Volgens mij komt het dan goed, aangezien ze dat verhaal van "na 1 oktober andere korting" aan iedereen hebben opgehangen...
Dit wil ik ook wel graag weten! Heb CB ook al een paar keer gebeld maar elke keer weer een ander verhaal ('nummerportering duurt lang, ligt wel een toestel klaar...', 'u moet nog even geduld hebben tot de volgende lichting iPhones...'). De belofte dat ze me terug zouden bellen hebben ze nog niet waargemaakt maar dat kan ik ze ook niet helemaal kwalijk nemen. Het is volgens mij een grote chaos.GaMbiNo schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:28:
Weet iemand of de mensen die voor 1 oktober bij CB besteld hebben maar nog niks geleverd hebben gekregen (abonnement is dus ook nog niet ingegaan) straks een abonnement krijgen tegen de de pré 1 oktober condities of tegen de post 1 oktober condities?
De voorwaarden van voor 1 oktober zijn financieel iets gunstiger maar ik heb toch liever de 10GB.
Heb CB al geprobeerd te bellen maar die bellen niet meer terug...
Overigens zag ik vanochtend dat de toestelprijs voor een 32 GB naar 409 euro is gegaan bij een iPhone Altijd 42,50 abo! Ik heb 'm nog voor 215 euro kunnen bestellen, reken maar dat ik mijn order niet ga annuleren!
Heb eindelijk de f&f actie besteld:
iPhone 32gb wit met abbo iPhone vaak €60 voor 45 p.m. en toestel voor € 229
AlwaysLeft, nogmaals dank voor de code!
iPhone 32gb wit met abbo iPhone vaak €60 voor 45 p.m. en toestel voor € 229
AlwaysLeft, nogmaals dank voor de code!
Zie dat er weer bij Coolblue abbonementen gepre-ordert kunnen worden. Let even op wanneer je dit doet, kies voor een bundel en de telefoon wordt zo enkele tientjes goedkoper en je hebt er een hoesje bij!
Ik ga hem zelf denk bestellen bij FF, met Vodafone Altijd €55,- en €189 bij betalen voor het toestel.
Ik ga hem zelf denk bestellen bij FF, met Vodafone Altijd €55,- en €189 bij betalen voor het toestel.
CoolBlue gaat weer nieuwe preorders uitleveren zonder dat iemand zoals ik die de 24ste al heeft besteld een toestel heeft? Of begrijp ik het verkeerd?
Ik heb namelijk de 24ste om 12:36 besteld..
Ik heb namelijk de 24ste om 12:36 besteld..
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
*kuch* levertijden mogen in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3. Dank u
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Nu heb ik op 27 september een iPhone 5 F& F deal besteld. Dit betekend dat ik val onder situatie 1.Pixxa schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:38:
Zojuist uit het VF forum geplukt:
Post over Coulancebeleid
Situatie 1:
1. Klanten die een nieuw contract zijn aangegaan bij Vodafone in de periode van 24 september 2012 tot 1 oktober 2012 kunnen, kunnen indien zij dit zelf aangeven, alsnog gebruik maken van de
10 GB actie. Zij dienen de Vodafone KlantenService te bellen via 1201. Consequentie is wel dat deze klanten automatisch ook de lopende voice promotie van oktober krijgen. Dit betreft 12 maanden 25% korting (24 mnd) of 8 maanden 25% korting (12 mnd)
Situatie 2:
2. Klanten die in de periode 1 september 2012 t/m 23 september 2012 zijn aangesloten en gebruik willen maken van de 10 GB actie kunnen hiervoor ook contact opnemen met Vodafone KlantenService 1201. Voor deze klanten geldt een migratie als een reguliere migratie. Zoals gebruikelijk bij reguliere migraties zullen voor deze klanten kortingsacties na de migratie vervallen. Deze klanten kunnen na migratie dus wel gebruik maken van de 10 GB actie maar een eventuele lopende promotie komt te vervallen.
[...]
Als ik dus gebruik wil maken van de coulance regeling geld het volgende:
Huidige situatie:
Abbo 42,50 > 30% korting per maand wat uitkomt op 29,75 per maand.
1G data
Nieuwe situatie:
Abbo 42,50 > 25% korting per maand wat uitkomt op de huidige prijs: 31,88 per maand
Dit betekend dat als ik hier gebruik van wil maken ik (31,88 - 29,75) = 1,65 per maand extra betaal wat in totaal uitkomt op: 40 euro voor twee jaar.
Wat ook opvalt is dat nu bij de abo's staat: Onbeperkt bellen naar Vodafone klanten. Dit kan ik zo 1-2-3 niet terugvinden in mijn 'oude' contract, wat betekend dat ik het er nu niet in heb zitten.
Voor 1,65 per maand EXTRA zou ik dan gratis kunnen bellen naar mensen met vodafone (Dit betreft iedereen in mijn familie en krijg ik 9 Gb data per maand bij
EDIT: Er ontbreekt alleen wat informatie bij Vodafone wat betreft de BTW verhoging. Voor de prijs van Voor 1 oktober als die van erna is de prijs gewoon de normale prijs minus de korting. Neemt Vodafone dan de BTW voor rekening of zit deze dan eigenlijk verwerkt in het feit dat je nu 25% korting krijgt ipv 30?
[ Voor 7% gewijzigd door Tc-Chub op 04-10-2012 13:52 ]
is er ook een ander nummer wat gebeld kan worden?
1201 / 1200 werkt nog niet.. heb sim e.d. nog niet binnen.
1201 / 1200 werkt nog niet.. heb sim e.d. nog niet binnen.
Telefonisch bestellen (gratis)
Stel een vraag over een abonnement of toestel, of bestel direct
0800 0560
Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur
Bekijk het keuzemenu
Status en wijzigen van je online bestelling (gratis)
Heb je een vraag over de status van je online bestelling of wil je je bestelling wijzigen? Bekijk ook de status van je order online.
0800 020 00 43
Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur
Bekijk het keuzemenu
Stel een vraag over een abonnement of toestel, of bestel direct
0800 0560
Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur
Bekijk het keuzemenu
Status en wijzigen van je online bestelling (gratis)
Heb je een vraag over de status van je online bestelling of wil je je bestelling wijzigen? Bekijk ook de status van je order online.
0800 020 00 43
Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur
Bekijk het keuzemenu
[ Voor 67% gewijzigd door ÜberWicked op 04-10-2012 14:02 ]
Als er iemand nog een F&F code heeft? Thanks!
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Momenteel heb ik bij Vodafone een Sim Only Bel+SMS+Web 400 abonnement met onbeperkt internet. Hiervoor betaal ik 12,95 per maand (was toen zo'n directsales ANWB actie). Dit abonnement kan ik al verlengen omdat het de komende maanden verloopt, maar ik zit erg te twijfelen.
De nieuwe Friends and Family aanbieding van Bel+SMS+Web Altijd Sim Only voor € 19,98 per maand is erg interessant voor mij met de 10GB bundel en onbeperkt SMS. Als je deze voor 2 jaar afsluit komt ie zelfs op € 18,90 per maand uit. Dat vind ik wel redelijk voor 10GB en onbeperkt SMS en 225 belminuten.
Mijn vraag is: Zie ik wat over het hoofd of is er nog iets waar ik op moet letten. Daarnaast weet ik niet precies wat er met mijn huidige abonnement zou gebeuren als de contractperiode voorbij is. Blijf ik gewoon die 12,95 betalen voor onbeperkt internet en 400 MIN/SMS, of gaat de prijs omhoog en krijg een een 1GB bundel?
De nieuwe Friends and Family aanbieding van Bel+SMS+Web Altijd Sim Only voor € 19,98 per maand is erg interessant voor mij met de 10GB bundel en onbeperkt SMS. Als je deze voor 2 jaar afsluit komt ie zelfs op € 18,90 per maand uit. Dat vind ik wel redelijk voor 10GB en onbeperkt SMS en 225 belminuten.
Mijn vraag is: Zie ik wat over het hoofd of is er nog iets waar ik op moet letten. Daarnaast weet ik niet precies wat er met mijn huidige abonnement zou gebeuren als de contractperiode voorbij is. Blijf ik gewoon die 12,95 betalen voor onbeperkt internet en 400 MIN/SMS, of gaat de prijs omhoog en krijg een een 1GB bundel?
eehmPepperana schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:41:
Als er iemand nog een F&F code heeft? Thanks!

...less is more
heb ik vodafone al voor gebeld, je 10 GB blijft tot 2027 geldig als je zou willenExecutor16 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:48:
Momenteel heb ik bij Vodafone een Sim Only Bel+SMS+Web 400 abonnement met onbeperkt internet. Hiervoor betaal ik 12,95 per maand (was toen zo'n directsales ANWB actie). Dit abonnement kan ik al verlengen omdat het de komende maanden verloopt, maar ik zit erg te twijfelen.
Momenteel heb ik onbeperkt internet binnen mijn Bel+SMS+Web 400 Sim Only, niet 10 GBalwaysleft schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:50:
[...]
heb ik vodafone al voor gebeld, je 10 GB blijft tot 2027 geldig als je zou willen
Maar 10 GB is meer dan de FUP, FUP is 10 keer het gemiddelde van een Vodafone gebruiker. Volgens de klantenservice is dit 200 mb. Gemiddeld gebruik, dus dat is maar 2 GB en je snelheid gaat omlaag. Tevens heb je met de FUP nog 3,6 mb snelheid, met nieuwe aanbiedingen 14,4 MbExecutor16 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:51:
[...]
Momenteel heb ik onbeperkt internet binnen mijn Bel+SMS+Web 400 Sim Only, niet 10 GB
Oke, dan is het dus niet zo gek om over te stappen op de Friends and Family Bel+SMS+Web Altijd Sim Only, met 10 GB en 225 belminuten voor € 19,98 per maand (1 jarig contract) of € 18,90 per maand ( 2 jarig contract). Ik neem aan dat die prijs gewoon voor de gehele contractsperiode geldt, en niet voor alleen de eerste 3 maanden ofzo? Als dat zo is gaan we die maar eens afsluiten denk ikalwaysleft schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:53:
[...]
Maar 10 GB is meer dan de FUP, FUP is 10 keer het gemiddelde van een Vodafone gebruiker. Volgens de klantenservice is dit 200 mb. Gemiddeld gebruik, dus dat is maar 2 GB en je snelheid gaat omlaag. Tevens heb je met de FUP nog 3,6 mb snelheid, met nieuwe aanbiedingen 14,4 Mb
Geldt inderdaad voor de gehele contractsperiode.Executor16 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:04:
[...]
Oke, dan is het dus niet zo gek om over te stappen op de Friends and Family Bel+SMS+Web Altijd Sim Only, met 10 GB en 225 belminuten voor € 19,98 per maand (1 jarig contract) of € 18,90 per maand ( 2 jarig contract). Ik neem aan dat die prijs gewoon voor de gehele contractsperiode geldt, en niet voor alleen de eerste 3 maanden ofzo? Als dat zo is gaan we die maar eens afsluiten denk ik
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Waar kan ik dat terugvinden?Niek_1981 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:09:
[...]
Geldt inderdaad voor de gehele contractsperiode.
Waarom is deze aanbieding interessant voor mij?
Je krijgt een flinke extra korting op de standaard abonnementsprijzen gedurende de hele looptijd van je contract. Bovendien betaal je geen aansluitkosten voor het afsluiten van je abonnement.
Bron: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Dat ziet er goed uit, is er een mogelijkheid om meer dan 500 minuten te nemen? , daar heb ik namelijk niet genoeg aan. Ik bedoel eigenlijk of daar nog blox of zoiets dergelijks voor bestaan..
Dat betekent, stam + t .
Dit is zo verwarrend...
ik had dus besteld
F&F Bel + SMS + Web Altijd € 29 Sim op 21 sept.
kan ik deze nu om laten zetten naar het 10gb abo en dan nog steeds de 50% korting hebben op de maandlasten?
ik kan ook niet op het forum posten omdat mijn portering nog loopt.. en KS weet van niks..
ik had dus besteld
kan ik deze nu om laten zetten naar het 10gb abo en dan nog steeds de 50% korting hebben op de maandlasten?
ik kan ook niet op het forum posten omdat mijn portering nog loopt.. en KS weet van niks..

[ Voor 19% gewijzigd door Security op 04-10-2012 15:42 ]
Dat denk ik niet? Maar ja ik ben dan ook geen Vodafone 
Het 10GB abonnement heeft weer andere kortingen (iets minder voordelig wat betreft korting dan voor 1 oktober)
Maar er stond toch een uitspraak hierover in dit topic? Ff zoeken. Ik heb het zelf niet heel goed bijgehouden.
Het 10GB abonnement heeft weer andere kortingen (iets minder voordelig wat betreft korting dan voor 1 oktober)
Maar er stond toch een uitspraak hierover in dit topic? Ff zoeken. Ik heb het zelf niet heel goed bijgehouden.
[ Voor 66% gewijzigd door alwinus op 04-10-2012 15:45 ]
Een tweet sturen naar Vodafone webcare geen optie voor je? Denk dat hun ook wel meer info hebben voor je.Security schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:37:
Dit is zo verwarrend...
ik had dus besteld
ik tweet niet.. heb enkel fb en daar zitten ze niet op.Niek_1981 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:44:
[...]
Een tweet sturen naar Vodafone webcare geen optie voor je? Denk dat hun ook wel meer info hebben voor je.
dan maar een tweet accountje aanmaken voor een vraag?
webcare zit ook op facebookSecurity schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:45:
[...]
ik tweet niet.. heb enkel fb en daar zitten ze niet op.
kun je me een linkje DM-en?
ik kan het niet 123 vinden.
Vodafone zit ook op fb, alleen daar zijn ze niet echt scheutig met reageren merk ik wel. Via twitter tot nu toe goede ervaringen met Vodafone webcare, dus waarom niet.Security schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:45:
[...]
ik tweet niet.. heb enkel fb en daar zitten ze niet op.
http://www.facebook.com/VodafoneNLSecurity schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:47:
kun je me een linkje DM-en?
inmiddels KS gebeld.
Beide abo's blijven hetzelfde en krijgen gratis de 10gb bundel erbij.
*BLIJ! *
Ze konden het niet direct doorvoeren i.v.m lopende porteringen.
*BLIJ! *
Ze konden het niet direct doorvoeren i.v.m lopende porteringen.
[ Voor 24% gewijzigd door Security op 04-10-2012 18:31 ]
hoe heb je dat kunnen regelen?Security schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 18:31:
inmiddels KS gebeld.
*BLIJ! *
Als ik mijn huidige Vodafone abonnement zou verlengen (ik vraag dus niet een nieuw abo aan) met deze optie: Bel+SMS+Web Altijd € 35 Sim Only + nanosim voor 18,90 per maand. Krijg ik die nanosim dan direct actief thuis gestuurd? Of moet ik wachten tot mijn huidige contractsperiode afloopt? Niet dat opeens vanaf morgen mijn huidige microsim niet meer werkt ofzo
Ik wil pas de nanosim activeren als de iPhone 5 binnen is.
Verwijderd
Beste GoT'ers!
Ik heb na lang zoeken een baan gevonden in NL (ben Belg) en ga dus verhuizen,
Aangezien het een jaar contract is en kans groot is dat ik na deze opdracht weer ga verhuizen ben ik van plan een 12 maanden abbonement af te sluiten,
Ik heb vandaag tijdens mijn pauze even eens gekeken maar vind voornamelijk 24 maand contracten,
Welke provider raden julie me aan voor een 12 maanden contract?
Zo een grote keus, weet bijna niet waar beginnen en de helft van de tijd melden ze niet als er 12 maand contract beschikbaar is.
Alvast enorm bedankt !
Ik heb na lang zoeken een baan gevonden in NL (ben Belg) en ga dus verhuizen,
Aangezien het een jaar contract is en kans groot is dat ik na deze opdracht weer ga verhuizen ben ik van plan een 12 maanden abbonement af te sluiten,
Ik heb vandaag tijdens mijn pauze even eens gekeken maar vind voornamelijk 24 maand contracten,
Welke provider raden julie me aan voor een 12 maanden contract?
Zo een grote keus, weet bijna niet waar beginnen en de helft van de tijd melden ze niet als er 12 maand contract beschikbaar is.
Alvast enorm bedankt !
Wat zoek je in je telefoon abo?
Aantal minuten, MBs, je budget etc.
Aantal minuten, MBs, je budget etc.
[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 04-10-2012 22:44 ]
Verwijderd
Klopt het dat je je ABO kan beëindigen ( heb het ergens gelezen een aantal pagina's terug hier op Tweakers ) nu de providers de prijzen vanwege de btw hebben verhoogd, aangezien je een contract met ze heb en op het contract staat bv 25€ per maand en nu wordt dat bv € 25,40 p/mnd.
Nee klopt niet. Verdere info vindt je hier; klik
Verwijderd
Hey Keanu,
Bellen/sms'en zal ik niet zoveel doen, vooral een snel data netwerk in regio den bosch zal prioriteit zijn
Ik ken namelijk niemand in NL en zal voor werk-related een blackberry hoogst wss krijgen.
Prioriteit is dat het een 12m contract is.
Bellen/sms'en zal ik niet zoveel doen, vooral een snel data netwerk in regio den bosch zal prioriteit zijn
Ik ken namelijk niemand in NL en zal voor werk-related een blackberry hoogst wss krijgen.
Volgens mij kun je bij zowel T-Mobile als Vodafone de iPhone ook gewoon met een 1jarig contract aanschaffen. Logischerwijs is dan de toestelprijs hoger, maar het kan wel. Als je dan ook nog ff de dekkingskaarten van beide providers erbij pakt, kun je een beetje inschatting hoe de dekking is in regio Den Bosch :-)Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 01:59:
Hey Keanu,
Bellen/sms'en zal ik niet zoveel doen, vooral een snel data netwerk in regio den bosch zal prioriteit zijn![]()
Hoe weet je of jouw code werkt die je hebt ingevoerd bij F&F? In welke stap wordt dit gecontroleerd?
Werkt maar éénmalig, dus ik zou niet even testen....Untouchablezz20 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:04:
Hoe weet je of jouw code werkt die je hebt ingevoerd bij F&F? In welke stap wordt dit gecontroleerd?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Maar ik neem aan dat dit pas gebeurd op het moment dat je jouw order doorstuurt toch?
Wordt pas gecontroleerd op het moment dat je je order daadwerkelijk verstuurd.Untouchablezz20 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:04:
Verwijderd
Ik heb mijn F&F geannuleerd. Ze kunnen totaal niks zeggen over de levertijd. Ben benieuwd of ik het reeds betaalde bedrag voor mijn toestel een beetje snel teruggestort krijg.
Ik ging sowieso voor een 1 jarig contract, dan maakt dat F&F voordeel eigenlijk niks uit. Je krijgt via de site zelf ook al 8 maanden 25% korting. Ik sta nu op een lijst bij een lokale winkel. Daar hebben ze nog voorraad. Met een beetje mazzel heb ik er morgen al eentje (hopen dat anderen vandaag niet op komen dagen).
Ik ging sowieso voor een 1 jarig contract, dan maakt dat F&F voordeel eigenlijk niks uit. Je krijgt via de site zelf ook al 8 maanden 25% korting. Ik sta nu op een lijst bij een lokale winkel. Daar hebben ze nog voorraad. Met een beetje mazzel heb ik er morgen al eentje (hopen dat anderen vandaag niet op komen dagen).
Net gebeld met Vodafoen over mijn orderstatus. Ze konden helemaal niets zeggen over levertijd (dus ook niet 2 tot 3 weken
) Vodafone heeft nog 4500 open iphone orders..... kom Apple ff leveren!
Kan volgende week zijn, kan over 2 weken zijn etc.
Ik heb er nog niet achteraan gebeld, maar het geld van mijn annulering op 28 september is nog niet teruggestort. Controleer trouwens meteen of ze ook jouw eventuele nummerbehoud annuleren; dat is bij mij misgegaan…Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:27:
Ik heb mijn F&F geannuleerd. Ze kunnen totaal niks zeggen over de levertijd. Ben benieuwd of ik het reeds betaalde bedrag voor mijn toestel een beetje snel teruggestort krijg.
scheelt toch weer 4 maanden kortingVerwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:27:
Weet iemand of ik bij Vodafone verlenging (F&F directsales) nou direct die nanosim thuis krijg of pas als mijn huidige abonnement verloopt over een paar maanden.
Kwam bij mij direct met de iPhone meegeleverd.Executor16 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:47:
Weet iemand of ik bij Vodafone verlenging (F&F directsales) nou direct die nanosim thuis krijg of pas als mijn huidige abonnement verloopt over een paar maanden.
Iphone
[ Voor 92% gewijzigd door zimmert op 05-10-2012 15:33 ]
Wat een lachertje is Vodafone toch. Kreeg net een telefoontje van de courier dat ze toch niet langskomen.
Dat terwijl ik kon zien dat het out for delivery was....
Ik had het over Sim Only, dus ik zal er geen iPhone 5 bij krijgenvirofi schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:53:
[...]
Kwam bij mij direct met de iPhone meegeleverd.
Ja verschrikkelijk. Los toestel vorige week verzet. Gisteren nog gebeld. Ja meneer we komen morgen langs. Vanmorgen om 8 uur gebeld voor een aflevertijd. Nee, meneer levering is niet meegekomen uit magazijn. Waarschijnlijk geen contract...... Aangegeven dat het een los toestel betrof. O ja dan wist ze het ook niet....Ibix schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:12:
Wat een lachertje is Vodafone toch. Kreeg net een telefoontje van de courier dat ze toch niet langskomen.
Zou me niets verbazen als er geen toestel is in het magazijn. Prutsers
Ergens vind ik het wel ironisch dat iedereen de providers en winkels de schuld geeft voor het niet leveren van de iPhone5, terwijl Apple degene is die onvoldoende voorraad levert. Providers en winkels zijn dus afhankelijk van Apple, ze kunnen natuurlijk niet zelf iPhones maken 
PS: Ik ben zelf ook nog aan het wachten, maar realiseer me dus dat providers en winkels er ook niet veel aan kunnen doen.
PS: Ik ben zelf ook nog aan het wachten, maar realiseer me dus dat providers en winkels er ook niet veel aan kunnen doen.
Waar ze wel wat aan kunnen doen is beter communiceren, hun systemen op orde hebben (niet de eerste keer dit namelijk) en zeker zorgen dat mensen die eerder bestellen ook eerder een telefoon krijgen.Shady15 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 17:42:
Ergens vind ik het wel ironisch dat iedereen de providers en winkels de schuld geeft voor het niet leveren van de iPhone5, terwijl Apple degene is die onvoldoende voorraad levert. Providers en winkels zijn dus afhankelijk van Apple, ze kunnen natuurlijk niet zelf iPhones maken
En niet zomaar nieuw abbo aanbieden 3 dagen nadat er 100en mensen een abbo afsluiten. (om toch beetje ontopic te zijn)
Vanmiddag heb ik 25 minuten bij Vodafone in de wacht gestaan om te kijken naar een passend aanbod voor een iPhone 5 16Gb.
Aangezien ik eind van het jaar 6 jaar klant ben had ik wel een leuke aanbieding verwacht. Maar helaas ik heb eerst met de verkoop afdeling gebeld die konden totaal niets van de prijs afhalen (zowel het maand bedrag (dat is 20 euro per maand hoger dan wat ik nu heb) als van de prijs die ik moet bijbetalen voor het toestel.).
Toen kreeg ik het nummer van de klantenservice die mij vast wel een beter bod konden doen.
Ook hier weer veel te lang in de wacht gestaan. Maar het enige wat zij konden doen is 25 euro van de prijs van het toestel afhalen.
Tja daar ga je na 6 jaar trouwe klant niet mee akkoord natuurlijk. En ik heb ook gezegd dat ik dit niet echt aantrekkelijk vond. Toen werd er gezegd: "Het is deze deal of niets." Ik zeg: "Nou dan ga ik op zoek naar een andere provider." Krijg ik als antwoord: "Succes" en er wordt opgehangen van de kant van Vodafone.
Dus nu maar opzoek naar een andere provider die een stuk vriendelijker is.
Aangezien ik eind van het jaar 6 jaar klant ben had ik wel een leuke aanbieding verwacht. Maar helaas ik heb eerst met de verkoop afdeling gebeld die konden totaal niets van de prijs afhalen (zowel het maand bedrag (dat is 20 euro per maand hoger dan wat ik nu heb) als van de prijs die ik moet bijbetalen voor het toestel.).
Toen kreeg ik het nummer van de klantenservice die mij vast wel een beter bod konden doen.
Ook hier weer veel te lang in de wacht gestaan. Maar het enige wat zij konden doen is 25 euro van de prijs van het toestel afhalen.
Tja daar ga je na 6 jaar trouwe klant niet mee akkoord natuurlijk. En ik heb ook gezegd dat ik dit niet echt aantrekkelijk vond. Toen werd er gezegd: "Het is deze deal of niets." Ik zeg: "Nou dan ga ik op zoek naar een andere provider." Krijg ik als antwoord: "Succes" en er wordt opgehangen van de kant van Vodafone.
-
Tsja, dat is nu eenmaal hoe het nu is. Hoe lang je klant bent maakt niet zoveel meer uit. Er zijn in elk geval sowieso niet meer gigantische aanbiedingen omdat je al zo lang klant bent. Volgens mij zijn nieuwe klanten interessanter dan bestaande...woutertjuh88 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:12:
Vanmiddag heb ik 25 minuten bij Vodafone in de wacht gestaan om te kijken naar een passend aanbod voor een iPhone 5 16Gb.
Ik heb net ook gebeld via de normale telefoon (waarbij zij mijn nummer dus niet kunnen achterhalen) en daarbij kreeg ik als nieuwe klant meer voor elkaar. Ik kreeg als aanbieding 25 euro korting op de telefoon. De standaard 25% korting voor 1 jaar. En het 2e jaar 12,5% korting. Raar dat het dan wel kan. Uiteindelijk niet op ingegaan omdat ik niet wil bijbetalen voor de telefoon (ook al gaat zal dat toch moeten voor een iPhone 5 met ±50 euro per maand.)
-
Verwijderd
Mmm heb je maar 1 optie, en dat is tmobile en die zijn net zo duur en mindere voorwaarden. KPN en co is lease, tmobile heeft minder bereik dan vodafone. Waarom dan niet bij vodafone blijven??woutertjuh88 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:12:
ik heb nog steeds niets gehoord van VF ivm met mijn bestelling van een week geleden!
Ik wacht geduldig af .... heb ze wel een mail gestuurd maar ook hier nog geen reactie op!
Ik wacht geduldig af .... heb ze wel een mail gestuurd maar ook hier nog geen reactie op!
Iphone 5 -- eerste Iphone
Tegenwoordig zegt het niks meer hoe lang je bij een provider zit. De enige die wel een goede deal krijgen, zijn personen die flink buiten hun bundel gaan en waar ze veel aan verdienen. En die hoeven er waarschijnlijk niet eens om te vragen, maar krijgen het aangeboden. Anderen kunnen uren aan de telefoon hangen en mogen blij zijn met 25 Euro toestelkorting. Dreigen met overstappen heeft daarom ook meer een averechts effect. Voor elke overstapper krijgt Vodafone er weer genoeg terug die ontevreden waren bij KPN of T-Mobile.woutertjuh88 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:12:
....
Via Twitter reageren ze sowieso binnen een dagMouse_NL schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:49:
ik heb nog steeds niets gehoord van VF ivm met mijn bestelling van een week geleden!
Gisteren de eerste van twee Vodafone F&F bestellingen ontvangen. Op het bijgeleverde contract staat een maandbedrag normaal en een maandbedrag promotie. Maar er staat nergens hoe lang die promotie duur is. Zou 24 maanden moeten zijn. Op het contract staat ook nergens iets over F&F.
Iemand hier ervaring mee?
Gisteren mijn abonnement verlengd bij de Apple Store icm Vodafone.
Volgens de medewerker hadden ze genoeg voorraad.
Ik denk dat je ipv bij de provider je abonnement beter kan verlengen bij de Store.
De kortingen die ze hebben bij de providers hanteren ze ook bij de Apple Store.
Volgens de medewerker hadden ze genoeg voorraad.
Ik denk dat je ipv bij de provider je abonnement beter kan verlengen bij de Store.
De kortingen die ze hebben bij de providers hanteren ze ook bij de Apple Store.
Mensen uit oosterhout, gewoon naar ritel blijven gaan en vragen.
Gisteren toevallig voor de grap de ritel binnengelopen met de absurpte vraag of ze de iphone 5 op voorraad hebben. 'ja hoor meneer, net 10 min geleden 2 stuks binnen gekregen bij de vracht u heb geluk u bent de eerste'
Dus ik loop nu vrolijk rond met een iphone 5 haha!
Gisteren toevallig voor de grap de ritel binnengelopen met de absurpte vraag of ze de iphone 5 op voorraad hebben. 'ja hoor meneer, net 10 min geleden 2 stuks binnen gekregen bij de vracht u heb geluk u bent de eerste'
Dus ik loop nu vrolijk rond met een iphone 5 haha!
Toen ik die van mij 1,5 jaar geleden afsloot (anwb directsales) stond het kortingsbedrag helemaal niet op het contract, maar gewoon een normaal abonnement. Het was wel goed toen ik de 1e factuur kreeg. Wel eng met ondertekenenFlieger schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 10:34:
Gisteren de eerste van twee Vodafone F&F bestellingen ontvangen. Op het bijgeleverde contract staat een maandbedrag normaal en een maandbedrag promotie. Maar er staat nergens hoe lang die promotie duur is. Zou 24 maanden moeten zijn. Op het contract staat ook nergens iets over F&F.
iPhone 5 inmiddels niet meer leverbaar via F&F!
Wegens de beperkte beschikbaarheid van de iPhone 5 is deze tijdelijk niet leverbaar. Zodra er weer nieuwe voorraad is maken wij dat bekend.
Verwijderd
Ik heb gisteren gebeld naar de BelCompany. Ze hadden nog voorraad. Ik ben op de wachtlijst gezet. Degene voor mij kwam gisteren niet opdagen. Dus ik kon vandaag al naar de winkel voor mijn zwarte 16GB. Gekocht met Vodafone abo van 1 jaar. Top service!
Verwijderd
Bij KPN wel degelijk hoowrjona schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:04:
[...]
Tegenwoordig zegt het niks meer hoe lang je bij een provider zit. De enige die wel een goede deal krijgen, zijn personen die flink buiten hun bundel gaan en waar ze veel aan verdienen. En die hoeven er waarschijnlijk niet eens om te vragen, maar krijgen het aangeboden. Anderen kunnen uren aan de telefoon hangen en mogen blij zijn met 25 Euro toestelkorting. Dreigen met overstappen heeft daarom ook meer een averechts effect. Voor elke overstapper krijgt Vodafone er weer genoeg terug die ontevreden waren bij KPN of T-Mobile.
Ik heb een mooie verlenging gekregen bij KPN.
Ik krijg een gloednieuwe witte iPhone 4S 64GB
2500MB data tegoed per maand
Spotify premium, daarmee komt er ook wat data bij denk ik was vroeger welzo, al jaren tevreden gebruiker van zowel Kpn als Spotify.
Ja, KPN is duur, maar het werkt
600Bel-danwel-sms minuten tegoed p/m
En nog wat dingetjes zoals Mobiel Belvrij(gratis met andere KPN telefoons bellen)
30 Euro per maand de eerste 9 maanden
Nette deal toch?
Ik ben er blij mee iig
Verwijderd
Sinds een jaar ben ik al contractvrij bij Vodafone. Denk erover om mijn abbo te verlengen alleen kan de Vodafone helpdesk me geen leuke aanbieding doen.
*snip* lees de topicwaarschuwing nog 'ns goed door
*snip* lees de topicwaarschuwing nog 'ns goed door
[ Voor 25% gewijzigd door Daedalus op 06-10-2012 17:13 ]
*snip* dat mag wel in een topicreport
[ Voor 90% gewijzigd door Daedalus op 06-10-2012 17:13 ]
Dat het F&F sim-only wordt is voor mij duidelijk, alleen twijfel ik tussen 1jr of 2jr. Deze voorwaarden voor 2jr vastleggen is natuurlijk niet verkeerd, maar ik weet niet wat de ontwikkelingen zullen zijn. Misschien dat we over een jaar LTE krijgen en dan zou ik daar wel gebruik van willen maken. Ik had ook gelezen dat na de contractperiode de 10GB blijft, maar ik neem aan dat de korting dan niet blijft.
had een tijdje terug een VF medewerker aan de lijn die mij vertelde dat de bedragen van F&F ook na je contractsduur hetzelfde bleven. In ieder geval ergens tot in 2030 vertelde hij...speciaal voor F&FUntouchablezz20 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:11:
Dat het F&F sim-only wordt is voor mij duidelijk, alleen twijfel ik tussen 1jr of 2jr. Deze voorwaarden voor 2jr vastleggen is natuurlijk niet verkeerd, maar ik weet niet wat de ontwikkelingen zullen zijn. Misschien dat we over een jaar LTE krijgen en dan zou ik daar wel gebruik van willen maken. Ik had ook gelezen dat na de contractperiode de 10GB blijft, maar ik neem aan dat de korting dan niet blijft.
Maar hoeveel waard is de betrouwbaarheid van een random helpdeskmedewerker terwijl er weinig te vinden is over bovenstaande...
Ik weet dat F&F niet toegestaan is, maar kan iemand mij uitleggen wat het precies is en of je dit als niet lid ook kunt gebruiken/krijgen? Of is dit alleen voor Vodafone leden.. ik twijfel om over te stappen van KPN naar vodafone.
Medewerkers van Vodafone krijgen die f&f codes en mogen die aan vrienden en familie uitdelen. Met behulp van deze codes kun je een goedkopere abonnement nemen bij Vodafone.Workaholic schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:44:
Ik weet dat F&F niet toegestaan is, maar kan iemand mij uitleggen wat het precies is en of je dit als niet lid ook kunt gebruiken/krijgen? Of is dit alleen voor Vodafone leden.. ik twijfel om over te stappen van KPN naar vodafone.
Als je een code hebt kun je hem ook gebruiken als je van een andere provider komt. Dus als jij zo'n code hebt kan je gewoon overstappen.
Ik zie net dat Vodafone de mogelijkheid om een iPhone te bestellen heeft uitgezet. Vreemd, je zou verwachten dat ze gewoon bestellingen aannemen. Je zou bijna denken dat ze geen nieuwe klanten meer willen.
< dit stukje webruimte is te huur >
Sorry, ik weet dat ik het niet over F&F mag hebben maar er is een ander topic over in het shopping forum.
Voor de mensen die een F&F code willen;
[Vodafone] Friends & Tweakers Family
Voor de mensen die een F&F code willen;
Komt denk ik omdat ze standaard een levertijd hanteren van één week. Ze hadden er al bijgezet dat de iPhone 5 een langere levertijd heeft maar schijnbaar zijn ze dus zó onzeker over hun voorraad en levertijden, dat ze liever geen klanten hebben (in de hoop dat die later alsnog terugkomen?) dan ontevreden klanten.aex351 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:54:
Ik zie net dat Vodafone de mogelijkheid om een iPhone te bestellen heeft uitgezet. Vreemd, je zou verwachten dat ze gewoon bestellingen aannemen. Je zou bijna denken dat ze geen nieuwe klanten meer willen.
een wellicht simpele vraag over overstappen:
- mijn huidige contract loopt op 1 november af
- ik wil overstappen met nummerbehoud
- TM heeft een opzegtermijn van 1 maand
- Doel van overstappen is snel een iphone 5 in mijn handen.
Hoe gaat dat nu praktisch?
1] Kan je vandaag een contract afsluiten waarbij je (indien voorradig) een iphone in je handen krijgt? De iphone is niet gelocked, dus dan zou ik met een TM nano sim nog 1 maand op t-mobile bellen en daarna met de nieuwe aanbieder? Vanaf welke datum gaat het contract lopen?
Of:
2] Je moet een maand wachten en krijgt dan de telefoon met overgezet nummer.
1] Kan je vandaag een contract afsluiten waarbij je (indien voorradig) een iphone in je handen krijgt? De iphone is niet gelocked, dus dan zou ik met een TM nano sim nog 1 maand op t-mobile bellen en daarna met de nieuwe aanbieder? Vanaf welke datum gaat het contract lopen?
Of:
Geen idee hoe dat in een winkel gaat, maar als je online besteld is optie 1 van toepassing ;-)MeTooPV schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 11:35:
Of:
Bij Vodafone krijg je het toestel zodra nummerbehoud is goedgekeurd, dus niet direct.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Mij abbo bij TM loopt rond 20 nov af. Bij overstap mag de andere provider max 2 maand vantevoren nummerbehoud aanvragen. Ik heb vorige week een iphone 5 bij vodafone besteld + abbo. Je krijgt de telefoon + sim alvast (als ie voorradig is tenminsteMeTooPV schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 11:35:
Of:
KPN klanten en nieuwe klanten krijgen nu exact dezelfde prijzenVerwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:43:
[...]
Bij KPN wel degelijk hoowrop basis van klantwaarde e.d, wat inderdaad mede danwel de nadruk legt op extra winst. Het zijn geen liefdadigheidsinstellingen immers
Ik heb een mooie verlenging gekregen bij KPN.
Ik krijg een gloednieuwe witte iPhone 4S 64GBwil geen iPhone 5, en die wordt als het goed is vandaag al bezorgt, gister verlengt
![]()
2500MB data tegoed per maand
Spotify premium, daarmee komt er ook wat data bij denk ik was vroeger welzo, al jaren tevreden gebruiker van zowel Kpn als Spotify.
Ja, KPN is duur, maar het werkt
600Bel-danwel-sms minuten tegoed p/m
En nog wat dingetjes zoals Mobiel Belvrij(gratis met andere KPN telefoons bellen)
30 Euro per maand de eerste 9 maandendaarna 94 maar ik zat al gemiddeld net iets boven de 100 vanwege veel data gebruiken.(het wifi werkt niet helemaal/althans firewall blokkeert veel poorten-ben wel een tweaker maar ja is een openbaar netwerk daar ga, en kan
ik niks aan veranderen)
Nette deal toch?
Ik ben er blij mee iig
Dus nee, KPN let nu niet meer op klantwaarde. Alle verlengingen mogen 6 maanden gratis Spotify, alle nieuwe 3 maanden. Voor de rest exact hetzelfde
-KPN Medewerker
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Zijn er ook mensen die een Simonly abonnement niet bij Vodafone afsluiten?
Zit zelf te denken aan een abonnement bij tele2. Hun tarieven zijn vrij goedkoop à 17,25 euro per maand. (1jarig, 1GB, 200 bel/sms).
Zit zelf te denken aan een abonnement bij tele2. Hun tarieven zijn vrij goedkoop à 17,25 euro per maand. (1jarig, 1GB, 200 bel/sms).
Verwijderd
Ik heb ook 2 vraagjes, google leverde niets op.
Bij de applestore in amsterdam hebben ze nog wel genoeg voorraad van de iphone 5 als je hem icm een abonnement aanschaft.
1. mijn abonnement bij vodafone loopt bijna af. Aangezien ik hem niet bij vodafone zelf meer kan bestellen wil ik dat bij de applestore doen icm een vodafone abbo.Maar krijg ik dan ook dezelfde korting van 25% van een aantal maanden, zoals ze bij Vodafone zelf aanbieden?
2. Ik zie dat er een soort loting is als je de iphone reserveert op de site van de applestore. Als je uitgeloot wordt, kan je hem dan gewoon zonder abbonemement aanschaffen en ophalen? Of is het verplicht om er dan toch een abonnement bij te nemen.
Bij de applestore in amsterdam hebben ze nog wel genoeg voorraad van de iphone 5 als je hem icm een abonnement aanschaft.
1. mijn abonnement bij vodafone loopt bijna af. Aangezien ik hem niet bij vodafone zelf meer kan bestellen wil ik dat bij de applestore doen icm een vodafone abbo.Maar krijg ik dan ook dezelfde korting van 25% van een aantal maanden, zoals ze bij Vodafone zelf aanbieden?
2. Ik zie dat er een soort loting is als je de iphone reserveert op de site van de applestore. Als je uitgeloot wordt, kan je hem dan gewoon zonder abbonemement aanschaffen en ophalen? Of is het verplicht om er dan toch een abonnement bij te nemen.
Let wel op de snelheidSakootjes schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:32:
Hoi!
Gisteren het volgende mailtje van CB ontvangen:
Geachte heer de K,
naar aanleiding van uw vraag berichten wij u. Wij kunnen u melden dat u goedgekeurd bent bij de provider Vodafone. Deze controle vindt plaats met uw legitimatiegegevens en bankpasgegevens. Deze zijn ook al eerder besproken tijdens een telefoongesprek. U heeft hiervoor dus een "GO' om een abonnement af te sluiten bij de provider.
Voor de levering van uw iphone 5 berichten wij u dat alles op volgorde van besteltijd plaats vindt. Dit houdt in dat u waarschijnlijk bij de eerst volgende lichting zit. Wij kunnen dit helaas niet garanderen ivm dat wij afhankelijk zijn van hoeveel toestellen er geleverd worden. Dit omdat er een enorme vraag naar dit toestel is en tot nu toe een mager aanbod. Wanneer wij het toestel op voorraad hebben zullen wij u telefonisch benaderen om het zo spoedig mogelijk te laten leveren.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Voor vragen kunt u contact opnemen met de PDAshop.nl klantenservice:
http://www.pdashop.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
E. Visser
Het zinnetje dat ze niet kunnen garanderen dat ik bij de 2de lichting zit, vind ik een beetje zorgwekkend. Het feit dat ik niet bij de eerste zat (24 sept om 12:30 besteld) vond ik namelijk al vreemd. Maar goed, zoals de beste man zelf ook al zegt: naar alle waarschijnlijkheid zit ik er gewoon bij.
Geachte heer de K,
naar aanleiding van uw vraag berichten wij u. Wij kunnen u melden dat u goedgekeurd bent bij de provider Vodafone. Deze controle vindt plaats met uw legitimatiegegevens en bankpasgegevens. Deze zijn ook al eerder besproken tijdens een telefoongesprek. U heeft hiervoor dus een "GO' om een abonnement af te sluiten bij de provider.
Voor de levering van uw iphone 5 berichten wij u dat alles op volgorde van besteltijd plaats vindt. Dit houdt in dat u waarschijnlijk bij de eerst volgende lichting zit. Wij kunnen dit helaas niet garanderen ivm dat wij afhankelijk zijn van hoeveel toestellen er geleverd worden. Dit omdat er een enorme vraag naar dit toestel is en tot nu toe een mager aanbod. Wanneer wij het toestel op voorraad hebben zullen wij u telefonisch benaderen om het zo spoedig mogelijk te laten leveren.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Voor vragen kunt u contact opnemen met de PDAshop.nl klantenservice:
http://www.pdashop.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
E. Visser
Het zinnetje dat ze niet kunnen garanderen dat ik bij de 2de lichting zit, vind ik een beetje zorgwekkend. Het feit dat ik niet bij de eerste zat (24 sept om 12:30 besteld) vond ik namelijk al vreemd. Maar goed, zoals de beste man zelf ook al zegt: naar alle waarschijnlijkheid zit ik er gewoon bij.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Verwijderd
Tja.. Ik weet niet in hoeverre 'waarschijnlijk' ook echt waarschijnlijk is bij cb tegenwoordig. Ik zou ook bij de eerste lading zitten. Dus niet..
1. Ja. heb afgelopen vrijdag ook mijn abonnement verlengd bij Apple Store Amsterdam, met de zelfde kortingen.Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:48:
Ik heb ook 2 vraagjes, google leverde niets op.
2. Je kan hem dan afhalen zonder abonnement.
Ik heb op donderdag 27 september een iPhone 5 besteld via de F&F actie en kreeg pas afgelopen donderdag een bericht dat ze zouden zijn begonnen met nummerbehoud. Is dat normaal dat dit zo lang duurt? Zijn er meer mensen met deze problemen?
Heb je al besloten? Ik zit ook nog tussen 1 of 2 jaar te twijfelenUntouchablezz20 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:11:

Ik denk, maar ik weet het niet zeker, dat je gewoon van het LTE netwerk gebruik zult gaan maken. Ik denk niet dat de providers, in Nederland, aparte 3G/UMTS abonnementen en LTE abonnementen gaan maken.Untouchablezz20 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:11:
Nee nog niet besloten. Ik neig wel meer naar een 1jr sim-only, omdat ik daarna weer de vrijheid heb om wat anders te nemen. Anderzijds een hele aantrekkelijke aanbieding om die te nemen voor 2jr. Ik hoop dat LTE een snelle ontwikkeling doormaakt in nederland. In Oktober komt er een veiling voor frequenties, ben benieuwd wat hier uitkomt. @executor wat weerhoudt jou om 1jr of 2jr te nemen?
Heb hetzelfde probleem. Ben besluiteloos geworden. Heb nu al bijna 8 jaar dezelfde Hi abonnement. Heeft altijd wel voldaan, zeker in combinatie met eindeloos internet.Executor16 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:21:
[...]
Heb je al besloten? Ik zit ook nog tussen 1 of 2 jaar te twijfelen
Meende gelezen te hebben dat de korting blijft. F&F is aan abonnement met een andere prijs. Dus niet 12 of 24 maanden korting. Dat maakt het ook interessanter.Untouchablezz20 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:11:
...Ik had ook gelezen dat na de contractperiode de 10GB blijft, maar ik neem aan dat de korting dan niet blijft.
[ Voor 35% gewijzigd door aex351 op 07-10-2012 21:03 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Mijn huidige abonnement bij Vodafone loopt nog tot juni 2013. Dus nog eens 2 jaar erbij wordt wel erg lang. Aan de andere kant denk ik dat de prijs wel redelijk is voor wat je krijgt, dus waarom niet?
Daarnaast ga ik morgen toch maar eens bellen voor de zekerheid. Mijn huidige Vodafone SO met onbeperkt internet en 400 SMS/Min voor 12,95 bevalt eigenlijk ook nog gewoon goed, maar ik wil dan wel 100% zeker zijn dat deze prijs en voorwaarden dan ook hetzelfde blijven na juni 2013 als ik niet zou verlengen.
In mijn Vodafone overzicht online staat trouwens altijd gewoon dat ik een € 26,69 abonnement heb met 1024 MB data. Als het straks die prijs gaat worden (en mijn onbeperkte data 1024 MB wordt) dan ga ik zeker verlengen met nieuwe voorwaarden. Denk denk
Daarnaast ga ik morgen toch maar eens bellen voor de zekerheid. Mijn huidige Vodafone SO met onbeperkt internet en 400 SMS/Min voor 12,95 bevalt eigenlijk ook nog gewoon goed, maar ik wil dan wel 100% zeker zijn dat deze prijs en voorwaarden dan ook hetzelfde blijven na juni 2013 als ik niet zou verlengen.
In mijn Vodafone overzicht online staat trouwens altijd gewoon dat ik een € 26,69 abonnement heb met 1024 MB data. Als het straks die prijs gaat worden (en mijn onbeperkte data 1024 MB wordt) dan ga ik zeker verlengen met nieuwe voorwaarden. Denk denk
[ Voor 5% gewijzigd door Executor16 op 07-10-2012 23:13 ]
Het belangrijkste verschil zit hem in je internetsnelheid. Met de oude simonly abonnementen met FUP internet heb je een maximum snelheid van 3,6mbit en ga je naar 32kbit bij overschrijding van de FUP (dus idd zo heb je onbeperkt internet). De nieuwe abonnementen hebben een hogere snelheid (VAAK=7,2mbit 500mb en ALTIJD=14.4mbit 10gb).
Ik switch van SO620 naar Altijd45 met 500min en 10gb internet. Betaal er netto 4,30 euro meer voor per maand, maar onbeperkt sms, hogere snelheid voor meer data.
Ik switch van SO620 naar Altijd45 met 500min en 10gb internet. Betaal er netto 4,30 euro meer voor per maand, maar onbeperkt sms, hogere snelheid voor meer data.
En de hamvraag is 1 of 2 jaar? en waarom?jpvk007 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 00:22:
Het belangrijkste verschil zit hem in je internetsnelheid. Met de oude simonly abonnementen met FUP internet heb je een maximum snelheid van 3,6mbit en ga je naar 32kbit bij overschrijding van de FUP (dus idd zo heb je onbeperkt internet). De nieuwe abonnementen hebben een hogere snelheid (VAAK=7,2mbit 500mb en ALTIJD=14.4mbit 10gb).
Ik kies de laatste jaren eigenlijk alleen nog maar voor max. 1 jaar abo’s ivm met keuzevrijheid.
Tot nog toe heeft dat me steeds weer leuke nieuwe aanbiedingen opgelevert.
Nu F&F Vaak 200 1 jaar €41,25
origineel prijs iPhone €670--> bij abo. €439 = €231 (voordeel)
Abo 12*41,25=€495 - €231 = €264/12=€22,- p.m.
Onder de streep betaal je dus 22,- per maand dit is volgens mij ongeveer gelijk aan de meeste Sim Only’s
bij fatsoenlijke providers + nog de voordelen van dit Abo.
Tot nog toe heeft dat me steeds weer leuke nieuwe aanbiedingen opgelevert.
Nu F&F Vaak 200 1 jaar €41,25
origineel prijs iPhone €670--> bij abo. €439 = €231 (voordeel)
Abo 12*41,25=€495 - €231 = €264/12=€22,- p.m.
Onder de streep betaal je dus 22,- per maand dit is volgens mij ongeveer gelijk aan de meeste Sim Only’s
bij fatsoenlijke providers + nog de voordelen van dit Abo.
@Mods,
Wellicht is het handig om het volgende topic toe te voegen aan de topicwarning. Zo kunnen de mensen die alsnog opzoek zijn naar een code zich daar melden:
Wellicht is het handig om het volgende topic toe te voegen aan de topicwarning. Zo kunnen de mensen die alsnog opzoek zijn naar een code zich daar melden:
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Dat zou niet zo slim zijn, mits je iets tegen vodafone hebt.Sakootjes schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:32:
Vodafone F&F sim only 1jr:
15,93 -> 125min (gratis naar vodafone nr's)/ sms onbeperkt/10GB data (data daarna onbeperkt maar langzaam)
17,28 -> 125min (gratis naar vodafone nr's)/ sms onbeperkt/10GB data (data daarna onbeperkt maar langzaam)
19,98 -> 250min (gratis naar vodafone nr's)/ sms onbeperkt/10GB data (data daarna onbeperkt maar langzaam)
Leuke extra: Daarbij kun je tegenwoordig ook over 3G facetimen (2MB data per minuut) , dan kan je met 10GB 83uur facetimen. (In mijn kenniskring heeft toevallig iedereen een Iphone of vodafone abo.)
Kan iemand mij vertellen of ik een abonnement via F&F na verloop van tijd ook kan verhogen qua belminuten? Ik heb namelijk geen goed overzicht van mijn verbruik.
Ik heb nog zo'n TV Gids/ANWB abo met onbeperkt internet enz (spectaculaire prijs overigens!) en als ik die wil verhogen, dan zou ik de normale abo tarieven gaan betalen en ben je de actietarieven kwijt. Niet interessant dus en ik denk dat dit ook geldt voor F&F. Advies: Neem voor die paar euro meer (als je ze kan betalen natuurlijk) gewoon een abo een treetje hoger dan je gevoel. Zegt je gevoel 300 min, dan pak je 350 ofzo.fris0NL schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:02:
Kan iemand mij vertellen of ik een abonnement via F&F na verloop van tijd ook kan verhogen qua belminuten? Ik heb namelijk geen goed overzicht van mijn verbruik.
I don't have dreams, I have goals!!
Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.