Dat was het zeker, 55 euro per maand voor 300 minuten, onbeperkt smssen en 11(!) gb aan data met 70 euro bijbetaling voor een iPhone 5. Beter dan dit wordt het helaas niet!UltraSub schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:19:
[...]
Dan heb je toch niet zo goed opgelet, wat meer korting is wat zwak uitgedrukt. 10-20 euro per maand, en daarnaast bijvoorbeeld betere bundels. Waren 2 jaar geleden, en recent ook zag ik, toch erg lucratieve aanbiedingen.
Ik ben erg benieuwd wat de Voda prijzen gaan zijn..... Heb nu een Sim Only met onbeperkt bellen, sms'en en 2GB data. Doelstelling is om over te gaan naar een abbo met dezelfde voorwaarden (ik bel minimaal 1000minuten per maand) maar dan incl. telefoon. We zullen zien ..... maak me meer "druk" om de levertijd..
Ik verbaas me er over dat de prijzen voor een abonnement met een 5s nog zo "duur" zijn. Als ik op wat bekende sites kijk en mijn Vodafone wil verlengen met een 5s kom ik zo rond de €1300 uit met een 16 gb 5s voor 24 maanden. Heb nu een sim-only RED (2000 mb, onbeperkt bellen, €33) en die loopt begin oktober af. Gebruik nu mijn twee jaar oude 5, is het de moeite waard om te verlengen met een 5s of beter nog een jaartje sim-only'en?
Stap van iPhone 5 naar iPhone 5S is erg klein. Er zijn wat verbeteringen, maar niet al te ingrijpend.BertP schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:41:
Ik verbaas me er over dat de prijzen voor een abonnement met een 5s nog zo "duur" zijn. Als ik op wat bekende sites kijk en mijn Vodafone wil verlengen met een 5s kom ik zo rond de €1300 uit met een 16 gb 5s voor 24 maanden. Heb nu een sim-only RED (2000 mb, onbeperkt bellen, €33) en die loopt begin oktober af. Gebruik nu mijn twee jaar oude 5, is het de moeite waard om te verlengen met een 5s of beter nog een jaartje sim-only'en?
ThanxNotSoSteady schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:43:
[...]
Stap van iPhone 5 naar iPhone 5S is erg klein. Er zijn wat verbeteringen, maar niet al te ingrijpend.
Ligt er natuurlijk aan hoe belangrijk bijv. Toch ID voor je is ....?NotSoSteady schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:43:
[...]
Stap van iPhone 5 naar iPhone 5S is erg klein. Er zijn wat verbeteringen, maar niet al te ingrijpend.
Denk dat dit en de M7 de belangrijkste verschillen zijn.
Het is een leuke toevoeging maar geen absolute must-have voor mij. Als ik een mooie aanbieding zie met abonnement voor een 5s dan doe ik dat maar tot nu toe viel het mij dus een beetje tegen. Ik had op betere aanbiedingen gehoopt na de lancering van de 6. Wellicht komt dit nog als de 6 een maandje uit is...smoken schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:47:
[...]
Ligt er natuurlijk aan hoe belangrijk bijv. Toch ID voor je is ....?
Denk dat dit en de M7 de belangrijkste verschillen zijn.
^^ denk dat die prijzen over een tijdje wel wat omlaag zullen gaan inderdaad. Ik heb de "s" overgeslagen en vindt daarom de wijzigingen in de stap van 5 naar 6 best aanzienlijk.
Tele2 MobielBertP schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:52:
[...]
Het is een leuke toevoeging maar geen absolute must-have voor mij. Als ik een mooie aanbieding zie met abonnement voor een 5s dan doe ik dat maar tot nu toe viel het mij dus een beetje tegen. Ik had op betere aanbiedingen gehoopt na de lancering van de 6. Wellicht komt dit nog als de 6 een maandje uit is...
(24 maanden)
150 minuten/SMS + 1000 MB tot 14,4 Mb/s, daarna 64 Kb/s + Toestelabonnement 21
Voor 36 euro in de maand met een gratis toestel. Alleen geen 4G maar dit is maar net hoeveel waarde je daaraan hecht.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik wil eigenlijk geen 6, vind de 5/5s wel een prima formaat... of is dat raarsmoken schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:54:
^^ denk dat die prijzen over een tijdje wel wat omlaag zullen gaan inderdaad. Ik heb de "s" overgeslagen en vindt daarom de wijzigingen in de stap van 5 naar 6 best aanzienlijk.
Thanx, had alleen even mijn specs er bij moeten vermelden. Heb een eigen onderneming en bel regelmatig dus zou het liefst 300 (of meer) minuten per maand willen hebben. Vandaar dat bovenstaande niet helemaal aansluit. 4G is prettig om te hebben heb ik gemerkt, maar een meerwaarde... als je achteraf gaat kijken hoevaak je daadwerkelijk op 4G of Wifi zit moet dat ook geen dealbreaker zijn.Famous schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:55:
[...]
Tele2 Mobiel
(24 maanden)
Voor 36 euro in de maand met een gratis toestel. Alleen geen 4G maar dit is maar net hoeveel waarde je daaraan hecht.
[ Voor 27% gewijzigd door BertP op 18-09-2014 12:00 ]
Welke site?Famous schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:55:
[...]
Tele2 Mobiel
(24 maanden)
Ik keek ook even op. Maar dit gaat waarschijnlijk om een iphone 5S
Belsimpel.nl
I served in a company of heroes.
Iphone 6 icm met Tele2 eur 47 p.m. 24 maanden: gratis. http://www.belsimpel.nl/A...onnement#aanb_20421_20556
[ Voor 40% gewijzigd door Tremio op 18-09-2014 12:15 ]
Nou vind ik persoonlijke Tele2 echt een slechte provider in combinatie met je mooie iPhone 5S of 6... geen 4G, slechte dekking... nu zullen de eisen en wensen voor iedereen verschillend zijn maar ik wil juist van Tele2 weg om die redenen. Heb je zo'n mooie glimmende iPhone 6 en loop je nog te klooien met beperkte snelheden en bereik...
Als Vodafone F&F tegenvalt.....ga ik voor de kpn deal. Hopelijk zijn de iPhones icm met abonnementen altijd ruim op voorraad (net als 3 jaar geleden bij de 4s)
Ik ben net op Coolblue wezen kijken en daar stonden de iphones met alle abonnementen van alle providers. Je moet wel zelf zoeken naar iphone 6 op de site van coolblue, anders zie je ze niet staan. Ik wil de iPhone 6 plus 64 gb hebben.
Heb vodafone 2 jarige abbo aangeklikt en voor 2GB internet, onbeperkt smsen/bellen en toestelbundel van 20 euro kom ik uit op 52 euro per maand en 469 euro voor het toestel. Is dit een redelijke prijs? Ik vind het nogal duur! In totaal kom ik uit op 1717 euro.
Ik ga wel mijn iPhone volgend jaar verkopen voor de 6S plus dus zal daarvoor ongeveer 500-600 euro voor krijgen.
Zullen dit de echte prijzen zijn?
Heb vodafone 2 jarige abbo aangeklikt en voor 2GB internet, onbeperkt smsen/bellen en toestelbundel van 20 euro kom ik uit op 52 euro per maand en 469 euro voor het toestel. Is dit een redelijke prijs? Ik vind het nogal duur! In totaal kom ik uit op 1717 euro.
Ik ga wel mijn iPhone volgend jaar verkopen voor de 6S plus dus zal daarvoor ongeveer 500-600 euro voor krijgen.
Master_A
hmm de tmobile prijzen zijn goedkoper dan wat http://www.iculture.nl/pr...iphone-6-t-mobile-bekend/ hier staat.Amiet01 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:36:
Ik ben net op Coolblue wezen kijken en daar stonden de iphones met alle abonnementen van alle providers. Je moet wel zelf zoeken naar iphone 6 op de site van coolblue, anders zie je ze niet staan. Ik wil de iPhone 6 plus 64 gb hebben.
Ik zou Coolblue rechts laten liggen, die prijzen gaan nergens over (in ieder geval wat Vodafone betreft).Amiet01 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:36:
Denk je dat ze de toestelprijs hebben opgeschroefd? De abbo prijzen mogen ze niet veranderen toch of wel? Dat is van namelijk vodafone zelf. En ik denk zelf niet dat ze de toestelprijs hebben opgeschroeft aangezien ze dezelfde toestelprijzen hanteren als Apple. Je hebt webshops die de toestelprijzen duurder maken waardoor je veel meer moet bijbetalen bij een abbo. Ik kan het ook mis hebben hoor.... we zien het om 00.01 uurkeanu_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:45:
[...]
Ik zou Coolblue rechts laten liggen, die prijzen gaan nergens over (in ieder geval wat Vodafone betreft).
Master_A
Ik zou er niet teveel achter zoeken, maar zij vragen duidelijk meer voor het toestel. En hoe de abo prijzen zijn weet ik niet, maar elk bedrijf kan vast en zeker afspraken maken met een provider.Amiet01 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:48:
[...]
Denk je dat ze de toestelprijs hebben opgeschroefd? De abbo prijzen mogen ze niet veranderen toch of wel? Dat is van namelijk vodafone zelf. En ik denk zelf niet dat ze de toestelprijs hebben opgeschroeft aangezien ze dezelfde toestelprijzen hanteren als Apple. Je hebt webshops die de toestelprijzen duurder maken waardoor je veel meer moet bijbetalen bij een abbo. Ik kan het ook mis hebben hoor.... we zien het om 00.01 uur
Zojuist een sms van Vodafone dat ik ze nu kan sms-en, bellen ze tussen 00:01 en 02:00 uur terug om te verlengen.
Waarom zijn die prijzen in aanschaf i.c.m. verlenging abonnement toch duurder? Ik snap dit echt niet hoor.
http://www.belsimpel.nl/A...onnement#aanb_20421_20556
Volgens mij kloppen deze bedragen niet, wat is nu nog het voordeel tussen RED A en F ?
Alleen nog maar de maandprijs?
Volgens mij kloppen deze bedragen niet, wat is nu nog het voordeel tussen RED A en F ?
Alleen nog maar de maandprijs?
Zojuist gebeld door GSMWeb:
iPhone 6 64GB met Red, 2GB €57,- per maand en €145,- bijbetalen.
Red Super, 6GB €63,- per maand en €133,- bijbetalen.
Is dat een speciale aanbieding ofzo? of reguliere prijs?D-Ed schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:57:
Zojuist gebeld door GSMWeb:
Master_A
Afgelopen week plaatste iemand hier een link met de mogelijkheid om op de hoogte gebracht te worden. Mijn gegevens achter gelaten en werd net gebeld. Heb geen idee of het een speciale aanbieding is. Ik wilde niet direct afsluiten want wil vanavond nog de f&f aanbieding afwachten.Amiet01 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:59:
[...]
Is dat een speciale aanbieding ofzo? of reguliere prijs?
Ik heb diezelfde ''aanbieding'' gekregen. Ik denk eigenlijk dat f&f sowieso wel goedkoper gaat zijn, ook al is het maar een paar euroD-Ed schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:02:
[...]
Afgelopen week plaatste iemand hier een link met de mogelijkheid om op de hoogte gebracht te worden. Mijn gegevens achter gelaten en werd net gebeld. Heb geen idee of het een speciale aanbieding is. Ik wilde niet direct afsluiten want wil vanavond nog de f&f aanbieding afwachten.
Ik hoor hier iedereen over f&f... Een vriend van me werkt bij vodafone en die vertelde dat het voor bestaande klanten maar 2 euro in de maand scheelt en voor nieuwe klanten 4 euro in de maand. Of zullen de toestelprijzen ook wat lager zijn? En zal de iPhone wel direct op de f&f site komen te staan?keanu_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:06:
[...]
Ik heb diezelfde ''aanbieding'' gekregen. Ik denk eigenlijk dat f&f sowieso wel goedkoper gaat zijn, ook al is het maar een paar euro
Master_A
Daarom wacht ik ook nog evenkeanu_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:06:
[...]
Ik heb diezelfde ''aanbieding'' gekregen. Ik denk eigenlijk dat f&f sowieso wel goedkoper gaat zijn, ook al is het maar een paar euro
Dat is mijn enige vrees, niet meteen op de f&f site. Kan me herinneren dat dat 2 jaar geleden ook zo was.Amiet01 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:10:
[...]
Ik hoor hier iedereen over f&f... Een vriend van me werkt bij vodafone en die vertelde dat het voor bestaande klanten maar 2 euro in de maand scheelt en voor nieuwe klanten 4 euro in de maand. Of zullen de toestelprijzen ook wat lager zijn? En zal de iPhone wel direct op de f&f site komen te staan?
Verder: 2, 4 of 1 euro: goedkoper blijft goedkoper.
Op hun site staat wel: ''Ook bij friends&family'', dus ik verwacht eigenlijk wel dat hij daar ook zal verschijnen vanavond.Bekse schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:11:
[...]
Dat is mijn enige vrees, niet meteen op de f&f site. Kan me herinneren dat dat 2 jaar geleden ook zo was.
Verder: 2, 4 of 1 euro: goedkoper blijft goedkoper.
Weet bijna zeker dat dat zo gaat zijn. Is ieder jaar nog geweest volgens mij.
Ze komen wel, maar wel pas paar weken later.
Klopt het dat KPN nog niks online heeft staan qua abbo's?
Dus precies wat ik zeg: laterUltraSub schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:15:
Weet bijna zeker dat dat zo gaat zijn. Is ieder jaar nog geweest volgens mij.
wow, net gebeld door vodafone nadat ik een klacht had ingediend over piek in datakosten: nooit boven databundel en nu ineens € 100,- buitenbundelkosten (data).
Data is wel echt verbruikt, waarschijnlijk iCloud geweest.
Nu bieden ze aan dat ze de buitenbundelkosten crediteren wanneer ik mijn abonnement verleng (bijvoorbeeld met een iPhone 6). Had ik niet verwacht, maar wel erg blij mee
wie niet klaagt, die niet wint
Data is wel echt verbruikt, waarschijnlijk iCloud geweest.
Nu bieden ze aan dat ze de buitenbundelkosten crediteren wanneer ik mijn abonnement verleng (bijvoorbeeld met een iPhone 6). Had ik niet verwacht, maar wel erg blij mee
wie niet klaagt, die niet wint
[ Voor 6% gewijzigd door funk-e op 18-09-2014 15:22 ]
...less is more
Mij is verteld (chat) dat ook de F&F prijzen vanavond online staan. Je kunt er niet voor bellen, kan echt alleen online..... Da's wel balen natuurlijk (had liever met iemand gesproken).
En je moet als een gek nog gaan klikken, voordat de levertijd verspringt naar 3-4 wekensmoken schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:22:
Mij is verteld (chat) dat ook de F&F prijzen vanavond online staan. Je kunt er niet voor bellen, kan echt alleen online..... Da's wel balen natuurlijk (had liever met iemand gesproken).
ik heb geen ervaring met f&f,
maar ik zie wel eens die mails voorbijkomen met f&f codes.
hoe kom ik vanavond aan zo'n code dan?
...less is more
Zie topicwaarschuwing en daar is een apart topic voor:funk-e schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:24:
Friends&Family topic
(expliciet vragen om codes is niet toegestaan)
Kecin in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3"funk-e schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:24:
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik ben al blij als er echt een levertijd bij staat, want op het moment dat die levertijd verspringt .... stop ik met klikken. Dan wacht ik wel gewoon een tijdje of koop hem los..keanu_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:23:
[...]
En je moet als een gek nog gaan klikken, voordat de levertijd verspringt naar 3-4 weken
Probleem met los kopen is dat de kans enorm klein je dat je hem binnen een week hebt. Ik kan me nog herinneren met de iPhone 5. Ook toen was die pas na 1,5 maand redelijk leverbaar. Als je daarop kan wachten zou ik gewoon los kopen met een sim-only. Is altijd goedkoper, aangezien winkels nooit echt geld willen verdienen op verkoop van Sim-only. Hiermee krijgen ze al provisie van de telecomaanbieder. Bij een toestel, willen ze echter het toestel wel tegen winst verkopen, want dat is een eigen investering.
Probleem met los kopen is dat men het belachelijk duur maakt. Marktplaats wil je al niet kijken, op tweakers valt het nog mee. Als we maar genoeg iphone in het land krijgen dan zullen de prijzen nog reeel zijn.
Ik heb van vodafone begrepen dat ze voldoende capaciteit hebben om vanavond in de lucht te blijven.
Ik heb van vodafone begrepen dat ze voldoende capaciteit hebben om vanavond in de lucht te blijven.
tikfouten? tjah..m..
Vanavond vanaf 00:01 kun je bellen met Vodafone op 0800-0001
Als je hem gewoon bij Apple gaat pre-orderen (los) acht ik de kans wel aanwezig dat je hem die week daarna hebt!kx22 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:47:
Probleem met los kopen is dat de kans enorm klein je dat je hem binnen een week hebt. Ik kan me nog herinneren met de iPhone 5. Ook toen was die pas na 1,5 maand redelijk leverbaar. Als je daarop kan wachten zou ik gewoon los kopen met een sim-only. Is altijd goedkoper, aangezien winkels nooit echt geld willen verdienen op verkoop van Sim-only. Hiermee krijgen ze al provisie van de telecomaanbieder. Bij een toestel, willen ze echter het toestel wel tegen winst verkopen, want dat is een eigen investering.
Daarnaast is dat echt niet meer zo van deze tijd hoor, dat iPhone los + sim-only goedkoper is.
Ik heb al redelijk wat combinaties gemaakt met bijv. Vodafone RED abonnementen en een iPhone 6 64GB, maar sim-only is echt niet altijd goedkoper.
Tja als je een of andere gare tele2 abo koopt met 100 minuten 500MB data en geen 4G, ben je uiteraard wel goedkoper uit, maar dan heb je ook echt niks (uiteraard afhankelijk van je voorkeur..)
Agh.. als je in een gat woont waar ze alleen 3G hebben begrijp ik het wel.keanu_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:50:
[...]
Als je hem gewoon bij Apple gaat pre-orderen (los) acht ik de kans wel aanwezig dat je hem die week daarna hebt!
Daarnaast is dat echt niet meer zo van deze tijd hoor, dat iPhone los + sim-only goedkoper is.
Ik heb al redelijk wat combinaties gemaakt met bijv. Vodafone RED abonnementen en een iPhone 6 64GB, maar sim-only is echt niet altijd goedkoper.
Tja als je een of andere gare tele2 abo koopt met 100 minuten 500MB data en geen 4G, ben je uiteraard wel goedkoper uit, maar dan heb je ook echt niks (uiteraard afhankelijk van je voorkeur..)
tikfouten? tjah..m..
Vodafone Red Essential.keanu_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:50:
[...]
Als je hem gewoon bij Apple gaat pre-orderen (los) acht ik de kans wel aanwezig dat je hem die week daarna hebt!
Tja als je een of andere gare tele2 abo koopt met 100 minuten 500MB data en geen 4G, ben je uiteraard wel goedkoper uit, maar dan heb je ook echt niks.
2 jaar sim only a 18 euro (300 belminuten en 1GB)
432+799 (iphone 6 64gb)= €1231
Waar kan jij goedkoper krijgen? Ik heb zitten rekenen en met die redelijke abonnement qua belminuten en data....is dit het beste van je kan krijgen. Zelfs als je RED zelf neemt is het nog iets goedkoper dan met abonnement.
En als je bij Apple gaat pre-orderen, tsja dat dacht ik 2 jaar geleden ook bij de lancering van de iPhone 5. Het is dat vorig jaar de 5S niet veel scheelde van de 5. Anders had je ook gewoon paar weken moeten wachten. In elk land waar je kon pre-orderen geven ze aan dat de wachttijd minimaal 3-4 weken is. Stel je bent een van de gelukkigen, dan heb je hem misschien wel de eerste dag. Heb je hem niet...ga dan maar niet uit van 1 week wachttijd...
Het omslagpunt bij de RED abonnementen is na de RED essential, want ik wil meer dan 1GB en meer minuten, en daar zijn helaas weinig goedkope (4G) sim-only's van.kx22 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:59:
[...]
Vodafone Red Essential.
2 jaar sim only a 18 euro (300 belminuten en 1GB)
432+799 (iphone 6 64gb)= €1231
Waar kan jij goedkoper krijgen? Ik heb zitten rekenen en met die redelijke abonnement qua belminuten en data....is dit het beste van je kan krijgen. Zelfs als je RED zelf neemt is het nog iets goedkoper dan met abonnement.
En als je bij Apple gaat pre-orderen, tsja dat dacht ik 2 jaar geleden ook bij de lancering van de iPhone 5. Het is dat vorig jaar de 5S niet veel scheelde van de 5. Anders had je ook gewoon paar weken moeten wachten. In elk land waar je kon pre-orderen geven ze aan dat de wachttijd minimaal 3-4 weken is. Stel je bent een van de gelukkigen, dan heb je hem misschien wel de eerste dag. Heb je hem niet...ga dan maar niet uit van 1 week wachttijd...
Hier hetzelfde. Ik wil 4G en denk daardoor minimaal 2GB data nodig te hebben aangezien ik nu met 1GB al soms een sms ontvang dat ik bijna mijn max bereikt heb terwijl ik op werk en thuis gewoon WiFi gebruik. Binnen nu en 2 jaar zal het dataverbruik alleen maar toenemen.
Hoop op goede prijzen bij Vodafone F&F. De code heb ik al klaar staan.
Hoop op goede prijzen bij Vodafone F&F. De code heb ik al klaar staan.
Misschien was mijn vraag een beetje onduidelijk, maar ik vraag niet om een f&f-code. ik zit zelf bij vodafone en krijg regelmatig f&f-aanbiedingen in mijn mail. Ik zie nu dus dat die code elke keer hetzelfde is. Dat was mij niet helemaal duidelijk. Die code zou ik dus vanavond kunnen gebruiken bij het bestellen neem ik aan.keanu_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:30:
[...]
Zie topicwaarschuwing en daar is een apart topic voor:
Friends&Family topic
(expliciet vragen om codes is niet toegestaan)
...less is more
Inderdaad, op naar de kortingenfunk-e schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:14:
[...]
Misschien was mijn vraag een beetje onduidelijk, maar ik vraag niet om een f&f-code. ik zit zelf bij vodafone en krijg regelmatig f&f-aanbiedingen in mijn mail. Ik zie nu dus dat die code elke keer hetzelfde is. Dat was mij niet helemaal duidelijk. Die code zou ik dus vanavond kunnen gebruiken bij het bestellen neem ik aan.
Weet iemand meer van die Netflix-actie?
Is het echt een netflixabo (die je dus ook kunt gebruiken op je smart- of Apple TV)? Of is het iets specifieks voor de Netflix app op je iPhone?
Is het echt een netflixabo (die je dus ook kunt gebruiken op je smart- of Apple TV)? Of is het iets specifieks voor de Netflix app op je iPhone?
...less is more
Actievoorwaardenfunk-e schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:18:
Weet iemand meer van die Netflix-actie?
Redkeanu_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:04:
[...]
Het omslagpunt bij de RED abonnementen is na de RED essential, want ik wil meer dan 1GB en meer minuten, en daar zijn helaas weinig goedkope (4G) sim-only's van.
Onbeperkt bellen en 2GB
30x24=720. 720+799 = 1519.
Abonnement RED
59x24 = 1416 + 193 = 1609.
Nog steeds zie ik een verschil. Nu wachten we allemaal op vanavond, maar ik weet ook wat er 2 jaar geleden gebeurde met de F&F! Was paar euro goedkoper tov non-F&F.
Als je het geld niet hebt om in 1 keer 799 neer te leggen, begrijp ik heel goed waarom mensen een abonnement nemen. Anders is Sim-only gewoon goedkoper. Ook al is het maar een beetje.
Nogmaals, telecomaanbieders willen verdienen op alles wat zij inkopen. Zij moeten ook een iPhone inkopen en omdat die dingen zo gewild zijn ,gaan ze echt geen korting geven.
Ik had het destijds nog berekend met de prijzen van de 5S 32GB (die nu niet meer op de f&f site staat), aangezien ik er vanuit ga dat de prijzen ongeveer hetzelfde blijven.kx22 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:20:
[...]
Red
Onbeperkt bellen en 2GB
30x24=720. 720+799 = 1519.
Abonnement RED
59x24 = 1416 + 193 = 1609.
Nog steeds zie ik een verschil. Nu wachten we allemaal op vanavond, maar ik weet ook wat er 2 jaar geleden gebeurde met de F&F! Was paar euro goedkoper tov non-F&F.
Als je het geld niet hebt om in 1 keer 799 neer te leggen, begrijp ik heel goed waarom mensen een abonnement nemen. Anders is Sim-only gewoon goedkoper. Ook al is het maar een beetje.
Nogmaals, telecomaanbieders willen verdienen op alles wat zij inkopen. Zij moeten ook een iPhone inkopen en omdat die dingen zo gewild zijn ,gaan ze echt geen korting geven.
Anyway, het blijft gewoon afwachten
Ik begrijp dat ze willen verdienen op wat ze inkopen, maar je kunt wel weer korting geven op eigen abonnementen
Krijg ik net een mail
"Bestel nu de nieuwe iPhone 6 of iPhone 6 Plus bij KPN"
Staat er het volgende in de mail
Dus wilt u er echt als eerste bij zijn, blijf dan wakker vanavond en plaats een bestelling op kpn.com/iphone6 vanaf 00.01 uur!
De prijzen van de iPhones 6 en 6 Plus, in combinatie met onze abonnementen, worden met de start van de voorinschrijving bekend gemaakt.
Een beetje mensen lekker maken kunnen ze wel daar bij KPN.
"Bestel nu de nieuwe iPhone 6 of iPhone 6 Plus bij KPN"
Staat er het volgende in de mail
Dus wilt u er echt als eerste bij zijn, blijf dan wakker vanavond en plaats een bestelling op kpn.com/iphone6 vanaf 00.01 uur!
De prijzen van de iPhones 6 en 6 Plus, in combinatie met onze abonnementen, worden met de start van de voorinschrijving bekend gemaakt.
Een beetje mensen lekker maken kunnen ze wel daar bij KPN.
Sprak net met een collega, dit heeft hij gisteren besteld:
Voor de grootverbruikers (zowel opslag als dataverkeer)
T-mobile verlenging
iPhone 6+ (128GB) €399,-
onbeperkt bellen/sms
10 GB data
€77,- per maand
Prijzig!
T-mobile verlenging
iPhone 6+ (128GB) €399,-
onbeperkt bellen/sms
10 GB data
€77,- per maand
Prijzig!
[ Voor 8% gewijzigd door funk-e op 18-09-2014 16:57 ]
...less is more
Voor dat bedrag had ik een leuk vakantie brazilie geboekt.funk-e schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:56:
Sprak net met een collega, dit heeft hij gisteren besteld:
T-mobile verlenging
iPhone 6+ (128GB) €399,-
onbeperkt bellen/sms
10 GB data
€77,- per maand
Prijzig!
reisadvies: zo leuk is Brazilie niet.. onwijs crimineelEred schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:58:
[...]
Voor dat bedrag had ik een leuk vakantie brazilie geboekt.

Ik wil iets van 5gb en geen of nauwelijks belminuten. Volgens mij ben ik dan genoodzaakt bij tmobile te blijven? Tmob chat medewerker zei dat ik vanaf 8uur 's ochtends kon bestellen morgen.. iemand andere/bevestigende info?
Moet een 1 jarige contract zijn lijkt me..... Anders zal het vast en zeker geen collega van de financiele afdeling zijn geweest
Ben wel eens in Brazilie geweest, en heb eigelijk nooit iets van de criminaliteit gemerkt.Vuvuzela schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:19:
[...]
reisadvies: zo leuk is Brazilie niet.. onwijs crimineeldus de sfeer is imo nooit echt ontspannen buiten je resort. Waarschijnlijk wel wat beter buiten de grote steden.
Ik wil iets van 5gb en geen of nauwelijks belminuten. Volgens mij ben ik dan genoodzaakt bij tmobile te blijven? Tmob chat medewerker zei dat ik vanaf 8uur 's ochtends kon bestellen morgen.. iemand andere/bevestigende info?
Misschien omdat ik vaak in een dorpje naast Rio was.
Hoorde wel dat het tijdens het WK juist andersom was omdat er overal politie stond
Wel jammer van KPN & Vodafone dat ze de prijzen pas om 0:01 bekend maken.
Denk dat ik Typhone, Vodafone & Algebeld om 23:55 ga F5en.
[ Voor 4% gewijzigd door Ered op 18-09-2014 17:28 ]
Coolblue heeft de prijzen al op de site staan. Voor Vodafone iig.
http://www.pdashop.nl/product/488101/category-242332-apple-iphone-6/apple-iphone-6-16-gb-space-gray.html
http://www.pdashop.nl/product/488101/category-242332-apple-iphone-6/apple-iphone-6-16-gb-space-gray.html
Mag toch hopen dat Vodafone f&f goedkoper is dan CoolblueFrozenberg schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:15:

Bijvoorbeeld:
iPhone 6 64GB Space Grey
Verlenging, 2 jaar
RED 2000MB, onbeperkt min
= bij 52,- p.m. nog 469 bijbetalen
Totaal: 1717,-
En rekenvoorbeeld T-Mobile
iPhone 6 64GB Space Grey
Verlenging, 2 jaar
2GB data, onbeperkt min
= bij 49,- p.m. nog 547,- bijbetalen
Totaal: 1723,-
Kortom, niet doen hier lol..
[ Voor 14% gewijzigd door keanu_ op 18-09-2014 18:33 ]
Denk dat de prijzen van de iPhone 6 16GB iniedergeval in de buurt komt met vodafone.keanu_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:28:
[...]
Mag toch hopen dat Vodafone f&f goedkoper is dan Coolbluemaar dat lijkt mij 100% zeker.
Bijvoorbeeld:
iPhone 6 64GB Space Grey
Verlenging, 2 jaar
En rekenvoorbeeld T-Mobile
iPhone 6 64GB Space Grey
Verlenging, 2 jaar
2GB data, onbeperkt min
= bij 49,- p.m. nog 547,- bijbetalen
Totaal: 1723,-
Kortom, niet doen hier lol..
hooguit 3 tientjes verschil.
2 jaar geleden was het bestellen bij T-Mobile inderdaad pas 's ochtends.
Ik heb hem eergister bij T-mobile besteld. Gister een bevestigingsmail van de verlenging en zojuist mn order nummer om de status te checken. Hij wordt verwerkt
Ik kan met een gerust gevoel vanavond achterovergeleund dit topic volgen. Succes voor iedereen vanavond!
Oh, vind t trouwens wel erg gek dat er nog geen prijzen bekend zijn bij KPN en Vodafone. Dan moet je wel heeel snel beslissen vanavond..
Ik heb hem eergister bij T-mobile besteld. Gister een bevestigingsmail van de verlenging en zojuist mn order nummer om de status te checken. Hij wordt verwerkt
Ik kan met een gerust gevoel vanavond achterovergeleund dit topic volgen. Succes voor iedereen vanavond!
Oh, vind t trouwens wel erg gek dat er nog geen prijzen bekend zijn bij KPN en Vodafone. Dan moet je wel heeel snel beslissen vanavond..
Leuke prijzen.. Wanneer ik mijn abbo verleng met 1 jaar bij vodafone (iPhone 6+ 64GB), kan ik 965 euro bijbetalen aan het toestel, terwijl de retailprijs van dit model 899,- is.Frozenberg schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:15:
Hahah geweldig!neonite schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:10:
[...]
Leuke prijzen.. Wanneer ik mijn abbo verleng met 1 jaar bij vodafone (iPhone 6+ 64GB), kan ik 965 euro bijbetalen aan het toestel, terwijl de retailprijs van dit model 899,- is.
Maar goed volgens mij zijn het nog geen echte prijzen. De iPhone is ook nog niet officieel uit.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Weten jullie of het mogelijk om een pre-order te annuleren als ik die vanavond plaats bij vodafone? Ik heb namelijk mezelf op de lijst laten zetten in een vodafone winkel en sta op plek 24. Ik weet alleen niet of ik hem dan sneller binnen zal hebben of sneller als ik hem vandaag pre-order.
Zolang een pre-order niet uitgeleverd is kan je hem sowieso annuleren, en daarna ook nog wel je hebt 7 dagen de tijd vanaf ontvangst geloof ik.virish01 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:32:
Weten jullie of het mogelijk om een pre-order te annuleren als ik die vanavond plaats bij vodafone? Ik heb namelijk mezelf op de lijst laten zetten in een vodafone winkel en sta op plek 24. Ik weet alleen niet of ik hem dan sneller binnen zal hebben of sneller als ik hem vandaag pre-order.
Wou de iPhone 6 Plus bestellen bij T-Mobile, maar krijg net te horen van support dat hij pas vanaf 8 uur morgenvroeg telefonisch te bestellen is.
Via de website had de medewerker geen idee van lekker dan, nja ik hou de website in de gaten vanavond en anders pech voor T-Mobile dan ga ik wel naar een ander.
EDIT: Krijg net via een andere support medewerker te horen dat hij wel vanaf 00:01 via de website te bestellen is maar zeker weten deed hij het niet, zou wel zuur zijn als het niet zo is! Dan missen ze zwaar de boot in tegenstelling tot de concurrenten!
[ Voor 33% gewijzigd door Mixpower op 18-09-2014 19:50 ]
It's All In The "Mix"
Verwijderd
KPN neemt de tijd die levert je telefoon de 26e als dat is waar je op doelt met snel beslissen.Tim14ww schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:03:
2 jaar geleden was het bestellen bij T-Mobile inderdaad pas 's ochtends.
Dit topic is er wel een waarbij imo mensen elkaar echt beïnvloeden, als je nou twijfelde of je een iPhone 6 wou of niet wou nemen, blijf vooral twijfelen.
Dit omdat er nog niet hardop gepost is dat iemand geen! iPhone 6 neemt wel indirect maar de jeugd leest daar nog wel eens overheen.
Bij deze! Ik neem geen iPhone 6!
Misschien een 5S.
Ik vind het overigens belachelijk dat de wat duurdere providers niet even de 5S 64GB flink inkopen nu Apple die uit de markt heeft gehaald.
Verwijderd
Dat van je telefoontje verbaast me niks. Ik gok er zo op dat je die iPhone toch nog bij t mobile besteld. Als het om een verlenging gaat is het natuurlijk helemaal een blinde gok voor een ieder die je post leestMixpower schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:36:
[...]
Zolang een pre-order niet uitgeleverd is kan je hem sowieso annuleren, en daarna ook nog wel je hebt 7 dagen de tijd vanaf ontvangst geloof ik.
Wou de iPhone 6 Plus bestellen bij T-Mobile, maar krijg net te horen van support dat hij pas vanaf 8 uur morgenvroeg telefonisch te bestellen is.
Via de website had de medewerker geen idee van lekker dan, nja ik hou de website in de gaten vanavond en anders pech voor T-Mobile dan ga ik wel naar een ander.
EDIT: Krijg net via een andere support medewerker te horen dat hij wel vanaf 00:01 via de website te bestellen is maar zeker weten deed hij het niet, zou wel zuur zijn als het niet zo is! Dan missen ze zwaar de boot in tegenstelling tot de concurrenten!
Gsmweb heeft zijn prijzen ook online staan. Zit te denken om het via hun te regelen. Toestelprijzen vallen daar nog wel mee.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Verwijderd
We zitten wel in een financiële crisis maar een iPhone 6 heb liefst met extra groot scherm ach ja doe mij die maar
post mag vannacht na 00:01 worden verwijderd.
Link ?Kuhr89 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:00:
Gsmweb heeft zijn prijzen ook online staan. Zit te denken om het via hun te regelen. Toestelprijzen vallen daar nog wel mee.
zie het nergens staan
Edit: gevonden, kut site trouwens

[ Voor 6% gewijzigd door Sefaex op 18-09-2014 20:04 ]
Kut site inderdaad. Goed zoeken, maar met goed zoeken scheelt het me redelijk wat.
Ik kijk 1 over 12 even op de site van tmobile. En bestel vervolgens via gsmweb denk ik.
Ik kijk 1 over 12 even op de site van tmobile. En bestel vervolgens via gsmweb denk ik.
Wat is het verschil tussen cat 1, cat 2 en cat 3 bij KPN.
Wordt helemaal gek van die site haha.
Ik vind de prijzen in ieder geval best meevallen.
Voor €54 per maand heb je bij KPN een gratis iPhone 6 met onbeperkt bellen/sms en met een internetbundel van 2,5GB.
Niet slecht...
Wat zijn de levertijden van GSMweb ? Ben een beetje aan het twijfelen om hem bij GSMweb of KPN zelf te bestellen.
Wordt helemaal gek van die site haha.
Ik vind de prijzen in ieder geval best meevallen.
Voor €54 per maand heb je bij KPN een gratis iPhone 6 met onbeperkt bellen/sms en met een internetbundel van 2,5GB.
Niet slecht...
Wat zijn de levertijden van GSMweb ? Ben een beetje aan het twijfelen om hem bij GSMweb of KPN zelf te bestellen.
De prijzen op GSMWEB kloppen niet heb ik via de klantenservice te horen gekregen. Morgen worden de echte prijzen bekent.
Haha, als ik hem niet vanaf 00:01 kan bestellen bij T-Mobile dan ga ik wel naar een andere provider!Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:58:
[...]
Dat van je telefoontje verbaast me niks. Ik gok er zo op dat je die iPhone toch nog bij t mobile besteld. Als het om een verlenging gaat is het natuurlijk helemaal een blinde gok voor een ieder die je post leest
succes ermee
Wil hem op tijd kunnen bestellen voor uitlevering op de 26ste
It's All In The "Mix"
Vreemd, waarom zetten ze die dan online? Voor veel pageclicks?menalert schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:12:
De prijzen op GSMWEB kloppen niet heb ik via de klantenservice te horen gekregen. Morgen worden de echte prijzen bekent.
Ik heb hem toch maar besteld bij GSMWEB.
Contract komt toch pas binnen 24u.
Als het echt niet klopt hoor ik het morgen wel.
Ik ben voor de iPhone 6 64GB gegaan
iPhone 6 Plus is mij toch iets te groot.
Contract komt toch pas binnen 24u.
Als het echt niet klopt hoor ik het morgen wel.
Ik ben voor de iPhone 6 64GB gegaan
iPhone 6 Plus is mij toch iets te groot.
Ik vind dat allemaal maar vervelend hoor, wetende dat de prijzen niet kloppen op zo'n site
dat wordt alleen maar geklooi.
Overigens ik had zo'n dame van GSMweb gisteren aan de telefoon en die zei: houd rekening met een levertijd van zo'n 3 weken na de launch.
Overigens ik had zo'n dame van GSMweb gisteren aan de telefoon en die zei: houd rekening met een levertijd van zo'n 3 weken na de launch.
[ Voor 36% gewijzigd door keanu_ op 18-09-2014 21:28 ]
Ik kwam ergens tegen dat iemand door GSMweb teruggebeld werd voor een aanbod (ik kan het topic over levertijden niet terugvinden
) en als aanbod een 54 euro abo van KPN kreeg met een iPhone 6 64GB met maar 70 euro bijbetalen. Ik heb me ook maar ingeschreven op GSMweb, maar het mailtje dat ik kreeg komt van mr_ali_boy@live.nl, dat vond ik een beetje raar. Die hele GSMweb site doet trouwens pijn aan mijn ogen, maar dat terzijde.
Is dit te vertrouwen? Vond het wel een mooi aanbod maar ik kan de Tweaker die het noemde of het topic niet vinden.
Is dit te vertrouwen? Vond het wel een mooi aanbod maar ik kan de Tweaker die het noemde of het topic niet vinden.
iedereen krijgt datzelfde aanbod, ik zou gewoon rustig kijken, van die site word je niet wijzer.Richard P schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:27:
Ik kwam ergens tegen dat iemand door GSMweb teruggebeld werd voor een aanbod (ik kan het topic over levertijden niet terugvinden) en als aanbod een 54 euro abo van KPN kreeg met een iPhone 6 64GB met maar 70 euro bijbetalen. Ik heb me ook maar ingeschreven op GSMweb, maar het mailtje dat ik kreeg komt van mr_ali_boy@live.nl, dat vond ik een beetje raar. Die hele GSMweb site doet trouwens pijn aan mijn ogen, maar dat terzijde.

Binnen 24u krijg je een contract en die moet je terugsturen.keanu_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:27:
Ik vind dat allemaal maar vervelend hoor, wetende dat de prijzen niet kloppen op zo'n sitedat wordt alleen maar geklooi.
Als de prijzen uiteindelijk niet blijken te kloppen. Ga ik het contract ook niet terugsturen... zo simpel is het.
Ik ga vannacht ook op de website van KPN kijken. Als de prijzen daar hetzelfde zijn (wat ik stiekem ook hoop) bestel ik hem gewoon via de website van KPN en verscheur ik het contract van GSMWEB.
Als je het contract nog niet hebt ingevuld staat er ook nog niets vast.
@Richard P GSMWEB is zelf wel te vertrouwen (hoe 90s die site er ook uitziet). Mijn broer heeft meerdere abonnementen afgesloten via die site. Maar of die prijzen kloppen is natuurlijk nog de vraag.
[ Voor 10% gewijzigd door Sefaex op 18-09-2014 21:34 ]
Ik kwam vanmiddag ook al op zo'n site met 54 euro en 70 bijbetalen. Alleen het leek alsof je de iphone6 bestelde, daar klikt eik op. Maar als je goed keek stond er in een kleine lettertjes dat het een 5S betrof. Ik kwam er pas achter toen ik even keek of het nou de 6 of 6plus betrof. Zal geen fraude zijn maar eerder onhandig opgemaakte website.
54 is voor iphone 5 nu ook al te koop, of daar vanavond een iphone6 komt te staan... Ik betwijfel het gezien de eerder genoemde prijzen op CB.
Kan zijn dat ze op gsmweg ook niet goed hebben gekeken. Dan gaan ze flink balen als ze moeten leveren. Of trekken contracten in wegens fout. Ik hoop voor jullie het eerste
54 is voor iphone 5 nu ook al te koop, of daar vanavond een iphone6 komt te staan... Ik betwijfel het gezien de eerder genoemde prijzen op CB.
Kan zijn dat ze op gsmweg ook niet goed hebben gekeken. Dan gaan ze flink balen als ze moeten leveren. Of trekken contracten in wegens fout. Ik hoop voor jullie het eerste
[ Voor 15% gewijzigd door ErikRo op 18-09-2014 21:35 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik vind het trouwens best vreemd dat de abonnement prijzen van de 5s nog zo duur zijn. Niet dat ik een 5s wil... maar de abbo prijzen van de 5s mogen na morgen of volgende week wel drastisch omlaag.
Wie gaat nou €45 p/m voor een 5s betalen als je voor €9 meer p/m een iPhone 6 kan krijgen (even ervanuitgaand dat de iPhone 6 prijzen kloppen).
Wie gaat nou €45 p/m voor een 5s betalen als je voor €9 meer p/m een iPhone 6 kan krijgen (even ervanuitgaand dat de iPhone 6 prijzen kloppen).
Het adres wekt bij mij in ieder geval veel argwaan: mr_ali_boy@live.nl is het adres waar een winkel zijn mailtjes vandaan stuurt?
Niet zo gek ze hebben zelf duur ingekocht en willen dus zonder verlies verkopen aan mensen zonder verstand
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik heb vandaag nog contact gehad met gsmweb, maar de prijzen waren iets anders. Scheelt maar 5 euro, maar toch is dit een beetje slordig. Moest inderdaad wel rekening houden met 3 weken na lancering, daar heb ik weer geen zin in.
Iemand enig idee wat CAT 2 of 3 betekend? Ze hadden toch geen lease toestellen meer bij KPN?
Iemand enig idee wat CAT 2 of 3 betekend? Ze hadden toch geen lease toestellen meer bij KPN?
Beste is dan gewoon via de KPN website bestellen.kx22 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:00:
Ik heb vandaag nog contact gehad met gsmweb, maar de prijzen waren iets anders. Scheelt maar 5 euro, maar toch is dit een beetje slordig. Moest inderdaad wel rekening houden met 3 weken na lancering, daar heb ik weer geen zin in.
Vraag me ook af wat CAT 2 en 3 betekenen.
Wel jammer dat ze op het laatste moment wachten met het bekend maken van de prijzen.
Liefst blijft ik bij Vodafone, maar misschien dat ik gewoon volgende week naar de Apple store ga en daar verleng...
Liefst blijft ik bij Vodafone, maar misschien dat ik gewoon volgende week naar de Apple store ga en daar verleng...
ik vermoed dat het toestelbundels zijn?Sefaex schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:02:
[...]
Beste is dan gewoon via de KPN website bestellen.
Vraag me ook af wat CAT 2 en 3 betekenen.
kijk maar eens bij vodafone, daar heb je ook cat a, b, c (a=+€0, b=+€5, c=+€10)
...less is more
Ik vind de Coolblue prijzen trouwens best goed (verlenging):
RED 2000 + iPhone 6 64 GB: €32 x 24 = €768 + €584 = €1.352
Betekent €23 voor het abo per maand!
Voor 1 jaar komt t neer op €25,84 per maand.
[ Voor 17% gewijzigd door SqueakyClean op 18-09-2014 22:16 ]
Ik zit op coolblue te kijken en ook daar spreken ze over een Vodafone variant en simlockvrije variant:
Let op: Je ontvangt de simlockvrije versie van het toestel. Er is ook een Vodafone-versie beschikbaar. Deze is scherper geprijsd.
Ga naar de Vodafone-versie
Let op: Je ontvangt de Vodafone-variant van het toestel.
Ga naar de niet Vodafone-variant van het toestel
Let op: Je ontvangt de simlockvrije versie van het toestel. Er is ook een Vodafone-versie beschikbaar. Deze is scherper geprijsd.
Verwijderd
Ik zie inderdaad dat ze daar echt T-mobile en Vodafone versies hebbenmenalert schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:17:
Ik zit op coolblue te kijken en ook daar spreken ze over een Vodafone variant en simlockvrije variant:

Ik zit een vergelijking bij Vodafone te maken, het valt me op dat mijn verlengingsaanbod voor sim only gewoon duurder is dan hetzelfde via f&f. Dat vind ik toch een minachting van je vaste klant, iemand die zo'n code kan regelen is gewoon goedkoper uit.. Ik ga me vannacht maar focussen op de f&f aanbieding als ie er dan is...
Zoals ik in een het andere iPhone 6 abonnement topic zei; vertelde KPN op twitter dat er een sim-lock op de iPhone 6 zit.
[ Voor 196% gewijzigd door menalert op 18-09-2014 22:23 ]
Dan hebben ze de prijzen aangepast, vanmiddag had ik namelijk gekeken en kwam toen op:Jobbie schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:11:
Ik vind de Coolblue prijzen trouwens best goed (verlenging):
iPhone 6 64GB Space Grey
Verlenging, 2 jaar
Apart hoe de sites met hun prijzen omgaan, beste is dus om te wachten.
Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.