Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Ik heb nu mijn Vodafone 200 minuten met 10 GB data in gebruik. Deze maand ook flink gebruikt, want met de iPhone 5 heel veel op het internet gezeten. Nu zag ik de optie "persoonlijke hotspot". Deze heb ik vandaag even aangehad zodat een vriend van mij met zijn Ipad het net op kon.

Mag dit tegenwoordig van VF & iPhone want met mijn Android SGS 1 in combo met VF abbo, heb ik nooit problemen gehad met mijn databundel en thetering!.

Alleen weet ik van vroeger dat iPhone en thetering niet ging. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mouse_NL op 30-11-2012 21:46 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidaltje schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:30:
[...]

Waarom zou je dan niet voor de Iphone 5 gaan?
Je betaalt dan 51 euro erbij

Ik denk wel dat er aansluitingskosten bij komen

http://www.algebeld.nl/in...cts=0&DataBundel=57&Order
Heeft iemand ervaring met deze internet site en provider? Klinkt haast te mooi om waard te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodKimble
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 15:41
Weet iemand of je de F&F abo's van Vodafone tijdens je contractperiode kunt aanpassen (verhogen) zonder dat je actievoorwaarden verloren gaan?

The Soul.... of an Eagle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 00:31
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:11:
[...]

Heeft iemand ervaring met deze internet site en provider? Klinkt haast te mooi om waard te zijn...
Ja, ik. Ik heb daar vorig jaar een 4s met abo genomen en dat werd heel vlot afgehandeld. Ik ben er nog steeds tevreden over. Opletten: ze geven maar 1 jaar garantie op de toestellen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidaltje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-01-2023
Redondo1982 schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:30:
[...]

Ja, ik. Ik heb daar vorig jaar een 4s met abo genomen en dat werd heel vlot afgehandeld. Ik ben er nog steeds tevreden over. Opletten: ze geven maar 1 jaar garantie op de toestellen.
Dit kopieer ik net van de voorwaarden: 2. Alle producten hebben een fabrieksgarantie van 2 (twee) jaar, tenzij Algebeld.nl uitdrukkelijk anders aangeeft.

Het vreemde is als je via algebeld naar iphone 5 gaat, is dat Tele2 er niet meer bij staat. Maar de link werkt nog gewoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, zou deze actie dan niet meer gelden?
Het is wel een hele mooie aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik heb een KPN abo, met internet uiteraard, op mijn Iphone 4.

Nu wilde ik van de week gebruik maken van de personal hotspot.
Ik heb deze optie op mijn iphone, dus dan ga ik er vanuit dat de provider het ook ondersteund. (internet-tethering staat ingesteld op iphonekpn.nl)
Met mijn laptop kon ik verbinding maken met de iphone, en krijg ik ook netjes een (intern) ip adres.
Alleen daarna krijg ik nog geen internet verkeer werkend. Is er iets op mijn telefoon wat ik aan moet passen, of word het niet meer ondersteund?

Ik heb al wat rondgezocht, maar de meeste dingen die ik tegenkom, gaat over de personal hotspot die heelmaal niet beschikbaar is (omdat de provider deze optie uitzet), maar dat is bij mij dus niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:35
vgo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:51:
Ik kan halverwege december verlengen.
Abo loopt halverwege April 2013 af. (iPhone 150 €29,50 abo)

En zit te kijken naar Vodafone Friends and Family Sim-only 1 jaar.
Als ik verleng, gaat die sim only dan gelijk in? :+

Of gaat die dan pas April 2013 in??
Iemand die dit weet??

Zou graag gelijk die 10GB willen :D
Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice van Vodafone, daarbij werd mij verteld dat een Sim Only niet direct inging. Bij een nieuw toestel gaat het abonnement vaak wel direct in, dit is echter afhankelijk van de migratie regeling van het huidige abonnement.

Met betrekking tot mijn eigen abonnement, een Bel SMS en Web Smart 100, dat een Vodafone Altijd 42,50 i.c.m. een iPhone wel direct in zou gaan.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, anders kun je voor de zekerheid altijd zelf even de Vodafone klantenservice bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
RodKimble schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:50:
Weet iemand of je de F&F abo's van Vodafone tijdens je contractperiode kunt aanpassen (verhogen) zonder dat je actievoorwaarden verloren gaan?
Nee dit kan helaas niet. Promotie vervalt per direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
Heeft iemand ervaring met de RMA service van Vodafone? mijn Iphone5 is kapot aangekomen en ik heb deze binnen de gestelde termijn van 7 dagen terug gestuurd. Nu het volgende:

Ik heb meerdere keren met de klantenservice gebeld om te vragen of ze het toestel ontvangen hebben,aangezien ik geen bevestiging via de email of iets dergelijks heb gekregen. (TNT tracktrace geeft aan dat het eergister is aangekomen). Dit kunnen ze niet zien. Vervolgens word mij verteld door een persoon dat als je een telefoon RMA terugstuurd dat het hele abbonement (in dit geval een verlening) word geannuleerd. Een andere persoon verteld mij dat dit niet klopt en dat er gewoon een nieuwe telefoon word opgestuurd.

Ik word echt van het kastje naar de muur gestuurd bij hun klantenservice...

[ Voor 5% gewijzigd door Talezz op 05-12-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik heb twee dagen geleden bij Vodafone een nanosim besteld. Iemand enig idee hoe lang zij over verzending hiervan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:11:
[...]

21 November bested, vandaag bericht dat hij is verzonden... Ill keep u posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Goudvis12 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:35:
[...]

Nee dit kan helaas niet. Promotie vervalt per direct.
Toch niet als je BloX aanpast, toch? Mag ik toch niet hopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 11-09 18:49
Scallius schreef op woensdag 14 november 2012 @ 00:27:
[...]

Damn da's wel behoorlijk cheap. Moet nog even een maandje wachten, maar zo wordt een iPhone 5 wel erg interessant. Helaas weer een beetje een onoverzichtelijke site.
Zo cheap is het ook weer niet. Aan het einde van de rit heb je toch minimaal 1035 euro betaald. Een losse iPhone 5 nieuw is bij V&A 650euro. Dan heb je dus een gat van bijna 400euro.

Afhankelijk van je verbruik moet je dan kijken of je met een simonly goedkoper uit kan zijn.

Ik zou vanwege de slechte dekking van Tele2 deze deal zeker niet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidaltje
q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:55:
[...]

Zo cheap is het ook weer niet. Aan het einde van de rit heb je toch minimaal 1035 euro betaald. Een losse iPhone 5 nieuw is bij V&A 650euro. Dan heb je dus een gat van bijna 400euro.

Afhankelijk van je verbruik moet je dan kijken of je met een simonly goedkoper uit kan zijn.

Ik zou vanwege de slechte dekking van Tele2 deze deal zeker niet nemen.
38x24=912
912+ 51 = 963
963 en niet 1053...

Niet iedereen legt even 650 euro neer ;)

Ik heb nog nooit Tele2 als provider gehad, dus ik kan geen uitspraken doen over de dekking.

Edit:
Ik zie dat de actie weer online is en zij de prijs hebben verhoogd naar 86 euro

[ Voor 19% gewijzigd door Nidaltje op 07-12-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Nidaltje schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 20:15:
[...]

38x24=912
912+ 51 = 963
963 en niet 1053...

Ik heb nog nooit Tele2 als provider gehad, dus ik kan geen uitspraken doen over de dekking.

Edit:

Dat had ik dus al lang gezien. Daarom dat ik op ongeveer 1050 uit kwam ;)

963 was wel aantrekkelijk geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Niet online
[...]

38x24=912
912+ 51 = 963
963 en niet 1053...

Edit:

Vandaag binnen. Keurig geregeld allemaal door algebeld. Dekking is gewoon Tmobile netwerk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
UltraSub schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:03:
[...]

Toch niet als je BloX aanpast, toch? Mag ik toch niet hopen :|
Blox niet, want daar zit geen promotie op. Maar stel dat je nu Altijd 47,50 hebt, en je wilt naar Altijd 55 vervalt de korting per direct van het abonnement de 25% of 30% die je op je abonnement kreeg vervalt dus in feite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
ThatsHollywood schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 19:25:
[...]

Vandaag binnen. Keurig geregeld allemaal door algebeld. Dekking is gewoon Tmobile netwerk:)
Vind het ook wel een leuke actie, maar als ik op het Tele2 forum kijk zie ik allemaal berichten voorbij komen over slecht bereik. Heb jij hier last van? Zo niet, in welke omgeving woon je als ik vragen mag?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 06:47
Worden er nog acties gehouden mbt de Iphone 4? Ben op zoek naar een Iphone 4 met een 1-jarig abonnement waarvoor ik niet hoef bij te betalen. Goedkoopste wat ik kan vinden is een abonnement van Vodafone voor 47,50 per maand (eerste 8 maanden 35 euro) waarbij je 140 minuten, 3000 smsjes krijgt en 10GB data.
Goede deal alleen vind ik de eenmalige kosten van 130 euro te hoog. (90 telefoon, 30 aansluitkosten en 12,50 verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Mahone schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:37:
Worden er nog acties gehouden mbt de Iphone 4? Ben op zoek naar een Iphone 4 met een 1-jarig abonnement waarvoor ik niet hoef bij te betalen. Goedkoopste wat ik kan vinden is een abonnement van Vodafone voor 47,50 per maand (eerste 8 maanden 35 euro) waarbij je 140 minuten, 3000 smsjes krijgt en 10GB data.
Goede deal alleen vind ik de eenmalige kosten van 130 euro te hoog. (90 telefoon, 30 aansluitkosten en 12,50 verzendkosten)
http://shop.telfort.nl/aa...je_iPhone4_8GB_black.html

Zoiets?

Let wel op: Toestel is Lease

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 10-12-2012 18:44 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 06:47
Bedankt voor je reactie, ik wil alleen wel dat het toestel echt van mezelf is, dus geen leasetoestel.
En zie dat het een 2-jarig abonnement is.

De aanbieding die ik gezien heb stond op GSM Easy link

Iphone 4
1-jarig abonnement
Vodafone
140 belminuten
3000 smsjes
10 GB Data

8 maanden lang € 35,63 per maand
4 maanden lang € 47,50 per maand

Eenmalige kosten: € 89,-
Aansluitkosten: € 30,-
Verzendkosten: € 12,50

Eigenlijk ben ik dus op zoek naar zoiets alleen dan zonder die eenmalige kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Niet online
NickySantoro schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:48:
[...]

Vind het ook wel een leuke actie, maar als ik op het Tele2 forum kijk zie ik allemaal berichten voorbij komen over slecht bereik. Heb jij hier last van? Zo niet, in welke omgeving woon je als ik vragen mag?
In Noord Brabant. Ik heb eigenlijk nog nooit slecht bereik gehad met het Tmobile network de laatste jaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Na 4,5 jaar trouw te zijn geweest aan mijn Nokia 5310tje ga ik ook maar beginnen aan een smartphone. Ik zit momenteel bij Hi en ben daar qua telefoonverbinding zeer content mee. Ik heb al meerdere Apple producten, dus een iPhone is een voor de hand liggende keus. Om de kosten te drukken wil ik een iPhone 4 los kopen en daar een tweejarig sim-only abonnement bij nemen. Hierbij houd ik als richtlijn een abonnement met ongeveer 1000mb, 150 belminuten en 100 smsjes aan, hier moet ik genoeg aan hebben. Na wat onderzoek heb ik hier de volgende resultaten voor gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://img854.imageshack.us/img854/3584/iphone4simonlyabonnemen.jpg
Wat je ziet zijn de kosten per maand per provider, met daarboven nog eventuele aansluitingskosten. Onderaan staan de totale abonnementskosten, met daaronder in het vet de totale kosten (abonnementskosten + aankoopbedrag telefoon). Vodafone heb ik niet meegenomen, omdat zover ik weet deze nog steeds moeilijk doen over tethering, iets wat ik plan regelmatig te gaan gebruiken.

Mijn conclusies tot zover:
- op een KPN netwerk zitten is hoe dan ook duurder;
- Tele2 is het goedkoopst, KPN het duurst;
- T-Mobile lijkt het meeste waar voor je geld te bieden
- Bij Telfort, T-Mobile en Tele2 worden gesprekken afgerond op hele minuten, wat al gauw voor een flinke stijging in het aantal belminuten zorgt. Dit maakt deze abonnementen voor mij onaantrekkelijker;

Ik heb dus alleen ervaring met Hi, en alleen met hun bel/sms-verbinding. Thuis heb ik wifi, 3G ga ik alleen onderweg in het OV gebruiken en dan waarschijnlijk vaak icm met personal hotspot.

Mijn vraag:
Welke provider raden jullie me aan? :P

Ik hoor geruchten over een mindere dekking van het T-Mobile netwerk, maar de dekkingskaarten geven weinig duidelijkheid. Ziet er naar uit dat het een afweging van goed bereik maar duur vs. goedkoop maar minder bereik wordt. Moeilijk moeilijk moeilijk...wie kan mij verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Tele2 is ook T-Mobile netwerk. De rest is allemaal KPN netwerk.

Opvallend afwezig is Vodafone.

Als je aan een Frienda & Family code kan komen zou ik voor Vodafone gaan.

https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/4405

Of die van €16.20 (125 belminuten) per maand of €18.90 (225 belminuten). Daarvoor krijg je in beide gevallen 10 GB 14.4 Mbps internet (en na je maandelijkse limiet onbeperkt op 32 Kbps), onbeperkt sms en onbeperkt bellen met Vodafone klanten.

Voordeel van die Vodafone actie en T-Mobile is natuurlijk onbeperkt, maar slomer, internet zodra je door je limiet bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
ThatsHollywood schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:41:
[...]

In Noord Brabant. Ik heb eigenlijk nog nooit slecht bereik gehad met het Tmobile network de laatste jaren...
Ah ok, ik ben toch voor Vodafone gegaan, aangezien ik daar kon verlengen. Betaal nu voor 2 jaar 42,50 met 1e jaar 25% korting en 10gb internet

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
@sublimnall

Zou dan een iPhone 4s nemen eerlijk gezegd. iPhone 5 is nou ook overdreven snel maar de 4 is dan wel weer een stuk slechter dan de 4s. De 4s koop je tweedehands alweer voor 300 euro. Soms zelfs (net) nieuw en nog met garantie. Ken er zelfs een paar die te koop zijn.

ABO zou ik altijd van Vodafone pakken. Zie bericht hieronder over f&f code en 10 gb internet. Met tethering of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Bedankt voor de reacties!

Wat Vodafone betreft, zie mijn vorige post:
[b][message=39426697,noline]Vodafone heb ik niet meegenomen, omdat zover ik weet deze nog steeds moeilijk doen over tethering, iets wat ik plan regelmatig te gaan gebruiken.
Tenzij iemand hier kan bevestigen dat je met een iPhone met Vodafone abonnement tegenwoordig ook kan tetheren, zie ik deze provider helaas niet als optie.
Maar waarom zou je sowieso voor Vodafone gaan? Kun je dat onderbouwen? Hoe is hun bereik ten opzichte van het KPN en T-Mobile netwerk? En hoe kom je aan zo'n f&f code? Krijgt elke Vodafone gebruiker die of zo?

En is het 'veilig' om een iPhone tweedehands te kopen? Gaan de prestaties van de accu en de telefoon zelf niet teveel achteruit na al enkele jaren van gebruik?

Zoveel vragen :P

[ Voor 19% gewijzigd door SublimnAll op 12-12-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
SublimnAll schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:40:
Bedankt voor de reacties!

Wat Vodafone betreft, zie mijn vorige post:

[...]

Tenzij iemand hier kan bevestigen dat je met een iPhone met Vodafone abonnement tegenwoordig ook kan tetheren, zie ik deze provider helaas niet als optie.
Maar waarom zou je sowieso voor Vodafone gaan? Kun je dat onderbouwen? Hoe is hun bereik ten opzichte van het KPN en T-Mobile netwerk? En hoe kom je aan zo'n f&f code? Krijgt elke Vodafone gebruiker die of zo?

En is het 'veilig' om een iPhone tweedehands te kopen? Gaan de prestaties van de accu en de telefoon zelf niet teveel achteruit na al enkele jaren van gebruik?

Zoveel vragen :P
Vodafone ondersteunt tetheren (ben zelf in oktober van T-Mobile naar Vodafone overgestapt met F&F code). Bereik is hier (Noord-Brabant) prima. Zo'n F&F code heb ik hier via iemand gekregen. Je mag er echter officieel niet om vragen, maar wie weet leest iemand jouw post wel en stuurt hij/zij je een bericht.

Ik heb zelf nooit een tweede hands iPhone gekocht dus dat zou ik echter niet weten.

Edit: extra info, we hebben in Nederland netneutraliteit en daardoor mogen providers dat soort functionaliteit niet meer blokkeren. Gek genoeg is het nog wel prima om sites, zoals de PirateBay te blokkeren.

[ Voor 8% gewijzigd door Uniciteit op 12-12-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Y.Eagle
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-01-2022

Y.Y.Eagle

Black&White

Beste iPhone 5 actie op dit moment. Totale kosten over 2 jaar is €950,-. Enige nadeel is het netwerk van Tele2.

http://www.ritel.nl/gsm-p...-abonnem...0502&h=1&b=492

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Ah, dat verandert de zaak.

En die f&f korting is flink! Helaas ken ik niemand die bij Vodafone werkt. Nog even verder kijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:12
Y.Y.Eagle schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:00:
Beste iPhone 5 actie op dit moment. Totale kosten over 2 jaar is €950,-. Enige nadeel is het netwerk van Tele2.

http://www.ritel.nl/gsm-p...-abonnem...0502&h=1&b=492
Ik kom uit op 870euro. i5 16GB met Tele 2 Medium (26.25euro x 24 maanden)+aansluitkosten 31.90euro, bijbetling van 209euro, totaal 870dus.

Grappige is, dat de aanbieding hier, duurder (100euro) is als een gewone abbo met iphone 5 (zoals hierboven door mij omschreven) :z :
http://www.ritel.nl/openingsacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Y.Eagle

Y.Y.Eagle

Black&White

EN-IS schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:01:
[...]

Ik kom uit op 870euro. i5 16GB met Tele 2 Medium (26.25euro x 24 maanden)+aansluitkosten 31.90euro, bijbetling van 209euro, totaal 870dus.

Grappige is, dat de aanbieding hier, duurder (100euro) is als een gewone abbo met iphone 5 (zoals hierboven door mij omschreven) :z :
http://www.ritel.nl/openingsacties
Inderdaad goedkoper, maar bij jouw variant heb je dus 500mb internet i.p.v. 1GB. Voor sommigen maakt dat dus niets uit, omdat ze overal wifi hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Dit dan:

http://www.vodafone.nl/mo...y_abonnement/bel_sms_web/

Tijdelijk 10GB data gedurende de contractperiode. Weliswaar wat duurder dan andere abonnementen, maar dan hoef je je ook nagenoeg geen zorgen meer te maken over je datalimiet. Klinkt aantrekkelijk. Of zitten er hier ook addertjes onder het gras?

[ Voor 56% gewijzigd door SublimnAll op 12-12-2012 14:42 ]

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Iemand enig idee wat de carrier update van VF inhoud? Ik kreeg m vandaag ineens door!

I am the great Cornholio!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Zo hé die F&F acties, voor € 14,85 75 minuten, onbeperkt sms'en en 10 gb internet. Dat is wel beter dan mijn 190 belminuten/sms en 1 gb internet dat binnenkort afloopt. Jammer dat ik geen code heb.

Volgens mij is Simyo met 13 euro voor 100 minuten/sms en 1 gb internet nu 1 van de goedkoopste sim-only's die je kan nemen voor een iPhone 5 of niet? Ook omdat je dan belt via KPN en niet via T-Mobile die een stuk slechter bereik heeft op de plekken waar ik vaak ben.

Ik zie geen goede Vodafone alternatief voor een goede prijs, ik ben op zich 4 jaar lang tevreden met mijn huidige provider. Voor gemiddeld € 20,63 heb je ook de 10 gb aanbieding los bij Vodafone, maar dan vind ik de € 7,63 niet meer waard voor de extra 9 gb.

[ Voor 20% gewijzigd door BoyzNDaHood op 13-12-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Y.Eagle

Y.Y.Eagle

Black&White

Ik heb een aantal weken terug de Telfort aanbieding besteld:

300 belminuten
100 sms
500 MB

voor €15,- per maand. Heb je ook gelijk KPN netwerk en een fatsoenlijk werkend belstatus.
Ben niet zo fan van al die nieuwe providers a la Simyo, Hollands Nieuwe en Youfone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadimirK
  • Laatst online: 09-09 19:23
Ik ben sinds 1,5 maand overgestapt van T-mobile naar Vodafone omdat ze een betere aanbieding hadden met een iphone 5.

Maar wat heb ik daar een spijt van zeg!
Overal waar ik kom heb ik slecht of geen bereik, 3G valt steeds weg.
gesprekskwaliteit is slecht.

Ik heb al een nieuwe simkaart geprobeerd en zelfs een nieuwe iphone.
Maar het probleem blijft.

Hebben meer mensen deze ervaring in omgeving Den Haag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

RadimirK schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 17:30:
Ik ben sinds 1,5 maand overgestapt van T-mobile naar Vodafone omdat ze een betere aanbieding hadden met een iphone 5.

Geen last van merk zelfs grote verbeteringen ten opzichte van mijn oude provider t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
RadimirK schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 17:30:

omgeving den haag ken ik een vriend van me die een iPhone heeft met Vodafone. Nergens last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Het uitwisselen van de F&F codes staan we dus niet meer toe.

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 19-12-2012 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Het uitwisselen van de F&F codes staan we dus niet meer toe.

[ Voor 64% gewijzigd door Hoedje op 19-12-2012 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:36
http://www.kpn.com/prive/4G.htm:
De iphone 5 is nog niet geoptimaliseerd voor alle frequenties waarop in Nederland mobiel internet wordt aangeboden. Zo is de huidige iPhone5 niet bruikbaar op Europese 800 MHz frequentie waarop KPN vanaf februari grootschalig 4G zal uitrollen. De verwachting is dat Apple binnen afzienbare tijd zijn aanbod geschikt zal maken voor deze frequenties.
Wachten op de 5S dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:19
zijn er eigenlijk al telefoons die 4g uitgerust zijn voor het nederlands netwerk.

edit: offtopic. plaats m in ander topic

[ Voor 11% gewijzigd door Ener103 op 19-12-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Beste tweaker vrienden,

Ik kom er niet uit en ik ben nieuwsgierig naar jullie visie. Ik zal kort mijn situatie schetsen:

Ik ben een zelfstandig ondernemer (illustrator) en werk vanuit huis. Ik ben maar weinig buiten de deur voor zaken. Ondanks dat mijn werk voornamelijk digitaal is (skype, facebook, mail, facetime) komt het voor dat ik moet bellen of wordt ik gebeld. Mijn huidige telefoon voldoet niet meer (nokia c1). Mensen verstaan me slecht en hij lijkt bovendien ook binnenkort de geest te geven.

Tijd voor een nieuwe telefoon die meteen met mijn iMac en iPad samenwerkt. Ik op ieder moment van de dag een foto kan maken van mn kids of iets wat ik interessant vind. Of mn agenda kan bewerken / inzien waar ik ook ben. en, zo heel af en toe zit ik ook op een verjaardag en delen we lol met onze telefoons op youtube. De telefoon gaat ook mijn 8 jaar oude tomtom vervangen. Dit wordt natuurlijk een iPhone, maar ik heb geen behoefte aan een peperduur abonnement. Ik wil dus creatief te werk gaan om het budget zo ver mogelijk te drukken.

Aangezien ik niet de high end van nu nodig heb is een iPhone 4S 16gb voldoende. De camera is beter, sneller en hij neemt in HD op. De chip is veel beter dan de gewone 4 wat de machine in overall sneller maakt. Kortom, de 4S.

Waar ik over zit te dubben is dat ik voor 95% op wifi zal zitten. Ik ben immers thuis. Dus 1000mb data zal niet nodig zijn. 500mb lijkt me meer dan zat. Ik heb geen idee wat een middag op de navigatie aan data verbrand. Ik zie ook veel verschillende soorten snelheden. Van 3,2 tot 14,2mbit. Heeft bijv. Navigatie belang bij een snellere verbinding of werkt dat ook bij een 3,2 mbit lijn? Het zal dan wel een stuk langzamer zijn op een verjaardag. Ik heb alleen geen idee hoe langzaam dit dan is of dat het reuze meevalt. Ik heb wel sms jes nodig, maar dit zijn er misschien 10 per maand. En ik heb nu 200 bel minuten die ik af en toe op krijg, maar ook vaak niet.

Ik wordt een beetje vermoeid van al die vergelijking sites met hun aanbiedingen en prijsknalbanners en ik schuif de keus steeds weer op. Wat zouden jullie samenstellen? Zelf de iphone kopen en een prepay nemen?

Groet,

Roy

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 08:12
Als je voornamelijk van Wi-Fi gebruik maakt is 500 MB wellicht nog teveel.

Voor navigatie heb je geen hoge snelheid nodig. Ik heb zelf een maximale snelheid van 384 kb/s en kan daar prima mee navigeren. Een hogere snelheid heb je alleen nodig als je filmpjes wilt kijken, met clouddiensten werkt of wilt gaan theteren.

Pre-paid gaan werken is mogelijk en dat kan in specifieke gevallen goedkoper / voordeliger zijn, maar dat is afhankelijk van je verbruik. Dat zal je zelf moeten uitrekenen.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Hoe zit dat met iPhone 5 icm Vodafone netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:36
Emile schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:45:
[...]

Hoe zit dat met iPhone 5 icm Vodafone netwerk?
De iPhone 5 (model A1429) ondersteunt de LTE-banden 1, 3 en 5. Dat zijn 2100, 1800 en 850 MHz.
Volgens http://www.agentschaptele...multiband-auction-results beschikken KPN én Vodafone nu over de 2100 MHz, en KPN, T-Mobile en Vodafone over de 1800 MHz-band. Maar dan nog denk ik niet dat het lekker werkt aangezien de telcoboeren voornamelijk gebruik maken van de 800 MHz-band (zie PDF) en die ondersteunt de iPhone dus niet. Maar je zou de gok kunnen wagen en straks een sim-only LTE abbo nemen, en daarna de iPhone 5s kopen. Als het al werkt op je iPhone 5 heb je geluk. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Vinnienerd op 21-12-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:25
Momenteel ook aan het rondkijken voor een nieuw abbo, wil heel graag de iPhone 5 hebben. Ik kan verlengen bij VF, maar vind wat ik bij moet betalen wel heel erg veel (309euro bij verlenging van iphone altijd 42,50 abbo voor 2jr.)

Zit al jaren bij VF en wil er eigenlijk niet weg.. Nooit problemen gehad. Nog niet bezig geweest met die F&F actie.. heb er ook geen code voor, weet verder ook niet wat het is..

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Nidaltje
Ik zoek nog een abbo voor de 4s 16gb.
Het liefst een goeie aanbieding voor 1 jaar

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 15:52
RoyK schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:51:
Beste tweaker vrienden,

Ik kom er niet uit en ik ben nieuwsgierig naar jullie visie. Ik zal kort mijn situatie schetsen:

Ik ben een zelfstandig ondernemer (illustrator) en werk vanuit huis. Ik ben maar weinig buiten de deur voor zaken. Ondanks dat mijn werk voornamelijk digitaal is (skype, facebook, mail, facetime) komt het voor dat ik moet bellen of wordt ik gebeld. Mijn huidige telefoon voldoet niet meer (nokia c1). Mensen verstaan me slecht en hij lijkt bovendien ook binnenkort de geest te geven.

Tijd voor een nieuwe telefoon die meteen met mijn iMac en iPad samenwerkt. Ik op ieder moment van de dag een foto kan maken van mn kids of iets wat ik interessant vind. Of mn agenda kan bewerken / inzien waar ik ook ben. en, zo heel af en toe zit ik ook op een verjaardag en delen we lol met onze telefoons op youtube. De telefoon gaat ook mijn 8 jaar oude tomtom vervangen. Dit wordt natuurlijk een iPhone, maar ik heb geen behoefte aan een peperduur abonnement. Ik wil dus creatief te werk gaan om het budget zo ver mogelijk te drukken.

Aangezien ik niet de high end van nu nodig heb is een iPhone 4S 16gb voldoende. De camera is beter, sneller en hij neemt in HD op. De chip is veel beter dan de gewone 4 wat de machine in overall sneller maakt. Kortom, de 4S.

Waar ik over zit te dubben is dat ik voor 95% op wifi zal zitten. Ik ben immers thuis. Dus 1000mb data zal niet nodig zijn. 500mb lijkt me meer dan zat. Ik heb geen idee wat een middag op de navigatie aan data verbrand. Ik zie ook veel verschillende soorten snelheden. Van 3,2 tot 14,2mbit. Heeft bijv. Navigatie belang bij een snellere verbinding of werkt dat ook bij een 3,2 mbit lijn? Het zal dan wel een stuk langzamer zijn op een verjaardag. Ik heb alleen geen idee hoe langzaam dit dan is of dat het reuze meevalt. Ik heb wel sms jes nodig, maar dit zijn er misschien 10 per maand. En ik heb nu 200 bel minuten die ik af en toe op krijg, maar ook vaak niet.

Ik wordt een beetje vermoeid van al die vergelijking sites met hun aanbiedingen en prijsknalbanners en ik schuif de keus steeds weer op. Wat zouden jullie samenstellen? Zelf de iphone kopen en een prepay nemen?

Groet,

Roy
Waarom niet een zakelijk abbonement van bijvoorbeeld vodafone? Deze heb ik laatst ook afgesloten omdat deze net wat voordeliger was dan de meeste particuliere abonementen. Bijvoorbeeld zakelijk €35, betaal je de eerste 12 maanden 35% minder op een totale looptijd van 2 jaar. Verder 195 minuten, 2GB snel internet, smsen uit de bundel en zonder extra kosten bellen in het buitenland. Je betaald dan €189 bij, bij een 16GB model. Wel alle prijzen ex BTW uiteraard.

[ Voor 4% gewijzigd door wesleytjuh op 27-12-2012 15:20 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Ook ik kon de F&F actie icm 10GB niet laten schieten. Ik verleng er mijn huidige abonnement mee dat over 3 maanden afloopt.

Nu zijn er een aantal zaken die voor mij nog niet helemaal duidelijk zijn.

Ik krijg bij het abonnement een nano-sim. Maar ik heb al een micro-sim.
Kunnen beide simkaarten worden gebruikt? Ik heb namelijk een HTC One X en iPhone 5.

Wat gebeurt er met de huidige maanden van mijn contract? Blijven die onder de huidige voorwaarden of vallen die onder de nieuwe voorwaarden?

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en dit kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

wesleytjuh schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:13:
[...]

Waarom niet een zakelijk abbonement van bijvoorbeeld vodafone? Deze heb ik laatst ook afgesloten omdat deze net wat voordeliger was dan de meeste particuliere abonementen. Bijvoorbeeld zakelijk €35, betaal je de eerste 12 maanden 35% minder op een totale looptijd van 2 jaar. Verder 195 minuten, 2GB snel internet, smsen uit de bundel en zonder extra kosten bellen in het buitenland. Je betaald dan €189 bij, bij een 16GB model. Wel alle prijzen ex BTW uiteraard.
Dankje Wesley,

Ik ga het even checken. Ps.. Heb je 189e betaald voor een iPhone 5 of 4s?

EDIT,

Ik ga denk ik voor t-mobile

Motivatie:

- zakelijk abb
- 200 belminuten
- 24 maanden hetzelfde bedrag zonder fratsen met x maanden korting
- gratis visual voicemail
- onbeperkt internet (na je data toch nog 64kbs ipv niets of dokken)
- iphone 4s voor 170e
- geen telefoon lease onzin.
- 14.4 mbit internet
- beltegoed schuift 2 maanden door

Ik kom uit op 950 euro exl btw over 24 maanden + 44 euro activatie kosten (die zijn best pittig)
Misschien kan ik die er nog aflullen in de winkel. Ik vraag me ook af of ik mijn nummer mee kan nemen. Dat is namelijk wel een zware "eis".

De pre pays zijn imo behoorlijk oninteressant. Leuk als je geen internet wil gebruiken. Maar als zodra jedat erbij kiest komt er 15 euro bij.en dan gaat het snel als je bij Apple de telefoon bestel.

Wat vinden jullie van mijn visie? Zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 38% gewijzigd door RoyK op 30-12-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
q-enf0rcer.1 schreef op zondag 30 december 2012 @ 01:56:
Ook ik kon de F&F actie icm 10GB niet laten schieten.
......
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en dit kan beantwoorden.
Je oude micro sim doet het niet meer wanneer je je nieuwe nano sim activeert. Wanneer je even belt om deze te activeren bij VF. Je nieuwe abo gaat in wanneer je deze activeert, mits je nu meer betaalt dan ervoor. Oftewel als je je abo lager zet en dus minder betaalt per maand met je nieuwe abo dan proberen ze je nog een aantal maanden meer te laten betalen. Je oude abo blijft dan doorgaan tot je nieuwe ingaat. Wat in jouw geval dan dus 3 maanden is.
Je oude belminuten verdwijnen dan.
Succes met je VF 10gb. Meestal lekker snel internet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
opa_paul schreef op zondag 30 december 2012 @ 13:29:
[...]

Je oude micro sim doet het niet meer wanneer je je nieuwe nano sim activeert. Wanneer je even belt om deze te activeren bij VF. Je nieuwe abo gaat in wanneer je deze activeert, mits je nu meer betaalt dan ervoor. Oftewel als je je abo lager zet en dus minder betaalt per maand met je nieuwe abo dan proberen ze je nog een aantal maanden meer te laten betalen. Je oude abo blijft dan doorgaan tot je nieuwe ingaat. Wat in jouw geval dan dus 3 maanden is.
Je oude belminuten verdwijnen dan.
Succes met je VF 10gb. Meestal lekker snel internet!
Top! Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 12:50
[...]

38x24=912
912+ 51 = 963
963 en niet 1053...

Edit:

De prijs is inmiddels aangepast naar € 147,- euro
bijna honderd euro duurder geworden. :( :( :(

Zoek een goedkoop abonnement ronde de 30 a 35 euro
150 belminuten + 750 MB internet.
En dan niet teveel bijbetalen voor de iphone 5.

Nu was die van algebeld.nl wel erg leuk, maar 150 euro bijleggen zit er voor mij niet in.
Heeft iemand anders een tip om goedkoop aan een iphone 5 te komen.
om in een keer 600 euro neer te leggen en een sim only te nemen, zie ik niet zitten.
Dan betaal ik liever per maand iets meer.

PS zit nu bij T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik denk gewoon "niet". IPhone5 kost gewoon dikke pingels of een dik maandtarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 15:52
RoyK schreef op zondag 30 december 2012 @ 08:14:
[...]

Dankje Wesley,

Ik ga het even checken. Ps.. Heb je 189e betaald voor een iPhone 5 of 4s?

EDIT,

Ik ga denk ik voor t-mobile

Motivatie:

- zakelijk abb
- 200 belminuten
- 24 maanden hetzelfde bedrag zonder fratsen met x maanden korting
- gratis visual voicemail
- onbeperkt internet (na je data toch nog 64kbs ipv niets of dokken)
- iphone 4s voor 170e
- geen telefoon lease onzin.
- 14.4 mbit internet
- beltegoed schuift 2 maanden door

Ik kom uit op 950 euro exl btw over 24 maanden + 44 euro activatie kosten (die zijn best pittig)
Misschien kan ik die er nog aflullen in de winkel. Ik vraag me ook af of ik mijn nummer mee kan nemen. Dat is namelijk wel een zware "eis".

De pre pays zijn imo behoorlijk oninteressant. Leuk als je geen internet wil gebruiken. Maar als zodra jedat erbij kiest komt er 15 euro bij.en dan gaat het snel als je bij Apple de telefoon bestel.

Wat vinden jullie van mijn visie? Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb een 5 32GB gehaald bij een vodafone abonnement van €50 per maand waarvan de 1e 12 maanden €37 per maand. Daarbij moet ik dan nog €219 bijbetalen. Totaal prijs dus €1263 ex BTW voor een iPhone 5 32GB met 370 minuten per maand, 2GB data 14.4mbits/s en leuke mogelijkheden om in het buitenland te bellen. Best een hoop geld, maargoed 32GB was een eis en 300+ minuten ook, dan wordt het al snel duurder.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn mening is het veel beter om een simonly abbonnement te nemen met internet mogelijkheden dan een duur abbonement te nemen met korting op je iphone. Uiteindelijk ben je wel minimaal 200 euro duurder uit door een niet simonly abonnement... dit geld kun je toch beter aan andere dingen besteden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 07:29:
Naar mijn mening is het veel beter om een simonly abbonnement te nemen met internet mogelijkheden dan een duur abbonement te nemen met korting op je iphone. Uiteindelijk ben je wel minimaal 200 euro duurder uit door een niet simonly abonnement... dit geld kun je toch beter aan andere dingen besteden :)
Precies. Duur abonnement is gewoon vergelijkbaar met koop op afbetaling met een dikke rente.

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:42
Glenfiddich schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 08:29:
[...]

Precies. Duur abonnement is gewoon vergelijkbaar met koop op afbetaling met een dikke rente.
Ik neem aan dat jullie 2 jarige abonnementen bedoelen. Want bij 1 jarige abonnementen met 4S 16 GB kom ik op ongeveer hetzelfde uit en is simonly iets duurder:

T-mobile Simonly: 570 toestel + 216 (12*18 euro T-mobile Simonly) = 786
T-mobile Smart Plus abonnement: 429 toestel + 330 (12*30 +2 maanden 50% korting) = 759

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwuah. Niet icm met een sim only abo van KPN of VF. Dan scheelt het niet eens zo veel. Zeker niet als je een 1gb datalimiet wilt. Tele2 (slechte bereik in Friesland), Youfone etc heb ik niet zo'n vertrouwen in.

De snelheid en stabiliteit van de iPhone 5 heeft me overtuigd om mijn allereerste iPhone te gaan aanschaffen. VF F&F prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Ik heb namelijk geen zin om 670 euro voor een losse iPhone 5 te gaan betalen, maar ook geen zin in abo prijzen van 50 euro p/m bij KPN (zakelijk). Zit al jaren bij KPN, altijd super ontvangst en service gehad, maar leasen zit er echt niet in voor mij. De prijzen van de VF F&F zitten voor mij mooi in het midden. Maarja helaas heb ik geen VF F&F code :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb een beetje naar sim only's gekeken.. maar dan gaat het al snel met internet erbij. Daar betaal je zo 10 tot 15 euro per maand voor.. plus je beltegoed. Oftewel, zit je zelf ook al vlot aan de 3 tientjes per maand en moet je het toestel nog aanschaffen. Al om al, scheelt het allemaal niet zoveel.

bijvoorbeeld een vodafone sim only.

225m bellen
10gb internet
14.4mbs
gratis sms / mms

12 maanden 17,50
daarna 35 euro

is samen 630 euro plus een iphone 4s bij apple voor 574 is tesamen 1204 euro. Niet bijzonder voordeliger dan het abbo die ik bij T-mobile ga doen voor 950 ex btw met ongeveer gelijkwaardige specs.

ps, het kan nog een stuk goedkoper bij Telfort, maar dan heb je wel een 2mbs verbinding ipv 14,4mbs

[ Voor 22% gewijzigd door RoyK op 04-01-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
RoyK schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:55:
[...]

ps, het kan nog een stuk goedkoper bij Telfort, maar dan heb je wel een 2mbs verbinding ipv 14,4mbs
Inderdaad, en je maakt dan gebruik van Lease, dus geen restwaarde voor je toestel en zelfs een extra bedrag als je het toestel wilt houden.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 08:12
Bij Telfort is het wel mogelijk om tegen betaling een hogere snelheid te verkrijgen, indien je 2 Mb/s te traag vindt. Voor € 1,50 per maand extra wordt je snelheid verhoogd tot 7 Mb/s down en 2 Mb/s up.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Maar, dan wordt het dus weel weer "ietsje" duurder, en nog steeds de helft van de snelheid die in mijn voorbeeld T-mobile bied. Nu is 7 of 14.4mbs vast niet zo enorm te voelen.. maar het verschil is wel flink op papier. Ik ga zo in ieder geval naar de T-mobile winel.. ben het speuren naar goedkoper een beetje zat. De knoop moet een keer doorgehakt worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25

Speedmaster

Make my day...

Kwam vandaag deze tegen: http://www.hollandsnieuwe.nl/tv Iphone 4 zonder leaseconstructie.
Ziet er wel aardig uit, iemand ervaring met hollandsnieuwe?
Is dit zonder Simlock?

[ Voor 7% gewijzigd door Speedmaster op 05-01-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Speedmaster schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:22:
Kwam vandaag deze tegen: http://www.hollandsnieuwe.nl/tv Iphone 4 zonder leaseconstructie.
Ziet er wel aardig uit, iemand ervaring met hollandsnieuwe?
Is dit zonder Simlock?
Ik kan je wel wat ervaringen geven over Holandsnieuwe.

Mijn vriendin heeft een half jaar terug ook het 275 abo genomen, alleen dan sim-only en zelf een losse 4S bij gekocht want toestellease vinden wij beiden niks. (destijds had je deze aanbieding met de 4 niet)
Ze kwam van Hi en wilde haar nr meenemen, op de site aangemeld en het was allemaal vrij vlot geregeld.

Alleen direct na de overstap (simkaart wisselen na maand opzegtermijn Hi) werkte internet niet en smsjes kwamen niet binnen. Dit is na bellen met de klantenservice wel opgelost maar hier loop je tegen een beperking van een goedkope aanbieder aan: klantenservice duurt mega lang voordat je eens iemand aan de tel krijgt en het is erg duur.

Hollandsnieuwe is vooral handig denk ik als je niet veel verbruikt per maand.
Het werkt met een soort prepaid beltegoed waaruit alles gaat, min óf mb's óf sms. Dat concept is op zich vrij handig. Je zit alleen snel aan het duurste abo vast of tegoed bijkopen als je iets meer gebruik maakt van je tel. En ook het duurste abo is maar 550 "units" dus als je 400 mb internet en 150 min belt per maand ben je er al doorheen. Daarnaast wordt er naar boven afgerond dus het gaat vrij rap met je tegoed. (Mijn vriendin haar eerste tegoed was dus direct al op aan de klantenservice)

Wat wel een voordeel is, is dat je tegoed bij kan kopen en dat al je tegoed 3 maanden geldig is ipv 1 mnd zoals bij div andere providers.

Wat ik onhandig vind is dat je tegoed niet in beschikbare min/mb/sms wordt weergegeven maar in euro's. (als je *101# intoetst krijg je,je saldo) Je krijgt een smsje als je tegoed bijna op is, bij iets van 3 eu ofzo alleen heb je dus niet echt een idee hoeveel dat is... Maw je moet een beetje inschatten hoeveel je dan praktisch nog over hebt aan min/mb's.

Nog een laatste dingetje wat erg onhandig is, de internet instellingen staan standaard op die van Vodafone.
(Instellingen>algemeen>mobiel netwerk>mobiel datanetwerk>APN> live.vodafone.com)
Wellicht omdat het een dochter is en zelfde soort simkaartjes gebruikt ofzo?

En deze moet je zelf omzetten naar data.dataxs.mobi voor Hollandsnieuwe.
Alleen die settings worden (door de 4S van mijn vriendin althans) niet altijd goed onthouden. Eens in de zoveel tijd moet ze dit weer opnieuw instellen omdat ze vanzelf weer terug springen op de VF instellingen...

Kortom; leuke provider mits je niet teveel gebruikt. Mijn vriendin is wel tevreden, ze gebruikt toch heel weinig (thuis+werk heeft wifi en bellen doet ze een enkele keer) ze betaald 10eu/mnd en heeft tot nu toe 1 keer 5 eu opgewaardeerd. (kan trouwens ook handig direct per sms)

Hoop dat je wat aan deze info hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25

Speedmaster

Make my day...

ElayZ schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:12:
[...]

Ik kan je wel wat ervaringen geven over Holandsnieuwe.
.....
Hoop dat je wat aan deze info hebt. :)
Thanks, bellen en internet is heel verschillend bij mij. Zit nu bij Simyo en belverbruik is heel wisselend, daarom is het mee kunnen nemen van tegoed wel prettig. Internet is standaard via Wifi en verbruik buitenshuis is circa 100 Mb per maand. Voordeel wat ik wel zie bij HN is het "gratis" toestel, moet nog zien wat de lease constructie aan het eind van de periode gaat kosten bij andere providers. Ben daar nog niks concreet van tegengekomen en wil niet aan het eind van de periode met een mega rekening zitten. Het andere voordeel is inderdaad het bijkopen gedurende de maand. Voor wat betreft de APN settings, dit is wel iets wat ik mee zal nemen in de afweging.

Bedankt voor je duidelijke info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Speedmaster schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:23:
[...]

Thanks, bellen en internet is heel verschillend bij mij. Zit nu bij Simyo en belverbruik is heel wisselend, daarom is het mee kunnen nemen van tegoed wel prettig. Internet is standaard via Wifi en verbruik buitenshuis is circa 100 Mb per maand. Voordeel wat ik wel zie bij HN is het "gratis" toestel, moet nog zien wat de lease constructie aan het eind van de periode gaat kosten bij andere providers. Ben daar nog niks concreet van tegengekomen en wil niet aan het eind van de periode met een mega rekening zitten. Het andere voordeel is inderdaad het bijkopen gedurende de maand. Voor wat betreft de APN settings, dit is wel iets wat ik mee zal nemen in de afweging.

Bedankt voor je duidelijke info _/-\o_
Graag gedaan hoor. :)

Ja dat is ook de reden waarom wij persé geen toestel lease wilden. Het is niet zeker wat je aan het einde betaald en als je hem niet wilt overnemen dan heb je al die tijd voor niks betaald voor je tel. Redelijk zonde gezien iPhones over het algemeen nog een hoge restwaarde hebben. Er gaan ook al geluiden op dat de providers zelf ook alweer van de lease constructie af willen las ik laatst. (vlgns mij hier op tweakers)

Die deal bij HN is op zich niet verkeerd, ze rekenen echt apart de kosten voor de iPhone 4. Abo is niet duurder of goedkoper met/zonder toestel. Ook rekenen ze niet extra voor gespreid betalen: eenmalig 385 of 24x16=384 (zelfs 1 eu goedkoper! :9 ) Dat is een nette prijs voor de iPhone 4, bij Apple kost 'ie los 388. Alleen wel erg belachelijk dat ze 25 eu bezorgkosten rekenen.

Maar als ik jou was zou ik misschien toch liever voor een 1 jarig abonnement gaan. de iPhone 4 is wel al een toestel van paar jaar oud inmiddels. Stel dat je over een/anderhalf jaar toch voor een 5S/6 zou willen gaan. :*) Dan zit je er ook echt 2 jr aan vast.

Succes met de keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ik zie net dat de Vodafone abonnementen weer veranderd zijn. Je krijgt bij de gewone abo's nu nog 3gb aan data ipv 10 en bij F&F 4gb... Ik weet niet of de prijzen ook veranderd zijn.
Er staat nu trouwens ook bij dat 3gb data tijdelijk is.

Die 10gb actie is maar van korte duur geweest vlgns mij.

[ Voor 24% gewijzigd door ElayZ op 08-01-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Nu idd beperking van 2 jaar bij de VF F&F acties met nu 4gb. Prijzen wel hetzelfde gebleven. Jammer voor de mensen die nog wilden afsluiten. Ik hoop die van mij nog jaren aan te houden met 10 gb, maar ik ben bang dat ze wel weer wat nieuws verzinnen om me over te laten stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3wielerdealer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-01 12:22
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe abbonement en kwam uit bij Vodafone iPhone 500mb 2 jr met een iphone 5 16Gb. Nu zie ik op de site van VF een leuke sim-only Vaak aanbieding van 15eu per maand gedurende 2 jr.(225 min, 500mb) http://www.vodafone.nl/sh...en/aanbiedingen/sim_only/
Wanneer ik dit abonnement neem en zelf de telefoon koop ben ik zoon 80eu goedkoper uit en lagere maandlasten dan wanneer ik het iPhone 500 abbo neem. Nu zie ik dat er bij het sim-only vaak een snelheid wordt geleverd van 7.2mb/s, maar de iPhone 5 kan 14.4mb/s aan wanneer 4G wordt uitgerold.

Zal VF de snelheid omhoog krikken van de Vaak abonnementen wanneer 4G beschikbaar komt, wat denken jullie? Ik vind het anders een beetje zonde dat ik m'n iPhone niet voor de volle 100% kan benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
opa_paul schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:02:
Nu idd beperking van 2 jaar bij de VF F&F acties met nu 4gb. Prijzen wel hetzelfde gebleven. Jammer voor de mensen die nog wilden afsluiten. Ik hoop die van mij nog jaren aan te houden met 10 gb, maar ik ben bang dat ze wel weer wat nieuws verzinnen om me over te laten stappen.
4 GB is ook nog heel netjes als je het met andere aanbieders vergelijkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:58

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:45:
[...]

Mwuah. Niet icm met een sim only abo van KPN of VF. Dan scheelt het niet eens zo veel. Zeker niet als je een 1gb datalimiet wilt. Tele2 (slechte bereik in Friesland), Youfone etc heb ik niet zo'n vertrouwen in.

De snelheid en stabiliteit van de iPhone 5 heeft me overtuigd om mijn allereerste iPhone te gaan aanschaffen. VF F&F prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Ik heb namelijk geen zin om 670 euro voor een losse iPhone 5 te gaan betalen, maar ook geen zin in abo prijzen van 50 euro p/m bij KPN (zakelijk). Zit al jaren bij KPN, altijd super ontvangst en service gehad, maar leasen zit er echt niet in voor mij. De prijzen van de VF F&F zitten voor mij mooi in het midden. Maarja helaas heb ik geen VF F&F code :-(
Wat is er zo voordelig aan? Ik zie amper tot geen prijsverschil met de standaard "aanbiedingen" of doel je voornamelijk op de hoeveelheid data die je mag verstoken? Je hebt tegenwoordig bijna overal wifi, heb nu 1 GB data limiet maar daar kom ik nooit overheen.

edit:
aah enige wat me nu opvalt is de korting over de gehele looptijd

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 16-01-2013 11:45 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:32
Ik heb op dit moment een HTC HD met een KPN abbo(zakelijk). Nu dit toestel een aantal mankementen vertoont, mag ik van mijn werkgever een nieuwe uitzoeken. Op dit moment kunnen ze een vodafone abbo verlengen met een Iphone 5. Voor zover ik begrijp zijn deze toestellen vodafone branded. Geeft dit problemen met mijn KPN abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 11:09
Heeft iemand via Dixons al een iPhone 5 binnen? Vriend van me wacht nu al 3,5 maand 8)7 :X
Tot dusver bleef hij wachten omdat hem een korting is beloofd.

[ Voor 29% gewijzigd door SidewalkSuper op 22-01-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 17:35
patrickt35 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:09:
Ik heb op dit moment een HTC HD met een KPN abbo(zakelijk). Nu dit toestel een aantal mankementen vertoont, mag ik van mijn werkgever een nieuwe uitzoeken. Op dit moment kunnen ze een vodafone abbo verlengen met een Iphone 5. Voor zover ik begrijp zijn deze toestellen vodafone branded. Geeft dit problemen met mijn KPN abbo?
Hoe kan je nou een Vodafone abo verlengen als je bij KPN zit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
SidewalkSuper schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:26:
Heeft iemand via Dixons al een iPhone 5 binnen? Vriend van me wacht nu al 3,5 maand 8)7 :X
Tot dusver bleef hij wachten omdat hem een korting is beloofd.
Absurd! Dingen zijn overal gewoon op voorraad inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
BeeJee78 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:47:
[...]

Hoe kan je nou een Vodafone abo verlengen als je bij KPN zit? :?
Gewoon goed lezen. Een bedrijf heeft meestal meerdere abo's lopen. Zo bij ons ook. Ze hebben zowel KPN als vodafone. Eén van de vodafone abbonementen mag verlengd worden. Dus ik krijg een toestel op het abo van een collega.
Duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Laatst online: 25-07 13:12
patrickt35 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:27:
[...]

Gewoon goed lezen. Een bedrijf heeft meestal meerdere abo's lopen. Zo bij ons ook. Ze hebben zowel KPN als vodafone. Eén van de vodafone abbonementen mag verlengd worden. Dus ik krijg een toestel op het abo van een collega.
Duidelijk?
Duidelijk ja. Echter, zowel Vodafone als KPN zijn dezelfde toestellen. Geen branding, geen simlocks. Geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
patrickt35 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:27:
[...]

Duidelijk?
Gewoon duidelijker omschrijven was ook een optie geweest... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Sorry. Wrong post 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door opa_paul op 25-01-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
BeeJee78 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:29:
[...]

Gewoon duidelijker omschrijven was ook een optie geweest... 8)
Zowel in mijn eerste als tweede post staat de situatie hetzelfde omschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
patrickt35 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:42:
[...]

Zowel in mijn eerste als tweede post staat de situatie hetzelfde omschreven.
Natuurlijk. Wat jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9aewuYQB0NnE4J4vuZ6UJFLx/full.jpg

volgens de advertentie geldig tot 12:00

http://gsmtrack.nl/aanbieding/2155

[ Voor 43% gewijzigd door funk-e op 31-01-2013 11:19 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit echt niet leuk meer. Ik bezit een iPhone 4 met kpn medium (500mb limiet per kalendermaand) Daarna wordt de snelheid geknepen tot 10kB (speedtest uitgevoerd). Hier betaal je dan 17.50 p/maand voor (eerste 12 maanden 50% dat weer wel).

Het is ook mijn eerste smartphone. In begin verbruikte ik nauwelijks mijn tegoed. Gister is de timer gereset. Heb de afgelopen dag alleen tech fora bezocht zonder veel plaatjes waaronder tweakers. En even een video op yt geskimmed " takara mp15 ravage rumble review". Kreeg net het mailtje van KPN dat ik alweer aan mijn max van 500mb zit!

Zou dit wraak zijn omdat ik buiten mijn max limiet van 500mb bleef internetten vorige maand. Tot een totaal van 1200 mb verbruik (ondanks de gierige snelheid van 10 kBps)?

Vanaf mijn aanschaf September vorig jaar heb ik nauwelijks wat van mijn internet en sms tegoed verbruikt. En het restant mocht ik miet meenemen naar de volgende maanden. Terwijl je er wel voor hebt betaald. Ik weet dat dit het contract is. Maar hoe meer ik erover nadenk, hoe gieriger ik die KPN (en andere providers die dit doen) ga vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Eigenlijk geef je zelf de oorzaak al aan. Door al dat datagebruik lopen de netwerkkosten bij de providers helemaal uit de hand. Als iedereen de filmpjes en dataslurp-aktiviteiten nu eens gewoon thuis op zijn computer doet, kunnen alle abo's voor de helft goedkoper. het is (nog) niet de bedoeling om dat soort zaken met je smartphone te doen. En wil je dat tòch, dan betaal je de hoofdprijs.
No offense!
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 22:32:
Ik vind dit echt niet leuk meer. Ik bezit een iPhone 4 met kpn medium (500mb limiet per kalendermaand) Daarna wordt de snelheid geknepen tot 10kB (speedtest uitgevoerd). Hier betaal je dan 17.50 p/maand voor (eerste 12 maanden 50% dat weer wel).

Het is ook mijn eerste smartphone. In begin verbruikte ik nauwelijks mijn tegoed. Gister is de timer gereset. Heb de afgelopen dag alleen tech fora bezocht zonder veel plaatjes waaronder tweakers. En even een video op yt geskimmed " takara mp15 ravage rumble review". Kreeg net het mailtje van KPN dat ik alweer aan mijn max van 500mb zit!

Zou dit wraak zijn omdat ik buiten mijn max limiet van 500mb bleef internetten vorige maand. Tot een totaal van 1200 mb verbruik (ondanks de gierige snelheid van 10 kBps)?

Vanaf mijn aanschaf September vorig jaar heb ik nauwelijks wat van mijn internet en sms tegoed verbruikt. En het restant mocht ik miet meenemen naar de volgende maanden. Terwijl je er wel voor hebt betaald. Ik weet dat dit het contract is. Maar hoe meer ik erover nadenk, hoe gieriger ik die KPN (en andere providers die dit doen) ga vinden....

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
friends and family staat nog steeds open na introductie van de RED abonnementen en zoals het nu lijkt ook nog met de "oude" proposities..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:57:
friends and family staat nog steeds open na introductie van de RED abonnementen en zoals het nu lijkt ook nog met de "oude" proposities..
Inderdaad, en die 42mbps.. Wanneer zou die ooit haalbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:09:
[...]

Inderdaad, en die 42mbps.. Wanneer zou die ooit haalbaar zijn.
Ik had wel graag zo'n RED abo gewilt met f&f code :-) vooruitlopend op 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:49:
Eigenlijk geef je zelf de oorzaak al aan. Door al dat datagebruik lopen de netwerkkosten bij de providers helemaal uit de hand. Als iedereen de filmpjes en dataslurp-aktiviteiten nu eens gewoon thuis op zijn computer doet, kunnen alle abo's voor de helft goedkoper. het is (nog) niet de bedoeling om dat soort zaken met je smartphone te doen. En wil je dat tòch, dan betaal je de hoofdprijs.
No offense!

[...]
Ik geef je gelijk dat internet op mobiel gezien moet worden als handigheid voor onderweg. Ik denk echter dat je niet hoeft te nuanceren voor KPN. Het is een bedrijf met hoog winstoogmerk. Bijv mijn abonnement bij hen: daarmee heb ik aan het eind van mijn contract de iphone4 al dik 2x keer afbetaald, op de marktprijs van 389 waar al winst in zit verwerkt, Plus zeg een tientje voor de luttele 500mb internet, waar ook al winst op wordt gemaakt, en de 7.50 voor 75 belminuten-sms waar ook al winst op wordt gemaakt. Plus KPN wilt dat je het telefoontje aan het einde afkoopt a 15% op de marktwaarde. Weer 5 tientjes.

Met KPN hoef je geen medelijden te hebben. Overigens klinken de argumenten natuurlijk aannemelijk (overbelaste lijnen enzovoorts). Net zoiets als de zorgverzekeraar die zegt " mja vergrijzing". Je kunt het niet hardmaken maar ook niet wegvegen als onzin. Maar er wordt ondertussen wel dik verdiend.

Ik wil niet overkomen als zeur hoor. Ben ik overigens nooit. Ik kreeg wel een beetje ruzie met Paypal. Zij
Bedienen zich ook van het triple-quadruple-multihuple verdienmodel. Zij trekken elke kan met smoezen open, kosten zus kosten zo, van beide partijen die gebruikmaken van.., plus ebay kosten ertussen en de hogere valuta rate... per ransactie. Naja ik stop wel.

Ik word wel een ouwehoer door mn iphone kweet niet hoe.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:11
Ben voornemens om een Iphone5 te gaan nemen dit keer. Heb nu 2 jaar lang op een Samsung Galaxy S2 gedraaid en wil de stap naar de Iphone wel eens wagen. Ik zit op dit moment al jaren bij Vodafone.

Qua gedrag zit ik als volgt:

- Bel 150/200minuten p/mnd
- SMS 10 per maand
- Data: gemiddeld 750mb p/mnd

Nu kom ik bij Vodafone zover ik nu zie met de RED abonnementen zie heel duur uit. En ben ik eens gaan zoeken. Kom 2 hele lucratieve aanbiedingen tegen van Tele2 en van T-Mobile. Maar waar zitten de addertjes onder het gras en wat is de reputatie van zowel Tele2 als T-Mobile als je dat vergelijkt met Vodafone.

Tele2 biedt aan: Tele2 Smartmix 300 + 1500mb internet voor 38,- p/mnd en 69,- euro voor toestel
T-Mobile biedt aan: T-Mobile Smartplus 420 + 1000mb internet voor 38,09 p/mnd en 169,- euro toestel

Wat zijn de voors- en tegens? Of zijn het beide lokkertjes tegen de over het algemeen veel duurdere combinaties met de Iphone5 bij o.a. Vodafone/KPN/Hi etc.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Wicked-Game schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:51:
Ben voornemens om een Iphone5 te gaan nemen dit keer. Heb nu 2 jaar lang op een Samsung Galaxy S2 gedraaid en wil de stap naar de Iphone wel eens wagen. Ik zit op dit moment al jaren bij Vodafone.

- SMS 10 per maand

Nu kom ik bij Vodafone zover ik nu zie met de RED abonnementen zie heel duur uit. En ben ik eens gaan zoeken. Kom 2 hele lucratieve aanbiedingen tegen van Tele2 en van T-Mobile. Maar waar zitten de addertjes onder het gras en wat is de reputatie van zowel Tele2 als T-Mobile als je dat vergelijkt met Vodafone.

Tele2 biedt aan: Tele2 Smartmix 300 + 1500mb internet voor 38,- p/mnd en 69,- euro voor toestel
T-Mobile biedt aan: T-Mobile Smartplus 420 + 1000mb internet voor 38,09 p/mnd en 169,- euro toestel

Wat zijn de voors- en tegens? Of zijn het beide lokkertjes tegen de over het algemeen veel duurdere combinaties met de Iphone5 bij o.a. Vodafone/KPN/Hi etc.
Kan je niet sim only bij vodafone blijven? Scheelt uiteindelijk wel een hoop geld. F&F nog steeds met oude voorwaarden 50% korting en 4 gb data bundel, onbeperkt bellen en sms-en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
opa_paul schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:20:
[...]

Kan je niet sim only bij vodafone blijven? Scheelt uiteindelijk wel een hoop geld. F&F nog steeds met oude voorwaarden 50% korting en 4 gb data bundel, onbeperkt bellen en sms-en!
F&F? Zegt mij niks en simonly's zijn ook via vodafone erg prijzig, tenzij wat je zegt er 50% korting op zit. Dan is zelfs en los toestel kopen en simonly logischer en goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Wicked-Game schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:30:
[...]

F&F? Zegt mij niks en simonly's zijn ook via vodafone erg prijzig, tenzij wat je zegt er 50% korting op zit. Dan is zelfs en los toestel kopen en simonly logischer en goedkoper.
[url]http://https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily[/url]

Sim only nog 50%. Andere 33%. Beide gedurende hele contract. Die oneindig loopt. Zie F&F forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
opa_paul schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:45:
[...]

[url]http://https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily[/url]

Sim only nog 50%. Andere 33%. Beide gedurende hele contract. Die oneindig loopt. Zie F&F forum.
Ziet er leuk uit, maar code vereist. Of je moet werknemer zijn bij Vodafone. Schiet ik dus niet veel mee op natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Wicked-Game schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 14:16:
[...]

Ziet er leuk uit, maar code vereist. Of je moet werknemer zijn bij Vodafone. Schiet ik dus niet veel mee op natuurlijk.
Beetje creatief zijn met zoeken naar codes hè... Je denkt dat wij ook allemaal bij Vodafone werken?! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasL
  • Laatst online: 10-09 07:23
Wicked-Game schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:51:

- SMS 10 per maand

Ik zit zelf ook naar de aanbieding van Tele2 te kijken, lijkt mij een goede prijs voor: Veel data/min/sms en geen toestellease. In 2 jaar betaal je bij Tele2 €981,- excl. aansluitkosten van 30 euro, terwijl je bij andere providers boven de 1000 euro zit.

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Van de week contact gehad met VF, vanaf 1 april ook de RED abo's verkrijgbaar met F&F actie

Pagina: 1 ... 62 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.