volgens ifixit? of weten jullie waar ik garantie kan krijgen?
[
Voor 3% gewijzigd door
coramoor op 12-01-2012 13:34
]