Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
crazylegs schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 01:24:
Van de week contact gehad met VF, vanaf 1 april ook de RED abo's verkrijgbaar met F&F actie
Ook al enig idee wat de kortingspercentages zullen zijn toevallig?
Ben erg benieuwd..!

[edit] 15-03

Zojuist mn abo verlengt met de oude F&F abo's want bij de nieuwe RED abo's krijg je met F&F maar 10% korting:
Welke abonnementen zijn er per 2 april beschikbaar?
De volgende abonnementen zullen per 2 april beschikbaar zijn bij Friends & Family;
• Bel+SMS+Web 100
• Bel+SMS+Web 200
• RED Essential
• RED
• RED Super

Wanneer worden de Vodafone RED abonnementen bij Friends & Family geïntroduceerd?
De Vodafone RED abonnementen worden geintroduceerd per 2 april. Tot die tijd zullen de huidige kortingen blijven bestaan.

Hoeveel korting krijg ik vanaf 2 april op de Vodafone RED abonnementen?
Alleen bij Friends & family krijg je korting op de RED abonnementen. Op de RED abonnementen zal een korting van toepassing zijn van 10%.
Mijn abo loopt 1 April af en ik twijfelde wat ik zou doen maar nu heb ik 225 min/4gb/onbeperktSMS voor 20eu/mnd. Dikke prima zo, ik hou lekker de 4S voorlopig en tegen de tijd dat de 5S er is koop ik die wel los. :)

[ Voor 65% gewijzigd door ElayZ op 15-03-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svajax
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-04-2022
Heeft iemand misschien een code voor F&F? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ik zou er heel erg blij mee zijn. Die F&F sim-only abbonementen zijn erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
svajax schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 01:30:
Heeft iemand misschien een code voor F&F? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ik zou er heel erg blij mee zijn. Die F&F sim-only abbonementen zijn erg goedkoop.
Let op:
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Baal echt enorm van die stomme nieuwe abonnementen van vodafone! Zeker icm de F&F kortingen. Heb nog steeds een code over voor mijn vriendin (enige overigens) maar die kan ze pas gebruiken na 24 april aangezien dan haar contract pas verlengbaar is!
Maar die nieuwe abonnementen zijn belachelijk in vergelijking met de oude. Die bel-sms-web hebben maar 200 mb en zijn een stuk duurder. Die RED zijn helemaal duur! 49 euro met 10% korting is 24x 44 euro + prijs toestel 175 euro gemiddeld bij te betalen kom je gewoon op 55 euro per maand uit. 8)7
Terwijl ze nu nog via huidige F&F sim only en toestel los 31 euro per maand kwijt is! (24x 16 euro + 600 los voor toestel) Iemand tips?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
opa_paul schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:01:
[...]

Beetje creatief zijn met zoeken naar codes hè... Je denkt dat wij ook allemaal bij Vodafone werken?! _O-
Ik heb mijn code (andere was verlopen :F) gekregen door het email adres op te geven wat je bij een vodafone abonnement krijgt als 'werknemer email adres'. Ik had gelukkig nog een abonnement lopen van die kerstdeal met een lumia 800, en daarmee dus een code kunnen bemachten voor het F&F sim only abonnement wat 24 april in gaat (per maand opzegbaar, mijn eigen abonnement loopt bij t-mobile namelijk). :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
xPhantom schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:16:
[...]

Ik heb mijn code (andere was verlopen :F) gekregen door het email adres op te geven wat je bij een vodafone abonnement krijgt als 'werknemer email adres'. Ik had gelukkig nog een abonnement lopen van die kerstdeal met een lumia 800, en daarmee dus een code kunnen bemachten voor het F&F sim only abonnement wat 24 april in gaat (per maand opzegbaar, mijn eigen abonnement loopt bij t-mobile namelijk). :*)
Heb gewoon nog een code... En zelf ook al een VF F&F so met 10gb data. Alleen mijn vriendin mag m gewoon nog niet gebruiken. Mijn probleem ligt niet bij de code maar bij de startdatum van red abo en stopdatum van mijn vriendins abo... :O :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bipolar
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 10:28
De 32 GB Iphone 5 met:

- T-mobile smartplus 420 via de T-mobile webshop kost (1142,-)
- T-mobile smartplus 420 via Coolblue webshop kost (1171,-)

Coolblue zit niet bij mij in de buurt. Is de service van Coolblue toch de extra 30,- waard?

Tweede vraag:

Hebben ze bij de Apple Store precies dezelfde abonnementen voorhanden als die je bij bijvoorbeeld T-mobile zelf koopt? Ze hebben namelijk geen abonnementen online staan maar geven wel om er samen een uit te zoeken met je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kale Kiwi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 18:25
Als iemand nog opzoek is naar een mooie aanbieding voor een iPhone 5, kijk hier: \[25-04 > 27-04 Aanbieding] Vodafone Openingsacties

[ Voor 37% gewijzigd door Kale Kiwi op 25-04-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Weet iemand of dat er nog ontwikkelingen zijn mbt de friends and family abonnementen?! Die kortingen zijn natuurlijk helemaal niet meer aantrekkelijk. Bij de reguliere abonnementen krijg je ook al 10% korting als je een beetje zeurt. Das even veel als bij F&F. Wat is dan nog je voordeel? Zelfs bij vodafone zelf zeggen ze dat er bijna geen F&F abonnementen meer afgesloten worden op het moment.

Gaat er nog iets komen of maar gewoon genoegen nemen met 10% zonder F&F code te gebruiken? (Wat moet je toch blij zijn met de oude 10gb abo met 50% korting tot 2027, dan wel zonder 4g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 13:17
Ik vind de prijzen maar duur geworden. Ik zit momenteel bij vodafone. Een red abbo van € 49,-- is al prijzig; maar dan ook nog € 285,-- (bij goedkopere internetshops ca. 220) bijbetalen voor de telefoon. Pffff... wat een dure markt is het geworden.

Iemand nog tips om eentje redelijk goedkoop op de kop te tikken? Tele2 smartmix 420 + 1500mb internet voor 2 jaar (+ 0,-- bijleggen) is een aardige optie, maar ik hoor niet al te beste geluiden van de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opa_paul schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:56:
Weet iemand of dat er nog ontwikkelingen zijn mbt de friends and family abonnementen?! Die kortingen zijn natuurlijk helemaal niet meer aantrekkelijk. Bij de reguliere abonnementen krijg je ook al 10% korting als je een beetje zeurt. Das even veel als bij F&F. Wat is dan nog je voordeel? Zelfs bij vodafone zelf zeggen ze dat er bijna geen F&F abonnementen meer afgesloten worden op het moment.

Gaat er nog iets komen of maar gewoon genoegen nemen met 10% zonder F&F code te gebruiken? (Wat moet je toch blij zijn met de oude 10gb abo met 50% korting tot 2027, dan wel zonder 4g)
Via mijn werk (wij hebben een Vodafone contract) heb ik een actiecode ontvangen.
En dat zou bij een sim only abo plm. 50% korting moeten geven.
Echter als ik kies voor Red Super en ik check uit krijg ik slechts de 10% standaard F&F korting, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:45:
[...]

Via mijn werk (wij hebben een Vodafone contract) heb ik een actiecode ontvangen.
En dat zou bij een sim only abo plm. 50% korting moeten geven.
Echter als ik kies voor Red Super en ik check uit krijg ik slechts de 10% standaard F&F korting, klopt dit?
Dat klopt ja! ABO met telefoon is 10% korting. SO 50% maar dan nog geldt dit niet voor de RED SO. Belachelijk 8)7 Wie wil er nou een SO bel sms web met 200mb (+300 extra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Een kennis van mij heeft 3 weken terug een Bel + SMS abo van Vodafone genomen plus een zwarte iPhone 4, dit is dus onbeperkt sms, 100belminuten en 500mb data voor 34 euro per maand, ik heb nu hetzelfde abonnement met een witte iphone 4 genomen vorige week (gaat per 30 mei in) maar dan met eerste 6 maanden voor 17 euro en daarna 34 euro per maand.
Nu is de vraag als volgt, kan Vodafone (of een manier om het zelf te doen) ervoor zorgen dat als ik 500mb bereik de internet helemaal uit gaat? ik heb geen zin om over de bundel heen te gaan en de kennis is al overheen (het bleek dat zijn iphone ook snachts op 3g data ging gebruiken en dat terwijl wi-fi aan stond).

En ik wil gewoon geen extra kosten, ik heb eigenlijk alle apps al ingesteld op wi-fi only (indien mogelijk) en ook de app store (icloud staat uit, gebruik ik niet) en ook zal ik de mobiele data + 3g uit zetten als ik thuis ben en op wi-fi gaan (het kan toch niet zomaar vanzelf aangaat of wel).

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Als je mobiele data uitschakelt, gaat dat niet automatisch weer aan.

Overigens wordt de Wi-Fi verbinding wel verbroken wanneer het toestel in de slaapstand gaat. Alle eventuele datacommunicatie verloopt dan via 3G als dat aan staat.

Maar dan nog mag dat geen grote hoeveelheid dataverkeer opleveren. Die kennis van je zou toch eens na moeten gaan welke app daarvoor verantwoordelijk is.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Onacceptabel bij vodafone F&F!

17 mei voor mijn vriendin na maanden twijfelen de actiecode F&F gebruikt voor 10% korting RED 44,10 euro per maand. VF zei dat de prijs nou eenmaal zo was. 10% marge was zowel via VF en F&F te behalen. Heb dus uiteindelijk maar toegegeven aangezien VF zei dat er de komende maanden sowieso geen hogere kortingen zouden komen! (moest toch een keer verlengen he, en inmiddels is de openingsactie van 24 maanden 50% korting ook al terug gedraaid)

Nu 50% kortingen eerste 6 maanden; = ongeveer gelijk aan 10% over totaalbedrag.
Maar via F&F verdomme 22,5% korting nu + 2gb ipv 1gb! :(

Onacceptabel! Ga morgen bellen met F&F en Loyalty afd VF, maar twijfel wat ik ermee kan bereiken. Code is gebruikt onder die voorwaarde en heb geen reserve meer! 8)7

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple Think about it

Afbeeldingslocatie: http://cdn.cultofmac.com/wp-content/uploads/2012/09/squaretrade.jpg

Dit is sinds lancering tot september 2012.

Dit is Nederland ook erg hoog. Toestel staat echt in de top van klachten op fysieke schade, OS problemen zoals simk kaart niet lezen, blijven hangen, geluid wat wegvalt of wel bereik op netwerk maar niet bereikbaar en enorm veel klachten over extreem internet gebruik dankzij wifi-plus. Top produkt qua verkoop en goed voor
de economie en klantenservice. Het houdt ons allemaal bezig _/-\o_ ofv :X

[ Voor 136% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
iPhone 5 is gewoon een pechvogel, hopelijk zal iPhone 5S het beter doen op het gebied van klachten en hopelijk lossen ze de scuff gate op en het grote verbuik via internet zonder reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenkovic schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:24:
Ik vind de prijzen maar duur geworden. Ik zit momenteel bij vodafone. Een red abbo van € 49,-- is al prijzig; maar dan ook nog € 285,-- (bij goedkopere internetshops ca. 220) bijbetalen voor de telefoon. Pffff... wat een dure markt is het geworden.

Iemand nog tips om eentje redelijk goedkoop op de kop te tikken? Tele2 smartmix 420 + 1500mb internet voor 2 jaar (+ 0,-- bijleggen) is een aardige optie, maar ik hoor niet al te beste geluiden van de provider.
Apple wordt alleen maar duurder omdat providers ze ook minder inkopen.

Een voorbeeld is SFR in frankrijk met 21 miloen gebruikers. De Blackberry Z10 verkoopt beter dan de iphone 5 sinds afgelopen maand. De iphone staat nog wel op de 5de plaats achter de S3 . Je ziet dit ook terug in de UK (Apple verkoopt nu wel meer 5 dan z10 in de laatste 2 weken) en en de zuidelijke europese landen.

Het gevolg is dat de iphone bij veel providers de laatste maand ongeveer 70-100 euro duurder zijn en daarbij komt ook dat de abonnement opbrengsten onder druk ligt. Wat de prijzen ook omhoog drukken omdat Apple toch een vaste inkoop prijs heeft.

Een Voorbeeld. Blackberry Z10 met betere specs en 20% meer spreektijd en betere camera is qua prijs gelijk aan de iphone 5 qua losse verkoop en zelf uitgeroepen tot beste smartphone en beste hardware produkt.

Het toestel kost bij KPN zakelijk onbeperkt 1000 Mb zo'n 210 euro maar de Blackberry Z10 is gratis bij dit abonnement. Dit houdt in dat er met Blackberry valt te onderhandelen over de prijs.

Het mooie is dat je je Blackberry gratis kan upgraden naar 80Gb en ze hebben nog een inruilaktie waarbij je nog eens 150 euro cash krijgt voor je oude iphone 4 8 Gb. ;w

Note:
Nederlanders voelen ook veel de neiging om een Apple te kopen om ze ook eenstukje status geven of omdat ze dit horen van anderen en vervolgens kopen ze ipad en een laptop en dan weet je gewoon dat je 2x zoveel betaald tov een samsung Tab of een vette windows 8 laptop.

Het grote probleem van de gebruikers is dat hij wel moet want een Blackberry kan wel perfect samen werken met apple produkten maar apple produktenwerken niet zo leuk met ander merken dus blijf je altijd dure Apple produkten kopen en dat is een ecosysteem creeeren welke winst gevend is voor Apple

Dit is geen andere mer op mobiel gebied gelukt behalve windows met zijn windows toestellen voor een korte tijd. Dus nogmaals je hebt een merk en een stuk design met een Apple logo en daarvoor moet je betalen en gelukkig de nieuwste iphone 5 werkt wel weer perfect met je ipad, ibook en iplayer. Veel plezier ermee. 8)

:)F en dan nog klagen dat het duurste en mooiste merk een prijskaartje heeft. Man dat is Status :r

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:16:
iPhone 5 is gewoon een pechvogel, hopelijk zal iPhone 5S het beter doen op het gebied van klachten en hopelijk lossen ze de scuff gate op en het grote verbuik via internet zonder reden.
Nee wordt alleen maar erger want het gaat de zelfde. kant op als Blackberry 6 ,hoewel 7.0 weer een erg goed was mede omdat het niet meer gericht was op touchscreen want daar was het in de eerste plaats ook niet voor bedoeld maar met 6 gingen ze hard op hun bek. Nokia met hun symbian deed het zelfde met symbian en dat werd op touchscreen en smartphone/multimedia phone's een drama.

Apple heeft het probleem dat men binnen de OS, onder de motorkap steeds dingen moet fixen en aanpassen en elke keer komen er steeds meer problemen. De nieuwe OS 7 is geen nieuwe OS maar een layout aanpassing en poets beurt van menustructueren en nieuwe iconen maar zal net als ios niet beter zijn.

Apple moet van de grond weer een nieuw ios X opbouwen en goed kijken naar Windows 8 en Blackberry 10 en je ziet het ook bij Android die krijgt concurrentie van Tizen, Firefox Os en Ubuntu. Deze laatste lijkt veel qua handelingen op Windows 8/Blackberry 10 met ook een Hub , betere mulittasking.

Er zijn nieuwe spelers en BB10 goes al the way met connectiviteit voor je auto, rechtsstreeks via je TV/Stereo met wifi/dlna voor muziek, filmpjes en games en is ook bezig net als ubuntu om je toestel meer te gebruiken als apart processor unit voor een Tablet of computerscherm.

Android (google) en ios (apple) lopen langzaam achter en staan stil maar kunnen ook niet veel meer en zal me niks verbazen dat Goolge Ubuntu overneemt om daar verder mee te gaan als android OS 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Kan wel kloppen, ik merk steeds meer bij mensen dat Android gewoon steeds zwaarder wordt en niet echt beter, iOS blijft daartegen soepel en snel maar is gewoon qua uiterlijk verouderd, als Apple dat nu nog niet doorheeft dan hebben ze een probleem die ze nooit op tijd oplossen.
Ik ben benieuwd naar iOS7, maar mensen verwachten zo enorm veel van het systeem dat het gewoon alleen kan teleurstellen, tenzij Apple weer hun magie terug heeft en net als met de eerste iPhone en iPod de wereld "veranderde".
Echter is SJ weg en hij was de magie van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert4u
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-04-2020
De Vodafone F&F abonnementen zijn toch wel erg aantrekkelijk vergeleken met de normale aanbiedingen.

Ook subtiel vragen om F&F codes mag niet ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Whieee op 23-06-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-09 15:16
Moet zelf over een paar maand weer een nieuw abo uitzoeken, Gebruik nu al bijna 3 jaar mijn iphone 3gs en dacht laat ik eens kijken naar een 4s of een 5. Maar wat zijn die prijzen absurd veel hoger geworden, zelfs een iphone 4 is nog steeds belachelijk duur. Daarnaast is de constructie die tmobile nu gebruikt voor hun abo's echt onnodig ingewikkeld en ronduit vreemd. Iemand die hier iets meer van weet?

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Jeru schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:58:
Moet zelf over een paar maand weer een nieuw abo uitzoeken, Gebruik nu al bijna 3 jaar mijn iphone 3gs en dacht laat ik eens kijken naar een 4s of een 5. Maar wat zijn die prijzen absurd veel hoger geworden, zelfs een iphone 4 is nog steeds belachelijk duur. Daarnaast is de constructie die tmobile nu gebruikt voor hun abo's echt onnodig ingewikkeld en ronduit vreemd. Iemand die hier iets meer van weet?
Bij T-Mobile is het juist erg simpel geworden, je hebt sowiezo *onbeperkt internet (buiten je bundel wordt de snelheid verlaagd naar 64kbps, meer dan zat voor wat niet lezen, lichte mobiele sites, whatsapp en facebook (met geduld).
Onbeperkt sms (zonder adertjes) en voor de rest bepaald je zelf hoeveel minuten en mb's je nodig hebt, ik ken iemand die een gratis iphone 4 heeft nu bij tmobile met 90 minuten en 1gb data voor 24 maanden lang 33.20 per maand.

Dus in mijn ogen zijn ze erg duidelijk geworden, al hun aanbieding nou eens 2 weken eerder kwam voordat ik mijn abo bij Vodafone had afgesloten was dit geweldig geweest, dan kom ik met Vodafone na 2 jaar 110 euro goedkoper uit, ik zou 10 belminuten per maand minder hebben bij t-mobile dan nu maar wel 1gb data in plaats van 500mb en buiten mijn bundel zou ik niks bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Even een ervaring delen hier.

Ik ben een van de gelukkigen die een Vodafone F&F code heeft kunnen bemachtigen, inclusief een gratis upgrade naar 10GB data per maand (actie eind vorig jaar). Dit gebruik ik in combinatie met een iPhone 5. Ik moet echter wel bemerken dat ik de 3g-verbinding flink vind tegenvallen (op de locaties waar ik vaak ben). Ik heb helaas geen referentiemateriaal, want dit is mijn eerste smartphone. Maar wat het bellen betreft: ik kom van een Hi-abonnement, en daar kon ik in de kelder, lift en dikste bunker nog prima mee bellen. Als ik nu een huis/gebouw instap, gaat de verbinding hard achteruit. Bij me thuis vallen gesprekken soms half weg en in de lift en bij m'n vriendin (woont in hetzelfde gebouw, begane grond) heb ik gewoon nul komma nul 3G-verbinding.

Volgende keer toch maar weer iets op het KPN-netwerk en dan maar iets meer betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:07:
Apple Think about it

[afbeelding]

Dit is sinds lancering tot september 2012.

Dit is Nederland ook erg hoog. Toestel staat echt in de top van klachten op fysieke schade, OS problemen zoals simk kaart niet lezen, blijven hangen, geluid wat wegvalt of wel bereik op netwerk maar niet bereikbaar en enorm veel klachten over extreem internet gebruik dankzij wifi-plus. Top produkt qua verkoop en goed voor
de economie en klantenservice. Het houdt ons allemaal bezig _/-\o_ ofv :X
Absoluut gezien misschien, omdat er zo schandalig veel van verkocht worden...
Qua klanttevrendeheid staan ze nog vrolijk bovenaan:
Afbeeldingslocatie: http://asset2.cbsistatic.com/cnwk.1d/i/tim2/2013/05/20/phones_ACSI.png

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-09 15:16
Mizgala28 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:49:
[...]

Bij T-Mobile is het juist erg simpel geworden, je hebt sowiezo *onbeperkt internet (buiten je bundel wordt de snelheid verlaagd naar 64kbps, meer dan zat voor wat niet lezen, lichte mobiele sites, whatsapp en facebook (met geduld).
Onbeperkt sms (zonder adertjes) en voor de rest bepaald je zelf hoeveel minuten en mb's je nodig hebt, ik ken iemand die een gratis iphone 4 heeft nu bij tmobile met 90 minuten en 1gb data voor 24 maanden lang 33.20 per maand.

Dus in mijn ogen zijn ze erg duidelijk geworden, al hun aanbieding nou eens 2 weken eerder kwam voordat ik mijn abo bij Vodafone had afgesloten was dit geweldig geweest, dan kom ik met Vodafone na 2 jaar 110 euro goedkoper uit, ik zou 10 belminuten per maand minder hebben bij t-mobile dan nu maar wel 1gb data in plaats van 500mb en buiten mijn bundel zou ik niks bijbetalen.
Ik zal wel een dagje ouder worden dan. Ik vind persoonlijk een abo met een iphone 4 voor 2 jaar en dan nog 33.20 echt extreem duur. Bedenk je wel dat dit de eerste iphone nu is die uitgefaseerd gaat worden. Zulke prijzen verwacht ik bij een 4S. Ik zie nu een abo van Vodafone staan voor 17 de eerste 3 maanden daarna 34 voor 1 jaar. Geen extra kosten, naast aansluitkosten uiteraard. Dat vind ik meer in de buurt komen. Echter heeft Tmobile niets wat ook maar in de buurt lijkt te komen van deze prijzen.

Daarnaast vind ik het nog steeds bespottelijk dat als je zogenaamd je abonnement verlengt, dat je dan in een keer duurder uit bent. Uiteindelijk sluit je gewoon een compleet nieuw contract af, maar bij dezelfde provider.

[ Voor 7% gewijzigd door Jeru op 24-06-2013 13:31 ]

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ik heb juist die abonnement bij Vodafone, maar bij T-Mobile zou ik dus uitendelijk beter van af komen, het zou mij meer kosten in totaal maar dan heb im 1gb data in plaats van nu 500mb en buiten mijn bundel zou ik niks bijbetalen, en dat is bij mijn Vodafone wel zo als ik buiten de bundel kom.
En ja de prijzen zijn hoger maar daar valt weing aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn abonnemnt bij HI loop in September 2014 af. Voor hoeveel zal ik de iphone 4 8gb dan kunnen afkopen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Is er al een nieuw Exceloverzicht beschikbaar voor alle iPhone 5s abonnementen?

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Even dit topic een bumpertje geven, :9

Voor de mensen die nog een F&F code hebben en twijfelen over loskopen + simonly of een abo.
Er is een aardige aanbieding bij VF nu voor de 5S:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/7909

1gb 4G
400 min
Onbep. sms

Eenmalig 95 eu
Maandelijks 46 eu
Bij een 2 jarig contract.

Even omrekenen:
24x46=1104 abokosten incl tel
1104+95= 1199 eu totaal in 2 jr

1199-700 (kosten iPhone los) = 499
499/24 mnd = 20,80 netto per maand voor alleen het abo.

Niet zo goed als de oude F&F abo's maar ook geen slechte deal om relatief goedkoop toch 4G te hebben.
Dit is denk ik dan toch beter als loskopen + simonly, want zie maar eens een 4G simonly te vinden voor 20eu per mnd incl 400 min.

btw, ik heb geen aandelen VF, ik kreeg m in de mail dus ik dacht ik deel het even.

[ Voor 15% gewijzigd door ElayZ op 19-11-2013 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123coen123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 19:19
De sim only van Hi met 4G komt toch aardig in de buurt van die €20,80. Helemaal voor verlengende klanten. Toch is het geen slechte deal denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
ElayZ schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:18:
Even dit topic een bumpertje geven, :9

Voor de mensen die nog een F&F code hebben en twijfelen over loskopen + simonly of een abo.
Er is een aardige aanbieding bij VF nu voor de 5S:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/7909

1gb 4G
400 min
Onbep. sms

Eenmalig 95 eu
Maandelijks 46 eu
Bij een 2 jarig contract.

Even omrekenen:
24x46=1104 abokosten incl tel
1104+95= 1199 eu totaal in 2 jr

1199-700 (kosten iPhone los) = 499
499/24 mnd = 20,80 netto per maand voor alleen het abo.

Niet zo goed als de oude F&F abo's maar ook geen slechte deal om relatief goedkoop toch 4G te hebben.
Dit is denk ik dan toch beter als loskopen + simonly, want zie maar eens een 4G simonly te vinden voor 20eu per mnd incl 400 min.

btw, ik heb geen aandelen VF, ik kreeg m in de mail dus ik dacht ik deel het even.
Mooie deal ja!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:52
Als je geen F&F code hebt, zou je nog eens kunnen kijken bij Coolblue. Want daar heb je Vodafone RED Essential 2 jaar voor €30/maand + €436 toestel. Totaal komt het op €1186.
http://vindabo.nl/search....=1&s=Apple+iPhone+5S+16GB
Net iets goedkoper zelfs dan de genoemde F&F aanbieding. Je kan trouwens nog goedkoper uit zijn bij F&F door €31/maand + €395 toestel te kiezen (totaal: €1139).

De 1 jaar abonnementen zijn ook wel interessant bij de verschillende webshops. Voorbeeld: Vodafone RED Essential kost in totaal €904. Los betaal je al €700 voor de iPhone. Dus €204/12=€17/maand voor een 4G abonnement. Het voordeel is ook dat je volgend jaar een nieuw abonnement kunt afsluiten of verlengen voor de iPhone 6.

[ Voor 10% gewijzigd door AquaSheep op 21-11-2013 10:24 ]

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 11:02
Goedkoper is bij kpn voor bestaande klanten :) Ik betaal €47,50 (normaal €65) per maand voor abonnement alles-in-1 met bijbetaling €304 voor de iphone 5S 16GB. Totaal €880,05. Los iPhone 5S €699. Dus €181,05/12= €15,08 voor onbeperkt bellen/sms 2000GB en op 4G :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
AquaSheep schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:23:
Als je geen F&F code hebt, zou je nog eens kunnen kijken bij Coolblue. Want daar heb je Vodafone RED Essential 2 jaar voor €30/maand + €436 toestel. Totaal komt het op €1186.
Net iets goedkoper zelfs dan de genoemde F&F aanbieding. Je kan trouwens nog goedkoper uit zijn bij F&F door €31/maand + €395 toestel te kiezen (totaal: €1139).

De 1 jaar abonnementen zijn ook wel interessant bij de verschillende webshops. Voorbeeld: Vodafone RED Essential kost in totaal €904. Los betaal je al €700 voor de iPhone. Dus €204/12=€17/maand voor een 4G abonnement. Het voordeel is ook dat je volgend jaar een nieuw abonnement kunt afsluiten of verlengen voor de iPhone 6.
Thanks! die VindAbo.nl site kende ik nog niet, die is wel handig.
Heb momenteel Vodafone, en het lijkt er op dat ik nog het voordeligste uit ben door gewoon te gaan voor verlenging (dat is zelfs goedkoper dan F+F). De enige die goedkoper is dan dit is Tele2, maar daar hoor ik niet zo veel positieve geluiden over, dus wil daar niet gelijk 2 jaar aan vast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:36
Gespot bij belsimpel.nl een iPhone 5c wit met een 1 jarig Hollandsnieuwe abonnement van 15,50 per maand (275 min/sms en 500 mb) voor een bijbetaalbedrag van 420 euro.

Totaalplaatje:
abo 12*15.50= 186
aansluitkosten 30
iphone 5c wit 420
verzendkosten6,95

Totaal 612,95€

Eigenlijk dus 1 jaar bellen voor 13,95 (iPhone kost los 599€)

http://www.belsimpel.nl/A...hollandsnieuwe#aanb_14981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 11:51
Ik krijg een providerupdate-bericht op de iPhone 5. Heb zelf Vodafone. Heeft iemand enig idee wat deze update inhoud? Kan het zo even niet vinden.

Edit: heb het al, http://www.iphoneclub.nl/...e-voor-iphone-gebruikers/

[ Voor 33% gewijzigd door Polen op 10-12-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
pinokkia schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:47:
Goedkoper is bij kpn voor bestaande klanten :) Ik betaal €47,50 (normaal €65) per maand voor abonnement alles-in-1 met bijbetaling €304 voor de iphone 5S 16GB. Totaal €880,05. Los iPhone 5S €699. Dus €181,05/12= €15,08 voor onbeperkt bellen/sms 2000GB en op 4G :)
Voor nieuwe KPN klanten is er momenteel ook een goede aanbieding. 1 jaar KPN alles-in-1 Premium (onbeperkt bellen + 4GB + 4G) voor €75/maand zonder bijbetaling. In totaal €936,90. Iets duurder dan jouw verlenging, maar je krijgt wel dubbel zoveel data erbij.

Mocht je weinig bellen dan heeft Hi ook een mooie aanbieding. 1 jaar Hi Large 0 belminuten (3GB + 4G) voor €35/maand en €432 bijbetaling. Totaal €888,90. Scheelt je toch een paar tientjes als je toch weinig belt.

(Voor de Hi aanbieding moet je de filter op 0 belminuten zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Wie zou mij kunnen helpen?

Nodig:

Voor mijn vrouw:
iPhone 5C 16GB, maandabonnement niet duurder dan 28-30 euro per maand, bijbetalen max 300 euro (heeft nu vodafone)

Voor mij:
Simonly, belminuten minimaal 90, sms minimaal 20, internet minimaal 1000mb (heb nu vodafone, betaal 17 euro per maand)

Graag jullie adviezen, liefst zo goedkoop mogelijk.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123coen123
Remko.me schreef op zondag 22 december 2013 @ 11:57:
Wie zou mij kunnen helpen?

Nodig:

Voor mijn vrouw:
iPhone 5C 16GB, maandabonnement niet duurder dan 28-30 euro per maand, bijbetalen max 300 euro (heeft nu vodafone)

Voor mij:
Simonly, belminuten minimaal 90, sms minimaal 20, internet minimaal 1000mb (heb nu vodafone, betaal 17 euro per maand)

Graag jullie adviezen, liefst zo goedkoop mogelijk.
Hi
1000 Mb
100 bel min
Gratis sms
'Gratis' iPhone 5C (Dit abonnement kan je dan zelf gebruiken, toestel naar je vrouw)
€28,50 (normale prijs is 38,50, maar met familievoordeel gaat er €10 af)

KPN Sim Only
voor in de 5C
100 bel min
100 sms
125 Mb (geen buiten bundel kosten, alleen snelheid omlaag bij overschrijding)
€17,50

[ Voor 5% gewijzigd door 123coen123 op 22-12-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Thanks!

Zijn dat nieuwe toestellen? Want dat is wel heel bizar, waar zit het addertje?

Nadeel dat je geen Hi Simonly mag doen en je moet dus een DUUR KPN abonnement nemen, ik wil echt 1000mb dus is geen optie vrees ik.

We hebben nu een voorstel deal van Vodafone:

28 euro per maand 24 maanden, 400 belminuten, onbeperkt smsen en 1GB 4G internet
iPhone 5C 16GB wit, 280 euro betalen

Mijn Simonly wordt 400 belminuten, 1GB 3G internet, onbeperkt smsen, 17,50 euro per maand

Goede deal?

Twijfel.....

[ Voor 70% gewijzigd door Remko.me op 22-12-2013 23:58 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Ja die Vodafone voorstellen zijn goede deals. Andere optie is om een Vodafone sim-only deal te regelen voor je vrouw en de iPhone 5C los te kopen. De prijzen van een losse 5C zijn namelijk flink gedaald.

Maar waarom is de genoemde Hi en KPN combinatie geen optie (de Hi aanbieding is wel met studentenkorting van €2,50/maand)? Want met de huidige Vodafone voorstellen ben je sowieso in totaal €220 duurder uit. Of willen je vrouw en jij beide minimaal 1000mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 14:51
Ben opzoek naar een Iphone 5 (dus de normale of de S variant in het zwart)
Nu zijn mijn wensen als volgt:
1GB internet
100bel/sms
Gelieve oude maand mee nemen naar de volgende maand.
Om en bij de 30 euro per maand met een contractduur van 2 jaar
Betalen voor toestel is geen probleem als me maandlast maar rond de 30 is.

Nu kwam ik zelf uit op deze:
https://www.studentmobiel...al=#product-provider-tabs
Hollands Nieuwe SIM Only Actie 550
231 euro bij betaling en 30 euro in de maand

Zijn er mensen die betere aanbiedingen weten?

[ Voor 4% gewijzigd door Chris89 op 27-12-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:56
Chris89 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 23:10:
Ben opzoek naar een Iphone 5 (dus de normale of de S variant in het zwart)
Nu zijn mijn wensen als volgt:
1GB internet
100bel/sms
Gelieve oude maand mee nemen naar de volgende maand.
Om en bij de 30 euro per maand met een contractduur van 2 jaar
Betalen voor toestel is geen probleem als me maandlast maar rond de 30 is.

Nu kwam ik zelf uit op deze:
https://www.studentmobiel...al=#product-provider-tabs
Hollands Nieuwe SIM Only Actie 550
231 euro bij betaling en 30 euro in de maand

Zijn er mensen die betere aanbiedingen weten?
Ik zou geen iPhone 5 nemen en ook geen Hollands Nieuwe. Waarom? Simpel: 4G. Volgens mij beseffen weinig mensen dat 4G 100x beter is dan 3G en dat het nog maar 3 maanden duurt voordat KPN het landelijk dekkend heeft. Als je nu een tweejarig abonnement afsluit i.c.m. een toestel dat beperkt toegang heeft tot 4G (1800 MHz is enkel op drukke plaatsen beschikbaar) en een provider die geen 4G ondersteunt, ga je denk ik spijt krijgen. Misschien niet direct, maar er komt een moment dat je denkt "shit, ik wil 4G maar zit nog x maanden vast aan mijn trage 3G-abo". :+

Ik zou een 5C op Marktplaats kopen een Simyo-abonnement afsluiten (zij krijgen vanaf februari 4G). Een 5C kan je tweedehands krijgen voor €450, een vergelijkbare bundel van Simyo kost je <€15 voor 1 jaar.

Uiteindelijk ongeveer even duur maar je hebt dan wel 4G.

[ Voor 5% gewijzigd door TMC op 28-12-2013 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:17

JB

Cédric roelt!

Wat is er met die Vodafone friends and family site aan de hand? Verversen die prijzen niet goed of slaan de prijzen helemaal nergens meer op? Als ik een iPhone 5s kies voor 2 jaar met een RED abbo (onbeperkt bellen/sms en 2GB/30mbps) betaal ik niets bij maar selecteer ik een lager abbo (4 euro p.m. minder) dan moet ik ineens 394.99 bijbetalen bij 2 jaar :? 7(8)7

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Niemand? Vraag me sowieso af wat er nog zo interessant is aan F&F, ik zie namelijk overal aanbiedingen met kortingen over de gehele looptijd van je abbo tegenwoordig.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mooie aanbieding via belsimpel.nl met Tele 2 ( T-Mobile netwerk) ism de 5S.
300 belminuten of sms met 1,5 GB internet per maand voor 38 euro per maand. Toestel 5S voor slechts 80 euro. Aansluitkosten zijn 30 euro.

Kosten in totaal dus na 2 jaar zijn: 1022 euro. Beste aanbieding van dit moment. :)

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 13-01-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Beetje verwarrend allemaal.

Hoor t mobile in de winkel hele andere prijzen opnoemen dan wat ik op websites, fora lees

M'n abbo loopt af, wil nieuw 5s toestel halen en daarbij 150 bellen, 5gb data en dat voor 2 jaar.
Als bestaande klant schijn je korting te krijgen en je kan bij dat bedrijf je punten verzilveren ( in mij. Geval 20eur aan punten).

Als ik op tmobile als nieuwe klant de prijzen ga bekijken kom ik goedkoper uit dan het rekensommetje bij verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
JB schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:33:
Niemand? Vraag me sowieso af wat er nog zo interessant is aan F&F, ik zie namelijk overal aanbiedingen met kortingen over de gehele looptijd van je abbo tegenwoordig.
Mee eens. Heb zelf ook een F&F code, maar uiteindelijk toch maar van Vodafone afgestapt, omdat zelfs met F&F de aanbiedingen niet interessant genoeg waren. Zelf gebruik gemaakt van de site vindabo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Magnetic_Man schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:51:
[...]

Mee eens. Heb zelf ook een F&F code, maar uiteindelijk toch maar van Vodafone afgestapt, omdat zelfs met F&F de aanbiedingen niet interessant genoeg waren. Zelf gebruik gemaakt van de site vindabo.nl
Die site is wel interessant, thnx! Zit meer met het feit dat de vrouw een gare telefoon heeft en ik mijn huidige iPhone 5 door wil schuiven. Ik kan eind januari al verlengen bij VF maar als ik over wil stappen moet ik nog 4 maanden wachten (dus mijn vrouw ook).

De huidige abbo's van Vodafone slaan echt helemaal nergens op. Ben bang dat mijn vrouw toch wat langer zal moeten doen met haar huidige telefoon.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, mijn Galaxy S3 heeft de geest gegeven en ik stap voor het eerst over op een iPhone (wel in het bezit van een macbook). Ik denk aan het los kopen van een iPhone in combinatie met een simonie abbo met 4G. Goed idee? Verdere wensen zijn rond de 200 belminuten & 500MB. Meer gebruik ik niet aangezien ik veel op wifi zit. Welk abbo is dan de beste? Ik zit nu bij t-mobile en die dekking is werkelijk bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Laatst online: 29-08 17:27
Gisteren mijn abbo verlengt van KPN Exclusief 1000 naar een KPN standaard abbo met gratis toestel
Iphone 5S .Onbeperkt bellen/sms en 2000MB 4G internet, voor een bedrag van E 55,- p/m

Opzich lijkt me dit wel een redelijke prijs , Vandaag al de toestel in huis gekregen ..
Erg fijn bij KPN om na 1,5 bij een 2 jarig abbo al te kunnen verlengen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:07
Gaat je abo dan ook gelijk in? Of pas na half jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 10:07
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:45:
Zo, mijn Galaxy S3 heeft de geest gegeven en ik stap voor het eerst over op een iPhone (wel in het bezit van een macbook). Ik denk aan het los kopen van een iPhone in combinatie met een simonie abbo met 4G. Goed idee? Verdere wensen zijn rond de 200 belminuten & 500MB. Meer gebruik ik niet aangezien ik veel op wifi zit. Welk abbo is dan de beste? Ik zit nu bij t-mobile en die dekking is werkelijk bagger.
Simyo, op KPN netwerk. Kost je dan €13 per maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Laatst online: 29-08 17:27
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:45:
Gaat je abo dan ook gelijk in? Of pas na half jaar?
Nee deze gaat gelijk in( dit is wat ze verteld hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdtracer schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:52:
[...]

Simyo, op KPN netwerk. Kost je dan €13 per maand ;)
Dan wel een betere dekking inderdaad. Heb ik hier wel nodig. Betreft dit ook 4G abbo? Dit kan ik nl. nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:14:
[...]

Dan wel een betere dekking inderdaad. Heb ik hier wel nodig. Betreft dit ook 4G abbo? Dit kan ik nl. nergens vinden.
Simyo komt half februari met 4G. Prijzen worden dan ook pas bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Ben al een tijdje op zoek naar de beste deal voor een 5S voor mijn vriendin. Uiteindelijk uitgekomen bij Tele2:
http://www.gsmweb.nl/tele2/iphone-5s-16gb.htm

300 min / 1,5GB / €38,- per maand / Toestel € 73,-
Totaalprijs: € 985,-

Iemand anders nog betere aanbiedingen gezien?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
funk-e schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:34:
Ben al een tijdje op zoek naar de beste deal voor een 5S voor mijn vriendin. Uiteindelijk uitgekomen bij Tele2:

Goede aanbieding, maar dan heb je geen 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123coen123
funk-e schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:34:

Ik zou voor Hi gaan. Dan heb je ook meteen 4G. Een 5S zonder 4G is het toch net niet in mijn ogen :P
Wellicht kan je daar ook nog €10 korting per maand pakken met familievoordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
123coen123 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 23:59:
[...]

Ik zou voor Hi gaan. Dan heb je ook meteen 4G. Een 5S zonder 4G is het toch net niet in mijn ogen :P
Wellicht kan je daar ook nog €10 korting per maand pakken met familievoordeel.
kun je eens een vergelijkbaar abonnement tonen dan incl. prijs?
Het is volgens mij een stuk duurder van Tele2.

En zal Tele2 niet binnenkort een 4G-netwerk uitrollen?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-01-2024
AquaSheep schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:14:
[...]

Voor nieuwe KPN klanten is er momenteel ook een goede aanbieding. 1 jaar KPN alles-in-1 Premium (onbeperkt bellen + 4GB + 4G) voor €75/maand zonder bijbetaling. In totaal €936,90. Iets duurder dan jouw verlenging, maar je krijgt wel dubbel zoveel data erbij.

Mocht je weinig bellen dan heeft Hi ook een mooie aanbieding. 1 jaar Hi Large 0 belminuten (3GB + 4G) voor €35/maand en €432 bijbetaling. Totaal €888,90. Scheelt je toch een paar tientjes als je toch weinig belt.

(Voor de Hi aanbieding moet je de filter op 0 belminuten zetten)
Is er nog zoiets dergelijks voor nieuwe kpn klanten?! Ik wil namelijk wel weg bij vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Helaas niet. Dat was toentertijd een tijdelijke aanbieding. Een paar dagen later werd de prijs aangepast naar met €90 bijbetaling. Belsimpel zat toen ver onder de prijs van andere webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Florisappelaar schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:50:
[...]

Is er nog zoiets dergelijks voor nieuwe kpn klanten?! Ik wil namelijk wel weg bij vodafone...
Ik hoop dat je gewacht hebt met een nieuw abonnement te kiezen, want de prijzen van 1-jarig abonnement bij KPN/Hi zijn enorm gedaald. Voorbeeld 1 jaar Hi 100 minuten + 3 GB voor in totaal €770 of 1 jaar KPN alles-in-1 standaard voor €810 :9. Ik heb geen idee hoe lang deze aanbiedingen geldig blijven, dus ik zou snel handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Dat is nog eens een mooie aanbieding. Kleine kanttekening, je site geeft aan dat 4G bij Hi 25/15 is maar dat moet 25/5 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

AquaSheep schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:02:
[...]

Ik hoop dat je gewacht hebt met een nieuw abonnement te kiezen, want de prijzen van 1-jarig abonnement bij KPN/Hi zijn enorm gedaald. Voorbeeld 1 jaar Hi 100 minuten + 3 GB voor in totaal €770 of 1 jaar KPN alles-in-1 standaard voor €810 :9. Ik heb geen idee hoe lang deze aanbiedingen geldig blijven, dus ik zou snel handelen.
Die Hi 100 voor 770 is er niet meer.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Untouchablezz20 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:53:
Dat is nog eens een mooie aanbieding. Kleine kanttekening, je site geeft aan dat 4G bij Hi 25/15 is maar dat moet 25/5 zijn.
Je hebt gelijk :). Het is nu aangepast. Schijnbaar zijn de prijzen van Typhone dus een prijsfout. Een beetje vreemd, want Coolblue/smartphoneshop biedt ongeveer dezelfde prijzen aan. Of Coolblue moet ook een prijsfout hebben gemaakt. 1 jaar Hi 100 min + 3GB voor €805 ipv €770 is nog steeds een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
AquaSheep schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:28:
[...]

Je hebt gelijk :). Het is nu aangepast. Schijnbaar zijn de prijzen van Typhone dus een prijsfout. Een beetje vreemd, want Coolblue/smartphoneshop biedt ongeveer dezelfde prijzen aan. Of Coolblue moet ook een prijsfout hebben gemaakt. 1 jaar Hi 100 min + 3GB voor €805 ipv €770 is nog steeds een mooie prijs.
822 euro kom ik op uit, idd een hele mooie deal :D .

56 euro per maand 12 maanden lang, 100 belminuten plus 3000 MB en 3000 smsjes en het toestel is dan maar 120 euro _/-\o_ .

In totaal 822 euro, koopje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Zowel bij Typhone en Coolblue betrof het dus om een prijsfout. De prijzen zijn nu aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-01-2024
Shit, zie het net allemaal te laat :(

Moet even beter opletten blijkbaar, ik hou mij nog steeds aanbevolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night-Reveller
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 23:00
Graag wil ik een nieuwe iphone 5s hebben en wil best het eerste jaar wat meer betalen zodat daarna simonly een optie is. Dat heb ik 3 jaar geleden ook gedaan, en heeft me veel opgeleverd, maar het huidige toestel is nu echt op. :'(

Meestal kom ik niet boven de 300 minuten uit, maar verbruik vaak wel méér dan 500 MB. Met het oog op de toekomst is dan deze aanbieding wat? (1,5 GB/300 min) Voor een twee jarig abbonement zijn de kosten van een Tele2 smartmix 300 ((€14+€24)*24 + €99 voor het toestel=) dan €1011,- voor twee jaar. Dat lijkt me een redelijke aanbieding of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort kan ik mijn iPhone abonnement weer verlengen.
Ik zit nu bij kpn, maar ik twijfel of ik wel bij kpn wil blijven ivm de hoge kosten.
Kan iemand me vertellen hoe het 4g bereik van kpn is, met name in Gelderland?
Geen links naar dekkingskaart oid aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odo966
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:02
Ik zit te kijken naar de prijzen bij The Phone House, en zie dat de iPhone 5S 16GB, bij een Vodafone Red abo van 47 euro/mnd slechts 39.95 is voor het toestel. Goedkoper dan bij hetzelfde abo à 52 euro/mnd (toestel 99.95). Zou die 39.95 een foutje zijn? (zie screenshot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:59
Iemand hier ervaring met Simyo flex 4G , prijzen zien er goed uit voor Simonly .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
ramrodwillem schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:29:
Iemand hier ervaring met Simyo flex 4G , prijzen zien er goed uit voor Simonly .
Kijk even hier; Ervaringen met Simyo - telecomaanbieder via KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
odo966 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:09:
Ik zit te kijken naar de prijzen bij The Phone House, en zie dat de iPhone 5S 16GB, bij een Vodafone Red abo van 47 euro/mnd slechts 39.95 is voor het toestel. Goedkoper dan bij hetzelfde abo à 52 euro/mnd (toestel 99.95). Zou die 39.95 een foutje zijn? (zie screenshot)
Prijs is realistisch genoeg dat het net zo goed een (tijdelijke) aanbieding is. Bij andere webshops kun je namelijk nog goedkopere VF Red abonnementen vinden inclusief iPhone 5S.
http://vindabo.nl/abonnementen/apple/iphone-5s-16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odo966
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:02
Zou kunnen, maar het is zo te zien nergens als aanbieding gehighlight, en dan is het wel een hele specifieke aanbieding alleen bij een bepaald maandbedrag: je bent nu bijna gek als je daar 42/mnd of 52/mnd of wat dan ook kiest ipv deze 47/mnd met 39.95 toestel. Maar het is wel echt zo: mijn moeder heeft hem gisteren gehaald bij TPH voor deze prijs, mooie wit/zilveren iPhone 5s als langverwachte upgrade van haar oude iPhone 4...

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:34
Om het spits af te bijten, wie heeft de iphone 6 (plus) al besteld in combinatie met een abonnement? Studentmobiel heeft de iphone 6 (plus) 16GB in het assortiment staan in combinatie met een aantal abonnementen (m.u.v. t-mobile), iemand daar al gebruik van gemaakt?

[ Voor 0% gewijzigd door Ditmar op 11-09-2014 17:56 . Reden: typo ]

• emiel74
  • Laatst online: 15-09 12:30
Ik hoop nog op een aanbieding met een f&f code van VF. Wel apart dat studentmobiel alleen de 16GB en 64GB versie van de 6, en 16GB van de 6+ aanbiedt

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
emiel74 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:18:
Ik hoop nog op een aanbieding met een f&f code van VF. Wel apart dat studentmobiel alleen de 16GB en 64GB versie van de 6, en 16GB van de 6+ aanbiedt
Gaat er zeker wel komen, heb daar toen met de 5 gebruik van gemaakt. Ze zullen hem eerst leveren via de gewone VF site, en daarna komt hij op F&F.

Verwijderd

emiel74 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:18:
Same here, hoewel door de introductie van de RED-abonnementen, een Vodafone abonnement toch redelijk duur blijft vergeleken met de oude abonnementsprijzen met F&F korting. Een Apple Watch meegeven bij de iPhone 6 zoals ze nu doen met de LG G Watch bij de LG G3 zullen ze wel niet gaan doen :9~

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:21:
[...]

Same here, hoewel door de introductie van de RED-abonnementen, een Vodafone abonnement toch redelijk duur blijft vergeleken met de oude abonnementsprijzen met F&F korting. Een Apple Watch meegeven bij de iPhone 6 zoals ze nu doen met de LG G Watch bij de LG G3 zullen ze wel niet gaan doen :9~
haha, dat is wel echt wishful thinking, dat gaat niet gebeuren ;).

Ben zelf ook in afwachting van vodafone f&f. Mag mijn abo verlengen en twijfel nog tussen een losse iPhone kopen + sim only f&f, of een abo f&f met een iPhone. Wil, uiteraard, de goedkoopste optie.
Kwestie van wachten totdat de prijzen er staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile shop is down hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
  • Laatst online: 22:56
Tot zover is tele2 het goedkoopste met abbonement.
Uiteindelijk ben je wel goedkoper uit als je toestel gewoon los koopt.
Doe bv voor jezelf 24x abbo kosten incl. Iphone 6 of 6+ en daarna ff kijken naar 24x sim only abbo (wel zelfde aantal minuten/sms/mb) noteer beide en doe vervolgens 24x abbo incl. Iphone6 of de 6+ -simonly van 24 maanden= totaalprijs van je toestel...moet je er ff van uitgaan dat zoals het in de apple store staat (wat nog niet in de pricewatch van tweakers staat tot mijn verbazing) de iphone 6 begint bij €699,- los en de iphone 6+ begint bij €799,-

Hier kun je van diverse providers de prijzen vergelijken.
http://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-6-bestellen/

[ Voor 8% gewijzigd door dbz1985 op 12-09-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier gewoon bereikbaar, en nog geen iPhone 6 te zien in het assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:50:
[...]

Hier gewoon bereikbaar, en nog geen iPhone 6 te zien in het assortiment.
Ja, sorry. Gewone shop doet het, maar verlengen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hmmmm... toch wel benieuwd wanneer T-Mobile met de voorinschrijving van de iPhone 6 begint.
Kan denk ik niet lang meer duren aangezien de voorinschrijving van KPN start op 19 september

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Gister een 6 - 64 besteld bij belsimpel.com

Red Super E 2 jaar - Verlenging € 0,00
Apple iPhone 6 64GB Black € 278,00

Onbeperkt bellen + Onbeperkt SMS + 6000 MB (75 Mb/s)

Niet goedkoop, maar had geen zin om te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
S1W schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:10:

Oef, die is toch wel echt de hoofdprijs bij belsimpel.

Ik zie nu net op de vodafone f&f site:
''iPhone 6 Vanaf 19 september 00:01 uur te bestellen bij Vodafone -> ook bij f&f''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

S1W schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:10:

Mag ik vragen hoeveel je per maand betaald?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keanu_ schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:20:
[...]

Oef, die is toch wel echt de hoofdprijs bij belsimpel.

Ik zie nu net op de vodafone f&f site:
''iPhone 6 Vanaf 19 september 00:01 uur te bestellen bij Vodafone -> ook bij f&f''
Zag dit ook ja. Ga er dus vanuit dat ook bij T-Mobile vanaf dan besteld kan worden, aangezien bij Vodafone en KPN dus wel. En dat F&F van Vodafone, scheelt dat echt zo veel met de normale prijs dan?

Ben van plan een iPhone 6 met abbo te nemen als opvolger van m'n 5. Ben alleen nog niet helemaal uit welke provider ik wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W

S1W

iApp schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:20:
[...]

Mag ik vragen hoeveel je per maand betaald?
58 EUR... :X

Maar vraag me af of anderen echt goedkoper zullen zijn...

[ Voor 14% gewijzigd door S1W op 12-09-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:37:
[...]

Zag dit ook ja. Ga er dus vanuit dat ook bij T-Mobile vanaf dan besteld kan worden, aangezien bij Vodafone en KPN dus wel. En dat F&F van Vodafone, scheelt dat echt zo veel met de normale prijs dan?

Ben van plan een iPhone 6 met abbo te nemen als opvolger van m'n 5. Ben alleen nog niet helemaal uit welke provider ik wil..
Ja. Op een 47 euro abbo was het 2 jaar geleden 12 euro per maand goedkoper, en in plaats van 2GB bij die bundel 10+1GB. :)
Ik ga er nog steeds vanuit dat dat door blijft lopen, en dan heb ik 4G met 11GB. Dan haal ik wel een losse. Mocht het niet werken kan ik altijd nog een sim-only pakken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
UltraSub schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:42:
[...]

Ja. Op een 47 euro abbo was het 2 jaar geleden 12 euro per maand goedkoper, en in plaats van 2GB bij die bundel 10+1GB. :)
Ik ga er nog steeds vanuit dat dat door blijft lopen, en dan heb ik 4G met 11GB. Dan haal ik wel een losse. Mocht het niet werken kan ik altijd nog een sim-only pakken dan.
Ben ook benieuwd naar de prijzen van f&f. Mag verlengen en als ik kijk naar de prijzen van de iPhone 5S 32GB (die ik nu als vervanger van de 6 64GB neem). Ben ik met een abo verlenging goedkoper uit dan sim-only los :/

Abo 1jaar: RED onbeperkt minuten, onbeperkt sms, 2GB bundel
Sim only: 12*31 + 799 toestel = 1171,-
Abo: 12*50 + 460 toestel = 1060,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:42:
[...]

Ah wow dat scheelt inderdaad erg veel. Ik heb toevallig zojuist zo'n code gehad van een kennis die bij Vodafone werkt, dus dat komt goed uit. Even afkijken dan maar! Had jij twee jaar geleden ook voor release besteld met F&F dan? Duurt levering langer als reguliere bestellingen?
S1W schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:39:
[...]

58 EUR... :X

Maar vraag me af of anderen echt goedkoper zullen zijn...
Tele2 heeft een abbo voor 45 euro met gratis 16 GB iPhone 6 (of iets in die richting, zit nu niet achter een pc). Goed, wel met wat minder grote bundel, maar ik verwacht wel eerder wat abbo's in die richting als tegen de 60 euro aan..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2014 12:58 . Reden: Extra vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
keanu_ schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:51:
[...]

Ben ik met een abo verlenging goedkoper uit dan sim-only los :/

Abo 1jaar: RED onbeperkt minuten, onbeperkt sms, 2GB bundel
Sim only: 12*31 + 799 toestel = 1171,-
Abo: 12*50 + 460 toestel = 1060,-
Ach, iedereen die zomaar roept dat sim-only altijd goedkoper is vergelijkt appels en peren. Is gewoon echt niet zo. Goed op blijven letten :)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:51:
[...]
Had jij twee jaar geleden ook voor release besteld met F&F dan? Duurt levering langer als reguliere bestellingen?
Nee en nee. F&F duurde paar weken langer (voor ze er op stonden, maar levering zelf ging uiteindelijk net zo snel). Normaal bestel ik altijd op release, maar heb eens een keer wat meer geduld gehad :+

[ Voor 4% gewijzigd door UltraSub op 12-09-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W

S1W

@Timmeehhh

Ja, dat had ik ook gehoopt, maar als je kijkt naar de wat grotere data bundels dan gaat het hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:55:
[...]

Ach, iedereen die zomaar roept dat sim-only altijd goedkoper is vergelijkt appels en peren. Is gewoon echt niet zo. Goed op blijven letten :)

[...]
Nee en nee. F&F duurde paar weken langer (voor ze er op stonden, maar levering zelf ging uiteindelijk net zo snel). Normaal bestel ik altijd op release, maar heb eens een keer wat meer geduld gehad :+
Ah ok :) thanks!

Hmm, ik kan gewoon de prijzen van nu vergelijken op de F&F site met de normale Vodafone site toch? Dat zou er op neer komen dat je met een 5S ongeveer 4 euro per maand bespaart t.o.v. de normale site? Klopt dit? of doe ik iets fout?

On: Die prijzen op websites als studentmobiel.nl zijn maar indicaties die zij hebben (en bundels die zij zelf samen stellen) toch? of zitten deze prijzen echt wel in de buurt van de uiteindelijke prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
UltraSub schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:55:

Inderdaad.
Volgens mij valt de grootste winst te behalen in de sim-only's met zeg minder minuten (a 15,- tot 20,- p.m.)
Bijvoorbeeld RED Essential met 300 minuten is bij f&f 19,- p.m. en dan ben je toch wel goedkoper uit.
Maarja 1GB vind ik toch wat krap met een 4G abonnement. Keuzes, keuzes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W

S1W

Leuk toch, vind het wel een beetje een hobby elke twee jaar :)
Pagina: 1 ... 63 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.