[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
Zo dan ik ga ook maar weer eens beginnen, zit alweer in Delve \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:07
De_Bastaard schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:29:
Zo dan ik ga ook maar weer eens beginnen, zit alweer in Delve \0/
En hoe bevalt het om blue te zijn met zowel TEST als PL? :+

Oh, ik zit ook in Delve en ik heb zo'n vermoeden dat wij elkaar gaan tegenkomen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door nwagenaar op 18-09-2012 12:16 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-07 14:38
Jullie ook in Delve? Nice, waar ergens? Rondom K-6 zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
gisteren nog eens opnieuw begonnen met de trial, wie heeft er een ideetje voor een NL PVE/industrial/mining corp die soms eens de grenzen van high sec verlaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ubilosis schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:09:
Jullie ook in Delve? Nice, waar ergens? Rondom K-6 zeker?
Ondanks dat mijn avatar iets anders zegt, maar ik zit dus niet (meer) in RAIDEN en zij zijn enkele dagen geleden lid geworden van van de Honey Badger Coalition (HBC). En HBC bevat dus onder andere TEST en PL. Maar nu dus ook RAIDEN en INIT.

Zelf ben ik enkele weken terug vertrokken uit The Ankou (NCDOT, indertijds RAIDEN) en zit ik in een nieuwe corp dat zich richt op lowscale PvP, roams en het hebben van fun. Toevallig zitten we ook in Delve (0.0 NPC om precies te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Misschien moet je eens je avatar hier veranderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
Gister iets ongewoons meegemaakt met mijn corp,

We waren bezig in ESA om wat WT te pakken dit werd op den duur een station-dock fight en er was weinig aan dus ik besloot om te kijken of er wat te knallen viel in de astroid belts. Ik kreeg op den duur een Orca en een capsule op mijn d-scan en na wat richten bleek dat deze in het midden van de zon lag. Dan bedoel ik ook echt in het midden en niet een simpele warp to zero. Aangezien het een capsule en een Orca was meenden we dat de Orca wel eens onbemand kon zijn.

Mijn corps maten waren ook wel benieuwd en besloten mee te helpen op zoek naar de Orca. We warpen naar het midden van de zon door middel van twee bookmarks te plaatsen aan weerszijde van de zon en deze afstand steeds kleiner te maken, op een gegeven moment kreeg ik de orca voor één seconde in mijn overview en hij bevond zich niet meer recht voor me in de zon, dus ik zat nu in het midden tussen de orca en zon, met combat probes scande we de orca en warpen steeds op 0km, telkens weer kregen we de orca voor één seconde in beeld, toen we op een gegeven moment zagen dat deze orca met een snelheid van 188.000km/s (188.000.000m/s) van ons afvloog. Iedere keer als we de orca zagen nam hij wel af in snelheid.

Onze theorie was dat we de orca gebumbed hebben en de zon de orca met een enorme snelheid heeft afgekaatst (dat gebeurde ook met ons als we in het midden van de zon belanden). Deel twee van de theorie is dat; zodra de orca door ons veld heen vliegt het onderhevig wordt aan de physics waar wij ons in bevinden (400km bij 400km bij 400km?) immers neemt de snelheid af als je de motoren uitzet, maar zodra het uit ons veld is wordt de orca hier niet meer aan bloot gesteld (daarom bleef het door vliegen) uit eindelijk na drie uur hadden we de Orca tot stilstand en hij was inderdaad niet bemand. Tevens weten we de vorige eigenaar (een rus "green tween")

Iemand kon de orca vliegen en wij hadden elk 150mil in 3 uur gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ik heb geen idee of dit in empire, lowsec of null was: Maar dit klinkt meer als jump-bug omdat de cyno werd gepopped terwijl ze een jump deden met een titanbridge.

Dit probleem heb ik meerdere keren gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:33
http://evemaps.dotlan.net/map/Tash-Murkon/Esa

In de poort richting y-mp - laatste hisec station system.

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Laatste tijd weinig eve gespeeld en hier is ook al meer dan een week niet gepost.

Is er misschien nog een groepje spelers die shield fitted incursions runnen? Ik zoek geen corporation. Eerder een groepje mensen waar ik mee mee kan vliegen.

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
speel wel nog eve enzo... maar als ik thuis ben hang ik niet zoveel op fora, en op het werk heb ik daar momenteel minder/geen tijd voor momenteel iig.... :)

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:03
Idd, daarnaast als iedereen aan het spelen is, valt er ook weinig te reageren. :P

• De_Bastaard
Tering, wat een kutwerk om een Black op te moven vanuit Curse. We zijn van Curse naar Delve gegaan, kostte alleen al 7 covert cyno jumps om hem naar dichtsbijzijnde highsec sys te krijgen 8)7

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:24
corpie zonder gedult in een systeem met veel piraten bij station......nou dan warpen we toch naar een savepoint en cyno daar

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

http://dotrep.eve-kill.ne...ll_detail&kll_id=14724903

Iseci

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

tntkiller schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:51:
corpie zonder gedult in een systeem met veel piraten bij station......nou dan warpen we toch naar een savepoint en cyno daar

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

http://dotrep.eve-kill.ne...ll_detail&kll_id=14724903
doet 'ie slim!

wat was hij denkende?!

Battle.net Spud#2543

• Dutch2007
derp!?, en niet eens een complete fit zie ik...... derp!

• tntkiller
Dutch2007 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:25:
derp!?, en niet eens een complete fit zie ik...... derp!
evac....FAIL disbanding

hij dacht ik jump daar en web de roq voor insta warp

Iseci

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Het blijft toch kriebelen... Meer dan een jaar geleden gestopt met EVE vanwege teveel corp drama, EVE burnout.. Had meerdere accounts. Maar je blijft je afvragen hoe t zou zijn om weer te spelen.. zucht... :p

• nwagenaar
Dat probleem had ik eigenlijk ook, uiteindelijk gekozen voor smallscale PvP zonder strings en do's. En ik moet zeggen: Blij dat ik die keuze heb gemaakt. Ik vermaak mij meer dan uitstekend. :)

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

nwagenaar schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 21:26:
Dat probleem had ik eigenlijk ook, uiteindelijk gekozen voor smallscale PvP zonder strings en do's. En ik moet zeggen: Blij dat ik die keuze heb gemaakt. Ik vermaak mij meer dan uitstekend. :)
Ja, het blijft qua gameplay, graphics, mechanics een fantastische game... Heb jarenlang bij dezelfde corp gezeten voordat ik stopte.. Was het contnue verhuizen, nieuwe vriendjes maken, weer verhuizen, vriendjes? Verhuizen, etc.. een beetje beu. Ik heb veel plezier beleeft, ook in mega fleet battles maar de lag en prolemen zorgde voor veel frustratie... En zoals je zegt, het moeten dit, moeten dat.. meh... ben veels te oud om nog iets te moeten in een computerspelletje... Maar dingen samen doen in groepsverband.. super...

Hou echter wel van een beetje uitdaging.. simpel ganken van niets vermoende reizigers valt bij mij niet echt onder fun. Tenzij het een leuk groepje van reizigers is ofc.. :p Ging op een gegeven moment zelfs maar gewoon op trade routes e.d. zitten om te kijken of wr wat badgers te ganken waren.. :X

Speel nu een poosje galaxy on fire 2 HD op mn ipad en dit zorgt ervoor dat eve toch weer gaat kriebelen, om bovenstaande redenen.. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 29-09-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Wij zitten op dit moment in NPC Delve, hebben geen blues en we zitten niet in een alliance. Dat maakt het een stuk interessanter, je hebt geen diplomatieke zaken om rekening mee te houden, geen SOV, geen invasie-threat, etc, etc. Voor de rest vermaak ik mij met roamen in mijn eentje of met corpies. Het is een gezellige boel en er zijn geen verplichtingen.

In mijn vorige corp en alliance hadden we verplichte CTA's. Maar dan wel van 18:00 mijn tijd tot een uurtje of half 12. Na 2 maanden ging mij dit behoorlijk vervelen, zodanig dat ik er bijna over dacht om mijn accounts te laten verlopen. Gelukkig waren er meer mensen die hetzelfde dachten en uiteindelijk heeft onze voormalige corp-CEO (die indertijd in PL zat, maar zich extreem zat te vervelen) een corp opgezet met de bedoeling om plezier te maken en te PvP'en. Het grappige is dat er toch behoorlijk wat ex-Ankou mensen in deze corp zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ben er dus een tijd uit maa ff vraag. Toen ik stopte zou volgens mij dat walking in stations e.d. gemplementeerd worden. Is dat inmiddels gebeurd en zo ja, is het iets? En hoe gaat het met de lag, juplag e.d. bij grote fleet battls? Nog steeds zo onspeelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:39:
Ben er dus een tijd uit maa ff vraag. Toen ik stopte zou volgens mij dat walking in stations e.d. gemplementeerd worden. Is dat inmiddels gebeurd en zo ja, is het iets? En hoe gaat het met de lag, juplag e.d. bij grote fleet battls? Nog steeds zo onspeelbaar?
nou ja je kan in je eigen hangar lopen maar dat kan ook uitgeschakeld worden. het is (nog) niet echt spannend ofzo maar denk wel dat er leuke dingen mee gedaan kunnen en zullen worden in de toekomst.

TiDi maakt het een stuk beter maar het is nog niet perfect. het is echter een grote verbetering heb ik begrepen maar ik zit pas in 0sec dus heb geen referentie met hoe het daarvoor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Darth Malak schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:39:
CCP heeft zich erbij neergelegd dat de spelers altijd met meer zullen komen dan hun servers aankunnen en hebben Time Dilation bedacht. De server gaat gewoon trager draaien met een maximum vertraging van 10 keer trager dan normaal. Alles gaat mega traag maar al je commando's worden wel uitgevoerd in plaats van de black screens, niet deactiverende modules en andere ellende van vroeger. Het werkt wonderbaarlijk goed en geeft iedereen een eerlijke kans om het gevecht te kunnen voeren. Ik heb gevechten gezien van 500+ die vertraagd maar soepel lopen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

IJzerlijm schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:43:
[...]

CCP heeft zich erbij neergelegd dat de spelers altijd met meer zullen komen dan hun servers aankunnen en hebben Time Dilation bedacht. De server gaat gewoon trager draaien met een maximum vertraging van 10 keer trager dan normaal. Alles gaat mega traag maar al je commando's worden wel uitgevoerd in plaats van de black screens, niet deactiverende modules en andere ellende van vroeger. Het werkt wonderbaarlijk goed en geeft iedereen een eerlijke kans om het gevecht te kunnen voeren. Ik heb gevechten gezien van 500+ die vertraagd maar soepel lopen.
Ah cool... dat klinkt goed... Ja ik heb erg vaak minuten lang hopeloos tegen een frozen screen aan zitten staren bij een gate jump, cyno bridge.... random warps into nomansland... 1 fps was geen uitzondering en hiermee was het gewoon degene die het eerste wist te jumpen om met meer mensen kwam, had Waar de overhand.

Als ik ooit nog eens ga spelen is het goed om te weten dat er in ieder geval verbetering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumblz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-08 09:20
Hallo allemaal,

ik ben nu al een paar dagen van alles over EvE aan het lezen, en ben nu wel heel erg benieuwd naar het spel.
Zou iemand van jullie mij een extended trial kunnen sturen? Ik ken zelf verder niemand die Eve speelt, jammer genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Zie je DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumblz

zal vanavond eens gaan spelen, heb er zin in. Zoek al wat langer zoiets als dit, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Stuur Shallente vanavond even een bericht, dan geef ik je even wat startup cash :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumblz
Dan doe ik dat maar :) kan het wel gebruiken denk ik haha.
Weet er iemand toevallig nog leuke blogs om te lezen over eve? Vind dat altijd wel leuk en interresant om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Laatst online: 18:50

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
De hierboven gelinkte sites zijn wel de Prive en de Panorama van Eve though, take it with a grain of salt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik vind http://jestertrek.blogspot.nl/ wel een interessante :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
another dumbass

waarom zijn die plex prijzen zo hoog

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=14748095

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Dat snap ik nog steeds niet, waarom zou je in godsnaam een plex moven ........... koop op alt in jita, add to account.

Of koop op account 2, contract naar account 1 en add to account vanuit je assets list .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellion
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 13:16
Ashrah schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:33:
Dat snap ik nog steeds niet, waarom zou je in godsnaam een plex moven ........... koop op alt in jita, add to account.

Of koop op account 2, contract naar account 1 en add to account vanuit je assets list .....
Denk je echt dat ie met 90 plex undocked om ze te moven en daarna aan de account toe toe voegen? Meestal is dit direct voor trade/sell, isk "laundering", of plex voor een hele corp ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
als je die dingen wil verplaatsen dan kan je beter redemen en dan naar je doel vliegen en ze weer opvragen...of mits je niet in low/nil zit....doe het dan in de orca corp hangers, dan zien ze het niet

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

"toevallig" dat die plexes nooit droppen... CCP is eruuuuug blij met die soort KM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellion
tntkiller schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:04:
als je die dingen wil verplaatsen dan kan je beter redemen en dan naar je doel vliegen en ze weer opvragen...of mits je niet in low/nil zit....doe het dan in de orca corp hangers, dan zien ze het niet
Dat kan dus niet, eenmaal redeemed kun je ze wel terug redeemen (voor character transfer enzo) maar ze blijven daarna vast bij de station waar ze het eerste geredeemd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Alsnog, met 90 plex undocken = faal. 90 plex is volgens 't killboard 46 bil, Jita sell is 599 atm, dat zou al 53,9 bil zijn. Er is geen schip waarmee je dat doet, except voor de orca in de corp hanger. Echter zou ik dit ook nog steeds niet doen, je praat hier over 1574,55 euro?

ANDER HALF FUCKIGN DUIZEND EURO, je mag altijd maar hopen dat de persoon in kwestie ISK overhad, het idee alleen al dat je 1500 eu in een spel plemt lijkt mij zo bizar. (ok, ik speel met 3 accounts, waar van 1 betaald voor de laatste 4 jaar ofzo, zal er ook wel aardig wat in hebben zitten, maar toch, in een keer!?)

Misschien ligt het aan mij.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ach ja, ik hoorde gisteren van iemand die had gelezen dat iemand 180+ PLEX had gestolen. Dus ook niet moven van PLEX wil niet per definitie veiliger zijn.

Klaarblijkelijk had die persoon een aantal chars in diverse highsec corps geplaatst met de bedoeling om wat te gaan awoxen. Die accounts heeft ie laten verlopen en onlangs heeft hij een aantal weer actief laten maken. Komt ie tot de conclusie dat hij na meer dan een jaar nog niet gekickt was en hij had (nog) roles in corp-hangars waardoor hij een groot aantal PLEX heeft kunnen stelen.

Het ergste is gewoon dat de eigenaar van die PLEX dit heeft gekocht met zijn creditcard en daardoor heeft hij dus minimaal $2700 IRL verloren... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:29
Zo ik wil toch weer eens beginnen met wat te doen in eve. Ik heb een 20mill sp T1/T2 productie char met Orca en ik wil hem eigenlijk een goede industriele corp hebben. High sec POS toegang zou erg fijn zijn omdat de kopieer apparaten overal overvol zijn ;)
Ik heb ook nog een Freighter alt op een ander account die ook nog wel eens nuttig zou kunnen zijn.
Ik heb een gezin en ben dus maar een avondje of 2 per week actief (vandaar het produceren).

Het doel is om ervoor te zorgen dat ik geen IRL geld erin hoef te steken en later dat ik weer wat pvp op kleinere schaal kan doen.

Weet iemand van een corp waar dit mogelijk is of heeft iemand zo'n corp?
Ik vind het altijd fijn als er mensen zijn om tegenaan te praten dus de corp moet wel redelijk actief zijn (heb nu mijn eigen corp met alts maar dat is nogal saai 8) ).

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Laatst online: 18:50
ed-oorklep schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:16:
Zo ik wil toch weer eens beginnen met wat te doen in eve. Ik heb een 20mill sp T1/T2 productie char met Orca en ik wil hem eigenlijk een goede industriele corp hebben. High sec POS toegang zou erg fijn zijn omdat de kopieer apparaten overal overvol zijn ;)
Ik heb ook nog een Freighter alt op een ander account die ook nog wel eens nuttig zou kunnen zijn.
Ik heb een gezin en ben dus maar een avondje of 2 per week actief (vandaar het produceren).

Het doel is om ervoor te zorgen dat ik geen IRL geld erin hoef te steken en later dat ik weer wat pvp op kleinere schaal kan doen.

Ik vind het altijd fijn als er mensen zijn om tegenaan te praten dus de corp moet wel redelijk actief zijn (heb nu mijn eigen corp met alts maar dat is nogal saai 8) ).
En ben je dan op zoek naar een kleine corp (3/4 mensen) of naar een grotere corp (10+ mensen, 50+ mensen)? DM me even als je zo'n kleine corp zoekt met het aangegeven profiel..

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Laatst online: 09:57
ed-oorklep schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:16:

Groep gezellige idioten om mee te ouwehoeren? Bendebeukers, zijn tevens vrij actief in het carebear segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
opblaashaas schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:27:
[...]

Groep gezellige idioten om mee te ouwehoeren? Bendebeukers, zijn tevens vrij actief in het carebear segment.
o/ corpie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:05
carebear segment? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

nwagenaar schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:05:
Ach ja, ik hoorde gisteren van iemand die had gelezen dat iemand 180+ PLEX had gestolen. Dus ook niet moven van PLEX wil niet per definitie veiliger zijn.

Klaarblijkelijk had die persoon een aantal chars in diverse highsec corps geplaatst met de bedoeling om wat te gaan awoxen. Die accounts heeft ie laten verlopen en onlangs heeft hij een aantal weer actief laten maken. Komt ie tot de conclusie dat hij na meer dan een jaar nog niet gekickt was en hij had (nog) roles in corp-hangars waardoor hij een groot aantal PLEX heeft kunnen stelen.

Het ergste is gewoon dat de eigenaar van die PLEX dit heeft gekocht met zijn creditcard en daardoor heeft hij dus minimaal $2700 IRL verloren... :X
Ja maar als CEO ben je dan ook wel heel erg dom bezig als je dit soort items in een hangar plaatst die voor mensen met mindere roles toegankelijk is. Ik zou dat soort items ook niet aan directors toevertrouwen. Dat kun je je in EVE never nooit permiteren. Het is immers een game van backstabben, piraterij en diefstal. Maar ja, erug pijnlijk... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:29
opblaashaas schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:27:
[...]

Bendebeukers it is dan ;) kan ik gewoon mijn application doen of kan ik je beter nog ff noemen opblaashaas?

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumblz
Heb nu mn eerste paar uur Eve er op zitten en ik vermaak me prima. Ben nu bezig om alle tutorials te doen, kijken wat ik het leukst vind om te doen. Weet het nog niet zeker :P
Weet ook nog niet precies wat ik allemaal moet trainen, dat is dus nog ff uitzoeken.

Maar wat een leuk spel zeg, het is precies wat ik zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:02

_Apache_

For life.

dan zou ik als eerste bij certificaten de core gaan halen. Voor de rest kan je alle kanten op, houdt vooral de bonussen van schepen in de gaten, hier kan je veel winst halen. Dit lees je op de eerste tab van de beschrijving van een object..

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zodra je weet wat je leuk vind... bijv. missions, pve, pvp, grote schepen, kleine schepen.. zorg dan dat je daar je training op af stemt. Je bent veel effctiever door selectief te trainen dan het heel breed te houden.

Zorg ook dat je je verdiept in de races voordat je verder gaat... Er zijn zo de voordelen, voorkeuren voor het kiezen van een bepaalde race.

Er zijn voor pvp en andere activiteiten wel zeker een aantal elementaire skills die je eigenjk gewoon moet hebben.. Klinkt allemaal erg triviaal maar je moest een weten hoe eel chars er zijn die training skills in zowat alles hebben maar nergens echt goed in zijn.

Maar vooral enjoy :) En laat je niet beetnemen door de gehaaide vetarans... :p

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 02-10-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Hey, hey. Geen slecht woord over de bittervets ja! :+

* nwagenaar schaart zich tegenwoordig ook onder de bittervets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Waar en hoe kan je vragen dat ze voor enkele uren je account openen om zaken te arrangeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hurtebise schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:27:
Waar en hoe kan je vragen dat ze voor enkele uren je account openen om zaken te arrangeren?
Heb nog nooit gehoord dat ze dat doen.. Vrees dat je gewoon voor een maand moet betalen dan. Of er is in die tijd dat ik niet meer speel iets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Onder accountmanagement is een optie om je character voor een paar uur open te zetten voor activatie. Mocht je hier al gebruik van hebben gemaakt, dan even een ticket aanmaken zodat een mod je account open kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

The_Cook schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:47:
Onder accountmanagement is een optie om je character voor een paar uur open te zetten voor activatie. Mocht je hier al gebruik van hebben gemaakt, dan even een ticket aanmaken zodat een mod je account open kan zetten.
AH.. Kennelijk is er dus inderdaad iets veranderd.. :) Of ik heb nooit goed opgelet.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Sterker nog, volgens mij hoef je het nooit meer aan te vragen, je kan tegenwoordig volgens mij met een verlopen account nog steeds inloggen op de account management site van EVE. (secure.eveonline.com oid?)

Zo kan je tijd toevoegen aan je account, je kan dus niet ingame zonder dit te doen. Wel prettig is dat wij dutchies met Ideal kunnen betalen, persoonlijk een plus voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellion
Ubilosis schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:35:
Sterker nog, volgens mij hoef je het nooit meer aan te vragen, je kan tegenwoordig volgens mij met een verlopen account nog steeds inloggen op de account management site van EVE. (secure.eveonline.com oid?)

Zo kan je tijd toevoegen aan je account, je kan dus niet ingame zonder dit te doen. Wel prettig is dat wij dutchies met Ideal kunnen betalen, persoonlijk een plus voor mij.
Wat ze hebben heet Plex 4 hours. Hiermee kun je je account, indien hij al gedeactiveerd is, 4 uur lang activeren om ingame een PLEX toe te voegen. Echter mocht je dit niet doen in die 4 uur dan is de optie de volgende keer niet meer beschikbaar. Dan moet je een ticket versturen ofzo.

Ook goed om oude accounts leeg te plunderen die je had en daarna te verlaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik vroeg me af ook kan contracten in die 4u. Kan je dan langlopende contracts aan individu X opzetten (voldoende tijd om zooi op te halen)? Om schepen en mods over te pompen?

Zou ook mooi zijn als je LP kon doorgeven.

[ Voor 9% gewijzigd door Hurtebise op 04-10-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Hurtebise schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:47:
Zou ook mooi zijn als je LP kon doorgeven.
LP kun je niet doorgeven / verkopen. Wat je doet is spullen uit de LP store kopen en die spullen doorgeven / verkopen.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Waar implants uit de LP store het altijd goed doen op de markt.

Afgelopen dagen zitten lezen over de komende veranderingen. Sjees ik haat het als ze een nerf toepassen, maar ook nog eens een nerf op missiles. Die waren al niet te best, maar het wordt er niet beter op. Ik heb een PVE Tengu, maar ik moet dringen opzoek naar alternatieven.

Waar ik wel benieuwd ben naar de nieuwe crimewatch. Eens kijken of dat ook gaat betekenen dat we ongestoord yellows af kunnen knallen.

Ja, ik lees veel Jesters Trek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:35

JanvD

Portretfotograaf

Cardinal schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:58:

[...]
Afgelopen dagen zitten lezen over de komende veranderingen. Sjees ik haat het als ze een nerf toepassen, maar ook nog eens een nerf op missiles. Die waren al niet te best, maar het wordt er niet beter op. Ik heb een PVE Tengu, maar ik moet dringen opzoek naar alternatieven.
[...]
LOL, dan heb je het over de overal beste PVE ship in geheel EVE. Jij hoeft absoluut niet op zoek naar alternatieven. Het is gewoon belachelijk dat je op 80km nog steeds gemakkelijk zoveel DPS kan doen. Ik ken geen andere <BS boot die dat beter kan en nog steeds nuttig is voor zoveel verscheidene PVE.

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Prima dat ze die missiles eens nerfen, weg met die k** drakes >:). Iets hogere instap a.u.b. voor fleetfights zodat niet de partij met de meest cheape tech 1 boten ook meteen de i-win knop heeft.

[ Voor 50% gewijzigd door De_Bastaard op 04-10-2012 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Laatst online: 09:57
ed-oorklep schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

Bendebeukers it is dan ;) kan ik gewoon mijn application doen of kan ik je beter nog ff noemen opblaashaas?
Gewoon indienen. CEO zal je waarschijnlijk wel even poken voor een gesprekje. Houd niet meer in dan vraag naar motivatie en op de hoogte stelling van de corpregels. Zijn vrij standaard voor een anti-piracy(piracy in game, waar je je cd'tjes vandaan haalt boeit ons niet :+ ) corp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Ho ho vlak de vissticktest niet uit he!
Afbeeldingslocatie: http://tistochwat.files.wordpress.com/2011/01/kapitein-iglo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De_Bastaard schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:50:
Prima dat ze die missiles eens nerfen, weg met die k** drakes >:). Iets hogere instap a.u.b. voor fleetfights zodat niet de partij met de meest cheape tech 1 boten ook meteen de i-win knop heeft.
Hogere instap, hoe zou dat er uit moeten zien ? Een regio waar alleen maar 75m+ sp karakters door gates heen mogen ?

Vanaf dag 1 kunnen meedoen aan alles wat er in het spel voorkomt inclusief 0.0 sov war is juist een van de beste dingen die EVE biedt.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Waar ik wel benieuwd ben naar de nieuwe crimewatch. Eens kijken of dat ook gaat betekenen dat we ongestoord yellows af kunnen knallen.

Ja, ik lees veel Jesters Trek :P
Als je leest wat er gezegd wordt in de link die je post zie je dat HML tengu e.d. nog steeds king is in PVE. Snap dan ook je bewering niet op zoek te moeten naar iets anders. :)

Enne.. ik speel dus al meer dan een jaar niet meer maar mijn caldari plot is by far mijn best geskillde, weet niet eens meer hoeveel SP maar een behoorlijke bak en Tengu was ook mijn favoriete PVE schp.. Zal de veranderingen dus eens blijven volgen... Voor het geval ik ooit weer eens ga spelen.. :)

Darn.. ik weet hoeveel tijd het kost en hoe verslavend het kan zijn... de jeuk is strong with me.. :p

[ Voor 16% gewijzigd door Darth Malak op 05-10-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij zoekt een alternatief voor een nog steeds prima schip... missles niet best? sorry maar ik vlieg sinds paar weken een tengu en het is niet normaal hoe snel alles plat gaat zonder dat ze me kunnen aanraken.

100Km range zonder DPS drop en alles raakt... enige nadeel is dat ze travel time hebben, daar ben je vast al aan gewend. sorry maar je stelt je enorm aan
ik leef in 0.0 dus kan alles afknallen dat niet blue is 8)
maar ben stiekem ook wel een beetje benieuwd
[/quote]
JanvD schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:48:
[...]

LOL, dan heb je het over de overal beste PVE ship in geheel EVE. Jij hoeft absoluut niet op zoek naar alternatieven. Het is gewoon belachelijk dat je op 80km nog steeds gemakkelijk zoveel DPS kan doen. Ik ken geen andere <BS boot die dat beter kan en nog steeds nuttig is voor zoveel verscheidene PVE.
QFT

tengu is niet voor niks ongeloofelijk populair! de prijzen van tengu pilots zijn al aan het zakken. terwijl het na de nerf nog steeds een prima schip is voor zowel PVP als PVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
...

Edit: Ik haat het als iemand op de man inspeelt. Moet ik het echter ook niet doen..

[ Voor 191% gewijzigd door Cardinal op 06-10-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 17:08:
Hogere instap, hoe zou dat er uit moeten zien ? Een regio waar alleen maar 75m+ sp karakters door gates heen mogen ?
dat is natuurlijk onzin, en ook niet wat DeBastaard bedoelde. hij bedoeld dat er niet een fleet komt met 800+ hetzelfde T1 BC die alle battles winnen en niet te counteren is.

Jij doet nu net alsof je pas betere schepen dan T1 battlecruiser kan vliegen met 75mil SP`s daty is pas onzin!

Het is gewoon een feit dat drakes immens populair zijn omdat ze hele goeie DPS hebben en enorm goede tank. en doordat range geen issue is mooi op afstand alles af kunnen knallen

waarom denk jij dat iedereen die met wat dan ook begint in een drake zit? omdat het het allerbeste schip is om alles OK tot goed te kunnen doen en zodra je alle skills in orde hebt kan je in een tengu springen en die zijn zo retarded goed en veelzijdig dat ze (op dit moment) alle T3s laten vervagen op BIJNA alle fronten. wederom DAT is pas belachelijk.

het is heel goed dat ze missles en de drake gaan nerfen. de proteus zal de nieuwe T3 koning worden. maar neem wel even mee dat de range ontzettend veel slechter is en je ook nog eens rekening moet houden met missen enzo ;)
Vanaf dag 1 kunnen meedoen aan alles wat er in het spel voorkomt inclusief 0.0 sov war is juist een van de beste dingen die EVE biedt.
er zullen altijd mensen zijn die een drake of een cane brengen in een fleet battle en dat is prima. Verder is 0.0 sov war niet voor iedereen de creme a la creme.

ps zelfs training voor een drake lukt je niet in 1 dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:59:
[...]

Het is altijd fantastisch hoe negatief jij je kan opstellen. -O-
huh leg uit

iets meer duidelijkheid...
ik verdedig de nerf balancering van missles terwijl de tengu op dit moment mijn main ratting ship is. hoe is dat negatief 8)7 |:(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:59:
...

Edit: Ik haat het als iemand op de man inspeelt. Moet ik het echter ook niet doen..
ninja edit + fail en kom maar op speel het op de man (me) bring it on wat klopt er niet aan mijn posts plz tell me :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Hallo!

Ik ben 2,5 jaar geleden gestopt met Eve. Ik had toen een Caldari Achura character met +- 40 mil SP. Ik kwam toevallig een commercial tegen van Eve en het leek me toch wel leuk om weer een keertje een kijkje te nemen.

Ik zag dat er wel aardig wat veranderd was maar ik heb eigenlijk geen overzicht wat er in al die tijd is veranderd. Is er ergens een duidelijke website waar je de veranderingen in een notendop terug kan lezen? Oftewel de laatste expansions en wat hierin is veranderd etc.

Daarnaast de vraag of er in die 2,5 jaar tijd ook iets is veranderd in de toegankelijkheid van het spel. Ik ben 2,5 jaar geleden gestopt omdat ik niet genoeg tijd had om ISK te farmen om aan een beetje leuke ops mee te doen. Leuk al die SP en T2 schepen als je ze vervolgens niet kan betalen. Is het gemakkelijker geworden om ISK te farmen? Zo ja hoe pak je dit tegenwoordig aan met 1 account?

Daarnaast nog de vraag of je een soort van buddy invite hebt voor oude inactive accounts. Zo ja kan iemand mij die dan toesturen? :P Ik wil graag weer eens proberen zonder dat ik er weer een maand aan vast zit :p

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Proqzor schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:12:
Hallo!

Ik ben 2,5 jaar geleden gestopt met Eve. Ik had toen een Caldari Achura character met +- 40 mil SP. Ik kwam toevallig een commercial tegen van Eve en het leek me toch wel leuk om weer een keertje een kijkje te nemen.

Ik zag dat er wel aardig wat veranderd was maar ik heb eigenlijk geen overzicht wat er in al die tijd is veranderd. Is er ergens een duidelijke website waar je de veranderingen in een notendop terug kan lezen? Oftewel de laatste expansions en wat hierin is veranderd etc.
http://community.eveonline.com/features/ is een overzicht van alle expansions met features, daar staan de grootste changes iig wel in :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
en buddy invites... dat is alleen voor nieuwe accounts....

verder kan je zelf 4 uur subscription bij ccp aanvragen voor je sub (middels plex te kunnen fixen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Laatst online: 11-09 02:08
Nieuwe Eve speler er bij, ik zal maar niet zeggen welke corp want dan word ik meteen uitgekotst hier :')

Heb het in het verleden een paar keer geprobeerd met een trial account maar het wist me nooit lang te boeien. Toch bleef Eve een of andere magische aantrekkingskracht op mij uitoefenen (zoals ik al zei, een paar keer geprobeerd met diverse accounts) en na het lezen van het zoveelste topic op een bepaald forum over Eve toch maar weer eens geprobeerd en na een paar dagen toch maar voor een full account gegaan door op Amazon het speciale pakketje te kopen (met moeite, je mag niet buiten de VS een cd-key kopen) waarin naast 30 dagen gametime ook nog een fijn schip (wat ik nog niet kan vliegen :() + Cerebral Accelerator Booster zaten.

Gisteren nog een training gehad met een paar anderen waarin we eea. uitgelegd kregen over squads en jumpkills, maakte me alleen nog maar enthousiaster, dus denk dat ik deze keer wel wat langer blijf plakken, zeker nu ik een doel heb ipv alleen maar een beetje NPC missies te doen.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bakakaizoku schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:13:
Nieuwe Eve speler er bij, ik zal maar niet zeggen welke corp want dan word ik meteen uitgekotst hier :')
er zitten hier spelers uit alle hoeken en groepen dus denk dat dat wel mee zal vallen. Zelf zit ik nu na wat trial en error in CFC
Heb het in het verleden een paar keer geprobeerd met een trial account maar het wist me nooit lang te boeien. Toch bleef Eve een of andere magische aantrekkingskracht op mij uitoefenen (zoals ik al zei, een paar keer geprobeerd met diverse accounts) en na het lezen van het zoveelste topic op een bepaald forum over Eve toch maar weer eens geprobeerd en na een paar dagen toch maar voor een full account gegaan door op Amazon het speciale pakketje te kopen (met moeite, je mag niet buiten de VS een cd-key kopen) waarin naast 30 dagen gametime ook nog een fijn schip (wat ik nog niet kan vliegen :() + Cerebral Accelerator Booster zaten.

Gisteren nog een training gehad met een paar anderen waarin we eea. uitgelegd kregen over squads en jumpkills, maakte me alleen nog maar enthousiaster, dus denk dat ik deze keer wel wat langer blijf plakken, zeker nu ik een doel heb ipv alleen maar een beetje NPC missies te doen.
key is een goeie corp met buddies die je helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Laatst online: 11-09 02:08
Nouja, GEWNS bevalt me tot nu toe goed, krijg veel hulp en ze gooien er zo nu en dan wat trainingen tegenaan om noobies zoals ik wat wijzer te laten worden. Ze hebben ook echt een onwijs informatieve wiki, dus wat het leren betreft zit ik wel goed, wat "teh lulz" betreft zit ik straks ook wel goed denk ik ;)

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
Dat uitkotsen zal wel meevallen hoop ik, ik speel zelf onder DD (DoubleDutch) die onder En Garde (AAA) vallen.

lol, vermoed dat dit direct ook mijn eerste post is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Komen er nog toffe dingen met die nieuwe expansion?

Ik heb nu al sinds een paar maanden mijn twee drie characters in de ijskast gezet. Geen motivatie om die achtelijk lange skills allemaal te moeten trainen voor scheepjes die ik toch niet kan betalen; uiteindelijk komt het er op neer dat je 12 skills per jaar doet, dat is natuurlijk niet zo cool, en om nou industry te gaan trainen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:22:
Komen er nog toffe dingen met die nieuwe expansion?

Ik heb nu al sinds een paar maanden mijn twee characters in de ijskast gezet. Geen motivatie om die achtelijk lange skills allemaal te moeten trainen voor scheepjes die ik toch niet kan betalen; uiteindelijk komt het er op neer dat je 12 skills per jaar doet, dat is natuurlijk niet zo cool, en om nou industry te gaan trainen 8)7
:S weet niet wat je allemaal al hebt en ja het wordt later wat meer trainings intensief maar je moet zonder jaren lange training heel wat leuke schepen kunnen vliegen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
In het begin zag ik die skill que ook niet zitten, maar voor je aan die skill's van 30+ dagen komt heb je al een hele hoop andere troep geleerd, genoeg om die maanden lekker door te komen. Nu loopt mijn que leeg als ik er een skill van 7 dagen insteek omdat ik ze gewoon niet meer zo vaak check :)

Btw wat is er mis met industrie :p, we spelen met 3 man op 7 accounts, waarvan we elks één pvp main karakter hebben en al de rest doet aan industrie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Tja, op een gegeven moment ben je gewoon redelijk uitgeskilled, en dat vind ik wel jammer. Er zullen er nog niet veel zover zijn, maar als je al veel langer speelt (Mijn eerste post in dit topic: ravenger in "[PC][MMORPG] EVE-Online deel 5" ;)) dan loop je er gewoon tegenaan.

Waar ik nu nog voor kan gaan is de carrier skills zelf, supports heb ik al (ik heb nu Triage V, Cap Shield IV, Cap remote Energy en Shield IV, Cap Armor V en Cap Remote Rep IV) en dan Titans; ik kan nog een paar Freighters skillen en Jump Freighters, ik kan nog voor mijn laatste Dread gaan en thats about it. De rest is gewoon level 5en voor zover ik dat nog niet gedaan heb...

[ Voor 24% gewijzigd door ravenger op 08-10-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Weet je hoe ze dat noemen... First World Problems :P

Ik mag niet klagen, heb centen zat, vlieg een Machariel, Nightmare en Tengu's, maar capitals is nog steeds 88 dagen ver weg en dan kan ik er alleen maar in dobberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:40:
Tja, op een gegeven moment ben je gewoon redelijk uitgeskilled, en dat vind ik wel jammer. Er zullen er nog niet veel zover zijn, maar als je al veel langer speelt (Mijn eerste post in dit topic: ravenger in "[PC][MMORPG] EVE-Online deel 5" ;)) dan loop je er gewoon tegenaan.

Waar ik nu nog voor kan gaan is de carrier skills zelf, supports heb ik al (ik heb nu Triage V, Cap Shield IV, Cap remote Energy en Shield IV, Cap Armor V en Cap Remote Rep IV) en dan Titans; ik kan nog een paar Freighters skillen en Jump Freighters, ik kan nog voor mijn laatste Dread gaan en thats about it. De rest is gewoon level 5en voor zover ik dat nog niet gedaan heb...
weet het goed gemaakt jij begint opnieuw en doe dat char maar aan mij :/ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:39:
[...]

weet het goed gemaakt jij begint opnieuw en doe dat char maar aan mij :/ :9
stelde ik ook al voor, werkte niet :P

haha, leuk om die topic start te zien (ziet er niet uit :P ) en hoe simpel het eigenlijk allemaal was ivm hoe EVE nu is.

[ Voor 20% gewijzigd door TepelStreeltje op 08-10-2012 19:51 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
iemand anders die nog FW LP gaat farmen en hopen dat "jouw" faction nog T5 haalt? heb de afgelopen keer 2M LP in 2 weken gehaald met wat afk farmen, doordat ik mar 800M in liquide isk had, daar helaas maar 4B isk van kunnen maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:33
@ravenger: Ik neem aan dat je je leadershipskills allemaal al op V hebt? Da's namelijk ook een leuke slok SP...

Zelf ben ik bezig met de fenrir (moet toch wat) en skirmish warfare spec V (voor de t2 gang links).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
@Ravenger

lol 7 jaar, jij valt onder de EVE veteranen :) Dan versta ik je luxe probleem wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Nou, op een gegeven moment kom je wel tot een situatie waarbij je niks meer hebt om te skillen. Ik bedoel, mijn supercap pilot beschikt ook al over de supportskills en leadership skills op lvl5 zodat ik in een avatar kan stappen.

Maar ja, ten opzichte van de rest ben ik gewoon arm en ik kan zowel de shroom als de skillbook niet betalen. En ik vertik het om mijn Aeon te verkopen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Bijna 8 jaar ;)

Ik heb inderdaad mijn leadership skills nog niet volledig gedaan. Ik weet niet zo goed het nut daarvan voor mijn char. Van alle rollen die hij kan vervullen is dat wel de laatste in het rijtje denk ik, zeker als je met links gaat rommelen en een dedicated booster bootje vliegt. Zulke lui zijn natuurlijk schaar, maar ik zit liever in de actie ;)

Ik zou het wel kunnen doen uiteraard, dat kost me nog ongeveer 120 dagen; eventueel kan ik dan drones meepakken. Die specs staan al te lang op 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
IMHO: de supercap age is zo goed als dood en eigenlijk heeft een supercap eigenlijk geen toegevoegde waarde meer in (grote) fleetbattles. Afgezien van de occiasional hotdrop, de cyno bridge en het neerschieten van SBU's of andere SOV structures dan.

Het voordeel is natuurlijk wel dat de meeste supercap chars ook in reguliere carriers en dreads kunnen stappen. En gezien het gebruik van blab-dreads en slowcat-carriers (of Das Boot carriers) hebben de meeste alliances dit behoorlijk goed door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
nwagenaar schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:07:
Nou, op een gegeven moment kom je wel tot een situatie waarbij je niks meer hebt om te skillen. Ik bedoel, mijn supercap pilot beschikt ook al over de supportskills en leadership skills op lvl5 zodat ik in een avatar kan stappen.

Maar ja, ten opzichte van de rest ben ik gewoon arm en ik kan zowel de shroom als de skillbook niet betalen. En ik vertik het om mijn Aeon te verkopen! :P
Je had een alt in de FW kunnen zetten en afk farmen zie mijn post :P en in die 2 weken met ik niet super veel actief geweest... hooguit in 1 weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Dutch2007 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:55:
[...]
Je had een alt in de FW kunnen zetten en afk farmen zie mijn post :P en in die 2 weken met ik niet super veel actief geweest... hooguit in 1 weekend
Ik zeg dat ik arm ben, dat wil zeggen: minder dan 100B aan ISK op mijn balance. Want ja, 5B voor een skillbook (ik kan dit overigens makkelijk betalen) en dan minimaal 120B voor een fitted avatar.

Ik heb genoeg ISK om mij bezig te houden met dingen wat ik leuk vind om te doen, maar dat komt mede omdat mijn invention/manufacturing alt circa 2B per maand binnen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2B per maand ik moet dat ook eens gaan doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
nwagenaar schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:18:
[...]

Ik zeg dat ik arm ben, dat wil zeggen: minder dan 100B aan ISK op mijn balance. Want ja, 5B voor een skillbook (ik kan dit overigens makkelijk betalen) en dan minimaal 120B voor een fitted avatar.

Ik heb genoeg ISK om mij bezig te houden met dingen wat ik leuk vind om te doen, maar dat komt mede omdat mijn invention/manufacturing alt circa 2B per maand binnen haalt.
Klein tipje van de sluiter oplichten over hoe je dat voor elkaar krijgt? Invent en manufacture je T2/3 spullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
EVE isk per hour ftw :)

Dat tool gebruik ik om te bekijken welke spulletjes het meeste opbrengen om te bouwen / inventen.
Ik moet zeggen dat ik de meeste winst haal uit het bouwen van T1 meuk zoals battleships / battlecruisers. Maar ja, dan heb je wel een klein kapitaaltje nodig voor een set BPO's - en de tijd om ze te researchen naar een beetje ME/PE.
Nadeel van T1 bouwen is de hoeveelheid mineralen die je nodig hebt. De marge op 1 T1 bootje/module is niet zo hoog, maar de hoeveelheid van die bootjes/modules die je per dag kan bouwen kan erg hoog zijn.
Soms zitten er wel leuke mogelijkheden bij. Laatst was de marge op een Myrmidon zo'n 8 mil per stuk. Daar bouw je er 9 van per dag. Dit is dus 72 mil winst op 1 productielijntje op 1 dag! Een beetje bouwer heeft per character 10 productielijntjes.
Nu moet je die nog wel verkopen, maar door het afwisselen van spullen die je bouwt, verzadig je zelf niet de markt.

Zojuist even gekeken wat ik per Myrmidon kan verdienen op dit moment: 2,3 mil per stuk. Dus 21 mil per dag.

Je moet dus regelmatig kijken welke spullen interessant zijn om te bouwen.

Ook invent en bouw ik T2 schepen / modules. Maar dat is meer voor de fun. Er zit wel een lekkere marge op de producten, maar je hebt meerdere productielijntjes nodig met als gevolg dat je ISK/uur omlaag gaat.
Momenteel heb ik een Golem in productie staan. Verwachting is dat ik daar zo'n 90 mil winst aan ga behalen. Maar dat kost me dan wel bijna 8 dagen (voor 1 productielijn) om hem helemaal te bouwen (bootje + alle T2 componenten). Omgerekend is dat 500.000 isk per uur. Niet echt veel.

Ravens doen op 't moment 1.750.000 ISK/uur. Winst is maar 5,6 mil per stuk, maar je bouwt er 7 per dag van. Hrm, vanavond maar weer eens een Raven opdrachtje in de oven gooien...

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Simpel, ik invent en manufacture alleen maar T2 items (met uitzondering van ammo en rigs). Dit kunnen highslot, midslot of lowslot items zijn. Maar ook schepen.

Mijn keuze bepaal ik door wat tips van anderen en door gebruik te maken sites zoals: http://www.eve-market-guide.com/invention.php

Druk gewoon op de search button om de huidige market te zien. Ik kies vervolgens een 3-tal items met een redelijke hoge profitmargin en hoge sales volume ratio.

Maar even voor de duidelijkheid, ik verdien circa 2B, dit is zeg maar omzet. Je bent natuurlijk ook geld kwijt aan een POS, BPO's en minerals. En dan houd ik circa 1B schoon over.

Pagina: 1 ... 37 ... 46 Laatste