Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Korte update

Foon is er nog altijd niet
Sinds vandaag ben ik officieel met mijn partner over naar vodafone F&F en hebben we zojuist ons abonnement verhoogd naar het 10gb data pakket voor nop... Erg blij mee ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Voor de mensen die via Coolblue hebben besteld i.c.m. Vodafone en hun toestel na 1 oktober hebben gekregen; je hebt 10GB data, ook al geeft My Vodafone wat anders aan en ook al bestelde je toen er 1GB stond. De teller is voor de nieuwe 10GB abonnementen namelijk uitgeschakeld en laat dus vreemde getallen zien die niet relevant zijn.

Je hebt dus 10GB en daarna een tragere snelheid. Je kunt echter niet zien hoeveel je hebt verbruikt, omdat dit volgens de medewerker 'zo veel data is, dat dit toch niet nodig is'.

Al om al kan het geluk niet op voor de mensen die bij CB hebben besteld :) Weinig betaald en een prima databundel die je nergens anders kunt krijgen.

p.s. ik raad het niet aan om te bellen naar de klantenservice van Vodafone, het moment dat je belt ben je al 0,45 cent kwijt 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Dannydekr op 23-10-2012 14:04 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Dannydekr schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:02:
Voor de mensen die via Coolblue hebben besteld i.c.m. Vodafone en hun toestel na 1 oktober hebben gekregen; je hebt 10GB data, ook al geeft My Vodafone wat anders aan en ook al bestelde je toen er 1GB stond. De teller is voor de nieuwe 10GB abonnementen namelijk uitgeschakeld en laat dus vreemde getallen zien die niet relevant zijn.

Je hebt dus 10GB en daarna een tragere snelheid. Je kunt echter niet zien hoeveel je hebt verbruikt, omdat dit volgens de medewerker 'zo veel data is, dat dit toch niet nodig is'.

Al om al kan het geluk niet op voor de mensen die bij CB hebben besteld :) Weinig betaald en een prima databundel die je nergens anders kunt krijgen.

p.s. ik raad het niet aan om te bellen naar de klantenservice van Vodafone, het moment dat je belt ben je al 0,45 cent kwijt 8)7
Ik heb ook bovenstaande ,maar heb mijn order bij CB geannuleerd.
Omdat men geen indicatie kon geven van enige leveringstijd (heb overigens wel na 2e keer verzenden mijn accessoires ontvangen.eerste pakket is nooit aangekomen :| )
Helaas nog geen telefoon mijn 3GS voldoet nog even tot mijn bestelling arriveert.
Voordeel wat ik wel heb bovenop bovenstaande is 3 jaar garantie waardoor ik na 2 jaar hem nog steeds met garantie kan wegdoen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Security schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:07:
Korte update

Foon is er nog altijd niet
Sinds vandaag ben ik officieel met mijn partner over naar vodafone F&F en hebben we zojuist ons abonnement verhoogd naar het 10gb data pakket voor nop... Erg blij mee ! :D
Ik ga pas 2 november over, kan ik dan ook gratis overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Tc-Chub schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:32:
[...]

Ik ga pas 2 november over, kan ik dan ook gratis overzetten?
Ik zou gewoon bellen
Want mijn vriendin gaat 3 nov over.
Een notitie maken kunnen ze in ieder geval zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Security schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:54:
[...]

Ik zou gewoon bellen
Want mijn vriendin gaat 3 nov over.
Een notitie maken kunnen ze in ieder geval zeker.
Ok, maar ik heb hem wel besteld op de F & F pagina toen er nog 30% korting was. Betekend het dat ik dan dus over ga na 25% korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Tc-Chub schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:09:
[...]

Ok, maar ik heb hem wel besteld op de F & F pagina toen er nog 30% korting was. Betekend het dat ik dan dus over ga na 25% korting?
Daar was ik mijn geval geen sprake van.
Wij hebben 2 sim only F&F abo's :)
Mocht je verder vragen hebben stel ze maar via DM *points at warning*

[ Voor 9% gewijzigd door Security op 23-10-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:03

Niek_1981

Think Different.

Dannydekr schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:02:

Als je op mijn vodafone kijkt moet er onderaan je tegoed bij blox het volgende staan:

Internet Maximaal Pakket € 0,00geldig tot 16-4-2031
Internet Maximaal Pakket € 9,99actief vanaf 16-4-2031

Zolang dit er niet staat, zoals bij mij het geval was heb je niet de databundel van 10GB staan in je abonnenment en moet je dit laten recht zetten door Vodafone.
Hebben ze zo aangepast voor je, heb ik zelf via Vodafone webcare laten doen.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:24
*snip* offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 24-10-2012 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Niek_1981 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:55:
[...]

Als je op mijn vodafone kijkt moet er onderaan je tegoed bij blox het volgende staan:

Zolang dit er niet staat, zoals bij mij het geval was heb je niet de databundel van 10GB staan in je abonnenment en moet je dit laten recht zetten door Vodafone.
Hebben ze zo aangepast voor je, heb ik zelf via Vodafone webcare laten doen.
Kan bovenstaande bevestigen met een screenshot
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hxLsw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:02
Zojuist mijn iPhone 5 binnengekregen!

Wel direct een vraag:

Ik ben overgestapt (of eigenlijk: ga overstappen) van T-Mobile naar Vodafone met nummerbehoud. Betekent dit dat ik pas per de datum dat het nummer wordt overgezet me kan aanmelden voor My Vodafone? Ik heb geen tijdelijk nummer gekregen, is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Baynes schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:13:
Zojuist mijn iPhone 5 binnengekregen!

Wel direct een vraag:

Ik ben overgestapt (of eigenlijk: ga overstappen) van T-Mobile naar Vodafone met nummerbehoud. Betekent dit dat ik pas per de datum dat het nummer wordt overgezet me kan aanmelden voor My Vodafone? Ik heb geen tijdelijk nummer gekregen, is dat normaal?
ga naar deze site en vul het te porteren nummer in
http://www.vodafone.nl/statusnb/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Niek_1981 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:55:
[...]
Wacht ff.. dit triggered me. Ik was in de veronderstelling dat ik als ik nu naar Vodafone zou overstappen, ik voor de komende 2 jaar 10GB per maand in mijn bundel zou hebben. Dat is dus niet zo? Dat is alleen de eerste 6 maanden, en dan een tientje per maand dokken?

Als dat het geval is, blijf ik wellicht toch bij TM, met mijn i150 '08. Die 7.2 - 14.4Mbps ga je toch nergens halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

@ Ultra Sub
Wist niet dat je in de toekomst leefde...
Kijk eens goed naar het jaartal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:03

Niek_1981

Think Different.

Security schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:32:
@ Ultra Sub
Haha idd! :D

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:05
Toch nog even een vraagje over de F&F, ik heb zojuist voor mijn vriendin een abo afgesloten via de F&F en nu staat er na het afsluiten het volgende:
Je zult jezelf aan de koerier moeten legitimeren met hetzelfde legitimatiebewijs dat je hebt aangegeven tijdens het bestellen via deze aanbieding. Vervolgens zal de koerier het contract overhandigen voor ondertekening. Een eventuele betaling aan de koerier kan gedaan worden middels een pintransactie met de bankpas die op jouw naam en op het contract staat.
Moet ik in dit geval echt degene zijn die het pakketje (simkaart) aanneemt of kan het ook iemand anders zijn, maar dan met mijn ID? Dit omdat ik tijdens werkdagen "gewoon" aan het werk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Jolly_Jumper schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:15:
Toch nog even een vraagje over de F&F, ik heb zojuist voor mijn vriendin een abo afgesloten via de F&F en nu staat er na het afsluiten het volgende:

[...]

Moet ik in dit geval echt degene zijn die het pakketje (simkaart) aanneemt of kan het ook iemand anders zijn, maar dan met mijn ID? Dit omdat ik tijdens werkdagen "gewoon" aan het werk ben.
Op het moment dat zij jou bellen voor een leverafspraak kan dit op elke gewenste locatie. Je zou het dus ook gewoon af kunnen laten leveren op je werkadres. Het legitimatiebewijs dat je hebt ingevuld op de bestelpagina is namelijk nodig voor verificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:05
Thanks, dan moet 't wel goedkomen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Security schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:03:
[...]

Kan bovenstaande bevestigen met een screenshot
[afbeelding]
Ja staat er bij mij ook :)

Ben overigens erg blij met de 10GB, ben onbeperkt internet van T-mobile gewend dus kijk tamelijk veel YouTube/uitzendgemist als ik onderweg ben :) Mijn verbruik ligt op zo'n 120-150MB per dag.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 08:38
Ik ben voor mijn vrouw aan het kijken naar een nieuwe iphone. Zij heeft nog een 3gs, maar die is toch echt wel aan het einde van z'n latijn. Heb bij tele2 (ook t-mobilenetwerk) naar een sim-only gekeken en dit vervolgens vergeleken met de aanbieding van 2call.nl. Maar die aanbieding van 2call is echt retescherp.
€ 38 per maand X 24 maanden = € 912
Aanschaf telefoon (+ verzendkosten) = € 164,95

Totaal dus € 1076,95 en dit weer delen door 24 = €44,87 gemiddeld per maand.

Als ik een sim-only bij tele2 neem dan ben ik voor dezelfde bundel per maand € 19,13 kwijt.
Echter moet ik hier een losse iphone bij kopen a € 749 (witte 16gb)

Dan komt het totaal op € 1208,12 en dus op 50,33 per maand.

Maar ja, heeft er iemand goede ervaringen met 2call.nl? Of weten jullie nog betere acties? Heb helaas geen f&f, dus die optie valt weg.

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 13:05
pietertie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 07:22:
Ik ben voor mijn vrouw aan het kijken naar een nieuwe iphone. Zij heeft nog een 3gs, maar die is toch echt wel aan het einde van z'n latijn. Heb bij tele2 (ook t-mobilenetwerk) naar een sim-only gekeken en dit vervolgens vergeleken met de aanbieding van 2call.nl. Maar die aanbieding van 2call is echt retescherp.
€ 38 per maand X 24 maanden = € 912
Aanschaf telefoon (+ verzendkosten) = € 164,95

Totaal dus € 1076,95 en dit weer delen door 24 = €44,87 gemiddeld per maand.

Als ik een sim-only bij tele2 neem dan ben ik voor dezelfde bundel per maand € 19,13 kwijt.
Echter moet ik hier een losse iphone bij kopen a € 749 (witte 16gb)

Dan komt het totaal op € 1208,12 en dus op 50,33 per maand.

Maar ja, heeft er iemand goede ervaringen met 2call.nl? Of weten jullie nog betere acties? Heb helaas geen f&f, dus die optie valt weg.
Ik heb een aantal jaren geleden bij 2call.nl besteld en nooit problemen ondervonden. Snap alleen niet waar je de €749 vandaan haalt voor een witte 16gb iphone 5. Ik heb hem vorige week voor €670 besteld bij apple. Dus je berekening moet je even opnieuw maken. Daarnaast zeg je dat je geen F&F hebt, dus dat die optie wegvalt, maar met een beetje creatief zoeken kun je hier toch ook aan deelnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
jeroenvdnberg schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:40:
[...]

Ik heb een aantal jaren geleden bij 2call.nl besteld en nooit problemen ondervonden. Snap alleen niet waar je de €749 vandaan haalt voor een witte 16gb iphone 5. Ik heb hem vorige week voor €670 besteld bij apple. Dus je berekening moet je even opnieuw maken. Daarnaast zeg je dat je geen F&F hebt, dus dat die optie wegvalt, maar met een beetje creatief zoeken kun je hier toch ook aan deelnemen?
De site van Apple ligt er momenteel uit, dus kon daar niet kijken |:(
Dus maar even in de pricewatch gekeken en daar was de goedkoopste bij de mycom verkrijgbaar, voor 749. Maar bedankt voor de info, want dan moet ik inderdaad opnieuw gaan rekenen. De F&F codes zijn moeilijk te krijgen. Heb al wel gezocht, maar er word vooral heel veel naar gevraagd en niet zozeer aangeboden. Zelfs op marktplaats staan 'gevraagd' advertenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 13:05
pietertie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:46:
[...]

De site van Apple ligt er momenteel uit, dus kon daar niet kijken |:(
Dus maar even in de pricewatch gekeken en daar was de goedkoopste bij de mycom verkrijgbaar, voor 749. Maar bedankt voor de info, want dan moet ik inderdaad opnieuw gaan rekenen. De F&F codes zijn moeilijk te krijgen. Heb al wel gezocht, maar er word vooral heel veel naar gevraagd en niet zozeer aangeboden. Zelfs op marktplaats staan 'gevraagd' advertenties.
Pricewatch is m.b.t. dit toestel niet echt de goedkoopste optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Security schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:32:
@ Ultra Sub
LOL.. Duidelijk. Bedankt :)

/edit
Euh, ik zit weer opnieuw te vergelijken tussen TM en VF nu.
Ik dacht dat VG gunstige blox had voor roaming data, maar de enige bundel die ik zie is 5MB per dag? Ben ik nou scheel? Heb toch betere gezien meen ik. TM laat je kiezen, 5 of 50 per dag, of 100 (en daarna snelheidscap) voor een week.

[ Voor 39% gewijzigd door UltraSub op 26-10-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Zojuist me F&F code gebruikt en een Sim Only abonnement afgesloten. Heb verlengd voor 2 jaar voor 16,20 euro per maand. Zat hier al weken over te twijfelen, maar heb er geen vertrouwen meer in dat vodafone, belcompany of phone house spoedig de iPhone 5 kan leveren. Heb die zojuist via Apple besteld voor de bekende 670 euro. (we zullen zien of dit uiteindelijk slim is geweest of niet - leverdatum apple 21-27 november)
Vreemd maar waar krijg ik zojuist een mail van VF dat mijn abo gewijzigd wordt per vandaag, terwijl ik mijn abo juist verlaag ipv verhoog. Dwz dat mijn nieuwe abo pas 14 feb 2013 in zou moeten gaan eigenlijk?! Prima, ik ben er tevreden meer als ie morgen in gaat hoor! Alleen nu heb ik mijn iphone nog niet en kan dus niets met een nano sim die ik dus spoedig geleverd krijg. Hoe werkt dit dan? Kan ik die dan nog tijdelijk afhouden en pas gebruiken wanneer ik mijn iphone ontvang? Moet ik dit overleggen met VF of niet? Doet mijn micro sim het nog tot ik de nano sim gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 19:35
Vandaag mijn iPhone 5 gehad via Vodafone. Nieuwe abonnement gaat wel pas 27 November in door de nummerportering. Even kijken ofdat ik mijn huidige van T-Mobile zelf ga knippen of in de winkel een nanosim van T-Mobile haal. Als ze die al geven aan klanten die overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Lizardz schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:02:
Vandaag mijn iPhone 5 gehad via Vodafone. Nieuwe abonnement gaat wel pas 27 November in door de nummerportering. Even kijken ofdat ik mijn huidige van T-Mobile zelf ga knippen of in de winkel een nanosim van T-Mobile haal. Als ze die al geven aan klanten die overstappen.
Ik kreeg 'm mee bij T-Mobile. Ik wou m'n iPhone 5 ook al verzekeren en ze zeiden dat, ondanks dat ik bij Vodafone zit, m'n huidige verzekering bij hun (via ProAssist) kon behouden. Ik heb dat toen toch maar gedaan, en een mooi extra voordeel is dat ze die Nano SIM vervolgens gratis meegaven (kost normaal wel geld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 19:35
Uniciteit schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:09:
[...]

Ik kreeg 'm mee bij T-Mobile. Ik wou m'n iPhone 5 ook al verzekeren en ze zeiden dat, ondanks dat ik bij Vodafone zit, m'n huidige verzekering bij hun (via ProAssist) kon behouden. Ik heb dat toen toch maar gedaan, en een mooi extra voordeel is dat ze die Nano SIM vervolgens gratis meegaven (kost normaal wel geld).
Super! dan rij ik maandag even langs de T-Mobile shop, kunnen ze hem gelijk activeren. Hoef ik ook niet te knutselen met mijn huidige sim. Enig idee hoeduur hij normaal kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
iPhone 5 op voorraad met Vodafone bij coolblue: http://www.smartphoneshop...vemailer&utm_medium=email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Werd gisteren gebeld door belcompany. Hadden een iPhone 5 binnen gekregen en mocht 'm komen halen! Helaas. Heb vandeweek dus net een simonly en losse iPhone besteld! Boeh! Nu moet ik nog wachten tot eind november!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:29
de iPhone5 is weer te bestellen bij Vodafone F&F (alleen niet de 32GB). Verder geen indicatie van levertijd, behalve "Mogelijk langere levertijd" melding. Zojuist (opnieuw) besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

virofi schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:22:
de iPhone5 is weer te bestellen bij Vodafone F&F (alleen niet de 32GB). Verder geen indicatie van levertijd, behalve "Mogelijk langere levertijd" melding. Zojuist (opnieuw) besteld!
Wow, inderdaad. Gelukkig net nog vanochtend 1 kunnen bestellen, 32GB wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 19:46
opa_paul schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:00:
Werd gisteren gebeld door belcompany. Hadden een iPhone 5 binnen gekregen en mocht 'm komen halen! Helaas. Heb vandeweek dus net een simonly en losse iPhone besteld! Boeh! Nu moet ik nog wachten tot eind november!
Als je hem bij apple hebt besteld kun je die toch net zo goed gewoon annuleren en hem bij belcompany halen?

Ik zou het wel weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Net bij coolblue iphone 5 besteld, verassend goedkoop:
sizz 500mb 275min

12 maanden 33.75
12 maanden 45.00

Iphone: 66.00

Totaalbedrag is 1011.00 euro wat volgensmij gemiddeld 150euro goedkoper is als vergelijkbare abonementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 14:05
zerokill schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:38:
sizz 500mb 275min

12 maanden 33.75
12 maanden 45.00

Totaalbedrag is 1011.00 euro wat volgensmij gemiddeld 150euro goedkoper is als vergelijkbare abonementen.
met 500mb jaa.. daar gaat de gemiddelde gebruiker zwaar overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
rdgut schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:41:
[...]

Als je hem bij apple hebt besteld kun je die toch net zo goed gewoon annuleren en hem bij belcompany halen?

Ik zou het wel weten ;)
Nja dat gaat wel, maar slim is het niet. Als ik die meteen was gaan halen dan had het me 12x 35,63 + 12x 47,50 + 289 = 1286 euro gekost. Nu kost het me 24x 16,20 + 670 = 1054 euro (in 2 jaar)

En als ik dit dan allemaal wil annuleren dan kan ik nog de F&F bestellen met telefoon. Dan wordt het 1144 euro. Oftewel ben ik nu het goedkoopst uit. En verwacht ook niet dat de iPhone 5 via F&F eerder binnen is dan 27 november (via apple) Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 19:46
Aha, dan heb je groot gelijk.

Ik ben zelf ook over gegaan op F&F sim only.
Dat was inderdaad het goedkoopste wat er mogelijk was voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
rdgut schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 20:02:
Aha, dan heb je groot gelijk.

Ik ben zelf ook over gegaan op F&F sim only.
Dat was inderdaad het goedkoopste wat er mogelijk was voor mij.
Moet toegeven dat ik het er erg moeilijk mee had toen vandaag ook the phone house belde dat daar een exemplaar klaar lag ;-) haha! Had alleen maar even hoeven te annuleren en had m zo kunnen gaan halen. Maar voor 230 euro wacht ik graag 3-4 weken. Maar pijn doet het wel! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:59
Hij is weer te bestellen bij vodafone Family and friends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Gisteren nieuw Vodafone FF abonnement afgesloten met nummerbehoud vanaf T-mobile. Echter nergens in het proces kunnen aangeven wanneer m'n huidige abonnement afloopt en Vodafone het kan overnemen. Gaat dat nu goed? Ik probeer Vodafone al sinds gisteren te bereiken maar afdeling Nummerbehoud was gisteren al om half 6 naar huis en zou vandaag ook aanwezig zijn, maar toen ik net belde waren ze er toch alleen van Maandag tot Vrijdag...
Ik hoopte op minder gezeur dan bij T-mobile, maar zo begint het al niet goed... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Knopsje schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 12:31:
Gisteren nieuw Vodafone FF abonnement afgesloten met nummerbehoud vanaf T-mobile. Echter nergens in het proces kunnen aangeven wanneer m'n huidige abonnement afloopt en Vodafone het kan overnemen. Gaat dat nu goed? Ik probeer Vodafone al sinds gisteren te bereiken maar afdeling Nummerbehoud was gisteren al om half 6 naar huis en zou vandaag ook aanwezig zijn, maar toen ik net belde waren ze er toch alleen van Maandag tot Vrijdag...
Ik hoopte op minder gezeur dan bij T-mobile, maar zo begint het al niet goed... ;)
Dat hoef je niet aan te geven. Vodafone probeert het nummer over te nemen van T-Mobile. Als je contractvrij bent en kunt overstappen keurt T-Mobile dit goed en gaat het allemaal automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Nu online
Maar dat is ook het probleem, mijn abonnement loopt pas in december af. Dus als ze nu al gaan proberen over te nemen dat mislukt dat natuurlijk, want niet contractvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:26
Dus dan krijgen ze de datum door van T-Mobile wanneer je contractvrij bent en gaat het vanaf dan in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
zerokill schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:38:
sizz 500mb 275min

12 maanden 33.75
12 maanden 45.00

Ja die aanbieding viel mij ook al op. erg mooie prijs volgens mij. Is toch met onbeperkt sms'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Laatst online: 16:55

Yuco

Womanizer!

Nico111 schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:36:
[...]

Ja die aanbieding viel mij ook al op. erg mooie prijs volgens mij. Is toch met onbeperkt sms'en?
Kan hem niet vinden, heb ie een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Iemand enig idee óf en zo ja wanneer bij Vodafone Visual Voicemail, HD Voice en LTE beschikbaar komen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
Ik heb hem zaterdag besteld bij vodafone F&F en kreeg net telefoon dat hij morgenochtend geleverd wordt!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Nu online
Ik heb precies hetzelfde! Vrijdag besteld bij F&F en morgenochtend geleverd. Had me voorbereid op lang wachten, maar dit is echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Knopsje schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:08:
Ik heb precies hetzelfde! Vrijdag besteld bij F&F en morgenochtend geleverd. Had me voorbereid op lang wachten, maar dit is echt geweldig :)
Hmm kreeg al wel de smsjes dat nummerbehoud goedgekeurd was, maar nog niet voor leverafspraak. Hoe ging dat bij jullie? Nummerbehoud? Smsjes gehad vanochtend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:08

Coach4All

I'm a Coach 4 All

virofi schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:15:
[...]

Hmm kreeg al wel de smsjes dat nummerbehoud goedgekeurd was, maar nog niet voor leverafspraak. Hoe ging dat bij jullie? Nummerbehoud? Smsjes gehad vanochtend?
Vanaf welke provider?
Vrijdag besteld, nummer is al vrij bij T-mobile. Maar nog geen sms gehad en op de statuspagina van VF is ook nog niets bekend.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Coach4All schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:20:
[...]

Vanaf welke provider?
Vrijdag besteld, nummer is al vrij bij T-mobile. Maar nog geen sms gehad en op de statuspagina van VF is ook nog niets bekend.
Ook T-Mobile, vrijdag om 11:50 besteld. Vanochtend sms dat T-Mobile nummerbehoud had goedgekeurd. Nog niet gebeld voor leverafspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

virofi schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:24:
[...]

Ook T-Mobile, vrijdag om 11:50 besteld. Vanochtend sms dat T-Mobile nummerbehoud had goedgekeurd. Nog niet gebeld voor leverafspraak.
Ik om 14:10 (16 GB wit).....
Nog even geduld dan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Zojuist ook telefoontje gehad; morgenochtend leverafspraak. Wow, ik had ook gerekend op paar weken wachten, dit is gewoon twee werkdagen levertijd! NICE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
virofi schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:15:
[...]

Ik heb geen nummerbehoud aangevraagd, ik had een mail waar in stond dat ze me hadden gebeld ivm met afspraak voor het leveren. Ik dacht eerst dat het een foutje was maar toen ik belde zeiden ze dat ze morgenochtend wel konden leveren. Echt super gewoon dat het zo snel ging, ik hield rekening met 3 weken levertijd en dan is dit wel een meevaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Smeldor schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:17:
[...]

Ik heb geen nummerbehoud aangevraagd, ik had een mail waar in stond dat ze me hadden gebeld ivm met afspraak voor het leveren. Ik dacht eerst dat het een foutje was maar toen ik belde zeiden ze dat ze morgenochtend wel konden leveren. Echt super gewoon dat het zo snel ging, ik hield rekening met 3 weken levertijd en dan is dit wel een meevaller
Ik dus wel nummerbehoud, 16GB, zwart, 02-11-2012 om 11:50 besteld, morgenochtend geleverd. Wow! Ik hield ook rekening met een week of drie/vier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Wie heeft hier de 10 GB van VF staan. Ik heb nu alles binnen maar het schijnt een groot dilemma te zijn om mij voor 10 GB aansluiten. Terwijl ik het op een email bevestigd heb. Ik wordt er zo moe van als je alles geregeld wilt hebben bij dat VF en dat als vaste klant die verlengd heeft!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Mouse_NL schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:06:
Wie heeft hier de 10 GB van VF staan. Ik heb nu alles binnen maar het schijnt een groot dilemma te zijn om mij voor 10 GB aansluiten. Terwijl ik het op een email bevestigd heb. Ik wordt er zo moe van als je alles geregeld wilt hebben bij dat VF en dat als vaste klant die verlengd heeft!
Op het Vodafone forum is een uitgebreid topic waarin aangegeven wordt hoe je kunt zien of je de 10gb hebt. Er moet een 2 bij je abonnementsvorm staan (Bijvoorbeeld iPhone-2 Altijd) en de blox Internet Maximaal moet erbij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Hoe gaat dat nummerbehoud eigenlijk? Mijn nummer wordt morgen overgezet naar Vodafone, gebeurt dat na 00:00 of moet ik morgenochtend beide simkaarten meenemen als ik van huis ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Toch even een kort vraagje over vodafone/sizz en simlocks:

Heb bij coolblue een iphone besteld met vodafone/sizz. Aan de telefoon werd mij verteld dat de telefoon een simlock heeft, maar in dit topic staat dat er geen simlock op zit.

Iemand hier gedachtes over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
virofi schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:20:
[...]

Ik dus wel nummerbehoud, 16GB, zwart, 02-11-2012 om 11:50 besteld, morgenochtend geleverd. Wow! Ik hield ook rekening met een week of drie/vier!
Gatverdamme... Had ik 'm nou maar gewoon via de F&F besteld een paar dagen geleden. Had gewoon me sim only kunnen cancelen, maar dacht dat deze pas veel later geleverd zouden worden. Nu moet ik wachten op me levering van apple. Krijg morgen me nano sim only binnen met F&F. Zou morgen alsnog kunnen bellen met VF en proberen te wijzigen ;-) HaHa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
virofi schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:52:
[...]

Op het Vodafone forum is een uitgebreid topic waarin aangegeven wordt hoe je kunt zien of je de 10gb hebt. Er moet een 2 bij je abonnementsvorm staan (Bijvoorbeeld iPhone-2 Altijd) en de blox Internet Maximaal moet erbij staan.
Heb je een linkje naar dat topic? Bij mij staat er inderdaad een 2 en heb ook Internet Maximaal. Maar bij MyVodafone staat er dat ik maar 1000 mb tot mijn beschikking heb.

Abonnement is vandaag in gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Alcides schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:55:
[...]

Heb je een linkje naar dat topic? Bij mij staat er inderdaad een 2 en heb ook Internet Maximaal. Maar bij MyVodafone staat er dat ik maar 1000 mb tot mijn beschikking heb.

Abonnement is vandaag in gegaan.
Op deze pagina + de link die wordt gegeven in het laatste bericht waarin het topic gesloten wordt.
http://forum.vodafone.nl/...ternet/td-p/31172/page/13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

2 november besteld, morgen komen ze 'm brengen..... O+
(VF F&F, met nummerportering van een vrij contract vanaf T-Mobile)
16 GB wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Het klopt dat er inderdaad maar 1GB staat. Dat heeft met interne verrwerking te maken... systeem kan nog geen 10+ weergeven ofzo.

Ik heb exact hetzelfde.

Als je het niet vertrouwt ( telefonisch ging eerste keer dus niet goed bij mij, daar kwam ik tijdig achter ) stuur dan een tweet naar de Webcare. Zij kunnen het voor je nakijken... heb ik ook gedaan. Vervolgens hebben ze alles alsnog goed ingesteld. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerokill schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:54:
Toch even een kort vraagje over vodafone/sizz en simlocks:

Heb bij coolblue een iphone besteld met vodafone/sizz. Aan de telefoon werd mij verteld dat de telefoon een simlock heeft, maar in dit topic staat dat er geen simlock op zit.

Iemand hier gedachtes over?
Net met Smartphoneshop gebeld hierover en de iPhones zijn gesimlocked i.c.mn. Sizz, maar volgens mij moeten ze deze na 1 jaar gratis unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Korte update;

bij vriendin was het abo niet goed gezet met 10gb bundel
inmiddels dit telefonisch aan laten passen en nu staat alles goed..
wacht nog alleen op mijn toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:28:
[...]

Net met Smartphoneshop gebeld hierover en de iPhones zijn gesimlocked i.c.mn. Sizz, maar volgens mij moeten ze deze na 1 jaar gratis unlocken.
Ik heb hem gister gekregen en heb mijn oude Hi sim kaart opmaat laten knippen. Sim kaart werkt (gelukkig) gewoon. De telefoon is blijkbaar toch simlock vrij. De mensen in de winkel vertelden dat sommige partijen van vodafone een simlock hebben, en andere niet.

Overigens heel beleefde mensen in die winkel. Ze hadden een knip "tangetje" om sim kaarten op maat te knippen naar nanosim. Gratis en voor niets. Voor geintereseerde: Smaragdplein Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Coach4All schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:37:
2 november besteld, morgen komen ze 'm brengen..... O+
(VF F&F, met nummerportering van een vrij contract vanaf T-Mobile)
16 GB wit.
Hij is binnen, netjes en snel geregeld moet ik zeggen.
Nu nog even tot 7 december mijn T-mobile Flex leegbellen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerokill schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:33:
[...]

Ik heb hem gister gekregen en heb mijn oude Hi sim kaart opmaat laten knippen. Sim kaart werkt (gelukkig) gewoon. De telefoon is blijkbaar toch simlock vrij. De mensen in de winkel vertelden dat sommige partijen van vodafone een simlock hebben, en andere niet.
Wanneer je om welke reden dan ook toch een gesimlockte iPhone ontvangt is de provider dan verplicht ( wanneer je erom vraagt ) om deze na 1 jaar ( kostenloos ) te unlocken ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:59
Met geen mogelijkheid is een door Vodafone geleverde iPhone gelocked! Dit geld trouwens voor alle iPhones die door Nederlandse providers worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frozenberg schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:04:
Met geen mogelijkheid is een door Vodafone geleverde iPhone gelocked! Dit geld trouwens voor alle iPhones die door Nederlandse providers worden uitgeleverd.
Phoneshop heeft dit toch zelf bevestigt, hij zei letterlijk dat er telefoons tussenzitten die gelockt zijn. Mijn vraag aan hem was niet gericht op provider Vodafone maar op Sizz, deze heeft wel het netwerk van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:59
Sizz is gewoon Vodafone! Niet alleen het Vodafone netwerk, maar het abonnement en billing zijn in eigen beheer! En neem maar van mij aan dat Apple niet de tijd en moeite neemt om die paar honderd Sizz toestellen te gaan locken. Helemaal in een periode waarin ze amper de tijd hebben om toestellen te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
virofi schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:52:
[...]

Finaly is alles geregeld. Nu concentreren op the phone zelf!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ik kan na dit weekend een nieuwe abbonement afsluiten. Ik had bij coolblue een sizz lover 2 jaar met 66 euro bij betalen gevonden. Helaas hebben ze nu de bij betaling verhoogt naar 289e. Dat is wel een flinke prijsstijging. Dat gaat hem niet worden. Ik had zo zin om hem maandag te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nico111 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:12:
Ik kan na dit weekend een nieuwe abbonement afsluiten. Ik had bij coolblue een sizz lover 2 jaar met 66 euro bij betalen gevonden. Helaas hebben ze nu de bij betaling verhoogt naar 289e. Dat is wel een flinke prijsstijging. Dat gaat hem niet worden. Ik had zo zin om hem maandag te bestellen.
Was helaas een foutje had hem ook willen hebben voor die prijs, afgelopen woensdag stond het op hun website maar toen had ik de cardreader niet bij me om het bedrag via ideal te betalen en toen ik donderdag het alsnog wilde doen was deze prijs al aangepast. :-(( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
op 2 november via f&f een witte iphone 5 16gb besteld voor mijn vrouw. Er klopte iets niet met het bankrekeningnummer dus op maandag gebeld. De boel geregeld en nu komt woensdag de iphone binnen en op 10 december vind de nummerportering van tmobile naar vodafone plaats. Al met al dus behoorlijk snel. We kregen namelijk een aantal mails met daarin de waarschuwing dat het leveren van de telefoon lang kon duren.
Bizarre is dat we zakelijk net verlengd hebben bij KPN. De levertijd van een zwarte iphone 4 duurt langer dan een iphone 5... beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51
Komen hier nu nog extra kosten bij, of ben je voor eenmalig 30 euro en dan 38 euro per maand klaar (24 + 14)?
http://www.algebeld.nl/in...cts=0&DataBundel=57&Order

En is die 38 inclusief BTW?

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 13-11-2012 08:27 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidaltje
  • Laatst online: 02-01-2023
matthijst schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:26:
Komen hier nu nog extra kosten bij, of ben je voor eenmalig 30 euro en dan 38 euro per maand klaar (24 + 14)?

En is die 38 inclusief BTW?
Waarom zou je dan niet voor de Iphone 5 gaan?
Je betaalt dan 51 euro erbij

Ik denk wel dat er aansluitingskosten bij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Nidaltje schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:30:
[...]

Waarom zou je dan niet voor de Iphone 5 gaan?
Je betaalt dan 51 euro erbij

Ik denk wel dat er aansluitingskosten bij komen

Damn da's wel behoorlijk cheap. Moet nog even een maandje wachten, maar zo wordt een iPhone 5 wel erg interessant. Helaas weer een beetje een onoverzichtelijke site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 18:38
Mooie aanbieding idd. icm Tele2 Net even gegoogled maar kom helaas veel slechte ervaringen tegen mbt netwerk voor zowel voice als data. Zelfs tov t-mobile zou het slechter zijn (vreemd)..

Restant tegoed niet houdbaar en afrekenen per minuut is wel jammer.

Zijn er mensen die de berichten mbt slecht netwerk kunnen ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
vanderwolf schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:42:
Mooie aanbieding idd. icm Tele2 Net even gegoogled maar kom helaas veel slechte ervaringen tegen mbt netwerk voor zowel voice als data. Zelfs tov t-mobile zou het slechter zijn (vreemd)..

Restant tegoed niet houdbaar en afrekenen per minuut is wel jammer.

Zijn er mensen die de berichten mbt slecht netwerk kunnen ontkrachten?
Dat kwam ik inderdaad ook tegen. T-mobile dekking is nog steeds niet denderend en ook op mijn woonplaats zie ik geen superdekking. Ik betwijfel dus of het goed is...

Maar je zou eventueel dit + een losstaand sim only kunnen nemen. Naja, lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barneveld1991
  • Laatst online: 01-06 13:55
Ik kan halverwege december verlengen.
Abo loopt halverwege April 2013 af. (iPhone 150 €29,50 abo)

En zit te kijken naar Vodafone Friends and Family Sim-only 1 jaar.
Als ik verleng, gaat die sim only dan gelijk in? :+

Of gaat die dan pas April 2013 in??
Iemand die dit weet??

Zou graag gelijk die 10GB willen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vgo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:51:

Iemand die dit weet??

Als je bij Vodafone een duurder abo neemt gaat die direct in! heb zelf het zelfde gehad een paar maand terug, had een abbo van 22,50 nu van 42,50 en kreeg direct de iPhone en abo ging direct in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barneveld1991
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:53:
[...]

Als je bij Vodafone een duurder abo neemt gaat die direct in! heb zelf het zelfde gehad een paar maand terug, had een abbo van 22,50 nu van 42,50 en kreeg direct de iPhone en abo ging direct in
Oke.
Maar ik ga dan van €29,50 (iPhone 150 abo)
Naar: €19,98 (Sim only €37)

Tellen ze dan die sim only €37 als prijsverhoging?
Omdat ik dan eigenlijk maar 12 maanden €19,98 betaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vgo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:56:
[...]

Oke.
Maar ik ga dan van €29,50 (iPhone 150 abo)
Naar: €19,98 (Sim only €37)

Tellen ze dan die sim only €37 als prijsverhoging?
Omdat ik dan eigenlijk maar 12 maanden €19,98 betaal :+
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten, slimste is gewoon even bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Nou ik heb hem binnen!!!!! Woensdagavond besteld via F&F en ik had hem vrijdag ochtend al in huis (zwarte 16GB). Ben er erg blij mee. Had nooit verwacht dat hij zo snel al zou worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Zucht, beetje moedeloos van het VF systeem bij F&F. Ik snap dat hij niet leverbaar is, maar ik wil gewoon bestellen en wachten. Is het niet mogelijk om een notificatie of zo te krijgen als ze leverbaar worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nico111 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 10:50:
Nou ik heb hem binnen!!!!! Woensdagavond besteld via F&F en ik had hem vrijdag ochtend al in huis (zwarte 16GB). Ben er erg blij mee. Had nooit verwacht dat hij zo snel al zou worden geleverd.
Welk bedrijf levert 'm? TNT of GLS of een ander? Heb donderdagmorgen besteld en 's avonds een verzendbevestiging ontvangen. Heb geen Track & Trace code en dus ook geen idee welke vervoerder hem komt bezorgen. TNT is al langs geweest, dus ik hoop GLS (en dat ze vandaag komen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:36:
[...]

Welk bedrijf levert 'm? TNT of GLS of een ander? Heb donderdagmorgen besteld en 's avonds een verzendbevestiging ontvangen. Heb geen Track & Trace code en dus ook geen idee welke vervoerder hem komt bezorgen. TNT is al langs geweest, dus ik hoop GLS (en dat ze vandaag komen) :)
Bij mij was het GLS en geen TNT.

Ben echt blij met de iPhone 5. Deveranderingen zijn niet groot i.v.m de 4, maar wel zo dat ik ga :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Zo... 27 Oktober iPhone 5 16gb via apple store besteld. Net mailtje gekregen dat ie morgen geleverd wordt. verwachte leverdatum was 21-27 november. Toch verrast het me dat ie er eerder is. Er vanuit gaande dat ie dan dus ook echt morgen geleverd wordt! Mooi shit want ik ben tot 16 uur weg morgen ;-) Boeh!

Dit icm VF F&F sim only 30 is zeker het goedkoopst! Trots op mezelf dat ik niet de hoofdprijs betaald heb om m een maand geleden al te hebben!

Weet dat het een verkeerde post is, maar kon het niet laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Kan een VF F&F order niet getracked worden?
Irritant. Webcare kan er niks mee, site zegt onbekend order nummer. En bellen, ja die kunnen de order tracken, maar om daar nu iedere keer heen te bellen? Echt nergens een linkje of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
UltraSub schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 07:56:
Kan een VF F&F order niet getracked worden?
Irritant. Webcare kan er niks mee, site zegt onbekend order nummer. En bellen, ja die kunnen de order tracken, maar om daar nu iedere keer heen te bellen? Echt nergens een linkje of zo?
Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Woensdagavond om 21:00 uur.

Telefonisch (gisteren) krijg ik te horen dat de order in het systeem staat, en wacht op goedkeuring van TM voor nummerportering. Maar volgens mij doen ze toch niks voor die 7 dagen bedenktermijn om zijn? Ik schat:
- Donderdagochtend nummerportering inschieten
- Vrijdag goedkeuring TM
- Ergens week er na levering mits voorraad.

Wat me wel een beetje stoort is dat ik begrijp dat ik wel al betaald heb (iDeal), maar het toestel pas wordt gereserveerd bij goedkeuring portering. Vind ik niet netjes.

[ Voor 90% gewijzigd door UltraSub op 24-11-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
UltraSub schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 13:41:
Woensdagavond om 21:00 uur.

Telefonisch (gisteren) krijg ik te horen dat de order in het systeem staat, en wacht op goedkeuring van TM voor nummerportering. Maar volgens mij doen ze toch niks voor die 7 dagen bedenktermijn om zijn? Ik schat:
- Donderdagochtend nummerportering inschieten
- Vrijdag goedkeuring TM
- Ergens week er na levering mits voorraad.

Wat me wel een beetje stoort is dat ik begrijp dat ik wel al betaald heb (iDeal), maar het toestel pas wordt gereserveerd bij goedkeuring portering. Vind ik niet netjes.
Nee hadden ze beter tijdens levering oid kunnen doen.

Ik heb gister ook via F&F verlengd namelijk, maar ik ben al wel vodafone klant, ben benieuwd hoe lang het dan gaat duren.

Vreemd overigens dat de F&F site andere voorraad aangeeft dan de gewone vodafone site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
15:05 een sms dat VF een aanvraag tot nummerbehoud heeft gedaan bij TM. 15:36 een sms dat TM de aanvraag heeft goedgekeurd.

Nu volgende status:
"Uw aanvraag voor behoud van nummer 06xxxxxxxx is goedgekeurd door t-mobile. De overstap naar Vodafone vindt plaats op 27-12-2012. Heeft u in de winkel besteld? Een dag nadat u een sms ter goedkeuring heeft ontvangen kunt u het toestel ophalen in de winkel. Heeft u in de Vodafone webshop besteld? We plannen zo snel mogelijk een afspraak met u om de bestelling te bezorgen."

Ben ik benieuwd wanneer ik een telefoontje krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barneveld1991
vgo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:51:

Iemand die dit weet??

Niemand die van abo naar sim only f&f is gegaan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
vgo schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:01:
[...]

Als je bedrag per maand minder wordt dan gaat je ABO pas later in. Als je hoger gaat dan gaat het direct in. Die van mij zou pas in feb 2013 in gaan. Ook met VF f&f en bedrag/maand wordt lager. Na een paar telefoontjes gaat het gewoon morgen al in hoor! Beetje kletsen met die vrouwkes daar hè ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
vgo schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:01:
[...]

Bij ging ik van iPhone Smart 42,50 naar de SIM only. Ging dag later in. Nu heb ik maar 8 maanden €42,50 betaald i.p.v. 12. 8)7
Pagina: 1 ... 61 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.