Ik gebruik de Clara BW als opvolger van de Glo HD. Ik merk dat de interface/touch bediening iets veranderd is. Als ik aan de rechterkant wil tikken om de pagina om te slaan komt ook heel vaak aan de onderkant de slider met pagina keuze zeg maar. Dat komt omdat ik dan te laag op het scherm tik. Iets hoger aan de rechterkant tikken verhelpt dit. Maar dat is dus hoger dan ik gewend was. En naar mijn idee ook gewoon echt te hoog is. Dat lost het pagina's overslaan niet per se op, maar mogelijk is dat ook de onderliggende oorzaak van sneller bladeren.inesp schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:48:
Hallo ik heb een aura, maar heb hem nav de tip op dit forum om het via desktop te initialiseren, gisteren eindelijk weer aan de praat gekregen.
Ondertussen had ik al een nieuwe gekocht een cobra, echter als ik door klik naar de volgende pagina, krijg ik eerst een scherm waarin je aan de onderzijde kan zien op welke pagina je bent, of hij slaat zelfs een aantal pagina's over. Ik heb al in instellingen gekeken, maar hier staat niet de oplossing, iemand een idee?
Life is not about specs, it is about joy!