Midden op de dag?cornfed99111 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:59:
De server is met zijn dagelijkse virusscan begonnen...
Het verschil tussen 3.00 AM en 3.00 PM in de instellingencornfed99111 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:59:
De server is met zijn dagelijkse virusscan begonnen...
kost jou toch niets alleen je baasalbino71 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:59:
Ik denk maar niet na over de improductiviteit die iBood hunten kost.
Maakt de spulletjes ineens een stuk duurder.
Ja, maar waarschijnlijk werk je niet dan
Signature
Doe ik met mijn iPad erbij, heb iBood op de achtergrond op een nieuw venster, op de iPad zie ik de actuele site, en als er iets komt, doe ik command+` en heb ik iBood op mijn MacBook ervoor. Kan ik gelijk klikken en bestellenVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:00:
heerlijk werken zo.. . dual screen, 1 scherm mijn werk, andere scherm 1boodhunt
Andyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:00:
[...]
kost jou toch niets alleen je baas werkgever
Ja dan moet je nagaan of je niet beter de producten gewoon in de winkel kunt halen
euh.. help?Network Error (tcp_error)
A communication error occurred: ""
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.
For assistance, contact your network support team.
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Of je houdt van actie tijdens het kopen...Andyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:01:
[...]
Ja dan moet je nagaan of je niet beter de producten gewoon in de winkel kunt halen
plezier van de hunt kan niet gekocht wordenAndyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:01:
[...]
Ik geloof dat de server het aan het begeven is daar bij IBood...
Misschien moet die uitverkochte Philips lamp eens vervangen worden door het volgende product?
NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95
Mee eens! Dit is carnaval voor mensen uit de niet-zuidelijke provinciesdouweegbertje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:02:
[...]
plezier van de hunt kan niet gekocht worden
Mag hopen dat het meer is dan 1 serverLanithro schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:02:
Ik geloof dat de server het aan het begeven is daar bij IBood...
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Heb je eigenlijk ook hunts op de belgische site?
iemand een werkende url?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
ja maar niet vandaagWharfedale schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:03:
Heb je eigenlijk ook hunts op de belgische site?
http://google.nlBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:03:
iemand een werkende url?
........................................................................................................................................................
Bron : https://twitter.com/#!/ibood/status/142242229375873026De servers hebben het erg zwaar met de #iboodhunt . We zijn druk bezig om wat extra bij te schakelen.
omg zie deze melding: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
De servers hebben het erg zwaar met de #iboodhunt . We zijn druk bezig om wat extra bij te schakelen.
Signature
Probleem Rapport:
De proxy-server detecteert een niet bekende hostnaam tijdens het ophalen van de URL-pagina: "www.google".
Message ID:
UNRESOLVED_HOSTNAME
[ Voor 4% gewijzigd door BadpunK op 01-12-2011 15:04 ]
Lekker op tijd. Hebben ze zeker niet zien aankomen......
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
tijd voor een pauze
ora et labora
Tijd om verder te hunten op je mobiel met 3g.BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:04:
[...]
Probleem Rapport:
De proxy-server detecteert een niet bekende hostnaam tijdens het ophalen van de URL-pagina: "www.google".
Message ID:
UNRESOLVED_HOSTNAME
........................................................................................................................................................
Werkt weer optimaal hier
Si vis pacem, para bellum
voor degene waarbij het niet werkt
Yooo weer een nieuw product!
NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95
Hanvon WISEreader N518 - e-reader met mp3 ondersteuning
Meer informatie »
Bespreek deze hunt »
€ 99,95
Nu! € 69,95 + (5,95)
Meer informatie »
Bespreek deze hunt »
€ 99,95
Nu! € 69,95 + (5,95)
Hanvon WISEreader N518 - e-reader met mp3
e-reader
was hier iemand op aan het wachten toch?
It's just a donkey
Iemand spijt van zijn aanschaf van een receiver vandaag of een jamo sub? Let me know zeer geintresseerd
en op...
dat ziet er warm uit
[ Voor 94% gewijzigd door uniquorn op 01-12-2011 15:07 ]
It's just a donkey
* BadpunK wil e-reader
zo zit al in betaal gedeelte nu specs checken
zo zit al in betaal gedeelte nu specs checken
Och even een moederbordje verwisselen.
Netgear WNDR3700 – High Performance Dual Band Wireless Gigabit Router met WAN >LAN tot 300 Mbps
0 %
€ 149,95
Nu! € 59,95
Verzendkosten: € 5,95
0 %
€ 149,95
Nu! € 59,95
Verzendkosten: € 5,95
ey een router.komt me bekend voor.
ora et labora
Iemand die die router gebruikt icm 2 windows laptops, 1 macbook, 1 imac bekabeld, 2 pcs bekabeld, 2 iphone's en 2 andere smartphones....
Heb het idee dat onze router het thuis niet meer trekt maar wil wel zeker zijn dat een andere router het wel aan kan.
Heb het idee dat onze router het thuis niet meer trekt maar wil wel zeker zijn dat een andere router het wel aan kan.
Dik tien euro goedkoper dan in de prijscheck...
N600 en hij kan tot 300Mbit aan.. Waardeloos die naamgevingen!
* BadpunK annuleert e-reader
Ja maar je kunt er meer draadloze apparaten aanhangen kom je vanzelf op 600Mbitbr men schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:10:
Dual band = 2 x 300 = 600!?br men schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:10:
Eerst het probleem, dan de oplossing
heheh monitor in de pocket nu nog wachten op een echte e-reader niet 1 uit 2009
iBood's netwerk infrastructuur daarentegen:

[ Voor 4% gewijzigd door citruspers op 01-12-2011 15:12 ]
Heeft iemand nog een automatische refresh pagina paraat...kan de link niet meer terug vinden in dit topic Oo
Yes!! Router is mine!
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/Baator_Balasa schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:12:
Heeft iemand nog een automatische refresh pagina paraat...kan de link niet meer terug vinden in dit topic Oo
http://ibood.kiobi.com/?sec=2 of http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/Baator_Balasa schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:12:
Vind deze het beste: http://ibood.vxv.nl/
Krijg je ook percentage in je tabje, ideaal wanneer je ook wat anders tussendoor wilt doen
Krijg je ook percentage in je tabje, ideaal wanneer je ook wat anders tussendoor wilt doen
Idd top router, zeer tevreden mee[x] schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:12:
Heb de router zelf. Top ding!
Ik heb tot nu toe alleen maar stomme oordopjes weten te scoren
verander die na sec= in 1 dan refereshed die elke seconde
ik heb enkel een stomme monitor... was steeds te laat bij spongebob artikelenRobbbbbbbb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:13:
Ik heb tot nu toe alleen maar stomme oordopjes weten te scoren
denk dat ik al op een saldo van rond de 3500 euro zit ....
kan zometeen en winkel beginnen met al die ibood troep
kan zometeen en winkel beginnen met al die ibood troep
[ Voor 33% gewijzigd door danda op 01-12-2011 15:15 ]
Doe je goeddanda schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:14:
Wat heb je dan allemaal gekocht?!danda schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:14:
Nederlands is makkelijker als je denkt
Serieus?danda schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:14:
Mooi router maar ik heb nog een goed functionerende.
kweetet, maar internet is hier niet opperbest..megadoom schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:14:
[...]
verander die na sec= in 1 dan refereshed die elke seconde
Verwijderd
Als ik dit ding aanlsuit op mn 20mbit verbinding heb ik dan een 300mbit verbinding ?
*Vraag van het jaar 2011*
won 10 awards
*Vraag van het jaar 2011*
won 10 awards
voor private client kun je zelf bij iBood aanmeledendanda schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:14:
Ik help je graag van die stomme monitor afBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:14:
[...]
ik heb enkel een stomme monitor... was steeds te laat bij spongebob artikelen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!