[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

Powerblast schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:59:
Vraag is dan, zijn er specifiek factions waar je best je standing kan verhogen? Of maakt het op zich zoveel niet uit? De vexor stond al op m'n planning, daar ben ik nu voor aan het trainen. Kan hem wel al vliegen maar heb nog niet echt de meest handige skills ervoor, dus wacht nog ff af.

Damn, dit is toch echt overweldigend :). Dit is nu net wat leuk is aan Eve later on denk ik dan, maar als beginner heb je echt zoiets van, en wat nu? na de tutorials 8)7
Hou er rekening mee dat de Vexor al een echte drone boot is. Je hebt voor de echte damage dan ook drone skills nodig. Hetzelfde gaat op voor de Myrmdion en de Dominix.

Als je voor PVE gaat is dat best als je ook wil PVPen zijn drone bootjes niet altijd even handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:34

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Voordeel van de Myrm is wel dat je er een enorme tank op kan gooien. Zelf ga je niet snel dood, je drones daarentegen ;)

Zonde om te horen van Jovian :(

Heb helaas niet de mogelijkheid om wat met die war te doen (hoewel als mijn corp war begint tegen die gasten, het nog best leuk kan worden :P )

[ Voor 43% gewijzigd door TepelStreeltje op 19-11-2012 17:39 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Anoniem: 224682 schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:06:
[...]

Hou er rekening mee dat de Vexor al een echte drone boot is. Je hebt voor de echte damage dan ook drone skills nodig. Hetzelfde gaat op voor de Myrmdion en de Dominix.

Als je voor PVE gaat is dat best als je ook wil PVPen zijn drone bootjes niet altijd even handig.
yup thorax kan beiden :) maar dan moet je dus gunnery skillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:57
Hmm, die thorax ziet er idd ook wel interessant uit :). Maar is aan de current marktprijs ook wel weer 3 mil duurder :). Ik kan kwa skills eigenlijk nog beide kanten uit denk ik. Ben nu bezig aan de basic drone skills dus kan daarna nog alle kanten uit.

Misschien nog ff doorsparen. Ga het nog eens allemaal goed laten bezinken en zal eens ik de nodige cash heb wel een beslissing maken :)

Edit: Btw misschien een stomme vraag, maar is het op een manier mogelijk om te zien wat de prijs van items zijn in een andere region, zonder er naartoe te gaan? Als ik het zo hoor is Jita de grootste tradehub? Zouden ships daar dan niet goedkoper te krijgen zijn?

[ Voor 25% gewijzigd door Powerblast op 19-11-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Powerblast schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:01:
Hmm, die thorax ziet er idd ook wel interessant uit :). Maar is aan de current marktprijs ook wel weer 3 mil duurder :). Ik kan kwa skills eigenlijk nog beide kanten uit denk ik. Ben nu bezig aan de basic drone skills dus kan daarna nog alle kanten uit.

Misschien nog ff doorsparen. Ga het nog eens allemaal goed laten bezinken en zal eens ik de nodige cash heb wel een beslissing maken :)

Edit: Btw misschien een stomme vraag, maar is het op een manier mogelijk om te zien wat de prijs van items zijn in een andere region, zonder er naartoe te gaan? Als ik het zo hoor is Jita de grootste tradehub? Zouden ships daar dan niet goedkoper te krijgen zijn?
is geen makkelijkere manier. (hoewel ik er altjes voor heb op mijn accounts)

Jita is de grootste, daarna Hek, Amarr, Dodixie en uhm, eentje die ik altijd vergeet. (overigens in willekeurige volgorde).

Als je wat nodig hebt kan het in Jita krijgen. Niet altijd voor de beste prijs, maar je kan er wel echt alles krijgen. Vooral door deze luiheid is Jita de grootste tradehub (en dan vooral 2e station van boven)

Mocht je hulp nodig hebben met je Thorax (en de centen) neem morgen ff contact op. Ben wss grootste deel van de dag online en kan je tussendoor vast wel beetje helpen ;) (nick is Kage Roo, zit ook in het got kanaal)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-06 14:07
EVE central is een goede site met market updates van heel EVE. Deze worden wel door spelers via scripts aangepast, dus het de actualiteit hangt heel erg van de spelers af die de betreffende scripts draaien.

http://eve-central.com/

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
@Tepelstreeltje:

Je vergeet Rens, ligt niet ver van Hek. Station van Brutor Tribe heeft zowat alles wat je maar hebben wil.

[ Voor 36% gewijzigd door Hurtebise op 20-11-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Hurtebise schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:27:
@Tepelstreeltje:

Je vergeet Rens, ligt niet ver van Hek. Station van Brutor Tribe heeft zowat alles wat je maar hebben wil.
precies, ik vergeet er altijd wel 1 :P

Mijn thuis basis is in de buurt van Jita, niet in jita zelf, dan word je helemaal gek van de spam in local.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

_Apache_

For life.

Voor mij is het Amarr. Rustiger, toch flink aanbod en afzetmarkt, en maar 20 jumps. Hek, Jita, dodixie is allemaal 30+ jumps :')

Daarnaast doe ik ook af en toe verhandelen mbv gerichte chat channels, en dan is het meestal aan de ontvanger waar hij zijn spullen wil hebben.

[ Voor 45% gewijzigd door _Apache_ op 20-11-2012 10:10 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:07
MisterMichel schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:45:
EVE central is een goede site met market updates van heel EVE. Deze worden wel door spelers via scripts aangepast, dus het de actualiteit hangt heel erg van de spelers af die de betreffende scripts draaien.

http://eve-central.com/
Voordeel is wel dat je door middel van de beschikbare API alles in Excel kan laden. In mijn ervaring op 2 uur nauwkeurig. Gebruik het voor winstbepaling voor mijn productie, zodat ik vooraf kan bepalen wat het meeste ISK gaat opbrengen. Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Powerblast schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:01:

toen ik starte heb ik gekozen voor drones over gunnery en ging dus het pad van vexor, myrmidon en toen dominix en het is geen slecht pad maar gunnery is (mijnziens) beter. Zeker nu aggro van rats veranderd wat semi AFK missioning weer niet mogelijk maakt omdat de rats targets switchen.

mocht je ooit wat willen rommelen met PVP dan heb je ook veel meer aan gunnery. dus ik zou als ik jou was idd drones gaan trainen als basic en gunnery focussen en dan de thorax vliegen...

maar dat is natuurlijk mijn visie en mijn mening, als je het anders wil doen dan d:)b

ps. die 3 mil hogere prijs mag het probleem niet zijn, hell als je je naam ff post stuur ik je wel 3 mil

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 20-11-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

worden mining drones nu echt totaal waardeloos na de patch? als de rats aggro switchen en aangezien mining drones traag zijn en weinig hitpoints hebben (ook voor drone standaarden)

en we hebben er weer een...
http://miniluv.apoff.com/kb/index.php/kill_detail/1750/

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 20-11-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:16
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=15258262

leuke kill weer.....ze leren het gewoon niet

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Das een boel ISK weg.. had mij dan die PLEX in ieder geval gegeven :p

Wat gebeurt er eigenlijk met de dagen die je nog hebt van je trial als een een maand betaalt? Krijg je dan die maand en hou je de dagen van je trial die je nog over hebt, of worden die trial dagen gewoon verwijderd? Anders kan ik beter eerst die 21 dagen volmaken voordat ik ga betalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-06 18:32
Getah schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:20:
Das een boel ISK weg.. had mij dan die PLEX in ieder geval gegeven :p

Wat gebeurt er eigenlijk met de dagen die je nog hebt van je trial als een een maand betaalt? Krijg je dan die maand en hou je de dagen van je trial die je nog over hebt, of worden die trial dagen gewoon verwijderd? Anders kan ik beter eerst die 21 dagen volmaken voordat ik ga betalen :D
Die komen er gewoon bovenop.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Dus het is handiger om meteen te betalen, gezien je dan 1 maand + 21 dagen en geen skill beperkingen meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Nadat ik er achter kwam dat WoW mij toch niet echt trekt voor lange tijd, maar eens gaan zoeken naar een nieuwe MMO. Ik hou ook wel van een beetje passief gamen, en in Eve komt dat beter tot zijn recht lijkt het. Ondanks dat ik nooit diep in de game heb gezeten (max 5 uur :')) ga ik nu toch echt een fatsoenlijke poging wagen.

Het bevalt goed, de tutorial is flink verbeterd en je hebt meteen wat NPC mission om je op weg te helpen. Ik ga de komende dagen maar eens een startje maken met die tutorials (business, industry, exploring, combat) om even de basic skills op niveau te krijgen en een goede kickstart te krijgen met de verschillende dingen die kijken bij de game: navigeren op de map is bijvoorbeeld nog echt een ramp, of hoe de verschillende zones in elkaar steken.

Ik zoek het meeste op in de uitstekende bronnen op internet, maar soms moet je toch even wat dingen vragen ("hoe vergelijk je schepen side by side" bijvoorbeeld). Helaas is het IRC kanaal praktisch uitgestorven.

Hoe dan ook, ik ben benieuwd!

[ Voor 10% gewijzigd door LiquidT_NL op 21-11-2012 12:17 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
LiquidT_NL schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:15:
Ik zoek het meeste op in de uitstekende bronnen op internet, maar soms moet je toch even wat dingen vragen ("hoe vergelijk je schepen side by side" bijvoorbeeld). Helaas is het IRC kanaal praktisch uitgestorven.

Ga sowieso op zoek naar een goede corp. Als je het rustig aan wil doen en veel gratis dingen en lessen wil krijgen, ga dan op zoek naar eve uni. Uitstekende corp die draait op vrijwilligers die constant mensen dingen aan het leren zijn en freebies zoals schepen voor mining/missioning weggeven. Het is in ieder geval beter dan een random pubbie corp joinen die binnen een paar weken weer disbanded is en waar je niks leert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

LiquidT_NL schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:15:
Nadat ik er achter kwam dat WoW mij toch niet echt trekt voor lange tijd, maar eens gaan zoeken naar een nieuwe MMO. Ik hou ook wel van een beetje passief gamen, en in Eve komt dat beter tot zijn recht lijkt het. Ondanks dat ik nooit diep in de game heb gezeten (max 5 uur :')) ga ik nu toch echt een fatsoenlijke poging wagen.

Het bevalt goed, de tutorial is flink verbeterd en je hebt meteen wat NPC mission om je op weg te helpen. Ik ga de komende dagen maar eens een startje maken met die tutorials (business, industry, exploring, combat) om even de basic skills op niveau te krijgen en een goede kickstart te krijgen met de verschillende dingen die kijken bij de game: navigeren op de map is bijvoorbeeld nog echt een ramp, of hoe de verschillende zones in elkaar steken.

navigeren op de map moet je eingelijk ook niet doen :P
Vergeet trouwens niet de Flatten knop, danw ord het al iets overzichtelijker. Autopilot op safest possible/prefer only hi sec, en gewoon verstand op nul en vliegen.

Ik speel eve nu bijna 4 jaar totaal en snap er ook nog steeds niets van. weet beetje waar de verschillende regions zijn en welke trade hubs daar in liggen, maar meer ook niet.

Vragen kan je ook hier kwijt, zijn wel wat mensen actief, dus echt lang hoef je niet te wachten.

Welke schepen wil je vergelijken? de Compare tool onthoud wat er in staat, gaat alleen leeg als je echt op erase drukt. Op die manier kan je schepen vergelijken.

Fittin forum op het eve forum is ook altijd een goede. Wil je zelf experimenteren, probeer dan EFT (eve fitting tool), importeer daar je char en je ziet direct of je het kan fitten. Vergelijken van schepen is daar wss ook wat makkelijker.

Basics van alle schepen zijn sowieso wel handig om gewoon in je kop te stampen
Caldari - Shield tank. combi van Missiles en beetje Hybrid(railgun).
Minmatar - Shield tank. Vooral projectiles maar ook wat missile bootjes.
Galante - Armor tank. Hybrids en drones
Amarr - Armor tank. Lasers.

Verschillende wapens doen verschillende type schade. Verschillende NPC's doen ook weer verschillende type dmg.
Er zijn 4 dmg types.
Explosvie, Thermal, Kinetic en EMP. Shield zijn stuk zwakker vs EMP. Armor kan weer erg slecht tegen explosive. Dus je moet je hardners (zowel shield als armor) hier beetje op richten.

De verschillende ammo's (per wapen ook weer verschillend) kunnen ook verschillende dmg doen.
Hybrids doen altijd Kinetic/Thermal. er is geen ammo die exp of emp doet.
Rails kunnen alles doen, maar den vooral expl dmg. (er is bijv emp ammo die exl + emp doet)
Lasers doen (volgens mij) alleen EMP en Thermal
Missiles kunnen alles doen. Verschil tussen de missiles is puur de dmg type (tech 1 missiles btw). Flight time, range etc is allemaal afhankelijk van je skills en en modules.

Voor drones geld ook weer dat ze verschillend types dmg doen, maar de stats van de drones zelf verschillen ook weer (speed, tank, rate of fire, etc etc).

Vecht je tegen NPC's, dan is het wel de moeite waard om te kijken welke dmg ze gaan doen, en dus welke resistances je moet gaan verhogen. Heb nu ff geen lijstje met de verschillende factions en welke dmg ze doen (en waar ze zelf lage resistances tegen hebben).

Er zijn zat uitzonderingen op de info wat de schepen betreft, je kan ook prima projectiles op een galante schip zetten, maar je krijgt dan niet de bonussen die op een schip zitten.
Als een schip shield tanked is, heeft hij meer mid slots, armor tanked hebben meer lowslots. Naast de bonus die op het schip zit maakt dit eignelijk waarom een schip armor/shield tanked is. Er zijn zat fittings die wat scheef zijn als je deze regels aanhoud, maar dat is puur om de vijand te verrassen of wat dan ook.

Zag gisteren bijvoorbeeld een Talos (galante BC) fit met paar shield extenders en alleen maar dmg mods in de lows. Ding poepte 1200 dps uit :P Als er genoeg logistics (healers in feite) is kan je dit prima vliegen.

anyway, tot zover ff korte intro op dmg in EVE :P

[ Voor 9% gewijzigd door TepelStreeltje op 21-11-2012 12:46 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
bakakaizoku schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:28:
[...]

Ga sowieso op zoek naar een goede corp. Als je het rustig aan wil doen en veel gratis dingen en lessen wil krijgen, ga dan op zoek naar eve uni. Uitstekende corp die draait op vrijwilligers die constant mensen dingen aan het leren zijn en freebies zoals schepen voor mining/missioning weggeven. Het is in ieder geval beter dan een random pubbie corp joinen die binnen een paar weken weer disbanded is en waar je niks leert.
dank, zit nu in de corp waar je in start, die mensen zijn erg vriendelijk en helpen graag, maar misschien eens kijken naar Eve Uni: ik wil het juist rustig aan doen :)
Dank voor de tips! :)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:35
http://www.isktheguide.com/ is een andere tip: daar staat ongeveer alles in. Om je weg te vinden raad ik zelf http://evemaps.dotlan.net/ aan.

damn mijn vindicator met 1982,1 DPS doet het lekker in de forsaken hubs :P alt boost met vulture vanuit POS en main schiet alles aan puin...

[ 2012.11.21 23:31:34 ] Ellendras Silver > 23:09:44 Combat Your group of Neutron Blaster Cannon II places an excellent hit on Pith Usurper, inflicting 6659,3 damage.

net even getimed hoe lang ik over 1 hub doe vanaf dat ik de rats zie (ben dan nog net in warp dus kan nog niet targetten) tot laatste schip weg is 8 min 40 sec 8)

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:23
Carrier met T2 Sentries en Drone Damage Amplifiers ftw :D

• _Apache_
  • Nu online

_Apache_

For life.

@Lego

Tegen wat voor type schiet je? Ik zit helaas met hybrids in sansha gebied (EM damage, waar geen ammo voor is). Alhoewel een Vindicator wel op mijn verlanglijstje staat. :9~

De_Bastaard schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:44:
Carrier met T2 Sentries en Drone Damage Amplifiers ftw :D
kan ik ook doen maar met een carrier stil in een site liggen is vragen om getackled te worden :X maar even voor mijn nieuwschierigheid hoe snel doe je het in carrier ?

_Apache_ schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:52:
@Lego

Tegen wat voor type schiet je? Ik zit helaas met hybrids in sansha gebied (EM damage, waar geen ammo voor is). Alhoewel een Vindicator wel op mijn verlanglijstje staat. :9~
ik zit in gurista space en daar zijn hybrids boss 8)

• bakakaizoku
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:40:
damn mijn vindicator met 1982,1 DPS doet het lekker in de forsaken hubs :P alt boost met vulture vanuit POS en main schiet alles aan puin...

[ 2012.11.21 23:31:34 ] Ellendras Silver > 23:09:44 Combat Your group of Neutron Blaster Cannon II places an excellent hit on Pith Usurper, inflicting 6659,3 damage.

net even getimed hoe lang ik over 1 hub doe vanaf dat ik de rats zie (ben dan nog net in warp dus kan nog niet targetten) tot laatste schip weg is 8 min 40 sec 8)
Zit ik dan met m'n 45 minuten ~ 1 uur per hub :')

• De_Bastaard
Zal ongeveer even lang duren, maar een carrier is gewoon easy-mode.

Je poept 12 van die Garde II's uit en hebt er ongeveer geen omkijken naar :p

bakakaizoku schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:55:
[...]

Zit ik dan met m'n 45 minuten ~ 1 uur per hub :')
waar rat jij in dan?

De_Bastaard schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:56:
Zal ongeveer even lang duren, maar een carrier is gewoon easy-mode.

Je poept 12 van die Garde II's uit en hebt er ongeveer geen omkijken naar :p
nog gevaarlijker om even niet op te letten... en dan ineens tjakka getackled nee dank je

ratten in carrier heb ik wel gedaan en is wel chill maar altijd met fighters en allign 50% speed maar dan nog haalde ik niet de ticks die ik met vindi haal...

ik zou met vindi 55 mil per tick moeten kunnen halen, praktijk is dat ik rond de 43 mil zit maar steeds wat beter wordt. het ligt er ook sterk aan of ik alleen ben of hubs moet sharen :P

• De_Bastaard
Ja maar opzich doe je dat vrij goed hoor, meeste carriers halen dat niet denk ik :-)

Anyway die Vindi kost je vast evenveel als een carrier :? of is die t2 fit ipv pimp?

• bakakaizoku
Laat ik het zo zeggen, mijn alt krijgt sinds gisteren niet meer het rookiechannel te zien bij connecten ;)

Ik rat zelf in DK in -.8, -.9 in een Talos met

Highs
8x Modal Mega Neutron Particle Accelerator I, Caldari Navy Antimatter Charge L

Mids
2x Kinetic Deflection Field II
1x Large Shield Extender II
1x 10MN Afterburner II

Lows
3x Magnetic Field Stabilizer II
2x Tracking Enhancer II

Rigs
2x Medium Anti-Thermal Screen Reinforcer
1x Medium Anti-Kinetic Screen Reinforcer

Ik klaag verder niet hoor, nog een goede 3 weken en ik moet tegen de 25m/tick aanzitten (zit nu op de ~10m).

De_Bastaard schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:01:
Ja maar opzich doe je dat vrij goed hoor, meeste carriers halen dat niet denk ik :-)

Anyway die Vindi kost je vast evenveel als een carrier :? of is die t2 fit ipv pimp?
die is duurder dan menig carrier :P

Vindicator

Low Slots
3x Dominion Tracking Enhancer
4x Federation Navy Magnetic Field Stabilizer

Medium Slots
Dominion 100MN MicroWarpDrive
Pith B-Type Kinetic Deflection Field
Pith B-Type Thermic Deflection Field
Pith C-Type Large Shield Booster
Shadow Serpentis Tracking Computer

High Slots
8x Neutron Blaster Cannon II + Void ammo

Rigs
Large Capacitor Circuit II
2x Large Capacitor Circuit I

Drones
5xGarde II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
TepelStreeltje schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:40:
[...]

Fittin forum op het eve forum is ook altijd een goede. Wil je zelf experimenteren, probeer dan EFT (eve fitting tool), importeer daar je char en je ziet direct of je het kan fitten. Vergelijken van schepen is daar wss ook wat makkelijker.
Is het niet zo dat EFT een beetje aan het doodbloeden is? Ben daarom geswitched naar Pyfa.

http://www.evefit.org/static/pyfa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Esiq schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:30:
[...]

Is het niet zo dat EFT een beetje aan het doodbloeden is? Ben daarom geswitched naar Pyfa.

Geen idee, ik gebruik maar een heel beperkt aantal fittings, dus ik gebruik eft maar heel weinig. (vooral T3's in fleet, dus gewoon dikke tank er op en zoveel mogelijk dps. Veel van deze fittings staan ook gewoon in de corp fittings)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Esiq schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:30:
[...]

ik gebruik EFT regelmatig verklaar je nader :?
en is python fitting tool niet (vrijwel) identiek aan EFT ?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 23-11-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Anoniem: 66797 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:52:
[...]

ik gebruik EFT regelmatig verklaar je nader :?
en is python fitting tool niet (vrijwel) identiek aan EFT ?
Wordt wat meer gezeurd over EFT dat updates erg langzaam komen, foute data lang duurt voor het gecorrigeerd wordt etc. Zijn mensen die nog data files aanleveren voor EFT maar misschien is het wachten op Retribution voor het weer bijgewerkt wordt.

Niet dat ik zulke complexe dingen doe, kijk meestal of een fitting past voor ik het koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Dit topic gaat lekker :), kijk je twee dagen niet staan er ineens twee pagina's aan posts bij. Ff doorspitten :)

Edit: Heb ondertussen toch de cash gevonden voor de thorax :). Het plan is ondertussen het volgende. Eerst die thorax volledig degelijk fitten en daar dus de nodige skills voor leren. Heb een plannetje gevonden via Evemon, wat mij wel mooi lijkt. Dus dat gaan we eens uitproberen.

Dus missions om wat cash te verdienen en de wrecks the salvagen. Zo doorskillen zodat heel de thorax gefit is met degelijke items(voor een beginner :)) en vervolgens een corp zoeken.

Kga sowieso van start met eerst mission running. Ik weet niet hoe snel lvl 2 missions doenbaar worden? Daarna wordt het tijd voor enerzijds een te kijken naar exploration/hacking en anderszijds eens zien wat ik in manufacturing kan betekenen.

Zucht, too much to do and not enough time :). Maar wel een strak plan :).

Heb ondertussen idd eve-market eens wat bekeken en wat zijn die prijzen in jita soms hoog in vergelijking met de andere systems. In het stelsel waar ik nu zit gaat zo een implant voor 45k isk, terwijl in jita er buy orders staan voor 399k :s. Kan ik beter eens een maandelijkse trip naar jita houden.

[ Voor 83% gewijzigd door Powerblast op 23-11-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Powerblast schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:40:
Edit: Heb ondertussen toch de cash gevonden voor de thorax :). Het plan is ondertussen het volgende. Eerst die thorax volledig degelijk fitten en daar dus de nodige skills voor leren. Heb een plannetje gevonden via Evemon, wat mij wel mooi lijkt. Dus dat gaan we eens uitproberen.
toppie!
Dus missions om wat cash te verdienen en de wrecks the salvagen. Zo doorskillen zodat heel de thorax gefit is met degelijke items(voor een beginner :)) en vervolgens een corp zoeken.
je kan nu ook al een corp zoeken stukken gezelliger en ze kunnen je gerichter helpen.
Kga sowieso van start met eerst mission running. Ik weet niet hoe snel lvl 2 missions doenbaar worden? Daarna wordt het tijd voor enerzijds een te kijken naar exploration/hacking en anderszijds eens zien wat ik in manufacturing kan betekenen.
lvl 2 missions moeten in een thorax prima te doen zijn, wat betreft industry kweenie beter om een alt te starten indien mogelijk....
Zucht, too much to do and not enough time :). Maar wel een strak plan :).
wat ?
Heb ondertussen idd eve-market eens wat bekeken en wat zijn die prijzen in jita soms hoog in vergelijking met de andere systems. In het stelsel waar ik nu zit gaat zo een implant voor 45k isk, terwijl in jita er buy orders staan voor 399k :s. Kan ik beter eens een maandelijkse trip naar jita houden.
station trading kan een hoop isk opleveren maar meestal heb je wel goeie market skills nodig en een freighter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Nu online

_Apache_

For life.

Er is trouwens tooling om te kijken waarom een je ander schip niet lekker raakt? Heb nu een blasterbootje, maar zie alleen maar dit, terwijl ik toch op optimal range zit.

Your group of Neutron Blaster Cannon I barely scratches {}, causing 346,2 damage.
Your group of Neutron Blaster Cannon I misses {} completely.
Your group of Neutron Blaster Cannon I barely scratches {}, causing 521,4 damage.

Of moet je maar per onderwerp gaan kijken of dat het is? Snelheid, tracking, range, sig radius, type ammo etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Apache_ schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 14:17:
Er is trouwens tooling om te kijken waarom een je ander schip niet lekker raakt? Heb nu een blasterbootje, maar zie alleen maar dit, terwijl ik toch op optimal range zit.

Your group of Neutron Blaster Cannon I barely scratches {}, causing 346,2 damage.
Your group of Neutron Blaster Cannon I misses {} completely.
Your group of Neutron Blaster Cannon I barely scratches {}, causing 521,4 damage.

Of moet je maar per onderwerp gaan kijken of dat het is? Snelheid, tracking, range, sig radius, type ammo etc..
hoe zijn je gunnery support skills? train die asap naar 4 en later naar 5 dat scheelt al zoveel
tevens zie ik dat je de cheapest T1 guns gebruikt die er zijn! koop meta 4 guns voor je schip
die hebben dezelfde tracking maar doen meer schade en hebben meer range (en range is in hybrids nogal een belangrijk iets)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 24-11-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Als je nu van een trial account upgrade krijg je 3 maanden voor 30 euro. Bij de voorwaarden staat alleen:

After the 90-day promotional period, your account will renew automatically at the regular subscription rate of €38.85 per 90-day period.

Ik kan er nergens iets over vinden, maar betekent dit dat als ik daarna niks doet er automatisch geld wordt afgeschreven, of is het alleen de mededeling dat je daarna weer het reguliere bedrag moet betalen om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Nu online

_Apache_

For life.

Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 14:41:
[...]

hoe zijn je gunnery support skills? train die asap naar 4 en later naar 5 dat scheelt al zoveel
tevens zie ik dat je de cheapest T1 guns gebruikt die er zijn! koop meta 4 guns voor je schip
die hebben dezelfde tracking maar doen meer schade en hebben meer range (en range is in hybrids nogal een belangrijk iets)
Controlled Bursts: 4
Gunnery: 5
Motion Prediction: 4
Rapid Firing: 4
Sharpshooter: 3
Surgical Strike: 3

Trajectory Analysis: 4
Weapon Upgrades: 4
Advanced Weapon Upgrades : 0

Die kunnen alvast naar 4, kijken wat dat uitmaakt. Ben ondertussen ook aan het trainen voor T2 blasters, maar dat vergt nog wat gelduld.

Zal de guns even wisselen in EFT, kijken wat het verschil is, thnx

Huidige fit,
Tracking, 0.08364 | 603DPS
Met Meta 4 blasters,
Tracking, 0.069 | 633DPS

Met Meta 4 + 2 skills naar 4
Tracking 0.097 | 650 DPS

Daaroverheen nog even een Hybrid Aerator rig,
Tracking 0.097 | 690 DPS

[ Voor 20% gewijzigd door _Apache_ op 24-11-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Old Swartly
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2024
Getah schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:00:
Als je nu van een trial account upgrade krijg je 3 maanden voor 30 euro. Bij de voorwaarden staat alleen:

After the 90-day promotional period, your account will renew automatically at the regular subscription rate of €38.85 per 90-day period.

Ik kan er nergens iets over vinden, maar betekent dit dat als ik daarna niks doet er automatisch geld wordt afgeschreven, of is het alleen de mededeling dat je daarna weer het reguliere bedrag moet betalen om te spelen?
Als je via ideal betaalt wordt er sowieso nooit automatisch afgeschreven, dus daarmee zit je goed. Na drie maanden zou je je account trouwens wel via isk (plex) kunnen betalen, als je het handig aanpakt. Zo niet, dan kun je via het reguliere tarief gametime kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Apache_ schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:07:
[...]

Controlled Bursts: 4
Gunnery: 5
Motion Prediction: 4
Rapid Firing: 4
Sharpshooter: 3
Surgical Strike: 3

Trajectory Analysis: 4
Weapon Upgrades: 4
Advanced Weapon Upgrades : 0

Die kunnen alvast naar 4, kijken wat dat uitmaakt. Ben ondertussen ook aan het trainen voor T2 blasters, maar dat vergt nog wat gelduld.

Zal de guns even wisselen in EFT, kijken wat het verschil is, thnx

Huidige fit,
Tracking, 0.08364 | 603DPS
Met Meta 4 blasters,
Tracking, 0.069 | 633DPS

Met Meta 4 + 2 skills naar 4
Tracking 0.097 | 650 DPS

Daaroverheen nog even een Hybrid Aerator rig,
Tracking 0.097 | 690 DPS
sharpshooter 4 geeft ook weer wat range erbij en surgical strike geeft weer wat meer damage dus ik zeg doen daarna zou ik gaan trainen voor T2 guns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rkoep schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:10:
[...]

Als je via ideal betaalt wordt er sowieso nooit automatisch afgeschreven, dus daarmee zit je goed. Na drie maanden zou je je account trouwens wel via isk (plex) kunnen betalen, als je het handig aanpakt. Zo niet, dan kun je via het reguliere tarief gametime kopen.
nou plexen is wel lastig hoor zeker met huidige prijzen pffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:48:
[...]

nou plexen is wel lastig hoor zeker met huidige prijzen pffffff
is meestal voor een expansion komt... heb ik helaas ook de hard way moeten doen.
610M laatste keer dat ik keek..

Hopelijk dalen ze nog als de expo der is.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Hoe kan je eigenlijk zien of je van iemand zou kunnen winnen voor wat betreft pvp? Bij de NPC's staat altijd bij wat de threat lvl is, maar reallife people hebben dat ofc niet. Als ik nu iemand tegenkom in iets of wat lower sec, dan maak ik dat ik direct weg ben. Ik heb eigenlijk totaal geen idee van wat doenbaar zou zijn in een thorax :)

Ben ondertussen ook al eens rustig die applications voor een corp aan het bekijken, kan ik misschien eentje vinden die wat voor mij is :)

[ Voor 17% gewijzigd door Powerblast op 24-11-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Old Swartly
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2024
Ervaring. Voor beginners geldt meestal: als je outnumbered bent kun je het wel vergeten, als je hullklasse kleiner is dan je opponent kun je het wel vergeten. De enige manier om ervaring op te doen is door te vechten, de kans dat je schepen kwijtraakt is groot. Probeer dus een potje 'expendable' isk te maken, zodat je ervaring kan opdoen zonder dat je helemaal niets meer overhoudt in geval van verlies. Een goede corp kan je helpen door in groepen te roamen, je leert veel van een goede fc of mentor. Je kunt jezelf nuttig maken als tackler, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Rkoep schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 16:29:
Ervaring. Voor beginners geldt meestal: als je outnumbered bent kun je het wel vergeten, als je hullklasse kleiner is dan je opponent kun je het wel vergeten. De enige manier om ervaring op te doen is door te vechten, de kans dat je schepen kwijtraakt is groot. Probeer dus een potje 'expendable' isk te maken, zodat je ervaring kan opdoen zonder dat je helemaal niets meer overhoudt in geval van verlies. Een goede corp kan je helpen door in groepen te roamen, je leert veel van een goede fc of mentor. Je kunt jezelf nuttig maken als tackler, bijvoorbeeld.
Dat dacht ik dus al :). Daar ga ik me dus nog even buiten houden dus, tot ik een deftige corp heb die me daar wat in kan begeleiden.

Eerst ff een trip naar Jita doen, m'n stash daar verkopen en dan die epic arc van sisters of eve afwerken. Burning down the hive, lekkere mission, heb ik al m'n destroyer op verloren. Hope it's worth it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Yey, burning down the hive is complete. Was weer redelijk close met die warm scrambling drones, maar deze keer hebben mijn eigen drones het verschil gemaakt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Powerblast schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:01:
Yey, burning down the hive is complete. Was weer redelijk close met die warm scrambling drones, maar deze keer hebben mijn eigen drones het verschil gemaakt:)
congratz :)

@_Apache_ en merk je dat het nu beter gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Nu online

_Apache_

For life.

Heb de skills er nog niet tegenaan kunnen gooien. Zag ook nog dat men ship skill omhoog kan, levert ook weer ~10% meer dps op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Apache_ schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:26:
Heb de skills er nog niet tegenaan kunnen gooien. Zag ook nog dat men ship skill omhoog kan, levert ook weer ~10% meer dps op.
doen!!! eerst de dingen die uitmaken en weinig training tijd vergen dan T2 guns

maar heb je er al meta 4 guns op zitten?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 25-11-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Powerblast schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 16:46:
[...]
Eerst ff een trip naar Jita doen, m'n stash daar verkopen en dan die epic arc van sisters of eve afwerken. Burning down the hive, lekkere mission, heb ik al m'n destroyer op verloren. Hope it's worth it :)
De sisters of eve levert voornamelijk goede standing op. Ik doe hem vooral om mijn slechte standings op te rakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Cardinal schreef op zondag 25 november 2012 @ 15:40:
[...]

De sisters of eve levert voornamelijk goede standing op. Ik doe hem vooral om mijn slechte standings op te rakelen.
Dat is dan sowieso wel goed denk ik om naar lvl 2 missions te geraken? Ben nu rustig aan heel die chain aan het afwerken.

Edit: Off to Jita again, weer ff ne m'n stuff verpatsen. Heeft me de vorige keer 4.5mil opgeleverd :). Niet slecht voor een beginner denk ik zo :).

Kan je eigenlijk van die max 5 orders limiet afgeraken? Of blijft er toch een limiet opstaan ookal train je die marketing skills?

[ Voor 28% gewijzigd door Powerblast op 25-11-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:35
Marketing heeft weinig nut - je wil de skills trade en retail hebben - uiteindelijk loop je na lang skills leren tegen de uiterste limiet aan. Ik geloof 302 buy+sell orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Nu online

_Apache_

For life.

Anoniem: 66797 schreef op zondag 25 november 2012 @ 15:25:
[...]

doen!!! eerst de dingen die uitmaken en weinig training tijd vergen dan T2 guns

maar heb je er al meta 4 guns op zitten?
Met de meta 4 guns ga ik van 504dps naar 604.
To do,
Met een Hybrid burst rig, naar 695
BC skill naar 4, verwacht dan naar te 730 gaan
2e mag stab tkv tracking enhancer 2 875dps. <-- wat is wijsheid, tracking vs spank

2 tracking enhancer + 1 mag stab 2 of 2 trackers + 1 mag stab. Heb er ook een target painter opzitten, dan kan ik de enhancer wel laten vallen voor een mag stab.

[ Voor 17% gewijzigd door _Apache_ op 25-11-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Apache_ schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:20:
[...]

Met de meta 4 guns ga ik van 504dps naar 604.
To do,
Met een Hybrid burst rig, naar 695
BC skill naar 4, verwacht dan naar te 730 gaan
2e mag stab tkv tracking enhancer 2 875dps. <-- wat is wijsheid, tracking vs spank

2 tracking enhancer + 1 mag stab 2 of 2 trackers + 1 mag stab. Heb er ook een target painter opzitten, dan kan ik de enhancer wel laten vallen voor een mag stab.
je hebt wel goeie tracking nodig... voor de cruisers en soms zijn er BSs die over de 400 m/s gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Al tijdje geen eve online meer gespeeld, is het al mogelijk om je security status omhoog te krijgen met pirate tags?
Aangezien ze dat begin dit jaar beloofde voor de crucible expansion.

Of moet je nog steeds op een belachelijke manier belts gaan clearen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Powerblast schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:20:
[...]

Dat is dan sowieso wel goed denk ik om naar lvl 2 missions te geraken? Ben nu rustig aan heel die chain aan het afwerken.

Edit: Off to Jita again, weer ff ne m'n stuff verpatsen. Heeft me de vorige keer 4.5mil opgeleverd :). Niet slecht voor een beginner denk ik zo :).

Kan je eigenlijk van die max 5 orders limiet afgeraken? Of blijft er toch een limiet opstaan ookal train je die marketing skills?
ja door marketing skills te trainen maar gezien je nieuw char bent zou ik focussen op andere zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Nu online

_Apache_

For life.

Anoniem: 66797 schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:19:
[...]

je hebt wel goeie tracking nodig... voor de cruisers en soms zijn er BSs die over de 400 m/s gaan.
Het is inderdaad een keuze afwegen. Kies je voor een webber 2 om je slachtoffer stil te leggen en ram je er met 2 mag stabs op in. Of ruil je de webber voor een painter, en kies je daarbij voor een extra tracker. Keuzes keuzes.. Denk dat ik binnenkort even ga oefenen op wat npc's, vooral om te kijken of de tracking nu naar wens is, voordat ik mijn pvp bootje kwijt ben.
Powerblast schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:20:
[...]
Zeker niet slecht. Ik doe het ook op zo een manier, verkrijg met looten en salvagen veel T1 spul. In mijn hanger heb ik speciale container liggen hiervoor, deze zijn 3900m3 de stuk. Spul gooi ik direct in zo een container - zo houd ik mijn hanger beetje netjes - en als ik spullen nodig heb uit Amarr/Jita/andere hub dan neem ik ze mee op de heenweg. Gister ook weer gedaan, was wel een uitschieter met 3 volle containers, totaal 500miljoen. _/-\o_
Probeer nooit leeg te vliegen, dat is zonde van je tijd. Vol heen, vol terug. Zelf ben ik de boodschappensl*t van de corp, iedereen mailt zijn lijstje met spullen naar mij, en ik ga paar keer per week op en neer, zonde van de tijd als je 40 jumps moet doen, terwijl je juist achter de npc's/reds aan kan. Daarnaast word het risico ook geminimaliseerd, liever 1 met schip door zone met hostiles, dan met meer.

Voordeel van verkopen op een trading hub is dat je direct kunt verkopen voor een prijs die dicht tegen 100% market value aan zit. Hierdoor heb je direct je cash, en neemt het geen sell slot in. De spullen die mensen willen hebben voor minder dan 80% verkoop ik niet direct, maar worden te koop gezet. Meestal zijn die spullen alweg voor ik de 20 jumps terug heb gemaakt. >:)

[ Voor 58% gewijzigd door _Apache_ op 26-11-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Nu online

_Apache_

For life.

..

[ Voor 99% gewijzigd door _Apache_ op 26-11-2012 08:58 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Zo, na twee keer eerder kort aan Eve te hebben geroken wil ik het nu echt een serieuze kans gaan geven (wat langer dan trial account en/of paar weken omdat het me op de een of andere manier toch blijft trekken.

Ik heb ongeveer een idee wat ik mijn char wil laten doen als career (exploration, industry) maar welicht eerst hem zover krijgen dat ik er goed (uiteindelijk) de L4 missions mee kan doen om wat ISK te verzamelen.
Iedereen en overal lees je over character planning en ik vroeg me af of daar algemene tips/richtlijnen voor zijn. Als ik kijk naar wat ik wil hierboven dan heb ik natuurlijk nog geen idee wat daar planningstechnisch bij komt kijken namelijk; welke skills heb je dan uberhaubt nodig etc. Hoe kom je daar achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
EveMon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Ja maar moet je dan ook al niet een beetje een idee hebben van welke skills je uberhaubt allemaal nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Trin1ty schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:11:
[...]

Ja maar moet je dan ook al niet een beetje een idee hebben van welke skills je uberhaubt allemaal nodig hebt?
deels :P

Wil je er best mee helpen, wat wil je vliegen, wat wil je schieten (met wat en waarop) en wat wil je doen?

Geloof dat lvl 4 missies het beste te doen zijn in een Tengu (T3 caldari cruiser) met T2 heavy missiles.

Als je evemon wil gaan gebruiken kan ik ook wel een plan maken (voor een starter char, welke skills je al hebt haalt hij er (als het goed is...) direct van af). Deze kan je importeren in evemon op je eigen char.

Wat je ook kan doen is een eve char sheet maken op http://eveboard.com/ dan kan ik direct al je skills zien en je plan daar op aanpassen. of gewoon direct tips geven ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

TepelStreeltje schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:16:
[...]

deels :P

Wil je er best mee helpen, wat wil je vliegen, wat wil je schieten (met wat en waarop) en wat wil je doen?

Geloof dat lvl 4 missies het beste te doen zijn in een Tengu (T3 caldari cruiser) met T2 heavy missiles.
Ik zat te denken (ben ook Caldari) om idd Drake of Tengu te vliegen voor de missions, althans ik lees overal dat dat zo'n beetje de beste ships zijn daarvoor (al zullen ongetwijfeld een hoop mensen dat ook weer bestrijden :) )
Vooralsnog zit ik nog volop in de careermissions dus heb nog even tijd maar wil zo vroeg mogelijk beginnen met plannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Trin1ty schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:25:
[...]

Ik zat te denken (ben ook Caldari) om idd Drake of Tengu te vliegen voor de missions, althans ik lees overal dat dat zo'n beetje de beste ships zijn daarvoor (al zullen ongetwijfeld een hoop mensen dat ook weer bestrijden :) )
Vooralsnog zit ik nog volop in de careermissions dus heb nog even tijd maar wil zo vroeg mogelijk beginnen met plannen :)
Zorg voor goede missile skills, shield skills, en bovenal goede energy skills (voor capacity stuff) en zorg dat je je bootje goed kunt vliegen :) Daarbij helpen Weapon Upgrades en Advanced Weapon Upgrades voor een strakkere fit; dan kun je ook kijken naar rigs.

En speciaal voor jou een lijstje:
  • Energy Grid Upgrades
  • Energy Systems Operation
  • Energy Management
  • Engineering
  • Shield Compensation
  • Shield Management
  • Shield Operation
  • Shield Upgrades
  • Tactical Shield Manipulation
  • Weapon Upgrades
  • Advanced Weapon Upgrades
  • Mechanics
  • Missile Launcher Operation
  • Rapid Launch
  • Target Navigation Prediction
  • Missile Bombardment
  • Warhead Upgrades
  • Guided Missile Precision
  • Heavy Missiles
  • Heavy Missile Specialization
Zorg dat ze at least op level 4 staan ;) Heavy Missiles 5 is nodig voor de specialization en Weapon Upgrades 5 voor adv Weapon Upgrades.
Sommige missileskills zijn minder belangrijk, Missile Bombardment en Target Navigation Prediction zijn voor extra range bijvoorbeeld.

[ Voor 36% gewijzigd door ravenger op 26-11-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

ravenger schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:43:
[...]

Zorg voor goede missile skills, shield skills, en bovenal goede energy skills (voor capacity stuff) en zorg dat je je bootje goed kunt vliegen :) Daarbij helpen Weapon Upgrades en Advanced Weapon Upgrades voor een strakkere fit; dan kun je ook kijken naar rigs.

En speciaal voor jou een lijstje:
  • Energy Grid Upgrades
  • Energy Systems Operation
  • Energy Management
  • Engineering
  • Shield Compensation
  • Shield Management
  • Shield Operation
  • Shield Upgrades
  • Tactical Shield Manipulation
  • Weapon Upgrades
  • Advanced Weapon Upgrades
  • Mechanics
  • Missile Launcher Operation
  • Rapid Launch
  • Target Navigation Prediction
  • Missile Bombardment
  • Warhead Upgrades
  • Guided Missile Precision
  • Heavy Missiles
  • Heavy Missile Specialization
Zorg dat ze at least op level 4 staan ;) Heavy Missiles 5 is nodig voor de specialization en Weapon Upgrades 5 voor adv Weapon Upgrades.
Sommige missileskills zijn minder belangrijk, Missile Bombardment en Target Navigation Prediction zijn voor extra range bijvoorbeeld.
Ah super, thanks :)

Ga ik hiermee al te specialistisch richting pve/pvp of is er nog steeds ruimte voor wat ik waarschijnlijk meer wil nl exploration? Ik begrijp namelijk dat exploration vaak gepaard gaat met gevechten dus in dat geval zou juist ook verstandig zijn om het nodige getrained te hebben in wat jij schetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Hierbij heb je nog steeds alle ruimte voor exploration. Voor exploration heb je skills nodig als Hacking en Archeology, en Astrometrics uiteraard (eventueel aangevuld met Astrometric Acquisition, Astrometric Pinpointing en Astrometric Rangefinding). Misschien ook Salvaging en Graviton Physics, maar die is sowieso handig.

[ Voor 13% gewijzigd door ravenger op 26-11-2012 14:50 . Reden: Graviton Physics is niet nodig voor Tractor Beams 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ravenger schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:16:
Hierbij heb je nog steeds alle ruimte voor exploration. Voor exploration heb je skills nodig als Hacking en Archeology, en Astrometrics uiteraard (eventueel aangevuld met Astrometric Acquisition, Astrometric Pinpointing en Astrometric Rangefinding). Misschien ook Salvaging en Graviton Physics, maar die zijn sowieso handig (voor tractor beams om wrecks en cans mee naar je toe te trekken, en salvager modules).
graviton physics is alleen nodig voor (heavy) interdiction bootjes ;) (en shitload production/research spul)

als je echt aan epxloration wil beginnen zou ik idd wel paar skills daarin gaan trainen (alles naar lvl 3 minimaal). Hacking en archeology zelfde verhaal (hoewel de T2 versies lvl 5 vereisen en veel werk STUK makkelijker maken).

Rotte is dat het allemaal ontzettend veel tijd kost die je liever wil gebruiken voor lvlen van combat skills (das mijn probleem steeds :P ).
Daarom heb ik een alt die dat allemaal voor me doet. is ook nog es perfect mining/refining/salvaging/industrial bla bla, dus das lekker makkelijk er naast.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Rotte is dat het allemaal ontzettend veel tijd kost die je liever wil gebruiken voor lvlen van combat skills (das mijn probleem steeds :P ).
Daarom heb ik een alt die dat allemaal voor me doet. is ook nog es perfect mining/refining/salvaging/industrial bla bla, dus das lekker makkelijk er naast.
Op een apart account bedoel je? Want ik begreep dat een andere char op hetzelfde account niet kan trainen als een ander dat al doet.
Als ik ooit genoeg isk bij elkaar weet te werken om een PLEX te financieren komt er wel een 2de account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
TepelStreeltje schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:34:
[...]

graviton physics is alleen nodig voor (heavy) interdiction bootjes ;) (en shitload production/research spul)
Doh! Ik kan me heugen dat het ooit wel zo was, maar ik kan me ook vergissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ravenger schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:53:
[...]

Doh! Ik kan me heugen dat het ooit wel zo was, maar ik kan me ook vergissen :)
haha, net ff opgezocht, im sure ;)
Trin1ty schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:44:
[...]

Op een apart account bedoel je? Want ik begreep dat een andere char op hetzelfde account niet kan trainen als een ander dat al doet.
Als ik ooit genoeg isk bij elkaar weet te werken om een PLEX te financieren komt er wel een 2de account :P
sja, als je er eentje met plex kan betalen en de andere gewoon met cash, dan is het makkelijk :P

heb zelf 4 accounts, staan er 2 ff stil omdat ik er geen cash voor heb. Plexxen kopen doe ik atm niet, veel te duur.
voor de rest hoop ik ze wel allemaal met plex te gaan betalen tzt.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Hai,

ik vind EVE stiekem best leuk en je kunt nu voor 30 euro je trial account upgraden voor 3 maanden. Wat is de makkelijkste manier om binnen die 3 maanden genoeg ISK te verdienen om daarna niet meer te hoeven betalen door middel van PLEX? Zat zelf te denken aan minen, maar dat kan ik nu nog niet echt omdat je moet minen, haulen en jezelf beschermen op een of andere manier omdat je steeds wordt aangevallen bij de asteroid belts. Daarnaast kan ik nu niet haulen omdat je die skills niet kunt trainen op een trial account.

Hoe kun je dit een beetje knap voor elkaar krijgen? Zou het liefst gewoon minen in een schip met een eigen grote cargo zodat je niet steeds van schip hoeft te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Nu online

_Apache_

For life.

Als je mij in DM even je mail adres stuurt, krijg je van mij een invite, dan krijg je van mij wat ISK om te starten.
Je krijgt dan 21 dagen extra ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Die had ik al, maar toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Getah schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:54:
Hai,

ik vind EVE stiekem best leuk en je kunt nu voor 30 euro je trial account upgraden voor 3 maanden. Wat is de makkelijkste manier om binnen die 3 maanden genoeg ISK te verdienen om daarna niet meer te hoeven betalen door middel van PLEX? Zat zelf te denken aan minen, maar dat kan ik nu nog niet echt omdat je moet minen, haulen en jezelf beschermen op een of andere manier omdat je steeds wordt aangevallen bij de asteroid belts. Daarnaast kan ik nu niet haulen omdat je die skills niet kunt trainen op een trial account.

Hoe kun je dit een beetje knap voor elkaar krijgen? Zou het liefst gewoon minen in een schip met een eigen grote cargo zodat je niet steeds van schip hoeft te wisselen.
Let wel, als je via deze manier je account upgrade, en je hebt een buddy trial (van mij toch? :P ), dan krijg ik geen plex, en jij dus niet de helft van de centen 300+ atm.
Ga je natuurlijk niet "dwingen" of wat dan ook, just heads up :P

3 maanden voor 30e is goedkoper dan normale prijzen, dus erg mooie aanbieding! pak je deze aanbieding, even goede vrienden natuurlijk ;)

Plex verdienen met minen? meh, ik zou er zelf niet aan beginnen, tenzij je gemakkelijk aan de hi end ores kan komen (zogenaamde ABC ores). Kan je dit niet (acht de kans groot, je moet op gevaarlijke plekken komen)) en kan je het ook niet gratis refinen, dan zou ik er zelf niet aan beginnen. Minen is redelijk saai, levert voor de hoeveelheid tijd die je er in steekt weinig per uur op. maar ook weinig risico natuurlijk.

Denk dat je de meeste kans met missies runnen maakt. Lvl3's leveren al snel paar mil op. als je salvaged kan je volgens mij wel meer dan 5M per stuk verdienen. Houd nog wel in dat je er 120 moet doen per maand (4 per dag, doe je denk ik uur tot 2 uur over). redelijke veilig ook, hoef je niet ontzettend veel skills voor te hebben, kost alleen gewoon ook weer veel tijd.

Tot je echt ergens goed in bent, zoals T3's vliegen, capitals (dreads/carriers), salvagen, scannen, targets painten en webben (allemaal voor site escalation in wormholes) denk ik dat het lastig wordt.
Of je moet geluk hebben met complexes en archeology/hacking.

Wat die site escalations betreft, dat doe ik af en toe in mijn wormhole met wat corpies. 2 carriers, 2 dreads, loki salvager en gaan. 600M per site, 2 a 3 sites per uur. delen door het aantal chars wat mee doen en je hebt per uur een plex :P

nog leuke wormhole life story...
Kom gisteren online, corp zat te rollen voor Pew. Uiteindelijk wat leuks gevonden, veel actieve spelers, paar caps, leuk feest. Wij hadden een scout aan hun kant en onze fleet hing in onze homesystem. Beetje proberen of we wat konden snipen. Helaas was de andere kant goed georganiseerd, dus niets gelukt. Opnieuw rollen dus.
Iedereen ging ff peukie doen, biertje halen whatever. Ik wilde ff half uurtje wat anders doen.

Kom ik terug, heeft mijn fleet een plexxing fleet gesloopt. Totaal meer dan 10B loss voor hun.
kijk bij zondag 25... http://bitemeinc.net/kb/

[ Voor 10% gewijzigd door TepelStreeltje op 27-11-2012 00:12 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-06 19:27
TepelStreeltje schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 00:05:
[...]
3 maanden voor 30e is goedkoper dan normale prijzen, dus erg mooie aanbieding! pak je deze aanbieding, even goede vrienden natuurlijk ;)
Zo iets betaal ik volgens mij altijd? Of was het 38 euro voor 3 maanden? (90 dagen) Ik deed betalen voor 3 accounts, momenteel zit ik ernstig te twijfelen of ik nog doorga met EVE, heb een beetje een dipje...
[...]
Plex verdienen met minen? meh, ik zou er zelf niet aan beginnen, tenzij je gemakkelijk aan de hi end ores kan komen (zogenaamde ABC ores). Kan je dit niet (acht de kans groot, je moet op gevaarlijke plekken komen)) en kan je het ook niet gratis refinen, dan zou ik er zelf niet aan beginnen. Minen is redelijk saai, levert voor de hoeveelheid tijd die je er in steekt weinig per uur op. maar ook weinig risico natuurlijk.
Plex verdienen kan heus wel met minen! Tis alleen idd niet zo leuk als andere zaken die EVE te bieden heeft, ik ben zelf heel erg van de productie, vind ik prachtig. Als je een idee wil hebben van wat minen je kan opleveren: Ga er vanuit dat je elke min 850m3 binnen sleept, kernite is degene die het meest opleverd momenteel (hoogst beschikbaar in empire volgens http://ore.cerlestes.de/index.html#site:ore) en levert 250.99 per m3 op. dit is dus 213341,5 ISK per min, 12,800,490 ISK per uur. Voor een plex van 600 mil heb je dus 46,87 uur per maand Kernite minen. Hier komt nog hauling, kernite zoeken etc bij. Dus het is niet ideaal om het zo maar te zeggen. Begint gewoon op werk te lijken ;). Het kan sneller natuurlijk een max boost Hulk levert ongeveer 't dubbele op. Is alleen veeeel langer trainen en je heb iemand nodig die boosts uitdeeld, je wordt wel weer makkelijker geganked enzo.. allemaal keuzes ;)
[...]
Denk dat je de meeste kans met missies runnen maakt. Lvl3's leveren al snel paar mil op. als je salvaged kan je volgens mij wel meer dan 5M per stuk verdienen. Houd nog wel in dat je er 120 moet doen per maand (4 per dag, doe je denk ik uur tot 2 uur over). redelijke veilig ook, hoef je niet ontzettend veel skills voor te hebben, kost alleen gewoon ook weer veel tijd.
Je krijg dan ook elke 16 missies een faction missie met (meest) een aardige implant als resultaat, dat levert dan weer wat meer op :), maar ga er maar vanuit dat je wel even bezig ben voordat je een plex bij elkaar heb.

Persoonlijk ben ik begonnen door voor 1 account te betalen en daarna gewoon te plexen wanneer ik kon, als ik dan een goede maand had speelde ik een 2 a 3 maanden gratis en betaalde ik daarna als ik even de ISK niet had voor een plex. Ik betaalde dus alleen wanneer het nodig was.

Mochten jullie willen chatten oid, ik ben ingame, net als hier, Ubilosis. (of Ubi Vondeijck, of Ubi Secondi, Ubi Morbietipsum, Ubilos, Ubi Tertiari, noem 't maar op! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Zijn instellingen pc afhankelijk? Ik log afwisselend op mijn win-pc dan wel mac in en valt op dat mijn char op beide pc's op andere plaatsen staat (waar ik ze op die pc bij uitloggen heb achtergelaten) :S

Zijn er meer mensen te adden hier ingame voor vragen btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Trin1ty schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:24:
Zijn instellingen pc afhankelijk? Ik log afwisselend op mijn win-pc dan wel mac in en valt op dat mijn char op beide pc's op andere plaatsen staat (waar ik ze op die pc bij uitloggen heb achtergelaten) :S
Ja, helaas wel. Ik word soms ook een beetje tureluur van het feit dat ik overviews opnieuw moet maken (hoewel dat ook wel valt te copy-pasten lijkt mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

LiquidT_NL schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:28:
[...]

Ja, helaas wel. Ik word soms ook een beetje tureluur van het feit dat ik overviews opnieuw moet maken (hoewel dat ook wel valt te copy-pasten lijkt mij).
je kan de overview settings exporteren en importeren.
settings zijn local ja, ook deze kan je btw gewoon copy pasten.

trouwens, komt allen naar het gathering.tweakers.net kanaal ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

apart kanaal voor Eve of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

apart GOT kanaal IN eve ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

ah juist ja :) Ik zie op IRC alleen Ravenger en ingame nobody :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

sorry, heb het verkeerd :P is gathering.tweakers.net.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
[...]

Let wel, als je via deze manier je account upgrade, en je hebt een buddy trial (van mij toch? :P ), dan krijg ik geen plex, en jij dus niet de helft van de centen 300+ atm.
Ga je natuurlijk niet "dwingen" of wat dan ook, just heads up :P
Hè? Maar dan betaal ik er toch voor? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Ik hoop trouwens dat CCP de clones aanpast met de nieuwe expansion, anders mag ik direct aan een Phi Clone van 65 mln isk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Trin1ty schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:24:

Zijn er meer mensen te adden hier ingame voor vragen btw?
Hoe bedoel je je char ergens anders? Niet in het zelfde system/station waar je hem achter gelaten heb? Of bedoel je bij de login als je gaat kiezen met welke van de 3 chars je wil inloggen? Dat eerste mag namelijk niet voorkomen, dat tweede wel.
Getah schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:46:
[...]

Hè? Maar dan betaal ik er toch voor? :(
Even gepikt van: http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Buddy_program

4.Payments not eligible for this offer: Direct Debit, CD Keys, including CD Keys purchased or received from non-CCP sources and online stores such as, but not limited to: Steam Store, Direct2Drive, Gamers Gate, and Impulse Driven.

Dit is neit het geval, teminste, ik neem aan dat het een offer is vannuit CCP, dan is het volgende misschien van toepassing:

6.Some promotional offers are excluded as a form of activation for the Buddy Program; you will need to refer to each promotional offer’s Terms and Conditions.

Dus zou je even in depromotie specifiek moeten kijken of dat nog het geval is.

Al met al moet je het zo zien, als jij je account activate, zou hij een PLEX krijgen, deze zou hij dan verkopen/gebruiken en jouw de helft van de waarde geven, als hij de PLEX niet krijgt omdat de promotie offer dat niet toestaat, dan krijg je dus geen 300 mil. Het is echter geen slechte aanbieding en ik denk dat je goedkoper uit ben. Het is echter niet leuk voor Tepelstreeltje aldaar hij geen plex krijgt ;)
TepelStreeltje schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:30:
[...]

je kan de overview settings exporteren en importeren.
settings zijn local ja, ook deze kan je btw gewoon copy pasten.

trouwens, komt allen naar het gathering.tweakers.net kanaal ;)
Voor de overview settings, in plaats van ze zelf aan te maken ben ik hierheen gegaan: http://community.eveonlin...?a=topic&threadID=1285028 vervolgens de instructies gevolgd en je heb zo ongeveer ALLE overviews die je ook maar in welke fleet danwel situatie ook ooit nodig zal hebben. Ik vind ze persoonlijk top! Alle settings zijn idd trouwens local. (Bookmarks etc vallen hier niet onder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Als ik bij de Terms en Conditions kijk staat dat er niet bij. Volgens mij krijgt Teplstreeltje dus gewoon z'n PLEX? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Getah schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:20:
Als ik bij de Terms en Conditions kijk staat dat er niet bij. Volgens mij krijgt Teplstreeltje dus gewoon z'n PLEX? :D
zo ver ik begrepen heb, krijg ik alleen een PLEX als je bij account management je account verlenging koopt. dus de normale packages. Speciale deals, zoals deze 3 maanden voor de prijs voor 2 gelden niet.

Maar doe wat je wil hoor, voel je geenzins verplicht naar mij :P

Meestal hebben ze rond kerst ook nog wel wat mooie deals (zo heb ik vorig jaar mijn 2 alts voor weinig gekocht)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Ubilosis schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:50:
[...]

Hoe bedoel je je char ergens anders? Niet in het zelfde system/station waar je hem achter gelaten heb? Of bedoel je bij de login als je gaat kiezen met welke van de 3 chars je wil inloggen? Dat eerste mag namelijk niet voorkomen, dat tweede wel.
Nee wel in zelfde station maar op mijn pc zat mijn char in de bank achterin terwijl op mijn mac mijn char in de nis die uitkijkt op je ship stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
TepelStreeltje schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:49:
[...]

zo ver ik begrepen heb, krijg ik alleen een PLEX als je bij account management je account verlenging koopt. dus de normale packages. Speciale deals, zoals deze 3 maanden voor de prijs voor 2 gelden niet.
Sommige promoties vallen hier ook onder, dus het is heel goed mogelijk dat je alsnog een PLEX krijgt als hij upgrade. En 90 dagen game time voor 30 euro is niet verkeerd, ik betaal 38.85 als ik zo even snel op me telefoon kijk.

Ofwel, ik wil niemand op de tenen trappen, maar ik zou die 30 eu nemen, en dan heb je volgens mij, naar aanleiding van zijn vorige bericht, gewoon alsnog die PLEX te pakken. Ik heb mijn alt via een power of 2 gedaan. Andere geupgrade met een 'special offer' (ofwel plex discount) en toen kreeg ik ook nog een plex derbij. Zodoende is dat volgens mij allemaal geen probleem. Zo wel, ach, tis maar 300 mil wat jullie mislopen, is ook niet zo'n grote ramp toch?
Trin1ty schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:05:
[...]

Nee wel in zelfde station maar op mijn pc zat mijn char in de bank achterin terwijl op mijn mac mijn char in de nis die uitkijkt op je ship stond.
Ohh, ja dat kan wel :), maar dat is het zelfde, zo ongeveer. Tis beide in station, ik gebruik zelf die view niet, ik kan er niet aan wennen |:( , krijg je als je al zolang rondjes in station zit te spinnen ;) Maar, puntje bij paaltje, kan geen kwaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ubilosis schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:47:
[...]

Sommige promoties vallen hier ook onder, dus het is heel goed mogelijk dat je alsnog een PLEX krijgt als hij upgrade. En 90 dagen game time voor 30 euro is niet verkeerd, ik betaal 38.85 als ik zo even snel op me telefoon kijk.

Ofwel, ik wil niemand op de tenen trappen, maar ik zou die 30 eu nemen, en dan heb je volgens mij, naar aanleiding van zijn vorige bericht, gewoon alsnog die PLEX te pakken. Ik heb mijn alt via een power of 2 gedaan. Andere geupgrade met een 'special offer' (ofwel plex discount) en toen kreeg ik ook nog een plex derbij. Zodoende is dat volgens mij allemaal geen probleem. Zo wel, ach, tis maar 300 mil wat jullie mislopen, is ook niet zo'n grote ramp toch?
no offence taken ;) Getah moet ook doen wat hij zelf het verstandigst lijkt :)
Dus als hij goedkoop 3 maanden wil pakken, groot gelijk, zie ik vanzelf wel of ik een plex krijg of niet (en hij dus alsnog 300m) 300m is voor mij niet zo heel veel, voor een beginnende EVE speler is het een fortuin! Ik zie het zelf als een Plex voor 300m, kortom, mooi meegenomen.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Nou we komen er snel achter. Heb de 3 maanden gedaan. Nu proberen om zo snel mogelijk genoeg ISK te verdienen :P

Ik ben ingame trouwens niet Getah, die was al bezet en eigenlijk gebruik ik die naam nooit meer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Getah schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:16:
Nou we komen er snel achter. Heb de 3 maanden gedaan. Nu proberen om zo snel mogelijk genoeg ISK te verdienen :P

Ik ben ingame trouwens niet Getah, die was al bezet en eigenlijk gebruik ik die naam nooit meer ^^
Als je in een corp terecht komt in 0,0 met eigen space, dan zou ik gewoon zo snel mogelijk in een Talos proberen te komen die kan ratten en de bijbehorende support skills naar 4 gooien, dan heb je binnen 1/1,5 maand een character die 20/25m per 20 minuten kan verdienen door te ratten. Dan hoef je per dag maar een uurtje te ratten om maandelijks plex te kopen en nog een leuk zakcentje er bij over te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Getah schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:16:

haha, zie het wel als ik vanavond in log :)

wat is je ingame nick?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Klote-griefers lopen me op te wachten buiten het station. Maar even een uurtje wachten dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

LiquidT_NL schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:11:
Klote-griefers lopen me op te wachten buiten het station. Maar even een uurtje wachten dan :(
uitloggen en altje maken, die er naar toe vliegen om ze te scouten.
zolang ze je in local blijven zien gaan ze echt niet weg. hoe meer jij je aan hun ergert, hoe meer lol zij er aan beleven. ;)

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1 ... 40 ... 46 Laatste