Hmm al dit NZBGet geneuzel vraag ik mezelf af om het toch ook niet nog maar eens te proberen. Ik heb geen ingewikkelde config dus het zou toch moeten werken. Maar er zal nog wel een QPKG package voor een QNAP zijn dus ik zal hem wel ff handmatig moeten downloaden en installeren.
Anoniem: 485753
NZBGet comes with the default post-processing script which neither move completed files nor have support for SickBeard/CouchPotato.schumi2004 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:21:
@nzbget
Currently i'm trying with the default settings. (Not the modified script you posted)
My destination folder is /volume1/nzbget/Movies or Series (AppendCategorie enabled)
Post processing starts and is successful (according debug log) but for some reason they stay in /volume1/nzbget/Movies or Series
I don't see any lines that say moving to /volume2/movies or /volume1/series/<seriename>/<season>/etc.
http://pastebin.com/HNLWDhVv
I see the log line "Post-Process: Running SickBeard's postprocessing script" meaning you are using a custom post-processing script. Can you post it along with its conf-file.
Are there any logs in SickBeard? I must admit I have never used SickBeard or CouchPotato. I probably have to install and play with them to understand the integration questions/issues better.
@gielie and @nzbget
I'm going to try a nzbget reinstall on my Synology and start from scratch
Strange thing is is that the scripts work perfect in combination with SABnzbd but not with NZBget.
I hardly think it's a NZBget issue like @gielie said NZBget calls external script which should do the rest.
There is nothing in SB or CP log so can't use that as a reference for debugging.
Strange thing is is that the scripts work perfect in combination with SABnzbd but not with NZBget.
I hardly think it's a NZBget issue like @gielie said NZBget calls external script which should do the rest.
There is nothing in SB or CP log so can't use that as a reference for debugging.
try to add this to your postprocess script.schumi2004 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:01:
@gielie and @nzbget
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| if [ "$NZBPP_CATEGORY" == "tv" ]; then echo "[INFO] Post-Process: Sending command to Sickbeard to scan and process TV directory" /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/nzbgetToSickBeard.py fi if [ "$NZBPP_CATEGORY" == "movies" ]; then echo "[INFO] Post-Process: Sending command to Couch to scan and process movies directory" /usr/local/CP/share/CP/autoProcessmovies/nzbgetToCP.py fi |
With your locations of the postprocess variabels off course
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Newzbin2 stopt ermee. nieuws: Newzbin2 gooit handdoek in de ring
Dat is balen, want de meeste downloads van Sickbeard worden door Newzbin2 opgepakt. Welke andere goede alternatieven zijn er nog?
Ik gebruik daarnaast NZB'sR'US, NZBs.org, NZBmatrix en NZB.su
Dat is balen, want de meeste downloads van Sickbeard worden door Newzbin2 opgepakt. Welke andere goede alternatieven zijn er nog?
VIP account op Matrix nemen maar vermoed dat je dat al hebt. Meeste releases komen bij mij bij Matrix vandaan, nooit issues mee.xburchartz schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:23:
There is not much to reinstall. NZBGet consists of binary, config file, postprocessing file (with config) and web-interface files.schumi2004 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:01:
@gielie and @nzbget
Please try following. In your post-processing script there is a line
code:
1
| $PythonCmd $SabToSickBeard "$NZBPP_DIRECTORY" "$NZBPP_NZBFILENAME" >/dev/null 2>&1 |
the redirecting ">/dev/null 2>&1" eats all error messages. remove it:
code:
1
| $PythonCmd $SabToSickBeard "$NZBPP_DIRECTORY" "$NZBPP_NZBFILENAME" |
Now you might have more logging entries in nzbget. May be the SabToSickBeard-script prints some error messages because of the redirecting to nul.
Als ik in de history kijk zie ik dat verreweg het meeste al gevonden wordt op de SickBeard index (die staat dan ook wel bovenaan het lijstje bij mij) en als ze daar niet gevonden worden op danwel NZBs.org of m'n eigen Spotweb servertje.xburchartz schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:23:
Dus in ieder geval Sickbeard index aanzetten, dan kom je al een heel eind vermoed ik.
I think i found the problem, took a while but i'm close.
I think my current SickBeard script can't be used by NZBget since it doesn't return the proper values for failed download handling like SAB does, so going to replace that 1.
Another thing i noticed for Movies was CouchPotato was running twice maybe for that reason it couldn't proper handle post-processing. After killing all processes and restarting CP it seems to be working except i have a strange issue with folder naming after renaming which i need to sort out, maybe a corrupt NZB or something like that but i couldn't make anything useful from the foldername created after renaming.
code:
1
2
| Thu Nov 29 2012 13:55:44 Post-Process: Not enough arguments received from SABnzbd. Please update it. INFO Thu Nov 29 2012 13:55:42 Post-Process: Running SickBeard's postprocessing script |
I think my current SickBeard script can't be used by NZBget since it doesn't return the proper values for failed download handling like SAB does, so going to replace that 1.
Another thing i noticed for Movies was CouchPotato was running twice maybe for that reason it couldn't proper handle post-processing. After killing all processes and restarting CP it seems to be working except i have a strange issue with folder naming after renaming which i need to sort out, maybe a corrupt NZB or something like that but i couldn't make anything useful from the foldername created after renaming.
Mine SabToSickbeard works fine with nzbget.. Did you modify anyting?schumi2004 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:01:
I think i found the problem, took a while but i'm close.
code:
1 2 Thu Nov 29 2012 13:55:44 Post-Process: Not enough arguments received from SABnzbd. Please update it. INFO Thu Nov 29 2012 13:55:42 Post-Process: Running SickBeard's postprocessing script
Ik ben een tijdje uit de 'scene' geweest omdat m'n eigenbouw NAS de geest had gegeven, maar inmiddels heb ik de tijd gevonden om het beestje te repareren en ben dus weer terug 
Waar ik nog steeds tegen aanloop is het volgende: Stel SickBeard stuurt een NZB naar SAB en deze kan voor wat dan reden niet worden gedownload (bijv. te weinig herstelblokken), hoe kan ik SickBeard dan aangeven dat hij niet weer dezelfde release moet downloaden als ik hem opnieuw laat zoeken?
Bij Couchpotato kan dat vrij makkelijk, bij SickBeard ben ik deze mogelijkheid nog niet tegengekomen...
Tnx
Waar ik nog steeds tegen aanloop is het volgende: Stel SickBeard stuurt een NZB naar SAB en deze kan voor wat dan reden niet worden gedownload (bijv. te weinig herstelblokken), hoe kan ik SickBeard dan aangeven dat hij niet weer dezelfde release moet downloaden als ik hem opnieuw laat zoeken?
Bij Couchpotato kan dat vrij makkelijk, bij SickBeard ben ik deze mogelijkheid nog niet tegengekomen...
Tnx
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Are you using sabToSickBeard-script which comes with Sick-Beard?schumi2004 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:01:
code:
1 2 Thu Nov 29 2012 13:55:44 Post-Process: Not enough arguments received from SABnzbd. Please update it. INFO Thu Nov 29 2012 13:55:42 Post-Process: Running SickBeard's postprocessing script
The current file should print another error message:
code:
1
| "No folder supplied - is this being called from SABnzbd?" |
The oldest history entry in SeakBeard source control is from "Nov 26, 2009" and it has the same message.
So I wonder where do you get your version of sabToSickBeard.py from?
I googled for "Not enough arguments received from SABnzbd. Please update it." and guess what I've found? This message is printed by sab2CouchPotato.
I think you have missoncfigured your post-processing script and have put the path to "SabToCouchPotato" in the option which should hold path to "SabToSickBeard".
No, it's a modified version which comes with a SickBeard version which can handle failed downloadsAnoniem: 485753 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:13:
[...]
Are you using sabToSickBeard-script which comes with Sick-Beard?
The current file should print another error message:
code:
1 "No folder supplied - is this being called from SABnzbd?"
The oldest history entry in SeakBeard source control is from "Nov 26, 2009" and it has the same message.
So I wonder where do you get your version of sabToSickBeard.py from?
I googled for "Not enough arguments received from SABnzbd. Please update it." and guess what I've found? This message is printed by sab2CouchPotato.
I think you have missoncfigured your post-processing script and have put the path to "SabToCouchPotato" in the option which should hold path to "SabToSickBeard".
sabToSickBeard.py http://pastebin.com/aEPfW4dk
Modified SickBeard https://github.com/Tolstyak/Sick-Beard/tree/development
https://github.com/Tolsty...01f17766fb9d752f0606a2ed7
Edit:
Now testing with default script.
I see.schumi2004 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:17:
No, it's a modified version which comes with a SickBeard version which can handle failed downloads
The script expects the following parameters:
# SABnzbd argv:
# 1 The final directory of the job (full path)
# 2 The original name of the NZB file
# 3 Clean version of the job name (no path info and ".nzb" removed)
# 4 Indexer's report number (if supported)
# 5 User-defined category
# 6 Group that the NZB was posted in e.g. alt.binaries.x
# 7 Status of post processing. 0 = OK, 1=failed verification, 2=failed unpack, 3=1+21
From these params it uses only 1,2 and 7.
Then you should to modify the calling code.
From
code:
1
| $PythonCmd $SabToSickBeard "$NZBPP_DIRECTORY" "$NZBPP_NZBFILENAME" |
to something like this:
code:
1
| $PythonCmd $SabToSickBeard "$NZBPP_DIRECTORY" "$NZBPP_NZBFILENAME" 0 0 0 0 0 |
@nzbget
Finally got it up and running as expected but there is 1 minor thing that is forcing me to switch back to SAB for now. (removed everything and started from scratch)
And that is the recently introduced par2 handling https://sourceforge.net/p.../files/sabnzbdplus/0.7.6/
Maybe you can fix this and peek how SAB has done it but hard to get shows (arrow/revolution) won't download properly with NZBget (mostly failed) were SAB doesn't have a problem with them since 0.7.6.
After playing around with NZBget i really hope you can add such a feature so i can stick to NZBget
Not a must but easy in use would be a GUI option to add items to cleanup list
Finally got it up and running as expected but there is 1 minor thing that is forcing me to switch back to SAB for now. (removed everything and started from scratch)
And that is the recently introduced par2 handling https://sourceforge.net/p.../files/sabnzbdplus/0.7.6/
Maybe you can fix this and peek how SAB has done it but hard to get shows (arrow/revolution) won't download properly with NZBget (mostly failed) were SAB doesn't have a problem with them since 0.7.6.
After playing around with NZBget i really hope you can add such a feature so i can stick to NZBget
[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 29-11-2012 18:56 ]
Weet iemand of het ook mogelijk is om sickbeard afleveringen te laten downloaden aan de hand van beschikbare subtitles.
ik heb namelijk vaak dat sickbeard bepaalde versie van een aflevering heeft gedownload waarbij ik dan geen subtitel kan vinden. terwijl sickbeard ook makkelijk een andere versie had kunnen pakken waar wel subs voor te vinden zijn.
ik had gehoopt dat de versie van Rintje hier rekening mee zou houden, maar zover ik hem heb uit geprobeerd doet deze dat niet.
ik heb namelijk vaak dat sickbeard bepaalde versie van een aflevering heeft gedownload waarbij ik dan geen subtitel kan vinden. terwijl sickbeard ook makkelijk een andere versie had kunnen pakken waar wel subs voor te vinden zijn.
ik had gehoopt dat de versie van Rintje hier rekening mee zou houden, maar zover ik hem heb uit geprobeerd doet deze dat niet.
Nee, helaas.GoVegan schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:20:
Weet iemand of het ook mogelijk is om sickbeard afleveringen te laten downloaden aan de hand van beschikbare subtitles.
Ah dat is jammer.
Het zou uiteindelijk ook alleen maar werken bij oudere afleveringen, bij nieuwe is de sub er op moment van downloaden vaak nog niet. Maar zou wel makkelijke zijn wanneer je complete serie download.
Heb al redelijk lopen spitten, maar ik kom er niet achter wat nou een beetje goede provider is. Wat ik begrepen heb is het wel eens lastig om NL spul te vinden. Dat wil ik toch zeker ook wel. Wat kan ik dan het beste nemen.
NZBmatrix bijv. werkt alleen op uitnodiging
www.casarodriguillo.com
Edit: Excuses, verkeerde topic voor vragen over SabNZBd
[ Voor 113% gewijzigd door Puck op 30-11-2012 10:17 ]
Arrived anxious, left bored
Op uitnodiging, hoe kom je daar bij?Pinin schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:56:
Heb al redelijk lopen spitten, maar ik kom er niet achter wat nou een beetje goede provider is. Wat ik begrepen heb is het wel eens lastig om NL spul te vinden. Dat wil ik toch zeker ook wel. Wat kan ik dan het beste nemen.
Can you please send me few example nzb-files for testing (nzbget@gmail.com)?schumi2004 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:56:
And that is the recently introduced par2 handling
What is a cleanup list? I don't understand what you mean.schumi2004 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:56:
How well NZBGet has performed, what was your download speed and how it compares with SAB? In your previous posts you have complained about slower speed in NZBGet. This is not good, it should be much faster. What binary you were using - self-compiled, from optware or from synocommunity beta?
Will do but almost every release from well known release groups of the previous mentioned series will do.Anoniem: 485753 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:07:
[...]
Can you please send me few example nzb-files for testing (*********@gmail.com)?
I stole the term Cleanup list from SABnzbd, sorryWhat is a cleanup list? I don't understand what you mean.

Currently you need to edit nzbget-postprocessing to add unwanted files but like i said not a must.
line 282
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| # Clean up echo "[INFO] Post-Process: Cleaning up" chmod -R a+rw . rm *.nzb >/dev/null 2>&1 rm *.sfv >/dev/null 2>&1 rm *.1 >/dev/null 2>&1 rm _brokenlog.txt >/dev/null 2>&1 if [ "$Unrared" -eq 1 ]; then # Delete par2-file only if there were files for unpacking. rm *.[pP][aA][rR]2 >/dev/null 2>&1 fi |
SynoCommunity beta. I think i didn't expressed myself correctly, what i meant was that my overall system performance went bad, like it takes more time to load several GUI's DSM interface etcHow well NZBGet has performed, what was your download speed and how it compares with SAB? In your previous posts you have complained about slower speed in NZBGet. This is not good, it should be much faster. What binary you were using - self-compiled, from optware or from synocommunity beta?
Download speed with NZBget is way better on my low end DS211 then with SABnzbd. SABnzbd does ~4MB/s and NZBget does ~9MB/s so that looks good
Sorry ik bedoelde http://nzbs.org/registerschumi2004 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:57:
[...]
Op uitnodiging, hoe kom je daar bij?
Maar wat is een goede om geld aan uit te geven voor nl spul
[ Voor 24% gewijzigd door Pinin op 29-11-2012 21:43 ]
www.casarodriguillo.com
SickBeard werkt standaard niet samen met NL spul, just so you know. Moet je een fork van SickBeard gebruiken, dacht van rintje als ik het me goed herinnerPinin schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:39:
Sorry ik bedoelde http://nzbs.org/register
Maar wat is een goede om geld aan uit te geven voor nl spul
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ik heb recentelijk ook een fork gemaakt maar je bent wel een beetje afhankelijk van goede (voornamelijk) newznab providersFreekers schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:44:
[...]
SickBeard werkt standaard niet samen met NL spul, just so you know. Moet je een fork van SickBeard gebruiken, dacht van rintje als ik het me goed herinner
https://github.com/schumi2004/Sick-Beard/tree/dutch
Ik heb begrepen dat j1nx er helaas niet meer is. Ik ben met newznab aan het experimenteren, misschien kan ik iets leuks opzetten voor een selecte groep tweakers.. Onder voorbehoud, geen garanties.schumi2004 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:58:
Ik heb recentelijk ook een fork gemaakt maar je bent wel een beetje afhankelijk van goede (voornamelijk) newznab providers
https://github.com/schumi2004/Sick-Beard/tree/dutch
Een nieuwe newznabserver is altijd welkom, je weet maar nooit wanneer je huidige servers er de brui aan geven (lees: de api dusdanig inperken dat je moet gaan kiezen of je ze voor SB, CP of HP gebruikt).
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Ik krijg Couchpotato maar niet fatsoenlijk als 'service' draaiend op m'n Ubuntu server
iemand wat voorbeelden? Ik ben echt een linux (anti) talent
Met betrekking tot newznab servers: heb nog wel een paar VPS'jes draaiend en thuis 50/50 glasvezel met een server die 99,9% idle is
Met betrekking tot newznab servers: heb nog wel een paar VPS'jes draaiend en thuis 50/50 glasvezel met een server die 99,9% idle is
[ Voor 31% gewijzigd door WoBBeL op 30-11-2012 09:09 ]
Download deze file (naar /etc/init.d)
https://raw.github.com/Ma.../etc/init.d/couchpotatov2
edit de settings voor jouw config en installeer het script met
sudo update-rc.d couchpotatov2 defaults
Of probeer LaSi 'ns:
https://github.com/Mar2zz/LaSi
https://raw.github.com/Ma.../etc/init.d/couchpotatov2
edit de settings voor jouw config en installeer het script met
sudo update-rc.d couchpotatov2 defaults
Of probeer LaSi 'ns:
https://github.com/Mar2zz/LaSi
Ik gebruik SickBeard eigenlijk alleen maar om de namen van tv-afleveringen aan te passen. Nou gaat dat de laatste tijd steeds lastiger. Een vinkje in de 'Rename' kolom zetten doet vaak niets. Nou lijkt dat opgelost te worden door ook een vinkje in de 'Rescan' kolom te zetten. Een ander probleem is dat voor meerdere series de naam nog niet is bijgewerkt en dan is het of leeg of staat er TBA. Hebben meer mensen daar last van en is er wat aan te doen? Merkwaardig genoeg zie ik er geen meldingen van op het SickBeard forum.
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Gezien Sickbeard thetvdb.com gebruikt kan je checken of het daar ook nog zo staat.. zo niet, update sickbeard om de zoveel tijd het lijstje met shows+namen.. (elke dag dacht ik).. dan gaat dat blijkbaar mis bij je. Staat je bak toevallig 's nachts ergens uit?
Mijn computer staat 's nachts inderdaad uit. Als ik naar Flashpoint kijk ziet dat er goed uit, maar bij mij zijn de laatste 4 afleveringen TBA:

Je shows worden niet geupdated via de de TVDB, dit komt doordat je pc uit staat snachts. je kan de tijd veranderen wanneer hij dat doet(standaard 3 uur snachts) of hem handmatig laten updaten.Drobanir schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:15:
Mijn computer staat 's nachts inderdaad uit. Als ik naar Flashpoint kijk ziet dat er goed uit, maar bij mij zijn de laatste 4 afleveringen TBA:
[afbeelding]
Op die manier komen de namen van je afleveringen er wel goed in te staan.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Ik doe het ook handmatig. De afleveringen haal ik ergens anders mee op en nadat ik ze naar de nas heb verplaatst start ik SB op en zet ik vinkjes in de series waar nieuwe afleveringen voor zijn om ze zo een uniforme naam te geven.
Hoe kan ik een update forceren of moet ik echt mijn computer een nacht aan laten staan?
Hoe kan ik een update forceren of moet ik echt mijn computer een nacht aan laten staan?
[ Voor 16% gewijzigd door Drobanir op 30-11-2012 15:07 ]
Ik krijg het moven naar de correcte map na het downloaden niet voor elkaar, heeft iemand een tutorial?
Sabnzbd parkeert een nieuwe epi netjes als
/TV/[Aflevering]/[Aflevering].mkv op aangeven van SickBeard.
De standaard sabToSickBeard.exe die je bij SickBeard krijgt staat als post processing script aan.
Categorie is TV
Na het downloaden zie ik in SickBeard dat de aflevering groen is, maar hij ziet hem dus niet in de directory waar ie heen hoort te gaan.
De standaard sabToSickBeard.exe die je bij SickBeard krijgt staat als post processing script aan.
Categorie is TV
Na het downloaden zie ik in SickBeard dat de aflevering groen is, maar hij ziet hem dus niet in de directory waar ie heen hoort te gaan.
[ Voor 17% gewijzigd door SidewalkSuper op 30-11-2012 15:04 ]
Ook even een vinkje zetten bij update (ik neem aan dat je bij Mass Update de vinkjes zet)? Is dat toevallig niet om een update van de tvshow data te doen?Drobanir schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:39:
Ik doe het ook handmatig. De afleveringen haal ik ergens anders mee op en nadat ik ze naar de nas heb verplaatst start ik SB op en zet ik vinkjes in de series waar nieuwe afleveringen voor zijn om ze zo een uniforme naam te geven.
Sowieso kan je iig als je op een serie klikt, boven voor 'force full update' kiezen. Of zoals gielie zegt de tijd veranderen, dat hij bijv. 's middags om 3 uur gaat updaten i.p.v. 3 uur 's nachts bijvoorbeeld.
Waarom eigenlijk dat scriptie? Ik hoor er veel over hier maar ik gebruik het niet. Ik maak categorie aan in Sab en in SB vermeld ik die categorie. Alles loopt vanzelf.SidewalkSuper schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:03:
Ik krijg het moven naar de correcte map na het downloaden niet voor elkaar, heeft iemand een tutorial?
Categorie is TV
Ik weet niet? Ik dacht dat het hoorde 
Ah, woehoe ik heb het aan de praat. Had de autoProcessTV.cfg.sample niet hernoemd.
Ah, woehoe ik heb het aan de praat. Had de autoProcessTV.cfg.sample niet hernoemd.

[ Voor 52% gewijzigd door SidewalkSuper op 30-11-2012 16:17 ]
Dan doe ik mijn naam zeker eer aan? Het is mij gelukt om Dokter Tinus via SickBeard te downen zonder fork of wat dan ookFreekers schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:44:
[...]
SickBeard werkt standaard niet samen met NL spul, just so you know. Moet je een fork van SickBeard gebruiken, dacht van rintje als ik het me goed herinner
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Dat heeft vaak te maken dat de bronnen die je gebruikt (newznab en dergelijke) dan geen onderscheid maakt tussen US/NL series of wat dan ook.. of ze zijn onder de verkeerde categorie gezet..Zondagskindje schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:33:
[...]
Dan doe ik mijn naam zeker eer aan? Het is mij gelukt om Dokter Tinus via SickBeard te downen zonder fork of wat dan ook
Laat ik het zo zeggen. Sickbeard geeft je geen garanties dat niet-Engelse series werken.
Kan iemand mij adviseren / de goede kant op schoppen wat betreft het sorteren van tv-series met NZBGet?
Ik gebruik nu sab, maar wil in verband met een snellere internetverbinding overstappen naar NZBGet.
NZBGet draait, download alles netjes naar /volume1/Downloads, maar mijn series moeten zoals vanouds naar een hele andere map, en netjes per serie/seizoen en dergelijke.
Hoe het al geruime tijd werkt in sab:

Nu heb ik geprobeerd om het postprocessen over te laten nemen door sickbeard, maar daar heb ik eigenlijk weinig aan. Sickbeard kan immers alleen binnen mijn standaard downloadmap ( /volume1/Downloads) renamen, maar niet verplaatsen naar een totaal andere map zoals ik sab liet doen.
Edit: oh, hij lijkt nu wel te snappen waar alles heen moet, alleen maakt hij geen seasonmapjes terwijl de boel zo ingesteld staat:
Ik gebruik nu sab, maar wil in verband met een snellere internetverbinding overstappen naar NZBGet.
NZBGet draait, download alles netjes naar /volume1/Downloads, maar mijn series moeten zoals vanouds naar een hele andere map, en netjes per serie/seizoen en dergelijke.
Hoe het al geruime tijd werkt in sab:

Nu heb ik geprobeerd om het postprocessen over te laten nemen door sickbeard, maar daar heb ik eigenlijk weinig aan. Sickbeard kan immers alleen binnen mijn standaard downloadmap ( /volume1/Downloads) renamen, maar niet verplaatsen naar een totaal andere map zoals ik sab liet doen.
Edit: oh, hij lijkt nu wel te snappen waar alles heen moet, alleen maakt hij geen seasonmapjes terwijl de boel zo ingesteld staat:

[ Voor 14% gewijzigd door Gizz op 30-11-2012 17:20 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Heeft Sickbeard create rechten in die folder?
Opgelost! De serie waarmee ik aan het testen was had stiekem de optie flatten folders aan staan

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Hoeveel RAM en HDD plek hebben die VPSjes? Newznab is helaas niet zo zuining met z'n resources.xost schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:08:
Ik gebruik nu SabToSickBeard.exe. Kan ik ook dan gewoon dit modified .py script gebruiken om mijn onderstaand probleem op te lossen?schumi2004 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:17:
No, it's a modified version which comes with a SickBeard version which can handle failed downloads
sabToSickBeard.py http://pastebin.com/aEPfW4dk
Modified SickBeard https://github.com/Tolstyak/Sick-Beard/tree/development
https://github.com/Tolsty...01f17766fb9d752f0606a2ed7
Thanks!Freekers schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:13:
Tnx
Manage > Mass Update en dan een vinkje bij Update zetten. Dan wordt alle nieuwe data verwerkt en dan kan je als je wilt ook meteen renamen.Drobanir schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:39:
This is the Way.
Je kan SB ook opstarten met de switch -forceupdateDrobanir schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:15:
Zo deed ik het ook toen SB nog op de HTPC stond ipv de NAS.
Page intentionally left blank.
Heb een beetje zitten rommelen met SABnzbd (nu versie 0.7.6-4) en SickBeard (nu versie 20121125-4).
Dus ik vermoed dat ik iets verkeerd heb aangepast (heb de instellingen ook opnieuw gedaan).
De volgende berichten krijg ik nu in SABnzbd:
Probeer NZB op te halen van h ttp://beta.nzbs.org/getnzb/b3c161e7070f0ff75d19c49d096fddcc.nzb&i=#####&r=########## (## is user en api-key uiteraard).
Deze meldingen krijg ik ook bij het ophalen vanuit NZBMatrix of NZBS.in.
Heb nu dus een hele rits in de wachtrij staan met 'Probeer NZB op te halen...'
Het lijkt dat SickBeard het goed doorgeeft maar SABnzbd het niet kan verkrijgen van de index sites.
Enig idee waar ik een fout heb gemaakt qua instellen?
Example image van de wachtrij:
Dus ik vermoed dat ik iets verkeerd heb aangepast (heb de instellingen ook opnieuw gedaan).
Probeer NZB op te halen van h ttp://beta.nzbs.org/getnzb/b3c161e7070f0ff75d19c49d096fddcc.nzb&i=#####&r=########## (## is user en api-key uiteraard).
Het lijkt dat SickBeard het goed doorgeeft maar SABnzbd het niet kan verkrijgen van de index sites.

Kan, maar dan moet je zelf los even python installeren en in je PATH variabele stoppen etc. Voordeel van SabToSickBeard.exe is dat er een standlone python versie in zit, zodat mensen dat niet los erbij hoeven te installeren, wat voldoende is voor 95%+ van de Windows-gebruikers.Freekers schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:34:
[...]
Ik gebruik nu SabToSickBeard.exe. Kan ik ook dan gewoon dit modified .py script gebruiken om mijn onderstaand probleem op te lossen?
Maar het is weldegelijk mogelijk.
Doen de URL's het wel als je het zelf via je browser opent? Desnoods via de server zelf proberen te openen en kijk of dat wat uit maakt.PaulBloem schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:22:
Heb een beetje zitten rommelen met SABnzbd (nu versie 0.7.6-4) en SickBeard (nu versie 20121125-4).
[afbeelding]
[ Voor 48% gewijzigd door serhat op 01-12-2012 11:31 ]
Ja, als ik url van bijvoorbeeld NZBMatrix in mijn browser open, dan krijg ik netjes de NZB van de aflevering die het moet zijn. Dat is inderdaad het rare.Doen de URL's het wel als je het zelf via je browser opent? Desnoods via de server zelf proberen te openen en kijk of dat wat uit maakt.
Al een repair gedaan van SABnzbd?PaulBloem schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:37:
[...]
Ja, als ik url van bijvoorbeeld NZBMatrix in mijn browser open, dan krijg ik netjes de NZB van de aflevering die het moet zijn. Dat is inderdaad het rare.
Status -> Queue Repair -> Repair
Yep, helaas geen effect.schumi2004 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:42:
[...]
Al een repair gedaan van SABnzbd?
Status -> Queue Repair -> Repair
Bedankt voor het meedenken.
Zou je een failed kunnen weg halen en deze opnieuw laten zoeken?PaulBloem schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:04:
[...]
Yep, helaas geen effect.
Bedankt voor het meedenken.
Helaas geen effect, de NZB wordt wederom gevonden door SickBeard en doorgegeven aan SABnzbd, Daar lukt het niet om hem op te halen, terwijl de link in een browser wel de NZB file geeft.schumi2004 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:18:
[...]
Zou je een failed kunnen weg halen en deze opnieuw laten zoeken?
Kun je iets uit de debug logging halen wellicht.PaulBloem schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:33:
[...]
Helaas geen effect, de NZB wordt wederom gevonden door SickBeard en doorgegeven aan SABnzbd, Daar lukt het niet om hem op te halen, terwijl de link in een browser wel de NZB file geeft.
Status - Latest Warnings - Logging: +Debug zetten
Dan Show Logging
Hier een stukje, hoop dat dit betere info geeft.
-knip-
-knip-
[ Voor 98% gewijzigd door PaulBloem op 01-12-2012 16:45 ]
Zie heel veel UTF-8 errors.
Probeer dit eens
http://www.synology.com/s...how.php?lang=nld&q_id=422
https://github.com/spotwe...l_NL.UTF8-op-Synology-NAS
Probeer dit eens
Oke bedankt voor je reply!serhat schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:29:
Kan, maar dan moet je zelf los even python installeren en in je PATH variabele stoppen etc. Voordeel van SabToSickBeard.exe is dat er een standlone python versie in zit, zodat mensen dat niet los erbij hoeven te installeren, wat voldoende is voor 95%+ van de Windows-gebruikers.
Maar het is weldegelijk mogelijk.
Ik heb reeds Phyton op deze machine draaien aangezien ik SickBeard, Couchpotato en Auto-Sub vanaf Source draai dus dat is geen probleem
Probleem is, wat moet ik precies pullen? Dat SabToSickbeard.py bestandje is verdacht leeg?
Tnx
Pull je wel uit de master branch?

Sab 0.7.6. Dit wordt wel erg vervelend zeg...
Ik ben even verward: Nee ik probeer namelijk de aangepaste .py te pullen die failed downloads aankan of zeg ik nu iets stoms?Anthirian schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:22:
Pull je wel uit de master branch?
Je hebt 3 bestanden nodig, namelijk de autoProcessTV.py, sabToSickBeard.py en autoProcessTV.cfg.Freekers schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:08:
[...]
Oke bedankt voor je reply!
Ik heb reeds Phyton op deze machine draaien aangezien ik SickBeard, Couchpotato en Auto-Sub vanaf Source draai dus dat is geen probleem
Probleem is, wat moet ik precies pullen? Dat SabToSickbeard.py bestandje is verdacht leeg?
Tnx
autoProcessTV.py bevat het echte scriptje dat door meerdere clients gebruikt kan worden. sabToSickbeard.py is een simpel scriptje dat de argumenten van sab op een nette manier doorgeeft aan autoProcessTV.py zodat hij het echte werk kan doen.
Is sabToSickbeard.py echt leeg of bevat het heel weinig?
[EDIT]
bestanden zijn hier te vinden. Ervan uitgaande dat je ook die hebt uitgecheckt zit het in de autoProcessTV map.
Zie reactie schumi2004, maar even een andere tip. Haal even je apikey uit de logging (en genereer desnoods een nieuwe).PaulBloem schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:00:
Hier een stukje, hoop dat dit betere info geeft.
[ Voor 24% gewijzigd door serhat op 01-12-2012 14:00 ]
NZBget zou er ook last van moeten hebben maar ik heb een patch gekregen van developer welke ervoor zorgt dat ook NZBget beter met hernoemde PAR bestanden kan omgaan.ChuckyDevil schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:35:
[afbeelding]
Sab 0.7.6. Dit wordt wel erg vervelend zeg...Kijken of NZBget hier ook last van heeft...
@serhat
De files waar je naar linkt moeten wel gebruikt worden icm die fork
@serhat en @schumi2004 Thanks voor de replies.
Oke dus voor de goede orde, die 3 files moeten met dezelfde fork gebruikt worden of was die reply van schumi2004 niet aan mij gericht?
Tnx
Oke dus voor de goede orde, die 3 files moeten met dezelfde fork gebruikt worden of was die reply van schumi2004 niet aan mij gericht?
Tnx
Oh nee dan is het mijn fout. Ik dacht dat je een gewoon post-processing script wilde pullen. Ik heb niks gezegd.Freekers schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:37:
[...]
Ik ben even verward: Nee ik probeer namelijk de aangepaste .py te pullen die failed downloads aankan of zeg ik nu iets stoms?
Ja dat is wat ik me heb laten vertellen, wat je ook kunt doen als je het zeker weten goed wilt hebben is ze uit de repo van midgetspy zelf pakkenFreekers schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:40:
@serhat en @schumi2004 Thanks voor de replies.
Tnx
Die fork waar eerder naar gelinkt is is een fork die een failed download handling mechanisme erin heeft zitten waar ik eerder in dit topic over gesproken heb.
Dat wil ik ook juist. Die functie zit namelijk niet standaard in die van midgetspy?schumi2004 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:51:
Die fork waar eerder naar gelinkt is is een fork die een failed download handling mechanisme erin heeft zitten waar ik eerder in dit topic over gesproken heb.
Dan moet je idd die files hebben (en SB van die fork) , als het voor een Synology is dan kun je package ook hier downloaden (zit alles in en nog wat fixes) https://github.com/schumi2004/spksrc/downloadsFreekers schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:07:
[...]
Dat wil ik ook juist. Die functie zit namelijk niet standaard in die van midgetspy?
[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 01-12-2012 15:21 ]
Ik heb gisteren na net iets meer dan een maand eindelijk mijn NAS (Synology DS212+ binnen gekregen (PostNL
). Ik heb er direct Sickbeard, Couchpotato en Sabnzbd opgezet, dit ging allemaal goed. Ik merkte dat Sabnzbd veel resources gebruikte, dus heb ik NZBGet geïnstalleerd, dit ging nog allemaal goed, maar nu ik CouchPotato probeer in te stellen i.c.m. NZBGet lukt het niet. CouchPotato vindt, zoals het hoort, gewoon de films, maar op een manier wordt de NZB niet goed doorgestuurd naar NZBGet en wordt de film dus niet gedownload. Waar kan dit aan liggen? Ook haal ik met SABnzbd maar een snelheid van ~3,7MB/s terwijl ik via mijn computer rond de ~4,7MB/s kom. SSL staat niet ingeschakeld op de DS212+

[ Voor 11% gewijzigd door JoJo nl op 02-12-2012 03:03 ]
Top, ga ik uitproberen. Laat weten hoe het gaat.schumi2004 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:01:
Zie heel veel UTF-8 errors.
Probeer dit eens
Weet je al of deze patch werkt? M'n Newsleecher komt steeds met een of andere bug melding.schumi2004 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:06:NZBget zou er ook last van moeten hebben maar ik heb een patch gekregen van developer welke ervoor zorgt dat ook NZBget beter met hernoemde PAR bestanden kan omgaan.
Dus ik zou NZBget met PAR patch wel willen proberen.
Het lijkt naar behoren te werken maar wil het voor langere tijd testen, je kan hem zelf proberen hierCoenen schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:34:
[...]
Weet je al of deze patch werkt? M'n Newsleecher komt steeds met een of andere bug melding.
Dus ik zou NZBget met PAR patch wel willen proberen.
Dat zijn waarschijnlijk alleen installatie files voor een Synology? Ik gebruik WHS2011....
Dus ik denk dat ik er niks mee kan. Iniedergeval bedankt voor de files.
Jawel, de develop repo clonen op je systeem of hoe je het gedaan hebt https://github.com/schumi2004/nzbgetCoenen schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:41:
Dat zijn waarschijnlijk alleen installatie files voor een Synology? Ik gebruik WHS2011....
[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2012 00:33 ]
Ah ja, misschien een stomme aanname van mijn kant.. Hij quotete het bericht daarover, dus ging er eigenlijk wel vanuit dat het goed zat.schumi2004 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:06:
[...]
@serhat
De files waar je naar linkt moeten wel gebruikt worden icm die fork
Nu ik je toch aan het quoten ben.. Ik wil misschien over op jouw SickBeard fork.. hou je hem zelf ook up-to-date met de laatste commits?
Hij is up-to-date ja en als er flinke wijzigingen in zitten in de master dan pull ik die commits naar mijn kopie.serhat schreef op zondag 02 december 2012 @ 00:59:
[...]
Ah ja, misschien een stomme aanname van mijn kant.. Hij quotete het bericht daarover, dus ging er eigenlijk wel vanuit dat het goed zat.
Nu ik je toch aan het quoten ben.. Ik wil misschien over op jouw SickBeard fork.. hou je hem zelf ook up-to-date met de laatste commits?
Edit:
Meteen maar even bijwerken
https://github.com/midget...0b27f14e3770d2a6b715ed510
Edit2:
Voor diegene die al draaien op de dutch branch van mij, je moet of even deze files met de hand aanpassen of even opnieuw eroverheen installeren. Was iets niet goed met de update checker.
[ Voor 28% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2012 10:03 ]
heb ik eindelijk een NAS 213+ is er nog geen package voor sick of couch
achja moet toch nog eerst alles van de oude hdd's over gaan kopieren
Je moet toch iets beter zoeken, help je over een uurtje of 2 wel als je niets gevonden hebPaulus07 schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:35:
heb ik eindelijk een NAS 213+ is er nog geen package voor sick of couchachja moet toch nog eerst alles van de oude hdd's over gaan kopieren
Hé, een forum waar actief gepraat wordt over CP!
Ik heb een vraag
Ik heb momenteel mijn settings op deze manier;

Maar hij haalt niks op. Nou vraag ik mij af; is de functie er uberhaupt dat hij zonder watchlist automatisch IMDB afgaat met de opgegeven criteria? Daar had mijn neef het namelijk over. Kan dit bij de nieuwste versie? Of moet ik daar een oudere versie voor draaien?
Hoor het graag!
Justin
Ik heb een vraag

Maar hij haalt niks op. Nou vraag ik mij af; is de functie er uberhaupt dat hij zonder watchlist automatisch IMDB afgaat met de opgegeven criteria? Daar had mijn neef het namelijk over. Kan dit bij de nieuwste versie? Of moet ik daar een oudere versie voor draaien?
Hoor het graag!
Justin
schumi2004 schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:38:
[...]
Je moet toch iets beter zoeken, help je over een uurtje of 2 wel als je niets gevonden heb

IMDB werkt alleen als je een eigen watchlist op IMDB hebt (of die van iemand anders) (dacht ik)Justin schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:42:
Hé, een forum waar actief gepraat wordt over CP!
Ik heb een vraag
[afbeelding]
Hoor het graag!
Justin
Blu-Ray.com weet ik niet precies wat deze doet. Ah weet het al, kijkt ook naar Minimal requirements, dacht dat deze voor Kinepolis alleen was.
Kinepolis zou ook moeten werken, zo heb ik ook eens een hele waslijst aan voor mij onbekende films gehad waarvan ik dacht waar komen die nou vandaan. Staat er niets van in de logging? Zijn je criteria wellicht niet te hoog?
[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2012 10:56 ]
heb ze nu in beeld via "********"schumi2004 schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:38:
[...]
Je moet toch iets beter zoeken, help je over een uurtje of 2 wel als je niets gevonden heb
[ Voor 8% gewijzigd door Paulus07 op 02-12-2012 11:40 ]
Als ik mijn log bekijk zie ik dit;schumi2004 schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:46:
[...]
IMDB werkt alleen als je een eigen watchlist op IMDB hebt (of die van iemand anders)
Blu-Ray.com weet ik niet precies wat deze doet. Ah weet het al, kijkt ook naar Minimal requirements, dacht dat deze voor Kinepolis alleen was.
Kinepolis zou ook moeten werken, zo heb ik ook eens een hele waslijst aan voor mij onbekende films gehad waarvan ik dacht waar komen die nou vandaan. Staat er niets van in de logging? Zijn je criteria wellicht niet te hoog?

Volg ik bijv. de gemarkeerde link, ( http://www.imdbapi.com/?y=2012&t=the+amazing+spider+man )
dan zie ik onder anderen: ,"imdbRating":"7.3","imdbVotes":"174,072"
Dus een rating van 7,3 over 174K votes, die zou hij dus binnen moeten halen
Maar mijn watchlist is nog leeg. Of kijk ik ergens overheen?
Nice, weet alleen niet of je de beta url hier zo moet posten. Destijds toen ik hem kreeg was dat niet de bedoeling
@Justin
Das appart ja, al CP eens herstart?
[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2012 10:56 ]
oh dan haal ik hem wel weg eventueel, maar het is dus wel de juiste hoek om in te zoeken?schumi2004 schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:55:
[...]
Nice, weet alleen niet of je de beta url hier zo moet posten. Destijds toen ik hem kreeg was dat niet de bedoeling
@Justin
Jep, uiteraard. Ook al verschillende versies geprobeerd en andere criteria, maar helaas tevergeefs.schumi2004 schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:55:
[...]
@Justin
Je zou er melding van kunnen maken op https://couchpota.to/forum/Justin schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:02:
[...]
Jep, uiteraard. Ook al verschillende versies geprobeerd en andere criteria, maar helaas tevergeefs.
Gebruik het zelf niet maar voorheen toen ik het aan gezet had werkte het wel maar dat is al even geleden.
Yups.Paulus07 schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:57:
[...]
oh dan haal ik hem wel weg eventueel, maar het is dus wel de juiste hoek om in te zoeken?
Of de gewone repo want ze zijn niet beta meer http://www.synocommunity.com/packages
[ Voor 28% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2012 11:08 ]
Heb daar inderdaad een melding lopen, maar ze zijn daar niet zo snelschumi2004 schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:04:
[...]
Je zou er melding van kunnen maken op https://couchpota.to/forum/
Gebruik het zelf niet maar voorheen toen ik het aan gezet had werkte het wel maar dat is al even geleden.
[...]
Yups.
Of de gewone repo want ze zijn niet beta meer http://www.synocommunity.com/packages
Als je een duidelijk probleem hebt, kan je het beste op github posten. Ik kijk zelden op het forum omdat ik gewoon geen tijd heb
Ah cool, laat me weten als ik somehow zou kunnen helpen. Lijkt mij een ideale branch.schumi2004 schreef op zondag 02 december 2012 @ 09:17:
[...]
Hij is up-to-date ja en als er flinke wijzigingen in zitten in de master dan pull ik die commits naar mijn kopie.
.....
Ik ben iig nu over op jouw versie met behoud van data/instellingen. Wel fijn dat dat zo in 2 minuten kan.
[edit]
Klein bugje gevonden, al denk ik misschien dat dat vanuit de officiele Sick-Beards commits komt.. Als je op een show zoekt tijdens het toevoegen, kan ik in jouw fork alleen 'en' kiezen als taal om informatie op te halen, terwijl als ik de oude versie gebruik kan ik nog wel kiezen uit talloze talen.
[edit2]
Even debugged.. Kom uit op lib/tvdb_api/tvdb_api.py, maar daar lijkt het gewoon goed te staan.
Python:
1
2
3
4
| self.config['valid_languages'] = [ "da", "fi", "nl", "de", "it", "es", "fr","pl", "hu","el","tr", "ru","he","ja","pt","zh","cs","sl", "hr","ko","en","sv","no" ] |
[ Voor 43% gewijzigd door serhat op 02-12-2012 11:41 ]
Dan is die laatste commit voor the tvdb op de master dus toch niet helemaal ok verlopen. Zal ik bij SB op git een melding moeten maken.serhat schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:27:
[...]
Ah cool, laat me weten als ik somehow zou kunnen helpen. Lijkt mij een ideale branch.
Ik ben iig nu over op jouw versie met behoud van data/instellingen. Wel fijn dat dat zo in 2 minuten kan.
[edit]
Klein bugje gevonden, al denk ik misschien dat dat vanuit de officiele Sick-Beards commits komt.. Als je op een show zoekt tijdens het toevoegen, kan ik in jouw fork alleen 'en' kiezen als taal om informatie op te halen, terwijl als ik de oude versie gebruik kan ik nog wel kiezen uit talloze talen.
[edit2]
Even debugged.. Kom uit op lib/tvdb_api/tvdb_api.py, maar daar lijkt het gewoon goed te staan.
Python:
1 2 3 4 self.config['valid_languages'] = [ "da", "fi", "nl", "de", "it", "es", "fr","pl", "hu","el","tr", "ru","he","ja","pt","zh","cs","sl", "hr","ko","en","sv","no" ]
Heb jij er toevallig ook last van? Ik heb wel een tijdelijk workaround door via firebug en/en in nl/nl te veranderen.schumi2004 schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:43:
[...]
Dan is die laatste commit voor the tvdb op de master dus toch niet helemaal ok verlopen. Zal ik bij SB op git een melding moeten maken.
Ik heb sinds een paar dagen Auto-sub draaien op mijn Synology 212+.
Tot zover ziet het er prima uit en ik ben eigenlijk nog geen rare dingen tegen gekomen.
Het enige waar ik nog niet uit ben (Ook na het lezen van hele topic) is het volgende: Ik heb als root path /volume1/downloads/sickbeard. Daaronder hangen 34 serie folders met daarin de mkv's.
Ik gebruikte tot nu toe JBierSubDownloader en als deze een srt vond verplaatste hij mkv en srt naar mijn video/serie share waar mijn Popcorn Hour hem kon zien. Zo zie ik daar alleen de series die voorzien zijn van ondertitels.
Hoe krijg ik dat verplaatsten voor elkaar in Auto-sub? Ik kan ze wel met de hand gaan opzoeken, maar dan is het uiteindelijk meer werk geworden omdat ik dan ergens in die tree de files moet gaan opzoeken die een srt hebben. Maar dan ook alleen de files die een bijbehorende SRT hebben. De andere moet natuurlijk gewoon blijven staan.
Ik heb er een paar vermeldingen naar gevonden, blijkbaar zijn er meer die het willen maar een oplossing zag ik niet staan. En er was ook een request voor, maar dat is gesloten omdat het niet zal worden geimplementeerd. Waarom niet? Dit is nu juist DE optie die het hele programma nuttig maakt. Zonder verplaatsen kan ik beter terug naar JBierSubDownloader.
1) Autosub vind volkomen automatisch ondertitels, maar laat die 'ergens' op mijn schijf achter en ik moet ze iedere keer met de hand gaan opzoeken en verplaatsten.
2) JBierSubDownloader start ik eens per dag met de hand op, hij vindt dezelfde ondertitels en zet ze daarna direct op de juiste plaats
Wat is nu het voordeel van Autosub?
Tot zover ziet het er prima uit en ik ben eigenlijk nog geen rare dingen tegen gekomen.
Het enige waar ik nog niet uit ben (Ook na het lezen van hele topic) is het volgende: Ik heb als root path /volume1/downloads/sickbeard. Daaronder hangen 34 serie folders met daarin de mkv's.
Ik gebruikte tot nu toe JBierSubDownloader en als deze een srt vond verplaatste hij mkv en srt naar mijn video/serie share waar mijn Popcorn Hour hem kon zien. Zo zie ik daar alleen de series die voorzien zijn van ondertitels.
Hoe krijg ik dat verplaatsten voor elkaar in Auto-sub? Ik kan ze wel met de hand gaan opzoeken, maar dan is het uiteindelijk meer werk geworden omdat ik dan ergens in die tree de files moet gaan opzoeken die een srt hebben. Maar dan ook alleen de files die een bijbehorende SRT hebben. De andere moet natuurlijk gewoon blijven staan.
Ik heb er een paar vermeldingen naar gevonden, blijkbaar zijn er meer die het willen maar een oplossing zag ik niet staan. En er was ook een request voor, maar dat is gesloten omdat het niet zal worden geimplementeerd. Waarom niet? Dit is nu juist DE optie die het hele programma nuttig maakt. Zonder verplaatsen kan ik beter terug naar JBierSubDownloader.
1) Autosub vind volkomen automatisch ondertitels, maar laat die 'ergens' op mijn schijf achter en ik moet ze iedere keer met de hand gaan opzoeken en verplaatsten.
2) JBierSubDownloader start ik eens per dag met de hand op, hij vindt dezelfde ondertitels en zet ze daarna direct op de juiste plaats
Wat is nu het voordeel van Autosub?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Heb het ook maar voor die tvdb commit van master niet, heb er al opmerking bij gezetserhat schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:48:
[...]
Heb jij er toevallig ook last van? Ik heb wel een tijdelijk workaround door via firebug en/en in nl/nl te veranderen.
https://github.com/midget...510#commitcomment-2238657
Ok thanks! Wordt die fork een beetje onderhouden, m.a.w. de master commits regelmatig binnen gepulled?schumi2004 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:16:
Dan moet je idd die files hebben (en SB van die fork) , als het voor een Synology is dan kun je package ook hier downloaden (zit alles in en nog wat fixes) https://github.com/schumi2004/spksrc/downloads
Tis niet voor de Synology maar toch bedankt
Zijn de settings van mijn huidige SickBeard install makkelijk over te zetten?
Over Newznab. Ik heb Newznab inmiddels lopen. As we speak ben ik de headers tm 500 dagen geleden aan het binnen halen. Daarna kan een selecte groep tweakers het dingetje testen voordat hij public gaat.
Heb hem daar gepostRuudBurger schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:18:
Als je een duidelijk probleem hebt, kan je het beste op github posten. Ik kijk zelden op het forum omdat ik gewoon geen tijd heb
Ik probeer zo vaak mogelijk alle development commits mee te nemen (mijn fork is development fork)Freekers schreef op zondag 02 december 2012 @ 12:00:
[...]
Ok thanks! Wordt die fork een beetje onderhouden, m.a.w. de master commits regelmatig binnen gepulled?
Tis niet voor de Synology maar toch bedankt
Zijn de settings van mijn huidige SickBeard install makkelijk over te zetten?
Over Newznab. Ik heb Newznab inmiddels lopen. As we speak ben ik de headers tm 500 dagen geleden aan het binnen halen. Daarna kan een selecte groep tweakers het dingetje testen voordat hij public gaat.
Als goed is moet je hem zo over de huidige install heen kunnen zetten.
Fix gevonden.. heeft met een andere commit te maken:schumi2004 schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:58:
[...]
Heb het ook maar voor die tvdb commit van master niet, heb er al opmerking bij gezet
https://github.com/midget...510#commitcomment-2238657
https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/543
Ik heb er even een pull request van gemaakt zodat het in de development van SB terecht komt. Jij kan hem ook direct uit mijn branch pullen als je wil. Het is een form van SB (development branch) met alleen die ene fix.
[ Voor 20% gewijzigd door serhat op 02-12-2012 12:33 ]
Mijn comment ook maar bij gewerkt voor er nog meer tijd in gestoken word. Vreemd dat me dat niet eerder opgevallen is. Nu voeg ik ook niet dagelijks nieuwe shows toeserhat schreef op zondag 02 december 2012 @ 12:32:
[...]
Fix gevonden.. heeft met een andere commit te maken:
https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/543
Ik heb er even een pull request van gemaakt zodat het in de development van SB terecht komt. Jij kan hem ook direct uit mijn branch pullen als je wil. Het is een form van SB (development branch) met alleen die ene fix.
[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2012 12:40 ]
Slinger je Revolution en Arrow met jouw SB ook weer probleemloos binnen schumi?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!