Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 22:52
S1W schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:03:
[...]

Leuk toch, vind het wel een beetje een hobby elke twee jaar :)
Zeker. Ik dacht eerst dat 1GB altijd voldoende zou zijn met wifi, maar nu ik spotify heb en meer reis is dat niet meer afdoende ;).
De uitdaging met abonnementen blijft toch altijd goed rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

S1W schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:39:
[...]

58 EUR... :X

Maar vraag me af of anderen echt goedkoper zullen zijn...
Bij T-Mobile kom ik met een soortgelijk abonnement uit op 71 euro per maand! }:O

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook T-Mobile heeft zojuist op haar site aangegeven dat ze vanaf 19 september reserveringen accepteren. Ben wel benieuwd nu wanneer KPN/Vodafone/T-Mobile haar prijzen bekend maken. Lijkt me toch een deze dagen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

iApp schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:00:
[...]

Bij T-Mobile kom ik met een soortgelijk abonnement uit op 71 euro per maand! }:O
Haha, daarom, misschien is die 58 EUR nog niet eens zo gek.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik heb nu een f&f abo met de iPhone 5(deze loopt binnenkort af) Als ik nu een nieuwe f&f abo wil heb ik dan een nieuwe code nodig of kan ik dan gewoon een nieuwe abo afsluiten omdat ik nu al f&f abo heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Nico111, je heb je PM uit.

wilde je het proces laten weten als je al klant bent. Dat kan inderdaad! Maar mogen hier niet praten over het F&F code verhaal.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek-panna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-09 22:10
Remko.me, kan je het mij aub ook even uitleggen.

:-) PM staat aan ;-)

PSN ID: RedrumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hoi!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 22:07

Aight!

'A toy robot...'

Ik kan mijn abbo ook verlengen bij T-mobile (loopt 4 november af) moest 2 jaar geleden voor mijn 5 ook €200,- bijlappen en een maat van me zat bij Vodafone die hoefde helemaal niks bij te lappen. Ik heb nu 300 min, onbeperkt sms en 1500 mb aan data. Die maat van me had zelfs nog een betere bundel en betaalde net als mij €55,- per maand.

Als t-mobile geen goede andere aanbieding heeft ben ik gewoon weg. Beetje raar dat ik als vaste klant van bijna 10 jaar denk ik (Orange eerst toen t-mobile toen het werd overgenomen) ineens weer een hoop moet neerleggen voor een nieuwe telefoon als het bij de concurrent anders kan.

Ik ben altijd wel tevreden geweest over t-mobile maar had altijd zoiets van als het goed is is het goed, maar ik ga niet extra een hoop betalen voor niks natuurlijk! Ik wacht 16 september wel eerst eens af voordat ik naar de t-mobile shop binnen loop en anders gewoon naar Bel company wat ze mij te bieden hebben.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Mooi prijsje bij Ben: €1119 voor 2 jaar met 500mb en 100 belminuten en 100sms voor de iPhone 6 Plus 16GB

• Draakje5
  • Nu online
Aight! schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:02:
Ik kan mijn abbo ook verlengen bij T-mobile (loopt 4 november af) moest 2 jaar geleden voor mijn 5 ook €200,- bijlappen en een maat van me zat bij Vodafone die hoefde helemaal niks bij te lappen. Ik heb nu 300 min, onbeperkt sms en 1500 mb aan data. Die maat van me had zelfs nog een betere bundel en betaalde net als mij €55,- per maand.

Als t-mobile geen goede andere aanbieding heeft ben ik gewoon weg. Beetje raar dat ik als vaste klant van bijna 10 jaar denk ik (Orange eerst toen t-mobile toen het werd overgenomen) ineens weer een hoop moet neerleggen voor een nieuwe telefoon als het bij de concurrent anders kan.

Ik ben altijd wel tevreden geweest over t-mobile maar had altijd zoiets van als het goed is is het goed, maar ik ga niet extra een hoop betalen voor niks natuurlijk! Ik wacht 16 september wel eerst eens af voordat ik naar de t-mobile shop binnen loop en anders gewoon naar Bel company wat ze mij te bieden hebben.
Hier idem dito hoor.

Als tmobile mij niet biedt wat de andere mij kunnen bieden ben ik weg bij tmobile. Betaal al genoeg nu 40 euro per maand voor een belachelijke 75 belminuten en 1000mb.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Remko.me schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:55:
Nico111, je heb je PM uit.

wilde je het proces laten weten als je al klant bent. Dat kan inderdaad! Maar mogen hier niet praten over het F&F code verhaal.
Hmm.. Ik ben al F&F klant en zou dit toch ook graag willen weten :)

Daarnaast, ik hoop toch echt dat er al voor 19 september abbo's op de F&F site staan, niet dat ik om 00.01 nog moet gaan rekenen en kiezen :P
Denk overigens dat ik mijn huidige echt gewoon lekker door laat lopen en een los toestel haal. 11GB met 4G voor een mooi prijsje is heel wat waard. Bellen doe ik (bijna) niet, dus dat gratis bellen, don't care :)

• Draakje5
  • Nu online
Weet iemand trouwens of je bijv. bij Vodafone een abonnement kan nemen dat pas over 3 maanden ingaat, maar dus wel de iPhone 6 al ontvangt (en natuurlijk de bijbetaling betaald)? Dit ivm contract dat bij tmobile afloopt in december.

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 22:07

Aight!

'A toy robot...'

Draakje5 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:21:
[...]

Hier idem dito hoor.

Als tmobile mij niet biedt wat de andere mij kunnen bieden ben ik weg bij tmobile. Betaal al genoeg nu 40 euro per maand voor een belachelijke 75 belminuten en 1000mb.
Als je een goede aanbieding ziet, geef hem maar even aam mij door ;-).

Die aanbieding van BEN heeft wel een lage internetbundel, 500mb lijkt mij namelijk vrij weinig per maand. Ook al doe je alleen een beetje facebooken, whatsappen en gebruik je maps als navigatie. Zit je zo aan die 500mb denk ik.
Draakje5 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:42:
Weet iemand trouwens of je bijv. bij Vodafone een abonnement kan nemen dat pas over 3 maanden ingaat, maar dus wel de iPhone 6 al ontvangt (en natuurlijk de bijbetaling betaald)? Dit ivm contract dat bij tmobile afloopt in december.
Waarom zouden ze jou al een mobiel net korting sturen als je pas over 3 maanden lid wordt?

Er kan een heleboel gebeuren waardoor hun de zekerheid van het contract (wat nog niet in is gegaan!) verliezen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:18
Bij sommige providers kun je je abonnement inderdaad later in laten gaan. Ik zou gewoon ff bij de betreffende provider informeren als ik jou was. Dan weet je het meteen.

• Draakje5
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:47:
[...]

Waarom zouden ze jou al een mobiel net korting sturen als je pas over 3 maanden lid wordt?

Er kan een heleboel gebeuren waardoor hun de zekerheid van het contract (wat nog niet in is gegaan!) verliezen.
Want? Iets tekenen is gewoon bindend. Dus..

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:43
Vraag even aan t-mobile of je bij hun 3 maanden van te voren mag verlengen bij een andere provider. Volgens mij mag je pas vanaf 2 maanden voor einde contract verlengen bij een andere provider. Bij dezelfde provider 4 maanden van te voren, zo is het in ieder geval wel bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 19:46
Iemand wellicht ervaring uit voorgaande jaren m.b.t. het volgende:

Ik mag mijn abbo verlengen bij Voda (heb ook een F&F code).
Nu heb ik in de winkel de 6 al ge-preordered, maar zie op de website van Voda dat je vanaf vrijdag 0.01 uur kunt reserveren.

Wat zal nu de snellere optie zijn, wachten op die in de winkel (geen garantie wanneer je hem krijgt, want ze weten zelf niet wat ze krijgen) of vrijdag om 0.01 online reserveren/bestellen?

En qua prijzen i.c.m. abbo, komen ze daar om 0.01 pas mee naar buiten of doen ze dit al eerder zodat je eerst rustig kunt rekenen en dan om 0.01 meteen kunt reserveren?

Ik vraag niemand om in een "glazen bol" te kijken ... maar wellicht is dit in voorgaande jaren op dezelfde wijze gegaan en heeft iemand daar dus ervaring mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij KPN kan je 6 maanden van te voren verlengen.
Gezien de prijzen misschien nog wel te verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
smoken schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:04:
Iemand wellicht ervaring uit voorgaande jaren m.b.t. het volgende:

Ik mag mijn abbo verlengen bij Voda (heb ook een F&F code).
Nu heb ik in de winkel de 6 al ge-preordered, maar zie op de website van Voda dat je vanaf vrijdag 0.01 uur kunt reserveren.

Wat zal nu de snellere optie zijn, wachten op die in de winkel (geen garantie wanneer je hem krijgt, want ze weten zelf niet wat ze krijgen) of vrijdag om 0.01 online reserveren/bestellen?

En qua prijzen i.c.m. abbo, komen ze daar om 0.01 pas mee naar buiten of doen ze dit al eerder zodat je eerst rustig kunt rekenen en dan om 0.01 meteen kunt reserveren?

Ik vraag niemand om in een "glazen bol" te kijken ... maar wellicht is dit in voorgaande jaren op dezelfde wijze gegaan en heeft iemand daar dus ervaring mee...
Goede vraag, ik wilde het vragen aan Vodafone, tot twee keer toe een grote mond gehad..
ze worden volgens mij een beetje gek van de hoeveelheid vragen over de iPhone. :P

Overigens via Tmobile niet beter, die beweerden dat er geen voorverkoop plaats vindt via de winkel dmv 50 euro aanbetaling, onmogelijk, waar ik dat vandaan haal en dat het niet kan! :+

[ Voor 7% gewijzigd door Remko.me op 14-09-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:36
Ik weet niet of dit een superaanbieding is, maar het is zeker een van de betere op dit moment. Vooral in combinatie met aantal minuten en mb's.

https://www.studentmobiel...sms=&voice=#bundle-anchor

Red Essential: 34 euro per maand + telefoonbundel van 20 euro per maand is 54 euro
54x24 maanden = 1296
aansluitkosten van 30 euro
bijbetaling voor iPhone 6 plus 89 euro.
Totaal €1415, voor 1 gb en 300 minuten.

Als ik sim only neem bij Vodafone F&F betaal ik 18x24 =432
799+432=1231

In dit geval is de sim only goedkoper met ongeveer 180 euro.
Niet heel bijzonder...
maar......

Als je voor Red gaat van 39 euro per maand + 20 euro = 59x24=1416
+30 en +89 = €1535

Simonly bij F&F betaal je voor dit abonnement al 30 euro per maand. Dus in dit geval 720+799=1519.

Het verschil is nu miniem en je hoeft niet in 1 keer 799 euro neer te leggen.
Dit is wel een abbo voor grootverbruiker, want je hebt 10000 minuten. Dus voor zakenlui kan het interessant zijn.

--------edit--------
verlengen kan blijkbaar niet, kan wel, maar dan moet je 303 bijbetalen...
Ik ben al klant bij Vodafone en met geen zin om me telefoonnummer op te offeren voor paar euro korting...

[ Voor 8% gewijzigd door kx22 op 14-09-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Beste klant, omdat je al 2 jaar klant bent hebben we een speciale aanbieding voor jou: 200 euro EXTRA korting op een nieuw toestel als je verlengt met een Red Super abonnement. Ga naar http://voda.fo/ne/extra voor meer informatie en gebruik je unieke code: xxxxxxx om gebruik te maken van dit aanbod. Geen info per sms? Log in bij My Vodafone

Ik kreeg vandaag bovenstaande sms. Iemand enig idee of dit ook te gebruiken is voor de aankoop van een iPhone 6(+)

[ Voor 58% gewijzigd door funk-e op 15-09-2014 16:53 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

funk-e schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:10:
[afbeelding]

Ik kreeg vandaag bovenstaande sms. Iemand enig idee of dit ook te gebruiken is voor de aankoop van een iPhone 6(+)
Dar kunnen wij natuurlijk weinig over zeggen, gewoon even informeren. Ik zou als ik jou was wel even die code uit je afbeelding weg halen ;)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Remko.me schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:09:
[...]

Overigens via Tmobile niet beter, die beweerden dat er geen voorverkoop plaats vindt via de winkel dmv 50 euro aanbetaling, onmogelijk, waar ik dat vandaan haal en dat het niet kan! :+
T-mobile winkel in Utrecht doet het ook. Maar ja, 50 euro aanbetalen zonder dat je enig idee hebt wat de abonnementen gaan kosten dat is mij wat te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt erop dat ze nu snel van de oude voorraad afwillen. :)
funk-e schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:10:
Beste klant, omdat je al 2 jaar klant bent hebben we een speciale aanbieding voor jou: 200 euro EXTRA korting op een nieuw toestel als je verlengt met een Red Super abonnement. Ga naar http://voda.fo/ne/extra voor meer informatie en gebruik je unieke code: xxxxxxx om gebruik te maken van dit aanbod. Geen info per sms? Log in bij My Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ik kreeg die mail ook.
Er staat geen houdbaarheidsdatum in de mail voor zover ik kon zien.
Maar misschiend dat ze simpelweg de iPhone 6 niet gaan aanbieden op die site.
Ik wacht nog wel even af wat voor aanbiedingen er komen voor de iPhone 6 bij KPN of Vodafone.

Daarnaast zit ik ook nog sterk te twijfelen of ik wel bij de iPhone blijf.
Want waarom moet die camera nou weer uitsteken?
En waarom moeten ze toch weer oude technologie erin zetten.
Wat betreft stabiliteit bijvoorbeeld is Android tegenwoordig ook behoorlijk volwassen.
En je hebt dan tig opties voor een toestel met nieuwe technologieën, en die dan ook
nog eens over het algemeen een stuk goedkoper zijn.

Zo'n iPhone 6 plus gaat hem sowieso niet worden. De tijden van het bij je dragen van een stoeptegel zijn wat mij betreft al heel lang geleden.

[ Voor 51% gewijzigd door Fonta op 15-09-2014 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Zojuist deze van T-Mobile gehad.

"De iPhone 6 en de iPhone 6 Plus komen er aan! Jij bent geselecteerd om deze met voorrang te bestellen. Hou morgen je mailbox in de gaten voor een uniek en persoonlijk aanbod. Groet, T-Mobile"

Ben zelf niet van plan om een abonnement te halen, maar ben wel benieuwd naar de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KgRIpIL.jpg

Zojuist deze SMS gehad, in navolging van de mail van een aantal dagen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Lekker voor hun nieuwe klanten... Tmobile valt dus af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Lekkere boel, al 2 iPhones via tmobile gehad met abonnement en niet de mogelijkheid om vooruit te bestellen. Wordt toch echt vodafone dit jaar of een andere sim only aanbieder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:40

Vuvuzela

My spire is forming

Wat voor abonnementen hebben jullie? Ik hoop dat de prijzen van de verschillende providers voor donderdag 23.59 bekend zijn.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ered
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-09 00:15
Vraag me af waarom iPhones zo duur zijn bij vodafone?
Galaxy Note 4 adviesprijs 800 euro, bij Vodafone 40 euro per maand + 80 euro(1040 euro totaal)
iPhone 5S adviesprijs 700 euro(voor de iPhone 6 aankondiging), bij Vodafone 40 euro per maand + 180 euro(1140 euro totaal).
Hoe kan dit?
zelfde abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Ered schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:14:
Vraag me af waarom iPhones zo duur zijn bij vodafone?
Galaxy Note 4 adviesprijs 800 euro, bij Vodafone 40 euro per maand + 80 euro(1040 euro totaal)
iPhone 5S adviesprijs 700 euro(voor iPhone 6 aankondiging), bij Vodafone 40 euro per maand + 180 euro(1140 euro totaal).
Hoe kan dit?
zelfde abbonement.
Ook ik heb geen glazen bol, maar weet wel dat marges op Samsung toestellen hoger zijn als op iPhones. Dus wellicht dat vodafone bij de Samsung telefoon zelf genoegen neemt met minder marge. De iPhone willen ze natuurlijk niet met verlies verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:12:
Lekkere boel, al 2 iPhones via tmobile gehad met abonnement en niet de mogelijkheid om vooruit te bestellen. Wordt toch echt vodafone dit jaar of een andere sim only aanbieder..
Het is in navolging van deze mail:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Hy08l0N.png

Ik vind het als bestaande T-Mobile abonnee natuurlijk prima. Twee jaar geleden bestond volgens mij een vergelijkbare actie vanuit T-Mobile om bestaande abonnees voorrang te geven, maar toen had ik de iPhone 5 (terwijl ik een nieuwe klant was) ook een dag na release, dus allemaal niet zo'n probleem denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:18:
[...]

Het is in navolging van deze mail:

[afbeelding]

Ik vind het als bestaande T-Mobile abonnee natuurlijk prima. Twee jaar geleden bestond volgens mij een vergelijkbare actie vanuit T-Mobile om bestaande abonnees voorrang te geven, maar toen had ik de iPhone 5 (terwijl ik een nieuwe klant was) ook een dag na release, dus allemaal niet zo'n probleem denk ik..
Waarom heb jij die mail wel gehad? Hebben ze het idee dat omdat ik de 3GS, 4, 4S, 5 en 5s bij ze afgenomen heb ik best even kan wachten :?
Beetje jammer dat scheve gedoe altijd :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Tja Spike...... beter Sim Only scoren met los toestel, weet je tenminste waar je aan toe bent.

Ik heb ooit 8 weken op Tmobile moeten wachten, bij bestellen zeiden ze ach binnen 2 weken heb je hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Remko.me schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:44:
Tja Spike...... beter Sim Only scoren met los toestel, weet je tenminste waar je aan toe bent.

Ik heb ooit 8 weken op Tmobile moeten wachten, bij bestellen zeiden ze ach binnen 2 weken heb je hem :)
Nouja, ik wacht in ieder geval tot er wat bekend is over tarieven, vorig jaar moest ik ook ineens een stuk meer gan betalen zonder daar wat voor terug te krijgen. De tarieven zijn voor mij wel de doorslag of ik over ga naar een 6 of sim only en nog even kijk of ik nog even met m'n 5S blijf lopen of niet.
Maar dit scheve gedoe is niet bepaald klantvriendelijk.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 08:47
Nee inderdaad. 5 jaar klant geweest bij T-Mobile en wilde na nu 2 jaar Vodafone achter de rug te hebben wellicht weer terug naar T-Mobile. Maar dat zit er op deze manier niet in.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:50:
[afbeelding]

Zojuist deze SMS gehad, in navolging van de mail van een aantal dagen terug.
Zelfde hier. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:02
Fonta schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:23:
[...]

Daarnaast zit ik ook nog sterk te twijfelen of ik wel bij de iPhone blijf.
Want waarom moet die camera nou weer uitsteken?
En waarom moeten ze toch weer oude technologie erin zetten.
Wat betreft stabiliteit bijvoorbeeld is Android tegenwoordig ook behoorlijk volwassen.
En je hebt dan tig opties voor een toestel met nieuwe technologieën, en die dan ook
nog eens over het algemeen een stuk goedkoper zijn.

Zo'n iPhone 6 plus gaat hem sowieso niet worden. De tijden van het bij je dragen van een stoeptegel zijn wat mij betreft al heel lang geleden.
  • Daarnaast zit ik ook nog sterk te twijfelen of ik wel bij de iPhone blijf. > Prima, dat mag;
  • Want waarom moet die camera nou weer uitsteken? > Omdat ze het toestel dun wilden maken en het anders niet past met de optische beeldstabilisatie;
  • En waarom moeten ze toch weer oude technologie erin zetten. > Leg uit, wat is hier oud aan?
  • Wat betreft stabiliteit bijvoorbeeld is Android tegenwoordig ook behoorlijk volwassen. > Goed punt maar het is een persoonlijke keuze of je voor een nog stabieler toestel gaat met een volwassen ecosysteem of voor een opener systeem wat mogelijk minder stabiel is en minder accessoires etc. biedt.
  • En je hebt dan tig opties voor een toestel met nieuwe technologieën, en die dan ook nog eens over het algemeen een stuk goedkoper zijn. > Ik denk dat je voor jezelf probeert goed te praten dat een goedkoper toestel ook aan je eisen voldoet. Is jouw keuze of je iets meer uitgeeft voor een toestel waarvan je weet dat het goed zit of wat wilt besparen en een gok neemt of het wat voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Beleid van t-mobile is heel raar. Ik weet nog dat bij iPhone 5 ook een selectie gemaakt werd en die mochten met voorrang bestellen. Ik ben zelf al vanaf iphone 3 klant bij t-mobile. Toch heb ik geen bericht gehad voor bestelling. Net t-mobile aan de lijn gehad.. Helaas kon/ wou ze niet vertellen hoe de selectie procedure werkt en op basis van wat klanten gekozen worden..
Nou mij zijn ze kwijt... Ik stap over naar vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

xamirz schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:52:
Beleid van t-mobile is heel raar. Ik weet nog dat bij iPhone 5 ook een selectie gemaakt werd en die mochten met voorrang bestellen. Ik ben zelf al vanaf iphone 3 klant bij t-mobile. Toch heb ik geen bericht gehad voor bestelling. Net t-mobile aan de lijn gehad.. Helaas kon/ wou ze niet vertellen hoe de selectie procedure werkt en op basis van wat klanten gekozen worden..
Nou mij zijn ze kwijt... Ik stap over naar vodafone.
T-Mobile
Klantwaarde zal wel niet hoog genoeg liggen voor ze.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:43

Niek_1981

Think Different.

Gaan de Apple stores de iPhones vanaf de eerste dag ook met abbo's verkopen? Of alleen los?

En is het ook mogelijk mocht Apple plotseling toch met reserveringen gaan werken een toestel met een abonnement te reserveren of is dit niet mogelijk i.v.m. het meteen moeten afrekenen? van het toestel?

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:38
Ik ben al vanaf dag 1 (sinds overname Ben) klant bij T-Mobile en de laatste jaren overgestapt naar een zakelijk abonnement en mag wel aannemen dat ik een goede klant ben. Ook ik heb geen email gekregen met voorrang tot bestellen van de nieuwe iPhone. Een vriend van mij wel, terwijl hij pas enkele jaren klant is. Hij krijgt zelfs "een uniek en persoonlijk aanbod". Belachelijke actie van T-Mobile en voor mij een grote reden om de overstap te maken naar bv Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Spike_wolf schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:01:
[...]

[afbeelding]
Klantwaarde zal wel niet hoog genoeg liggen voor ze.
They say it, but do i believe it? NO... Mijn vader is JAREN klant bij hen en heeft naast zijn prive ook een zakelijk abbo.. Belt best veel en toch geen bericht... maar goed, Bedankt voor je info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
ZOjuist mijn T-Mobile aanbieding gekregen, Ik kan vanaf nu de iPhone bestellen.

Ab-sur-de prijzen.

Een van de selecties:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ota1Tdb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/97140374463401059ddf773bf04eebd1.png
Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/71b36b7316f5fc344f139db6fd53ebaf.png
Tim14ww schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:58:

Ab-sur-de prijzen.

Een van de selecties:

[afbeelding]
Mijn Zusje stuurt hem net naar me door, vind het wel mee vallen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_

Ab-sur-de prijzen.

Een van de selecties:

[afbeelding]
Kun je eens kijken wat de prijzen zijn als je een iPhone 5S 32GB neemt oid? Ben benieuwd of ze stiekem de prijzen omhoog gooien, terwijl die 2 iPhones vergelijkbaar izjn in prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
Donstil schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:00:
[afbeelding]
[afbeelding]

[...]

Mijn Zusje stuurt hem net naar me door, vind het wel mee vallen eigenlijk.
Meevallen? Ik heb deze 5 op de release gekocht voor 43 euro in de maand met 49 voor de telefoon. Die extra euro's in de maand boeit me niet zo veel, maar die 150 meer voor de telefoon, vind ik bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Absurde prijzen. Dit is gewoon lachwekkend. En toch zijn er zat mensen die dit ervoor over hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Nou dat "mooie aanbod" is dus dikke afzetterij. Los toestel + losse sim only scheelt je met gemak 20 eu p/mnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 21:37
Klantwaarde heeft voor een provider weinig te maken met hoe lang je al klant bent. Ze hebben liever iemand die pas 1 jaar klant is maar elke maand lekker minstens 20 euro buiten de bundel gaat, dan iemand die 10 jaar klant is en altijd keurig binnen zijn bundel blijft.

Oftewel: je krijgt een aanbieding als ze het geld via de achterdeur toch al hebben gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ab-sur-de prijzen.

Een van de selecties:

[afbeelding]
Idd, bizar hoog geprijsd. Wat gebeurt er als je onbeperkt bellen neemt ipv 300 minuten? Ik vind € 55,- voor onbeperkt bellen en 5 gig data icm een (hopelijk) gratis iPhone 6 wel een deal die het overwegen waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:12:
[...]

Idd, bizar hoog geprijsd. Wat gebeurt er als je onbeperkt bellen neemt ipv 300 minuten? Ik vind € 55,- voor onbeperkt bellen en 5 gig data icm een (hopelijk) gratis iPhone 6 wel een deal die het overwegen waard is.
abo + gratis iPhone 6 gaat volgens mij nooit samen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:12:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nzrQflT.png

Dit is het minste wat je altijd betaald voor de iPhone 6. Al neem je een abbo van 65 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim14ww schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:15:
[...]

[afbeelding]

Dit is het minste wat je altijd betaald voor de iPhone 6. Al neem je een abbo van 65 euro.
:/ :o Wow. Ik denk dat ik nog maar even wacht tot de prijzen wat gezakt zijn. Gaat naar mijn idee helemaal nergens over. Zal de aanbieding echt persoonlijk zijn? Als in, krijg ik een ander aanbod later vandaag? Lijkt me sterk, maar toch.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:15:
[...]

:/ :o Wow. Ik denk dat ik nog maar even wacht tot de prijzen wat gezakt zijn. Gaat naar mijn idee helemaal nergens over. Zal de aanbieding echt persoonlijk zijn? Als in, krijg ik een ander aanbod later vandaag? Lijkt me sterk, maar toch.
Jep...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RJ0r5mm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Nu snap ik het.... T-mobile heeft selectie gemaakt van zijn rijke klanten :P
Dit is zooooo duur... ongelofelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Toch echt apart (maar t everwachten) dat de prijzen weer zo stijgen. Terwijl de prijzen van de 6 vergelijkbaar zijn met de 5S..

[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 16-09-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
keanu_ schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:14:
[...]

abo + gratis iPhone 6 gaat volgens mij nooit samen :+
Zeker wel.......
Maar dan in 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:06
Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/97140374463401059ddf773bf04eebd1.png

als ik een iPhone 6 pak 699/24 29.13 + Sim only 28=57.13 kom ik dus per maand hoger uit. Dus ik vind de prijzen ook wel meevallen. Sterker nog ik betaal zometeen een paar euro minder per maand. En in het nieuwe abbonement zit dan ook visual voicemail. Is het een belachelijk bedrag om te betalen voor een "telefoon" tuurlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door nova op 16-09-2014 13:41 ]

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nova schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:29:
[...]

als ik een iPhone 6 pak 699/24 29.13 + Sim only 28=57.13 kom ik dus per maand hoger uit. Dus ik vind de prijzen ook wel meevallen. Sterker nog ik betaal zometeen een paar euro minder per maand. En in het nieuwe abbonement zit dan ook visual voicemail. Is het een belachelijk bedrag om te betalen voor een "telefoon" tuurlijk.
Precies en voor velen zit die € 50,- toch al in de maandelijkse kosten.
Voor velen is € 699,- op de spaarrekening meer waard dan € 20,- per maand minder kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10-2024
Heb ook even wat schermafdrukken gemaakt: http://www.remkozuiderwij...-6-bij-t-mobile-pre-order

-iPhone 6
-iPhone 6+
-16 Gb en 64 Gb versies

- 5 Gb data / onbeperkt bellen
- 2 Gb data / onbeperkt bellen
- 2 Gb data / 200 minuten
- 1 Gb data / 200 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zuiderwijk schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:51:
Heb ook even wat schermafdrukken gemaakt: http://www.remkozuiderwij...-6-bij-t-mobile-pre-order

-iPhone 6
-iPhone 6+
-16 Gb en 64 Gb versies

Hebben jullie een mail oid ontvangen? Ik heb wel de sms, maar verder nog niets gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
Gisteravond een sms, rond 12:30 een mail met link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
11 jaar klant, met een gemiddeld factuurbedrag van 60 euro p/mnd (bijna altijd boven bundel) lijkt me toch een goede klant. Maar zoals ik al aangaf; dit is geen voordeeltje wat ze bieden, maar juist geldklopperij. En mensen die gevoelig zijn voor de hype en als eerste hun toestel willen, zullen hier blind bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Zuiderwijk schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:58:
Gisteravond een sms, rond 12:30 een mail met link.
Zou je aub nog kunnen kijken hoeveel 5gb data + 0 belminuten kost. :) normale iphone6 16gb (uit mijn berekeningen ongeveer 370 bijbetalen)

en _/-\o_ voor die screenshots

[ Voor 13% gewijzigd door Vuvuzela op 16-09-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Zuiderwijk schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:51:

-iPhone 6
-iPhone 6+
-16 Gb en 64 Gb versies

Bedankt voor je moeite.... De prijzen vallen mee totdat je die "na 24 maanden ziet" :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Werd gisteren gebeld door gsmweb.

Iphone 6 (16gb) i.c.m 2 jarig -KPN alles in 1 (onbeperkt bellen en sms + 2000mb data) = gratis.
Abonnement kost dan 54 euro per maand. (64 euro normaal. Maar nu aktie: 10 euro korting per maand)

Ik ga voor de gewone 6, maar dan met 64gb. Hier moet ik dan nog 73 euro op bijbetalen bij dit abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Dacide schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:37:

Iphone 6 (16gb) i.c.m 2 jarig -KPN alles in 1 (onbeperkt bellen en sms + 2000mb data) = gratis.
Abonnement kost dan 54 euro per maand. (64 euro normaal. Maar nu aktie: 10 euro korting per maand)

Ik ga voor de gewone 6, maar dan met 64gb. Hier moet ik dan nog 73 euro op bijbetalen bij dit abonnement.
Kijk dat is tenminste een leuke aanbieding. Bedankt voor het delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vishan07
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:05
Dacide schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:37:

Enig idee of deze abonnementen ook op de website staan? Ik kan nl nog geen iphone 6 (plus) vinden op gsmweb.nl :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Die Tmobile prijzen vallen trouwens wel mee als ik ze vergelijk met de tmob iphone 5s prijzen van vorig jaar.
nieuws: Providers maken prijzen iPhone 5s en 5c in Nederland bekend
Maar misschien zie ik iets over het hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Bedankt voor je moeite.... De prijzen vallen mee totdat je die "na 24 maanden ziet"
Misschien een domme vraag, maar het contract duurt 2 jaar. Wat bedoelen ze dan na 24 maanden?

[ Voor 29% gewijzigd door Styx_ op 16-09-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Styx_ schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:48:
[...]

Misschien een domme vraag, maar het contract duurt 2 jaar. Wat bedoelen ze dan na 24 maanden?
dat je het eerste jaar bv 45 e per maand betaalt en de tweede jaar 55 e per maand betaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
Vuvuzela schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:26:
[...]

Zou je aub nog kunnen kijken hoeveel 5gb data + 0 belminuten kost. :) normale iphone6 16gb (uit mijn berekeningen ongeveer 370 bijbetalen)

en _/-\o_ voor die screenshots
0 minuten kan je niet selecteren. Keuze uit 200, 300 en onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Styx_ schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:48:
[...]
Als je niets doet loopt je contract door, maar is je korting afgelopen. En betaal je dus meer.. Kan ze een hoop opleveren als mensen niet meteen na die 24 maanden iets aan hun abo doen.
Zuiderwijk schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:49:
[...]

0 minuten kan je niet selecteren. Keuze uit 200, 300 en onbeperkt.
Thanks! Hoop dat dat nog verandert voor vrijdag 00.01

[ Voor 23% gewijzigd door Vuvuzela op 16-09-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Vuvuzela schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:49:
[...]

Als je niets doet loopt je contract door, maar is je korting afgelopen. En betaal je dus meer.. Kan ze een hoop opleveren als mensen niet meteen na die 24 maanden iets aan hun abo doen.
Dat kan ze inderdaad heel veel opleveren, want de telefoon is dan afgeschreven en betaal je dus belachelijk veel voor alleen de bel- en internetbundel :X

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Vishan07 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:43:
[...]

Enig idee of deze abonnementen ook op de website staan? Ik kan nl nog geen iphone 6 (plus) vinden op gsmweb.nl :|
Ik had me hier ingeschreven: http://www.gsmweb.nl/iphone/6.htm
Op hun site staan nog geen prijzen etc vermeldt. Maar KPN is dus het goedkoopst.

Bij telfort zou ik nog 211 euro moeten bijbetalen. Echter wel 8 euro per maand goedkoper abonnement. (300 minuten... (kpn is echter onbeperkt bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Voor mij valt het allemaal wel mee.

2 jaar geleden heb ik de iPhone 5 voor 330 euro moeten kopen. Daarbij had ik een abo met 75 minuten en 1GB internet voor 40 euro in de maand.

In van de duurste tijden van T-Mobile. Precies op het verkeerde moment ingestapt.
Ik ga er qua abo nu altijd wel op vooruit. We zullen dus nog wel zien.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ered
Hmmm, ik hoop echt dat deze prijzen niet vergelijkbaar zijn met die van Vodafone.
Maar dat zullen ze zeker wel zijn met die prijsafspraken.
Red Essential voor 44 euro per maand en dan 240 euro bij betalen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen mail hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Als ik het zo bereken kom ik uit op een iets hoger prijs voor mijn iPhone 5 in 2012.
De eenmalige kosten liggen nu hoger waardoor de maandelijkse kosten lager zijn.
Maar onderaan de streep komt het toch op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ered
210 euro bij betaling + 42 euro per maand(1040 euro) in totaal 1250 euro bij Algebeld of hopen dat Vodafone via Friends & Family 180 euro bijbetaling + 40 euro(960 euro) per maand vraagt
Wat zal ik doen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 10:36
Ered schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:35:
210 euro bij betaling + 42 euro per maand(1040 euro) in totaal 1250 euro bij Algebeld of hopen dat Vodafone via Friends & Family 180 euro bijbetaling + 40 euro(960 euro) per maand vraagt
Wat zal ik doen..?
Het lijkt me niet waarschijnlijk dat die Vodafone voor die prijs te krijgen is toch? De Iphone 5S is daar met een Red Essential abonnement van 40 euro per maand nog 180..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ered
Can2 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:38:
[...]

Het lijkt me niet waarschijnlijk dat die Vodafone voor die prijs te krijgen is toch? De Iphone 5S is daar met een Red Essential abonnement van 40 euro per maand nog 180..
Maar dat zijn zo ver ik weet de prijzen die de iPhone 5S hanteert sinds de launch.
nieuws: Providers maken prijzen iPhone 5s en 5c in Nederland bekend
Toen was het namelijk volgens deze link 186 + 45 per maand(zonder F&F dus).

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ugh... zouden de prijzen pas echt pas bekend worden als je bij de verschillende providers kan bestellen?

Verwijderd

Ik heb iig ge pre-ordered bij T-Mobile inmiddels. € 139,95 bijbetaling bij een 5 gig data bundel en onbeperkt bellen (á € 55,- per maand).

Zal volgende week vrijdag wel komen, ben benieuwd!

• Ered
Morgen is kijken of ik bij Typhone bestel met kans op nachtlevering op 26 september of bij Vodafone F&F.
Het begint er wel steeds meer op te lijken dat de iPhone 6 180-200 euro gaat kosten bij Red Essential categorie D(44 nieuw, 42 verlening, 40 F&F)

• JesseV
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:49
Hi eindeloos kost op dit moment €56,50 p/m (samen met 200 minuten), dit is aangegeven als afgeprijsde prijs. Maar volgens mij is die dan al maanden afgeprijsd. Met andere woorden: Verwachten jullie dat ik vrijdag een Hi eindeloos abonnement kan afsluiten voor €56,50?

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 12:04
J

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 12:04
Hi is sowieso 1 grote joke

Bij KPN kan je voor €49 onbeperkt bellen. Bij Hi krijg je bij een vergelijkbaar abo maar 200 belminuten ofzo.

Snap dat echt niet.

Maar goed, ik kan in ieder geval verlengen bij KPN/HI. Kan helaas nog nog niet naar een andere provider.

Maar ik ben opzicht wel te vreden met KPN. Dus dat hoeft ook niet. Nu maar hopen dat er een mooie aanbieding te vinden is voor de iPhone 6. Die GSMweb aanbiedingen vond ik toch best netjes. Zie alleen niks op de site staan.

De prijzen via de KPN website zullen zoals gewoonlijk wel erg prijzig zijn. Dus ik denk dat ik mijn abbo gewoon ga verlengen via een site als belsimpel of gsmweb.

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
En maar wachten op de prijzen van vodafone f&f!!!!

tikfouten? tjah..m..

• keanu_
forzabesiktas schreef op donderdag 18 september 2014 @ 07:48:
En maar wachten op de prijzen van vodafone f&f!!!!
Idd, ik hoop eigenlijk niet dat het vanavond om 00:01 bekend wordt, precies als ik wil gaan verlengen. :'( Anders kan ik echt geen weloverwogen besluit nemen :P

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
heb ik als bestaande klant ook iets aan vodafone f&f?

...less is more

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
funk-e schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:15:
heb ik als bestaande klant ook iets aan vodafone f&f?
Bestaande klant van VF? ja, ook als niet klant trouwens. F&F stelt allemaal niet zoveel voor, je sluit gewoon je abbo af via die site zoals normaal, alleen krijg je wat meer korting.

[ Voor 4% gewijzigd door Talezz op 18-09-2014 09:50 ]

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
keanu_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:27:
[...]

Idd, ik hoop eigenlijk niet dat het vanavond om 00:01 bekend wordt, precies als ik wil gaan verlengen. :'( Anders kan ik echt geen weloverwogen besluit nemen :P
Ja, inderdaad met mijn vorige telefoon was het goedkoper om 1 jarige abonnement te nemen :).
en 1/2 los te betalen, ik wil het graag weer uitrekenen :D

• keanu_
Talezz schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:49:
[...]

Bestaande klant van VF? ja, ook als niet klant trouwens. F&F stelt allemaal niet zoveel voor, je sluit gewoon je abbo af via die site zoals normaal, alleen krijg je wat meer korting.
Volgens mij is juist die korting waar het allemaal om draait ;), en dat stelt soms dus best wel wat voor!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Talezz schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:49:
[...]

Dan heb je toch niet zo goed opgelet, wat meer korting is wat zwak uitgedrukt. 10-20 euro per maand, en daarnaast bijvoorbeeld betere bundels. Waren 2 jaar geleden, en recent ook zag ik, toch erg lucratieve aanbiedingen.
Pagina: 1 ... 64 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.