[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Ik produceer T1 cruisers, T1 mining barges en noctis. Zoals hier al aangehaald heb je daar wel jammer genoeg wel veel minerals voor nodig. Als je iedere dag 10 slots kunt vullen heb je wel een degelijke profit.

Enkele cijfers als voorbeeld:
1 cycle = 10 slots met in elk T1 cruiser BP (ME/PE: 70/20 & 15 Runs) en dit duurt 1dag en 8u

Ik heb voor 1 cycle het volgende nodig :
90m Tritanium, 25m Pyerite, 6m Mexallon, 1,5m Isogen, 0,5m Nicxium, 0,1m Zydrine en 0,03m Megacyte
Mijn buyorders hiervoor waren gisteren in totaal +/- 1,8B.

Uit ervaring weet ik dat ik hierop minimum 13% a 16% winst op haal. Dus 234m a 288m per cycle.
Ik doe per maand 18 cycles. dus een winst 4,2B a 5,2B per maand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:17
Met bepaalde drones haalde ik circa 100% profit. Dat wil zeggen, de buildingcosts (incl. invention) lagen rond de 700K, kopieren kost iets meer dan 2 dagen, invention ook 3 dagen, en de sale-price lagen rond de 1.5M.

Ik produceerde er 300 per 2 dagen (14H build cycle) en ik had uiteindelijk 1000 in een lang weekend verkocht. Hierdoor had ik dus ruim 1.5B in mijn wallet zitten tegen 700M aan productioncosts. Vervolgens heb ik dan ook nog 2 andere producten in de pijplijn zitten. Dus ik manufacture product 1, invent product 2, kopieer product 3 en deze cirkel blijf ik gewoon volhouden.

En voor dit alles doe ik wellicht 2~3 trips richting Jita per week. Voor de rest hang ik rond in mijn POS en zit ik gewoon vrolijk ingame te chatten. En dit alles op 1 toon. :)

Ik heb mijn eigen Excel-sheet waar ik bepaalde berekeningen doe als het gaat om buildingcosts, profitmargins en hoeveel runs ik nodig heb om quitte te draaien. Overigens bepaal ik mijn profitmargins altijd tegen de buy-price.

[ Voor 15% gewijzigd door nwagenaar op 10-10-2012 12:27 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-07 14:38
nwagenaar schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:25:
...

Overigens bepaal ik mijn profitmargins altijd tegen de buy-price.
Ik doe het zelfde als je verhaal voor deze opmerking, levert me per saldo aardig wat op. Ik ben tegenwoordig bezig met alle producten vanaf scratch te maken (op bepaalde complex reactions na) tis een heel gepuzzel maar ik hou der wel van.

Ik quote alleen je laatste stukje omdat ik alles tegen sellprice bereken qua inkoop en op buy qua verkoop, als hier een gunstig getal uit komt dan pak ik uberhaupt winst en veelal meer omdat ik toch de buy order gebruik om in te kopen en sell orders om te verkopen. Mijn verkopen vinden echter voor 90% in 0.0 plaats. Afgelopen maand een 2,5 bil verdient aan productie alleen, dit terwijl een complex reactor en moon miner ook nog wat binnen slepen, zou ook zo'n 750 mil moeten zijn plus PI op 3 accounts wat in totaal ook nog voor een (vooralsnog theoretische) 1,5 tot 2 bil moet zorgen na shipping en taxes.

EVE isk per hour is overigens een prachtig programma, gebruik het naast een Excel voor moonmining en PI dagelijks! Zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
nwagenaar schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:25:
Ik heb mijn eigen Excel-sheet waar ik bepaalde berekeningen doe als het gaat om buildingcosts, profitmargins en hoeveel runs ik nodig heb om quitte te draaien. Overigens bepaal ik mijn profitmargins altijd tegen de buy-price.
Moet toch maar eens wat iskies bij elkaar gaan sprokkelen om n POS op te zetten en daar wat productie op te starten. en berekenen tegen buy-price is logisch omdat je dan je echte winst berekend. Van de andere kant is berekenen andersom goed om te zien of je de zooi niet beter los kunt verkopen ipv er eerst wat van te bouwen maar dat komt niet zo heel vaak voor ;) .

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Zoals Ubilosis al aangaf, de minerals koop ik dus ook op basis van sell-orders en mijn gemaakte producten bepaal ik op buy-orders; simpelweg zodat ik ook ruimte heb en winst is winst. Door de link van eerder kan ik ongeveer zien welke T1-producten ik zelf moet kopen of dat ik ze zelf moet maken.

Belangrijk! Als je een empire-POS gaat opzetten, dan heeft je corp goede standing nodig (anders kan je geen POS in empire anchoren). Al met al ben ik begonnen met een 1B investering voor een tower, fuelblocks, caldari charters, diverse mobile labs, BPO's, minerals, skillbooks voor invention, etc, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
Iemand van de 'noobs' hier die nog wat geld wilt verdienen? Ik heb dacht ik nog wat T2 blueprints liggen waar ik eigenlijk niets mee doe. Lijkt me wel eens grappig om zo'n soort IPO op te zetten waarbij iedereen wat isk inlegt en dan 'n paar isk verdient?

Heb volgens mij wat klein grut zoals Broadsword BPC('s), maar ook Ark BPC, Paladin BPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Ik heb deze character nog voor oa industry: http://eveboard.com/pilot/Jean_Nijemanting
Mist hier en daar nog wel een skill maar volgens mij kan ie wel redelijk wat ;) Ik heb er alleen nooit echt gebruik van gemaakt 8)7 Misschien toch eens iets voor verzinnen nu ik de verhalen lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:55

Sorki

world wide wubbish

De_Bastaard schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:12:
Iemand van de 'noobs' hier die nog wat geld wilt verdienen? Ik heb dacht ik nog wat T2 blueprints liggen waar ik eigenlijk niets mee doe. Lijkt me wel eens grappig om zo'n soort IPO op te zetten waarbij iedereen wat isk inlegt en dan 'n paar isk verdient?

Heb volgens mij wat klein grut zoals Broadsword BPC('s), maar ook Ark BPC, Paladin BPC.
Lijkt me leuk. Hoeveel is trouwens "wat isk"? Want als jij vind dat je arm bent ben ik echt wel offscale :D

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorki schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:18:
[...]

Lijkt me leuk. Hoeveel is trouwens "wat isk"? Want als jij vind dat je arm bent ben ik echt wel offscale :D
dito.... heb momenteel 50 mil met al mn chars bij elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Oh ja ik doe het niet voor mezelf hé :-) Met enkele 'biljoenen' voel ik me niet arm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
De_Bastaard schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:48:
Oh ja ik doe het niet voor mezelf hé :-) Met enkele 'biljoenen' voel ik me niet arm :+
'enkele biljoenen' in Finfleet betekent minimaal 50B in je wallet en 100B aan assets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:24
nwagenaar schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:13:
Zoals Ubilosis al aangaf, de minerals koop ik dus ook op basis van sell-orders en mijn gemaakte producten bepaal ik op buy-orders; simpelweg zodat ik ook ruimte heb en winst is winst. Door de link van eerder kan ik ongeveer zien welke T1-producten ik zelf moet kopen of dat ik ze zelf moet maken.

Belangrijk! Als je een empire-POS gaat opzetten, dan heeft je corp goede standing nodig (anders kan je geen POS in empire anchoren). Al met al ben ik begonnen met een 1B investering voor een tower, fuelblocks, caldari charters, diverse mobile labs, BPO's, minerals, skillbooks voor invention, etc, etc.
voor dat laatste kan je een ready made corp kopen met standing :D

kost je iets van 100-200 mill ofzo maar dan hoef je het zelf niet meer te grinden

hier een voorbeeld

https://forums.eveonline....=posts&t=9436&find=unread

(er zijn er meer die dit doen dus shoppen loont)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:59:
[...]

'enkele biljoenen' in Finfleet betekent minimaal 50B in je wallet en 100B aan assets :P
holy shit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Het kan zijn dat ik een beetje zit te trollen :D

Maar ik kan je vertellen dat de meeste bittervets het wel goed doen qua ISK enzo hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:20:
[...]

Het kan zijn dat ik een beetje zit te trollen :D

Maar ik kan je vertellen dat de meeste bittervets het wel goed doen qua ISK enzo hoor :+
i know hoor al te vaak van mensen bedragen dat ik denk hmmm ok :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:55

Sorki

world wide wubbish

nwagenaar schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:59:
[...]

Daar zit ik nog lang, lang niet...

Heb redelijk recent voor het eerst de historische 9 nullen in mijn wallet zien verschijnen. Een combinatie van veel sparen, production en wat geluk in de pvp kant van het verhaal.

Heb dus wel wat isk om te investeren maar verwacht geen bil's. Ik hoop wel dat deze IOP kan gebeuren als tweakers en niet als eve-ers. In die laatste soort heb ik namelijk niet zoveel vertrouwen als het op iskies aankomt ;)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ach, zoals ik al eerder zei: ik had 1B om te investeren. Maar wat ik niet heb gezegd: dat bedrag was dus alles wat ik had op al mijn 5 accounts gecombineerd. Na mijn investering had ik misschien net genoeg om de clone van mijn PvP toon te upgraden :+

Ik zocht dus iets om te doen om mijn PvP-wallet aan te vullen, maar ik wilde niet extreem veel tijd kwijt zijn. Gevolg: Invention en Manufacturing (circa 15 tot 30 minuten werk per dag). Nu doe ik dit circa 2,5 maand en ik heb +/- 5B in mijn wallets, 1B aan assets in Jita en ik gebruik 1B van mijn huidige wallet als investeringspotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Alle schepen in deze pic * 20 >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.bassius.nl/Pics/leukeschepen.JPG

En dan moet ik dit nog verkopen :+

8 x Guardian;
10 Retribution;

En gaat dit er nu weer in de oven:

20x Lachesis
paar K aan mining crystals (t2 of course);

zag net dat ik nog wat Providence copies heb liggen waar ik wat mee moet doen 8)7.

helaas niet mijn eigen BPO dus heel veel assets heb ik niet :P

Iemand 2x Revelation BPO kopen btw? ME2 PE1

[ Voor 18% gewijzigd door De_Bastaard op 10-10-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:15:
Alle schepen in deze pic * 20 >:)

[afbeelding]

En dan moet ik dit nog verkopen :+

8 x Guardian;
10 Retribution;

En gaat dit er nu weer in de oven:

20x Lachesis
paar K aan mining crystals (t2 of course);

zag net dat ik nog wat Providence copies heb liggen waar ik wat mee moet doen 8)7.

helaas niet mijn eigen BPO dus heel veel assets heb ik niet :P

Iemand 2x Revelation BPO kopen btw? ME2 PE1
DAMN... wat kost die rev BPO ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
GoTter prijs zal net onder de 2.4B liggen. zitten paar maanden research in per stuk hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:24:
GoTter prijs zal net onder de 2.4B liggen. zitten paar maanden research in per stuk hoor :)
2.4 bil per stuk? of voor alle 2? (ik heb echt geen idee van die prijzen en ME en PE lvls enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
per stuk, ze kosten 1.8b NPC prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je er 1 voor mij bewaren je hoort uiterlijk over 24 uur of ik hem wel of niet wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja hoor sure, ze zijn zelfs nog in research een week of 3 dacht ik :)

Was ik er ff vergeten bij te vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Jullie hebben zeker niet de mogelijkheid om aan 5x Obelix bpc te komen? Voor invention dus ME/PE boeit me niet.

Tevens het bouwen van m'n eerste freigther even uitgesteld tbv van een orca, deze zal gebruikt worden voor 0.0 transport (in een semi veilige pocket, moet lukken met wat scouts) maar het is de bedoeling dat ik die freighter ga bouwen en vervolgens daar een Anshar van maak. (mijn plan iig) ik ben hard bezig met de mins te sparen, is minder lastig als ik dacht, hauler spawns FTW! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
MisterMichel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:56:
EVE isk per hour ftw :)

Dat tool gebruik ik om te bekijken welke spulletjes het meeste opbrengen om te bouwen / inventen.
Ik moet zeggen dat ik de meeste winst haal uit het bouwen van T1 meuk zoals battleships / battlecruisers. Maar ja, dan heb je wel een klein kapitaaltje nodig voor een set BPO's - en de tijd om ze te researchen naar een beetje ME/PE.
Nadeel van T1 bouwen is de hoeveelheid mineralen die je nodig hebt. De marge op 1 T1 bootje/module is niet zo hoog, maar de hoeveelheid van die bootjes/modules die je per dag kan bouwen kan erg hoog zijn.
Soms zitten er wel leuke mogelijkheden bij. Laatst was de marge op een Myrmidon zo'n 8 mil per stuk. Daar bouw je er 9 van per dag. Dit is dus 72 mil winst op 1 productielijntje op 1 dag! Een beetje bouwer heeft per character 10 productielijntjes.
Nu moet je die nog wel verkopen, maar door het afwisselen van spullen die je bouwt, verzadig je zelf niet de markt.

Zojuist even gekeken wat ik per Myrmidon kan verdienen op dit moment: 2,3 mil per stuk. Dus 21 mil per dag.

Je moet dus regelmatig kijken welke spullen interessant zijn om te bouwen.

Ook invent en bouw ik T2 schepen / modules. Maar dat is meer voor de fun. Er zit wel een lekkere marge op de producten, maar je hebt meerdere productielijntjes nodig met als gevolg dat je ISK/uur omlaag gaat.
Momenteel heb ik een Golem in productie staan. Verwachting is dat ik daar zo'n 90 mil winst aan ga behalen. Maar dat kost me dan wel bijna 8 dagen (voor 1 productielijn) om hem helemaal te bouwen (bootje + alle T2 componenten). Omgerekend is dat 500.000 isk per uur. Niet echt veel.

Ravens doen op 't moment 1.750.000 ISK/uur. Winst is maar 5,6 mil per stuk, maar je bouwt er 7 per dag van. Hrm, vanavond maar weer eens een Raven opdrachtje in de oven gooien...
Thanks voor de link. Ik ga het eens uitgebreid bekijken. Je kunt natuurlijk ook gewoon produceren. Ook als iets niet meteen winstgevend is om te verkopen ( Als een myrm bijvoorbeeld een periode weinig oplevert ) Als de marges dan weer stijgen heb je de spullen in ieder geval liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ubilosis schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:28:
Jullie hebben zeker niet de mogelijkheid om aan 5x Obelix bpc te komen? Voor invention dus ME/PE boeit me niet.

Tevens het bouwen van m'n eerste freigther even uitgesteld tbv van een orca, deze zal gebruikt worden voor 0.0 transport (in een semi veilige pocket, moet lukken met wat scouts) maar het is de bedoeling dat ik die freighter ga bouwen en vervolgens daar een Anshar van maak. (mijn plan iig) ik ben hard bezig met de mins te sparen, is minder lastig als ik dacht, hauler spawns FTW! :D
ik weet niiet veel van industry maar volgens mij is ME/PE wel van belang want als die hoog is dan is de ansher BPC ook hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik heb wel een Obelisk BPO liggen maar het maken van één BPC (1 run) duurt een maand hé.

[ Voor 7% gewijzigd door De_Bastaard op 11-10-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:15:
[...]

ik weet niiet veel van industry maar volgens mij is ME/PE wel van belang want als die hoog is dan is de ansher BPC ook hoog...
Klopt, het bouwen wel, maar de bpc's voor invention niet. Deze eindigen toch op een ME afhankelijk van de decryptor die je heb. Ik probeer hem zo te inventen dat ik op -1 uitkom, dit is het meest gunstige voor mij.
De_Bastaard schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:18:
Ik heb wel een Obelisk BPO liggen maar het maken van één BPC (1 run) duurt een maand hé.
Is het mogelijk een dealtje te sluiten dan? Aldaar ik verwacht (op basis van berekeningen) dat ik er 3 nodig heb voor een succes volle invention, echter kan dit natuurlijk ook al na 1 keer inventen zijn of pas na 4 keer. Als je elke maand een bpc af kan leveren bij me dan blijf ik ze kopen totdat ik een succesvolle run heb (+1 om de snelheid erin te houden, ergo, jij copied, ik invent terwijl jij de volgende copy alvast draait, ik neem de bpc altijd af die bezig is, ongeacht of mijn invention lukt of niet, zodoende de succes +1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:15:
[...]

Helemaal fout.

Ongeacht ME van je BPO krijg je een ME:-4 en PE:-4 T2 BPC bij succes.
Door gebruik te maken van decryptors kun je een andere ME, PE en/of aantal runs krijgen.

De beste ME die je bij invention kunt krijgen is -1.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
MisterMichel schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

Helemaal fout.

Ongeacht ME van je BPO krijg je een ME:-4 en PE:-4 T2 BPC bij succes.
Door gebruik te maken van decryptors kun je een andere ME, PE en/of aantal runs krijgen.

De beste ME die je bij invention kunt krijgen is -1.
En dat is exact waarop ik graag mijn Anshar BPC zie eindigen \o/, een linkje naar hoe dit werkt vind men hier en/of hier.

Overigens, even tussen door, we zitten in een redelijk oud topic, wellicht een idee om een nieuw topic aan te maken voor de nieuwe release? Of gewoon een algemeen topic met zoveel mogelijk recentelijke info, ik heb zo'n idee dat er wel wat moois van gemaakt kan worden. (Mag iedereen trouwens zomaar topics aanmaken of hoe zit dat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Je moet echter wel inventen met een Max run BPC anders krijg je nooit meer dan 1 run t2 bpc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Nee hoor, met een decryptor kun je meer runs krijgen. Zelfs als de T1 bpc maar 1 run bevat ipv max.
Je krijgt dan 1 run minder dan de decryptor aangeeft met een minimum van 1.

Zelf invent ik bijvoorbeeld Falcon's vanuit Blackbirds. Daarbij maak ik gebruik van een 'User Manual'. Bij max run T1 bpc zou ik een 3 run T2 bpc krijgen. Bij een 1 run bpc krijg je een 2 run T2 bpc.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
De_Bastaard schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:56:
Je moet echter wel inventen met een Max run BPC anders krijg je nooit meer dan 1 run t2 bpc's.
Klopt, maar een freighter bpc is max 1 run. Tevens:
MisterMichel schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:16:
Nee hoor, met een decryptor kun je meer runs krijgen. Zelfs als de T1 bpc maar 1 run bevat ipv max.

Zelf invent ik bijvoorbeeld Falcon's vanuit Blackbirds. Daarbij maak ik gebruik van een 'User Manual'. Bij max run T1 bpc zou ik een 3 run T2 bpc krijgen. Bij een 1 run bpc krijg je een 2 run T2 bpc.
Decryptors zijn voor de modify van runs, me en pe. Als je de links volgt die ik hier eerder gepost heb wordt het allemaal duidelijker, zoals met alles in EVE, lees je in anders heb je een grote kans op falen, eigenlijk een beetje zoals real life ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:04
Mooi, waar is de manual van mijn vrouw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Cardinal schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:01:
Mooi, waar is de manual van mijn vrouw :+
Das zeker net als een mijne een e-book only in braille... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Nu online
Ubilosis schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:22:
[...]

Das zeker net als een mijne een e-book only in braille... 8)
Klinkt bekend ;)

even een andere vraag, heeft het in deze tijd zin om PI te doen in empire? Ik snap dat daar wat onderzoek van mijn kant voor nodig is maar als het zowiezo totaal geen zin heeft dan ga ik ook geen tijd in onderzoek steken ;)
Wat ik tot zover heb gevonden is dat je kunt kiezen om zelf te extracten of om hogere tier spullen te manufacteren (hoe spel je dat eigenlijk).

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Je kunt beter gaan kloten in lowsec of een C1/2/3 ... daar heb je nog kans op het vinden van goeie planets :-)

Ook kan je er best wat geld mee verdienen, maar het is vrij veel micromanagement waar ik persoonlijk een hekel aan heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ja dat heeft zin, echter zijn de verdienste in low/null vele malen groter. Ik verdien met 6 characters rond de 500M per maand in high/low. Tis niet mega, maar hoef er ook niet veel voor te doen. Om de verdienste te maximialiseren zou ik voornamelijk Tier 2 spullen maken die jezelf kan gebruiken.

Bijv. Ik maak rocket fuel en POS rommel (Coolant, Robotics, Enriched Uranium, Mechincal Parts etc) voornamelijk voor eigen verbruik, om die reden kost het omhoog houden van een pos mij "niets".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Nu online
Cardinal schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:22:
Ja dat heeft zin, echter zijn de verdienste in low/null vele malen groter. Ik verdien met 6 characters rond de 500M per maand in high/low. Tis niet mega, maar hoef er ook niet veel voor te doen. Om de verdienste te maximialiseren zou ik voornamelijk Tier 2 spullen maken die jezelf kan gebruiken.

Bijv. Ik maak rocket fuel en POS rommel (Coolant, Robotics, Enriched Uranium, Mechincal Parts etc) voornamelijk voor eigen verbruik, om die reden kost het omhoog houden van een pos mij "niets".
Ah ja POS Fuel Rommel das wel een goede, dan daar maar eens naar op zoek gaan en kijken of t micro managen te doen is ;-). Wil binnen nu en een paar maanden toch wel een POS op gaan zetten dus dan heb ik vast een stack met spul. Nu nog uitzoeken hoe dat werkt ;-).

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
MisterMichel schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:16:

Dan is dat wel sinds een tijdje veranderd, dit was namelijk NOOIT het geval, alleen bij bpc's die meerdere runs had, kun je extra runs als resultaat krijgen. Van een 1 run bpc, kreeg je nooit een 2 run t2 bpc.
(moet wel zeggen, dat ik voornamelijk schepen zat te inventen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Met regulier invention is dat inderdaad het geval, echter veranderd de decrypter de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat een kutspel is het af en toe ook echt hé. Denk je "Yes! GF avondje weg > dat wordt PvP!".

Sleipnir gekocht, leuke tankfitting erop (met alles op V + overload + lowgrade crystals = 3400 tank). Hele avond zitten kloten in lowsec, kom je niets tegen ... dan stuit je in Jan op een Drake.

Zat me al te bumpen en te lokken naar een belt, ik denk tja .. zal wel blob worden? Kwartier om elkaar heen gedraaid en dan ga je toch maar eens kijken of je hem kunt ganken.

Direct scram/web + 5 lullo's die injumpen, sigh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Obvious bait is obvious? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Cardinal schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:45:
Met regulier invention is dat inderdaad het geval, echter veranderd de decrypter de zaak.
http://community.eveonlin...c&threadID=1205778&page=1

Je krijgt dus in sommige gevallen wel een extra run, met 1 run bpc als input bij schepen, maar wil je de volle runs van je decryptor bonus, dan heb je als input wel een max run bpc nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Hey, pst. Corpie, niet zo zeuren he. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Nog GoT corps die noobies aannemen, toch maar EVE geactiveerd, wil graag meedoen met de big boys ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
nwagenaar schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 20:36:
[...]

Hey, pst. Corpie, niet zo zeuren he. :+
Huh, heb ik wat gemist :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ja, duidelijk. Ik had gehoopt dat je mij application wel zou endorsen. Maar nee, niet gedaan. Ik was zo teleurgesteld. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Het is nou niet dat ik zovaak het application forum bekijk :X

Edit: done ;)

Edit2: en welkom :)

[ Voor 24% gewijzigd door De_Bastaard op 15-10-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
roodbwoy schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 20:52:
Nog GoT corps die noobies aannemen, toch maar EVE geactiveerd, wil graag meedoen met de big boys ;)
Er zijn een aantal corps hier, waar ben je naar opzoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Net met Eve gestart had het enkele jaren geleden al eens geprobeerd maar bleek toen niet echt iets voor mij. Ik dacht ach kom nog eens een trialtje proberen, maar had eerst een corp gezocht die me van stap 1 wouden helpen. Zit nu in een heel vriendelijke CORP (starlight robbery inc) onze home is in Torrinos en iedereen die daar mined en niet in onze alliance zit moet betalen (wij "bezitten" Torrinos). Run nu security missions voor Spacelane patrol in een Rupture (gekregen van corp) en in PvP ben ik Tackler, aan iedereen raadt ik aan een corp te zoeken die je wilt helpen met al je vragen het maakt het spel zoveel interessanter. Alle geintresseerden mogen mij toevoegen stuur ff een DM met je naam en ik add je :)

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wtf :?

Torrinos is highsec, dreig je die lui met een wardec om dat af te dwingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
De_Bastaard schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:58:
Wtf :?

Torrinos is highsec, dreig je die lui met een wardec om dat af te dwingen?
Nope, volgens mij doen ze dit met 100mn stabbers + bumping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

wij hunten in grote fleets kunnen altijd een miner killen voor dat concord komt. PoS wordt vernietigd in War

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ubilosis schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:58:
[...]

Nope, volgens mij doen ze dit met 100mn stabbers + bumping.
Dat is nog chinees voor mij. Wat bedoel je hiermee?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
mathiasv91 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:00:
[...]

Dat is nog chinees voor mij. Wat bedoel je hiermee?
Er is een fit mogelijk die een battleship class prop mod toelaat op een cruiser hull (de stabber) die of de fleet versie dervan, zou je even meoten googleen. Maar, wat je hiermee doet is dat het schip belachelijke snelheden haalt. Als de met die snelheid op een miner afvliegt 'bump' je hem (vlieg je tegen hem aan waardoor hij weg kaatst) vervolgens is hij 'out of range' van de astroïde en levert zijn mining cycle hem niks op, mensen die dan jouw betalen om ze met rust te laten is de manier om er geld aan te verdienen..

Voorbeeld fitjes:
http://eve.battleclinic.c...-2-km-s-Bump-Stabber.html

[ Voor 6% gewijzigd door Ubilosis op 15-10-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ubilosis schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Er is een fit mogelijk die een battleship class prop mod toelaat op een cruiser hull (de stabber) die of de fleet versie dervan, zou je even meoten googleen. Maar, wat je hiermee doet is dat het schip belachelijke snelheden haalt. Als de met die snelheid op een miner afvliegt 'bump' je hem (vlieg je tegen hem aan waardoor hij weg kaatst) vervolgens is hij 'out of range' van de astroïde en levert zijn mining cycle hem niks op, mensen die dan jouw betalen om ze met rust te laten is de manier om er geld aan te verdienen..
Haha wij killen ze gewoon :) 50M per week van sommige miners

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Omdat Torrinos maar 0,6 is mag onze eigen sec standing ook laag zijn waardoor we er 'gemakkelijker' mee weg komen om in High sec mensen te killen :) Onze alliance is ook constant in War om te kunnen PVP'n

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Moet ik toch maar eens gaan minen in Torrinos >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Be my guest I won't tell ik zeg ook niet dat we elke miner pakken en ik ben ook nog maar 1 dag over mijn trial periode heen dus ben nog ZEEER beginner. You sound veteran

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hoe heet jullie corp/alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Die waar ik in zit?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik ruik een verhoging in pvp activiteit in Torinnos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Hey Cardinal :)

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Meh als ik op Eve-kill kijk zie ik alleen maar wat destroyer losses :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
De_Bastaard schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:08:
Moet ik toch maar eens gaan minen in Torrinos >:)
Heb je wat protection nodig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Lol all jumping on the bandwagon to pick on a noob? :o

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Hey, EVE is een donkere wereld. Je weet wel: harsh, vol geweld, etc. Uiteraard doen we dit alleen maar om al die lieve miners te helpen :+

Wees blij dat we geen cyno's kunnen openen in empire :P

Oh en tegen betaling ben ik wel bereid om mij buiten jullie stukje space te houden hoor.

[ Voor 18% gewijzigd door nwagenaar op 15-10-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Cyno's?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Ubilosis schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Voorbeeld fitjes:
http://eve.battleclinic.c...-2-km-s-Bump-Stabber.html
En als ze nou orbitten rond de asteroide? Werkt het dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

ben het op e-uni wiki moeten gaan lezen eveonline is blocked hiero

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:30:
Ik ruik een verhoging in pvp activiteit in Torinnos.
misschien wip ik ook eens langs 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mathiasv91 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:34:
mjah, carebears slopen/blackmailen/briben en dan vreemd opkijken als mensen hetzelfde truukje bij jullie willen gaan doen? Welkom in EVE ^^

[ Voor 0% gewijzigd door TepelStreeltje op 15-10-2012 16:55 . Reden: woei! blind tikken ging verkeerd :P ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

TepelStreeltje schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:39:
[...]

mjah, carebears slopen/blackmailen/briben en dan vreem opkijken als mensen hetzelfde truukje bij jullie willen gaan doen? Welkom in EVE ^^
Maakt niet uit kijk zelfs niet 'vreem'. Hoe meer zielen hoe meer vreugde :) Declare ineens war anders? Had wel iets anders onthaal hier op Tweakers verwacht.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Je moet snappen dat er hier meer dan genoeg mensen zijn die weten hoe ze moeten trollen. Als je toevallig die persoon kent, dan maakt dat het alleen maar mooier ;)

Overigens blijft het alleen maar bij een beetje dreigen, ik denk dat de meeste mensen niet eens in local komen :+

[ Voor 26% gewijzigd door nwagenaar op 15-10-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mathiasv91 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:43:
[...]

Maakt niet uit kijk zelfs niet 'vreem'. Hoe meer zielen hoe meer vreugde :) Declare ineens war anders? Had wel iets anders onthaal hier op Tweakers verwacht.
haha, begrijp me niet verkeerd, ik vind alles prima ;)
Merendeel is natuurlijk altijd "goed" wat jij doet is eigenlijk beetje bad guy spelen. prima natuurlijk, zo is eve, alles is mogelijk ^^

wardec wil je niet met ons overigens, wonen in een C5 wormhole. Iedereen heeft geld teveel dus veel zorgen om losses maken we ons niet.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Zie ik weet zelfs niet wat een wormhole is, op dat stadium ben ik nog niet, ze hebben wel gisteren in TS erover gesproken dat we dit binnenkort is gaan bekijken. Again altijd leuk om met mensen in game te kunnen te praten (zeker is in het nederlands i.p.v. altijd engels) dus DM ff jullie naam als je akkoord gaat dat ik jullie toevoeg in EVE.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
defiler1974 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:50:
[...]

En als ze nou orbitten rond de asteroide? Werkt het dan nog?
Nou, orbit is max denk 150m/s? Als je hem goed raakt met 10km/s dan gok ik zomaar dat het alsnog een aardige hit is, denk wel dat 't werkt, je zou het eens moeten testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mathiasv91 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:57:
Zie ik weet zelfs niet wat een wormhole is, op dat stadium ben ik nog niet, ze hebben wel gisteren in TS erover gesproken dat we dit binnenkort is gaan bekijken. Again altijd leuk om met mensen in game te kunnen te praten (zeker is in het nederlands i.p.v. altijd engels) dus DM ff jullie naam als je akkoord gaat dat ik jullie toevoeg in EVE.
haha, houd er rekening mee dat wanneer je een wormhole binnenkomt, er 1) de mogelijkheid is dat je er niet meer uit komt en 2) dat de bewoners van dat WH het niet echt tof vinden en waarschijnlijk snel alles doen om je een enkeltje station te geven ;)

Er is een tweakers kanaal, maar gebeurt niet zo heel veel geloof ik. (kanaal heet gatering.tweakers.net)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 02:08
.

[ Voor 100% gewijzigd door bakakaizoku op 15-10-2012 18:48 . Reden: Beetje flauw ;) ]

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathiasv91 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:34:
het leek erg op een uitnodiging :D maar geen zorgen ik heb het niet zo op high sec maar mogelijk wip ik eens langs niet eens zo zeer om te fucken met jou of je corp maar om de situatie eens te bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Met jouw sec status kom je 0.5 niet eens in nwagenaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ik heb 2 empire alts en die hebben wel wat ruimte als het gaat om sec-status ;)

Maar goed, ik denk niet dat het zover gaat komen, ik deed het voornamelijk om met hem te f*cken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Gaan we nu wel saampjes pro pvp doen sinds je bij de cool kids club zit? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ja, in Torrinos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek een nieuwe alliance. Iemand nog aan t recruiten?
Zoek geen indy corp, zoek een pvp alliance (sov maakt niet uit) en ze moeten veel roaming gangs doen elke avond en ook black ops.
Maar black ops FC ik zelf liever altijd.

Ervaring: 3000 kils op m'n main, en FC ervaring (15 man nano roams) en black ops drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Link eens naar je pilootjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, dat moest mainS zijn.

M'n huidige main: http://eve-kill.net/?a=pilot_detail&plt_id=210070
Heb er nog 2 die ik actief gebruik, daar heb ik ook rond 1500 kills op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
lol, zie dat je nu in finfleet zit?

How so? zie dat je niet meer in "darkies' corp zit....

Zat te denken om ook (maar weer) naar delve te gaan...

low-sec is moah moah momenteel :P oh en jullie hebben quam nog blue... quam jullie niet ;-)
zou iemand ff de standings lijst laten na kijken enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ja. Ik, Darkie en Dev zitten sinds 48 uur in Finfleet oid. Klaarblijkelijk is het niet echt goed als je CEO afk gaat; binnen no-time was de rest ook inactief :+

Oh en laatst zag ik dat Quam neutral was, dus ik denk dat ze dit al hebben gefixt.

[ Voor 21% gewijzigd door nwagenaar op 17-10-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem mijn indy alt is refining/reprocessing skills aan het trainen

vandaag was eindelijk de dag dat refining effeciency 5 klaar was dus ik de ABC en mercoxite refining skills geinject en ook de scrap metal refining

echter nu heb ik scrap metal refining op 2 en ik heb nu nog steeds een netto yield van 89,5% dat had ik ook voordat ik scrap metal had getrained 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
FF best fleet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:11:
probleem mijn indy alt is refining/reprocessing skills aan het trainen

vandaag was eindelijk de dag dat refining effeciency 5 klaar was dus ik de ABC en mercoxite refining skills geinject en ook de scrap metal refining

echter nu heb ik scrap metal refining op 2 en ik heb nu nog steeds een netto yield van 89,5% dat had ik ook voordat ik scrap metal had getrained 8)7
stomme vraag misschien, maar heb je wel de rep bij het station waar je refined? :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 02:08
Hoax, Goonfleet best fleet.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Sommige stations hebben ook een base refining percentage van 30%. als je perfect wilt refinen moet je stations met 50% base refining hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:15:
[...]

stomme vraag misschien, maar heb je wel de rep bij het station waar je refined? :P
ik leef in 0.0 en heb 10.0 standing

toen ik refining eff naar 5 trainde veranderde netto yield wel zowel voor refinning ore als reprocessing ships en of modules. maar met scrap metal lvl veranderd er niets.

mijn station neemt niks er staat overal 0 bij we take

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Dan is je base refinery waarschijnlijk te laag, je heb een advanced upgrade nodig, deze kan alleen de corp van wie het station is installeren.

De link naar de upgrade:
http://games.chruker.dk/eve_online/item.php?type_id=28039

En overzicht van upgrades:
http://games.chruker.dk/eve_online/outpost_construction.php

Volgens mij is dat het probleem, anders zou ik het niet weten.
Pagina: 1 ... 38 ... 46 Laatste