• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:21:
Vandaag mijn iPhone 4S binnengekregen. Nu heb ik met T-Mobile slechte één streep bereik als ik mijn iPhone 4S vasthoud als mijn iPhone 4. (Dus je handpalm op de onderste antenne)
Nu is mijn vraag, waarom gaat hij niet over naar antenne 2? :S

Én: als ik mijn iPhone vasthoud zoals dit:
[afbeelding]
Dan heb ik nog maar net 2 strepen WiFi connectie en één streep T-Mobile connectie.
Slechte 3g dekking met T-mobile op jouw lokatie?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ook dat!

Maar ik heb nu ondekt als je langer dan 1 minuut één streep bereik hebt gaat hij over naar antenne 2. Dan heb ik ongeveer 3 tot 4 strepen verbinding.

Leuke functie, maar dat overschakelen naar antenne 2 mag van mij sneller.

Edit: Iemand hoe ik die stabilisatie inschakel in de camera app? Ik zie nergens eenoptie om die aan te zetten. :S

[ Voor 19% gewijzigd door iApp op 29-12-2011 15:35 ]

An  a day keeps the doctor away.

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
HardCoreGamer schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:19:
Ook dat!

Maar ik heb nu ondekt als je langer dan 1 minuut één streep bereik hebt gaat hij over naar antenne 2. Dan heb ik ongeveer 3 tot 4 strepen verbinding.

Leuke functie, maar dat overschakelen naar antenne 2 mag van mij sneller.

Edit: Iemand hoe ik die stabilisatie inschakel in de camera app? Ik zie nergens eenoptie om die aan te zetten. :S
staat bij mijn weten standaard aan zonder optie om uit te zetten toch?

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Meer mensen met 3G problemen met de iPhone 4S, een nieuwe microsim en T-Mobile.

Ik weet dat het netwerk niet je van het is, maar had met de iPhone 3G en iPhone 4 een prima 3G-bereik. Sinds ik de iPhones 4S heb, heb ik amper 3G-netwerk. Ook het GSM-netwerk haalt vrijwel nergens 5 streepjes.

Ligt dit aan de iPhone of aan T-Mobile? Heb ze gebeld, heb al twee keer een nieuwe simkaart. Ik hoop dat ik, als ik blijf zeuren, binnenkort weg mag bij T-Mobile of een andere regeling kan treffen, hier wordt ik niet vrolijk van.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Verwijderd

THE_BASE schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:08:
Sinds ik de iPhones 4S heb, heb ik amper 3G-netwerk. Ook het GSM-netwerk haalt vrijwel nergens 5 streepjes.
Dat is wel heel bijzonder, volgens mij kan de 4S namelijk niet eens schakelen tussen 3G en GSM... Licht eens toe?

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

THE_BASE schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:08:
Meer mensen met 3G problemen met de iPhone 4S, een nieuwe microsim en T-Mobile.

Ik weet dat het netwerk niet je van het is, maar had met de iPhone 3G en iPhone 4 een prima 3G-bereik. Sinds ik de iPhones 4S heb, heb ik amper 3G-netwerk. Ook het GSM-netwerk haalt vrijwel nergens 5 streepjes.

Ligt dit aan de iPhone of aan T-Mobile? Heb ze gebeld, heb al twee keer een nieuwe simkaart. Ik hoop dat ik, als ik blijf zeuren, binnenkort weg mag bij T-Mobile of een andere regeling kan treffen, hier wordt ik niet vrolijk van.
Met 3G heb ik 1 á 3 strepen bereik (Als ik mijn iPhone 4S niet vasthoud)
Hou ik mijn iPhone 4S vast met 3G, heb ik net één streep bereik. Ook GSM heb ik 1 tot max 3 strepen bereik.
Again, a death grip. Of T-Mobile die de boosdoener is?

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:36:
[...]

Dat is wel heel bijzonder, volgens mij kan de 4S namelijk niet eens schakelen tussen 3G en GSM... Licht eens toe?
Tuurlijk wel. Als er geen 3g netwerk beschikbaar is bel je over het GSM netwerk. :)
HardCoreGamer schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:47:
[...]

Hou ik mijn iPhone 4S vast met 3G, heb ik net één streep bereik. Ook GSM heb ik 1 tot max 3 strepen bereik.
Of gewoon de lokatie waar je je bevind. Een deathgrip zou al wel aan het licht zijn gekomen inmiddels.

[ Voor 42% gewijzigd door BillSpaarbank op 29-12-2011 22:15 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Is er een mogelijkheid dat hij alleen gebruik maakt van antenne 2?
Als je hem aanzet zit hij standaard op de onderste antenne (Waar ook de iPhone 4 deathgrip vandaan kwam)
Nu krijg ik nog steeds een slechte verbinding wanneer ik mijn handpalm erop hou.

Antenne 2 is dan niet bedekt door mijn vinger dus kan daar het beste signaal uitkomen. Toch snapt mijn iPhone dan niet om over te schakelen naar antenne 2.

Edit: Iemand nog een tip waar je goedkoop een kwalitatief iPhone 4S dock kan halen?
Mijn ervaring van DealExtreme is dat er krassen op je iPhone komen, maar die dock van Apple voor 30 euro is ook overpriced. Thanks! :)

[ Voor 21% gewijzigd door iApp op 29-12-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
Vreemd probleem. Gisteren iphone 4 geupgrade naar 5.01 en een jailbreak er over heen, niet aan de hand.

Wil hem net aan de pc hangen geen reactie, ipad wel reactie. Andere pc idem dito.
Hang ik hem aan de oplader (alles met de zelfde kabel) wel werken, het opladen dus.

Iemand bekend met dit probleem of wordt het richting Apple sturen??

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 06:33
Ja suc6 daarmee....

Hallo Apple Service Meneer mijn gejailbreakte iPhone doet vreemd mag ik hem komen omruilen.... 8)7

Doet hij het wel gewoon als je hem weer even origineel maakt ?

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
oldsmelly schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 08:45:
Ja suc6 daarmee....

Hallo Apple Service Meneer mijn gejailbreakte iPhone doet vreemd mag ik hem komen omruilen.... 8)7

Doet hij het wel gewoon als je hem weer even origineel maakt ?
Tja dat heb ik nog niet getest, maar de op de zelfde manier jailbroken ipad doet het wel

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
HardCoreGamer schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:21:
Vandaag mijn iPhone 4S binnengekregen. Nu heb ik met T-Mobile slechte één streep bereik als ik mijn iPhone 4S vasthoud als mijn iPhone 4. (Dus je handpalm op de onderste antenne)
Nu is mijn vraag, waarom gaat hij niet over naar antenne 2? :S

Én: als ik mijn iPhone vasthoud zoals dit:
[afbeelding]
Dan heb ik nog maar net 2 strepen WiFi connectie en één streep T-Mobile connectie.
Kan hem zo vasthouden tot sint juttemis maar 4 strepen 3G en volle bak Wifi blijven gelijk...

Iphone 4S wit met KPN abo en microsim

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:47:
[...]

Ik zet mobiele data altijd uit, niet vaak nodig en spaart batterij. Dan heb ik 3 of 4 streepjes GSM.

Als ik mobiele data en dus 3G aan zet heb ik twee of drie streepjes. Als ik al 3G krijg.

Geen idee, maar zat gisteren in de trein met iemand met een iPhone 4 en T-Mobile, die had WEL 3G.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

THE_BASE schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:13:
[...]

Ik zet mobiele data altijd uit, niet vaak nodig en spaart batterij. Dan heb ik 3 of 4 streepjes GSM.

Als ik mobiele data en dus 3G aan zet heb ik twee of drie streepjes. Als ik al 3G krijg.

Geen idee, maar zat gisteren in de trein met iemand met een iPhone 4 en T-Mobile, die had WEL 3G.
Wss zal dit wel weer te maken hebben met de slechte masten van T-Mobile. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:37:
[...]

Wss zal dit wel weer te maken hebben met de slechte masten van T-Mobile. :)
Nou, de masten zijn niet slecht, het netwerk is gewoon niet zo goed als dat van de concurrenten.

Het zou nog kunnen komen door iOS 5.0. Ik wil niet naar 5.0.1 omdat mijn accu daar helemaal werd leeggetrokken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

@THE_BASE, heb jij hetzelfde als ik?
Afbeeldingslocatie: http://i.lulzimg.com/1807980c23.png

Afbeeldingslocatie: http://i.lulzimg.com/d5ec51ab2e.png

En dit zo de hele dag door? Niet normaal lijkt mij, misschien toch eens contact opnemen met Apple?
Het zou toch niet weer zo zijn dat ik een bumpercase moet gebruiken door hun eigen foute design.

(Ik zit op iOS 5.0.1, sinds mijn iPad 2 daarop zit moet ik hem om de dag opladen, voorheen om de 4 dagen, de iPhone is ook snel leeg. Je hebt gelijk, maar hoe heb je je iPhone 4S gedowngraded?)

[ Voor 21% gewijzigd door iApp op 30-12-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 15:22
Mijn neef probeert zijn iPhone 4 4.3.5 te updaten naar 5.0.1 via iTunes, maar krijgt elke keer een 1604 error.
De iPhone is NIET gejailbreakt en heeft gewoon de originele versie en baseband geinstalleerd.

Wat moeten we nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Suren01 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:46:
Mijn neef probeert zijn iPhone 4 4.3.5 te updaten naar 5.0.1 via iTunes, maar krijgt elke keer een 1604 error.
De iPhone is NIET gejailbreakt en heeft gewoon de originele versie en baseband geinstalleerd.

Wat moeten we nu doen?
even googlen op '1604 error'

http://iphone-downloads.h...1604-iPhone-Restore-Error

let op: je bent dan wel je data en instellingen kwijt

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
HardCoreGamer schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:38:
@THE_BASE, heb jij hetzelfde als ik?
[afbeelding]

[afbeelding]

En dit zo de hele dag door? Niet normaal lijkt mij, misschien toch eens contact opnemen met Apple?
Het zou toch niet weer zo zijn dat ik een bumpercase moet gebruiken door hun eigen foute design.

(Ik zit op iOS 5.0.1, sinds mijn iPad 2 daarop zit moet ik hem om de dag opladen, voorheen om de 4 dagen, de iPhone is ook snel leeg. Je hebt gelijk, maar hoe heb je je iPhone 4S gedowngraded?)
Sorry maar dit zegt helemaal niks ....

Je hebt goed bereik om 19.32 en slecht bereik om 15.10.... |:(

Waar ben je om 19.32 en waar om 15.10....

Er is echt geen antenne gate voor de 4S want dat was allang weer naar buiten gekomen..

Tmobile is gewoon de slechste provider voor je Mobiel... ze zijn de goedkoopste maar hebben gewoon de minste dekking....

Ik had dit ook zeer regelmatig toen ik nog de 3G had met een tmobile abonnement , nu een 4S met KPN er echt nergens geen last meer...

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:43
Ik heb een probleem met mijn iphone 4. Als ik bel via speaker functie, dan hoor ik iedereen goed. (i.e. de speaker doet het goed) maar mensen horen mij heel slecht. Ik moet echt heel dicht bij de telefoon, heel hard praten willen ze me verstaan.
Dit is echt super irritant. De speaker functie werkt dus niet.

Heeft iemand hier ervaringen mee of een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
oldsmelly schreef op zondag 01 januari 2012 @ 10:29:
[...]

Sorry maar dit zegt helemaal niks ....

Waar ben je om 19.32 en waar om 15.10....

Er is echt geen antenne gate voor de 4S want dat was allang weer naar buiten gekomen..

Tmobile is gewoon de slechste provider voor je Mobiel... ze zijn de goedkoopste maar hebben gewoon de minste dekking....

Ik had dit ook zeer regelmatig toen ik nog de 3G had met een tmobile abonnement , nu een 4S met KPN er echt nergens geen last meer...
T-Mobile de goedkoopste? dacht het niet...

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
rohit schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:58:
[...]

T-Mobile de goedkoopste? dacht het niet...
en. wat dacht jij wel dan?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oldsmelly schreef op zondag 01 januari 2012 @ 10:29:
[...]

Volgens mij is de ontvangst op beide tijdstippen slecht, namelijk helemaal geen ontvangst en maar 1 streepje.
Wel is de wifi ontvangst goed.
Ik zou inderdaad even kijken of dit op verschillende locaties hetzelfde blijft, zo ja, dan ligt het misschien toch aan de telefoon. zo nee, dan is het een locatieprobleem.
funk-e schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:22:
[...]

en. wat dacht jij wel dan?
Ik denk dat het handiger is om dit soort zaken in een ander topic (telecomaanbieders ofzo) te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opperhoof schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:52:
Ik heb een probleem met mijn iphone 4. Als ik bel via speaker functie, dan hoor ik iedereen goed. (i.e. de speaker doet het goed) maar mensen horen mij heel slecht. Ik moet echt heel dicht bij de telefoon, heel hard praten willen ze me verstaan.
Dit is echt super irritant. De speaker functie werkt dus niet.

Heeft iemand hier ervaringen mee of een oplossing voor?
Heb ikzelf ook....dacht gewoon dat het aan de kwaliteit van de Iphone lag.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mij nog maar een 4s aangekocht, ben bij mobistar en merk dat ik binnen serieuze problemen heb met mijn netwerk. als ik kijk bij mobistar naar de de netwerk coverage dan zie ik 3g heel zwak ondersteunt wordt binnen maar 2g exellent, kian iemand mij raad geven of zeggen hoe je de telefoon naar 2g plaatst want dat vindt ik toch niet direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 21:00:
ik heb mij nog maar een 4s aangekocht, ben bij mobistar en merk dat ik binnen serieuze problemen heb met mijn netwerk. als ik kijk bij mobistar naar de de netwerk coverage dan zie ik 3g heel zwak ondersteunt wordt binnen maar 2g exellent, kian iemand mij raad geven of zeggen hoe je de telefoon naar 2g plaatst want dat vindt ik toch niet direct
Kan helaas niet meer, regelen ze automatisch.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Slasher schreef op maandag 02 januari 2012 @ 21:00:
[...]

Kan helaas niet meer, regelen ze automatisch.
weet je dat zeker? Want als ik 'Mobiele data' uitzet onder Netwerk springt ie van 1 a 2 streepjes 3G naar 5 strepen GSM. Met 3G aan valt er hier in huis bijna niet te bellen door beroerde KPN dekking. GSM geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
G-PHREAK schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:36:
[...]

weet je dat zeker? Want als ik 'Mobiele data' uitzet onder Netwerk springt ie van 1 a 2 streepjes 3G naar 5 strepen GSM. Met 3G aan valt er hier in huis bijna niet te bellen door beroerde KPN dekking. GSM geen probleem.
en dan heb jij ook geen internet meer! ;)
2G dan heb je nog internet alleen dan wel heel langzaam...
dat kon nog bij de 3gs en iphone 4.. (en oudere) maar bij de 4S kan je dus de 3g niet meer uitzetten zodat die op 2g verder gaat.. nu zet je gewoon de hele verbinding uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
rohit schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:12:
[...]

en dan heb jij ook geen internet meer! ;)
2G dan heb je nog internet alleen dan wel heel langzaam...
dat kon nog bij de 3gs en iphone 4.. (en oudere) maar bij de 4S kan je dus de 3g niet meer uitzetten zodat die op 2g verder gaat.. nu zet je gewoon de hele verbinding uit..
Klopt idd, maar voor internet gebruik ik wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
G-PHREAK schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:16:
[...]

Klopt idd, maar voor internet gebruik ik wifi.
als je thuis of op werk zit wel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 01:51

alienfruit

the alien you never expected

Sinds een paar dagen heb ik het probleem dat halverwege een liedje de iPhone 4S er mee stopt. Iemand enig idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 22:18

RnB

Heb je dat met alle liedjes of met een paar?
En heb je die paar toevallig gebruikt om ringtones mee te maken? Dan kan het best eens zijn dat je in iTunes nog de instelling aan heb staan dat ie op een bepaald tijdstip stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 01:51

alienfruit

the alien you never expected

Met alle. Ik pak gewoon al mijn liedjes en zeg vervolgens dat hij de liedjes moet Shufflen. Hoe bedoel je dat in iTunes mogelijk wat is ingesteld zodat het liedje stopt? Kan het misschien door iTunes Match komen?

[ Voor 39% gewijzigd door alienfruit op 03-01-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 18:27
alienfruit schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:47:
Met alle. Ik pak gewoon al mijn liedjes en zeg vervolgens dat hij de liedjes moet Shufflen. Hoe bedoel je dat in iTunes mogelijk wat is ingesteld zodat het liedje stopt? Kan het misschien door iTunes Match komen?
Heb ik op mijn iPhone 4 ook wel eens last van gehad, een reboot loste het probleem weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietfriet1234
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Heey Mensen,

Ik heb een iphone 4s en het is mij op gevallen dat als hij op stil staat en hij trilt dat hij dan soms heel veel herrie maakt. Als of er iets mee trilt. Iemand ervaring mee???

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
pietfriet1234 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:49:
Ik heb een iphone 4s en het is mij op gevallen dat als hij op stil staat en hij trilt dat hij dan soms heel veel herrie maakt. Als of er iets mee trilt. Iemand ervaring mee???
Ja, dat is een bekend probleem, al schijnt niet iedereen het te hebben. Vaak trilt er iets mee, bijvoorbeeld de home button. Als je die aanraakt, stopt het geluid dan?

De 4S heeft een nieuwe vibratiemotor die uit zichzelf minder geluid maakt dan die van de 4, maar hij schijnt wel meer te laten resoneren soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietfriet1234
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
GekkePrutser schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:51:
[...]

Ja, dat is een bekend probleem, al schijnt niet iedereen het te hebben. Vaak trilt er iets mee, bijvoorbeeld de home button. Als je die aanraakt, stopt het geluid dan?

De 4S heeft een nieuwe vibratiemotor die uit zichzelf minder geluid maakt dan die van de 4, maar hij schijnt wel meer te laten resoneren soms.
Nog niet geprobeerd, ik zal eens proberen maar het is niet de hele tijd. Want als je bijvoorbeeld een berichtje krijgt dan heb je 3 trillingen en dan trilt hij maar bijvoorbeeld 2 of 1 van de 3 trillingen hard.
Maar kan dat eventueel verholpen worden?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:40
pietfriet1234 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:49:
Heey Mensen,

Groeten
Zie iPhone 4S geratel bij het trillen ....
Blijkbaar vinden maar weinig mensen het een probleem :?
Maar goed dat het in juni EK is, heb je alvast een Vuvuzela bij.... :P
Voorbeeldje: YouTube: Problem Apple iPhone 4S Vibration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort vraagje; heb net een tweedehands iphone 4 gekocht en daarbij hem naar fabrieksinstellingen terug gebracht door op 'wis iPhone' te drukken. Hoe lang mag dat ongeveer duren, aangezien hij al enige tijd bezig is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:11
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:35:
Kort vraagje; heb net een tweedehands iphone 4 gekocht en daarbij hem naar fabrieksinstellingen terug gebracht door op 'wis iPhone' te drukken. Hoe lang mag dat ongeveer duren, aangezien hij al enige tijd bezig is..?
Valt niet echt te zegen aangezien het natuurlijk afhankelijk is van de hoeveelheid die op de iPhone staat. Maargoed, beter even goed laten wissen dan nog sporen van de vorige gebruiker er op.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:01
Mijn iPhone 4 is sinds een week defect. De aan/uit knop zit vast en "klikt" niet meer. Dit is van de een op de andere dag gebeurt, ik wilde mijn telefoon het smorgens aanzetten en toen voelde het knopje al vreemd aan hierna zat hij compleet vast. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad en hoe zit het met garantie hier op? Doet T-Mobile hier moeilijk over?

Ik wil meteen een 2e defect laten maken als ik hem voor reparatie opstuur, mijn home knop reageert soms niet. Soms moet ik wel 5-10 keer drukken eer hij pakt.

Ik ga overigens wel zeer zorgvuldig om met mijn telefoon, hij zit altijd in een hoes en er zit nog geen kras op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prydz
  • Laatst online: 17-05-2020
Ik had vroeger een iPhone 3G (JB) en gebruikte steevast biteSMS voornamelijk voor de quickreply functie en SBSettings voor het snel aan-en uitzetten van wifi, 3G, bluetooth etc.

Nu heb ik sindskort terug een iPhone 4 maar geen jailbreak... Ik ben op zoek naar het beste gratisse alternatief voor de 2 bovenvermelde apps...

Ik heb natuurlijk zelf het internet al afgeschuimd en ik dacht zelf aan IconSettings..., maar graag had ik wat meningen gehad van users op dit gereputeerde forum. Alvast bedankt voor de input!

En nog iets; omtrent jailbreaken:

Is het nu effectief zo dat je garantie bij Apple vervalt eens je toestel een jailbreak heeft of niet? Ik wil de iPhone later wrsch nog doorverkopen en dit samen met het feit dat je vanalles hoort omtrent garantie houdt me een beetje tegen...

[ Voor 21% gewijzigd door Prydz op 07-01-2012 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntraXxX schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:16:
[...]

Valt niet echt te zegen aangezien het natuurlijk afhankelijk is van de hoeveelheid die op de iPhone staat. Maargoed, beter even goed laten wissen dan nog sporen van de vorige gebruiker er op.
Oke snap ik. De apple site zegt; several hours.. maar hijs is sinds gisteravond 10u bezig ongeveer.
en hij staat nog steeds op het zwarte scherm met dat laad icoontje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:12:
Oke snap ik. De apple site zegt; several hours.. maar hijs is sinds gisteravond 10u bezig ongeveer.
en hij staat nog steeds op het zwarte scherm met dat laad icoontje..
Zo lang is zeker niet normaal. Als ik een iPhone via iTunes herstel naar de fabrieksinstellingen is hij, als de software al gedownload is, binnen 1 half uur klaar.
Dus ik zou het gewoon eens op nieuw proberen.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funske schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:22:
[...]

Zo lang is zeker niet normaal. Als ik een iPhone via iTunes herstel naar de fabrieksinstellingen is hij, als de software al gedownload is, binnen 1 half uur klaar.
Dus ik zou het gewoon eens op nieuw proberen.
is het wel veilig om hem nu gewoon uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:29:
is het wel veilig om hem nu gewoon uit te zetten?
Ik zou hem eerst eens los koppelen van iTunes. Kijken wat hij dan doet. Daarna kun je opnieuw proberen om hem te koppelen en te herstellen. Of eerst even uitzetten, als dat gewoon werkt, en daarna weer opstarten. En als hij opgestart is weer aan iTunes koppelen en herstellen.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan me helpen....

Sinds vanmiddag heb ik opeens geen verbinding meer met Vodafone (zakelijk abo) op mijn 4S. Dat wil zeggen, volle bak bereik, maar geen telefoon, sms of dataverkeer. Zelfs het 3G logo komt gewoon netjes in beeld.
WiFi functioneert wel.

Heb de telefoon al een paar keer herstart, tijdje uit gehad en SIM er >15min uitgehaald. Geen oplossing.

Een andere Vodafone telefoon werkt hier wel normaal.

Frustrerend!!! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-09 15:48
een ander sim kaartje werkt wel gewoon? anders misschien een keer naar Vodafone bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdj91 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 19:50:
een ander sim kaartje werkt wel gewoon? anders misschien een keer naar Vodafone bellen?
Ik zal morgen wel eens naar Vodafone bellen. Heb op dit moment geen andere SIM en geen andere iPhone bij de hand.

Gisteren nog wel 2 sms'jes doorgekregen. Weliswaar uren nadat ze verstuurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prydz
  • Laatst online: 17-05-2020
Prydz schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 02:30:
Ik had vroeger een iPhone 3G (JB) en gebruikte steevast biteSMS voornamelijk voor de quickreply functie en SBSettings voor het snel aan-en uitzetten van wifi, 3G, bluetooth etc.

Nu heb ik sindskort terug een iPhone 4 maar geen jailbreak... Ik ben op zoek naar het beste gratisse alternatief voor de 2 bovenvermelde apps...

Ik heb natuurlijk zelf het internet al afgeschuimd en ik dacht zelf aan IconSettings..., maar graag had ik wat meningen gehad van users op dit gereputeerde forum. Alvast bedankt voor de input!

En nog iets; omtrent jailbreaken:

Is het nu effectief zo dat je garantie bij Apple vervalt eens je toestel een jailbreak heeft of niet? Ik wil de iPhone later wrsch nog doorverkopen en dit samen met het feit dat je vanalles hoort omtrent garantie houdt me een beetje tegen...
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Kijk eens of http://brdrck.me/settings/ wat voor je is als vervanger voor SBSettings. Krijg je snelkoppelingen naar de losse onderdelen van settings. Werkt best goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

De home-knop van mijn iPhone4 begint steeds slechter te reageren, maar mijn toestel is al langer dan een jaar oud. Gekocht via de online apple-store. Iemand succesvol garantie geclaimd bij Apple buiten de officiële garantieperiode van Apple zelf?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06-2023
Shiver23 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:27:
De home-knop van mijn iPhone4 begint steeds slechter te reageren, maar mijn toestel is al langer dan een jaar oud. Gekocht via de online apple-store. Iemand succesvol garantie geclaimd bij Apple buiten de officiële garantieperiode van Apple zelf?
In Nederland heb je 2 jaar garantie. Maakt niet uit wat de fabrikant zegt. Volgens mij heeft kassa dit ook al is behandeld..

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Thomaszomer schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:29:
[...]

In Nederland heb je 2 jaar garantie. Maakt niet uit wat de fabrikant zegt. Volgens mij heeft kassa dit ook al is behandeld..
:'( Dit kan inmiddels wel bestempeld worden als urban myth denk ik, al zo vaak voorbijgekomen... Die 2 jaar is een richtlijn van de EU die Nederland niet heeft overgenomen. Consuwijzer:
Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet.
Van een iPhone mag je uiteraard een langere levensduur dan 1 jaar (en ook 2 jaar) verwachten. Dat zegt echter niets over hoe Apple daarmee omgaat (2 jaar is immers nergens vastgelegd), waar hier dus naar wordt gevraagd...

[ Voor 8% gewijzigd door jelle. op 08-01-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Laatst online: 15-06-2023
jelle. schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:45:
[...]

:'( Dit kan inmiddels wel bestempeld worden als urban myth denk ik, al zo vaak voorbijgekomen... Die 2 jaar is een richtlijn van de EU die Nederland niet heeft overgenomen. Consuwijzer:

[...]

Van een iPhone mag je uiteraard een langere levensduur dan 1 jaar (en ook 2 jaar) verwachten. Dat zegt echter niets over hoe Apple daarmee omgaat (2 jaar is immers nergens vastgelegd), waar hier dus naar wordt gevraagd...
Oké, sorry. Dan had ik het dus mis. Ik had dit laatst ergens gelezen hier. Zal wel een oud topic zijn geweest ofzo.. Heb ik ook weer wat geleerd! ;)

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Thomaszomer schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:52:
[...]

Oké, sorry. Dan had ik het dus mis. Ik had dit laatst ergens gelezen hier. Zal wel een oud topic zijn geweest ofzo.. Heb ik ook weer wat geleerd! ;)
90% van de tijd kom ik inderdaad de 'foutieve' informatie tegen op internet (die ook bijna nergens wordt tegengesproken), dus zo heel gek is dat ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Heb je die iPhone wel direct bij Apple gekocht? Anders moet je met die garantieclaim eigenlijk bij de verkoper zijn (of je provider als je hem bij een abonnement gekregen hebt). Want garantie in Nederland is iets tussen koper en verkoper.

Tenzij je AppleCare hebt, want dan heb je een dienst gekocht die direct door Apple wordt aangeboden. Maar zoals ik het lees was dat niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

GekkePrutser schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:26:
Heb je die iPhone wel direct bij Apple gekocht? Anders moet je met die garantieclaim eigenlijk bij de verkoper zijn (of je provider als je hem bij een abonnement gekregen hebt). Want garantie in Nederland is iets tussen koper en verkoper.

Tenzij je AppleCare hebt, want dan heb je een dienst gekocht die direct door Apple wordt aangeboden. Maar zoals ik het lees was dat niet het geval.
Ik heb hem via Apple.com (UK) besteld destijds bij launch, omdat hij hier nog niet uit was. Vorig jaar, vlak voor het aflopen van 1 jaar garantie een nieuwe gekregen omdat de powerknop stuk was.
Ik zal ze morgen sowieso bellen om te kijken wat ik kan regelen, maar als ik wat cases heb van mensen waarbij het gelukt is gaat dat misschien iets makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Shiver23 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:04:
[...]
Ik heb hem via Apple.com (UK) besteld destijds bij launch, omdat hij hier nog niet uit was. Vorig jaar, vlak voor het aflopen van 1 jaar garantie een nieuwe gekregen omdat de powerknop stuk was.
Ik zal ze morgen sowieso bellen om te kijken wat ik kan regelen, maar als ik wat cases heb van mensen waarbij het gelukt is gaat dat misschien iets makkelijker.
Als je hem bij de Apple UK store besteld hebt, dan gelden volgens mij niet de garantiebepalingen van de Nederlandse wet. Want de Apple UK store levert niet naar Nederland (je hebt hem misschien naar iemand in Engeland laten versturen?).

Maar volgens mij hebben ze daar ook wel een vergelijkbare bepaling Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:17
Heb je verhaal niet gelezen;

het is sinds een jaar mogelijk om buitenlandse iPhone's (ook gekocht bij een App Store / Provider) te laten repareren onder de garante bepaling (wanneer de garantie periode van 2 jaar nog van kracht is) bij een officiele Apple reparatie bedrijf, weet zo 123 niet meer wie dat waren :)

Gevonden;
http://www.iphoneclub.nl/...dse-iphones-zo-werkt-het/

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 09-01-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvdH
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-02-2024
Binnenkort krijg ik een 3GS voor niks, werkt prima, accu is slecht en backcover zit een scheurtje in, scherm is geheel krasvrij. Nu wilde ik een nieuwe accu en backcover plaatsen. Iemand goed ervaringen met online onderdelen bestellen (pasvorm e.d.)

Ik kwam bijv. deze al tegen:
http://www.mobilesupplies...ite-compleet-p-11461.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

EN-IS schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:25:
Heb je verhaal niet gelezen;

het is sinds een jaar mogelijk om buitenlandse iPhone's (ook gekocht bij een App Store / Provider) te laten repareren onder de garante bepaling (wanneer de garantie periode van 2 jaar nog van kracht is) bij een officiele Apple reparatie bedrijf, weet zo 123 niet meer wie dat waren :)

Gevonden;
http://www.iphoneclub.nl/...dse-iphones-zo-werkt-het/
Zojuist Apple gebeld. Nogal een teleurstellend verhaal. Geen garantie, maar ik kan naar Oberhausen of Zwolle om een claim in te dienen mbt consumentenrecht.... Goede service.

edit: Collega gesproken die hetzelfde heeft gehad. Zijn advies: afspraak maken bij de Genius bar in Oberhausen en daar gaan zeuren. Dat wordt een dagje shoppen in Duitsland.

[ Voor 11% gewijzigd door Shiver23 op 09-01-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Voor mij is de kogel door de kerk. Ook ik ga na mijn aanschaf van een iMac vorig jaar over op de iPhone. Deze zal samen gaan werken met de iMac en iPod. En de iPad3 als hij uit komt. Allemaal in de cloud enzo..maar voor mij is het voornamelijk voor mijn werk en het agenda speeltje dat alles met elkaar praat. Ik wordt alleen een beetje gek van mezelf. Ik ben nu op de vergelijk tour. Waar kan je het beste een abonnement afsluiten. Iedere aanbieder heeft wel weer iets wat handig is, maar is dan weer erg duur met iets anders, waar een andere aanbieder weer goedkoper in is, alleen mist hij weer dat ene van de andere provider. Ik lijk nu op Telfort uit te komen. Goedkoper met de aanschaf en abonnement kosten. Iets langzame verbinding. Maar ik werk denk ik voor 80% op wifi.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Wat dacht je van een losse te kopen (Bij Apple voor €599,-) en een sim-only abo bij Simyo (KPN-netwerk).
Of bij Ben (T-Mobile-netwerk). En zo zijn er meerdere sim-only providers.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Shiver23 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:40:
[...]

Zojuist Apple gebeld. Nogal een teleurstellend verhaal. Geen garantie, maar ik kan naar Oberhausen of Zwolle om een claim in te dienen mbt consumentenrecht.... Goede service.

edit: Collega gesproken die hetzelfde heeft gehad. Zijn advies: afspraak maken bij de Genius bar in Oberhausen en daar gaan zeuren. Dat wordt een dagje shoppen in Duitsland.
Jammer, ik had gehoopt dat het wat makkelijker zou zijn.

Mocht het daar ook niet lukken: Het onderdeel is maar een paar euro op internet dus als je handig bent zou je het zelf kunnen doen. Helaas is het wel een priegelwerk en er moet redelijk wat uit elkaar omdat hij onderop zit als je de iPhone open maakt (dat gaat vanaf de achterkant). En je hebt het risico dat je wat stuk maakt natuurlijk. Ik doe dit soort dingen meestal wel zelf buiten de garantie maar ik moet mijn nick ook eer aandoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

funske schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:09:
Wat dacht je van een losse te kopen (Bij Apple voor €599,-) en een sim-only abo bij Simyo (KPN-netwerk).
Of bij Ben (T-Mobile-netwerk). En zo zijn er meerdere sim-only providers.
hmm, leuk idee. Daar had ik nog niet bij nagedacht. De focus lag zo bij de abonnementen!

EDIT] wat moet ik me nu voorstellen van een 200MB abonnement? verstook je dat in een mum van tijd? Gaat dat hard als je af en toe even niet op wifi zit?

[ Voor 16% gewijzigd door RoyK op 09-01-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:17
[...]

Ah dat is klote, jammer, ik hoop dat het lukt in Oberhausen/Zwolle. Houd ons op de hoogte. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
RoyK schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:31:
[...]
EDIT] wat moet ik me nu voorstellen van een 200MB abonnement? verstook je dat in een mum van tijd? Gaat dat hard als je af en toe even niet op wifi zit?
Ik heb hier 250MB/maand op prepay, en dat gaat inderdaad best hard. Met wat ik meestal doe:
  • Email elke 15 min checken (auto)
  • Nu.nl, tweakers, engadget, facebook apps regelmatig even bekijken
  • Af en toe ff een paar webpagina's lezen of even google mapsen als ik verdwaald ben
  • Push notificaties voor van alles en nog wat
  • iCloud aan maar niet veel gebruikt
...zit ik aan ongeveer 15MB per dag gemiddeld (en dan krijg ik niet veel email binnen). Siri gebruik ik dan niet omdat ik een 4 heb. En apps installeer/update ik altijd vanaf wifi.

Dus meestal haal ik de maand net niet en moet ik een week voordat hij afgelopen is nieuw beltegoed kopen, of ik laat de laatste paar dagen aan internet gewoon van mijn beltegoed gaan. 200MB lijkt me zeer krap.

Edit: Hier moet ik nog even bij zeggen dat ik hiermee de hele avond op wifi zit (en dat gebruik dus niet meegeteld is), ik gebruik de 3G alleen overdag op het werk, onderweg, en 's nachts.

[ Voor 9% gewijzigd door GekkePrutser op 09-01-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

GekkePrutser schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:43:
[...]

Ik heb hier 250MB/maand op prepay, en dat gaat inderdaad best hard. Met wat ik meestal doe:
  • Email elke 15 min checken (auto)
  • Nu.nl, tweakers, engadget, facebook apps regelmatig even bekijken
  • Af en toe ff een paar webpagina's lezen of even google mapsen als ik verdwaald ben
  • Push notificaties voor van alles en nog wat
  • iCloud aan maar niet veel gebruikt
...zit ik aan ongeveer 15MB per dag gemiddeld (en dan krijg ik niet veel email binnen). Siri gebruik ik dan niet omdat ik een 4 heb. En apps installeer/update ik altijd vanaf wifi.

Dus meestal haal ik de maand net niet en moet ik een week voordat hij afgelopen is nieuw beltegoed kopen, of ik laat de laatste paar dagen aan internet gewoon van mijn beltegoed gaan. 200MB lijkt me zeer krap.

Edit: Hier moet ik nog even bij zeggen dat ik hiermee de hele avond op wifi zit (en dat gebruik dus niet meegeteld is), ik gebruik de 3G alleen overdag op het werk, onderweg, en 's nachts.
Thanks voor je uitleg. Op de zaak hangt ook iedereen op het wifi netwerk. Dus dat zou voor mij wel enorm schelen. Maar, voor een paar euro meer heb ik een 500mb abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Afgelopen vrijdag heb ik de knoop doorgehakt en ben ik na een avontuur met de Galaxy SII weer terug gegaan naar de Iphone 4 en het enige wat ik kan zeggen is...wat een genot... :)

Op de Galaxy SII was ik alleen maar bezig met custom roms/kernels om de batterij te verbeteren en de UI te verbeteren en uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik heel erg mijn best deed om hem op een iphone te laten lijken (kwam namelijk van de 3gs af).

Wat ook mee speelt is dat ik thuis toch al wat Apple randapparatuur heb, mijn muziek staat in iTunes, vind ik een fijn programma en ik koop er mijn muziek. Verder heb ik airport expresses staan en heb ik ook een apple tv. Oh ja, ook nog een Alpine headunit in mijn auto die geoptimaliseerd is voor de iphone/ipod.

Misschien ga ik ooit weer terug naar Android, maar het mag van mij eerst nog wat volwassener worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
RoyK schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:26:
[...]
Thanks voor je uitleg. Op de zaak hangt ook iedereen op het wifi netwerk. Dus dat zou voor mij wel enorm schelen. Maar, voor een paar euro meer heb ik een 500mb abonnement.
Ik zou het maar doen eigenlijk. Het is erg verleidelijk om te internetten op de iPhone en ik moet me nu altijd erg inhouden, opletten dat ik geen apps download op 3G, geen filmpjes bekijk, niet te veel foto's in de nu.nl app enz. Met 500MB hoef je er niet zo op te letten.

Bovendien zullen de kosten voor extra gebruik boven die 200MB waarschijnlijk zo hoog zijn dat als je er 1 keertje per ongeluk flink overheen gaat, je de upgrade naar 500MB voor een heel jaar had kunnen betalen van de extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
RoyK schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:26:
[...]

Heb zelf een excel bestandje gemaakt, en daar valt te zien dat het bij elke provider wel op hetzelfde neerkomt.
(evt. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-KENEBPQQNGVN.xls)

Mij lijkt het Vodafone abonnement met 50% korting de eerste 4 maanden wel wat...
(kan dit eigenlijk niet beter in [iPhone] Provider(s) & Abonnementen :P ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Mikad0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:29:
[...]

Heb zelf een excel bestandje aangemaakt, en daar valt te zien dat het bij elke provider wel op hetzelfde neerkomt.
(evt. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-KENEBPQQNGVN.xls)

Mij lijkt het Vodafone abonnement met 50% korting de eerste 4 maanden wel wat...
(kan dit eigenlijk niet beter in [iPhone] Provider(s) & Abonnementen :P ?)
Goed man, thanks! (en ja, ik denk dat je gelijk hebt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuhoan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2018
Beste mensen,

ik heb zojuist mijn 3dagen oude 4s teruggebracht naar GSMwijzer.

probleempjes:
1. geluid valt af en toe weg tijdens het bellen en gebeld worden
2. lichte ratel geluid
3. simcard slot sluit niet goed aan met de iphone

ik neem aan dat ik gewoon een gloednieuw toestel krijg? ik kan toch niet genoegen nemen met een reparatie toestel waaraan ik nog 2 jaar aan vast moet zitten?

L502X - 2670QM/GT525M/4GB/FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Laatst online: 12-09 10:51
[...]

Ik kom er net in maar wat is er precies in Zwolle dan?
Zover ik weet is er geen officieel reparatie centrum in Zwolle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

thuhoan schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:41:
Beste mensen,

ik heb zojuist mijn 3dagen oude 4s teruggebracht naar GSMwijzer.

probleempjes:
1. geluid valt af en toe weg tijdens het bellen en gebeld worden
2. lichte ratel geluid
3. simcard slot sluit niet goed aan met de iphone

ik neem aan dat ik gewoon een gloednieuw toestel krijg? ik kan toch niet genoegen nemen met een reparatie toestel waaraan ik nog 2 jaar aan vast moet zitten?
Numero uno schijnt een algemeen probleem te zijn waar Apple nog niet achter is hoe ze dat kunnen oplossen. Dus bij je nieuwe toestel kun je dat ook verwachten. Misschien dat de ergheid ervan minder/meer is, dat durf ik niet te zeggen. Ik heb er zelf namelijk niet zo heel erg last van.
Numero dos schijnt gewoon de autofocus te zijn, dus ook die zal je bij je nieuwe toestel hebben.
Numero tres is wel iets wat niet normaal is, dus dan zou je op dat vlak in ieder geval een vooruitgang hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Goed nieuws voor diegenen met een 4s! In iOS 5.1 komt de 3G knop waarschijnlijk weer terug! bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Wat grappig, ik had begrepen dat ze die eruit hadden gehaald, omdat de hardware was veranderd (van 2 chips naar 1 chip). Ik ben benieuwd wat voor effect het dan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
dat is goed nieuws, voor normale apps (zoals tweakers) is 3g niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
Ik weet dat dit een veel voorkomende vraag is, maar ik twijfel tussen de 16GB en 32GB versie.
Welke zouden jullie aanraden? Is de 16GB 4S echt zo snel vol door de verbeterde camera (HD filmen enz.)?

Itunes geeft aan dat ik ongeveer 18GB aan muziek heb, maar dit hoeft niet allemaal op de Iphone te staan. Ik kan ook alleen de nummers die ik dagelijks luister op de Iphone zetten (geen hele albums bv.). Maar kan die 16GB dan nog steeds vol komen door apps enz.? Eigenlijk wil ik ook wel af en toe een filmpje kunnen kijken, zonder telkens op het formaat te letten.

Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb mijn iPhone vol staan met games, nieuws apps en dat soort meuk. (Geen muziek of films btw) 6 GB heb ik gebruikt, nog 8,1GB over volgens mijn iPhone. Meer dan genoeg voor mij, wil jij erg veel gaan filmen, muziek luisteren en films meenemen, koop dan een 32GB / 64GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ik heb nu 12,5GB in gebruik met apps, foto's (en wat video's die gefilmd zijn met iPhone) en muziek (4,2GB). Zonder mijn muziek zou die 16GB dus voldoende zijn, maar ik gebruik mijn iPhone ook als iPod, dus ik ben wel blij dat ik de 32GB versie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
Mikad0 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:30:
Ik weet dat dit een veel voorkomende vraag is, maar ik twijfel tussen de 16GB en 32GB versie.
Welke zouden jullie aanraden? Is de 16GB 4S echt zo snel vol door de verbeterde camera (HD filmen enz.)?

Itunes geeft aan dat ik ongeveer 18GB aan muziek heb, maar dit hoeft niet allemaal op de Iphone te staan. Ik kan ook alleen de nummers die ik dagelijks luister op de Iphone zetten (geen hele albums bv.). Maar kan die 16GB dan nog steeds vol komen door apps enz.? Eigenlijk wil ik ook wel af en toe een filmpje kunnen kijken, zonder telkens op het formaat te letten.

Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb zelf nog 10Gb vrij op mijn iPhone van 16Gb, er staat geen muziek op en ook geen films, wel een aantal foto's en een boel apps. Wil je veel filmen en foto's maken met je iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
pdj91 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:03:
[...]

Ik heb zelf nog 10Gb vrij op mijn iPhone van 16Gb, er staat geen muziek op en ook geen films, wel een aantal foto's en een boel apps. Wil je veel filmen en foto's maken met je iPhone?
Bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik niet meer foto's/video's maak dan de gemiddelde Iphone gebruiker, ik denk uit jullie ervaringen dat het probleem vooral ligt bij muziek en evt. films kijken. Apps zijn bijna verwaarloosbaar?

Heb nog eens in mijn itunes bibliotheek gekeken, en aangezien ik wel een muziekliefhebber ben denk ik dat ik toch maar beter voor de 32GB kan gaan. Een eventuele film kijken is dan ook geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ligt eraan wat voor apps natuurlijk, ik heb een aantal games die >1GB zijn. Een aantal van >500MB en je zit ook zo aan de meerdere giegs. Met 32GB zit je iig safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik vraag me af hoe je je iPhone screen opneemt zoals dit:

Best leuk om bijvoorbeeld Doodle Jump te gaan opnemen en op YouTube plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:40:
Ik vraag me af hoe je je iPhone screen opneemt zoals dit:
[video]

Best leuk om bijvoorbeeld Doodle Jump te gaan opnemen en op YouTube plaatsen. :)
Dat is een schermpname op een mac, de app draait in een virtuele iphone als onderdeel van Xcode

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mijn vorige iPhone had 32 GB, maar omdat ik die nooit voor meer dan 1/3 vol had, heb ik nu voor 16 GB gekozen. Voor muziek heb ik nog een 5,5 jaar oude iPod.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
Bij mijn iphone zit de houder waar de sim kaart in zit een klein beetje scheef in de houder, het is niet heel veel maar erger me er wel een klein beetje aan. Het is zegmaar dat de ene kant (bovenkant) net iets onder de metalen rand zit en de andere andere kant (onder) ietd onder de metalen rand zit.

Ik heb ook dat als ik rechts onder een beetje druk dat de achterkant een beetje tikt, net of de achterkant een beetje los zit. Dat getik hoor je ook vaak als je op de home knop drukt omdat je hand achter de iphone zit. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Iemand enig idee hoe ik en iPhone kan uitzetten zonder hem via iTunes te herstellen? Kreeg straks problemen met m'n iPhone hij maakte nergens meer fatsoenlijk verbinding, nu kan ik instellingen niet meer in en slaat muziek vast en zonet is het beeld vast gaan staan tussen het switchen van pagina's, kan dus niks doen maar wil hem eigenlijk niet direct herstellen..

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
De knop boven op de iphone lang indukken en dan uit zetten door te sliden werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Nee, dat vind ik juist het rare, toen het systeem nog enigsinds reageerde kon ik hem we gewoon locken met die knop en vervolgens weer aansliden maar hoe lang ik die knop ook inhield ik kreeg niet de zet-uit sidebar. Nu hangt het beeld vast dus ik laat hem denk ik even helemaal leeglopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
Klein vraagje:
Ik ga binnenkort op skivakantie. En heb al 2 leuke apps die bij het skiien vanpas kunnen komen.

Maar nu vroeg ik mij af of mijn iphone (4S) geen schade zal oplopen bij het skieen? Dan denk ik oa. aan de koude temperatuur en temperatuurschommelingen. Ik weet ook wel dat ik mijn iphone niet moet uithalen als het hard sneeuwt, maar vraag mij af of er mensen zijn die al negatieve ervaringen hebben gehad met hun iphone op skireis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Ik kan me voorstellen dat je je telefoon zo lang mogelijk in je jaszak laat zitten. Dus als je gaat lunchen niet gelijk je telefoon checken, maar eerst de telefoon laten acclimatiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:28

smallboy

N/A

Ik heb nooit problemen gehad met een telefoon wat dat betreft. Meestal doe ik hem in een broekzak dus zit hij vrij dicht tegen m'n lichaam en zal ie niet onderkoeld raken. Een paar druppels water of wat vlokken sneeuw hebben bij mij nog nooit een telefoon gesloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Ik heb afgelopen wintersport ook geen slechte ervaringen gehad met mijn 4S. Acclimatiseren deed ik niet aan en op de piste erbij pakken was ook geen probleem :p zolang je 'm gewoon goed opbergt (ik had 'm in een hoesje in mijn binnenzak van mijn jas) kan er weinig misgaan eigenlijk. Er was alleen iemand uit onze groep die de rits van de buitenzak van z'n jas open had laten staan 8)7, en toen was z'n iPhone dus vrij nat geworden. Maar dat had uiteindelijk ook geen consequenties.

Gewoon voorzichtig mee omgaan zoals je altijd doet, dan komt het wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Na veel zoeken vraag ik me af waar ik het beste me iPhone kan laten repareren als dit moet van de verzekering (aansprakelijk is iemand anders). Ik zoek een reparatie centrum die alleen met originele onderdelen werkt, er zijn er nogal wat die 'namaak' onderdelen gebruiken. Wat is nu echt een goed adres?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Een AASP, daar gaat je appeltje ook heen als je hem via een APR opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:40:
Na veel zoeken vraag ik me af waar ik het beste me iPhone kan laten repareren als dit moet van de verzekering (aansprakelijk is iemand anders). Ik zoek een reparatie centrum die alleen met originele onderdelen werkt, er zijn er nogal wat die 'namaak' onderdelen gebruiken. Wat is nu echt een goed adres?
Volgens mij werkt iCulture (ism iPhoneclub tegenwoordig) alleen maar met originele onderdelen. Kan het wel aanraden idd om een goede shop uit te zoeken. Heb laatst een 3GS bij een lokale shop laten repareren (scherm gebroken), maar het touch gedeelte werkt beduidend minder goed als er veel vingerafdrukken op het glas zitten. Terwijl met het originele glas erin dit helemaal niks uitmaakte voor de bediening. Toch irritant dat schoonmaken wat toch wel vaak nodig is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

Waar kan ik garantie claimen na 1 jaar?

Mijn iphone 4, die ik kocht bij applestore uk (online) tijdens de introductie, heeft wifi en gps ontvangst problemen. Ik denk dat de wifi attenne los of kapot is.

Ben al langs de applestore (Madrid) geweest en daar konden ze me niet helpen omdat ik volgens hun geen garantie meer heb (1 jaar garantie). Ik probeerde ze te vertellen dat er wettelijk 2 jaar garantie op de produkten zitten maar ze konden niks voor me doen. Kreeg een applecare nummer van hun daar moest ik het maar proberen.

Bellen na Applecare vertelde ze dat ik 1e jaar garantie via hun krijg en 2e jaar van waar ik het gekocht hebt. Nadat ik vertelde dat ik het bij hun Applestore gekocht heb moest ze het ff vragen aan haar manager. Daarna zei ze dat produkten dat online gekocht is alleen maar 1 jaar garantie heeft van Apple..... Kreeg wel een nummer van Applecare UK om het daar verder te proberen.

Service van AppleASP is volgens mij alleen in je garantieperiode van 1 jaar toch?
ok net gebeld dus alleen binnen de garantie periode van 1 jaar kunnen ze je helpen......

Moet ik maar mijn zoektocht naar garantie opgeven en zelf proberen het te repareren? wifi attenne is $15 volgens ifixit? of weten jullie waar ik garantie kan krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door coramoor op 12-01-2012 13:34 ]

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.