Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fris0NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-06 22:27
Redondo1982 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:35:
[...]

Ik heb nog zo'n TV Gids/ANWB abo met onbeperkt internet enz (spectaculaire prijs overigens!) en als ik die wil verhogen, dan zou ik de normale abo tarieven gaan betalen en ben je de actietarieven kwijt. Niet interessant dus en ik denk dat dit ook geldt voor F&F. Advies: Neem voor die paar euro meer (als je ze kan betalen natuurlijk) gewoon een abo een treetje hoger dan je gevoel. Zegt je gevoel 300 min, dan pak je 350 ofzo.
Bedankt voor je reactie. Het gaat inderdaad maar om een verschil van zo'n 2 euro pm. Een goeie tip!

€ 17,28 = 125 min
€ 19,98 = 225 min

Ik denk dat ik toch maar gewoon voor de 225 ga. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oke, ik ben er ook uit en ga ook voor de 225 min voor 1 jaar voor € 19,98. Wat ik me alleen afvraag is of er wat veranderd als ik kies voor zakelijk (zag dit namelijk staan als optie in het registratieformulier) maar ik weet niet of er dan wat anders is aan de voorwaarden of prijzen. Weet iemand het verschil precies?

Edit: En als ik gewoon kies voor een prive sim only tijdens registratie, maar deze alleen zakelijk gebruik, maakt dat toch belastingtechnisch / administratief geen drol uit?

[ Voor 25% gewijzigd door Executor16 op 08-10-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:48:
Ik heb ook 2 vraagjes, google leverde niets op.

Bij de applestore in amsterdam hebben ze nog wel genoeg voorraad van de iphone 5 als je hem icm een abonnement aanschaft.

1. mijn abonnement bij vodafone loopt bijna af. Aangezien ik hem niet bij vodafone zelf meer kan bestellen wil ik dat bij de applestore doen icm een vodafone abbo.Maar krijg ik dan ook dezelfde korting van 25% van een aantal maanden, zoals ze bij Vodafone zelf aanbieden?

2. Ik zie dat er een soort loting is als je de iphone reserveert op de site van de applestore. Als je uitgeloot wordt, kan je hem dan gewoon zonder abbonemement aanschaffen en ophalen? Of is het verplicht om er dan toch een abonnement bij te nemen.
Weet je zeker dat die in combinatie met abonnement te verkrijgen zijn? De reservering via de site levert mij namelijk steeds niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:10

Hoite

Goed verhaal

Terwijl ik voor mijzelf alle Vodafone abonnementen aan het doorrekenen was, dacht ik dat ik dit net zo goed meteen voor alle abo's + de F&F acties.

Hier een PDF van mijn Excelsheet, graag feedback als ik iets mis of als je iets toegevoegd wilt hebben.

edit: ik heb de 32GB en 64GB versies weggelaten bij de iphone+abo abonnementen aangezien deze op de F&F pagina ook niet worden aangeboden.

[ Voor 17% gewijzigd door Hoite op 08-10-2012 22:55 ]

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:01
Hoite schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 22:54:
Hier een PDF van mijn Excelsheet, graag feedback als ik iets mis of als je iets toegevoegd wilt hebben.
Netjes, zeker bruikbaar dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:57

Niek_1981

Think Different.

edit: ik heb de 32GB en 64GB versies weggelaten bij de iphone+abo abonnementen aangezien deze op de F&F pagina ook niet worden aangeboden.
Hoezo niet? Heb anders via de F&F pagina een 32GB besteld.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:10

Hoite

Goed verhaal

Niek_1981 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 23:10:
[...]

Hoezo niet? Heb anders via de F&F pagina een 32GB besteld.
Ok, waarschijnlijk kan dat nu niet omdat hij tijdelijk op uitverkocht staat.
Als iemand de data heeft wil ik hem wel toevoegen. ;)

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hoite, ten eerste mooi gedaan, alleen klopt de tekst boven de laatste kolom niet. Korting in % t.o.v. normale prijs, je kan beter erboven zetten "verschil in prijs" . De korting is alleen voor de normale ABO prijs en de actie prijs van het ABO na de korting, en die bedraagt voor die abo's ( dus niet voor de sim only's ) 25% en dat is dan wel een korting. Maar dat laatste kolom geeft niet de korting aan in procenten maar het voordeel wat je hebt in procenten t.o.v. de zogenaamde normale prijs.
Je hebt namelijk geen korting, je hebt alleen een voordeel en die drukt jij uit in procenten en zet erboven korting. In mijn ogen als je de tekst erboven veranderd van 'korting' in 'voordeel' dan klopt het wel. Ik kan het natuurlijk ook mis hebben. ;-). :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 23:46 . Reden: Aanvulling op de tekst. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Laatst online: 02-09 23:59
Terwijl ik voor mijzelf alle Vodafone abonnementen aan het doorrekenen was, dacht ik dat ik dit net zo goed meteen voor alle abo's + de F&F acties.

mmm kortingpercentage sim-only klopt volgens mij niet.
Bv Altijd 10GB 2jr
korting = ((verschil van-voor) / van)) * 100
46% = (27.50 - 14.85 = / 27.50) * 100

bij de andere belminuten idem, toestel prijs blijft hetzelfde dus de korting ook.

Voordeel loopt natuurlijk wel op, zie posting van faire4u

[ Voor 3% gewijzigd door RedHead op 09-10-2012 00:36 . Reden: korting versus voordeel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Niemand die het verschil kan vertellen als ik bij Vodafone F&F Sim Only kies voor "zakelijk" tijdens de aanvraag t.o.v. "prive"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Vandaag ook een Sim-Only Vodafone F&F afgesloten. 2 jaar 75 minuten, zeker met het gratis bellen naar Vodafonenummers heb ik daar ruim voldoende aan.

Het is gewoon de beste en goedkoopste manier voor een iPhone. Nu alleen nog wachten tot de iPhone los ergens op voorraad is...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fris0NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-06 22:27

Mooi overzicht! Dit is allemaal over een periode van 2 jaar, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:51:
[...]

KPN klanten en nieuwe klanten krijgen nu exact dezelfde prijzen ;) Dit is nu vanwege het Toestel Lease. Voorheen kregen KPN klanten een korting afhankelijk van hun Klantwaarde op de telefoon. (Klantwaarde F was bijv 400 euro eraf, Klantwaarde A was 60 euro). Nu heb je met Toestel Lease altijd een telefoon die je mee krijgt. Ook maandelijks gelden de zelfde acties. De ENIGE voordeel die nu KPN klanten tegenover nieuwe klanten hebben is Spotify. Verlengingen krijgen 6 maanden gratis Spotify, nieuwe klanten 3 maanden.

Dus nee, KPN let nu niet meer op klantwaarde. Alle verlengingen mogen 6 maanden gratis Spotify, alle nieuwe 3 maanden. Voor de rest exact hetzelfde :)

-KPN Medewerker
Nieuw KPN Save e5,00 voordeelbundel € -5,00 € -5,00
En verlengen voordat je formeel mag verlengen is zeker ook standaard? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Laatst online: 02-09 23:59
Executor16 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:19:
Niemand die het verschil kan vertellen als ik bij Vodafone F&F Sim Only kies voor "zakelijk" tijdens de aanvraag t.o.v. "prive"?
prijzen zijn ex. btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:49:
[...]

Nieuw KPN Save e5,00 voordeelbundel € -5,00 € -5,00
En verlengen voordat je formeel mag verlengen is zeker ook standaard? ;)
Dat zeg ik, jij hebt een leuke deal gekregen. Maar lang niet iedereen krijgt dat zomaar even ;) Ook al bellen ze duizend minuten per maand. KPN Save wordt normaal nooit aangeboden, tenzij een klant er zelf specifiek om vraagt of het wil opzeggen. Dan nog mag het niet zomaar aangevraagd worden ;)

Dit is meer een gevalletje geluk (of goed geregeld, hoe je het wilt zien) dan dat KPN zijn vaste klanten een betere actie aanbied dan nieuwe klanten. Want dat is dus niet meer zo met Toestel Lease.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Je kiest van te voren welk abonnement je neemt voor welke prijs. Pas daarna in het registratieformulier kies je "prive" of "zakelijk". Lijkt me sterk dat je gekozen prijs dan ineens exclusief BTW is en als je "prive" kiest de prijs inclusief BTW is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 21:00
Executor16 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:19:
2 minuutjes googlen ;)

http://www.koopiphone5.nl/zakelijk/

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Als je via de Vodafone website een zakelijk abonnement afsluit (met of zonder iPhone), dan heb je inderdaad andere voorwaarden en andere prijzen enzo. Dat snap ik nog wel. Google is onderdeel van mijn werk :D

Maar in mijn geval als je een Friends and Family Sim Only abonnement kiest, dan kies je eerst een abonnement en maandbedrag met korting en pas daarna krijg je bij de aanvraag de keuze of je dit zakelijk wilt doen?

Dan neem ik maar gewoon aan dat alles exact hetzelfde blijft (inclusief de prijs) maar dat gewoon de factuur anders opgemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

M@cer schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:54:
Vandaag ook een Sim-Only Vodafone F&F afgesloten. 2 jaar 75 minuten, zeker met het gratis bellen naar Vodafonenummers heb ik daar ruim voldoende aan.

Het is gewoon de beste en goedkoopste manier voor een iPhone. Nu alleen nog wachten tot de iPhone los ergens op voorraad is...
Was het onderling bellen niet alleen bij de duurdere abbos gratis? Juist niet bij de goedkoopste optie.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 19:46
Ik heb vandaag ook even gebeld met de klantenservice en bij mijn F&F abo de 10GB gekregen, althans dat denk ik.

Want ik kan nu sinds het bellen niet meer inloggen op my vodafone.
Is dit bij iemand anders gebeurd toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Nou ik dacht mooi, dan kan ik misschien even op een legale manier aan een code komen.
Maar ik krijg een foutmelding had je wel de goede link gebruikt?
Igor92 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:29:
Sorry, ik weet dat ik het niet over F&F mag hebben maar er is een ander topic over in het shopping forum.
Voor de mensen die een F&F code willen;
[Vodafone] Friends & Tweakers Family

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:52
ErikRo schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:58:
Nou ik dacht mooi, dan kan ik misschien even op een legale manier aan een code komen.
Maar ik krijg een foutmelding had je wel de goede link gebruikt?

[...]
De link klopt, alleen is het topic verwijderd. Er werd misbruik gemaakt van de actie op een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

rdgut schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:38:
Ik heb vandaag ook even gebeld met de klantenservice en bij mijn F&F abo de 10GB gekregen, althans dat denk ik.

Want ik kan nu sinds het bellen niet meer inloggen op my vodafone.
Is dit bij iemand anders gebeurd toevallig?
Ik heb vanavond nog gebeld (net voordat de KS dichtging :P ) en ook bij mij is de 10GB geactiveerd. Er staat nu ook zo`n '2'tje bij mijn abonnement, zoals ze op het Vodafoen forum vermelden.

Ik kan nog wel op mijn My Vodafone inloggen. Had geen F&F abbo, maar een regulier iPhone Vaak abonnement.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
Michael Knight schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 00:16:
[...]

Ik heb vanavond nog gebeld (net voordat de KS dichtging :P ) en ook bij mij is de 10GB geactiveerd. Er staat nu ook zo`n '2'tje bij mijn abonnement, zoals ze op het Vodafoen forum vermelden.

Ik kan nog wel op mijn My Vodafone inloggen. Had geen F&F abbo, maar een regulier iPhone Vaak abonnement.
Dat is dus juist het probleem, ik kan nu dus niet zien of het wel of niet is overgegaan.
Mwa, ik wacht wel even een tijdje, anders maar weer bellen. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:34
Netjes; betaalde bedrag van iPhone5 is weer terug van Vodafone, na retournering vanwege beschadiging. Gister verteld dat dat vier weken kon duren; dag later al op m'n rekening. Toch netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsbeheer
  • Laatst online: 01-07-2024
virofi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:59:
Netjes; betaalde bedrag van iPhone5 is weer terug van Vodafone, na retournering vanwege beschadiging. Gister verteld dat dat vier weken kon duren; dag later al op m'n rekening. Toch netjes!
Ik heb net de afspraak voor levering gemaakt voor vrijdag. Kun je me vertellen welke maandbedragen er op je contract stonden a.u.b.? Staat er 24 mnd met de F&F actieprijs, of anders? Niet dat ik zometeen een contract teken zonder dat er actietarieven aan zijn gekoppeld. (omdat ook alleen de normale tarieven op het contract staan) Heb uiteraard wel de orderbevestiging met het van toepassing zijnde actiebedrag ontvangen per mail.

Ben van plan ook in bijzijn van koerier meteen (voor tekenen) de telefoon na te kijken op beschadigingen, bij een beschadigde lijkt me direct retour afzender en ook niet tekenen het verstandigst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
wjsbeheer schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:08:
[...]

Ik heb net de afspraak voor levering gemaakt voor vrijdag. Kun je me vertellen welke maandbedragen er op je contract stonden a.u.b.? Staat er 24 mnd met de F&F actieprijs, of anders? Niet dat ik zometeen een contract teken zonder dat er actietarieven aan zijn gekoppeld. (omdat ook alleen de normale tarieven op het contract staan) Heb uiteraard wel de orderbevestiging met het van toepassing zijnde actiebedrag ontvangen per mail.

Ben van plan ook in bijzijn van koerier meteen (voor tekenen) de telefoon na te kijken op beschadigingen, bij een beschadigde lijkt me direct retour afzender en ook niet tekenen het verstandigst?
Normale maandbedrag + actietarief stonden beiden op het contract vermeld. Bij actietarief stond iets als "Indien van toepassing". Ben benieuwd of je voor tekenen de doos mag openen. Verwacht ik niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Gister dus eindelijk verlenging aangevraagd via Friends and Family. Gekozen voor het 1 jarige contract met 225 belminuten, 10GB data en onbeperkt SMS voor 19,98 per maand.

Nog geen 24 uur later zie ik al dingen veranderd in Mijn Vodafone Online, terwijl ik nog niks getekend heb of enige bevestiging heb ontvangen.

Er staat nu dit als ik inlog: "SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 37 euro". Echter zie ik maar 1 GB data staan. Mijn resterende beltegoed wordt nu ook in minuten weergegeven (voorheen was dit gewoon in € xx Euro). Voor de rest is er niks veranderd. Ook niet de vervaldatum van mijn huidige "oude" contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

Waarom gaan de laatste discussies steeds over F&F sim only abonnementen? Dit is toch het Iphone abonnementen topic :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:57
greatgonzo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:47:
Waarom gaan de laatste discussies steeds over F&F sim only abonnementen? Dit is toch het Iphone abonnementen topic :?
Ja, dus? Niks mis mee toch? De tegenstelling zit namelijk in jou vraagstelling. Men heeft het over de F&F Abonnementen , en het topic gaat over Providers & Abonnementen.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Executor16 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:52:
Er staat nu dit als ik inlog: "SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 37 euro". Echter zie ik maar 1 GB data staan.
Zolang het maar in de voorwaarden staat die je per mailt krijgt, is dit bij jou ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Jeroenvde89 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:25:
[...]

Ja, dus? Niks mis mee toch? De tegenstelling zit namelijk in jou vraagstelling. Men heeft het over de F&F Abonnementen , en het topic gaat over Providers & Abonnementen.
We gaan een beetje off-topic, maar goed:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11 is de titel. Ik verwacht hier dus aanbiedingen, nieuws e.d. over abonnementen in combinatie met een Iphone.

Voor overige abonnementen kun je denk ik heel goed terecht in het forum Telecomproviders, waar bijna elke provider zijn eigen topic heeft.

F&F heeft zelfs een eigen topic: topic 1519223

Ik zie dus niet veel toegevoegde waarde in allerlei mededelingen over welk sim-only abbo men heeft genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

greatgonzo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:20:
[...]

We gaan een beetje off-topic, maar goed:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11 is de titel. Ik verwacht hier dus aanbiedingen, nieuws e.d. over abonnementen in combinatie met een Iphone.

Voor overige abonnementen kun je denk ik heel goed terecht in het forum Telecomproviders, waar bijna elke provider zijn eigen topic heeft.

F&F heeft zelfs een eigen topic: topic 1519223

Ik zie dus niet veel toegevoegde waarde in allerlei mededelingen over welk sim-only abbo men heeft genomen.
F&F topic is verwijderd hoor...

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Even stomme vraag: ik heb bij Vodafone een abo afgesloten met nummer-overplaatsing. Oude nummer loopt bij t-mobile. Wie moet nu contact opnemen met t-mobile voor het stopzetten van het huidige contract? Doet vodafone dat of moet ik dat zelf doen?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerryN
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:50
Vodafone regelt dat voor jou. Je hoeft dus zelf geen contact meer op te nemen met T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

je kunt hier http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/loginnumberporting/?
wel de status controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:27:
[...]

Zolang het maar in de voorwaarden staat die je per mailt krijgt, is dit bij jou ook het geval?
Ik heb niks gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Dat is vreemd, volgens mij krijgt iedereen een bevestiging per e-mail, of vergis ik me nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:57:
Dat is vreemd, volgens mij krijgt iedereen een bevestiging per e-mail, of vergis ik me nou?
Ga maar eens even bellen dan..

Zijn er wel mensen die op hun Vodafone Online omgeving wel 10 GB zien staan na het afsluiten van Friends and Family?

[ Voor 28% gewijzigd door Executor16 op 10-10-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:27

GaMbiNo

1337

Volgens mij komt de f&f bevestigingsmail bij veel mensen in de spamfolder terecht. heb je daar al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Zojuist mijn nano sim binnen. De verpakking was wel een beetje overdreven zeg...

Weet iemand trouwens of deze gelijk actief is? Ik wil nog een dag of 10 mijn oude micro sim gebruiken, dus wil deze nog niet blokkeren. Misschien stopt de micro ermee als ik de nano ergens in stop?

[ Voor 13% gewijzigd door Executor16 op 25-12-2013 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Itt mijn eerdere berichten werkte mijn FF code nog. Ik heb dus een VF sim only besteld (125min, 10GB, 1 jaar). Vrijwel direct heb ik een bevestigingsmail ontvangen om later een tweede mail te krijgen over mijn nummerportering.

Over die verpakking, eigenlijk te idioot voor woorden om 1 simkaart in een idioot grote doos te laten versturen. Vanuit logistiek oogpunt als vanuit milieubelasting.

Overigens ga ik dus niet voor de iPhone 5 maar een 4s die ik los bestel

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn wel meer bedrijven die het niet helemaal snappen. Ooit bij Panasonic wat spare parts besteld ter grote van bonuskaart en ik kreeg er precies zo'n zelfde doos omheen.

Misschien komt het door het 'ontbreken' van het toestel? Dat zou de verpakkingsgrootte een stuk logischer maken.

Wat betreft mijn iPhone 5: Los gekocht en een Hollands Nieuwe abonnement erbij (600 minuten + Extra internet). Een stuk goedkoper dan een retail-abo bij normaal gebruik, een hééél stuk goedkoper als meer bel dan mijn bundel. En dat laatste komt regelmatig voor daar ik de telefoon ook zakelijk gebruik.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:30
Dat op de hoogte houden van je bestelling is wel diep triest, om de zoveel dagen krijg je een sms met de melding dat ze je op de hoogte houden :') Maar daar schiet je niet echt mee op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
weet er nog iemand een goede aanbieding voor de Iphone 4 of 4s ?

beste dat ik kan vinden is:

Iphone 4s 16gb voor 841 euro
Iphone 4 8gb voor 720 euro
beide met 300min en 500mb internet

https://www.studentmobiel...on_id=964#bestelformulier

http://shop.telfort.nl/te...e-iPhone-4-8GB-black.html

[ Voor 75% gewijzigd door fespen op 11-10-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Hoe lang duurde het bij jullie, voordat jullie een sms kregen met goedkeuring van nummerbehoud? Dus tussen besteldatum en goedkeuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
kneusteun schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:41:
Dat op de hoogte houden van je bestelling is wel diep triest, om de zoveel dagen krijg je een sms met de melding dat ze je op de hoogte houden :') Maar daar schiet je niet echt mee op...
Geen nieuws is ook nieuws. Om heel eerlijk te zijn zie ik daar de triestheid niet van in.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
spone schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:44:
[...]

Geen nieuws is ook nieuws. Om heel eerlijk te zijn zie ik daar de triestheid niet van in.
Als ze zeggen dat ze je op de hoogte houden van je bestelling, en vervolgens 3 exact dezelfde berichten sturen met de melding dat ze je op de hoogte houden. Dan is dat wel een beetje nutteloos toch?
Zou het logischer vinden als je bericht krijgt waneer er wat nieuws te melden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:13
De beste plek om op het moment een iPhone 5 te bestellen i.c.m. abonnement is dus F&F? Als ik ca 250/300 belminuten wil en 500MB data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 10:25
Ja behalve dat je op het moment bij Vodafone niet met F&F kan bestellen omdat ze geen voorraad op de iPhone 5 hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Wat mij opvalt bij mijn Vodafone Friends and Family Sim Only verlenging:

Mijn "oude" sim only abonnement zou in juli 2013 vervallen. Nu heb ik dus een paar dagen geleden met 1 jaar verlengd. Kijk ik op Vodafone Online, zie ik ineens dat mijn "nieuwe" contract in oktober 2013 eindigt. Ze verlengen dus niet als het ware, maar sluiten gewoon een nieuw abonnement af vanaf de datum dat je zogenaamd "verlengd". In principe zijn er dus zo'n 9 maanden verdwenen waar ik eerst nog aan vast zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_T
  • Laatst online: 06-09 14:03
kneusteun schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:14:
[...]

Als ze zeggen dat ze je op de hoogte houden van je bestelling, en vervolgens 3 exact dezelfde berichten sturen met de melding dat ze je op de hoogte houden. Dan is dat wel een beetje nutteloos toch?
Zou het logischer vinden als je bericht krijgt waneer er wat nieuws te melden is.
Maar dan klaagt iedereen weer dat ze niets horen en gaan ze zelf contact zoeken met VF. Ik vind het wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:41
Executor16 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:34:

Mijn "oude" sim only abonnement zou in juli 2013 vervallen. Nu heb ik dus een paar dagen geleden met 1 jaar verlengd. Kijk ik op Vodafone Online, zie ik ineens dat mijn "nieuwe" contract in oktober 2013 eindigt. Ze verlengen dus niet als het ware, maar sluiten gewoon een nieuw abonnement af vanaf de datum dat je zogenaamd "verlengd". In principe zijn er dus zo'n 9 maanden verdwenen waar ik eerst nog aan vast zat.
Hoe kan jij je abonnement verlengen als die pas in Juli 2013 afloopt? Je mag maar 4 maanden van te voren verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
kx22 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:19:
[...]

Hoe kan jij je abonnement verlengen als die pas in Juli 2013 afloopt? Je mag maar 4 maanden van te voren verlengen.
Ja dit vraag ik mij ook af, anders kan ik nu ook al verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Talezz schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:58:
[...]

Ja dit vraag ik mij ook af, anders kan ik nu ook al verlengen.
Misschien is het zo omdat ik een 2 jarig abonnement had? en dus al over de helft heen was? Ik weet het ook niet, vandaar mijn reactie :D Had in juli 2011 een 2 jarig contract Sim Only afgesloten. En die verliep dus echt in juli 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Executor16 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:25:
[...]

Misschien is het zo omdat ik een 2 jarig abonnement had? en dus al over de helft heen was? Ik weet het ook niet, vandaar mijn reactie :D Had in juli 2011 een 2 jarig contract Sim Only afgesloten. En die verliep dus echt in juli 2013.
Misschien geldt voor sim-only's een langere "renewal" periode dan die vier maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

virofi schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:28:
[...]

Misschien geldt voor sim-only's een langere "renewal" periode dan die vier maanden?
Heb je hier een bron voor?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

EWK schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:15:
[...]

Heb je hier een bron voor?
Lezen, hij zegt miss en zet aan het einde van zijn eigen zin een ? kortom, hij weet het ook niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Niek_1981 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:16:
[...]

Lezen, hij zegt miss en zet aan het einde van zijn eigen zin een ? kortom, hij weet het ook niet zeker.
Precies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
Om een update te geven.

Net met de klantenservice gebeld, mijn abo was veranderd naar de nieuwe SO Bel+SMS+Web-2 maar zonder korting van de F&F actie.
Dus even verteld dat dit mij wel was toegezegd en dus heb ik die korting nu weer gekregen.

Alleen werkt my vodafone nog niet maar dit zou vandaag nog in orde moeten komen.

Dus het kan wel, je moet er alleen een beetje moeite voor doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Toevallig al bekend of en wanneer Vodafone HD Voice gaat ondersteunen?
En 4G zou al helemaal mooi zijn. Stelletje ouderwetsen dat het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij mag je bij een sim only abo na 3 maanden je abo al verlengen mits het nieuwe abo een is met nieuw gsm. Bij Telfort is dit in iedergeval wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aesch
  • Laatst online: 14-09 17:06
Executor16 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:34:

Dat heb ik ook wel eens gehad met T-mobile, kreeg ik mooi een maand later een afkoopregeling van die 9 maanden in de post..oftewel 9 maanden betalen waar je niets meer mee kan. Heeft bijna het hele contract geduurd voordat dat gefikst was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik word echt knettergek van heel het iPhone 5 abo gezoek. Mag vanaf vandaag pas verlengen dus heb alle acties voorbij zien gaan terwijl ik dus niet mocht verlengen. Nu mag het eindelijk en is ie bij vodafone op. Dit wist ik vorige week natuurlijk al. Heb geen F & F code en verwacht ook niet meer dat ik eraan kan komen. Zal dus voor 47,50 altijd moeten gaan met 10 gb en 289 euro los voor telefoon. Nu kan ik mijn inziens 5 dingen doen:

1). ik wacht tot vodafone weer nieuwe voorraad heeften verleng online. Dan duurt het nu nog zeker 4-6 weken.
2). ik bestel via Phone House online met bovenstaande abo. Dan ben ik alsnog afhankelijk van voorraad vodafone maar dan hoef ik iig zelf niet meer de acties in de gaten te houden.
3). ik houd alle winkels in de gaten en laat me op lijsten zetten en ga daar verlengen wanneer ze er één op voorraad hebben.
4). ik bestel een sim only via apple online.
5). ik wacht af tot er betere acties komen en gok het erop.

What to do!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123coen123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 19:19
Of overstappen naar een andere provider. Nieuwe klanten krijgen bijna altijd voorrang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

opa_paul schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:53:
Ik word echt knettergek van heel het iPhone 5 abo gezoek. Mag vanaf vandaag pas verlengen dus heb alle acties voorbij zien gaan terwijl ik dus niet mocht verlengen. Nu mag het eindelijk en is ie bij vodafone op. Dit wist ik vorige week natuurlijk al. Heb geen F & F code en verwacht ook niet meer dat ik eraan kan komen. Zal dus voor 47,50 altijd moeten gaan met 10 gb en 289 euro los voor telefoon. Nu kan ik mijn inziens 5 dingen doen:

1). ik wacht tot vodafone weer nieuwe voorraad heeften verleng online. Dan duurt het nu nog zeker 4-6 weken.
2). ik bestel via Phone House online met bovenstaande abo. Dan ben ik alsnog afhankelijk van voorraad vodafone maar dan hoef ik iig zelf niet meer de acties in de gaten te houden.
3). ik houd alle winkels in de gaten en laat me op lijsten zetten en ga daar verlengen wanneer ze er één op voorraad hebben.
4). ik bestel een sim only via apple online.
5). ik wacht af tot er betere acties komen en gok het erop.

What to do!
Zo'n F&F code is nog wel aan te komen, je moet alleen dan wel lang wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of het bij een F&F Sim Only mogelijk is om meerdere formaten simkaarten van hetzelfde nummer naast elkaar te gebruiken?
Ik ben van plan om een iPhone 5 te kopen, maar wil af en toe ook nog mijn oude Nokia gebruiken tijdens het zeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:12:
Weet iemand toevallig of het bij een F&F Sim Only mogelijk is om meerdere formaten simkaarten van hetzelfde nummer naast elkaar te gebruiken?
Ik ben van plan om een iPhone 5 te kopen, maar wil af en toe ook nog mijn oude Nokia gebruiken tijdens het zeilen.
Duosimkaart is vooralsnog niet beschikbaar bij Vodafone, zijn ze wel mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:34
Heb mn bestelling op 2 oktober gedaan.
Ik had nog niks meer gehoord dus vrijdag eens gebeld.
Had ik mn verkeerde simkaartnummer doorgegeven.
De goede doorgegeven en vandaag telefoontje dat ik morgen mijn Iphone 5 krijg :)

was met een overstap van t-mobile btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Had via Coolblue 10GB op mijn contract staan, wat een welkome verrassing was natuurlijk, want toen ik het iPhone abonnement nam (105 euro, 42.50 per maand en 12maanden 25% korting) was dit 1GB.

Keek vanmorgen echter in 'my Vodafone' en zag dat ik maar 1GB toegewezen had gekregen en maar liefst 500MB had verbruikt.

Net even gebeld met de Vodafone klantenservice, en gelukkig is alles nu rechtgezet. De 500MB kwam door het feit dat ik pas de helft van de maand ben aangesloten en dus de helft van het aantal MB's krijg (vreemd, want je betaalt wel de volle rekening volgens mij ;))

Daarnaast waren ze 'vergeten' de 10GB erin te zetten. Dat is nu dus ook rechtgezet, dus ben daar best blij mee :).

Al om al erg snelle service van Vodafone en een duidelijke uitleg.

[ Voor 8% gewijzigd door Dannydekr op 16-10-2012 08:40 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
beebie121 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:18:
Heb mn bestelling op 2 oktober gedaan.
Ik had nog niks meer gehoord dus vrijdag eens gebeld.
Had ik mn verkeerde simkaartnummer doorgegeven.
De goede doorgegeven en vandaag telefoontje dat ik morgen mijn Iphone 5 krijg :)

was met een overstap van t-mobile btw
Heb dezelfde datum besteld dus hoop ik dat ik ook snel mag ontvangen.
Wel eerst 2 smsjes gehad dat ik op de hoogte werdt gehouden, maar nu al tijden niks meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
Net wat opmerkelijks gezien.

Heb afgelopen zaterdag een sim only abbo ontvangen van de koerier (vodafone). Die had ik 3 oktober aangevraagd via F&F. Ik koos voor de bel+sms+web altijd abbo van 350 minuten. Nu blijkt dat die abbo is verhoogd naar 500 minuten. Omdat mijn overstap datum van mijn oude provider naar vodafone pas 6 november is vraag ik me af of ik nu 500 min mag bellen of 350?

In mijn orderbevestiging staat 350, in mijn contract staat niks, alleen dat ik een bel sms web altijd abbo van €47 euro heb ondertekend.

Ik kan de boel nog annuleren en opnieuw bestellen denk ik, iemand die die wat meer over weet?

Vodafone krijg ik niet te pakken (wel al mail gestuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Bel+SMS+Web Altijd € 47 Sim Only geeft je recht op 500minutrn, onbeperkt SMS en 10GB internet en onbeperkt bellen naar Vodafone klanten.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
sjolmers schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:34:
Bel+SMS+Web Altijd € 47 Sim Only geeft je recht op 500minutrn, onbeperkt SMS en 10GB internet en onbeperkt bellen naar Vodafone klanten.
Klopt, maar toen ik 'm afsloot was dat nog 350 minuten. Vandaar mijn vraag of ik nu 350 of 500 min heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ik zou even contact opnemen met de klantenservice of inloggen op MyVodafone. :)

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
sjolmers schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:41:
Ik zou even contact opnemen met de klantenservice of inloggen op MyVodafone. :)
Die heb ik een uurtje geleden gebeld, na 20 minuten in de wacht kreeg ik te horen dat ik naar een ander nummer moest bellen. Maar het blijkt dat dat nummer dat ik van haar kreeg helema niet werkt.

Daarna dus een mail gestuurd en even op tweakers gevraagd.

My Vodafone doet het nog niet, ik denk omdat mijn overstap datum pas volgende maand is, en ik dus nog niks aan het kaartje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Niek_1981 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:16:
[...]

Dat las ik wel.
Maar loze bewering dus.
Zo kun je alles wel beweren.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
EWK schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:21:
[...]

Dat las ik wel.
Maar loze bewering dus.
Zo kun je alles wel beweren.
Het was geen bewering, vandaar de "misschien". Toch wederom "lezen" ;) Het was een idee/suggestie/mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:07:
[...]

Dat zeg ik, jij hebt een leuke deal gekregen. Maar lang niet iedereen krijgt dat zomaar even ;) Ook al bellen ze duizend minuten per maand. KPN Save wordt normaal nooit aangeboden, tenzij een klant er zelf specifiek om vraagt of het wil opzeggen. Dan nog mag het niet zomaar aangevraagd worden ;)

Dit is meer een gevalletje geluk (of goed geregeld, hoe je het wilt zien) dan dat KPN zijn vaste klanten een betere actie aanbied dan nieuwe klanten. Want dat is dus niet meer zo met Toestel Lease.
Oh oke.
Niet heel klantvriendelijk imo, ze zijn wel de duurste telecom provider.
Ik dacht in je vorige post te lezen dat het niet waar kon zijn of zoiets, precies tegenstrijdig met wat je nu zegt maar ik begrijp wat je bedoelde nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:49
iemand een idee wanneer ze weer beschikbaar zijn via F&F?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Denk dan maar dat ik voor de iPhone 5 ga met VF sim only 30 (16.20 euro/maand + 10gb + 125 min) Mijn abbo houdt 14 februari 2013 op...
Als ik nu via F&F verleng, wanneer gaat die dan in? En blijft de korting en de 10gb actie nou wel of niet doorgaan na de 24 maanden? Ik lees verschillende verhalen! Weet iemand wat de actuele levertijd is bij de Apple store vd 16gb i5? Er staat 3-4 weken, maar dat wordt nergens bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Smeldor schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:04:
iemand een idee wanneer ze weer beschikbaar zijn via F&F?
Gisteren zei de dame van VF dat ze over 3-4 weken weer nieuwe leveringen krijgen, maar dat ze dan eerst nog de mensen die al besteld hebben moeten afleveren wat dus wil zeggen dat het eerder 5-6 weken wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:49
opa_paul schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:32:
[...]

Gisteren zei de dame van VF dat ze over 3-4 weken weer nieuwe leveringen krijgen, maar dat ze dan eerst nog de mensen die al besteld hebben moeten afleveren wat dus wil zeggen dat het eerder 5-6 weken wordt!
Dus je kan pas over 4 a 5 weken bestellen? Dat is jammer, ben wel toe aan een nieuwe gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Iphone 5 zwart 32 GB op voorraad voor vodafone abonnementen!!!

http://www.pdashop.nl/pro...tor_template=ServicePlans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
opa_paul schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:30:
Denk dan maar dat ik voor de iPhone 5 ga met VF sim only 30 (16.20 euro/maand + 10gb + 125 min) Mijn abbo houdt 14 februari 2013 op...
Als ik nu via F&F verleng, wanneer gaat die dan in? En blijft de korting en de 10gb actie nou wel of niet doorgaan na de 24 maanden? Ik lees verschillende verhalen! Weet iemand wat de actuele levertijd is bij de Apple store vd 16gb i5? Er staat 3-4 weken, maar dat wordt nergens bevestigd.
10GB blijft tot 2031 volgens de blox informatie.
Maar uiteraard verdwijnt je f&f korting wel na 24 maanden.

Dus dan moet je bij het einde van je contract gaan kijken wat de prijzen zijn of het logisch is om stilzwijgend te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
rdgut schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:16:
[...]

10GB blijft tot 2031 volgens de blox informatie.
Maar uiteraard verdwijnt je f&f korting wel na 24 maanden.

Dus dan moet je bij het einde van je contract gaan kijken wat de prijzen zijn of het logisch is om stilzwijgend te verlengen.
De F&F korting loopt ook gewoon door na je contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
virofi schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:19:
[...]

De F&F korting loopt ook gewoon door na je contract.
Zeker weten? Waar baseer je dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
Vodafone KS heeft mij over de telefoon verteld dat de F&F korting vervalt na mijn 2 jaar contract.
Nu kan ik dit dus ook helaas pas over 2 jaar testen dus ik heb geen verdere argumenten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
KappuhH schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:36:
[...]
Zeker weten? Waar baseer je dat op?
Dat werd in het F&F meerdere malen bevestigd, ik geloof via KS, MyVodafone of Alwaysleft die de codes uitdeelde. Volgens mij liep de F&F korting behoorlijk lang door.
rdgut schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:38:
Vodafone KS heeft mij over de telefoon verteld dat de F&F korting vervalt na mijn 2 jaar contract.
Nu kan ik dit dus ook helaas pas over 2 jaar testen dus ik heb geen verdere argumenten ;)
Oh, dan spreek ik wellicht te vroeg. Misschien kan Alwaysleft er nog wat over zeggen. Ik weet zeker het te hebben gelezen, maar kan de betreffende berichten zo snel niet vinden.

[ Voor 42% gewijzigd door virofi op 17-10-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
virofi schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:38:
[...]

Dat werd in het F&F meerdere malen bevestigd, ik geloof via KS, MyVodafone of Alwaysleft die de codes uitdeelde. Volgens mij liep de F&F korting behoorlijk lang door.

[...]

Oh, dan spreek ik wellicht te vroeg. Misschien kan Alwaysleft er nog wat over zeggen. Ik weet zeker het te hebben gelezen, maar kan de betreffende berichten zo snel niet vinden.
De friends and family korting loopt als je zou willen inderdaad tot aan 2027!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
noteboeki schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 07:48:
Ik kies de laatste jaren eigenlijk alleen nog maar voor max. 1 jaar abo’s ivm met keuzevrijheid.
Tot nog toe heeft dat me steeds weer leuke nieuwe aanbiedingen opgelevert.

Nu F&F Vaak 200 1 jaar €41,25

origineel prijs iPhone €670--> bij abo. €439 = €231 (voordeel)
Abo 12*41,25=€495 - €231 = €264/12=€22,- p.m.

Onder de streep betaal je dus 22,- per maand dit is volgens mij ongeveer gelijk aan de meeste Sim Only’s
bij fatsoenlijke providers + nog de voordelen van dit Abo.
Euh? Als ik naar de site ga van F&F kom ik echt op andere bedragen uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okzbow
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:10
Berekening slaat ook nergens op, dit is zuiverder:

Abo 12*41,25=€495 + €439 = €934/12=€78,- p.m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kpn klanten bellen gratis naar andere kpn klanten(zal bij andere providers hetzelfde zijn)
..Moeten er wel kpn klanten overblijven!! Iedereen maar overstappen, als iets werkt hoor je mij niet zo snel klagen.
Weet iemand of het gratis naar andere KPN nummers bellen als KPN mobiel klant, ook geld voor vaste aansluitingen van KPN(huisnummers/naar een vaste lijn bellen vanaf je mobiel)?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
okzbow schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:35:
Berekening slaat ook nergens op, dit is zuiverder:

Abo 12*41,25=€495 + €439 = €934/12=€78,- p.m.
Het was ook niet mn bedoeling om de totaal kosten p.m te laten zien.

Ik zal het iets anders neerzetten, wellicht dat je het dan beter snapt ;)

Sim only Prijs iPhone € 670
12 * € 19,98 € 239,76
=€ 909,76 /12 =€ 75,81 per maand

Abo Prijs iPhone € 439
12 * € 41,25 € 495,00
=€ 934,00 /12 = € 77,83 per maand

Linksom of rechtsom, het was om aan te geven dat onder de streep het verschil tussen een abo (met korting op je iPhone) en een sim only (volle mep iPhone) niet zo heel erg goot is.

iPhone €670--> bij abo. €439 = €231/12 = €19,25 (Voordeel per maand)
abo prijs €41,25 - €19,25 = =€22,- p.m (tov. sim only €19,98)

zo duidelijker? :+
BTBoy schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:40:
[...]
Euh? Als ik naar de site ga van F&F kom ik echt op andere bedragen uit..
Geen idee wat de prijzen nu zijn, ik kan het niet meer zien omdat de optie iPhone 5 niet meer beschikbaar is.
Ging in iedergeval over een 16GB versie icm een 1-jarig verhaal.

edit.
kan het nog wel bekijken, prijzen zijn nog gelijk
1 jaar Altijd: 10 GB, daarna 32 kbps iPhone
iPhone Altijd €42,50 € 52,50 € 31,88 € 489,00
iPhone Altijd €47,50 € 57,50 € 35,63 € 469,00
iPhone Altijd €55 € 65,00 41,25 € 439,00
iPhone Altijd €65 € 75,00 € 48,75 € 389,00
iPhone Altijd €75 € 85,00 € 56,25 € 339,00

1jaar Altijd: 10 GB, daarna 32 kbps
Bel+SMS+Web Altijd € 29,50 Sim Only + nanosim € 39,50 € 15,93
Bel+SMS+Web Altijd € 32 Sim Only + nanosim € 42,00 € 17,28
Bel+SMS+Web Altijd € 37 Sim Only + nanosim € 47,00 € 19,98
Bel+SMS+Web Altijd € 47 Sim Only + nanosim € 57,00 € 25,38

[ Voor 38% gewijzigd door noteboeki op 18-10-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Ik heb momenteel een iPhone 4 met een Relax Online 25 abonnement (190 minuten). Ik kan inmiddels verlengen, en omdat ik zakelijk nu een stuk meer bel dan voorheen wil ik graag +/- 300 minuten.

Ik wil wel graag bij T-Mobile blijven, maar ik hoef het toestel niet perse bij hunzelf te bestellen (kan ook bij een reseller). Nu heb ik mijn oog laten vallen op een Smart Plus 300 mét een iPhone 5. De afgelopen twee jaar heb ik ongeveer 300Mb aan data per maand verbruikt. Bij Smart Plus krijg je 500, bij een iSmart veel meer. Iets wat ik niet ga gebruiken..

Echter, ik kan alleen bij een iSmart een iPhone 5 selecteren. Ook telefonisch konden ze niets voor me betekenen. Iemand een idee hoe ik toch een SmartPlus 300 met een iPhone 5 kan bestellen? Heeft het zin om zelf langs de T-Mobile shop te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:32
SyS_ErroR schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:46: Heeft het zin om zelf langs de T-Mobile shop te gaan?
Via T-mobile verkopen ze het enkel in combinatie met een iSmart abbo. Via andere partijen, zoals Belcompany, Phonehouse of Media Markt zou het wellicht wel kunnen. Er zijn websites die een iPhone 5 ook leveren icm Smart Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Hoe komt het dat Vodaphone als enige aanbieder 10gb aanbied en gratis sms'en en de rest niet verder komt dan 1gb a 1.5gb en vaak niet goedkoper ook. Waarom volgt de rest niet met iest soortgelijks, met verhogingen zijn ze anders wel snel.

En zou het nog de moeite zijn een paar maanden te wachten zou het nog veel goedkoper kunnen worden?

[ Voor 19% gewijzigd door ErikRo op 19-10-2012 16:25 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Ik zit weer even naar die aanbieding van 2call.nl te kijken maar deze lijkt toch te mooi om waar te zijn?
Heb deze al eerder in dit topic voorbij zien komen maar zag er nog geen duidelijk antwoord op..

http://www.2call.nl/tele2...aar/A9051T11536D24O10257/

300min/sms en 1,5 gb met 14.4mbps voor 38euro? en 160euro voor de iphone zelf.
Mis ik hier nog iets in? Oftewel waar zit het addertje??

Nadeel is wel de levertijd van 3 tot 6 weken maar goed ik kan wel even wachten met mijn SGS2.

Mijn i-150 loopt op 19-12-2012 af bij t-mobile, kan ik dan nu al nummerbehoud aanvragen? Krijg ik dan de iPhone al geleverd voordat het abo ingaat? In dat geval bestel ik em alvast en knip ik mijn huidige sim wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Valt er nog een lagere prijs binnenkort te verwachten van een losse 4S?

Mijn vriendin wil er een aanschaffen, De goedkoopste combi is een los toestel met sim only(ze heeft ten minste 300 belminuten nodig).

Op dit moment staat hij voor 547 in de PW, en VF,telfort of Simyo rekenen rond de €17 euro voor een sim only. Vind ik nog best veel geld. ALs hij pak hem beet €100 goedkoper is, wordt het interessant voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

greatgonzo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:52:
Valt er nog een lagere prijs binnenkort te verwachten van een losse 4S?

Mijn vriendin wil er een aanschaffen, De goedkoopste combi is een los toestel met sim only(ze heeft ten minste 300 belminuten nodig).

Op dit moment staat hij voor 547 in de PW, en VF,telfort of Simyo rekenen rond de €17 euro voor een sim only. Vind ik nog best veel geld. ALs hij pak hem beet €100 goedkoper is, wordt het interessant voor ons.
Nee, naar verwachtig gaat de prijs pas naar beneden als weer een andere iPone komt.

Hoi!

Pagina: 1 ... 60 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.