verkeerde lijstje , sorry, nee heb een international qwerty kbd besteld.. op het laatste nippertje..
ik had eerst een vrouw als bediende (hakima heette ze)
die deed ZEEEER klant onvriendelijk, ELKE keer kortaf.. en wist alles beter...
ik had afgesproken, vandaag geld over te maken,en ze zou me vandaag mailen, maar ze was er niet eens...
ik heb een anderre sales representative genomen (mohammed haddad), hele aardige gozer, niks was een probleem.. na herhaaldelijk gevraagd te hebben aan hakima, of dat het goede kbd is (en ze beweerde dat dit zo was, en dat het niet anders kon)
was het bij meneer haddad, geen enkel probleem.. zelfs een zweeds kb kon erin...
heel netjes geholpen, alles netjes afgehandeld, en heb nu een international qwerty kbd...
dus nee, nl was niet de goede!
----------------
sales afdeling is per persoon verschillend dus (haddad is oke!, hakima is een RAMP!!)
mer korting als de sheet krijg je niet... een aanbieding die ze je zullen doen, is hoogstwaarschijnlijk de 8 procent epp.. en via mail, kan je gee gebruik maken van de shopkorting.nl (dus gewoon met epp korting bestellen, en shopkorting is en blijft het goedkoopst)
--------------------------
ik heb een review gelezen, waar weet ik niet meer (zal vast notebookcheck of hier geweest zijn) en het nieuwe kb van clevo, werd als "matig" beoordeeld...
matig is voor mij in deze prijsklasses niet genoeg..
[
Voor 24% gewijzigd door
aron225 op 02-05-2012 18:32
]
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm