[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

ik leef in 0.0 en heb 10.0 standing

toen ik refining eff naar 5 trainde veranderde netto yield wel zowel voor refinning ore als reprocessing ships en of modules. maar met scrap metal lvl veranderd er niets.

mijn station neemt niks er staat overal 0 bij we take
Is het een nieuw geplaatste outpost? dan is de base idd 30, je moet dan je outpost upgraden om deze naar 35 te krijgen, max is dacht ik 40 of 45.. (maar dit upgraden van een outpost is niet zo 1 2 3 gedaan...) heb je diverse ladingen

http://evemaps.dotlan.net/system/MY-T2P deze heeft bijv 35% (die is dacht ik NIET geupgrade, is ooit door een corp geplaatst welke in de zelfde allaince zat als waar nwagenaar en ik in zaten)

http://evemaps.dotlan.net/system/U0W-DR - deze is iig minimaar 1x geupgrade geworden zoals je kan zien is hier de yield 40%

http://games.chruker.dk/eve_online/outpost_construction.php - staan de base yields van elke outpost op..

is dus 35 voor een minmatar refinery (welke de hoogste standard refinery heeft...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-06 19:27
Dutch2007 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:06:
[...]

Is het een nieuw geplaatste outpost? dan is de base idd 30, je moet dan je outpost upgraden om deze naar 35 te krijgen, max is dacht ik 40 of 45.. (maar dit upgraden van een outpost is niet zo 1 2 3 gedaan...) heb je diverse ladingen
Het is inderdaad niet zo 1,2,3 gedaan, gaat nogal wat tijd in zitten om de desbetreffende onderdelen te maken en in positie te krijgen zegmaar. Daar in tegen al zit je in een systeem waar aardig wat gemined wordt is het vrij snel de moeite waard, niet te vergeten dat het fijn is voor de volgende eigenaar mocht je de space ooit verliezen >:)
Dutch2007 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:06:
[...]

http://games.chruker.dk/eve_online/outpost_construction.php - staan de base yields van elke outpost op..

is dus 35 voor een minmatar refinery (welke de hoogste standard refinery heeft...)
Met de minmatar outpost is de hoogste yield te halen, zoals jouw en mijn link al lieten zien. De andere typen outposts kunnen maar maximaal een rendement van 30% halen, echter hebben deze weer voordelen zoals meer offices, meer productie faciliteiten (in stations zijn deze zeker gewenst) en/of meer research faciliteiten (

De research facaliteiten vind ik persoonlijk minder belangrijk, als het toch jouw space is knal dan een POS neer met 4 of 5 labs, je kan er max 15 kwijt op een caldari POS, dat zijn 45ME, 45PE, 15 copy en 150 invention slots, of 9 normale labs en 5 advanced labs, dan heb je 24 copy slots, 37ME slots, 27PE slots en 55 invention slots.... als je het daar niet mee afkan weet ik niet wat je aan het doen ben, maar dan kan je er nog wel een POS bij hebben ^^. Voor productie is het echter minder om een POS te hebben, is een hoop haulen van minerals etc, makkelijker om in een station te doen (vind ik persoonlijk dan).

Oja, fijn weekend en fly safe :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-06 18:58
Is het toegestaan om te vragen of iemand mij kan inviten voor een trial?
Ik heb ooit een jaar of 2 terug een 2 week trial gehad maar had toen te weinig tijd en ik zou wel weer willen beginnen maar hoop dat iemand mij een 3 week invite kan sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:12

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

RoyalMess schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:43:
Is het toegestaan om te vragen of iemand mij kan inviten voor een trial?
Ik heb ooit een jaar of 2 terug een 2 week trial gehad maar had toen te weinig tijd en ik zou wel weer willen beginnen maar hoop dat iemand mij een 3 week invite kan sturen :)
DM me je mail adres, stuur ik je wel een buddy invite.
mocht je het blijven spelen (en dus betalen) krijg ik een maand gratis spelen. wat ik dan weer met je deel in de vorm van cash ;) (1 plex (1 maand spelen) is iets van 600M waard, krijg je dus van mij 300M (ERG mooi start kapitaaltje ;) )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Ik heb al een (half-)jaar geen EVE meer gespeeld, maar heb het altijd wel een interessant spel gevonden.. Als ik nu weer wil beginnen, hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik weet nog dat er allerlei programma's waren om je skills etc. automatisch in de queue te zetten, maar is er toevallig ergens een starterpack waar alle 'must-have standaard programma's' inzitten?

//edit, fuck ik moet in het vervolg eerste de startpost checken :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Bobmeister op 20-10-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Awsom schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:13:
Ik heb al een (half-)jaar geen EVE meer gespeeld, maar heb het altijd wel een interessant spel gevonden.. Als ik nu weer wil beginnen, hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik weet nog dat er allerlei programma's waren om je skills etc. automatisch in de queue te zetten, maar is er toevallig ergens een starterpack waar alle 'must-have standaard programma's' inzitten?

//edit, fuck ik moet in het vervolg eerste de startpost checken :Y)
evemon of eve HQ (afhankelijk wat je fijner vindt) als je een 3 weken trial wil stuur me even een DM delen we de plex die eruit komt :) EFT en natuurlijk eve online zelf veel meer heb ik niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Ik heb nog een account met een paar miljoen er op volgensmij, even kijken hoeveel daar precies op staat. Anders begin ik gewoon met een schone lei en zal ik je wel DM'en ;)

Of is het wellicht ook mogelijk om dat allemaal te giften aan een eventueel nieuw account O+ ?

[ Voor 22% gewijzigd door Bobmeister op 20-10-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Awsom schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:21:
Ik heb nog een account met een paar miljoen er op volgensmij, even kijken hoeveel daar precies op staat. Anders begin ik gewoon met een schone lei en zal ik je wel DM'en ;)

Of is het wellicht ook mogelijk om dat allemaal te giften aan een eventueel nieuw account O+ ?
ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-06 00:36
Als je een oud account wil plunderen: kijk even in account management of hours for plex geactiveerd is. Dan kan je 4 uur lang bij je account. Werkt maar een keer als je je account niet *via plex* heractiveert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravenger schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:23:
Sommige stations hebben ook een base refining percentage van 30%. als je perfect wilt refinen moet je stations met 50% base refining hebben ;)
mijn station in 0.0 heeft 40% base dus dan zal het daaraan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 18-05 21:53
Omg, wat een lekkere opbrengst. Waarom droppen npc ratjes dit nooit? Zou het pve missioning zoveel mooier maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:05

_Apache_

For life.

Tsja, die zal niet elke jump onder je neus doorvliegen. Weet ook niet of ze echt op hem aan het jagen waren, of dat hij 'at the wrong time, wrong place' was..

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Apache_ schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 18:01:
Tsja, die zal niet elke jump onder je neus doorvliegen. Weet ook niet of ze echt op hem aan het jagen waren, of dat hij 'at the wrong time, wrong place' was..
er is geen enkel excuus dit is fail big time! zoiets vervoer je niet in een unfitted T1 frigite das debiel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Ik zit zelf te wachten op Star Citizen dat nu in development is (http://www.robertsspaceindustries.com en vroeg me af of EVE leuk was om mee te beginnen. Is EVE ook voor casual spelers interessant of voornamelijk voor mensen die wat meer tijd hebben?

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-06 18:32
Ervig schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:49:
Ik zit zelf te wachten op Star Citizen dat nu in development is (http://www.robertsspaceindustries.com en vroeg me af of EVE leuk was om mee te beginnen. Is EVE ook voor casual spelers interessant of voornamelijk voor mensen die wat meer tijd hebben?
Uitermate geschikt voor casual spelers, je hoeft niet online te zijn om je skills te trainen en je kan het in principe op elke manier spelen die je wilt gezien het een sandbox omgeving is. De een doet alles wat hij/zij doet solo (afrader, de ruimte is groot ;)) en de ander doet het met een corp (guild).

Het is in ieder geval niet een MMORPG zoals WoW waar je tijd aan _moet_ spenderen, in EVE ben je vrij om te doen wat, waar en wanneer je het wilt.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bakakaizoku schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:36:
[...]

Uitermate geschikt voor casual spelers, je hoeft niet online te zijn om je skills te trainen en je kan het in principe op elke manier spelen die je wilt gezien het een sandbox omgeving is. De een doet alles wat hij/zij doet solo (afrader, de ruimte is groot ;)) en de ander doet het met een corp (guild).

Het is in ieder geval niet een MMORPG zoals WoW waar je tijd aan _moet_ spenderen, in EVE ben je vrij om te doen wat, waar en wanneer je het wilt.
dat dus...

wil eraan toevoegen/benadrukken dat bij b.v. wow je een char naar lvl 75+ moet krijgen voor je wat kan doen dat er toe doet in eve kan je vrij snel mee doen welliswaar wat beperkter maar het kan zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Bedankt. Ik ga het vanmiddag eens installeren.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Als je me even een DM stuurt met je e-mail zorg ik dat je een 21-dagen trail krijgt ipv de standaard 14 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:44:
[...]
dat dus...

wil eraan toevoegen/benadrukken dat bij b.v. wow je een char naar lvl 75+ moet krijgen voor je wat kan doen dat er toe doet in eve kan je vrij snel mee doen welliswaar wat beperkter maar het kan zeker
Dat kan ik beamen. Ik ben heel snel naar nulsec verhuisd toen ik begon met eve. Corp waar ik was 3 veteranen en 15 beginners indertijd (is nu op sterven na de dood, na twee alliance failcascades).

Op roams (CTA's waren we vrij nutteloos als er caps aan te pas kwamen) waren we in onze interceptors, dictors en ecm schepen vrij effectief met erg weinig losses door veel te oefenen. Alle drie deze schepen kan je vrij snel redelijk goed vliegen. Ik zelf begon in interceptors vervolgens ECM getrained. Scorpions zijn leuke scheepjes en als je focussed senl te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumblz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-06 16:44
Ik vlieg nu een abbaddon met T2 fit en doe daar lvl 4 missions mee. Weet echter niet voor welke ship ik nu zou gaan trainen. Wil gewoon door gaan met lvl 4's om er voor te zorgen dat ik mijn account gewoon met PLEX kan betalen.
Heb mn armor en shield skills allebij aardig hoog.
Hebben jullie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Pak een T3, kleine sig, meer dmg, makkelijk te tanken.
naar 5 brengen van skills zodat het nog makkelijker word :)
of trainen voor PVP stuff, capitals, etc :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Waren overigens allemaal BPC's, geen BPO's, eve kill is niet zo goed met dat registreren hoor ik net :)

offtopic:
jeej, 4000e post :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-06 00:01

Sorki

world wide wubbish

Ik heb een Ferox BPO (ME30-PE5) die ik niet meer gebruik, iemand interesse?
Zou graag traden tegen wat researched cruiser bpo's en modules (scythe, stabber, cloak dev, ...), laat maar iets weten via PM. Andere voorstellen altijd welkom ;)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand een idee wat de nieuwe cruiser changes gaan zijn/worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-06 08:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Cardinal schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:33:
[...]

Er zijn een aantal corps hier, waar ben je naar opzoek?
ben opzoek naar een actieve corp mbt pvp, wars, lowsec, nullsec, heb EVE vroegah (2004 ofzo) gespeeld, toen lid van een pirate corp geweest, super tof! Nog een paar keer reactivated maar kon er niet inkomen omdat ik geen corp kon vinden die actief was, wel later nog in corps gezeten maar die deden voornamelijk gedocked blijven en ouwehoeren over wat ze zouden kunnen doen... heel saai

nu een nieuw account, ben door mn trial heen dus moet weer reactivaten, geen probleem mee, maar heb wel zin om actief iets te doen met leuke mensen ipv L1 missions runnen in highsec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik doelde op de productie ervan er zouden veranderingen zijn in benodigde mineralen en die wijziging bedoelde ik eigenlijk dus hoeveel meer mats er benodigd zijn om ze te bouwen. Mijn vraag was onduidelijk :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shangula
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-06 13:41
Ik ben sinds een maandje weer begonnen met Eve na meer dan een jaar niet gespeeld te hebben. En op dit moment zit ik dus in een npc corps.
Weet er iemand nog een leuke corp.
1 char ga ik voornamelijk gebruik om te minen, en de andere wil ik voor exploration, missioning, en wat pvp
gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

Shangula schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:08:
Ik ben sinds een maandje weer begonnen met Eve na meer dan een jaar niet gespeeld te hebben. En op dit moment zit ik dus in een npc corps.
Weet er iemand nog een leuke corp.
1 char ga ik voornamelijk gebruik om te minen, en de andere wil ik voor exploration, missioning, en wat pvp
gaan gebruiken.
PvP alleen in 0.0 maar probeer Bendebeukers eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Hmmm, nadat een missie mijn destroyer fataal werd (Burning down the Hive, lees op internet dat je die vooral niet met een destroyer moet doen...) heb ik mezelf een Vexor aangeschaft. Max targeting range zou iets van 50-60km zijn, maar ik kan alleen locken op targets die max zo' 12km weg zijn.

Komt dit omdat ik op drones mik, of doe ik ergens iets anders al fout?

Edit: en in hetzelfde straatje, ik heb mijn auto-targeting-system ook nog nooit kunnen betrappen op enige functies...

[ Voor 14% gewijzigd door Dipsausje op 03-11-2012 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shangula
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-06 13:41
Dipsausje schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 08:22:
Hmmm, nadat een missie mijn destroyer fataal werd (Burning down the Hive, lees op internet dat je die vooral niet met een destroyer moet doen...) heb ik mezelf een Vexor aangeschaft. Max targeting range zou iets van 50-60km zijn, maar ik kan alleen locken op targets die max zo' 12km weg zijn.

Edit: en in hetzelfde straatje, ik heb mijn auto-targeting-system ook nog nooit kunnen betrappen op enige functies...
Heb je long range targeting? Met deze krijg je 5% meer range per skill level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Dipsausje schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 08:22:

wtf, waarom gebruik je dat echt? compleet nutteloos :P Gooi er dan een extra damage/tank/targetting/cap recharge -mod in

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
ik gebruik auto targeters op mijn ishtar als ik nog meer passief wil zijn: +3 max targets en met een druk op de knop wordt alles binnen 50km getarget. Let wel ff op: die dingen schijnen niet geheeld pveveilig te zijn. Iets met targeten andere schepen.

edit: is een highslot item: daar kan je geen tank/cap/resist inzetten. Sterker nog: omdat ik de npc's op 40-70km hou en mijn tank ongeveer alle grid+cpu kost (en passief is, no cap needed), is er weinig anders nuttigs wat ik erin kan stoppen. Targeting range is 85k, drones vallen aan tot 77k. Dus alleen als je de extra targets fijn vind en verder niets nuttigers kan plaatsen: auto targeter in highs.

edit2: vexor moet van zichzelf tot een afstand van 50km kunnen targetten (ongeacht skills). Enige reden waarom je maar tot 12,5k instaat bent te targeten is dat npc's een 'target tampener' op je gebruiken. Dat zie je valk boven je healthbars en achter de betreffende npcnaam. Een oplossing is om je drones op focus fire (altijd zo houden!) en aggressive te zetten - je drones gaan dan rustig buiten je targetting range verder met npc's afslachten tot hun max command range is bereikt. Twee problemen: soms killen ze makkelijk triggers (dus let op wat ze aanvallen) en soms, als ze zelf gedampt worden, doen ze stiekum toch niet allemaal hetzelfde aanvallen :)

[ Voor 77% gewijzigd door wheez50 op 03-11-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
wheez50: bedankt voor de uitleg, een gelet op wat jij noemt echter zit het probleem ergens anders denk ik. Ik zie nu dat ik ook (zonder enige npc of andere speler in de buurt) niet op een asteroid kan targetten die 15km verderop is, eentje die 12km verderop is kan dan weer wel. Drones op focus fire werkt inderdaad beter, maar ik hoop toch wel op een langere targetting range... :s

Zie het nu staan:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LjRAP.png
Doe ik iets raars met mijn Vexor of???

Edit2: gevonden, kwam door Warp Core Stabilizers, die had ik aangebracht nadat ik vorige keer op deze missie niet kon vluchten toen het mis ging... :P
Leuk spel dat EVE, maar dit is voor het eerst dat ergens de tutorials van mij langer hadden gemogen.

[ Voor 32% gewijzigd door Dipsausje op 04-11-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Urgghh - had ik ook niet opgekomen...
Ik denk ook dat de tutorials nooit grondig genoeg kunnen zijn. De mogelijkheden zijn gewoon te groot en te divers - en elke keer weten spelers toch wel iets te verzinnen waar de makers echt niet op bedacht waren. Ze noemen dat dan snel 'emergent gameplay'.

Warpstabs zijn uitstekend om makkelijk weg te kunnen. MAar ze hebben idd een nadeel (dat je nu gevonden hebt). Al zijn er mensen die vinden dat elke keer dat je stabs fit, er een kitten doodgaat. Ik zou evetechnisch zeggen: fitten die dingen dus! Als de hamsters maar blijven leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Had in onze corp wat tips gevraagd voor een pve lvl 3 fit voor een hurricane. Kwam op een gemixte fit van 2 artillery cannons, 4 autocannons en 2 heavy assault missile launchers uit. Eerste missie zaten de mobs op een afstand van 25-35 km. Tsja, dan gebruik je behoorlijk minder firepower. Raden jullie aan om vol arty te gaan? Die heavies hebben ook niet zo'n groot bereik. Ac iets van 1,6 km. Passive shield tank. Door rigs iets van een 15k hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
sortmixing op een cane is wat vreemd - ik zou bij arties of bij ac's blijven - in het eerste geval is je dps minder, maar begin je vanaf moment een met toedienen. Je blijft op meer afstand van je targets en hebt dus iets meer gtfo/tankspeelruimte. Als je voor ac's kiest ga je all in (en heb je zeker een propmod nodig) je doet dan heel veel dmg, maar eerst moet je bij je target komen. Zeker in l3's kan je nogal wat van je tank vragen op die manier. Ham's lijken me een goede keus.

Vergeet niet afhankelijk van de missie gyrostabs ipv tank te plaatsen. En misschien een tracking enhancer voor het echt kleine grut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Warpcore stabs in missies? omg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
wheez50 schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:47:
sortmixing op een cane is wat vreemd - ik zou bij arties of bij ac's blijven - in het eerste geval is je dps minder, maar begin je vanaf moment een met toedienen. Je blijft op meer afstand van je targets en hebt dus iets meer gtfo/tankspeelruimte. Als je voor ac's kiest ga je all in (en heb je zeker een propmod nodig) je doet dan heel veel dmg, maar eerst moet je bij je target komen. Zeker in l3's kan je nogal wat van je tank vragen op die manier. Ham's lijken me een goede keus.

Vergeet niet afhankelijk van de missie gyrostabs ipv tank te plaatsen. En misschien een tracking enhancer voor het echt kleine grut...
Weet volledige fit niet zo meteen uit het hoofd (@ work), maar dacht dat ik 2 gyro's had en 1 enhancer. Straks maar eens gaan shoppen en die ac's deruit gooien, of misschien 1-2 stuks aanhouden ipv 4. Hou niet zo van die close range encouters. Ook wat opletten met webbers en scramblers op short range. Al meer dan 1 ship aan verloren. Ik hoop dat de opbrengst van missies vanaf nu wat vooruit gaat. Moest behoorlijk wat ice minen om de iskies voor lvl 3 ship en fit bij elkaar te hebben, lvl 2 voldeed qua loot en salvage volstrekt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Dont pick on the n00bs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-06 14:07
Iedereen dus zo vlug mogelijk Destroyers en Battlecruisers naar level 5 skillen!!!

Gelukkig heb ik dat meteen gedaan zodra de eerste plannen hiervoor bekend waren.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

Volgens mij ging het ook om je frigate en cruiser skills. Zoals het er nu nog voor staat zou ik alleen gallente bc en destroyers op 5 hebben. De andere niet of op maximaal 4.

Las daar gisteren wat over op evenieuws. Het gaat niet alleen om de bc skill maar ook om de cruiserskills volgens mij voor bc V per 4 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:10
Zijn die skills nu ook aangepast btw :?

Tijd geleden was er toch iets waardoor je algemene BC skill vervangen werd door 4 racial skills?

Worden die nog reimbursed?

[ Voor 86% gewijzigd door De_Bastaard op 07-11-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
In die laatste devblog die gelinked werd door Hurtebise staan de plannen over de skills. Er staat zelfs expliciet dat je slim bent om je destroyer en battlecruiser skills nu te gaan skillen.
Ik raad je aan om die blog te lezen want ik kan het niet handiger uitleggen dan dat daar beschreven staat.

Edit: ja, je skills worden reimbursed. Dus als je nu alle battlecruisers kunt vliegen, kun je dat straks ook. (Krijg je dus 4x racial battlecruiser voor). Als je nu BC op level 5 hebt, krijg je straks dus 4x racial BC op level 5. Hetzelfde voor destroyers.

Ik heb beide op level 5, kan ze allemaal vliegen. Voor mij straks dus 6.144.000 SP er bij! *O*
(1.536.000 per racial BC, 512.000 per racial destroyer).

[ Voor 41% gewijzigd door MisterMichel op 07-11-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ah ok, thanks.

Geen effect op mij dus, had alle frigs/cruisers/destroyers/bc al op 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
MisterMichel schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:42:
Voor mij straks dus 6.144.000 SP er bij! *O*
(1.536.000 per racial BC, 512.000 per racial destroyer).
Kleine opmerking: Je krijgt er SP bij MAAAAAAR: Dit zijn geen skill points die je dus vrij kunt uitgeven aan iets anders. Voordat iedereen gelijk met die *O* emoticons komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Peekster schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:13:
[...]

Kleine opmerking: Je krijgt er SP bij MAAAAAAR: Dit zijn geen skill points die je dus vrij kunt uitgeven aan iets anders. Voordat iedereen gelijk met die *O* emoticons komt.
-O-

:P
Ik ben de laatste paar Int/men skills aan het afronden, daarna remappen en BC en Destroyers naar 5 gooien.

Wel gek als je ineens gewoon een sloot SP erbij krijgt.

Maar moet je ook de cruiser skill op 4 hebben om de BC erbij te krijgen of gaat het alleen om de BC skill? (nu heb ik dat wel, alleen niet op mijn alt, die heeft alleen galante cruiser op 4 en bc op 3 geloof ik)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:32
Ik heb een aantal jaren geleden EVE gespeeld.

Ondertussen is er natuurlijk erg veel veranderd. Ik speelde toen als miner met een hulk. Ik zit te denken aan een terugkomst. Ik zou mij dan meer met PVP/missies bezig willen houden dan met minen. Wat raden jullie aan, mijn bestaande account reactiveren of een nieuw account beginnen?

Ik lees ook dat sommige mensen aanbieden via hun een trial te starten en dat ze daarvoor PLEX krijgen waar ze weer de helft van aan jou willen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Voordeel van een nieuwe account is naast de 3 weken ( via buddy invite ) gratis speeltijd ook de schone lij.
Ik weet niet hoeveel je oude character aan skillpoints had en wat je nu in EVE wil gaan doen maar als dat hetzelfde(of bijna hetzelfde) is zou ik je oude account reactiveren.

Als je een nieuwe account wilt starten kan ik je altijd een Buddy invite sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
wel nice, 3x destroyers 5 + 3x BC 5 erbij aan sp :) Klap ik ineens over de 150mln heen. Ik hoop dat ze de clones ook iets aanpassen though :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Mirved schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:24:
Ik heb een aantal jaren geleden EVE gespeeld.

Ondertussen is er natuurlijk erg veel veranderd. Ik speelde toen als miner met een hulk. Ik zit te denken aan een terugkomst. Ik zou mij dan meer met PVP/missies bezig willen houden dan met minen. Wat raden jullie aan, mijn bestaande account reactiveren of een nieuw account beginnen?

Ik lees ook dat sommige mensen aanbieden via hun een trial te starten en dat ze daarvoor PLEX krijgen waar ze weer de helft van aan jou willen geven.
qua mining is er vooral vorige maand een en ander verandert (stats van de mining ships vooral)
maar als je je met PVP en missies bezig wil houden zou ik alsnog door gaan met je oude char, je zal veel van de skills al hebben die bij alle proffesions handig zijn (locking time/range, meer grid/cpu, minder grid/cpu kosten voor je modules etc).

Mocht je overnieuw willen beginnen zijn er zat mensen die je een invite willen sturen. In ruil krijg je mooi start bedrag (paar honder miljoen)
Enige wat je hoeft te doen is ff je mail adres in een PM te sturen (naar mij, of wie dan ook ;) )

Als je eenmaal ergens lekker veel geld mee verdient kan je met ingame geld PLEX kopen en een 2e char daarvan betalen. Staat bij mij in de planning om met mijn 3 alts te doen, maar geld schiet nog niet helemaal lekker op :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Bah, bij ongeveer de helft van alle jumps loopt de client bij mij (OS X) opeens vast, schiet niet op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Dipsausje schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:55:
Bah, bij ongeveer de helft van alle jumps loopt de client bij mij (OS X) opeens vast, schiet niet op zo.
Herkenbaar. Sluit je torrent client maar af als je die hebt draaien en het aantal vastlopers is een heel stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
MisterMichel schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:17:
[...]

Herkenbaar. Sluit je torrent client maar af als je die hebt draaien en het aantal vastlopers is een heel stuk minder.
Aah kan die daar niet tegen. Nog een Noob-vraag btw: de laatste keer dat ik bij mezelf een Security Status increase zie is 20 oktober, terwijl ik constant NPC pirates kill voor de Epic Arc missies die ik doe. Tellen die NPC Pirates dan niet mee of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Weet niet of die wel of niet meetellen maar je Sec status kan nooit hoger worden dan 5.0 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
Peekster schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:20:
Weet niet of die wel of niet meetellen maar je Sec status kan nooit hoger worden dan 5.0 volgens mij.
Correct 5.0 is de max, al kan je dacht ik via een paar speciale missies 5.1 halen via de diplo/social skills kan je natuurlijk wel hoger komen mara dat is wat anders...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

was vanmorgen aan het ratten voor ik naar mn werk ging en toen was er ineens een storing koin ook niiet meer op eve komen (server down) hoop maar dat alles goed ging zat in mn vindi van 2,5 bil :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Van hun twitter:
@EveOnline
Tranquility is back up (until daily downtime at least). That's right server hamsters, who's your daddy?! #tweetfleet #eveonline

https://mobile.twitter.co...us/266480356063076352?p=v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Peekster schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:20:
Staat nu ergens tussen 0.0 en 0.05 geloof ik, dus dat is 'm in ieder geval niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Wat je nog zou kunnen proberen is right click -> Show transactions. Dat werkt bij corporation standings in ieder geval wel. Kan je zien of en zo ja waardoor je standing stijgt/daalt. Heb het alleen nooit op sec status geprobeerd dus weet niet of het ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Faction standing gaat bij missioning enkel omhoog als je zo'n storyline krijgt? Om de 16 missies ofzo?

@Peekster: security standing heeft een apart overzicht onder je char overzicht.
Peekster schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:48:
Van hun twitter:
@EveOnline
Tranquility is back up (until daily downtime at least). That's right server hamsters, who's your daddy?! #tweetfleet #eveonline

https://mobile.twitter.co...us/266480356063076352?p=v
Hebben ze de laatste dagen wel meer last van. Toch een deel van de mensen die een socket close ondervindt, niet iedereen.

[ Voor 84% gewijzigd door Hurtebise op 08-11-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Faction standing heeft niemand het over. Maar om daar even op in te gaan. Ook als je heeeeeeel veel missies voor een caldari related corp doet stijgt je faction standing richting caldari en daalt ie bij gallente en minmatar.

Sec standing: Ok wist ik niet. Ik sta met 2 chars op 5.0 maar om even op de originele vraag terug te komen: We zijn er dus nog steeds niet achter of rats in epic arc missions meetellen voor sec status. Lijkt er op van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Peekster schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:10:
Sec standing: Ok wist ik niet. Ik sta met 2 chars op 5.0 maar om even op de originele vraag terug te komen: We zijn er dus nog steeds niet achter of rats in epic arc missions meetellen voor sec status. Lijkt er op van niet.
Apart want ze tellen wel mee voor de bounty die je ophaalt, die zie ik namelijk wel verschijnen. Terwijl beide van CONCORD af komt dacht ik (afgaande op de omschrijving van de Fast Talk skill). :?

Edit: voor de test eens een asteroid field ingevlogen en de plaatselijk aanwezige Serpentis er van langs gegeven en dat gaf leverde wel sec status op. Dus ondanks dat ik bij depPirates die ik bij The Blood-Stained Stars tegenkwam wel bounty kreeg, lijken die inderdaad niet mee te tellen voor sec status.

[ Voor 22% gewijzigd door Dipsausje op 08-11-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Voor sommigen onder jullie misschien een detail of een reactie als 'Ach, het zij zo. Who cares', maar voor mensen die EVE o.a. omwille van de fenomenale soundtrack een warm hart toe dragen, zoals ik, zorgt het voor lichte paniek, ook wat teleurstelling.

http://community.eveonlin...log.asp?a=blog&nbid=73569

Ze hebben alle ingame soundtracks op Soundclound gezet: http://soundcloud.com/ccp...ve-online-in-game-tracks/

Toch bij deze gelegenheid een vergeten parel opdiepen. De openingssong bij de Apocrypha expansion (2009): http://soundcloud.com/ccpgames/eve-online-apocrypha-2009. Geniaal!

[ Voor 0% gewijzigd door Hurtebise op 14-11-2012 20:14 . Reden: typo ]

• Mirved
Ik heb jaren geleden een paar maanden EVE gespeeld. Gister een trial begonnen om te kijken of ik weer een beetje zin had om te gaan spelen. Maar volgens mij heb ik last van een bug bij het spelen. Kan mij in ieder geval niet herinneren dat dit zo was een aantal jaar geleden.

Als ik met de muis de camera beweeg springt hij iedere keer terug naar dezelfde vieuw. Ik kan de camera niet positioneren om bijvoorbeeld recht vooruit te kijken in de richting waar mijn schip heen vliegt. Nu kun je het meeste via de overview maar handig is het niet. Zo moest ik in een missie naar een spacestation in een asteroid belt. Nou dan deed ik mijn camera draaien in die richting. Daar zag ik het gebouw maarja als ik er dan op wilde klikken sprong die weer terug naar de oude view en was het gebouw weer uit mijn zicht. Aangezien er een aantal dingen in de overview stonden wist ik ook niet welke van die het nu was. Erg onhandig dus.

Iemand bekend met deze bug of weet hoe ik dit kan oplossen?

• _Apache_

_Apache_

For life.

Volgens mij is dat geen bug, maar een feature. :+

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:35
Nee, dat ligt aan welke muisknop je ingedrukt houd voor het draaien van je beeld. Doe je dit met je rechtermuisknop dan springt hij inderdaad terug. Doe je dit met links dan blijft je wijziging.

• Mirved
Hmm dan ligt het aan mijn instellingen ik heb het zowel met de linker als rechter muisknop.

Bedankt voor de info. Ga na het werk eens kijken of ik het opgelost krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:42
shit dat heb ik ook eens gehad en dat was een simpele toest ik geloof x maar weet het niet meer zeker

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Uggh - ben nu al een paar minuten aan het wachten: posww veranderen terwijl je non-corp alt met freighter binnen de bubbel zit: Obelisk a 5km/s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:26
Ik ben nog eens begonnen met eve. Ik had een hele tijd geleden eens een character aangemaakt en een maandje mee gespeeld. Heb nu die terug opgepakt. Deze was voornamelijke richting battle gefocused. Maar wat zijn nu eigenlijk goeie missions om te doen als beginner? Ik vlieg nu met een Catalyst en deze gaat wel lekker, maar met enkel wat salvaging van de lvl 1 missions schiet m'n cashflow nu niet echt op. Zijn er ergens lekker missions te vinden die voor mij een mooie uitdaging zouden zijn, en waar de rewards wat beter zijn? Misschien ook wat betere loot van salvaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Je kan of je standing verhogen en een level 2 agent opzoeken, stap je op naar iets van een cruiser (vexor bijv.), daarna level 3, 4 etc. Let wel, dat level 3 al een battle cruiser missie is, 4 battle ship.

Samen een missie dorlopen is in het begin ook makkelijk of iemand van de corp die je even op gang wil helpen met een ISK investering.

[ Voor 25% gewijzigd door _Apache_ op 18-11-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Vraag is dan, zijn er specifiek factions waar je best je standing kan verhogen? Of maakt het op zich zoveel niet uit? De vexor stond al op m'n planning, daar ben ik nu voor aan het trainen. Kan hem wel al vliegen maar heb nog niet echt de meest handige skills ervoor, dus wacht nog ff af.

Damn, dit is toch echt overweldigend :). Dit is nu net wat leuk is aan Eve later on denk ik dan, maar als beginner heb je echt zoiets van, en wat nu? na de tutorials 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Powerblast op 18-11-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

industry vraagje

als ik BPOs wil gaan researchen en ik gebruik +5% implants om research tijd te verlagen. stel ik heb de implant in mn hoofd en plaats de job kan ik daarna naar andere clone jumpen zonder dat dat invloed heeft op de research?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

@Powerblast,
Dat dacht ik dus ook, wat is er na de missies ed? Dat is de hele charme van EVE. Ga de industry in en duik je in invention, of production en de market. Of ga je achter andere spelers aan in low/null sec. Niets is een uitgestippelt pad, de vrijheid die je hebt is inmens.

Van het weekend mijn eerste PVP kill gemaakt. Een Rapier die bij de verkeerde gate uncloakte, hij had de pech dat hij op 4km lag. We hadden 6 drakes mee, paar kleine frigates als tackles en mijn Talos. Vier scrammers erop, dual webs en de blasters stuurde hem binnen no-time met de podexpress naar huis.
Zuur was het alleen dat er daarna 8 Cynaballs binnen kwamen. Daar ging de vloot. ;w

[ Voor 5% gewijzigd door _Apache_ op 18-11-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Ben nu bezig aan de epic arc van de sisters of eve. Is zover ik kon lezen de volgende stap na de tutorials. zijn wel plezante missions. Dus die ff completen en dan ga ik eens zien of ik niet wat kan betekenen in manufacturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Powerblast schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:12:
Ben nu bezig aan de epic arc van de sisters of eve. Is zover ik kon lezen de volgende stap na de tutorials. zijn wel plezante missions. Dus die ff completen en dan ga ik eens zien of ik niet wat kan betekenen in manufacturing
is mooie arc om te doen ja, zeker omdat je er met LP probes en probe launchers kan kopen / BPC's kan krijgen die erg in trek zijn (bij WH bewoners, zoals ik :P )

opzich maak het niet zoveel uit bij welke corp je missies doet, behalve dat de rewards wat beter kunnen zijn. (zie de LP store van de corps voor meer info)
_Apache_ schreef op zondag 18 november 2012 @ 18:01:
@Powerblast,
Dat dacht ik dus ook, wat is er na de missies ed? Dat is de hele charme van EVE. Ga de industry in en duik je in invention, of production en de market. Of ga je achter andere spelers aan in low/null sec. Niets is een uitgestippelt pad, de vrijheid die je hebt is inmens.

Van het weekend mijn eerste PVP kill gemaakt. Een Rapier die bij de verkeerde gate uncloakte, hij had de pech dat hij op 4km lag. We hadden 6 drakes mee, paar kleine frigates als tackles en mijn Talos. Vier scrammers erop, dual webs en de blasters stuurde hem binnen no-time met de podexpress naar huis.
Zuur was het alleen dat er daarna 8 Cynaballs binnen kwamen. Daar ging de vloot. ;w
kortom, ze hebben agro timer op je gezet zodat je niet kon docken/uitloggen (en jumpen??) en je daarna stuk gemaakt? ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

TepelStreeltje schreef op zondag 18 november 2012 @ 23:12:
[...]

kortom, ze hebben agro timer op je gezet zodat je niet kon docken/uitloggen (en jumpen??) en je daarna stuk gemaakt? ;)
Aggro timer was het niet, had laatst ook een hostile voor ons station, en hij toonde aggressie. Zodra ik hem als target unloockte kon ik docken.
Maar die Talos verloor ik omdat ik 2x gescrammed werd, en 1100m/s is niet genoeg om frigates van je af te schudden. Jumpen leek me niet verstandig, want daar kwamen de reds nou juist vandaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb aardig wat gelezen over EVE en ook wat filmpjes gekeken. Het lijkt me echt een tof spel om te spelen! Nu las ik dat je een buddy invite moest regelen zodat je het spel even langer kon proberen. Ben nu de client aan het downloaden. Kan iemand hier zo'n invite regelen en me misschien een beetje op weg helpen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Getah schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:44:
Ik heb aardig wat gelezen over EVE en ook wat filmpjes gekeken. Het lijkt me echt een tof spel om te spelen! Nu las ik dat je een buddy invite moest regelen zodat je het spel even langer kon proberen. Ben nu de client aan het downloaden. Kan iemand hier zo'n invite regelen en me misschien een beetje op weg helpen? :D
stuur mij een DM met je mail adres, mail ik je de rest :)

of gebruik deze link. (zie net dat dat weer nieuw is).

https://secure.eveonline....5215b7f56ba3&action=buddy

mocht je je account upgraden tot full account, krijg ik ongeveer 600M, waar jij dan weer de helft van krijgt :)

[ Voor 20% gewijzigd door TepelStreeltje op 19-11-2012 11:50 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Thanks :) Is het moeilijk om genoeg ISK te verdienen binnen die 21 dagen zodat je "gratis" kunt spelen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Getah schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:56:
Thanks :) Is het moeilijk om genoeg ISK te verdienen binnen die 21 dagen zodat je "gratis" kunt spelen? :D
Als je je account upgrade met een plex krijgen wij die centen niet :P

het schijnt te doen te zijn, maar dan moe tje wel geluk hebben en weten wat je doet. Er is ooit iemand geweest die er een blog over bij gehouden heeft.

persoonlijk zou ik deze route niet kiezen, je beperkt je heel erg met je skills (je focused je daar echt PUUR op scannen/hacken/archeology). Missies, mining of wat dan ook ben je minder goed in.
Leuke uitdaging dat zeker.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Misschien dat ik dan 1 maand ga kopen als ik het leuk vind, maar ik vind het denk te duur om het hele jaar door te betalen voor dit spel. Ben ook maar een student ;)

Wat zijn leuke dingen om te doen in het begin, en hoe verdien je daar geld mee? Minen lijkt me opzich wel makkelijk wat betreft de hoeveelheid tijd die het kost. PVP battlen moet je toch vaker en langer online zijn. Moet je als je daarmee geld wilt verdienen richting salvagen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Getah schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:14:
Misschien dat ik dan 1 maand ga kopen als ik het leuk vind, maar ik vind het denk te duur om het hele jaar door te betalen voor dit spel. Ben ook maar een student ;)

Wat zijn leuke dingen om te doen in het begin, en hoe verdien je daar geld mee? Minen lijkt me opzich wel makkelijk wat betreft de hoeveelheid tijd die het kost. PVP battlen moet je toch vaker en langer online zijn. Moet je als je daarmee geld wilt verdienen richting salvagen gaan?
je kan het wat goedkoper maken door langere tijd vooruit te betalen en later als je wat meer skills hebt zou je eventueel kunnen proberen af en toe of elke maand een plex te verdienen

ps. niemand antwoord op mijn indy vraag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Anoniem: 66797 schreef op zondag 18 november 2012 @ 17:59:
industry vraagje

als ik BPOs wil gaan researchen en ik gebruik +5% implants om research tijd te verlagen. stel ik heb de implant in mn hoofd en plaats de job kan ik daarna naar andere clone jumpen zonder dat dat invloed heeft op de research?
Bij deze :)
Ja, afaik geldt die implant wanneer je de job installed en is ie later niet meer van invloed. Ik kan het fout hebben though, maar hey ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Getah schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:14:

minen is ideaal als je ondertussen wat anders kan doen. Filmpie kijken, ouwehoeren in corpchat/TS, huiswerk, pokeren, weet ik veel.
In HiSec is het gevaar niet zo heel groot, je moet je niet gek laten maken als er iemand probeert je ore te jatten (dit is meestal uitlokken aan hun kant, zodat jij ze neer schiet en Concord jou weer afmaakt. gewoon negeren werkt het beste, en hopen dat ze niet zoveel gejat hebben.)

Missies doen is in het begin prima te doen ook, levert redelijk wat centen op, zeker als je wat hogere lvl missies gaat doen. (waar je wel tijdje voor moet trainen, denk toch wel ruim een maand, misschien 2 tot je lvl 3 kan doen. lvl4 zou ik niet in men eentje aan beginnen, tenzij je echt hoop geld hebt)

Toen ik ooit, lang geleden begon, deed ik missies en mining samen met de corp waar ik toen in zat.
Das direct ook de beste hint die je kan krijgen, join een goede corp. Die helpen je met de beginselen en kunnen wss ook wel wat regelen mbt schepen en gear.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Welke corporation zou je aanraden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Getah schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:47:
ligt er ook aan wat jij wil...

weet je al wat je het liefst doet? en prefereer je een internationale corp of nederlandse corp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Getah schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:47:
geen idee :P
Ik leef in Wormholes, doe maar weinig in empire, behalve men centen uitgeven. Dus ken maar weinig (empire) corps.

Jovian legacy is een corp waar veel GoT'ers in zitten, verder heb ik echt geen idee :P

WH life is niet voor beginners weggelegt trouwens, je moet minimaal een T3 kunnen vliegen en een shitload aan support skills hebben :P (minimaal 20m sp)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Aha.. :P Ik ben nu aan het falen bij de eerste mining missies. Ik had een blueprint gekregen om 2 civilian afterburners te maken. Die moet ik dus leveren. Nu had ik wat dingen gemined en volgens mij had ik zo'n ding gemaakt, maar nu is de blueprint uit m'n items verdwenen en heb ik nergens zo'n ding... :(

Hoe los ik dat op? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Als je job nog bezig is (wachten, bezig, of nog niet delivered) is je blueprint nog in gebruik en dus niet in je assetlist/item hangar te zien. Controleer even bij industry of je job al klaar is.

Als je geen actieve jobs hebt, kan het in een schip liggen oid.

[ Voor 35% gewijzigd door _Apache_ op 19-11-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:38
Als je hem niet meer kan vinden, kan je ze ook kopen van de market.
TepelStreeltje schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:28:
[...]
Jovian legacy is een corp waar veel GoT'ers in zitten, verder heb ik echt geen idee :P
Jovian begint een beetje dood te raken. Veel mensen vertrokken en de rest zit al twee weken in een war die niet bepaald goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Bestaat er iets van een overzicht van in welke station je items hebt liggen? Want volgens mij heb ik ergens tijdens een missie iets vergeten, maar ik weet niet meer waar ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

links van je scherm, de hele rij met icoontjes (je neocom) staat halverwege een kluisje (assets), en dan tabblad search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s480x480/14364_10151253824579394_1105536691_n.jpg

:') :')
Pagina: 1 ... 39 ... 46 Laatste